Het Grote World of Warcraft topic - Deel 118 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
Ik gebruik ook geen hotkeys. Vind al die poeha van Photek etc iets te veel van het goede, heb alleen de essentiele raid tools die ik MOET meenemen van de guild.
Enigste wat ik heb is CT_Raid, Deadlybossmods en CT_unitframes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killion schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:10:
Ik gebruik ook geen hotkeys. Vind al die poeha van Photek etc iets te veel van het goede, heb alleen de essentiele raid tools die ik MOET meenemen van de guild.
Enigste wat ik heb is CT_Raid, Deadlybossmods en CT_unitframes etc.
Ik heb CT_raid, CT_mod, KTM threatmeter, swstats (voor dps meter en damage done, stuk accurater dan damagemeters omdat de halve raid dit programma heeft word het met elkaar gesynched)

Nog een hele andere zooi add ons, titanbar, drathalsHUD, lootlink etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn rogue UI

Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07226/WoWScrnShot_053007_202537.jpg.xs.jpg

In gevecht:

Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07226/WoWScrnShot_060207_130438.jpg.xs.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ik kap er waarschijnlijk mee. Guild leader van de guild waar ik al een anderhalf jaartje inzat heeft beslist me een maandje ofzo geleden te kicken. Motivatie? Ik had rijles en kon dus niet attenden. Officers wisten dat. Leader vindt van niet. Pech. :|

Tenzij natuurlijk dat er guilds zijn die kara proberen te doen en een warrior of hunter zoeken. Liefst als ik ernaar kan transferren vanuit Twisting Nether (EU uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
racoontje schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:10:
Ik kap er waarschijnlijk mee. Guild leader van de guild waar ik al een anderhalf jaartje inzat heeft beslist me een maandje ofzo geleden te kicken. Motivatie? Ik had rijles en kon dus niet attenden. Officers wisten dat. Leader vindt van niet. Pech. :|

Tenzij natuurlijk dat er guilds zijn die kara proberen te doen en een warrior of hunter zoeken. Liefst als ik ernaar kan transferren vanuit Twisting Nether (EU uiteraard).
ben je alliance of horde?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Laatst online: 24-06-2023
Trouwens, welke classes staan bij jullie in de top 5 bij Magtheridon?
Bij ons is het
1. Warlock
2. Mage
3. Hunter
4. Mage
5. Warlock

De Warlocks zijn beide Affliction specced, Mages zijn Fire en Hunter is Beast Mastery.
Opvallend is dat in de beste guild van onze server (die al vergevorderd zijn in SSC) de eerste 3 plaatsen worden ingenomen door rogues. Hun warlocks hebben gemiddeld 150 spelldamage meer dan onze warlocks en hun guildmaster is een mage, (waarschijnlijk) met de best gear van onze server. En ondanks dat moeten ze het afleggen tegen hun rogues.

Dus van waar dit verschil...onze rogues namen plaats 8 en 9 in op de dpsmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Vanochtend eindelijk exalted geworden bij netherwing.

Als reward Reins of the Azure Netherwing Drake gekozen.
Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07226/Azure.jpg.xs.jpg

En gelijk ook Reins of the Onyx Netherwing Drake er bij gekocht :)
Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07226/Onyx.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:37

Valkyre

Kitesurf FTW!

hoeveel kost zon draakje eigenlijk?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 12-09 13:19
De 1e krijg je gratis, als reward dat je exalted bent geworden.
Als je er meer wil kosten ze 200g per stuk. Gewoon de normale prijs voor een epic flying mount dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Slamdance op 02-06-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Laatst online: 13-09 18:31
MysticSnake schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:35:
Bij ons is het
1. Warlock
2. Mage
3. Hunter
4. Mage
5. Warlock

De Warlocks zijn beide Affliction specced, Mages zijn Fire en Hunter is Beast Mastery.
Opvallend is dat in de beste guild van onze server (die al vergevorderd zijn in SSC) de eerste 3 plaatsen worden ingenomen door rogues. Hun warlocks hebben gemiddeld 150 spelldamage meer dan onze warlocks en hun guildmaster is een mage, (waarschijnlijk) met de best gear van onze server. En ondanks dat moeten ze het afleggen tegen hun rogues.

Rogue
Rogue
Ik
Warlock / mage
Shammy

Ligt uiteraard ook aan de group setup. Als ik hoog wil komen moet ik een Feral en Shammy in me group hebben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:18
Bij ons is het
1. Warlock
2. Mage
3. Hunter
4. Mage
5. Warlock

Waar zijn je overpowered shammies gebleven?

Daarnaast hoort een gelijkgegearede rogue een gelijkgegearde warlock/mage/priest/hunter e.d. eruit te knallen. Hun single target dps is gewoon insane hoog. Simpele conclusie is dus dat jullie rogue "sucken" of iig er niet het maximale uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
ImdaMned schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:43:
[...]

Daarnaast hoort een gelijkgegearede rogue een gelijkgegearde warlock/mage/priest/hunter e.d. eruit te knallen. Hun single target dps is gewoon insane hoog. Simpele conclusie is dus dat jullie rogue "sucken" of iig er niet het maximale uithalen.
Daarnaast horen we in de eerste plaats plezier te hebben aan het spel en eens gewoon blij te zijn voor elkaar :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben ik de enige die die draakjes niet mooi vindt..

En wat is dan wat je het meeste moet hebben als feral druid in pvp..

Hit / crit / ap?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:00:
Yep
Ik vind draakjes echt prachtig en pasen precies in de lijn van wow :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons is het
1. Warlock
2. Mage
3. Hunter
4. Mage
5. Warlock

magtheridon, locks moeten banishen en fearen, rogues moeten spells interrupten in fase 1 wat voor beide niet optimaal is om te dpsen natuurlijk. Dan kan iemand in fase 2 click-duty krijgen waardoor hij juist geen dmg kan doen voor +/- 10 sec en de rest juist extra veel dmg (200% dmg). Is dus niet echt de ideale encounter om eerlijk dmg te vergelijken. Zijn niet veel encounters waar het wel kan waar het voor iedereen nuken, nuken is (ja MC) en zelfs dan heb je nog het verschil in groupsetup... zet melee in groupen die elkaar buffen: enh shaman, dps warrior, feraldruid, rogue, hunter= imba. Bij casters een oomkin en elemental shaman zetten (die beide zeldzaam zijn) en nog verschil in welke debuffs er op de mob zitten, coe of cos, misery. Dmg meters zijn leuk voor onderlinge competitie, maar 100% claimen class x ownt, onze rogues slacken klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft die oomkin... iemand ervaringen met zo'n spec in raids toevallig? We hebben iemand in de guild die oomkin is, redelijk goeie gear heeft imo maar z'n dmg is echt diep triest. Ik snap dat de buff voor andere caster classes heel lekker is maar hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zoooo ik ben ook weer eens bezig met gear verzamelen voor mijn pala. Op het moment ziet het er zo uit: Klikkie
Verbeterpuntjes:
http://www.thottbot.com/i29362 Van Heroic Mech
http://www.thottbot.com/i29266 Schildje :P

En ik zoek nog een upgrade voor mijn shoulders, dit is een green BoE die echt te overpowered is en er dus weinig goeie alternatieven voor zijn :P

Tips/ suggesties zijn welkom :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:10:
Wat betreft die oomkin... iemand ervaringen met zo'n spec in raids toevallig? We hebben iemand in de guild die oomkin is, redelijk goeie gear heeft imo maar z'n dmg is echt diep triest. Ik snap dat de buff voor andere caster classes heel lekker is maar hmmm...
Ben nu al een paar keer met een moonkin op pad geweesd. Die buff is heel lekker. De moonkin doet aardig mee in de damage, met bijvoorbeeld hunter (iets meer damage zelfs). En heet oom is achterhaald, doordat er nu wel fatsoenlijke gear en talents voor ze zijn.

Grootste probleem is agro. Maar gelukkig gaan ze niet zo heel snel dood. En dan moet je toch naar die agro reductie trinkets grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:26:
[...]

Ben nu al een paar keer met een moonkin op pad geweesd. Die buff is heel lekker. De moonkin doet aardig mee in de damage, met bijvoorbeeld hunter (iets meer damage zelfs). En heet oom is achterhaald, doordat er nu wel fatsoenlijke gear en talents voor ze zijn.

Grootste probleem is agro. Maar gelukkig gaan ze niet zo heel snel dood. En dan moet je toch naar die agro reductie trinkets grijpen.
of gewoon ff cat gaan en cower spammen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:06:
[...]

magtheridon, locks moeten banishen en fearen, rogues moeten spells interrupten in fase 1 wat voor beide niet optimaal is om te dpsen natuurlijk. Dan kan iemand in fase 2 click-duty krijgen waardoor hij juist geen dmg kan doen voor +/- 10 sec en de rest juist extra veel dmg (200% dmg). Is dus niet echt de ideale encounter om eerlijk dmg te vergelijken. Zijn niet veel encounters waar het wel kan waar het voor iedereen nuken, nuken is (ja MC) en zelfs dan heb je nog het verschil in groupsetup... zet melee in groupen die elkaar buffen: enh shaman, dps warrior, feraldruid, rogue, hunter= imba. Bij casters een oomkin en elemental shaman zetten (die beide zeldzaam zijn) en nog verschil in welke debuffs er op de mob zitten, coe of cos, misery. Dmg meters zijn leuk voor onderlinge competitie, maar 100% claimen class x ownt, onze rogues slacken klopt niet.
Juist bij magtheridon horen de rogues meer dps te doen. Ranged staat vaak op click duty, healers daar neerzetten is een no go. Als het goed is heb je in totaal 10 hunters/warlocks/mages/shadowpriests mee :P die dan mooi kunnen clicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:51
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:00:

En wat is dan wat je het meeste moet hebben als feral druid in pvp..

Hit / crit / ap?
Bedoel je de netherdrake mounts? Ik vind ze ook maar niks. De kop ziet er gewoon niet uit, hier had ik liever het model van de draken uit Azeroth gezien.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

ImdaMned schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:43:
[...]

Die zijn afgelopen patch generfed ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:13:
Jeetje, ben ik dan de enige logisch denkende rogue op onze server? Wij hebben een nieuwe rogue in onze guild gekregen, een sword rogue met 19.35% crit, 150 hit rating en 1711 attack power.. Ik, als combat dagger rogue heb 28.35% crit, 284 hit en 1533 AP,

Wie doet denk je meer schade in een raid? Maar het leuke is nu dus dat die rogue uit een guild komt waar de best gegearde rogue van de server ook in zit.. En die nieuwe rogue uit onze guild zegt dat hij mee kan komen met die gast, waar ik dus geen hol van snap.. Ik kan die mensen maar niet aan het verstand brengen dat hit > crit > ap de prioriteit volgorde is..

Trouwens, kan iemand mij een spreadsheetje linken waaruit blijkt dat combat daggers hogere raid dps geeft dan combat swords? :-)

PS: ik gebruik ook maar amper hot keys :X
crit > ap is toch niet altijd zo tis toch tot een bepaald percentage? En ook hit is volgens mij maar tot een bepaalde waarde interessant? Ik heb zelf alleen een laag level rogue maar mn vrouw heeft er 1 en daar zit ik nog wel eens mee te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:04

razoon

"Keep on keeping on"

Ik heb sinds 2 dagen een hele instabiele verbinding met WoW.
Met Pingplotter zie ik dat Amsterdam.Teleglobe.net om de haverklap delay geeft.
Iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

razoon schreef op zondag 03 juni 2007 @ 10:20:
Ik heb sinds 2 dagen een hele instabiele verbinding met WoW.
Met Pingplotter zie ik dat Amsterdam.Teleglobe.net om de haverklap delay geeft.
Iemand anders ook dit probleem?
Ik heb ook een hele instabiele verbinding, ping is nog niet lager geweest van 250 de laatste 2/3 dagen :(. Lekker pvpen zo..

Rogues die hun klasse kennen en niet rondrennen met 150 hit rating out damagen warlocks echt op single targets :)

@ ManteMania, hoeveel hit, crit en AP heeft je vrouw dan? :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 10:57:
[...]

Ik heb ook een hele instabiele verbinding, ping is nog niet lager geweest van 250 de laatste 2/3 dagen :(. Lekker pvpen zo..

Rogues die hun klasse kennen en niet rondrennen met 150 hit rating out damagen warlocks echt op single targets :)

@ ManteMania, hoeveel hit, crit en AP heeft je vrouw dan? :-)
Genoeg om hem er met dualwield deegrollers er van langs te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:14:
[...]

Genoeg om hem er met dualwield deegrollers er van langs te geven ;)
Haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Mijn (orc) hunter op auchindoun is inmiddels L53. Nu ben ik er achter gekomen dat Auchindoun niet bepaald een toffe server is. Er loopt een boven gemiddeld aantal beginners rond en veel Russen, Grieken en Zweden die alleen maar in hun eigen moedertaal praten. Daarbij komt ook nog dat er vier keer zoveel horde spelen als alliance op de server (zelfde geld voor de battlegroup).

Ik ben dus niet bepaald tevreden over deze server, weet iemand nog een leuke server die nog redelijk nieuw is, de alliance/horde verhouding redelijk gelijk is en veel bgs beschikbaar zijn en (deze wordt heel lastig :)) een server waar nog niet teveel hunters zijn (wil natuurlijk wel een groep kunnen vinden straks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22

Sebazztiaan

sebas!

ebborazor schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:50:
Mijn (orc) hunter op auchindoun is inmiddels L53. Nu ben ik er achter gekomen dat Auchindoun niet bepaald een toffe server is. Er loopt een boven gemiddeld aantal beginners rond en veel Russen, Grieken en Zweden die alleen maar in hun eigen moedertaal praten. Daarbij komt ook nog dat er vier keer zoveel horde spelen als alliance op de server (zelfde geld voor de battlegroup).

Ik ben dus niet bepaald tevreden over deze server, weet iemand nog een leuke server die nog redelijk nieuw is, de alliance/horde verhouding redelijk gelijk is en veel bgs beschikbaar zijn en (deze wordt heel lastig :)) een server waar nog niet teveel hunters zijn (wil natuurlijk wel een groep kunnen vinden straks)
Hunter en Rogue zijn de 2 most played classes world wide,.. dus tough luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Sebazztiaan schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:59:
[...]

Klopt als een bus, het laatste criteria is er slechts 1 van de drie die ik genoemd hebt. Dat ik zal moeten concureren met een hoop andere hunters wist ik al toen ik dit char maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Atlas schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:17:
Zoooo ik ben ook weer eens bezig met gear verzamelen voor mijn pala. Op het moment ziet het er zo uit: Klikkie
Verbeterpuntjes:
http://www.thottbot.com/i29362 Van Heroic Mech
http://www.thottbot.com/i29266 Schildje :P

En ik zoek nog een upgrade voor mijn shoulders, dit is een green BoE die echt te overpowered is en er dus weinig goeie alternatieven voor zijn :P

Tips/ suggesties zijn welkom :)
Als je toch heroics aan het doen bent zijn de Fanblade Pauldrons erg lekker, heeft misschien wat minder stamina maar je hebt nog 12 sockes over meer avoidance erop en een klein beetje meer armor. Shoulderguards of the Bold zijn ook net een upgrade, met de gems erin heb je meer defense en meer stamina en ook nog eens de set bonus. Zijn wel minimale upgrades though :)

De Sun eater vind ik niet echt een paladin wapen, hij bied totaal geen spelldamage waardoor je het erg aan avoidance zult missen. Beter is waarschijnlijk de Crystal Forged Sword je kan hem proberen te farmen maar meestal zwerft hij ook wel rond voor 200/300g op de AH. Ik had hem zelf voor 300 kunnen kopen.

Verder gaat je gear erg hard zo. rightousness is een leuke set voor 5 mans, maar voor end game bied hij gewoon niet genoeg, iets meer stamina + avoidance moet je stacken, als je kijkt naar je stats dan mis je gewoon de avoidance en stamina om bijvoorbeeld Nightbane of de Prince te tanken, deze slaan zo hard en snel dat je gewoon hard gecrushed word. Ik zat bij de prince op 14.6k hp met 102.4% avoidance als holy shield up was. Maar ik zit zelf eigelijk nog niet op het punt dat het met gemak gaat daaro :P

Ook lijkt me die +10% nogal waardeloos.. Een paladin heeft al minder strenght dan een warrior en 10% van 167 is 12 strenght, kost je 5 punten en add (volgens wiki met de formule: X = [(Shield block value) + ((Strength / 20) - 1)].): (167 / 20) - 1 9 blockvalue? Lijkt me nogal loos dus ;) Kan je beter +2 in Spell warding stoppen (4% full mitigation op alle spell attacks) en +3 in 1h specialisation (wat met 5 punten 5% damage van alle attacks met 1h add, dus basicly 5% meer threat!)

Je zou zelfs nog kunnen overwegen om Stoism weg te halen en die punten ook in 1h specialisation te stoppen, die stun resist is aardig, maar bazen stunnen bijna nooit (altijd iets als Gouge/Prison whatever en nog een echte stun, is meer een pvp talent).

[ Voor 16% gewijzigd door Wiebbe op 03-06-2007 15:28 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazztiaan schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:59:
[...]

Je vergeet warrior :P
En het aantal level 70 hunters is al een stuk minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw deel weer d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je misschien je addon mapje op internet zetten? ik wil hem heel graag hebben..
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou dit een goede build zijn voor een lvl 40 mage?
http://www.worldofwarcraf...0000535320300035002000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
1) Gebruik is je edit knop.
2) persoonlijk zou ik eerst arctic reach nemen voor imp coc, verder niks mis mee. Probeer het gewoon uit, bevalt het niet respec ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik zou die 2 punten in imp cone of cold eerder in cold snap en ice block stoppen. Lever je een beetje dmg in maar ik heb zelf veel profijt gehad van cold snap en ice block. Op momenten dat je te veel aggro hebt in instances is ice block erg lekker om te hebben zodat de tank de tijd heeft om aggro te pakken en de healer je health weer wat omhoog kan halen. En cold snap is prettig bij een slechte pull solo (bijv. als je terwijl je aan het vechten bent een extra mob pult) en je frost nova is nog in de cooldown dan gebruik je ff cold snap en doe je frost nova er gelijk achteraan, dat heeft echt meerdere keren m'n leven gered of toch op z'n minst het gevecht een stuk makkelijker gemaakt. In pvp is ice block, cold snap, ice block ook wel grappig om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Pssst ;)

Deel 119 :D

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
ImdaMned schreef op zondag 03 juni 2007 @ 02:08:
[...]

Juist bij magtheridon horen de rogues meer dps te doen. Ranged staat vaak op click duty, healers daar neerzetten is een no go. Als het goed is heb je in totaal 10 hunters/warlocks/mages/shadowpriests mee :P die dan mooi kunnen clicken.
bij ons warriors locks (2e ronde) rogues feral druids.

vooral omdat veel HP erg fijn zijn dan

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kevinp schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:19:
[...]

bij ons warriors locks (2e ronde) rogues feral druids.

vooral omdat veel HP erg fijn zijn dan
Goed bezig!
Bump meteen deel 117 ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.