Anoniem: 158967 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:52:
Nee he, moeten er weer nieuwe addons komen? De specifieke druidaddons zijn altijd zo langzaam
En ik had nog een vraagje over addons. Ik zal het even uitleggen. Als je op "v" drukt komen er van die healthbars boven de vijanden right? Nu zei zo'n kerel dat hij ook hun castingbar kon zien onder die castbar. Dat leek me wel nice, iemand die die addon kent?
volgens mij gewoon een optie in interface, misschien wel bij advanced
overigens ,.. met shift of ctl of combinatie ervan + v
kun je wisselen tussen healthbars friendly / enemy
met healthbars friendly is het wat makkelijker voor healers
mer healthbars op enemy is het wat makkelijker voor dps/tank
Sallin schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:36:
Welke mods vinden de healers hier trouwens nuttig? Ben een priest aan het levellen (L47) en ik vroeg me af wat nu allemaal handig is. Ik heb nu decursive en ga eens dat pitbull proberen, want pet health bars zijn wel erg klein. Welke gebruiken jullie nog meer? En hebben jullie aparte cast bars voor lagere rank spreuken om mana te sparen?
voor die stomme pet bars moet ik ook nog iets verzinnen
ik laat de mensen altijd gewoon zelf een macro maken
en zeg er dan wel bij dat ze dat niet pas op 10% moeten gebruiken
en ik probeer er natuurlijk wel een beetje op te letten , maar die pets kijk je zooo snel overheen.. ach .. moet toch nog oefenen met instances en ben nog lang niet hoogstaand bezig
(heb de site niet gezien hoor,klinkt wel aardig maar betwijfel of veel mensen vrolijk de hele tijd gaan alt-tab'en)
ons guild is laatst overgestapt van GEM op guildcalendar
ik heb zelf het niet eens voor elkaar gekregen om gem op ons guild te laten werken (ook niet langer dan 10 seconden geprobeert hoor (met gem moet je eerst een kanaal joinen oid en de beschijving door guild leader kwam niet helemaal overeen ... , en de guildcalendar hoeft door spelers niet ingesteld te worden .. gewoon install en klaar) .. maar die andere guildcalendar is best ideaal ingame
je ziet gewoon een maand voor je in calender vorm, en niet een lijst ..
het schijnt ook sommige dingen automatisch op te picken .. uit je persoonlijke werkvoorraad .. iets met waarneer een een of ander lvl 70 iets wat een dag of wat duurt exact klaar is .. weet ff niet wat tho
hihi .. goede oude tijd
bij ons is de laatste paar weken copper ore en bars *schrik niet* 4 -8 g !
[
Voor 18% gewijzigd door
Anoniem: 171114 op 23-05-2007 11:20
]