Nokia N95 Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.628 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:16:
Ter Info:

De Nokia cakit CK-20W is gemonteerd, deze carkit werd op de finse site wel als competable aangeboden bij de N95 in tegenstelling tot de nederlandse site.

De meegeleverde kabel met laadsnoer en mp3 aansluiting zijn in gebruik.
De stereo uitgang van de carkit is verbonden met de radio.
De mono uitgang loopt naar de meegeleverde speaker.

De N95, telefoongesprekken lopen nu via de mono meegeleverde luidspreker. (BT)

Muziek wordt STEREO!!! gespeeld via Bluetooth (Niet de kabel gebruiken!) Dit geeft problemen als er gebeld wordt.
Zowel met de telefoon, als met de bluetooth knop is de telefoon te bedienen. Leuk is ook dat je nu vanaf je achterbank of buiten je auto, de muziek en de volume kan kan regelen.
Overigens kan op de losse 3.5 mm kabel kan nog een mp3 speler worden aangesloten.

Geluid en bediening is geweldig, supercarkit zeker een aanrader voor N95 bezitters.

De houder is een universele nokia houder. Dit is niet de beste oplossing omdat de toetsen aan de zijkant wel eens ingedukt worden. Hiervoor zoek ik nog naar een oplossing.
Ik heb er hier nu ook een liggen maar heb toch nog wat vragen aan je voordat ik hem ga monteren.

- Er zit maar één geluidsuitgang op, de 3,5mm stereo jack. Ik neem aan dat je deze hebt gebruikt om een stereo-verbinding te maken naar je autoradio en de mono speaker paralel hebt geschakeld met het linker of rechter kanaal?

- Blijkbaar heeft jouw autoradio een audio-in. Of gebruik je hiervoor de CD-ingang?

- Moet je dan niet iedere keer je radio handmatig omschakelen naar deze betreffende ingang?

Ik heb er nu een Parrot MK6000 in zitten en deze heeft een ingebouwde versterker. Als ik de play toets op het bedieningspaneeltje druk (of via het toestel), dan zet hij mijn radio in de mute stand en schakelt de speakers om van de radio naar de eindversterker van de carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb hem ook gekocht, samen met een Hi30 eindeloos online abbo
Heb geen probleem met de slider, was trouwens de laatste die ze hadden bij de BC in Enschede, ga ff verrder spelen ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Is het iemand al gelukt om Route66 te installeren? Zag op een Duits forum dat het wel kan
http://www.telefon-treff....&perpage=15&pagenumber=10

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet er toevallig wat nou het verschil is tussen KPN Mobiel en KPN Hi? Welk van de twee kan ik nou het beste nemen met de Nokia N95, ik bel en sms veel! En met de N95 ga ik ook veel GPRS gebruiken denk ik, dus zo'n onbeperkt GPRS abbonement neem ik er zeker bij. Ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is vast al langs geweest hier ergens maar toch...

Heb nu 1.5 maand een N95 met versie 11.0.0.26 maar ik krijg niet de GPS aan de praat, krijg max 5 satelieten te zien maar kan geen lokatie bepalen, opzich jammer... heeft iemand een oplossing, heb ook nav4all eropstaan maar dat werkt ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Ik heb Route66 ook geinstalleerd, maar het werkt niet met de interne GPS van de N95. Maar de software zelf werkt dus wel prima.
Het is wachten op een update van Route66 die voor de zomer waarschijnlijk nog komt!

Ze zeggen dat dat filmpje, waarop te zien is dat Route66 wel werkt met de interne GPS, nep is. Ik heb het idee dat het wel echt is, maar dat het alleen werkt met de juiste versie, taal en andere toevalligheden.

[ Voor 33% gewijzigd door lauw8 op 01-06-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen,

Mag ik jullie misschien vragen waar jullie de Warm Graphite vandaan halen?? Ik zie alleen maar NSP staan voor de rest niks..... (welke NSP bedoelen jullie dan als tenminste NSP = Nokia Service Point is....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:12:
Hoi mensen,

Mag ik jullie misschien vragen waar jullie de Warm Graphite vandaan halen?? Ik zie alleen maar NSP staan voor de rest niks..... (welke NSP bedoelen jullie dan als tenminste NSP = Nokia Service Point is....)
KPN Business Center verkoopt Warm Graphite! Verder weet ik het zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SimonusN95 Bedankt, maar waar precies light die KPN business center?? En hoeveel zou het kosten...
Zijn er mensen die een dichtbijzijnde winkel (naast Wassenaar) en goedkope versie van de "Warm Graphite" (ricthing 20 euro) weten , dat zal wel heel erg mooi zijn!

Alvast heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:29:
SimonusN95 Bedankt, maar waar precies light die KPN business center?? En hoeveel zou het kosten...
Zijn er mensen die een dichtbijzijnde winkel (naast Wassenaar) en goedkope versie van de "Warm Graphite" (ricthing 20 euro) weten , dat zal wel heel erg mooi zijn!

