Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/579/lg_shine_zoom.jpg

LG Shine specs :
Specificaties van de LG KE970 Shine
Garantie op deze telefoon: 12 maanden.
General
Network GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Size
Dimensions 98 x 51 x 14 mm
Weight 115 g
Display
Type TFT, 256K colors
Size 240 x 320 pixels, 2.2 inches
Mirror effect screen, full metal body
Downloadable wallpapers
Ringtones
Type Polyphonic (64 channels), MP3
Customization Download
Vibration Yes
Memory
Phonebook 1000 entries, Photocall
Call records 40 dialed, 40 received, 40 missed calls
1 GB internal memory
Data
GPRS
Bluetooth
USB
Features
Messaging SMS, EMS, MMS, Email
Browser WAP 2.0/xHTML
Games + download, special offer
Colors Silver
Camera 2 MP, 1600x1200 pixels, video, flash
Java MIDP 2.0
MP3/AAC/AAC+/MPEG4 player
T9
Organiser
Voice memo
Battery
Standard battery, Li-Ion
Stand-by Up to 72 h
Talk time Up to 3 h

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/579/lg_shine_zoom1.jpg

De Lg Shine heeft de award gewonnen voor Fashion Phone of the Year.

Prijzen van dit moment ( Internet winkels) 14-3-2007
Telecomadvies € 334,-
GSMtrack.nl € 335,-
Online Systems € 336,-
OBCS € 336,72
Zercom Computers Eindhoven € 336,80
GSM.TV € 339,-

Mediamarkt
€ 379,-

Reviews
http://www.google.nl/sear...&q=lg+shine+reviews&meta=

[ Voor 92% gewijzigd door jzoin2 op 14-03-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

ligt al in de winkel. Zojuist gezien bij mediamarkt. 399 meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 10:26
Ziet er mooi uit, maar dat toetsenbord vind ik er uit zien als en motorola kloon.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:26

mulder

ik spuug op het trottoir

Man ik word gek van al de nieuwe mobieltjes, ik zou ze allemaal willen kopen alleen al om innovatie en/of variatie te stimuleren. De toetsen lijken idd op de Motorola, past niet helemaal bij de rest van het design, maar voor de rest weer een juweeltje in z'n klasse vind ik.

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171534

Heb hem sinds vandaag, erg mooi toestel. Wel een magneet voor vingerafdrukken :P, wordt dus flink poetsen.
Doordat de telefoon redelijk zwaar is en het schuifmechanisme ook wat meer kracht dan gewoonlijk vereist voelt de Shine heel stevig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:59

DyStiC

'Atta way, baby!

Heb al inderdaad veel gelezen over het grootste nadeel van de telefoon, de vingerafdrukken erop. Jammer wel, denk dat ik me daar zeer aan zou irriteren, verder is het namelijk een zeer mooie phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Anoniem: 171534 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 01:59:
Heb hem sinds vandaag, erg mooi toestel. Wel een magneet voor vingerafdrukken :P, wordt dus flink poetsen.
Doordat de telefoon redelijk zwaar is en het schuifmechanisme ook wat meer kracht dan gewoonlijk vereist voelt de Shine heel stevig aan.
Zit er zelf over te denken om deze telefoon aan te schaffen, twijfel echter nog een beetje mede omdat ik erg benieuwd ben naar de prada telefoon die LG op de markt gaat zetten. Maar heb deze ook een tijdje in mijn handen gehad en moet zeggen het voelde allemaal heel degelijk aan!
Sjig zou jij wat ervaringen willen posten nadat je het toestel een paar dagen hebt gebruikt? Ben bijvoorbeeld erg benieuwd of je makkelijk went aan het scrollwheel of dat je uiteindelijk gewoon met de cijfers door het menu gaat navigeren?!
Graag hoor ik meer van je!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
hij is wel erg duur nog steeds
vind het raar dat de tmobile shop via internet LG nog niet in hun assortiment heeft
terwijl de duitse tmobile site wel LG in hun assortiment hebt
de prijzen van de tmobile shop en een gewone telefoonwinkel scheelt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
justjermaine schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:52:
hij is wel erg duur nog steeds
vind het raar dat de tmobile shop via internet LG nog niet in hun assortiment heeft
terwijl de duitse tmobile site wel LG in hun assortiment hebt
de prijzen van de tmobile shop en een gewone telefoonwinkel scheelt wel
Anoniem: 111759 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:54:
ligt al in de winkel. Zojuist gezien bij mediamarkt. 399 meen ik.
€ 399 vind ik persoonlijk wel meevallen...

Erg mooi toestel vind ik , misschien de opvolger van mijn w800i ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511

Ben ik de enige die het een mislukte Nokia 8800 kloon vind? Was het eerste dat ik dacht toen ik het toestel in mijn handen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Anoniem: 85511 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:17:
Ben ik de enige die het een mislukte Nokia 8800 kloon vind? Was het eerste dat ik dacht toen ik het toestel in mijn handen had.
Beter mislukken dan ee nokia 8800 kan haast niet... Wat een ruk ding in alle wegen van gebruik, accu klote, menu's die vast lopen. Software versie die bugs oplossen maar nieuwe maakten... Voor mij geen Nokia meer. Blijf lekker bij SE en LG.
En kloon? Mwhew beter goed gejat dan slecht bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Yup vind ik ook, behalve dat mislukte. Was eerst geinteresseerd voor de 8800 SE maar na toch wel erg veel slechte ervaringen voor een telefoon in die klasse heb ik hem maar uit m'n hoofd gezet.

Nu de 'Shine' als tegehanger, hopelijk beter en nog een stuk goedkoper ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:41:
[...]

Beter mislukken dan ee nokia 8800 kan haast niet... Wat een ruk ding in alle wegen van gebruik, accu klote, menu's die vast lopen. Software versie die bugs oplossen maar nieuwe maakten... Voor mij geen Nokia meer. Blijf lekker bij SE en LG.
En kloon? Mwhew beter goed gejat dan slecht bedacht.
kom je wel van terug als je een SE P990 hebt gehad: wil je nooit geen SE meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Anoniem: 111759 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 21:50:
[...]

kom je wel van terug als je een SE P990 hebt gehad: wil je nooit geen SE meer
toch wel hoor kijk maar naar mij
sony ericsson is echt wel een miljoen keer beter dan nokia

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Ik weet niet of je ze wel eens samen in de hand hebt gehad, maar ze lijken in de verste wegen niet op elkaar. Het enigste wat ze gemeen hebben is dat het sliders zijn, maar daar is alles mee gezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
DaannO schreef op maandag 19 februari 2007 @ 00:34:
[...]

Ik weet niet of je ze wel eens samen in de hand hebt gehad, maar ze lijken in de verste wegen niet op elkaar. Het enigste wat ze gemeen hebben is dat het sliders zijn, maar daar is alles mee gezegd. :)
en de metalen behuizing uiteraard. ;)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ganymedus schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:38:
[...]

en de metalen behuizing uiteraard. ;)
Uiteraard. :P

Overgins vind ik de navigatie toets van deze telefoon erg `slap`. Hij zit, naar mijn idee, erg los en niet lekker inelkaar. Ook moet je overdreven veel draaien voordat hij door scrolt, maar dat kan iets gevoels matig zijn. :)

edit:

Nieuwe info over de shine:
3GSM: LG Shine krijgt uitbreiding met UMTS en HSDPA reageer op dit bericht (0)e-mail 3GSM: LG Shine krijgt uitbreiding met UMTS en HSDPA naar vriend(in)print 3GSM: LG Shine krijgt uitbreiding met UMTS en HSDPAPocketinfo.nl RSS feed
Vandaag, 19 februari 2007 om 14:30 - De LG Chocolate was opzienbarend in 2006, maar 2007 wordt het jaar van de LG Shine. Van de spiegelende telefoon is nu een tweede variant verschenen, die ook UMTS en HSDPA aankan.
Nieuws door Gonny van der Zwaag (gonny) - 0 reactie(s)
HSDPA is niet alleen interessant voor smartphonegebruikers. Bij de toestellen die Samsung op 3GSM aankondigde zitten heel wat modellen die al HSDPA ondersteunen en ook bij LG is het nu zover. De in januari aangekondigde KE970 Shine wordt uitgebreid met een UMTS/HSDPA-variant met de naam KU970. Het uiterlijk is hetzelfde gebleven, maar er zit wel een extra camera aan de voorkant in, voor videogesprekken. De KU970 meet 100 x 51 x 14 mm en heeft een groot QVGA-scherm van 240 x 320 pixels. Uitgeschakeld kun je de behuizing van de Shine als spiegeltje gebruiken. Bellen doe je met een scrollwieltje. Als HSDPA-telefoon zijn snelheden tot 3,6 MBit/s haalbaar. Later is via een firmware-update een snelheidsverhoging naar 7,2 Mbit/s mogelijk.

Er komt ook een niet-uitschuifbaar model van de Shine, met de naam KE770. Deze kan alleen GSM en EDGE aan en heeft ook een iets kleiner scherm van 176 x 220 pixels. Wel is de KE770 net als de eerdergenoemde modellen voorzien van een mediaspeler en een 2 megapixel camera met autofocus. Intern vind je 70 MB opslagruimte en een microSD-slot.

Op 3GSM liet LG ook de KS10 zien, een Symbian-smartphone in schuifmodel dat geschikt is voor UMTS en HSDPA, maar dat niet in Europa zal worden uitgebracht. Verder was er nog de KU950 te zien, een UMTS/HSDPA-telefoon met draaibaar QVGA-scherm die qua specificaties iets monder is: slechts een 1,3 megapixel camera en 50 MB opslagruimte. Daar staat tegenover dat deze telefoon DVB-H ondersteunt, zodat je ermee kun tv-kijken. Om dit toestel te kunnen gebruiken moet je wachten tot het eind van dit jaar, wanneer DVB-H beschikbaar komt. Over tv-kijken gesproken: LG heeft de Chinese tv-fabrikant Thomson aangeklaagd omdat ze een viertal patenten zouden hebben geschonden. LG heeft de omstreden techniek al aan fabrikanten in licentie verkocht en wil nu ook geld zien van Thomson.

Verder kondigde LG aan dat ze met Yahoo! een overeenkomst hebben gesloten om Yahoo! diensten zoals Go, Mail en Messenger voortaan staandaard op de toestellen te installeren. Het persbericht van de LG Shine vind je hier.

[ Voor 77% gewijzigd door DaannO op 19-02-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchzilla schreef op maandag 19 februari 2007 @ 00:28:
[...]

toch wel hoor kijk maar naar mij
sony ericsson is echt wel een miljoen keer beter dan nokia
die mening had ik ook, totdat ik een 990 heb gekocht (en omgeruild voor een andere, en weer en weer). Dat was eens maar nooit meer. en als SE dan nog een service verleende ,ala, maar het enige wat ze als reactie op vele mails geven: voor achtergronden en ringtones: zie de site. stelletje mongolen aan de helpdesk daar

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 111759 op 19-02-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114361

Hey,

Ik vind het een zeer mooi toestel en wil het graag kopen alleen lees ik nogal slechte reviews erover.
Vanuit mijn oogpunt heb ik nog een aantal vragen.

Het blijkt nogal een vingerafdruk gevoelig toestel te zijn, dit is toch alleen de voorscherm? daar hoef je in principe niet aan te komen. En is het werkelijk zo erg als bij de KE800? Want dat was echt een drama voor mij.
Kan je de foto's ook beveiligen net zoals bij een Samsung?
Hoe zit het met de stevigheid van de toestel? Ik heb 1 review gelezen waarin werd gezegd dat als je te veel "slide" deze een beetje los gaan raken.
Ik heb nog nooit een toestel gehad met een geheugen slot, maar men zegt dat het nogal sloom wordt als je een kaartje erin steekt. Dit geloof ik best maar scheelt dit echt zoveel? Bij een nokia 6210i duurde het soms wel 10 seconden om iets te laden. Dat gaat me te ver.
Hoe zit het met foto's maken? Maakt deze gelijk de foto als ik deze indruk of heeft het nog steeds een late reactie?

Alvast het beantwoorden van mijn vragen.
Kaisz

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 114361 op 20-02-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
De grootste concurrent van deze telefoon is de samsung d840 ook met een metalen behuizing.
de scroll toets is idd behoorlijk slap van de foon. ben altijd bang als je maar 1 navigatie toets hebt. als die stuk gaat ben je de klos. net als de se k700i..t68i...je kent het wel
en die vette vingers op de foon..zo irritant is dat maargoed

prijs van de samsung d840 is 299
en lg is 399
de samsung heeft meer functies
en de lg ziet er iets strakker uit
ik zag denet een reply dat de lg wel meevalt in de prijs...
nou 400 euro voor een telefoon is echt prijzig. natuurlijk heeft hij umts en die hdcspa(blabla) maar als je beseft dat je lg prada foon 449 gaat kosten :S

[ Voor 33% gewijzigd door jzoin2 op 24-02-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
en oja tis FASHION PHONE OF THE YEAR geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193109

justjermaine schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 12:48:
De grootste concurrent van deze telefoon is de samsung d840 ook met een metalen behuizing.
de scroll toets is idd behoorlijk slap van de foon. ben altijd bang als je maar 1 navigatie toets hebt.
Je kan niet alleen navigeren met de scrollbar maar die twee metalen dingen waaraan de scrollbar bevestigd is zijn ook knoppen, de linker voor naar boven, de rechter voor naar beneden.

Het ding is inderdaad extreem vingerafdruk gevoelig, dit geld alleen voor het scherm, de rest merk je niet zo. Het scherm is overigens niet vlak en is daarom ook niet goed als spiegel te gebruiken (misschien een leuke optie voor de dames, ik weet t niet enkele ladyphones hebben namelijk wel een spiegel display). Verder is het een strak apparaatje maar niet echt mijn ding, ik vind LG telefoons over het algemeen toch wat minder.

Ziet er verder wel goed uit en voelt stevig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
kingrichard47 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:03:
Erg mooi toestel vind ik , misschien de opvolger van mijn w800i ?!
Dat doe ik, de joystick van mijn W800i is helemaal bagger terwijl ik er altijd zuinig mee was. Dus nu maar een 2de abo afsluiten met de KE970 erbij :9

Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/w/pics/lg/lg-shine-01.jpg
O+

[ Voor 8% gewijzigd door addictive op 02-03-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ik heb hem! en hij is mooo-hoooi!

Afbeeldingslocatie: http://www.mickbenjamins.com/got/DSC00280.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 15:42

charrel

Cortisol4life..

Meer plaatjes en een klein reviewtje........? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
dat wil ik best doen, maar dan over een weekje ofzo. Dan heb ik ook een indicatie van hoelang de batterij mee gaat en zal de review objectiever zijn dan nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:12

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ziet er goed uit :D

mijn eerste telefoon met abbo (4 jaar geleden) was ook ooit een LG, model weet ik niet meer was zo'n openklapding :+ was destijds een van de mooiere modellen, imho mooier dan nokia ed... had wel het idee dat de ontvangst van de LG iets slechter was dan telefoons van andere merken :?

Maar goed na 2 jaar abbo verlengt en een Siemens M65 of zo genomen... vrij goedkope telefoon (krijg je met abbo verlengingen)... heb er ook spijt van gehad phone kapte er na 1,5 jaar mee... en dan zitje aan je abbo vast, bel nu al een half jaar met een oude Nokia 8310 die ik geleend heb van een vriend.

Mijn abbo loopt op 14 april af...maar door alle drukte ben ik dat vergeten en nu kan ik niet meer opzeggen }:| Debitel bood mij bij 2 jaar verlenging een aantal cheap-ass telefoontjes aan, ik kan ook kiezen voor de Samsung D900 met 180,- bij betaling of de LG KE970 met 190,- bijbetaling.

maar 190 euro is wel veel geld :?

ik heb de volgende opties bij Debitel,

-1 jaar verlengen, daarbij 3 maand 17,50 korting op mijn abbo van 20,- pm (moet dan ff een cheap-ass telefoontje op MP kopen om dik een jaar te gebruiken)
-2 jaar verlengen en een van deze toestellen gratis: Nokia 6021, 2310 of 5140i :r
-2 jaar verlengen en 190,- bij betalen voor de LG KE970

de KE970 vind ik de stoerste telefoon van dit moment.... maar vin het wel veel bijbetaling voor iemand die al 4 jaar trouwe klant is bij debiel.

eigenlijk zit ik in et verkeerde topic, maar wat zouden jullie doen?
justjermaine schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 12:48:
nou 400 euro voor een telefoon is echt prijzig. natuurlijk heeft hij umts en die hdcspa(blabla) maar als je beseft dat je lg prada foon 449 gaat kosten :S
vergelijk het met de concurentie dan valt 400 toch wel mee? vergelijkbare nokia of samsung si neit goedkoper,

maar wanneer komt die prada eigenlijk uit? die lijkt veel op de shine, maar in donkere kleur en met touchscreen.

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 05-03-2007 09:52 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

edit: foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 05-03-2007 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom zit je vast aan Debitel? Ik zou overwegen om bijvoorbeeld over te stappen naar Vodafone, met nummerportering. Moet je voor €22,50/maand het toestel wel gratis kunnen krijgen.
Edit: Je zegt dat je niet meer kunt opzeggen, dat is onzin, je hebt alleen een opzegtermijn van 3 maanden, dus dan zou je je nieuwe abonnement pas over 3 maanden in kunnen laten gaan.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 85511 op 05-03-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anoniem: 85511 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 09:54:
Waarom zit je vast aan Debitel? Ik zou overwegen om bijvoorbeeld over te stappen naar Vodafone, met nummerportering. Moet je voor €22,50/maand het toestel wel gratis kunnen krijgen.
Edit: Je zegt dat je niet meer kunt opzeggen, dat is onzin, je hebt alleen een opzegtermijn van 3 maanden, dus dan zou je je nieuwe abonnement pas over 3 maanden in kunnen laten gaan.
we zijn 5 maart, abbo contract loopt af op 14 april, geen 3 maand meer dus ;) ik kwam er in ?Januarie net te laat achter :X stom, maargoed dat is nu eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je dus nu een Vodafone contract aanvraagt per 5 juni, zeggen zij Debitel op per 5 juni. Wordt je nummer op 5 juni geporteerd naar het nieuwe abonnement die ook die dag pas ingaat. Geen dubbele kosten, zelfs nog 2 maanden gratis ofzo (afhankelijk van netwerkacties). Ik weet niet precies hoe het met je toestel zit maar bij bijvoorbeeld Belcompany kun je die dan binnen 2 weken ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43565

Ik heb sinds gisteren de LG SHINE KE970. Ik kan er dus nog niet zo heel veel over vertellen. De metalen behuizing is een flinke pré, al maakt het hem wel wat zwaarder. Het scherm is een soort spiegel-achtig iets zodat je inderdaad snel vingerafdrukken ziet. Er zit wel een soort scherm-schoon-veeg dingetje in de doos bij je telefoon :) .

Je kunt hem niet echt makkelijk open schuiven. Als je in het midden met je duim omhoog drukt rol je het wieltje omhoog i.p.v. dat je het klepje omhoog duwt :+ . Zal wel een kwestie van gewenning zijn.

Verder is de LG vrij breed voor een telefoon. Daarmee heb je ook een breed scherm. Persoonlijk vind ik het niet zo erg. Verder krijg je er een koptelefoontje bij waarmee je je mp3 kunt bedienen (nummers skippen, geluid harder en zachter, dat soort dingen).
Van de wekker werd ik vanochtend niet wakker :( maar ik moet me waarschijnlijk even aan het nieuwe geluid wennen:) . Het flitslampje geeft echt belachelijk veel licht! Handig, want ik gebruik dat ding altijd als zaklamp :)
De toetsen zien er inderdaad een beetje motorola-achtig uit. Niet écht mooi maar ik ben al lang blij dat het geen touchepad is. De bediening gaat goed.

Ik kreeg de software niet werken op m'n laptop (misschien even herinstalleren zonder firewall aan oid). Op m'n gewone desktop-pc draaide het probleemloos. Je moet wel even opletten dat je op je telefoon een communicatie-instelling moet wijzigen als je wilt synchroniseren ipv files er op en er af halen. Voor het er op en er af halen van bestanden heb je geen software nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Anoniem: 85511 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:05:
Als je dus nu een Vodafone contract aanvraagt per 5 juni, zeggen zij Debitel op per 5 juni. Wordt je nummer op 5 juni geporteerd naar het nieuwe abonnement die ook die dag pas ingaat. Geen dubbele kosten, zelfs nog 2 maanden gratis ofzo (afhankelijk van netwerkacties). Ik weet niet precies hoe het met je toestel zit maar bij bijvoorbeeld Belcompany kun je die dan binnen 2 weken ophalen.
je moet toch wel de contract termijn volmaken? het huidige 2 jarige abbo loopt af per 14 april, heb ik nu dan niet automatisch een nieuwe abbo van minimaal 1 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaoss schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:32:
[...]

je moet toch wel de contract termijn volmaken? het huidige 2 jarige abbo loopt af per 14 april, heb ik nu dan niet automatisch een nieuwe abbo van minimaal 1 jaar?
Volgens mij staat er nergens op hun site dat ze het contract stilzwijgend verlengen met een periode van 1 jaar. Wel staat er dat je een opzegtermijn hebt van 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, je bent per 14 april contractsvrij. Je hebt alleen een opzegtermijn van 3 maanden, dus zou je nu je contract opzeggen dan zit je er nog 3 maanden aan vast. Het is niet zo dat je er gelijk weer een jaar aan vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 43565 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:35:
[...]

Volgens mij staat er nergens op hun site dat ze het contract stilzwijgend verlengen met een periode van 1 jaar. Wel staat er dat je een opzegtermijn hebt van 3 maanden.
Nee, het wordt alleen verlengd met je opzegtermijn -> 3 maanden dus. Als je niet opzegt dan blijft hij gewoon oneindig doorlopen zonder eind tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Wat eigenlijk nergens op slaat, want je hebt je contract toch voor 2 jaar getekend? :/ Zou leuk zijn, als alle contracten gewoon automatisch doorlopen, ook al teken je voor een bepaalde tijd....mja, das een ander verhaal :P

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij hebt liever dat ze je gelijk afsluiten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NaZ- schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:42:
Wat eigenlijk nergens op slaat, want je hebt je contract toch voor 2 jaar getekend? :/ Zou leuk zijn, als alle contracten gewoon automatisch doorlopen, ook al teken je voor een bepaalde tijd....mja, das een ander verhaal :P
Nope, je hebt geen contract getekend van 2 jaar, maar je hebt een contract getekend van 2 jaar wat aan het eind telkens met 3 maanden verlengt wordt. Als het goed is staat dat in de overeenkomst, anders zouden ze ook niet van je kunnen eisen dat je drie maanden opzegtermijn in acht moet nemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 05-03-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Anoniem: 85511 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:43:
Jij hebt liever dat ze je gelijk afsluiten? :P
Ja :P
Anoniem: 43565 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:55:
[...]

Nope, je hebt geen contract getekend van 2 jaar, maar je hebt een contract getekend van 2 jaar wat aan het eind telkens met 3 maanden verlengt wordt. Als het goed is staat dat in de overeenkomst, anders zouden ze ook niet van je kunnen eisen dat je drie maanden opzegtermijn in acht moet nemen.
Ah okay, dan had ik die overeenkomst eerst moeten doorlezen voordat ik tekende :'( :P.

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NaZ- schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:03:
[...]

Ja :P

[...]

Ah okay, dan had ik die overeenkomst eerst moeten doorlezen voordat ik tekende :'( :P.
Ik vrees dat elke organisatie er een dergelijk contract op na houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ow hey thanx voor de info mensen :D

ik ging er idd vanuit dat ik nu weer 1-2 jaar aan een contract vast zit :D binnenkort maar eens langs de vodafone winkel dan :*) bij een neiwu abbo van 22,50 kan ik zeker de LG KE970 gratis krijgen.

wanneer is die LG Prada eigenlijk e krijgen? is imho ook erg mooi.

hoe zit dat eigenlijk met nummer portatie? wil wel mijn nummer houden, als ik deze week een brief stuur naar debitel da tik mijn abbo wil opzeggen. per 9 juni. en ik ga deze week naar de vodafone winkel om een abbo af te sluiten per 9 juni is het 06 nummer dan gegarandeerd te behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 06:21
Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en ook maar deze telefoon besteld! bij KPN (25 pm voor maar 20 pm, wat ik een behoorlijk lekkere aanbieding vind!) Als ik de telefoon heb zal ik fotos posten en mss ook wel een kleine review plaatsen. Dit zal waarschijnlijk donderdag zijn! Kan niet wachten!!! Kan iemand anders misschien nu al fotos posten? (met name van de interface)
Chaoss schreef op maandag 05 maart 2007 @ 14:26:
ow hey thanx voor de info mensen :D

ik ging er idd vanuit dat ik nu weer 1-2 jaar aan een contract vast zit :D binnenkort maar eens langs de vodafone winkel dan :*) bij een neiwu abbo van 22,50 kan ik zeker de LG KE970 gratis krijgen.

wanneer is die LG Prada eigenlijk e krijgen? is imho ook erg mooi.

hoe zit dat eigenlijk met nummer portatie? wil wel mijn nummer houden, als ik deze week een brief stuur naar debitel da tik mijn abbo wil opzeggen. per 9 juni. en ik ga deze week naar de vodafone winkel om een abbo af te sluiten per 9 juni is het 06 nummer dan gegarandeerd te behouden?
Je kan volgens mij bij Vodafone aangeven dat je je nummer wilt behouden tenminste bij mijn abo. is dit zo gegaan en zij zeggen het dan op en zorgen voor nummerbehoud. Als ik jou was zou ik even op de vodafone site kijken..

[ Voor 58% gewijzigd door jimbojansen op 05-03-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaoss: Het makkelijkste is om niet je abonnement op te zeggen en z.s.m. naar de Vodafone winkel te gaan, dan zeggen zij je abonnement gelijk op (gebeurt bij nummerportering namelijk automatisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Anoniem: 43565 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:05:
Je kunt hem niet echt makkelijk open schuiven. Als je in het midden met je duim omhoog drukt rol je het wieltje omhoog i.p.v. dat je het klepje omhoog duwt :+ . Zal wel een kwestie van gewenning zijn.
dan kun je beter helemaal onderaan de bovenkant (rare zinsconstructie ;)) duwen, daar zit een randje en dat werkt perfect zonder met je vette vingers op het scherm te moeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

charrel schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:15:
Nog wat plaatjes. Niet de mooiste, ze zijn geschoten met een Samsung D600 met weinig licht en zonder flitslampje. (stond ook niet op de hoogste resolutie)

Afbeeldingslocatie: http://wanja.wanjaenmarisa.nl/GoT/lg/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wanja.wanjaenmarisa.nl/GoT/lg/2.jpg
(met dingetje erbij waarmee je de vingerafdrukken weg kunt poetsen :)

Afbeeldingslocatie: http://wanja.wanjaenmarisa.nl/GoT/lg/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wanja.wanjaenmarisa.nl/GoT/lg/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wanja.wanjaenmarisa.nl/GoT/lg/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wanja.wanjaenmarisa.nl/GoT/lg/6.jpg
Weten jullie gelijk wat voor een schilderij er op mijn kamer hangt :+

Afbeeldingslocatie: http://wanja.wanjaenmarisa.nl/GoT/lg/7.jpg
Alles wat er bij zat :) (koptelefoontje, verlengstuk met afstandbediening voor mp3, datakabeltje, lader, schoonveegdingetje, boekjes, cd'tje, doos) (edit: zit nog meer bij :P een dik boekje en een user manual papiertje, staat niet op de foto :P)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 05-03-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
weet je zeker dat dat dingetje is om weg te poetsen? Is namelijk gewoon zo'n ding dat je aan je telefoon kunt hangen (linker boven hoek) :D

zoiets dus:
Afbeeldingslocatie: http://site.accessorygeeks.com/ystore/images/des-charms4frame_cg.gif

De andere kant ervan is ook gewoon van plastic, en het is veel te klein om als poets doekje te gebruiken. Is dus gewoon een versiering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

addictive schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 00:37:
weet je zeker dat dat dingetje is om weg te poetsen? Is namelijk gewoon zo'n ding dat je aan je telefoon kunt hangen (linker boven hoek) :D

zoiets dus:
[afbeelding]

De andere kant ervan is ook gewoon van plastic, en het is veel te klein om als poets doekje te gebruiken. Is dus gewoon een versiering
Het werkt anders best goed als poetsdingetje. Verder kun je het inderdaad aan je telefoon hangen, maar dat lijkt me irritant :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 06-03-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

accu gaat trouwens best snel leeg. Nu ben ik wel veel gebeld in de laatste twee dagen, maar dat heeft dan ook meteen de accu volledig leeg getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Anoniem: 43565 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:52:
accu gaat trouwens best snel leeg. Nu ben ik wel veel gebeld in de laatste twee dagen, maar dat heeft dan ook meteen de accu volledig leeg getrokken.
in het begin is je accu nog niet optimaal, je moet hem 3 keer helemaal leeg gebruiken (totdat de telefoon vanzelf uitgaat) en dan volledig opladen :)

Ik heb hem nu 2 keer opgeladen, en hij gaat nu al lang mee! langer dan mn W800i :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

charrel schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:15:
Laat die review maar zitten, kon me niet meer beheersen en heb hem net zelf al gehaald O-)
Zo op het eerste gezicht een lekker toestel, menu's zijn redelijk eenvoudig te door gronden.
Scrollwieltje is wel wennen, soms heel direct soms lijkt ie wat traag. Als ik hem indruk selecteer ik vaak de volgende optie.
Ringtones zijn wel wat karig maar dat kan natuurlijk zo worden aangepast. Toestel maakt redelijk foto's, filmpje nog niet geprobeerd.
Mp3 speler geluid is redelijk, maar dat kan ook aan de dopjes liggen. Gelukkig hebben ze gewoon een standaard jackplug gebruikt zodat je je eigen dopjes erop kunt aansluiten.
Scherm ziet er goed uit, mooi helder en scherp(maar dat is al snel vergeleken met m'n oude nokia8850).
Na paar dagen zal ik het hier wat uitbreiden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik druk dat wieltje bijna nooit in, ik druk meestal op het nummer van het bijbehorende menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Laatst online: 11:57

Ad Hox

N/A

Ik heb hem ook net gekocht! Los, dus zonder abbonement 8)7
Echt een super mooi dingetje..alleen als ik een foto heb gemaakt, slaat hij hem vanzelf op (tenzij je hem verwijderd), daar kan ik me nog in vinden. Maar hoe ga je in godsnaam terug naar het Menu als je een foto hebt gemaakt (zonder op de ophang-toets te drukken)?

Oh, en ik vind het geluid niet echt heel hard wat er uit komt.
Het is verder een super mooi toestel, en ik zag iedereen er al naar kijken vanmiddag op het terras. Ga nu even het boekje lezen en alles uitproberen.

edit:
Wat is de capaciteit voor SMS in stuks?

[ Voor 4% gewijzigd door Ad Hox op 08-03-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
Zo ik heb hem nu eindelijk binnen!! weet er toevallig iemand een goede convertor voor om filmpjes te kijken? Wat een heerlijke mobiel! Alleen het geluid is ietwat aan de zachte kant, maar verder nog niks gemerkt. Alleen die gelduijes bij openen enzovoort zijn irritant en nog geen manier gevonden om uit te zetten.. K zal van het weekend wat meer info + plaatjes posten..

[ Voor 54% gewijzigd door jimbojansen op 08-03-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Ad Hox schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:30:
Ik heb hem ook net gekocht! Los, dus zonder abbonement 8)7
Echt een super mooi dingetje..alleen als ik een foto heb gemaakt, slaat hij hem vanzelf op (tenzij je hem verwijderd), daar kan ik me nog in vinden. Maar hoe ga je in godsnaam terug naar het Menu als je een foto hebt gemaakt (zonder op de ophang-toets te drukken)?

Oh, en ik vind het geluid niet echt heel hard wat er uit komt.
Het is verder een super mooi toestel, en ik zag iedereen er al naar kijken vanmiddag op het terras. Ga nu even het boekje lezen en alles uitproberen.

edit:
Wat is de capaciteit voor SMS in stuks?
Openschuiven op dan op c drukken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-06 07:16
Ik heb hem vandaag ook bij mij abo verlenging genomen, was een aanbieding bij de mediamarkt, je kreeg er meteen een 1gb sd kaartje bij :)

Vind het een pracht toestel, vind het alleen wel jammer dat je geen andere sms berichten toon in kunt stellen, dito geld voor de wekker waar je geen eigen mp3tje voor kunt kiezen. Of kan dit wel en ben ik gewoon zo kippig?

Don't make me use myself on ya baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

e6r6i6c schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 02:03:
Ik heb hem vandaag ook bij mij abo verlenging genomen, was een aanbieding bij de mediamarkt, je kreeg er meteen een 1gb sd kaartje bij :)

Vind het een pracht toestel, vind het alleen wel jammer dat je geen andere sms berichten toon in kunt stellen, dito geld voor de wekker waar je geen eigen mp3tje voor kunt kiezen. Of kan dit wel en ben ik gewoon zo kippig?
Volgens mij kan het ook niet. Kon overigens ook niet op m'n oude telefoon, maar toch. Wat nog extra jammer is is dat al die wekkerdeuntjes uiterst slaapverwekkend klinken.

Ik ben wel blij dat je het sluitergeluidje voor de foto's uit kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
Anoniem: 43565 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:07:
[...]

Volgens mij kan het ook niet. Kon overigens ook niet op m'n oude telefoon, maar toch. Wat nog extra jammer is is dat al die wekkerdeuntjes uiterst slaapverwekkend klinken.

Ik ben wel blij dat je het sluitergeluidje voor de foto's uit kunt zetten.
Ja had de hele handleiding al nageplozen maar kon niks over die berichten tonen vinden verders, beetje jammer voor zo'n nieuw toestel.

Nou ik word gelukkig wel wakker van die wekker, heb ik meteen maar vandaag uitgeprobeerd hahaha :P Maar inderdaad de deuntjes waar je uit kunt kiezen zijn niet echt super ofzo.

Maar nu vraag ik me nog wat af, in de handleiding staat dat je bij je mp3 speler onder instellingen bij visueel kunt kiezen uit drie opties namelijk "Licht, Stuiter en Gitarist" maar als ik bij mijn visuele effecten opties kijk staat daar alleen maar "Echt spectrum en Spectrum nabootsen" verders kan ik niks selecteren of meer instellingen kiezen, hebben jullie dit ook?

En kwa firmware, kan dit toestel nieuwe firmware's aan? En zo ja zijn hier al berichten over, om eventueel toch je berichten tonen te veranderen en soortgelijke opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb net even gekeken en er staat bij mij ook alleen maar spectrum en spectrum nabootsen. Maar ik heb verder nog niet met de handleiding erbij alles doorgepluisd.

check overigens deze, alleen in Korea verkrijgbare, design-editie 8)
http://news.softpedia.com...039-s-Edition-42785.shtml
Afbeeldingslocatie: http://news.softpedia.com/images//news2/LG-Shine-Designer-039-s-Edition-2.jpg
keivet 8)

Je kunt die kant inderdaad vrolijk vol gaan graferen :+
Overigens heb ik op die kant al wel wat krasjes zitten terwijl ik echt zeer voorzichtig ben geweest. Krast blijkbaar nogal makkelijk. Het display gelukkig niet en de rest ook niet :)

Wat ik wel jammer vind is dat je de fotolens niet af kan schermen. Als de nieuwigheid er over een jaar af is vermoed ik dat de telefoon weer samen met mijn sleutelbos in mijn broekzak verdwijnt en die marteling kan nooit goed zijn voor de lens en de daaruit komende foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
Heeft er iemand al filmpjes op zijn telefoon gezet? Zoja welke instellingen en converter, want het lukt mij echt voor geen meter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoi,

Ik heb de hele handleiding doorgezocht maar kon het niet vinden, weet iemand hoe je het flitslampje als zaklampje kan gebruiken?

Bij voorbaad dank!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Dat wilde ik ook graag weten, is er een sneltoets voor de flits?

Ik vind het jammer dat je zoveel handelingen moet verrichten om een SMS te versturen (nummer kiezen en verzenden).

Is het trouwens mogelijk om een ander thema te kiezen? Heb het nergens kunnen vinden bij de instellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ja, het smsen gaat klote, iig het ekiezen van een ontvanger gaat traag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101841

Ik heb sinds ik de telefoon binnen heb drie problemen met de telefoon, 1 heel grote:

De rollende navigatietoets werkt het ene moment wel en het andere moment niet. Dit is echt compleet willekeurig. Het is echt maar afwachten of de toets werkt als ik de telefoon openschuif. Dit is echt ontzettend vervelend, want zonder deze toets werkt de telefoon niet goed. De toets doet het soms echt een kwartier goed, maar als ik hem dan even dichtschuif en vijf minuten later openschuif doet deze het niet. Heel lastig.

Ik heb al contact gehad met de klantenservice en die zeggen dat dit softwarematig opgelost kan worden. Ben ik alleen 2 weken!!!! de telefoon kwijt. Verder heb ik al gehoord dat er over een maand nieuwe software uitkomt, dus ik denk dat ik daar maar even op wacht.

Daarnaast nog de volgende twee problemen:

Ten tweede kan ik de foto's die ik heb geupload naar de telefoon niet gebruiken als foto-id. Het zijn
gewoon jpeg's en ze kunnen wel gebruikt worden voor de achtergrond. Ik heb al verschillende formaten geprobeerd, maar ik krijg telkens de melding: not supported

- Ten derde kan ik geen eigen mp3's instellen als ringtone. Alleen de 20 meegeleverde beltonen werken hiervoor. Ik kan mijn eigen mp3 wel instellen als beltoon, en als ik dan bijvoorbeeld volume controleer krijg ik ook die mp3 te horen, maar zodra ik gebeld word heb ik dan toch de ringtone die al op de telefoon stond. Dit zou volgens het boekje en volgens de telefoon zelf wel moeten kunnen.
Wel krijg ik de gekozen ringtone te horen als ik door een onbekend nummer word gebeld.
Ik ben er ook al achter dat als ik de beltoon-id aan een specifieke persoon toewijs ik deze ringtone voor die persoon wel te horen krijgen. Toch zou ik heel graag willen dat ik een zelfgekozen ringtone voor alle personen zou kunnen instellen.

Herkennen jullie deze problemen?

Verder geweldig toestel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Herkennen jullie deze problemen?

Niet echt.
Het scrollwieltje is soms wel lastig. Als ik hem indruk scrolled ie soms net een stapje verder. Ik druk dus niet zo vaak het scrollwieltje in. Verder werkt het wel gewoon prima

upgeloade foto's niet geprobeerd, wel eigen mp3-tjes als beltonen voor verschillende bellersgroepen en dat werkt prima. Als je gebeld wordt gaat het mp3tje af en als je gebeld wordt terwijl je in je telefoon bezig bent dan gaat de beltoon heel zachtjes en wordt dan steeds harder. Dat vond ik wel sjiek :)

Wat ik jammer vind is dat het flitslampje, die niet snel aan te zetten is, naar verloop van tijd weer uit gaat. Dat is onhandig om hem als zaklamp te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
Anoniem: 101841 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:12:

Ik heb al contact gehad met de klantenservice en die zeggen dat dit softwarematig opgelost kan worden. Ben ik alleen 2 weken!!!! de telefoon kwijt. Verder heb ik al gehoord dat er over een maand nieuwe software uitkomt, dus ik denk dat ik daar maar even op wacht.

Daarnaast nog de volgende twee problemen:

Ten tweede kan ik de foto's die ik heb geupload naar de telefoon niet gebruiken als foto-id. Het zijn
gewoon jpeg's en ze kunnen wel gebruikt worden voor de achtergrond. Ik heb al verschillende formaten geprobeerd, maar ik krijg telkens de melding: not supported
Het probleem met het scrollwieltje heb ik niet, wel zou die wat beter afgesteld kunnen worden, Dat met die foto's heb ik ook inderdaad :|

Is er al bekend wat er in de nieuwe software update allemaal word aangepast of gefixed? En is er geen site ergens waar dit soort updates gemeld worden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
is dat scherm nou echt 320x240? in dat geval is de resolutie wel echt bizar hoog en moet het scherm dan ook retestrak zijn... hoe zit het met de responstijd van het menu? is het een beetje rap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fubaruba schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:00:
is dat scherm nou echt 320x240? in dat geval is de resolutie wel echt bizar hoog en moet het scherm dan ook retestrak zijn... hoe zit het met de responstijd van het menu? is het een beetje rap?
Dat is een beetje persoonlijk natuurlijk en voor zoiets kun je hem eigenlijk beter even gaan bekijken, maar persoonlijk vind ik 'm erg mooi en retestrak. Responstijd van het menu is ook prima. Nu je het zo vraagt zie ik wel dat er een klein seconde vertraging in zit.

Het mooie aan het scherm is vooral dat het zo mooi zit weggewerkt achter spiegelglas en dat het scherm zo één geheel is geworden van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-05 15:31
hallo,

ik had een vraagje. Vinden jullie ook de video opname/kwaliteit slecht van de lg shine?? Want hij trilt helemaal als ik rustig opneem, en hij staat op zijn hoogste kwaliteit. Of is er hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Anoniem: 101841 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:12:

..
- Ten derde kan ik geen eigen mp3's instellen als ringtone. Alleen de 20 meegeleverde beltonen werken hiervoor. Ik kan mijn eigen mp3 wel instellen als beltoon, en als ik dan bijvoorbeeld volume controleer krijg ik ook die mp3 te horen, maar zodra ik gebeld word heb ik dan toch de ringtone die al op de telefoon stond. Dit zou volgens het boekje en volgens de telefoon zelf wel moeten kunnen.
Wel krijg ik de gekozen ringtone te horen als ik door een onbekend nummer word gebeld.
Ik ben er ook al achter dat als ik de beltoon-id aan een specifieke persoon toewijs ik deze ringtone voor die persoon wel te horen krijgen. Toch zou ik heel graag willen dat ik een zelfgekozen ringtone voor alle personen zou kunnen instellen.
..
Dit probleem had ik ook. Had het toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar dat werkte ook niet. Wat het waarschijnlijk dus wél is:

Je hebt de beltoon pas ingesteld nadat je een SIM IMPORT hebt gedaan van je telefoonnummers. Ik heb namelijk alle telefoonnummers verwijderd (wel eerst weer exporteren!), toen mijn eigen MP3 ingesteld als beltoon en toen alles gekopierd. Toen werkte het wel.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook iets raars met de beltonen inderdaad. Nummer onbekend krijgt hetzelfde deuntje als groep vriendin, terwijl het standaard beltoontje toch echt een andere moet zijn. Ik heb overigens helemaal geen import gedaan. Lijkt er op dat het nog niet helemaal jofel zit.

Accutijd is inderdaad wel wat verbeterd. Vrij gemiddeld met wat je van andere telefoons mag verwachten denk ik. Geen uitschieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Als ik alle contacten op de simkaart laat staan kan ik elke willekeurige mp3/ tune kiezen die ik wil. Zodra ik dingen op de telefoon zet krijg ik daar een standaard ringtone van die ik niet veranderd krijg. Zal morgen even kijken of dat ook op gaat als je ze op beide laat staan. Zowel sim als phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212411

ik heb de shine nu een paar dagen in bezit, en ben over het algemeen erg tevreden. Ik heb alleen 1 probleem:
In de MP3 speler krijg ik het niet voor elkaat om bestanden van de geheugenkaart af te spelen. Ik kan ze wel afspelen via "my stuff"(mijn dingen), maar dan stopt hij na 1 nummer. Iemand enig idee hoe je dit kan oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
Anoniem: 212411 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:06:
ik heb de shine nu een paar dagen in bezit, en ben over het algemeen erg tevreden. Ik heb alleen 1 probleem:
In de MP3 speler krijg ik het niet voor elkaat om bestanden van de geheugenkaart af te spelen. Ik kan ze wel afspelen via "my stuff"(mijn dingen), maar dan stopt hij na 1 nummer. Iemand enig idee hoe je dit kan oplossen??
Heb je je muziek soms in een map staan op de geheugen kaart? Want je moet je muziek gewoon niet in een map zetten, anders leest die de nummers niet uit, ik had mn nummers eerst ook in een map staan en toen vond de mp3 speler ze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212411

e6r6i6c schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:19:
[...]

Heb je je muziek soms in een map staan op de geheugen kaart? Want je moet je muziek gewoon niet in een map zetten, anders leest die de nummers niet uit, ik had mn nummers eerst ook in een map staan en toen vond de mp3 speler ze ook niet.
Heb nu alles in de sound/mp3 map gezet en dat werkt. THX! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-05 15:31
hallo,

ik had een vraagje. Vinden jullie ook de video opname/kwaliteit slecht van de lg shine?? Want hij trilt helemaal als ik rustig opneem, en hij staat op zijn hoogste kwaliteit. Of is er hiervoor een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kheb de telefoon ook gekocht, krijg morgen Orange simkaartje binnen zal dan het één en ander posten :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Heheh, volgens medewerkers van Belcompany is dit echt een blikkenvanger. Maar de prijs is nog te hoog voor de gemiddelde consument die gewoon met een gemiddeld abbonement de telefoon voor 1 jaar wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Even een korte vraag, hoe zet je T9 aan? Ik kan het wel selecteren maar als ik dan Nederlands kies gebeurt er niets, het blijft gewoon op : abc staan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

MrVegeta schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:38:
Even een korte vraag, hoe zet je T9 aan? Ik kan het wel selecteren maar als ik dan Nederlands kies gebeurt er niets, het blijft gewoon op : abc staan.
Toets rechtsonder met het haakje en het pijltje omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja dat bedoel ik, ik ga naar,

Opties > T9 Talen > Nederlands > en druk nog een keer op de scrollbar`.

Dan gaat ie weer terug naar me smsje, daar staat ie eerst nog gewoon op "abc", druk op het hekje/pijltje komt ie op "Abc", daarna "ABC" en als laatst "123" dus helaas geen "_T9".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 23:42:
Ja dat bedoel ik, ik ga naar,

Opties > T9 Talen > Nederlands > en druk nog een keer op de scrollbar`.

Dan gaat ie weer terug naar me smsje, daar staat ie eerst nog gewoon op "abc", druk op het hekje/pijltje komt ie op "Abc", daarna "ABC" en als laatst "123" dus helaas geen "_T9".
zoiets moet het wel zijn, ik weet dat ik er ook even mee heb zitten kloten, en opeens kwam T9 abc rechts bovenin te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Opties > T9 Talen > T9 aan > Nederlands.

Zo dus, vindt het wel een zeer relaxed telefoontje :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb er ook een gekocht, vind het een mooi bling-bling-ding :P 8)

Kwam er na 1 dag pas achter dat die dingetjes naast het draaiwieltje ook knopjes zijn 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Erik1 op 16-03-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212740

Ik heb een vraagje over de batterij.
Gaat de batterij wel lang mee?
Ik heb zelf de nokia 8800 nu met een 1900 ahm batterij, dus
mijn nokia gaat 4/5 dagen mee nu.
Ik wil eigenlijks wee eens wat anders proberen en dacht aan de shine.

Heeft iemand er een preview van gemaakt, zo jaa waar kan ik die lezen.

Ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Zouden jullie mij aanraden om de Shine te nemen ipv mijn 8800?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 212740 op 17-03-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Anoniem: 212740 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:32:
Ik heb een vraagje over de batterij.
Gaat de batterij wel lang mee?
Ik heb zelf de nokia 8800 nu met een 1900 ahm batterij, dus
mijn nokia gaat 4/5 dagen mee nu.
Ik wil eigenlijks wee eens wat anders proberen en dacht aan de shine.

Heeft iemand er een preview van gemaakt, zo jaa waar kan ik die lezen.

Ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Zouden jullie mij aanraden om de Shine te nemen ipv mijn 8800?
Bij mij gaat ie tot nu toe gemiddeld 4-5 dagen mee, bel dan wel regelmatig maar niet veel. Woensdag was ie vol en nu staat ie nog op 2 blokjes. Zodra ik hem nu open doe dan gaat ie naar 1 blokje. Het valt mij alles mee. Doet het even langer als mijn oude nokia8850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

charrel schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:58:
[...]

Bij mij gaat ie tot nu toe gemiddeld 4-5 dagen mee, bel dan wel regelmatig maar niet veel. Woensdag was ie vol en nu staat ie nog op 2 blokjes. Zodra ik hem nu open doe dan gaat ie naar 1 blokje. Het valt mij alles mee. Doet het even langer als mijn oude nokia8850.
Maar is hij ook vergelijkbaar met de nokia 8800?
Straks doe ik mijn nokia 8800 weg en heb ik later spijt.
Tja soms wil je weer eens wat anders.

Hj ziet er wel mooi uit, maar dat is de 8800 ook.
Is de besturing wel goed e makkelijk van LG?
Heb nog nooit een LG gehad namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik vind het een zeer nette telefoon. Maar inderdaad lijkt het toetsenbord verdacht veel op die van Motorola. Zelf zou ik nooit een LG telefoon kopen. Als ik kijk naar de ervaringen met de LG Chocolate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 05-06 07:55
Ik heb em vanmorgen ook opgehaald :D

Grootste pluspunt van het apparaatje is natuurlijk dat 'ie er onwijs blits uitziet 8)

Verder hadden ze van mij dat scrollwieltje ook wel iets beter kunnen uitwerken. Dat gaat mij iets te traag. Ook het browsen in het menu had wel iets sneller gemogen.

Verder heb ik ruzie met de PC Sync. Zowel als USB (Unknown error) als Bluetooth (kan ik niet selecteren) werkt niet. Das vrij lastig aangezien ik m'n nummers wil gaan overzetten. Ik weet dat het via SIM Import kan, maar ik wil ze er handmatig in gaan zetten en een wat nettere opmaak gebruiken (voornaam + achternaam ipv bijnamen bijvoorbeeld). Iemand ervaring met dit probleem?

Ondanks bovenstaande minpuntjes ben ik erg tevreden met de telefoon. Nu snel weer verder spelen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
EbOoZ schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:51:
Ik heb em vanmorgen ook opgehaald :D

Grootste pluspunt van het apparaatje is natuurlijk dat 'ie er onwijs blits uitziet 8)

Verder hadden ze van mij dat scrollwieltje ook wel iets beter kunnen uitwerken. Dat gaat mij iets te traag. Ook het browsen in het menu had wel iets sneller gemogen.

Verder heb ik ruzie met de PC Sync. Zowel als USB (Unknown error) als Bluetooth (kan ik niet selecteren) werkt niet. Das vrij lastig aangezien ik m'n nummers wil gaan overzetten. Ik weet dat het via SIM Import kan, maar ik wil ze er handmatig in gaan zetten en een wat nettere opmaak gebruiken (voornaam + achternaam ipv bijnamen bijvoorbeeld). Iemand ervaring met dit probleem?

Ondanks bovenstaande minpuntjes ben ik erg tevreden met de telefoon. Nu snel weer verder spelen O+
Je moet ff je USB instelling veranderen van mass storage naar gegevens service ofzo.. (menu 9-4-3-1) Settings --> connectiviteit --> USB-verbinding --> en dan gegevenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Mijn LG kraakt nogal! Garantie of gewoon niks aan te doen? Ik heb geen verzekering, maar er is verder ook niks mee gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
jimbojansen schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:54:
[...]

Je moet ff je USB instelling veranderen van mass storage naar gegevens service ofzo.. (menu 9-4-3-1) Settings --> connectiviteit --> USB-verbinding --> en dan gegevenservice
Thanks! Werkt als een trein!
Ad Hox schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:22:
Mijn LG kraakt nogal! Garantie of gewoon niks aan te doen? Ik heb geen verzekering, maar er is verder ook niks mee gebeurt.
Wat kraakt er? Mij viel bijvoorbeeld op dat als ik een MP3tje op z'n hardst zet, dat de speaker dan wel wat wil gaan kraken :o

[ Voor 36% gewijzigd door EBOOZ op 17-03-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212866

Weet iemand of je opgenomen videos op volledig scherm kan bekijken met de shine?

Ik was in de winkel en bij het terug kijken van een video krijg je een minischermpje. Bij het opnemen volledig scherm. Voor mij doorslaggevend op hem te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem nu ook, is wel eeb mooi toestel.
Alleen weet iemand waar ik goedkoop een 1gig sd kaartje kan kopen?
En kan ik ergens ook een beschermhoesje kopen ivm met voetbal zitten alle waardevolle spullen in een tasje en dan komen er krassen op, dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Video's en foto's bekijken op volledige schermgrootte ben ik nog niet achter hoe dat moet...

Net als het aanpassen van de profielen. Ik wil bijv. de geluidjes bij het open en dicht klappen van het toestel uitzetten, maar de telefoon niet helemaal stil zetten (dus nog wel een beltoon)

Toetsenbordgeluid en foto shutter geluid heb ik al wel uit kunnen zetten.

Sms toon kan ik ook niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
Erik1 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:54:
Net als het aanpassen van de profielen. Ik wil bijv. de geluidjes bij het open en dicht klappen van het toestel uitzetten, maar de telefoon niet helemaal stil zetten (dus nog wel een beltoon)

Sms toon kan ik ook niet veranderen.
Als je bij aanpassen van de profielen kijkt staat er Diatonen, daar kun je uit 4 geluiden kiezen die je hoort als je hem open en dicht schuift, je kunt het geluid daar ook uit zetten, je kunt net zoals de sms toon hier geen eigen geluiden selecteren jammer genoeg, ik hoop dat dit eventueel nog in een firmware update wel mogenlijk word gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Ik denk dat mijn telefoon al aan het overlijden is |:(

Net kwam ik erachter dat de telefoon was uitgevallen en niet meer aan te zetten was! Even de batterij eruit en opnieuw erin was de oplossing.

Verder herstart de telefoon zich als ik een verbinding heb via Bluetooth op m'n laptop :'(

[ Voor 2% gewijzigd door EBOOZ op 19-03-2007 15:29 . Reden: Dat overlijden lijkt wel mee te vallen. Hij herstarte gewoon elke keer omdat 'ie automatisch wordt gekoppeld met m'n laptop! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101841

Nou, ik heb mijn Shine toch maar opgestuurd. Het gedoe met het scrollwieltje werd mij toch iets te irritant.

Hoop dat ze m'n andere twee problemen ook meteen kunnen oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 10:45
Ik heb dat ding ook net een week, had hiervoor een Nokia 6680.
Het enige aan dit ding is eigenlijk het bling blink gehalte, en het feit dat ie lekker plat en zwaar is. Voor de rest vind ik m qua functies erg mager. Dit is ook al het tweede toestel wat ik heb, het eerste ging niet meer aan nadat ik m uitgezet had, zelfs niet ik de batterij er in- en uithaalde. Inmiddels keert dat fenomeen ook al terug bij dit toestel, en na een google kwam ik er achter dat dit een veelvoorkomend probleem is bij de Shine. Nare kinderziekte dus, helemaal omdat de wekker het dus ook niet doet als je m uitzet. Verder is de sync software erg matig, zeg maar gewoon slecht. Komt uit 2006 en is volgens mij niet speciaal geschreven voor dit toestel. Er zit een optie in om je contacten uit Outlook te importeren maar dat werkt gewoon niet. Verder kun je ook je agenda niet syncen met outlook en dat vind ik echt een ontzettend groot minpunt. Bluetooth heb ik ook nog niet aan de praat gekregen met mijn laptop, en dat terwijl ik andere Bluetooth apparaten wel aangesloten krijg.
De digitale camera heeft met autofocus duurt ongeveer twee seconden voordat je kunt schieten dus dat kan je beter uitzetten. Flits is eigenlijk niet eens een flits, maar gewoon een lamp die voortdurend aan staat, waarom begrijp ik niet. En als je de camera willt uitzetten moet je het toestel uitschijven en op de ophangen toets drukken. Allemaal niet handig. Zoals al vaker genoemd is het scrollwieltje of heel gevoelig, of juist niet dus je slaat makkelijk een menu optie over.
LG heeft ervoor gekozen om het USB- en oplaad contact af te sluiten met een goedkoop rubberen dekseltje waarbij je het gevoel krijgt dat ie elk moment kan afbreken. Spiegel is leuk, maar op een zonnige dag zie je echt geen reet.
Internet browsen is echt ONGELOVELIJK traag. Als ik een pagina van nu.nl probeer binnen te halen moet ik 2 - 3 minuten wachten, zoniet langer. Dat was op mijn Nokia veel beter. Veel sites werken ook niet, maarja... is geen ramp.
Als je perse dit ding wilt, het is een telefoon - en daar is zo'n beetje alles mee gezegd. Kwa functies is dit ding in geen enkel opzicht beter dan zijn goedkopere concurrenten, alleen ziet de Shine er gewoon beter uit. Toch raad ik je aan te wachten tot ze wat goedkoper zijn, en LG de meeste kinderziektes heeft opgelost. Hij is de 400 euro in mijn mening echt niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welk geheugenkaartje kan ik het beste kopen?
Wil eentje van 1 gig aanschaffen.
Moet toch micro sd in?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste