Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 21:09
Bij mij doet 'ie het gewoon :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuh, die doet 't gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:49

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heeft er toevallig iemand ervaring met deze telefoon in combinatie met een Parrot Carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig een oplossing voor 2 heel grote problemen die ik heb met de Shine?

1. Ringtones instellen. Wat ik ook instel, de ringtone die ik krijg als ik word gebeld is de standaard ringtone. Alleen als ik door een onbekend nummer word gebeld krijgt ik de ringtone die ik zelf heb ingesteld?

2. Het is niet mogelijk foto's als caller-id in te stellen?

Is dit sommige van jullie wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-10 13:34
Ja vaag op mn laptop doet de site het wel gewoon, heb nog een mailtje gestuurd naar hun en kreeg niet echt veel boeiende info terug :?

Don't make me use myself on ya baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 08:56:
Heeft iemand toevallig een oplossing voor 2 heel grote problemen die ik heb met de Shine?

1. Ringtones instellen. Wat ik ook instel, de ringtone die ik krijg als ik word gebeld is de standaard ringtone. Alleen als ik door een onbekend nummer word gebeld krijgt ik de ringtone die ik zelf heb ingesteld?

2. Het is niet mogelijk foto's als caller-id in te stellen?

Is dit sommige van jullie wel gelukt?
Als ik nou gewoon eens beter had gelezen had ik de antwoorden op deze vragen al geweten.

Maar lekker dan! :(
Wat een ruktelefoon zeg! Dat ie iets als dit nog niet eens kan, ik bedoel, het is niet zo dat dit nou een zo vernieuwende functie zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:05

Ad Hox

N/A

Mijn telefoon gaf na een avond stappen geen beeld meer (alleen backlight). Ik heb hem 1 april opgestuurd en hij is reeds gerepareerd.

Ik krijg hem deze week weer terug, dan zal ik even kijken of er een nieuwe software update op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ad Hox schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:09:
Mijn telefoon gaf na een avond stappen geen beeld meer (alleen backlight). Ik heb hem 1 april opgestuurd en hij is reeds gerepareerd.

Ik krijg hem deze week weer terug, dan zal ik even kijken of er een nieuwe software update op zit.
Reeds???

Dan ben je de telefoon dus ruim 6 weken kwijt geweest!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik kom even als leek hier om de hoek kijken ;-)

Ik vind de shine een super mooie telefoon en heb deze bij t-mobile.nl gezien voor € 15,50 per maand + € 110. Dit leek me toch een zeer goede aanbieding (bijna ongeloofwaardig in vergelijking met andere aanbiedingen??)

Nu zag ik in dit topic dat er inmiddels nieuwe versies zijn (V10 b ipv a).

Nu is mijn vraag: in de winkel kan je misschien aangeven specifiek een versie b te willen, maar deze aanbieding geldt alleen bij online bestellen. Hebben jullie er ervaring mee of ze je dan een nieuwe versie sturen, of dat ze oude versies in je mik duwen??

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als in de supermarkt....

Eerst de oude zooi wegwerken....

Echter, dit is de meest verkochte telefoon in europa dus misschien heb je mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:25:
[...]

Reeds???

Dan ben je de telefoon dus ruim 6 weken kwijt geweest!! :o
Ik heb hem nog niet thuis maar hij is ieder geval gerepareerd. Krijg nog bericht wanneer hij bij de MediaMarkt ligt. Hoop toch wel dat het nu een beetje opschiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:49

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:11:
Net als in de supermarkt....

Eerst de oude zooi wegwerken....

Echter, dit is de meest verkochte telefoon in europa dus misschien heb je mazzel.
Meest verkochte telefoon? Somehow i find that hard to believe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ja, ze zeggen het...

Maar gezien de enorme drukte (niet dus) hier op dit topic moet je eigenlijk ook wel concluderen dat 't wel wat tegen moet vallen.

Mijn vorige was een SE750i en daar werd hier toch heel, heel wat meer over gesproken.
Deze heeft onze lieve dochter, aan wie ik 'm had gegeven, vanmiddag in de sloot laten vallen, de DOMBO, dus die is een beetje verzopen.
Ligt nu uitelkaar achter de PC-voedingsventilator te drogen, (handig he?) misschien kunnen we 'm met een dag of twee nog reanimeren.

Tis trouwens 'n beetje 'n doods topicje hier, weinig typelustigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eedaan
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-05 03:01
Hmm... ik zit eraan te denken om de 'shine' aan te schaffen, maar ik lees er helaas (want hij ziet er echt zwaar strak uit) veel slechte reviews over. Naar het schijnt is het beeld echt totaal niet te zien wanner je buiten bent. Dus hier heb ik een vraagje over, ik hoop dat iemand het antwoord erop weet of het anders misschien voor me zou willen uittesten :)

Het beeldscherm is dus, zoals in veel reviews gezegt, echt niet te zien in de volle zon of in fel licht. Valt dit wel mee, of is het echt zo dat je helemaal niks ziet?
Helpt t als je een hand boven of naast (of misschien zelfs onder :P) het beeldscherm houdt om het van het licht af te schermen?

Dit is waarschijnlijk niet de meest geweldige dag om dit te vragen, of iig waar ik woon niet aangezien het hier super bewolkt is, maar misschien kan iemand het met een felle lamp testen ofzo :)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ondervind in vergelijking met andere telefoons die ik ooit gehad heb niet meer of minder hinder.

En zeg nou zelf... die reclame van de KPN met zijn Digitenne slaat ook nergens op.
Want wat denk je op zo'n TV te kunnen zien als je buiten in de zon zit?

Niks dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eedaan
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-05 03:01
Okee bedankt. Nog een vraagje; hoe goed is de kwaliteit van de camera / mp3 speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 22:43
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:34:
Ik ondervind in vergelijking met andere telefoons die ik ooit gehad heb niet meer of minder hinder.

En zeg nou zelf... die reclame van de KPN met zijn Digitenne slaat ook nergens op.
Want wat denk je op zo'n TV te kunnen zien als je buiten in de zon zit?

Niks dus!
ik dacht dat het een reclame was voor draadloze stroom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:53
eedaan schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:42:
Okee bedankt. Nog een vraagje; hoe goed is de kwaliteit van de camera / mp3 speler?
Fotos zijn zeer goed. (is ergens op internet zo'n speciale test-foto te vinden), maar de filmpjes lijken net te stotteren, heel vreemd. Op pc en op de telefoon zelf. En als je een willekeurig filmpje op je telefoon bekijkt stottert hij ook. Ik heb versie A, is het met versie B mss verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-12-2014

Klinux

Groeten, J

jimbojansen schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:11:
[...]

Fotos zijn zeer goed. (is ergens op internet zo'n speciale test-foto te vinden), maar de filmpjes lijken net te stotteren, heel vreemd. Op pc en op de telefoon zelf. En als je een willekeurig filmpje op je telefoon bekijkt stottert hij ook. Ik heb versie A, is het met versie B mss verholpen?
Ik heb ook een versie B.

Kan ik ergens dat filmpje van jouw A-Versie krijgen of een voorbeeld hoe je bedoelt met stotteren???

Dan kan ik deze vergelijken met mijn B versie.

Verder ben ik zeer te vreden over het functioneren van mijn nieuwe mobbie ;)

BTW. kan iemand mij vertellen waar de onderstaande afkortingen voor staan en wat ze doen?
- ENG-mode
- DRM enginering Mode

Ik durf deze niet zomaar te activeren ;(

GRZ

Jef

Sometimes I think we're alone in the universe. Sometimes I think we're not. In both cases the thought is equally shocking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:13:
kan iemand mij vertellen hoe ik muziek op de lg shine moet zetten. ik zelf heb geen mp3 speler, en ik snap er niks van. wel heb ik de nummers die ik erop heb zitten in de map ,muziek, geplaatst. en toen verzonden naar mijn telefoon, maar er staat niks op.
wat moet ik allemaal doen om het er op te krijgen. en dan graag stap voor stap, wat ik bij mijn computer aan moet hebben staan en de telefoon hoe die moet staan.
Ik zie dat Saweety nog geen reactie heeft ontvangen.
Ik zit met soortgelijk probleem:
Ik heb de LG (geselecteerd op massaopslag) en pc met elkaar verbonden middels usb kabel.
In het scherm staat 'Massaopslag' en 'oproep en bericht zijn niet beschikbaar'.
Ik heb echt geen idee hoe ik mp3 bestanden naar mijn mobiel krijg.

Wie kan er helpen? Graag in stappen als het kan.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me helpen. Ik heb zelf of als standaard een oplopende beltoon, dit is zeer irritant, maar nu kan ik nergens vinden hoe ik de beltoon gewoon normaal en hard kan instellen. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippiiiii,

De SE die in de plomp gevallen was doet 't weer zonder ook maar enige hapering.
Zelfs 't scherm is nog helemaal intact.
En 't mooie er van is dat er ook geen data cq gegevens verloren zijn gegaan. :)
Wij en ook onze dochter zijn weer helemaal happy. :*)

De vraagjes hieboven:

ENG MODE is geen ENGE MODE maar de uitgebreide Enginerings Mode.
Das dus voor de techneuten die weten wat al die nummertjes en lettertjes betekenen die je ziet na het activeren van die mode.
Zegt mij allemaal niet veel maar 't zal zijn nut wel hebben.
Kun je rustig in kijken, gebeurd niks verkeerds.

De einge optie die je NIET moet indrukken is "5 Factory Reset" in het eerste menu.
Wat er dan gebeurd is in een paar posts terug beschreven.
NIET DOEN DUS !!
(ook geen scrollwieltje gebruiken maar nummers drukken, want voor je erg erg in hebt is je telefoon helemaal hartstikke leeg)

BB TEST is de BATTERY TEST en de BLUE TOOTH TEST.
Kun je ook rustig bekijken, geeft alleen de benodigde info.

De MF TEST is de leukste van 't stel, daar kun je 't functioneren van je telefoon helemaal mee nalopen.

Oplopende ringtoon veranderen:
Je kunt maar DRIE profielen veranderen, NORMAAL, BUITEN en HEADSET.
Als je 'm hard wilt hebben moet je BUITEN kiezen.
Hoe hard, kun je zelf instellen.
Alles staat bij optie BUITEN standaard op 5, op z'n hardst dus.

Bestanden kopieren naar je foon:

Dat moet je inderdaad doen met je USB-kabel.
Telefoon bij CONNECTIVITEIT - USB op MASSAOPSLAG zetten.
DAN PAS je telefoon aan de computer koppelen.
Telefoon geeft drie maal een verschillende toon als teken dat er connectie is.
Windows reageert meteen door een EXTRA DRIVE toe te voegen bij "mijn computer".
Bij mij komt er tevens direct een popup window met de benodigde directories op 't beeld welke ik altijd wegklik want ik doe 't ergens anders mee.

Komt er geen extra drive bij en je krijgt geen window op je beeld dan is er iets niet goed.
USB-Drivers van je telefoon installeren zal alle problemen vaak oplossen.
Staat op "t bijgeverde CDtje.

Voor 't gemak kun je beter een filemanager als TotalCommander, voorheen WinCommander, bemachtigen/zoeken.
Niet alleen voor je foon maar ook voor algemeen gebruik tussen harddrives, ftp, opstarten van programma's, editten en lezen van tekstbestanden, uitpakken en inpakken, branden enz enz enz. Echt een alleskunner dus.
Dan heb je gewoon twee windows naast elkaar staan waartussen je maar raak kan kopieren.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik dus ingesteld maar soms doet die het wel hard en soms niet :?

Ook heb ik bovenin het scherm een R staan, in het boekje staat dat dit iets met roaming is. Maar wat is dat? En kan ik dit uitzetten zodat die R weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 02:28:

Bestanden kopieren naar je foon:

Dat moet je inderdaad doen met je USB-kabel.
Telefoon bij CONNECTIVITEIT - USB op MASSAOPSLAG zetten.
DAN PAS je telefoon aan de computer koppelen.
Telefoon geeft drie maal een verschillende toon als teken dat er connectie is.
Windows reageert meteen door een EXTRA DRIVE toe te voegen bij "mijn computer".
Bij mij komt er tevens direct een popup window met de benodigde directories op 't beeld welke ik altijd wegklik want ik doe 't ergens anders mee.

Komt er geen extra drive bij en je krijgt geen window op je beeld dan is er iets niet goed.
USB-Drivers van je telefoon installeren zal alle problemen vaak oplossen.
Staat op "t bijgeverde CDtje.

Voor 't gemak kun je beter een filemanager als TotalCommander, voorheen WinCommander, bemachtigen/zoeken.
Niet alleen voor je foon maar ook voor algemeen gebruik tussen harddrives, ftp, opstarten van programma's, editten en lezen van tekstbestanden, uitpakken en inpakken, branden enz enz enz. Echt een alleskunner dus.
Dan heb je gewoon twee windows naast elkaar staan waartussen je maar raak kan kopieren.
Dank je!!!!
Het is gelukt! Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:36:
Dit heb ik dus ingesteld maar soms doet die het wel hard en soms niet :?

Ook heb ik bovenin het scherm een R staan, in het boekje staat dat dit iets met roaming is. Maar wat is dat? En kan ik dit uitzetten zodat die R weggaat.
Van Dale zegt dit:

roam1 [roum] (niet-telbaar zelfstandig naamwoord)
het (rond)zwerven
het ronddwalen, omzwerving

roam2 (onovergankelijk werkwoord)
ronddolen
zwerven, dwalen
context

roam3 (overgankelijk werkwoord)
afzwerven
doorzwerven, (rond)dwalen in

Volgens mij is je telefoon beschonken, dronken ofwel gewoon verdwaald cq de weg kwijt.

Gezien jou verhaal is de diagnose dus juist, 't ding doet maar wat.

Maar da's natuurlijk geen antwoord... ik zal 's ff verder sneupen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan...

Roaming:

Roaming betekent `omzwerving` in het Engels. Een mobiel telefoongesprek legt een hele tocht af voordat een verbinding tot stand komt. Wanneer operators spreken van `roaming` dan bedoelen ze het gebruik maken van elkaars netwerken. Dankzij de roaming-overeenkomsten kunnen internationale gesprekken eenvoudig tot stand gebracht worden. Een internationaal gesprek gaat over verschillende schijven. Iedere betrokken operator brengt voor het tot stand brengen en onderhouden van een telefoongesprek via zijn netwerk de nodige kosten in rekening.

