Nokia N95 Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.627 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, vandaag zal het wel iets zijn van 8 weken levertijd, en morgen dat hij nooit meer komt ofzo! Echt, ik wordt er helemaal ziek van, dat een provider of Nokia zelf eens duidelijk wordt!!!
Ik mag de N95 zaterdag ophalen als het goed is, dan loopt mijn abbonement af, maar ik heb een slecht voorgevoel!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die volgorde aan wie ze de n95 Uitdelen slaat ook nergens op, sommige hebben em al binnen 1 a 2 weken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:45:
en die volgorde aan wie ze de n95 Uitdelen slaat ook nergens op, sommige hebben em al binnen 1 a 2 weken :?
Ja, maar er schijnt ook gerotzooid te worden. Mensen die hem snel in huis hebben die hebben het toestel meestal besteld op internet. Er zijn een stel sites die modellen opsturen zonder een Europese licentie. En dan heb je ook weer problemen met garantie en dergelijke. Ik haal het toestel gewoon bij KPN in een winkel, dus zat zit wel goed. En met die problemen maakt mij allemaal niks uit. Mijn overbuurman werkt bij KPN, als ik problemen heb dan kan ik dezelfde dag nog een nieuw toestel hebben. Kost mij geen geld, Nokia wel! Dus als ze slim zijn sturen ze vanaf nu niet meer van die zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd wel zo, problemen met updates dan en taal enz., tuurlijk liever een goed toestel met garantie en geen problemen met de productcode e.d. maarja wat t-mobile nou flikt vind 'k schandalig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:42:
Nee, vandaag zal het wel iets zijn van 8 weken levertijd, en morgen dat hij nooit meer komt ofzo! Echt, ik wordt er helemaal ziek van, dat een provider of Nokia zelf eens duidelijk wordt!!!
Ik mag de N95 zaterdag ophalen als het goed is, dan loopt mijn abbonement af, maar ik heb een slecht voorgevoel!
Het Toestel Is Heus Wel Voorraadig Bij Sommige winkels, maar als je dan je toestel verlengt bijv, dan kunnen de prijzen nogal €150,- Ofzo verschillen dan bijv op het internet(Bij T-mobile Dan)
Dus ja de vraag is dan;
Vind je het wel waard om dan die €150 Extra Uit Te geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:54:
[...]

Het Toestel Is Heus Wel Voorraadig Bij Sommige winkels, maar als je dan je toestel verlengt bijv, dan kunnen de prijzen nogal €150,- Ofzo verschillen dan bijv op het internet(Bij T-mobile Dan)
Dus ja de vraag is dan;
Vind je het wel waard om dan die €150 Extra Uit Te geven!
Had ik ook, op KPN site had ik een bedrag gezien. Kom ik daar aan ja voor contract verlengen is het duurder, ik ben nu 100 euro duurder uit ofzo. Maarja maakt mij niet zoveel uit, mijn overbuurman werkt bij KPN, hij kan alles zo repareren als ik problemen heb, heb altijd binnen één dag een nieuw toestel of een gerepareerd toestel. En ik vindt service belangrijker dan de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Ik heb hem vandaag besteld telefonisch bij t-mobile. Ze zeiden tegen mij netjes dat het levertijd tot 6 weken is maar dat de kans heel groot is dat het gewoon eerder is. Ik heb gezegt dat ik het toestel niet later wil hebben in verband met de vakantie (waarheid) en ze verzekeerden mij dat het geen probleem is. Dit trouwens met 1 jarig verlenging. Indien ik het toestel niet krijg voor de vakantie dan houdt het op dan zie ik van de koop af want ze houden zich niet aan de afspraak.

[ Voor 3% gewijzigd door zenica op 30-05-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soooo, net op de Vodafone site gekeken. Ik wordt helemaal gek!
Product:
Nokia N95 € 94,99

Abonnement:
Basis 35,00 2 jaar € 35,00 € 0,00

Extras:
Zorgeloos Mobiel Internet (12 maanden) € 9,50 € 0,00

Jouw voordeel
+ 1e 12 maanden: Van € 35,00 voor € 23,95 € 11,05- € 0,00
+ Vanaf € 84,00 extra voordeel op je toestel. € 0,00 € 0,00
+ Geen aansluitkosten € 0,00 € 0,00
+ Gratis thuisbezorgd € 0,00 € 0,00

Totaal (incl. BTW): € 33,45 € 94,99

Toestel maar 95 euro???? Hoe kan dit?
En ze hebben het niet meer over levertijden!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Ik heb mn N95 nu bijna 2 weken.
Heb al aangegeven bij de zaak (The Phone House) dat ik een nieuwe wil hebben, ik moet er alleen nog even op wachten want er is nog totaal geen zicht op levertijden.

Mijn problemen:
  • Geen GPS fix
  • Camera zit los
  • Slider met speling
  • Kraken wanneer de dial-tone klinkt
  • Slecht ontvangst op sommige plaatsen (met SE w800i perfect bereik op dezelfde plaats met zelfde netwerk)
Lijkt er gewoon op dat er iets mis is met de telefoon waardoor veel van deze problemen zich voordoen

(The Phone House, E199,- HI30 + 2jr Eindeloos)

[ Voor 4% gewijzigd door abcor2003 op 30-05-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou weleens willen weten waarom die toestelprijs bij Vodafone maar 95 euro is bij een 35 euro per maand abbonement. Ik zou met een KPN Mobiel 30 abbonement van 2 jaar 419 euro bij moeten leggen, niet gek ook! En bij Vodafone zoals ik het begrijp maar 95 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:31

Mfpower

In dubio

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:34:
Ik zou weleens willen weten waarom die toestelprijs bij Vodafone maar 95 euro is bij een 35 euro per maand abbonement. Ik zou met een KPN Mobiel 30 abbonement van 2 jaar 419 euro bij moeten leggen, niet gek ook! En bij Vodafone zoals ik het begrijp maar 95 euro!
Dat weet ik wel. Ik heb me er aardig in verdiept ondertussen. Ik heb vandaag een N95 met Vodafone 27,50+zorgeloos internet gekocht voor 179 euro bij de BC. Waarom zou ik dat doen als Vodafone voor nog 80 euro goedkoper kan? Dat heeft er mee te maken dat de toestellen zowel gelockt als gebrand zijn bij Vodafone. Zowel de lock is voor mij vervelend (veel in buitenland -> andere sim kaarten) als de branding. Google maar eens, dan zie je dat ze zowel de VOIP mogelijkheden als een deel van de WiFi functionaliteit uitgezet hebben! Je kunt 'm reflashen met een generic firmware maar dan moet je de product code veranderen en dan vervalt je garantie.

Overigens kun je bij BC ook een Hi30+eindeloos online krijgen voor 2 jaar voor 199. Volgens mij is het nergens anders goedkoper. Ik wilde dit eerst doen maar ik heb me laten verleiden voor vodafone wegens de ongecapte HDSPA snelheid.

Overigens vertrouw ik veel van die obscure internet aanbieders niet zo. Een zaak als BC kun je altijd naar terug als er wat is, en ze blijken vaak ook nog de goedkoopste te zijn (denk vanwege goede deals met de providers).

[ Voor 8% gewijzigd door Mfpower op 30-05-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waarom bij Bel Company Hi30+eindeloos online voor 2 jaar voor 199? Dat scheelt nog steeds enorm veel dan wat ik bij KPN Business Center te horen kreeg, KPN Mobiel 30 2 jaar voor 419 euro?
Of zijn de prijzen zo hard gedaalt inmiddels?

Ik heb het inmiddels al ontdekt! Het scheelt gewoon zo 200 euro als je een onbeperkt internet optie erbij neemt, en dat was ik wel van plan! Normaal betaal ik met mijn KPN Mobiel 30 319 euro. Als ik er onbeperkt internet bij pak wat ik ook ga doen is het nog maar 200 euro!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:31

Mfpower

In dubio

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:50:
Maar waarom bij Bel Company Hi30+eindeloos online voor 2 jaar voor 199? Dat scheelt nog steeds enorm veel dan wat ik bij KPN Business Center te horen kreeg, KPN Mobiel 30 2 jaar voor 419 euro?
Of zijn de prijzen zo hard gedaalt inmiddels?
De aanbieders stunten met extra kortingen bij onbeperkte data abo's (hi eindeloos online = 120 euro korting, vodafone idem). Alleen blijkbaar heeft niet elke winkel dezelfde deal. Het is mij wel vaker opgevallen dat (ongemerkte) toestellen icm abo's bij de telco winkels veel duurder zijn.

Overigens is een N95 icm PIT bij een T-mobile winkel ook niet erg duur. Alleen deze is dan ook gebrand, alleen is er niet zoveel getweakt als bij vodafone (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Mfpower schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:47:
[...]

Dat weet ik wel. Ik heb me er aardig in verdiept ondertussen. Ik heb vandaag een N95 met Vodafone 27,50+zorgeloos internet gekocht voor 179 euro bij de BC. Waarom zou ik dat doen als Vodafone voor nog 80 euro goedkoper kan? Dat heeft er mee te maken dat de toestellen zowel gelockt als gebrand zijn bij Vodafone. Zowel de lock is voor mij vervelend (veel in buitenland -> andere sim kaarten) als de branding. Google maar eens, dan zie je dat ze zowel de VOIP mogelijkheden als een deel van de WiFi functionaliteit uitgezet hebben! Je kunt 'm reflashen met een generic firmware maar dan moet je de product code veranderen en dan vervalt je garantie.
Er is geen deel van de Wifi functionaliteit uitgezet. Alleen het VIOP is uitgezet. Dit zou gedaan zijn door vodafone omdat deze functie nog niet 100% goed werkt. Vodafone kan zo de garantie niet geven voor VOIP en daarom "zeggen hun" hebben ze de VOIP eruit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb inmiddels door hoe dat zit! Zaterdag maar eens vragen bij KPN Business Center waar ik hem heb besteld hoe het zit! Want zo'n onbeperkt internet abonnement is toch wel interessant! En als het mij zo al ruim 100 euro kan schelen helemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinci
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-01-2024

Da_Vinci

Leonardo da Vinci

Heren en dames... voordat deel III van dit topic is gestart is duidelijk gemaakt dat er een aantal regels moesten zijn. Omdat dit vergeten lijkt te worden, en er ook niet echt op gemod wordt, hier nogmaals een poging:

Lees eerst de onderstaande topicregels goed, dit om het topic zo schoon mogelijk te houden. En ervoor te zorgen dat je geen modwarning aan je broek hebt hangen.

• Hou het ontopic!
• Voordat men vragen stelt lees eerst goed de startpost door.
• Voor slider problemen klik hier en begin er niet steeds over in het topic.
• Wij hoeven niet te weten wanneer jou N95 in huis is of wanneer jij hem hebt besteld, hou dit dus voor je.

De laatste regel is mijns inziens ietwat nauw gesteld, maar levertijden en aanbiedingen van providers zijn dus niet interessant in dit topic. Hoewel ik goed kan begrijpen dat het voor jezelf momenteel zeer interessant is wanneer je hem krijgt of wat je het beste kunt doen...

Wat dan wel: vragen/ervaringen/tips over het gebruik van je N95...

Hopelijk kunnen we het zo weer iets meer inhoud geven :*)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
@Da_Vinci volgens mij bepaalt meerderheid van de users van dit topic waar het over moet gaan en niet een regel tekst lijkt me. Ik bedoel er is zo veel te doen over levertijden, prijzen fouten etc.. over de toestel dat je ons niet kwalijk kan nemen om hierover te praten. Gooi een topic open met daarbij uitsluitend vragen opmerkingen over leveringen en prijzen en fouten van n95 en hou deze scherp in de gaten (mods) en je hebt nergens last van.
Als N95 gebruiker heb je geen zin in dit geblaat maar die 25 n95 gebruikers moeten ook begrijpen dat er 100 toekomstige n95 gebruikers hier zitten en hun ei ook kwijt willen, lijkt me toch niks mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij toestel laten vallen en heb geen verzekering afgesloten.
De slider zit nu NOG losser als hij al zat.
Kan ik nu nog terug gaan naar de winkel.
Je ziet dat hij gevallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje dealer zorgt ervoor dat zoiets kleins zo gerepareerd wordt lijkt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
zenica schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:29:
@Da_Vinci volgens mij bepaalt meerderheid van de users van dit topic waar het over moet gaan en niet een regel tekst lijkt me. Ik bedoel er is zo veel te doen over levertijden, prijzen fouten etc.. over de toestel dat je ons niet kwalijk kan nemen om hierover te praten. Gooi een topic open met daarbij uitsluitend vragen opmerkingen over leveringen en prijzen en fouten van n95 en hou deze scherp in de gaten (mods) en je hebt nergens last van.
Als N95 gebruiker heb je geen zin in dit geblaat maar die 25 n95 gebruikers moeten ook begrijpen dat er 100 toekomstige n95 gebruikers hier zitten en hun ei ook kwijt willen, lijkt me toch niks mis mee?
Dat zie je toch verkeerd. Gathering of Tweakers is een tech forum waarin op een hoog niveau gediscussieerd kan worden over software en hardware. De levertijd en levering etc is niet het niveau van Tweakers omdat je dat net zo goed kunt bespreken op beginnnersweb.

We staan allemaal voor de kwaliteit en die kwaliteit moeten we met ze allen waarborgen en dus niet te veel offtopic gaan. :)
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:35:
Ik heb mij toestel laten vallen en heb geen verzekering afgesloten.
De slider zit nu NOG losser als hij al zat.
Kan ik nu nog terug gaan naar de winkel.
Je ziet dat hij gevallen is.
Nee, dit valt niet onder je garantie.

[ Voor 12% gewijzigd door DaannO op 30-05-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we niet gewoon 3 nieuwe topics N95 starten
1.) N95 algemeen (ringtones/spelletjes/camera instellingen etc )
1.) N95 technisch (firmware/errors/software etc )
2.) N95 levertijden,NSP ( t mobile gezeik etc )

...Mijn vraag van vanmorgen is namelijk helemaal verschwunden door T mobile ellende....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:11:
Kunnen we niet gewoon 3 nieuwe topics N95 starten
1.) N95 algemeen (ringtones/spelletjes/camera instellingen etc )
1.) N95 technisch (firmware/errors/software etc )
2.) N95 levertijden,NSP ( t mobile gezeik etc )

...Mijn vraag van vanmorgen is namelijk helemaal verschwunden door T mobile ellende....
Die discussie kan hier verder: PSGG Feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 00:53:
[...]

Ik heb een sandisk 2gb ultra 2. Daar zou het niet aan mogen liggen, maar als ik installeer. Dan doe ik dat op telefoon geheugen. Erg vaag... En je hebt zelfs geen hapering met sonic? Helemaal niks?
nee niets maar installeer ze op je geheugen kaartje .das beter.dan op het geheugen van de foon ik heb ook een scandisk 2gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik net een autolader van Nokia (DC 4) gekocht voor de N95. Zie ik dat de N95 er helemaal niet bij staat, wel de N93.
Deze lader geeft 5,7v/890mA, terwijl de originele netwerklader van de N95 5.0V/800mA.
Kan ik deze lader dan toch gebruiken of moet ik hem gaan omhuilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinci
  • Laatst online: 09-01-2024

Da_Vinci

Leonardo da Vinci

zenica schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:29:
@Da_Vinci volgens mij bepaalt meerderheid van de users van dit topic waar het over moet gaan en niet een regel tekst lijkt me. Ik bedoel er is zo veel te doen over levertijden, prijzen fouten etc.. over de toestel dat je ons niet kwalijk kan nemen om hierover te praten.
Dat doe ik dus wel, want daar is het hier Gathering of Tweakers voor en niet Gathering van Telecomvergelijkers. ;)
Ik snap ook heel erg goed dat je dit soort zaken snel wilt weten en dat over abbo's, prijzen en levertijden praten met 99 andere toekomstige N95 gebruikers daar erg bij helpt. Serieus. Maar nogmaals, dat is mijns inziens niet waar GoT voor bedoeld is.

Als je dit soort discussies nu gewoon voert in een topic op bijvoorbeeld Telecomvergelijker dan doe je het ergens waar het hoort. Als je dan af en toe hier meeleest en terugkomt als je de N95 ook hebt of een technische vraag, dan hebben we hier op GoT een topic waar alle technische info en snufjes en tips elkaar mooi opvolgen zonder die info over abbo's en dergelijke ertussen. Als je dan over een paar weken of maanden wat tips probeert te vinden hoef je je niet door al die achterhaalde vragen/info te bladeren.

Want hoewel ik dus niet ontken dat je telecomprovider-, abbo- en leveringsproblemen heel echt zijn en ook heel actueel; veel informatiewaarde voor een Tweaker hebben ze niet op de lange duur. Hooguit een paar uur en met geluk een week. En nogmaals (voor de laatste keer ;)) de inhoud past niet in dit topic. En mijn persoonlijke mening is dat het niet op GoT thuishoort zelfs.

offtopic:
Je gaat toch ook niet op een forum met bouwtechnische zaken vragen bij welke bouwmarkt je het beste je straatstenen kunt kopen en welke momenteel de laagste prijs heeft? En als er een partij slechte tussen zit of je ze wel kan ruilen?

@DaannO: inderdaad beter om niet hier verder te gaan; te laat ik had al gepost.
@zenica: niets persoonlijks; jouw reactie heb ik slechts als voorbeeld gebruikt; je bent niet de eerste; verder no hard feelings hoor, meningen zijn er om te verschillen, als mijn mening de forumbrede uitzondering blijkt te zijn accepteer ik dat ook uiteraard :)

[ Voor 7% gewijzigd door Da_Vinci op 30-05-2007 17:11 ]

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand z`n telefoon al teruggekregen na reparatie van slider en/of andere defecten?
Zo ja, is het slider-probleem opgelost?
En hoe lang heeft het geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toch gaat men er over door :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel waarom er 25 tweakers zijn en 100 mensen die het over telecom abbo's en levertijden hebben. De mensen die wel een N95 hebben (vorige week bij t-mobile besteld en 3 dagen later binnen lekker puh :P) er een btje krankjorem van worden over dat levertijd gezemel en er weinig intressants opstaat voor hun n95, en dus vervolgens gewoon weg blijven).

Ik heb bijvoorbeeld iemand die wel intressante info postte niet meer gezien in dit topic (robertwebbe). Denk dat je beter gewoon lkkr moet gaan zitten janken op een of ander t-mobile forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
Ja, ik snap dat niet. Er is toch een algemeen abonnemententopic om zulke dingen te bespreken.

Maar goed...

vandaag ff behoorlijk wat spellen gedownload van http://www.series60v3.com...egoryid=8&p13_sectionid=1

Straks als ik thuis ben nog maar eens kijken of ze willen werken. Heb ik in de vakantie weer wat te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Keeg net een telefoontje van Vodafone, na een maand gewacht te hebben op mijn N95.

Uw telefoon is binnen, bent u morgen thuis?

Ja ik ben thuis (ondertussen keek ik op hun site en zag ik een branded N95, stond eerst ook een normale)
Ik vroeg toen of ik wel een normale Nokia N95 zou krijgen zoals afgesproken en geen Vodafone N95.

Hoe bedoeld u?

Toen ik vorige maand bestelde heb ik specefiek gevraagt of ik een normale Nokia N95 zou krijgen zonder branding, simlock en vodafone software.
U antwoorde toen met JA, om die reden heb ik hem besteld omdat ik er anders niets aan heb en hem anders wel elders besteld had.

stil zoek... de N95 die we nu aanbieden is i.d.d. branded en heeft simlock.

U heeft heeft dus alleen maar een Vodafone N95 en geen normale Nokia N95?

Nee die hebben we niet.

Dan wil ik bij deze mijn abonnenment annuleren, zodat ik hem elders kan bestellen.

Ik snap wat u bedoeld... ik ga het regelen, moet daarvoor wel bij mijn manager zijn.

Wordt z.s.m. terug gebeld.
//

Zijn er nog meer mensen die een gewone besteld hebben, maar nu een branded hebben gekregen?

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met een 4gb kaart in zijn of haar n95?
heb net met een nokia retailer gesproken en die zei mij dat het wel zou moeten werken, maar dat nokia zelf het niet garandeerd, ben ik dus even benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fast-server schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:14:

Zijn er nog meer mensen die een gewone besteld hebben, maar nu een branded hebben gekregen?
ik heb mijn n95 besteld via algebeld.nl icm een vodafone abonnement,
simlock vrije telefoon, zonder vodafone troep
aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:30:
Iemand z`n telefoon al teruggekregen na reparatie van slider en/of andere defecten?
Zo ja, is het slider-probleem opgelost?
En hoe lang heeft het geduurd?
heb ook het slider probleem, lichte speling op de rechteronderkant
wil hem wel gaan opsturen, maar wil mn telefoon niet te lang kwijt
graag dus inderdaad even de ervaring delen mbt het opsturen voor reparatie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:23:
[...]

Met mijn slider was wat anders. Middenin gaf hij een klik als je omhoog slidde.
Hij is nu al 2 weken en 2 dagen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:25:
[...]

Met mijn slider was wat anders. Middenin gaf hij een klik als je omhoog slidde.
Hij is nu al 2 weken en 2 dagen weg.
DANK !

dan wen ik maar aan de speling, heb al 2 maanden moeten wachten voor ik de n95 eenmaal in huis had, wil hem nu niet weer +3 weken kwijt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Laatst online: 24-07 09:20
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:23:
[...]

De reden dat je zo snel antwoord hebt gekregen is simpelweg omdat dit zo'n leuk standaard gegenereerd mailtje is wat ze naar iedereen sturen die een vraag over een zogenaamd 'niet compatibel' product heeft.

Wat ik heb begrepen uit de wandelgangen is dat TomTom misschien eind vd zomer met een update komt die de interne GPS ondersteund. Wel jammer, net na de vakantie... :(
Dat was ook zo'n beetje mijn reactie toen ik door het supportteam van TomTom benaderd werd met de vraag "of ik goed geholpen was"... Niet dus. Ik heb ze geadviseerd een duidelijk antwoord te geven, ook als dat negatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:19:
iemand ervaring met een 4gb kaart in zijn of haar n95?
heb net met een nokia retailer gesproken en die zei mij dat het wel zou moeten werken, maar dat nokia zelf het niet garandeerd, ben ik dus even benieuwd naar
Heb op andere fora (howardforums.com en dario.soltani.se, dacht ik) wel berichtjes gelezen van mensen die het werkend hebben. Met wat geGoogle moet je er wel achter kunnen komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 00:21:
[...]

Inmiddels heb ik wel een andere (freeware) converter gevonden die goed lijkt te werken, namelijk SUPER Converter van eRightsoft. (Downloaden was een hel.) Ik ben er alleen nog niet helemaal achter welke settings optimaal zijn voor het verkleinen van films.

Het liefst zou ik films fullsize op de 1Gb geheugenkaart zetten, omdat ik ze juist vanaf de N95 op tv wil kijken. Maar in dat formaat gaan beeld & geluid eerst asynchroon lopen en vervolgens uitvallen. Zou dat komen door de player (smartmovie) of codecs (FFDShow) die ik gebruik, of zijn zulke grote files gewoon te ruig voor de N95?
Zou jij de install file op bijvoorbeeld rapidshare.com of een dergelijke site kunnen uploaden, downloaden via de officiële site lukt mij niet (IE en FF getest). Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 12-09 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:23:
[...]

Ik heb zelf het probleem opglost dmv de handleiding elders in dit forum gepost. Mijn slider had flinke speling aan de rechterkant, en heeft nu geen enkele speling meer :) De oplossing is echt erg makkelijk, er kan eigenlijk niets misgaan, mits je gewoon met gezond verstand en voorzichtig te werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:18:
[...]

nee niets maar installeer ze op je geheugen kaartje .das beter.dan op het geheugen van de foon ik heb ook een scandisk 2gb.
Ik heb bijde gedaan... en een andere vriend van me had het met sonic ook... je moet wel de n95 sonic doen.. en niet sonic jump...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:15:
Soooo, net op de Vodafone site gekeken. Ik wordt helemaal gek!
Product:
Nokia N95 € 94,99

Abonnement:
Basis 35,00 2 jaar € 35,00 € 0,00

Extras:
Zorgeloos Mobiel Internet (12 maanden) € 9,50 € 0,00

Jouw voordeel
+ 1e 12 maanden: Van € 35,00 voor € 23,95 € 11,05- € 0,00
+ Vanaf € 84,00 extra voordeel op je toestel. € 0,00 € 0,00
+ Geen aansluitkosten € 0,00 € 0,00
+ Gratis thuisbezorgd € 0,00 € 0,00

Totaal (incl. BTW): € 33,45 € 94,99

Toestel maar 95 euro???? Hoe kan dit?
En ze hebben het niet meer over levertijden!
Heb deze actie besteld maar telefoon is niet op voorraad en wanneer wel weten ze niet. Heb gevraagd of ze dit op de site bij de telefoon willen vermelden omdat het anders misleidende reclame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je foto's op je pc alvast kunt indelen naar albums zoals op de n95 zelf wel mogelijk is?
Ik had alle foto's in 4 mappen opgedeelt en op de sd kaart gezet maar ik kan ze niet als album terug vinden op de telefoon..

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:09:
Ik weet wel waarom er 25 tweakers zijn en 100 mensen die het over telecom abbo's en levertijden hebben. De mensen die wel een N95 hebben (vorige week bij t-mobile besteld en 3 dagen later binnen lekker puh :P) er een btje krankjorem van worden over dat levertijd gezemel en er weinig intressants opstaat voor hun n95, en dus vervolgens gewoon weg blijven).

Ik heb bijvoorbeeld iemand die wel intressante info postte niet meer gezien in dit topic (robertwebbe). Denk dat je beter gewoon lkkr moet gaan zitten janken op een of ander t-mobile forum.
(robertwebbe). is wel een gsm tester dus die doet de hele dag niets anders.en zal zeker zijn nokia n95 ook omgeruild hebben in de winkel.ik nog niet terwijl ik wel in de nsp een afspraak heb .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
@srevenibor

Thanks voor de tip, zal er straks eens even kijken.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gi005

Ik heb er ook niks op tegen dat je naar een nsp gaat of je telefoon omruilt! Juist niet! maar dat hoeft toch niet 1000x herhaalt te worden. Ik heb ook het slider probleem, tijdelijk even opgelost met een tapje tot ze bij een nsp een oplossing hebben.

Even nog over de levertijden ding, ik heb ook 4 weken moeten wachten tot mijn abbo verlengt kon worden. Heb altijd wel op dit forum zitten lezen maar nooit een brichie achter gelaten, want daar heeft niemand wat aan.

Laatste wat ik hier over zeg, want dit is ook zwaar off-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de nokia n95 ook bij T-MOBILE besteld :O :O (duurt een paar weken langer dan ze beloofde)

ik wil hem graag verzekeren, kan iemand mij vertellen wat een goede verzekering is , en waar ik deze kan afsluiten (b.v bij phonehouse of belcompagnie...enz,enz)

alvast bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:44:
ik wil hem graag verzekeren, kan iemand mij vertellen wat een goede verzekering is , en waar ik deze kan afsluiten (b.v bij phonehouse of belcompagnie...enz,enz)
alvast bedankt. _/-\o_
Zodra je de telefoon hebt langsgaan bij TMobile shop. Voor 7 euro per maand all risk verzekerd, voor 8 euro inclusief diefstal. En of het een goede verzekering is weet ik niet, TMobile verbind er wel hun naam aan dus het lijkt mij van wel,........maar daar heb ik gelukkig nog geen ervaring mee ! _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 23:04 . Reden: taalvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
weet iemand nog andere forums waar je wel intresante info voor je N95 kan vinden.

gaat hier alleen maar over abbos en sliders en 100x dezelfde vragen, kan niemand een forum aanmaken voor die gasten N95 abbo en slider topic.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markmg schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 07:38:
weet iemand nog andere forums waar je wel intresante info voor je N95 kan vinden.

gaat hier alleen maar over abbos en sliders en 100x dezelfde vragen, kan niemand een forum aanmaken voor die gasten N95 abbo en slider topic.....
Helemaal met je eens, wordt er zo langzamerhand ook een beetje ziek van, kan er voor die abbo's en sliders geen subforum komen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markmg schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 07:38:

Je kan deze proberen:
http://forum2.mobile-review.com//showthread.php?t=62607

Na iets van de 1e 20 pagina's zijn er volgens mij pas echt gebruikers die hem hebben. Ik heb alleen het begin gevolgd, dus weet niet of je er wat aan hebt.. :)

Mocht er interessante info uit voort komen, dan kan je dat natuurlijk weer hier posten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met interessante info? Ik vind het ook leuk om nieuwe dingen te lezen, maar als die er echt zijn, dan wordt het hier ook wel gepost. Mocht je toch op de hoogte willen blijven van het laatste nieuws:

www.allaboutsymbian.com - check ook het forum
www.my-symbian.com
www.symbian-freak.com - forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dan wordt die hier inderdaad ook gepost...het is nog maar de vraag hoezeer die interessante info dan nog opvalt hier tussen al die posts over de slider en vooral abbos en levertijden...

volgens mij zijn er al veel meer N95 forum gebruikers overgevlogen naar een ander forum hoor, er is dus zeker al veel info verloren gegaan...

op het begin is al MEERMAALS gevraagd om een 2de topic te openen voor Abbo posts enzoverder...enkelingen hebben dit ook proberen te openen, maar dit werd door de Mods telkens weer gesloten, dus nu niet komen janken he :P

valt het niet op dat we een maand geleden nog meerdere paginas per dag haalden en nu amper nog 1 pagina per dag? hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallage
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00
Heb de nokia n95 nu enkele weken in bezit en ben er over het algemeen tevreden over. Echter heb ik nogal wat problemen met hotmail en MSN. Ik heb een abbonement bij orange en een orange world bundel. Heb nu FRING en en messenger via het internet geprobeerd. FRING sluit zich echter regelmatig spontaan af. Als ik probeer bij hotmail in te loggen reboot mijn n95 elke keer. Heb de nieuwste update al geinstalleerd maar helpt hier niet tegen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge inderdaad wat een gezeur over abbo levertijden en slider problemen zeg!

door al dat gezwam verdwijnt mijn bericht in het niet en heb dan ook nog geen enkele reactie mogen ontvangen voor dit technische vraagje die in mijn ogen dus wel op dit topic thuis hoort.
kortom heel jammer dat de waarde van dit topic door gezwam enorm daalt!!! :(

ikstel dezelfde vraag dus noodgedwongen nog maar eens en ja zo werk ik ook mee aan het onnodig vullen maar ik weet het ook ff niet meer.

Agenda probleempje

Ik ben zeer tevreden over de N95 en ben een gebruiker van het eerste uur.

ik heb alleen iets geks (volgens mij ontstaan na de firmware update)

als ik een Taak invoer geeft hij in het opneningsscherm op de dag dat de taak uitgevoerd dient te worden geen items vandaag!? terwijl dit bij alle andere optie´s wel zo is bv verjaardagen/vergaderingen ect.
In de regels daaronder (in het beginscherm) neemt hij echter wel de totaal aantal taken op en ook het alarm ect werkt gewoon alleen het is vervelend als er staat dat je vandaag geen taken hebt terwijl dat wel zo is!!!

iemand een oplossing? of ook het zelfde probleem zo ja heb je dit ook sinds de nieuwe firmware?

ik hoor het graag
gr johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Die link ken ik al! ;)
Juist! Daar kan ik wat mee!

(...)

Ik heb het uitgeprobeerd en het is inderdaad om te huilen.
Gezien het feit dat je daadwerkelijk 30 procent van het scherm gebruikt in een soort rare widescreen modus en het mega traag draait duid het erop dat deze variant niet bedoeld is voor de N95 of uberhaupt een 320x240 Symbian series device! ;)

Ik ga de 4 GB bestellen!
Ik heb nu genoeg her en der gelezen dat het wel degelijk schijnt te werken dus ga dit ding eens bestellen want word helemaal ziek van die kleine 1 GB die ik nu heb.
Gek eigenlijk...
Vroegah was ik al blij als ik weer een nieuwe SIM kaart kreeg die wat meer SMSjes erop kwijt kon.
Nu heb ik even zulke zware eissen qua storage als toen met mijn Pentium 166MHz MMX machine back in the days. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wallage schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:54:
Heb de nokia n95 nu enkele weken in bezit en ben er over het algemeen tevreden over. Echter heb ik nogal wat problemen met hotmail en MSN. Ik heb een abbonement bij orange en een orange world bundel. Heb nu FRING en en messenger via het internet geprobeerd. FRING sluit zich echter regelmatig spontaan af. Als ik probeer bij hotmail in te loggen reboot mijn n95 elke keer. Heb de nieuwste update al geinstalleerd maar helpt hier niet tegen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Dit heb ik ook regelmatig bij bepaalde websites en apps. Lang leve de telefoon van 700 euro ;)

Ownee, je mag niet klagen he...

Ik snap ook niet zo goed waarom hier geen kritiek op deze telefoon geleverd mag worden. Alleen maar praten over hoe mooi hij is schiet toch ook niet op? Het is een fantastisch toestel begrijp me niet verkeerd. Maar na hem een maand gebruikt te hebben zit het me toch niet helemaal lekker dat ik hier zoveel geld voor neer heb gelegd.

- Sliderprobleem (daar istie weer)
- Buggy software
- Out of memory foutmeldingen (ja ik heb alle overige apps netjes afgesloten)
- Brakke accu
- Vervelende zoemtoon in opgenomen video's
- Foto's zijn in vol ornaat alleen maar op 3mp om aan te zien, 5mp is echt lelijk. (waarom dan in vredesnaam wel een 5mp in het toestel drukken?)

Ik kan nog ff doorgaan, maar dat doe ik niet! Misschien dat jullie hele andere ervaringen hebben, maar ik snap werkelijk waar niet dat Nokia dit toestel voor deze prijs zo hoog in de markt durft te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:58:
als ik een Taak invoer geeft hij in het opneningsscherm op de dag dat de taak uitgevoerd dient te worden geen items vandaag!? terwijl dit bij alle andere optie´s wel zo is bv verjaardagen/vergaderingen ect.
In de regels daaronder (in het beginscherm) neemt hij echter wel de totaal aantal taken op en ook het alarm ect werkt gewoon alleen het is vervelend als er staat dat je vandaag geen taken hebt terwijl dat wel zo is!!!

iemand een oplossing? of ook het zelfde probleem zo ja heb je dit ook sinds de nieuwe firmware?

ik hoor het graag
gr johan
Is het geen idee om in plaats van taken vergaderingen aan te maken? Worden normaliter taken dan wel in de telefoon overgenomen? (bij mijn 7610 namelijk niet)

[ Voor 28% gewijzigd door Poeh op 31-05-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Mfpower schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:47:
[...]

Overigens kun je bij BC ook een Hi30+eindeloos online krijgen voor 2 jaar voor 199. Volgens mij is het nergens anders goedkoper. Ik wilde dit eerst doen maar ik heb me laten verleiden voor vodafone wegens de ongecapte HDSPA snelheid.
En je maakt je geen zorgen over die 50 MB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je je toestel bij een NSP omruilen als het om een branded toestel van T-Mobile gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:13:
Kan je je toestel bij een NSP omruilen als het om een branded toestel van T-Mobile gaat?
Lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:01:
[...]

En je maakt je geen zorgen over die 50 MB?
Daarom heb ik ook gekozen voor Hi eindeloos.
Alleen een beetje jammer dat je daar weer geen streaming mee kan ontvangen zonder extra kosten.
Maar ja die 50 MB van vodafone stream je ook zo op.
Het is maar net wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien een tip voor mij?
Ik gebruik de Mototola H500 bluetooth headset met mijn N95. Volgens de info die ik daarover kan vinden, zou dat moeten werken.
Ze maken ook zonder problemen verbinding met elkaar, maar ik hoor geen enkel geluid via mijn headset. Niet van de telefoon, niet van de mediaspeler. Geen kraakje of piepje, gewoon doodse stilte.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb ook een H810 geprobeerd, zelfde probleem.
Heel erg bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:53:
[...]

Alleen een beetje jammer dat je daar weer geen streaming mee kan ontvangen zonder extra kosten.
Wat dat betreft ben ik blij dat ik PIT van t-mobile heb. Dat is tenminste echt onbeperkt internet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
gewonecolalight schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:58:
[...]

Wat dat betreft ben ik blij dat ik PIT van t-mobile heb. Dat is tenminste echt onbeperkt internet!
Onbeperkt, maar wel geknepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
Poeh schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:10:
[...]

Onbeperkt, maar wel geknepen!
dat boeit niet... streamen mag tenminste... geen gezeur over limiet. ik vind het prima zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:47:

Zou jij de install file op bijvoorbeeld rapidshare.com of een dergelijke site kunnen uploaden, downloaden via de officiële site lukt mij niet (IE en FF getest). Thanks!
Wil ik wel doen maar dat gaat vandaag niet meer lukken. TIP: Het downloaden lukte mij pas toen ik mijn IE cache geleegd had, en dan is het nog ff goed zoeken naar de link.

Zelf heb ik ook nog twee vraagjes:

VIDEO: Wegens geen reacties plaats ik nogmaals mijn vraag over het kijken van films via de TV out. Het liefst zou ik films fullsize op de geheugenkaart zetten, omdat ik ze vanaf de N95 op tv wil kijken. Maar in dat formaat gaan beeld & geluid eerst asynchroon lopen en vervolgens loopt het vast. Zou dat komen door de player (smartmovie) of codecs (FFDShow) die ik gebruik, of zijn zulke grote files gewoon te ruig voor de N95? Is er iemand die vanaf de N95 films/series op tv kijkt in redelijke kwaliteit en hiervoor een oplossing heeft?

AGENDA: Een ander probleempje over (het backuppen van) de agenda: Voorafgaand aan het updaten van de software maak je eerst een backup van de data op je N95. Nu heb ik dat een paar keer gedaan en dat lukt ook, alleen wat betreft de agenda krijg ik een foutmelding. Resultaat is dan ook een lege agenda na het opnieuw installeren van de software. Hebben meer mensen hier last van (gehad en het opgelost)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:24:
[...]

Wil ik wel doen maar dat gaat vandaag niet meer lukken. TIP: Het downloaden lukte mij pas toen ik mijn IE cache geleegd had, en dan is het nog ff goed zoeken naar de link.

Zelf heb ik ook nog twee vraagjes:

VIDEO: Wegens geen reacties plaats ik nogmaals mijn vraag over het kijken van films via de TV out. Het liefst zou ik films fullsize op de geheugenkaart zetten, omdat ik ze vanaf de N95 op tv wil kijken. Maar in dat formaat gaan beeld & geluid eerst asynchroon lopen en vervolgens loopt het vast. Zou dat komen door de player (smartmovie) of codecs (FFDShow) die ik gebruik, of zijn zulke grote files gewoon te ruig voor de N95? Is er iemand die vanaf de N95 films/series op tv kijkt in redelijke kwaliteit en hiervoor een oplossing heeft?
Als de film die je geconverteerd hebt wel soepel loopt op je pc, dan mag je veronderstellen dat je teveel van je N95 vraagt.
AGENDA: Een ander probleempje over (het backuppen van) de agenda: Voorafgaand aan het updaten van de software maak je eerst een backup van de data op je N95. Nu heb ik dat een paar keer gedaan en dat lukt ook, alleen wat betreft de agenda krijg ik een foutmelding. Resultaat is dan ook een lege agenda na het opnieuw installeren van de software. Hebben meer mensen hier last van (gehad en het opgelost)?
Je kunt natuurlijk ook voor het updaten van de software je N95 synchroniseren met Outlook en na de update nogmaals synchroniseren, al is dat niet een verklaring voor jouw foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al verschillende site's met accessoires bekeken, maar ik kan eigenlijk niet de hoes voor de N95 vinden die ik graag wil hebben. Ik ben op zoek naar een soort van zwarte "brillenkoker" hoes van bijvoorbeeld leer waar mijn N95 helemaal in gaat, dus zonder plasic of bewegende delen. Ik weet haast zeker dat ik ergens in deel 1 ergens zo'n hoesje heb zien staan maar heb al verschillende zoektermen gebruikt maar kan hem helaas niet meer vinden. Iemand een site met een linkje of een andere hoes?

zoiets dus, maar dan met de zijkanten dicht en in het zwart:
http://www.digisellers.nl/acatalog/IPD-CASE11.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had hier al gekeken, maar ik bedoel eigenlijk meer zoiets (foto is gemaakt door iemand uit Singapore, hier zat dit draagtasje erbij in de doos):

Afbeeldingslocatie: http://i91.photobucket.com/albums/k287/xtemujin/DSC02009.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook een mooie en kwalitatief goede case voor de N95:

http://www.smartphoneshop...ather-case-nokia-n95.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er inderdaad wel strak uit, ik vraag me alleen af hoe hij "vast" blijft zitten aan de telefoon. Toch wel jammer van de bewegende delen, ik heb liever gewoon een case waar je de N95 in en uit kan halen, ik vind een case eraan "vastmaken" een beetje sonde van de looks van het toetsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:26:
[...]

Ziet er inderdaad wel strak uit, ik vraag me alleen af hoe hij "vast" blijft zitten aan de telefoon. Toch wel jammer van de bewegende delen, ik heb liever gewoon een case waar je de N95 in en uit kan halen, ik vind een case eraan "vastmaken" een beetje sonde van de looks van het toetsel.
Ik zou zeggen aan de hand van die foto die je gepost hebt dat het een standaard Nokia Case is, en het staat er ook op! Dus als ik jou was ga naar een Nokia dealer bij je in de buurt en vraag ernaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 21:50
Toenet haalde ik de N95 uit me broekzak, was de cameralens open gegaan en had hij een video van 900MB opgenomen. Batterij was ondertussen super warm geworden. Vraag me af hoe de camerelens heeft kunnen openschuiven. In het vervolg maar even op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruizzie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-07 10:21
Hier de pagina van de Franse producent incl. grotere foto en een heel verhaal in het Frans, voor de liefhebber, tevens foto's van achterzijde etc. volgens mij hadden we die al eerder gezien..

Edit: Hier een Engelse review van de case

Werkt niet in combinatie met een Brodit houder lijkt me, dus voor mij geen optie. Ik doe het wel zonder case, want zo ben ik ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Ruizzie op 31-05-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruizzie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:54:
[...]

Hier de pagina van de Franse producent incl. grotere foto en een heel verhaal in het Frans, voor de liefhebber, tevens foto's van achterzijde etc. volgens mij hadden we die al eerder gezien..

Edit: Hier een Engelse review van de case

Werkt niet in combinatie met een Brodit houder lijkt me, dus voor mij geen optie. Ik doe het wel zonder case, want zo ben ik ;)
Kwam die Brodit houder maar eens beschikbaar in de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:26:
[...]

gewoon een beschermlaagje op het display en zorgen dat er nooit geen sleutels bij komen in je broekzak vind ik al voldoende.want als iemand belt en je moet dan nog de case opendoen is de beller al verdwenen .ik gebruik hem al 1.5maand zo en zie helemaal geen enkel slijtage.toptoestel...de tytn die ik heb gebruik ik niet meer wegens te groot en te zwaar in me broek zak.en 35€ heb je ook een cover voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:39:
Toenet haalde ik de N95 uit me broekzak, was de cameralens open gegaan en had hij een video van 900MB opgenomen. Batterij was ondertussen super warm geworden. Vraag me af hoe de camerelens heeft kunnen openschuiven. In het vervolg maar even op letten.
toetsenbord blokkeren helpt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruizzie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-07 10:21
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:16:
[...]

Kwam die Brodit houder maar eens beschikbaar in de winkel!
Ik heb mijn Brodit houder op 16/5 besteld bij PDAPlus en ik heb hem vandaag ontvangen, precies volgens de leveringstermijn die ze aangaven.

Werkt uitstekend vind ik. Alleen jammer dat het snoertje echt helemaal vast zit. Ik had er graag een direct lijntje vanaf mijn oude Nokia CARK112 carkit naar toe gelegd. Deze carkit werk ook vrij goed overigens, afgezien van een te laag volume bij aanvang en voicedailing werkt niet meer (vind wel het nummer, maar gaat de fout in bij het kiezen, volgens mij door een te korte time-out van de carkit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-07 16:51
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:51:
[...]

toetsenbord blokkeren helpt ook.
Niet tegen openschuiven camera ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:40:
[...]

gewoon een beschermlaagje op het display en zorgen dat er nooit geen sleutels bij komen in je broekzak vind ik al voldoende.want als iemand belt en je moet dan nog de case opendoen is de beller al verdwenen .ik gebruik hem al 1.5maand zo en zie helemaal geen enkel slijtage.toptoestel...de tytn die ik heb gebruik ik niet meer wegens te groot en te zwaar in me broek zak.en 35€ heb je ook een cover voor.
Ik heb een bijbaantje als groenteman, ik wil graag tijdens het werken toch mijn mobiel in mn zak houden, maar er komen nogal wat kratten van +-20 kg tegen die zak, tevens hang ik met het vullen wel eens tegen die zak aan, het lijkt me in ieder geval voor tijdens het werk een uitkomst. Tevens, hoelang duurt het nou werkelijk, case uit je zak halen, telefoon eruit, opnemen....hooguit vier seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:53:
[...]

Je kan toch beter voor Pocket internet totaal voor 9,50 euri gaan? van T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort maar eens zo'n 4GB microSDHC kaartje aanschaffen: http://my-symbian.com/for...0&postorder=asc&start=110

:D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:32:
[...]

Ik heb een bijbaantje als groenteman, ik wil graag tijdens het werken toch mijn mobiel in mn zak houden, maar er komen nogal wat kratten van +-20 kg tegen die zak, tevens hang ik met het vullen wel eens tegen die zak aan, het lijkt me in ieder geval voor tijdens het werk een uitkomst. Tevens, hoelang duurt het nou werkelijk, case uit je zak halen, telefoon eruit, opnemen....hooguit vier seconden.
ja dan een hemppie kopen met een boven zakje erin.de n95 is veederlicht dus da merk je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke bleutooht radio met dvd koop ik het beste ??mensen met ervaring hier???en ja das vervelend bij mij trouwens nog niet gebeurd.niet vergeten dicht te doen want dat is mij wel al gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk voor wie nu nog op de proppe komt met het slider probleem dat ze eerst maar is moeten lezen.
Dus voor wie nu morgen of in de komende dagen een n95 koopt en je krijgt slider probs kom dit dan niet hier posten.En voor de modjes Heb het in deel 2 ook al is gezegd aparte topics voor abo,s en software etc maar jullie wouden hier niets van weten.Behoorde allemaal tot het grote nokia n95 topic met als resultaat een onoverzichtelijk topic Zoekt maar is iets intresant hier in deze boel 3 Delen Zien jullie door de bomen het bos nog????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:10:
[...]

Had hier al gekeken, maar ik bedoel eigenlijk meer zoiets (foto is gemaakt door iemand uit Singapore, hier zat dit draagtasje erbij in de doos):

[afbeelding]
die grrote klok waar vind ik die?????ik zocht maar vind het even niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e65 water vind ik echt een mooi thema de kleuren passen goed bij de lichtjes van de nokia n95

http://www.zedge.net/themes/1187/nokia-n95-themes/

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nokia N95 is een bijna alleskunner met een pittige prijs maar dan krijg je ook wat.

Mechanisch heeft het toestel een nette compacte behuizing die qua gewicht en afmeting gemakkelijk in een vestzakje past. Mechanisch voelt de coating (in mijn geval de wat zeldzame kleur "warm graphite") wat rubberachtig aan waardoor je een goede grip hebt en vette vingers (behalve op het display) vrijwel niet te zien zijn. Het schuifsysteem zit wat losjes maar functioneert goed en de betrouwbaarheid daarvan in de toekomst moet worden afgewacht. Het relatief grote scherm (resolutie 1/4 VGA), past de helderheid automatisch aan, dit naar keuze afhankelijk van de lichtomstandigheden (idem voor de toetsenbordverlichting). Het display (met aanpasbare lettergrootte) is daarbij zeer helder en scherp en kan naar believe in portret of landschap mode worden bekeken. Ook bij vol zonlicht is het display goed afleesbaar.

Instellingen. Aan bijna alles is gedacht waardoor o.a. het "persoonlijk" maken van het toestel erg veel mogelijkheden biedt. Als voorbeeld kan naar keus een computerstem de naam noemen uit je contactenlijst van de gene die je opbelt. Tevens kun je daar, naar keuze, b.v. een specifieke 3D beltoon (doppler werkt overigens alleen in de stand "voorbijvliegen"!) aan toevoegen en op het scherm een foto/afbeelding laten zien, passend bij degene die je belt en je weet of je moet opnemen of niet. De meeste functies zijn wel op andere toestellen te vinden maar niet in een zo’n uitgebreide combinatie gepaard met tevens zulke ruime instellingsmogelijkheden. Het lijkt erop dat de constructeurs van Nokia de vrije hand hebben gehad om zich uit te leven. Hierdoor krijgt het toestel ook een hoge Gadget waarde en zal dan voor sommigen, net als deels ook voor mij, een hebbeding zijn. Overigens is het telefoongeluid prima (zelden zo goed gehoord) en vind ik de handsfree functie perfect (luid en vooral duidelijk). Ik ga mijn losse auto handsfreeset wegdoen.

Fotogedeelte. Als voorbeeld van de uitgebreidheid vind je in het fotogedeelte veel functies terug van een echt fototoestel (witbalans, kleurstelling, verlichting, belichtingstijd, anti rode ogen, macro, portret etc). Het inzoomen is puur digitaal en dan wordt snel de sterke compressie zichtbaar. Dus voor alle duidelijkheid het is, ondanks zijn 5 megapixels en autofocus, natuurlijk net geen echt fototoestel met goede lens en optische zoom. Maar voor een telefoon zijn het perfecte foto's die ik nog niet beter heb gezien. Ook in de cameramode kun je mooie kwaliteit mp4 filmpjes maken tot een lengte van 100 minuten!! (mits het geheugenkaartje groot genoeg is)
Waarschijnlijk door de toegepaste compressietechniek verloopt het beeld wat vreemd als je heen en weer beweegt tijdens het filmen (wellicht iets typisch bij mp4?). Ook hier geldt weer dat een specifieke videocamera met optische zoom natuurlijk betere resultaten geeft. De tweede camera (bedoeld voor beeldtelefonie of iets dergelijks) is trouwens erg matig en heeft veel licht nodig voor een beetje acceptabel beeld. Bij de foto-instellingen horen een aantal instelbare shutter-geluiden maar in de “stil” mode hoor je niets. De lensafsluiter voor de hoofdcamera is zodanig gemaakt dat hij niet zomaar open zal gaan in een broek- of vestzak.

De MP3 speler werkt perfect en heeft veel mogelijkheden die je ook op "echte"MP3 spelers ziet zoals indeling op artiest, album etc. en een handmatig instelbare (graphic)equalizer met een aantal voorinstellingen. Als beeld kun je tijdens het afspelen b.v. de hoes etc weergeven doch ook dynamische beelden zoals o.a frequentie- of amplitude spectrum van je muziek! Groot voordeel is dat voor koptelefoon een standaard 3 mm connector wordt gebruikt en andere "oortjes" eenvoudig kunnen worden toegepast. Ik heb gelezen dat je met een acculading een mooie circa 15 uur kunt luisteren (niet getest).

De radio werkt naar behoren maar heeft een sterk signaal nodig om in stereo weer te geven. Jammer is het gemis aan RDS waardoor je niet ziet op welke zender je staat afgesteld. (Er is een mogelijkheid om via een of ander datapakket de juiste zenders te krijgen maar dat is mij (nog) niet gelukt). Visual radio (betaaldienst) heb ik niet geprobeerd.

Videoweergave via TV of beamer werkt probleemloos en is een prima methode om je foto's te showen. Maar het is een analoge videomodus dus moderne TV's met ingebouwde kaartlezers hebben ten aanzien van de resolutie een voordeel omdat ze de volledige digitaal beschikbare data van een foto of film direct kunnen gebruiken. Overigens worden alle afbeeldingen zoals deze tijdens bediening op het telefoonscherm zichtbaar zijn ook op de TV of beamer weergegeven. Het is ook mogelijk om een diapresentatie te geven inclusief b.v. een muziekje uit het MP3 bestand (ofwel het systeem is dan multitasking). Als je in de tussentijd gebeld wordt stopt de muziek en wordt het geluid via de TV of het aangesloten luidsprekersysteem weergegeven.
Je kunt hem naast tbv synchronisatie via de Nokia Suite ook als "usb-stick" aansluiten met een USB kabel en dan neemt de computer of TV het geheugen over en speelt de daar gevonden MP3's of laat foto’s waar mogelijk in originele resolutie zien. Bij mijn TV liep een zelf gemaakt .mp4 filmpje steeds vast terwijl een bijgeleverd Nokia filmpje wel goed liep? In de videomode met de Realplayer spelen beiden echter goed af. Tot nu toe is de maximale geheugengrootte 2 Gbyte in micro SD.

Kantoorfunctie. Alle standaardfuncties zijn goed en prima bruikbaar vertegenwoordigd (agenda, alarm, notities, calculator, dictafoon, zipper, omrekencodes, berichten, e-mail, ed). Als extra is er de mogelijkheid om PDF's en Office bestanden weer te geven (en met een te betalen download ook te editen). Bijvoorbeeld .PPT files worden weergegeven zonder specifieke animaties. Maar je kunt zien hoe de lay-out er uit ziet. Ook kun je inzoomen (ik kon geen instelling van de zoomwaarde vinden) waardoor alles leesbaar wordt maar dan moet je wel door een zin scrollen om hem te kunnen lezen. Wellicht is dat nog te optimalisren. Een presentatie in de videomodus geven is technisch mogelijk maar is niet bruikbaar of je moet je sheets er op afstemmen (zeer grote letters en geen extra functies en dan alleen in de "normal mode"!). Is dat niet mogelijk dan kun je het beste je toestel op USB-mode zetten en via een PC de presentatie geven.
Ook is in deze kantoorfunctiegroep een barcode lezer beschikbaar. Schijnt te werken maar ik weet zo geen toepassing. Voor weer andere toepassingen zoals notitie, mail en SMS is een normaal toetsenbord via Blue Tooth aangesloten interessant. Ik heb mijn oudere reeds beschikbare BT Think Outside Sto-Away toetsenbord zonder problemen aan kunnen sluiten en het werkt perfect.

Connectiviteit: Die is groter dan ik ooit gezien heb in één toestel. Volgens mij kun je over de hele wereld bellen, dus ook Japan en Korea? maar dan moet je wel een provider hebben die daar een roaming overeenkomst heeft? Verder edge, UMTS en alle bekende mobiele verbindingen (uitgezonderd satelliet telefoon). Heel mooi is de Wifi waarmee je zonder kosten het internet op kunt. Internet werkt prima via Wifi (en wellicht ook via UMTS?). Het is even stoeien met de instellingen maar daarna werkt het perfect en snel. De browser geeft in de mini mode een leesbaar deel van de pagina weer waarbij je kunt scrollen terwijl er een globale layout zichtbaar is (door dat geschuif is er wel een RSI-risico). Specifieke PDA-sites (b.v. die van buienradar) werken perfect zonder scrollen. Soms werkt landschapmode ook beter. Zoals gezegd het werkt op zich goed maar een PC met in een keer de volledige pagina werkt toch aanzienlijk prettiger.
Via het gratis programma Fring is het ook mogelijk om te "Skypen" in de chat- of spraak mode dan wel combinatie. Er is een Skype versie voor de N95 (symbian 60) te koop en ik weet niet of die mogelijk wel de videofunctie ondersteunt. Het geluid was bij mijn laatste test niet al te goed maar wel bruikbaar. Of dat altijd het geval is weet ik niet. Wel wordt het systeem ofwel de batterij dan warm door het kennelijk intensieve gebruik.

GPS. De telefoon beschikt over een eigen GPS-chip. Inclusief Maps is daarmee een routeplanner te maken. Om dit te kunnen moet je wel eenmalig een deel van het programma aanschaffen (let erop dat bij het downloaden daarvan, de Wifi aan staat om b.v. de taal te downloaden). Op zich is een kleine €70,- voor 3 jaar gebruik inclusief updates niet duur! Maar je kunt 7 dagen proberen op basis van de meegeleverde voucher. De fix is traag maar als hij er eenmaal is werkt het perfect met duidelijk stem en tevens snelheid, af te leggen weg, hoeveel meter tot afslag etc. Ik heb geen effect gevonden bij gesloten of geopende telefoon in de performance bij routeplanning! Het systeem kan tijdens routeplanning verbinding zoeken met het net en dan zouden overgezonden datapakketten duur kunnen worden. Echter de kaarten zijn geheel thuis via Wifi te downloaden en de netfunctie kun je vervolgens uitzetten. Overigens is er ook een gratis (tot 2008) programma Navi4all dat ook (door mij getest) samenwerkt met de interne GPS-chip! of naar keuze een externe BT GPS-muis. Ook hier duurt het met de interne chip meerdere minuten voor er een fix is. Het scherm is fysiek kleiner dan van een PDA en het toestel heeft geen touchscreen. Als je daaraan gewend bent is het knoppendrukken even wennen maar verder werkt het prima.

Grootste pijnpunt is het batterijverbruik. Die is met alle toeters en bellen erop hoog te noemen. Als je te veel “speelt” dan redt je het niet in een dag. Daarom heb ik onmiddellijk een autolader en een extra reislader aangeschaft waardoor ik niet verrast wordt door een lege batterij. Overigens bij navigatie kan naar believen de schermverlichting worden aangezet hetgeen ook veel van de batterij vraag dus in dat geval is een autolader altijd te adviseren. Met een klein gratis programma (spoton) is het ook mogelijk om het scherm als zaklampje te gebruiken. Ik heb begrepen dat sommigen dit als nadeel van het toestel zien. Overigens gebruik van de flitsled als lamp werkt (nog) niet.

Ondanks alle toch soms intensieve experimenten is het apparaat niet een keer vastgelopen!! Wel heb ik voor wat vragen die tijdens het testen ontstonden totaal drie maal de Nokia helpdesk geraadpleegd. Daarbij werd ik, na het doorlopen van een keuzemenu snel, doeltreffend en netjes geholpen tegen ongeveer lokaal tarief. Ofwel perfecte service.

Samenvattend is de N95 met zijn desondanks compacte maten een wonder van veelheid aan technieken. Daarnaast is het een gadget, een hebbeding met toch veel nuttige ook vaak intuïtief te vinden functionaliteiten voor dagelijks gebruik en dat alles te zien binnen het perspectief van oorspronkelijk een telefoon. Wat mij betreft is hij zijn relatief hoge aanschafprijs meer dan waard. Wat er nog mist met een knipoog naar de toekomst is technisch een touchscreen, satelliettelefoon, digitale televisie, sneller GPS, een op vloeistoflenzen gebaseerde optische zoom, onweersdetector, meer mobiel office, verlaging batterijverbruik en wellicht qua uiterlijk luxere meer trendy versies. Echter steeds zal blijven gelden dat specifieke apparaten zoals een digitaal fototoestel of een moderne routeplanner de N95 of opvolgers vooral qua gebruiksgemak overtreffen maar kunnen dit bij lange na niet paren met de uitgebreide functionaliteit van deze Nokia N95.
(een paar dagen in bezit)

hier uit een ander forumpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dit is de nuttigste post sinds tijden!

en deze dan weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Het vragen om een uitleg om de productcode te wijzigen is hier niet toegestaan! Dat valt onder illegale praktijken.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
Inmiddels heb ik wel een andere (freeware) converter gevonden die goed lijkt te werken, namelijk SUPER Converter van eRightsoft. (Downloaden was een hel.) Ik ben er alleen nog niet helemaal achter welke settings optimaal zijn voor het verkleinen van films.

Flashfox schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:47:
De install van SUPER Converter is hier te downloaden. Ik ga er vanuit dat het op deze manier delen van freeware hier toegestaan is. Zo niet, mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie post gi005...
Ik heb gister mijn N95 bij de MM gehaald...bekende ziektetjes...enfin...vandaag ff getest tussen 3MP fotos nemen en 5MP..Ik vind persoonlijk de 3. zoals al vaker gezegd, scherper (minder onscherp)..who agrees?
Afbeeldingslocatie: http://djvito.nl/shoots/n95.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

[...]

Kwam hier op Tweakers onderstaande link tegen met daarin de instelingen voor SUPER. En ze werken ook echt SUPER dan.

RommelD in "Het Nokia N73 Topic Deel 5"

[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 01-06-2007 00:51 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 12-09 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:44:
De Nokia N95 is een bijna alleskunner met een pittige prijs maar dan krijg je ook wat. <snip>
Dank voor de lekkere uitgebreide review. Ik kan mij er helemaal in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, hoe verwijder ik de "standaard meegeleverde" ringtones en thema's ? Ik kan deze niet vinden in de FILE MANAGER...

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
Ik vroeg mij iets af ik heb zelf de n95 nog niet dus kan er niet mee kloten :P maar het heeft een usb aansluiting zou het niet mogelijk zijn om een externe hd er aan te koppelen? Enige wat je nodig hebt is drivers toch? Niet dat dit enige nut heeft maar het is gewoon grappig indien het mogelijk is. Heeft iemand hier meer verstand van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zenica schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:55:
Ik vroeg mij iets af ik heb zelf de n95 nog niet dus kan er niet mee kloten :P maar het heeft een usb aansluiting zou het niet mogelijk zijn om een externe hd er aan te koppelen? Enige wat je nodig hebt is drivers toch? Niet dat dit enige nut heeft maar het is gewoon grappig indien het mogelijk is. Heeft iemand hier meer verstand van?
LoL vergeet het...dat is niet mogelijk ;)

Er zit een mini-usb poort aan...als je er een HD zou aanhangen zou dat ongeveer hetzelfde zijn als een HD aan een HD koppelen, heeft geen zin.

De USB poort dient om de N95 aan een PC te koppelen ne niet op externe Harware aan de N95 te koppelen.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:57:
mooie post gi005...
Ik heb gister mijn N95 bij de MM gehaald...bekende ziektetjes...enfin...vandaag ff getest tussen 3MP fotos nemen en 5MP..Ik vind persoonlijk de 3. zoals al vaker gezegd, scherper (minder onscherp)..who agrees?
[afbeelding]
Mwah, ik zie op beide foto's dat je een blow gerookt hebt. :+
Maakt niet zo erg veel verschil dus. Maar heb je die 5 mp ge-resized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:57:
mooie post gi005...
Ik zie ook niet al teveel verschil, zal het ook een proberen, alleen..... waar stel ik het in dat ik foto's van 3MP of 5 MP wil maken???
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.