Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:29:
Wat ik niet zo snel kan vinden: Synct hij ook met Mac OS X? Ik kan volgende maand mijn abo verlengen, maar zonder mac sync optie is hij niet interessant voor mij.
Nee, helaas.
Ik gebruik Mac en Windows naast elkaar, maar de meeste telefoons gaan aan de PC (helaas)
Ook de Prada heb ik nog niet aan de praat met de Mac ;(

Om te zorgen dat alles met elkaar in-sync blijft gebruik ik mijn SonyEricsson, die synct aan beide :)

Verwijderd

Add me to the Proud owners list :D

Heb hem vandaag gekocht, en moest dus dokken voor me Prada.. Nieuw prijslijst ! (heb hem toch gratis meegekregen, met korting op een abbonoment :D)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 16:31:

Heb hem vandaag gekocht, en moest dus dokken voor me Prada.. Nieuw prijslijst ! (heb hem toch gratis meegekregen, met korting op een abbonoment :D)
Ik heb hem sinds vandaag ook! ;) Heel fijn!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 12:41

tomtommie

Alaaf!

zoals anderen voor mij ook al opgemerkt hebben, bij mij werkt het instellen van een ringtone ook niet.
Ik kan mooi iets selecteren, maar als ik vervolgens gebeld word heb ik nog altijd dat vage standaard deuntje...

nu kon je het via groepsopties oplossen, maar ik kan geen ringtone instellen voor contactpersonen die niet gegroepeerd zijn en je kunt niet alle contactpersonen in een keer in een groep zetten toch?

verder nog een verbeterpuntje: de sms deuntjes! je hebt er maar 4 om uit te kiezen, maar wat het voor iets is...schandalig :+

Verwijderd

heeft iemand een andere videoplayer? want kan geen mp4.. divx.. of iets leuks ;)

Verwijderd

Actie van Vodafone was een foutje van de marketingsafdeling. Nu kost de Prada 175 euro bij een 1jarig vodafone 35 euro abonnement. Dus iedereen die het heeft gehaald heeft geluk gehad ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 16:31:

Moest je nou WEL of NIET betalen voor je prada? Moest dokken en gratis meegekregen is niet echt duidelijk..

Verwijderd

Sorry dat ik het "vaag" heb getypt, zei kwamen dat ik moets betalen. (had nog geen abbonoment afgesloten, dus ik ging vandaag 1 afsluiten) Maar na lang praten, toch gratis meegekregen en nog is 25 euro terug op me rekening. En 12 maanden 20 euro per maand. daarna 27,50 :)

Verwijderd

En nog een vraagje, ik heb gelijk Blox mobiel internet genomen, maar moet ik nu in me telefoon, GPRS profiel kiezen? zodat ik via Blox internet ?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Gozer, je zinnen kloppen niet en het is amper normaal Nederlands. Zo kunnen we het niet goed volgen en hebben we er weinig aan.

Je moet de juiste instellingen erin zetten, het kan zijn dat ze er al instaan, dan moet je even het Vodafone Live profiel kiezen. :)

Verwijderd

Sorry voor mijn taalgebruik.

Dus als ik Vodafone Live profiel kies, internet ik via de gekozen "Blox mobiel internet" ?

• DaannO
Ja, dat klopt. Je hoeft niet bang te zijn dat je additionele kosten krijgt omdat de server logt dat je die bundel hebt en dat dan verrekend. :)

Verwijderd

Oh gelukkig, en kiest Opera mini ook automatisch Blox?, denk het wel omdat u net vermeldt dat de server het logt etc.

Sorry maar heb nog een vraage :) Kan je Opera mini in landscape modus zetten ?

Bedankt!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:06:
Oh gelukkig, en kiest Opera mini ook automatisch Blox?, denk het wel omdat u net vermeldt dat de server het logt etc.

Sorry maar heb nog een vraage :) Kan je Opera mini in landscape modus zetten ?

Bedankt!
Opera heeft verder weinig te maken met je internet verbinding qua kosten en datalijn etc. Dus ja, Opera maakt gebruik van je abo en je blox. Het zijn zeg maar geen aparte dingen.

Welke Opera versie heb je?

Verwijderd

Ik heb Opera mini 3.1

Oftewel, hier heb ik hem gedownload;

http://www.operamini.com/.../generic_advanced_midp_2/

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:44:
Actie van Vodafone was een foutje van de marketingsafdeling. Nu kost de Prada 175 euro bij een 1jarig vodafone 35 euro abonnement. Dus iedereen die het heeft gehaald heeft geluk gehad ;)
Is dit echt waar? Zou ergens wel logisch zijn en helemaal geweldig voor mij, omdat ik hem al heb!
Waar komt deze informatie vandaan?

Ben overigens erg tevrede met het toestel, alleen batterij valt toch wel beetje tegen. Zal er wel aan moeten wennen om hem elke dag aan de lader te hangen.

Ik hoor het wel,

Groet

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 02:05:
[...]

