Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211207

Anoniem: 212740 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:49:
Welk geheugenkaartje kan ik het beste kopen?
Wil eentje van 1 gig aanschaffen.
Moet toch micro sd in?
Heb m bij de media markt gehaald voor iets van 15 euro, bijna niets dus als je het vergelijkt met een paar maanden geleden.

Mij bevalt de telefoon vrij goed, alleen jammer dat je de filmpjes niet op groot scherm kan kijken, ook doen veel het niet die ik met een 3gp converter heb omgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:08
Ik kan eigenlijk niet wachten op een nieuwe software update! Hoe ging zoiets in het verleden? Te verkrijgen via de illegale manier of is zoiets gewoon legaal te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175226

Ik ben me alvast aan het orrienteren om me aanstaande GSM en nu viel natuurlijk deze GSM op :)

Ik heb nu een Samsung E900. toen ik deze kocht zat ik zwaar in twijfel om de LG K800 te nemen maar de samsung leek me betrouwbaarder. Als ik dit topic lees dan twijfel ik toch wel zwaar of ik wel een goede keus maak om deze te willen halen maar aan de andere kant ziet hij er zo gelikt uit!

Wel wil ik eigenlijk maar 1jaar contract en ook gewoon bij me Telfort 200 blijven. Maar dan moet ik toch zeker rekenen op z'n 150,- minimaal bij betalen en is hij dat waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Hangt er vanaf van wat je precies van je telefoon verwacht!

Bellen en smsen... prima! Scrolltoetsje is even wennen, maar ik ben na jaaaaaaren Samsung gewend te zijn het scrollwieltje in één a twee dagen meester ;)

Mijn inziens zou je voor een andere telefoon kunnen kiezen, omdat je het een vereiste vindt dat je een mp3 als sms-toon kan instellen. Idem voor de wekker. Mij stoort dat niet echt. De "You Got Mail" als ik een sms krijg klinkt wel grappig en ik wordt zelfs nog eerder wakker dan mijn oldskool SGH-E730 die "Wakker worden" van Jochem Meyer als wekker had :D

Mijn mening over deze telefoon is eigenlijk hoofdzakelijk positief! Hij ziet er ubar cool uit, belt en smst prima, heeft een fantastisch mooi schermpje en ook die kleuren van de menu's e.d. zijn super strak!

Minpunten zijn wat mij betreft; geen mp3's als sms-toon of wekker en geen afbeeldingen als caller-id gebruiken als je deze hebt geupload vanaf je computer. Maar ik zie de boel positief in en hoop dat dat met een software update wordt verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43565

Als je wil internetten, mailen en outlooken moet je deze telefoon denk ik niet nemen. Als je alleen wil bellen, sms'en, wekker, dan is dit telefoontje prima, maar dan moet je wel van de bling bling houden, anders kun je natuurlijk beter een ericsson met veel betere accutijd pakken. ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Kwam laatst klant in de winkel en dacht dat het een ladyphone was!? Ik had er eigenlijks nog nooit bij stil gestaan maar als je idd die reclames ziet dan zou je haast zweren dat ze bedoeld zijn voor vrouwen. Ik vind hem zelf trouwens wel erg mooi hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212740

Heb een geheugenkaartje gekocht.
Maar waar kan ik instellen dat de bestanden opgeslagen worden op het geheugenkaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
e6r6i6c schreef op maandag 19 maart 2007 @ 02:51:
[...]

Als je bij aanpassen van de profielen kijkt staat er Diatonen, daar kun je uit 4 geluiden kiezen die je hoort als je hem open en dicht schuift, je kunt het geluid daar ook uit zetten, je kunt net zoals de sms toon hier geen eigen geluiden selecteren jammer genoeg, ik hoop dat dit eventueel nog in een firmware update wel mogenlijk word gemaakt.
Heb het gevonden, zat bij profiel stil te kijken en dan is die aanpassen optie er niet :P

Dat je zelf geen geluidjes in kunt stellen is wel vreemd ja... Alleen voor de beltoon kan het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan niets vinden hoe ik de telefoon instel, zodat het op het geheugenkaartje gezet wordt?
Kan iemand mij helpen?

ALvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175226

EbOoZ schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:07:
Hangt er vanaf van wat je precies van je telefoon verwacht!

Bellen en smsen... prima! Scrolltoetsje is even wennen, maar ik ben na jaaaaaaren Samsung gewend te zijn het scrollwieltje in één a twee dagen meester ;)

Mijn inziens zou je voor een andere telefoon kunnen kiezen, omdat je het een vereiste vindt dat je een mp3 als sms-toon kan instellen. Idem voor de wekker. Mij stoort dat niet echt. De "You Got Mail" als ik een sms krijg klinkt wel grappig en ik wordt zelfs nog eerder wakker dan mijn oldskool SGH-E730 die "Wakker worden" van Jochem Meyer als wekker had :D

Mijn mening over deze telefoon is eigenlijk hoofdzakelijk positief! Hij ziet er ubar cool uit, belt en smst prima, heeft een fantastisch mooi schermpje en ook die kleuren van de menu's e.d. zijn super strak!

Minpunten zijn wat mij betreft; geen mp3's als sms-toon of wekker en geen afbeeldingen als caller-id gebruiken als je deze hebt geupload vanaf je computer. Maar ik zie de boel positief in en hoop dat dat met een software update wordt verholpen :)
Dat van die MP3's als sms toon vind ik niet zo erg. En de wekker al helemaal niet. Gebruik daar nog steeds me SE K700i voor :)

Als ik jou zo hoor dan zie ik het positief in. Alleen nu moet ik zeggen dat ik een hoop afbeeldingen van de Prada GSM heb gevonden en die ziet er nog gelikter uit vind ik.... En van deze shine komt er ook een clamshell uit... Die ziet er ook cool uit... Ik bene r nog niet precies uit maar zal dit topic nog wel ff blijven volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:40

Ad Hox

N/A

Wat kraakt er? Mij viel bijvoorbeeld op dat als ik een MP3tje op z'n hardst zet, dat de speaker dan wel wat wil gaan kraken :o
Als ik op het scherm druk, of als ik het toestel dichtgeklapt gebruik. Dan kraakt het mobieltje erg bij die linker en rechter knop. Soms best irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653

Dan heb je zo'n mooi groot scherm en dan kun je geen full screen filmpjes afspelen.. zeer spijtig dit.
Hoe zit het met de word/pdf-viewer? Is die wel full screen? Iemand misschien een fotootje hiervan? Kan het nl nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 06:40:
Dan heb je zo'n mooi groot scherm en dan kun je geen full screen filmpjes afspelen.. zeer spijtig dit.
Hoe zit het met de word/pdf-viewer? Is die wel full screen? Iemand misschien een fotootje hiervan? Kan het nl nergens vinden.
Ja filmpjes is heel jammer, had ook verwacht dat het fullscreen zou kunne, ook is het zo dat veel filmpjes het niet eens doen bij mij...iemand die tips daarvoor heeft? Ik gebruik wel .3gp files.

De word/pdf-viewer is zo goed als fullscreen, alleen onder en boven nog een randje, misschien dat het nog anders in te stellen is. Wel kan je het bestand roteren zodat je hem zegmaar van de zijkant kan bekijken. Foto kan ik even niet maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik werk nu overigens al weer een uur of vijf met de waarschuwing van accu bijna leeg.

Ik had net mijn eerste vastloper. Wilde een jar installeren, liep gelijk vast. Accu er uit en erin, daarna lukte het wel.

..ik heb zo'n vermoeden dat veel java-applicaties niet draaien op de LG :/
geen enkele jar wil installeren :'(

[ Voor 128% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 21-03-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Anoniem: 211207 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:50:
[...]

Ja filmpjes is heel jammer, had ook verwacht dat het fullscreen zou kunne, ook is het zo dat veel filmpjes het niet eens doen bij mij...iemand die tips daarvoor heeft? Ik gebruik wel .3gp files.
Ik heb wat filmpjes vanaf m'n olskool Samsung gepakt en die deden het gewoon. Die heb ik toen der tijd met Xilisoft 3GP Video Converter omgezet.

edit:

Hmmm nieuwe filmpjes worden niet ondersteund idd. Eens even uitvogelen wat dat kan zijn :/
Ad Hox schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 02:00:
[...]

Als ik op het scherm druk, of als ik het toestel dichtgeklapt gebruik. Dan kraakt het mobieltje erg bij die linker en rechter knop. Soms best irritant!
Hmmm daar heb ik geen last van moet ik zeggen. Ik denk dat je het slecht treft en dat als één van de weinige hebt.
Anoniem: 175226 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:52:
[...]