Komt HIER vandaan en er staat nog meer.

Waar GOOGLE al niet goed voor is.
Gewoon "roaming service" intypen en je krijgt een wereld aan info.

"Life can be so simple..."

Volgens mij kun je dat ROAMING beter uitzetten....
Vraag jij natuurlijk: WAAR? :?

Wederom brengt GOOGLE uitkomst.

Type "roaming uitzetten" of "shut off roaming" en kijk of er wat voor je tussen staat.

menu
9
5
1
7 alles annuleren

Bovenstaande zorgt ervoor dat er niets meer doorgeschakelt wordt.
Volgens mij moet die "R" dan ook weg zijn.

Tip:
Het schijnt dat je, als je in het buitenland bent, vooral je voicemail uit moet zetten.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:56:
Ok dan...

Roaming:

...

Waar GOOGLE al niet goed voor is.
Gewoon "roaming service" intypen en je krijgt een wereld aan info.

"Life can be so simple..."

Volgens mij kun je dat ROAMING beter uitzetten....
Vraag jij natuurlijk: WAAR? :?

Wederom brengt GOOGLE uitkomst.

Type "roaming uitzetten" of "shut off roaming" en kijk of er wat voor je tussen staat.

menu
9
5
1
7 alles annuleren

Volgens mij moet die "R" dan ook weg zijn.

Tip:
Het schijnt dat je, als je in het buitenland bent, vooral je voicemail uit moet zetten.
Of het verstandig is om Roaming uit te zetten betwijfel ik. Ik heb het net getest en heb, waar ik nu zit, geen bereik via mijn provider. ((slechte dekking)) :S

Zo maken de providers in Nederland ook gebruik van elkaars netwerken en ik ondervind hier nu bij het testen dus problemen van als ik het uit zet.

Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat het invloed heeft op het Nationale mobiele netwerk.
Iemand anders nog getest???

Sometimes I think we're alone in the universe. Sometimes I think we're not. In both cases the thought is equally shocking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt helemaal gelijk wat betreft het niet uitzetten van deze optie als je na het uitzetten geen verbinding meer kan krijgen met je eigen netwerk.
(Zolang er maar geen extra kosten voor berekent worden.)
Onderstaande tekst legt 't haarfijn uit:

Roaming (Engels voor rondzwerven) is een algemene term in de draadloze telecommunicatie waarbij een bepaalde dienst wordt voorgezet hoewel de gebruiker zich niet in het netwerk bevindt waarin deze geregistreerd staat.

Dankzij roaming kan men met een GSM-abonnement ook in het buitenland bellen. Roaming kan zich ook binnen een land voordoen, als een mobiele telefonieaanbieder de toestellen uit het netwerk van een andere aanbieder accepteert. Zo liet in Nederland Libertel (tegenwoordig Vodafone) toestellen met Telfort simkaarten toe op het Libertel-netwerk, op locaties waar het netwerk van Telfort geen landelijke dekking bood.

Om een mobiel apparaat bij een andere netwerk te laten roamen tussen verschillende netwerken, moet een aantal stappen worden uitgevoerd. Allereerst wordt gecontroleerd of er een afspraak (roaming agreement) bestaat tussen de aanbieder van het thuisnetwerk en de aanbieder van het vreemde netwerk waarop aangemeld wordt. Is dit niet het geval, dan is roaming niet mogelijk.

In detail verschillen de manieren van roaming per draadloos netwerk, maar in het algemeen verloopt het roaming proces als volgt:

1.
Zodra een mobiele telefoon wordt aangezet in, of wordt verplaatst naar het dekkingsgebied van een niet-eigen aanbieder, wordt dit opgemerkt door deze aanbieder. Die ziet dat het toestel niet bekend is binnen het netwerk en probeert de eigen aanbieder ervan te achterhalen. Als er geen afspraak bestaat tussen de eigen aanbieder en de niet-eigen aanbieder wordt toegang geweigerd op het niet-eigen netwerk.

2.
De niet-eigen aanbieder zoekt contact met de eigen aanbieder en verzoekt om informatie over het bezoekende toestel. De eigen aanbieder verstrekt deze informatie die onder meer het IMSI nummer van de simkaart bevat, de geregistreerde diensten en toestemming voor dit specifieke toestel om te roamen bij de niet-eigen aanbieder.

3.
Als de informatie is verstrekt, krijgt het toestel een tijdelijk telefoonnummer (MSRN) bij de niet-eigen aanbieder. Daarnaast geeft de eigen aanbieder door hoe het eigen netwerk kan worden benaderd via het niet-eigen netwerk.

(Met dank aan Wikipedia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb ook dus de LG SHINE :D:D kben er erg tevreden mee
maar nu loop ik toch vast

Ik heb een vraagje

dit zegt mijn telefoon als ik iemand wil gaan bellen:

Oproep beëindigd (FDN ingeschakeld)

Hierdoor kan ik dus niemand bellen
ik kan overigens wel gebeld worden.

Weet iemand hoe ik deze functie weer uitmoet schakelen?

please?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FDN nummers (Fixed Dial Number) zijn de voorgeprogrammeerde nummers op je simkaart of telefoonboek.

Als de FDN-modus is ingeschakeld dan kun je alleen die nummers bellen en verder niks.
Je kunt wel gebeld worden, dat heeft er niets mee te maken.

Dus schakel de FDN-Modus uit en alles is weer OK.

Tenzij het een bedrijfstelefoon is die je in bruikleen hebt en je alleen de nummers kan bellen die ook inderdaad belangrijk zijn voor 't bedrijf.
Dit voorkomt oneigenlijk gebruik en kosten die niet ten behoeve van het bedrijf gemaakt zijn.
Er zal dus hoogstwaarschijnlijk ook een pincode ingevoerd moeten worden.

Als je de FDN modus zelf hebt ingeschakeld kun je 'm denk ik ook zelf wel weer uitschakelen.

menu
9
6
4
2

of blz. 100 van gebruiksaanwijzing
|:(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow jah haha nu je het zegt O-)
thanks nu kan ik weer bellen :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:31:
Kheb ook dus de LG SHINE :D:D kben er erg tevreden mee
maar nu loop ik toch vast

Ik heb een vraagje

dit zegt mijn telefoon als ik iemand wil gaan bellen:

Oproep beëindigd (FDN ingeschakeld)

Hierdoor kan ik dus niemand bellen
ik kan overigens wel gebeld worden.

Weet iemand hoe ik deze functie weer uitmoet schakelen?

please?
!!! Ik zou dan maar eens nagaan of het een gebruikt toestel is of niet.

Standaard vanuit de fabriek is die functie namelijk uitgeschakeld. :/

Niets vreemds gemerkt bij het ingebruiknemen ervan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. ik denk dat ik dit ding neem ipv die N95! Full metal body! :9~ Hiermee kan ik eventuele telefoonstruikrovers nog hun hersens inslaan }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinux schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:24:
[...]

!!! Ik zou dan maar eens nagaan of het een gebruikt toestel is of niet.

Standaard vanuit de fabriek is die functie namelijk uitgeschakeld. :/

Niets vreemds gemerkt bij het ingebruiknemen ervan ???
Sommige mensen doen spelenderwijs op ontdekkingsreis door de vele menu's per ongeluk wel eens dingen die naderhand grote vraagtekens veroorzaken.
Niet meer wetende hoe en waar dat nou eigenlijk is gekomen, trekken ze aan de noodbel.

