Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 08:41:
Iemand enig idee tot welke grootte geheugenkaart(micro SD) de telefoon ondersteund?
Max grootte geen idee, ik heb er nu 2Gb in zitten, gaat als een speer :)

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Misschien een stomme vraag, en misschien is de vraag al eerder langs gekomen. Maar kun je op dit toestel tomtom of msn draaien?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Verwijderd

Tomtom, nee. Msn weet ik niet, nog niet naar gezocht :)

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:24

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ik heb hem Zaterdag bij de Mediamarkt in m'n handen gehad, WOEI was meteen verliefd. Ik heb alleen een specifiek vraagje. Heb op het moment een MDA Vario en wat ik het meest handige vindt is de synchronisatie met outlook en dan vooral de contacten en afspraken.

Is de synchronisatie echt 1 op 1, dus niet dat bepaalde gegevens wegvallen oid? Meestal is dit wel het geval bij non-microsoft toestellen. En worden afspraken getoond op het beginscherm?

[ Voor 5% gewijzigd door Dukey op 11-06-2007 17:53 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Afspraken worden niet getoond op het beginscherm. Wat ik zelf ook beetje jammer vind

Synchronisatie heb ik nog niet geprobeerd maar iemand boven mij heeft dit al wel eens gedaan :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 17:59 ]

Verwijderd

Heb weer een volgend vraagje voor de hebbenden:

De ringtone is bij mij oplopend ingesteld, maar kan niet vinden waar ik dit uit kan zetten (ook niet in het boekje), vind het erg vervelend, want hij begint dus heel zacht. Bij 'type oproepsignaal' in je profiel staat 'oplopend' er ook niet tussen.

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Heb je een internet abo erbij bij je LG Prada ? Anders is het wel heel duur surfen :)
Yup :)
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:40:
[...]

Was me nog niet eens opgevallen, maar i.d.d. geen home-phone nummer :?
Ik heb mijn nummer overgezet vanuit Outlook en een paar doorgestuurd als v-card.
Deze namen bevatten wel een thuis nummer, die staan nu onder "startpagina".
Als ik zelecteer om een contactpersoon te bellen, staat deze in de opties wel met een huisje erbij afgebeeld.
Raar, ik denk een vertaal vaudje in de software want het werkt wel gewoon.

[...]

Opera mini is i.d.d. een waar genot, serieus!
Het "sliden" door de pages is echt fenomenaal!!!
Alleen het selecteren van links moet weer met het onscreen dinges, niet gewoon aantikken, toch?

Verder probeer ik nav4all er op te krijgen, maar het blijft een certificaat error :(

Nu ff google maps er op doen, ik heb gehoord dat die werkt >:)
Idd, niet aantikken, maar dat kan volgens mij ook niet met de standaard browser. Klein minpuntje, maar niet een wereldramp.

Verder, wat betreft MSN, MSN'en is gewoon mogelijk op je Prada met Mobichat (mobichat.com). Dit handige JAVA-programma ondersteunt MSN, Yahoo en AOL instant Messenger. In tegenstelling tot Opera Mini is deze applicatie volledig aanraakbedienbaar om het zo maar te zeggen ;) Je hoeft niet het navigatievierkantje onderin te gebruiken.

Verdere applicaties ben ik nog aan het uittesten. Momenteel ben ik aan het kijken of ik met (een ge-hobby'de versie van) Opera Mini via landscape kan surfen. Ik laat het horen wanneer ik meer nieuws heb :)

Ben in ieder geval ERRUG blij met Opera Mini, want met de standaard browser op de Prada zou ik absoluut niet overweg kunnen i.c.m. m'n onbeperkt internet bundel.

Verwijderd

tomtommie schreef op maandag 11 juni 2007 @ 08:59:
[...]

zoals gezegd, het betreft idd een verlenging, zit nu 3maanden voor het einde van mn contractduur, vandaar :+

wist helemaal niet dat je ook tussentijds een nieuwe telefoon kunt proberen te bemachtigen....
Dat lukt ook niet :(

ik kan wel mijn abbo naar 17,50 downgraden.. Tegen 20 eur boete, en dan een nieuwe abbo nemen van 22,50 of was het nou 27,50 (2jr ) en eerste 8 maanden korting naar 17,50. dus dan betaal je 35 euro. Wel 2 nummers heb je dan.. En na die 8 maanden, betaal je weer volle pot.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:59:
[...]

Dat lukt ook niet :(

ik kan wel mijn abbo naar 17,50 downgraden.. Tegen 20 eur boete, en dan een nieuwe abbo nemen van 22,50 of was het nou 27,50 (2jr ) en eerste 8 maanden korting naar 17,50. dus dan betaal je 35 euro. Wel 2 nummers heb je dan.. En na die 8 maanden, betaal je weer volle pot.
Nogmaals; het gaat om een contractverlenging, niet om de verhoging...