Is dit echt waar? Zou ergens wel logisch zijn en helemaal geweldig voor mij, omdat ik hem al heb!
Waar komt deze informatie vandaan?

Ben overigens erg tevrede met het toestel, alleen batterij valt toch wel beetje tegen. Zal er wel aan moeten wennen om hem elke dag aan de lader te hangen.

Ik hoor het wel,

Groet
Ik werk bij Vodafone so it's true 8)
Het was ook niet logisch. Het toestel kost los 499 euro en jij hebt 12 x 35 euro aan beltegoed gekocht en een toestel van 500 euro erbij gekregen 8)7 Lucky you ;)
:> :>

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 02:05:
[...]

...

Ik hoor het wel,

Groet
Heb jij dan niet een "faulty" batterij? Want ik heb mijn prada sinds gister 1 uur. En nu nog is hij niet leeg, na uren lang mee spelen en daarboven op heb ik hem nog niet opgeladen _/-\o_ (Dus uit de verpakking gehaalt, in mijn telefoon gedaan en aangezet)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:36:
heeft iemand een andere videoplayer? want kan geen mp4.. divx.. of iets leuks ;)
MP4 gaat bij mij prima, alleen even letten op het beeldformaat.
Deze mag niet boven de schermresolutie uitkomen want dan krijg je een foutmelding.

Verwijderd

Heeft iemand de oplossing voor het volgende probleem???

Als ik via Bluetooth een paar bestanden naar de Prada stuur, geeft deze al snel aan dat het geheugen vol is. Dit komt omdat de bestanden automatisch naar het telefoongeheugen (iets van maar 8MB?) geschreven worden, dit terwijl ik nog 700MB vrij heb op mijn Micro SD kaart.

Ik kan helemaal nergens vinden hoe ik de bestanden automatisch naar de Micro SD kaart laat schrijven.Heeft hier iemand enig idee????

Uw hulp wordt op prijs gesteld :) _/-\o_

Verwijderd

Zoals ongeveer 10 posts voor je word gezegd, daar heb je toch echt de datakabel voor nodig ;)
edit: 23 posts :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 09:58 ]

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

hier was al een eerdere vraag over, maar op het moment is er geen oplossing voor...
via je usb kabel blijft de enige optie...

werk aan de winkel voor LG voor software updates, maar ik betwijfel of er echt flinke veranderingen komen...

Verwijderd

Heb weer een problem, heb mijn oudere Vodafone simkaart erin gedaan voor mijn contacten etc. Maar nu kijk ik in mijn Prada, zie ik "Geen contactpersonen" .... Balen

Verwijderd

Heeft iemand ook al een betere fileexplorer.. want die vind ik toch wel zeer matig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:52:
Heb weer een problem, heb mijn oudere Vodafone simkaart erin gedaan voor mijn contacten etc. Maar nu kijk ik in mijn Prada, zie ik "Geen contactpersonen" .... Balen
Waarschijnlijk je contacten op telefoon opgeslagen en niet op je sim kaart?

Je kan 2 dingen doen afhankelijk van je telefoon.
- Contacten van telefoon naar sim syncen (als telefoon dit toelaat/kan)
- Telefoon syncen met je prada (alweer als je telefoon die toelaat/kan) desnoods eerst syncen met computer en die met je prada phone

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 11:30 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 09:52:
[...]

Het was ook niet logisch. Het toestel kost los 499 euro en jij hebt 12 x 35 euro aan beltegoed gekocht en een toestel van 500 euro erbij gekregen 8)7 Lucky you ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 09:52:
[...]

Ging net iets mis, sorry!

Hoeveel prada's heeft vodafone op deze wijze ongeveer 'weggegeven'?

Gr.Paul

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:16:
[...]

Waarschijnlijk je contacten op telefoon opgeslagen en niet op je sim kaart?

Je kan 2 dingen doen afhankelijk van je telefoon.
- Contacten van telefoon naar sim syncen (als telefoon dit toelaat/kan)
- Telefoon syncen met je prada (alweer als je telefoon die toelaat/kan) desnoods eerst syncen met computer en die met je prada phone
Weet nu niet meer 100% zeker of ik ze op mijn Simkaart heb opgeslagen, dat ga ik als ik thuis ben als eerste checken. Anders syncen etc.

Bedankt!

//edit, het viel me op dat ik mijn MP3 nummers op mijn geheugen kaartje heb, niet via de normale MP3 Speler kan afspelen :o

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 13:41 ]

Verwijderd

Dat kan wel, maar niet VIA de MP3 player.
Als je via (in het engels) My stuff > sounds > geheugenkaartje en dan naar de map gaat en op play ramt doet ie het ook.

Verwijderd

Ja , maar dan is hij niet meer via "de" MP3 Player, en dan kan je hem ook niet meer op BGM zetten (BackGroundMusic)

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

goed dat je dat opnoemd, die BGM :P die had ik nog niet gevonden

maar jawel hoor, ik heb nu de normale MP3 speler met BGM modus en ik heb al mn muziek op mn geheugenkaartje staan... hoe ik het gedaan heb geen idee, ik klik gewoon op alle nummers afspelen.