Meestal een kleinigheid die gemakkelijk is op te lossen.

In dit geval kende zij gelukkig de pincode om het te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:29:
Hmm.. ik denk dat ik dit ding neem ipv die N95! Full metal body! :9~ Hiermee kan ik eventuele telefoonstruikrovers nog hun hersens inslaan }>
Kijk maar uit!

Straks hebben we een wapenvergunning nodig voor dit ding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:01:
[...]

Sommige mensen doen spelenderwijs op ontdekkingsreis door de vele menu's per ongeluk wel eens dingen die naderhand grote vraagtekens veroorzaken.
Niet meer wetende hoe en waar dat nou eigenlijk is gekomen, trekken ze aan de noodbel.

Meestal een kleinigheid die gemakkelijk is op te lossen.

In dit geval kende zij gelukkig de pincode om het te herstellen.
Daar zit wat in. En uit dit gedrag van gewoon doen en niet lezen, zou ik zeggen dat het een man is
;) |:(

Heeft er verder nog iemand is gehoord gezien of gelezen over het haperen van filmpjes -afspelen ???

Ik heb de B versie en het afspelen van opgenomen filmpjes stottert inderdaad. Moet wel nog ff checken of het op de PC ook het geval is.

Kom ik later op terug ;)

Heb het gechecked. Op de PC speelt hij wel vloeiend af. ;)

J.

[ Voor 24% gewijzigd door Klinux op 15-05-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik hebn zo'n leuke bewegende flash achtergrond ingesteld, best mooi die porsche bijvoorbeeld.
Maar weet iemand of er nog meer achtergronden te vinden/downloaden zijn voor deze phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, het mediagebeuren is niet bijster bijzonder te noemen op de Shine.

Filmpjes lopen niet goed en het geluid uit de luidspreker is allerbelabbertst.

Omdat sommige mp3's echt veel te zacht klinken om te kunnen gebruiken voor een ringtone heb ik deze met een editor (soundforge) wat opgepept.
Het heeft echter geen zin, het luidsprekertje kan het hogere volume niet aan en begint te krassen en kraken en is dus niet goed voor de oortjes.
Het ligt 'm duidelijk alleen maar dat luidsprekertje, want op de computer of geluidsinstallatie klinkt het empeedrietje perfect.
Ook de weergave door de bijgeleverde oordoppies is prima.

Ik heb het geluid geript van de TV-reclame en de promotiefilm van Shine zelf, leek me wel leuk als ringtoontje of SMS-toon.
Kan er echter niets mee want 't klinkt werkelijk helemaal nergens naar.

Bliepjes, piepjes en andere electronisch riedeltjes doen 't wel redelijk over het luidsprekertje maar zodra er enige vorm van een orkest/band bij komt is het helemaal mis.

Tuurlijk, als je het volume laag houdt dan gaat 't allemaal wel maar wat heeft dat voor nut als je je telefoon op de cruciale momenten niet kan horen.

Wat dat betreft, een dikke vette misser van de firma Shine.

Softwarematig verhelpen zal niet lukken, heeft geen zin, ik kan zelf het volume van mp3's ook wel oppeppen, er moet gewoon een betere luidspreker in met meer vermogen.

Eigenlijk verdenk ik Shine ervan dat ze het volume expres laag gehouden hebben om dat gekras en gekraak op een sneaky manier te voorkomen.

Een andere telfoon speelt alles bijna twee keer zo hard af.

De muziekjes ik bedoel staan op DEZE Flash Shinesite, welke op zich wel heel mooi is gemaakt.
Vooral de 4 ronddraaiende Shines vind ik er wel cool uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allewijn schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:14:
Ik hebn zo'n leuke bewegende flash achtergrond ingesteld, best mooi die porsche bijvoorbeeld.
Maar weet iemand of er nog meer achtergronden te vinden/downloaden zijn voor deze phone?
Wederom.... even GOOGELEN en je hebt massa's sites met zooi die je op je foon kunt gebruiken.
Wel resolutie 240 x 320 zoeken.

Zelf maken is trouwens veel leuker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag!!

Ik ben op zoek naar 1 bepaalde achtergrond die standaard op de KE970 zit. De naam van de achtergrond is "light" of "lights" dacht ik.

Er komt in ieder geval blauw, rood, en groen in voor. Is het misschien mogelijk dat iemand mij dit achtergrondje kan doen toekomen? _/-\o_

Ik hoop dat het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Iemand al gelukt om nieuwe playlists aan te maken op deze telefoon ?
Ik heb een mooi 1GB geheugen kaartje gekocht maar die MP3's krijg ik voor geen meter in de MP3 speler.

Kan het misschien met de bijgeleverde software ?
Ik heb een Mac dus kan dit helaas niet controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Chaser2600 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:35:
Iemand al gelukt om nieuwe playlists aan te maken op deze telefoon ?
Ik heb een mooi 1GB geheugen kaartje gekocht maar die MP3's krijg ik voor geen meter in de MP3 speler.

Kan het misschien met de bijgeleverde software ?
Ik heb een Mac dus kan dit helaas niet controleren.
Je moet op je geheugenkaartje dezelfde mappen aanmaken als op de telefoon. En dan bij de map Sounds een map MP3 aanmaken er hier je muziek inzetten. Nu kan je ze wel afspelen in de MP3 speler.

Weet iemand trouwens of er menucodes zijn? Net zoals bij Samsung en SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn nou weer menucodes ¿?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 02:14:
Wat zijn nou weer menucodes ¿?
Net zoals bij Samsung, via een bepaalde code die je invoerd kom je in een menu. Hier kan je allemaal dingen instellen en bekijken voor laat maar zeggen gevorderen gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

GekkeCoen schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:34:
[...]

Net zoals bij Samsung, via een bepaalde code die je invoerd kom je in een menu. Hier kan je allemaal dingen instellen en bekijken voor laat maar zeggen gevorderen gebruikers.
jaja ff verderlezen dan alleen de laatste pagina ;)

code = 2 9 4 5 # * #

code = twee negen vier vijf hekje ster hekje

let wel op wat je doet,

!!! factory reset --> vraagt namelijk NIET om een bevestiging. deze wordt direct uitgevoerd.
alle instellingen van de telefoon gaan verloren. Alle gegevens op je externe geheugen blijven onveranderd.

Helaas op de harde manier moeten leren |:(

J.

Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist ook wel dat ie dat bedoelde.

Het was echter een hele luie en compleet overbodige vraag dat ik dacht dat zelfs zijn schaamhaar wel blond moest zijn.

Kijk, als een topic nou 1586 pagina's is dan kan ik me voorstellen dat je dat niet allemaal eerst gaat nalezen.
Deze is nog maar 10 pagina's groot en gaat zelfs voor een groot deel over datgene wat ie wilde weten.

Ik had 'm ietsjes langer aan 't lijntje willen houden.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die wat spelletjes voor me heeft die WEL werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, da's inderdaad een probleem.

Als je "op zoek" gaat kun je zo zip-files downloaden met honderden spelletjes.

Op mijn SE deden ze 't allemaal, op de Shine helaas af en toe eens 'n paar.

Ik ben er maar mee opgehouden, al dat geinstalleer, geprobeer en gedelete werd op den duur wel heel erg vet irritant.

Daarbij leent deze foon zich niet voor spelletjes, ik mis heel erg het joystickje van de SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen een beetje jammer dat bij de 3 SE telefoons die ik heb gehad de joystickjes het na 5 maanden begaven......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij nu duidelijk vertellen hoe ik nou precies muziek op mijn telefoon moet zetten?
Ik kopieer mn muziek naar de map 'Sounds', maar vervolgens is er niks te zien in de telefoon.
Weet iemand hoe dit werkt? (heb nog geen extra geheugenkaartje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp3's er op zetten is inmiddels gelukt! Maar wat niet lukt is Wma bestanden erop zetten.. Dit zou toch ook gewoon moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de gebruiksaanwijzing kan ie geen wma afspelen.

[ Voor 173% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:45:
Kan iemand mij nu duidelijk vertellen hoe ik nou precies muziek op mijn telefoon moet zetten?
Ik kopieer mn muziek naar de map 'Sounds', maar vervolgens is er niks te zien in de telefoon.
Weet iemand hoe dit werkt? (heb nog geen extra geheugenkaartje)
Hallo Chantal,

Ik zal je ff uit de brand helpen ;)

1. Zorg dat je Shine als "Massaopslag" is ingesteld (MENU 9 4 3 2)

2. Sluit je Shine aan de USB-kabel

3. Open de verwisselbare schijf
Hier zie je verschillende mappen staan: Douments, Images, Other, Sounds, Videos.

4. Open de map "Sounds"

5. Maak daar een map aan met de tekst "MP3"

6. Plaats in die map je muziek en je kan ze zien en spelen op je Shine. ;)

Dit werkt voor mij. Maar handiger is om voor €15,-- een 1GB kaartje aan te schaffen ;)

Doe deze dan eerst in de Shine zodat hierop mappen worden geplaatst.

Maak ook weer in "Sounds" de map "MP3" aan en gooi deze dan vol met MP3-tjes

Succes,

J. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de hulp, maar het lukt nog niet om de muziek af te spelen in de mp3speler.
Heb geheugenkaartje gekocht. Bij de map sounds daarin een mapje mp3 aangemaakt en ook bij de sounds van de telefoon een mapje mp3 aangemaakt. Maar lukt dus nog niet.
Kan iemand mij even stap voor stap uitleggen hoe ik dit voor elkaar krijg, want heb alles al geprobeerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:10:
Bedankt voor de hulp, maar het lukt nog niet om de muziek af te spelen in de mp3speler.
Heb geheugenkaartje gekocht. Bij de map sounds daarin een mapje mp3 aangemaakt en ook bij de sounds van de telefoon een mapje mp3 aangemaakt. Maar lukt dus nog niet.
Kan iemand mij even stap voor stap uitleggen hoe ik dit voor elkaar krijg, want heb alles al geprobeerd.
Kan je op je PC zien van welke kwaliteit de MP3-tjes zijn?

Wanneer deze van een te goede kwaliteit zijn (Groot bestand) kan dit problemen geven.

Om MP3-tjes af te spelen kan dat op 2 manieren
1.
- sluit je headset aan op de Shine
- druk op play en wacht 3 seconden en je ziet op het scherm een playlist verschijnen
- druk nogmaals op play om de geselecteerde MP3 af te spelen.

2.
- MENU 3 1
- Je ziet de playlist
- druk op het wieltje/scroller om te beginnen met af te spelen.

<<BTW kan je de MP3-tjes wel zien op je mobiel of dat ook niet ??? >>

Groet,

J. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ook moet je 'n map MP3 aangemaakt hebben, en geen mp3 :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

CLB schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:14:
Ook moet je 'n map MP3 aangemaakt hebben, en geen mp3 :)
Bij mij is diet niet echt noodzakelijk.

Ik kan ze namelijk ook in mijn SOUNDS mapje zetten en worden ze ook afgespeeld ...

Weet dus niet of het ligt aan de versie die ik heb ... :?
KE970P40-EUR-V10b-XXX-XX FEB 15 2007

[ Voor 12% gewijzigd door Klinux op 23-05-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Klinux schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:27:
[...]
Bij mij is diet niet echt noodzakelijk.
Hmm ok, dan zit ik fout 8)7 Bij m'n SE moet het echt perse 'MP3' zijn las ik dus zodoende!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

De Shine van mn vriendin doet het niet meer, na 2 maanden. Als je hem aanzet verschijnt het ronde logo, maar er gebeurt verder niets meer. Iemand nog suggesties, of kan hij terug naar Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar de MicroSD kaart in moet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb de KE 970. Volgens deze site
http://www.vodafone.nl/sh...6220027&_requestid=553471
en deze site:
http://www.letsgomobile.o...ws/0013/lg-shine/pagina2/

Heeft dat ding uitbreiding voor MicroSD. Dat heeft die ik dus heb gekregen gewoon niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:12

charrel

Cortisol4life..

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:07:
Kan iemand mij vertellen waar de MicroSD kaart in moet??
Gewoon onder je simkaart zit een uitsparing, kan ie via de zijkant in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Exorcist schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:38:
De Shine van mn vriendin doet het niet meer, na 2 maanden. Als je hem aanzet verschijnt het ronde logo, maar er gebeurt verder niets meer. Iemand nog suggesties, of kan hij terug naar Vodafone?
Heb ook ongeveer zoiets gehad: een maand na aanschaf kreeg ik alleen nog maar zwart beeld (wel backlight). Heb hem opgestuurd en een maand later hebben ze de LCD chip vervangen.

Vervelend, maar niks aan te doen. Hoop voor je dat het bij jou sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ad Hox schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:00:
[...]

Heb ook ongeveer zoiets gehad: een maand na aanschaf kreeg ik alleen nog maar zwart beeld (wel backlight). Heb hem opgestuurd en een maand later hebben ze de LCD chip vervangen.

Vervelend, maar niks aan te doen. Hoop voor je dat het bij jou sneller gaat.
Ah damn, das rot. Nou ja, een maand maakt op zich niets uit..ze heeft nog een D500 en een ladyphone, dus ze komt er wel doorheen. Vind t alleen frapant dat t ding zo snel kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok het blijkt dat ik de KU970 heb gekregen ipv de bestelde KE970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:12:
Ok het blijkt dat ik de KU970 heb gekregen ipv de bestelde KE970
That SUCKS man.

((voor de geen die twijfelen hier de specs voor de KU970))

kan je hem nog terug sturen OID???
Het is uiteindelijk niet het apparaat dat je hebt besteld ...

Aan de andere kant ... je hebt wel Beeldbellen en UMTS toch ???

Keep us posted ;)

J.

[ Voor 10% gewijzigd door Klinux op 29-05-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou 'm terugsturen.

Ondanks dat je intern geheugen 512 MB is, (veel meer dan de KE970), is de mogelijkheid voor uitbreiding van van 't geheugen achterwege gelaten.
Dus GEEN mogelijkheid voor een microSD van 2 GIG !!!
(welke tegenwoordig zeer goedkoop te krijgen zijn)

Dit beperkt aanzienlijk je foto en/of MP3 opslag.
512 MB is zo vol.