Alvast heel erg bedankt!
Die Business Centers heb je op verschillende plaatsen in Nederland volgens mij, en dat is van KPN, dus ik denk dat je bij gewone KPN winkels zoals Primafoon ook de N95 wel in Warm Graphite kan krijgen. Anders ga even shoppen bij jou in de buurt, vast wel een winkel die ze heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Modbreak:C'est Warez! :@

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 17:50 ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:05:
[...]

die grrote klok waar vind ik die?????ik zocht maar vind het even niet
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, waar kan je instellen dat je klok zo groot weergegeven word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:56:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, waar kan je instellen dat je klok zo groot weergegeven word?
dit is een programma "large screensaver", niet standaard van nokia.
deze moet je zelf downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:35:
[...]

dit is een programma "large screensaver", niet standaard van nokia.
deze moet je zelf downloaden en installeren.
Je kan hem hier vinden:
http://www.martin.st/software/#largetime

3rd edition maar is wel een beta dus weet niet of ie werkt.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Modbreak:Crack, serial, of truc; het is allemaal hetzelfde: Zwaar verboden op GoT! :@

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

briljant !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik heb de minder legale versie van Route66 gedownload en deze versie werkt inderdaad met de interne GPS.

[ Voor 6% gewijzigd door Bruins3 op 01-06-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bruins3 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:45:
Ik heb de minder legale versie van Route66 gedownload en deze versie werkt inderdaad met de interne GPS.
- doe mij die link ..... en een korte beschrijving erbij hoe te installeren ?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mensen, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zullen we met ze allen weer gezellig ontopic gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:49:
Mensen, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zullen we met ze allen weer gezellig ontopic gaan?
... ONS de link .... ok , wordt verder offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Warez, kaken; iets zegt me dat dit 'informatieve verhaaltje' niet mag!

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 20:22

WoutF

Hoofdredacteur
wimmel_1 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:50:
[...]

Kwam hier op Tweakers onderstaande link tegen met daarin de instelingen voor SUPER. En ze werken ook echt SUPER dan.

RommelD in "Het Nokia N73 Topic Deel 5"
Ik heb ze geprobeerd, en het werkt inderdaad goed! Alleen werkt het niet als ik 16:9 wil doen. Ik heb wat TV series die ik wil omzetten (origineel is HDTV breedbeeld) en in 4:3 geeft dat natuurlijk balken.

Heeft iemand hier er al ervaring met 16:9 omzetten? Welke resolutie kan ik dan het beste gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-07 09:20
lauw8 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:11:
Ik heb Route66 ook geinstalleerd, maar het werkt niet met de interne GPS van de N95. Maar de software zelf werkt dus wel prima.
Het is wachten op een update van Route66 die voor de zomer waarschijnlijk nog komt!

Ze zeggen dat dat filmpje, waarop te zien is dat Route66 wel werkt met de interne GPS, nep is. Ik heb het idee dat het wel echt is, maar dat het alleen werkt met de juiste versie, taal en andere toevalligheden.
Kennelijk zit er toch (heel binnenkort?) een officiële en originele versie van Route66 voor onze N95 aan te komen: kijk hier maar eens.

Kan TomTom m.i. niet achterblijven, anders zijn ze wel heel domdom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Mfpower

In dubio

Poeh schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:01:
[...]
En je maakt je geen zorgen over die 50 MB?
Jawel, maar ik ben geen mobiele 'streamer' of 'downloader'. Slechts incidenteel. Daarbij denk ik dat de 50MB niet zo heet wordt gegeten als ie wordt opgediend; dat risico wil ik wel nemen. De enige andere alternatieven zijn T-Mobile, maar met die snelheid heb je geen UMTS nodig. Eigenlijk geldt dat ook voor Hi; te langzaam maar ook staan er volgens mij nogal wat poortjes dicht. Dit was wel het laatste wat ik erover zeg want hier zijn andere topics voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
De N95 graphite is ook bij The Phone House in een limited edition verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier werkt Route66 al gewoon op de N95. Er is een versie op 'de markt' die werkt met de internet GPS. Maar heb toch liever TomTom, dus nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:41:
Hier werkt Route66 al gewoon op de N95. Er is een versie op 'de markt' die werkt met de internet GPS. Maar heb toch liever TomTom, dus nog even geduld.
internet GPS ?:P haha.. ja bij mij werkt die ene versie ook :D Een gps signaal/fix.. duurde wel even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:46:
[...]

internet GPS ?:P haha.. ja bij mij werkt die ene versie ook :D Een gps signaal/fix.. duurde wel even...
Welke versie werkt met de interne gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:46:
[...]

Haha oeps, het betreft in ieder geval versie 7.3.468 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik probeerde straks de N95 te verbinden met een ingebouwde carkit in de auto (Toyota Avensis met bluetooth 0.96 of 1.0) Maar het lukte niet om te verbinden met de auto. Dit waarschijnlijk omdat de N95 bluetooth versie 2.0 heeft. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonnyh
  • Laatst online: 29-04-2021
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 00:46:
Heb de telefoon sinds vrijdag in mijn bezit. Uiteindelijk via een aantal vage kortingen bij BC gekocht voor 219,95 E, bij verlenging van 2 jaar van mijn HI E25. Kreeg 120E korting voor Eindeloos online, 60E vanwege mijn retentiecode (hangt af van belgedrag en tijd dat je abonnee bent).

Ik vond het prijsverschil tussen verschillende winkels erg groot: bij Primafoon kon men mij na wat zeuren 50 E korting geven (op basis van retentiecode) en kon ik de telefoon voor 409,95 (210 E verschil met BC!!) krijgen. Er kon uberhaupt geen korting gegeven worden voor het afsluiten van 2 jaar Eindeloos online. Andere winkels waren ook een stuk duurder en de Laagste Prijs Garantie van The Phone House bleek ineens niet meer zo gegarandeerd toen ik met een papiertje van BC aankwam waarop stond dat ik de telefoon daar voor 219,95 kon krijgen, ;). Toen moest er eerst contact opgenomen worden met Region Manager (o.i.d.) en bleek het toestel niet meer op voorraad te zijn :p.

Anyway, ik heb de telefoon dus en ben er heel blij mee :) Alles werkt naar behoren en van de hier genoemde klachten heb ik nog geen last gehad. De speling in de slider is werkelijk minimaal, als ik er hier niet over had gelezen had ik het uberhaupt niet gemerkt. Twee zaken die mij opvielen: de telefoon had al out-of-the-box de nieuwste firmware (.26) en de eerste GPS fix kreeg ik in de tuin in minder dan 2 minuten, werkelijk (nagenoeg) tot op de meter nauwkeurig. Daarna steeds razendsnelle fix, zelfs binnenshuis in de buurt van een raam. Misschien heb ik een toestel uit een nieuwe batch?

Komende week ga ik een carkit in laten bouwen. Iemand toevallig al een carkit aangeschaft voor deze telefoon? Ik wil in principe de originele Nokia carkit en het geluid van telefoongesprekken (en dus ook muziek, navigatie et cetera) over de speakers in mijn wagen laten gaan. Ik weet dat dit mogelijk is en er ook verschillende mogelijkheden voor zijn, vandaar mijn vraag.
Ik heb hem in combinatie met de nokia ck-7w, als je autoradio het toelaat gaat hij over de speakers, erg tof joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:30:
[...]

Haha oeps, het betreft in ieder geval versie 7.3.468 !
Klopt die versie is het... alleen als je er naar zoekt kunnen de laatste 2 getallen wel is omgewisseld zijn... namelijk: v7.3.486

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Laatst online: 21-02 14:31
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:58:

als ik een Taak invoer geeft hij in het opneningsscherm op de dag dat de taak uitgevoerd dient te worden geen items vandaag!? terwijl dit bij alle andere optie´s wel zo is bv verjaardagen/vergaderingen ect.
In de regels daaronder (in het beginscherm) neemt hij echter wel de totaal aantal taken op en ook het alarm ect werkt gewoon alleen het is vervelend als er staat dat je vandaag geen taken hebt terwijl dat wel zo is!!!
Mijn taken komen in het active-standby scherm tussen agenda-items en WLAN scan.
Volgens mij staan taken los van je agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Laatst online: 21-02 14:31
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:10:
e65 water vind ik echt een mooi thema de kleuren passen goed bij de lichtjes van de nokia n95

http://www.zedge.net/themes/1187/nokia-n95-themes/
NEEE! waarom nou weer een windowslogo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* ; klagen kan in LA

Oh ja, ontopic...de 5 mp versie is geresised idd...
vandaag ook mn 2 dagen oude N95 teruggebrqacht naar Mediamarkt ( waar ik heb gewerkt en dus iedereen ken en goodwill heb :-)) vanwege:
-Slider
-Brakke accu ( 24uur houd hij het niet vol)
-Gekraak in videos
-Lousy software

greetz Annakin

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
@ Annakin

denk aan je hart en nog een tip....de mods voeren slechts een beleid uit, dus je zal je klacht moeten neerleggen bij de beleidsmakers ;) En over die andere warez, als dat freewarez zijn is er inderdaad geen probleem, een link naar een torrent van Route66 is wel illegaal, aangezien Route66 een commercieel programma is. En als je dan zo graag linkjes naar illegale warez wilt...er zijn zat sites waar ze wel gepost worden, ga je daar toch lekker posten. Niemand verplicht je hier te posten of te lezen, maar jij verplicht jezelf wel aan de huisregels die hier gelden door je te registreren op tweakers....

OT:

Ik heb nog een vraagje over de N95, heb hem al een keer eerder gesteld maar geen antwoord gekregen/gevonden. Is het mogelijke op met een N95/symbiantelefoons je smsjes op te slaan op je pc?
Of iig dat je ze kan backuppen en ze weer terug kan zetten als je een update doet?

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de standaard navigatie van de N95 kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 02:43:
De illegale versie van Route66, die te vinden is op de piratentorrent zijde, werkt perfect.....
zonder interne gps.... althans ik krijg het niet aan de praat, tomtom is nog het best voor de N95.
die versie is al bijna een maand uit

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 02-06-2007 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markmg schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 08:00:
[...]

zonder interne gps.... althans ik krijg het niet aan de praat, tomtom is nog het best voor de N95.
Bedoel je dat er een versie van TomTom is die werkt met de interne GPS???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 08:13:
[...]

Bedoel je dat er een versie van TomTom is die werkt met de interne GPS???
Nee, sorry, bedoelde dat tomtom nog het beste werkt op de N95, voor zo ver ik heb getest werkt nog geen 1 van de wat grotere navies op de N95 met interne muis, hoeft van mij ook niet echt want die interne muis stelt niet veel voor . dat navigon lijkt mij wel mooi alleen is daar weinig over te vinden, dus of het goed werkt???? .....

[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 02-06-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Backpacker schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 03:15:
Ik heb nog een vraagje over de N95, heb hem al een keer eerder gesteld maar geen antwoord gekregen/gevonden. Is het mogelijke op met een N95/symbiantelefoons je smsjes op te slaan op je pc?
Of iig dat je ze kan backuppen en ze weer terug kan zetten als je een update doet?
Via Nokia PC-suite kan dat inderdaad, heb ook wel eens een aantal belangrijke berichtjes opgeslagen op de PC (uitprinten kan dan ook).

Volgens mij kun je dit automatisch doen (complete backup), maar omdat het mij maar om een paar ging heb ik ze gewoon via "drag and drop" naar een map op de computer gesleept.
Heb dat programma nu even niet bij de hand, maar ga maar even in de Help-functie van PC-suite neuzen, dan vind je de oplossing die jou past vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Niet online
Er komt op korte termijn een versie van route66 die zou moeten werken met de interne gps heb ik me laten vertellen. Zal deze dan ook sneller een fix krijgen of ligt dat puur aan de gps chip dat dat zo lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang duurt het ook weer niet hoor.in iedergeval de foon open zetten.ik was in spanje en alles werkte perfect.leuk de filmpjes en de fotooooos

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Niet online
het is wat jij lang vindt... stond laats voor station leiden (redelijk open ruimte) heb em aangezet en opengezet. bijna een hele sigaret gerookt tot er een fix was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ligt aan de gebruikte GPS module (SIRF2, Iemand??). Met de firmware upgrade van het toestel naar versie 11.0.0.26 is 'ie overigens wel iets sneller geworden.
Naar mijn idee is de fix wél sneller als je in de opties van "kaarten" onder "weergeven" even keer de sateliet info opvraagt, al kan dit naturlijk ook "psychisch" zijn ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die GPS chip is bagger idd, het mocht weer niks kosten bij Nokia. Hier zit een qualcom (weet niet of ik het zo goed zeg?) in, waarom nou niet gewoon SIRFIII? Nokia weet ook dondersgoed dat dit het beste is.

Een fix duurt bij mij ook belachelijk lang. De tijd dat ik op een fix moet wachten had ik ook al zo'n beetje op de plek van bestemming kunnen zijn incl. zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met unsigned naar signed zetten???hoe werkt dit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:24:
iemand ervaring met unsigned naar signed zetten???hoe werkt dit???
http://blog.isquare.nl/?p=216

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukt thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:47:
Die GPS chip is bagger idd, het mocht weer niks kosten bij Nokia. Hier zit een qualcom (weet niet of ik het zo goed zeg?) in, waarom nou niet gewoon SIRFIII? Nokia weet ook dondersgoed dat dit het beste is.

Een fix duurt bij mij ook belachelijk lang. De tijd dat ik op een fix moet wachten had ik ook al zo'n beetje op de plek van bestemming kunnen zijn incl. zoeken.
Nee bagger is het niet, maar goed is anders. Sirfstar III is inderdaad een stuk beter, maar kost ook een stuk meer. Het is ook allemaal zo klein, er zijn weinig telefoons met een Sirf III-chip. Bij mij duurt een fix overigens nooit echt lang, hooguit 1,5 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
markmg schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 08:00:
[...]

leuf schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:24:
Er komt op korte termijn een versie van route66 die zou moeten werken met de interne gps heb ik me laten vertellen. Zal deze dan ook sneller een fix krijgen of ligt dat puur aan de gps chip dat dat zo lang duurt?
Die en versie die eerder genoemd werd werkt gewoon met de interne GPS. Zeker de eerste keer kan het lang duren. Ik dacht eerst ook dat het een hoax was... bedoel waarom komt er nog een speciale versie van route66 voor de N95 volgens Smartponeshop

Misschien is die nog beter afgestemd op de N95, maar het werkt dus echt. Anders krijg je weer zo welles nietus verhaal.. als het bij jou niet werkt doe je schijnbaar toch iets fout... Want bij mij en andere werkt het wel.

------------

Nog wat anders, was het nou zo dat meerdere mensen hun fonts konden veranderen op hun nederlandse toestel (simlock vrij)? Mij lukt het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Van de week de volgende mail gestuurd naar TomTom:
Hallo,

Ik heb reeds veel gelezen over de interne GPS van de N95 en de software van TomTom. Deze blijken niet samen te kunnen werken. Nu heeft er al iemand van een forum een vraag gesteld en daar een standaard antwoord op gekregen: "kijk in de compatibilty lijst". Is er echter een planning voor een update, zodat de N95 WEL met TomTom gaat werken? Indien dit niet het geval zal ik op zoek moeten naar een ander product.
Vandaag kreeg ik het volgende antwoord terug:
Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.

Wij zijn niet op de hoogte van plannen om de N95 te ondersteunen. Onze testafdeling test ieder nieuw toestel maar voor de N95 zal onze NAVIGATOR software aangepast moeten worden. Hier gaat enige tijd overheen en helaas kunnen wij nu nog niet voorspellen wat de uitkomst van het testen is.

Daarom worden klanten verwezen naar de compatibiliteitslijst. Hier vindt u de meest recente lijst van toestellen die wij ondersteunen.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 02:43:
[mbr]*knip* ; klagen kan in LA[/]

Oh ja, ontopic...de 5 mp versie is geresised idd...
vandaag ook mn 2 dagen oude N95 teruggebrqacht naar Mediamarkt ( waar ik heb gewerkt en dus iedereen ken en goodwill heb :-)) vanwege:
-Slider
-Brakke accu ( 24uur houd hij het niet vol)
-Gekraak in videos
-Lousy software

greetz Annakin
Dat gekraak tijdens video's.. is dat niet gewoon een super zuiver ontvangst. Ik heb dat namelijk ook en ik wen er als het ware een beetje aan. Of is het nu weg?
Btw die accu.. dat is dus bij iedereen.. mijne gaat ook niet langer dan 24 uur mee. Ja als ik hem niet aanraak. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Niet online
Mau_Maus schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 13:59:
[...]

[...]

Die en versie die eerder genoemd werd werkt gewoon met de interne GPS. Zeker de eerste keer kan het lang duren. Ik dacht eerst ook dat het een hoax was... bedoel waarom komt er nog een speciale versie van route66 voor de N95 volgens Smartponeshop

Misschien is die nog beter afgestemd op de N95, maar het werkt dus echt. Anders krijg je weer zo welles nietus verhaal.. als het bij jou niet werkt doe je schijnbaar toch iets fout... Want bij mij en andere werkt het wel.

------------

Nog wat anders, was het nou zo dat meerdere mensen hun fonts konden veranderen op hun nederlandse toestel (simlock vrij)? Mij lukt het nog steeds niet.
heb het niet over een versie die ik ergens van het net kan trekken en ik eindeloos moet gaan uitzoeken over hoe het werkt dus dat heb ik ook nog niet geprobeerd. Het gaat mij om de officiele Route66 versie die binnen twee weken waarschijnlijk verschijnt. Mijn vraag is of die sneller een fix heeft dan de Nokia maps.
Wat ik dus eignelijk bedoel is of de fix zolang duurt vanwege crappy software van Nokia of dat het komt door de crappy GPS chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:33:
[...]

Dat gekraak tijdens video's.. is dat niet gewoon een super zuiver ontvangst. Ik heb dat namelijk ook en ik wen er als het ware een beetje aan. Of is het nu weg?
Btw die accu.. dat is dus bij iedereen.. mijne gaat ook niet langer dan 24 uur mee. Ja als ik hem niet aanraak. :')
Mijn batterij gaat makkelijk 4 dagen mee, incl smsen, bellen, en half GPS.
Heb wel de nieuwe firmware misschien dat het daardoor komt? Een GPS fix duurt hier hooguit 45 seconden. _/-\o_

Nog een kleine melding tussen neus en lippen door ;).
Ik ben naar NSP gegaan voor m'n slider, ze hadden een oplossing zeiden ze. De complete slide zou vervangen worden. Daar aangekomen had deze exact hetzelfde. Het word een beetje weggelachen en gezegd dat elke slidefoon dit probleem heeft. Complete onzin natuurlijk. Ik ga nu zelf wel aan de slag met wat tape.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuf schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:58:
[...]

heb het niet over een versie die ik ergens van het net kan trekken en ik eindeloos moet gaan uitzoeken over hoe het werkt dus dat heb ik ook nog niet geprobeerd. Het gaat mij om de officiele Route66 versie die binnen twee weken waarschijnlijk verschijnt. Mijn vraag is of die sneller een fix heeft dan de Nokia maps.
Wat ik dus eignelijk bedoel is of de fix zolang duurt vanwege crappy software van Nokia of dat het komt door de crappy GPS chip.
bij een gps muis duurt het toch evenlang .ben blij dat ik niet steeds die muis meer moet opladen .ik heb steeds 2 accus mee dus geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 19:43
Ik heb die versie van Route66 al een tijdje op de N95 staan, maar
deze werkt toch echt niet met de interne GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mau_Maus schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 13:59:
[...]

kan weinig fout doen aan de installatie, ik vind het knap dat route66 met de interne muis werkt bij je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om flash themes op 1 of andere manier te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Warez-request's zijn hier niet toegestaan!
De berichten hierop zijn verwijderd.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichaelK1985 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:02:
[...]

Heb wel de nieuwe firmware misschien dat het daardoor komt? Een GPS fix duurt hier hooguit 45 seconden. _/-\o_

Nog een kleine melding tussen neus en lippen door ;).
Ik ben naar NSP gegaan voor m'n slider, ze hadden een oplossing zeiden ze. De complete slide zou vervangen worden. Daar aangekomen had deze exact hetzelfde. Het word een beetje weggelachen en gezegd dat elke slidefoon dit probleem heeft. Complete onzin natuurlijk. Ik ga nu zelf wel aan de slag met wat tape.
laat ons niet lachen....of zit je misschien in verkeerde forum????4dagen hahahaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 12-09 15:34
:) ach ik denk met weinig bellen zou 4 dagen best eens kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ik heb een volgend probleem. Telkens als ik voor het eerst mijn mail wilt ophalen of verbinding wil makne via wlan krig ik een melding: '' wlan kan niet verbinden ongeldige vooringestelde sleutel' Maar als ik dan sluit en nog een keer probeer doet die het ineens wel. En daarbij werkt bij mijn navigatie software ook niet optimaal. 9 van de 10 keer blijft hij tijden het navigeren pictrogrammetje steken met de afslag enzo en dan kan ik hem opnieuw startn. Zou een reste helpen of is er wat mis met mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
markmg schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:17:
[...]

kan weinig fout doen aan de installatie, ik vind het knap dat route66 met de interne muis werkt bij je
Johnnie5 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:10:
Ik heb die versie van Route66 al een tijdje op de N95 staan, maar
deze werkt toch echt niet met de interne GPS.
Maar het kan wel werken. Ik had er eerst ook een hardhoofd in. Had het geinstalleerd, vervolgesn in de vensterbank gelegd en even later... (15 min) had ie de eerste keer een fix. Dus erg klote voor degene waar het niet werkt, maar het kan dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:00:
[...]

laat ons niet lachen....of zit je misschien in verkeerde forum????4dagen hahahaaa
blijf even serieus svp!

Ik haal ook geregeld 3 dagen, en dat is met gemiddeld 5 smsjesop een dag, wat foto's (5 per dag?), incidenteel videootje en ongeveer een half uur bellen..

dit is tijdens werkdagen. In het weekend haalt hij net twee dagen, maar dan gebruik ik elke functies een veelvoud dan tijdens werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan luister ik teveel naar muziek.am sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
WoutF schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:52:
RommelD in "Het Nokia N73 Topic Deel 5"

Ik heb ze geprobeerd, en het werkt inderdaad goed! Alleen werkt het niet als ik 16:9 wil doen. Ik heb wat TV series die ik wil omzetten (origineel is HDTV breedbeeld) en in 4:3 geeft dat natuurlijk balken.

Heeft iemand hier er al ervaring met 16:9 omzetten? Welke resolutie kan ik dan het beste gebruiken?
Je kunt instellen naar welke aspect ratio het bestand moet converteren en 16:9 staat daar gewoon tussen. Maar ik neem aan dat je dat al geprobeerd hebt.

Ik heb het ook geprobeerd en het werkt fantastisch! Geen geëtter met een extra divxplayer zoals smartmovie, maar gewoon met de player van Nokia. De avi werd wel iets kleiner gemaakt (in dit geval van 353 Mb naar 237 Mb) en het beeld was behoorlijk goed op mijn tv. Het schokte wel iets maar was boven verwachting.

Alleen het geluid was erg zacht, ik ga proberen om dat harder te krijgen. Weet iemand al of dat kan en hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie op warez verwijderd

Bounzer, jij bent een pro zo te zien..... mag ik misschien vragen hoe jij t navigatie probleem hebt opgelost?..
tomtom lukt (nog) niet..... evenals route66....
ik heb navi4all nu..maar ziet er niet fris uit en moet steeds dingen downloaden...
kan je misschien iets met Nokia navigatie programma wat hier niet in mag staan:P ?

Verder nog andere apps die onze n95 beetje kleur geven??

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mau_Maus schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:41:
[...]

[...]

Maar het kan wel werken. Ik had er eerst ook een hardhoofd in. Had het geinstalleerd, vervolgesn in de vensterbank gelegd en even later... (15 min) had ie de eerste keer een fix. Dus erg klote voor degene waar het niet werkt, maar het kan dus wel
kan je er foto's of een filmpje van maken want ik geloof het nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonder geluid werkt die van nokia goed vind ik..in spanje kreeg ik de melding dat navigeren met de nokia navigatie duurder kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren mijn N95 warm grapphite binnen gekregen. Na wat puzzelen en alle info on topic alles aardig kunnen instellen maar ik blijf met 2 vragen zitten:
- hoe kan je de nokia-handjes bij opstarten uitzetten
- het active-standby display geeft standaard agenda en w-lan. Hoe kan ik dat wijzigen (dus niet de 6 snelkoppelingen maar de 2 items eronder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:24
Even een vraagje,

Ik heb een Nokia N95

Maakt het uit als ik Opera Mini op de micro kaart installeer of kan ik
hem het best op het telefoon geheugen zelf installeren ?

Ik denk zelf als ik hem op de kaart geheugen zet laad
hij trager, of is dit niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
Ja ik vraag me ook af waarop je het beste je progs kan installeren. Het lijkt me dat je dat het beste kunt doen op het telefoongeheugen. Dat is volgens mij sneller en bovendien kun je dan probleemloos sd-kaarten wisselen. (Of is dat niet zo?) Het telefoongeheugen is ook groot genoeg voor die kleine programmaatjes. Dan kun je de geheugenkaart gebruiken voor het opslaan van films, muziek, kaarten, etc. Kan iemand vertellen of deze redenering klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Albert020 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 10:33:
Even een vraagje,

Ik heb een Nokia N95

Maakt het uit als ik Opera Mini op de micro kaart installeer of kan ik
hem het best op het telefoon geheugen zelf installeren ?

Ik denk zelf als ik hem op de kaart geheugen zet laad
hij trager, of is dit niet zo?
Ja en dan nog iets hoe kan ik Google als standaard zoekmachine instellen inplaats van Yahoo :?

En kan ik in Opera Mini mijn bladwijzers backupen, stel dat ik toch Opera Mini op het telefoon geheugen wil installeren en van het geheugenkaartje verwijder ik niet weer al mijn bladwijzers van Opera kwijt ben maar dan zo weer kan terug zetten, kan dit met Nokia PC Suite :?

[ Voor 22% gewijzigd door Albert020 op 03-06-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat iedereen het er over eens was: de standby duur van de N95 is slecht tot zeer slecht.
's Avonds gaat die hier op de lader en rond een uur of 7 in de ochtend gaat die er weer vanaf. Er is nog geen avond geweest dat die dan nog niet leeg was.

Maar nu zie ik van verschillende personen weer heel andere berichten. Mijn ervaring is dus heel anders... Wie haalt uberhaubt (excusez-le-mot) een hele dag of langer bij normaal gebruik?
MichaelK1985 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:02:
[...]
Libbz schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:03:
[...]
Ik haal ook geregeld 3 dagen, en dat is met gemiddeld 5 smsjesop een dag, wat foto's (5 per dag?), incidenteel videootje en ongeveer een half uur bellen..

dit is tijdens werkdagen. In het weekend haalt hij net twee dagen, maar dan gebruik ik elke functies een veelvoud dan tijdens werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikke niet dus maar heb 2de batterij steeds bij.een idee hoe ik de batterij afzonderlijk kan bijladen????zodat ik niet de n95 moet gebruiken3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 12-09 20:22

WoutF

Hoofdredacteur
IMadeLove2MyN95 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:56:
[...]

Je kunt instellen naar welke aspect ratio het bestand moet converteren en 16:9 staat daar gewoon tussen. Maar ik neem aan dat je dat al geprobeerd hebt.

Ik heb het ook geprobeerd en het werkt fantastisch! Geen geëtter met een extra divxplayer zoals smartmovie, maar gewoon met de player van Nokia. De avi werd wel iets kleiner gemaakt (in dit geval van 353 Mb naar 237 Mb) en het beeld was behoorlijk goed op mijn tv. Het schokte wel iets maar was boven verwachting.

Alleen het geluid was erg zacht, ik ga proberen om dat harder te krijgen. Weet iemand al of dat kan en hoe dat moet?
Als ik 16:9 instelde crashe de converter.
Ik gebruik nu PS3 Video 9, met Nokia profiles
http://www.n95users.com/f...eo9-video-conversion.html

Encoding gaat erg rap, de kwaliteit is echt heel goed! :9 Voor op de N95 zelf gebruik ik Nokia 768kbps 16:9 Small. Ook heb ik een video op Nokia 1536kbps 16:9 Ultra geëncode, en deze op de TV bekeken. Dan heb je gewoon DVD kwaliteit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:31:
Ik dacht dat iedereen het er over eens was: de standby duur van de N95 is slecht tot zeer slecht.
's Avonds gaat die hier op de lader en rond een uur of 7 in de ochtend gaat die er weer vanaf. Er is nog geen avond geweest dat die dan nog niet leeg was.

Maar nu zie ik van verschillende personen weer heel andere berichten. Mijn ervaring is dus heel anders... Wie haalt uberhaubt (excusez-le-mot) een hele dag of langer bij normaal gebruik?
[...]
[...]
Als ik em alleen gebruik als telefoon (halfuurtje bellen, 5 smsjes per dag) dan gaat de batt zeker 3-4 dagen mee.
Wel standaard alle vebindingen (BT, WLAN) uitgeschakeld.

Bij gebruik GPS, veel fotos/film, netwerk etc is de batt binnen een dag leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:16:
[...]

Als ik em alleen gebruik als telefoon (halfuurtje bellen, 5 smsjes per dag) dan gaat de batt zeker 3-4 dagen mee.

Dit is bij mij het zelfde ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
IMadeLove2MyN95 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 10:53:
Ja ik vraag me ook af waarop je het beste je progs kan installeren. Het lijkt me dat je dat het beste kunt doen op het telefoongeheugen. Dat is volgens mij sneller en bovendien kun je dan probleemloos sd-kaarten wisselen. (Of is dat niet zo?) Het telefoongeheugen is ook groot genoeg voor die kleine programmaatjes. Dan kun je de geheugenkaart gebruiken voor het opslaan van films, muziek, kaarten, etc. Kan iemand vertellen of deze redenering klopt?
Heb me Opera Mini nu toch op me telefoon geheugen gezet en moet zeggen het werkt nu een stuk sneller, hij slaat alles sneller op en sluit veel sneller af, het maakt dus best veel uit als je een proggie installeerd op je kaart geheugen of telefoon geheugen..

Moet nu alleen al mijn bladwijzers weer toevoegen :(

btw, Weet iemand hoe ik de standaard zoekt funcie in Opera Mini Google kan maken inplaats van Yahoo

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 03-06-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het direct en automatisch uploaden van genomen foto's naar een Flickr account wil me nog niet lukken. Ik heb een account en kan vanuit de Gallerij ervoor kiezen een foto te uploaden naar mijn Flickr account. So far so good. Alleen zou ik graag willen dat een genomen foto's automatisch wordt geupload naar Flickr.
Heeft iemand al uitgevogeld hoe dat werkt? Ik kom er niet achter..

Greetz Annakin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:24:
Het direct en automatisch uploaden van genomen foto's naar een Flickr account wil me nog niet lukken. Ik heb een account en kan vanuit de Gallerij ervoor kiezen een foto te uploaden naar mijn Flickr account. So far so good. Alleen zou ik graag willen dat een genomen foto's automatisch wordt geupload naar Flickr.
Heeft iemand al uitgevogeld hoe dat werkt? Ik kom er niet achter..
Dat kan heel simpel met ShoZu. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ok

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 15:24
die 'gemodificeerde' versie van Route66 (v7.3.486) werkt idd goed met de interne GPS-module van de N95.

Is ff uitzoeken hoe je het aan de praat krijgt, maar daarna werktie uitstekend!

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
ik had nog een vraag over Shozu,
iemand anders nog meer problemen wanneer je Shozu hebt geinstalleerd, Sportstracker hebt lopen, en een foto maakt. Soms slaat hij de foto niet op, iig bij mij dan. Na deinstaleren van Shozu heb ik dit probleem niet meer.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor109 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:11:
die 'gemodificeerde' versie van Route66 (v7.3.486) werkt idd goed met de interne GPS-module van de N95.

Is ff uitzoeken hoe je het aan de praat krijgt, maar daarna werktie uitstekend!
dan nog even de mappen zoeken.een linkje misschien.....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog een leuk ftp proggie voor de n95?
zit met MobyExplorer te stoeien maar krijg allemaal rare foutmeldingen ..

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:06:
[...]

dan nog even de mappen zoeken.een linkje misschien.....................
op nieuwsgroepen vind je er, maar meer kan er hier niet over worden gezegt. Mag niet volgens de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor109 heb een aantal vragen voor je die niet via dit topic kunnen. zou je me misschien ff een pm kunnen sturen met je email adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt het jullie bekend voor dat de N95 soms totaal geen verbinding kan maken met Web'n'Walk? Sinds vanmiddag 16.00 uur kan ik geen verbinding meer krijgen, terwijl de N73 van mijn vriendin - zelfde netwerk en pakket - dat wel kan.

Wat kan er mis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:16:
[...]

Ook hier 4 dagen!

's nachts gaat die uit en NIET aan de lader (gem. 7 uurtjes staat de toestel dus uit)
overdag 2 belletjes per dag een foto of 2 en 1 keer in die 4 dagen navigatie van 30 min. (zonder aan de reislader te hangen, maar wel met backlight display constant aan.)

Ik ben tevreden hoor! Was wel merkbaar korter in het allereerste begin dat ik de accu net in gebruik had.

Volledigerwijs moet ik er wel bij vermelden dat intensief gebruik van internet, WLAN, foto's maken of muziek afspelen via de externe speaker etc. bij mij ook de 24h nauwelijks haalt, maar in mijn geval is dat absoluut niet gemiddeld gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die Route 66 "N95 versie..." zojuist ook maar eens installed, de benelux map van mijn oude route 66 erin geduwt maar als ik de applicatie start krijg ik de melding "resource files missing please reinstall"... Iemand een tip?

Edit: Na een reboot is dit probleem weg, nu echter een nieuw probleem. Route 66 start, ik krijg een schermpje te zien wat vraagt om kaart activatie (logisch). Daarna sluit hij meteen weer af...?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:24:
Heb die Route 66 "N95 versie..." zojuist ook maar eens installed, de benelux map van mijn oude route 66 erin geduwt maar als ik de applicatie start krijg ik de melding "resource files missing please reinstall"... Iemand een tip?

Edit: Na een reboot is dit probleem weg, nu echter een nieuw probleem. Route 66 start, ik krijg een schermpje te zien wat vraagt om kaart activatie (logisch). Daarna sluit hij meteen weer af...?
een willekeurig 16 cijferige code invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:31:

Ongeveer 2 volle dagen haal ik. Ik was afgelopen paar dagen in Parijs en heb actief mijn telefoon gebruikt: bellen en GPS. Toch handig zo'n telefoon als je de weg kwijt bent in een miljoenenstad :X

Maar het is trouwens niet zo gezond voor een li-ion batterij om m volledig te ontladen ivm slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoutF schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:57:
[...]

Als ik 16:9 instelde crashe de converter.
Ik gebruik nu PS3 Video 9, met Nokia profiles
http://www.n95users.com/f...eo9-video-conversion.html

Encoding gaat erg rap, de kwaliteit is echt heel goed! :9 Voor op de N95 zelf gebruik ik Nokia 768kbps 16:9 Small. Ook heb ik een video op Nokia 1536kbps 16:9 Ultra geëncode, en deze op de TV bekeken. Dan heb je gewoon DVD kwaliteit _/-\o_
Hoe doe je de Nokia profiles, aangezien ik ze nergens zie staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
markmg schreef op zondag 03 juni 2007 @ 08:37:
[...]

kan je er foto's of een filmpje van maken want ik geloof het nog niet
Dit gaat leuk worden... ik heb geen camera.. naja me K750i... Dus ik heb geprobeerd van me tft scherm dit bericht te laten zien en dan me n95 met route 66.... Het is een enorme blur.. dus daar zal wel commentaar op komen... maar als je goed kijkt zie je het... Je ziet ook geen bluetooth actief... ik probeerde nog versie nummer maar was niet te lezen.. helemaal niet met me huidige thema

hier de link orgineel:

http://members.lycos.nl/bigpoppamaus/MOV00001.3gp

MPG:
http://members.lycos.nl/bigpoppamaus/MOV00001.mpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Mau_Maus schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:53:
[...]

Dit gaat leuk worden... ik heb geen camera.. naja me K750i... Dus ik hbe geprobeerd van me tft scherm dit bericht te laten zien en dan me n95 met route 66.... Het is een enorme blur.. dus saar zal wel commentaar op komen... maar als je goed kijkt zie je het... Je ziet ook geen bluetooth actief... ik probeerde nog versie nummer maar was niet te lezen.. helemaal niet met me huidige thema

hier de link orgineel:

http://members.lycos.nl/bigpoppamaus/MOV00001.3gp

MPG:
http://members.lycos.nl/bigpoppamaus/MOV00001.mpg
Ik geloof je in iedere geval wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
sl1200 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:59:
[...]

Ik geloof je in iedere geval wel ;)
Danku :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:26:
[...]

een willekeurig 16 cijferige code invoeren
Nee, je begrijpt mij verkeerd. Het programma sluit voordat ik ook maar een code kan invoeren. Alsof hij crashed. Welke map gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor109 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:14:
ik had nog een vraag over Shozu,
iemand anders nog meer problemen wanneer je Shozu hebt geinstalleerd, Sportstracker hebt lopen, en een foto maakt. Soms slaat hij de foto niet op, iig bij mij dan. Na deinstaleren van Shozu heb ik dit probleem niet meer.
Bedankt robertwebbe....Dit werkt inderdaad. helaas nog niet perfect, ik heb hetzelfde probleem als Razor 109.
De ene foto upload Shuzo perfect, ongemerkt (zoals ik het wil), de volgende foto niet meer...:s
Anderen mss ook dit probleem?
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.