En ik ben ook wel eens benieuwd hoeveel Vodafone op die manier heeft weggegeven ja. Stuk of 50 wellicht? niet heel veel mensen wisten dit aangezien je het puur via de klantenservice of winkel kon weten....

En het syncen van outlook lukt bij mij nog altijd niet, ik kreeg een heel slap mailtje van LG terug met een powerpoint presentatie over hoe je de LG shine met outlook synct, alsof ik die stappen nog niet gevolgd had :X

Verwijderd

Ik krijg het maar niet voorelkaar om het in de normale MP3 speler aftespelen.

Ik heb de Prada, nadat hij niet meer gratis was, toch gratis gekregen.. Voor de eerste jaar 20 euro per maand :)

Verwijderd

Welke flash bestande pakt hij..? SWF nietbij mij

Verwijderd

Topicstarter
/me is nu ook de trotse bezitter van een LG KE850 aka. LG Prada.
Ik heb hem vanmiddag aangeschaft bij The Phonehouse inclusief met een Vodafone 27,50 abo. Ik heb voor dit abonnement gekozen, aangezien ik met mijn vorige telefoon ook altijd al voor ~27,- euro verbelde en smste.

Ik heb mijn vorige telefoon ingeruild en het pakket werd voor mij als volgt:
  • LG Prada + Vodafone 27,50.
  • Bijbetaling: 55 euro ipv. 89 euro
  • Eerste 6 maand 50% korting op de belbundel.
Hoe? Zo!

De bijbetaling die eerst voldaan moest worden bij de aanschaf van het toestel was bij The Phone House 89,- Euro. The Phone House claimt de "laagste prijs garantie". Ik had de telefoon bij BelCompany gezien met een Vodafone 25,- euro abo en dan nog 79,99 bijbetaling.

De vriendelijke verkoper van The Phone House ging hier onder zitten. 75,- euro bijbetaling met een Vodafone 27,50 abo.

Daarnaast heeft The Phone House ook een korting als je je oude mobiele telefoon inlevert. In dit geval een SE K750i waarvan de Joystick het had begeven (vandaar dat ik een nieuwe nodig had :+).
Daardoor kreeg ik nog eens 20,- euro korting en moest 55,- euro bijbetalen.

Door de korting van 50% op de eerste 6 maanden van je belbundel bespaar ik daar: (27,50 x 0,5) x 6mnd = 82,50 euro.

Als ik daar de prijs van de bijbetaling van de telefoon vanaf haal heb ik uiteindelijk nog een korting van (82,50 - 55) = 27,50, dus in princiepe nog een maand gratis belbundel erbij en de telefoon is dan gratis. Voor mij dus een uitstekende deal!

En man, wat een geil ding is dit zeg! :9~

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

heftig rekensommetje laat je er op los ;)

maar dat is een tweejarig abbo neem ik aan?

Verwijderd

Topicstarter
tomtommie schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:34:
heftig rekensommetje laat je er op los ;)

maar dat is een tweejarig abbo neem ik aan?
Haha, ja ik moet toch ergens aanprijzen dat ik een goeie deal heb gedaan? ;)
En het is inderdaad een twee-jarig abbo. Voor sommige mensen is dat not-done, aangezien die niet zo lang aan een bepaald abo vast willen zitten, maar het bevalt mij al jaren prima, dus ik had zoiets van: dat maakt ook niets uit :)

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Dat is een nette deal! Ik heb hem ook met een twee jarig abbo. Imo moet je altijd wel bellen en mij abbo bevalt me nu prima, en de afgelopen twee jaar ook. Dus voor mij geen reden om één jaar te nemen.

Weet iemand trouwens een goede (liefst gratis) video converter. En dan eigenlijk één die naar 400x240 kan converten.

Verwijderd

Dan heb je het nog slecht gedaan, althans ... ik heb 12 maanden 50% korting! En de Prada gratis, en 25 euro cash back! (ja ik heb ook de 2 jarig 27,50)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:41:
Dan heb je het nog slecht gedaan, althans ... ik heb 12 maanden 50% korting! En de Prada gratis, en 25 euro cash back! (ja ik heb ook de 2 jarig 27,50)
Welke filiaal heeft dit gegeven?

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:05

Nanax

Ik ben sjaak niet

was dat niet een foutje van de marketing afdeling van vodafone?

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:17

mindcre8r

Tradepedia

Good Fella schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:02:

Weet iemand trouwens een goede (liefst gratis) video converter. En dan eigenlijk één die naar 400x240 kan converten.
super

download page

[ Voor 10% gewijzigd door mindcre8r op 19-06-2007 07:39 ]

Bears and Bulls

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:32:
[...]

