Het Grote World of Warcraft topic - Deel 118 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.828 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:29:
heeft misshien iemand tip om ergens goed kan grinden ben lvl66 hunter en tekort aan gold :P....
In nagrand heb je groepjes mobs ergens ten noorden van het meer. De grote mobs zijn normaal, maar er staan vaak nog 3-4 mobs omheen die maar 2k hitpoints hebben, maar wel gewoon cloth/cash/greys droppen. Met een goede multishot schiet je binnen no time door die dingen heen.
Atlas schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:02:
Hmmm ik wil van mijn main mijn prot paladin maken, maar dan mag ik van mijn guild niet op warrior items rollen :(
Zoek een minder dichtgetikt guild tbh. Wij hebben vaak een prot pala mee als OT/OH en die rollt gewoon mee op tanking gear in karazhan en healing gear als de andere healers het niet willen. Vrij simpel principe: je loot wat je doet, en daar heeft niemand problemen mee. Hybrids rollen gewoon op hetgene waar je voor bent meegenomen, dus rollen op healing gear als feral doe je niet, daarentegen mogen ze lekker op ap/hit/crit/str items rollen, zelfde geldt voor shadow priests, prot paladins en (binnenkort) elemental shamans.

Lootregels als MT en healers eerst gearen is echt zo van molten core, met enrage timers op bosses en minimum dps checks (curator) werkt dat allang niet meer als je 1 volle epiced out tank en priest hebt en je dps nog in blues rondloopt.

edit:
Welk realm zit je?

[ Voor 51% gewijzigd door Hmzaniac op 31-05-2007 13:08 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayre
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:36
eendje schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:20:
[...]

eh alle healing talents zijn een must :P imho is de resto tree erg duidelijk mbt wat goed is en wat niet (er zitten nl een aantal feral dingen tussen, en bijv omen of clarity oid is niet echt nuttig als boompje) het word pas lastiger als je een hybrid wil blijven. Maar ik ben atm erg blij met m'n tanking/healing hybrid druid.

als je pure resto gaat kan je beginnen met zoiets: http://www.wowhead.com/?talent=MZZxxcxeqMest
dank! kga er vanavond eens n beetje mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:19
Hmmm ik wil van mijn main mijn prot paladin maken, maar dan mag ik van mijn guild niet op warrior items rollen :(
Roll :')

Zoek een guild waar je beloond wordt om je inzet (attendance/farming) ipv geluk hebben op een roll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wes46 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:50:
zoals sommigen misschien nog wel weten heb ik halverwege het vorige topic ook een trial geprobeerd van wow alleen dit bleek de usa versie te zijn. Nu heb ik de EU trial versie gedownload alleen welke realm raden jullie mij aan? want ik zag niet een lijst in de topic start staan met de namen en de server naam waar iedereen in zit.
voorstel :)

realm : aggramar
maar dan wel horde
verder welke class en race zal een worst wezen (maar het meest logische is wel wederom een rogue te maken als je rogue had , of mage als je mage had etcetc .. dan ben je al een klein beetje gewend en rag je binnen een zeer korte tijd door tot level 10 )

doe dan eerst even je dingetje tot level 4 , 5 of 6 ,loop naar de stad
zoek de mailbox

stuur berichtje naar cozwise

(je kan ook proberen te whisp'en .. maar ik ben er pas vanavond zo rond half 11 weer
morgen hele dag vrij ^^
zit nog steeds in een helper guild en wil je met plezier een paar dingen laten zien / stukje gear sturen e.d. {wel onder het mom helpen is ok, voorkouwen niet}
je mag ook wel aliance doen , maar dan kan ik je niet helpen :P )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

cls schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:10:
[...]

Zoek een guild waar je beloond wordt om je inzet (attendance/farming) ipv geluk hebben op een roll :P
Ik zie geen probleem met rollen in karazhan. Je hebt 10 man, als er een item dropt zijn er vaak 2 of hooguit 3 man die het willen met een normale verdeling.

Bovendien heb je mensen die minder vaak meegaan naar karazhan en mensen die vaker meegaan, die krijgen hun gear automatisch al sneller met de beperkte loot table in kara, geen reden om de mensen die minder vaak meegaan nog af te straffen met DKP.

Een beetje sociaal zijn bij het rollen en passen voor mensen voor wie het een grote upgrade is > je eigen e-peen stroken door perse een item te moeten hebben wat 2 statpunten meer is imo :)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
nee ik ben er al geweest :P

Ik was van plan mn subscribtion op te zeggen maar mn zusje speelt er nog op :P Dus dan toch nog maar ff wat kijken daar in karazhan.

TBC zuigt toch als een mofo ;p ik wacht wel tot de volgende expansion, dan ben ik de gene die iedereen mag uitlachen omdat ie zn epics mag vervangen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atlas schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 02:01:
Ik heb eeb 70 lock en een 70 paladin. De lock is mijn main. Nu heb ik mijn pala een week gelee naar prot gespecced. Allemaal erg cool enzo en instances gaan ook prima, dus ik wilde kara in met loladin. Ik dat posten op ons forum, en nee nee dat kan niet, is een alt en paladins kunnen niet tanken enzo bla bla bla. Naja vanavond Kara raid, dus ik stond klaar met mijn lock, hmm geen paladins, Atlas kun jij op je pala komen. Ik zo van, ja alleen als ik mag offtanken. Nou vooruit dan
Bij ons is dat volkomen normaal. Je hebt een main en daarmee raid je. Alleen als er een class te weinig is kan je gevraagd worden met je alt te komen. Dat is dus de beslissing van de RL, en members mogen niet zomaar alts opgeven ipv. mains. Anders krijg je dat bijv. een priest opeens denkt 'die attumen/moroes/maiden drops heb ik al, ik kom vandaag met een rogue om die purples te pakken' en dat de RL dan weer moet zoeken en passen om genoeg healers te hebben. Dus het zat je mee deze keer, maar normaal werkt dat zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hmzaniac schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:04:

Zoek een minder dichtgetikt guild tbh. Wij hebben vaak een prot pala mee als OT/OH en die rollt gewoon mee op tanking gear in karazhan en healing gear als de andere healers het niet willen. Vrij simpel principe: je loot wat je doet, en daar heeft niemand problemen mee. Hybrids rollen gewoon op hetgene waar je voor bent meegenomen, dus rollen op healing gear als feral doe je niet, daarentegen mogen ze lekker op ap/hit/crit/str items rollen, zelfde geldt voor shadow priests, prot paladins en (binnenkort) elemental shamans.

