Het Grote World of Warcraft topic - Deel 117 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.738 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 10:24
In het begin gebruikte ik CyPh en varianten daarop (alt rogue --> shadowcyph bv), dit omdat ik die naam al sinds 99 of zo gebruik (UT tijd)
Maar na een tijd ben ik toch wat meer "toepasselijke" namen gaan gebruiken, Archeus, Aldonza, Arealla

Gisteren trouwens naar Mana Tombs geweest met een rogue uit de guild "Hunters stole my daggers", vond hem wel origineel

[ Voor 21% gewijzigd door CyPh op 22-05-2007 16:43 . Reden: iets uitgebreid ;) ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Helaas, afaik moet je ranked matches spelen in een samengesteld team voor Arena punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ImdaMned schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:33:
[...]

Je wilt niet weten hoeveel commentaar ik daar op krijg als ik in orgrimmar sta : )

varierend van LOL tot FUCKING NINJA !

looks > all
so true..
net alsof je een inktvis op een stokje op je rug hebt :).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:54
BootVluchteling schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:34:
[...]

* BootVluchteling voelt zich aangesproken

ik heb inmiddels respec gedaan en gebruik imp AotH niet meer.. dps is afaik niet écht drastisch omlaag gegaan.. ik speel met een crossbow die van de stone elemental giants in hellfire peninsula afaik.. werkt opzich wel ok. trage Xbow, maar doet zn werk..
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor, ik heb ook heel lang Imp. AotH gehad - totdat ik in instances zodanig op m'n aggro moest gaan letten dat het niet leuk meer was. Na een paar keer heb ik dan gerespecced en ik heb het verder ook niet gemist :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
On_E schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:36:
Klein vraagje tussendoor, kun je alleen Arena points verdienen met ranked games (dus in een ingeschreven team), of verdien je ze ook als je gewoon random games joined in je eentje ?
Heb je wel eens een random game gejoined in je eentje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:56

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:39:
[...]

Heb je wel eens een random game gejoined in je eentje? ;)
Nee, heb geloof ik 10 Arena games gedaan sinds ik terug ben, in een team, maar die lui spelen amper Arena, dus vandaar mijn vraag. (En kon het niet vinden op de officiele site)

Maar ok, dan weet ik dat. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
On_E schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:41:
[...]

Nee, heb geloof ik 10 Arena games gedaan sinds ik terug ben, in een team, maar die lui spelen amper Arena, dus vandaar mijn vraag. (En kon het niet vinden op de officiele site)

Maar ok, dan weet ik dat. :)
Ik bedoel: heb je het wel eens geprobeerd, want het kan niet voor zover ik weet. Je hebt een team nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

HellPunk schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:38:
[...]

Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor, ik heb ook heel lang Imp. AotH gehad - totdat ik in instances zodanig op m'n aggro moest gaan letten dat het niet leuk meer was. Na een paar keer heb ik dan gerespecced en ik heb het verder ook niet gemist :).
Aggro-problemen? FD & misdirect? En dat beetje extra van quickshots gaat het probleem toch niet zijn imo, het is geen rapid fire...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

ik noemde mij vroeger altijd zoals ik hier ook heet..Wes46. Maar dit vond ik een beetje te standaard en ondertussen heb ik verschillende nicknames die ik gebruik:

Wes46
Infinity
Infinity Flyer
WebSlayer
HaoWhye

Dit zijn meestal mijn inlognamen bij games/fora enz.

Bij Flyff (een andere MMORPG) had ik 3 charakters die heten:

HaoWhye
FyFa0
AlkeFhieuxNL

NL omdat nederlanders mij dan gemakkelijk konden herkennen want er spelen aardig wat nederlanders op.

Voor de rest heb ik mijn namen zelf verzonnen en ik gebruik nu HaoWhye het meest.

Ook op WoW heet ik nu HaoWhye.

Ik haat het ook als mensen onnozele namen kiezen zoals: spetterpoep. Maar het maakt mij niet uit als iemand WarriorNL heet daar heb ik dan geen moeite mee.

Zo dit was mijn zegje nu ga ik weer verder spelen.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:43:
[...]

Ik bedoel: heb je het wel eens geprobeerd, want het kan niet voor zover ik weet. Je hebt een team nodig.
Hmm, ik dacht gezien te hebben dat je ook random (non-ranked) games kon joinen, maar misschien dat het ook alleen maar kan met een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 106227 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:57:
[...]

mag ik nu je nubtankje zijn dan?

grand
Hi paper tnak!

En om nog even terug te komen op de nick discussie:
Warlock - Taxi is pro imo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

had nog een reactie geplaats op je vorige post , maar die is ondertussen al een aantal pagina's terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Anoniem: 171114 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:48:
[...]

had nog een reactie geplaats op je vorige post , maar die is ondertussen al een aantal pagina's terug :D
ja dat had ik gezien maar toen zat ik nog op school en had ik geen tijd om antwoord terug te geven. Maar bedankt voor je tips.

En het gaat inderdaad hard hier. Nu vind ik het ook niet gek meer dat dit topic nummer 117 over WoW al is. :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216810

Katala schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:31:
Ik hou ook niet zo van die namen als "spetterpoep" maar als iemand zichzelf warriorNL noemt of iets dergelijks... prima :) Spetterpoep kun je overigens geloof ik gerust doorgeven aan een GM als je je er aan ergert. Die gast wordt dan nie gebanned ofzo, maar moet wel een andere naam pakken :)

Zelf ben ik ook niet echt origineel qua namen, maar dat komt omdat ik het leuk vind mezelf toch een bekende naam te geven:
Athena, Hecate, Acantha, Puc, Katala, Cronos. Ik heb ze allemaal niet zelf bedacht :P

Voor de luie mens overigens:

http://www.katala.cistron.nl/TC2/namegen.html

Destijds toen ik nog Diablo 2 speelde (jaja) dit ooit eens in elkaar geprutst. Het stelt niet zoveel voor, maar je kunt er soms wel eens een leuke naam uit vissen :)
lol ik heb het uitgeprobeerd en 500 ging maar toen ik 5000 ging hij toch wel hard laggen, wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geloof ik zitten hier alleen maar aanstaande vaders met al die naampjes :P.
Dan doe ik er ook maar een naampje erbij mijn char heet Fyllan en ik heb gehoord van een zweed ( of Scandinaviër) (zonder dat ik het wist!) dat het dronken betekende toch wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

HellPunk schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:38:
[...]

Probleem met imp aoth is imo dat het je rotatoins lekker verneukt.
Ben absoluut geen fan van elk soort haste effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:54
ImdaMned schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:04:
wes46 = newbie
nederlandnl = nub/nuub/naab/n00b etc

't verschil is dat dat wes46 pas net is begonnen met het spelletje en dat nederlandnl waarschijnlijk al 500+ uur met zijn char heeft gespeeld. Is het "erg" om op lvl 5 als newbie betitelt te worden? Nee, want hoe goed je ook word in de toekomst, iedereen is in het begin een newbie. Dennism, hydra, raserian, ikke om er een paar te noemen.

Als je daarentegen op lvl 70 dezelfde kennis hebt als op lvl 5 dan kan je imo daar best ietwat geringschattend over doen. Uiteraard nie zo erg als ik in mijn spuisels tekeer ga : )
Haha, wat ik int begin al niet voor domme dingen gedaan heb :D 24 dagen /played voordat mijn eerste char 60 was :D Tanken had ik tot aan Scarlet monastary nog niet van gehoord en dat soort dingen :D Talent builds die nergens over gingen.....

Maarja, nu na ong 144 dagen /played op 2 chars (91 op mijn warrior, waarvan zo'n 65 @ lvl 60 en nu 1 dagje tot lvl 64 en 53 op mijn Warlock, waarvan ~9 tot lvl 60, dagje of 20 op lvl 60 en nu alweer 20+ dagen @ lvl 70) is dat ook wel weer over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 11:00

RaseriaN

So much choices..

Hmmm om op het namen gebeuren terug te komen, heb tot nu toe altijd wel 'normale' namen gehad.

Raserian, Rhayin, Turismo, Aeromas, Aeyla.. tbh beetje normale namen in een Fantasy setting mag wel van mij. Sowieso neem ik mensen met : tostiijzer, hangworst, beestje, huisje gewoon weg niet serieus.
Maar dat is meer een persoonlijk iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ach, één van de inmiddels vertrokken oprichters van mijn guild had als naam Stoeptegel, vergezeld van Boomschors op pad. De laaste heb ik eigenlijk nooit echt mee samengespeeld, maar die Stoeptegel is echt een heel goede paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 19-05 11:00

RaseriaN

So much choices..

Het wordt pas erg als je je character vernoemt naar Diddle :X

Happen Jarnotjuh, Happuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:37

Snuffel

Vroem!

Hmm.. nu heb ik net patch 2.1.0 geinstalleerd, maar nu mag ik de server niet meer op :D

sniezoslimwel?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 16:20
weet iemand btw, hoe ik GOEDKOOP aan de engineering documents kan komen van scope's? +5, +7, +12 dacht ik..?

die krengen gaan nog steeds voor fucking veel geld over de toonbank, terwijl het het amper waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snuffel schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:44:
Hmm.. nu heb ik net patch 2.1.0 geinstalleerd, maar nu mag ik de server niet meer op :D

sniezoslimwel?
er is nog geen 2.1.0 patch!
Er zijn wat voorbereidingen geweest (die je alvast kan downloaden) maar de echte patch komt pas woensdag (3-11 uur zijn servers offline)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 14:51
Haha over namen gesproken. Soms ook moeite meegehad om namen te verzinnen.
Warlock lvl 19 : Walibiworld
Druid lvl 33 : Kleinaapje
Priest lvl 70 : Untitled < lol wist niks dus ja dan maar geen naam:p
pala lvl 70 : Ardje <- afgeleid van mijn eigen naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

Hmm, zelf een 70 UD Rogue genaamd Mysteriouz een 70 BE Priest genaamd Mysterious en dan nog een 34 Tauren Druid genaamd Myst. Ben niet zo origineel:P

Zelf kan ik ook niet tegen spetterpoep e.d. Gelukkig zie ik ze niet vaak =)
Wel hebben we nog een Rogue genaamd Iamcool in de guild. Hij is wel degelijk een imba rogue, maarja, met zo'n naam wil ik niet rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Laatst online: 17:59

junglebeast

hier staat iets

Ik probeer altijd een naam te vinden die bij de class past. Had in het begin wel alles met Grey.. dus, Greywise, Greyleaf, Greystrong etc...

Maarja ben ik nu vanaf.. Alleen mijn bank heet nog Grijsbaard :P. Verder Persian (blue) blauwe hunter :) Poysonivy de druid, Astolfo de paladin (fictieve ridder naam).

Nou straks eerste SP heroic proberen, als er genoeg guildies willen mee doen. En dan morgen kijken wat het verschil is...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Serpentshrine trash tanking guide (video

Hoe één tank drie elite naga's vlak voor de grot van Morogrim tankt. :P Zondagavond in SSC gedaan, bleek dat een guildie 'm gefrapsed had. Sta er zelf ook op. :P

Ben trouwens op zoek naar die mod die in de tooltip bij een item aangeeft hoeveel % critkans zoveel critrating/agility etc is. Iemand enig idee hoe die heet? Kon niks vinden toen ik van het weekend wat terug aan het lezen was maar weet dat het antwoord al eerder gegeven is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gogar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-11-2024
Sallin schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:56:
[...]

Ik vind de warlock genaamt Dotty ook erg leuk :).
Ik zag laatst een "harrydotter" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:37

Snuffel

Vroem!

Anoniem: 216810 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:03:
[...]

er is nog geen 2.1.0 patch!
Er zijn wat voorbereidingen geweest (die je alvast kan downloaden) maar de echte patch komt pas woensdag (3-11 uur zijn servers offline)
Ehh.. er is wel degelijk een 2.1.0 patch te downlaoden a 355MB groot
Sterker nog, hij is ook al te installeren.
Alleen mag je daarna de smervert niet meer op...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Mijn nieuwe main (en die zijn er al een hoop geweest) heet Mchammer (op auchindon oid) en mijn pet Orangejuice (zelfde naam als mijn druid op xavius). Mij maakt het helemaal niet uit als iemand koelkast, wcbril of supasnipaxxl heet. Wat ik wel heel vervelend vind zijn namen met streepjes op de e en andere varianten van dat soort, irritant met uitnodigen voor party enzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Exitium schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:38:

Hoe één tank drie elite naga's vlak voor de grot van Morogrim tankt. :P Zondagavond in SSC gedaan, bleek dat een guildie 'm gefrapsed had. Sta er zelf ook op. :P

Ben trouwens op zoek naar die mod die in de tooltip bij een item aangeeft hoeveel % critkans zoveel critrating/agility etc is. Iemand enig idee hoe die heet? Kon niks vinden toen ik van het weekend wat terug aan het lezen was maar weet dat het antwoord al eerder gegeven is. :)
statbuster ofzo.. iig iets met buster

ratingbuster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Zoeken met buster leverde Ratingbuster op, thanks. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 23:42

ye-roon

knaak

BootVluchteling schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:51:
weet iemand btw, hoe ik GOEDKOOP aan de engineering documents kan komen van scope's? +5, +7, +12 dacht ik..?

die krengen gaan nog steeds voor fucking veel geld over de toonbank, terwijl het het amper waard is
er is er maar 1 die telt sinds de patch en dat is de +12 en dat is Khorium Scope. Het recipe dropt ALLEEN van sunfury bowman in netherstorm. En het recipe is Bind on Pickup. Wat dus betekend dat je die dingen zelf moet farmen. verder is de +28 crit rating scope leuk voor rogues/dps warriors, weet ff niet zo snel waar die te halen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Attumen drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:33:
[...]

Je wilt niet weten hoeveel commentaar ik daar op krijg als ik in orgrimmar sta : )

varierend van LOL tot FUCKING NINJA !

looks > all
gheghe vraag me af of Xyros toendertijd veel whispers heeft gekregen toen hij die spirit staff van Jin Do had genomen :P had er ook 22 spirit op gezet :D

/w Trollimmie HUN?
}>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Kijk, een naam als Rogueworst is nou juist weer wel een leuke hollandse naam. Da's gewoon humor. Is geen fantasienaam, maar is wel over nagedacht en da's belangrijk IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

TroX schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:18:

Degene die als eerste reageerde, of degene waar je al een positieve of negatieve ervaring mee hebt.
Vaak hebben mensen met de naam pewpewpewiownyouwtfbbq al een ander character en zijn voor hun alts te lui om een goede naam te bedenken, het wordt je ook niet eenvoudig gemaakt, na twee jaar zijn er veel namen niet meer beschikbaar.
Dat er steeds minder namen beschikbaar zijn klopt zeker. Vind het ook jammer dat je niet twee namen kan gebruiken (tenminste ik krijg het niet voor elkaar). Dan heb je natuurlijk veel meer keuze. Ik heet Pinkies, klinkt misschien ook simpel maar ik heb er toch echt over na gedacht. Zo heb ik roze haar (pink) en ben ik een Gnome (klein --> pink). Aangezien Pink niet meer beschikbaar was werd het Pinkies.

Trouwns wij hebben een Warior die Poeper heet. Is een goeie Tank en een aardige kerel. Heb vanmiddag in een party gezeten met een lv 70 warior met een ingewikkelde naam die niet eens de argo van een lvl 52 mage kon overnemen.

[ Voor 11% gewijzigd door 10110001 op 22-05-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:41

Osxy

Holy crap on a cracker

Bugged prince leuke GM :P
Afbeeldingslocatie: http://www.osxy.nl/~andre/uploadimages/gm-sig.jpg

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Exitium schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:38:

Huh hoe lang duurt het wel voordat je 1 zon elite down hebt :S ?

Of is het normaal dat je bij de level 70 instance die elites zo hard zijn ?

Ma als iemand spetterpoep heet , of laast zag ik comdoomkop , daar erger ik me er erg aan
en het zijn ook meestal van die kleine kindjes die alleen maar met noob beginnen uit te schelden
Ma met warriorNL is nieks mis mee , vind wel mooi de warrior van NL ma als je dan een priest bent dan is het een andere verhaal
:O
En ik heet Pplowner
Klinkt mieschien iets te stoer ofzo
Ma ik speelde andere mmorpg's en daar heet ik ook zo en dat is beetje mijn main naam 8)

En ik vind het wel een leuk naam , je pwnt de mensen
Alleen als ik verlies in pvp dan hebben ze meestal wel weer comment erover

En mijne nieuwe build die rockt echt hard in pvp/grinding
Ma in instance is het wat minder :'(

@ Wes46
Ook al flyff gespeeld welke server speelde je ?
"sorry voor of topic "

+ nog 1 vraag :9
Ik ben een troll , is er geen enkel andere mogelijk om van troll na undead te gaan :S ?
Want in begin van spel wist ik niet zo goed hoe alles is enzo en kom er nu pas achter hoe goed wil of forsaken is ><

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 23-05-2007 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-05 22:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Anoniem: 200262 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 00:54:
[...]

<verhaal over pewpewpwnage>

+ nog 1 vraag :9
Ik ben een troll , is er geen enkel andere mogelijk om van troll na undead te gaan :S ?
Want in begin van spel wist ik niet zo goed hoe alles is enzo en kom er nu pas achter hoe goed wil of forsaken is ><
Er is geen mogelijkheid van race, class of uiterlijk te wisselen na het maken van je karakter. Dat word dus een reroll ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Technicality op 23-05-2007 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Jammer :'(

Maar toen mijn acount was gehackt en al mijn chars waren verwijderd , vroeg de GM toen welke rass, class,level,realm

Als ik toen zij undead maakt hij dan een undead aan :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-05 22:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Anoniem: 200262 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 02:47:
Jammer :'(

Maar toen mijn acount was gehackt en al mijn chars waren verwijderd , vroeg de GM toen welke rass, class,level,realm

Als ik toen zij undead maakt hij dan een undead aan :P ?
Mmh, als een gm dat tegen mij zou zeggen zou ik vragen waarom hij dat niet kan opzoeken in de logs... Je hád het kunnen proberen :p Welk level ben je eigenlijk? want <40 is rerollen niet zo'n probleem imo.

[ Voor 4% gewijzigd door Technicality op 23-05-2007 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Skillz schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:36:
Je moet trouwens NOOIT direct beginnen te schieten met Arcane shots en andere "zware" schoten want dan heb je wel heel snel mobs op je
hehe, dus wel
>:) misdirection op pet , wtf!

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb besloten te stoppen met WoW, althans voorlopig .
Misschien dat ik weer begin zodra er een nieuwe expansion uit is waar ik een nieuw ras en class kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-05 16:37

Tao

DPC DE_KOMETEN

Tja, over namen raak je niet uitgedacht :P
Soms kom ik chars tegen met namen als gfhsrhetyjtyf.
Dat zijn dan zelfs geen bot-programs.... :)

Mijn hunterpet (ghostsabre) heb ik Whiskas genoemd (wat vreet dat kreng veel zeg; hij vreet me arm!), en ik heb wat chars als Donotkillme, Ailbebak, HoneyIamhome en zo.
Het is maar wat je leuk vindt, denk ik.
Soms bij het aanmaken stuit je op het feit dat er zoveel namen al vergeven zijn, dat je op een gegeven moment alles wel goed vindt....

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219317

Mogguh mensen!

Damn wat kunnen mensen moeilijk doen over namen zeg , stoor je er niet aan en speel gewoon het spelletje!

ff wat anders heb gister iets gemaakt op een site , zodat mensen die zich voor een raid willen opgeven dat automatisch kunnen doen. Heel mooi allemaal en duidelijk , staat precies welke spelers je nodig hebt voor die raid, hoelaat aanvang en eindtijd is etc.

Weet alleen ff niet meer hoe het heet , heel handig.

Mochten er nog meer mensen tips hebben vooor het organiseren van raids kwa inschrijven etc dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over die raids gesproken. Daar is de Guild Event Manager (GEM) heel handig voor. Eigenlijk precies wat jij omschrijft, maar dan kan je het in WoW zelf zien. Heel handig, ik kijk na het inloggen altijd even of er leuke dingetjes geplanned zijn en dan snel subscriben :)

Ik had gisteren trouwens weer eventjes gespeeld, een half uurtje ofzo. Ik wilde even me mail checken en met wat vrienden/vriendinnen praten en toen kwam ik een maat tegen die ik lang niet meer had gezien. Dus van het een kwam het ander (hijs ook een lvl70 ud rogue) en hij vroeg of ik met em wilde duellen.

Wij dus allebei naar shat en vanaf daar een leuk plekje opgezocht. Zoals altijd bij rogue vs rogue begint het heel kut, maar toen hoorde ik zo een vvvjjjjsssshhh geluid en ik zag em heel wazig. Snel erachteraan en tegelijkertijd 2 bashend (2 is sap bij mij). En ja hoor, incapacitated _/-\o_ , heerlijke move, maar dat terzijde.

Rustig me energy laten ticken en op een gunstig moment geopend, dat ging als volgt. Cs -> white damage -> mutilate -> ks -> white damage -> mutilate -> cb -> eviscerate, en dood was tie _/-\o_

Het enige wat er uit kwam was: wow.... :/

Ik ging stuk daarzo, en ik had dus even naar zijn hp gekeken (van dat er gezegd werd dat het zeer onwaarschijnlijk dat ik 6k eraf sloeg in een stun van mij) en hij had maarliefst 8.3k

En die zijn er toch zeker in 8a9 seconden afgegaan _/-\o_

Maar die maat van me was pissed en wilde opnieuw, maar ik moest eten, dus beloofde hem na het eten een re-match.

Na het eten gingen we dus nog een keer. Helaas voor hem weer precies hetzelfde verhaal.

Toen zei ik tegen hem dat hij mocht openen. Dat deed hij dus, maar hij ambushde mij, dus ik kon em meteen gougen.

Energy laten ticken -> mutilate -> ks -> white damage -> vanish -> cs -> mutilate ->eviscerate en toen was het voorbij.

Overigens had hij gelijkwaardige gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch is die layout van die Raid gebeuren die ik op die site heb , duidelijker dan GEM. Tevens ziet het er nog mooier uit , het enige wat je moet doen is de site elke dag ff checken , kleine moeite lijkt me.

tik anders in google: guild+ fusion + world of warcraft. Op die site zie je een voorbeeld van wat ik bedoel.

greetz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh nu maak je mij wel nieuwsgierig. Zal wel even kijken later. Ben vooral benieuwd zeker omdat jij zegt dat het duidelijker is dan GEM, die ik eigenlijk al erg goed vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 219317 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 08:47:
Toch is die layout van die Raid gebeuren die ik op die site heb , duidelijker dan GEM. Tevens ziet het er nog mooier uit , het enige wat je moet doen is de site elke dag ff checken , kleine moeite lijkt me.

tik anders in google: guild+ fusion + world of warcraft. Op die site zie je een voorbeeld van wat ik bedoel.

greetz!
voor raids is zo'n page wel handiger ja, je kan gewoon inschrijven op je werk etc. Maar voor 5man instances of heroics is GEM erg erg fijn.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Laatst online: 28-08-2024
ye-roon schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:29:
[...]

er is er maar 1 die telt sinds de patch en dat is de +12 en dat is Khorium Scope. Het recipe dropt ALLEEN van sunfury bowman in netherstorm. En het recipe is Bind on Pickup. Wat dus betekend dat je die dingen zelf moet farmen. verder is de +28 crit rating scope leuk voor rogues/dps warriors, weet ff niet zo snel waar die te halen.
zover ik weet telt die 28 crit rating alleen voor ranged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mwoah voor 5 man/heroics invite ik gewoon guildies en mensen van me friendslist :P
gem is bagger imho,

als iemand de moeite neemt om gem te gebruiken kan ie ook de moeite nemen om forum te checken, dat is mijn gedachte dan

op het forum staat btw altijd veel meer info

[ Voor 47% gewijzigd door Bokkie op 23-05-2007 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208852

junglebeast schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:23:
Ik probeer altijd een naam te vinden die bij de class past. Had in het begin wel alles met Grey.. dus, Greywise, Greyleaf, Greystrong etc...

Maarja ben ik nu vanaf.. Alleen mijn bank heet nog Grijsbaard :P. Verder Persian (blue) blauwe hunter :) Poysonivy de druid, Astolfo de paladin (fictieve ridder naam).
Poison Ivy en Persian, is dat niet allebei Pokémon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bokkie schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:02:
mwoah voor 5 man/heroics invite ik gewoon guildies en mensen van me friendslist :P
gem is bagger imho,

als iemand de moeite neemt om gem te gebruiken kan ie ook de moeite nemen om forum te checken, dat is mijn gedachte dan

op het forum staat btw altijd veel meer info
tjah de makkelijkheid is gewoon dat het ingame is. je hoeft niet te alt-tabben, je kan gewoon gelijk kijken welke runs er geplanned zijn en gelijk inschrijven.

waarom zou je meer info moeten hebben voor bijv een heroic mechenar run?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:09:
[...]

tjah de makkelijkheid is gewoon dat het ingame is. je hoeft niet te alt-tabben, je kan gewoon gelijk kijken welke runs er geplanned zijn en gelijk inschrijven.

waarom zou je meer info moeten hebben voor bijv een heroic mechenar run?
mja 5 man organiseren is easy, kan gewoon door vent/guildchat/whispers
mijn ervaring is dat 5 mans plannen op de gem.forum manier nogal omslachtig is

en qua meer info doelde ik op info algemeen,
een forum zorgt meer voor een guildcommunity gevoel dan alleende guildchat en gem, mits het gebruikt wordt natuurlijk

mijn inziens 'functioneer' je als guild veel beter als je echt een community creeert, meer dus dan alleen inloggen, raiden en instancen ingame

btw heroic mechanar pwnt ^^ 4 man met + polarity ftw :P corruption ticks van 1600+ :P

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 23-05-2007 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eendje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 08:59:
[...]

voor raids is zo'n page wel handiger ja, je kan gewoon inschrijven op je werk etc. Maar voor 5man instances of heroics is GEM erg erg fijn.
Het is inderdaad bedoel voor de grotere raids , zoals karazhan , naxx , etc...

En voor de instances invite je uiteraard de mensen uit je guild die op dat moment beschikbaar zijn.

Waar ik alleen nog niet uit ben , is zodra je je opgeeft komt er een TOSS in silver met een getal achter je naam , een soort roll dus. Wat geeft die aan ? Wie het hoogtse rolled mag als eerste mee ofzo ?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 219317 op 23-05-2007 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-05 19:08
ik heb sins kort ook wow en nieuwe char aangemaakt op de server stormreaver
Human Warrior ( any good? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Vanochtend de patch even snel gedownload en alvast begonnen met het zoeken naar up to date addons. Ik moet zeggen het valt me redelijk mee! Ongeveer de helft van mijn addons is al een update voor. Wat ik echt zal missen is een update voor mijn (AG) unitframe. Dat wordt afzien als ik tegen de standaard wow interface moet gaan aankijken :P

In ieder geval zijn de belangrijkere mods zoals CT-Raid, DBM al geupdate. Ook kun je desnoods een .toc file aanpassen en daar het versie nummer gewoon ophogen zodat de mod weer werkt. (Het kan zijn dat het alsnog niet werkt)

Zit nu te popelen om weer naar huis te mogen. Hopelijk zijn dan alle servers weer up & running, zonder problemen. (Daar heb ik altijd een hard hoofd in na patch-days) Dan kunnen we Magtheridon eindelijk weer eens neerhalen.

We hebben redelijk wat problemen in Phase 1. Er gaan altijd wel mensen dood en dat veroorzaakt een ketting reactie. Vind het een beetje jammer, want we hebben 'm toch al 2x gekilled maar deze week wou het gewoon niet lukken, alsof de focus er niet was. Nu de adds redelijk genurft worden ga ik er van uit dat er niet zomaar een Tank neer zal vallen, of iets dergelijks. Dan blijft alleen het klikken op die kubussen over. (Dat nekte ons gister ook nog 2x, 1x op 18% [dát is irritant zeg :( ] en 1x ongelukkig op 30%)
Anoniem: 216810 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:00:
[...]

lol ik heb het uitgeprobeerd en 500 ging maar toen ik 5000 ging hij toch wel hard laggen, wel leuk
Kwestie van gedult, volgens mij kan ie wel 1 miljoen aan.. maar dan kun je beter gaan slapen en de volgende dag kijken of ie klaar is :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
BlackAss schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:16:
ik heb sins kort ook wow en nieuwe char aangemaakt op de server stormreaver
Human Warrior ( any good? )
Plus punt als warrior draag je een stevige armor en zou je nooit dood moeten gaan. (mits je tegen een mob tegelijk speelt)
Altijd wel iemand die mee wil met je naar instances als je kan tanken (de mobs bezig houden terwijl de rest ze afschiet)
Volgens mij ook een makkelijke class om mee te starten

Nadelen zijn mogelijk iets minder damage dan een (pure) damage class (mage/warlock/rogue)

ps begin met gathering professions Mining en Skinning/Herbalism
spaar een flinke berg copper en verkoop alle skins/bloemetjes dan kan je later als blacksmith aan de slag
copper ore is per 20 ongeveer 1,5 gold waard in de auction house loop daar maar eens naartoe en gebruik dan je heartstone

[ Voor 19% gewijzigd door barfieldmv op 23-05-2007 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Katala schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:29:
Vanochtend de patch even snel gedownload en alvast begonnen met het zoeken naar up to date addons. Ik moet zeggen het valt me redelijk mee! Ongeveer de helft van mijn addons is al een update voor. Wat ik echt zal missen is een update voor mijn (AG) unitframe. Dat wordt afzien als ik tegen de standaard wow interface moet gaan aankijken :P
Download Pitbull dan als Unitframes, is in principe een verbeterde AG_uf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-05 19:08
barfieldmv schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:31:
[...]

Plus punt als warrior draag je een stevige armor en zou je nooit dood moeten gaan. (mits je tegen een mob tegelijk speelt)
Altijd wel iemand die mee wil met je naar instances als je kan tanken (de mobs bezig houden terwijl de rest ze afschiet)
Volgens mij ook een makkelijke class om mee te starten

Nadelen zijn mogelijk iets minder damage dan een (pure) damage class (mage/warlock/rogue)
Tank zijn is vet !
in andere mmorpg's ben ik ook tanks omdat dit de job is die het meest tedoen heb :P ..
en als ik bij horde ga welke ras daar het meest ( ik ook research gedaan op verschillende wow site's )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Nee he, moeten er weer nieuwe addons komen? De specifieke druidaddons zijn altijd zo langzaam :(

En ik had nog een vraagje over addons. Ik zal het even uitleggen. Als je op "v" drukt komen er van die healthbars boven de vijanden right? Nu zei zo'n kerel dat hij ook hun castingbar kon zien onder die castbar. Dat leek me wel nice, iemand die die addon kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:37:
[...]

giev screenshots

mare hoezo wordt aguf niet meer geupdate dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:37:
[...]

Mooi want met elke, hoe klein ook, update van AG_uf zijn bij mij ALLE instellingen verneukt :/

Zelfde met Bartender .... kan geen update daarvan doen of alles loopt in het honderd :(

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
redfoxert schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:53:
[...]

Mooi want met elke, hoe klein ook, update van AG_uf zijn bij mij ALLE instellingen verneukt :/

Zelfde met Bartender .... kan geen update daarvan doen of alles loopt in het honderd :(
vaag ik heb daar dus nooit last van
ik draai altijd gewoon die wowace autoupdater sommige addons moeten echter nog steeds met de hand geupdate worden, maar dat zijn er maar 2 of 3

maar pitbull ziet er interessant uit, vanmiddag maar even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Tanken is de meest interessante rol, het is wel handig als je een beetje ingesteld bent als leider en niet bang bent om veel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 219317 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:13:
[...]

Het is inderdaad bedoel voor de grotere raids , zoals karazhan , naxx , etc...

En voor de instances invite je uiteraard de mensen uit je guild die op dat moment beschikbaar zijn.

Waar ik alleen nog niet uit ben , is zodra je je opgeeft komt er een TOSS in silver met een getal achter je naam , een soort roll dus. Wat geeft die aan ? Wie het hoogtse rolled mag als eerste mee ofzo ?
naxx als je al moeite had met 10 man voor kara gaat naxx erg lastig worden denk ik ;)

Maare die toss of roll (zoals in sommige versies) zou je kunnen gebruiken idd om zo mensen te assignen zelf vind ik het een beetje raar om dat systeem te gebruiken omdat je van geluk uit blijft gaan.
Wij negeerde altijd die rolls en wisselde het gewoon zoveel mogelijk af, dus als je de ene week niet mee kon mag je volgende keer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-04 18:27
Ja die gasten kunnen afscheid nemen zeg.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:55:
[...]

vaag ik heb daar dus nooit last van
ik draai altijd gewoon die wowace autoupdater sommige addons moeten echter nog steeds met de hand geupdate worden, maar dat zijn er maar 2 of 3

maar pitbull ziet er interessant uit, vanmiddag maar even proberen
Die draai ik ook en elke keer hetzelfde liedje. 2 keer gehad nu en ik exclude die addons nu gewoon elke keer als ik ga updaten. Veel te vermoeiend elke keer mn hele UI herconfigureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
lol gewoon re-encode aguf dus van die kerel van ACE zelf :P
ach wel nice down em wel even vanavond

om te proberen hoewel ik aguf wel erg nice vind met de instellingen enzo, maar cknight kennende zal dat ook wel kunnen met pitbull

hmmz eerste wat ik ga doen als ik thuis ben is naar shadowmoon voor de netehrdrake quest
zal wel druk zijn bijde quest npc denk ik :+

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 23-05-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je bartender hebt moet je ipv van het default profile gewoon een kopie maken naar je character profile. Dan zou die niet moeten worden overschreven als je een nieuwe versie installeerd

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Standaard UI ftw, ik heb alleen CTRA/CT-mod, Deadlybossmods en simpleminimap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Pitull ziet er interessant uit. Ik zie verder weinig verschil met AG Unitframes. Dus geen reden om over te stappen, tenzij er natuurlijk geen update komt voor AG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Aangezien ik healer ben, vind ik de standaard unitframes echt waardeloos, super klein en veel te lastig om goed te zien wie de meeste healing nodig heeft. Vandaar dat ik AG_uf gebruik, en dan lekker groot. Daarnaast natuurlijk Grid voor de raids (die ik overgens nog niet gedaan heb :P). Verder wat andere addons om mijn "leven" makkelijker te maken.

Ik ben sinds dit weekend dus level 60 met mijn Druid, wat betekend dat ik toe ben aan een Epic Mount. :D Yay! Nu moet ik alleen nog aan de 900g zien te komen... pff. Heb al 750g, maar de laatste tijd gaat het gewoon niet zo hard meer. Vervelend is dat.

-- edit --

@Katala; een reden voor mij om over te schakelen is dat het geheel op Ace gebaseerd is. :)

[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 23-05-2007 10:13 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je outland in gaat heb je dat geld zo. dat gaat echt hard

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Load out of date addons ftw?

Bij mij gaat Grid trouwens al aan zodra ik in een party terecht kom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
OkkE schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:10:
-- edit --

@Katala; een reden voor mij om over te schakelen is dat het geheel op Ace gebaseerd is. :)
Pitbull en AG_uf zijn beide Ace gebaseerd dus dat maakt dan ook niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Pitbull is wel wat lichter voor je systeem dan AG_uf als ik het goed begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
[...]

@ Wes46
"sorry voor of topic "
lol..ben je pplowerxD van aibat? :o * ben dutchArea013 daar
heb nu een lvl 40 pala en een 70 hunter op zenedar..nog meer mensen die daar spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:29

Ik ben sinds dit weekend dus level 60 met mijn Druid, wat betekend dat ik toe ben aan een Epic Mount. :D Yay! Nu moet ik alleen nog aan de 900g zien te komen... pff. Heb al 750g, maar de laatste tijd gaat het gewoon niet zo hard meer. Vervelend is dat.
Kan me heeel erg vergissen, maar volgens mij kost riding skill (150) nu 600g en je fast mount 90g.. check iig even : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Mja, maar mijn ervaring is dat niet alle mods meer lekker werken. Daarom hernoem ik mijn addons directory en zoek eerst updates voor alle addons. Als ik ze niet kan vinden dan probeer ik wel de oude addons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Was gisteren eventjes leuk met mijn feral druid bezig. In een part voor de Crypts en het plan was dat ik zou tanken. Ben level 66 dus prima level, maar er joined een 69 warrior die zegt dat hij wil tanken. Tuurlijk blijkt dat hij niet kan tanken en de helft van de tijd moet ik naar bear mode switchen om onze arme paladin healer te redden.

Anyway, nadag hij twee keer achter elkaar agro verloor op de eindbaas waardoor we wipten zegt hij ineens. LET TEH PET TANK. Rest van de party dodelijk stil, want we hadden een warrior, paladin, rogue, rogue en mij als druid. Ik heel voorzichtig, "which pet?" "TEH BIG BEAR!!!"

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:54
Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:43:
[...]

Aggro-problemen? FD & misdirect? En dat beetje extra van quickshots gaat het probleem toch niet zijn imo, het is geen rapid fire...
Nou ja, niet alleen daardoor - maar Imp. AotH maakt je dps toch minder voorspelbaar. 15% extra attack speed is niet niks, zeker op lagere levels en vooral met de groep waarin ik toen speelde (dat laatste was belangrijk voor mijn beslissing). De aggro weer kwijt spelen is idd geen probleem, maar de tank moet de mob ook weer oppikken, herpositioneren, enz. Uiteindelijk zijn het vijf talent points die wat mij betreft op andere plekken meer nut hebben.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Yellow|A schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:27:
Was gisteren eventjes leuk met mijn feral druid bezig. In een part voor de Crypts en het plan was dat ik zou tanken. Ben level 66 dus prima level, maar er joined een 69 warrior die zegt dat hij wil tanken. Tuurlijk blijkt dat hij niet kan tanken en de helft van de tijd moet ik naar bear mode switchen om onze arme paladin healer te redden.

Anyway, nadag hij twee keer achter elkaar agro verloor op de eindbaas waardoor we wipten zegt hij ineens. LET TEH PET TANK. Rest van de party dodelijk stil, want we hadden een warrior, paladin, rogue, rogue en mij als druid. Ik heel voorzichtig, "which pet?" "TEH BIG BEAR!!!"
zucht...

uhm, is het voor een paladin makkelijk om te tanken..? ik heb ervaring met tanken als warrior met 31/5/15 spec.. the old days. heb nu paladin lvl 62, maar ik vind het lvlen fucking saai.. DPM doen zuigt.. aangezien er continu gevraagd wordt naar healer/tank instance X..

wat is makkelijker? heb +200 healing ofzo, niet bijster veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

[...]

@ Wes46
"sorry voor of topic "
Alpac toch ik had verwacht dat mijn naam je nog wel enigzins kende van techzine. Daar was ik ook redelijk actief in het flyff forum. Maar ik speelde op Mia had een mage lvl 39.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

ik heb gemerkt dat ik als retri spec makkelijk een full party kan healen met wat +int stuff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

eendje schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:13:
als je outland in gaat heb je dat geld zo. dat gaat echt hard
Dat heb ik gemerkt ja.. gaat stukken sneller als in de oude gebieden. :D
redfoxert schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:16:
[...]

Pitbull en AG_uf zijn beide Ace gebaseerd dus dat maakt dan ook niet uit :)
Oh, dan ben ik in de war. Ik dacht dat AG_uf niet op Ace draaide. Er is inderdaad wel een AG_uf addon die op Ace draaid, maar ik had begrepen dat dit alleen was om de AG_uf opties in FuBar te kunnen instellen...
ImdaMned schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:26:
[...]

Kan me heeel erg vergissen, maar volgens mij kost riding skill (150) nu 600g en je fast mount 90g.. check iig even : )
Oh, dat zou wel heel mooi zijn. Zal ik eens opzoeken.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-05 22:08
ImdaMned schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:26:
[...]

en als je als druid in darnassus traint ben je met 10% korting

540g skill en 81g mount kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Welke mods vinden de healers hier trouwens nuttig? Ben een priest aan het levellen (L47) en ik vroeg me af wat nu allemaal handig is. Ik heb nu decursive en ga eens dat pitbull proberen, want pet health bars zijn wel erg klein. Welke gebruiken jullie nog meer? En hebben jullie aparte cast bars voor lagere rank spreuken om mana te sparen?

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:14
Arto schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:34:
[...]

en als je als druid in darnassus traint ben je met 10% korting

540g skill en 81g mount kwijt
Dit is geldig voor iedereen denk ik :) Het is inderdaad 540g en 81g tenzij je niet honoured bent
(maar je moet toch al heel erg gek doen als je niet honoured bent met je eigen faction op 60 8)7)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Oryxor: friendly warning from the guys at PjX, american servers are having a huge bug with 2.1 where stacked items taken from mailboxes vanish.
Gepost op ons guildforum, heb er zelf verder nog niks over gevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die 900G en die 90G xtra is voor je lev 70 flying mount (Snowy Gryphon ftw :>). Voor je normale lev 60 epic mount betaal je rond de 590G Riding skill + 90G voor de mount dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 219317 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:42:
[...]

Die 900G en die 90G xtra is voor je lev 70 flying mount (Snowy Gryphon ftw :>). Voor je normale lev 60 epic mount betaal je rond de 590G Riding skill + 90G voor de mount dacht ik.
60% flying mount kost je dus totaal 990G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Sallin schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:36:
Welke mods vinden de healers hier trouwens nuttig? Ben een priest aan het levellen (L47) en ik vroeg me af wat nu allemaal handig is. Ik heb nu decursive en ga eens dat pitbull proberen, want pet health bars zijn wel erg klein. Welke gebruiken jullie nog meer? En hebben jullie aparte cast bars voor lagere rank spreuken om mana te sparen?
Grid > all. Al zit ik maar in een simpele party, Grid staat aan. Verder eigenlijk niets wat puur healing gericht is, skill vervang je niet met een simpele addon. Heb graag controle over welke rank ik heal, soms wil je juist overhealen en die zogenaamde healaddons die kijken welke rank je moet casten om mana efficiënt te zijn niet weten wanneer je dat wel en niet wilt.

Aan downranking doe ik sinds december niet meer omdat het wel minder mana cost, maar je ook minder healt. Heb nooit problemen met m'n manapool als pala (11k mana buffed en 160 mp5 met iBoW) en als ik minder hoef te healen werkt een FoL of holy shock ook goed. Voor een priest @ 70 is een prayer of mending tracker erg handig though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-05 23:53
Sallin schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:36:
Decursive uiteraard, en zelf vind ik Ctmod en dan het unitframes gedeelte wel erg handig, kan je zo instellen zodat je rechts naast de healthbar van je party-members kan zien hoeveel hp er van hun totale hp af is. Daarnaast ook nog wel een fan van DrDamage, die op je cast-bars laat zien hoeveel dmg je spells doen of in het geval van healing hoeveel healing ze zullen gaan doen (neemt dus je bonussen mee, wat de tooltip niet doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:45:
[...]

60% flying mount kost je dus totaal 990G?
1000

je krijgt geen korting, niet op de mount en niet op de skill

900 voor skill, 100 voor mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:46

In ieder geval zijn de belangrijkere mods zoals CT-Raid, DBM al geupdate. Ook kun je desnoods een .toc file aanpassen en daar het versie nummer gewoon ophogen zodat de mod weer werkt. (Het kan zijn dat het alsnog niet werkt)

Zit nu te popelen om weer naar huis te mogen. Hopelijk zijn dan alle servers weer up & running, zonder problemen. (Daar heb ik altijd een hard hoofd in na patch-days) Dan kunnen we Magtheridon eindelijk weer eens neerhalen.

We hebben redelijk wat problemen in Phase 1. Er gaan altijd wel mensen dood en dat veroorzaakt een ketting reactie. Vind het een beetje jammer, want we hebben 'm toch al 2x gekilled maar deze week wou het gewoon niet lukken, alsof de focus er niet was. Nu de adds redelijk genurft worden ga ik er van uit dat er niet zomaar een Tank neer zal vallen, of iets dergelijks. Dan blijft alleen het klikken op die kubussen over. (Dat nekte ons gister ook nog 2x, 1x op 18% [dát is irritant zeg :( ] en 1x ongelukkig op 30%)
Afgelopen week ook onze eerste try gedaan, na 2 wipen of die trash had iedereen het wel door en stonden we zo voor em. Grappig is dat bij ons alles goed gaat in phase 1, en juist net als we aan de laatste add beginnen ergens net in phase 2 gaat er ergens wel iemand dood met inderdaad binnen notime jouw kettingreactie :)

Wat wordt daaraan generfed dan? Gaan die bolts minder pijn doen?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
redfoxert schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:57:
[...]

1000

je krijgt geen korting, niet op de mount en niet op de skill

900 voor skill, 100 voor mount
hmz, dat heb ik iig al bij elkaar op mn lock.. nu nog ff 70 worden..
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.