Onder het motto van wat je zelf doet, doe je meestal beter, toch nog een laatste keer commentaar geven...
-NMe- schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:12:
Goed, ik zal wat concrete dingen vertellen/beloven.

- De evaluatie is enigszins afgeraffeld om jullie niet langer te laten wachten. De fouten die daarbij naar boven zijn gekomen zijn spijtig, maar ik ben van mening dat die iedereen evenveel benadeeld hebben, dus de scores zijn wel eerlijk. Uiteraard gaat dit allemaal bij de volgende contest weer wat beter, zoals jullie bij de vorige twee contests van ons gewend zijn geworden.

Dat blijkt dus niet echt zo te zijn, ziehier:
Ik heb gemerkt dat in alle rar-files ook de ini-files zaten samen met de oplossing (behalve van m277755 jammergenoeg)
Dus heb ik eerst er eens mijn eigen validator op losgelaten en dat zag er toch allemaal net iets anders uit. Tot slot heb ik gewoon in alle ini-files van alle deelnemers alle whitespaces verwijderd en deze aan de validator van _wm_ gevoerd (online versie, waarover iedereen zo ongeveer wel eens is dat die werkt)
Voor de volledigheid, volgende regex werd gebruikt voor het nuken van de spaties:
sed -e 's/[[:space:]]//g'
Voor de rest werd er niets gewijzigd aan de files, er werden geen testen opnieuw gedaan of wat dan ook.
Het resultaat is terug te vinden online op
http://willem-mulder.nl/got/contest/validator.php onder hash:b36e79bcdda3cc51548b2920f706f633735a336d7e59a7f3199004e5515de839
De nieuwe ranking ziet er dus als volgt uit:
1 | 395 | neonlamp |
2 | 388 | bomberboy |
3 | 364 | Malthus |
4 | 272 | Eskimootje |
5 | 271 | lecramv10 |
6 | 261 | webschaapje |
7 | 204 | elhopo |
8 | 168 | chrisgunnink |
9 | 95 | D2K |
Dit ziet er toch net wel wat anders uit dan de vorige uitslag. Van m277755 zat er geen output.ini in de jar-file (net zoals bij diegene die helemaal geen output hadden) dus hij kon niet in deze vernieuwde versie van de uitslag opgenomen worden. Indien jullie die output.ini nog hebben, gooi hem online en we zetten er hem wel bij.
Iedereen was misschien wel even erg benadeeld door de testset die gebruikt werd, maar de combinatie met een validator die niet met die testset kon omgaan deed het toch niet zo goed.
Goed?

Als je de output van m277755 nog online kan zetten of toevoegen, dan wel, ik wil hem immers zeker niet van een plek beroven.
Maar er is in ieder geval al een nieuwe winnaar.