Beeldbellen is leuk maar dat zal wel weer een lieve duit extra kosten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit lijk misschien een stomme vraag maar ik zou er graag zeker van zijn :P :

Is de LG Shine nou een Ladyphone of gewoon een 'normale' telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
hallo

is er een teller die bijhoud hoeveel ik heb gebeld in de Lg shine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:21:
dit lijk misschien een stomme vraag maar ik zou er graag zeker van zijn :P :

Is de LG Shine nou een Ladyphone of gewoon een 'normale' telefoon?
Omdat een mooie dame er in een reclamespot mee rondloopt wil nog niet zeggen dat 't een damestelefoon is.

Dus nee, ik ken zelf alleen maar mannen met zo'n telefoon.
Sterker nog, vrouwen vinden 'm vaak te groot en te zwaar, die willen liever een "kleintje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emreorhan schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:54:
hallo

is er een teller die bijhoud hoeveel ik heb gebeld in de Lg shine?
Ja, alle uitgaande alsmede ontvangen gesprekken kun je terugvinden in de oproepgeschiedenis.
Daar staan ook alle tijden per gesprek nog bij vermeld.

Je kosten per telefoongesprek moet je zelf activeren door de eenheidsprijs in te voeren.

MENU
4
6
3

Echter, veel abonnementen rekenen voor een gesprek, wat niet een volle minuut heeft geduurd, toch een volle minuut.
Alle gesprekken van minder dan 60 seconden worden door de telefoon netjes bij elkaar opgeteld.

5 keer 20 seconden bellen is 1 minuut 40 sec.
Maar de afrekening is 5 maal 1 minuut.

Ook als je een voicemail aan de lijn krijgt en je verbreekt direkt de verbinding, ben je toch 1 minuut van je belbundel of beltegoed kwijt.
Doe je dat 5 maal kost 't je 5 minuten.
Dit kun je terugvinden op je kostenspecificatie alszijnde gesprekken van bioorbeeld 1, 2 of 5 seconden.

Gelukkig zijn niet alle providers van die geldwolven en rekenen netjes per seconde.

Kijk dus uit met wat voor abo je hebt of eventueel nog neemt.

Velen snappen namelijk niet hoe 't komt dat hun rekening niet overeen komt met het aantal seconden welke werkelijk verbeld zijn terwijl ze wel netjes iedere maand hun tellers op 0 zetten en zo denken binnen hun belbundel te blijven....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:40:
[...]

Omdat een mooie dame er in een reclamespot mee rondloopt wil nog niet zeggen dat 't een damestelefoon is.

Dus nee, ik ken zelf alleen maar mannen met zo'n telefoon.

Sterker nog, vrouwen vinden 'm vaak te groot en te zwaar, die willen liever een "kleintje".
Behalve als het om de daad gaat ;) Dan mag tie wel groot en zwaar zijn :9

((Sorry kon het niet laten)) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zij u vergeven, was ook een schot voor open doel.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Ik heb een programma waarmee ik een video bestand naar 3gp kan converteren om het op mijn telefoon te kijken. Maar als ik het bestandje eenmaal op mijn telefoon zet kan ik hem niet bekijken, terwijl hij toch aangeeft dat het een 3gp bestand is. Kennen jullie misschien een goed programma, zodat ik filmpjes op mijn LG Shine kan bekijken? Alvast bedankt

PS: en ik gebruik Xilisoft 3GP Video Converter. Misschien doe ik het wel fout?

[ Voor 10% gewijzigd door JaxTeller op 30-05-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

emreorhan schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:22:
Ik heb een programma waarmee ik een video bestand naar 3gp kan converteren om het op mijn telefoon te kijken. Maar als ik het bestandje eenmaal op mijn telefoon zet kan ik hem niet bekijken, terwijl hij toch aangeeft dat het een 3gp bestand is. Kennen jullie misschien een goed programma, zodat ik filmpjes op mijn LG Shine kan bekijken? Alvast bedankt

PS: en ik gebruik Xilisoft 3GP Video Converter. Misschien doe ik het wel fout?
Dit probleem ervaar ik ook, maar dan met een filmpje dat al 1,5 jaar oud is en het perfect deed op mijn K750i. Wel kan ik hem bekijken op mijn PC via Quicktime. Alles doet het dan.

Bij een ander 3gp bestandje speelt hij de film wel af maar heb ik geen geluid. :S

Zijn er meer mensen die dit soort problemen ervaren?
Wat gebruiken zij om dit te verhelpen?

Groeten,

J.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig nieuws over een mogelijke software update in de nabije toekomst? Ik word er goed ziek van dat er zo weinig mogelijk is met deze telefoon.

Baal echt dat ik hem heb gekocht. Looks is echt niet alles :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Klinux schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:28:
[...]

Dit probleem ervaar ik ook, maar dan met een filmpje dat al 1,5 jaar oud is en het perfect deed op mijn K750i. Wel kan ik hem bekijken op mijn PC via Quicktime. Alles doet het dan.

Bij een ander 3gp bestandje speelt hij de film wel af maar heb ik geen geluid. :S

Zijn er meer mensen die dit soort problemen ervaren?
Wat gebruiken zij om dit te verhelpen?

Groeten,

J.
Klopt, de filmpjes die ik op mijn oude Sony ericsson w800i kon bekijken kan ik niet op mijn LG Shine bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:12:
Iemand al enig nieuws over een mogelijke software update in de nabije toekomst? Ik word er goed ziek van dat er zo weinig mogelijk is met deze telefoon.

Baal echt dat ik hem heb gekocht. Looks is echt niet alles :(
welke versie heb je dan???

V10a of V10b ???

((Een vriendin van mij heeft hem gisteren gehaald en had een V10b ...))

Voor zover ik weet is er nog geen nieuwe.
Eerder in dit topic heb ik er wel iemand over zien schrijven, hij zou zijn Mob hebben opgestuurd voor reparatie. Heb eigenlijk niet meegekregen wat hieruit het resultaat nu is ...
Ad Hox schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:09:

Hé tommey,

Weet je al of je nieuwe software op jouw mob heb of nog steeds de oude die je reeds had ...

Wij zijn allen namelijk heeeeel erg benieuwd ;)

Groeten,

J.

Wij tweakers groeten elkaar permanent dus hier alsnog groeten is een beetje verspilde ruimte. Het kan/mag evt. wel in je signature (daar is ie voor)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinux schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 02:09:
[...]

welke versie heb je dan???

V10a of V10b ???

((Een vriendin van mij heeft hem gisteren gehaald en had een V10b ...))
V10b

Ik baal er echt goed van. Ik ben echt niet iemand die allerlei functies op zijn telefoon hoeft te hebben, maar gewoon de mogelijkheid ringtones, foto's en theme te wijzigen is naar mijn idee toch niet teveel gevraagd.

En nu zit ik voor 2 jaar aan dit rot ding vast, aangezien ik niet het idee heb dat LG ook maar een beetje normale service levert. Ik heb ze heel veel aan de telefoon gehad over mijn eerste Shine waarvan de rollende navigatietoets niet werkte. Heeft dik 2 maanden geduurd voor dit opgelost was. Veel beloftes, waarvan er geen eentje werd nagekomen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:19:
[...]

V10b

Ik baal er echt goed van. Ik ben echt niet iemand die allerlei functies op zijn telefoon hoeft te hebben, maar gewoon de mogelijkheid ringtones, foto's en theme te wijzigen is naar mijn idee toch niet teveel gevraagd.

En nu zit ik voor 2 jaar aan dit rot ding vast, aangezien ik niet het idee heb dat LG ook maar een beetje normale service levert. Ik heb ze heel veel aan de telefoon gehad over mijn eerste Shine waarvan de rollende navigatietoets niet werkte. Heeft dik 2 maanden geduurd voor dit opgelost was. Veel beloftes, waarvan er geen eentje werd nagekomen.
Wat is eigenlijk je probleem, wat wil je doen en wat kan je niet doen ???

Heb je all gebruik gemaakt van het enginerings menu ???

Wat voor abbo heb jij, dat je 2 jaar aan je Shine vast zit ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinux schreef op maandag 04 juni 2007 @ 08:43:
[...]

Wat is eigenlijk je probleem, wat wil je doen en wat kan je niet doen ???

Heb je all gebruik gemaakt van het enginerings menu ???

Wat voor abbo heb jij, dat je 2 jaar aan je Shine vast zit ???
Ik wil graag foto's kunnen toevoegen aan mijn contacten. Ik wil graag ringtones kunnen instellen voor mijn contacten. Ik wil graag keuze hebben in het thema voor het menu. Hele simpele dingen, maar die zorgen er wel voor dat ik in ieder geval het gevoel heb dat ik de telefoon een beetje naar m'n eigen voorkeuren kan instellen. Nu kan dat allemaal niet.

Ik heb een vodafone 50 abbo. Als ik een 1 jarig abbo zou afsluiten zou ik iets van 100 euro extra kwijt zijn geweest, dus daar had ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:36:
[...]

Ik wil graag foto's kunnen toevoegen aan mijn contacten. Ik wil graag ringtones kunnen instellen voor mijn contacten. Ik wil graag keuze hebben in het thema voor het menu. Hele simpele dingen, maar die zorgen er wel voor dat ik in ieder geval het gevoel heb dat ik de telefoon een beetje naar m'n eigen voorkeuren kan instellen. Nu kan dat allemaal niet.

Ik heb een vodafone 50 abbo. Als ik een 1 jarig abbo zou afsluiten zou ik iets van 100 euro extra kwijt zijn geweest, dus daar had ik geen zin in.
Je kan foto's toevoegen aan je contact
Je kan een ringtone toevoegen aan je contact
Thema ??? IK neem aan de kleuren en het uiterlijk van het menu.
- Het menu kan je aanpassen van lijst naar raster
- Een andere achtergrond
===En dat was het wel een beetje ja.
Dat dit beperkt is ben ik met je eens maar voor de rest ...
lijkt het mij dat hij aan je wensen voor contacten voldoet.

Prijzen voor een abbo ??? ben benieuwd wat jij hebt gedaan.
--> Nieuw 50 euro voor 1 jaar bijlappen
--> 1 jaar Verlenging 150 euro bij betalen

Naar mijn mening had je beter een nieuw 06 nummer kunnen nemen i.p.v. verlenging

Ik heb voor mijn Shine 1 jaar verlenging bij T-mobile geen cent betaald ;)

Ik betaal 47,-- in de maand 400 min + 50 SMS

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 06-06-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinux schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:38:
[...]

Je kan foto's toevoegen aan je contact
Je kan een ringtone toevoegen aan je contact
Thema ??? IK neem aan de kleuren en het uiterlijk van het menu.
- Het menu kan je aanpassen van lijst naar raster
- Een andere achtergrond
===En dat was het wel een beetje ja.
Dat dit beperkt is ben ik met je eens maar voor de rest ...
lijkt het mij dat hij aan je wensen voor contacten voldoet.
Ik kan geen foto's toevoegen aan mijn contacten, aangezien ik de contactgegevens laat lezen van de simkaart. Dit heb ik gedaan omdat de telefoon, als ik de gegevens op de telefoon zet, alleen de standaardbeltonen laat horen.
Daarnaast was het, toen ik de contactgegevens nog op de telefoon had staan, ook niet mogelijk een foto toe te voegen. Dan gaf de telefoon aan: file not supported ofzo.

En ik had het inderdaad over de kleuren.

Ik heb een ander abbo genomen en geen verlenging en ik ben met mijn abbo goedkoper uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:27:
[...]

Ik kan geen foto's toevoegen aan mijn contacten, aangezien ik de contactgegevens laat lezen van de simkaart. Dit heb ik gedaan omdat de telefoon, als ik de gegevens op de telefoon zet, alleen de standaardbeltonen laat horen.
Daarnaast was het, toen ik de contactgegevens nog op de telefoon had staan, ook niet mogelijk een foto toe te voegen. Dan gaf de telefoon aan: file not supported ofzo.

En ik had het inderdaad over de kleuren.

Ik heb een ander abbo genomen en geen verlenging en ik ben met mijn abbo goedkoper uit :)
Ik heb het nog eens getest voor je.
-- Zelf (eerder) gemaakte foto's met de Shine kan je instellen als afbeelding voor een contact.
-- Afbeeldingen van andere toestellen kunnen 9 van de 10 wel en soms niet.
-- Gephotoshoptje afbeeldingen gaan ook soms wel en soms niet.
-- Het toevoegen van een afbeelding aan contacten gaat alleen wanneer de contacten op je telefoon zijn opgeslagen.

Het toevoegen van ringtones, geluiden, MP3-tjes is geen enkel probleem. Alleen wanneer de kwaliteit van je MP3 te groot is, Ik meen boven de 256 KBPS, dat ie dan moeilijk gaat doen.

Ik ben het zeker met je eens dat het jammer is dat je geen Theme's kan instellen. Weet iemand of deze überhaupt te downloaden zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, ik heb hulp nodig, net als jullie heb ik ook een lg shine gekocht. Maar nu komt het, bellen naar bijv telfort, vodafone en t-mobile gaat perfect maar zodra ik wil bellen naar kpn of orange gaat het mis. Ik hoor mijzelf als echo maar de andere kant hoort helemaal niets. Ik heb telfort maar aan de sim ligt het niet, als ik mijn andere sim (t-mobile) in het toestel doe doet hij hetzelfde. Steeds problemen als ik naar kpn of orange bel. sms-sen lukt overigens wel

Ik hoop dat iemand weet hoe we dit kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:25:
Beste mensen, ik heb hulp nodig, net als jullie heb ik ook een lg shine gekocht. Maar nu komt het, bellen naar bijv telfort, vodafone en t-mobile gaat perfect maar zodra ik wil bellen naar kpn of orange gaat het mis. Ik hoor mijzelf als echo maar de andere kant hoort helemaal niets. Ik heb telfort maar aan de sim ligt het niet, als ik mijn andere sim (t-mobile) in het toestel doe doet hij hetzelfde. Steeds problemen als ik naar kpn of orange bel. sms-sen lukt overigens wel

Ik hoop dat iemand weet hoe we dit kunnen oplossen?
Wellicht dat je Roaming aan staat. Hierdoor kunnen problemen onstaan met bellen en je bereikbaarheid.
Probeer het volgende eens om Roaming uit te zetten:

menu
9
5
1
7 alles annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinux schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:47:
[...]

