/me is nu ook de trotse bezitter van een LG KE850 aka. LG Prada.
Ik heb hem vanmiddag aangeschaft bij The Phonehouse inclusief met een Vodafone 27,50 abo. Ik heb voor dit abonnement gekozen, aangezien ik met mijn vorige telefoon ook altijd al voor ~27,- euro verbelde en smste.
Ik heb mijn vorige telefoon ingeruild en het pakket werd voor mij als volgt:
- LG Prada + Vodafone 27,50.
- Bijbetaling: 55 euro ipv. 89 euro
- Eerste 6 maand 50% korting op de belbundel.
Hoe? Zo!
De bijbetaling die eerst voldaan moest worden bij de aanschaf van het toestel was bij The Phone House 89,- Euro. The Phone House claimt de "laagste prijs garantie". Ik had de telefoon bij BelCompany gezien met een Vodafone 25,- euro abo en dan nog 79,99 bijbetaling.
De vriendelijke verkoper van The Phone House ging hier onder zitten. 75,- euro bijbetaling met een Vodafone 27,50 abo.
Daarnaast heeft The Phone House ook een korting als je je oude mobiele telefoon inlevert. In dit geval een SE K750i waarvan de Joystick het had begeven (vandaar dat ik een nieuwe nodig had

).
Daardoor kreeg ik nog eens 20,- euro korting en moest 55,- euro bijbetalen.
Door de korting van 50% op de eerste 6 maanden van je belbundel bespaar ik daar: (27,50 x 0,5) x 6mnd = 82,50 euro.
Als ik daar de prijs van de bijbetaling van de telefoon vanaf haal heb ik uiteindelijk nog een korting van (82,50 - 55) = 27,50, dus in princiepe nog een maand gratis belbundel erbij en de telefoon is dan gratis. Voor mij dus een uitstekende deal!
En man, wat een geil ding is dit zeg!