ja dat is leuk!!
en zo'n progje heb ik zelf ook geschreven ooit
De bots moeten in VBscript worden geschreven... Heb het hier even online gezet voor als iemand geïnteresseerd is ;):
http://willem-mulder.nl/got/TuelAks.zip (een .exe, een handleiding voor het schrijven van de botjes (ik was toen blijkbaar zeer actief

) en wat voorbeeldbotjes, met ook verschillende tactieken

)
Je kan max 4 scriptjes tegelijk tegen elkaar laten vechten...
Ik ben ook nog aan zoiets begonnen als browservariant (dat je met javascript je bots kon maken, kon uploaden en tegen elkaar kon laten vechten) maar die heb ik nooit helemaal afgemaakt... helaas, want het werkte al vrij aardig...
maar zoiets lijkt me in ieder geval wel erg tof! Omdat je helemaal vrij bent in je tactiek en alles helemaal zelf kan bepalen... nadeel is dat je veel code over kan nemen... Je zou dus met een unieke set beschikbare commando's moeten werken, maar dan zou je ook weer je eigen interpreter moeten schrijven, en daar zal de jury wel geen zin in hebben
edit: bomberboy, je links zien er allemaal wat 'outdated' uit... is het allemaal nog wel actief? Ik kan niet echt iets duidelijks vinden...
edit2: er heeft een keer een artikel in de Computer Idee gestaan (geloof ik) waarbij toen Ant Arena (van Douwe Osinga) werd uitgelegd. Aan de hand daarvan heb ik toen Tuel Aks geschreven, die een groter veld had, meer mogelijkheden had, enz. De links naar Douwe Osinga's site zijn helaas dood... maar goed, voor diegenen die Ant Arena kennen, daar lijkt mijn proggie dus op
[
Voor 9% gewijzigd door
_wm_ op 01-08-2007 11:19
]