Het Grote World of Warcraft topic - Deel 118 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.830 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 15:17
stijnislike schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:57:
[...]

Battlemaster (healt de hele party voor iets van 200-300 als ie proct) geeft nogal wat aggro, is ongeveer even duur als Mongoose en is eigenlijk veel beter voor tanks, mongoose is niet echt een tank enchant, eerder iets voor rogues en dps warriors.
Ga voor mongoose, ik heb Battlemaster op m'n zwaardje maar procrate = 1% ... schiet niet echt op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Klopt, wij hebben ons daar ook nooit druk gemaakt over arcane res.
Killion schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:53:
[...]

Clearen en de epics hebben is heel wat anders.

Ik heb kara al zo'n 9-10x leeg laten lopen, echter is mijn epic gehaalte 3/12.

Ik heb geen T4, een besta merendeels uit blues, en toch raid ik SSC.
Kan, maar komt over het algemeen niet zo heel vaak voor. Is maar net hoeveel geluk je hebt met de drops daar. Mensen die applyen lopen over het algemeen toch met minstens 35-40% epic gear rond, met minder is de kans gewoon wat kleiner omdat epic gear nu een degelijk verschil maakt. Wil niet zeggen dat je er zonder niet in komt, qua enchants, gems en evt craftables laten zien wel aandacht aan je spul te besteden scheelt ook.
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:53:
[...]

Maar jullie zijn dan ook wel heel erg 1337 natuurlijk. 8) :P
Scenvy is erg 1337 ja. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:20:
[...]
Ja, maar jij zal zeker weten niet in quest gear gelopen hebben. Zou dat zo zijn, hoe kan dan die guild inschatten hoe 'hardcore' of 'casual' jij bent? Jij kan best zeggen ik kom elke avond raiden en je er zelfs aan houden maar als je aanlogt 5 mins voor en uitlogt 5 mins na de raid dan ga je toch al snel best waardeloos worden voor een guild die serieus bezig wil zijn.
Hah, voor een druid tank was voor 2.1 Quest gear met hier en daar een instancedrop en een craftable headitem de beste outfit. Zelfs in Kara dropte niet veel beter.

Na de heavy clefthoof buff zijn er wat meer craftables aan het rijtje toegevoegd. Maar ik gebruik nog steeds manimal's cinch, een groen item. Noem mij maar iets beters om te tanken wat haalbaar is pre karazhan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
[...]

Battlemaster (healt de hele party voor iets van 200-300 als ie proct) geeft nogal wat aggro, is ongeveer even duur als Mongoose en is eigenlijk veel beter voor tanks, mongoose is niet echt een tank enchant, eerder iets voor rogues en dps warriors.
Mongoose geen tank enchant? Agility geeft geen dodge enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:19
Zelfs kungen (MT van Nihilum) loopt met een Mongoose enchant op zn TF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Agility is altijd al de beste tankenchant geweest, daar is nog geen verandering in gekomen. Battlemaster nu is ongeveer zoals crusader dat pre tbc was: leuk, maar toch een beetje jammer van je tankzwaard ;p (alhoewel er nog wel een beetje wat te zeggen is voor de strenght proc van crusader, maar agi > str proc voor echt tankwerk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

gvd! kheb weer hetzelfde probleem met m'n bags dat ik ook met Onebag had...

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/eendje/wowbags.jpg

m'n inventory en m'n bank is zwart, kan niets beetpakken, moven, gebruiken :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Update ArkInventory misschien is dan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

schat, ik heb arkinventory sinds gister.. toen werkte het prima, en vandaag krijg ik dit... khad hetzelfde met onebag, ene dag prima, andere dag dit geziek. Reinstall van de mod helpt voor 1 dag

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:22:
schat, ik heb arkinventory sinds gister.. toen werkte het prima, en vandaag krijg ik dit... khad hetzelfde met onebag, ene dag prima, andere dag dit geziek. Reinstall van de mod helpt voor 1 dag
ok, dan niet.
Edit: naja ik ben de beroerdste ook weer niet.. Het schijnt dat sommige addons, vooral van ace vaak geupdate worden, soms meerdere keren per dag. Iets met een hint ofzo O-)
Edit2: Dus no need for smart ass remarks als je niet verder kijkt dan je neus lang is mkay

[ Voor 29% gewijzigd door HolyCorn op 30-05-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

idd, dan werkt het niet.

als je denkt dat ik niet al geupdate hebt begrijp je het niet helemaal

[ Voor 61% gewijzigd door Bezulba op 30-05-2007 20:27 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:23:
idd, dan werkt het niet.

als je denkt dat ik niet al geupdate hebt begrijp je het niet helemaal
Naja, zit er toch iets niet goed, ik had hetzelfde tot gister, steeds zwart, sinds update nergens meer last van. En ik zie nergens staan dat je het al geupdate zou hebben, alleen dat je hem sinds gister hebt :p

[ Voor 13% gewijzigd door HolyCorn op 30-05-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ga geen problemen hier dumpen zonder eerst het meest obvious te doen..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:30:
ik ga geen problemen hier dumpen zonder eerst het meest obvious te doen..
je zou niet de eerste zijn tbh
/slowchat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

zoals sommigen misschien nog wel weten heb ik halverwege het vorige topic ook een trial geprobeerd van wow alleen dit bleek de usa versie te zijn. Nu heb ik de EU trial versie gedownload alleen welke realm raden jullie mij aan? want ik zag niet een lijst in de topic start staan met de namen en de server naam waar iedereen in zit.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet op www.wow-europe.com komen, zijn er meer mensen die hier last van hebben op dit moment.

@ wes46 ik zou op een vrij nieuwe server gaan spelen, de spelers die daar spelen zijn allemaal nog aan het levelen, misschien is het dan makkelijker een groep voor instances te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ook niet, iemand die ik ken wou een gamecard adden.

Maar dat lukt zo helaas niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het weer is over arena hebben :) Jammer dat er geen 1v1 is imo, zou stukken beter zijn dan de lowbies waar ik nu meespeel, mja zijn RL vrienden dus dan doe je dat maar. Rating is niet boven de 1700 uit te krijgen, vandaag dan ook weer zwaar gezakt.

Ik ben zelf een feral druid maar heb ook een resto setje op bank liggen. Nu was mijn vraag: Zou het een goed team zijn om met een resto druid (ik) en een enchancement shaman te spelen?

*Ik kan stealth beginnen,
*(Instant) heals zijn lekker, shaman kan zichzelf offhealen als het nodig is.
*Cyclone op 1 enemy en de andere nuken.
*Goeie survival door bear > bash te doen.
*Ook roots zijn altijd mooi meegenomen.

Dus, wat denken mijn mede-GoTers ervan?

EDIT: Weet iemand nog een leuke naam voor een hunter? :) En dan zoek in de geest van wanneer je een rogue kiest met als neem "Rogueworst" :) Is er ook zo'n soort naam voor hunter? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:26:
Ik wil het weer is over arena hebben :) Jammer dat er geen 1v1 is imo, zou stukken beter zijn dan de lowbies waar ik nu meespeel, mja zijn RL vrienden dus dan doe je dat maar. Rating is niet boven de 1700 uit te krijgen, vandaag dan ook weer zwaar gezakt.

Ik ben zelf een feral druid maar heb ook een resto setje op bank liggen. Nu was mijn vraag: Zou het een goed team zijn om met een resto druid (ik) en een enchancement shaman te spelen?

*Ik kan stealth beginnen,
*(Instant) heals zijn lekker, shaman kan zichzelf offhealen als het nodig is.
*Cyclone op 1 enemy en de andere nuken.
*Goeie survival door bear > bash te doen.
*Ook roots zijn altijd mooi meegenomen.

Dus, wat denken mijn mede-GoTers ervan?
net als in elke andere team combo zul je zowel teams hebben die je steamrolled, en waardoor je gesteamrolled wordt.

Elke combo heeft zijn zwakke en sterke punten gewoon kijken wat je prettig vind spelen, belangrijkste blijven skill en teamplay, tenzij je dus je rock/paper/scissors team tegenkomt, dan is het suck it up and move on

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 30-05-2007 21:34 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:09
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:07:
Ik kan niet op www.wow-europe.com komen, zijn er meer mensen die hier last van hebben op dit moment.

@ wes46 ik zou op een vrij nieuwe server gaan spelen, de spelers die daar spelen zijn allemaal nog aan het levelen, misschien is het dan makkelijker een groep voor instances te vinden.
ik kom er ook niet op en baal dus..

nadat een paar weken geleden mijn comp ontplofte heb ik vandaag mijn nieuwe binnen gekregen en wil dus mijn account weer activeren en dat gaat dus niet :(

ik..wil..spelen!!!!

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:50:
Onzin inderdaad. Je komt er met full green niet in, klopt. Dat is niet omdat je niet serieus zou spelen, maar puur omdat zo'n guild geen mensen meer gaat gearen in Kara als ze zoals wij de meeste raidavonden in SSC rondlopen. Same met blues overigens, mensen die bij ons joinen hebben over het algemeen Kara al grotendeels of helemaal gecleared.
Ma iedereen moet toch ergens beginnen
Je hebt toch niet in 1x pats boem epics

Ma wie heeft er nou nog op 70 greens :S ?
Ik zelf ben nu full bleu gear op level 50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Iemand hier die Cooldown Timer2 gebruikt? (ace2 addon, curse link: http://wow-en.curse-gaming.com/downloads/details/2036/ en hij staat op http://files.wowace.com) Het is namelijk zo dat hij niet alles meer tracked. Rapid Fire op me hunter, Innervate, Dash, Frenzied regeneration op me druid. Weet iemand hoe ik dit zelf moet aanpassen zodat het wel werkt?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Potame schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:06:
Een uiterst goeie kara week geweest voor onze guild :) Moroes, opera event en curator neergelegd (first guild kills). Vooral curator was een erg gaaf gevecht zeg :) Toen hij op 15% was en in z'n enrage ging voelde iedereen dat hij neer zou gaan en dat was te horen op teamspeak :D Een erg mana intensief gevecht, en de eerste pogingen resulteerden ook in een wipe doordat de healers en dps /oom waren op 40-50%. Toen toch de RL overgehaald om mij maar constant op curator te laten dpsen (shadowpriest) en hij ging op de 2e poging neer :) (eerste poging was er iemand DC-ed)
Heerlijk om in z'n evocation m'n shadowfiend op''m af te sturen :D Full mana for me en bijna heel m'n party.
Chess event was trouwens echt free epics...
hij was makkelijker, nu speelt mediev vals(pas hadden we nog mij(healer) + boss over en moesten we wegrennen :P

onze server kwam helaas pas op om raid tijd(18:40). toch nog gruul (met slechte setup vanwege de server) gruul down (8 healers 4 prot warriors :P).

daarna magteridon voor de 2e keer neer (1e try). en mijn ssc gear complete :). Daarna voor de gein ook mijn huhuran gear aan gedaan en ik had 462 NR unbuffed :O. maar goed dus 292 lvl 70 epics en 322 met epic lvl 70 shoulders(van een van die draken).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:47:
[...]

Maar iedereen moet toch ergens beginnen
Je hebt toch niet in 1x pats boem epics

Maar wie heeft er nou nog op 70 greens :S ?
Ik zelf ben nu full bleu gear op level 50 :P
Je level 50 blues zijn heel binnenkort geen fuck meer waard. :)

Ik heb overigens de AH als marktplaats ontdenkt, beetje laat ... maar okee. Er valt best wel poen mee te verdienen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

zo een leuke en productieve avond achter de rug :)

eerst mijn lock 3/4 lvl omhoog geduwd. paar openstaande quest even inleveren. ging goed, gaat goed. nu al helemaal nu ik mijn specc heb verandert. werkt goed dat Shadow Trance :)
thnx Tom!

daarna een maatje van me even richting de 58 gelvld. nog een klein beetje en dan kan ie naar Outlands. WPL & EPL stonden op het menu, flink wat quest daar voor hem afgerond, en zelf nog wat quests voor mij ingeleverd :P

maar daarnaast best leuke drops gehad. Gryphonwing Long Bow dropte ook meteen kunnen verkopen voor 40G :9. een of andere dwaze hunter die doet even aan onze group mee voor een quest dropt die boog. dus ik zeg if you need you need. neej was niet nodig blabla. OK, wij met zn 3en er op greed-en. ik win hem, die kerel meteen you want to sell it. jow. liep die 2 sec later bere trots met zn nieuwe boog rond... |:( die kerel was echt echt dom. verder nog wat groen zooi gedropt, maar op een behoorlijk tempo ook nog. viel echt op dat om de 7-10 corpses wel weer een green dropte en geeneens slechte ook nog.

maar goed ik hoop dat die maat van me snel op een hoger niveau komt zodat ie mijn lock ook flink kan gaan boosten.

morgen ga ik even verder hunten met hem om nog dichterbij de 58 te komen. kan mijn lockje ook even lekker uitslapen.

tot morgen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ok dit was echt te grappig vanavond :D
Ik heb eeb 70 lock en een 70 paladin. De lock is mijn main. Nu heb ik mijn pala een week gelee naar prot gespecced. Allemaal erg cool enzo en instances gaan ook prima, dus ik wilde kara in met loladin. Ik dat posten op ons forum, en nee nee dat kan niet, is een alt en paladins kunnen niet tanken enzo bla bla bla. Naja vanavond Kara raid, dus ik stond klaar met mijn lock, hmm geen paladins, Atlas kun jij op je pala komen. Ik zo van, ja alleen als ik mag offtanken. Nou vooruit dan :P
Naja paladins kunnen prima undead tanken dus dat was geen probleem. Toen kwamen we bij Huntsman aan. Ok Atlas jij pakt het paard. Okee, dus ik paardje tanken met exorcism, holy shield en wat AoE, komt Huntsman daar aan gewandeld. Hij wandelt lekker door mijn AoE heen en gaan op mij inhakken terwijl mijn Holy shield up is. Gevolg: Warrior krijgt met geen mogelijkheid die huntsman van mij af. :P Dus toen mocht ik ze beide maar tanken, en die warrior stond er echt zo naast van "wtf?" . Naja op 8% oid gaat ie op zijn paard zitten, en de warrior zou hem dan tanken. Dat beest valt mij toch aan, waardoor ik meer aggro opbouw (holy shield ftw) en die warrior hem ook niet van me af krijgt, ok dan gaan we wel zelf tanken. De warrior is al DPS verder gegaan :+
Daarna door naar Moroes, na 2x een reset ook down. Maiden moest ik opeens naar healing gear vor Blessing of Sacrefice, maar die ging voor de eerste keer ook down \o/. Daarna Opera, en we kregen de Wizard of Oz (na een gnome te hebben geofferd O-) ). Dat ging ook prima, ook 1e try neer. En dit was voor het eerst dat wij zover kwam op 1 avond :o

Kortom: Mijn Paladin wordt nu mijn main O+ :P

Aan het einde van de run ook nog een whisper van de Priest leaeder: Pleasure to heal you mate! :)
Dat vond ik dan wel erg cool :)

[ Voor 6% gewijzigd door Atlas op 31-05-2007 02:03 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:43:
[...]

Je level 50 blues zijn heel binnenkort geen fuck meer waard. :)

Ik heb overigens de AH als marktplaats ontdenkt, beetje laat ... maar okee. Er valt best wel poen mee te verdienen. :)
Nee, ma de epics van level 60 zijn ook niet veel meer waard op 70

De vergelijking die je maakt slaat nergens op

Als ik op level 50 al full bleu kan zijn dat zal het op level 70 nog makkelijker gaan omdat er dan veel meer bleu's te krijgen zijn
Dat wil niet zeggen dat ik voor bleu's ga ;)

@Notimeremains
Woah die bow daar ben ik momenteel naar opzoek
ik ga meer voor de stats ( agi >:) )
Bij ons ging die bow laast voor 30g weg en had daarvoor paar nieuwe spullen gekocht
dus kon ik de bow niet kope :(

En nu heb ik de geld ervoor zie ik em niet meer :'(

Vraag : Is er niet een addon , als je drukt op 1 knop dat je dagger na ofhand gaat en je sword na mainhand komt , want ik wil met mijn rogue full sub gaan en hemo gebruiken ma heb gehoord dat hemo met 1 h slow swords erg goed werkt

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 03:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Atlas schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 02:01:
holy shield dmg icm imp Righteous Fury ftw
Even aangepast zodat het wat meer klopt, hoewel die 50% block increase best fijn is, is die holy damage, vooral icm Righteous Fury reuze handig en zowat de ultieme threat tool (samen met je andere holy damage).

Hoe ging het overigens met je mana vanavond? Tenzij je JoW op bosses hebt (en rustig aan doet met Consecrations), zelf BoW ophoudt (ipv BoK ;() is het best lastig met een redelijke gimped mana-pool ivm een ret of holy pally lijkt me zo. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus beetje gezocht en had zon addon gevonden
weapon swap
Dus had het gedownload en vervolgens deze macro gemaakt want dat moest stond in de beschrijving
http://img234.imageshack.us/my.php?image=naamloosmg4.jpg

Maar er gebeurt nieks ze worden niet met elkaar gewisseld :S
Ik heb sterk het vermoeden ik de script fout heb ofzo

Wat ik wil is dat als ik op de macro knop druk dat man dagger na ofhand gaat en mijn sword na main hand komt
Kan iemand mieschien voor een kleine moeite die macro voor me uittypen want heb steeds het gevoel dat ik het fout uittyp

dus ik wil graar deze in mijn mainhand als ik uit stealth ben gekomen en ambush heb gedaan
http://www.wowhead.com/?item=17705
en deze in mainhand als ik in stealth ben en als ik uit stealth ga dat die na ofhand gaat
http://www.wowhead.com/?item=4091

Bijv door op Z te drukken dat ze dan gaan switchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 05:13:
Ik heb dus beetje gezocht en had zon addon gevonden
weapon swap
Dus had het gedownload en vervolgens deze macro gemaakt want dat moest stond in de beschrijving
http://img234.imageshack.us/my.php?image=naamloosmg4.jpg

Maar er gebeurt nieks ze worden niet met elkaar gewisseld :S
Ik heb sterk het vermoeden ik de script fout heb ofzo

Wat ik wil is dat als ik op de macro knop druk dat man dagger na ofhand gaat en mijn sword na main hand komt
Kan iemand mieschien voor een kleine moeite die macro voor me uittypen want heb steeds het gevoel dat ik het fout uittyp

dus ik wil graar deze in mijn mainhand als ik uit stealth ben gekomen en ambush heb gedaan
http://www.wowhead.com/?item=17705
en deze in mainhand als ik in stealth ben en als ik uit stealth ga dat die na ofhand gaat
http://www.wowhead.com/?item=4091

Bijv door op Z te drukken dat ze dan gaan switchen
http://capnbry.net/wow/

pak stancesets en weapon quick swap van die site af
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:46:
Welk programma gebruiken jullie om te zien wie de meeste damage doet in een instance?
Atm gebruik ik damagemeter....

Maar volgens mij klopt dat niet echt met ranged attackets en mijn pet.
Bij mij sta ik nr1 kwa damage.. en mijn cat staat ook apart in de lijst. En bij iemand anders sta ik bv 2e of 3e..
Heb ik ook, damagemeter werkt gewoon niet goed voor een hunter. Als hunter zie ik mezelf redelijk gelijk met een mage/rogue in een 5 man, iets eronder maar hij telt de pet apart. Als ik dan als een andere class een groep doe met een hunter, dan staat hij op minder dan 50% van de andere dps en vaak nog onder de tank. Terwijl ik wel weet dat hij het goed doet, goede gear en de run loopt soepel. Het heeft met de afstand te maken, staat hij op meer dan 30 yards dan wordt het niet geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:42:
[...]

Heb ik ook, damagemeter werkt gewoon niet goed voor een hunter. Als hunter zie ik mezelf redelijk gelijk met een mage/rogue in een 5 man, iets eronder maar hij telt de pet apart. Als ik dan als een andere class een groep doe met een hunter, dan staat hij op minder dan 50% van de andere dps en vaak nog onder de tank. Terwijl ik wel weet dat hij het goed doet, goede gear en de run loopt soepel. Het heeft met de afstand te maken, staat hij op meer dan 30 yards dan wordt het niet geteld.
learn2sync :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:24

JSchut

.....

Gister voor het eerst een Heroic ingedoken met me rogue. Slave Pens om te beginnen ;)

Waren wel wat problemen met CC en healing maar dat loste zich snel op. (Was iedereen zijn/haar eerste heroic). Uiteindelijk instance clear en een leuk drop voor me :) http://thottbot.com/i30538

Moet zeggen dat Slave Pens me opzich erg meeviel qua moeilijkheid. Hoe kan ik Underbog/Ramparts/Blood Furnace vergelijken? Stuk moeilijker of ongeveer zelfde niveau?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
die leggings had ik ook op mijn eerste heroic sp ooit :D
guildie van me heeft hem nog nooit zien droppen en heeft een periode elke dag heroic sp gedaan (in totaal al 15+ keer ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 16:59
Slamdance schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:51:
Ik weet niet of het nog zo is hoor, maar de eerste persoon die exalted was op de PTR is het geworden door meerdere malen op een dag de quests te doen, omdat na elke crash de daily quests gereset werden. Ores inleveren gaat dan heel snel als de server elke 5 minuten crashed ;)
Het was dus niet zo. :P

Gister was ik laat thuis, maar wilde toch wel even de daily quests afronden, lang verhaal kort, ik lag er om 3 uur pas in en om 6 uur ging de wekker weer, woei! Vandaag de zombie uithangen op kantoor. :+

Hoe dan ook, nog 11.393 rep en ik ben er, denk zondag, misschien zelfs zaterdag, mijn vliegende draakje te hebben.

Ik ben inmiddels zo gewend aan het orc zijn dat ik straks niet naar IF ga maar Orgrimmar doodleuk binnenloop....
In de Netherwing Ledge mines wordt er trouwens ook gebroederlijk (horde&allies) flayers en ravagers gekilld, zeer weinig tot eigenlijk geen gegank en zelfs elkaar uit de brand helpen als het dreigt mis te gaan. Netjes wachten op elkaar op die vliegende stenen voor dat aanlandingspunt om relics te verzamelen en dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Die problemen die fidelo beschreef ken ik eigenlijk niet. Misschien omdat ik een 'lazy hunter' ben die in raids zijn pet nooit gebruikt (afgezien van een enkele petpull). Dus de damage die ik doe verschijnt dus 1 op 1 in de damagemeters. En no way dat ik dan onder de tank terecht kom. Dus hoogstwaarschijnlijk een syncprobleem. Ik heb in iedergeval mijn pet apart van mijn damage staan. Ben overigens sinds gisteren overgestapt naar SWstats, en deze is imho beter in te stellen dan Damagemeters.
Gisteren eindelijk een vervanging gekregen voor mijn blue valanos bow :+ (nl. de gun van de Opera event). Moet alleen nog even een ammopouch halen in nagrand en nieuwe bullets in HH.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Zjanzjak schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:58:
[...]

In de Netherwing Ledge mines wordt er trouwens ook gebroederlijk (horde&allies) flayers en ravagers gekilld, zeer weinig tot eigenlijk geen gegank en zelfs elkaar uit de brand helpen als het dreigt mis te gaan. Netjes wachten op elkaar op die vliegende stenen voor dat aanlandingspunt om relics te verzamelen en dat soort zaken.
yup totdat het grootste deel van de eerste lichting zijn drake heeft :P
ben pas halverwege ondergweg naar revered, door de server downtime gisteren niet mijn daiyl quests kunnen doen, duurt nog wel 2 weken voor ik er ben denk ik, tenzij ik geluk heb met eggdrops

btw als je de vliegroute volgt van die transporters, kan je spots vinden waar je niet hoeft te delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
JSchut schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:51:
Gister voor het eerst een Heroic ingedoken met me rogue. Slave Pens om te beginnen ;)

Waren wel wat problemen met CC en healing maar dat loste zich snel op. (Was iedereen zijn/haar eerste heroic). Uiteindelijk instance clear en een leuk drop voor me :) http://thottbot.com/i30538

Moet zeggen dat Slave Pens me opzich erg meeviel qua moeilijkheid. Hoe kan ik Underbog/Ramparts/Blood Furnace vergelijken? Stuk moeilijker of ongeveer zelfde niveau?
Alle heroics zijn nu zwaar generfed.

Gisteren heroic Arcatraz gedaan, wat een easy instance is het nu geworden.
Pugging Arcatraz normal mode is een grotere uitdaging dan Heroic met members van mijn raidgroup. Is nu gewoon te makkelijk voor woorden, mindflay nog maar voor 5k, 2 spawn van skyriss doet geen eens mindflays meer. Jammer van de uitdaging :p

Ik denk dat mechanar met de 2de boss een grotere uitdaging is dan Arcatraz, vooral omdat de kite en kill-tactic niet meer toepasbaar is, en je nu rekening moet houden met 3 flame-elementals.

[ Voor 9% gewijzigd door sabriel op 31-05-2007 09:11 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 03:13:
[...]

Nee, ma de epics van level 60 zijn ook niet veel meer waard op 70
? :P
Tuurlijk, er zijn betere te krijgen, misschien wel zelfs blue, of nog erger green. Maar er zijn echt epics bij die nog super zijn. Neltharion's tear, Trinket van Sapphiron, de T3 ringen van KT..
thewizard2006 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:07:
[...]
als je full tier 4 of kara epics heb dan ben je kwa skill in mijn ogen een stuk verder als je alleen maar craftables hebt. (zeker omdat full kara beter is dan full craftable uiteindelijk)
:') :Y) :z , Dream on...Waar de *** vind jij een belt/gloves/robe die net zoveel +dmg heeft als spellfire, of een boots/shoulders/robe als van frozen shadowweave?
Waaruit maak je dat op, dat het beter zou zijn? Echt, TK items komen in de buurt, omdat ze dan vooral veel INT+sta meer hebben, damage is dan te evenaren.. Ik wens je veel succes met het bijhouden van een mage in full craftables, als mage met karazhan epics... Depends welke spec natuurlijk, maar wat je hier neerkwakt is echt bullshit.
Onzin inderdaad. Je komt er met full green niet in, klopt. Dat is niet omdat je niet serieus zou spelen, maar puur omdat zo'n guild geen mensen meer gaat gearen in Kara als ze zoals wij de meeste raidavonden in SSC rondlopen. Same met blues overigens, mensen die bij ons joinen hebben over het algemeen Kara al grotendeels of helemaal gecleared.
Same here.. Een must is dat je alle trials done hebt, behalve die van magtheridon(zodat we je kunnen attunen als we magtheridon gaan). SSC moet je ook de quest voor hebben..
Je gear moet goed zijn, iig wel laten zien dat je er effort in gestoken hebt. Craftables of instanced maakt niet uit, maar full blue's is sowieso een nogo..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Wat houd dan "attunen" in? Zie het overal en als ik probeer op de zoeken wat het is, zie ik het woord alleen maar steeds op dezelfde manier gebruikt, maar nergens uitleg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:27: Log in op wow, geen guild meer. mwhahahahaha en opzich wel grappig dat ik veruit de meeste dmg deed in de raids en dit vaak een major probleem was. Dat krijg je als je mensen recruit op items (al die craftable epics pffff) skills > items.

Daarnaast, wat vinden jullie van al die craftables. Ik vind het erg jammer om te zien dat een hoop (lees: veel maar zeker niet alle) mensen al die mooie items hebben met weet ik vee hoeveel spelldmg of attack power, maar hun skill zuigt zwaar. Ik vind het erg jammer dat er weinig onderscheid is kwa items tussen mensen die karazhan doen (want als je verder komt zijn de items wel veel beter) en degene die alleen maar farmen. Recentelijk met een mage, full purple/craftable en zelfde spec, in karazhan en in the end stond ik op 1.4mil dmg en hij op 1.0 mil dmg :S
Ik denk dat je gewoon je eigen spel moet spelen. Het is wel typisch nederlands om als je iemand in een dure auto ziet rijden om dan meteen te denken dat dat vast een sukkel, crimineel of patser is, en daar negatief op af te geven. Je kan beter gewoon zelf spelen dan in een stad iedereen te inspecten en dan iedereen een noob (mindere gear) of een nolife (betere gear) sukkel te vinden.

Maar mwah, je geeft zelf al aan waar het probleem ligt. Beetje vreemd dat iemand die zoveel belang hecht aan 'skill' dat toch niet lijkt te hebben. Skill is niet alleen maximum damage, dat is juist gedoseerd damage. Een goede speler kon dat altijd al, nu kan iedereen dat als hij KTM installeert. Je kan het wel 'grappig' vinden dat je continu je raids in problemen bracht door aggro te trekken en te wipen door je coole l33t damage, ik zou dan die speler die 1m damage doet een betere speler vinden dan die 1.4m damage speler die je raid continu wipet.

Ik vind het juist goed dat je craftables hebt. Spelers moeten beloond worden door inspanningen, en een of een paar heroics met succes doen en dan veel tijd kwijt zijn met de mats farmen is een inspanning. Een hoop spelers joinen een guild die de raids allang op farm hebben en krijgen dan de epics gratis terwijl ze eigenlijk gewoon meelopers zijn. Ik zou juist een speler met een top craftable een betere speler vinden dan een speler die een epic van aran of curator draagt, want dat zegt eigenlijk nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:14
DizzyWeb schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:31:
Wat houd dan "attunen" in? Zie het overal en als ik probeer op de zoeken wat het is, zie ik het woord alleen maar steeds op dezelfde manier gebruikt, maar nergens uitleg :?
dat je quests doen ( voor een key meestal ) zodat je de instance in kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als druid tank zit je totdat je leuke tier4 dingen krijgt voor 80% in blues en 20% in greens, worden die dan bij jullie ook niet toegelaten? ookal is dat het beste wat er voor een druid beschikbaar is (ok er is 1 drop van de maiden die nice is en een dropje van moroes, maar dan moet je nog geluk hebben)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:37:
[...]
Ja want het duurt maar een WEEK.
Er zat een kleine bug in. Het startte op woensdagochtend maar de einddatum stond op dinsdagochtend omdat in de USA de maintenance een dag eerder is. Dus dinsdagochtend kon je de quests al niet meer doen. Het was dus duidelijk minder dan een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:14
eendje schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:34:
als druid tank zit je totdat je leuke tier4 dingen krijgt voor 80% in blues en 20% in greens, worden die dan bij jullie ook niet toegelaten? ookal is dat het beste wat er voor een druid beschikbaar is (ok er is 1 drop van de maiden die nice is en een dropje van moroes, maar dan moet je nog geluk hebben)
over het algemeen ligt dat eraan hoever de guild is en daarnaast kun je in heroics of waar dan ook makelijk je gear blue maken.
Maar ik heb ook een green gehad die alsmaar weer beter bleek te zijn dan alle blues. Die heb in in kara vervangen, en het is nou niet dat je full blue moet zijn om kara in te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

sabriel schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:10:
[...]

Ik denk dat mechanar met de 2de boss een grotere uitdaging is dan Arcatraz, vooral omdat de kite en kill-tactic niet meer toepasbaar is, en je nu rekening moet houden met 3 flame-elementals.
De Nethermancer? Als je een hunter in je groep heb is ze net zo makkelijk als voorheen.
Wij doen het meestal als volgt:

Iedereen staat op het glas van de brug. Op die manier ben je een soort van out-of-combat. De tank staat net op de rand van glas/steen, de rest daar achter.
Hunter pakt zijn pet, stationeert hem vlak voor de tank en cast misdirection op hem. Hunter pullt de Nethermancer die vervolgens naar de pet rent. De 3 elementals zullen vervolgens achter de hunter aangaan (in ieder geval 2, kan voorkomen dat er 1 naar de pet gaat) die ze vervolgens kite naar de kamer van de calculator. De tank pakt aggro van de nethermancer en brengt haar weer terug in d'r kamer. De rest doet gewoon dps/healing terwijl de hunter de elementals bezig houdt op de brug. Gaat prima met 4 personen.

De elementals resetten dus NIET zodra ze zich bevinden op het glas, de baas zelf WEL.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Bokkie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:01:
btw als je de vliegroute volgt van die transporters, kan je spots vinden waar je niet hoeft te delen :P
Thanks voor de tip, had er eigenlijk niet zo'n aandacht aan gegeven en vond die ene zwevende steen wel een ideale spot dus eigenlijk nooit verder gezocht. Als ik echt alle quests gedaan heb en die blijft alleen over dan ga ik het wel na, anders ga ik gewoon met andere quests verder, probeer het namelijk een beetje te combineren.
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:34:
Je kan beter gewoon zelf spelen dan in een stad iedereen te inspecten en dan iedereen een noob (mindere gear) of een nolife (betere gear) sukkel te vinden.
Ik vind iemand zijn onderschrift op het wow-forum altijd wel leuk:
The most important thing to remember in WoW is that anyone who has accomplished more than you has no life, and anyone who has accomplished less is a noob.

Je maakt trouwens verder een erg goed punt mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister weer Unidentified Plant Parts wezen farmen voor rep, ging lekker (20+ per uur). Maar tegelijk ook 2 Primal Life (20 Motes) per uur te pakken. Vond ik opzich best lekker gaan, ik dacht dat die dingen zo lastig te vinden waren...
Kan ik na het weekend gelijk aan de slag als ik mijn Alchemy 300+ heb; bijna alle mats bij elkaar.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
jarnotjuh schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:26:
? :P
Tuurlijk, er zijn betere te krijgen, misschien wel zelfs blue, of nog erger green. Maar er zijn echt epics bij die nog super zijn. Neltharion's tear, Trinket van Sapphiron, de T3 ringen van KT..
Kiss of the Spider op onze haste freak rogue. :)
Same here.. Een must is dat je alle trials done hebt, behalve die van magtheridon(zodat we je kunnen attunen als we magtheridon gaan). SSC moet je ook de quest voor hebben..
Je gear moet goed zijn, iig wel laten zien dat je er effort in gestoken hebt. Craftables of instanced maakt niet uit, maar full blue's is sowieso een nogo..
Trials hoeft niet direct, zijn we in de guild zelf ook druk mee bezig en er zijn vrijwel altijd wel mensen geïnteresseerd in heroics. SSC quest bij voorkeur wel, en dan liefst ook de essence van Nightbane omdat we nauwelijks nog in Kara komen.

Gisteren waren we een beetje zwaar kut bezig. Wipe op Maulgar doordat de mage tank neer ging. Tweede try toch neer.
RL: [shoulders of the nogwat] listed classes roll
RL rolls 98
Halve raid: gz h4x0r

Daarna wipe op Gruul doordat de derde pala de bubble rotation op de silences niet begreep, tweede poging ook neer. Toen naar Magtheridon waar we zo kut liepen te spelen dat we zelfs respawns hadden na een tijdje. :/ Uiteindelijk toch neer, maar toen was het inmiddels half twaalf, dus geen SSC meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Kiss of the Spider BAH, hoeveel Maexxna kills heb ik daar wel niet voor gedaan. Was trouwens top DKP, had niks uit Naxx gehaald, had alles opgespaard en toen stopte we met raiden door het nieuwe pvp system :( Al die paar honderd uur voor niks geraid toen ;p behalve de fun natuurlijk

Naxx >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Exitium schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:53:
Trials hoeft niet direct, zijn we in de guild zelf ook druk mee bezig en er zijn vrijwel altijd wel mensen geïnteresseerd in heroics. SSC quest bij voorkeur wel, en dan liefst ook de essence van Nightbane omdat we nauwelijks nog in Kara komen.
Ach, als je voidreaver easy peasy kan killen, en als je al'ar nu ook down hebt.. Dan zou je die mensen daar een trial kunnen geven, zoals ze met mij in SSC gedaan hebben. Je kan die mensen dan ook daar laten inspringen, wanneer er iemand niet is.
SSC is nu grotendeels op "farm", alleen vashj is pas 1x gekilled, moet zien of ie deze week neergaat tho.. Vanavond hopelijk alle farmbosses in 1x, zodat we alle iets lastigere bosses met flask kunnen doen.. Voor lurker/morogrim heb je echt geen flask nodig.

Denk ook wel dat je dat mag eisen aan een speler die zo'n guild wil joinen, dat ie all zijn attunements en quests af heeft voordat ie joined. :)
6 dagen in de week van 18:45 tot 23:45 is in mijn ogen toch wel hardcore, en dan zaterdag karazhan alt farm dag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0isH schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:12:
Ik zit met een klein probleempje, ik heb net de laatste versie van ag_unitframes gedownload. Het werkt allemaal wel maar ik kan nu de buffs niet meer zien staan onder de partyframes. Ik moet nu eerst iemand aanklikken om te kijken welke buffs hij/zij heeft. Weet iemand of je met ag_unitframes gewoon die buffs daar wel kan laten zien?

(ik had eerst xperl maar ik vind de ag frames er wat strakker uitzien en het gebruikt minder geheugen)
Weet niet of je 't probleem nog hebt ('t is tenslotte al weer bijna een dag oud :P) maar het is zeker mogelijk om buffs/debuffs te tonen onder (of boven, of naast, of...) je party frames. Ik praat ff uit m'n hoofd, maar volgens mij heet het "aura position". Die kun je per unit frame - en dus ook voor je party frames - inrichten zoals je zelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:15
Hehe 3 rolls op Maulgar loot gisteren: 97, 99 en 100. 2 gasten hard balen :D

Wij hebben gisteren ook wipe avond op Gruul gehad, gewoon steeds mensen die doodgingen door shatters. Denk dat het algemeen slack avond was dan als ik het zo hoor :)
Gelukkig hadden we em uiteindelijk toch nog neer anders was ik echt frusti geweest na zo'n avond wipen.

[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 31-05-2007 10:15 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
jarnotjuh schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:03:
[...]

Ach, als je voidreaver easy peasy kan killen, en als je al'ar nu ook down hebt.. Dan zou je die mensen daar een trial kunnen geven, zoals ze met mij in SSC gedaan hebben. Je kan die mensen dan ook daar laten inspringen, wanneer er iemand niet is.
SSC is nu grotendeels op "farm", alleen vashj is pas 1x gekilled, moet zien of ie deze week neergaat tho.. Vanavond hopelijk alle farmbosses in 1x, zodat we alle iets lastigere bosses met flask kunnen doen.. Voor lurker/morogrim heb je echt geen flask nodig.

Denk ook wel dat je dat mag eisen aan een speler die zo'n guild wil joinen, dat ie all zijn attunements en quests af heeft voordat ie joined. :)
6 dagen in de week van 18:45 tot 23:45 is in mijn ogen toch wel hardcore, en dan zaterdag karazhan alt farm dag. :P
Als we VR en Al'ar neer zouden hebben wel, maar dat heeft alleen de top guild op onze realm. :P Wij beginnen net aan SSC, voor de patch Morogrim een paar keer geprobeerd, na de patch Hydross op 22% zonder pots. Raiden op woensdag (Gruul, Mag en SSC), vrijdag (in principe 2x Kara maar met genoeg mensen een 25 man iets, nu trials), zondag (SSC) en dinsdag. (SSC)

Wat is nu trouwens de volgorde qua moeilijkheid in SSC/TK? VR is de makkelijkste, maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Atlas schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 02:01:
Ok dit was echt te grappig vanavond :D
Ik heb eeb 70 lock en een 70 paladin. De lock is mijn main. Nu heb ik mijn pala een week gelee naar prot gespecced. Allemaal erg cool enzo en instances gaan ook prima, dus ik wilde kara in met loladin. Ik dat posten op ons forum, en nee nee dat kan niet, is een alt en paladins kunnen niet tanken enzo bla bla bla. Naja vanavond Kara raid, dus ik stond klaar met mijn lock, hmm geen paladins, Atlas kun jij op je pala komen. Ik zo van, ja alleen als ik mag offtanken. Nou vooruit dan :P
Naja paladins kunnen prima undead tanken dus dat was geen probleem. Toen kwamen we bij Huntsman aan. Ok Atlas jij pakt het paard. Okee, dus ik paardje tanken met exorcism, holy shield en wat AoE, komt Huntsman daar aan gewandeld. Hij wandelt lekker door mijn AoE heen en gaan op mij inhakken terwijl mijn Holy shield up is. Gevolg: Warrior krijgt met geen mogelijkheid die huntsman van mij af. :P Dus toen mocht ik ze beide maar tanken, en die warrior stond er echt zo naast van "wtf?" . Naja op 8% oid gaat ie op zijn paard zitten, en de warrior zou hem dan tanken. Dat beest valt mij toch aan, waardoor ik meer aggro opbouw (holy shield ftw) en die warrior hem ook niet van me af krijgt, ok dan gaan we wel zelf tanken. De warrior is al DPS verder gegaan :+
Daarna door naar Moroes, na 2x een reset ook down. Maiden moest ik opeens naar healing gear vor Blessing of Sacrefice, maar die ging voor de eerste keer ook down \o/. Daarna Opera, en we kregen de Wizard of Oz (na een gnome te hebben geofferd O-) ). Dat ging ook prima, ook 1e try neer. En dit was voor het eerst dat wij zover kwam op 1 avond :o

Kortom: Mijn Paladin wordt nu mijn main O+ :P

Aan het einde van de run ook nog een whisper van de Priest leaeder: Pleasure to heal you mate! :)
Dat vond ik dan wel erg cool :)
Ja ja, een paladin is eigelijk bijna altijd bezig met AOE tanking ook in kara ;) Bij sommige fights is het wel opassen geblazen though :P

Gister Attuman -> Shade gedaan waar ik alle MT'ed heb het is niks moeilijker voor de healer om een paladin te healen dan een warrior bij die bazen. Het word wel op passen geblazen op het moment dat je bij de prince komt, als je dan NIET 100% uncrushable word word je dik geraped in phase 2. Ben je dat wel? Dan mogen de healers uit hun neus eten ;)

Dat is eigelijk altijd het geval met paladins, ze krijgen iets meer damage, maar hun damage is veeel gelijker veel minder spikes door crushes terwijl warriors wel minder damage krijgen (defensive stance enzo) maar nog steeds crushes kunnen eten.
pasta schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 04:05:
[...]

Even aangepast zodat het wat meer klopt, hoewel die 50% block increase best fijn is, is die holy damage, vooral icm Righteous Fury reuze handig en zowat de ultieme threat tool (samen met je andere holy damage).

Hoe ging het overigens met je mana vanavond? Tenzij je JoW op bosses hebt (en rustig aan doet met Consecrations), zelf BoW ophoudt (ipv BoK ;() is het best lastig met een redelijke gimped mana-pool ivm een ret of holy pally lijkt me zo. :)
Nee hoor, Rightousness fury increased threat van HOLY SPELLS, dus bijv retribution aura en blessing of sanctuary doen NIET meer threat. Het zelfde geld voor holy shield, het is geen rechstreekse holy damage dus de threat van holy shield = 1 op 1. (nou ja, het is eigelijk 135% door de innate ability ervan).

Mana wise is het meestal goed te doen, alleen MOET je Maintanken als paladin helemaal sinds 2.1, bij moroes hou je het gewoon niet bij als je OTed omdat je gewoon geen damage krijgt. Ik Begin meestal met Avengers shield, dan holy shield voordat de baas er is, daarna jugdement of Wisdom en of Seal of rightousness of Vengeance (verschilt per baas) daarna gewoon holy shield spammen en concecration. Als ik een beetje mana problemen krijg blijf ik mijn Sor/SoV judgement combo ophouden en down rank holy shield en concecration tot ik weer wat mana heb. Ook gebruik ik vaak Major Rejuvenation potions ipv Healing pots, meteen handig ook me mana bijgevuld :)

Trouwens op tauntables bosses kan je heel lekker shield, gewoon shielden taunt in rammen en hem op je inlaten hakken, op het moment dat taunt weg is, snel je shield weg klikken en poef baas zit weer je op, toch 4/5s geen damage..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Exitium schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:18:
[...]

Wat is nu trouwens de volgorde qua moeilijkheid in SSC/TK? VR is de makkelijkste, maar verder?
IK zou zeggen:
Fathomlord -> morogrim -> lurker(niet echt lastig te noemen als iedereen kan lopen) -> Leotheras -> Hydross -> Vashj.
Hydross was voor de patch al lastig, en nu nogsteeds imho, vergelijkend met de andere bosses.
In TK weet ik het ook niet precies, maar ik denk dat Solarian en ongeveer Al'ar van gelijk niveau zijn, en void zit er net onder.. Kael uiteraard het lastigst.

VR is weer typisch zo'n gevalletje van "oh ik heb geen reactie vermogen en ik ga dood" gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
ik heb ook problemen met mijn bad add on die ik gebruikte. Ik had ArkInventory en dat was echt super!!!!! gewoon een perfecte add on voor mij. Na de patch 2.1.0 werkte hij normaal nog wel maar ik kon mijn bank niet meer openen. Toch wel handig als je er wat op wilt storen of er af wilt halen.... Nu Baudbag geinstalleerd maar dat is idd gewoon bout :S
Is er een nieuwe versie van ArkInventory? want ik kan er alleen 1 van een aantal maanden terug vinden
[...]

') :Y) :z , Dream on...Waar de *** vind jij een belt/gloves/robe die net zoveel +dmg heeft als spellfire, of een boots/shoulders/robe als van frozen shadowweave?
Waaruit maak je dat op, dat het beter zou zijn? Echt, TK items komen in de buurt, omdat ze dan vooral veel INT+sta meer hebben, damage is dan te evenaren.. Ik wens je veel succes met het bijhouden van een mage in full craftables, als mage met karazhan epics... Depends welke spec natuurlijk, maar wat je hier neerkwakt is echt bullshit.
De dmg is goed, de stats zijn crap. 1 klap je bent dood. mages met 6000 health en 8000 mana maar wel met 1000 spelldmg zijn imo een redelijk makkelijke kill. Zeker als je niet je aggro in de gaten houd. Waar ik mijn uitspraak op baseer is de ervaring die ik heb opgedaan en ik wilde graag weten van jullie of dat net zo word ervaren. Ik ben alle mages (5 stuks) in karazhan voor gebleven op dmg, ook de full epic hunters en rogues etc. en ik heb geen 1 craftable. Een mage met dezelfde skill maar meer spelldmg zou meer dmg moeten doen idd. En wat ik dus aangeef is dat degene die al die craftables hebben minder dmg doen (over het algemeen) en dus hun class niet door hebben of niet weten hoe ze moeten spelen.

@Fidelio. Je gaat er nu van uit dat ik de aggro pak doordat ik meer dmg doe dan die andere mage??? uhm niet dus. Het gaat er om dat je net onder de tank blijft zitten en dat heeft ook met skill te maken.

[ Voor 62% gewijzigd door thewizard2006 op 31-05-2007 11:00 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
jarnotjuh schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:33:
[...]

IK zou zeggen:
Fathomlord -> morogrim -> lurker(niet echt lastig te noemen als iedereen kan lopen) -> Leotheras -> Hydross -> Vashj.
Hydross was voor de patch al lastig, en nu nogsteeds imho, vergelijkend met de andere bosses.
In TK weet ik het ook niet precies, maar ik denk dat Solarian en ongeveer Al'ar van gelijk niveau zijn, en void zit er net onder.. Kael uiteraard het lastigst.

VR is weer typisch zo'n gevalletje van "oh ik heb geen reactie vermogen en ik ga dood" gevecht.
Klinkt goed. :D Had al gehoord dat Al'ar en Hydross de lastigere bosses zouden zijn op Vashj en Kael'thas na, toch leuk om dat bevestigd te zien worden. Hoop dat we met twee extra dps'ers en potted zondag die laatste stap kunnen maken op 'm, en dan op naar de rest. En dan met wat mazzel woensdag Maggy weer met genoeg mensen op de trial, zodat we daarna VR kunnen oneshotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
thewizard2006 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:49:
ik heb ook problemen met mijn bad add on die ik gebruikte. Ik had ArkInventory en dat was echt super!!!!! gewoon een perfecte add on voor mij. Na de patch 2.1.0 werkte hij normaal nog wel maar ik kon mijn bank niet meer openen. Toch wel handig als je er wat op wilt storen of er af wilt halen.... Nu Baudbag geinstalleerd maar dat is idd gewoon bout :S
Is er een nieuwe versie van ArkInventory? want ik kan er alleen 1 van een aantal maanden terug vinden
http://sourceforge.net/projects/wowaceupdater

ArkInventory is vandaag nog geupdate.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 03:34
Wiebbe schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:29:
[...]
Gister Attuman -> Shade gedaan waar ik alle MT'ed heb het is niks moeilijker voor de healer om een paladin te healen dan een warrior bij die bazen.
Is Maiden of Virtue niet lastig te tanken vanwege die silence/spell interrupt die je telkens krijgt? Of gebruik je vrijwel alleen maar instant casts?
Dat is eigelijk altijd het geval met paladins, ze krijgen iets meer damage, maar hun damage is veeel gelijker veel minder spikes door crushes terwijl warriors wel minder damage krijgen (defensive stance enzo) maar nog steeds crushes kunnen eten.
Een goede warrior krijgt net zo min crushing blows als ie netjes z'n shield block up houdt, dat is dus echt niet aan Paladins voorbehouden. Een druid tank kan crushing blows niet voorkomen, maar paladins EN warriors absoluut wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:33:
[...]

Uh, als shadowpriest moet je ook altijd op curator zijn, niks anders :) iig, de volgende try heb je na bijna 2 evocations hem wel neer, arcane resistance is echt een plus bij curator
Altijd, altijd, altijd? Bijna altijd, laatst hadden we 4 healers mee omdat er gewoon geen andere DPSers zich in hadden geschreven. Ik moest toen wel als shadowpriest op de adds omdat we anders gewoon DPS tekort kwamen voor de adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

DiS-K schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:00:
[...]

Is Maiden of Virtue niet lastig te tanken vanwege die silence/spell interrupt die je telkens krijgt? Of gebruik je vrijwel alleen maar instant casts?
Nah, de enige spell die een cast tijd heeft is bijv Avengers shield, maar als je die cast kan je volgens mij niet blocken/dogden of whatever, ik kreeg gister toen ik die spell caste op moroes 2 crushes achter elkaar terwijl holy shield op was. tijdens concecrate en judgement geld het weer wel, beetje rare fix :P
Een goede warrior krijgt net zo min crushing blows als ie netjes z'n shield block up houdt, dat is dus echt niet aan Paladins voorbehouden. Een druid tank kan crushing blows niet voorkomen, maar paladins EN warriors absoluut wel.
Euhm nee hoor..

Kijk maar, voor een warrior EN een paladin is het een must dat Holy shield of Shield block up zijn, een prot paladin heeft 8 charges in 10 seconden, genoeg om elke 1.25 een attack te blocken (eigelijk wat minder aangezien je telt vanaf de eerst block op het moment dat hij op zou zijn) Een prot warrior heeft 2 charges in 5 seconden, (duration is 6 maar je kan he refreshen op de 5) dus dat is elke 2.5s een block gegarandeerd uncrushable) Bij een baas die dus sneller slaat dan 2.5 seconden wordt je gewoon gecrushed als een warrior.. Je kan shieldblock spammen wat je wilt maar crushes komen er gewoon.

Bij de prince is zijn attack speed zo hoog als je dat combineert met Trash (soort windfury van um) dat je GEGARANDEERD crushes krijgt.. Een paladin kan uiteraard ook crushes krijgen maar die window is veeeel kleiner omdat je nou eenmaal zoveel charges hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
jarnotjuh schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:03:
6 dagen in de week van 18:45 tot 23:45 is in mijn ogen toch wel hardcore,
Is dit puur raiden?
Gewoon, ongechargeerd zonder enige bijbedoelingen (als het idd. puur om raiden gaat) maar wel een nieuwsgierige vraag; gaat dat niet vervelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Wiebbe schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:15:
[...]

Nah, de enige spell die een cast tijd heeft is bijv Avengers shield, maar als je die cast kan je volgens mij niet blocken/dogden of whatever, ik kreeg gister toen ik die spell caste op moroes 2 crushes achter elkaar terwijl holy shield op was. tijdens concecrate en judgement geld het weer wel, beetje rare fix :P

[...]

Euhm nee hoor..

Kijk maar, voor een warrior EN een paladin is het een must dat Holy shield of Shield block up zijn, een prot paladin heeft 8 charges in 10 seconden, genoeg om elke 1.25 een attack te blocken (eigelijk wat minder aangezien je telt vanaf de eerst block op het moment dat hij op zou zijn) Een prot warrior heeft 2 charges in 5 seconden, (duration is 6 maar je kan he refreshen op de 5) dus dat is elke 2.5s een block gegarandeerd uncrushable) Bij een baas die dus sneller slaat dan 2.5 seconden wordt je gewoon gecrushed als een warrior.. Je kan shieldblock spammen wat je wilt maar crushes komen er gewoon.

Bij de prince is zijn attack speed zo hoog als je dat combineert met Trash (soort windfury van um) dat je GEGARANDEERD crushes krijgt.. Een paladin kan uiteraard ook crushes krijgen maar die window is veeeel kleiner omdat je nou eenmaal zoveel charges hebt!
Dodged / parried een warrior niet meer dan een pallie?

Ik heb pasgeleden een warrior voor de volledige 8 seconden gebandaged. dodge dodge parry parry miss. Als je niet geraakt word dan verlies je toch ook geen charge ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26
DizzyWeb schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:31:
Attunement betekent simpelweg vertaald dat je ergens 'op afgestemd' bent. Bijvoorbeeld op een instance, zodat je daar in kan (soort key).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
ImdaMned schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:28:
[...]

Ik heb pasgeleden een warrior voor de volledige 8 seconden gebandaged. dodge dodge parry parry miss. Als je niet geraakt word dan verlies je toch ook geen charge ?
Volgens mij ook. Gemiddeld doge + parry ik net geen 40% (en mijn gear is nog niet super) en verder ook 26% block zonder shield block, dus totaal 66% kans om geen crushing te krijgen al default zonder er iets voor te doen.

Ook geldt hoe meer defense hoe groter de kans dat de boss jou 'missed', dus dat is ook prettig. Helaas heb ik hier geen percentage van uit me hoofd.

[ Voor 11% gewijzigd door Katala op 31-05-2007 11:36 ]

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Zjanzjak schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:26:
[...]

Is dit puur raiden?
Gewoon, ongechargeerd zonder enige bijbedoelingen (als het idd. puur om raiden gaat) maar wel een nieuwsgierige vraag; gaat dat niet vervelen?
Yep, pure raiding... Je hoort oom 18:45 @ plaats van bestemming te zijn, ben je er niet krijg je geen inv, of iig niet voor de andere die er wel zijn.
Soms ook pas om 19:00 - 19:15, maar buffen @ 19:00 hebben we eigelijk altijd nog wel gehaald..

Voor mij verveelt het niet, mits ik een inv krijgt. Ik verveel me juist meer als ik GEEN invite krijg, dan moet ik weer gaan lamballen op een alt.. :P Raiden is vet! Nieuwe bosses leren, anderen blamen @ l2walk enzo, dat soort shit..
Eergister eerste avond op al'ar, gister ging ie neer waar ik niet bij was. Maar of ie nou lastig te noemen is, nou nee.. Toen hadden we echt een paar whipes waar tanks niet op de randen stonden van plateau's, = geen heals = dood.
Maar ook mensen die dan niet weten dat je adds moet slopen, en die gaan dan op de boss lopen nuken... L2tactics again. :D

Leotheras beats all tbh, hebben we 3 avonden @ gezeten,zo'n 17 uur dus. En Vashj ging de 2de avond neer.. :P
Nofi, maar met encounters zoals lurker, leotheras kan je echt zien wie "de minder oplettende" zijn in raids. Als je daar doodgaat is het je eigen schuld, klaar... Je krijgt echt te weinig dmg om er snel aan dood te gaan...

[ Voor 13% gewijzigd door enira op 31-05-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
*crappy dubbelpost deteleted*

Dan maar een reply op jarnotjuh van maken:

Raiden is goed spul, maar je moet het niet doen omdat de guild het van je eist. Zodra het geforceerd word is de fun er snel vanaf. Persoonlijk moet ik niet denken daan 6 dagen raiden van 1900 tot 2400. Is me allemaal net ietsje te vroeg / te laat en te veel. Zit nu zelf op 4 dagen van 20.00 tot 23.00 en dat gaat ook best.

[ Voor 183% gewijzigd door ImdaMned op 31-05-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:39:
[...]

Vrij lang "look@me, I have no life" verhaal !
Jarno, kom je nog wel eens buiten??, of was de guildmeeting de laatste keer?

[ Voor 8% gewijzigd door Smultie op 31-05-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

Battlemaster heals zijn verwaarloosbaar. Je krijgt geen aggro voor overhealing, en de aggro die je krijgt op een proc is minimaal. Mongoose is met een devastate build ongeveer 75% van de tijd op, geeft meer dan 4% dodge (wat echt vrij huge is, de 120 agi stackt ook nog eens met kings) en 4% crit. Die crit die je krijgt op je shield slam, plus nog eens de extra rage die je krijgt van white crits is meer aggro dan battlemaster ooit zou kunnen doen.
ben tot nu toe 1x gecrushed in de prince fight, en dat was omdat ik ipv shield block stoneform deed 8)7

http://www.wowhead.com/?item=28528 + http://www.wowhead.com/?item=24125 tegelijk aandonderen kom je vrijwel zonder klappen het grootste deel van phase2 door als je dps los mag gaan.
Volgens mij ook. Gemiddeld doge + parry ik net geen 40% (en mijn gear is nog niet super) en verder ook 26% block zonder shield block, dus totaal 66% kans om geen crushing te krijgen al default zonder er iets voor te doen.

Ook geldt hoe meer defense hoe groter de kans dat de boss jou 'missed', dus dat is ook prettig. Helaas heb ik hier geen percentage van uit me hoofd.
Crushing blows werken helaas iets anders. Ze komen aan het einde van de combat table, dus ze nemen de plek in van normale hits. miss/dodge/parry/block komen aan het begin van de combat table, dus nemen ook de plek in van normale hits. Dat betekent dus dat hoe meer m/d/p/b je hebt, hoe minder normale hits je zal nemen.

Pas vanaf 85% migitation begin je crushing blows van de combat table af te drukken (wat je dus doet met shield block). Wat natuurlijk wel zo is is dat alles wat niet een block is (en dus alleen een miss/parry/dodge kan zijn als je shield block aan hebt, omdat je hits en crushes van de combat table duwt) geen charge gebruikt en je dus met een beetje migitation de kans op crushing blows echt verwaarloosbaar is op bosses die sneller slaan dan 2x per 6 seconden.

[ Voor 29% gewijzigd door Hmzaniac op 31-05-2007 11:53 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ImdaMned schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:28:
[...]

Nee hoor, zolang de race en gear hetzelfde is hebben warrior en paladins precies dezelfde avoidance. Een paladin zal juist meer avoidance hebben en minder HP omdat een paladin maar 30% block krijg tegen de 75% van de warrior. (als je talents mee rekent heeft een warrior 5% shieldblock wat de pala mist).

Om dus uncrushable te halen moet een paladin veel meer avoidance stacken, hij moet ongeveer op de 75% uitkomen buffed om samen met holy shield uncrushable uit te komen. Een warrior is al naakt bijna uncrushable met shield block. Uiteindelijk komt het bijna ophetzelfde neer met het verschil dat een paladin vaak langer holy shield up heeft dan een warrior shieldblock.

Natuurlijk is dit allemaal theoretisch, voor hetzelfde geld parried/dogded een warrior alle attacks niet onder de shieldblock zitten, maar de kans dat hij wel door komt is gewoon groter :)
Hmzaniac schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:50:
[...]

Battlemaster heals zijn verwaarloosbaar. Je krijgt geen aggro voor overhealing, en de aggro die je krijgt op een proc is minimaal. Mongoose is met een devastate build ongeveer 75% van de tijd op, geeft meer dan 4% dodge (wat echt vrij huge is, de 120 agi stackt ook nog eens met kings) en 4% crit. Die crit die je krijgt op je shield slam, plus nog eens de extra rage die je krijgt van white crits is meer aggro dan battlemaster ooit zou kunnen doen.
I agree, Mongoose is gewoon een van de beste tanking buffs die je kan hebben, de extra agi is gewoon erg lekker en wat ik hoor (ik heb uiteraard +spelldamage enchant) procced hij erg vaak.
ben tot nu toe 1x gecrushed in de prince fight, en dat was omdat ik ipv shield block stoneform deed 8)7

http://www.wowhead.com/?item=28528 + http://www.wowhead.com/?item=24125 tegelijk aandonderen kom je vrijwel zonder klappen het grootste deel van phase2 door als je dps los mag gaan.
Tja, als je gear eenmaal op het punt is dat je samen met je avoidance alles kan dodgen/parryen dan is het feest, helemaal met die trinkets aan. Het is ook allemaal theoretisch maar waarheid blijft wel dat paladins 100% uncrushable blijven terwijl jij altijd de kans houdt dat je een crush op je neus krijgt. Ik kan ook alle dogden en met 8 charges me holy shield refreshen.

Er worden altijd veel van die tanking simulators getoond met verschillende input data, na 10.000 hits zie je een warrior 83 crushes nemen, een druid echt iets van 290 ofzo en een paladin 0.

Vergis je niet, ik zeg niet dat warriors slechter zijn ofzo, alleen dat paladins net zo goed, en dus eigelijk net iets beter, een crush kunnen pushen.
Crushing blows werken helaas iets anders. Ze komen aan het einde van de combat table, dus ze nemen de plek in van normale hits. miss/dodge/parry/block komen aan het begin van de combat table, dus nemen ook de plek in van normale hits. Dat betekent dus dat hoe meer m/d/p/b je hebt, hoe minder normale hits je zal nemen.

Pas vanaf 85% migitation begin je crushing blows van de combat table af te drukken (wat je dus doet met shield block). Wat natuurlijk wel zo is is dat alles wat niet een block is (en dus alleen een miss/parry/dodge kan zijn als je shield block aan hebt, omdat je hits en crushes van de combat table duwt) geen charge gebruikt en je dus met een beetje migitation de kans op crushing blows echt verwaarloosbaar is op bosses die sneller slaan dan 2x per 6 seconden.
Het valt nog best tegen hoor, zeker als je die twee trinkets niet zou gebruiken dan denk ik dat je er nog best wel wat zult eten in phase 2. (maar ja, weer theoretisch, want het hangt dan ook weer af hoe hard je DPS nuked ed..)

Er is nu ook een leuke thread gaande in op de Elitist-jerks forums over warriors die zonder shieldblock al 85% avoidance trekken en dus al zo goed als uncrushable zijn ^^. (wellis waar in tier 6 range epics maar toch)

[ Voor 55% gewijzigd door Wiebbe op 31-05-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Hmzaniac schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:50:
[...]
Mongoose is met een devastate build ongeveer 75% van de tijd op
Beweer je nou dat je build invloed heeft op de procrate van een mongoose enchant? :o
Voor zover mij bekend is de procrate van Mongoose gewoon genormaliseerd op een x aantal keer per minuut (en dus niet afhankelijk van bv. weapon speed), net zoals alle andere enchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
jarnotjuh schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:39:
[...]

Yep, pure raiding... Je hoort oom 18:45 @ plaats van bestemming te zijn, ben je er niet krijg je geen inv, of iig niet voor de andere die er wel zijn.
Soms ook pas om 19:00 - 19:15, maar buffen @ 19:00 hebben we eigelijk altijd nog wel gehaald..

Voor mij verveelt het niet, mits ik een inv krijgt. Ik verveel me juist meer als ik GEEN invite krijg, dan moet ik weer gaan lamballen op een alt.. :P Raiden is vet! Nieuwe bosses leren, anderen blamen @ l2walk enzo, dat soort shit..
Eergister eerste avond op al'ar, gister ging ie neer waar ik niet bij was. Maar of ie nou lastig te noemen is, nou nee.. Toen hadden we echt een paar whipes waar tanks niet op de randen stonden van plateau's, = geen heals = dood.
Maar ook mensen die dan niet weten dat je adds moet slopen, en die gaan dan op de boss lopen nuken... L2tactics again. :D

Leotheras beats all tbh, hebben we 3 avonden @ gezeten,zo'n 17 uur dus. En Vashj ging de 2de avond neer.. :P
Nofi, maar met encounters zoals lurker, leotheras kan je echt zien wie "de minder oplettende" zijn in raids. Als je daar doodgaat is het je eigen schuld, klaar... Je krijgt echt te weinig dmg om er snel aan dood te gaan...
Yup... wij hebben al 4 avonden Leothras geprobeerd echter nog geen success. komt wel.

Gisteren lekker ff snel Kara gecleared en 5 epics geloot. Kom weer es dichterbij me T4 set. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet een beetje een foute instelling ? Het lijkt me beter als je in je guild zelf ook progressie hebt, een groep die naar SSC gaat en daarnaast nog een groep wat nieuwere mensen die karazhan clearen en gear halen.
Als je alleen mensen aanneemt die karazhan al leeggehaald hebben, dan leech je eigenlijk mensen van andere guilds, en maak je het guildhoppen mogelijk. En niemand houdt van mensen die zomaar weggaan omdat een ander guild 1 boss verder is qua progressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

DiS-K schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:55:
[...]

Beweer je nou dat je build invloed heeft op de procrate van een mongoose enchant? :o
Voor zover mij bekend is de procrate van Mongoose gewoon genormaliseerd op een x aantal keer per minuut (en dus niet afhankelijk van bv. weapon speed), net zoals alle andere enchants.
Ik zou echt zweren dat mongoose geen ppm was, maar ik kan me vergissen :)

ongeacht dat, bij het tanken is ie op bosses makkelijk 75% van de tijd op vanwege hoe lang de buff duurt.

effe shameless copy-paste:

"The actual chance each hit with a weapon procs the effect is PPM * weapon speed / 60. Dual wielders should note that all instants (including the extra attack granted by Sword Specialization talent from Warriors & Rogues) always happen with the Main Hand weapon, severely increasing the number of hits per minute with that weapon."

Devastate is een instant attack, dus zonder devastate proct ie alleen van je white attacks :)

[ Voor 28% gewijzigd door Hmzaniac op 31-05-2007 12:03 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had afgelopen maandag wel een leuke dag. Ik heb een lvl 62 rogue op Dunemaul (main), en moest ramparts en Blood Furnace nog doen. S'middags een PUG bij elkaar gekregen voor Ramparts (na lang wachten). Een pally, hunter, druid, ik en nog een druid. 1 druid tankte, pally healde, en 1 druid was feral, en backup healer. na wat strubbelingen in het begin, begon iedereen wat op elkaar ingespeeld te raken. Alle bosses gingen redelijk eenvoudig neer, behalve de laatste. Toen we de beste man neergeslagen hadden nadat ie van z'n draak kwam, ging er iets verkeerd met het tanken van de draak zelf. Gevolg, wipe. 2e keer was echter heel gemakkelijk. Tank pakte hem eenvoudig op, iedereen wachtte tot tank volledige aandacht had, en bleef uit het vuur. Daarna full DPS en hem neergenuked.

Blood Furnace (andere PUG) ging iets slechter. We hadden vooral problemen met de proximity mines van de engineers (ja, 3 mines na een pull in het midden van de gang met iedereen er bovenop loopt niet goed af met 1800 damage per mine.) Daarna echter ging alles erg gemakkelijk (aangezien vl 70 warrior) Ik dus een lvl omhoog, en alle quests gedaan voor die 2 instances.

Ik kan als sword spec rogue m'n draai niet echt vinden in Hellfire Peninsula. Veel mobs met veel armor, 1 verkeerde pull en ik kan m'n lijk weer ophalen. (scheelt wel dat ik NE ben)
Ik heb nu het diee dat ik aan de laatste quests bezig ben van dat gebied, en ik heb ondertussen al een flink aantal quests gedaan in dat moeras gebied (naam ff kwijt). Wel merk ik dat het best lastig is om een goede groep te krijgen voor instances/quests. OP m'n guild kan ik nog niet echt rekenen (nieuwe lvl 58+ guild), en PUG's zijn best moeilijk te organiseren wegens lack of healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Nu ben ik een n00b op Rogue gebied, maar ik heb in Cat niet echt problemen met de beesten in Hellfire.

Ik begon trouwens even te twijfellen of ik niet Feral (Tank) zou blijven op level 70 (ben net 60, maar toch..), maar als ik zo lees over het te kort aan Healers, ga ik toch maar naar Resto speccen tegen die tijd. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hmzaniac schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:01:
[...]

Ik zou echt zweren dat mongoose geen ppm was, maar ik kan me vergissen :)

ongeacht dat, bij het tanken is ie op bosses makkelijk 75% van de tijd op vanwege hoe lang de buff duurt.

"The actual chance each hit with a weapon procs the effect is PPM * weapon speed / 60. Dual wielders should note that all instants (including the extra attack granted by Sword Specialization talent from Warriors & Rogues) always happen with the Main Hand weapon, severely increasing the number of hits per minute with that weapon."

Devastate is een instant attack, dus zonder devastate proct ie alleen van je white attacks :)
In hoevere zou mongoose interessant zijn voor een trage 2 hander? met een MS build doe ik ook veel extra instant attack (ms en whirlwind) proct ie daar ook op. Ik weet dat het bij crusader ook perfecte werkte maar ben benieuwd of het bij mongoose ook zo is??
OkkE schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:11:
Nu ben ik een n00b op Rogue gebied, maar ik heb in Cat niet echt problemen met de beesten in Hellfire.

Ik begon trouwens even te twijfellen of ik niet Feral (Tank) zou blijven op level 70 (ben net 60, maar toch..), maar als ik zo lees over het te kort aan Healers, ga ik toch maar naar Resto speccen tegen die tijd. :)
verschilt ook per server ik heb niet het idee dat er bij ons een tekort is aan healers. Eerder aan goeie tanks.

[ Voor 20% gewijzigd door MantaMania op 31-05-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayre
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:36
Hallo mede-wowers, ik volg dit topic nu al een aardig tijdje maar ik heb nu zelf ook even n vraagje

Ik speel een ally druid op doomhammer en ik wil me toch een beetje op het resto pad begeven.
Op het moment ben ik hybrid (0/31/30), wat me aardig bevalt, maar het healen kan stuk beter.
Zijn er dingen in de resto-tree waar ik op moet letten en wat zijn de 'must-haves' voor een healingdruid qua talents? Ga voornamelijk healing in raids en heroics doen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

erg is altijd een tekort aan healers en aan tanks. dus ik zou gewoon lekker feral blijven :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

SLAyRe schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:15:
Hallo mede-wowers, ik volg dit topic nu al een aardig tijdje maar ik heb nu zelf ook even n vraagje

Ik speel een ally druid op doomhammer en ik wil me toch een beetje op het resto pad begeven.
Op het moment ben ik hybrid (0/31/30), wat me aardig bevalt, maar het healen kan stuk beter.
Zijn er dingen in de resto-tree waar ik op moet letten en wat zijn de 'must-haves' voor een healingdruid qua talents? Ga voornamelijk healing in raids en heroics doen straks.
eh alle healing talents zijn een must :P imho is de resto tree erg duidelijk mbt wat goed is en wat niet (er zitten nl een aantal feral dingen tussen, en bijv omen of clarity oid is niet echt nuttig als boompje) het word pas lastiger als je een hybrid wil blijven. Maar ik ben atm erg blij met m'n tanking/healing hybrid druid.

als je pure resto gaat kan je beginnen met zoiets: http://www.wowhead.com/?talent=MZZxxcxeqMest

[ Voor 5% gewijzigd door Bezulba op 31-05-2007 12:21 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Hmzaniac schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:01:
[...]

Ik heb ook nog even een beetje gezocht en kan nergens echt bewijs vinden, maar iedereen lijkt te vermoeden dat het een ppm is.
Wat ik in die formule mis is een cap op het aantal procs. Genormaliseerde enchants zijn gecapped op het aantal procs per minuut, dat is uiteraard het hele idee erachter. Ik meen dat om die reden het aantal instant attacks en white attacks er ook niet zo heel erg veel meer toe doet omdat je zelfs met een langzaam wapen in je offhand (om maar even de slechts denkbare situatie als voorbeeld te nemen) je altijd wel aan die cap komt.
Maar een procrate blijft uiteraard een kans dus in theorie krijg je op een mainhand waarmee je instant attacks doet nog steeds sneller een proc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

MantaMania schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:14:
[...]
verschilt ook per server ik heb niet het idee dat er bij ons een tekort is aan healers. Eerder aan goeie tanks.
Heb even gekeken en er worden 8 Resto Druids gevraagd tegen 2 Tanks, waarbij 1 Tank specifiek Warrior.. Dus ook bij ons op de server (Eonar) is er een Healer tekort. :)
eendje schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:15:
erg is altijd een tekort aan healers en aan tanks. dus ik zou gewoon lekker feral blijven :P
Tot 70 blijf ik zeker Feral, bevalt me prima. Maar healen vind ik eigenlijk wel leuker als tanken, en gezien de vraag naar Resto, ga ik op 70 toch respeccen. :)

-- edit --

@eendje; wat betreft die build, is er een reden waarom je geen Imp. Tranquillity gekozen hebt bij die full Resto?

[ Voor 7% gewijzigd door OkkE op 31-05-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft misshien iemand tip om ergens goed kan grinden ben lvl66 hunter en tekort aan gold :P....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
\o/ heb me zojuist gesignupped voor karazhan. Moet ik daar nog iets mee naartoe nemen? of kan ik gewoon lekker slacken zoals in de oude MC dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

OkkE schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:27:
[...]

Heb even gekeken en er worden 8 Resto Druids gevraagd tegen 2 Tanks, waarbij 1 Tank specifiek Warrior.. Dus ook bij ons op de server (Eonar) is er een Healer tekort. :)

[...]

Tot 70 blijf ik zeker Feral, bevalt me prima. Maar healen vind ik eigenlijk wel leuker als tanken, en gezien de vraag naar Resto, ga ik op 70 toch respeccen. :)

-- edit --

@eendje; wat betreft die build, is er een reden waarom je geen Imp. Tranquillity gekozen hebt bij die full Resto?
tegen de tijd dat je een hele party zo moet healen is er al zoveel crap aan de hand dat die threat reduction ook niet meer uitmaakt :P en de aantal keren dat ik tranq. gebruik om te healen zijn op 1 hand te tellen. Dan liever die punten in de feral tree stoppen zodat er ook nog een beetje gegrind kan worden

[ Voor 10% gewijzigd door Bezulba op 31-05-2007 12:35 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

DrProctor schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:33:
\o/ heb me zojuist gesignupped voor karazhan. Moet ik daar nog iets mee naartoe nemen? of kan ik gewoon lekker slacken zoals in de oude MC dagen.
tof zo'n instelling! \o/ moet je echt volhouden! \o/ zullen die 9 anderen erg fijn vinden! \o/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:11:

problemen is een groot woord.. Er zijn gewoon niet zoveel spellcasters, met weinig health/armor. Een swordspec rogue moet het hebben van Kidney Shot, en dan Sininster Srike spammen om te kunnen Evesceraten (of wat ik ook weleens doe: cheapshotten, of rupture). Dus veel damage in weinig tijd. Als je dan een mob tegen komt met veel armor/health is je damage lager, en het duurt langer om de mob neer te krijgen. Met als gevolg meer schade aan m'n rogue, en meer downtime.

Wat wel helpt is m'n trinket die m'n dodge rating ophoogt. Beetje evasion effect (wat ik overigens geweldige skill vind, alsik het gelijk activeer met m'n trinket, ben ik nauwelijk te raken)
Heb 21 punten in assasinitation (tot cold blood), en de rest in combat

Blade flurry is 1 van m'n skills die ik gebruik wanneer ik een 2e mobs pull. Alle gele damage raakt de 2e mob ook, en ik sla 20% sneller, wat er voor zorgt dat ik gewoon dubbel zo veel damage doe. Erg handig in instances ;)

Coldblood is geweldig, vooral gekoppeld aan een 5 point evis, en blade flurry (OUCH)

verder is riposte ook wel leuk. 150% weapon damage, en disarm voor 6 seconden. ideaal tegen tegenstanders met zwaarden en krachtige mainhand attacks ;)

Heerlijk om zoveel damage te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ligt eraan

wil je dat dit je enige kara run wordt of denk je dat je na deze nog vaker mee wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Jij komt er wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:59:
[...]

Is dat niet een beetje een foute instelling ? Het lijkt me beter als je in je guild zelf ook progressie hebt, een groep die naar SSC gaat en daarnaast nog een groep wat nieuwere mensen die karazhan clearen en gear halen.
Als je alleen mensen aanneemt die karazhan al leeggehaald hebben, dan leech je eigenlijk mensen van andere guilds, en maak je het guildhoppen mogelijk. En niemand houdt van mensen die zomaar weggaan omdat een ander guild 1 boss verder is qua progressie.
Doe nou niet alsof dit nieuw is. :/

Mensen van je laatste voorbeeld zijn epicgeil en die komen er sowieso niet in. We plukken ook geen mensen bij andere guilds weg, maar die andere mensen applyen bij ons en willen dus toch uit hun huidige guild weg. We kijken hun apply door en mensen die als serieuze kandidaat beschouwd worden (en dat hangt bij lange na niet alleen af van gear, maar ook van raidervaring (zowel voor als na TBC), apply, etc) mogen ze mee op een paar raids en heroics. Als ze bevallen, qua gedrag en speelstijl, krijgen ze een guild invite en trialstatus. Trialstatus merken ze verder niets van tenzij ze zich opeens heel anders gaan gedragen. Geloof dat we tot dusver in een jaar tijd misschien drie man die op trial zaten gekickt hebben. Meeste mensen die ons de laatste tijd gejoined zijn komen trouwens van een guild die opgeheven is.

Het werkt in het echte leven trouwens ook zo. Kijk maar naar het voetbal. Topper koopt van subtopper, subtopper van middenmoter, middenmoter van degradant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

goede topper heeft ook een jeugdopleiding :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die addon werkt perfect ty :)

Weet iemand een goede spot om te levelen op level 50 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Nu ik er nog is over nadenk heb je inderdaad wel gelijk. Mijn standaard attack is ongeveer zo:
Prowl > Pounce > Mangle > Shred > Faerie Fire > Ferocious Bite ( en weer Magle + FB tot de dood).

Daarna een Rejuvenation of Regrowth, en ik begin weer opnieuw. Als je natuurlijk de healing niet hebt, dan heb je aardig wat down-time. En ik weet niet hoe het met Rogue zit, maar Pounce geeft een stunning effect (= geen damage :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

guild hoppen zal altijd blijven "helaas en gelukkig". Het jammer is natuurlijk mensen die met voorbedachte raden proberen via jou guild omhoog te klimmen. Maar soms heb je dat het echt niet past / klikt en dan ga je toch verder kijken.
Ik heb zelf nooit zoveel om status gegeven en ben dan ook altijd gaan raiden waar ik het leuk vond en een uitdaging. Om in een guild te stappen die 2x zo ver zijn en alles zonder jou hulp ook wel konden joinen vind ik helemaal niks.
Maar helaas zijn er genoeg die er dan trots op zijn dat ze bv in naxx zijn geweest of kara hebben gecleared terwijl het zeker niet door hun inzet is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:13
fathom lord kar down \o/ 2 x warrior/priest/drood t5 token en rogue chest pff jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capiyol
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 09:54
DiS-K schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:22:
[...]

Ik heb ook nog even een beetje gezocht en kan nergens echt bewijs vinden, maar iedereen lijkt te vermoeden dat het een ppm is.
Wat ik in die formule mis is een cap op het aantal procs. Genormaliseerde enchants zijn gecapped op het aantal procs per minuut, dat is uiteraard het hele idee erachter. Ik meen dat om die reden het aantal instant attacks en white attacks er ook niet zo heel erg veel meer toe doet omdat je zelfs met een langzaam wapen in je offhand (om maar even de slechts denkbare situatie als voorbeeld te nemen) je altijd wel aan die cap komt.
Maar een procrate blijft uiteraard een kans dus in theorie krijg je op een mainhand waarmee je instant attacks doet nog steeds sneller een proc
Ik weet niet waar je dat "cap" fenomeen vandaan haalt. Voor zover ik altijd begrepen heb zijn enchants zoals mongoose inderdaad gebaseerd op een bepaald aantal procs per minuut. In theorie zou dus iemand met een 3.00 two-hander net zoveel baat hebben bij mongoose (om hier maar even bij te blijven) als iemand met twee 1.00 one-handers.

Echter! En hier komt de adder uit het gras. Bij het aantal procs per minuut wordt geen rekening gehouden met special attacks/instants of haste effects.

Voorbeeld:
- Stel mongoose heeft een procrate van 2 per minuut.
- Een rogue attacked 1 keer per seconde (om het makkelijk te houden) = 60 attacks
- 60 attacks mogen 2 procs veroorzaken = 3.3% kans op een proc

- Nu gooit de rogue slice & dice aan (+30% attack speed) = 60x1.3 = 78 attacks
- Nog wat specials erbij, laten we zeggen 12 voor het gemak = 78+12 = 90 attacks
- En dit allemaal met 3.3% kans op een proc = 90x0.033 = 3 procs

Oftewel door specials en haste 3procs/minuut in plaats van 2.

En hoe dat dan voor 2-handers allemaal werkt mag je zelf gaan uitvogelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

MantaMania schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:14:
[...]

In hoevere zou mongoose interessant zijn voor een trage 2 hander? met een MS build doe ik ook veel extra instant attack (ms en whirlwind) proct ie daar ook op. Ik weet dat het bij crusader ook perfecte werkte maar ben benieuwd of het bij mongoose ook zo is??

[...]
Ik hoor verschillende dingen. Heb zelf savagery op mn 2h omdat als ik arms spec om te farmen de mobs toch te snel dood gaan voordat de proc echt nuttig is. Van een arena arms warrior hoor ik dan weer dat die 4% extra crit wel prettig is voor burst dmg, maar zelf denk ik nog steeds dat +70 ap boeiender is voor hogere sustained damage. Denk tbh dat ie voor fury nuttiger is vanwege de trage mh/snelle oh waardoor je meer ppm kan halen.

Voor de 2% speed increase hoef je het niet te doen imo.

@Capiyol: jij kan het beter uitleggen dan ik, maar dus idd: ik heb devastate en mongoose is echt vrijwel constant op, dus is feitelijk een permanente 4% dodge+ 4% crit enchant om even terug te komen op degene die de originele vraag stelde :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hmzaniac op 31-05-2007 13:01 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awel, in de ene guild waar ik in zit is de recruitment: Vrienden, familie en kennisen komen erin. Guild chat is in Nederlands, beheers je dat niet wordt dat gemeld en kan je zelf kiezen wat je wilt. (We hebben nu twee engelsen in de guild) Dit is dus de welbekende casual vrienden guild.

De andere is een casual raiding guild. We zijn nu bij prince en doen meestal 3 of 4 raids per week. De samenstelling is iedere dag anders, geen minimum attendance. Als je erbij wilt ga je op trial en dan gaat het meer om jou als persoon. Als je attunement nog niet klaar is wordt dat in 1 dag geregeld, van SL naar BM, wat gewoon goed te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hmmm ik wil van mijn main mijn prot paladin maken, maar dan mag ik van mijn guild niet op warrior items rollen :(

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.