Nokia N95 Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 62.497 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Anoniem: 218528 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:20:
Route 66 werkt! ook met interne GPS :)
Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 11:53
offtopic:
Je kunt die opmerking ook gewoon bij je reactie daarboven zetten he. Gebruik dus aub voortaan de edit-knop; danku! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 22:03

WoutF

Hoofdredacteur
IMadeLove2MyN95 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:02:
Volgens mij had ik precies dezelfde instellingen die je noemde. Resultaat was een bestand van 450 Mb (Six Feet Under s01e02, was 350 Mb, duurt 1 uur). Ik gebruik het alleen om via mijn tv films te kijken. Maar ik zal nog ff gaan prutsen met verschillende instellingen, dit was de eerste poging.
Volgens mij heb je een large profiel gekozen. Ik heb net House op 768 large omgezet, en dan is 40 minuten 285mb. Een uur zou dan uitkomen op bijna 450mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trillion
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
bedankt bruins3

Moet ik wel een nieuwe map aanmaken op sd kaartje in map afbeeldingen.
Bij instellingen wordt namelijk ook gevraagd een map aan te geven waar foto's opgeslagen dienen te worden. De map afbeeldingen op sd kaart, staat daar niet zelf bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
Gurneyhck schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:23:
[...]

offtopic:
Je kunt die opmerking ook gewoon bij je reactie daarboven zetten he. Gebruik dus aub voortaan de edit-knop; danku! :)
offtopic:
Ik snap niet wat je bedoeld? Ik reageerde op de post van iemand anders, die kan ik toch niet editen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
trillion schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:55:
bedankt bruins3

Moet ik wel een nieuwe map aanmaken op sd kaartje in map afbeeldingen.
Bij instellingen wordt namelijk ook gevraagd een map aan te geven waar foto's opgeslagen dienen te worden. De map afbeeldingen op sd kaart, staat daar niet zelf bij.
Onder instellingen staat de optie "gebruikt geheugen", kies hier de SD-kaart. Verder heb je optie "toevoegen aan album" en die kan op "nee" blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trillion
  • Niet online
bedankt Bruins 3, ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Bruins3 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:59:
[...]

offtopic:
Ik snap niet wat je bedoeld? Ik reageerde op de post van iemand anders, die kan ik toch niet editen?
offtopic:
Het ging erom dat je 2 posts achter elkaar plaatste, die je ook in één post kunt plaatsen. Je kunt toch iemand quoten, vervolgens daarop reageren. En dan in dezelfde post nog een andere post quoten en daar weer op reageren.
Snappie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
De N95 is gratis bij een Vodafone 27,50 + Internet Blox 9,50, dus niet bij 22,50.

Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/6272/mmau9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
Gurneyhck schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:31:
[...]

offtopic:
Het ging erom dat je 2 posts achter elkaar plaatste, die je ook in één post kunt plaatsen. Je kunt toch iemand quoten, vervolgens daarop reageren. En dan in dezelfde post nog een andere post quoten en daar weer op reageren.
Snappie? :)
offtopic:
Duidelijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221439

ik had/heb het probleem dat als ik route66 opstart dat het gewoon opstart maar na een paar seconden sluit programma weer af...... ik heb gelezen dat het misschien komt door verkeerde map van benelux die ik erin heb zitten...want je moet symbian soort ervan gebruiken..?kan dit kloppen? en zo ja wat voor naam heeft dan het bestandje of waar eindigt het ermee? en hoeveel MB is het map, dan weet ik zeker dat ik de juiste heb... bruins 3 aub :( help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 17:16
Er blijkt nieuwe firmware beschikbaar te zijn... ik weet alleen nog niet hoe en wat..las 't op howardforums.... keep you posted!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Hebben jullie die Route66 versie geinstalleerd ZONDER mappen, dus alleen een kaal programma van ca. 11MB? En zo ja, hoe hebben jullie bijv. Benelux of West-Europa erop geinstalleerd?

[ Voor 13% gewijzigd door sl1200 op 04-06-2007 12:59 ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sl1200 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:58:
Hebben jullie die Route66 versie geinstalleerd ZONDER mappen, dus alleen een kaal programma van ca. 11MB? En zo ja, hoe hebben jullie bijv. Benelux of West-Europa erop geinstalleerd?
ja dat had k eerst en toen kreeg je dat je resourse missing files..en toen heb ik maar zon benelux.prm map zelf op geheugenkaart gedaan....en toen werkte het wel maar valt na een paar seconden weer uit... moet je nou een benelux of west europa in zetten..? en hoe groot zijn ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
Ik denk dat er genoeg is gesproken over Route 66. Alle antwoorden op de vragen staan hier boven of op de voorgaande pagína's. Tip: gebruik de zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200915

-nickx- schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:57:
Er blijkt nieuwe firmware beschikbaar te zijn... ik weet alleen nog niet hoe en wat..las 't op howardforums.... keep you posted!
Hey in welke forum/topic las je dat precies? Ik heb net ook eventjes gezocht maar vond er niks over.
Ook in de software updater geeft ie aan dat er geen nieuwe firmware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bruins3 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:09:
Ik denk dat er genoeg is gesproken over Route 66. Alle antwoorden op de vragen staan hier boven of op de voorgaande pagína's. Tip: gebruik de zoekfunctie.
als je toch moeite neemt om wat te schrijven doe dan iets nuttigs... en route 66 is voor n95 nog niet eens 24 uur oud... geef dan ten minste antwoord op de vraag welke map je gebruikt...en hoe groot die is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Eindelijk ook dit toestel in mijn bezit. Voor de geïnteresseerden via de Vodafone Shop, gesyncd met een internetaanbieding van een 2-jarig €35 euro abo + Internet blox á €9,50, eerste jaar betaal je maar 24 euro geloof ik. De N95 kostte hierbij maar €95 euro, en ik kreeg geheel in tegenstelling tot mijn verwachtingen een niet-gesimlocked en niet-gebrandde N95 zonder slider probleem! De GPS-fix heb ik binnen een minuut na de firmware update. Een geweldig toestel naar mijn mening, de batterijduur viel me de eerste dag vies tegen na de eerste oplaadbeurt, maar sinds hij voor de tweede keer aan de lader hing is hij nu al 2 dagen meegegaan en staat nog steeds op volle streepjes hoewel ik het best intensief gebruik; filmpjes downloaden en kijken, aantal foto's maken, beetje GPS'en en mail ophalen. Ik vraag me nu af of de batterij indicator wel klopt }:O

Ben er in ieder geval dik tevreden mee. Heb nog SEVEN uitgeprobeerd, een push-email app. maar het mocht helaas niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Anoniem: 200915 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:18:
[...]

Hey in welke forum/topic las je dat precies? Ik heb net ook eventjes gezocht maar vond er niks over.
Ook in de software updater geeft ie aan dat er geen nieuwe firmware is.
http://www.howardforums.c...p?t=1153728&page=42&pp=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
Dit gaat over V11.0.026 die wij al een tijdje hebben en die nu eindelijk ook uit is gekomen voor de US versie van de N95.

Over Route 66: benelux.prm en die is 91,7 Mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Ik heb een mailtje onvangen nadat ik op internet op een veiling had geboden op de N95, in de 1ste mail wat hij stuurde bood hij me aan 3 maal N95 voor 600 $ plus 1 free. Mijn vraag is ; is het veilig om via Western Union te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ram50
  • Laatst online: 30-05 11:23
afgelopen zaterdag route66 'symbian europa' gekocht bij officecentre. € 69 (excl. b.t.w. incl.= € 82,11). Werkt prima met m'n tomtom bluetooth gps. Alleen met het afsluiten blijft de bluetoothverbinding aanstaan.
de helpdesk wist me net te melden dat binnen één á twee weken er een patch uitkwam om de interne gps te gebruiken en misschien dat dan ook dit bluetoothprobleem was opgelost. Moest nog even wachten. zei ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Anoniem: 195854 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:52:
Ik heb een mailtje onvangen nadat ik op internet op een veiling had geboden op de N95, in de 1ste mail wat hij stuurde bood hij me aan 3 maal N95 voor 600 $ plus 1 free. Mijn vraag is ; is het veilig om via Western Union te betalen?
Las laatst iets in de Panorama over oplichtingspraktijken en ik dacht (!) dat daar de naam Western Union bij genoemd werd, maar dat weet ik dus niet zeker! Even googlen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trillion
  • Niet online
nog steeds problemen met opslaan foto's.
Ik heb geheugenkaart geselecteerd in instellingen (opslaan in specifieke map: nee).

Krijg via bestandsbrowser op telefoon echter geen foto's te zien op memorykaartje.
Wel de map afbeeldingen etc, maar daar staan de recent genomen foto's niet in. (ook niet in andere mappen)

Hoe hebben andere mensen hun instellingen voor foto's staan??
Ook in gallerij komen nieuwe fotos er niet bij te staan.

Wat doe ik fout?

(geheugenkaart heeft nog meer dan genoeg vrije ruimte, dus daar ligt het niet aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Het enige dat ik weet over western union is dat het vaak wordt gebruikt door buitenlandse mensen. Bijvoorbeeld afrikanen of antilianen die hier werken en geld willen overmaken naar familie in afrika/antillen gebruiken dan Western Union. Ik denk dat dat opzich wel betrouwbaar is, maar de persoon van wie je die gsm's zogenaamd koopt niet. Klinkt als een erg louche deal en ik zou het je dan ook afraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Gurneyhck schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:07:
[...]

Het enige dat ik weet over western union is dat het vaak wordt gebruikt door buitenlandse mensen. Bijvoorbeeld afrikanen of antilianen die hier werken en geld willen overmaken naar familie in afrika/antillen gebruiken dan Western Union. Ik denk dat dat opzich wel betrouwbaar is, maar de persoon van wie je die gsm's zogenaamd koopt niet. Klinkt als een erg louche deal en ik zou het je dan ook afraden!
Idd, NIET DOEN!!!
Dit soort too-good-to-be-true aanbiedingen icm. Western Union zijn in 99% v/d gevallen oplichtingspraktijken.

Ik spreek uit eigen ervaring! (niet dat het bij mij tot zover kwam, maar na verder informeren kwam ik een berg mensen tegen die op internet klaagden opgelicht te zijn)

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Ook hier roept de ervaring met reptielen (weer wat anders) maar inderdaad!! NIET DOEN! ga 't er niet op wagen en laat het zoals het is! Ga op zoek naar wat anders op speurders of wat dan ook maar doe het niet! (kom dus ook niet hier terug in 't topic als je 't wel hebt gedaan :) !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217505

Ik wil graag de standaarnavigatie verwijderen, hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166294

Anoniem: 217505 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:18:
Onmogelijk, staat op de z-drive van je phone en daar kun je niets aan veranderen. Je kan enkel de inhoud ervan bekijken met de gepaste software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166294 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:27:
[...]

Onmogelijk, staat op de z-drive van je phone en daar kun je niets aan veranderen. Je kan enkel de inhoud ervan bekijken met de gepaste software.
Oke!

Hoe hebben de mensen hier de Route 66 laten werken?

Moesten jullie iets signed maken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Ik heb de volgende versie:
Route 66 Mobile, Symbian Series 60, Versie 7.3.468

installatie op geheugenkaart ging goed
ik start het op activatie ging goed
daarna opstarten krijg ik meldig of ik bluetooth gps in wil schakelen, nee dus
maar ik krijg daarna ook geen gps signaal

betekend dit dat ik geen ontvangst heb of dat gps gewoon niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

Anoniem: 217505 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:18:
smart2go installeren en dan mappen verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-08-2022
Vraagje: ik heb bij mijn leverancier al een tweetal keren een N95 teruggegeven ivm sliderproblemen, vandaag de tweede keer. Zitten er op scherm en cameralens in het geval van een nieuw toestel berschermplasticjes? Ik kan mij niet herinneren of dat bij de levering van de eerste N95 het geval was, maar die is in ieder geval helemaal goed dus die behoefde ook niet terug. Als er inderdaad beschermfolie op zit, dan heb ik twee keer een eerder ingeleverd toestel gekregen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

René20 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:03:
Vraagje: ik heb bij mijn leverancier al een tweetal keren een N95 teruggegeven ivm sliderproblemen, vandaag de tweede keer. Zitten er op scherm en cameralens in het geval van een nieuw toestel berschermplasticjes? Ik kan mij niet herinneren of dat bij de levering van de eerste N95 het geval was, maar die is in ieder geval helemaal goed dus die behoefde ook niet terug. Als er inderdaad beschermfolie op zit, dan heb ik twee keer een eerder ingeleverd toestel gekregen vrees ik.
Nee geen beschermfolie, niet eens op het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nope zitten geen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200915

Anoniem: 217505 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:33:
[...]

Oke!

Hoe hebben de mensen hier de Route 66 laten werken?

Moesten jullie iets signed maken of niet?
Ja ik ben er ondertussen al 2 uur mee aan het prutsen maar het wil maar niet lukken. Iemand anders misschien met signen wel aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het mot werken hoor annders w8 ikke op de site en koop hem

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 215701 op 04-06-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37
ik installeer nu Route66 mobile 7 v7.3.520

Zou die ook werken? Die lijkt nog nieuwer namelijk

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Anoniem: 200915 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:13:
[...]

Ja ik ben er ondertussen al 2 uur mee aan het prutsen maar het wil maar niet lukken. Iemand anders misschien met signen wel aan de praat gekregen?
Sorry maar lees inderdaad is wat beter dit forum terug.... Ik heb zelfs filmpje erop gezet da het gelukt is.. der is een versie zonder kaart... voor n95 staat er vaak bij... soms bij versie 468 en soms perongeluk 486... die sign je... je installeeerd de hap... op je (geheugenkaart) E:\system\apps\route66\maps\Benelux.prm (de benelux-map moet je zelf vinden)
als de mappen er nog niet staan dan creeer je die zelf. Dan start je de applicatie.. dan voor je een willekeurige 16 cijferige code in (als je de speciale versie hebt, die ik ook heb) en dan wacten tot ie signaal heft.. kan eerste keer alng duren, maar daarna gaat het super snel.. sneller dan met de nokia app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pr0beer het eens dan weet je het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the gheek
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-05 13:43
Voor de mensen die route 66 willen installen hier een link naar hoe je hem moet signen.
heb het ook gedaan en werkt perfect met interne gps.
je moet je bleutooth gps uitzetten je krijgt te zien NO GPS maar na enige tijg berekend hij je route en kan je aan de gang.

http://blog.isquare.nl/?p=216

geluk ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

the gheek schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:41:
Voor de mensen die route 66 willen installen hier een link naar hoe je hem moet signen.
heb het ook gedaan en werkt perfect met interne gps.
je moet je bleutooth gps uitzetten je krijgt te zien NO GPS maar na enige tijg berekend hij je route en kan je aan de gang.

http://blog.isquare.nl/?p=216

geluk ermee
Ziet er moeilijk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand niet eentje signen en dan op internet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Heeft iemand al geprobeerd om radio te luisteren via een A2DP headset? Je hebt natuurlijk geen kabel dan als antenne, ik vroeg me af of het mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221088

met signen wordtie gekoppelt aan je IMEI nummer, dus ik denk dat je zelf even stap voor stap moet doen. Mij is het ook gelukt, zo moeilijk is het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:11
Anoniem: 217505 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:02:
Kan iemand niet eentje signen en dan op internet zetten?
Dat is niet mogelijk, bij het signen moet je namelijk je imei-nummer invoeren ;)
Anoniem: 221439 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 02:46:
[...]

ik jou begrijpen :9 want heb nu t zelfde probleem :? t valt zo maar uit, na 1-2 sec....
heb je al een oplossing voor gevonden? laat me aub weten
Dit probleem is gemakkelijk op te lossen door te googlen, het heeft er mee te maken dat je route66 al een keer op je telefoon hebt geïnstalleerd. Ik had het ook, maar nu niet meer :D

[ Voor 47% gewijzigd door chapie op 04-06-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the gheek
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-05 13:43
Valt reuze mee alles wat je ervoor nodig hebt kan je er downloaden.
Dan eerst de signed applicatie installen en dan pas de kaarten erbij zetten.
Ik heb hem op de memocard geinstalleerd werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68976

Dit zou ik dus absoluut niet doen (ik ben namelijk laatst opgelicht met gewoon via de bank storten, voor een SE W850i)

Dus sowiezo niet online kopen tenzei paypal of iets dergelijks wordt geaccepteerd, en voor western union wordt altijd al gewaarschuwd dit NOOIT te doen, omdat 99% oplichterij is. |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 68976 op 04-06-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

faire4u schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:52:
Zoek eens op google naar western union + oplichting of western union + nigeria, dan weet je snel genoeg wat de aanbieder als bedoeling heeft....

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mau_Maus schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:38:
[...]

Sorry maar lees inderdaad is wat beter dit forum terug.... Ik heb zelfs filmpje erop gezet da het gelukt is.. der is een versie zonder kaart... voor n95 staat er vaak bij... soms bij versie 468 en soms perongeluk 486... die sign je... je installeeerd de hap... op je (geheugenkaart) E:\system\apps\route66\maps\Benelux.prm (de benelux-map moet je zelf vinden)
als de mappen er nog niet staan dan creeer je die zelf. Dan start je de applicatie.. dan voor je een willekeurige 16 cijferige code in (als je de speciale versie hebt, die ik ook heb) en dan wacten tot ie signaal heft.. kan eerste keer alng duren, maar daarna gaat het super snel.. sneller dan met de nokia app...
dus ligt de verbinding met gps aan de software????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 215701 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:23:
[...]

dus ligt de verbinding met gps aan de software????
Zo lijkt het. Misschien werkt het allen met die speciale download... maa rlijkt mij dat alle versies vanaf dat punt zouden moeten doen.. maar misshcien is deze versie ooit aangepast door iemand... vandaag gebruikt met naar school rijden. Werkte soepel en duidelijke aanwijzingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221671

hi mede N95 gebruikers. Afgelopen zaterdag ben ik ingegaan op de actie van mediamarkt met een gratis N95 maar wel vodafone branded.

Zonder het te weten heb ik via de normale manier geprobeerd om mijn toestel te updaten met de nieuweste firmware. Helaas is het niet gelukt en mijn toestel moest terug voor reparatie.

Nu lees ik op internet dat het mogelijk is om het te debranden. Heeft iemand dit al gedaan? Ik weet dat het niet mag want dan verander je de productcode. Maaaaaaaaar als je het nu wel doet, je update uitvoert en daarna je eigen product code invoert ?????????? Zal dat dan geen goeie oplossing zijn voor mensen met een branded toestel?

Iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HishamK
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-03 13:03
Anoniem: 78574 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:29:
[...]

Ik denk dat je dan voor 2 jaar verlengd hebt...
Als ik verleng met dezelfde specs dat komt ie voor 1 jaar op : 279 eurie voor 2 jaar op 159,50
nee hoor, topch echt 1 jaar

heb het ook al schriftelijk bevestigd gekregen van t-mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
HishamK schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:48:
[...]

nee hoor, topch echt 1 jaar

heb het ook al schriftelijk bevestigd gekregen van t-mobile...
Ik wou me vodafone abbo met 2 jaar verlengen, maar dan moest ik toch een hap geld bij leggen.
Jaa aanbiedingen van de website geleden weer is niet voor bestaande klanten.

Zit nu toch te twijfelen of ik de n73 dan maar niet moet nemen die ik wel gratis kon krijgen..
helaas is die wat minder dan de n95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

Allemaal wel leuk en aardig dat route 66 maar is het wel echt beter dan nokia routeplanner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216981

al dat gedoe met route 66, waarom niet gewoon gratis met nav4ll, werkt prima, ongeloofelijk veel mogenlijkheden, je moet alleen niet aan de instellingen van achtergrond licht veranderen..dit gaat automatisch uit na paar seconden, terwijl de duidelijke stem navigatie gewoon prima aanwijzingen geeft. Erg voordelig voor kort ritje van 1 uur of zo, terwijl ik met nokia maps continue beeld heb en de batterij in 2 uur leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 13:53
Ik heb WLan scanning uit staan, dit ivm langere standbytijd. Op standbyscherm staat "WLan scanning off". Zodra ik klik op deze regel dan zie ik "refreshing" en daarna het gevonden Accesspoint. Ik kan dan kiezen om wel of niet connectie te maken. Hierna blijft steeds te lezen dat er een accesspoint is gevonden, en soms "refreshing". Maw ik krijg niet meer te zien "WLan scanning off".

Ik vraag mij af of, ondanks dat WLan scanning nog steeds uit staat in de settings, de telefoon toch een vorm van scanning doet. En daarmee de standbytijd nadelig wordt beinvloedt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Anoniem: 216981 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:11:
al dat gedoe met route 66, waarom niet gewoon gratis met nav4ll, werkt prima, ongeloofelijk veel mogenlijkheden, je moet alleen niet aan de instellingen van achtergrond licht veranderen..dit gaat automatisch uit na paar seconden, terwijl de duidelijke stem navigatie gewoon prima aanwijzingen geeft. Erg voordelig voor kort ritje van 1 uur of zo, terwijl ik met nokia maps continue beeld heb en de batterij in 2 uur leeg is.
Hoe bedoel je, voordelig voor een ritje van 1 uur. Gratis is toch gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
abcor2003 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:36:
Ik heb de volgende versie:
Route 66 Mobile, Symbian Series 60, Versie 7.3.468

installatie op geheugenkaart ging goed
ik start het op activatie ging goed
daarna opstarten krijg ik meldig of ik bluetooth gps in wil schakelen, nee dus
maar ik krijg daarna ook geen gps signaal

betekend dit dat ik geen ontvangst heb of dat gps gewoon niet werkt?
Dan heb je niet de goede versie. Niet de versie voor de N95.
knny schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:21:
ik installeer nu Route66 mobile 7 v7.3.520

Zou die ook werken? Die lijkt nog nieuwer namelijk
Die werkt niet omdat die niet speciaal voor de N95 is gemaakt ook van de vorige versie bestaan twee soorten (zelfde versienummer). Een voor de N95, de ander voor bluetooth GPS.

[ Voor 26% gewijzigd door Bruins3 op 04-06-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
.

[ Voor 99% gewijzigd door Bruins3 op 04-06-2007 21:18 . Reden: Zoek de delete knop, niet gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-05 12:26
om route 66 te installeren, moet je zorge dat alle oudere versies ervan verwijderd zijn.

Hoe hem precies te installeren:

eff google op 'Route66 Mobile v7.3.486' levert als 4e resultaat op:

http://www.pxdxa.com/read.php?tid=38408

hier staat het uitgelegt...

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Echt mooi dat Route66 nu werkt met de interne GPS. Zelf even rondgereden net en moet zeggen dat ik het misschien nog wel beter vind dan de navigatiesoftware van Nokia. Het gaat allemaal iets sneller heb ik het idee. Ik moest nog wel uitvinden hoe het geluid aanging, maar dat was gewoon even de 9 indrukken.

Ook viel me op dat Route66 opeens 8 satallieten in de gaten hield, terwijl ik eerder las in dit forum dat de interne GPS maar maximaal 5 satallieten kan zien. Oftewel, de interne GPS van de N95 is helemaal zo slecht nog niet.

Wat ik mij nu afvraag, is deze versie van Route66 nou bewerkt zodat die wel met de interne GPS kan werken of doen alle versies het vanaf versie 7.3.486?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb route 66 nu signed gemaakt, nu ff benelux regelen.
Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 217505 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:08:
Ik heb route 66 nu signed gemaakt, nu ff benelux regelen.
Wat moet ik nu doen?
dit forum nog is lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

auto nemen en rijden gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221692

Hallo ik ben nieuw hier maar heb de volgende vraag..Ik heb sinds vandaag de n95 (vodafone via MM aanbieding.) In de specs van de N95 wordt onder andere aangegeven dat Synchronisatie via WLAN/Wifi mogelijk is. Echter in PC suite zie ik alleen onderstaande connectiemogelijkheden op mijn laptop:
- bluetooth
- infrarood
- kabel

Mijn vraag is is het nou mogelijk om te synchroniseren via wlan/wifi en zo ja moet je dan nog iets instellen en waar dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201627

Na een aantal dagen gepruld te hebben met de telefoon merkte ik vandaag (na nog meer prullen) dat in het 'hoofdmenu' het icoontje 'zoekopdracht' verdwenen is. In het menu staan nu nog maar 11 icoontjes afgebeeld ipv de gebruikelijke 12.

Heb al geprobeerd hem te resetten met de fabrieksinstellingen, maar nog immer ontbreekt het icoontje. Iemand enig idee hoe ik dit er weer terug in kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

menu-instrumenten--instellingen--algemeen--persoonlijk--standby modus ....daar vind je alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197239

Ik erger mij aan het fijt dat mijn Nokia N95 automatische e-mail berichten
verwijderd nadat ik ze heb gelezen. Soms niet direct maar nooit blijven ze staan.
Ik wil mijn N95 gewoon als hoofd e-mail client gebruiken. Dit omdat ik altijd
mobiel ben en vaak geen zin heb om mijn MacBook mee te sjouwen.
Weet iemand hoe ik dit kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214309

ik heb de display met die van de Samsung U600 vergeleken en het lijkt erop dat de dislplay kleuren van de Samsung beter is dan van de Nokia N95??? Terwijl de N95 kwa display beter is dan van de Samsung... deelt iemand mijn mening??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214309 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:17:
ik heb de display met die van de Samsung U600 vergeleken en het lijkt erop dat de dislplay kleuren van de Samsung beter is dan van de Nokia N95??? Terwijl de N95 kwa display beter is dan van de Samsung... deelt iemand mijn mening??
de nokia n80 heeft het beste display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Anoniem: 201627 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:41:
Na een aantal dagen gepruld te hebben met de telefoon merkte ik vandaag (na nog meer prullen) dat in het 'hoofdmenu' het icoontje 'zoekopdracht' verdwenen is. In het menu staan nu nog maar 11 icoontjes afgebeeld ipv de gebruikelijke 12.

Heb al geprobeerd hem te resetten met de fabrieksinstellingen, maar nog immer ontbreekt het icoontje. Iemand enig idee hoe ik dit er weer terug in kan krijgen?
Heb je toevallig onder instrumenten -> toep.beh. alle search items verwijderd of in het hoofdmenu direct onder opties "verwijderen" gekozen terwijl je zoekopdr. geselecteerd had ?
Zoja ... firmware even terugzetten via NSU. Zelfde versie is daar ook gewoon mee te overschrijven.

of klikje, al weet ik niet of daar ook de yahoo / live search bij in zit.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135796

Dat signen van de Route66, ik vind die tutorial erg onduidelijk,....kan iemand het hier simpeler uitleggen please ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit de hele dag met die Route 66 te vechten, heb m signed gemaakt, heb alles gedaan wat overal in Google staat en alsnog resources blabla je moeder nog wat opnieuw installeren brand maar lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok werkt hiero.de indeling van de mappen is belangrijk

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 215701 op 05-06-2007 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218653

Vraagje:

Wanneer ik inlog bij bepaalde sites via mobiel internet van mijn mobiele provider, onthoudt hij mijn inloggegevens niet. Sommige sites weer wel.

Wanneer ik inlog via wifi met mijn router, onthoudt hij bij alle sites mijn onloggegevens... totdat ik weer een keer heb ingelogd via mijn mobiele provider

Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat bij alle sites mijn inloggegevens bewaard blijven bij elke site?? Ligt dit aan de provider, of kan ik de n95 ergens instellen....? Cookies accepteer ik gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:34:
ok werkt hiero.de indeling van de mappen is belangrijk
Zou jij mij misschien kunnen uitleggen hoe het precies moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217505 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:24:
Ik zit de hele dag met die Route 66 te vechten, heb m signed gemaakt, heb alles gedaan wat overal in Google staat en alsnog resources blabla je moeder nog wat opnieuw installeren brand maar lekker.
OK, signed, maar moet Route66 op de telefoon of op de geheugenkaart geinstalleerd worden, of maakt het niet uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135796 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:20:
Dat signen van de Route66, ik vind die tutorial erg onduidelijk,....kan iemand het hier simpeler uitleggen please ? 8)7
Hier staat het allemaal volgens mij wat duidelijker:

http://bicellphone.com/ph...in-3rd-edition-s60-phones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je moet kijken 123456 staat er maar alleen 12345 dus nog ff de 6 bijvoegen .dus key nakijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218528

Hoe ik Route 66 werkend kreeg op m'n N95:

-N95 versie (7.3.468) gesignd met je imei-nummer
-formateer zowel microSD als N95 (#7370)
-installeer Route 66 op geheugenkaart
-maak een map aan in System>Apps>Route66, noem deze Maps en plaats hierin je Benelux.prm
(system map is een verborgen map)
-herstart je telefoon voor de zekerheid

als je dit alles volgt, zou Route 66 moeten werken

Even een tip voor iedereen die wel eens zijn telefoon een hardreset geeft, je kan online je contactpersonen beheren/synchroniseren via Zyb.com

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 218528 op 05-06-2007 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219884

ik krijg het niet voor elkaar om die map system te vinden:S klinkt misschien heel stom maar in de nokia phone browser is hij niet te zien zoals je hierboven al aangeeeft omdat hij verborgen is. Als ik de funtie show hidden files aanzet krijg ik hem nog steeds niet. Ik kan geen nieuwe map aanmaken met de naam system omdatie al bestaat (logisch) en direct invoeren in de adresbalk doetie ook niet.. wat zie ik even over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218528

Anoniem: 219884 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:37:
ik krijg het niet voor elkaar om die map system te vinden:S klinkt misschien heel stom maar in de nokia phone browser is hij niet te zien zoals je hierboven al aangeeeft omdat hij verborgen is.
ik heb 'm via usb aangesloten op m'n pc, op de pc kan je verborgen mappen iig wel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218653

Anoniem: 219884 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:37:
ik krijg het niet voor elkaar om die map system te vinden:S klinkt misschien heel stom maar in de nokia phone browser is hij niet te zien zoals je hierboven al aangeeeft omdat hij verborgen is. Als ik de funtie show hidden files aanzet krijg ik hem nog steeds niet. Ik kan geen nieuwe map aanmaken met de naam system omdatie al bestaat (logisch) en direct invoeren in de adresbalk doetie ook niet.. wat zie ik even over het hoofd?
Ik heb hetzelfde probleem, en de optie verborgen mappen laten zien is aangevinkt :?

Ik zie alle andere verborgen mappen op mijn pc wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218653 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 03:20:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, en de optie verborgen mappen laten zien is aangevinkt :?

Ja, het kan dus alleen met een cardreader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138779

Ondertussen al meer dan een maand in bezit en ik moet zeggen dat hij mij ontzettend goed bevalt...Heb wel last van het slider probleem maar laat hem wel een x repararen... Wat ik niet helemaal begrijp is dat Nokia nog steeds geen houder heeft voor dit toestel. Zou je toch wel verwachten ivm Navigatie...
Weet dat de Brodit er is maar wacht liever nog ff op Nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Laatst online: 27-05 09:14
heerlijke aanbieding van de mediamarkt,

simlock vrij, gratis, alleen geen nummerbehoud maar dat mag nie baten voor zo'n 'gratis' telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
[...]

Ik heb dit probleem niet. Ik sluit mijn telefoon aan via de usb met de modus "Gegevensoverdracht" (dus niet PC Suite) en dan zie je de geheugenkaart van de N95 als een extra harde schijf bij "Deze computer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bedankt voor het filmpje, het werkt idd, het is alleen niet de officielle versie maar door iemand aangepast volgens mij, ik heb al een tijdje dezelfde versie draaien, maar nu met de versie die hier ergens staat werkt het wel, ze hebben allebij dezelfde versie nummer alleen 1 werkt wel met interne muis en ander niet _/-\o_

battery gaat nu ook wat langer mee, paar keer helemaal leeg laten gaan, en nu haal ik 2 a 3 dagen.
je krijgt heel snel een melding dat de battery op is met nog maar 1 streepje maar de telefoon gaat dan nog zeker een uurtje mee met gps navi en bluetooth aan als je hem dan helemaal leeg laat gaan tot dat ie uitgaat en dan weer oplaad zal de battery langer mee gaan,

[ Voor 28% gewijzigd door Slux op 05-06-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
lauw8 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:05:
Echt mooi dat Route66 nu werkt met de interne GPS. Zelf even rondgereden net en moet zeggen dat ik het misschien nog wel beter vind dan de navigatiesoftware van Nokia. Het gaat allemaal iets sneller heb ik het idee. Ik moest nog wel uitvinden hoe het geluid aanging, maar dat was gewoon even de 9 indrukken.

Ook viel me op dat Route66 opeens 8 satallieten in de gaten hield, terwijl ik eerder las in dit forum dat de interne GPS maar maximaal 5 satallieten kan zien. Oftewel, de interne GPS van de N95 is helemaal zo slecht nog niet.

Wat ik mij nu afvraag, is deze versie van Route66 nou bewerkt zodat die wel met de interne GPS kan werken of doen alle versies het vanaf versie 7.3.486?
Deze versie is speciaal voor de N95. Ik heb bij een webshop al gezien dat dit in combinatie met de N95 werd verkocht, dus ik vermoed dat deze eigenlijk alleen voor de koppelverkoop bedoeld is. De losse verkoopversie komt over enkele weken. Bij deze versie ik het ook niet mogelijk om gebruik te maken van een bluetooth GPS. De nieuwste versie voor bluetooth is 7.3.520.
[...]

Het is geen verborgen map, maar een systeemmap (ander vinkje bij de instellingen)

[ Voor 13% gewijzigd door Bruins3 op 05-06-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bruins3 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:20:
[...]

Deze versie is speciaal voor de N95. Ik heb bij een webshop al gezien dat dit in combinatie met de N95 werd verkocht, dus ik vermoed dat deze eigenlijk alleen voor de koppelverkoop bedoeld is. De losse verkoopversie komt over enkele weken. Bij deze versie ik het ook niet mogelijk om gebruik te maken van een bluetooth GPS. De nieuwste versie voor bluetooth is 7.3.520.
de officiele versie is nog niet uit, die is de zelfde versie als die al uit is maar dan door iemand aangepast.
de zelfde versie maar dan niet voor de N95 heeft wel de bluetooth optie

route66.mobile.v7.3.486.n95_unsigned geen bluetooth
route66.mobile.v7.3.486 wel bluetooth

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 05-06-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
markmg schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:24:
[...]

de officiele versie is nog niet uit, die is de zelfde versie als die al uit is maar dan door iemand aangepast.
de zelfde versie maar dan niet voor de N95 heeft wel de bluetooth optie

route66.mobile.v7.3.486.n95_unsigned geen bluetooth
route66.mobile.v7.3.486 wel bluetooth
Zie hier:
http://www.gadgetsandgood...91efd7b168126d6329b781bee

Het is niet door iemand aangepast (ik denk niet dat iemand dat kan of hij moet de sourcecode hebben van R66), maar als pre-sale in de koppelverkoop.

[ Voor 12% gewijzigd door Bruins3 op 05-06-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bruins3 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:30:
[...]

Zie hier:
http://www.gadgetsandgood...91efd7b168126d6329b781bee

Het is niet door iemand aangepast (ik denk niet dat iemand dat kan of hij moet de sourcecode hebben van R66), maar als pre-sale in de koppelverkoop.
hmm okay dan ik snap niks meer van, waarom 2 dezelfde versies uitbrengen 1 met interne gps en ander zonder 8)7 ... geef het dan een ander versie nummer ofzow...

dit komt van hun site
Systeemvereisten toestel:

Een vrij slot voor een extra geheugenkaart
Bluetooth draadloze technologie
Optioneel: een GPRS verbinding om actuele verkeersinformatie te laden
Niet compatibel met Symbian UIQ, Symbian S60, Symbian S80, Symbian S90 of Microsoft Mobile
U dient te beschikken over een PC met een USB poort, een geheugenkaart lezer/schrijver, een geheugenkaart (512 MB) en een Bluetooth GPS ontvanger om dit product te gebruiken

[ Voor 30% gewijzigd door Slux op 05-06-2007 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201627

wimmel_1 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:37:
[...]

Heb je toevallig onder instrumenten -> toep.beh. alle search items verwijderd of in het hoofdmenu direct onder opties "verwijderen" gekozen terwijl je zoekopdr. geselecteerd had ?
Zoja ... firmware even terugzetten via NSU. Zelfde versie is daar ook gewoon mee te overschrijven.

of klikje, al weet ik niet of daar ook de yahoo / live search bij in zit.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik het heb verwijderd. Heb inmiddels de nieuwste software van de nokia site erop gezet en het icoontje is terug, gelukkig. Had alleen geen backup gemaakt, wist niet dat ie de nummers ook zou wissen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 10:33
Ik heb Route66 geinstalleerd, en de map (Benelux) in de goeie map gezet. Maar als ik nu de app zelf open, krijg ik heel even, ongeveer 1 sec., te zien " Welkom bij productactivatie, kies uit opties..." en dan springt ie meteen weer terug naar m'n toepassingen-menu.
Hebben meer mensen dit probleem?
Het maakt niet uit of ik Route66 op m'n telefoongeheugen of op m'n kaart installeer...

strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Oké nieuw topic is open. Maar nog niets veranderd, er kwam gisteren wat tussen namelijk. Hopelijk vanavond ff een upgrade van de startpost.
Dus hier verder:
Nokia deel 4

Modjes hier mag dus een slotje op :)

[ Voor 8% gewijzigd door Gurneyhck op 05-06-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
markmg schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:44:
[...]

hmm okay dan ik snap niks meer van, waarom 2 dezelfde versies uitbrengen 1 met interne gps en ander zonder 8)7 ... geef het dan een ander versie nummer ofzow...

dit komt van hun site
Systeemvereisten toestel:

Een vrij slot voor een extra geheugenkaart
Bluetooth draadloze technologie
Optioneel: een GPRS verbinding om actuele verkeersinformatie te laden
Niet compatibel met Symbian UIQ, Symbian S60, Symbian S80, Symbian S90 of Microsoft Mobile
U dient te beschikken over een PC met een USB poort, een geheugenkaart lezer/schrijver, een geheugenkaart (512 MB) en een Bluetooth GPS ontvanger om dit product te gebruiken
Oeps 8)7 . Mogelijk ik het een gelekte versie voor de uiteindelijke retailversie. Ik ben er van overtuigd dat deze versie niet door iemand aangepast is, maar van route66 zelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-05 12:26
Melkbus schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:52:
Ik heb Route66 geinstalleerd, en de map (Benelux) in de goeie map gezet. Maar als ik nu de app zelf open, krijg ik heel even, ongeveer 1 sec., te zien " Welkom bij productactivatie, kies uit opties..." en dan springt ie meteen weer terug naar m'n toepassingen-menu.
Hebben meer mensen dit probleem?
Het maakt niet uit of ik Route66 op m'n telefoongeheugen of op m'n kaart installeer...
had ik ook.. ik heb eerder een link gepost naar een forum waar alles wordt uitgelegt, om dit probleem te verhelpen moet je ff Activationkey.rar downloaden van die site, en dat bestand in je /system/apps/Route66/ te gooien. Dan werktie perfect.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 16:18
8)7 |:(
Razor109 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:18:
[...]

had ik ook.. ik heb eerder een link gepost naar een forum waar alles wordt uitgelegt, om dit probleem te verhelpen moet je ff Activationkey.rar downloaden van die site, en dat bestand in je /system/apps/Route66/ te gooien. Dan werktie perfect.
uuuhmz mensen? deel 4 is gestart ;) :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Nokia N95 Deel 4

Daar verder graag!
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.