Het Grote World of Warcraft topic - Deel 118 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.834 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Iedere klasse heeft een verschillende trinket en allemaal doen ze ook iets verschillend.

Zo kan die van de warrior bevoorbeeld 'immobilizing' effects weghalen en kan die van een rogue dat niet. Die kan dan wel weer 'fear' weghalen. En zo heeft iedere klas zijn eigen balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
gisteren mn lolladin respecced naar holy/prot.. hij slaat nu totaal geen deuk meer in een pakje boter maar ik ga er vanuit dat ik als main healer goed uit de voeten kan..

spec is uh, 41/11/5 oid.. lvl 63,5 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:19:
Mogguh mensen !

Gister toch nog even gekeken of ik het voor elkaar kon krijgen om de error van Gemlist weg te kunnen krijgen : "database is currently empty" , maar dat schijnt dmv de nieuwe patch te komen... en ik heb er nog geen oplossing voor gevonden, misschien dat ik die gems gewoon handmatig ga spammen , werkt misschien nog beter ook. Wel nog een tooltje Gem Helper gevonden die verdomd handig is voor jewelcrafters en niet jewelcrafters, om te zien welke gems er allemaal zijn.

Gister trouwens nog een wereld drop recipe gekocht voor 200G weeeeeeee : wicked noble topaz !!! :)))
Had ik ook >>> /glist scan en hij scanned je lijst weer. Komt doordat Blizzard de gems nu per kleur sorteert in plaats van gewoon random. Gem Helper ... is die al geupdate dan voor de nieuwe Gem designs ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Kheb net een filmpje gezien van een shadow priest in action(ofc een dev plague, wotf undead, ma goed daar gaat het niet om) het gaat om de timers die hij gebruikt. Timers voor spells cast en timers die zijn eigen cooldowns en de cooldowns van z'n tegenstander bij houden. Weet iemand welke addon dat is? (die timers van ze eigen spells dat is chronometer volgens mij). Link naar het filmpje: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=40830 En tis een vette movie, geen hoge crits, geen mooie editting maar gewoon nice team work arena pvp.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:29:
[...]

Wat haal je dan nog meer uit SW stats dan uit damagemeters? In damagemeters zie je dmg done, healing done, overhealing done, curing done, dps, hps, en nog heel wat dingen die ik nu vergeet?

Ik hoor veel mensen zeggen dat SW stats beter is, maar waarom is dat dan zo concreet?
SW Stats is synchroniseert met andere mensen die ook SW Stats hebben draaien en is daardoor nauwkeuriger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Venun schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:33:
Gisteravond voor 't eerst met mijn guild (ikzelf al 1x eerder) gruul's lair gedaan.
Helaas misten we de mage met de juiste hoeveelheid HP (hij had 10k buffed ofzo, niet genoeg) en spellhitrate of welke ook nodig was voor dit gevecht.

Probeerden het met een warlocktank op de mage, maar dat gaat dus echt zo erg niet :P
5x gewhiped en 1 uur tactics moeten aanhoren, maar wel de pull goed onder de knie nu.
Als we volgende keer magetank hebben moet het wel goedkomen (paar whipes hier en daar dan wel :P).
Iemand nog een advies btw? [geen paginalange tactics post dus, maar gewoon even snel een instekertje om niet te vergeten]
(voor de info: ik ben 70 prot war, tauren)

edit: voor hidde: hij moet gewoon werken als je hem kopieert, doet niets met register.
Als je error krijgt, probeer de repair.exe eens zou'k zeggen.
Wat betreft de magetank. 11k is eigenlijk wel minimum, liefst 12k+ health. Zonder de spellsteal krijg je hits van 9k+, met iets van 3k+. Dan is het lekker dat als je 1 zo'n grote klap krijgt, dat je nog iets aan adem hebt.

Ik probeer zelf op 15k altijd uit te komen en ik gimp mij enorm. Maar door de shitload aan stamina kan 1 goede pally mij in principe ophouden, heb ik ruimte om een spellsteal te resisten en opnieuw te doen. Mana is ook het probleem niet (gems, evocation, pots.... ik kom in onze guild amper aan evocation toe), het grote probleem is de +dam op dit moment. Is al voorgekomen dat ik voluit ging, maar dat ik slechts 2min voorsprong had waardoor kross alsnog op 20% ofzo op de hoogste agrotrekker afging. (1x eerder salvation vergeten weg te klikken en vanaf 60% was het al kermis :P)

PVP mages kunnen overigens buffed makkelijk op 14k+ komen met een shitload aan +dam. Meest ideale uitrusting dus, maar kost meer tijd en moeite dan wat greens of stamina van lvl68+ op AH opkopen.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
ye-roon schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:38:
Kheb net een filmpje gezien van een shadow priest in action(ofc een dev plague, wotf undead, ma goed daar gaat het niet om) het gaat om de timers die hij gebruikt. Timers voor spells cast en timers die zijn eigen cooldowns en de cooldowns van z'n tegenstander bij houden. Weet iemand welke addon dat is? (die timers van ze eigen spells dat is chronometer volgens mij). Link naar het filmpje: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=40830 En tis een vette movie, geen hoge crits, geen mooie editting maar gewoon nice team work arena pvp.
Kan het filmpje nu niet zien maar ik gok op DoTimer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:38:
[...]

SW Stats is synchroniseert met andere mensen die ook SW Stats hebben draaien en is daardoor nauwkeuriger. :)
damaga meters synced ook hoor :P

momenteel doet swsstats net wat meer, het is nog niet zo compleet als combatstats, maar wel redelijk veel
wmb mag swstats nog uitgebreid worden zodat het ook wat meer de combatstats kant uitgaat
maar de feit dat je veel aan swstats kan aanpassen maakt het voor mij een prettigere addon dan damage meters, zelf gebruik ik hem eigenlijk alleen voor me eigen dmg breakdown

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:42:
[...]

Da's dan nieuw, sinds SW Stats heb ik Damagemeters niet meer gevolgd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

dmgmeter synced al sinds het begin van de mod.. dus dat klopt ook niet ;P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:49:
[...]

Da's dan nieuw, sinds SW Stats heb ik Damagemeters niet meer gevolgd. :)
dat is echt al heeeeel lang :P je moest vroeger alleen wel een sync channel aanmaken
net zoals dat vroeger moest met ctraid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gruul down gehaald onlangs.

Zie hier een video van de kill. :)
http://files.filefront.co...v/;7624950;/fileinfo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Wij gisteren trouwens weer Hydross. Eerst al anderhalf uur te laat begonnen omdat we maar drie tanks online hadden, rest zou later zijn. Kregen echt geen lekkere tries binnen tot de laatste van de avond, 26% voor enrage en uiteindelijk 22%. We hadden te veel healers mee, volgende keer waarschijnlijk twee extra dps'ers en dan ook fully potted. Gaat dat genoeg zijn? :)

Edit: En gief nog steeds shadowpriests in pala group, heb behalve tijdens het lopen gespamhealed en nooit onder de 10k mana geweest. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Exitium op 30-05-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:19:
Mogguh mensen !

Gister toch nog even gekeken of ik het voor elkaar kon krijgen om de error van Gemlist weg te kunnen krijgen : "database is currently empty" , maar dat schijnt dmv de nieuwe patch te komen... en ik heb er nog geen oplossing voor gevonden, misschien dat ik die gems gewoon handmatig ga spammen , werkt misschien nog beter ook. Wel nog een tooltje Gem Helper gevonden die verdomd handig is voor jewelcrafters en niet jewelcrafters, om te zien welke gems er allemaal zijn.

Gister trouwens nog een wereld drop recipe gekocht voor 200G weeeeeeee : wicked noble topaz !!! :)))
Pas op met gemlist in de nieuwe patch.
Bij resulteerde het erin dat mijn wow crashte elke keer dat iemand !gem rood naar me deed.

WTB updated gemlist, krijg nu zo veel onnozele vragen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
FireAge schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:56:
[...]

Pas op met gemlist in de nieuwe patch.
Bij resulteerde het erin dat mijn wow crashte elke keer dat iemand !gem rood naar me deed.

WTB updated gemlist, krijg nu zo veel onnozele vragen :(
Dit probleem was ook met enchantbot (die ik zelf gebruik) alleen na een update en een RESET database van de mod werkte alles weer perfect. Omdat de kleuring van enchants zijn veranderd kreeg ik steeds dc's bij een result return naar mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:51:
[...]

dat is echt al heeeeel lang :P je moest vroeger alleen wel een sync channel aanmaken
net zoals dat vroeger moest met ctraid
Ja, da's waar ook! En dat was kut. :P

Oh ja, wij (Docet Umbra) hebben Karazhan afgelopen weekend officieel leeg gemaakt. Best goed, al zeg ik het zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Laatst online: 23-08 21:37
Maandag ochtend in alle vroegte was ik Primal Might transmutes aan het verkopen. Binnen 10 minuten door mijn voorraad van 5 primals heen en 60-80 gold fee verdiend. Nu heb ik weer mats voor 6 transmutes in de bank liggen. Ik denk er nu aan om Primal Might van de AH te halen en te ruilen voor mats + fee -> big bucks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:28:
[...]

Had ik ook >>> /glist scan en hij scanned je lijst weer. Komt doordat Blizzard de gems nu per kleur sorteert in plaats van gewoon random. Gem Helper ... is die al geupdate dan voor de nieuwe Gem designs ?
dat werkt dus niet bij mij , als ik /glist scan doet doet ie niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:49:
[...]

LoL Insigne of the alliance/horde werkt niet bij fear (je schijnt wel een duurdere te hebben , maar weet niet of die fear dispelled , denk het haast niet) ... ;) Daarom baal ik dat ik Deathwish kwijt ben , nu ik prot warrior ben :(
Ook de reden waarom ik van me warrior afgestapt ben, je ken gvd nooit mee met een instance om is een keer lekker los te gaan in zerker stance, als warrior in pve ben je altijd verplicht prot spec te nemen.

Lekker rogue gaan spelen weer, kga nu samen met paar vrienden een stealth pvp arena team maken 3 rogues en 2 druids. Met dit team kunnen we af en toe ook nog goed PVEen 1 druid tank 1 druid healer 3 rogues voor de dps >D.

Enige nadeel.... allemaal leatherwearers :( maargoed in outlands genoeg dope quest rewards dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:26

chromeeh

the Gnome

Hidde schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:42:
[...]

Krijg deze error, zelfs na repair...
In je config file (Config.wtf) SET Basemip "0" veranderen in SET Basemip ”1” :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

barfieldmv schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:05:
Maandag ochtend in alle vroegte was ik Primal Might transmutes aan het verkopen. Binnen 10 minuten door mijn voorraad van 5 primals heen en 60-80 gold fee verdiend. Nu heb ik weer mats voor 6 transmutes in de bank liggen. Ik denk er nu aan om Primal Might van de AH te halen en te ruilen voor mats + fee -> big bucks :D
you sneaky fuck :D geniaal

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
eendje schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:14:
[...]

you sneaky fuck :D geniaal
Om daarna de mats voor dikke profit op de AH te zetten en die weer te verkopen aan mensen die dan de materials aan mij leveren voor Primal Mights :D (balen dat ik nu niet thuis zit om drie knopjes in te drukken)

(ik ga binnenkort transmute masterie nemen en omdat ik de primals al klaar heb liggen zien ze me toch niet transmuten)

Thijs_O je kan beter niet beginnen, na de recente patches en zeker met TBC is het zo leuk dat er niet meer te stoppen valt (en slecht valt te combineren met werken) (damn over werk gesproken -> back to work)

[ Voor 32% gewijzigd door barfieldmv op 30-05-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Ah, als ik dit alles zie krijg ik zowaar spontaan zin om het weer op te pakken. Maand geleden mee gestopt ivm school enzo, maar nu af en toe toch wel af en toe "heimwee" naar het MMO gevoel van WoW. :'( Achja, nog even volhouden tot de vakantie.. :P

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

barfieldmv schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:05:
goh, 24h cooldown... 5 primals, best knap in 10 minuten :+

of ik snap het verkeerd,,,

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Vraagje over transmute mastery voor m'n alt. Zag gisteren de quest dat je een X aantal primal mights moet maken voor de quest giver. Nu mijn vraag, ben je die daadwerkelijk kwijt als je de transmute mastery quest doet? Bar weinig zin om primals die ik voor tailoring maak kwijt te zijn aan een quest.

Ben daar net niet rijk genoeg voor ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:11:
gisteren mn lolladin respecced naar holy/prot.. hij slaat nu totaal geen deuk meer in een pakje boter maar ik ga er vanuit dat ik als main healer goed uit de voeten kan..

spec is uh, 41/11/5 oid.. lvl 63,5 nu
Doe je goed 57 talents op lvl 63 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
Yellow|A schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:27:
Vraagje over transmute mastery voor m'n alt. Zag gisteren de quest dat je een X aantal primal mights moet maken voor de quest giver. Nu mijn vraag, ben je die daadwerkelijk kwijt als je de transmute mastery quest doet? Bar weinig zin om primals die ik voor tailoring maak kwijt te zijn aan een quest.

Ben daar net niet rijk genoeg voor ;)
je bent ze idd kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
deadsy33 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:27:
[...]

goh, 24h cooldown... 5 primals, best knap in 10 minuten :+

of ik snap het verkeerd,,,
hij bedoelt dus, hij koopt 5 primals op de AH, en vraagt er de mats voor en de fee.. dan is er geen cooldown.. deed ik ook met arcanite bars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:28:
[...]

Doe je goed 57 talents op lvl 63 :p
41/8/5 :>

Armory

het enige wat niet klopt, is dat ik nu cloth broekje draag met +44 healing, en 3 gems met +7 heal/1 mp5

[ Voor 36% gewijzigd door BootVluchteling op 30-05-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

BootVluchteling schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:33:
[...]

hij bedoelt dus, hij koopt 5 primals op de AH, en vraagt er de mats voor en de fee.. dan is er geen cooldown.. deed ik ook met arcanite bars :)
dacht ik al...nadat ik mijn bericht had gepost
Maar op onze server is daar geen markt voor. Fee is hoogstens 5G, dus teveel risico.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:09:
[...]

dat werkt dus niet bij mij , als ik /glist scan doet doet ie niks...
en /glist dan of /gemlist ?

heb bij mij gewoon de lijst opnieuw gescanned en het werkt prima daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BootVluchteling schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:36:
[...]

41/8/5 :>

Armory

het enige wat niet klopt, is dat ik nu cloth broekje draag met +44 healing, en 3 gems met +7 heal/1 mp5
Kan je aanraden de quest voor http://www.thottbot.com/i28069 even te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
deadsy33 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:37:
[...]
dacht ik al...nadat ik mijn bericht had gepost
Maar op onze server is daar geen markt voor. Fee is hoogstens 5G, dus teveel risico.
Ik krijg nu een flinke berg mats en kan goedkoop transmuten. Ik voer transmutes vooral uit voor de feen mogelijke discoveries/mastery procs. In plaats van dat ik primal fire moet kopen (ik ben fire mage) kan ik nu makkelijk door tranmuten en door extra Mights in te kopen goedkoop aan de mats komen. Stukken goedkoper dan de mats van de AH halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Exitium schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:49:
[...]

Kan je aanraden de quest voor http://www.thottbot.com/i28069 even te doen. ;)
nais.. nog ff terug richting HP dan. is iig de moeite ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie al veel discoveries gedaan?

Ik heb het idee dat het vrij normaal is geworden, of dat ik extreem geluk heb.

Discovery's in 2 dagen tijd:

Transmute: Primal Earth to Primal Water
Flask of Shadow Fortification
Cauldron of Major Arcane Protection
Cauldron of Major Shadow Protection
Flask of Arcane Fortification

Ook heb ik, na 5 dagen geleden transmute master gespecced, nu m'n quest mats weer terug.

een keer x3 extra en een keer x1 extra. :)

Ben wel blij met alchemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:01:

Ook heb ik, na 5 dagen geleden transmute master gespecced, nu m'n quest mats weer terug.

Ik denk dat je vrij veel geluk gehad hebt hiermee :) Vooral Primal Earth to Primal Water .... das tenminste de moeite voor een transmute :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, ik kon al Earth naar Water, en dat is zo'n beetje het dubbele waard op m'n server.

Toch leuk.

/edit, oh zie een foutje :p
die discovery moest zijn:
Transmute: Primal Earth to Primal Life

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:06:
Mjah, ik kon al Earth naar Water, en dat is zo'n beetje het dubbele waard op m'n server.

Toch leuk.

/edit, oh zie een foutje :p
die discovery moest zijn:
Transmute: Primal Earth to Primal Life
Dan nog istie interessant genoeg imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk ik wel, ben ook enthousiast over die cauldrons.

Ideaal voor raid encounters, 1 cauldron neerzetten en 25 man kan een Ressistance pot conjuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:41:
[...]

en /glist dan of /gemlist ?

heb bij mij gewoon de lijst opnieuw gescanned en het werkt prima daarna.
Waarschijnlijk heb jij gemlist geinstalleerd voordat de laatste patch uitkwam , want nu scanned hij niks meer, verschillende mensen hebben dat probleem nu ook... check curse gaming maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Als ik dat zo lees krijg ik nog meer zin om mijn Skinning te droppen voor Alchemy. :) Ik ga het dan ook zeker doen, ik wacht er alleen even mee tot ik alle herbs bij elkaar heb om gelijk naar 300 te levellen. Tot die tijd pik ik hier en daar nog wel een beetje leather mee van die dode beesten. :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:10:
denk ik wel, ben ook enthousiast over die cauldrons.

Ideaal voor raid encounters, 1 cauldron neerzetten en 25 man kan een Ressistance pot conjuren.
Hoe doen jullie dat met die cauldrons? De mats zijn niet echt goedkoop (ligt aan het type primal die je nodig hebt). Betalen jullie ze uit eigen zak of krijgen jullie de mats toegezonden van de guildbank? Niet dat we momenteels cauldrons nodig hebben, maar ik vroeg me even af hoe andere alchemists dat regelen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, nog nooit gebruikt, en ik heb ze gisteren gediscovered.

Maar onze guild zal waarschijnlijk gewoon mats beschikbaar stellen uit bank, wanneer de alchemist de mats niet beschikbaar heeft.
'Spare' motes en primals worden bij ons opgestuurd naar bank, dus de bank heeft er in principe zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, resistance pots zijn zwaar genefd in de patch, dus verwacht eigenlijk dat ze minder gebruikt gaan worden. Ze activeren de potion cooldown en zijn maar 2 minuten actief :O
Niet echt veel voordeel meer ten opzichte van een "gewone" healthpot nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
Bokkie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:42:
[...]

momenteel doet swsstats net wat meer, het is nog niet zo compleet als combatstats, maar wel redelijk veel
wmb mag swstats nog uitgebreid worden zodat het ook wat meer de combatstats kant uitgaat
maar de feit dat je veel aan swstats kan aanpassen maakt het voor mij een prettigere addon dan damage meters, zelf gebruik ik hem eigenlijk alleen voor me eigen dmg breakdown
Dat en healing gebruik ik, om de slackers te spotten ;)

Ik gebruikte het boven Damagemeters omdat die altijd een handmatige sync vereiste, en dus SWS vaak nauwkeuriger was. Als dat nu ook auto gaat, dan is het enige voordeel dat je in SWS ook je DPS aan kunt zetten, en nog wat leuke visualisatie opties hebt. Ook de knopjes voor verschillende modi onderaan zijn imo erg handig.
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:01:

Damn heb sinds de patch nog geen enkele discovery :(
Magoed heb dan ook maar een stuk of 60 elixirs en pots gemaakt sindsdien. Wat heb jij allemaal gemaakt dat je dit discoverde?

[ Voor 30% gewijzigd door porn* op 30-05-2007 11:43 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Disoveries zijn random. Je kan door vijf potions te maken vijf discoveries hebben, maar je kan met duizend potions ook nul discoveries hebben.

Irritant dat die quest giver je might "afpakt" ga niet bij hem in de buurt komen ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:41:
[...]

Damn heb sinds de patch nog geen enkele discovery :(
Magoed heb dan ook maar een stuk of 60 elixirs en pots gemaakt sindsdien. Wat heb jij allemaal gemaakt dat je dit discoverde?
Sinds de patch een stuk of 10 transmutes, waarvan de 1e sinds mijn mastery die earth > life discoverde.
Verder zijn de cauldrons te ondekken door de bijbehorende Protection pots te maken, van arcane heb ik er 8 gemaakt (8*5) en van shadow maar 3.
Verder een stuk 300 a 400 potions en elixir's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week mijn engineering tank goggles gemaakt, echt te gek voor woorden die stats, totaal heb ik met gems/enchants mee:

1296 Armor
97 Stamina
58 Defense rating
39 Dodge rating
13 Hit rating

Equip: Allows the detection of objects that are slightly out of phase, such as the arcane vortexes of Netherstorm.
Equip: Slightly increases your stealth detection.
Use: Allows you to look far into the distance.
Equip: 5% resist to stun (van de metagem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heet dat engineering item?

Stats zijn crazy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankatronic Goggles

http://www.thottbot.com/i32473

Ze zijn BoP en als Paladin kan ik 3 plate versies maken, healing, tanking en dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekkenhuis, en helemaal niet zo gigantisch duur, zover ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel goed te doen idd, het verkrijgen van een Primal Nether was alleen lastig.. Iedereen wil die dingen dus moet je geluk hebben met rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:02

Valkyre

Kitesurf FTW!

nu mijn tailloring op 352 zit moet ik toch even over het volgende denken:
over de motes en primals e.d.
je hebt dus:
Motes
10x motes = 1x Primal

en dan heb je not Primal Nether?
of mis ik nog een paar dingen?

gister mijn eerste Heroics gedaan, man man wat is dat fun zeg.
pala tank
mage (me)
mage
Druid healing
Rogue

Heroic BF gedaan, met de guild hadden wij 2 Heroic BF runs gedaan. soort van vriendelijke competitie. maar wij deden het eigenlijk super rustig aan. 2 of 3x gewhiped op die 2 demons op het einde.

ik als arcane/fire mage zou 1 demon kiten, en de FN rotaten met die andere mage.
de eerste keer. ik wist ongeveer wanner zij FN ging gebruiken. dus ik pop AP+trinket+Pyro om even snel een instant blast op die andere demon te doen. maar op de 1 of andere manier ging haar FN niet af. boom dooie mage 1, 2 seconden later dooie mage 2. whipe
2de keer ging het allemaal goed. op het schuine gedeelte liep ik heel even in range om mijn FN te gebruiken. maar omdat het schuin liep, werd ik weer ge1shot. argh.

3rd poging ging eigenlijk wel goed, maar ik had hem best ver weg gekite. toen hij opeens healing aggro ofzo kreeg. en mijn blink was net op CD. gelukkig FN de andere mage hem :D.

all met all Heroics zijn echt vet :D gister ook mijn Cenarion Express Heroic key gekregen.

wat ik mij alleen af vroeg waar krijg ik de heroic keys voor auchimond: shadow labs en Mana tomb e.d.?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Gohan-san schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:05:

wat ik mij alleen af vroeg waar krijg ik de heroic keys voor auchimond: shadow labs en Mana tomb e.d.?
heroic key voor de auchindon instances kan je kopen als je revered bent met de lower city

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadowlabs geeft alleen rep op het laatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

lower city

kheb trouwens m'n guild gequit gisteren. deden weer karazhan en weer waren er idioten die na 5x waarschuwen weer gingen bewegen tijdens flame wreath.. GL vond het niet lief dat ik tegen ze aan liep te schelden (2x clearen tot aan aran, 6x wipen en terugrennen zorgt ervoor dat ik niet al te aardig meer ben) en toen maar gewoon /gquit gedaan.. gelijk een application voor een fatsoenlijke raiding guild ingevult :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
je hebt dus:
Motes
10x motes = 1x Primal

of mis ik nog een paar dingen?

gister mijn eerste Heroics gedaan, man man wat is dat fun zeg.
Als je een heroic hebt gedaan dan weet je ook wat de laatste boss dropt en dat een Primal Nether niet van motes komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ah vet lowercity rep is niet echt moeilijk te regelen.
ff de armory checken, want die volgens mij heb ik dat nu wel zon beetje.
die oprhan quest gaf ook weer lekker veel rep met lower city :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt dus:
Motes
10x motes = 1x Primal

[...]
10 motes maakt 1 primal idd.
Dan kan je met Alchemy nog primal might maken, heb je volgende voor nodig:
1xprimal fire
1xprimal air
1xprimal water
1xprimal earth
1xprimal mana

Primal Nether is wat anders, dit is Bind on Pickup, en dropt in lvl70 instances van de laatste boss. (Heroic gegarandeerd en normal soms) Ook is het sinds de patch mogelijk een Primal nether te kopen voor 10 badge of justice, wat ook weer in heroics dropt. (Met het verschil dat het altijd voor elke speler, van elke boss dropt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Net even een heroic Arcatraz gedaan. Die instance valt me alles mee moet ik zeggen, de 3e pull is even irritant met de add die je daar vrijwel altijd krijgt, maar na een wipe daarop despawnden alle monsters in die pull :?
De rest van de instance was goed te doen. Zaten wat lastige mobs tussen, maar over het algemeen wel goed te doen.
Nu de andere 2 Trial of the Naaru quests doen en volgende week de Magtherdion trial :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:13:
[...]

Waarschijnlijk heb jij gemlist geinstalleerd voordat de laatste patch uitkwam , want nu scanned hij niks meer, verschillende mensen hebben dat probleem nu ook... check curse gaming maar.
Klopt ja, voor de patch had ik dat ding al. Staat er ook niet al een nieuwere versie op http://www.wowace.com/files ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:11:
lower city

kheb trouwens m'n guild gequit gisteren. deden weer karazhan en weer waren er idioten die na 5x waarschuwen weer gingen bewegen tijdens flame wreath.. GL vond het niet lief dat ik tegen ze aan liep te schelden (2x clearen tot aan aran, 6x wipen en terugrennen zorgt ervoor dat ik niet al te aardig meer ben) en toen maar gewoon /gquit gedaan.. gelijk een application voor een fatsoenlijke raiding guild ingevult :P
Het kan best zijn dat de guild zijn dag een keer niet heeft , om dan gelijk naar een andere guild over te lopen vind ik geen goeie attitude , als je ziet hoeveel epic grinders er tegenwoordig rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:14:
[...]

10 motes maakt 1 primal idd.
Dan kan je met Alchemy nog primal might maken, heb je volgende voor nodig:
1xprimal fire
1xprimal air
1xprimal water
1xprimal earth
1xprimal mana

Primal Nether is wat anders, dit is Bind on Pickup, en dropt in lvl70 instances van de laatste boss. (Heroic gegarandeerd en normal soms) Ook is het sinds de patch mogelijk een Primal nether te kopen voor 10 badge of justice, wat ook weer in heroics dropt. (Met het verschil dat het altijd voor elke speler, van elke boss dropt.)
okee maar primal might is dus alleen interressant voor alchemisten?

zaad armory zal zeker wel down zijn ivm maintenance ofzo? nvm hij doet het al

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Nu online
Gohan-san schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:21:
[...]

okee maar primal might is dus alleen interressant voor alchemisten?

zaad armory zal zeker wel down zijn ivm maintenance ofzo? nvm hij doet het al
Nope, je hebt er bijvoorbeeld 10 totaal nodig voor spellstrike pants+hood, en voor nog wel meer tailor&andere profession zooi. Check thottbot maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:20:
[...]

Het kan best zijn dat de guild zijn dag een keer niet heeft , om dan gelijk naar een andere guild over te lopen vind ik geen goeie attitude , als je ziet hoeveel epic grinders er tegenwoordig rondlopen.
weet niet of je Eendjes zijn posts in dit topipc al een tijdje volgt maar 9 van de 10 posts gaan over een raid in kara die suckt ivm inzet van zijn guildies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:20:
[...]

Als je het gevolgd zou hebben heeft ie hier de laatste paar weken al vaker over geklaagd :)

Als je het niet naar je zin hebt, dan quit je toch gewoon en ga je op zoek naar een andere guild. Spijtig genoeg werkt het zo voor iedereen maar als je dat niet doet word je een slaaf van een ander en is het spel geen reet meer aan en kan je net zo goed ook meteen stoppen met spelen. Het blijft een spelletje en spelen doe je voor je eigen plezier, niet dat van een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt.

Maar als mensen de guild leaven, terwijl ze wel een epix voor m'n neus hebben weggeneed, voel ik me toch wel een beetje bedrogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
eendje schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:11:
lower city

ik zit nu ook (gelukkig) in een andere guild. Zat eerst in Inexpertia Returns. allemaal leuk en aardig in het begin, karazhan runs gingen redelijk. Alleen kreeg de guild aran, illhoof, netherspite en malchezar niet neer, of tenminste dat vonden ze niet nodig....... Ze besloten maar om een 2e raid groep te gaan maken met het oog op Gruuls lair. DRAMA. regelmatig dat mensen die signde niet kwamen opdagen, niet voorbereid waren, nog nooit hadden gedaan, niet de juiste add ons hadden etc. Ook omdat er opeens als een gek werd gerecruteerd. Vaak was het zo dat beide groepen dan niet konden omdat er ergens een bepaalde class misde. En ze wilde dat niet de mensen die wel konden maar in de andere groep zouden zitten pakken want dit was niet eerlijk. Dus liever 2 groepen die niet gingen door 1 persoon of 1 groep die wel ging en 1 groep die dan de volgende x prio zou krijgen. Na weer een oneidig aantal whipes op aran en 30min slacken terwijl de timer loopt van hem was ik het zat. Een "boze" post op het forum gezet wat ik ervan vond blablabla. Guild zou "gecleaned" worden om een stabiele groep te krijgen. Volgende dag log ik in: banned van forum mmmmm. Log in op wow, geen guild meer. mwhahahahaha en opzich wel grappig dat ik veruit de meeste dmg deed in de raids en dit vaak een major probleem was. Dat krijg je als je mensen recruit op items (al die craftable epics pffff) skills > items.
Gelukkig had ik al van een andere serieuze guild (Philantropists) een offer gehad waar ze heel erg mages nodig hadden. Kon hier gelijk bij. Zijn al een stuk verder en professioneler dan Inexpertia dus ben met 300% vooruit gegaan. 2 full kara groepen, skilled, geheel kara gecleared en volgende week de eerste volledige guildrun op gruul. heb er zin an.
Ben dur ook wel achter dat raiden voor mij het leukste is nu. De rest is een btje farmen en thats it. PvP boeit me niet echt, rep grinden is saai, herben en farmen heb ik ook wel gezien. Wat kan ik nog meer doen.
Ik wilde eerst zelf blijven in de guild om ze te helpen etc, en wilde het aanbod van de betere guild naast me neerleggen. en dan krijg je stank voor dank. Daarna ff de reden gevraagd van de /gkick aan de guild officers --> moe je maar op het forum lezen (owja daar was ik van gebanned :S). Ze doen gelijk alsof je een stuk sh*t bent, niet echt professioneel dus. Al met al een goede beslissing

Daarnaast, wat vinden jullie van al die craftables. Ik vind het erg jammer om te zien dat een hoop (lees: veel maar zeker niet alle) mensen al die mooie items hebben met weet ik vee hoeveel spelldmg of attack power, maar hun skill zuigt zwaar. Ik vind het erg jammer dat er weinig onderscheid is kwa items tussen mensen die karazhan doen (want als je verder komt zijn de items wel veel beter) en degene die alleen maar farmen. Recentelijk met een mage, full purple/craftable en zelfde spec, in karazhan en in the end stond ik op 1.4mil dmg en hij op 1.0 mil dmg :S

[ Voor 6% gewijzigd door thewizard2006 op 30-05-2007 12:30 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Void Reaver down \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

cls schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:23:
[...]

Nope, je hebt er bijvoorbeeld 10 totaal nodig voor spellstrike pants+hood, en voor nog wel meer tailor&andere profession zooi. Check thottbot maar :P
crap laat ik net laaste de spellstrike hood geloot hebben :(
nou ja eerst maar tailloring lvlen en dan komt het wel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
redfoxert schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:18:
[...]

Klopt ja, voor de patch had ik dat ding al. Staat er ook niet al een nieuwere versie op http://www.wowace.com/files ?
http://sourceforge.net/projects/wowaceupdater

Die even downloaden, kun je al je Ace addons automatisch mee updaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:24:
[...]

Als je het gevolgd zou hebben heeft ie hier de laatste paar weken al vaker over geklaagd :)

Als je het niet naar je zin hebt, dan quit je toch gewoon en ga je op zoek naar een andere guild. Spijtig genoeg werkt het zo voor iedereen maar als je dat niet doet word je een slaaf van een ander en is het spel geen reet meer aan en kan je net zo goed ook meteen stoppen met spelen. Het blijft een spelletje en spelen doe je voor je eigen plezier, niet dat van een ander.
Natuurlijk speel je voor je eigen plezier , maar dat houd in dat je samen ernaartoe moet werken( naar die zin). Bij het begin zal je inderdaad behoorlijk wat tegenslagen krijgen , ik maak het zelf ook genoeg mee... Maar het blijft inderdaad de menig van die persoon zelf wat die wilt.... just my few cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:29:
[...]

http://sourceforge.net/projects/wowaceupdater

dat heb ik allang gedaan , volgens mij is er nog geen goeie update uit voor gemlist die werkt , met de nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
thewizard2006 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:27:
[...]
Recentelijk met een mage, full purple/craftable en zelfde spec, in karazhan en in the end stond ik op 1.4mil dmg en hij op 1.0 mil dmg :S
Hoe vaak ging ie dood door over aggro of verkeerde target nuken ? :)

Als ie dezelfde targets als jij gehad had dan had jij minder dmg gedaan en hij meer, magoed, dat is een kwestie van ervaring op doen natuurlijk. Wel jammer van zn repairbill ... meer epics, meer repairs :)

Leuk als iemand een snelle auto heeft maar er totaal niet mee kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Daarnaast, wat vinden jullie van al die craftables. Ik vind het erg jammer om te zien dat een hoop (lees: veel maar zeker niet alle) mensen al die mooie items hebben met weet ik vee hoeveel spelldmg of attack power, maar hun skill zuigt zwaar.
Hoi 8)

Als je 999/1000 Exalted met Violet Eye bent en je hebt twee of drie drops uit Karazhan, ben je toch gek als je niet verder gaat kijken naar goede gear. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
is de orphan week nu voorbij met de nieuwe maintenance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:29:
[...]

Natuurlijk speel je voor je eigen plezier , maar dat houd in dat je samen ernaartoe moet werken( naar die zin). Bij het begin zal je inderdaad behoorlijk wat tegenslagen krijgen , ik maak het zelf ook genoeg mee... Maar het blijft inderdaad de menig van die persoon zelf wat die wilt.... just my few cents...
zoals gezegd zoek de posts van Eendje eens op in dit en het vorige deel
[...]
Daarnaast, wat vinden jullie van al die craftables. Ik vind het erg jammer om te zien dat een hoop (lees: veel maar zeker niet alle) mensen al die mooie items hebben met weet ik vee hoeveel spelldmg of attack power, maar hun skill zuigt zwaar. Ik vind het erg jammer dat er weinig onderscheid is kwa items tussen mensen die karazhan doen (want als je verder komt zijn de items wel veel beter) en degene die alleen maar farmen. Recentelijk met een mage, full purple/craftable en zelfde spec, in karazhan en in the end stond ik op 1.4mil dmg en hij op 1.0 mil dmg :S
vind die craftable epics minder erg dan al dat elitaire gezeik en gewhine van mensen met andere proffs die vinden dat je alleen met raiden uber items moet kunnen krijgen :+

ja ik ben tailor en heb full shadoweave, als ik tier 4 shoulders en gloves heb zal ik die nemen voor de set bonus.

en je wil niet weten hoeveel kutnubs je tegen gaat komen in full tier 4 die lekker hun guild zitten leechen :O generalisatie ftl

edit: ook leuk hoe mensen dmg meters als skill blijven zien
heb je ook de decursive count etc bekeken? buffen enz wie deed dat allemaal en ook uit zichzelf?

niet om het een of ander hoor, maar dps != skill ja het is een onderdeel van, maar een *vulclassin* skilled spelen gaat om meer dan alleen wie staat er bovenaan de dmg/heal meters

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 30-05-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:36:
is de orphan week nu voorbij met de nieuwe maintenance?
Ja want het duurt maar een WEEK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:30:
[...]

dat heb ik allang gedaan , volgens mij is er nog geen goeie update uit voor gemlist die werkt , met de nieuwe patch.
Mijne werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:27:
Klopt.

Maar als mensen de guild leaven, terwijl ze wel een epix voor m'n neus hebben weggeneed, voel ik me toch wel een beetje bedrogen.
tjah jammer dan voor die mensen.. ik had het gewoon gehad met al die slackers en idioten... een voorbeeldje: we hebben een TS server, maar zelfs na 4x melden in de raid zaten er nog maar 3 mensen op.... en daar zaten de RL en de raidassistant niet bij...

[ Voor 5% gewijzigd door Bezulba op 30-05-2007 12:40 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:37:
[...]
vind die craftable epics minder erg dan al dat elitaire gezeik en gewhine van mensen met andere proffs die vinden dat je alleen met raiden uber items moet kunnen krijgen :+

ja ik ben tailor en heb full shadoweave, als ik tier 4 shoulders en gloves heb zal ik die nemen voor de set bonus.

en je wil niet weten hoeveel kutnubs je tegen gaat komen in full tier 4 die lekker hun guild zitten leechen :O generalisatie ftl
Mijn warlock alt heeft ook veel crafted epics, puur vanwege het feit dat ik er ook plezier mee wil hebben en goed wil kunnen performen, ook op een alt. Alleen heeft mn lock nu al meer epics als mn warrior doordat we Karazhan niet onder de knie krijgen en er continu raids gecancelled worden :)

Magoed, dat boeit me eigenlijk vrij weinig op dit moment. Karazhan heb ik mooi uit mn hoofd gezet en ik speel alleen nog maar wanneer ik er zin in heb. Dat is de laatste tijd namelijk wel anders geweest.

Momenteel ga ik liever een filmpje kijken met een pilsje erbij dan dat ik me moet gaan zitten ergeren aan een stel kneuzen waar Eendje zich ook al zo aan ergerde (niet dezelfden maar je weet waar ik het over heb :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
redfoxert schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:37:
[...]

fuck.. die had ik ff moeten doen met mn lolladin.. voor de rep en xp.. ach ja. tuf luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees ff terug , ook jij had waarschijnlijk gemlist al geinstalleerd vor de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47

Hehe gz Philan is volgens mij wel een relaxte guild :)

Ik vind het een beetje jammer, kijkende naar m'n shadowpriest altje (waar ik echt niet veel tijd in steek) is het te makkelijk om goede gear te krijgen. Van mij hadden de BoP epics een paar procentjes minder goed en goedkoper mogen zijn, ik zou die epics in Kara niet eens vervangen...

Wij hadden gisteren Mag op 46%, morgen gaat ie neer pvd!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:45:
[...]

Lees ff terug , ook jij had waarschijnlijk gemlist al geinstalleerd vor de update...
Heb al m'n addons weggegooid op patchday en van alles wat ik daarna geïnstalleerd heb nieuwe versies gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Exitium schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:52:
[...]

Heb al m'n addons weggegooid op patchday en van alles wat ik daarna geïnstalleerd heb nieuwe versies gezocht.
Denk dat het probleem ergens in de gemlist.lua file zit in de WTF folder.

Kan de mijne vanavond wel ergens neergooien en dat je die pakt, flushed of cleaned en dan opnieuw scannen. Of iemand anders moet het ff doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er stond idd dat je die gemlist.lua moest verwijderen en daarna opnieuw moest proberen , maar dat werkte ook niet. Gemlist werkte ook niet zelfs toen ik al mijn addons uit had staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Crafted items zijn een nuttige/nodige toevoeging voor de items die je vindt met raiden. Primal Mooncloth (robes, shoulders & belt) zijn prima healing items waar je maanden plezier van gaat hebben en je gaat echt niet robes, shoulders of een belt vinden in karazhan die beter is. Kost sowieso ook een flinke berg gold om te maken, dus het is niet alsof je het voor niks krijgt.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:09:
Kost sowieso ook een flinke berg gold om te maken, dus het is niet alsof je het voor niks krijgt.
Inderdaad, heel m'n snelle-vliegende-kip-spaarpot leeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

... regelmatig dat mensen die signde niet kwamen opdagen, niet voorbereid waren, nog nooit hadden gedaan, ...
Ik snap de frustratie, alleen heb ik altijd wat moeite met deze redenatie. Als je niet komt opdagen, terwijl je wel ingeschreven hebt, dan is dat inderdaad erg slecht. Maar wanneer je een instance nog nooit gedaan hebt, dan is de kans ook groot dat je niet goed voorbereid bent.

Je kunt dan wel gaan lezen over de instance, maar dat is altijd nog een heel stuk anders dan 'm daadwerkelijk doen. Echt voorbereiden als je 'm nog nooit gedaan hebt is lastig. Ervaring opdoen wordt ook erg moeilijk als de guild niet bereid is practice runs te doen.

Daarmee kom je in een vicieuze cirkel terecht: geen ervaring, dus mag niet mee doen, waardoor je geen ervaring krijgt ... etc.

Ik heb zelf nog geen enkele high level instance gedaan en het frustreert mij dat altijd naar ervaren spelers wordt gevraagd, waardoor je er nooit tussen komt ... kan wel doen alsof ik de ervaring heb, maar dan val ik snel genoeg door de mand, dus laat ik dat maar niet doen.

Gelukkig zijn we bezig met het opzetten van gestructureerd pratice runs doen, om zoveel mogelijk mensen "up to speed" te krijgen, dus het komt nog wel goed ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
redfoxert schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:37:
[...]

Zelfs minder, gisteren kon ik de quest al niet meer opnemen. Volgens mij zijn ze echt te vroeg gestopt met dat event. Jammer want ik heb een drukke werkweek achter de rug en had geen tijd om de quest te doen :(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Weakling schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:17:
[...]

Ik snap de frustratie, alleen heb ik altijd wat moeite met deze redenatie. Als je niet komt opdagen, terwijl je wel ingeschreven hebt, dan is dat inderdaad erg slecht. Maar wanneer je een instance nog nooit gedaan hebt, dan is de kans ook groot dat je niet goed voorbereid bent.

Je kunt dan wel gaan lezen over de instance, maar dat is altijd nog een heel stuk anders dan 'm daadwerkelijk doen. Echt voorbereiden als je 'm nog nooit gedaan hebt is lastig. Ervaring opdoen wordt ook erg moeilijk als de guild niet bereid is practice runs te doen.

Daarmee kom je in een vicieuze cirkel terecht: geen ervaring, dus mag niet mee doen, waardoor je geen ervaring krijgt ... etc.

Ik heb zelf nog geen enkele high level instance gedaan en het frustreert mij dat altijd naar ervaren spelers wordt gevraagd, waardoor je er nooit tussen komt ... kan wel doen alsof ik de ervaring heb, maar dan val ik snel genoeg door de mand, dus laat ik dat maar niet doen.

Gelukkig zijn we bezig met het opzetten van gestructureerd pratice runs doen, om zoveel mogelijk mensen "up to speed" te krijgen, dus het komt nog wel goed ...
goed voorbereid betekend echt niet dat je de encounter uit je hoofd moet kennen, maar je moet wel repaired zijn, pots bij je hebben, eventueel reagents, tactics gelezen hebben en een idee hebben wat er gaat gebeuren. Als dat allemaal niet aanwezig is ben je gewoon dom bezig

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Exitium schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:29:
[...]
Aangezien je een voorstander bent van ACE en GRID heb ik een vraag aan je.
Ik gebruik nu de standaard GRID, maar zie ook dat er een overlay is voor healers.

Maak jij hier gebruik van deze overlay.
En kan je met GRID ook buffs weergeven, ik gebruik nu CTRA alleen maar om te kijken of iedereen zijn PoF, PoSp en shadowprot heeft en wil dit eigenlijk integreren met GRID

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Voor degenen met GemList troubles: heb je al je oude gemlist zooi (mod + savedvariables lua) weggegooid?
Dus spel uit, mods+save weggooien, schone nieuwe install doen

Als dit nog niet werkt heb je een conflict met andere mods want GemList werkt gewoon prima in 2.1, het probleem zit echt aan jouw kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Het is allemaal niet zo moeilijk lijkt mij, of ik kijk er nu te simpel tegen aan. Je moet er gewoon altijd voor zorgen dat er een stuk of 6-7 man in je raidgroep zitten die KZ al goed kennen/kunnen, en dan kunnen de andere nieuwe spelers makkelijk ervaring opdoen.

Gisteren trouwens Lady Vashj voor het eerst in fase3 gekregen, zonder al te veel doden. Echt leuk gevecht is het. Helaas had onze horde PVE concurrent al een wipe op 1%, dus het lijkt erop dat we de strijd om de eerste kill van de server om deze boss gaan verliezen.
Kennen meer mensen deze strijd om server firsts tussen guilds/sides? Bij ons word er wel op een leuke manier mee omgegaan. GL van onze horde concurrent komt na de raid bij ons op ventrilo, beetje praten hoe het ging bij ons en hun, zonder natuurlijk tactics door te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:22:
Voor degenen met GemList troubles: heb je al je oude gemlist zooi (mod + savedvariables lua) weggegooid?
Dus spel uit, mods+save weggooien, schone nieuwe install doen

Als dit nog niet werkt heb je een conflict met andere mods want GemList werkt gewoon prima in 2.1, het probleem zit echt aan jouw kant.
Ik heb al mijn addons uitgedaan en alleen gemlist aangelaten, en nog werkte het niet ... en gemlist had ik nog niet eerder erop staan... zou het probleem dan nog steeds aan mijn kant liggen ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
SouLmaN schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:25:
Het is allemaal niet zo moeilijk lijkt mij, of ik kijk er nu te simpel tegen aan. Je moet er gewoon altijd voor zorgen dat er een stuk of 6-7 man in je raidgroep zitten die KZ al goed kennen/kunnen, en dan kunnen de andere nieuwe spelers makkelijk ervaring opdoen.

Gisteren trouwens Lady Vashj voor het eerst in fase3 gekregen, zonder al te veel doden. Echt leuk gevecht is het. Helaas had onze horde PVE concurrent al een wipe op 1%, dus het lijkt erop dat we de strijd om de eerste kill van de server om deze boss gaan verliezen.
Kennen meer mensen deze strijd om server firsts tussen guilds/sides? Bij ons word er wel op een leuke manier mee omgegaan. GL van onze horde concurrent komt na de raid bij ons op ventrilo, beetje praten hoe het ging bij ons en hun, zonder natuurlijk tactics door te geven :)
Op dit moment heeft de guild waar ik in zit de server first kills (gister avond Void Reaver). De guilds waar we tegen vochten zeg maar zijn disbanded :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:21:
[...]

goed voorbereid betekend echt niet dat je de encounter uit je hoofd moet kennen, maar je moet wel repaired zijn, pots bij je hebben, eventueel reagents, tactics gelezen hebben en een idee hebben wat er gaat gebeuren. Als dat allemaal niet aanwezig is ben je gewoon dom bezig
Bij een beetje guild spreekt dit toch voor zich? Gelukkig pik je (in Karazhan tenminste) de slackers er zo uit, er zijn tenslotte maar tien mensen aanwezig. Slackers krijgen bij ons 1 herkansing, gaat het daarna weer bagger mogen ze bij een andere guild gaan slacken :9

Nieuwe mensen nemen we pas mee naar Gruul en verder als de CM aangeeft dat ze daar klaar voor zijn en ook voldoende inzet hebben getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Dus.....

Nou ja nu de realms toch ff langer down zijn een klein verhaaltje voor het slapen gaan.

Zoals ik al zaterdag zei, onze guild heeft Attumen down en zouden maandag Moroes gaan proberen. Teminste ff kijken wat de trash doet en zijn houseguest enz...

Dus we staan rond 8 uur met 9 man klaar en gaan wederom op zoek naar een extra healer. Onze holy pally kon die dag niet helaas, en iedereen van de friendlist was al gesaved.
Nouja dan maar met z'n 9 proberen. Warrior MT, druid OT, 2 holy priests healers, 1 hunter, 3 mages, en een SPriest..

De trash ging in eerste instantie wat rommelig vooral die hardhitters Phantom Valet. Goed dat we 3 shackle classes hadden, en ook AOE op de Phantom Guests ging lekker. 2 wipes, niet slecht voor beginners. Dus staan we uiteindelijk voor Moroes. Hadden Lady Catriona Von'Indi, Lord Robin Daris, Baron Rafe Drueger, en Lord Crispin Ference. HAH leuk...! Niet dus...

Ok eerste 10 minuten uitleggen wat te doen. Shackle, Shackle die ook. Pet op de Lady, MT op Moroes etc.. Onze RL legde het allemaal mooi uit. Plots komen de mobs de trap af, heeft onze fijne RL het event ge-ninja agroed... Lol oh lol... We houden het net 30 seconden uit..

Maarja wel leuk pinkster weekend gehad.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Nu online
junglebeast schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:55:
Ok eerste 10 minuten uitleggen wat te doen. Shackle, Shackle die ook. Pet op de Lady, MT op Moroes etc.. Onze RL legde het allemaal mooi uit. Plots komen de mobs de trap af, heeft onze fijne RL het event ge-ninja agroed... Lol oh lol... We houden het net 30 seconden uit..

Maarja wel leuk pinkster weekend gehad.
Ehm, na 1 (mislukte) try al gestopt? Kan begrijpen dat jullie nu pas op moroes zitten :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.