Lootregels als MT en healers eerst gearen is echt zo van molten core, met enrage timers op bosses en minimum dps checks (curator) werkt dat allang niet meer als je 1 volle epiced out tank en priest hebt en je dps nog in blues rondloopt.

edit:
Welk realm zit je?
Mwoah dichtgetikt vraag ik me af, ergens snap ik het wel, maar ergens vind ik het ook gewoon asociaal dat ik niet mag rollen op iets wat ik nodig heb :)

Stromrage btw :)
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:17:
[...]

Bij ons is dat volkomen normaal. Je hebt een main en daarmee raid je. Alleen als er een class te weinig is kan je gevraagd worden met je alt te komen. Dat is dus de beslissing van de RL, en members mogen niet zomaar alts opgeven ipv. mains. Anders krijg je dat bijv. een priest opeens denkt 'die attumen/moroes/maiden drops heb ik al, ik kom vandaag met een rogue om die purples te pakken' en dat de RL dan weer moet zoeken en passen om genoeg healers te hebben. Dus het zat je mee deze keer, maar normaal werkt dat zo niet.
Werkt bij ons ook hetzelfde hoor ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Atlas op 31-05-2007 13:19 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hmzaniac schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:12:
[...]

Ik zie geen probleem met rollen in karazhan. Je hebt 10 man, als er een item dropt zijn er vaak 2 of hooguit 3 man die het willen met een normale verdeling.

Bovendien heb je mensen die minder vaak meegaan naar karazhan en mensen die vaker meegaan, die krijgen hun gear automatisch al sneller met de beperkte loot table in kara, geen reden om de mensen die minder vaak meegaan nog af te straffen met DKP.

Een beetje sociaal zijn bij het rollen en passen voor mensen voor wie het een grote upgrade is > je eigen e-peen stroken door perse een item te moeten hebben wat 2 statpunten meer is imo :)
Bij ons gebruiken we wel DKP, 10 DKP voor een wipe raid (dus tries op bosses). 5 DKP per boss down en 10 DKP extra voor een guild first.

Daarnaast kosten alle items standaard 10 DKP en krijgt degene die in aanmerking komt voor een item en die de hoogste DKP de eerste keus. Wil hij/zij het niet, krijgt de volgende de keus. Zo lastig is het niet met een beperkt clubje mensen :)

Als niemand het wil word het ding gewoon geshard en gaan die naar de guildvault.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:01:
Die problemen die fidelo beschreef ken ik eigenlijk niet. Misschien omdat ik een 'lazy hunter' ben die in raids zijn pet nooit gebruikt (afgezien van een enkele petpull). Dus de damage die ik doe verschijnt dus 1 op 1 in de damagemeters. En no way dat ik dan onder de tank terecht kom. Dus hoogstwaarschijnlijk een syncprobleem.
Dat is ook precies wat ik zei. De hunter zelf ziet zichzelf hoog staan, ziet dat hij de andere dps goed bij kan houden. De andere members zien alleen de hunter ver onder de tank staan en denken waarschijnlijk dat je staat te autoshooten en afk bent.

En iemand kan wel erg bijdehand zeggen 'learn2sync' maar dat is ook wat ik wou zeggen, op zichzelf zegt een damagemeter weinig, alleen een gesyncte is goed. En in een 5-man ga je natuurlijk niet voordat je begint een synckanaal opzetten en iedereen vragen om ook damagemeter te installeren en te syncen, dan lijk je net zo'n dpshungry 13 jarige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
DrProctor schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:16:
[...]

nee ik ben er al geweest :P

Ik was van plan mn subscribtion op te zeggen maar mn zusje speelt er nog op :P Dus dan toch nog maar ff wat kijken daar in karazhan.

TBC zuigt toch als een mofo ;p ik wacht wel tot de volgende expansion, dan ben ik de gene die iedereen mag uitlachen omdat ie zn epics mag vervangen ;p
Mja, haal jij je lol alleen uit de epics? If so, waarom zou je dan uberhaupt weer beginnen, er komt toch weer een uitbreiding daarna, kun je je epics weer vervangen en jezelf uitlachen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
cls schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:10:
[...]

dkp bijhouden voor karazhan is onbegonnen en nutteloos werk imo :P.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Atlas schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:18:
[...]

Mwoah dichtgetikt vraag ik me af, ergens snap ik het wel, maar ergens vind ik het ook gewoon asociaal dat ik niet mag rollen op iets wat ik nodig heb :)

Stromrage btw :)

[...]
Ach, ik vind het zelf vrij suf tbh dat het zo moet, maar zit dan ook in een redelijk sociaal raiding alliance. Heeft soms nog wel eens zn nadelen wat kost een food buff, 2 pots en sharpening stones op aran nou tegenwoordig, slacker :x

De meeste van die mensen die zo reageren zijn van die figuren die nog steeds vast zitten in hetzelfde patroon van warrior tankt en mag geen dps doen, paladin healt en mag niet tanken, priest healt en mag niet dps'en, en zijn moeilijk te overtuigen dat het ook anders kan.

Die snappen dus ook vaak niet dat als je als priest shadow specced bent je geen drol eraan hebt om op healing gear te rollen omdat je het dan voor andermans neus wegkaapt, en dat als je niet op dmg gear mag rollen je over een maand geen plek in de raid hebt omdat er andere classes zijn die veel beter jouw plek op kunnen vullen omdat ze veel beter gegeared zijn.

Stormrage jammer,we hebben nog healbots nodig :+

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
HolyCorn schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:21:
[...]

Mja, haal jij je lol alleen uit de epics? If so, waarom zou je dan uberhaupt weer beginnen, er komt toch weer een uitbreiding daarna, kun je je epics weer vervangen en jezelf uitlachen..
Ja das waar, sinds mn echte vrienden zijn gestopt ging et me alleen nog maar om epics ;p Ik vind equipment verzamelen leuk.
Je kan wel zeggen dat de conversaties met mensen ook leuk zijn enz, maar als het om equipment gaat en progressie draven mensen toch heel vaak door.

Eerlijk gezegd ben ik er inmiddels een beetje uitgegroeid en reageren de mensen in mn huidige guild altijd erg lame/naar naar mij toe als ik wat zeg. Als ze uberhaubt al reageren, dus waarom zou het mij dan niet om equipment gaan?

Ik vind het tegenwoordig erg moeilijk om ingame leuke mensen tegen te komen die over meer dingen praten dan alleen computers en WoW. Dus als ik dan speel gaat het me vooral even om wat nieuwe dingen te zien en items te halen, daarna log ik weer uit. Verder is er ook nog weinig wat mij nog tot spelen zet.

[ Voor 31% gewijzigd door Proqzor op 31-05-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22

Sebazztiaan

sebas!

Heb nu een tijdje niet gespeeld op trollbane met mijn priest.

Een paar guilds gehad daar Rigor Mortis -> Inevitable -> Core (daar ben ik dus gestopt)

Zo'n beetje het beste gear die kan krijgen t/m kara. En ook niet verder gegaan, dus ja, miscchien zoek ik wel weer een guild om het raiden weer op te pakken in SSC met een leuke guild. (moet wel een keer mee naar gruul voor SSC attunement.)

Maar ja, als iemand een leuke guild weet op Trollbane, let me know. Of als iemand serieus geinteresseerd is om met mijn char verder te gaan, vind ik het ook leuk natuurlijk.

oh ja, dit is mijn char:

Elise priest trollbane klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

MJ85 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:22:
[...]
dkp bijhouden voor karazhan is onbegonnen en nutteloos werk imo :P.
dkp is zowieso pre TBC imho..
zeker met de hechte 25 men core guilds. Persoonlijk ken ik geen hond meer die dat systeem gebruikt in karazhan. Common sense ftw. Zo had ik gisteren de necklace van Huntsman. Rogue had hem al, warrior had hem al, druid had hem al. Ik had hem niet echt nodig dus ik was bereid om hem te geven aan onze resto shaman voor haar enhancementgear. Maar die hoefde hem ook niet...dus ik kreeg hem in mijn bags gedropt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:21:
[...]
En iemand kan wel erg bijdehand zeggen 'learn2sync' maar dat is ook wat ik wou zeggen, op zichzelf zegt een damagemeter weinig, alleen een gesyncte is goed. En in een 5-man ga je natuurlijk niet voordat je begint een synckanaal opzetten en iedereen vragen om ook damagemeter te installeren en te syncen, dan lijk je net zo'n dpshungry 13 jarige.
dan moet je

1. damage meters voor iets anders gebruiken dan je eigen dps te vergelijken met de rest van de party
2. betere damage meters (lees SW stats) zoeken die automatisch syncen met het ingebouwde sync kanaaal van blizzard en een grotere range hebben

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Sebazztiaan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:27:
Heb nu een tijdje niet gespeeld op trollbane met mijn priest.

Een paar guilds gehad daar Rigor Mortis -> Inevitable -> Core (daar ben ik dus gestopt)

Zo'n beetje het beste gear die kan krijgen t/m kara. En ook niet verder gegaan, dus ja, miscchien zoek ik wel weer een guild om het raiden weer op te pakken in SSC met een leuke guild. (moet wel een keer mee naar gruul voor SSC attunement.)

Maar ja, als iemand een leuke guild weet op Trollbane, let me know. Of als iemand serieus geinteresseerd is om met mijn char verder te gaan, vind ik het ook leuk natuurlijk.

oh ja, dit is mijn char:

Elise priest trollbane klikkerdeklik
Rigor Mortis... dat klinkt als Tegh?

Weet niet zoveel van de alliance kans, alleen wat van die (ex)denial nubs : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan

Sebazztiaan

sebas!

ImdaMned schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:32:
[...]

Ja Terry Atchkinson (Tegh) was GL daar, die smste me zelfs 's avonds, van: kan je raiden? (ja hij is engels), vertelde ik: ik zit op de bank met mijn GF... > Come now, I need you! i don't f*cking care about your GF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Hmzaniac schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:23:
[...]

Stormrage jammer,we hebben nog healbots nodig :+
Mijn pala gaat nervernooitnie meer terug naar healing ;)

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

haha, kan het me voorstellen, de prot paladin die we nu hebben vindt het veel leuker, hij kan goed tanken en nog steeds best redelijk offhealen in zn healing gear.

Nu nog prot warriors goed laten dps'en en blizzard heeft weer een koekje verdiend. DW devastate trekt het toch niet tov 2x per week respeccen naar arms.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Sebazztiaan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:34:
[...]

Ja Terry Atchkinson (Tegh) was GL daar, die smste me zelfs 's avonds, van: kan je raiden? (ja hij is engels), vertelde ik: ik zit op de bank met mijn GF... > Come now, I need you! i don't f*cking care about your GF!
oeh voer voor op de reamlforums }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
screens or it didnt happen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:04:
[...]In nagrand heb je groepjes mobs ergens ten noorden van het meer. De grote mobs zijn normaal, maar er staan vaak nog 3-4 mobs omheen die maar 2k hitpoints hebben, maar wel gewoon cloth/cash/greys droppen. Met een goede multishot schiet je binnen no time door die dingen heen.
Check 2.1 patch notes :) Die mobs droppen nu bijna niks meer. Ze dropten eerst coin en cloth als gewone mobs, wat inderdaad erg makkelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
Sebazztiaan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:34:
[...]

wat een mongool =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een paar vragen. Gister nog 2k honor verdient ( weet niet of dit veel is ) met 380 kills. Nu zie ik dat je ook epics kunt kopen van je honor en die medals. zijn die epics ook goed voor die hoge instances of alleen echt voor pvp???

Wat bedoelen ze precies met Heroic. Zijn die instances dan extra moeilijjk? Heb gelezen in de laatste patch release dat op heroic altijd een epci dropt. Voor heroic moet je zeker wel 70 zijn neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:25:
Je kan wel zeggen dat de conversaties met mensen ook leuk zijn enz
lief dagboek ;)

al 2 avonden lang eigenlijk alleen maar aan het chatten
ondertussen héél langzaam wat mats zoeken voor me leather quest

heb in 2 avonden 15 v/d 24 turtle scales geskinned
damn wat een progress :')
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:56:
Wat bedoelen ze precies met Heroic. Zijn die instances dan extra moeilijjk? Heb gelezen in de laatste patch release dat op heroic altijd een epci dropt. Voor heroic moet je zeker wel 70 zijn neem ik aan?
voor wat ik ervan begrepen heb , ben immers nog maar 40 ;)

een moeilijkere versie van een instance, ja dus, klopt, dacht het wel

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 03:34
Capiyol schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:48:
[...]

Ik weet niet waar je dat "cap" fenomeen vandaan haalt.
Dat was een aanname op basis van het feit dat er normalisatie plaats vind en dat werd inderdaad niet helemaal duidelijk uit mijn post.
Verhaal over genormaliseerde procrate
Klinkt als een heel plausibel verhaal, bedankt voor de uitleg. Niet dat ik je niet geloof, maar heb je toevallig een bron die je verhaal ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
ik heb nog een paar vragen. Gister nog 2k honor verdient ( weet niet of dit veel is ) met 380 kills. Nu zie ik dat je ook epics kunt kopen van je honor en die medals. zijn die epics ook goed voor die hoge instances of alleen echt voor pvp???

De items die je met honor kunt kopen kunnen best leuk zijn voor instances, vooral voor dps classes. Echte tank gear zit er volgens mij niet tussen bijvoorbeeld.

Heroic instances zijn moeilijkere versies van normale TBC instances, je moet hier 70 voor zijn, en revered zijn met de bijbehorende faction (bijv. Lower City voor de Auchindon instances) om de key te kunnen kopen die toegang geeft. Heroic eind bosses droppen inderdaad Epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de oude wow kreeg je in december de mogelijkheid epics te kopen met honor, dat waren level 60 dingen uiteraard. Nu heb je dat ook voor level 70, alleen het zijn blue items.
Check bijv. http://www.thotbott.com/?set=596
Het zijn op zich redelijke items, alleen kan je snel wat vinden wat beter is. PVP items hebben nou eenmaal bijna altijd veel stamina, crit en resilience en instance drops zijn vrijer in het verdelen van punten en dan vind je sneller items met bijv geen stamina maar veel meer attack power.

Heroics zijn een stuk moeilijker ja. De mobs slaan voor 4000, zijn vaak veel minder controleerbaar, en de bosses hebben wat extra truuks. Alleen 70 uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Ik heb nog nooit in een Arena meegespeeld. Hoe lang duurd het om in 2 vs 2 in de Arena voldoende points te sparen voor een 1875 Arena points (week, weken jaren? )

http://www.wowwiki.com/Arena_PvP_System

Volgens wowwiki heb in met tien games per week en niet te veel verliezen al snel 200 arena punten per week tot een max van 1400. Vanavond dus even een teampje starten en snel 10 games winnen :D

[ Voor 42% gewijzigd door barfieldmv op 31-05-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:07:
Ik heb nog nooit in een Arena meegespeeld. Hoe lang duurd het om in 2 vs 2 in de Arena voldoende points te sparen voor een 1875 Arena points (week, weken jaren? )

http://www.wowwiki.com/Arena_PvP_System

Volgens wowwiki heb in met tien games per week en niet te veel verliezen al snel 200 arena punten per week tot een max van 1400. Vanavond dus even een teampje starten en snel 10 games winnen :D
Afhankelijk van het niveau van je team weken/maanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Elise, waarom kom je niet weer gezellig naar Core Oo
Btw, de Tegh waar we het net over hebben, zit nu op ons forum (Coreguild.nl) te flamen naar een pally van ons, waar hij nog gold van zou krijgen, teh funneh <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:32:
[...]

DIAF!! ^^ <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Klinkt alsof ze het best vinden dat jij op je paladin gaat spelen maar dat ze niet accepteren dat je gaat tanken. Als jij met je paladin moet gaan tanken dan heb je daar toch immers ook de juiste gear voor nodig, beetje vreemde reactie van hun kant. Ik kan me niet voorstellen dat ze jou straks in blues een add van Magtheridon willen laten tanken.
Aan de andere kant kan je je afvragen hoe erg je het gaat merken. In een Karazhan raid zitten maar 10 man en als jullie al even bezig zijn in Kara dan is de kans groot dat als er wat plate dropped dat de aanwezige warrior het al heeft. Je zou dan eventueel kunnen besluiten om het ff op z'n beloop te laten en een hevige discussie nog even uitstellen tot je je wat meer tegenover hun hebt bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:51:
[...]

Check 2.1 patch notes :) Die mobs droppen nu bijna niks meer. Ze dropten eerst coin en cloth als gewone mobs, wat inderdaad erg makkelijk was.
doh.

heb de patch notes wel gelezen, maar dit heb ik helemaal gemistt... nouja, je kan als lvl66 nog elementals in nagrand gaan farmen voor de motes, maar of dat nou zo winstgevend is? tbh denk ik dat questen dan alsnog het snelste is om geld te verdienen.
DiS-K schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:00:
[...]

Dat was een aanname op basis van het feit dat er normalisatie plaats vind en dat werd inderdaad niet helemaal duidelijk uit mijn post.

[...]

Klinkt als een heel plausibel verhaal, bedankt voor de uitleg. Niet dat ik je niet geloof, maar heb je toevallig een bron die je verhaal ondersteund?
http://www.wowwiki.com/Formulas:Procs_per_minute

onderste paragraaf. Natuurlijk is wowwiki niet altijd even betrouwbaar, maar het is iig een bron.

[ Voor 35% gewijzigd door Hmzaniac op 31-05-2007 14:31 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

dubbelpost :x

[ Voor 96% gewijzigd door Hmzaniac op 31-05-2007 14:31 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Hmzaniac schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:30:
[...]

http://www.wowwiki.com/Formulas:Procs_per_minute

onderste paragraaf. Natuurlijk is wowwiki niet altijd even betrouwbaar, maar het is iig een bron.
doh, die had ik zelf moeten vinden :X thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

http://www.youtube.com/watch?v=066_q4DIeqk

Wie had er hier teveel tijd over? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

_/-\o_

maar toch blijft stoelendans bij moroes > all

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 12:43
even een korte vraag, ik vind het niet zo snel al zal het vast ergens in een van de vele topics staan.

Ik heb nu een 14 dagen trail accout..

Ik wil graag verder na deze 14 dagen.

Moet ik nu

a) Het spel nog kopen?

en

b) Opnieuw beginnen of kan ik mijn character meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

jackel7007 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:50:
even een korte vraag, ik vind het niet zo snel al zal het vast ergens in een van de vele topics staan.

Moet ik nu

a) Het spel nog kopen?

en

Je zal het spel wel moeten kopen idd, maar dat is niet zo duur meer tegenwoordig en je krijgt er een maand gratis speeltijd bij. Je kan gewoon je oude char meenemen, die zit aan je account gekoppeld en niet je installatie. Wat je feitelijk doet is je gratis account upgraden naar een betaalde account.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online

Moet ik nu

a) Het spel nog kopen?

en

Na de trial periode kan je je account upgraden naar een full account. Hiervoor moet je het spel dus kopen want je hebt een geldige code nodig die je bij je game cds krijgt. Voor de installatie van het spel heb je verder niks nodig en je hoeft ook niks opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

b) Je kan je character gewoon meenemen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Moet ik nu

a) Het spel nog kopen?

en

Je moet het spel kopen en dan kun je gewoon verder gaan met je character.

spuit 11

[ Voor 5% gewijzigd door 10110001 op 31-05-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:31
redfoxert schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:51:
Voor de installatie van het spel heb je verder niks nodig en je hoeft ook niks opnieuw te installeren.
Alleen Burning Crusade toch, want daar is toch geen trial van?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

je moet het spel kopen maar je kan je character behouden

:+

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rakkerzero schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:59:
[...]

indeed

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:14
[...]

http://media.wow-europe.com/bctrial/index_en.html
BC trial :*)

edit: zie dat het wel alleen werkt als je de normale WoW al hebt

[ Voor 11% gewijzigd door Arto op 31-05-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Tjah zolang je nog niet verder als level 60 bent heb je TBC ook niet nodig natuurlijk :)

Tegen die tijd kan ie TBC kopen en installeren. Patches moeten denk ik daarna wel weer geinstalleerd worden omdat de huidige TBC versie 2.0.1 is ofzo.

Overigens kan hij nu ook al de TBC client downloaden en installeren en tegen de tijd dat hij zover is om Outland in te gaan en verder als 60 wil levellen zijn account upgraden met een TBC key.

[ Voor 18% gewijzigd door redfoxert op 31-05-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:08:
Tjah zolang je nog niet verder als level 60 bent heb je TBC ook niet nodig natuurlijk :)

Tegen die tijd kan ie TBC kopen en installeren. Patches moeten denk ik daarna wel weer geinstalleerd worden omdat de huidige TBC versie 2.0.1 is ofzo.
Je hebt TBC voor 3 dingen nodig: outland en hoger dan 60 levelen, jewelcrafting en bloodelf/draenei spelen. Kom je in de buurt van de 58, dan is TBC wel heel leuk. De andere twee zijn niet zo boeiend. Bloodelf of Draenei spelen kan dan nog wel een beetje aantrekkelijk zijn, voor jewelcrafting gaat niemand zomaar tientallen euro's neerleggen. Vooral niet als je weet dat iedereen dat al doet, en de jewels met verlies verkocht moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag verder na deze 14 10 dagen.
wat de rest al gezegd heeft

ja , je moet het kopen
ja je kan je char meenemen (zou ook behoorlijk *** zijn als het niet zo was hè :P )

maar ik wilde daar nog aan toevoegen, je hoeft het inderdaad niet opnieuw te installeren

koop wow , open doosje . ga naar wow-europe site .. naar account gedeelte en na inloggen kun je ergens je nieuwe serial invoeren die in het doosje zit
[...]

en , nee . je hóéft nog niet meteen TBC te kopen
dan spaar je alvast weer een paar tientjes uit

ténzij je bijvoorbeeld
meteen een van de 2 nieuwe rassen wil aanmaken
of een vriend/kennis hebt waar je af en toe voor mag spelen (lees hem grinden als jij tijd te veel hebt en andersom) die al TBC heeft ... maar .. die beide mogelijkheden zijn niet direct aannemelijk :P

overigens .. investeer dan meteen ook in een prepaid kaart .. zou jammer zijn dat je over een maand
" :'( ik kan niet spelen en het is zondag :'( en de winkels zijn dicht :'( en ik ben :'( verslaafd en en :'( geen creditcard en .. waaaaaa" roept :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:14:
[...]

wat de rest al gezegd heeft

ja , je moet het kopen
ja je kan je char meenemen (zou ook behoorlijk *** zijn als het niet zo was hè :P )

maar ik wilde daar nog aan toevoegen, je hoeft het inderdaad niet opnieuw te installeren

koop wow , open doosje . ga naar wow-europe site .. naar account gedeelte en na inloggen kun je ergens je nieuwe serial invoeren die in het doosje zit

[...]

en , nee . je hóéft nog niet meteen TBC te kopen
dan spaar je alvast weer een paar tientjes uit

ténzij je bijvoorbeeld
meteen een van de 2 nieuwe rassen wil aanmaken
of een vriend/kennis hebt waar je af en toe voor mag spelen (lees hem grinden als jij tijd te veel hebt en andersom) die al TBC heeft ... maar .. die beide mogelijkheden zijn niet direct aannemelijk :P

overigens .. investeer dan meteen ook in een prepaid kaart .. zou jammer zijn dat je over een maand
" :'( ik kan niet spelen en het is zondag :'( en de winkels zijn dicht :'( en ik ben :'( verslaafd en en :'( geen creditcard en .. waaaaaa" roept :P
Automatische incasso? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:14:
[...]

Je kan tegenwoordig gewoon via de bank automatisch laten afschrijven hoor :) Of via creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet te veel happen jongens :P

nouja .. hoe dan ook .. een beetje flauwe manier van me om het punt duidelijk te maken dat met het kopen je maar 1 maand gratis krijgt ... en het jammer is dat je dat vergeet en daarom even zonder zou komen te zitten enzenz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
SMulTiE schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:14:
Btw, de Tegh waar we het net over hebben, zit nu op ons forum (Coreguild.nl) te flamen naar een pally van ons, waar hij nog gold van zou krijgen, teh funneh <3
he ik zat ff op jullie site te kijken. Die Skroewjoe, is dat toevallig een belg? En heeft hij toevallig ook Lineage 2 gespeeld als Orc genaamd Screwya?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
DrProctor schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:35:
[...]

he ik zat ff op jullie site te kijken. Die Skroewjoe, is dat toevallig een belg? En heeft hij toevallig ook Lineage 2 gespeeld als Orc genaamd Screwya?
Geeeeeen id, zal 't 'm vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten er trouwens hier mensen op de server : Stormscale ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

an sich een geinige naam :D (misschien spreekt blizz me wel tegen hoor :+ )
(ken die hele gast niet , maar omdat die spelling vs het Lineage 2 karakter wel erg afwijkt ..... )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Heeft iemand een snelle link naar de Burning Crusade client??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:14
Damian schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:05:
once again http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
daar staan ook full clients

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

thanx, maar die doen het, of niet, of zijn erg traag ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
http://www.wow-europe.com

Log in bij account management en klik op "Download The Burning Crusade"
Geen idee hoe snel het is, het zal wel de Blizzard downloader gebruiken, dus zet de juiste poortjes open op je firewall en/of forward de juiste poorten op je router en het werkt best aardig.

[ Voor 25% gewijzigd door DiS-K op 31-05-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiS-K schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:27:
[...]

http://www.wow-europe.com

Log in bij account management en klik op "Download The Burning Crusade"
Geen idee hoe snel het is, het zal wel de Blizzard downloader gebruiken, dus zet de juiste poortjes open op je firewall en/of forward de juiste poorten op je router en het werkt best aardig.
ik heb alle poorten open die blizzard wil dat ze open staan maar ze zitten nog steeds te zeuren... Het gaat bij mij altijd sloom en daarom gebruik in altijd een site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is koopavond in de meeste steden :+

(gewoon een torrent site al geprobeert / googlen op "download burning crusade" )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze undead level 70 priest zoekt nog een 2v2 partner op de Deathwing server !

Helaas na een aantal maanden is mijn 2v2 partner er vandoor gegaan met een bloodelf female paladin :( zal wel aan me adem liggen ofzo.

maargoed dat terzijde, ik kan s'avonds vanaf ca 21:30 arena matches spelen. en heb niet echt een specifieke voorkeur voor een partner. anders dan dat je bereid bent om TS te gebruiken.

Mijn spec is Holy/Disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:37

Osxy

Holy crap on a cracker

SouLmaN schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:19:
[...]

Je kan tegenwoordig gewoon via de bank automatisch laten afschrijven hoor :) Of via creditcard.
.. Ja tot 1 keer je bank de afschrijving bounced vanwege ontoereikend crediet, dan word het gewoon voor altijd geblokeerd -.- Daarom was mijn "ban" dus...

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aparte gang van zaken
dat je niet meer kan inloggen ok
maar direct een ban ... op zijn minst dubieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dat probleem ook een jaar geleden ofzo..ik had een rekeningnummer opgegeven en daar stond 1 euro te weinig op...toen heeft me bank die aanvraag dus geweigerd zeg maar...toen kreeg ik ook een ban totdat ik me account weer activate met een prepaid kart d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18

OMX2000

By any means necessary...

Ik ben nu een lvl 42 NightElf Hunter, en om de soms toeslaande verveling te elimineren wil ik een alt aanmaken. Nu is mijn oog gevallen op een Draenei Shaman, heeft iemand daar al ervaring mee. En zo ja wat zij de voordelen en nadelen?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:50:
Ik had dat probleem ook een jaar geleden ofzo..ik had een rekeningnummer opgegeven en daar stond 1 euro te weinig op...toen heeft me bank die aanvraag dus geweigerd zeg maar...toen kreeg ik ook een ban totdat ik me account weer activate met een prepaid kart d8 ik
Inderdaad, dat had ik ook. Kan nu noooooit meer Automatische incasso gebruiken tho :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo Ding 60 met mijn Draenei huntertje.. Ook nog steeds hoogste Draenei in de guild, tenzij we een shaman kunnen vinden voor kara. Op de naar de 70 en flink wat farmen voor me main.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InDamned, en misschien nog andere uit The Inner Circle (?)

Raiding times? Kan ze nergens vinden op de site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:44:

Hardcore guild, die raiden 24/7 in ploegendiensten ;o

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:44:

van 20.00 tot 23.00/23.15

do/zo/ma/di : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

joker1977 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:53:
[...]

Knap dat je 141 AV medals in je bankt hebt, zeker als je weet dat 100 het maximum aantal medals per BG is op een char (100x WSG, AB, AV en EotS). Ofwel, ik zeg niet dat je liegt, maar de waarheid verdraai je wel een klein beetje ;)
ik wil niet zeggen dat ik nooit lieg maar de waarheid verdraaien deed ik in dit geval niet ;(
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:51:
[...]
Mailbox is ook een soort stash weetje :)
Bingo :P had ik er mischien bij moeten zetten maar niet aan gedacht
en ik weet dat ze maar 24uur in de box staan , stormpike battle standards haal ik dus maar altijd als ik weer over de 100 zit , nu zit ik weer op 106 , morgen dus weer een standard halen :)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dontcare schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:28:
[...]

ik wil niet zeggen dat ik nooit lieg maar de waarheid verdraaien deed ik in dit geval niet ;(

[...]

Bingo :P had ik er mischien bij moeten zetten maar niet aan gedacht
en ik weet dat ze maar 24uur in de box staan , stormpike battle standards haal ik dus maar altijd als ik weer over de 100 zit , nu zit ik weer op 106 , morgen dus weer een standard halen :)
waarom zou je elke keer een battle standard halen??? Ze hebben geen charges oid, dus eenmaal halen is genoeg :S lijkt me veel slimmer om pots ermee te halen, of de extra tokens te laten voor wat het is als je veel bg speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 01:15:
[...]
waarom zou je elke keer een battle standard halen??? Ze hebben geen charges oid, dus eenmaal halen is genoeg :S lijkt me veel slimmer om pots ermee te halen, of de extra tokens te laten voor wat het is als je veel bg speelt.
simpel , omdat ik ze regelmatig altijd vergeet naar de bank te brengen als ik klaar ben met av en ik ze dan dus uit mijn bag gooi als die weer eens vol zit (en dat is nogal vaak) :D
en pots , tja alchemist (dus een hunter met ook nog een herb bag , zie hier waarom mijn 'normale' bags altijd vol zijn ) , daarbij is de 1050-1750health die de pvp health pots geven nou niet echt dat je zegt van wow :/
Mana pots haal ik inderdaad nog wel eens ....
maar inderdaad speel ik nogal vaak AV dus echt boeiend zijn die tokens nou ook weer niet ....

[ Voor 16% gewijzigd door dontcare op 01-06-2007 04:48 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gisteren eindelijk weer een raid
helaas opera niet kunnen doen omdat ie bugde op een of andere manier
tot 2x toe was het publiek niet echt gesteld op onze performance en kwamen ze het podium op om dat te vertellen :+

echt vaag, toen hadden we respawns en geen zin meer :P
in ieder geval me gloves van atumen binnen

wel vaag, laatste 3x dat ik atumen deed krijg ik op de een of andere manier aggro en ga ik dood en dat is nog in fase 1 als we midnight aan het aaien zijn

wacht 30 sec met dots gooien
nadat al me dots gelopen hebben gebruik ik soulshatter, 2x sb => bam aggro dood :/ echt vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Bokkie schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 07:59:
gisteren eindelijk weer een raid
helaas opera niet kunnen doen omdat ie bugde op een of andere manier
tot 2x toe was het publiek niet echt gesteld op onze performance en kwamen ze het podium op om dat te vertellen :+
Er is dan maar een oplossing beter spelen of popcorn voor de show uitdelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 07:59:
...
wacht 30 sec met dots gooien
nadat al me dots gelopen hebben gebruik ik soulshatter, 2x sb => bam aggro dood :/ echt vaag
Probeer dat eens rustiger te doen dan. Of installeer KTM Threadmeter, zodat je ziet hoe je aggro is in het verloop van de fight.

Wat je ook kan doen is een aantal aggro reducement items zien te krijgen. Gaat ten koste van damage natuurlijk, dus hier zal je een beetje balans in moeten vinden.

http://www.thottbot.com/i25827 (kan ook nog http://www.thottbot.com/s25084 enchant bij op)

(andere items, oa trinkets: http://www.thottbot.com/?e=Threat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
nog rustiger come one he,
atumen/midnight is de enige waar dit 'probleem'

ik wacht al 30 seconden voor ik uberhaupt begin met dmg, na dat mijn 1e serie dots is afgeteld gebruik ik eerst soulshatter om wat ik heb gegenereerd te halveren vervolgens nieuwe dots erop en 1 sb en ik ben dood

never nooit niet dat ik daarmee aggro zou moeten pakken, daar heb ik geen ktm voor nodig hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:59
OMX2000 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:54:
Ik ben nu een lvl 42 NightElf Hunter, en om de soms toeslaande verveling te elimineren wil ik een alt aanmaken. Nu is mijn oog gevallen op een Draenei Shaman, heeft iemand daar al ervaring mee. En zo ja wat zij de voordelen en nadelen?
Voordeel is dat je Draenei Shaman bent, nadeel is dat je dan op dat moment geen N'elf Hunter bent.

Maar goed.

Gister iets ontdekt om het exalted proces met Netherwing te versnellen... maatje smeekte me om ajb mee te gaan naar CoT-Durnholde, ik zeg sgoed hoor, summon me maar kan ik nog even wat slopen op Netherwing Ledge (ik moest nog een paar daily quests inleveren), zo gezegd, zo gedaan, Thrall weer eens bevrijd, kom ik naderhand weer terug op Netherwing Ledge, zijn de daily quests die ik nog geen 2 uur daarvoor had ingeleverd weer beschikbaar! Ok je kan er maar max. 10 doen maar als ik alle daily quests doe heb ik er altijd 2 over, dus die gelijk weer gedaan voor de extra puntjes.

Volgens mij als je geen revered bent kan je zelfs minder daily quests doen dus kan je hier ontzettend je voordeel mee doen (Bokkie!).

Via via hoorde ik dat de eerste ally (guildie van Dennism) van de server ook zoiets dergelijks had meegemaakt. Het schijnt, maar dat weet ik niet zeker, dat het alleen werkt als je naar Azeroth via de meeting stone ge'summon'ed wordt dus voor ons lvl 70's is dat CoT te Tanaris, schijnt niet te werken als je in Outland ge'summon'ed wordt. Vanavond ga ik het weer proberen want maatje wil (moet) nu BM doen nl.. Nog 6113 rep te gaan, denk dat ik zondag wel opt draakie zit. Kunnen we weer aan de heroics voor de badges, zwaardjes upgrade'n met de dan aangekochte primal nethers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Gisteren ook even Kara. Vroeg om een heroic maar dat werd dus Kara met een pala op de account van de MT. Ik tankhelm van opera gewonnen, andere pala tankboots van trash. Na opera gelijk Nightbane gedaan (waren er met name voor SSC attunement voor een nieuwe shaman en een rogue die net terug is van een break) en die dropte Emberspur Talisman die ik won. Heb nu alle healbot drops uit Kara die ik wil. 8) Toen maar door naar Curator maar vlak voor de pull begaf m'n verbinding het. Nog beetje aan 't kloten geweest met m'n router enzo maar op een gegeven moment zei 'ie dat ik verbinding met internet had maar ik kon nog niks bezoeken/inloggen/etc. :/

Op trash ook nog pala dps gespeeld, ruim 1800 AP en 22% crit in dps gear. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

lief dagboek

gister ben ik bezig geweest met het opnieuw instellen van m'n GUI.. wat een kut werk. Waarom vraag je nu? nou het kwam door het volgende. Mijn bags en bank waren grijs en niet clickbaar, erg handig dus. WTB en WTF weggemikt en toen werkte het weer. Alles opnieuw ingesteld, opnieuw opgestart, kreeg ik hetzelfde probleem weer...

bleef ik uiteindelijk een XML file te moeten editen om het op te lossen.

erg vervelend natuurlijk!

nou lief dagboek dit was het weer, tot morgen!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 3 guildgroepen Karazhan in geweest met redelijk tot goed resultaat.
Groep1= 5 man SSC attuned gemaakt en Prince dood
Groep2= Prince en Netherspite down
Groep3= Alles dood

Dan schiet het lekker op met de epix in de guild.
Eindelijk ook mijn Mindblade kunnen looten, is toch weer 40 dmg meer als 1h mace van LC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren ook Kara gedaan voor SSC atunement van mensen. Een wipeje bij nightbane en eentje bij Illhoof. Onze nieuwe tank rende Illhoofs kamer in eerst de imps te pullen. Was ook z'n eerste keer daar, maar de echte try ging prima. Eindelijk de healing ring van de prince.

Ook erachter gekomen dat de Chess event chest net zo werkt als Majordomo's chest. Kon gewoon een alt tank summonen voor dat "duffe" schield dat er soms in zit. De rest van de wereld wist dat ongetwijfeld al ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:38:
Gisteren ook Kara gedaan voor SSC atunement van mensen. Een wipeje bij nightbane en eentje bij Illhoof. Onze nieuwe tank rende Illhoofs kamer in eerst de imps te pullen. Was ook z'n eerste keer daar, maar de echte try ging prima. Eindelijk de healing ring van de prince.

Ook erachter gekomen dat de Chess event chest net zo werkt als Majordomo's chest. Kon gewoon een alt tank summonen voor dat "duffe" schield dat er soms in zit. De rest van de wereld wist dat ongetwijfeld al ;)
Over dat laatste, wij deden dat idd ook, maar sinds de patch werkt het bij ons niet meer, omdat de loot gelijk in masterloot wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Kwestie van Group Loot (of FFA) gebruiken dan denk ik. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Exitium op 01-06-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:36:
Gisteren met 3 guildgroepen Karazhan in geweest met redelijk tot goed resultaat.
Groep1= 5 man SSC attuned gemaakt en Prince dood
Groep2= Prince en Netherspite down
Groep3= Alles dood

Dan schiet het lekker op met de epix in de guild.
Eindelijk ook mijn Mindblade kunnen looten, is toch weer 40 dmg meer als 1h mace van LC.
OMG, dropte hij voor jou?

Hij dropte niet in onze groep :(
Maargoed, dan weet ik dat ik weer rustig bij je in de groep kan zitten :P

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gebruiken inderdaad niet Masterloot, dus het zal misschien daar aan liggen. Eigenlijk hiervoor nooit geprobeerd om te summonen dus weet het verschil niet. Al die Nexus Crystals die leuke items voor alts hadden kunnen zijn ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 09:04
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:31:
[...]

dank je :P en weet je misshien nog leuk wapen die ik kan halen op lvl66+? die beetje haalbaar is? liefst een gun.............
Sorry voor het late antwoord, dagje verlof :). Ik heb zelf The Gunblade van AH gesnaaid, met een mooi scopeje erop gaat dat ding mee tot je de Consortium Blaster kunt halen.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

gisteravond was ik net telaat voor onze kara raid :(
maar na moroes ging er een rogue weg, dus ik met mijn mage mee.
(2de keer kara voor mij)
kwamen bij Maiden aan, eigenlijk best makkelijk was zij, 1st try gewhiped. omdat er niet snel genoeg dispelled werd. maar 2de try was ze soepeltjes neer.

toen zijn we naar de opera gegaan, we hadden romeo en Julian. niemand wist echt wat er moest gebeuren, event werd gestart. deur ging dicht. 1en helft van de raid stond op het podium en de andere helft niet :P

toen poging 2. volgens mij zijn wij 20 minuten bezig geweest, maar waren ze uiteindelijk neer :P
we hadden geen rogue of shaman mee dus voor de interrupts was dat nog al verrot, maar onze dps tank heeft het geregeld.
als mage zijnde 2x mijn evocation kunnen gebruiken. op een gegeven waren ik en de RL(ook mage) aan het wanden, en ik zo van He fuck evocation is weer terug.
ik whisper haar. en hop beide aan het evocaten, toen ging de DPS op jullien rap genoeg :D. en hop even later waren ze dood :)

vond het een super leuk gevecht, en niet bijzonder moeilijk eigenlijk. ze doen vrij weinig damage.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m9nossie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 12:00
Sinds de laatste patch is Karazhan zo easy geworden dat je nu echt half slackend erdoorheen kan gaan zonder 1 keer te whipen. Bijv, dat je die trash voor Opera Event nu ook een shackle kan geven :S. Shade of Aran neer zonder een warlock en met maar 1 interrupter :S

Binnekort gaan simpele PUG's het ook makkelijk kunnen clearen verwacht ik.

http://www.image-shared.com Fast and most reliable Image Hosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

m9nossie schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:33:
Sinds de laatste patch is Karazhan zo easy geworden dat je nu echt half slackend erdoorheen kan gaan zonder 1 keer te whipen. Bijv, dat je die trash voor Opera Event nu ook een shackle kan geven :S. Shade of Aran neer zonder een warlock en met maar 1 interrupter :S

sommige dingen zijn inderdaad te makkelijk zoals romeo die 2x generfed is. Toch is aran zelf niet super easy geworden, oke de add zijn makkelijker en blizzard is duidelijk maar het blijft een rot gevecht imo. Misschien als je hem al farmde is ie nu idd echt een eitje maar das met alles natuuurlijk.

En dream on dat normale pug's ook maar voorbij moroes komen. Of het moet een pug zijn van guilds die hem al farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01 10:11
m9nossie schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:33:

No way dat een PUG binnenkort kara kan clearen. Mensen zonder goede gear en zonder al te veel ervaring bakken er echt niet veel van, geloof me :).

Onze guild is momenteel bezig met Prince (onder mijn leiding dan). Deze week gaat hij down! Vandaag Shade en Chess rap even doen.

(Hello btw, eerste keer dat ik iets in het wow topic post hier. Ik ben Bigthom en speel op Bloodfeather. 70 holy/disc priest.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:13
Yup. Binnen 4 uur kun je het al doen, wij whipede hier en daar op vekeerde trashpulls, dus dat koste weer 5-10 minuten buffen, echter als je het vlekkeloos doet en een snelle huntard en tank heb kun je er redelijk snel door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan

Sebazztiaan

sebas!

SMulTiE schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:14:
Kevin (Sony) zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:45
Wij koppelen Kara tegenwoordig aan Gruul. Eerst twee groepen snel Moroes neer, dan gesummoned worden door de overige 5 naar gruul.HKM en Gruul even neerleggen en dan weer terug. Alle Moroes trash is gedespawned, dus dat scheelt weer 20-30 minuten. En dan meestal nog Curator en Shade neer.

Dag daarna doen we dan Nightbane, Prince en evt Illhoof Netherspite. We raiden ongeveer 3 uur op een avond, dus ik denk dat je idd kara wel in 4-5 uur kan clearen.

Wel gaaf, we werken altijd met twee tank (beertje en staal) en we blijven gewoon doorpullen. Terwijl de laatste mobs van de vorige pull nog afgemaakt worden, staat 1 van de tanks de volgende groep alweer te marken. Mana nodig? Dan ga je toch lekker drinken, maar verwacht niet dat wij daarop wachten :9. Der is altijd wel een healer die genoeg heeft.

[ Voor 29% gewijzigd door FireAge op 01-06-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Kara kan zeker wel snel gecleared. Gisteren gedaan in 3uur en 35min (1 whipe met AoE trash voor Moroes omdat er een elite binnenkwam lopen).

3kwp pvoutput

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.