Dat van die MP3's als sms toon vind ik niet zo erg. En de wekker al helemaal niet. Gebruik daar nog steeds me SE K700i voor :)

Als ik jou zo hoor dan zie ik het positief in. Alleen nu moet ik zeggen dat ik een hoop afbeeldingen van de Prada GSM heb gevonden en die ziet er nog gelikter uit vind ik.... En van deze shine komt er ook een clamshell uit... Die ziet er ook cool uit... Ik bene r nog niet precies uit maar zal dit topic nog wel ff blijven volgen ;)
Jaaaaa die Prada-telefoon is echt de shit! Ik mocht m'n abonnement echter verlengen en kon daar niet op wachten :) En ik hoorde dat de Prada erg duur zou zijn met een 1-jarige verlenging.

[ Voor 3% gewijzigd door EBOOZ op 22-03-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Ik heb toch ook weer wat vaags |:(

Ik werd vandaag gebeld en ik hoorde een ringtone die ik niet zelf heb ingesteld. Vervolgens een MP3 geprobeerd in te stellen, maar de onbekende ringtone bleef als standaard staan.

Vervolgens de betreffende ringtone geprobeerd op te zoeken bij Standaard geluiden en wat denk je... staat er dus niet tussen 8)7 Helemaal nergens op de telefoon is de ringtone te vinden!

Hierna geprobeerd één van de bestaande/zichtbare standaard ringtones in te stellen, maar ook nu bleef de onbekende ringtone aanspringen als ik werd gebeld?!?!

Verder m'n contacten verwijderd, instellingen gereset, telefoongeheugen opnieuw ingesteld, maar echt helemaal niets helpt!

Een ringtone die ik zelf wil instellen doet het alleen als ik hem aan een groep hang, maar ik vertik het om al m'n contacten in een groep te zetten. Het moet gewoon werken! Deed het trouwens ook, maar sinds vandaag "opeens" niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Misschien is het een idee om een aantal punten te verzamelen die handig zouden zijn als die in een firmware update zouden zitten en dat lijstje naar LG te sturen? Misschien doen ze er wel wat mee :) Is het proberen altijd waard :P

punten zouden kunnen zijn:

-Betere werking foto's/video's fullscreen
-Eigen geluidjes instellen voor
--> SMS Toon
--> Wekker
--> Open/dicht schuiven toestel
- Zaklicht functie dmv flitslamp
-Bij sms typen van een onbekend woord als ie "niet verder wil" altijd de optie spellen tonen (doet ie nu niet altijd)
-Betere werking ringtones instellen (zelf geen problemen mee, alles staat op de sim maar lees hier dat het niet helemaal logisch werkt)
-Optie om het scherm altijd uit te laten gaan bij dichtschuiven toestel en de belichtingsduur instellen voor terwijl het toestel open is
-Shutter lag bij fotocamera verbeteren
-Betere java ondersteuning:
--> vaak errors e.d. bij standaardprogramma's die op andere toestellen wel werken, zowel bij installeren als draaien ervan.
--> JSR 82 Bluetooth ondersteuning
-Plaatjes die zijn geupload vanaf bijvoorbeeld je PC in kunnen stellen als Caller-ID

Sommige dingen zijn misschien moeilijk om te implementeren maar dingen als die geluidjes en de lamp functie lijken me heel goed mogelijk...

[ Voor 9% gewijzigd door Erik1 op 22-03-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bluetooth verbinden met een pc voor remotepc werkt bijna ook met geen enkel programma.
8 programma's kreeg ik niet aan de praat (langleve de usb-kabel waarmee je in twee seconde weer een nieuwe jar op je telefoon hebt 8) ). Meeste konden packages niet vinden, een enkele kreeg ik niet voorbij beveiligingsfouten.

Alleen TSMobiles (van shapeservices) startte op, maar omdat die over GPRS de licentie/trial wil controleren en ik geen GPRS heb kon ik hem niet verder testen.

Lijkt er op dat bluetooth aanspreken nogal een heikel punt is, maar misschien zal ik zelf eens een eigen midlet proberen te maken, maar zoiets kost tijd en dat heb ik niet :)

Verder een goed initiatief. Al je punten kloppen wel geloof ik :)

Om te bewijzen dat een jar an sich wel kan werken heb ik er van armoeie een simpel show hoe je je stropdas strikt freeware tool op gezet, die werkte :+

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 22-03-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Erik1 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:43:
-Betere werking foto's/video's fullscreen
-Eigen geluidjes instellen voor
--> SMS Toon
--> Wekker
--> Open/dicht schuiven toestel
- Zaklicht functie dmv flitslamp
-Bij sms typen van een onbekend woord als ie "niet verder wil" altijd de optie spellen tonen (doet ie nu niet altijd)
-Betere werking ringtones instellen (zelf geen problemen mee, alles staat op de sim maar lees hier dat het niet helemaal logisch werkt)
-Optie om het scherm altijd uit te laten gaan bij dichtschuiven toestel en de belichtingsduur instellen voor terwijl het toestel open is
-Shutter lag bij fotocamera verbeteren
-Betere java ondersteuning: veel packages lijken er niet in te zitten, vaak errors bij standaardprogramma's die op andere toestellen wel werken. Met name bluetooth verbinden met bijv. een GPS werkt met vrijwel geen enkel programma.
-Plaatjes die zijn geupload vanaf bijvoorbeeld je PC in kunnen stellen als Caller-ID
Ik heb er ondertussen een mail aan gewaagd. Hopelijk reageren ze een beetje snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als er idd aan al die punten wordt gewerkt en er wordt een cradle/bureaulader voor uitgebracht dan is dit mijn volgende telefoon. Nu hopen op een degelijke firmware-update. Vooral het feit dat je geen fullscreen video kan afspelen en geen geïmporteerde foto's kan toewijzen aan contacten en de talrijke bugs storen mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hou ons even op de hoogte EbOoZ.........;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je trouwens via usb laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja.

Moet je de usb-dienst wel op gegevensservice zetten ipv massaopslag, anders komen de gesprekken niet meer binnen. Hij gaat vrolijk opladen zodra ik hem aan de usb plug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over dat java. De telefoon ondersteund Java MIDP 2.0, dat is JSR 118

Met enkel JSR 118 kun je geen midlets maken die bluetooth aanspreken. Daar heb je namelijk het optionele JSR 82 voor nodig. Het ziet er naar uit dat de LG Shine geen JSR 82 ondersteund, maar ik kan niet echt ergens een overzicht vinden van wat de LG Shine nu precies wel en niet ondersteund.

Het is overigens niet mogelijk zelf van die packages erbij te zetten, want het hoort in de JVM gebakken te worden. Alles wat de telefoon niet ondersteund ondersteund hij simpelweg niet.

In dit overzicht staat de LG Shine nog niet tussen, maar het ziet er naar uit dat LG nooit additional packages toevoegd aan zijn java-ondersteuning.

Dus je kunt hier bij de optionals zien wat voor een type midlets je waarschijnlijk niet werkend gaat krijgen op deze phone.

Best jammer, ik dacht dat java-ondersteuning gewoon overal gelijk was.

Maar bij feature-request dan maar: JSR 82-bluetooth ondersteuning :) Lijkt me toch wel een vet telefoontje om je desktop in terug te zien, en voor GPS is het ook wel handig.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 22-03-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Heb de punten erbij gezet, even een paar dagen kijken of ik zelf nog dingen tegenkom of anderen hier, en dan zal ik ook een bericht richting LG sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na het lezen van de comments bij deze review heb ik toch wel "enkele" vraagjes;

- kan je functies toewijzen aan knoppen? Zodat je vb met één druk op een bepaalde knop in je inbox terechtkomt.
- is het sms echt zo lastig? Lijkt me toch hetzelfde als op de RAZR.
- is de lag vd camera echt zo erg?
- kan je het shuttergeluid vd camera uitzetten?
- gaat het alarm af als de gsm op stil staat? En als de gsm uit is?
- Is het het ringtonevolume luid genoeg?
- is het scrollwiel echt zo overgevoelig of is het gewoon een kwestie van gewoon worden?
- kan je de gevoeligheid van het scrollwiel aanpassen?
- hoe zit het met de word/powerpointviewer? Werkt dat fijn?
- is de bluetooth echt zo buggy?!
- is de telefoon echt zo krasgevoelig?
- schuift de slider moeilijk open?
- is de batterijindicator echt zo onbetrouwbaar?
- werken 2GB sdkaartjes ook?
- worden themes ondersteund?
- kan je de camera uitzetten zonder de gsm te hoeven open te schuiven?

Zo te zien mag die firmwareupdate er snel komen..

