Voor de duidelijkheid: ik had het onderstaande al klaarstaan voor in de FG-feedbackdraad, maar Priyantha is me even voor

Het eerste screenshot komt overigens van mij af (vandaar al die dev-vensters

); Priyantha hielp me even om het uit Outlook te krijgen die weer eens bokte. Vandaar dat hij hem eerder post.
Over de startpost in het fotocontestsysteem. Toegegeven: de eerste post was stevig kritisch, maar imo niet eens onterecht gezien de verstreken tijd. YellowCube verzocht me per DM de post te editen zo gevraagd naar "naar iets met een andere (of liefst geen) ondertoon". zo gevraagd, zo gedaan en er stond daarna wat Priyantha in het eerste screenshot poste.
Jammer dat zelfs een licht kritische ondertoon schijnbaar voldoende is om een edit op het bericht los te laten. Ik vraag me wel af wat er nou zo ernstig is om het bericht te editen.
en om dat ook nog eens zonder afzender te doen: geen naam van een moderator en ook niet namens het FG-modteam.
Uitleg van YC:
En over het feit dat er geen naam onder staat...dat gebeurt nu eenmaal als een modje een post aanpast en de poster nog wel de gelegenheid wil geven z'n post aan te kunnen passen.
Duidelijk

Floor-is schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:16:
Okay, paar dingen verduidelijken.
1. De topicstart was:
[...]
[edit] Het 'heb ik me maar beschikbaar gesteld' stukje ben ik het eenvoudigweg niet mee eens: neographical heeft zich niet beschikbaar gesteld, hij heeft bedacht dat het niet gaat gebeuren, besloten het dan maar zelf te doen en het te omschrijven alsof hij de barmhartige sameritaan is.
Dit terwijl de FG-crew nou juist had aangegeven dat er naar gekeken wordt, maar te weinig gebruik gemaakt wordt van de contest(s) om hier veel aandacht aan te besteden.
Kap het dan af, maak geen beloften dat er aan een nieuw systeem wordt gewerkt. Jongens, we vinden dat er echt te weinig animo is om hier energie in te steken, dus helaas, maar wij stoppen ermee.
Ongeveer hetzelfde geld voor de hotshots: de mods willen ook de input van de users hierin hebben, wij hebben bepaalde voorkeuren, maar willen ook rekening houden met de voorkeuren van de users.
3. Met deze kick ben ik niet bepaald blij: is het werkelijk nodig om naar LA te rennen in plaats van een gesprek aan te gaan met de mods en HGA? Is het bovendien werkelijk nodig om binnen 5 uur nadat je aangeeft het ergens niet mee eens te zijn zelf het heft in handen te nemen, de mods/HGA te dwingen hierin een besluit te nemen en dit ook nog eens op deze manier te doen?
Eens, ik had zelf ook niet naar LA willen rennen, maar omdat het hier nu staat heb ik hier gereageerd.

Persoonlijk valt het me ontzettend tegen hoe er in deze is gehandeld door bepaalde users. Maar ik kan me ook voorstellen dat de edit van de topicstart niet op prijs gesteld wordt, een topicstart die wij als modforce echt niet op prijs kunnen stellen, noch de manier waarop deze tot stand is gekomen. Schijnbaar is het moeilijk om overleg te plegen...
De eerste versie was stevig, klopt, en niet constructief. Maar na maaaaanden wel/niet/wordt aan gewerkt/etc. Kap het dan gewoon af, maak geen beloften en zeg gewoon. Jongens, geen animo, schiet niet op: wij gaan het niet meer trekken.
Dan ben je duidelijk

Zelfde geldt overigens voor de hotshots, als er geen inzendingen zijn op de 29ste en je wil op de 1ste de boel updaten, dan is het gewoon erg makkelijk om in FG-feedback te roepen: "Jongens, ik wil best updaten, maar zonder inzendingen werkt dat niet hoor

". Gebeurt dat 2-3x, ook dan kun je aangeven: helaas, maar dit trekken we echt niet wegens te weinig animo. Probleem opgelost, enorm jammer dan het niet doorgaat, maar dan kan niemand je wat verwijten
[
Voor 62% gewijzigd door
neographikal op 03-09-2007 15:39
]