Verwijderd

Ik heb het ook nu niet over verhoging, alleen een ander oplossing.

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:10
Ik heb er even mee gespeeld vandaag goed toestel

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:12:
Ik heb het ook nu niet over verhoging, alleen een ander oplossing.
Ja, lekkere oplossing; extra abbonnement... 8)7

• wd200
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 01:07:
[...]

Dit is ook iets waar ik tegen aan liep indd, de agenda is wel iets minder toegankelijk, beetje jammer.

Hoe gemakkelijk is de telefoon software te upgraden? moet je daar voor helemaal naar zon service point oid, of zou dat gewoon via internet kunnen?
Kan je kort beschrijven of een film maken van de agenda functie.

- Kan ik een afspraak met tijd en melding (geluid) maken ?
- kan ik een losse memo maken
- staan de eerst volgende afspraken op het start scherm (desktop ?)
- is het te syncen met outlook ?

Verwijderd

MikeyMan schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:23:
[...]

Ja, lekkere oplossing; extra abbonnement... 8)7
Je betaalt, evenveel als een ander, 35 eur. :)

Verwijderd

wd200 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:30
Kan je kort beschrijven of een film maken van de agenda functie.
Als ik er aan toe kom zal ik dat een dezer dagen even doen, maar hier alvast een paar antwoorden:
- Kan ik een afspraak met tijd en melding (geluid) maken ?
Ja, ook doorgestuurd vanuit mijn andere telefoon (Vario2) komen de afspraken keurig in de agenda
- kan ik een losse memo maken
Ja, gewoon notietie maken, een "todo list" heb ik nog niet naar gekeken
- staan de eerst volgende afspraken op het start scherm (desktop ?)
Nee, afspraken en agenda punten (verjaardagen etc..) staan niet op het start scherm.
Ik heb op mijn SE K800i ooit eens "Moby Today" gezet. Klein java applet welke dit als "walpaper" laat zien.
Ik kon dit nog niet installeren op de LG, maar misschien komt er een update van.
- is het te syncen met outlook ?
Ja, het bijgeleverde programma kun je heel makkelijk syncen met outlook (zie mijn eerdere posts)

Daarnaast kan ik melden dat Google Maps er fantastisch uitziet op de Prada _/-\o_

Verwijderd

Verder, wat betreft MSN, MSN'en is gewoon mogelijk op je Prada met Mobichat (mobichat.com). Dit handige JAVA-programma ondersteunt MSN, Yahoo en AOL instant Messenger. In tegenstelling tot Opera Mini is deze applicatie volledig aanraakbedienbaar om het zo maar te zeggen ;) Je hoeft niet het navigatievierkantje onderin te gebruiken.
ik krijg steeds een foutmelding bij de install (kan niet vinden op deze verbinding),
hoe heb je hem er op gezet?
Heb je online op de mobiel binnengehaald (opera) of het progje via computer er op gezet?

Alvast Thnx!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 14:05 ]

• schraagen
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:05:
[...]

ik krijg steeds een foutmelding bij de install (kan niet vinden op deze verbinding),
hoe heb je hem er op gezet?
Heb je online op de mobiel binnengehaald (opera) of het progje via computer er op gezet?

Alvast Thnx!
Via computer erop gezet in de map Overige op het geheugenkaartje. Daarna naar Mijn Dingen (slechte vertaling van My Stuff, mja :P), Overige (niet vergeten het geheugenkaartje rechts boven te klikken) en dan naar MobiChat, linksonder op optie-knopje drukken, en dan installeren.

• schraagen
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:00:
[...]
Nee, afspraken en agenda punten (verjaardagen etc..) staan niet op het start scherm.
Ik heb op mijn SE K800i ooit eens "Moby Today" gezet. Klein java applet welke dit als "walpaper" laat zien.
Ik kon dit nog niet installeren op de LG, maar misschien komt er een update van.
[...]
Helaas heeft de LG KE850 geen JSR-75 ondersteuning, wat inhoud dat je met een JAVA-programma nooit toegang zult krijgen tot dingen die op je telefoon staan.

MobyToday bijvoorbeeld zal niet werken omdat het JAVA-programma toegang zal moeten krijgen tot de ingebouwde agenda in de telefoon.

Ook (jammer, maar helaas) werkt KD Player niet (een Java-based MP3-speler) met de Prada, aangezien die player dus ook geen toegang kan krijgen tot de bestanden op je telefoon.

Ik ga in ieder geval morgen LG bellen om te vragen hoe het zit met software updates voor de KE850. .

Verwijderd

[b][message=28212830,noline]schraagen schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:02Ik ga in ieder geval morgen LG bellen om te vragen hoe het zit met software updates voor de KE850. .
Houd ons op de hoogte :)
Er zijn i.d.d. een paar dingen die verbeterd kunnen worden zoals genoemd.
Als dit met een update verholpen wordt zou het helemaal een fantastisch toestel zijn 8)

Verwijderd

Wat een prachtig toestel zeg! Hebben de Vodafone abonnees die het voor 35 euro besteld hebben inmiddels het toestel al geleverd gekregen? De vorige keer moest ik bij Vodafone erg lang wachten op mijn SE K800 ivm vertragingen bij de leverancier. Dit wil ik niet nog een keer meemaken.

Wat krijg je overigens allemaal erbij geleverd?
Headset? Extra geheugen kaartje? Beschermhoes?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 21:10 ]

• schraagen
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:08:
Wat een prachtig toestel zeg! Hebben de Vodafone abonnees die het voor 35 euro besteld hebben inmiddels het toestel al geleverd gekregen? De vorige keer moest ik bij Vodafone erg lang wachten op mijn SE K800 ivm vertragingen bij de leverancier. Dit wil ik niet nog een keer meemaken.

Wat krijg je overigens allemaal erbij geleverd?
Headset? Extra geheugen kaartje? Beschermhoes?
- Stereo headset
- 256 MB Micro-SD geheugenkaartje
- PRADA-hoesje (LET OP: VEROORZAAKT KRASSEN OP HET SCHERM)
- Datakabel
- Synchronisatiesoftware
- Prada-doekje om scherm mee schoon te maken

En that's about it. Word iig mooi compleet geleverd!

• schraagen
Ik ga morgen ook eens kijken hoe het zit met (Super) Nintendo Emulators op de KE850. Ben benieuwd :)

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 12:41

tomtommie

Alaaf!

ik heb em nog niet binnen van Vodafone, heb em vorige week donderdag besteld, maar hij was op dat moment uitverkocht... zou het einde van de week weer komen, ben benieuwd :*)

Verwijderd

Dit is inderdaad een super oplossing voor de KE850:
http://www.durasec.com/ca...229b2af093e688f4959dc1e5a
Nu hoef je tenminste niet meer bang te zijn voor krasjes op je scherm _/-\o_
Verzendkosten vallen overigens ook wel mee: 1.50euro

• wd200
schraagen schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:02:
[...]

MobyToday bijvoorbeeld zal niet werken omdat het JAVA-programma toegang zal moeten krijgen tot de ingebouwde agenda in de telefoon.
.
Bestaat er evt een java based agenda die goede agenda functies bevat

Verwijderd

Aangezien ik deze telefoon morgen "pas" krijg en niet genoeg krijg van youtube-filmpjes ervan en pictures zeg ik:

This thread is worthless without pics! :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:18:
Aangezien ik deze telefoon morgen "pas" krijg en niet genoeg krijg van youtube-filmpjes ervan en pictures zeg ik:

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!

Verwijderd

Zojuist een collega op de afdeling inkopen gebeld van Vodafone en zij krijgen de LG PRADA de 21ste van juni pas binnen. Helaas is het ook een vrij kleine voorraad dus ik hoop dat de mensen die hier besteld hebben volgende week of de week daarop hun toestel uitgeleverd zullen krijgen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 03:56:
Ik heb deze besteld :
Als het goed is heb ik hem eind van de week of begin volgende week binnen.
Bij elkaar kostte het 7,45. Natuurlijk mijn reactie als ik hem heb.

Je wilt niet weten hoeveel foto's en youtube filmpjes ik er al op heb staan :D
Ik zal vanmiddag eens kijken wat ik kan doen voor jullie ;)

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

zo, mijn bestelling via vodafone is binnen :*)

echt supervet, alleen de doos al haha

geen tijd om te praten nu, eerst met mijn nieuwe speelgoed aan de slag!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

eerste probleem: kan niet syncen met outlook...
telefoon staat op gegevensoverdracht, niet op massaopslag.
programma zegt dat ie verbonden is.
dan doe ik import > outlook

dit duurt heel lang en programma reageert niet meer voor tijdje. uiteindelijk geeft ie een error...

iemand opties?

Verwijderd

:)

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_009.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_013.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850/thumb/Picture_014.jpg

Sorry, zitten een paar rotte foto's tussen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 13:32 ]

Verwijderd

O+

Thnx _/-\o_

Hoop dat ik de mijne morgen ook heb,
dan natuurlijk ook wat foto's en review :)

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Toch lijkt het gebrek aan knoppen me echt sucken...

Precies de reden dat ik m'n mda compact nooit gebruik :X

Verwijderd

Daar had ik zo mijn twijfels ook over. Was ook bang dat touchscreen niet goed zou werken, omdat in bijna elke review word gezegd dat het niet goed werkt. Maar heb daar dus helemaal geen last van. Het werkt echt veel beter dan verwacht.

Verwijderd

Foto's zijn niet super volgens deze review. Ook het touchscreen niet trouwens. Ik twijfel nog steeds of ik hem wel moet kopen. Vind hem er erg goed uitzien, maar twijfel eraan of het handig is. Meeste berichten zijn zo tegenstrijdig.

Verwijderd

Wat doet dat Google maps precies ? Je kan alleen zien " hoe " je moet lopen ? ... En kan je er een " screenshot van maken " ..

thanks!

Verwijderd

Of werkt het ook met GPS ?

Verwijderd

Google Maps doet hetzelfde als op je pc. Volgens mij kan dit niet connecten met gps.

• wd200
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:27:
Google Maps doet hetzelfde als op je pc. Volgens mij kan dit niet connecten met gps.
Jawel google mobile kan je gps positie bepalen
iig bij de versie op mijn N70 met een BT gps

Verwijderd

Zojuist ook eentje besteld :D dus binnenkort een Prada toestel rijker :)

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

noujah als iemand een oplossing weet voor het niet kunnen synchroniseren: graag!
volgens mij heb ik zowat alles geprobeerd maar niets schijnt te werken |:( 8)7

LG maar eens mailen...

nu alle contacten overgezet via bluetooth van ene naar andere telefoon, oh wat moet je dan lang klikken -O-

Verwijderd

Ik wil er zo'n 2 voor mij en mijn vriendin halen. Denken jullie dat het een goed toestel zou zijn voor mijn vriendin (als meisjes dus). Want berichten typen in touch is toch niet zo aantrekkelijk...

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Prada lijkt me genoeg vrouwelijk ;)

In Augustus ook maar eens kijken of ik een Prada kan scoren.

Heeft er iemand al Java programma's geinstalleerd buiten Opera Mini ? Ik wil namelijk wel eens weten hoe het zit met die certificate error. Sommige programma's pakt hij alleen met een code ofzo.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Dat MobiChat is dat echt compleet gratis. Want je moet wel je nummer invullen. Nou zie ik nergens iets van kosten staan oid, maar wil het gewoon even voor de zekerheid weten :)

Maakt het trouwens nog uit welke versie ik van Opera Mini download, want de KE850 staat er nog niet bij?

nvm al gelukt.

[ Voor 27% gewijzigd door MoietyMe op 13-06-2007 22:51 ]

Verwijderd

Kan de TS niet de programma's die je op je LG zou moeten installeren niet opnemen in de topicstart? :)

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

dat MobiChat krijg ik niet aan de praat. Hij zegt de hele tijd connection failed :x

Wel heb ik jmIrc erop gezet en aan de praat gekregen. Dit is hier te vinden:

http://jmirc.sourceforge.net/index.html

@Optix, mooie foto's :) en Family Guy _/-\o_

Ik zal nog wel even wat foto's van Opera Mini en jmIrc maken morgen.

[ Voor 23% gewijzigd door MoietyMe op 13-06-2007 23:55 ]

Verwijderd

Zit er standaard al geen beschermfolie op je prachtige 3" scherm? :D
Zo eentje dat standaard bij elke Nokia te vinden is?

Zit er trouwens ook een videoplayer op? Op wat voor een resolutie kun je filmpjes opnemen?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 00:00 ]

Verwijderd

Sync probleem!

Ik heb al meer mensen die problemen hebben met het syncen van hun toestel. Bij werkt het ook niet!
Bij mij ligt het probleem bij de driver, mijn apparaatbeheer blijft met een onbekend apparaat zitten;
LG: 1DCD and 1 MS and 1 DPS

Iemand hier een oplossing voor???

Hebben meer mensen last van het feit dat het meegeleverde hoesje krassen maakt? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen...

BVD

Paul

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 00:00:
Sync probleem!

Ik heb al meer mensen die problemen hebben met het syncen van hun toestel. Bij werkt het ook niet!
Bij mij ligt het probleem bij de driver, mijn apparaatbeheer blijft met een onbekend apparaat zitten;
LG: 1DCD and 1 MS and 1 DPS

Iemand hier een oplossing voor???

Hebben meer mensen last van het feit dat het meegeleverde hoesje krassen maakt? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen...

BVD

Paul
Ik heb het apparaat overigens nog niet maar ik kan mij goed voorstellen dat zo'n hoesje stof binnenlaat en in het leder gaat zitten. Elke keer wanneer jij je toestel erin stopt gaan de stofdeeltjes tegen je scherm schuren. Dit zorgt voor miniscule krasjes. Daarom wil ik asap zo'n screenprotector erop doen zodat ik met een gerust hart het kan opbergen in zijn o zo mooie hoes _/-\o_

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

@Dagi, zoals je op de foto's van Optix kunt zien (Family Guy) zit er inderdaad een videoplayer op. De reso van opnemen was QVGA geloof ik (174x128 ???). Kwaliteit van foto's nog niet gecontroleerd maar het zal niet veel soeps zijn. Zit idd ook een screenprotector op. Alleen heb ik die er gelijk afgehaald..

Overigens is Plato Video To 3GP een erg fijn programma om filmpjes te converten naar 3PG + ACC (HQ 320x240 15 FPS Stereo). Dan word een episode van bijv. Family Guy zo'n 70 MB.

[ Voor 22% gewijzigd door MoietyMe op 14-06-2007 00:22 ]

Verwijderd

Good Fella schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 00:18:
Kwaliteit van foto's nog niet gecontroleerd maar het zal niet veel soeps zijn.
Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850_2/thumb/061207_152028.jpg
(mooi fiets vandalisme :P)

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850_2/thumb/061207_152048.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.xini.org/ke850_2/thumb/061207_152111.jpg

Oordeelt u zelf :)

Overigens was het family guy - the movie :P (90mb)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 01:10:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

vind wel meevallen, niet meer dan ik zou verwachten van de camera...

• funk-e
  • Laatst online: 14-11 14:47
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

lwd in da house :P

...less is more

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hmm dat valt nog wel mee :) Nu nog een filmpje :9 Wil ik zelf ook wel maken.

Hoe heb je een complete film naar 90 mb gekregen :o En eigenlijk belangrijker, hoe is de kwaliteit dan?

Hier iig nog wat foto's van mij:

Afbeeldingslocatie: http://vens-design.nl/Agosto/Pictures/Techzine/KE850/LG01-sm.jpg
Het doosje waar het in arriveerde.

Afbeeldingslocatie: http://vens-design.nl/Agosto/Pictures/Techzine/KE850/LG02-sm.jpg
Het doosje dat uit het andere doosje kwam.

Afbeeldingslocatie: http://vens-design.nl/Agosto/Pictures/Techzine/KE850/LG03-sm.jpg
De telefoon!

Afbeeldingslocatie: http://vens-design.nl/Agosto/Pictures/Techzine/KE850/LG04-sm.jpg
Complete inhoud van het mooie doosje.

Afbeeldingslocatie: http://vens-design.nl/Agosto/Pictures/Techzine/KE850/LG05-sm.jpg
Het standaard scherm.

Afbeeldingslocatie: http://vens-design.nl/Agosto/Pictures/Techzine/KE850/LG06-sm.jpg
At night!

[ Voor 53% gewijzigd door MoietyMe op 14-06-2007 21:46 ]

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

prachtig goodfella!

haha zo is het precies zoals mijne aankwam en uitgepakt werd, weer even die momenten opnieuw herbeleven en genieten :*)

@paalpizzle
dat is idd het apparaat dat ie herkent als je hem in je usb stopt. maar hij zegt bij mij niet dat er een onbekend apparaat is...
ik kan zelfs verbinden, het programma zegt verbonden, maar zodra ik op importeren van outlook klik gaat het mis, dan zie ik soms even snel outlook opgestart worden, waarna het programma niet meer reageert en uiteindelijk een foutmelding geeft :'(

Verwijderd

Zeker weten :P
Good Fella schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 02:21:
[...]

Hoe heb je een complete film naar 90 mb gekregen :o En eigenlijk belangrijker, hoe is de kwaliteit dan?

afbeeldingen
Heerlijk moment he :)

Filmpje, het regent nu, moet nog ff op zich laten wachten :P

Verder Family Guy heb ik gewoon gedownload, de kwaliteit is (vind ik) erg goed te kijken (check foto)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 13:52 ]

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Hmm, ik ga ook maar eens een wat lagere kwaliteit bekijken (als dat te doen is). Hier nog een foto van Opera Mini. Mijn cam doet een beetje vaag atm anders had ik er wel meer gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://vens-design.nl/Agosto/Pictures/Techzine/KE850/LG07-sm.jpg
Tweakers.net in Opera Mini

Verwijderd

Maar ffies filmpje gemaakt...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:22:
Kan de TS niet de programma's die je op je LG zou moeten installeren niet opnemen in de topicstart? :)
Wanneer ik iets meer tijd heb zal ik daar eens aandacht aan besteden. Momenteel nog ff druk en morgen ook nog examen-uitslag... Dus nog even geduld ;)

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Alkmaar en fiets vandalisme... tsk ;)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Verwijderd

voorgaande bericht, voorgaande bericht, voorgaande bericht

Geheel niet boeiend :P

Edit2: En het was leeuwarden :)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 16:57 ]

• W00fer
  • Niet online
Good Fella schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:18:
Hmm, ik ga ook maar eens een wat lagere kwaliteit bekijken (als dat te doen is). Hier nog een foto van Opera Mini. Mijn cam doet een beetje vaag atm anders had ik er wel meer gemaakt:

[afbeelding]
Tweakers.net in Opera Mini
Wat voor internet abo heb je ? T-Mobile PIT voor 9,50 ?

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ik heb 'Zorgeloos Mobiel Internet' van Vodafone. 9,50 per maand voor 50 MB download (1800kbs/64kbs).

• W00fer
  • Niet online
50 mb :'( |:(

Nouja de nieuwe Sony Ericsson telefoons zijn net gepresenteerd en ik begin nu STERK te twijfelen. Een Prada is zoo mooi, maarja de nieuwe SE features :9~

Wie trekt me over de streep richting Prada :)

Verwijderd

Good Fella schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 02:21:
[...]

[afbeelding]
Het doosje waar het in arriveerde.

[afbeelding]
Het doosje dat uit het andere doosje kwam.

[afbeelding]
De telefoon!

[afbeelding]
Complete inhoud van het mooie doosje.

[afbeelding]
Het standaard scherm.

[afbeelding]
At night!
is dat prada logo ook verlicht?

Verwijderd

W00fer schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:07:

Nouja de nieuwe Sony Ericsson telefoons zijn net gepresenteerd en ik begin nu STERK te twijfelen. Een Prada is zoo mooi, maarja de nieuwe SE features :9~

Waar kan ik informatie over de nieuwe SE phones vinden?

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

W00fer schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:07:

Tja erg veel is het niet nee, maar voor mij iig genoeg. Elke dag even de headlines checken onderweg naar werk. Wat met pda.tweakers.net natuurlijk geen drol kost aan data.
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:18:
[...]

is dat prada logo ook verlicht?
Nope...

• W00fer
  • Niet online
Mja dat vraag ik me dus af, zuip je die 50 mb er niet binnen no-time doorheen ?

Overigens, heeft iemand al ervaring met die screen-protector erop doen ? Want ik heb er 1 voor de psp en die was zo kut erop te doen dat er nu lucht onder zit welke er niet meer onderuit gaat, of ik verneuk hem nog verder.

10 euro is namelijk wel veel geld voor een klein 3 inch stukje plastic :o

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ik zit nu (na twee dagen) op 1543273 B ofwel 1507 KB ofwel 1,47 MB. En dan heb ik natuurlijk nog gespeelt met Google Maps ed. Dus zolang je geen plaatjes binnenloopt te halen is er niet zoveel aan de hand denk ik.

• W00fer
  • Niet online
Good Fella schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:21:
Ik zit nu (na twee dagen) op 1543273 B ofwel 1507 KB ofwel 1,47 MB. En dan heb ik natuurlijk nog gespeelt met Google Maps ed. Dus zolang je geen plaatjes binnenloopt te halen is er niet zoveel aan de hand denk ik.
Mja maar dan doe je zuinig aan. 35 mb moet te doen zijn voor jou per maand dan. Maar de Prada is toch geen HSDPA toestel, hoe haal je dan de 1800 kb/s

Verwijderd

Ik heb m inmiddels ook, mooie telefoon hoor!! maar ik heb toch een vraag waar ik niet helemaal uit kom, bovenin zit een symbooltje, een paar gele blokjes onder elkaar in een wit vlakje, lijkt een beetje op een simkaart, heb dit bij verschillende simkaarten geprobeerd dus ik neem aan dat ik in de telefoon zelf iets aan heb staan ofzo, iemand een idee? Ik heb ook al bij de symbolen in het boekje gekeken maar daar staat ie niet tussen

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

W00fer schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:39:
[...]

Mja maar dan doe je zuinig aan. 35 mb moet te doen zijn voor jou per maand dan. Maar de Prada is toch geen HSDPA toestel, hoe haal je dan de 1800 kb/s
Dat is de max snelheid van de verbinding. Of je dat op de KE850 haalt weet ik niet.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

En die 50 mb is niet echt een vaste limiet, als je geregeld ver boven de 50 mb zit dan zal je een waarschuwing krijgen.. Dus men hoeft zich niet druk om de 50mb te maken.

* B0MBACI werkt bij een VCP

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:58:
Ik heb m inmiddels ook, mooie telefoon hoor!! maar ik heb toch een vraag waar ik niet helemaal uit kom, bovenin zit een symbooltje, een paar gele blokjes onder elkaar in een wit vlakje, lijkt een beetje op een simkaart, heb dit bij verschillende simkaarten geprobeerd dus ik neem aan dat ik in de telefoon zelf iets aan heb staan ofzo, iemand een idee? Ik heb ook al bij de symbolen in het boekje gekeken maar daar staat ie niet tussen
Die heb ik ook, ik denk dat dat gewoon betekent dat je sim kaart er in zit :?

/me kijkt nog eens naar zijn ke850
Maar ziet het icoontje niet meer, maar mijn sim kaart zit toch echt wel in :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 01:43 ]

Verwijderd

Jammer dat het toetsenbordje om berichten te typen niet 1 letter per toets heeft ipv 3

Verwijderd

Waarschijnlijk ga ik vanavond Prada halen met nieuwe abbo, mijn moeders abbo loopt af, dus ik mag hem halen :)

Maar vraagje, zijn er al theme's en game's beschikbaar? Want welke software draait de Prada nou op? Ik las iets over Adobe Flash (niet gelijk slaan)....

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 03:56:
Jammer dat het toetsenbordje om berichten te typen niet 1 letter per toets heeft ipv 3
Denk dat de knopjes dan wel erg klein worden :o Als je icm T9 werkt gaat het best snel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:11:
Maar vraagje, zijn er al theme's en game's beschikbaar? Want welke software draait de Prada nou op? Ik las iets over Adobe Flash (niet gelijk slaan)....
Er zitten standaard al 3 thema's op, maar de default black theme is toch het mooist. Er zitten standaard 4 games op, haloween fever, photo puzzle, virus en pipe. Vindt vooral pipe erg vermakelijk :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 01:20:
[...]

Die heb ik ook, ik denk dat dat gewoon betekent dat je sim kaart er in zit :?

/me kijkt nog eens naar zijn ke850
Maar ziet het icoontje niet meer, maar mijn sim kaart zit toch echt wel in :Y)
Dat is het icoon voor de memory card.

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:25:
[...]

Er zitten standaard al 3 thema's op, maar de default black theme is toch het mooist. Er zitten standaard 4 games op, haloween fever, photo puzzle, virus en pipe. Vindt vooral pipe erg vermakelijk :)
Black vind ik ook erg mooi, al gebruik ik zelf de bauwen op het moment. Pipe is inderdaad erg leuk, doet me denken aan een spelletje van vroeger in het dos-tijdperk.

Het zijn trouwens 4 themes: PRADA, Blauw, Vlinder en vis. Laatste twee kun je het beestje op je desktop ook ergens heen sturen door het scherm aan te raken.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:35:
[...]

Waar zit die dan? Ik zie alleen: Bereik, Blutand, geluid, batterij en tijd.

[ Voor 10% gewijzigd door MoietyMe op 15-06-2007 15:20 ]

Verwijderd

Oh, maar komen er ook nog " nieuwe games " voor de prada uit ? Want mijn M600i, zit vol met games en leuke software hebbedingetjes

Verwijderd

bovenin zit een symbooltje, een paar gele blokjes onder elkaar in een wit vlakje, lijkt een beetje op een simkaart
Weet het niet zeker hoor, maar volgens mij bedoelen ze die

Verwijderd

[...]

Weet je dat zeker? Wat gisteravond had ik dat icoontje niet, maar mijn memory card er wel in zitten...

edit: beetje te laat :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 15:40 ]

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Heeft iemand er misschien een foto van, ik heb hem namelijk nog niet gezien :p

• petezah
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-08-2021
ik ging gister ook ff de prada halen.

icm vodafone 35pm met nummerbehoud en moest dus w88 op goedkeuring van mn vorige provider
en vandaag kreeg ik te horen dat ik m kon halen.

toen ging ie m aanslaan op de kassa, stond gewoon doodleuk dat ik 147 moest bijbetalen.
maar op hun papieren lijstje staat nog dat ie gratis was icm mn abo
op de computer stond dus een nieuw gewijzigd prijslijst.

maar kreeg m toch gratis mee omdat er gister stond dat ie gratis was:D

• shadowlyse
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:53
Ik heb hem ook sinds enkele dagen prachtig toestel. :)
Weet iemand toevallig hoe je bij het typen van een woord in een sms alternatieven kunt selecteren? :? Als je bijvoorbeeld eten wil typen is dat met t9 aan hetzelfde als even.

Verwijderd

Ook ik heb de Prada in bestelling, maar wat ik me afvraag is, daar er geen wifi op zit, of bv een sd kaart met wifi in 1 zou kunnen werken.
Iemand ervaring ?

• petezah
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-08-2021
vraagje.

ik wil een filmpje naar die prada sturen via mn n73.
dat filmpje is 50mb ofzo, en als ik hem wil sturen krijg ik een foutmelding dat de geheugen vol is

wat simpelweg betekend dat de prada m op de telefoon opslaat ipv sd kaart
weet iemand hoe ik ervoor zorg dat ontvangen bestanden op de sd kaart worden opgeslagen?

kan het niet in de gebruiks aanwijzing vinden

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 03:56:
Ook ik heb hier die display-beschermer besteld, weet jij hoelang het duurt voordat het bezorgd is? Heb vanmorgen het geld via i-net bankieren overgemaakt.

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:15:
Ook ik heb de Prada in bestelling, maar wat ik me afvraag is, daar er geen wifi op zit, of bv een sd kaart met wifi in 1 zou kunnen werken.
Iemand ervaring ?
er zit micro-sd in dus dit zal sowieso niet passen....
shadowlyse schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:35:
Ik heb hem ook sinds enkele dagen prachtig toestel. :)
Weet iemand toevallig hoe je bij het typen van een woord in een sms alternatieven kunt selecteren? :? Als je bijvoorbeeld eten wil typen is dat met t9 aan hetzelfde als even.
gebruik de knoppen aan de linker zijkant, de pijltjes :) niet het allerhandigst als je het mij vraagt...

Verwijderd

tomtommie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:51:
[...]

Mischien in de toekomst :P

• shadowlyse
tomtommie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:51:
[...]

[...]

gebruik de knoppen aan de linker zijkant, de pijltjes :) niet het allerhandigst als je het mij vraagt...
Owja daar had ik nog niet aan gedacht ;) Dank u _/-\o_

Verwijderd

[...]

klopt, zonder card is dat symbooltje bij mij ook weg :)

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ik heb dat icoontje niet, maar me kaartje zit er wel gewoon in :/

Verwijderd

petezah schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:33:
vraagje.

ik wil een filmpje naar die prada sturen via mn n73.
dat filmpje is 50mb ofzo, en als ik hem wil sturen krijg ik een foutmelding dat de geheugen vol is

wat simpelweg betekend dat de prada m op de telefoon opslaat ipv sd kaart
weet iemand hoe ik ervoor zorg dat ontvangen bestanden op de sd kaart worden opgeslagen?

kan het niet in de gebruiks aanwijzing vinden
Klopt, Doorsturen komt automatisch in telefoon geheugen.
Om op te slaan op geheugenkaart heb je echt de kabel nodig.
Of zo'n Micro SD WiFi kaartje :9
Good Fella schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:55:
Heeft iemand er misschien een foto van, ik heb hem namelijk nog niet gezien :p
Ik heb er wel een foto van, wie kan hem invoegen hier?

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:11:
[...]

Klopt, Doorsturen komt automatisch in telefoon geheugen.
Om op te slaan op geheugenkaart heb je echt de kabel nodig.
Of zo'n Micro SD WiFi kaartje :9

[...]

Hopelijk gaat dat werken :X
[url="http://www.expansys.be/p.aspx?i=125665"]klik[/url]
Is een mini sdkaart ipv micro

Want --> OS Support:
-Pocket PC 2003
-Windows Mobile 2003 Second Edition for Pocket PC & Smartphone
-Windows Mobile 5.0 for Pocket PC & Smartphone
-WinCE 4.X

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 09:52 ]

Verwijderd

Wat ik niet zo snel kan vinden: Synct hij ook met Mac OS X? Ik kan volgende maand mijn abo verlengen, maar zonder mac sync optie is hij niet interessant voor mij.

• shadowlyse
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:29:
Wat ik niet zo snel kan vinden: Synct hij ook met Mac OS X? Ik kan volgende maand mijn abo verlengen, maar zonder mac sync optie is hij niet interessant voor mij.
Volgens de apple site staat ie niet genoemd in de lijst van telefoons :( klik

Verwijderd

shadowlyse schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:32:
[...]

Volgens de apple site staat ie niet genoemd in de lijst van telefoons :( klik
Hmm, er staan helemaal geen LG telefoons tussen... Maar LG levert ook zelf geen software mee? Dat is zo rete irritant, bijna geen enkele phone fabrikant levert Ma OS X software mee :(

Anders wordt het wachten op de iPhone, maar die is wel erg hoog geprijsd....
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste