Ik hoop dat we het nog over de nicknames hebben, want dit topic gaat sneller dan dat een normaal mensen tussen zijn werk door kan lezen.
Mijn ingame nickname is al 3 jaar (vanaf closed beta) PredatorNL en die naam draag ik met trots!

Deze nickname gebruikte ik al toen ik in de top clans van UT99/Q3A zat, later ook in BF1942, BF2, etc.
Toen dertijd (pre 1998) was zo`n naam juist cool dan had je van {UT}Predator|NL, de naam predator kwam natuurlijk van die film toen en omdat die Skaarj erop leken. NL gebruikte je zodat de NL'ers je dan tijdens een DM konden aanspreken of beter nog elkaar helpen als Nederlanders.
Nu in WoW is zo'n naam weer helemaal not-done, mensen zien mij soms idd aan voor PEWPEWPOWERMAGEDK, DEATHWARRIORNL, etc. en ik krijg altijd /w van:
boost mij ff door SM pls (zonder eerst te vragen of ik echt NL ben

)
In mijn guild is het wel grappig, ze proberen me te pesten met mijn naam.
Maar daardoor kennen ze me wel allemaal. Elke keer als ik online kom is het van: hey terrorepixxNL, xxxxlnlxxxx, etc. ik kan erom lachen. Paar maanden geleden char terug gekregen van blizz, vroegen ze nog of ik een andere naam wou omdat ik al een lvl 1 had met die naam. Heb ik die lvl1 maar gedelete om mijn oude naam te kunnen houden
Ik doe toch niet aan pugs dus ik geef er niks om of ze me wel of niet zouden inviten, hun los voor een resto shammy
p.s. ik erger me zelf wel kapot aan namen als koelkast, zoutzak, yourmom, etc.
En nog erger de arena team: weOwnedyou, weLoveyoumon, wtflolkk, etc. (meestal alliance gnome/nelf teams)
Ons arena team heeft TheGoodTheBadTheUgly (good=restoshaman, bad=lock, ugly=trollmage

)