In retrospect, it was inevitable
Ik ben nu ongeveer een maand in het bezit van de Prada, een heel mooi en stijlvolle toestel, en ben er ook erg tevreden mee.
Maar.
Je moet het toestel niet in je kontzak steken en dan samen met je dochter (3 jaar) gaan stoeien op een trampoline, want daar kan het lcd-scherm niet echt tegen.
Dat is nou erg @#^%$#&^%#$, maar ja gebeurd is gebeurd.
Nou vraag ik mij af is zoiets te repareren. Of wordt het toch maar weer opzoek gaan naar een ander toestel.
Jeroen.
[ Voor 11% gewijzigd door Jeroenwvd op 16-09-2007 19:30 ]
Ik heb van mijn vorige telefoons ook het scherm kapot gehad, niet zo drastisch als die van jou, maar toch heb ik in beide gevallen alles gerepareerd gekregen...
nee heb je ja kun je krijgen
succes!
en trouwens het zou te maken kunnen zijn, maar dat gaat wel aardig wat geld kosten denk ik...
Zooheee, die lijkt echt total lossJeroenwvd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 23:48:
Zo hier mijn eerst post op Tweakers, ik lees al jaren mee maar nu moest het er toch maar van komen.
Ik ben nu ongeveer een maand in het bezit van de Prada, een heel mooi en stijlvolle toestel, en ben er ook erg tevreden mee.
Maar.
Je moet het toestel niet in je kontzak steken en dan samen met je dochter (3 jaar) gaan stoeien op een trampoline, want daar kan het lcd-scherm niet echt tegen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is nou erg @#^%$#&^%#$, maar ja gebeurd is gebeurd.
Nou vraag ik mij af is zoiets te repareren. Of wordt het toch maar weer opzoek gaan naar een ander toestel.
Jeroen.
.
Verwijderd
als ik bel met mijn prada en ik moet via mijn toetsen een opdracht uitvoeren van bijvoorbeeld druk een 1 of 4 wat dan ....
ik krijg namelijk als ik bel geen toetsenblok te zien wat moet ik doen om eventueel iets te bstellen of betalen met deze telefoon?
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:00:
[...]
Dankjewel. Dit werkt. Je bent mijn held voor vandaag. Weer een probleempje minder
Hoe ben je hier achter gekomen?
Nu alleen nog de kalender fixen en ik ben helemaal gelukkig.
Hoe vinden jullie het trouwens dat je als je een gesprek wil beeindige 2x op de beeindig-knop moet drukken?
[ Voor 10% gewijzigd door Optix op 30-07-2007 21:18 ]
.
Verwijderd
www.123unlock.nl bijvoorbeeld.
Verwijderd
Orange heeft geregeld dat er een nieuw frontje op het toestel is geplaatst.
In de Orange shop vertelde ze dat Orange contact heeft gehad met LG en LG het probleem erkend heeft.
M'n toestel is wel 1,5 week weg geweest maar het hele beeldscherm is weer krasvrij, de moeite waard dus!
Verwijderd
maar ik kan geen verbinding maken met het toestel via de mobilesync software....
Wie is er zo slim dat hij dit al heeft opgelost en wie wil de ze oplossing met mij delen, want ik
vindt het echt heel deprimerend
Alvast bedankt
Imke
Verder vind ik de usb connectiviteit van de prada maar slecht. Bij mij crasht het wel eens altijd als ik grote bestanden over wil zetten via kabel...
Verwijderd
dus ik ben eigenlijk nog niet eens begonnen met overzetten of iets dergelijks...
HELP !!!
probeer eens een andere usb poort, krijg je dan rechtsonder wat ballonetjes met nieuwe hardware gevonden??
en jah dat crashen heb ik ook! als ik dan naar de geheugenkaart navigeer via deze computer en de map van mijn foto's op thumbnail view zet, bam blauw scherm en computer uit
Bij jou zal het een codec probleem zijn denk ik.
Verwijderd
Bedankt
Imke
ps ik hoor het graag als er een oplossing is. thx
Verwijderd
echt balen zeg, nou dan alles maar met de hand invoeren (*%#&@##$%)
imke
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 11:23 ]
Met de bluetooth werkt het syncen sowieso niet volgens mij.Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:33:
nou met een bluetooth stick werkt dat sync programma ook niet.
echt balen zeg, nou dan alles maar met de hand invoeren (*%#&@##$%)
imke
Ik heb het vandaag ook even geprobeerd. Op mijn eigen computer herkende het programma mijn prada ook niet (unknown error) terwijl de computer wel netjes aangeeft dat de telefoon correct werkt en aangesloten is.
Op een andere computer werkte het gewoon direct. Geen idee waar het aan kan liggen. Best wel klote software die LG mobile Sync....
Had je het probleem eerst niet? Of heb je in de tussentijd het volume op maximaal gezet? Misschien dat de microfoon het net opvangt... zou eigenlijk niet mogen...Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:22:
Ik heb ook de Prada, en iedereen die me belt hoort zichzelf in echo. Kent iemand die probleem en wat kan ik er aan doen? Ik heb hem pas 2 weken.
[ Voor 24% gewijzigd door Liquid op 07-08-2007 19:15 ]
exact hetzelfde probleem, heeel irritant! wat wel kan is als je contacten in je outlook hebt staan deze een voor een versturen via bluetooth. Alleen zat ik toen met het probleem dat hij je ringtone niet afspeelt, om dat te verhelpen moet je alles naar de sim kopieren.Liquid schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:14:
[...]
Met de bluetooth werkt het syncen sowieso niet volgens mij.
Ik heb het vandaag ook even geprobeerd. Op mijn eigen computer herkende het programma mijn prada ook niet (unknown error) terwijl de computer wel netjes aangeeft dat de telefoon correct werkt en aangesloten is.
Op een andere computer werkte het gewoon direct. Geen idee waar het aan kan liggen. Best wel klote software die LG mobile Sync....
en wat betreft die echo, soms krijg ik idd ook de opmerking dat mensen zichzelf horen, misschien eens met volume spelen ja.
Verwijderd
heb je iets aan die mp3 knop aan de zijkant, want ik kan mn mp3's alleen via MyStuff bereiken? Ik
krijg via die knop nl geen player te zien, alleen All songs, Playlist en Settings menu....
Verwijderd
Qua belkosten ook goedkoper dan vodafone
Als je op all songs drukt, dan krijg je toch alle liedjes te zien? Vervolgens klik je op een nr en dan komt de mp3 speler te voorschijn.Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:16:
over de mp3 player:
heb je iets aan die mp3 knop aan de zijkant, want ik kan mn mp3's alleen via MyStuff bereiken? Ik
krijg via die knop nl geen player te zien, alleen All songs, Playlist en Settings menu....
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 21:45 ]
Verwijderd
Nu alleen nog video's werkend zien te krijgen.....
Verwijderd
Thx Angel
Ik zie dat bijna iedereen (ook in de meeste reviews) smst met T9, ik vind dit bijzonder irritant en gebruik dus gewoon de klassieke methode, en die werkt snel genoeg. Ik heb alleen regelmatig het volgende probleem:
Als ik een zin typ en dan dus met een . afsluit en vervolgens een nieuw woord wil typen hij vaak alleen de begin letter erkend. Dan moet ik eerst een 2e letter erachter zetten, daarna deze allebei weghalen en dan werkt hij wel goed.
Dus als ik wil typen: Hallo. Hoe gaat het...
Dan krijg ik: Hallo. Goe gaat het...
Op een of andere manier erkend hij dus maar 1 letter per toets na een punt. Als ik dan die letter weghaal en opnieuw probeer werkt het nog steeds niet, ik moet echt eerst een 2e letter erachter zetten en dan die beide letters weghalen om het te fixen. Dit heb ik niet altijd en volgens mij ook niet met elke toets, maar wel vaak genoeg om toch ff te vragen of anderen dit ook hebben?
Verder heb ik als ik bepaalde mensen bel, ik geen kiestoon hoor, maar hij wel over gaat, er wordt namelijk wel gewoon opgenomen, of ik krijg de voicemail. Ik heb zelf Orange, en dat heb ik al 3-4 jaar zonder problemen, en als ik bel naar een T-mobile dan hoor ik geen kiestoon. Ik weet niet of dit met alle T-mobile gebruikers is, maar ik heb het met meerdere mensen, natuurlijk weet ik niet van iedereen zijn/haar provider. Met mijn Qtek 9100 had ik dit probleem nooit, terwijl ik dezelfde simkaart gebruik, dus neem ik aan dat het een foutje is in de Prada phone. Iemand die dit probleem ook kent?
Een nog groter probleem is dat ik soms niks hoor als ik opneem of iemand bel. Dit had ik in eerste instantie maar naar 1 persoon, zeer regelmatig maar niet altijd, maar sinds een weekje of 2 ben ik het ook bij meerderen tegengekomen. De ander kan mij wel horen, maar ik hen niet. Iemand die dit ook heeft?
Ik kan ook niet zoomen met mijn camera, maar ik weet niet of dat die functie er wel op hoort te zitten. Het lijkt me een vrij basic functie, dus kan iemand bevestigen dat die functie er niet op zit?
Alvast super bedankt. Als niemand deze problemen ook heeft, dan neem ik binnekort contact op met Orange (via hen gekocht), maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen wegens vakanties.
Ik druk wel eens een verkeerde toets in, maar heb jouw probleem nooit.WingsOfFury schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 02:46:
Ik heb de Prada nu al ongeveer een maandje in mijn bezit, en als hij werkt, werkt hij echt super, maar ik heb er veel problemen mee die ik op dit forum nog niet ben tegengekomen (of overheen heb gelezen).
Ik zie dat bijna iedereen (ook in de meeste reviews) smst met T9, ik vind dit bijzonder irritant en gebruik dus gewoon de klassieke methode, en die werkt snel genoeg. Ik heb alleen regelmatig het volgende probleem:
Als ik een zin typ en dan dus met een . afsluit en vervolgens een nieuw woord wil typen hij vaak alleen de begin letter erkend. Dan moet ik eerst een 2e letter erachter zetten, daarna deze allebei weghalen en dan werkt hij wel goed.
Dus als ik wil typen: Hallo. Hoe gaat het...
Dan krijg ik: Hallo. Goe gaat het...
Op een of andere manier erkend hij dus maar 1 letter per toets na een punt. Als ik dan die letter weghaal en opnieuw probeer werkt het nog steeds niet, ik moet echt eerst een 2e letter erachter zetten en dan die beide letters weghalen om het te fixen. Dit heb ik niet altijd en volgens mij ook niet met elke toets, maar wel vaak genoeg om toch ff te vragen of anderen dit ook hebben?
Geen kiestoon heb ik ook wel eens, maar dan staat de telefoon van degene die ik bel uit, dan word ik direct doorgeschakeld naar de voicemail. Kiestoon komt op de prada idd wat laat, maar het is er elke keer wel bij mij.Verder heb ik als ik bepaalde mensen bel, ik geen kiestoon hoor, maar hij wel over gaat, er wordt namelijk wel gewoon opgenomen, of ik krijg de voicemail. Ik heb zelf Orange, en dat heb ik al 3-4 jaar zonder problemen, en als ik bel naar een T-mobile dan hoor ik geen kiestoon. Ik weet niet of dit met alle T-mobile gebruikers is, maar ik heb het met meerdere mensen, natuurlijk weet ik niet van iedereen zijn/haar provider. Met mijn Qtek 9100 had ik dit probleem nooit, terwijl ik dezelfde simkaart gebruik, dus neem ik aan dat het een foutje is in de Prada phone. Iemand die dit probleem ook kent?
Het is een digitale zoom, dus als je al de grootste formaat heb gekozen, dan kan je idd niet meer zoomen. Zoomen kan alleen bij 320x240 en 640x480 geloof ik.Ik kan ook niet zoomen met mijn camera, maar ik weet niet of dat die functie er wel op hoort te zitten. Het lijkt me een vrij basic functie, dus kan iemand bevestigen dat die functie er niet op zit?
Ok, ik maak me foto's altijd op 2MP, vandaar dat ik dus niet kan zoomen.Liquid schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 17:57:
Het is een digitale zoom, dus als je al de grootste formaat heb gekozen, dan kan je idd niet meer zoomen. Zoomen kan alleen bij 320x240 en 640x480 geloof ik.
Wat ik trouwens ook wel eens heb:
Als ik me tel een week, of 2 weken, niet uitzet dan heb ik op een gegeven moment geen bereik meer. Dan moet ik eerst de tel uit zetten en dan weer aan en dan heb ik weer wel vol bereik. Dit probleem is van de tel, niet van mijn sim kaart, aangezien deze simkaart het altijd goed heeft gedaan in mijn Qtek. Iemand die dit probleem herkend?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 11:20 ]
Verwijderd
Ben ik benieuwd, waar heb je hem besteld? Klinkt niet duur namelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:19:
Heb hem sinds vorige week; bij een 30 euro/maand-abo (1 jaar) moest ik 39 euries betalen...
Terugkomend op deze opmerking.WingsOfFury schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 02:46:
Verder heb ik als ik bepaalde mensen bel, ik geen kiestoon hoor, maar hij wel over gaat, er wordt namelijk wel gewoon opgenomen, of ik krijg de voicemail. Ik heb zelf Orange, en dat heb ik al 3-4 jaar zonder problemen, en als ik bel naar een T-mobile dan hoor ik geen kiestoon. Ik weet niet of dit met alle T-mobile gebruikers is, maar ik heb het met meerdere mensen, natuurlijk weet ik niet van iedereen zijn/haar provider. Met mijn Qtek 9100 had ik dit probleem nooit, terwijl ik dezelfde simkaart gebruik, dus neem ik aan dat het een foutje is in de Prada phone. Iemand die dit probleem ook kent?
Dit heb ik inderdaad toch ook. Ik hoor soms ook geen toon als het over aan het gaan is. Best wel lastig ... Bij mij gebeurd het echter willekeurig.
doet het niet...DaannO schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:46:
En toen was de opvolger van de PRada aangekondigd: Klik!
Verwijderd
En voor mobichat heb ik dezelfde vraag, welke telefoontype heb je gedl en hoe heb je er op gezet?
Bedankt!
Verwijderd
Ik heb een W950i van SE, maar ook de LG ke850 (tijdelijk) en wilde toch even m'n zegje doen over beiden. Dit is vooral bestemd voor mensen die een muziektelefoon willen......
----------LG ke850----------
NadelenNadelenNadelen LG ke850
- Serieuze MP3-bug: de mp3-speler leest alleen files die direct onder /mp3 op de SDkaart staan, de rest ziet ie niet. Je krijgt dus 1 lange playlist van ALLE nummers (wat crap is als je een sd
van 2GB hebt, dan heb je een playlist van 100'en nummers, vind daar maar eens net die in terug die je horen wilt, laat staan als je er een paar achter elkaar wilt hebben....).
De oplossing? De nummers via de "mijn files"-functie afspelen, je opent de file dan direct vanuit z'n map op je kaartje, maar dan krijg je niet de mp3-speler van de telefoon, maar een beperktere versie, waarin géén FFW of FRW zit, en die je niet in de achtergrond kan laten spelen (even sms'en is er dan dus niet bij als deze speler aan staat, je moet 'm afsluiten voor je terug naar 't hoofdmenu kan).
- Het volume: waarschijnlijk een persoonlijke mening, maar zelfs op "1" (v/d 20) is het volume van de radio te hard, ik hoor bijna niets meer erdoorheen van buitenaf, de mp3speler heeft dit niet. Vreemd.
-SMS: het scherm hield me niet bij. Ik ben geen wereldkampioen, maar met twee duimen had ie er vaak moeite mee, en pikte 'ie aanslagen niet op, waardoor vaak een spatie miste, of een letter wegviel. Dit terwijl ik me vaak verbaas over de snelheid van andere mensen met gewone toetsen ( en m'n "oude" foon is een RAZR V3, niet de snelste zeg maar). Reactietijd voor SMS is te traag naar mijn mening waardoor onnodig veel fouten en corrigeerwerk ontstaan.
- Foto's bekijken: heel traag, stuk voor stuk laden de thumbnails en snel erdoorheen bladeren is er helaas niet bij (halve sec. per thumbnail ongeveer).
- Slijtage: krassen op het scherm, hoe goed je er ook mee om gaat, op zo'n groot glanzend oppervlak ga je krassen krijgen. het klepje van de headsetingang is heel dun, als de headset aangesloten is (en je 'm dus waarsch. in je broekzak hebt) steekt het klepje ver uit (wordt aan kant geduwd door de headset) en breekt het binnen no-time af. De zilverkleurige verf tussen voor/achterkant "brokkelt" af, waardoor de zwarte ondergrond zichtbaar wordt.
- Je kan een mp3 alleen als ringtone zetten, andere geluiden zijn niet vervangbaar voor mp3, dus geen leuke sms-geluiden e.d.
- ALS LG ooit al met een fix voor deze problemen komt (tot nu toe naar mijn weten geen update die bovenstaande zaken oplost), dan kan je de firmware niet zelf installeren. Je moet 'm dan opsturen naar een servicecentre alwaar ze 'm updaten. HEEL slecht vind ik, het is een kwestie van vijf minuten werk (bij de SE, waar je het zelf kan doen iig) maar je bent 'm wel 2 a 3 weken kwijt. De bijgeleverde software biedt geen mogelijkheid tot firmware-update!
VoordelenVoordelenVoordelen
- Video is te gek, erg groot scherm, erg mooi, al weerspiegelt het wel erg (in trein ff serie kijken is lastig, je ziet steeds de lampen boven je weerspiegelen)
- mooiste telefoon ooit, en voor bellen en sms'en vind ik het een prima apparaat (al valt soms de kiestoon weg, wordt meer over gesproken in dit forum, is dit nu een bug of een verbindingsdingetje?)
- menu werkt erg snel, je kan bijna direct na aanraken van een menu-item het volgende scherm verwachten.
-----------SE W950i---------
NadelenNadelenNadelen SE W950i
- Schermindeling niet optimaal (buttons vaak erg klein), je moet negen van tien keer de stylus gebruiken (en m'n vingers zijn niet eens erg dik), en er komt snel vuil onder de rand (scherm ligt iets "in" het toestel, waar zit dus snel stof e.d. nestelt) wat je er dan moeilijk uit krijgt (open maken met aparte schroevendraaier is enige optie)
- 't ding is SUPERtraag. Ik heb het dan over de eerste keer iets openen als telefoon aan staat. Opstarten van de telefoon: 46(!) seconden
- toetsen zijn (wederom, mijn vingers zijn niet groot) onbruikbaar, je drukt meestal twee of meer tegelijk in, omdat ze zo dicht op elkaar zitten en het "plastic" dat erover heen ligt meeveert, zodat je niet voelt welke toets ingedrukt wordt. Hoogstens even snel een nummer intoetsen is een optie, maar vergeet T9 enzo maar gewoon.
- het schrijven van sms'jes is heeeel erg wennen, ik kan het nu wel (redelijk) snel (en blind), vooral met woordaanvulling erbij, maar dat duurde twee maanden ofzo. En je hebt allebei je handen nodig (eentje houdt 't toestel vast, met andere schrijf je).