Welke filiaal heeft dit gegeven?
Vodafone in rotterdam, tegen over de Albert heijn ( in de stad, waar V&D, Media Markt etc.. )

Verwijderd

dankje, werkt goed met 3gp en dan H263! :)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:55:
/me is nu ook de trotse bezitter van een LG KE850 aka. LG Prada.
Ik heb hem vanmiddag aangeschaft bij The Phonehouse inclusief met een Vodafone 27,50 abo. Ik heb voor dit abonnement gekozen, aangezien ik met mijn vorige telefoon ook altijd al voor ~27,- euro verbelde en smste.

Ik heb mijn vorige telefoon ingeruild en het pakket werd voor mij als volgt:
  • LG Prada + Vodafone 27,50.
  • Bijbetaling: 55 euro ipv. 89 euro
  • Eerste 6 maand 50% korting op de belbundel.
Hoe? Zo!

De bijbetaling die eerst voldaan moest worden bij de aanschaf van het toestel was bij The Phone House 89,- Euro. The Phone House claimt de "laagste prijs garantie". Ik had de telefoon bij BelCompany gezien met een Vodafone 25,- euro abo en dan nog 79,99 bijbetaling.

De vriendelijke verkoper van The Phone House ging hier onder zitten. 75,- euro bijbetaling met een Vodafone 27,50 abo.

Daarnaast heeft The Phone House ook een korting als je je oude mobiele telefoon inlevert. In dit geval een SE K750i waarvan de Joystick het had begeven (vandaar dat ik een nieuwe nodig had :+).
Daardoor kreeg ik nog eens 20,- euro korting en moest 55,- euro bijbetalen.

Door de korting van 50% op de eerste 6 maanden van je belbundel bespaar ik daar: (27,50 x 0,5) x 6mnd = 82,50 euro.

Als ik daar de prijs van de bijbetaling van de telefoon vanaf haal heb ik uiteindelijk nog een korting van (82,50 - 55) = 27,50, dus in princiepe nog een maand gratis belbundel erbij en de telefoon is dan gratis. Voor mij dus een uitstekende deal!

En man, wat een geil ding is dit zeg! :9~
En als je hiermee terug was gegaan naar de belcompany dan had je hem gratis gehad ;)

https://wren.co/join/Devian

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Misschien ligt het aan mij, maar mijn huidige converter vind ik fijner werken.

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik denk dat ik aanstaande augustus de Prada wel gratis kan krijgen op een 1 jarig abotje.
Zeker met inruil. 1 Jarig 30 per maand (liefst minder) moet te doen zijn.

Maar hoelang houd de batterij zich als je af en toe wat smst en telefoontjes pleegt van ong 10 min per dag (2 stuks).

Een dag of 5 moet toch kunnen of zuipt het scherm teveel ?

Verwijderd

Topicstarter
Devian schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:55:
[...]

En als je hiermee terug was gegaan naar de belcompany dan had je hem gratis gehad ;)
En waarom is dat?

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

W00fer schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:20:
Ik denk dat ik aanstaande augustus de Prada wel gratis kan krijgen op een 1 jarig abotje.
Zeker met inruil. 1 Jarig 30 per maand (liefst minder) moet te doen zijn.

Maar hoelang houd de batterij zich als je af en toe wat smst en telefoontjes pleegt van ong 10 min per dag (2 stuks).

Een dag of 5 moet toch kunnen of zuipt het scherm teveel ?
grapjas, nee ik denk dat ik je moet teleurstellen, heb em zelf nog geen week maar 5 dagen haalt ie niet...
omdat deze een laagste prijs garantie hebben en je dus een nieuwe aanbieding doen, maar laat je niet opfokken, je hebt em nu: geniet! 8)

Verwijderd

tomtommie schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:59:
[...]

grapjas, nee ik denk dat ik je moet teleurstellen, heb em zelf nog geen week maar 5 dagen haalt ie niet...
Ik denk dat een 4 dagen met het gebruik dat W00fer zegt wel te doen is. Het zal niet veel minder zijn.

Vergeet je niet dat je hem net een week hebt en em vast veel gebruikt...

Mijnes zou het wel 4 dagen uithouden bij het gebruik dat W00fer omschrijft.

Verwijderd

Heb nog een " bug " gevonden of ligt weer is aan mij. Als ik een sms aan het tikken ben, of door het menu aan het scrollen ben.. Gaat hij gewoon na aantal seconden op de toetslock.. Terwijl ik gewoon bezig ben met sms'e dus tik op het scherm voor de letters ? En er is dus activiteit aanwezig..

• W00fer
  • Niet online
800 mah accu is ook niet teveel. Misschien dan toch maar wachten op de Prada opvolger, de KS20.

Of zijn er betere accu's te koop ?

En hoe bevalt de WQVGA video resolutie: 400x240 ?

[ Voor 32% gewijzigd door W00fer op 20-06-2007 14:11 ]

Verwijderd

Maar als ik klaar ben met sms intikken.. en druk op verzenden, dan schiet de backlight gelijk weer aan.. Het lijkt alsof hij gewoon niet ziet dat je aan het tikken bent ?

Verwijderd

dat ligt aan jou want ik heb het niet.

Het scherm is echt geweldig, heb al heel veel afleveringen van 24 geconvert en is echt lekker om daar naar te kijken via het scherm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet zeggen dat er wel erg verschillende meningen ontstaan over dit toestel.

Ik mag mij (op basis van een paar dagen ervaring) bij de gelukkigen scharen die lang met hun batterij kunnen, geen problemen ondervinden met een plotselinge toetslock of rare mogelijkheden om een MP3 beltoon in te stellen.

Het is wel jammer, omdat je zo geen directe zekerheid hebt (op basis van reviews) over dit toestel.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat hij mij prima bevalt en dat ook het touchscreen erg lekker werkt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 19:17:
Ik moet zeggen dat er wel erg verschillende meningen ontstaan over dit toestel.

Ik mag mij (op basis van een paar dagen ervaring) bij de gelukkigen scharen die lang met hun batterij kunnen, geen problemen ondervinden met een plotselinge toetslock of rare mogelijkheden om een MP3 beltoon in te stellen.

Het is wel jammer, omdat je zo geen directe zekerheid hebt (op basis van reviews) over dit toestel.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat hij mij prima bevalt en dat ook het touchscreen erg lekker werkt!
Kan jij kijken welke firmware jouw toestel heeft en misschien je productiedatum hier noteren? :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:05:

Het scherm is echt geweldig, heb al heel veel afleveringen van 24 geconvert en is echt lekker om daar naar te kijken via het scherm!
Welke resoltie heb je gebruikt? Hoe groot wordt dan 1 episode 24? Welke programma heb je hiervoor gebruikt :) Ja het zijn 3 belangrijke vragen en mijn excuses hiervoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:03:
[...]

Kan jij kijken welke firmware jouw toestel heeft en misschien je productiedatum hier noteren? :)
Klinkt het nou heel er n00b als ik vraag waar ik dat kan vinden?

Als ik de batterij uit mijn telefoon haal zie ik wel de volgende nummertjes:

IMEI: 353426-01-194458-4
S/N: 705KPXV194458

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

2945#*# bellen geeft een engineering menu, als je hier model version selecteerd kun je de jouwe zien.

mijne zegt MAY 07 2007

• W00fer
  • Niet online
Zijn er ook FW updates en heeft iemand die al gedaan ?

• W00fer
  • Niet online
Zijn er fw updates en heeft iemand die gedaan ?

Verwijderd

Ik en mijn collega hebben de Prada aangeschafd voor 35 euro 1 jaar, meteen toen ie binnenkwam in onze winkel (VCP), ik geloofde de prijslijst niet, maarja een gegeven paard... etc.

Ik heb de beta geprobeerd van Opera Mini, versie 4.0 dus, en ook al geeft ie op merkwaardige wijze geen text weer, het programma beloofd wat...

Het werkt namelijk met het touchscreen van de Prada :D... dus eindelijk die internet ervaring die je normaal alleen op een PDA zou hebben.. 8)

dusse, Opera, laat ons niet te lang wachten !!

Verwijderd

Ik heb het gisteren ontvangen maar heb niet de tijd gehad om er mee te spelen! Het ziet er wel erg blits uit moet ik zeggen 8)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:43

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 16:28:
Nee, helaas.
Ik gebruik Mac en Windows naast elkaar, maar de meeste telefoons gaan aan de PC (helaas)
Ook de Prada heb ik nog niet aan de praat met de Mac ;(
Probeer eens BluePhone Elite op de Mac. Ik gebruik het om m'n KE800 phone te connecten aan m'n Mac Mini :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

firmware upgrade kun je zelf volgens mij niet doen, tjah kan wel...maar waarschijnlijk verlies je dan je garantie ofzoiets.

ik ben trouwens wel benieuwd naar de firmware versie van mensen die geen problemen hebben met het instellen van een mp3 beltoon :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:05:

Welk resolutie gebruik jij als je convert.. ?

Verwijderd

352:288 en dan 16:9 voor mijn 24 afleveringen. (MP4 H.263 AAC)

Verwijderd

Exirion schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 08:04:
[...]

Probeer eens BluePhone Elite op de Mac. Ik gebruik het om m'n KE800 phone te connecten aan m'n Mac Mini :)
Heb zonder eerst verder te lezen BPE geinstalleerd.
Inderdaad kan ik connecten, maar dat kon eigenlijk al, alleen syncen ging niet.
Lees ik later op de site van BPE "BluePhoneElite is not a synchronizing utility" 8)7
Kortom; adresboek, notities, agenda etc.. blijft voorbehouden aan windows.

Anyway, Thnxs voor het meedenken.
(binnenkort eens kijken of missing sync iets kan betekenen)

Verwijderd

Mijne is ook MAY 07 2007 en heb nog geen enkel probleem gehad er mee.

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:29:
Mijne is ook MAY 07 2007 en heb nog geen enkel probleem gehad er mee.
Same here. Totaal geen problemen.

Ik neem trouwens aan dat er met een software update voor kan worden gezorgd dat je meerdere apps op de achtergrond kan laten draaien?

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 02:11:
Ik en mijn collega hebben de Prada aangeschafd voor 35 euro 1 jaar, meteen toen ie binnenkwam in onze winkel (VCP), ik geloofde de prijslijst niet, maarja een gegeven paard... etc.

Ik heb de beta geprobeerd van Opera Mini, versie 4.0 dus, en ook al geeft ie op merkwaardige wijze geen text weer, het programma beloofd wat...

Het werkt namelijk met het touchscreen van de Prada :D... dus eindelijk die internet ervaring die je normaal alleen op een PDA zou hebben.. 8)

Die 35 euro per maand 1 jaar snap ik geen reet van. Want ik was bij Vodafone Woensel (Eindhoven) en daar kon die gast niets vinden. Hij kostte daar met dat abo 175 bijbetalen.

Bovendien zie ik hem ook NERGENS staan op vodafone.nl

[ Voor 3% gewijzigd door W00fer op 22-06-2007 15:47 ]

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 02:11:

Ik heb hem ook even geïnstalleerd, moest wel via de normale browser. Anders wou hij niet downloaden. Het ziet er inderdaad fantastisch uit. Alleen een beetje jammer van de tekst ja. Zal zo wel even een fotootje plaatsen als daar behoeft naar is.

Verwijderd

tomtommie schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 08:38:
firmware upgrade kun je zelf volgens mij niet doen, tjah kan wel...maar waarschijnlijk verlies je dan je garantie ofzoiets.

ik ben trouwens wel benieuwd naar de firmware versie van mensen die geen problemen hebben met het instellen van een mp3 beltoon :)
Ik heb MAY 2007, maar ook ik heb het ringtone probleem. Zit er aan te denken om hem even op Factory Defaults te zetten. Kijken of dat helpt.

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Hier een tweetal foto's van Tweakers frontpage in Opera Mini 4 bèta.

Afbeeldingslocatie: http://vens-design.nl/Agosto/Pictures/Techzine/KE850/LG13-sm.jpg
Tweakers in Opera Mini 4.0 Bèta

Afbeeldingslocatie: http://vens-design.nl/Agosto/Pictures/Techzine/KE850/LG14-sm.jpg
Tweakers vergroot in Opera Mini 4.0

Verwijderd

is het mogelijk met de prada een eigen Thema te maken? :) kan geen info's vinden etc...

en nog een vraag? als ik liedjes van mijn N95 naar mijn Prada wil sturen via Bluetooth.
een liedje van 12 MB dan zegt de prada Full memory..... is het mogelijk dat die direct naar het geheugen kaart opslaan? :)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

W00fer schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:44:
[...]

Die 35 euro per maand 1 jaar snap ik geen reet van. Want ik was bij Vodafone Woensel (Eindhoven) en daar kon die gast niets vinden. Hij kostte daar met dat abo 175 bijbetalen.

Bovendien zie ik hem ook NERGENS staan op vodafone.nl
In den beginne had vodafone een fout gemaakt en toen kon je bij de VCPs bij een 1 jarige 35 abo een prada gratis krijgen.

De fout is ontdekt en hij kost nu weer 175 euri ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 22:12:
is het mogelijk met de prada een eigen Thema te maken? :) kan geen info's vinden etc...

en nog een vraag? als ik liedjes van mijn N95 naar mijn Prada wil sturen via Bluetooth.
een liedje van 12 MB dan zegt de prada Full memory..... is het mogelijk dat die direct naar het geheugen kaart opslaan? :)
Das al de zoveelste die het vraagt :S
En het antwoord is nog steeds nee. Daar heb je de datakabel voor nodig!

Verwijderd

B0MBACI schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 22:15:
[...]

In den beginne had vodafone een fout gemaakt en toen kon je bij de VCPs bij een 1 jarige 35 abo een prada gratis krijgen.

De fout is ontdekt en hij kost nu weer 175 euri ;)
Idd collega ;) ,dag later was prijs veranderd..

Ik vind trouwens dat leren hoesje echt Kut... het krast, en is absoluut onhandig als je die headset met remote wil gebruiken :( ....

Heb ik trouwens wel een oplossing voor , een "Ipod-sok"! voorkomt krassen, rekt mee als je headset gebruikt, ziet er goed uit, en is comfortabel in je zak... 8)

• W00fer
  • Niet online
Kut zeg dat die prijs is veranderd :( Bah wat een tegenvaller.

Een iPod sock is wel veel te duur.

Verwijderd

naja, valt wel mee... ik heb de roze, de gele, en die grijze sok uit de verpakking doorverkocht voor €5 aan anderen met een Ipod of Prada :) zitten er 6 in, dus heb nu eigenlijk de helft betaald :P

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

ik kwam trouwens ergens achter, ik heb het probleem dat als ik een beltoon instel hij deze niet afspeelt als ik gebeld wordt.
Nu is dit bij mij dus alleen het geval als je gebeld wordt door iemand die in je contacten lijst staat. Probeer maar eens met een anoniem nummer naar jou telefoon te bellen, dan speelt je telefoon wel gewoon de mp3 af die je geselecteerd hebt... vaag probleem...

en nog iets, met gebruik van T9, je hoeft niet de toets aan de zijkant van je telefoon te gebruiken; zorg dat de pijltjes in het gedeelte waar de text verschijnt naar boven en beneden wijzen, als je dan hier op drukt heb je ook alternatief woord. dit werkt net weer een stukje sneller :)

Wat betreft zo'n sok, ik denk dat ik me er ook maar eentje ga halen, dat hoesje is echt te onhandig en lelijk en een touwtje eraan zorgde voor krassen bij mij :(

Verwijderd

Kan iemand vertellen hoe ik bv opera mini instal op de Prada ?

Laat maar... done that now :D

korte tut. :)

Filmpjes lukken prima, echt superr vind ik hetzelf, ben erg tevreden; ook de kwaliteit van het geluid (koptelefoontje) is erg goed :9~

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 12:21 ]

Verwijderd

Om een samsung snel op trillen of geluid te zetten, hoef je maar de # ingedrukt te houden. Hoe zit dat bij de PRADA?

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Aan de linker kant van het toestel zit een knopje (onder de volume knopjes). Als je deze indrukt krijg je vier keuzes op het scherm. 1. Alleen trillen 2. stil 3. normaal 4. outdoor.

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Good Fella schreef op maandag 25 juni 2007 @ 00:40:
Aan de linker kant van het toestel zit een knopje (onder de volume knopjes). Als je deze indrukt krijg je vier keuzes op het scherm. 1. Alleen trillen 2. stil 3. normaal 4. outdoor.
En als je deze knop ingedrukt houd, wissel je tussen algemene en tril modus.

Verwijderd

Topicstarter
tomtommie schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 19:31:
2945#*# bellen geeft een engineering menu, als je hier model version selecteerd kun je de jouwe zien.

mijne zegt MAY 07 2007
Goed, ff gechekt en de mijne is ook uit MAY 2007. Ben dan wel benieuwd waar de Prada's met de "problemen" vandaan komen!

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

OmniNaut schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:29:
[...]

En als je deze knop ingedrukt houd, wissel je tussen algemene en tril modus.
kijk zo kom je nog eens iets te weten :)

wel jammer dat het inhouden van de volume toetsen niet de fliser inschakelen als zaklamp zeg maar, dan was soms wel fijn bij mn vorige samsung.
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:55:
[...]

Goed, ff gechekt en de mijne is ook uit MAY 2007. Ben dan wel benieuwd waar de Prada's met de "problemen" vandaan komen!
mijne heeft dus ook diverse probleempjes, maar blijkbaar dus wel dezelfde firmware... vaag!

[ Voor 13% gewijzigd door tomtommie op 25-06-2007 13:30 ]

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11 11:46
En right, dus ook de mijne, may 2007 met het nog steeds niet (goed) opgelost en hoogst iritante probleem dat ik geen ringtones kan kiezen :(

Heb al een factory reset geprobeerd maar dit mocht ook niet baten. Iemand nog een suggestie?

.

Verwijderd

Optix schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:19:
En right, dus ook de mijne, may 2007 met het nog steeds niet (goed) opgelost en hoogst iritante probleem dat ik geen ringtones kan kiezen :(

Heb al een factory reset geprobeerd maar dit mocht ook niet baten. Iemand nog een suggestie?
Heb zelf mp3's op de micro-sd kaart in de map X:\Sounds\MP3 gezet, als ik daar op een mp3 klik dan kan ik ervoor kiezen om deze als ringtone in te stellen.
Easy does it...

• Optix
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:05:
[...]

Heb zelf mp3's op de micro-sd kaart in de map X:\Sounds\MP3 gezet, als ik daar op een mp3 klik dan kan ik ervoor kiezen om deze als ringtone in te stellen.
Easy does it...
I wish it were that easy. Misschien was ik niet helemaal duidelijk.

Het zit zo, ik kan wel ringtones kiezen en als ik daarna check staat ie ook daadwerkelijk wel op gekozen ringtone.
Maar belt er iemand negeerd ie het gewoon en pakt ie de default ringtone :(

.

• tomtommie

tomtommie

Alaaf!

Optix schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:09:
[...]

I wish it were that easy. Misschien was ik niet helemaal duidelijk.

Het zit zo, ik kan wel ringtones kiezen en als ik daarna check staat ie ook daadwerkelijk wel op gekozen ringtone.
Maar belt er iemand negeerd ie het gewoon en pakt ie de default ringtone :(
kleine toevoegingen, hij pakt de default ringtone aléén als iemand van je contacten je belt, als je het nummer niet kent speelt ie wel de mp3 af 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Hebben er al mensen LG gecontacteerd? Misschien met een vraag om nieuwe firmware danwel extra productondersteuning ofzo?