EDIT: Ik las in een review dat je de zoom alleen kan gebruiken als je bent aant filmen en niet als je een foto wil nemen. Kan iemand dit bevestigen?
You can also use the camera to shoot videos, although weirdly you can only use the digital zoom in the video mode, not in the camera mode.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 104653 op 23-03-2007 03:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 02:08:

- kan je functies toewijzen aan knoppen? Zodat je vb met één druk op een bepaalde knop in je inbox terechtkomt.
De toetsen zijn sneltoetsen, je hebt een menu favorieten door een tikje naar rechts te geven en daar kun je met 1 t/m 9 naar een zelf in te stellen menu-item
ik vind het sms'en eigenlijk best handig gaan. Alleen als T9 een woord niet kent krijg je niet een optie, woord invoegen, dan moet je het woord weghalen en dan via het menu T9-woord toevoegen, dat had wat handiger gekund. Het woordenboek is vrij uitgebreid gelukkig
Het is een automatische camera en die neemt tijd om te focussen. Binnen kan dat zo'n 3 seconden zijn, buiten met veel zon is het aanzienlijk korter. Het toestel maakt sowieso slechte binnenfoto's. Buiten ontdek je echter dat er toch best een aardige lens in zit. M.i. wel een beetje jammer want met een telefoon maak je meestal juist van die stomme binnenkiekjes.
Ja
? geen idee
Luid genoeg, trilaccu is ook voelbaar
- is het scrollwiel echt zo overgevoelig of is het gewoon een kwestie van gewoon worden?
ik maak zelden nog een fout met het scrollwiel
nee
? geen idee
Bij mij werkt het prima, je kunt het alleen niet met een java-tool aanspreken. Overigens krijg je er een data-kabel bij en dat werkt helemaal perfect, maar voor met andere telefoons is bluetooth wel handig natuurlijk :)
Het achterfrontje aan de kant van de lens vertoont wel al wat krasjes, hoewel het geen diepe krasjes zijn
Het gaat niet zo soepel als met mijn samsung waar je je vinger gewoon achter een ribbel kon zetten, maar ik ervaar het inmiddels niet meer als een lastig iets.
niet dat me is opgevallen, batterij gaat inmiddels ook al wat langer mee dan in het begin heb ik het idee
? geen idee
? geen idee
nee

EDIT: Ik las in een review dat je de zoom alleen kan gebruiken als je bent aant filmen en niet als je een foto wil nemen. Kan iemand dit bevestigen?
klopt

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de verheldering!

Misschien nog een tweetal vraagjes;

- kan je een oproep opnemen (en afsluiten) zonder de slider omhoeg te hoeven te schuiven?
- klopt het dat je beltonen alleen kan toekennen per contactpersoon of per bellergroep? Ik meende hierover ook iets in dit draadje te hebben gelezen.
- krijg je tijdens het smsen na een punt automatisch een hoofdletter of moet je dit handmatig doen net als bij de voorloper van dit toetstel (KG800 Chocolate)?
- is er een mogelijkheid om te syncen met een Mac?
- Ondersteunt de bluetooth A2DP?
- ondersteunt de muziekspeler mappen? Dus kan ik verschillende albums in verschillende mappen er op zetten en worden die tracks dan afgespeeld of moet alles gewoon in de root? Indien alles gewoon in de root moet is er dan een optie om playlists aan te maken? Of is er helemaal geen optie om je muziek te organizeren?
- klopt het dat als je verbonden bent met de computer (kabel) dat je dan geen netwerkontvangst hebt!?
- naar het schijnt wordt het uur tweemaal getoond op het beginscherm??

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 104653 op 23-03-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104653 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:02:
Bedankt voor de verheldering!

Misschien nog een tweetal vraagjes;

- kan je een oproep opnemen (en afsluiten) zonder de slider omhoeg te hoeven te schuiven?
? geen idee, ik neem hem altijd op met het omhoog schuiven. Ik kan mezelf nu ook niet bellen, dus het antwoord blijf ik je even schuldig
- klopt het dat je beltonen alleen kan toekennen per contactpersoon of per bellergroep? Ik meende hierover ook iets in dit draadje te hebben gelezen.
je kunt beltonen toekennen aan zowel groepen als contactpersonen. In hoeverre dat uitgetest is (iemand in een bellersgroep weer een aparte beltoon toewijzen) weet ik niet maar er zitten, zoals in dit topic al is opgemerkt wel wat rare bugjes in. De nummers onbekend krijgen nu de beltoon van de bellersgroep vriendin. Ik moet er nog een keertje mee rommelen, misschien kom ik er dan uit :)
- krijg je tijdens het smsen na een punt automatisch een hoofdletter of moet je dit handmatig doen net als bij de voorloper van dit toetstel (KG800 Chocolate)?
Ja, gelukkig wel :) , een ander alternatief opvragen voor een T9-woord doe je overigens met het scrollwieltje, dat werkt wel aardig.
- is er een mogelijkheid om te syncen met een Mac?
? Geen idee, ik zal vanavond misschien nog even in het boekje kunnen kijken voor je. De website van lge.com bevat echter alleen maar pc-software dus ik zie het somber in
- Ondersteunt de bluetooth A2DP?
volgens de specificaties wel
- ondersteunt de muziekspeler mappen? Dus kan ik verschillende albums in verschillende mappen er op zetten en worden die tracks dan afgespeeld of moet alles gewoon in de root?
? geen idee, misschien kan ik dat vanavond nog wel even voor je testen
- klopt het dat als je verbonden bent met de computer (kabel) dat je dan geen netwerkontvangst hebt!?
Als je hem instelt voor synchronisatie hou je wel netwerkontvangst en als je hem instelt op massaopslag niet. In synchronisatiemodus kun je je telefoon met LG-software syncen met je PC (en je kunt hem zo ook via je computer opladen) en met massaopslag komt de telefoon als extra schijf op je computer zodat je snel foto's, muziek, documenten of java-tools kunt toevoegen of verwijderen.
Als je daarvoor niet je ontvangst kwijt wil zijn zul je dus met bluetooth je files moeten overzetten, maar dat gaat aanzienlijk trager en ongemakkelijker :)

- naar het schijnt wordt het uur tweemaal getoond op het beginscherm??
[b]nu je het zegt :D ja. De tijd staat in het klein links boven en nog een keer wat groter rechtsonder. Was me nog niet eens opgevallen :)
Antwoord op je twee vraagjes ;)

De wekker kun je overigens instellen op elke werkdag. Dat is ook wel handig eigenlijk :) . Hij begint zachtjes met tril en dan bouwt hij het liedje op. Ikzelf wordt tegenwoordig al wakker bij het eerste geluidje van de trilaccu :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 23-03-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43565 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:59:
[...]
- ondersteunt de muziekspeler mappen? Dus kan ik verschillende albums in verschillende mappen er op zetten en worden die tracks dan afgespeeld of moet alles gewoon in de root?
? geen idee, misschien kan ik dat vanavond nog wel even voor je testen
Als dit zo niet is kan je dan misschien ook eens zien of je playlists kan maken (met of zonder bijgevoegde software). Misschien is er überhaupt geen manier om je muziek te organiseren.. Dan zit je daar met een lijst van honderden liedjes.. :s
Antwoord op je twee vraagjes ;)
Daar is het inderdaad mee begonnen ;)

Bedankt voor alle antwoorden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2022
Anoniem: 104653 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 02:08:

Ja, hier met een 2 GB kaart van Sandisk

[...]

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog even gekeken voor de muziek. Ik kon het niet heel goed testen want m'n telefoon zit vol. Ik moet nog zo'n kaartje kopen. Die heb je eigenlijk al wel snel nodig als je een beetje foto's wil schieten en mp3'tjes er op wilt hebben.

Als je de MP3-speler start pakt hij gewoon de root en niets meer. Ga je echter via "mijn bestanden (oid)" dan kun je de map selecteren, speel je dan een liedje uit de map pakt de mp3 speler alle nummers uit die map. Zodoende kun je dus toch muziek rangschikken, maar je kunt niet makkelijk switchen van map of shuffelen door mappen (of ik heb niet goed gekeken).

Als je je telefoon op stil hebt staan is de wekker ook stil. De wekker aan en de telefoon uit even testen: eerste poging ging hij niet aan voor de wekker, sterker nog, het toestel wilde helemaal niet meer aan, na de accu los gehaald te hebben en er weer terug ingedaan te hebben ging hij "uit" opeens biepen voor een agendapunt die er blijkbaar nog in stond, maar niet voor de wekker, daarna kreeg ik hem wel weer aan :? De wekker stond ook niet meer zoals ik hem had ingesteld. Gevalletje softwarecrash dus :+
Hij springt dus ook even aan voor agendapunten, weten we dat ook weer. Op zich wel weer goed.