VoordelenVoordelenVoordelen
- Het doet z'n naam Walkman eer aan, deze functie is supergoed en uitgebreid. Zelf playlists maken (ook nummers afspelen die uit versch. mappen komen), scores aan nrs toekennen (en dan bv. "speel alles met meer dan vier sterren af" kiezen), playlistfiles worden netjes herkend, CDhoesjes geeft ie weer (als 't in jpg in de map erbij staat), het volume kan HARD en doorspoelen kan door het voortgangsbalkje te verschuiven.
- Video ook hier erg fijn, maar met extra: het vooruit en terugslepen van balk om te spoelen ipv met knoppen, en het scherm spiegelt minder (maar is dan wel weer 'n stuk kleiner).
- SMS schrijven, het is ook een voordeel, ik vind het fijner dan typen, maar dit is een kwestie van smaak, alhoewel ik het niet alleen als nadeel wilde laten wegen, erken ik dat je er misschien geen voordeel in kan zien.
- Alle geluiden zelf instelbaar, dus óók mp3 als sms, alarm enz./alle knoppen vervangbaar voor snelkoppelingen of menu-items
- Firmware is zelf te upgraden
- Heel veel skins en apps te downloaden en installeren (heb zelfs gelezen dat TomTom kan)
Zoals je ziet: het gaat tussen deze twee om de vraag "wat wil je ermee?". Wil je (net als ik uiteindelijk) een foon met goede mp3-mogelijkheden waar je redelijk aan kan veranderen (eigen geluiden, uiterlijk, knop&menu indeling) en vooral mee belt ? Ik heb de W950i gekocht omdat mijn mp3-speler kapot ging, en ik persé een nieuwe (met radio!) wilde, en een telefoon moest hebben. Die twee worden perfect gecombineerd in dit toestel, al is 'ie eigenlijk te traag voor wat erop draait, en hadden de toetsen eraf gemogen zodat het scherm groter en makkelijker te bedienen zou zijn.
Als je al een mp3-speler/radio hebt, die op je foon niet gebruikt, en verder veel belt en (niet zo snel) smst én een goeie camera waardeert, dan moet je ZEKER de LG eens checken (zorg dat je 'm werkend even ziet en uitprobeert). Je moet dan wel kunnen negeren dat de telefoon zo goed als precies zo blijft als ie is (ringtones, skins, enz. instellen is zéér beperkt/niet mogelijk), firmware voor evt. verdere fouten die je misschien tegenkomt kan je niet zelf installeren, en snel slijtage-verschijnselen zal krijgen.
Ik ga de LG weer terugbrengen, want ik heb het idee alsof ik nu géén mp3-speler heb, en dat houd ik nog geen week vol.
Ben benieuwd naar jullie vragen/ervaringen (voor zover ik die niet hierboven al las).
Verwijderd
Ik ben er erg tevreden over, ik had verwacht dat het touchscreen net zoiets zal zijn als m`n pda dat ie het soms niet pakt. Maar dat valt reuze mee, het werkt erg lekker. Zelfs een sms versturen gaat makkelijk. De foto`s zijn ook goed van kwaliteit vind ik. Het overzetten van liedjes is ook erg simpel vind ik, en goed dat er zo`n sd-kaartje in zit.
Maar ik ga zo dus even een ander hoesje halen, ten eerste vanwege de krasjes dus en ten tweede dat ik m`n koptelefoon er zo niet op kan aansluiten.
Verwijderd
Alleen vind ik deze niet zo stevig. De pootjes als het ware klikken niet in elkaar.
als je met telefoon naar die site navigeert dan zegt ie iets van je telefoon wordt niet herkend maar je kunt em wel downloaden met een linkje...Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:35:
ik zie op deze forum posts van mensen die opera mini gebruiken, maar hoe heb je die gedl? Op de site zie ik namelijk geen downloads voor lg ke850, die staat er niet tussen? Gebruiken jullie een download voor een andere telefoontypen, zoja, welke heb jullie dan gedl? En hoe heb je het geinstalleerd?
En voor mobichat heb ik dezelfde vraag, welke telefoontype heb je gedl en hoe heb je er op gezet?
Bedankt!
Waar en met welke provider ?Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:19:
Heb hem sinds vorige week; bij een 30 euro/maand-abo (1 jaar) moest ik 39 euries betalen...
Verwijderd
Wat dacht je van WM6, UMTS (3G verbindingen) etc..Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:19:
Geef mij maar de Prada, oké de camera zal beter zijn bij de nieuwe, maar dat gebruik ik toch bijna nooit, heb meestal mijn digi met me mee. Verder geven ze niet veel info over de nieuwe wat hij allemaal nog kan, buiten zijn betere camera.
Nu heb ik echter de kans om een nieuwe telefoon te nemen, waarbij deze een grote kanshebber is.
één ding kan ik echter niet duidelijk uit worden, zitten er oordopje's bij?
Volgens de prada site wel, volgens sommige reviews niet? Ik kom er niet uit, wat zijn jullie ervaringen?
Signature
Verwijderd
Ik bezit de Prada nu 2 dagen en ben er erg tevreden over.
Maar is er al meer software te krijge zoals games en dergelijke
Zit er ook een handsfreefunctie op dit toestel zo ja hoe is dit te activeren?
nej maar zitten oordopjes bij ja (met prada erop zelfs)
java games enzo zijn gewoon te downloaden, alleen lastig te besturen omdat er geen echt toestenbord aanwezig is...
handsfree functie zit er ook op, tijdens het bellen moet je het scherm dan unlocken en op het onscreen luidspreker icoontje drukken.
de nieuwe opera mini is trouwens echt een aanrader, super hoe dit werkt! een iphone is er nix bij
M'n huidige Samsung E760 gaat naar mijn mening veel te snel vervormen, daar ik de telefoon als mp3-speler wil gebruiken op m'n werk in m'n kantoortje.
Gelieve ook je vergelijkingsmateriaal erbij vermelden.
Iemand??heracles schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 07:17:
Kan iemand mij vertellen of het volume van de mp3-speler via het ingebouwde speakertje erg luid is?
M'n huidige Samsung E760 gaat naar mijn mening veel te snel vervormen, daar ik de telefoon als mp3-speler wil gebruiken op m'n werk in m'n kantoortje.
Gelieve ook je vergelijkingsmateriaal erbij vermelden.Dat maakt het voor mij wat simpeler om voor te stellen.
@Heracles: Ik heb de Prada alleen in handen gehad in de MediaMarkt (Groningen). Geluid uit het speakertje kwam op mij redelijk hard over maar niet extreem, gemiddeld denk ik ten opzichte van andere telefoons. Het klonk overigens ook op hoog volume wel redelijk tot goed. Eigen telefoon is een SE w800i, deze is volgens mij harder en heeft beter geluid maar dat kan uiteraard ook aan de MP3 liggen.
Verwijderd
Verwijderd
ik ben nu ook trots eigenaar van de lg prada sinds gister!
Ziet er erg mooi uit, weet nu al waar alles zit en het werkt allemaal goed! Ook smjes schrijven wil prima. Ik zal even een foto maken;)
Maar afbeeldingen op me mobiel zetten dmv een usb kabel is nog niet gelukt, wel mp3's
Verwijderd
Was er ook achter gekomen dat je vanaf je telefoon bestanden kan overplaatsen naar het extern geheugen, ook misschien wel handig om te weten voor diegene die het toestel nog willen aanschaffen.
Verder nog geen problemen, en jah de batterij, ik denk dat ie het maximaal 3 dagen volhoud op energiebesparing uit en helderheid 100% en dan alleen bellen en smsen, dus geen mp3 en foto's.
De batterij liegt wel trouwens, soms staat hij op helemaal niks meer, en dan opeens weer op 2 streepjes, en dan opeens is hij leeg. Maar de eerste paar dagen is de batterij snel leeg;) doe je er veel mee he..
fototje, op school in de wc's. me hoofd ziet er vaag uit omdat ik naar het beeldscherm kijk, hehe
http://img66.imageshack.us/img66/952/101007091200np5.jpg[/url]
mp4 bestanden speelt hij ook af, maar er is geen verschil met 3gp of mp4.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 11:32 ]
?Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:17:
Als ik alles zo lees dan is een iPhone toch een beter ding of niet?
1. Dit is een LG Prada topic, dus hier posten mensen die een LG prada hebben, en geen Ifoon.
2. De iFoon is niet verkrijgbaar in NL.
3. De iFoon moet gehacked worden voordat hij zonder een absurd duur abbo werkt.
4. Geen MMS @ iFoon
5. Geen MIDP2 JAVA @ iFoon
6. Geen Micro SD @ iFoon
Punt 3 alleen al is genoeg om te concluderen dat de Ifoon niet een beter ding is.
Pentaxiaan
Verwijderd
Het geluid is harder en mooier op max volume met speakers dan op mijn oude W800i SE (ik ben het niet eens met kingrichardheracles schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 07:17:
Kan iemand mij vertellen of het volume van de mp3-speler via het ingebouwde speakertje erg luid is?
Gelieve ook je vergelijkingsmateriaal erbij vermelden.Dat maakt het voor mij wat simpeler om voor te stellen.
Ben overingens een gebruiker van het eerste uur, heb hem al sinds juni. Ik moet zeggen hij doet zijn ding, dat hij niet zo goed is met mp3 als de SE Walkman is logisch want dat is ook niet waarvoor hij gebouwd is. Als je je mp3 tags een beetje hebt geordent dan staan ze gewoon op alfabetische volgorde. Krassen ja, krijg je zowiezo op elke telefoon. De video functie vindin iig GEWELDIG. Heerlijk als je in de trein / metro zit ff 2 afleveringen van Bleach kijken
Totaal niet te vergelijken (a. het een een appelVerwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:17:
Als ik alles zo lees dan is een iPhone toch een beter ding of niet?
Het installeren zelf gaat gewoon makkelijk, het enige nadeel is het touchscreen wat ervoor zorgt dat het niet altijd lekker werkt met applicaties die voor 'normale' telefoons gemaakt zijn. Al speel ik flink wat potjes Solitaire in de trein. En je kan WM2003 niet echt gaan vergelijken met een telefoon die een totaal andere opzet heeft (oftewel het is logisch dat WM veel meer agenda functies ect. heeft) al vind ik de agenda ook wel redelijk te doen op de KE850.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:02:
jongens, ik vraag me af hoe het zit met applicaties, ik heb alles al gelezen en volgens mij is het redelijk moeilijk om nieuwe applicaties te installeren. Ik gebruik momenteel de mda compact met wm2003. en vraag me af of ik applicaties kan installeren op de prada die lijken op die van wm2003 of wm6. Applicaties zoals: een uitgebreide calendar functie, word e.d. Zijn er verder wel degelijke games voor de prada te krijgen? Games zoals worms, age of the empires e.d. En zo ja, waar kan ik die halen?
Als je het goed doet en alle drivers hebt geinstalleerd zie je in je verkenner het ext en het int geheugen en ook alle mappen. Afbeeldingen kan je direct in de afbeeldingen map plaatsten en die hoeven niet eerst naar Others. Check of al je instellingen goed zijn.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:16:
yeah afbeeldingen ook weer gelukt, ook om hem in afbeeldingen te zetten. eerst kon ik hem alleen maar in others zetten maar toen heb ik een mapje gemaakt en daar heb ik hem ingezet en toen zag ik hem wel, nu heb ik die map weer weggegooid en nu zie ik ze gewoon direct op mijn schermpje van het externe geheugen.
Was er ook achter gekomen dat je vanaf je telefoon bestanden kan overplaatsen naar het extern geheugen, ook misschien wel handig om te weten voor diegene die het toestel nog willen aanschaffen.
Verder nog geen problemen, en jah de batterij, ik denk dat ie het maximaal 3 dagen volhoud op energiebesparing uit en helderheid 100% en dan alleen bellen en smsen, dus geen mp3 en foto's.
De batterij liegt wel trouwens, soms staat hij op helemaal niks meer, en dan opeens weer op 2 streepjes, en dan opeens is hij leeg. Maar de eerste paar dagen is de batterij snel leeg;) doe je er veel mee he..
fototje, op school in de wc's. me hoofd ziet er vaag uit omdat ik naar het beeldscherm kijk, hehe
http://img66.imageshack.us/img66/952/101007091200np5.jpg[/url]
mp4 bestanden speelt hij ook af, maar er is geen verschil met 3gp of mp4.
Nog meer foto's gemaakt met KE850 zie:
http://members.lycos.nl/xesisoj/foto-asus/1.jpg (verander het cijfer voor de .jpg en je kan er meerdere zien, sommige zijn bij goed licht gemaakt en anderen bij slechter licht, kan je gelijk kijken hoe het met de ruis zit)
Gewoon een beetje goed googlen, daar kon ik van een of andere site gewoon de .jar file voor opera vindenVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:35:
ik zie op deze forum posts van mensen die opera mini gebruiken, maar hoe heb je die gedl? Op de site zie ik namelijk geen downloads voor lg ke850, die staat er niet tussen? Gebruiken jullie een download voor een andere telefoontypen, zoja, welke heb jullie dan gedl? En hoe heb je het geinstalleerd?
Bedankt!
Alleen heb ik hier een beetje zitten zoeken, maar wat kan ik nu het beste als screenprotector kopen?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 20:39 ]
helaas wel, door het stoten en het openen van het klepje aan de zijkant is er een beetje verf af op sommige plaatsen, nu maar hopen dat het niet verder gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:39:
Iemand op een forum vertelde dat de zilveren coating om de telefoon na een tijdje eraf valt/bladert. Iemand ervaring hier mee?
dat is wel erg jammer en goedkoop, maar ach het is een gebruiksvoorwerp he
Nu heb ik een Wanadoo live modem met bluetooth. en ik vroeg me af of iemand het aan de praat heeft gekregen om te interneten via de bluetooth optie (mag dus ook via de pc zijn). maar via de wanadoo live box zal wel het leukste en makkelijkste zijn.
Verder kan ik eigenlijk niks tot weinig vinden op het internet of op dit forum of hoe ik de software van mijn telefoon kan updaten. of hoe ik applicaties kan installeren.
Heb wel de MobiChat gespot op dit forum (werkt deze ook via bluetooth-->internet, zie ook de vraag hierboven over de wanadoo livebox).
En dezelfde vraag voor jmIrc of deze via bluetooth kan inloggen.
Verder heb ik ook ondervonden dat als ik een mp3tje of andere media files overzend via bluetooth (gsm --> gsm) dan komen de bestanden automatisch in het multimedia geheugen gerecht. deze maar 8mb groot is en dus na zo'n 2 a 3 bestanden vol kan zitten. ik heb geen mogelijkheid gezien om dit om te zetten dat die het naar mijn externe geheugen kan zetten. heb namelijk een 2gb microsd kaartje. Misschien dat dit met een software update verholpen kan worden weet ik niet.
Ik blijf wel ff hangen.... xD
SteZZz is the Name, Everything is my Game.
Verwijderd
Wat ben jij een sloeberSirNobax schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:29:
[...]
?
1. Dit is een LG Prada topic, dus hier posten mensen die een LG prada hebben, en geen Ifoon.
2. De iFoon is niet verkrijgbaar in NL.
3. De iFoon moet gehacked worden voordat hij zonder een absurd duur abbo werkt.
4. Geen MMS @ iFoon
5. Geen MIDP2 JAVA @ iFoon
6. Geen Micro SD @ iFoon
Punt 3 alleen al is genoeg om te concluderen dat de Ifoon niet een beter ding is.
Iphone pwnt dit toestel op alle fronten, UI, beeldschermresolutie, applicaties, firmware upgrades, 8 gig opslag * jammer van je micro sd rofl, als je 8 gig in je prada stopt, loopt hij waarschijnlijk als een drol, wel verkrijgbaar in nl, voor nog goedkoper dan die prada, en je 1e punt is helemaal lovenswaardig!
Een telefoon heb je om te bellen, niet om te gluren naar het scherm.
Verder is een ifoon is overrated, en de firmware updates zijn alleen maar een lock-in waardoor je nog meer aan de Apple software gekluisterd wordt.
Het ding wordt gewoon steeds meer beveiligd waardoor hij op den duur alleen nog maar met een hardware hack te kraken is.
Ja, dat hangt er vanaf hoe je hem gebruikt. als je m in hoesjes stopt ed. dan zal dit waars niet gebeuren maar dat doe ik niet dus bij mij is het bij het draaiklepje er een beetje af en de middelste (terruggaan) button ook een beetje. Mn Prada logo is ook een beetje aan het vervagen, mja k zei al hangt er van af hoe je er mee omgaat.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:39:
Iemand op een forum vertelde dat de zilveren coating om de telefoon na een tijdje eraf valt/bladert. Iemand ervaring hier mee?
Je Java file gewoon in others zetten en dan kan je m daarvandaan verder installeren. Firmware updaten gaat niet zelf (das we heel suf, bij SE kon het makkelijk) maar je zou hem op kunnen sturen naar LG die het dan voor je doen....SteZZz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:35:
Sinds een tijdje ben ik de gelukkige eigenaar van de LG Prada KE850.
Nu heb ik een Wanadoo live modem met bluetooth. en ik vroeg me af of iemand het aan de praat heeft gekregen om te interneten via de bluetooth optie (mag dus ook via de pc zijn). maar via de wanadoo live box zal wel het leukste en makkelijkste zijn.
Verder kan ik eigenlijk niks tot weinig vinden op het internet of op dit forum of hoe ik de software van mijn telefoon kan updaten. of hoe ik applicaties kan installeren.
Heb wel de MobiChat gespot op dit forum (werkt deze ook via bluetooth-->internet, zie ook de vraag hierboven over de wanadoo livebox).
En dezelfde vraag voor jmIrc of deze via bluetooth kan inloggen.
Verder heb ik ook ondervonden dat als ik een mp3tje of andere media files overzend via bluetooth (gsm --> gsm) dan komen de bestanden automatisch in het multimedia geheugen gerecht. deze maar 8mb groot is en dus na zo'n 2 a 3 bestanden vol kan zitten. ik heb geen mogelijkheid gezien om dit om te zetten dat die het naar mijn externe geheugen kan zetten. heb namelijk een 2gb microsd kaartje. Misschien dat dit met een software update verholpen kan worden weet ik niet.
Ik blijf wel ff hangen.... xD
Over dat BT verzenden, het komt idd in je interne geheugen, ik vind dat LG een beetje laks is geweest met een aantal functies die eigenlijk gewoon anders zouden moeten (het is volgens mij niet heel veel werk om die 'bugs' te repareren). Internet via BT kon ik wel op mn w800i maar ik weet niet of de Prada dat ook kan. Ik heb zo'n vermoeden van niet.
- Veel gig in je Prada loop ook nog redelijk hoorVerwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:09:
[...]
Wat ben jij een sloeber
Iphone pwnt dit toestel op alle fronten, UI, beeldschermresolutie, applicaties, firmware upgrades, 8 gig opslag * jammer van je micro sd rofl, als je 8 gig in je prada stopt, loopt hij waarschijnlijk als een drol, wel verkrijgbaar in nl, voor nog goedkoper dan die prada, en je 1e punt is helemaal lovenswaardig!
Alleen jij vergeet het doel van beide foons. De ene is meer al fashion item gemaakt dat er rete strak uitziet. En die andere is voor een heel andere doelgroep gemaakt. Ifoon is nog niet goed te verkrijgen en je betaalt je scheel en je moet een internetabbo met je tel nemen omdat hij non stop op het internet wil zitten.
Als je dat allemaal niet nodig hebt dan hoef je geen ifoon te kopen. Logisch dat hij op sommige fronten beter is, hij is een haf jaar later verschenen. En het blijft een appel, dus je houdt compactibiliteits problemen, want je ziet hem niet als ext schijf maar alleen via itunes en dat vind ik persoonlijk zwaar klote, laat mij lekker zelf bepalen wat ik met al die gigs schijfruimte doe.
PEACE Dre
Verwijderd
alleen wat ik raar vind
als ik een liedje wil sturen boven de 7 mb naar me tel dan zegt hij al geheugen is vol, terwijl ik helemaal niets op me tel in me normale geheugen heb(geen mp3 foto's berichten)
kan je op de 1 of andere manier instellen dat hij gelijk naar je extern gaat?
mvg
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 18:23 ]
Verwijderd
Ik heb de LG PRADA nu zo een 3 maanden en moet concluderen dat ik totaal niet tevreden ben met deze telefoon. Hiervoor had ik een sony ericsson m600i en dit zijn mijn bevindingen:
- Waar mijn vorige telefoons bij hetzelfde gebruik amper krasten, zit mijn LG nu al vol krassen, echt niet normaal. Dit omdat het touchscreen van plastic is. Het ziet er niet meer uit (En ik heb er echt niet raar mee gedaan)
- Het zilveren randje bladert eraf. Dit ziet (en is warschijnlijk) er erg goedkoop uit. Maar goed de hele telefoon ziet er uiteindelijk plastic uit.
- Bij het bellen hoor je soms inderdaad geen beltoon, en krijg je opeens meteen iemand aan de lijn of zit je tegen de voicemail aan te praten
- Een firmware zelf updaten zit er niet in (als ze zelfs al eens met eentje komen om al die bugs op te lossen). Je zal hem dan echt moeten opsturen, en dan ben je hem weer enkele weken kwijt.
- Functionaliteiten heeft deze phone amper.
Ik heb er geen spijt van dat ik deze phone gekocht heb, hij doet wat er verwacht wordt: Je kunt bellen. Als je een smartphone wilt hebben: koop zeker NIET de prada. Na een paar maanden ziet deze er namelijk niet meer uit en hij is heel erg beperkt.
Verder lees ik hier boven een discussie tussen de PRADA en de IPHONE. Nou ik heb de iphone in handen gehad, en moet concluderen dat je deze totaal niet kunt vergelijken. De iPhone gaat op alle fronten winnen (en zelfs deze schijnt niet perfect te zijn).
Maar goed, de iphone zul je voorlopig ook nog wel niet gratis krijgen bij een abonnement.
Verwijderd
internet van vodafone zit niet in de bundel en wordt dus extra verrekend, ik heb er ervaring mee helaas
@marley1976
krassen op het scherm en afbladderen heb ik helaas ook ervaring mee, valt me ook tegen... het is toch een toestel van 550euro...
Ik ben dan ook eens lang vodafone gegaan en die wilden hem wel opsturen zodat ik in ieder geval de 'chrome' rand vervangen krijg. Hopenlijk levert dit ook nog een firmware update op en daarmee ook enkele serieuze bugs...
het is een leuk toestel, maar zoals je zegt het is geen smartphone.
[ Voor 60% gewijzigd door tomtommie op 03-01-2008 23:26 ]
Op 1 januari was het bij mij 00/01/2008. Maar als ik werd gebelt stond bij de ene als oproep datum wel 01 en bij de andere weer 00. Uiteraard niet zo'n probleem: gewoon ff goed zetten... niet dus. Elke dag springt hij weer terug. Dus op 02 stond mijn tel weer op 01. En zo is het tot nu toe elke dag geweest, ik heb hem net weer op 05 moeten zetten omdat hij weer naar 04 was gesprongen.
Daarnaast werkt ook mijn wekker niet meer en dit is wel een groot probleem, aangezien het mijn enigste wekker is. Ik heb hem ook getest terwijl ik wakker was, dus het is niet zo dat ik me er doorheen slaap. Er gebeurt gewoon helemaal niks: geen berichtje, geen trillen, geen geluid.
Bellen/smsen werkt nog wel zoals van te voren (dus niet goed, maar het werkt).
Iemand die dezelfde problemen heeft sinds de jaarwisseling?
Ik heb mijn tel online bij Orange besteld, kan ik hem gewoon in een Orange winkel afgeven, of moet ik hem op eigen kosten naar LG opsturen?
Verwijderd
Als ik de datum en de wekker (opnieuw) heb ingesteld en de wekker loopt vervolgens af springt de datum een dag terug (na het afzetten van de wekker).
Er bestaat nog een instelling onder “Datum en tijd”, automatische update, aan/uit. Maar dit heeft ook geen invloed op het probleem.
Al geprobeerd de fabrieksinstellingen terug te zetten? Kan je dat ding ook handmatig resetten? Als dat allemaal niet werkt hangen we denk ik toch om hem naar die gasten van LG op te sturen.
Of heeft er mogelijk nog iemand anders een oplossing voor dit probleem?
ik moest hem toch al opsturen ter reparatie, mogen ze meteen firmware update doen, want zelf is dit probleem blijkbaar niet op te lossen
met betrekking tot het wekker probleem, had ik ook last van, flink verslapen daardoor... telefoon eens opnieuw uit en aan gezet en nu doet ie t weer perfect.
Verwijderd
Zet de datum een dag vooruit, als hij dan 1 keer terug springt dan staat hij weer goed, toch?
Vaag...
Verwijderd
Nou heb ik al gebeld met LG service die hebben me doorverwezen naar Dynafix en ook GSM shop (het verkoopadres). Geen van deze partijen bleek op de hoogte van het probleem, terwijl ik toch al zeker de 5e persoon ben die dit probleem op internet geeft aangekaart. Als dit het geval is, vraag ik mij af of het dan wel zinvol is om mijn toestel op te sturen voor een software-update, omdat er mogelijk geen patch is gemaakt voor deze bug?
idd....Vaag......
Morgen even langs de vodafone winkel voor reparatie van beschadigd chroom en firmware update
deze schijnt een QWERTY toetsenbord te hebben voor het smsen, ben benieuwd, misschien is het mogelijk om die firmware ook op de oudere versie te zetten
Verwijderd
tomtommie schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:13:
er komt trouwens een zilvere prada op de markt, eind van deze maand: klik
deze schijnt een QWERTY toetsenbord te hebben voor het smsen, ben benieuwd, misschien is het mogelijk om die firmware ook op de oudere versie te zetten
Is er eigenlijk nog wat te doen aan de krassen, die krijg ik n.l. erg veel van het standaard lederen hoesje
valt blijkbaar nog wel mee
[ Voor 9% gewijzigd door MoietyMe op 20-01-2008 10:56 ]
Verwijderd
Heb ook hetzelfde probleem, onder vista ultimate x64Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:42:
Weet iemand of de LG sync software ook compatible is met Windows Vista of alleen oude(re) windows versies? Ik krijg het maar niet aan de praat. Best klote als je je contactpersonen wil beheren
Installatie wordt zonder fouten of errors doorlopen, als ik de prada aansluit via usb en op de phone niet kies voor gegevens opslag (dus de andere), dan weet ie niet wat ie met dat ding aan moet
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 17:59 ]
Verwijderd
Ik zocht al op het forum maar vond niet de oplossing.
Een kennis van mij kocht een LG KE 850 no problems, maar toen wou hij een
firmware upgrade doen via pc en connectie kabeltje. Dit is om de ene of ander reden niet volledig correct uitgevoerd. Waardoor het toestel nu onbruikbaar geworden is.
Nu mijn vraag kan je dit toestel zelf factory resetten en zoja hoe ?
[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 28-01-2008 19:24 . Reden: aanhef, bedanken en groeten is niet nodig ]
Anders mag je de link wel eens sharen
Voor nu maar even aannemen dat het wel kan, denk ik dat je een probleem hebt. Waarschijnlijk gaat de telefoon niet eens meer aan en zal een reset niet lukken aangezien de benodigde bestanden missend zijn.
Het opnieuw uitvoeren van de firmware update lijkt me de beste oplossing, of toch naar en servicepoint gaan ermee waar ze officieel een firmware update kunnen doen (zal je geld gaan kosten, of ze willen het niet doen, of het kan niet, je bent je garantie immers kwijt als je het zelf wilt doen).
succes ermee!
Verwijderd
Ik werd al gek van het feit dat mijn datum telkens versprong... nu werkt mijn wekker ook niet meer!!!tomtommie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:34:
ik moet je helaas ook gelijk geven, het is kiezen dus: OF de datum goed OF een wekker die het doet...
Morgen even langs de vodafone winkel voor reparatie van beschadigd chroom en firmware update
Alleen daarom al wil ik die telefoon vast tegen de muur aan gooien!!!
Verwijderd
Oke dat ziet er dus niet goed uittomtommie schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 23:09:
Naar mijn weten kan er geen firmware update zelf gedaan worden met de prada...
Anders mag je de link wel eens sharen![]()
Voor nu maar even aannemen dat het wel kan, denk ik dat je een probleem hebt. Waarschijnlijk gaat de telefoon niet eens meer aan en zal een reset niet lukken aangezien de benodigde bestanden missend zijn.
Het opnieuw uitvoeren van de firmware update lijkt me de beste oplossing, of toch naar en servicepoint gaan ermee waar ze officieel een firmware update kunnen doen (zal je geld gaan kosten, of ze willen het niet doen, of het kan niet, je bent je garantie immers kwijt als je het zelf wilt doen).
succes ermee!
Toch bedankt voor je reactie.
[ Voor 1% gewijzigd door pven op 28-01-2008 19:23 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]
Net opgehaald, wat blijkt in de winkel, ze hebben me een compleet nieuw toestel gegeven, krasjes van het scherm zijn dus ook weer weg
Wat denk je van de firmware versie, jahwel die van de nieuwe zilvere versie van de prada, qwerty toetsenbord dus ook beschikbaar nu
Het menu lijkt ook iets sneller te werken en de knoppen zijn veranderd (iets meer iphone achtig vierkant)
Al met al dus super service van vodafone en LG, hulde
Heb je hier misschien een foto van? Want er is blijkbaar niemand op internet die die moeite even heeft genomen. Ik ga mijne van de week ook maar even wegbrengen. Iemand enig idee hoelang dat duurt?tomtommie schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:28:
Oke dit is echt heel relax, ik had mn prada dus opgestuurd ter reparatie omdat het chroom los begon te laten en tevens voor een firmware update (datum en wekker probleem).
Net opgehaald, wat blijkt in de winkel, ze hebben me een compleet nieuw toestel gegeven, krasjes van het scherm zijn dus ook weer weg![]()
Wat denk je van de firmware versie, jahwel die van de nieuwe zilvere versie van de prada, qwerty toetsenbord dus ook beschikbaar nu, alleen moet ik het doen met een zilver thema en niet meer het zwarte...
Het menu lijkt ook iets sneller te werken en de knoppen zijn veranderd (iets meer iphone achtig vierkant)
Al met al dus super service van vodafone en LG, hulde
Wil je dat wel?Good Fella schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:53:
[...]
Heb je hier misschien een foto van? Want er is blijkbaar niemand op internet die die moeite even heeft genomen. Ik ga mijne van de week ook maar even wegbrengen. Iemand enig idee hoelang dat duurt?
http://www.livemagazine.o...ware_lg_viewty_ku990.html
Naja ik ga maar weer eens langs bij een winkel om te kijken of er een firmware update is, denk ik wel haast van niet... melden aan de klantenservice heeft ook geen nut aangezien een bepaalde meneer Hans echt de meeste belachelijk ontwijkende antwoorden blijft geven....
Customer care van LG is zoals het artikel zegt om te huilen!
(wat wil je voor een foto hebben Good Fella?)
Mijn Prada had al wel lange tijd last van het datum/wekker probleem.
Ik gebruik nu iets anders als wekker en heb er mee leren leven.
Maar nu komt het: hij is afgelopen weekeind compleet geflipt.
Ik voelde hem afgaan in mijn broekzak (dacht ik).
Toen ik keek was het beeld zwart en hij bleef maar trillen ook knipperde het lampje van de camera.
Ik de accu eruit en er weer in. Alleen nog maar trillen en knipperen met een zwart beeld.
Hij start echt helemaal niet meer op
Morgen ga ik hem naar de Orange shop brengen
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Dat gaat over de viewty.niet over de prada