eendje schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:11:
lower city
kheb trouwens m'n guild gequit gisteren. deden weer karazhan en weer waren er idioten die na 5x waarschuwen weer gingen bewegen tijdens flame wreath.. GL vond het niet lief dat ik tegen ze aan liep te schelden (2x clearen tot aan aran, 6x wipen en terugrennen zorgt ervoor dat ik niet al te aardig meer ben) en toen maar gewoon /gquit gedaan.. gelijk een application voor een fatsoenlijke raiding guild ingevult

ik zit nu ook (gelukkig) in een andere guild. Zat eerst in Inexpertia Returns. allemaal leuk en aardig in het begin, karazhan runs gingen redelijk. Alleen kreeg de guild aran, illhoof, netherspite en malchezar niet neer, of tenminste dat vonden ze niet nodig....... Ze besloten maar om een 2e raid groep te gaan maken met het oog op Gruuls lair. DRAMA. regelmatig dat mensen die signde niet kwamen opdagen, niet voorbereid waren, nog nooit hadden gedaan, niet de juiste add ons hadden etc. Ook omdat er opeens als een gek werd gerecruteerd. Vaak was het zo dat beide groepen dan niet konden omdat er ergens een bepaalde class misde. En ze wilde dat niet de mensen die wel konden maar in de andere groep zouden zitten pakken want dit was niet eerlijk. Dus liever 2 groepen die niet gingen door 1 persoon of 1 groep die wel ging en 1 groep die dan de volgende x prio zou krijgen. Na weer een oneidig aantal whipes op aran en 30min slacken terwijl de timer loopt van hem was ik het zat. Een "boze" post op het forum gezet wat ik ervan vond blablabla. Guild zou "gecleaned" worden om een stabiele groep te krijgen. Volgende dag log ik in: banned van forum mmmmm. Log in op wow, geen guild meer. mwhahahahaha en opzich wel grappig dat ik veruit de meeste dmg deed in de raids en dit vaak een major probleem was. Dat krijg je als je mensen recruit op items (al die craftable epics pffff) skills > items.
Gelukkig had ik al van een andere serieuze guild (Philantropists) een offer gehad waar ze heel erg mages nodig hadden. Kon hier gelijk bij. Zijn al een stuk verder en professioneler dan Inexpertia dus ben met 300% vooruit gegaan. 2 full kara groepen, skilled, geheel kara gecleared en volgende week de eerste volledige guildrun op gruul. heb er zin an.
Ben dur ook wel achter dat raiden voor mij het leukste is nu. De rest is een btje farmen en thats it. PvP boeit me niet echt, rep grinden is saai, herben en farmen heb ik ook wel gezien. Wat kan ik nog meer doen.
Ik wilde eerst zelf blijven in de guild om ze te helpen etc, en wilde het aanbod van de betere guild naast me neerleggen. en dan krijg je stank voor dank. Daarna ff de reden gevraagd van de /gkick aan de guild officers --> moe je maar op het forum lezen (owja daar was ik van gebanned

). Ze doen gelijk alsof je een stuk sh*t bent, niet echt professioneel dus. Al met al een goede beslissing
Daarnaast, wat vinden jullie van al die craftables. Ik vind het erg jammer om te zien dat een hoop (lees: veel maar zeker niet alle) mensen al die mooie items hebben met weet ik vee hoeveel spelldmg of attack power, maar hun skill zuigt zwaar. Ik vind het erg jammer dat er weinig onderscheid is kwa items tussen mensen die karazhan doen (want als je verder komt zijn de items wel veel beter) en degene die alleen maar farmen. Recentelijk met een mage, full purple/craftable en zelfde spec, in karazhan en in the end stond ik op 1.4mil dmg en hij op 1.0 mil dmg
[
Voor 6% gewijzigd door
thewizard2006 op 30-05-2007 12:30
]