Ik heb er hier nu ook een liggen maar heb toch nog wat vragen aan je voordat ik hem ga monteren.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:16:
Ter Info:
De Nokia cakit CK-20W is gemonteerd, deze carkit werd op de finse site wel als competable aangeboden bij de N95 in tegenstelling tot de nederlandse site.
De meegeleverde kabel met laadsnoer en mp3 aansluiting zijn in gebruik.
De stereo uitgang van de carkit is verbonden met de radio.
De mono uitgang loopt naar de meegeleverde speaker.
De N95, telefoongesprekken lopen nu via de mono meegeleverde luidspreker. (BT)
Muziek wordt STEREO!!! gespeeld via Bluetooth (Niet de kabel gebruiken!) Dit geeft problemen als er gebeld wordt.
Zowel met de telefoon, als met de bluetooth knop is de telefoon te bedienen. Leuk is ook dat je nu vanaf je achterbank of buiten je auto, de muziek en de volume kan kan regelen.
Overigens kan op de losse 3.5 mm kabel kan nog een mp3 speler worden aangesloten.
Geluid en bediening is geweldig, supercarkit zeker een aanrader voor N95 bezitters.
De houder is een universele nokia houder. Dit is niet de beste oplossing omdat de toetsen aan de zijkant wel eens ingedukt worden. Hiervoor zoek ik nog naar een oplossing.
- Er zit maar één geluidsuitgang op, de 3,5mm stereo jack. Ik neem aan dat je deze hebt gebruikt om een stereo-verbinding te maken naar je autoradio en de mono speaker paralel hebt geschakeld met het linker of rechter kanaal?
- Blijkbaar heeft jouw autoradio een audio-in. Of gebruik je hiervoor de CD-ingang?
- Moet je dan niet iedere keer je radio handmatig omschakelen naar deze betreffende ingang?
Ik heb er nu een Parrot MK6000 in zitten en deze heeft een ingebouwde versterker. Als ik de play toets op het bedieningspaneeltje druk (of via het toestel), dan zet hij mijn radio in de mute stand en schakelt de speakers om van de radio naar de eindversterker van de carkit.