Over die raids gesproken. Daar is de Guild Event Manager (GEM) heel handig voor. Eigenlijk precies wat jij omschrijft, maar dan kan je het in WoW zelf zien. Heel handig, ik kijk na het inloggen altijd even of er leuke dingetjes geplanned zijn en dan snel subscriben
Ik had gisteren trouwens weer eventjes gespeeld, een half uurtje ofzo. Ik wilde even me mail checken en met wat vrienden/vriendinnen praten en toen kwam ik een maat tegen die ik lang niet meer had gezien. Dus van het een kwam het ander (hijs ook een lvl70 ud rogue) en hij vroeg of ik met em wilde duellen.
Wij dus allebei naar shat en vanaf daar een leuk plekje opgezocht. Zoals altijd bij rogue vs rogue begint het heel kut, maar toen hoorde ik zo een vvvjjjjsssshhh geluid en ik zag em heel wazig. Snel erachteraan en tegelijkertijd 2 bashend (2 is sap bij mij). En ja hoor, incapacitated

, heerlijke move, maar dat terzijde.
Rustig me energy laten ticken en op een gunstig moment geopend, dat ging als volgt. Cs -> white damage -> mutilate -> ks -> white damage -> mutilate -> cb -> eviscerate, en dood was tie
Het enige wat er uit kwam was: wow....
Ik ging stuk daarzo, en ik had dus even naar zijn hp gekeken (van dat er gezegd werd dat het zeer onwaarschijnlijk dat ik 6k eraf sloeg in een stun van mij) en hij had maarliefst 8.3k
En die zijn er toch zeker in 8a9 seconden afgegaan
Maar die maat van me was pissed en wilde opnieuw, maar ik moest eten, dus beloofde hem na het eten een re-match.
Na het eten gingen we dus nog een keer. Helaas voor hem weer precies hetzelfde verhaal.
Toen zei ik tegen hem dat hij mocht openen. Dat deed hij dus, maar hij ambushde mij, dus ik kon em meteen gougen.
Energy laten ticken -> mutilate -> ks -> white damage -> vanish -> cs -> mutilate ->eviscerate en toen was het voorbij.
Overigens had hij gelijkwaardige gear