ik heb 'm via usb aangesloten op m'n pc, op de pc kan je verborgen mappen iig wel zienAnoniem: 219884 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:37:
ik krijg het niet voor elkaar om die map system te vinden:S klinkt misschien heel stom maar in de nokia phone browser is hij niet te zien zoals je hierboven al aangeeeft omdat hij verborgen is.
Anoniem: 218653
Ik heb hetzelfde probleem, en de optie verborgen mappen laten zien is aangevinktAnoniem: 219884 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:37:
ik krijg het niet voor elkaar om die map system te vinden:S klinkt misschien heel stom maar in de nokia phone browser is hij niet te zien zoals je hierboven al aangeeeft omdat hij verborgen is. Als ik de funtie show hidden files aanzet krijg ik hem nog steeds niet. Ik kan geen nieuwe map aanmaken met de naam system omdatie al bestaat (logisch) en direct invoeren in de adresbalk doetie ook niet.. wat zie ik even over het hoofd?
Ik zie alle andere verborgen mappen op mijn pc wel gewoon
Anoniem: 135796
Ja, het kan dus alleen met een cardreader...Anoniem: 218653 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 03:20:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, en de optie verborgen mappen laten zien is aangevinkt![]()
Anoniem: 138779
Ondertussen al meer dan een maand in bezit en ik moet zeggen dat hij mij ontzettend goed bevalt...Heb wel last van het slider probleem maar laat hem wel een x repararen... Wat ik niet helemaal begrijp is dat Nokia nog steeds geen houder heeft voor dit toestel. Zou je toch wel verwachten ivm Navigatie...
Weet dat de Brodit er is maar wacht liever nog ff op Nokia...
Weet dat de Brodit er is maar wacht liever nog ff op Nokia...
heerlijke aanbieding van de mediamarkt,
simlock vrij, gratis, alleen geen nummerbehoud maar dat mag nie baten voor zo'n 'gratis' telefoon
simlock vrij, gratis, alleen geen nummerbehoud maar dat mag nie baten voor zo'n 'gratis' telefoon
Ik heb dit probleem niet. Ik sluit mijn telefoon aan via de usb met de modus "Gegevensoverdracht" (dus niet PC Suite) en dan zie je de geheugenkaart van de N95 als een extra harde schijf bij "Deze computer".Anoniem: 218653 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 03:20:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, en de optie verborgen mappen laten zien is aangevinkt![]()
Bedankt voor het filmpje, het werkt idd, het is alleen niet de officielle versie maar door iemand aangepast volgens mij, ik heb al een tijdje dezelfde versie draaien, maar nu met de versie die hier ergens staat werkt het wel, ze hebben allebij dezelfde versie nummer alleen 1 werkt wel met interne muis en ander niet
battery gaat nu ook wat langer mee, paar keer helemaal leeg laten gaan, en nu haal ik 2 a 3 dagen.
je krijgt heel snel een melding dat de battery op is met nog maar 1 streepje maar de telefoon gaat dan nog zeker een uurtje mee met gps navi en bluetooth aan als je hem dan helemaal leeg laat gaan tot dat ie uitgaat en dan weer oplaad zal de battery langer mee gaan,
[ Voor 28% gewijzigd door Slux op 05-06-2007 09:21 ]
Deze versie is speciaal voor de N95. Ik heb bij een webshop al gezien dat dit in combinatie met de N95 werd verkocht, dus ik vermoed dat deze eigenlijk alleen voor de koppelverkoop bedoeld is. De losse verkoopversie komt over enkele weken. Bij deze versie ik het ook niet mogelijk om gebruik te maken van een bluetooth GPS. De nieuwste versie voor bluetooth is 7.3.520.lauw8 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:05:
Echt mooi dat Route66 nu werkt met de interne GPS. Zelf even rondgereden net en moet zeggen dat ik het misschien nog wel beter vind dan de navigatiesoftware van Nokia. Het gaat allemaal iets sneller heb ik het idee. Ik moest nog wel uitvinden hoe het geluid aanging, maar dat was gewoon even de 9 indrukken.
Ook viel me op dat Route66 opeens 8 satallieten in de gaten hield, terwijl ik eerder las in dit forum dat de interne GPS maar maximaal 5 satallieten kan zien. Oftewel, de interne GPS van de N95 is helemaal zo slecht nog niet.
Wat ik mij nu afvraag, is deze versie van Route66 nou bewerkt zodat die wel met de interne GPS kan werken of doen alle versies het vanaf versie 7.3.486?
Het is geen verborgen map, maar een systeemmap (ander vinkje bij de instellingen)Anoniem: 218653 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 03:20:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door Bruins3 op 05-06-2007 09:27 ]
de officiele versie is nog niet uit, die is de zelfde versie als die al uit is maar dan door iemand aangepast.Bruins3 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:20:
[...]
Deze versie is speciaal voor de N95. Ik heb bij een webshop al gezien dat dit in combinatie met de N95 werd verkocht, dus ik vermoed dat deze eigenlijk alleen voor de koppelverkoop bedoeld is. De losse verkoopversie komt over enkele weken. Bij deze versie ik het ook niet mogelijk om gebruik te maken van een bluetooth GPS. De nieuwste versie voor bluetooth is 7.3.520.
de zelfde versie maar dan niet voor de N95 heeft wel de bluetooth optie
route66.mobile.v7.3.486.n95_unsigned geen bluetooth
route66.mobile.v7.3.486 wel bluetooth
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 05-06-2007 09:28 ]
Zie hier:markmg schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:24:
[...]
de officiele versie is nog niet uit, die is de zelfde versie als die al uit is maar dan door iemand aangepast.
de zelfde versie maar dan niet voor de N95 heeft wel de bluetooth optie
route66.mobile.v7.3.486.n95_unsigned geen bluetooth
route66.mobile.v7.3.486 wel bluetooth
http://www.gadgetsandgood...91efd7b168126d6329b781bee
Het is niet door iemand aangepast (ik denk niet dat iemand dat kan of hij moet de sourcecode hebben van R66), maar als pre-sale in de koppelverkoop.
[ Voor 12% gewijzigd door Bruins3 op 05-06-2007 09:32 ]
hmm okay dan ik snap niks meer van, waarom 2 dezelfde versies uitbrengen 1 met interne gps en ander zonderBruins3 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:30:
[...]
Zie hier:
http://www.gadgetsandgood...91efd7b168126d6329b781bee
Het is niet door iemand aangepast (ik denk niet dat iemand dat kan of hij moet de sourcecode hebben van R66), maar als pre-sale in de koppelverkoop.

dit komt van hun site
Systeemvereisten toestel:
Een vrij slot voor een extra geheugenkaart
Bluetooth draadloze technologie
Optioneel: een GPRS verbinding om actuele verkeersinformatie te laden
Niet compatibel met Symbian UIQ, Symbian S60, Symbian S80, Symbian S90 of Microsoft Mobile
U dient te beschikken over een PC met een USB poort, een geheugenkaart lezer/schrijver, een geheugenkaart (512 MB) en een Bluetooth GPS ontvanger om dit product te gebruiken
[ Voor 30% gewijzigd door Slux op 05-06-2007 09:47 ]
Anoniem: 201627
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik het heb verwijderd. Heb inmiddels de nieuwste software van de nokia site erop gezet en het icoontje is terug, gelukkig. Had alleen geen backup gemaakt, wist niet dat ie de nummers ook zou wissenwimmel_1 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:37:
[...]
Heb je toevallig onder instrumenten -> toep.beh. alle search items verwijderd of in het hoofdmenu direct onder opties "verwijderen" gekozen terwijl je zoekopdr. geselecteerd had ?
Zoja ... firmware even terugzetten via NSU. Zelfde versie is daar ook gewoon mee te overschrijven.
of klikje, al weet ik niet of daar ook de yahoo / live search bij in zit.
Ik heb Route66 geinstalleerd, en de map (Benelux) in de goeie map gezet. Maar als ik nu de app zelf open, krijg ik heel even, ongeveer 1 sec., te zien " Welkom bij productactivatie, kies uit opties..." en dan springt ie meteen weer terug naar m'n toepassingen-menu.
Hebben meer mensen dit probleem?
Het maakt niet uit of ik Route66 op m'n telefoongeheugen of op m'n kaart installeer...
Het maakt niet uit of ik Route66 op m'n telefoongeheugen of op m'n kaart installeer...
Oké nieuw topic is open. Maar nog niets veranderd, er kwam gisteren wat tussen namelijk. Hopelijk vanavond ff een upgrade van de startpost.
Dus hier verder:
Nokia deel 4
Modjes hier mag dus een slotje op
Dus hier verder:
Nokia deel 4
Modjes hier mag dus een slotje op
[ Voor 8% gewijzigd door Gurneyhck op 05-06-2007 11:42 ]
Oepsmarkmg schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:44:
[...]
hmm okay dan ik snap niks meer van, waarom 2 dezelfde versies uitbrengen 1 met interne gps en ander zonder... geef het dan een ander versie nummer ofzow...
dit komt van hun site
Systeemvereisten toestel:
Een vrij slot voor een extra geheugenkaart
Bluetooth draadloze technologie
Optioneel: een GPRS verbinding om actuele verkeersinformatie te laden
Niet compatibel met Symbian UIQ, Symbian S60, Symbian S80, Symbian S90 of Microsoft Mobile
U dient te beschikken over een PC met een USB poort, een geheugenkaart lezer/schrijver, een geheugenkaart (512 MB) en een Bluetooth GPS ontvanger om dit product te gebruiken

had ik ook.. ik heb eerder een link gepost naar een forum waar alles wordt uitgelegt, om dit probleem te verhelpen moet je ff Activationkey.rar downloaden van die site, en dat bestand in je /system/apps/Route66/ te gooien. Dan werktie perfect.Melkbus schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:52:
Ik heb Route66 geinstalleerd, en de map (Benelux) in de goeie map gezet. Maar als ik nu de app zelf open, krijg ik heel even, ongeveer 1 sec., te zien " Welkom bij productactivatie, kies uit opties..." en dan springt ie meteen weer terug naar m'n toepassingen-menu.
Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

uuuhmz mensen? deel 4 is gestartRazor109 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:18:
[...]
had ik ook.. ik heb eerder een link gepost naar een forum waar alles wordt uitgelegt, om dit probleem te verhelpen moet je ff Activationkey.rar downloaden van die site, en dat bestand in je /system/apps/Route66/ te gooien. Dan werktie perfect.

Dit topic is gesloten.