In nagrand heb je groepjes mobs ergens ten noorden van het meer. De grote mobs zijn normaal, maar er staan vaak nog 3-4 mobs omheen die maar 2k hitpoints hebben, maar wel gewoon cloth/cash/greys droppen. Met een goede multishot schiet je binnen no time door die dingen heen.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:29:
heeft misshien iemand tip om ergens goed kan grinden ben lvl66 hunter en tekort aan gold....
Zoek een minder dichtgetikt guild tbh. Wij hebben vaak een prot pala mee als OT/OH en die rollt gewoon mee op tanking gear in karazhan en healing gear als de andere healers het niet willen. Vrij simpel principe: je loot wat je doet, en daar heeft niemand problemen mee. Hybrids rollen gewoon op hetgene waar je voor bent meegenomen, dus rollen op healing gear als feral doe je niet, daarentegen mogen ze lekker op ap/hit/crit/str items rollen, zelfde geldt voor shadow priests, prot paladins en (binnenkort) elemental shamans.Atlas schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:02:
Hmmm ik wil van mijn main mijn prot paladin maken, maar dan mag ik van mijn guild niet op warrior items rollen
Lootregels als MT en healers eerst gearen is echt zo van molten core, met enrage timers op bosses en minimum dps checks (curator) werkt dat allang niet meer als je 1 volle epiced out tank en priest hebt en je dps nog in blues rondloopt.
edit:
Welk realm zit je?
Welk realm zit je?
[ Voor 51% gewijzigd door Hmzaniac op 31-05-2007 13:08 ]
Ik heb een WOS-post!