• Optix
^^^
Ik ga er morgen wel ff heen bellen gezien er (afgezien van een paar zelfde ervaringen) niks over op internet te vinden is.
tomtommie schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:30:
[...]

kleine toevoegingen, hij pakt de default ringtone aléén als iemand van je contacten je belt, als je het nummer niet kent speelt ie wel de mp3 af 8)7
Mja, had het gelezen, maar ga niet iedereen uit me contactenlijst halen om me mp3tje te horen :P (I know, flauw).

[ Voor 9% gewijzigd door Optix op 25-06-2007 18:46 ]

.

Verwijderd

Daar heb ik ook al zeer lang naar zitten zoeken, heeft u dit reeds gevonden??? Het geluid begint inderdaad veels te zacht...
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:02:
Heb weer een volgend vraagje voor de hebbenden:

De ringtone is bij mij oplopend ingesteld, maar kan niet vinden waar ik dit uit kan zetten (ook niet in het boekje), vind het erg vervelend, want hij begint dus heel zacht. Bij 'type oproepsignaal' in je profiel staat 'oplopend' er ook niet tussen.

Verwijderd

weet iemand hoe je je wekker ingesteld kunt hebben terwijl je inkomende telefoon en sms niet hoort, vroeger stelde ik mijn nokia in op still maar als je dit bij de prada doet hoor je ook de wekker niet

Verwijderd

weet iemand raad om je wap geactiveerd te krijgen, bij proximus vallen ze uit de lucht als ik mijn gegevens van men prada doorgeef, kan hierdoor niets downloaden

• Optix
Ah, damn. vergeten, ik zal morgen naar LG bellen om opheldering of eventueel nieuwe firmware.

Vraagje uit nieuwsgierigheid, waar hebben diegenen die problemen hebben met ringtone en/of het volume daarvan hun Prada phone besteld?

Ik bij 2call, misschien dat het een zelfde lichting is...
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:40:
weet iemand hoe je je wekker ingesteld kunt hebben terwijl je inkomende telefoon en sms niet hoort, vroeger stelde ik mijn nokia in op still maar als je dit bij de prada doet hoor je ook de wekker niet
Volgens mij als je je silent profile aanpast en 'Effects sound volume' op hoog zet, dat het dan goed is (?)

Ennum, Hella, ooit gehoord van een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop?

[ Voor 52% gewijzigd door Optix op 26-06-2007 17:50 ]

.

Verwijderd

tomtommie schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:26:
ik kwam trouwens ergens achter, ik heb het probleem dat als ik een beltoon instel hij deze niet afspeelt als ik gebeld wordt.
Nu is dit bij mij dus alleen het geval als je gebeld wordt door iemand die in je contacten lijst staat. Probeer maar eens met een anoniem nummer naar jou telefoon te bellen, dan speelt je telefoon wel gewoon de mp3 af die je geselecteerd hebt... vaag probleem...
Precies hetzelfde probleem als de LG Shine dus heeft.

Heb het ook al in dat topic gemeld, maar vind het echt te belabberd dat LG zo iets simpels niet eens op orde kan hebben in hun nieuwe serie telefoons :(

Verwijderd

Heel mooi en heel positief allemaal, maar voor mij is het kunnen syncen met Outlook een heel belangrijk koopargument. Heb op diverse plaatsen hier in dit forum gelezen dat dit niet lukt. Moet ik dan toch maar wachten op de HTC Touch? Of is het inmiddels al iemand gelukt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:40:
Heel mooi en heel positief allemaal, maar voor mij is het kunnen syncen met Outlook een heel belangrijk koopargument. Heb op diverse plaatsen hier in dit forum gelezen dat dit niet lukt. Moet ik dan toch maar wachten op de HTC Touch? Of is het inmiddels al iemand gelukt?
Syncen met outlook gaat prima, alleen met behulp van het progje van LG.
Is een klikje meer om te syncen, maar verder no problemo (bij mij dan)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:00:
[...]

Syncen met outlook gaat prima, alleen met behulp van het progje van LG.
Is een klikje meer om te syncen, maar verder no problemo (bij mij dan)
Ah, da's goed nieuws. Maar dan begrijp ik niet waarom anderen daar zo over klagen.
Overigens, alle proud owners roemen vrijwel alle kwaliteiten, maar geen mens die hier zegt dat de Prada zo prettig..... belt!!

Nog een vraagje: stel ik wil helemaal niet surfen of mailen, kan ik die functionaliteit dan gewoon uit zetten? Want, doen jullie dat nou echt, surfen op een mobiele telefoon? Mailen kan ik nog begrijpen.

De beste aanbieding is op dit moment bij Orange, als ik goed heb geresearcht: Aanschaf 30 piek, en dan 2 jaar lang 14,95. Sta open voor betere aanbiedingen ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste