FG, Let's make things better

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 960 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Floris schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:37:
Hoho justmental! We stellen het juist op prijs als users met een initiatief komen voor een contest, we onderstrepen het over het algemeen (ben nog niet anders tegengekomen) en proberen het zelfs te faciliteren. Lijkt me dat overleg dus prima kan en geen beer op de weg hoeft te zijn.
Na dit gelezen te hebben heb ik de TS nog eens door genomen en interpreteer ik hem anders.
Willen de regulars soms meer invloed uitoefenen op het beleid?
Ik dacht net dat het voornamelijk over de inhoudelijke vorming ging.
JHS schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:39:
Als iemand kritiek levert op het beleid of op een crewlid lijkt me dat we daar serieus naar moeten kijken, waar is LA anders voor?
Het enige wat ik gelezen heb is iets in de trant van 'ik vind 'em niet lekker reageren/ik mag 'em niet zo'. Of misschien anders geinterpreteerd: hij doet niet wat ik wil.
Dat vind ik geen beleidsvraag, maar iets persoonlijks.
Er zijn vast zat mensen die mij niet zo mogen en andersom zijn er ook genoeg mensen die mij minder liggen dan anderen, maar dat vind ik alleen maar goed.

[ Voor 33% gewijzigd door justmental op 19-05-2007 14:50 ]

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Behoorlijk eens is met justmental in "FG, Let's make things better". Aub geen extra mod, geen overlegsubforum, geen crewwisseling, geen structuurwisseling, geen 'regular' status. Straal gewoon een positieve mentaliteit uit. :) Doe eens positief, doe iets, als het maar niet tegen andere GoT'ers schoppen is. :)
Floris schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:37:
Hoho justmental! We stellen het juist op prijs als users met een initiatief komen voor een contest, we onderstrepen het over het algemeen (ben nog niet anders tegengekomen) en proberen het zelfs te faciliteren. Lijkt me dat overleg dus prima kan en geen beer op de weg hoeft te zijn.
Het is inderdaad wenselijk dat blijvende contestseries (week-, maadopdrachten etc.) een beetje orderlijk verlopen, maar een beetje zelf-regulering kan ook geen kwaad.

Hoe erg zou het nou zijn geweest als de voorgestelde 'bewerk een RAW'-file contest direct afgetrapt was door topicstarter? Hoe erg zou het zijn om pas via crew structuur aan te brengen als blijkt dat een dergelijk topic een succesformule is (als bijvoorbeeld wildgroei van gelijkende topics dreigt)?

edit:
NB: Ik noem maar een voorbeeldje. Dat de raw contest nog niet gestart is, of dat het een weekopdracht wordt is totaal geen probleem. Het gaat me puur om het initief / zelfregulerende aspect.

[ Voor 10% gewijzigd door Voutloos op 19-05-2007 15:16 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Korras schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 09:47:
[...]

verder, het punt over de verkapte sollicitaties. het zou erg jammer zijn dat als iemand aangeeft hoe hij het liefst ziet hoe het zou gaan, ervan beschuldigd wordt te solliciteren naar die functie, en dat dit topic afdwaald in beschuldigingen dat mensen er alleen op uit zijn om Mod te worden, ten koste van anderen.
Idd, erg jammer hoe elevator weer moet reageren. Ik geef suggesties, vertel hoe ik er denk, en zeg expliciet nog dat er meer mensen zijn die net als ik het wel zien zitten om bij te dragen! Daarbij vermeld ik ook nog zelf dat het een verkapte sollicitatie lijkt, maar dus écht niet zo bedoeld is. Beetje triest om dat zo flauw te moeten reageren.
Voutloos schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:48:
Behoorlijk eens is met justmental in "FG, Let's make things better". Aub geen extra mod, geen overlegsubforum, geen crewwisseling, geen structuurwisseling, geen 'regular' status. Straal gewoon een positieve mentaliteit uit. :) Doe eens positief, doe iets, als het maar niet tegen andere GoT'ers schoppen is. :)
[...]
Het is inderdaad wenselijk dat blijvende contestseries (week-, maadopdrachten etc.) een beetje orderlijk verlopen, maar een beetje zelf-regulering kan ook geen kwaad.

Hoe erg zou het nou zijn geweest als de voorgestelde 'bewerk een RAW'-file contest direct afgetrapt was door topicstarter? Hoe erg zou het zijn om pas via crew structuur aan te brengen als blijkt dat een dergelijk topic een succesformule is (als bijvoorbeeld wildgroei van gelijkende topics dreigt)?

edit:
NB: Ik noem maar een voorbeeldje. Dat de raw contest nog niet gestart is, of dat het een weekopdracht wordt is totaal geen probleem. Het gaat me puur om het initief / zelfregulerende aspect.
* Nik eensch is! Actie en interactie, meer betrokkenheid en minder politieagentje spelen (heel bot gezegd, zo bedoel ik het natuurlijk niet! Maar is is om even te onderstrepen wat ik bedoel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

proller: Met deze interpretatie van Voutloos' post leg je de bal weer volledig bij FG-crew :) . Maar is het misschien niet zo, zoals ik en anderen hierboven uitgebreid onderbouwd hebben, dat als gebruikers - jullie - meer (inter)actie willen, dat dat voor een groot deel van de gebruikers zelf moet komen? Aan de ene kant wordt er geroepen dat er 'meer betrokkenheid' moet zijn, maar aan de andere kant moeten gebruikers 'meer ruimte krijgen. Dat kan, lijkt me toch, beiden mooi worden gerealiseerd als de gebruikers die meer willen hun verantwoordelijkheid nemen en zelf initiatieven ontplooien voor het een of het ander?

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Even een vraag over de vorm in plaats van de inhoud. Waarom een rellerig topic als dit in LA, met speciale icons, een soort 'petitie' met de klank van "en nu zijn we het zat" en wél persoonlijke aanvallen maar weinig concrete probleempunten om aan te pakken?

Gezien de mensen die hier reageren, denk ik dat de betrokkenen elkaar (al dan niet IRL) voldoende kennen om eens in een wat minder opgefokte stijl eventjes via IM / DM met elkaar van gedachten te wisselen. Elkaar even weer het licht in de ogen gunnen en je realiseren dat uiteindelijk iedereen probeert om hier een leuke tijd te hebben met elkaar.
Dat werkt in élke conflictsituatie beter dan het voeren van heftige topics als deze, waarin de deelnemers vooral hun best doen om hun hakken dieper in het zand te zetten en klappen uit te delen in plaats van de schouders op te halen, zand erover te strooien, bezig te zijn met wat het moet worden en te bekijken hoe iedereen vanuit zijn eigen situatie daar het best aan bij kan dragen. In een gesprek met een beperkter aantal deelnemers en met directere reacties via IM is het makkelijker om op een goede manier over die laatste dingen te spreken.

Mensen aan de schandpaal nagelen en kritiek leveren is lekker als je gefrustreerd bent en ik vind dat LA óók een plaats moet zijn om stoom af te kunnen blazen. Maar uiteindelijk moet het dan wel een doel dienen. Om eerlijk te zijn ademt dit topic nu heel erg de sfeer waarin van modjes meer eigen inbreng en betrokkenheid verwacht wordt, maar waar anderzijds een aantal eisen op tafel worden gelegd waar de moderators als instrument van de topicstarters maar even gehoor aan dienen te geven. Voor zó'n discussie is mijns inziens géén plaats in LA. Natuurlijk wordt er dan om het hardst geroepen dat dat niet de insteek is, maar c'est le ton qui fait la musique: probeer dan eens even een toontje lager. Vriendelijkheid kost niets en zorgt er misschien wel voor dat je klacht breder opgepakt wordt en serieuzer bekeken wordt. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik ben een gebruiker van FG die nog heel veel leest en weinig post. Iets voor de vorige rel ben ik begonnen met het lezen van FG.

Ik heb in het vorige topic al eens gepost dat de gebruikers van FG in mijn ogen erg verwend worden. We hebben:

- Hotshots
- Maandcontest
- Weekopdracht

Dit zijn dingen die ik in geen enkel ander forum op GoT tegen kom. En het wordt ook nog door de crew onderhouden.

Ik zou tegen de actievoerders willen zeggen: Doe dat zielige icon weg en kom met initiatieven, want op deze manier maken jullie het gat alleen groter.

Een tevreden FG gebruiker.

edit:
-NMe- schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:40:
[...]

offtopic:
Kijk eens in de Devschuur naar de Programming- en 3D-contests. :P
offtopic:
Daar ben ik al een poos niet meer geweest. Ik kan me in de devschuur een contest herinneren (iets met vechtende botjes) die aan een stille dood overleden is. Maar als dat nu goed loopt, hulde \o/ Ik vind dat de FG crew ook goed werk levert

[ Voor 29% gewijzigd door Alain op 19-05-2007 19:46 ]

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

AlainS schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:33:
Dit zijn dingen die ik in geen enkel ander forum op GoT tegen kom. En het wordt ook nog door de crew onderhouden.
offtopic:
Kijk eens in de Devschuur naar de Programming- en 3D-contests. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:05
Als volstrekte buitenstaander (ik kom zo goed als nooit in FG), met dus enkel deze discussie onder mijn ogen, en volstrekt onder naam van gewone user, lijkt me wat nu gebeurt samen te vatten tot:
-enkele users hebben veel te hoge wensen (aan de FG mod's) en eisen dat die snel en direct ingewilligd worden. Dat neemt niet weg dat ze hier en daar daadwerkelijk een punt maken.
-de "fout" van de mod's is misschien wel dat ze deze users niet voldoende duidelijk hebben gemaakt dat hun wensen niet/moeilijk haalbaar zijn.
-deze discussie is erg moeilijk te lezen, omdat alles lekker overgoten is met een sausje van "op tenen stampen" en "lange tenen uitsteken". Perfect normale en vriendelijke reactie's (in mijn ogen toch) worden meteen aangekaart als bot en furieus, iets wat ik met de beste wil van de wereld niet in die reactie terugvind.

Een echte oplossing zou ik niet durven geven, maar om naar een oplossing toe te geraken lijken me enkele dingen noodzakelijk:
-discussieer om inhoud, niet om hoe diegene voor jou iets heeft gezegd.
-ga eens bij jezelf te rade, wat kan je zelf doen om het te verbeteren
-stel je verwachtingspatroon bij, denk eens na over wat een wens van jou voor anderen betekent (zowel qua hoeveelheid werk, als qua appreciatie).
-houd beloftes, of geef voldoende duidelijk aan dat het geen beloftes zijn.

En voor de duidelijkheid, ik wil met deze reactie niemand mee aanvallen, ik zie gewoon graag een goeie discussie, en dat is wat hier momenteel ontbreekt.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
proller schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:34:
* Voutloos eensch is! Actie en interactie, meer betrokkenheid en minder politieagentje spelen (heel bot gezegd, zo bedoel ik het natuurlijk niet! Maar is is om even te onderstrepen wat ik bedoel).
Ik zei niets over 'betrokkenheid'. Van wie? Crew is imo meer dan genoeg bezig met FG en wmb is er nooit een probleem met FG geweest. Ik schaar me dan ook bij tevreden FG gebruikers als AlainS in "FG, Let's make things better" en snap zelf dit hele gedoe niet. Ik zei gewoon dat we gewoon positief in FG bezig moeten zijn en stelde daarnaast de vraag hoe erg het zou zijn als een nieuw initiatief meteen gestart zou worden. That's it. :)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Well, er is nogal wat gepost hier, maar nu is het ineens weer rustig: en bovendien worden een aantal zaken in de topicstart juist weerlegd. Het valt allemaal wel mee lijkt het? :)

Concluderend kan ik het volgende zeggen:

Het valt allemaal blijkbaar wel mee, ook gezien het uitblijven van reacties op onze reacties, en het beknopte aantal mensen van de lijst dat ook daadwerkelijk gereageerd heeft hier.

Daarnaast dat we het dientengevolge als crew zijnde raar vinden dat er zo heftig wordt gesproken terwijl we daarvoor geen enkele hint in die richting gekregen hebben. Maar we gaan ons natuurlijk wel actief inzetten voor de valide punten die worden aangedragen zoals het TR-verhaal :)

Een volgende keer dat er iets dwars zit is het misschien handig het door te spelen naar de FG-crew via feedbacktopics en/of directe communicatiewijzen: dat loopt net een stukje vlotter, en scheelt een hoop onrust en onduidelijkheid zoals met dit topic :) Een 1 on 1 discussie/overleg is hierin vaak toch net ff fijner en makkelijker met dat soort dingen.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:00

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Topicstarter
Remy schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:19:
Well, er is nogal wat gepost hier, maar nu is het ineens weer rustig: en bovendien worden een aantal zaken in de topicstart juist weerlegd. Het valt allemaal wel mee lijkt het? :)
Het wás rustig ja.
Concluderend kan ik het volgende zeggen:

Het valt allemaal blijkbaar wel mee, ook gezien het uitblijven van reacties op onze reacties, en het beknopte aantal mensen van de lijst dat ook daadwerkelijk gereageerd heeft hier.
Zoals je zelf ook weet, het gaat altijd nadat 'wij' het aangekaart hebben zo'n 2 a 3 maanden maximaal goed. Helaas is dat een terugkeren fenomeen.
Dus nee, er is géén structurele verbetering nog.
Daarnaast dat we het dientengevolge als crew zijnde raar vinden dat er zo heftig wordt gesproken terwijl we daarvoor geen enkele hint in die richting gekregen hebben. Maar we gaan ons natuurlijk wel actief inzetten voor de valide punten die worden aangedragen zoals het TR-verhaal :)
Zou je mij na die 4 maanden de tijd gehad hebbende eens een update kunnen geven ? Waar hebben jullie je actief voor ingezet voor de valide punten die werden aangedragen in jullie ogen ?
Een volgende keer dat er iets dwars zit is het misschien handig het door te spelen naar de FG-crew via feedbacktopics en/of directe communicatiewijzen: dat loopt net een stukje vlotter, en scheelt een hoop onrust en onduidelijkheid zoals met dit topic :) Een 1 on 1 discussie/overleg is hierin vaak toch net ff fijner en makkelijker met dat soort dingen.
Sorry, helaas werkt dat tot nu toe niet bevredigend.

Waarom schop ik dit topic ?

Dat is hierom:

Zo was de topic start.
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/tweakers/GoT/contest/image001.png

En dit was het na een censuur actie van een niet-nader-te-noemen mod(iets met een Grieke ei...):
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/tweakers/GoT/contest/nu.png

En dit terwijl de eerste zin al was aangepast door Neo ! Na een verzoek van diezelfde mod is die eerste zin veranderd in een minder 'stekende' zin voor het mod-team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

Priyantha Bleeker schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:00:
Waarom schop ik dit topic ?

Dat is hierom:
Ik neem aan dat je weet dat commentaar op individuele moderaties niet in LA horen?

Je posting hier lijkt nu gewoon een rant te zijn die je beter via de mail of DM kunt overbrengen :) Los daarvan is het aan neographical om navraag te doen over de reden van edits aan zijn postings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44

Zoefff

❤ 

Ah fijn! Ik was al bang dat je dit topic kwijt was na het uitblijven van enige constructieve reactie op onze reacties en conclusies hier, maar gelukkig heb je het weer terug gevonden.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Okay, paar dingen verduidelijken.

1. De topicstart was:
Omdat het *kuch* nogal lang gaat duren voordat er een nieuw contestsysteem vanuit de crew gaat komen heb ik me maar beschikbaar gesteld om een systeempje te bouwen. Het wordt een lekker simpel systeem:
[edit] Het 'heb ik me maar beschikbaar gesteld' stukje ben ik het eenvoudigweg niet mee eens: neographical heeft zich niet beschikbaar gesteld, hij heeft bedacht dat het niet gaat gebeuren, besloten het dan maar zelf te doen en het te omschrijven alsof hij de barmhartige sameritaan is. Dit terwijl de FG-crew nou juist had aangegeven dat er naar gekeken wordt, maar te weinig gebruik gemaakt wordt van de contest(s) om hier veel aandacht aan te besteden. Ongeveer hetzelfde geld voor de hotshots: de mods willen ook de input van de users hierin hebben, wij hebben bepaalde voorkeuren, maar willen ook rekening houden met de voorkeuren van de users.

2. In de laatste contest hadden we minder dan 10 ingestuurde foto's, de reacties blijven uit en hoewel men aangeeft nogal graag een contest te willen hebben, zijn er eenvoudigweg geen inzendingen. Daarnaast werd er aangegeven dat wij -de mods- niet actief genoeg zijn op het gebied van de hotshots.. Een stukje input van users is hierin echter nogal gewenst: wij willen ook graag weten wat de users mooi vinden. Het gekke is dat de self-proclaimed FG-regulars hier ook geen donder mee doen...

3. Met deze kick ben ik niet bepaald blij: is het werkelijk nodig om naar LA te rennen in plaats van een gesprek aan te gaan met de mods en HGA? Is het bovendien werkelijk nodig om binnen 5 uur nadat je aangeeft het ergens niet mee eens te zijn zelf het heft in handen te nemen, de mods/HGA te dwingen hierin een besluit te nemen en dit ook nog eens op deze manier te doen?

Persoonlijk valt het me ontzettend tegen hoe er in deze is gehandeld door bepaalde users. Maar ik kan me ook voorstellen dat de edit van de topicstart niet op prijs gesteld wordt, een topicstart die wij als modforce echt niet op prijs kunnen stellen, noch de manier waarop deze tot stand is gekomen. Schijnbaar is het moeilijk om overleg te plegen...

[ Voor 15% gewijzigd door Floor-is op 03-09-2007 15:24 . Reden: stukje herschreven ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor de duidelijkheid: ik had het onderstaande al klaarstaan voor in de FG-feedbackdraad, maar Priyantha is me even voor :) Het eerste screenshot komt overigens van mij af (vandaar al die dev-vensters ;) ); Priyantha hielp me even om het uit Outlook te krijgen die weer eens bokte. Vandaar dat hij hem eerder post. :)

Over de startpost in het fotocontestsysteem. Toegegeven: de eerste post was stevig kritisch, maar imo niet eens onterecht gezien de verstreken tijd. YellowCube verzocht me per DM de post te editen zo gevraagd naar "naar iets met een andere (of liefst geen) ondertoon". zo gevraagd, zo gedaan en er stond daarna wat Priyantha in het eerste screenshot poste.

Jammer dat zelfs een licht kritische ondertoon schijnbaar voldoende is om een edit op het bericht los te laten. Ik vraag me wel af wat er nou zo ernstig is om het bericht te editen. en om dat ook nog eens zonder afzender te doen: geen naam van een moderator en ook niet namens het FG-modteam.

Uitleg van YC:
En over het feit dat er geen naam onder staat...dat gebeurt nu eenmaal als een modje een post aanpast en de poster nog wel de gelegenheid wil geven z'n post aan te kunnen passen.
Duidelijk :)
Floor-is schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:16:
Okay, paar dingen verduidelijken.

1. De topicstart was:

[...]

[edit] Het 'heb ik me maar beschikbaar gesteld' stukje ben ik het eenvoudigweg niet mee eens: neographical heeft zich niet beschikbaar gesteld, hij heeft bedacht dat het niet gaat gebeuren, besloten het dan maar zelf te doen en het te omschrijven alsof hij de barmhartige sameritaan is.
Dit terwijl de FG-crew nou juist had aangegeven dat er naar gekeken wordt, maar te weinig gebruik gemaakt wordt van de contest(s) om hier veel aandacht aan te besteden.
Kap het dan af, maak geen beloften dat er aan een nieuw systeem wordt gewerkt. Jongens, we vinden dat er echt te weinig animo is om hier energie in te steken, dus helaas, maar wij stoppen ermee.
Ongeveer hetzelfde geld voor de hotshots: de mods willen ook de input van de users hierin hebben, wij hebben bepaalde voorkeuren, maar willen ook rekening houden met de voorkeuren van de users.

3. Met deze kick ben ik niet bepaald blij: is het werkelijk nodig om naar LA te rennen in plaats van een gesprek aan te gaan met de mods en HGA? Is het bovendien werkelijk nodig om binnen 5 uur nadat je aangeeft het ergens niet mee eens te zijn zelf het heft in handen te nemen, de mods/HGA te dwingen hierin een besluit te nemen en dit ook nog eens op deze manier te doen?
Eens, ik had zelf ook niet naar LA willen rennen, maar omdat het hier nu staat heb ik hier gereageerd. :)
Persoonlijk valt het me ontzettend tegen hoe er in deze is gehandeld door bepaalde users. Maar ik kan me ook voorstellen dat de edit van de topicstart niet op prijs gesteld wordt, een topicstart die wij als modforce echt niet op prijs kunnen stellen, noch de manier waarop deze tot stand is gekomen. Schijnbaar is het moeilijk om overleg te plegen...
De eerste versie was stevig, klopt, en niet constructief. Maar na maaaaanden wel/niet/wordt aan gewerkt/etc. Kap het dan gewoon af, maak geen beloften en zeg gewoon. Jongens, geen animo, schiet niet op: wij gaan het niet meer trekken.

Dan ben je duidelijk :) Zelfde geldt overigens voor de hotshots, als er geen inzendingen zijn op de 29ste en je wil op de 1ste de boel updaten, dan is het gewoon erg makkelijk om in FG-feedback te roepen: "Jongens, ik wil best updaten, maar zonder inzendingen werkt dat niet hoor :P ". Gebeurt dat 2-3x, ook dan kun je aangeven: helaas, maar dit trekken we echt niet wegens te weinig animo. Probleem opgelost, enorm jammer dan het niet doorgaat, maar dan kan niemand je wat verwijten :)

[ Voor 62% gewijzigd door neographikal op 03-09-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit topic heeft nu geen bestaansrecht meer gezien het uitblijven van reacties op mijn post van 23 mei (!!!) dit jaar.

Bij deze gaan we gewoon verder in Fotografie feedback topic v2.0 op een volwassen manier met z'n allen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Remy op 04-09-2007 10:16 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.