Ik heb het nog eens getest voor je.
-- Zelf (eerder) gemaakte foto's met de Shine kan je instellen als afbeelding voor een contact.
-- Afbeeldingen van andere toestellen kunnen 9 van de 10 wel en soms niet.
-- Gephotoshoptje afbeeldingen gaan ook soms wel en soms niet.
-- Het toevoegen van een afbeelding aan contacten gaat alleen wanneer de contacten op je telefoon zijn opgeslagen.
Mijn foto's die ik geupload heb vanaf de computer kan ik niet koppelen aan een telefoonnummer, ook al heb ik de telefoonnummers opgeslagen op de telefoon.
Het toevoegen van ringtones, geluiden, MP3-tjes is geen enkel probleem. Alleen wanneer de kwaliteit van je MP3 te groot is, Ik meen boven de 256 KBPS, dat ie dan moeilijk gaat doen.
Ik heb geen te hoge kwaliteits mp3z erop gezet en zoals je hier kunt lezen heb ik niet alleen dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:45:
[...]

Mijn foto's die ik geupload heb vanaf de computer kan ik niet koppelen aan een telefoonnummer, ook al heb ik de telefoonnummers opgeslagen op de telefoon.

[...]

Ik heb geen te hoge kwaliteits mp3z erop gezet en zoals je hier kunt lezen heb ik niet alleen dit probleem.
Lukt het wel met foto's die je zelf maakt met je Shine? Of die je via BT ontvangt???

Ik ondervind alleen problemen met zelf geuploade foto's.

Wat betreft het geluid...
Welke versie van de software heb jij???
EbOoZ heeft (naar mijn weten) V10a
Ik heb zelf V10b

Dit kan je achterhalen met
2 9 4 5 # * # (twee, negen, vier, vijf, hekje, ster, hekje)

2 (twee)

1 (een)

Hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinux schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:41:
[...]

Wellicht dat je Roaming aan staat. Hierdoor kunnen problemen onstaan met bellen en je bereikbaarheid.

menu
9
5
1
7 alles annuleren

Het heeft helaas niet geholpen.... :'( iemand anders nog een idee? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinux schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:01:
[...]

Lukt het wel met foto's die je zelf maakt met je Shine? Of die je via BT ontvangt???

Ik ondervind alleen problemen met zelf geuploade foto's.

Wat betreft het geluid...
Welke versie van de software heb jij???
EbOoZ heeft (naar mijn weten) V10a
Ik heb zelf V10b

Dit kan je achterhalen met
2 9 4 5 # * # (twee, negen, vier, vijf, hekje, ster, hekje)

2 (twee)

1 (een)

Hoor het graag
Ik heb ook b en zoals ik al zei gaat het om geuploade foto's. Dat je wel foto's kan instellen die je met het toestel zelf gemaakt hebt doet toch niets af aan het feit dat het toch te achterlijk voor woorden is dat zo'n nieuw toestel niet met geuploade foto's overweg kan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:28:
[...]

Ik heb ook b en zoals ik al zei gaat het om geuploade foto's. Dat je wel foto's kan instellen die je met het toestel zelf gemaakt hebt doet toch niets af aan het feit dat het toch te achterlijk voor woorden is dat zo'n nieuw toestel niet met geuploade foto's overweg kan????
Ik ben het volledig met je eens, en helaas kan ik hier niets aan veranderen. Een optie is wellicht dat je contact opneemt met de LGe Helpdesk voor tekst en uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinux schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:41:
[...]

menu
9
5
1
7 alles annuleren

Ik heb de roaming uitgezet maar nu hoort niemand mij meer als ik bel. hoe zet ik dit weer aan? Weet iemand anders wat ik kan doen? Ik heb alle menu's doorgelopen maar ik weet echt niet hoe ik dit oplossen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Ja dat is misschien wel makkelijk om te weten. ;)

2 opties

-1 Factory reset (Heel snel en lucratief)
========
9245#*# 5

-2 handmatig alles activeren.
=======
Menu
9
5
1

1 1
2 1
3 1
4 1
5 1
6 1
7 1

Sommige kan je uit laten zoals:
- faxoproepen

Moet je zelf maar ff kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

========
9245#*# 5

Betreffende bovenstaande een waarschuwing voor onwetenden:

Snel is het wel ja, maar lucratief is zeker niet het goede woord.

Lucratief = winstgevend, voordelig.

Bedenk je wel 10x voordat je die code indrukt daar je ALLES kwijt bent aan instellingen en gegevens IN je telefoon. (Extern geheugen blijft ongemoeid)
Dus winstgevend of voordelig is het zeker niet.
Alleen in een uiterst noodgeval, als echt helemaal niets meer werkt, kan dit de oplossing zijn.

Snel en DEFINITIEF (onherstelbaar)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2007 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Vandaag de KE790 ontvangen met een Vodafone abonnement. Het valt me op dat in het menu de optie Web'n'Walk zit, met een roze blokje. Ik dacht dat dat een term van T-Mobile was, heb de indruk dat ik een T-Mobile versie heb gekregen, waarbij de lock eraf is gesloopt.

Iemand die meer informatie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen Shine met roze blokjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 23:25:
========
9245#*# 5

...

Snel en DEFINITIEF (onherstelbaar)
Dat was het woord waar ik net niet op kon komen ;) maar wel bedoelde. TNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

rik schreef op zondag 10 juni 2007 @ 00:36:
Vandaag de KE790 ontvangen met een Vodafone abonnement. Het valt me op dat in het menu de optie Web'n'Walk zit, met een roze blokje. Ik dacht dat dat een term van T-Mobile was, heb de indruk dat ik een T-Mobile versie heb gekregen, waarbij de lock eraf is gesloopt.

Iemand die meer informatie heeft?
Hmmm, ...

Ziet er naar uit dat je IDD een T-mobile toestel hebt.

Zij gebruiken de term "Web & Walk" en Vodafone gebruikt "Internet Blox"
Ook het Roze is van T-mobile. Vodafone gebruikt Rood naar mijn weten ...

Maar, ... Ik heb ook T-mobile en een Shine, met web en walk abbo, maar geen menu-optie ervan ...

Onder welk nummer staat dat in jouw shine-menu?
En, welke versie van software heb jij op je shine???
---> open schuiven en de volgende code intoetsen: 2 9 4 5 # * # 2 1
=== KE970-EUR-V10b-XXX-XX FEB 15 2007 === Mijn versie ;)
Heb je in je menu dan ook nog het kopje "Browser" bij 2?

Hoor hier graag meer van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een probleem met bellen en wou ook een update, dus heb mijn telefoon opgestuurd.
Na een week wachten heb ik het teruggekregen.
Mijn oude versie was: jan07 V10a
Nu heb ik: apr 07 V10c

Tot nu toe gaat bellen wel goed, maar verder merk ik geen verschil.
Alle bugs die ik ken zitten er nog steeds in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klinux

Klinux

Groeten, J

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:27:
Ik had een probleem met bellen en wou ook een update, dus heb mijn telefoon opgestuurd.
Na een week wachten heb ik het teruggekregen.
Mijn oude versie was: jan07 V10a
Nu heb ik: apr 07 V10c

Tot nu toe gaat bellen wel goed, maar verder merk ik geen verschil.
Alle bugs die ik ken zitten er nog steeds in.
Welke Bugs praten we dan over ... als ik zo vrij mag zijn daarnaar te vragen ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste