Laat die builds en je equip eens zien? Mijn equip als mage is echt bagger en volledig crit based, 33,3% crit rate self buffed.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:35:
Lol ik dacht bij me eigen dat ik me mage wel goed kon. In talent points etc...
Wat bleek, gisteren een guildy mage met full epic gear zei tegen mij...Hoeveel damage doe je met je gear wat je nu draagt? Ik zeg Pyro ongeveer 4K, hij zei...4k? met die gear? dat klopt niet.
Hij vroeg wat me talents waren. Ik zeg 13/43/3 zoiets dat het was. Hij zegt arcane/fire? ik zeg ja.
Hij zegt je hebt het helemaal verkeerd, dus ik dacht ach maak het uit laat ik eens iets geks doen. Dus ik unlearn mijn talents en hij zegt ok doe dit...Dus 41 punten ofzo in arcane, Ik dacht yeah right moet ik met zoveel daarin..en 21 punten in fire. Ik dacht nah ja ach..zal ik het maar doen.
Dus hij zegt doe ze daar en daar in dus ik dacht nice, toen ik klaar was en me spells weer kocht keek ik bij me spelldamage ik zie...mhzz niks veranderd keek toen bij Fire ik dacht WOW, ik heb gewoon 125 meer spelldamage 0.o
Ik keek toen bij de crit en dat was verhoogt met bijna 4% !!!
Whoahh mijn laatste Pyro crit was met mijn nieuwe spelldamage 5.3K Merk dat dit nogal erg hoog op kan lopen
En ik heb nog Noob gear hehehe, paarse items komen er binnenkort eraanen dat Arcane fuse power is AMAZING!!! 10211Mana nu
Armory linkje naar mijn fire crit mage
http://armory.wow-europe....wisting+Nether&n=Deramagi
Echt elke derde cast een crit, elke mob(lvl 65) met ~6000 health is dood voordat hij bij me is of loopt tegen een Molten armor te slaan + tikkende ignite. (pyro + fireball + firebalst = 10 sec per mob)
Pyroblast / fireball / fireblast werkt fantastisch soms nog een scorch frost nove + icelance om het af te maken. Bij een impact gewoon twee fireballs casten. Mobs van rond de 8K health zijn wel vervelend omdat ik dan nog door moet casten of een dure firebreath moet gebruiken om ze neer te krijgen.
Bij mij in de guild word er regelmatig geraid maar omdat ik weinig tijd heb (niet overal gekeyed) en geen flasks wil kopen kom ik er dus niet in. Wel help ik meestal wat guildies aan cooking buffs of healt/mana/resist pots.
[ Voor 5% gewijzigd door barfieldmv op 22-05-2007 10:09 ]