Het Grote World of Warcraft topic - Deel 118 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.832 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Wat een gedoe vanmorgen he, echt weer patch dag, vlak voor 11.00 alles online, maar om de 5 minuten world server down... Toen ik om 11.00 online kwam, ben ik gelijk maar ff wat primals gaan farmen op het elemental plateau.
hehe en steeds na een server crash waren alle elementals weer terug dus dat ging lekker snel :p Aantal primal airs, één fire en wat essences :P
Sinds een uur is alles offline btw totdat ze het probleem gevonden hebben...

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:28:
[...]

Ik heb al mijn addons uitgedaan en alleen gemlist aangelaten, en nog werkte het niet ... en gemlist had ik nog niet eerder erop staan... zou het probleem dan nog steeds aan mijn kant liggen ?
Ik vind het heel lullig om te zeggen maar aangezien Gemlist bij verschillende mensen (inclusief mijzelf) wel werkt ligt het inderdaad aan jouw kant. Heb nu alleen geen idee waar precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
MaTr1x schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:58:
Wat een gedoe vanmorgen he, echt weer patch dag, vlak voor 11.00 alles online, maar om de 5 minuten world server down... Toen ik om 11.00 online kwam, ben ik gelijk maar ff wat primals gaan farmen op het elemental plateau.
hehe en steeds na een server crash waren alle elementals weer terug dus dat ging lekker snel :p Aantal primal airs, één fire en wat essences :P
Op dat momenten moet je snel naar SMV gaan, snel die nethercite nodes etc pakken elke keer dat ze respawnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere week weer... zeer matig hoor van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
sabriel schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:22:
[...]

Aangezien je een voorstander bent van ACE en GRID heb ik een vraag aan je.
Ik gebruik nu de standaard GRID, maar zie ook dat er een overlay is voor healers.

Maak jij hier gebruik van deze overlay.
En kan je met GRID ook buffs weergeven, ik gebruik nu CTRA alleen maar om te kijken of iedereen zijn PoF, PoSp en shadowprot heeft en wil dit eigenlijk integreren met GRID
http://www.wowace.com/wiki/GridStatusMissingBuffs

<3 grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reset2003
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Van de week met de guild doomwalker gekilled :D

Eerste van de darkspear server :P

http://www.youtube.com/wa...Ecom%2Fnews%2Fshow%2F5061

Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
[...]

Ik gebruik nu de standaard GRID, maar zie ook dat er een overlay is voor healers.

En kan je met GRID ook buffs weergeven, ik gebruik nu CTRA alleen maar om te kijken of iedereen zijn PoF, PoSp en shadowprot heeft en wil dit eigenlijk integreren met GRID
yup, kan prima buffs weergeven, al een paar keer langs gekomen hoe je het ongeveer moet instellen, ieder "blokje" heeft 4 corners die je aan kan wijzen aan iets. Zelf werk ik met linksboven = shadowprot, rechtsboven = sta buff, linksonder = incoming heal, rechtsonder = aggro. En dan heb je nog een Center Icon en Border, zelf heb ik Border = Mortal Strike debuff (met de mana-fade addon voor Grid kan je ook mana in de gaten houden), center-icon = magic/disease. Voor ieder wat wils dus en je kan gewoon alles instellen wat je zelf het lekkerst vindt werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
eendje schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:21:
[...]

goed voorbereid betekend echt niet dat je de encounter uit je hoofd moet kennen, maar je moet wel repaired zijn, pots bij je hebben, eventueel reagents, tactics gelezen hebben en een idee hebben wat er gaat gebeuren. Als dat allemaal niet aanwezig is ben je gewoon dom bezig
Klopt, en dan is enkele tries zodat de nieuwelingen kunnen zien wat er gaat gebeuren helemaal niet zo erg. Die paar gold die je daarmee verliest staat toch niet in verhouding tot de repairs die je hebt voor je een gemiddelde boss onder de knie hebt.
[...]

Aangezien je een voorstander bent van ACE en GRID heb ik een vraag aan je.

Gebruik ik zelf niet nee. Het geeft aan welke targets je het beste kan healen, maar dat bepaal ik toch zelf. Heb geen aanduiding nodig om te zien wie healing nodig heeft.

Voor buffs: http://www.wowace.com/wiki/GridStatusMissingBuffs is een optie, maar zelf gebruik ik XRS (XRaidStatus). Daarmee kun je ook balkjes laten zien voor aantal mensen afk, health en mana (eventueel van bepaalde classes, zo heb ik een raid mana en healer mana bar), etc. In de tooltip kun je dan zien wie er afk is, hoeveel mana iedereen heeft, etc. Werkt perfect.

XRS: http://www.wowace.com/wiki/XRS
SouLmaN schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:25:
Gisteren trouwens Lady Vashj voor het eerst in fase3 gekregen, zonder al te veel doden. Echt leuk gevecht is het. Helaas had onze horde PVE concurrent al een wipe op 1%, dus het lijkt erop dat we de strijd om de eerste kill van de server om deze boss gaan verliezen.
Kennen meer mensen deze strijd om server firsts tussen guilds/sides? Bij ons word er wel op een leuke manier mee omgegaan. GL van onze horde concurrent komt na de raid bij ons op ventrilo, beetje praten hoe het ging bij ons en hun, zonder natuurlijk tactics door te geven :)
Wij zijn derde guild op de server (2e alliance) met een redelijke achterstand op de eerste twee. Wij zijn net een week serieus bezig in SSC, Hydross op 22% gekregen. Alliance guild heeft Void Reaver en sinds gisteren Al'ar neer in TK en Hydross, Lurker, Morogrim en Karathress in SSC. Horde guild heeft hetzelfde neer op Al'ar na.

Achter ons zitten wel wat guilds waar we tot Magtheridon behoorlijk mee aan het concurreren waren. Ik ken uit vrijwel iedere topguild wel wat mensen dus was constant vragen hoe het bij hen ging en hoe ver zij waren. Was geinig om te zien tijdens de eerste avonden, wij 98%, zij 97%, wij 96%, etc. :P Paar weken geleden kwamen we eindelijk los tegen Maggy en hebben we 'm omgelegd, zelfs na de patch zijn er nog maar twee andere guilds die 'm daarna gekilled hebben. (waaronder niet de concurrent) Wij hopen binnenkort Void Reaver te doen, hordies hadden 'm op de derde try en alliance op de eerste.

Er is op de forums weinig van te lezen, maar de concurrentie speelt wel degelijk. Houdt toch de spanning er in.
junglebeast schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:55:
Ok eerste 10 minuten uitleggen wat te doen. Shackle, Shackle die ook. Pet op de Lady, MT op Moroes etc.. Onze RL legde het allemaal mooi uit. Plots komen de mobs de trap af, heeft onze fijne RL het event ge-ninja agroed... Lol oh lol... We houden het net 30 seconden uit..
Kwam ik toch mooi wat van zeggen op TS. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:28:
[...]

Ik heb al mijn addons uitgedaan en alleen gemlist aangelaten, en nog werkte het niet ... en gemlist had ik nog niet eerder erop staan... zou het probleem dan nog steeds aan mijn kant liggen ?
Al alles wat met gemlist te maken heeft weggehaald? inc de lua en bak files uit je SavedVarriables folders? (minder rigoreus dan je hele wtf en wdb mappen verwijderen)

en dan gewoon laatste versie eroverheen gooien

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Mja beetje jammer dat ik er nu pas achter kom. Ik had anders mijn netherwing rep een behoorlijke boost kunnen geven, want meen dat de daily quests ook resetten bij een server crash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Weakling schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:17:
[...]

Ik snap de frustratie, alleen heb ik altijd wat moeite met deze redenatie. Als je niet komt opdagen, terwijl je wel ingeschreven hebt, dan is dat inderdaad erg slecht. Maar wanneer je een instance nog nooit gedaan hebt, dan is de kans ook groot dat je niet goed voorbereid bent.

Je kunt dan wel gaan lezen over de instance, maar dat is altijd nog een heel stuk anders dan 'm daadwerkelijk doen. Echt voorbereiden als je 'm nog nooit gedaan hebt is lastig. Ervaring opdoen wordt ook erg moeilijk als de guild niet bereid is practice runs te doen.

Daarmee kom je in een vicieuze cirkel terecht: geen ervaring, dus mag niet mee doen, waardoor je geen ervaring krijgt ... etc.

Ik heb zelf nog geen enkele high level instance gedaan en het frustreert mij dat altijd naar ervaren spelers wordt gevraagd, waardoor je er nooit tussen komt ... kan wel doen alsof ik de ervaring heb, maar dan val ik snel genoeg door de mand, dus laat ik dat maar niet doen.

Gelukkig zijn we bezig met het opzetten van gestructureerd pratice runs doen, om zoveel mogelijk mensen "up to speed" te krijgen, dus het komt nog wel goed ...
eens tot op zekere hoogte. Wat ik bedoelde is: Maiden doen als paladin en geen decursive (of hoe heet die voor paladins?) hebben (smart debuff) terwijl dit wel op het forum staat. Geen health en mana potions hebben. Geen tactics hebben gelezen, voor geen 1 baas. Geen arrows hebben als hunter, geen reagents voor rogue of mage of andere classes, geen shards hebben als warlock zijnde etc. Allemaal vrij basic zaken. Natuurlijk is de 1e x wennen en dat word je ook niet kwalijk genomen maar als het continue door jou fout gaat. Iedereen heeft wel instances gedaan, danwel heroics. Als je dat niet hebt gedaan is dat zeeeeeeer aan te raden, zeker de heroics. Tuurlijk leer je karazhan ook wel na zoveel keer, maar dan kan je beter een paar keer in een heroic fout gaan dan in een raid.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 16:59
thewizard2006 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:27:
Daarnaast, wat vinden jullie van al die craftables. Ik vind het erg jammer om te zien dat een hoop (lees: veel maar zeker niet alle) mensen al die mooie items hebben met weet ik vee hoeveel spelldmg of attack power, maar hun skill zuigt zwaar. Ik vind het erg jammer dat er weinig onderscheid is kwa items tussen mensen die karazhan doen (want als je verder komt zijn de items wel veel beter) en degene die alleen maar farmen. Recentelijk met een mage, full purple/craftable en zelfde spec, in karazhan en in the end stond ik op 1.4mil dmg en hij op 1.0 mil dmg :S
Bokkie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:37:
vind die craftable epics minder erg dan al dat elitaire gezeik en gewhine van mensen met andere proffs die vinden dat je alleen met raiden uber items moet kunnen krijgen :+
QFT

Ik zit in een casual guild, was de eerste die attuned was, de rest volgt nu langzaamaan, heb het prima naar mijn zin, wil wel Kara in maar dat hoeft echt niet morgen maar wel met die gekke nutcases van een Engelsen in mijn guild. Dus wat doe je dan in de tussentijd? Ik ben dus voor de zeer snelle vliegende kip gegaan en mijn blacksmithing tot de max om wat moois te kunnen craften, daarnaast, ben ik voor craftable items gaan zoeken omdat er voor mij even niets anders is, het heeft me ook aardig wat tijd gekost om alles bij elkaar te krijgen, gold danwel mats wel niet op de uberpwndkarafarm-manier aan epics gekomen... maar toch, ik ben er trots op. Dus ik vind het totaal niet jammer dat ook de casuals nu eens met wat leuks kunnen rondlopen. Persoonlijk vind ik dat er een mooie balans is tussen craftables en tha epix lootz, gelukkig denkt Blizzard er ook zo over en niet voor niets me dunkt.

En mijn skills zijn dan misschien wat minder, dat komt ook wel goed want uiteindelijk geldt voor velen; de ervaring geeft je de skills, zo ook voor jou thewizard2006, ook jij bent ooit begonnen zonder skills en heb je het geleerd door veel te spelen.

Dus... elitair geneuzel ---> that way plx. :)

Einde rant.

And now for something completly different...
Wat ben ik blij dat ik human ben, 10% extra reputation-points, dus sneller het draakje. :9
Slamdance schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:20:
Mja beetje jammer dat ik er nu pas achter kom. Ik had anders mijn netherwing rep een behoorlijke boost kunnen geven, want meen dat de daily quests ook resetten bij een server crash :)
Ja? Dat zou lekker zijn, net even tijdens mijn lunchbreak zitten spelen, had al wat ores en crystals klaar en snel nog Booterang gedaan en 15 flayers en 5 ravagers gekilld, alles goed voor zo'n 1320 rep. Kan ik die vanavond weer inleveren. ;)

Trouwens, die Booterang-quest... 3 woorden... GE-WEL-DIG! *TOINK*

[ Voor 11% gewijzigd door Zjanzjak op 30-05-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:01:
Hebben jullie al veel discoveries gedaan?

Ik heb het idee dat het vrij normaal is geworden, of dat ik extreem geluk heb.

Discovery's in 2 dagen tijd:

Transmute: Primal Earth to Primal Water
Flask of Shadow Fortification
Cauldron of Major Arcane Protection
Cauldron of Major Shadow Protection
Flask of Arcane Fortification

Ook heb ik, na 5 dagen geleden transmute master gespecced, nu m'n quest mats weer terug.

een keer x3 extra en een keer x1 extra. :)

Ben wel blij met alchemy.
Ja, je hebt extreem veel geluk, of ik heb extreem veel pech.
Damm. Ik ben al 3 maanden transmute master. Ik doe elke dag een transmute.
Ik heb in die tijd slechts 1x extra Earthstorm Diamond gekregen.
Nog nooit een discovery gedaan.

Ik ben dus nog steeds 4 primal might's kwijt voor mijn master diing.

Ik bedoel maar, niet iedereen heeft zoveel geluk.
En ik zou zeker niet zomaar een lvl 375 prof aan de kant gooien voor alch.
Voor je lvl 375 bent, moet je heel wat geld spenderen aan mats en recepten...

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alchemy is zo'n beetje het goedkoopste om te levelen. Zeker als je al Herbalism hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Zjanzjak schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:29:
[...]

En mijn skills zijn dan misschien wat minder, dat komt ook wel goed want uiteindelijk geldt voor velen; de ervaring geeft je de skills, zo ook voor jou thewizard2006, ook jij bent ooit begonnen zonder skills en heb je het geleerd door veel te spelen.

Je zou verbaast zijn wat voor een ongelooflijke nubs er zijn die al ik weet niet hoe lang geraid hebben. ervaring = skill is vaak complete bullshit : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takaya82
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-08 13:16
Ik heb al sinds eeuwen Alchemy en sinds TBC ben ik elixir master... Maak best aardig wat pots, maar tot nu toe nog geen enkele discovery.... ik word er een beetje ziek van....

Aangezien ik Mage ben, heb ik Herbalism laten vallen voor Tailioring, maar mats zijn nu wel heel erg duur aan het worden op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
ImdaMned schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:38:
[...]

Je zou verbaast zijn wat voor een ongelooflijke nubs er zijn die al ik weet niet hoe lang geraid hebben. ervaring = skill is vaak complete bullshit : )
Eensch, er blijven mensen over die het misschien nooit zullen leren, maar hoe moet je anders aan skills komen?
Maar goed, het ging mij meer om wat thewizard zei, dat wilde ik even ontkrachten en uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takaya82
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-08 13:16
ImdaMned schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:38:
[...]

Groot gelijk... je hebt newbs (die moeten nog ervaring op doen) en je hebt n00bs (die snappen er niks van, hoe lang ze ook spelen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
[...]

Einde rant.

And now for something completly different...
Wat ben ik blij dat ik human ben, 10% extra reputation-points, dus sneller het draakje. :9
ik speel pas sinds december :) en met de stelling ervaring geeft skills... skills ~ ervaring. Voor sommige geld helaas dat, hoe vaak ze spelen, hoe hard ze het proberen het nog niet lukt. Deze hebben dus veel meer ervaring nodig om hun skills op te hogen. Het is net als school, werk, sport de ene is er gewoon wat beter in dan de ander. En het is de kunst om mensen te zoeken die ongeveer op hetzelfde niveau zitten :).
Daarnaast vind ik het ook heel leuk voor de mensen die al de craftables kunnen maken maar karazhan niet doen. (Doen jullie dan wel heroics??? anders heeft het imo weinig nut.) Het probleem is dat zie wel in een guild komen doordat ze imba spelldmg/attackpower hebben. Dat ze hier niet mee om kunnen gaan, ja ach dat komt dan wel als ze meer ervaring hebben.... (misschien ook een fout van de guildleader? trial ftw). Ook zijn de craftable, zoals ik al aangaf, niet superieur aan Gruuls lair drops en verder. in vergelijking Kararzhan zijn ze vaak beter of gelijk. Alleen mis je wel een hoop stats. Kortom ik ben heel erg blij voor de casual spelers die geen karazhan doen, petje af dat je wel zoveel tijd in grinden steekt en niet in een fatsoenlijk guild vinden die raid :). Nu nog de skill jongens, blijven oefenen he :) :+ (ps ben zelf ook vere van goed, kan aardig meekomen ;) ) ps2 let vooral op de smileys, i love smileys 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance

Ja? Dat zou lekker zijn, net even tijdens mijn lunchbreak zitten spelen, had al wat ores en crystals klaar en snel nog Booterang gedaan en 15 flayers en 5 ravagers gekilld, alles goed voor zo'n 1320 rep. Kan ik die vanavond weer inleveren. ;)

Trouwens, die Booterang-quest... 3 woorden... GE-WEL-DIG! *TOINK*
Ik weet niet of het nog zo is hoor, maar de eerste persoon die exalted was op de PTR is het geworden door meerdere malen op een dag de quests te doen, omdat na elke crash de daily quests gereset werden. Ores inleveren gaat dan heel snel als de server elke 5 minuten crashed ;)

Die booterang quest is idd geweldig :D en lekker snel te doen aangezien je niet in range hoeft te blijven nadat je die booterang gegooid hebt :P

Maar de toppers blijven toch de Dragonmaw races imo :D wat een geweldige quests, jammer dat je ze maar 1 keer kan doen.
Al wordt het wel wat frustrerend als je voor de 20e keer gedismount wordt door een onzichtbare lightningbolt uit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rochette schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:31:
[...]

Ja, je hebt extreem veel geluk, of ik heb extreem veel pech.
Damm. Ik ben al 3 maanden transmute master. Ik doe elke dag een transmute.
Ik heb in die tijd slechts 1x extra Earthstorm Diamond gekregen.
Nog nooit een discovery gedaan.

Ik ben dus nog steeds 4 primal might's kwijt voor mijn master diing.

Ik bedoel maar, niet iedereen heeft zoveel geluk.
En ik zou zeker niet zomaar een lvl 375 prof aan de kant gooien voor alch.
Voor je lvl 375 bent, moet je heel wat geld spenderen aan mats en recepten...
Ik was zeer snel na uitkomen TBC transmute master en heb al aardig wat procjes gehad inmiddels, eergisteren Flask of Shadow Fortification geleerd :D

Het kan dus wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
thewizard2006 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:45:
[...]

ik speel pas sinds december :) en met de stelling ervaring geeft skills... skills ~ ervaring. Voor sommige geld helaas dat, hoe vaak ze spelen, hoe hard ze het proberen het nog niet lukt. Deze hebben dus veel meer ervaring nodig om hun skills op te hogen. Het is net als school, werk, sport de ene is er gewoon wat beter in dan de ander. En het is de kunst om mensen te zoeken die ongeveer op hetzelfde niveau zitten :).
Daarnaast vind ik het ook heel leuk voor de mensen die al de craftables kunnen maken maar karazhan niet doen. (Doen jullie dan wel heroics??? anders heeft het imo weinig nut.) Het probleem is dat zie wel in een guild komen doordat ze imba spelldmg/attackpower hebben. Dat ze hier niet mee om kunnen gaan, ja ach dat komt dan wel als ze meer ervaring hebben.... (misschien ook een fout van de guildleader? trial ftw). Ook zijn de craftable, zoals ik al aangaf, niet superieur aan Gruuls lair drops en verder. in vergelijking Kararzhan zijn ze vaak beter of gelijk. Alleen mis je wel een hoop stats. Kortom ik ben heel erg blij voor de casual spelers die geen karazhan doen, petje af dat je wel zoveel tijd in grinden steekt en niet in een fatsoenlijk guild vinden die raid :). Nu nog de skill jongens, blijven oefenen he :) :+ (ps ben zelf ook vere van goed, kan aardig meekomen ;) ) ps2 let vooral op de smileys, i love smileys 8)7
dat kara epics beter zijn dan bepaalde craftables is ook maar sinds de laatste patch
en dan nog zal ik mijn shadoweave en spellstrike gear pas vervangen op het moment dat je de setbonus kan gebruiken van je tier sets en andere item
en dan nog zijn de items van grull's lair en verder persoonlijke voorkeur boven craftables.

bovendien ik weet niet hoe jij er tegenaankijkt,maar gear is een middel, geen doel :)
en ja helaas weet niet iedereen altijd evengoed om te gaan met dezelfde middellen

en qua recruiten, je zoekt iemand met bepaalde middelen, de trial is om te zien of die goed gebruikt worden

een mage met +1200 spelldmg heeft veel meer potentie dan een mage met +500 spelldmg
of die mage ermee uit de voeten kan is dan weer een ander verhaal (trial)

maar van de mage met +500 spelldmg weet je zeker dat hij niet je benodigde dmg potientieel haald

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 30-05-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:19
Ik ben 375 herbalism naar 375 tailoring gegaan om mezelf niet te gimpen in raid DPS :P Een hoop minder stats maar ik hou nou eenmaal van +dmg en +hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Bokkie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:52:
[...]

dat kara epics beter zijn dan bepaalde craftables is ook maar sinds de laatste patch
en dan nog zal ik mijn shadoweave en spellstrike gear pas vervangen op het moment dat je de setbonus kan gebruiken van je tier sets en andere item
en dan nog zijn de items van grull's lair en verder persoonlijke voorkeur boven craftables.

bovendien ik weet niet hoe jij er tegenaankijkt,maar gear is een middel, geen doel :)
en ja helaas weet niet iedereen altijd evengoed om te gaan met dezelfde middellen
gear is zeker een middel. dat is mijn punt ook met de craftables. het is een middel maar geen skill. Je kan wel een voetbal hebben en een goal maar als jij niet weet hoe hard je tegen de bal aan moet en kan trappen of hoe je om moet gaan als er opeens een tegenstander je baan blokeerd.... En het gebeurd heel vaak dat mensen dus wel een bal in de handen hebben maar in het verkeerde doel scoren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
thewizard2006 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:45:
[...]

ik speel pas sinds december :) en met de stelling ervaring geeft skills... skills = ervaring. Voor sommige geld helaas dat, hoe vaak ze spelen, hoe hard ze het proberen het nog niet lukt. Het is net als school, werk, sport de ene is er gewoon wat beter in dan de ander. En het is de kunst om mensen te zoeken die ongeveer op hetzelfde niveau zitten :).
Daarnaast vind ik het ook heel leuk voor de mensen die al de craftables kunnen maken maar karazhan niet doen. (Doen jullie dan wel heroics??? anders heeft het imo weinig nut.) Het probleem is dat zie wel in een guild komen doordat ze imba spelldmg/attackpower hebben. Dat ze hier niet mee om kunnen gaan, ja ach dat komt dan wel als ze meer ervaring hebben.... (misschien ook een fout van de guildleader? trial ftw). Ook zijn de craftable, zoals ik al aangaf, niet superieur aan Gruuls lair drops en verder. in vergelijking Kararzhan zijn ze vaak beter of gelijk. Alleen mis je wel een hoop stats. Kortom ik ben heel erg blij voor de casual spelers die geen karazhan doen, petje af dat je wel zoveel tijd in grinden steekt en niet in een fatsoenlijk guild vinden die raid :). Nu nog de skill jongens, blijven oefenen he :) :+ (ps ben zelf ook vere van goed, kan aardig meekomen ;) )
Kijk, nu kan ik wel in je verhaal komen, dat mensen epics craften om zo in een goede guild te komen (wel met een bepaalde negatieve beweegreden) daar zou ik ook niet al te gelukkig van worden. Maar ik doe het gewoon om straks iig een zo goed mogelijke gear te hebben, dus dan alleen de skills nog. ;) Yup doe heroics maar dat is niet echt de reden dat ik voor craftable epics ben gegaan maar het helpt me wel! Als ik het verschil zie met heroics in het begin en met nu, ik kan, als tank, aardig wat klappen meer hebben.

En zoals gezegd, hoef niet naar een andere guild, ben ik te casual voor nu en heb soms de grootste lol en daar gaat het mij om, lekker spelen (op mijn manier) en lol hebben.

Thanks voor je toelichting, case cleared. ;)
Slamdance schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:51:
Die booterang quest is idd geweldig :D en lekker snel te doen aangezien je niet in range hoeft te blijven nadat je die booterang gegooid hebt :P
En vanaf je flyin mount kan je gooien! Maar ik blijf express even hangen vanwege dat *TOINK* geluid. _/-\o_

Ben alleen wel al tig keer door die elites gekilld als ik stond te mine'n of die orcs aant poisonen was, je let even niet op en klabammes, en je kan rennen wat je wilt, zelfs met swift potion ontkom ik er niet aan. Naja, vlieg ik vanaf de gy weer even naar Eclipsion point om daar weer wat Fel Gland te verzamelen op weg naar Netherwing Ledge.

[ Voor 14% gewijzigd door Zjanzjak op 30-05-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vindt iemand anders die Netherdrake ook lelijk?.... ik bedoel die kop, die kleur, dat spoor wat ie achterlaat.. heel on-WoW en lelijk voor mij Geef mij maar een mooie Gryphon

Als ik horde was zou ik er wel voor gaan, want Wyverns zijn nog lelijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
thewizard2006 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:55:
[...]

gear is zeker een middel. dat is mijn punt ook met de craftables. het is een middel maar geen skill. Je kan wel een voetbal hebben en een goal maar als jij niet weet hoe hard je tegen de bal aan moet en kan trappen of hoe je om moet gaan als er opeens een tegenstander je baan blokeerd.... En het gebeurd heel vaak dat mensen dus wel een bal in de handen hebben maar in het verkeerde doel scoren 8)7
zoals ik al zei, voor kara epics en alle andere raid epics geld exact hetzelfde
als iemand een apply doet met full tier4 en kara epics weet ik alleen wat hij gedaan heeft, niet wat zijn skill is, evenals met craftables

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:57:
[...]

als iemand een apply doet met full tier4 en kara epics weet ik alleen wat hij gedaan heeft, niet wat zijn skill is, evenals met craftables
Mjah, Kara cleared moet je iig íets goed doen, aangezien je niet meer zo makkelijk kunt meeliften zoals dat vroeger in de 40-man raids ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SMulTiE schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:59:
[...]

Mjah, Kara cleared moet je iig íets goed doen, aangezien je niet meer zo makkelijk kunt meeliften zoals dat vroeger in de 40-man raids ging.
yups meeliften is minder makkelijk, maar helaas nog steeds goed te doen, hoewel dat per class verschilt, hoewel het met de laatste patch nog weer makkelijker is geworden

als ik zie dat er op bs regelmatig (semi)pugs naar kara gaan en daar ook lekker tot en met prince alles oneshotten

klopt, naast skill heb je natuurlijk ook nog ster alures :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor nieuwe gear voor mijn (Feral) Druid, maar nu zit ik met een vraag en de formules op wowwiki.com snap ik niet. :)

Ik weet dat AttackPower zorgt voor meer damage, en volgens mij zorgt +Hit voor het sneller slaan. Klopt dit? Wat ik alleen niet zo goed weet, wat is nu beter? Voorlopig gaat het vooral om solo play. Ik ben nl. van plan full Resto te gaan op level 70.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:52:
[...]

en qua recruiten, je zoekt iemand met bepaalde middelen, de trial is om te zien of die goed gebruikt worden

een mage met +1200 spelldmg heeft veel meer potentie dan een mage met +500 spelldmg
of die mage ermee uit de voeten kan is dan weer een ander verhaal (trial)

maar van de mage met +500 spelldmg weet je zeker dat hij niet je benodigde dmg potientieel haald
Wij kijken of iemand kan spelen, danwel kan leren, en of het een sympathiek persoon is. Gear is in mijn ogen nogal irrelevant, dat pik je samen wel op tijdens runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:05:
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor nieuwe gear voor mijn (Feral) Druid, maar nu zit ik met een vraag en de formules op wowwiki.com snap ik niet. :)

Ik weet dat AttackPower zorgt voor meer damage, en volgens mij zorgt +Hit voor het sneller slaan. Klopt dit? Wat ik alleen niet zo goed weet, wat is nu beter? Voorlopig gaat het vooral om solo play. Ik ben nl. van plan full Resto te gaan op level 70.
nee +hit zorgt ervoor dat je vaker raak slaat ^^
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:06:
[...]

Wij kijken of iemand kan spelen, danwel kan leren, en of het een sympathiek persoon is. Gear is in mijn ogen nogal irrelevant, dat pik je samen wel op tijdens runs.
ligt eraan in welke fase van raiding je zit gear is dermate interresant bij recruiting, dat je wel wil dat de persoon enige moeite in zijn/haar gear heeft zitten en dat je zelf niet teveel stappen terug wil nemen als guild om een persoon te equippen

nu is dat met TBC nog niet heikel, maar hoe verder mensen komen hoe groter dat een rol gaat spelen

[ Voor 36% gewijzigd door Bokkie op 30-05-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:56:
Vindt iemand anders die Netherdrake ook lelijk?.... ik bedoel die kop, die kleur, dat spoor wat ie achterlaat.. heel on-WoW en lelijk voor mij Geef mij maar een mooie Gryphon

Smaken verschillen, ik ben ally en vind die epic wyverns van de horde echt supermooi en 'onze' kippen een stuk minder. Ik vind de draak ook wel wat hebben, dat spoor wattie achterlaat juist mooi maar blijf de wyverns mooier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bokkie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:07:
[...]

nee +hit zorgt ervoor dat je vaker raak slaat ^^
Oke. Dan is dus +AP beter, aangezien ik niet zo ontzettend veel mis sla. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:08:
[...]

voor hit moet je zorgen dat je je cap haalt, zorg dat je in ieder geval rond de 7% hit hebt (zal je wel aankomen) zonder jezelf al te veel te gimpen op ap

een hit met minder ap doet meer dmg dan een miss met 999999999 ap :)
op een gelijk lvl mob zul je een misrate hebben van 5%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Mijn Hit Rating is nu 16 (1.6% dus :o) (Armory profiel) dus daar mag nog wel iets bij dan.. :) Thanks voor de uitleg! Ga ik vanavond nog eens op wowhead.com opzoek naar wat leuke items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:13
OkkE schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:08:
[...]

Dat is heel erg afhankelijk. +hit zorgt dat je mindervaak mis slaat, je slaat standaard 5% (2handers/1h+shield) of 24% (dual whield). Voor DWing is +hit erg belangrijk, onder het motto van "you cant crit, if you cant hit".

Tot dat je geen mis meer hebt is +1% hit +1% dps (is ca 15 hit rating). (bij warriors) is ongeveer 14 AP 1 dps. Als je nu een dps hebt van ca. 100 dan is AP even goed als +hit. Als je echter in de richting gaat van de 200 dps, dan is +hit 2x AP.

Ik hoop dat dit een beetje een duidelijk verhaal is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46

Eindelijk iemand die het met me eens is over die Netherdrake :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:57:
[...]

Maar in ieder geval kan je zeggen dat die persoon met craftables z'n best heeft gedaan om wat fatsoenlijke spullen te verzamelen (en de tijd heeft gehad). En dan doel ik vnl op BoE craftables die veel meer moeite vragen als de tailoring sets om bij elkaar te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:20

Technicality

Vliegt rechtsom...

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:06:
[...]

Ik ben net 70 geworden, zit ronde de 500 spelldamage, wil graag leren, stel me vriendelijk op en snap het spelletje en mijn class best goed (vind ik zelf dan hè ;) ), maar reken maar dat ik nu in geen enkele raiding guild terechtkom hoor. Zeker als ze horen dat ik tailoring heb is het 'ga maar farmen'. Beetje jammer dat.

edit: lees net bovenstaande post.
En dan? dan weet je alleen dat die persoon kan grinden. Mijn zusje van 13 kan nog primals farmen! Granted, voor een mage is skill minder belangerijk dan voor een MT of main healer, maar toch, een mage die weinig CC/spellsteal/CS gebruikt op momenten dat het wel kan, die je moet vragen om zn buffs wordt verkozen boven iemand die zich goed inzet voor de groep, maar nog niet de tijd heeft gehad om 90 primal fire te farmen.

Aan de andere kant ga ik als de servers weer up zijn mijn eerste spellstrike item laten maken, dus zo'n probleem is het ook weer niet :P

[ Voor 32% gewijzigd door Technicality op 30-05-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26

Epic Wyverns zijn echt supercool vind ik. Die gekke dingen van de Alliance however.. die zien er echt niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

cls schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:57:
[...]

Ehm, na 1 (mislukte) try al gestopt? Kan begrijpen dat jullie nu pas op moroes zitten :P
Ja en ook slim genoeg om het hier bij te laten en met een andere setup naar kara te gaan. We hebben maar Hyakiss afgemaakt en wat rep opgehaald. Vrijdag gaan we weer vol los.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Nivado schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:17:
[...]

Dat is heel erg afhankelijk. +hit zorgt dat je mindervaak mis slaat, je slaat standaard 5% (2handers/1h+shield) of 24% (dual whield). Voor DWing is +hit erg belangrijk, onder het motto van "you cant crit, if you cant hit".

Tot dat je geen mis meer hebt is +1% hit +1% dps (is ca 15 hit rating). (bij warriors) is ongeveer 14 AP 1 dps. Als je nu een dps hebt van ca. 100 dan is AP even goed als +hit. Als je echter in de richting gaat van de 200 dps, dan is +hit 2x AP.

Ik hoop dat dit een beetje een duidelijk verhaal is :)
Het wordt me steeds iets duidelijker. Thanks. Maar aangezien ik nu nog maar op de 70dps zit, maakt het dus niet echt een verschil tussen +AP of +Hit... Ik ben nu net 60, dus tegen de tijd dat ik 65 ben zal ik alle items die ik nu quest/grind/koop vast al wel weer vervangen hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Technicality schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:23:
[...]

Ik ben net 70 geworden, zit ronde de 500 spelldamage, wil graag leren, stel me vriendelijk op en snap het spelletje en mijn class best goed (vind ik zelf dan hè ;) ), maar reken maar dat ik nu in geen enkele raiding guild terechtkom hoor. Zeker als ze horen dat ik tailoring heb is het 'ga maar farmen'. Beetje jammer dat.

En dan? dan weet je alleen dat die persoon kan grinden. Mijn zusje van 13 kan nog primals farmen! Granted, voor een mage is skill minder belangerijk dan voor een MT of main healer, maar toch, een mage die weinig CC/spellsteal/CS gebruikt op momenten dat het wel kan, die je moet vragen om zn buffs wordt verkozen boven iemand die zich goed inzet voor de groep, maar nog niet de tijd heeft gehad om 90 primal fire te farmen.

Aan de andere kant ga ik als de servers weer up zijn mijn eerste spellstrike item laten maken, dus zo'n probleem is het ook weer niet :P
Echt, een guild gaat niemand afwijzen omdat ie tailored spul draagt. Lijkt mij juist dat dat het beste is dat je kunt doen als je niets anders tot je beschikking hebt.

Het gaat erom hoe je jezelf presenteert aan de nieuwe guild.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Takaya82 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:41:
Ik heb al sinds eeuwen Alchemy en sinds TBC ben ik elixir master... Maak best aardig wat pots, maar tot nu toe nog geen enkele discovery.... ik word er een beetje ziek van....
Discoveries zijn pas weer mogelijk na de patch.
Tot die tijd was het om de een of andere reden stilgezet, zodat discoveries niet meer mogelijk waren.
Als je dus na de patch maar een paar pots hebt gemaakt kan dat de reden zijn dat je niet veel discoveries hebt gehad.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
De reden voor het stopzetten van de discoveries was dat je ze ook kon doen zonder daadwerkelijk spullen te maken. Als je er voor zorgde dat je geen bagspace had en vervolgens potions of wat dan ook ging maken verbruikte je geen materialen, maar kon je wel eenvoudig de discoveries doen :)

Inmiddels is dit gefixed en kun je dus weer discoveries doen nu (met verhoogde kans)

Heb het zelf niet getest aangezien ik geen alchemist heb, maar dat is wat ik er over heb gelezen.

[ Voor 10% gewijzigd door Slamdance op 30-05-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

morpheus schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:34:
Echt, een guild gaat niemand afwijzen omdat ie tailored spul draagt. Lijkt mij juist dat dat het beste is dat je kunt doen als je niets anders tot je beschikking hebt.

Hij doelt erop dat een guild iemand afwijst omdat hij tailor is en nog niet iets van de set heeft. Vind ik zelf ook eigenlijk wel een beetje, want die sets helpen je DPS of healing gigantisch, vooral aan het begin en laat je motivatie zien. Er kan niet van je gezegd worden dat je een epic-ho bent als je zelf druk bezig bent met craften van upgrades voor jezelf en indirect dus je guild.

Dus al bezig met craften, enchanten e.d. is in mijn ogen een goede presentatie voor een mogelijke guild.

offtopic:
Had mijn truefaith vestements lang voordat ik mijn tier 1 robe had uit MC

[ Voor 11% gewijzigd door Yellow|A op 30-05-2007 15:55 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15

/signed

Ik vind die netherdrakes ook maar niks, de kop is gewoon niet afgewerkt.
Ze hadden beter het model van de draken van het oude Azeroth continent gebruikt.

Hopelijk komen er nog wat nieuwe vliegende mounts bij, want de keuze blijft toch een beetje beperkt ten opzichte van het aantal gewone lopende mounts.

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 30-05-2007 15:53 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:20

Technicality

Vliegt rechtsom...

morpheus schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:34:
[...]

ik bedoel dan ook precies andersom... Als je geen tailored spul hebt of niet hard op weg bent kom je nergens in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:04:

klopt, naast skill heb je natuurlijk ook nog ster alures :P
Nooit geweten dat je in game tegenwoordig ook al ster alures kon krijgen :+

Doe maar gewoon dan ben je al gek genoeg :Y) volgens mij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technicality schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:52:
[...]

ik bedoel dan ook precies andersom... Als je geen tailored spul hebt of niet hard op weg bent kom je nergens in...
Raar hoor, kan me niet herinneren dat ik destijds op basis van m'n gear in mijn toenmalige guild ben gekomen. Ook huidige applicants worden daar niet op geweigerd/selecteerd. Natuurlijk is het wel logisch dat je als healbot niet met "xxxx of the Monkey" rondloopt, maar ik verkies skill toch boven gear. Persoonlijkheid ook trouwens, die gear komt dan vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Laatst online: 09-07 21:38
[...]

Ook dat is onzin. Heroic spul kom je erg ver mee. Je moet echter niet verwachten dat een guild die al een goede progress doorgemaakt heeft, zin heeft om iemand even aan te kleden. Hoe meer moeite te zien is die jij in je character gestopt hebt, hoe positiever dat overkomt over je inzet. Hoe verder een guild, hoe meer ze daar naar zullen kijken.

En guilds die al in SSC rondlopen zullen inderdaad minder snel iemand nemen die karazhan nog niet van binnen gezien heeft. Maar als jij verder alle heroics exalted hebt, denk ik dat je alsnog een goede kans maakt.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
[...]

Easy epix dus, je kan ook gewoon kiezen om in een guild te komen die net begonnen is in Kara bv en waar het heel erg gezellig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een leuk build voor hunter om te grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Een uiterst goeie kara week geweest voor onze guild :) Moroes, opera event en curator neergelegd (first guild kills). Vooral curator was een erg gaaf gevecht zeg :) Toen hij op 15% was en in z'n enrage ging voelde iedereen dat hij neer zou gaan en dat was te horen op teamspeak :D Een erg mana intensief gevecht, en de eerste pogingen resulteerden ook in een wipe doordat de healers en dps /oom waren op 40-50%. Toen toch de RL overgehaald om mij maar constant op curator te laten dpsen (shadowpriest) en hij ging op de 2e poging neer :) (eerste poging was er iemand DC-ed)
Heerlijk om in z'n evocation m'n shadowfiend op''m af te sturen :D Full mana for me en bijna heel m'n party.
Chess event was trouwens echt free epics...

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
[...]

I rest my case
leuke uitspraak ook van mage heeft minder skill nodig. Uhuh why should i use counterspell and cant i open with pom pyro, learn to tank...

als je full tier 4 of kara epics heb dan ben je kwa skill in mijn ogen een stuk verder als je alleen maar craftables hebt. (zeker omdat full kara beter is dan full craftable uiteindelijk)

Edit: in een btje fatsoenlijk guild word je wel gechecked op je gear. Als jij met allemaal greens loopt kom je er echt niet in, omdat dit gewoon laat zien dat je nog niet serieus op dat character speelt. Een btje moeite en je hebt zo allemaal redelijke blauwe items.
@morpheus --> heroics exalted? misschien meer van: items van heroic eindbosses en epic gems?

[ Voor 23% gewijzigd door thewizard2006 op 30-05-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je in een guild wil dat op dat soort zaken let zul je er in moeten passen. Wat ik bedoel is dat hardcore guilds verwachten dat je hard werkt. Als jij class x speelt en niet laat zien dat je hard wil werken voor je gear door de bijbehorende crafting profession te nemen dan oordelen dergelijke guilds blijkbaar dat je niet past en dat is misschien wel terecht.

Als je niet zo hardcore bent moet je misschien ook niet bij dergelijke guilds solliciteren. Zorg dat je wat likeminded mensen ontmoet en zet met hun iets op. Wij runnen nu al weer 3/4 jaar een guild dat rustig aan progressed (einde kara nu en high king down in gruul) en doen dat met vriendelijke mensen die graag willen leren hun toon beter te spelen. Echter geen haast om zsm boss x down te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:07:
[...]

Edit: in een btje fatsoenlijk guild word je wel gechecked op je gear. Als jij met allemaal greens loopt kom je er echt niet in, omdat dit gewoon laat zien dat je nog niet serieus op dat character speelt.
Onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
inderdaad. Ik ben in een van de beste guild gekomen van mijn server zonder "all epicced out' te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killion schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:16:
[...]

inderdaad. Ik ben in een van de beste guild gekomen van mijn server zonder "all epicced out' te zijn.
Ja, als je tijdens je trial gewoon goed speelt, is het gek als een guild je je niet aanneemt omdat je nog in greens loopt. Vind ik dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
[...]

Ja, maar jij zal zeker weten niet in quest gear gelopen hebben. Zou dat zo zijn, hoe kan dan die guild inschatten hoe 'hardcore' of 'casual' jij bent? Jij kan best zeggen ik kom elke avond raiden en je er zelfs aan houden maar als je aanlogt 5 mins voor en uitlogt 5 mins na de raid dan ga je toch al snel best waardeloos worden voor een guild die serieus bezig wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
misschien dat je al een naam had opgebouwd of heb je geluk gehad. Een guild met een solide kern zal echt niet de eerste de beste aannemen. Je gear is zoiezo al een maatstaaf. Dus wat jullie zeggen is dat iedereen er wel inkomt.... klinkt niet echt pro :)
en ja, daar zijn trials voor, maar als jij al niet serieus genoeg ben om fatsoenlijke items te halen, waarom zou een "goede" guild dan moeite in jou stoppen als jij zelf geen moeite toont. Maargoed das mijn beredenering. Je begint laag (in een guild met beginners en mensen met green items) op een gegeven moment ontgroei je dit en ga je een stapje hoger (of de guild groeit mee :)

[ Voor 46% gewijzigd door thewizard2006 op 30-05-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Laatst online: 10-09 13:51
[...]
Daar maak ik wel uit op dat je niet in greens rondloopt... Anders had je dat namelijk geschreven, nu heb je waarschijnlijk alles blauw en een paar epics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:20:
[...]

Ja, maar jij zal zeker weten niet in quest gear gelopen hebben. Zou dat zo zijn, hoe kan dan die guild inschatten hoe 'hardcore' of 'casual' jij bent? Jij kan best zeggen ik kom elke avond raiden en je er zelfs aan houden maar als je aanlogt 5 mins voor en uitlogt 5 mins na de raid dan ga je toch al snel best waardeloos worden voor een guild die serieus bezig wil zijn.
Dat kan je ook niet zeggen van iemand die volledig in blues of purples loopt, daar heb je een trialperiode voor. :)
thewizard2006 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:20:
misschien dat je al een naam had opgebouwd of heb je geluk gehad. Een guild met een solide kern zal echt niet de eerste de beste aannemen. Je gear is zoiezo al een maatstaaf. Dus wat jullie zeggen is dat iedereen er wel inkomt.... klinkt niet echt pro :)
Nee, wat wij doen is dat iemand een application instuurt of op het forum zet. Daar kijken officers en veterans naar. Als het een beetje okee lijkt, gaat de desbetreffende persoon mee naar een heroic instance. Als hij die goed overleefd en hij qua persoon ook bij de guild lijkt te passen, krijg hij tweede run door een heroic instance of een plekje in een raid naar Gruul of Jarazhan. Is alles dan nog okee, dan krijgt hij een /ginvite en gaat zijn trialperiode van 4 weken in. Toont hij in die periode aan dat hij goed in de guild past en ook voldoende aanwezig is tijdens raids en geen volslagen nubcake is, krijgt hij een definitieve status.

Er wordt echter niet gekeken naar gear, maar de eerste de beste wordt natuurlijk ook niet binnengehaald. We zijn wel behoorlijk selectief.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:05

Osxy

Holy crap on a cracker

thewizard2006 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:07:
[...]

I rest my case
leuke uitspraak ook van mage heeft minder skill nodig. Uhuh why should i use counterspell and cant i open with pom pyro, learn to tank...

als je full tier 4 of kara epics heb dan ben je kwa skill in mijn ogen een stuk verder als je alleen maar craftables hebt. (zeker omdat full kara beter is dan full craftable uiteindelijk)

Edit: in een btje fatsoenlijk guild word je wel gechecked op je gear. Als jij met allemaal greens loopt kom je er echt niet in, omdat dit gewoon laat zien dat je nog niet serieus op dat character speelt. Een btje moeite en je hebt zo allemaal redelijke blauwe items.
@morpheus --> heroics exalted? misschien meer van: items van heroic eindbosses en epic gems?
Ook niet echt hoor, ik loop in beste crafted die er is voorzover ik kon krijgen en wat nuttig was maar doe wel complete kara clears + gruul. Maar ik heb bijna geen karazhan loot simpel weg omdat anderen die loot beter kunnen gebruiken.
En heb ook al aantal aanboden van betere guilds gekregen maar vind dat niet leuk, maak nu goede progress met mijn guild (onder mijn leiding ook nog want ik ben RL)

[ Voor 7% gewijzigd door Osxy op 30-05-2007 16:25 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Is er niet altijd een proefperiode, waarin je laat zien "wat je waard bent"? Dan lijkt me gear niet zo belangrijk als je prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:22:
[...]

Dat kan je ook niet zeggen van iemand die volledig in blues of purples loopt, daar heb je een trialperiode voor. :)
en dan kom je in aanmerking om aan de top guilds te laten zien dat je die items ook kan waarmaken :)
Note--> het wil niet zeggen dat iedereen die crafted items heeft slecht is en iedereen die kara epix heeft goed is. Het gaat over de meerderheid en over het beoordelen en inschatten van de kwaliteiten

[ Voor 22% gewijzigd door thewizard2006 op 30-05-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potame schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:06:
Een uiterst goeie kara week geweest voor onze guild :) Moroes, opera event en curator neergelegd (first guild kills). Vooral curator was een erg gaaf gevecht zeg :) Toen hij op 15% was en in z'n enrage ging voelde iedereen dat hij neer zou gaan en dat was te horen op teamspeak :D Een erg mana intensief gevecht, en de eerste pogingen resulteerden ook in een wipe doordat de healers en dps /oom waren op 40-50%. Toen toch de RL overgehaald om mij maar constant op curator te laten dpsen (shadowpriest) en hij ging op de 2e poging neer :) (eerste poging was er iemand DC-ed)
Heerlijk om in z'n evocation m'n shadowfiend op''m af te sturen :D Full mana for me en bijna heel m'n party.
Chess event was trouwens echt free epics...
Uh, als shadowpriest moet je ook altijd op curator zijn, niks anders :) iig, de volgende try heb je na bijna 2 evocations hem wel neer, arcane resistance is echt een plus bij curator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 09:04
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:05:
heeft iemand een leuk build voor hunter om te grinden?
Beast Mastery met een beetje Marksmanship waarschijnlijk, maar met een Hunter kun je weinig fout doen. Dit is een mogelijkheid:
Tot level 34

[ Voor 12% gewijzigd door HellPunk op 30-05-2007 16:34 ]

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Oh btw, het is trouwens goed mogelijk om te wipen om het chess event... ;)
Controller van de Warchief d/c terwijl hij in het vuurtje staat = naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is in principe mogelijk, maar je moet er zowaar meer moeite voor doen dan om het te gewoon te halen

Blizz heeft ook gezegt dat het als het ware een reward is, free epics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Resistance_NL schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:20:
[...]

Daar maak ik wel uit op dat je niet in greens rondloopt... Anders had je dat namelijk geschreven, nu heb je waarschijnlijk alles blauw en een paar epics?
Correct. Maar daarbij heb ik al een redelijke naam staan als DPSer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Laatst online: 03-06 17:10
heeft iemand ook last van dat je wel op je realm komt , maar dat hij lijkt te blijven hangen op het scherm
Retreiving Character list????

Ik speel op Al'Akir , heeft iemand hier ook problemen mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Laatst online: 28-08 10:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
ZipperJR schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:46:
heeft iemand ook last van dat je wel op je realm komt , maar dat hij lijkt te blijven hangen op het scherm

lees jij wel eens??

Staat duidelijk op het inlog scherm EN forums dat er problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ZipperJR schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:46:

Lijkt me niet zo vreemd, als op de Realm status pagina staat dat die server down is.... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Onzin inderdaad. Je komt er met full green niet in, klopt. Dat is niet omdat je niet serieus zou spelen, maar puur omdat zo'n guild geen mensen meer gaat gearen in Kara als ze zoals wij de meeste raidavonden in SSC rondlopen. Same met blues overigens, mensen die bij ons joinen hebben over het algemeen Kara al grotendeels of helemaal gecleared.

Edit:
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:33:
[...]

Uh, als shadowpriest moet je ook altijd op curator zijn, niks anders :) iig, de volgende try heb je na bijna 2 evocations hem wel neer, arcane resistance is echt een plus bij curator
Arcane resistance zuigt daar, hooguit nodig op degene die de bolts pakt. Iedereen in arcane res gear betekent gimpen op andere stats, dus minder dps, dus langer bezig met adds, dus minder dps op boss.

[ Voor 43% gewijzigd door Exitium op 30-05-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Laatst online: 03-06 17:10
dat begrijp ik, maar er staat geen lijst van de servers welke dat zijn.
Ook is het zo dat hij in de realm list, WEL op ONLINE staat. :+
Ik speel op meerdere realms en die doen het allemaal wel. Maar ok dan heb ik gewoon pech! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:50:
Onzin inderdaad. Je komt er met full green niet in, klopt. Dat is niet omdat je niet serieus zou spelen, maar puur omdat zo'n guild geen mensen meer gaat gearen in Kara als ze zoals wij de meeste raidavonden in SSC rondlopen. Same met blues overigens, mensen die bij ons joinen hebben over het algemeen Kara al grotendeels of helemaal gecleared.
Maar jullie zijn dan ook wel heel erg 1337 natuurlijk. 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Clearen en de epics hebben is heel wat anders.

Ik heb kara al zo'n 9-10x leeg laten lopen, echter is mijn epic gehaalte 3/12.

Ik heb geen T4, een besta merendeels uit blues, en toch raid ik SSC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ZipperJR schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:50:
dat begrijp ik, maar er staat geen lijst van de servers welke dat zijn.
Ook is het zo dat hij in de realm list, WEL op ONLINE staat. :+
Ik speel op meerdere realms en die doen het allemaal wel. Maar ok dan heb ik gewoon pech! :(
Euhmm...

Op http://wow-europe.com/en/serverstatus/ staat een lijst met alle servers. Daar staat ook Al'Akir tussen, en daar staat een rode pijl bij. :{ Lijkt me dus duidelijk dat die server offline is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Haha, bij mij staat alles Offline...
Hoe lang speel je al op Al'Akir? Ik al heel lang en dit is niks nieuws.. komt wel goed over een paar uurtjes ;)

Vandaag wel extended maintainance geweest geloof ik... nou jah we zien wel ;)

Vanavond weer (nadruk op WEER) Karazhan.. Hopen dat Moroes nu wel een van mijn items dropt :(

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

OkkE schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:58:
[...]

Euhmm...

Op http://wow-europe.com/en/serverstatus/ staat een lijst met alle servers. Daar staat ook Al'Akir tussen, en daar staat een rode pijl bij. :{ Lijkt me dus duidelijk dat die server offline is...
Er is nog al wat aan de hand. Half europa is nu op de forums aan het kijken waardoor ze retetraag zijn. En straks zullen ze eisen om een "free day". Nou ja ff naar de super, biertjes/cola en chips inslaan en dan verder gaan naar 60 te grinden met me hunter later vanavond.

Op 60 speccen naar BM 60 build en wat MM en BM talents tot 70..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
junglebeast schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:10:
[...]

Op 60 speccen naar BM 60 build en wat MM en BM talents tot 70..
Altijd fijn, mensen die een BM spec begrijpen : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heh kan niet wachten tot ik ook 70 ben. Gister 66 gedingt en naar een nieuw stuk land in outland gegaan. Nagrand alsi k het goed spel. Heb nu eindelijk wat rep met die stad daar en kreeg me ineens weer een berg quests :) Word vanavond en vanacht weer veel werk ^^. Nou heb ik geen 1 epic. Alleen maar blauwe en groene gear. Als ik dan 70 ben dan word je zeker nooit meegenomen naar die hoges instances? Waar zou ik het beste kunnen beginnen voor wat epics? Ben een rogue. Weet niet of er meer mensen hier zijn die op boulderfist spelen en een leuke guild hebben voor raids .... ik heb veel tijd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:20:
heh kan niet wachten tot ik ook 70 ben. Gister 66 gedingt en naar een nieuw stuk land in outland gegaan. Nagrand alsi k het goed spel. Heb nu eindelijk wat rep met die stad daar en kreeg me ineens weer een berg quests :) Word vanavond en vanacht weer veel werk ^^. Nou heb ik geen 1 epic. Alleen maar blauwe en groene gear. Als ik dan 70 ben dan word je zeker nooit meegenomen naar die hoges instances? Waar zou ik het beste kunnen beginnen voor wat epics? Ben een rogue. Weet niet of er meer mensen hier zijn die op boulderfist spelen en een leuke guild hebben voor raids .... ik heb veel tijd ^^
Epics komen vanzelf...
Je gear schaalt nog heel erg op tot lvl 70...
Socketed items enz. :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellPunk schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:34:
[...]

Beast Mastery met een beetje Marksmanship waarschijnlijk, maar met een Hunter kun je weinig fout doen. Dit is een mogelijkheid:
Tot level 34
dank je :P en weet je misshien nog leuk wapen die ik kan halen op lvl66+? die beetje haalbaar is? liefst een gun.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:15
Voor rogues is het wel wat lastiger om in een high-end content guild te komen aangezien er daarvan genoeg zijn.

Overall ben ik het verre van eens met Erwin & co, natuurlijk zal een high-end guild een speler aannemen waarvan ze weten dat hij goed speelt, actief en sociaal is, ook al heeft ie crappy gear. Maar de echte high-end guilds runnen Kara niet meer en focussen alles op SSC+. Die hebben gewoon geen tijd om alle nieuwe spelers te gearen in de instances die ze al lang ontgroeid zijn.
Daarbij hebben ze ook de luxe van keuze, aangezien er meestal genoeg spelers staan de trappelen om dat soort guilds te joinen. Dan heb je er vast wel een die aan alle eisen voldoet en ook nog eens redelijke tot goeie epic gear heeft.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ik het goed begrijp zijn er echt guilds die alleen maar kara gaan om elkaar te gearen eigenlijk? En natuurlijk voor de fun. Dan als zon guild de meeste members gegeared hebben gaan het hoger opzoeken en dat is dan dat SSC ?? sorry voor de nooooop post hehe :P ben wel benieuwd hoe dat kara gebeuren eruit ziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het toch (steeds vaker) doodvermoeiend om dit allemaal te lezen hier. Krijgen we het ik vind dat jij zo en zo moet spelen als je dit en dat wil dragen etc.etc. blablabla gedoe weer. Mensen geniet toch eens van een game, ipv er weer een politieke oorlog van te maken. :O

Ik persoonlijk heb door dit soort geouwehoer er bewust voor gekozen om niet meer te raiden (kara etc), jammer maar het kan niet anders.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:42:
Wat is het toch (steeds vaker) doodvermoeiend om dit allemaal te lezen hier. Krijgen we het ik vind dat jij zo en zo moet spelen als je dit en dat wil dragen etc.etc. blablabla gedoe weer. Mensen geniet toch eens van een game, ipv er weer een politieke oorlog van te maken. :O

Ik persoonlijk heb door dit soort geouwehoer er bewust voor gekozen om niet meer te raiden (kara etc), jammer maar het kan niet anders.
Das jouw keuze, moet je helemaal zelf weten.
De laatste zin is precies het tegenovergestelde wat je in de eerste zei..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
Kapoen schreef op maandag 28 mei 2007 @ 04:17:
Zijn er hier tanks die de Mongoose enchant gebruiken op hun wapen?
Ik ben namelijk benieuwd naar de procrate ervan.

In principe ben ik geen fan van proc based enchants op tank wapens, ik
heb liever een static die altijd actief is. Helaas is er blijkbaar geen nieuwe +agility
enchant voor 1hand wapens bijgekomen in BC, en het aantal enchanters dat nog
de oude +15 agi enchant heeft daalt. Daarbij is +15 agi sowieso een beetje aan de
lage kant vrees ik.
Battlemaster (healt de hele party voor iets van 200-300 als ie proct) geeft nogal wat aggro, is ongeveer even duur als Mongoose en is eigenlijk veel beter voor tanks, mongoose is niet echt een tank enchant, eerder iets voor rogues en dps warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killion schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:46:
[...]

Das jouw keuze, moet je helemaal zelf weten.
De laatste zin is precies het tegenovergestelde wat je in de eerste zei..
Je snap me blijkbaar totaal niet als ik je laatste zin lees, maar dat maakt niet uit. Iedereen moet ook lekker doen waar hij zin in heeft, maar het moest er even uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:03:
[...]

Je snap me blijkbaar totaal niet als ik je laatste zin lees, maar dat maakt niet uit. Iedereen moet ook lekker doen waar hij zin in heeft, maar het moest er even uit. ;)
Dat is duidelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Ik zit met een klein probleempje, ik heb net de laatste versie van ag_unitframes gedownload. Het werkt allemaal wel maar ik kan nu de buffs niet meer zien staan onder de partyframes. Ik moet nu eerst iemand aanklikken om te kijken welke buffs hij/zij heeft. Weet iemand of je met ag_unitframes gewoon die buffs daar wel kan laten zien?

(ik had eerst xperl maar ik vind de ag frames er wat strakker uitzien en het gebruikt minder geheugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Crap, allemaal lvl 1 nubjes die lopen te spammen in /1 : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Volgens mij is dat gewoon een optie in de agUF config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:

[...]

Arcane resistance zuigt daar, hooguit nodig op degene die de bolts pakt. Iedereen in arcane res gear betekent gimpen op andere stats, dus minder dps, dus langer bezig met adds, dus minder dps op boss.
Dat bedoelde ik ook niet, alleen melee op de bolts hebben resistance nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en zelfs dat niet eens beetje healer healt die schade er zo weer bij. gewoon full dps gaan iedereen niks met resistance werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week was een slechte 'raid-week' voor ons. We hebben veel moeten cancelen vanwege lag, realm downtime, en afwezigheid van healers en betrouwbare dps.

Gister dus maar zoveel mogelijk 'reserves' meegenomen. Het ging eigenlijk best aardig, romulo en juliet, curator en chess event gedaan. Hebben gemerkt dat het allemaal behoorlijk generfd is.

Vooral curator was zóóó makkelijk en het was al niet erg moeilijk voor de patch. Maar wat ons opviel, aan het einde zou hij enraged moeten worden, maar we konden eigenlijk geen verschil merken?

Iemand anders die het opgevallen is?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.