Tweede poging: wekker aan: telefoon uit. Ja, wekker gaat af met geluid, maar ik weet niet helemaal zeker of ik daar nu nog op durf te vertrouwen :D

Eens kijken of je het profiel STIL zodanig kunt aanpassen dat je de wekker nog wel wilt horen:
Nee, kan niet.

Overigens kun je maar twee profielen aanpassen: normaal en buiten. De profielen stil en alleen trillen kun je niet aanpassen. Verder heb je nog profiel: headset. Tot slot kun je het toestel nog op vliegtuigmodus zetten en op energiezuinig, maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan.

Inzien van documenten:
Powerpointpresentatie: ziet er netjes uit. Je kunt inzoomen, je kunt de margeranden er af laten snijden (om meer te zien). Helemaal fullscreen kun je hem helaas niet krijgen.

PDF: kleine lettetjes met zo'n hele pagina op het scherm. Maar we kunnen zoomen (en dan over het beeld heen gaan), en het beeld 90graden roteren is ook handig

Word, Excell en txt gaat ook prima :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 23-03-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Anoniem: 212740 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:08:
Hou ons even op de hoogte EbOoZ.........;)
Doe ik! Tot op heden helaas nog niets mogen ontvangen.

@Hierbovenergens:
Als je met Themes de layout van het menu e.d. bedoeld, nee kan volgens mij niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand die mij kan vertellen waar ik een goede 3gp converter kan vinden zodat ik de filmpjes ook op de shine kan afspelen. Heb nu een willekeurige van google gepakt maar daarmee werkt bijna geen een filmpje op de shine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114361

hmm na alles door te lezen is het me nog steeds niet duidelijk of de Shine nou wel of niet luidspreker heeft waarmee je zonder handen kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214060

De telefoon is één grote tegenvaller!!
Ben er nu een week mee aan het kl*ten maar kan er niet aan wennen.
adresgegevens kan je nergens kwijt,
Agenda Sync, iCal voor de mac-gebruikers... helaas
Salling Clicker... no way and such a shame.
Beltonen... krijg ik niet ingesteld
Usability... hebben ze bij LG nooit van gehoord
wekker... die hoor je niet... kom tegenwoordig een uur te laat.. okay misschien is het de zomertijd
en dan dat wieltje... aaagh

okay dit ben ik kwijt ;-)

Hij is best mooi hoor en het is misschien gewoon even doorzetten na een Nokia 6680

mag ze ook eigenlijk niet vergelijken... maar doe het toch!

succes

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 214060 op 27-03-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 04-05 21:16

charrel

Cortisol4life..

Anoniem: 114361 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:38:
hmm na alles door te lezen is het me nog steeds niet duidelijk of de Shine nou wel of niet luidspreker heeft waarmee je zonder handen kan bellen.
Die heeft ie ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De telefoon is één grote tegenvaller!!
Ben er nu een week mee aan het kl*ten maar kan er niet aan wennen.
adresgegevens kan je nergens kwijt,
Agenda Sync, iCal voor de mac-gebruikers... helaas
Salling Clicker... no way and such a shame.
Beltonen... krijg ik niet ingesteld
Usability... hebben ze bij LG nooit van gehoord
wekker... die hoor je niet... kom tegenwoordig een uur te laat.. okay misschien is het de zomertijd
en dan dat wieltje... aaagh

okay dit ben ik kwijt ;-)

Hij is best mooi hoor en het is misschien gewoon even doorzetten na een Nokia 6680

mag ze ook eigenlijk niet vergelijken... maar doe het toch!

succes
1. je bent een btje langzaam na 1 dag heeft de gemiddelde NLer hem wel door hoor.
2. adresgegevens kan ik ook nergens kwijt nee, maar tis ook geen Tomtom.
3. Beltonen krijg je niet ingesteld? zie 1.
4. Usability, hmm volgens mij zijn ze heel origineel en dat kost nou eenmaal wat gewenningstijd.
5. always blame the electronics

kheb hem vandaag gehaald en hij bevalt redelijk goed, de scroll mag idd wel wat nauwkeuriger....zit er btje mee te priemelen. de zij knoppen mogen ook wel wat ergonomischer.
Maar waar ik me wel om stress... WAAR IS DE BEVEILIGING VAN BEPAALDE MAPPEN. Dit kon wel lkkr in een samsung...hier heb ik het nog niet kunnen vinden.

btw het is toch goed om de eerste keer een telefoon extra lang op te laden? nou dat is neit gebeurd kon er neit van afblijven na 4 uurtjes.
betekdn dit dat ik minder lang met mij batterij kan? of valt dit ook wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214060

Anoniem: 114361 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:38:
[...]

1. je bent een btje langzaam na 1 dag heeft de gemiddelde NLer hem wel door hoor.
2. adresgegevens kan ik ook nergens kwijt nee, maar tis ook geen Tomtom.
3. Beltonen krijg je niet ingesteld? zie 1.
4. Usability, hmm volgens mij zijn ze heel origineel en dat kost nou eenmaal wat gewenningstijd.
5. always blame the electronics

kheb hem vandaag gehaald en hij bevalt redelijk goed, de scroll mag idd wel wat nauwkeuriger....zit er btje mee te priemelen. de zij knoppen mogen ook wel wat ergonomischer.
Maar waar ik me wel om stress... WAAR IS DE BEVEILIGING VAN BEPAALDE MAPPEN. Dit kon wel lkkr in een samsung...hier heb ik het nog niet kunnen vinden.

btw het is toch goed om de eerste keer een telefoon extra lang op te laden? nou dat is neit gebeurd kon er neit van afblijven na 4 uurtjes.
betekdn dit dat ik minder lang met mij batterij kan? of valt dit ook wel mee?
Gefeliciteerd, je hebt hem net, lees ik... en nu ben je natuurlijk zo blij als een kind... of toch niet helemaal...
tot volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat een kleine kakscherm zeg...kan ook niet groter maken (bij video dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Persoonlijk vind ik de over-negatieve posts hier een beetje onterecht. Ik heb de telefoon nu twee weken en op de bugs na bevalt de telefoon eigenlijk heel erg goed!

Ik vind het verontrustender dat LG mij na een week nog niets heeft teruggestuurd m.b.t. mijn vragen :'(

Opdatum:
Net maar even gebeld met LG en m'n mail voorgelezen :) Mijn puntjes worden doorgestuurd naar de technische lui en met twee dagen krijg ik antwoord (als het goed is). Voor punt 1 wordt me zo een oplossing toegestuurd *O*
1) Wanneer mijn telefoon via Bluetooth is gekoppeld aan mijn laptop via een virtuele seriële verbinding herstart de telefoon regelmatig. Dit heeft als gevolg dat programma's op mijn laptop geen gebruik kunnen maken van de telefoon.

2) Bij het ontvangen van de telefoon heb ik de ringtone "Above The Sky" als standaard ringtone geselecteerd. Deze ringtone werd ook daadwerkelijk afgespeeld als ik werd gebeld, maar sinds gisteravond is deze, zonder zelf wijzingen te hebben gemaakt, veranderd naar een andere ringtone. Het vreemde aan dit geval is, is dat deze ringtone niet te vinden is op de telefoon. In geen enkele map van de telefoon of het externe geheugen is de betreffende ringtone te vinden. Wanneer ik vervolgens handmatig een andere ringtone instel (vanuit het telefoon- of externe geheugen) geeft de telefoon aan dat deze wijzigingen zijn voltooid. Helaas hoor ik bij een nieuwe oproep wederom de onbekende ringtone. Ook na het resetten van de instellingen (Menu: 9-9-1) en het opnieuw instellen van het geheugen (Menu: 9-9-2) verbeterd deze situatie niets. De door mij geselecteerde ringtone is alleen te gebruiken wanneer ik deze aan een groep toewijs en een lid van deze groep mij belt. Ik wens echter geen gebruik te maken van deze groepen en wil simpelweg één ringtone gebruiken voor alle contacten.

3) Het gebruiken van 3gp bestanden brengt enige problemen met zich mee. Bij het converteren van bijvoorbeeld een WMV-bestand moet er dusdanig aan de bibrate, kwaliteit, e.d. worden gesleuteld om het betreffende bestand te kunnen spelen. Na enige tijd puzzelen met instellingen heb ik wel geluid, maar geen beeld. Kunt u mij de optimale/vereiste instellingen van een 3gp bestand verschaffen? Dat de telefoon de MPEG4 en h.263 videocodecs i.c.m. de AMR audio-codec ondersteund, maar dit is niet voldoende.

4) Afbeeldingen die vanaf een computer of andere telefoon naar de LG zijn geupload kunnen niet worden gebruikt als een Caller-ID. Terwijl deze wel in JPEG formaat zijn. Klopt het dat het een vereiste is om een foto met de LG Shine te maken zodat deze als Caller-ID kan worden gebruikt?

5) Bij het maken van video's kan het gehele beeldscherm worden gebruikt. Echter, bij het afspelen van de betreffende video kan deze maar in een beperkt formaat worden weergegeven (2,5 x 2,5 cm).

[ Voor 82% gewijzigd door EBOOZ op 28-03-2007 11:03 . Reden: Telefoon en brief toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MP3 geprobeerd. Geen shuffle, muziek uit de root wordt netjes afgespeeld, muziek van je kaart kun je niet direct vanuit de mp3-speler selecteren, ga je via bestanden naar de externe kaart om zo muziek te selecteren stopt hij na elk nummer. Komt er dus op neer dat je na elk nummer op volgende moet klikken.
Verder klinkt het overigens best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214723

Telefoon bevalt me opzich wel goed. Kheb 2 gig kaartje erin maar ben er ook nog niet achter hoe ik muziek in mappen kan plaatsen. Minpuntje is dat mijn accu binnen 2 dagen leeg is met regelmatig bellen :(.
Alleen heb ik een ander extreem probleem. Op het moment dat ik mijn LG met usb-kabel op mijn pc aansluit crashed mijn pc als ik in de mappen van verwisselbare schijf wil gaan kijken. kkan er dus niks op zetten of iets bekijken. Kheb mijn LG ook bij mijn broertje en kameraad proberen aan te sluiten via usb maar bij hun crashed de pc ook :S. Beetje vaag dus, computer start opnieuw op en zegt dat windows is hersteld van een ernstige fout.
heb met en zonder LG software geprobeerd en ook met en zonder SD kaartje maar niks helpt. Misschien iemand een id voor deze problemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214865

Ik denk er aan hem ook aan te schaffen.. heb je al wat gehoord over je punten?
EbOoZ schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:44:
Persoonlijk vind ik de over-negatieve posts hier een beetje onterecht. Ik heb de telefoon nu twee weken en op de bugs na bevalt de telefoon eigenlijk heel erg goed!

Ik vind het verontrustender dat LG mij na een week nog niets heeft teruggestuurd m.b.t. mijn vragen :'(

Opdatum:
Net maar even gebeld met LG en m'n mail voorgelezen :) Mijn puntjes worden doorgestuurd naar de technische lui en met twee dagen krijg ik antwoord (als het goed is). Voor punt 1 wordt me zo een oplossing toegestuurd *O*

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2024

My

Staat er een fout in de OP? Er staat dat er 1 Gb geheugen in zit.

Volgens mij klopt dat niet, volgens LG is het groter dan 50 Mb (alsof je daar wat wijzer van wordt... :? ), maar bij een review genoemd op de eerste pagina van dit topic staat dat er 70 Mb intern zit.

Wat is het juiste aantal Mb's?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214908

Ik ben ook een trotse bezitter van de LG Shine. Helaas in tegenstelling tot de LG Cholate krijg ik geen muziek op de telefoon. Nou ja dat wil zeggen, het staat er wel op maar kan het nergens terug vinden. Via de aansluiting met mijn computer vind ik het wel weer terug. Maar hoe krijg ik mijn muziek op de telefoon en vind het weer terug op de telefoon.

Wie o wie kan mij een tip geven. Heb inmiddels al een extra geheugen erop en geprobeerd het op het extra geheugen te zetten maar ook dit werkt niet. Onvindbaar.

Help..... 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Anoniem: 214865 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:21:
Ik denk er aan hem ook aan te schaffen.. heb je al wat gehoord over je punten?
[...]
Heb vandaag nog een keer gebeld en ze waren er nog mee aan de gang :z
Anoniem: 43565 schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:36:
MP3 geprobeerd. Geen shuffle, muziek uit de root wordt netjes afgespeeld, muziek van je kaart kun je niet direct vanuit de mp3-speler selecteren, ga je via bestanden naar de externe kaart om zo muziek te selecteren stopt hij na elk nummer. Komt er dus op neer dat je na elk nummer op volgende moet klikken.
Verder klinkt het overigens best aardig.
Vreemd. Ik heb 6 albums op m'n SD kaartje staan en die kan ik keurig afspelen in m'n mp3 speler. Nadat ik mijn SD kaartje had geplaatst in mijn telefoon werden er mappen Sounds en MP3 aangemaakt. Als je dan alle nummers in de root van de MP3 map zet (dus geen submappen gebruiken), dan zou 'ie het moeten doen.
Anoniem: 214723 schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:12:
Telefoon bevalt me opzich wel goed. Kheb 2 gig kaartje erin maar ben er ook nog niet achter hoe ik muziek in mappen kan plaatsen. Minpuntje is dat mijn accu binnen 2 dagen leeg is met regelmatig bellen :(.
Alleen heb ik een ander extreem probleem. Op het moment dat ik mijn LG met usb-kabel op mijn pc aansluit crashed mijn pc als ik in de mappen van verwisselbare schijf wil gaan kijken. kkan er dus niks op zetten of iets bekijken. Kheb mijn LG ook bij mijn broertje en kameraad proberen aan te sluiten via usb maar bij hun crashed de pc ook :S. Beetje vaag dus, computer start opnieuw op en zegt dat windows is hersteld van een ernstige fout.
heb met en zonder LG software geprobeerd en ook met en zonder SD kaartje maar niks helpt. Misschien iemand een id voor deze problemen ?
Ik heb zoiets ook... mijn telefoon crasht als ik de telefoon via Bluetooth koppel aan mijn laptop. Hier zou mij een oplossing voor gemailt worden, maar daar wacht ik dus nog op |:(
My schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:07:

Volgens mij klopt dat niet, volgens LG is het groter dan 50 Mb (alsof je daar wat wijzer van wordt... :? ), maar bij een review genoemd op de eerste pagina van dit topic staat dat er 70 Mb intern zit.

Het interne geheugen is 50MB. Maar dit is dus uit te breiden met een SD kaartje van 2GB.
Overige geheugen mogelijkheden:
- SMS: 300
- Contacten: 1000
- Agenda: 100
- Memo 100
Anoniem: 214908 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:42:
Ik ben ook een trotse bezitter van de LG Shine. Helaas in tegenstelling tot de LG Cholate krijg ik geen muziek op de telefoon. Nou ja dat wil zeggen, het staat er wel op maar kan het nergens terug vinden. Via de aansluiting met mijn computer vind ik het wel weer terug. Maar hoe krijg ik mijn muziek op de telefoon en vind het weer terug op de telefoon.

Wie o wie kan mij een tip geven. Heb inmiddels al een extra geheugen erop en geprobeerd het op het extra geheugen te zetten maar ook dit werkt niet. Onvindbaar.

Help..... 8)7 8)7
Zie reply 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan je ons op de hoogte houden van de ontwikkelingen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EbOoZ schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:03:
(...)

Vreemd. Ik heb 6 albums op m'n SD kaartje staan en die kan ik keurig afspelen in m'n mp3 speler. Nadat ik mijn SD kaartje had geplaatst in mijn telefoon werden er mappen Sounds en MP3 aangemaakt. Als je dan alle nummers in de root van de MP3 map zet (dus geen submappen gebruiken), dan zou 'ie het moeten doen.

(...)
Oh ok, ik had ze in een submap gedaan. Dan zal ik het nog wel eens in de root testen. "Helaas" reis ik nu nooit meer met het OV en heb ik wat minder behoefte aan een mp3-speler :P
My schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:07:

Geen idee, maar het zat snel vol. Iets van 16 MP3'tjes van 20 seconden (beltonen), 20 foto's en twee java-tooltjes (schaak en hoe-strop-ik-een-stropdas :+ ), vier korte zelfgemaakte filmpjes en hij zat vol.

Ik gok eerder op 16 MB :P

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 04-04-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08-2018
Hoi, ik heb ff een vraagje.
Hoe krijg ik dat irritante scroll balkje van mijn scherm af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-05 22:32
Ibby schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:19:
Hoi, ik heb ff een vraagje.
Hoe krijg ik dat irritante scroll balkje van mijn scherm af?
Ga naar menu daarna na instellingen daarna naar Beeldscherm en dan Sneltoets basisscherm, daar kies je de optie uit ;)

Heeft iemand eigenlijk al een website gevonden die wat degelijke games voor de KE970 heeft? Ik kan namelijk via Tmobile Tzones geen games downloaden. Wel raar dat er nog steeds geen ondersteuning voor dit toestel is kwa games.

Don't make me use myself on ya baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
e6r6i6c schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:01:
Ga naar menu daarna na instellingen daarna naar Beeldscherm en dan Sneltoets basisscherm, daar kies je de optie uit ;)
Tnx, Toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het gewoon java nodig heeft en niet verder bepaalde JSR-packages, dan zou het volgens mij gewoon moeten draaien. JAR en JAD-file downloaden met je pc, via datakabel in de map overig zetten en dan vervolgen in je telefoon naar toe browsen en installeren.

Ik heb er in ieder geval een schaakspelletje opgezet, volgens mij van getjar, en dat werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
Anoniem: 43565 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:02:
Als het gewoon java nodig heeft en niet verder bepaalde JSR-packages, dan zou het volgens mij gewoon moeten draaien. JAR en JAD-file downloaden met je pc, via datakabel in de map overig zetten en dan vervolgen in je telefoon naar toe browsen en installeren.

Ik heb er in ieder geval een schaakspelletje opgezet, volgens mij van getjar, en dat werkt prima :)
Okee thanks, zal het eens ff nakijken.

Nog een vraagje, er staan standaard wat flash achtergronden op de telefoon, deze zijn wel leuk, maar nu vraag ik me af of er al meer te downloaden zijn ergens. Ik heb zelf al geprobeerd eigen flash achtergrondjes te maken er erop te zetten, en de telefoon herkent ze wel maar ik kan ze niet openen of als achtergrond instellen, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214908

Inmiddels bij een telefoonwinkel geweest om navraag te doen hoe ik mijn muziek terug kan vinden op de telefoon. Waarschijnlijk een fout in de telefoon. Ben ik lekker mee :X Volgende week kan ik hopelijk iets regelen met een LG vertegenwoordiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214908 schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:56:
Inmiddels bij een telefoonwinkel geweest om navraag te doen hoe ik mijn muziek terug kan vinden op de telefoon. Waarschijnlijk een fout in de telefoon. Ben ik lekker mee :X Volgende week kan ik hopelijk iets regelen met een LG vertegenwoordiger.
Vanuit de mp3-speler is het lastig muziek te vinden, maar via "mijn dingen" kun je volgens mij gewoon door de folders scannen.

Blijft een feit dat de telefoon net iets teveel ongemak geeft in de software om er echt blij mee te zijn. Ik hoop dat de softwareupdate maar snel komt. Tot die tijd raad ik de telefoon toch af.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 09-04-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43565 schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:57:
[...]

Vanuit de mp3-speler is het lastig muziek te vinden, maar via "mijn dingen" kun je volgens mij gewoon door de folders scannen.

Blijft een feit dat de telefoon net iets teveel ongemak geeft in de software om er echt blij mee te zijn. Ik hoop dat de softwareupdate maar snel komt. Tot die tijd raad ik de telefoon toch af.
op welke manier maken ze zo'n software update mogelijk..? Voor een ieder de een shine gekocht heeft is deze gratis te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214865 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:05:
[...]

op welke manier maken ze zo'n software update mogelijk..? Voor een ieder de een shine gekocht heeft is deze gratis te downloaden?
Geen idee, misschien komt er wel helemaal geen softwareupdate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43565 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:46:
[...]

hoe dan ook, ik kan het beste dit topic in de gaten houden denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
Anoniem: 43565 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:46:
[...]

Nou ik hoop het toch wel eigenlijk, ik ben best tevreden over dit toestel, maar als alle dingen die in dit forum aangegeven zijn worden verholpen is het natuurlijk nog beter :)

Heeft LG eigenlijk in het verleden wel eens software updates uitgebracht voor hun eerdere toestellen? Weet iemand hier daar iets vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb vandaag een 2 GB geheugenkaartje gekocht.

Blijft jammer dat je geen mappen kan maken... of zit ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-04 17:02
hey heeft één van jullie mp4/mpeg4 filmbestanden op zijn lg shine kunnen bekijken.

Want ik helaas niet (ik kan wel 3gp bestanden bekijken)

please help!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17638

Heeft 1 van jullie dit apparaat al aan de praat gekregen binnen Vista?
Ik krijg het niet voor elkaar om het device toe te voegen .. ook niet na handmatige driver installatie (te downloaden van lgmobile.com)

Kortom, ik kan dus niet syncen ...

any tips?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 17638 op 15-04-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibby
Anoniem: 17638 schreef op zondag 15 april 2007 @ 15:30:
Heeft 1 van jullie dit apparaat al aan de praat gekregen binnen Vista?
Ik krijg het niet voor elkaar om het device toe te voegen .. ook niet na handmatige driver installatie (te downloaden van lgmobile.com)

Kortom, ik kan dus niet syncen ...

any tips?
En via de blauwe tand?
Met een extern programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flubke01250
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09-2021
Ik ben ook de "trotse" bezitter van de Shine en bevalt super ! :D
Ik heb tot nu toe geen problemen ondervonden, alles is gewoon een kwestie van wennen !!
Kwaliteit / volume van MP3 / geluid op de Shine kan NIET op tegen mijn "oude" W800i, maar ik gebruik hem toch als telefoon ipv. MP3-speler ;)

Alleen het volgende ben ik nog niet achter:

* Moet ik om te kunnen bellen / opnemen ALTIJD de Shine open schuiven ?? Ik kan wel met dichte telefoon naar contacten enzo komen, maar de laatste knop om te gaan bellen is er niet .. Iemand ??

* Iemand al iets gevonden om wat andere mooie flash achtergronden te activeren op de telefoon ??

* Onder de sneltoets kun je een profiel instellen, alleen staat headset er niet bij, terwijl deze via het menu er wel bij staat ... Ik zoek dus een snelle manier om te kunnen koppelen met mijn BT-headset.

[ Voor 36% gewijzigd door flubke01250 op 21-04-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-05 23:30
flubke01250 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:56:
Ik ben ook de "trotse" bezitter van de Shine en bevalt super ! :D
Ik heb tot nu toe geen problemen ondervonden, alles is gewoon een kwestie van wennen !!
Kwaliteit / volume van MP3 / geluid op de Shine kan NIET op tegen mijn "oude" W800i, maar ik gebruik hem toch als telefoon ipv. MP3-speler ;)

Alleen het volgende ben ik nog niet achter:

* Moet ik om te kunnen bellen / opnemen ALTIJD de Shine open schuiven ?? Ik kan wel met dichte telefoon naar contacten enzo komen, maar de laatste knop om te gaan bellen is er niet .. Iemand ??
Je kan iemand bellen als je de foon dicht hebt. Je gaat dan naar contactpersonen, kiest de contactpersoon met het scrollwiel, gaan op het nummer staan en dan weer op scrollwiel drukken.
Opnemen is me nog niet gelukt, daar ontbreek een knop voor als je gebeld wordt :P

* Iemand al iets gevonden om wat andere mooie flash achtergronden te activeren op de telefoon ??
Kan ik nog niets over zeggen helaas

* Onder de sneltoets kun je een profiel instellen, alleen staat headset er niet bij, terwijl deze via het menu er wel bij staat ... Ik zoek dus een snelle manier om te kunnen koppelen met mijn BT-headset.
Als je in de BT apparaatlijst je headset toevoegt en deze instelt als 'Instellen als toegestaan', dan schakelt de foon vanzelf naar de headset als je de headset inschakelt.
Mijn excuses voor de ietwat vage uitleg, maar ik heb mn gsm ff niet bij de hand :P
Ik hoop dat je er wat mee kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flubke01250
ThnX !!
Kan ik zeker wat mee :*)
Bellen is me nu dus duidelijk en headset ook ..
Nu op zoek naar een manier om grafisch wat dingen te veranderen ...

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EbOoZ schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:03:
[...]

Heb vandaag nog een keer gebeld en ze waren er nog mee aan de gang :z

[...]

[...]

Ik heb zoiets ook... mijn telefoon crasht als ik de telefoon via Bluetooth koppel aan mijn laptop. Hier zou mij een oplossing voor gemailt worden, maar daar wacht ik dus nog op |:(

[...]

Het interne geheugen is 50MB. Maar dit is dus uit te breiden met een SD kaartje van 2GB.
Overige geheugen mogelijkheden:
- SMS: 300
- Contacten: 1000
- Agenda: 100
- Memo 100

[...]

Zie reply 2 ;)
Verder al iets bekend over je puntjes? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Gisteren maar weer gebeld met LG. Krijg ik nu, na een maand dus, te horen dat de afdeling waar ik al 3x contact mee heb gehad geen ondersteuning bied voor software-updates :( |:( 8)7

Om een software update op je telefoon te krijgen moet je volgens die kerel die ik gisteren heb gesproken terug gaan naar de winkel waar je de telefoon hebt gekocht/gekregen. Zij sturen de telefoon dat terug en zo kom je aan je software update.

Wat betreft de 3GP fouten kreeg ik een tip voor een tooltje om je bestanden mee te converteren: Total Video Converter, te downloaden van www.effectmatrix.com. Geen idee of dit wel werkt, want ik heb het nog niet getest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
EbOoZ schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:49:
Gisteren maar weer gebeld met LG. Krijg ik nu, na een maand dus, te horen dat de afdeling waar ik al 3x contact mee heb gehad geen ondersteuning bied voor software-updates :( |:( 8)7

Om een software update op je telefoon te krijgen moet je volgens die kerel die ik gisteren heb gesproken terug gaan naar de winkel waar je de telefoon hebt gekocht/gekregen. Zij sturen de telefoon dat terug en zo kom je aan je software update.

Wat betreft de 3GP fouten kreeg ik een tip voor een tooltje om je bestanden mee te converteren: Total Video Converter, te downloaden van www.effectmatrix.com. Geen idee of dit wel werkt, want ik heb het nog niet getest :/
Maar is er nu dan een nieuwe software update, en zo ja, wat is er allemaal geupdate dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlark
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-05 10:25
Het klinkt allemaal als een leuke telefoon. Het enige waar ik nog mee zit is de vraag of hij te syncen is met Mac. Er wordt 1 keer gezegd in een hele negatieve post dat het niet kan, maar zijn er meer mensen die dit geprobeerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217144

kan iemand mij vertellen hoe ik muziek op de lg shine moet zetten. ik zelf heb geen mp3 speler, en ik snap er niks van. wel heb ik de nummers die ik erop heb zitten in de map ,muziek, geplaatst. en toen verzonden naar mijn telefoon, maar er staat niks op.
wat moet ik allemaal doen om het er op te krijgen. en dan graag stap voor stap, wat ik bij mijn computer aan moet hebben staan en de telefoon hoe die moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192125

Hee,,
Ik heb de LG SHINE. Maar nu gaat ie soms uit, als ik hem een lange tijd niet gebruik,, hoe kan dit??

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151715

Moeilijkheden met 't scrollwieltje?
De hele telefoon is samen met de aktie- en terugtoets te bedienen door de nummers te kiezen die voor de menuopties staan.
Gaat zeker 10x sneller dan dat debiele wiebelwieltje waar je soms meerdere malen misdrukt.

Java probleem:
Van de 400 spellen die 't allemaal op mijn 750i WEL deden werkt er er NIET EEN.
Installeren doet ie wel, maar spel opstarten niet, doet alleen maar PIEP en geeft een error.
Da's balen!

ID-Fotoprobleem:
Wil geen potretfoto's laden, alleen landscapeformaat.
Een pasfoto van 240x320 wil ie niet slikken.
Dezelfde foto maar dan 90 graden gedraaid doet ie wel.
Dom Dom Dom.

Kheppum nog maar een paar uur en voor de rest dik tevreden.

Moet alleen nog even een beter PC-programma hebben waar je WEL mee kan SMSen want 't proggie wat er bij geleverd is wel heel erg mager en langzaam.
Voor de SE had ik een mega cool programma wat echt alles kon maar dat werkt natuurlijk weer niet met dit glimmende monster.

O ja, tuurlijk kun je mappen maken, zolang je dat maar doet IN de bestaande mappen.
Dus IN de map SOUNDS kun je zoveel mappen maken als je maar wilt.

Voor filesmanaging gebruik ik altijd Totalcommander, echt het meest gebruikte programma op mijn PC. Daar kun je tenminste mee werken.

Zodra je je foon aan de comp hangt krijg je er een drive bij en kun je maar raak heen en weer kopieren. (moet je wel eerst even de USB-verbinding op Massaopslag zetten)(MENU, 9, 4, 3, 2)

En als iemand een oplossing heeft voor het Java probleem...... POST IT.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 26-04-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of dit antwoord al gegeven is maar als dat zo is dan nog maar 'n keer.

Onder 't doorspitten van dit topic vroeg iemand of dat irri menubalkje in 't midden van startscherm ook verwijdert kan worden.
En inderdaad het IS ook een f**king irri balkje en vern**kt je mooie dame op de achterground, want 't balkje zit natuurlijk precies daar waar 't nou net niet moet zitten.....

Antwoord:
MENU
9
3
4
2

Klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flubke01250
OK, volgende geintje met m'n Shine ...

Telkens als ik aan het bellen ben, hoor ik een PIEPJE tussen het gesrek door.
Ik ben de enige die deze hoort, dus zit in MIJN telefoon.
Batterij is niet te leeg ofzo ..

IEMAND ;) Een idee of nog beter een oplossing ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jawel,

Moet je je minutenpiepje uit zetten.

Zul je zelf aangezet hebben want 't staat standaard op uit.

MENU
9
5
5
2

Klaar!

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 27-04-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlark
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-05 10:25
Vlark schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:53:
Het klinkt allemaal als een leuke telefoon. Het enige waar ik nog mee zit is de vraag of hij te syncen is met Mac. Er wordt 1 keer gezegd in een hele negatieve post dat het niet kan, maar zijn er meer mensen die dit geprobeerd hebben?
Nadat ik zag dat de Nokia E65 niet zo veel duurder is, heb ik hier eigenlijk niet meer een antwoord op nodig. Nu hoef ik hem niet meer =}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192125

Hoe maak je dat stoffertje schoon?? ik wil het scherm schoon maken, maar er komt meer rommel op.. Hehe, moet je een nieuwe kopen? of onder de kraan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
e6r6i6c schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:48:
[...]

Maar is er nu dan een nieuwe software update, en zo ja, wat is er allemaal geupdate dan?
Ja er is een update, maar wat er allemaal (?) verbeterd is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 04-02 22:54
Anoniem: 192125 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 17:47:
Hoe maak je dat stoffertje schoon?? ik wil het scherm schoon maken, maar er komt meer rommel op.. Hehe, moet je een nieuwe kopen? of onder de kraan etc.
dat is geen stoffertje, dat was gewoon een versiersel voor aan je telefoon :)

Wil mn simlockvrije Shine van de hand gaan doen en er een X500 van kopen. Iemand een idee wat ik ervoor kan vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flubke01250
EbOoZ schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:04:
[...]

Ja er is een update, maar wat er allemaal (?) verbeterd is weet ik niet.
Waar heb je die info gevonden dat er een update zou zijn ?
Ik ben al ff aan het zoeken geweest, maar nog niets kunnen vinden ...

ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor een update moet je 'm inleveren of opsturen.
Ben je 'm een aantal dagen/weken kwijt.

Voor de techneuten onder ons die wel eens willen weten welke versie ze hebben gekregen terwijl ze 't ding bijvoorbeeld gisteren gekocht hebben of een willen gaan kopen is er een speciale code om van alles en nog wat te testen en te bekijken.

Mijn foon is gekocht Maandag 23 april 2007 en kijk wat voor serie ik heb:

model KE970P40-EUR-V10b-XXX-XX FEB 15 2007
of dit tevens de software versie is weet ik nog niet, lijkt er wel op.

Als ik deze code eerder geweten had had ik in de winkel een nieuwere versie kunnen uitkiezen. (als ze dat tenminste hadden toegelaten)

Het ding is bijna al "over datum" te noemen, dik 2 maanden oud.

LET WEL OP WAT JE DOET !!!!!

Je komt in een ZEER uitgebreid menu.
Als je je telefoon in de soep helpt dan is dat volledig aan jezelf te wijten.
Druk bijvoorbeeld niet op optie 5: FACTORY RESET
Met optie 6: MF TEST kun je alles testen, van je beeldscherm tot 't functioneren van je toetsen en je camera.

De code voor 't zogeheten SERVICE MENU welke je in moet voeren in het eerste scherm NA openschuiven is:

2 9 4 5 # * #

(twee negen vier vijf hekje sterretje hekje)

Zodra je 't laatste hekje ingedrukt hebt kom je in het menu terecht.

toets "2" voor "model version"

Laat even weten waar, (globaal mag ook) en wanneer je foon gekocht is en wat voor versie je dan hebt gekregen.
Misschien zit er enige logica in....

Die van mij komt bij Debitel, Leeuwarden vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met deze code, alhoewel een beetje omslachtig, kun je je flash als zaklamp gebruiken.

Hij gaat niet vanzelf weer uit, je moet 'm zelf uitzetten dus je kan er in donker in principe een heel boek mee uitlezen.

Openschuiven en druk vervolgens:

2
9
4
5
#
*
#
6
8
2

2 is AAN
3 is UIT

"Terug" is ook UIT ook en sluit gelijkertijd ook het menu af)

Als ie AAN is en je doet je foon dicht blijft ie ook gewoon AAN.

Als je dan vervolgens niet de hele cyclus weer in wilt typen, want als je je foon dicht doet is het service menu ook afgesloten, zet je even je camera aan en dan gaat 't lampje UIT.

hmmmzz, misschien kan de code als pre-nummer ingevoerd worden?¿?
Zou leuk zijn....

Even proberen

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 30-04-2007 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JA DUS!

Dat werkt

Voer de code gewoon in bij nieuw contact en "bel" dan gewoon dat nummer.

Scheelt weer een hoop gedruk. :P

Alleen nog even 6 8 2 drukken voor AAN, want die laatste drie cijfers kan ie niet bellen...

Ach, een kniesoor die daar wakker van ligt.

Je kan de telefoon sluiten en het lampje blijft gewoon branden.
Wil je 'm weer uit hebben: code bellen, direct daarna op "Terug" drukken en uit is ie weer.

Is het tóch nog een leuke functionele foon. :)

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 30-04-2007 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aan de dames hebben ze bij LG ook gedacht.

Die kunnen bij MF TEST met optie 4 de VIBRATOR aan en uit zetten.

En ook deze gaat niet meer uit. :z

Je vriendje/vriendin hoeft je niet meer speciaal daarvoor te bellen en eindelijk een triller die niet net op 't hoogtepunt stopt.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 04-05 21:16

charrel

Cortisol4life..

Anoniem: 151715 schreef op zondag 29 april 2007 @ 22:54:
model KE970P40-EUR-V10A-XXX-XX JAN 12 2007
Das de mijne, v10 lijkt dan de software versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kon je wel eens gelijk in hebben ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

W A A R S C H U W I N G .....

Druk NOOIT op optie 5 - FACTORY RESET !

Je bent echt ALLES kwijt !

Hij wordt weer precies zoals je 'm gekocht hebt.

Contacten, SMSjes, MP3's, Plaatjes, Foto's, Gemaakte instellingen echt ALLES is weg.
Of dat ook gebeurd met je extern geheugen weet ik niet want die zat er (nog) niet in.

Je krijgt ook geen keuze, zo van, weet je 't zeker?
Welnee, 't begint gelijk de boel te formatteren met de verheugende tekst "Resetting..."
SCHRIK.... maar dat wou ik helemaal niet !!
STOP.... Ja, jammer dan, TOO LATE !!
Zodra je op optie 5 drukt ben je VET de klos.

En waarom gebeurde dat nou?
Door dat achterlijk briek gefabriceerde debiele wiebelige scrollbarretje wat weer eens een itempje te ver doorrolde onder 't indrukken.
Nog even en ik ros dat balleding er helemaal uit.. :(

Maar ja, eigen schuld dikke bult.

Gelukkig stond er nog niet zo veel in, khad 'm nog maar net, dus alles is zo weer opgelost.
Contacten staan nog wel in de SE.

Het was lulliger geweest als er honderd contacten compleet met fotootje en zo de mist in gegaan waren, want da's een hoop werk.

Ge zijt dus gewaarschuwd....

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 30-04-2007 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 04-02 22:54
daarom de numerieke toetsen gebruiken om door het menu te bladeren, doe ik ook :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
hallo

krijgen jullie ook zo snel krassen op de achterkap van je lg shine??

en ik heb de sticker van het scherm nog niet afgehaald, zodat er geen krassen komen.

Komen er snel krassen op de spiegel/scherm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

emreorhan schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:12:
hallo

krijgen jullie ook zo snel krassen op de achterkap van je lg shine??

en ik heb de sticker van het scherm nog niet afgehaald, zodat er geen krassen komen.

Komen er snel krassen op de spiegel/scherm??
ik ben er zeer voorzichtig mee (tot nu toe) en de achterkant komt inderdaad vrij snel en makkelijk onder de krasjes. Het scherm gelukkig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
flubke01250 schreef op zondag 29 april 2007 @ 19:57:
[...]

Waar heb je die info gevonden dat er een update zou zijn ?
Ik ben al ff aan het zoeken geweest, maar nog niets kunnen vinden ...

ThnX
Dat zei die kerel van de LG klantenservice!

Ik krijg als het goed is morgen of overmorgen een nieuwe LG Shine, want ik heb met koninginnenacht de Shine die ik had in de gracht laten vallen 8)7

Misschien zit daar wel al nieuwere software op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in de gracht... das niet zo goed voor em :P

ben benieuwd of je nieuwere hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151715 schreef op zondag 29 april 2007 @ 22:54:
Voor een update moet je 'm inleveren of opsturen.
Ben je 'm een aantal dagen/weken kwijt.

Voor de techneuten onder ons die wel eens willen weten welke versie ze hebben gekregen terwijl ze 't ding bijvoorbeeld gisteren gekocht hebben of een willen gaan kopen is er een speciale code om van alles en nog wat te testen en te bekijken.

Mijn foon is gekocht Maandag 23 april 2007 en kijk wat voor serie ik heb:

of dit tevens de software versie is weet ik nog niet, lijkt er wel op.

Als ik deze code eerder geweten had had ik in de winkel een nieuwere versie kunnen uitkiezen. (als ze dat tenminste hadden toegelaten)

Het ding is bijna al "over datum" te noemen, dik 2 maanden oud.

LET WEL OP WAT JE DOET !!!!!

Je komt in een ZEER uitgebreid menu.
Als je je telefoon in de soep helpt dan is dat volledig aan jezelf te wijten.
Druk bijvoorbeeld niet op optie 5: FACTORY RESET
Met optie 6: MF TEST kun je alles testen, van je beeldscherm tot 't functioneren van je toetsen en je camera.

De code voor 't zogeheten SERVICE MENU welke je in moet voeren in het eerste scherm NA openschuiven is:

2 9 4 5 # * #

(twee negen vier vijf hekje sterretje hekje)

Zodra je 't laatste hekje ingedrukt hebt kom je in het menu terecht.

toets "2" voor "model version"

Laat even weten waar, (globaal mag ook) en wanneer je foon gekocht is en wat voor versie je dan hebt gekregen.
Misschien zit er enige logica in....

Die van mij komt bij Debitel, Leeuwarden vandaan.
Ik heb model KE970P40-EUR-V10b-XXX-XX FEB 15 2007

gekocht op 1 april dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Anoniem: 43565 schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:12:
[...]

ik ben er zeer voorzichtig mee (tot nu toe) en de achterkant komt inderdaad vrij snel en makkelijk onder de krasjes. Het scherm gelukkig niet :)
heb jij de doorzichtige sticker van je scherm er al van af gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij koop/neem je een telefoon als gebruiksvoorwerp.

Als je zo panisch angstig bent dat er krassen op komen en dan maar dat lelijke beschermlaagje er niet afhaalt kun je 'm beter in een glazen kastje leggen en er alleen maar naar kijken.

Op zijn zachtst gezegd een beetje overdreven...

Er zit er trouwens ook een op de lens, als je die laat zitten maakt ie wel belabberde foto's.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 151715 op 01-05-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

emreorhan schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:14:
[...]

heb jij de doorzichtige sticker van je scherm er al van af gehaald?
Ja, dat soort dingen haal ik er altijd direct af. Anders ziet het er vanaf dag één al lelijk uit :Y)

Iemand die al weet welke voordelen versie 10B hebben boven 10A? Ik zit zelf met 10A en ik wil hem best opsturen, maar dan moet er wel vooruitgang in zitten :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 01-05-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar kun je alleen achter komen als je de twee verschillende versies naast elkaar legt en stap voor stap alle menu's doorloopt.

Voorlopig zijn er hier nog maar twee verschillende versies gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
Ik heb anders al een lelijke kras op mn scherm zitten, terwijl ik er erg voorzichtig mee ben geweest, en er zitten al tal van lichte krasjes op het scherm, valt me toch wel tegen, aangezien ik ergens een review van een gast had gelezen die beweerde zijn shine plus zijn sleutels in zijn broekzak gedragen te hebben voor geloof ik een maand, en er geen krasje op had zitten. Maar ach shit happens.

Wel vaag dat LG gewoon geen updates betrefende software upgrades bekent maakt en even een lijstje naar buiten brengt met wat er specifiek is veranderd/gefixd

Trouwens even tussendoor, als ik naar de website http://nl.lgservice.com/ ga dan krijg ik alleen een lege pagina, hebben jullie daar ook last van?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste