Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:48:
Kan iemand eens een screenshot posten van zijn rogue interface? (het gaat mij vooral om de skills/buttons). Ik wil ze graag op orde hebben
Voor hunter heb ik het zo, werk perfect. (plaatje komt van got)
[afbeelding]
Normaal gesproken heb ik:
Attack op button 1
Schieten op button 2
Gouge op button 3
Backstaop op button 6
maar echt lekker werkt dat niet

Ben wel benieuwd hoe jullie (rogues) dat hebben
1 gouge ( gebruik het erg veel als mijn energy op is of als ik beetje controle wil )
2 hemo ( omdat ik het wel fijn vind drukken 2 en gebruik het veel in pvp als in pve )
3 KD ( 3 licht lekker dicht bij mijn vinger direct wanneer de vorige stunlock afgelopen is druk ik op 3 )
4 sap ( als ik op shadow step heb gedrukt gelijk op 4 drukken zodat die in mijn sap vast ziet en daarna kan ik doen wat ik wil )
5 ( evi als de de klik heb van mijn addon hoor dat ik 5 cp heb druk ik gelijk op 5 voor een beetje echte damage en licht dicht bij mijn vinger )
6 (S&D gebruik ik alleen tegen boss omdat het dan erg effectief)
in stealth
1 shadowstep ( licht dicht bij nummer 2 ambush )
2 ambush ( kan ik direct van shadow step gebruiken )
Voor de rest klik ik erg veel
Nu even iets anders
Vandaag was ik voor ORG wilt zon level 51 mage mij duel en zegt i pwn you you noow rogue are nothing i blast them away like they are air
Ik oke fine for you

lets duel
Ik ga dus in stealth had die nog zijn vriend van level 70 naast hem die gast loopt na mij toe en zegt hier is die hier
Dus komt die na de plek waar ik was en doet frost nova terwijl ik niet eens had toegeslagen dus ik dood hij lagen , ik zo oke nu zonder je level 70 vriend hij zo nah i pwn you
Daarna kreeg die vriend een dis dus ik zo oke duel now hij zegt nee ik heb al al eerder gepwnd ik zo bang ? nee heb geen zin om nog 1x te winnen
Iedereen zij pussy pussy tegen hem dus hij zegt oke
ik had hem in 1 hit dood 1.7 criti met ambush ><