Tommie beweert de viewty firmware te hebben gekregen op zijn prada. Dus die problemen zullen vast wel erbij zitten ongeacht de machine.rooie60 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 23:46:
[...]
Dat gaat over de viewty.niet over de prada
Neenee ik heb geen viewty firmware. Er komt binnekort een zilvere versie van de prada uit (of is al) en die firmware heb ik. Die nieuwe zilvere prada bracht ook enkele nieuwe functies mee zoals gezegd.
Niet dat deze firmware zonder fouten is hoor, er zijn verbeteringen, vooral de kalender doet het nu wel aardig, maar het datumprobleem blijft enorm irritant!
Niet dat deze firmware zonder fouten is hoor, er zijn verbeteringen, vooral de kalender doet het nu wel aardig, maar het datumprobleem blijft enorm irritant!
Gaat een thema op de foon zetten net zo makkelijk als op de nokias en sony ericssons?
Bij mij was mijn hele mainboard stuk.
Die is vervangen, en nu doet hij het weer
Die is vervangen, en nu doet hij het weer
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Me vriendin heeft de zilvere versie en daarmee is het datum probleem nog niet opgetreden.
En als profiel op stil staat en de wekker gaat af dan maakt ie totaal geen geluid wat dus erg onhandig is
En als profiel op stil staat en de wekker gaat af dan maakt ie totaal geen geluid wat dus erg onhandig is
Dat kun je instellen.corné schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 11:10:
Me vriendin heeft de zilvere versie en daarmee is het datum probleem nog niet opgetreden.
Je moet gewoon even het 'stil' profiel naar je eigen smaak aanpassen.
Zit ergens in het menu.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
Alleen bij het profiel 'Normaal' staat de optie 'personaliseren'. Bij de andere niet ;\Mud.Starrr schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:16:
[...]
Dat kun je instellen.
Je moet gewoon even het 'stil' profiel naar je eigen smaak aanpassen.
Zit ergens in het menu.
Oops, dan heb ik het verkeerd onthouden.corné schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:27:
[...]
Alleen bij het profiel 'Normaal' staat de optie 'personaliseren'. Bij de andere niet ;\
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Voor de mensen die het data probleem hebben: Wellicht werkt een factory reset? Als je niet weet hoe dat moet:
2945#*# dan bellen
In het menu naar Factory reset.
Weet niet of het werkt want bij mij komt het niet voor. Heb firmware van 7 Mei 2007.
Nu ik toch bezig ben. Met Vista64 lukt het dus niet om de telefoon met het LG Mobile Sync programma te connecten. Hij vindt bepaalde drivers niet. Heeft iemand hier een oplossing voor, of kent iemand een 3rd-party programma dat wél werkt? Ik wil erg graag mij sms-jes op mijn computer bewaren dus als daar een oplossing voor zou zijn!!! Toppie!
2945#*# dan bellen
In het menu naar Factory reset.
Weet niet of het werkt want bij mij komt het niet voor. Heb firmware van 7 Mei 2007.
Nu ik toch bezig ben. Met Vista64 lukt het dus niet om de telefoon met het LG Mobile Sync programma te connecten. Hij vindt bepaalde drivers niet. Heeft iemand hier een oplossing voor, of kent iemand een 3rd-party programma dat wél werkt? Ik wil erg graag mij sms-jes op mijn computer bewaren dus als daar een oplossing voor zou zijn!!! Toppie!
ID
Weet iemand hoe je je sms'jes kan back-uppen? De standaard software lijkt dit niet te ondersteunen.
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Niemand die weet hoe je jej SMS'jes kan back-uppen met dit apparaat?IndoBoy schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 20:26:
Weet iemand hoe je je sms'jes kan back-uppen? De standaard software lijkt dit niet te ondersteunen.
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Ik denk dat de meeste mensen hier de hoop hebben opgegevens om goed met de software te kunnen werken. Ik gebruik het nu echt puur als telefoon. Touch screen is nog steeds leuk, maar verder...
Verwijderd
Beste mensen,
Ik kwam toevallig op deze site http://www.gsmarena.com/lg_ke850_prada-reviews-1828.php.
Iemand beweert een rapidshare link te hebben voor de nieuwste firmware:
*knip
Ik weet niet of dit werkt en hoe je dit moet installeren enzo (misschien dat iemand hier er meer van weet), maar ik denk dat dit dus met die QWERTY toetsen is.
Anyways,
Groeten
Elvandarian
Als er een nieuwe firmware is dan zal LG die van zelf vrij geven. Vooralsnog hebben ze dat niet gedaan
Ik kwam toevallig op deze site http://www.gsmarena.com/lg_ke850_prada-reviews-1828.php.
Iemand beweert een rapidshare link te hebben voor de nieuwste firmware:
*knip
Ik weet niet of dit werkt en hoe je dit moet installeren enzo (misschien dat iemand hier er meer van weet), maar ik denk dat dit dus met die QWERTY toetsen is.
Anyways,
Groeten
Elvandarian
Als er een nieuwe firmware is dan zal LG die van zelf vrij geven. Vooralsnog hebben ze dat niet gedaan
[ Voor 21% gewijzigd door DaannO op 05-04-2008 19:31 ]
Verwijderd
Is er al iemand die hier een oplossing voor heeft??
[/quote]
[/quote]
Verder heb ik als ik bepaalde mensen bel, ik geen kiestoon hoor, maar hij wel over gaat, er wordt namelijk wel gewoon opgenomen, of ik krijg de voicemail. Ik heb zelf Orange, en dat heb ik al 3-4 jaar zonder problemen, en als ik bel naar een T-mobile dan hoor ik geen kiestoon. Ik weet niet of dit met alle T-mobile gebruikers is, maar ik heb het met meerdere mensen, natuurlijk weet ik niet van iedereen zijn/haar provider. Met mijn Qtek 9100 had ik dit probleem nooit, terwijl ik dezelfde simkaart gebruik, dus neem ik aan dat het een foutje is in de Prada phone. Iemand die dit probleem ook kent?
Alvast super bedankt. Als niemand deze problemen ook heeft, dan neem ik binnekort contact op met Orange (via hen gekocht), maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen wegens vakanties.
Geen oplossing, maar wel hetzelfde probleem. Ook 2 andere mensen die de prada hebben ervaren hetzelfde.
Zal wel een "feature" zijn van lg
Misschien dat je om een firmware update kan vragen bij orange, dan sturen ze het op en krijg je de silver-firmware met qwerty toetsenbord.
Zal wel een "feature" zijn van lg
Misschien dat je om een firmware update kan vragen bij orange, dan sturen ze het op en krijg je de silver-firmware met qwerty toetsenbord.
En dat lost ook het probleem niet op.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Verwijderd
Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem? Ik zit hier ook mee namelijk; inbox is bij 15 sms'jes vol, en ik krijg het niet voor elkaar om sms'jes van de inbox ergens anders naar toe te verplaatsen.Good Fella schreef op zondag 20 januari 2008 @ 10:55:
Weliswaar een enorme kickofftopic:, maar is er een manier om de smsjes op je memorycard op te slaan? Want ik sms nogal veel. En als elke twee dagen je geheugen vol zit word je daar niet echt blij van
valt blijkbaar nog wel mee
Verwijderd
Ik heb een aantal mp3 op mijn geheugenkaart geplaatst maar mijn phone herkent het niet. Moet ik het misschien in een aparte map stoppen?
Als je de geheugenkaart formateert met de phone zelf, dan maakt ie mapjes aan. Ook eentje met mp3, daar moet je je muziek dan erin doen.
Verwijderd
Hoe kan ik foto's/video's in het donker maken? Flitser werkt niet, dan is het nog steeds te donker...