Ik hoor iedereen hier moeilijk doen over levertijden. Ik heb mijn N95 gewoon bij de Belcompany gehaald (lagen bergen op voorraad) voor €679,-Paqbro schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:02:
[...]
M*d**m*rkt voor 719 euro.
Ja, Ik weet het hij kan nog enkele tientjes goedkoper, maar ik wilde hem meteen hebben.
geen gezeik met een abbonnement waar je 2 jaar en vast zit en niet gelockt, zonder rommel van t-mobile of voaphone.
Bevalt uitstekend.
Nu nog divx kunnen afspelen op mijn tv
[off-topic]
Ik dacht dat deeltje #3 van deze reeks eigenlijk bedoeld was om NIET meer te ouwehoeren over prijzen, levertijden en aanverwanten.
Toestel wordt ondertussen volop uitgeleverd, dus ik ben van mening dat het weinigen nog interesseerd waar je dat ding haalt én voor welke prijs.
[/off-topic]
Ik dacht dat deeltje #3 van deze reeks eigenlijk bedoeld was om NIET meer te ouwehoeren over prijzen, levertijden en aanverwanten.
Toestel wordt ondertussen volop uitgeleverd, dus ik ben van mening dat het weinigen nog interesseerd waar je dat ding haalt én voor welke prijs.
[/off-topic]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
Ja, maar als ik me contract daar wil verlengen, krijg ik ten eerste;
Geen korting op abbo, zoals bij t-mobile wel met RELAX WEB,
En bij Belcompany betaal ik 339,95 Bij, Via De T-mobile site 209,95 plus nog is 4 euro korting op je hele contractperiode Bij Relax Web 200 Abbo dan
T-mobile site: 20.50x24=492 + 209.95 bijbetalen = 701,95,
Belcompany: 24.50X24=588 + 339.95 bijbetalen = 927.95 Dus In Totaal 228 Euro Verschil
Geen korting op abbo, zoals bij t-mobile wel met RELAX WEB,
En bij Belcompany betaal ik 339,95 Bij, Via De T-mobile site 209,95 plus nog is 4 euro korting op je hele contractperiode Bij Relax Web 200 Abbo dan
T-mobile site: 20.50x24=492 + 209.95 bijbetalen = 701,95,
Belcompany: 24.50X24=588 + 339.95 bijbetalen = 927.95 Dus In Totaal 228 Euro Verschil
Verwijderd
Zo hier even een post die NIET over abbo's en prijzen gaat.
Ik heb mijn N95 nu sinds de release en ben er erg tevreden over, heb weinig problemen.
De mp3 speler wil eens een enkele keer vastlopen, maar dat is ook eigenlijk alles.
Apps die ik veel gebruik:
S-tris
MP3 speler
Video speler
Tomtom (met externe GPS)
Camera
Het word nu echter tijd dat er een upgrade komt voor TomTom zodat deze met de interne GPS gaat functioneren. De lader van mijn externe gps is namelijk zojuist gesneuveld
.
Tevens ben ik nog opzoek naar een programmatje om mijn N95 te laten functioneren als IR afstandsbediening. Het geeft Psiloc total remote maar die werkt nog niet onder 3rd edition.
Iemand misschien een tip?
Ik heb mijn N95 nu sinds de release en ben er erg tevreden over, heb weinig problemen.
De mp3 speler wil eens een enkele keer vastlopen, maar dat is ook eigenlijk alles.
Apps die ik veel gebruik:
S-tris
MP3 speler
Video speler
Tomtom (met externe GPS)
Camera
Het word nu echter tijd dat er een upgrade komt voor TomTom zodat deze met de interne GPS gaat functioneren. De lader van mijn externe gps is namelijk zojuist gesneuveld
Tevens ben ik nog opzoek naar een programmatje om mijn N95 te laten functioneren als IR afstandsbediening. Het geeft Psiloc total remote maar die werkt nog niet onder 3rd edition.
Iemand misschien een tip?
jep net ff geprobeerd en het werkt.Mau_Maus schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:06:
Iemand dit gelukt?
http://darlamack.blogs.com/darlamack/2007/05/changing_fonts_.html
Ik heb echt elke mogelijkheid geprobeerd... en ik ben toch geen domme jongen hierin... Als iemand het lukt, kan die mij dan helpen?
S60ZDIGI.ttf
nohinditsb60.ttf
nohindissb60.ttf
nohindisnr60.ttf
Zijn de file's die in de font folder moeten staan (bij mijn tel en ik denk dus bij alle NL versie's)
Nu nog een font vinden die goed weergegeven wordt.
To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!
Verwijderd
Is Route 66 Al Compatible met de interne GPS van de N95, Zou Toch een patch uitkomen eind mei??
Verwijderd
Ah, dat klinkt mooi! Heb je dit zelf aangesloten of is dit ingebouwd? En, niet geheel onbelangrijk: wat was de prijs? Als je nu navigatiesoftware gebruikt, wordt het geluid hier van dan ook stereo afgespeeld door de radio? Jouw oplossing lijkt me wel watVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:09:
[...]
De radio ondersteund geen BT. De carkit wel.
Er zijn 2 uitgangen op deze carkit.
1 gaat naar de meegeleverde monospeaker
2 stereo uitgang gaat naar de radio
De telefoon is via BT verbonden met de carkit. De N95 heeft BT stereo dit wordt via de carkit stereo uitgang naar de radio geleid.
Zodra een gesprek binnenkomt wordt deze muziek "gemuted" en het gesprek omgeleid naar de mono speaker.
Werkt geweldig.
weet iemand hoe ik audio kan streamen via wifi/bluetooth van mijn pc naar mijn n95 ?
That Is The Question
Verwijderd
Carkit is samen met de dealer ingebouwd, het was voor hun de eerste keer dat deze werd ingebouwd. De ck-20W is na een beetje zoeken op internet te koop voor nog geen € 150,00Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:57:
[...]
Ah, dat klinkt mooi! Heb je dit zelf aangesloten of is dit ingebouwd? En, niet geheel onbelangrijk: wat was de prijs? Als je nu navigatiesoftware gebruikt, wordt het geluid hier van dan ook stereo afgespeeld door de radio? Jouw oplossing lijkt me wel wat
De navigatiesoftware heb ik niet in gebruik, maar het geluid van andere aplicaties zoals de videospeler, games etc worden ook gespeeld via de radio, alleen het gesprek wordt gemuted.
Met een Brodit pasieve houder (ca € 25,00) heb je volgens mij de ideale combinatie. Deze houder zorgt ervoor dat de knoppen aan de zijkant niet worden ingedrukt, en de voedingskabel die vanaf de carkit komt, kan er ook nog in. Deze houder heb ik nog niet. Ik heb nu de universele houder van Nokia, en ben van plan de Brodit te nemen. Ik ben benieuwd of deze ook kantelbaar is. Iemand ervaring?
Vaag zoals ik vroeg geef me dan is een goede uitleg. Ik kan op mijn e geen resource folder vinden. Kan wel de originele fonts vinden, maar kan geen nieuwe erop zetten. En heb echt elke stap gevolgt. Kijk maar onder aan die pagina waar ik heb gereageerdMr-Beamer schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:40:
[...]
jep net ff geprobeerd en het werkt.
S60ZDIGI.ttf
nohinditsb60.ttf
nohindissb60.ttf
nohindisnr60.ttf
Zijn de file's die in de font folder moeten staan (bij mijn tel en ik denk dus bij alle NL versie's)
Nu nog een font vinden die goed weergegeven wordt.
Ik ben net voor het eerst met Smartmovie aan de slag geweest om divxjes te converteren om ze vervolgens af te spelen op mijn N95. Werkt wel goed (en met subs!) maar toch heb ik nog een probleem: Als ik hem nu afspeel dan is het beeld een kwartslag tegen de klok in gekanteld. In breedbeeldversie moet ik mijn N95 dus op de kop houden. Heeft iemand ervaring met Smartmovie en hoe dit opgelost kan worden?
EDIT: Kijk nou, in het optiemenu kun je vanalles instellen, handig...
[ Voor 9% gewijzigd door IMadeLove2MyN95 op 29-05-2007 00:17 ]
Ja ik heb ervaring met brodit actieve. Ik vind het fantastiscr werken. Glijdt er makkelijk in en hebt geen last van ingedrukte knoppen.tevens heb ik de lader mooi weggewerkt en laad die dus ook op. Voor carkit functie gebruik ik mijn pioneer bt radio. Werkt allemaal heel goed. Alle geluid gaat via radio inclusief navi. Alleen dit is bij mijn radio wel een probleem omdat die niet mute maar je maar speciale menu moet gaan in radio om geluid te horen. Dus ik kan dus niet en muziek luisteren en navigeren tegelijk. Zoek hiervoor nog een oplossingVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:26:
[...]
Carkit is samen met de dealer ingebouwd, het was voor hun de eerste keer dat deze werd ingebouwd. De ck-20W is na een beetje zoeken op internet te koop voor nog geen € 150,00
De navigatiesoftware heb ik niet in gebruik, maar het geluid van andere aplicaties zoals de videospeler, games etc worden ook gespeeld via de radio, alleen het gesprek wordt gemuted.
Met een Brodit pasieve houder (ca € 25,00) heb je volgens mij de ideale combinatie. Deze houder zorgt ervoor dat de knoppen aan de zijkant niet worden ingedrukt, en de voedingskabel die vanaf de carkit komt, kan er ook nog in. Deze houder heb ik nog niet. Ik heb nu de universele houder van Nokia, en ben van plan de Brodit te nemen. Ik ben benieuwd of deze ook kantelbaar is. Iemand ervaring?
Jij bent op zoek naar ORB, weet niet zeker of de bugs met de N95 nu opgelost zijn, bij mij gaf het nog problemen. Maar met orb kun je dan:rataplan2 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:12:
weet iemand hoe ik audio kan streamen via wifi/bluetooth van mijn pc naar mijn n95 ?
- Al je muziek streamen
- Je video's streamen
- Live tv streamen (via een tv-reciever kaart als haupage)
En alles ook via je umts verbinding, dus altijd overal al je gigabytes aan muziek bij de hand.
Hopelijk krijgen ze het snel werken met de N95 en dan moet ik nog even wachten tot ik van die kut orange afben:(
Je moet ook niet op je E:\ gaan kijken.Mau_Maus schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 00:12:
[...]
Vaag zoals ik vroeg geef me dan is een goede uitleg. Ik kan op mijn e geen resource folder vinden. Kan wel de originele fonts vinden, maar kan geen nieuwe erop zetten. En heb echt elke stap gevolgt. Kijk maar onder aan die pagina waar ik heb gereageerd
Even Y-Browse- installeren op je N95 (Deze wordt zichtbaar in de root van je menu), hiermee blader je op je telefoon naar Z:\Resource\Fonts. Daar staan die 4 .ttf bestandje. Met Y-Browse kun je ze naar een andere lokatie kopiëren als soort van back-up.
Daarna kun je ze (die orginele .ttf bestanden in Z:\resource\fonts) vervangen door je eigen font. (Wat je dus van te voren 4 keer gekopieerd hebt en hernoemd naar de filenames zoals ze in dat resource\fonts foldertje stonden. Het handigst is dus om die 4 nieuwe .ttf files ook al egens op je N95 te zetten met PC-Suite ofzo.)
Niet alle lettertypen komen overigens mooi over op het scherm.
Suc-6 met het vervangen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Weet jij toevallig wat nu het verschil is tussen de actieve en passieve versie van de Brodit N95 houder ?Pascall_1 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 00:38:
[...]
Ja ik heb ervaring met brodit actieve. Ik vind het fantastiscr werken. Glijdt er makkelijk in en hebt geen last van ingedrukte knoppen.tevens heb ik de lader mooi weggewerkt en laad die dus ook op. Voor carkit functie gebruik ik mijn pioneer bt radio. Werkt allemaal heel goed. Alle geluid gaat via radio inclusief navi. Alleen dit is bij mijn radio wel een probleem omdat die niet mute maar je maar speciale menu moet gaan in radio om geluid te horen. Dus ik kan dus niet en muziek luisteren en navigeren tegelijk. Zoek hiervoor nog een oplossing
Op de website van Brodit staat dit mijns inziens vrij duidelijk...dafmay schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:47:
[...]
Weet jij toevallig wat nu het verschil is tussen de actieve en passieve versie van de Brodit N95 houder ?
Hoeveel moeite heb je ervoor gedaan om er zelf achter te komen?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein
Ik had zelf al de Brodit website geraadpleegd, maar daar kwam ik er niet uit. Maar ik denk het nu te hebben begrepen : het lijkt erop alsof bij de actieve versie de lader altijd bevestigd is (in de houder zelf), en bij de passieve versie je de lader iedere keer zelf in de telefoon moet pluggen.Da_Vinci schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:12:
[...]
Op de website van Brodit staat dit mijns inziens vrij duidelijk...
Hoeveel moeite heb je ervoor gedaan om er zelf achter te komen?
Ja dat is volgens mij idd zo. HAd ok al een autolader maar dit is toch wel ietsjes handiger. scheelt toch weer 1 handeling per keer.dafmay schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:37:
[...]
Ik had zelf al de Brodit website geraadpleegd, maar daar kwam ik er niet uit. Maar ik denk het nu te hebben begrepen : het lijkt erop alsof bij de actieve versie de lader altijd bevestigd is (in de houder zelf), en bij de passieve versie je de lader iedere keer zelf in de telefoon moet pluggen.
zodat ik hem als draadloze koptelefoon kan gebruikenLibbz schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:25:
why would you want that?
[ Voor 17% gewijzigd door Instatic op 29-05-2007 11:32 ]
That Is The Question
Sweet, prijs is gedaald naar 615 euro! Ik heb m geupdate in de pricewatch!
Verwijderd
Ik heb al verschillende site's met accessoires bekeken, maar ik kan eigenlijk niet de hoes voor de N95 vinden die ik graag wil hebben. Ik ben op zoek naar een soort van zwarte "brillenkoker" hoes van bijvoorbeeld leer waar mijn N95 helemaal in gaat, dus zonder plasic of bewegende delen. Ik weet haast zeker dat ik ergens in deel 1 ergens zo'n hoesje heb zien staan maar heb al verschillende zoektermen gebruikt maar kan hem helaas niet meer vinden. Iemand een site met een linkje of een andere hoes?
edit: zoiets dus, maar dan met de zijkanten dicht en in het zwart:
edit: zoiets dus, maar dan met de zijkanten dicht en in het zwart:
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 11:56 ]
Verwijderd
Vraagje, aangezien ik je geen PM kan geven.Pascall_1 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 00:38:
[...]
Ja ik heb ervaring met brodit actieve. Ik vind het fantastiscr werken. Glijdt er makkelijk in en hebt geen last van ingedrukte knoppen.tevens heb ik de lader mooi weggewerkt en laad die dus ook op. Voor carkit functie gebruik ik mijn pioneer bt radio. Werkt allemaal heel goed. Alle geluid gaat via radio inclusief navi. Alleen dit is bij mijn radio wel een probleem omdat die niet mute maar je maar speciale menu moet gaan in radio om geluid te horen. Dus ik kan dus niet en muziek luisteren en navigeren tegelijk. Zoek hiervoor nog een oplossing
Hoe krijg jij het geluid van je N95 over de Pioneer carkit? Ik heb een ph-55bt, en ik merk dat alleen het geluid wordt overgenomen als er gebelt wordt.
Waar kan ik de Brodit houder + ProClip eigenlijk halen/bestellen? In de buurt van Hengelo OV.
Fout. die bestanden kan je volgensmij niet vervangen.wimmel_1 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:33:
[...]
Je moet ook niet op je E:\ gaan kijken.
Even Y-Browse- installeren op je N95 (Deze wordt zichtbaar in de root van je menu), hiermee blader je op je telefoon naar Z:\Resource\Fonts. Daar staan die 4 .ttf bestandje. Met Y-Browse kun je ze naar een andere lokatie kopiëren als soort van back-up.
Daarna kun je ze (die orginele .ttf bestanden in Z:\resource\fonts) vervangen door je eigen font. (Wat je dus van te voren 4 keer gekopieerd hebt en hernoemd naar de filenames zoals ze in dat resource\fonts foldertje stonden. Het handigst is dus om die 4 nieuwe .ttf files ook al egens op je N95 te zetten met PC-Suite ofzo.)
Suc-6 met het vervangen.
Maar je moet je tel aansluiten op de usb poort en dan voor massaopslag kiezen.
dan zie je in explorer ook een resource folder.
daar maak je dan een folder in aan met de naam fonts.
in die folder zet je dan je fonts met de namen zoals ze in z:\resource\fonts.
dan kan je je tel opnieuw opstarten en leest hij je font's vanaf je mem kaart.
1 ding wat je wel moet weten is dat als je dit doet dat je tel niet meer werkt in massaopslag mode.
dan moet je eerst je tel uitzetten, kaart er uit, tel weer opstarten, mem kaart er weer in.
dan leest hij de font's weer uit zijn root folder en is er niks veranderd.
Ik hoop dat je het zo snapt. het is nogal vroeg hiero dus mijn uitleg kan wat krom zijn.
To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!
Waarom zweert iedereen bij Y-Browser?
Omdat het gratis is?
De versie die ik ooit had was vrij gelimiteerd op een aantal belangrijke aspecten.
X-Plorer is the way to go want dat programma kan pas echt veel en vooral handig.
Omdat het gratis is?
De versie die ik ooit had was vrij gelimiteerd op een aantal belangrijke aspecten.
X-Plorer is the way to go want dat programma kan pas echt veel en vooral handig.
Zekers, behalve dat bij mij de autolader op de middenconsole tussen de voorstoelen zit. De draad bungelt dan vervelend langs de versnellingspookPascall_1 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:25:
[...]
Ja dat is volgens mij idd zo. HAd ok al een autolader maar dit is toch wel ietsjes handiger. scheelt toch weer 1 handeling per keer.
Verwijderd
Heb sinds vandaag Vodafone Zorgeloos Mobiel Internet op me N95, wat gaat dat snel zeg! Gemiddeld 140 Kb (ja kilobyte, niet -bit)/seconde. Super!
Verwijderd
Smartphoneshop : http://www.smartphoneshop.nl/accessoire/38145/3353/nokia-n95-sand.htmlskulldigger schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:58:
Waar kan ik de Brodit houder + ProClip eigenlijk halen/bestellen? In de buurt van Hengelo OV.
Ach. Ik heb hem eigenlijk eens geinstalleerd en hij doet wat hij moet doen. Sterker nog. Vandaag ben ik er eens achtergekomen wat de mail plugin voor Y browser eigenlijk doet. Dan kan je dus bestanden die je via Bluetooth ontvangt via Y browser weer zelf ergens neerzetten. Best makkelijk aangezien ik zo zonder problemen bijv. flitspalen kon doorsturen zonder dat de Nokia begon te zeuren over onbekend bestand..Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:03:
Waarom zweert iedereen bij Y-Browser?
Omdat het gratis is?
Maar ik ben altijd in voor iets anders. Wat is het grote voordeel van Xplorer boven Y browser?
Zet er dan ook gewoon 'KB' (of 'kB') neer i.p.v. 'Kb'. 'B' = byte, 'b' = bit. Immers.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:04:
Heb sinds vandaag Vodafone Zorgeloos Mobiel Internet op me N95, wat gaat dat snel zeg! Gemiddeld 140 Kb (ja kilobyte, niet -bit)/seconde. Super!
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Verwijderd
Hallo
Gisteren even uitgebreid de navigatie getest werkt zonder spraak goed en gratis
alleen had ik TomTom er naast op een E65 en daar zat constant een verschil in de nog te rijden kilometers
Het verschil was op een gegeven moment 10 kilometer wel raar.
TomTom klopt dus toch wel iets beter
Dit heb ik gemeten over een afstand van 130 KM
dus daarop vind ik 10 KM wel veel
Gisteren even uitgebreid de navigatie getest werkt zonder spraak goed en gratis
alleen had ik TomTom er naast op een E65 en daar zat constant een verschil in de nog te rijden kilometers
Het verschil was op een gegeven moment 10 kilometer wel raar.
TomTom klopt dus toch wel iets beter
Dit heb ik gemeten over een afstand van 130 KM
dus daarop vind ik 10 KM wel veel
Verwijderd
Via de zoekfunctie lees ik dat dit de oplossing is voor het 'gateway probleem'. Maar ik kan deze instelling helaas niet vinden. Ik heb deze stappen genomen, maar zie het niet staandafmay schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 21:42:
Ik heb via een zoektocht op google de oplossing gevonden voor de melding "web: no gateway reply", en daarna disconnect....met als gevolg een vastloper wb web en wlan.
Zet "power saving" voor Wlan uit ! Zie onder Settings-Connections-WirelessLAN-Options-Advanced Settings-Power Saving.
Ik kan nu gewoon, zoals het hoort, surfen via Wlan zonder dat steeds de verbinding wordt verbroken
Tnx! Dan ga ik hem daar maar bestellen. Ik heb al een HR Richter ventilatieroosterklem. Als ik daar een HR Richter sticky plate op klem kan daar de Brodit Passive Holder weer op. Jammer dat ze nu niet op voorraad zijn...
ventilatieroosterklem

stickyplate

Moet toch wel te vinden zijn. Ik heb geen Nederlandse uitleg voor je aangezien ik de Engelse taal gebruik. Het werkt overiegsn wel geweldig. Sinds ik dit heb gedaan is geen enkele keer meer de Wlan-verbinding verbrokenVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:53:
[...]
Via de zoekfunctie lees ik dat dit de oplossing is voor het 'gateway probleem'. Maar ik kan deze instelling helaas niet vinden. Ik heb deze stappen genomen, maar zie het niet staan
Bedoel je navigatie, maw dat het systeem op het scherm stap voor stap aangeeft wanneer je moet afslaan e.d. ? Bij mij lijkt dat niet te werken, eerst dien ik een subscription aan te kopen. De route wordt bij mij wel berekend en is op het scherm te lezen als lijst. Maar dat is het dan ook...Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:43:
Hallo
Gisteren even uitgebreid de navigatie getest werkt zonder spraak goed en gratis...
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 29-05-2007 13:21 ]
Verwijderd
Iemand idee hoe lang de levertijd bij KPN Hi is? Inmiddels is die zelfs uit de E-shop gehaald.
En is de volgende lading van een nieuwe batch?
(sorry off topic)
(sorry off topic)
ok dankje... ja ik heb als backup via bluetooth verstuurd naar me comp... maar het gekke is als er erna wil kopieren via y-browser dan doet ie niks.. tenminste het plakken van de bestanden op die locatie doet ie niet...wimmel_1 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:33:
[...]
Je moet ook niet op je E:\ gaan kijken.
Suc-6 met het vervangen.
bij mij ziet ie dus geen resource folder... en ja heb verborgen bestanden aan staan... ik heb er 1 aangemaakt... maar wekt dus niet.. ook niet als ik die map weer op hidden zet...Mr-Beamer schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:00:
[...]
Fout. die bestanden kan je volgensmij niet vervangen.
Maar je moet je tel aansluiten op de usb poort en dan voor massaopslag kiezen.
dan zie je in explorer ook een resource folder.
daar maak je dan een folder in aan met de naam fonts.
in die folder zet je dan je fonts met de namen zoals ze in z:\resource\fonts.
dan kan je je tel opnieuw opstarten en leest hij je font's vanaf je mem kaart.
1 ding wat je wel moet weten is dat als je dit doet dat je tel niet meer werkt in massaopslag mode.
dan moet je eerst je tel uitzetten, kaart er uit, tel weer opstarten, mem kaart er weer in.
dan leest hij de font's weer uit zijn root folder en is er niks veranderd.
Ik hoop dat je het zo snapt. het is nogal vroeg hiero dus mijn uitleg kan wat krom zijn.
iedergeval bedankt voor de hulp... maa rik snap er geen hol meer van... ik doe echt elke stap... maar jullie is het dus wel gelukt?
Erg interessant! Blijft deze snelheid ook na een paar maanden zo? (T-Mobile geeft je namelijk eerst voluit en gaat daarna knijpen) Ook ben ik erg benieuwd naar jouw internetgedrag: hoeveel mobiele MB's verslurp je ongeveer per maand?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:04:
Omdat ik het net zelf maar voor je heb uitgezocht.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:53:
[...]
Via de zoekfunctie lees ik dat dit de oplossing is voor het 'gateway probleem'. Maar ik kan deze instelling helaas niet vinden. Ik heb deze stappen genomen, maar zie het niet staan
1, menu
2, Instrumenten
3, Instell.
4, Verbinding
5, Wireless Lan -> opties -> geav, instell -> waarschuwing klik ja -> helemaal beneden energie spaarstand uit
Finish, en klaar. succes
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
iemand enig idee of het mogelijk is dat de lichtsterkte van het beeldscherm zich automatisch aanpast aan hoe donker of hoe licht het buiten is?
uuuuh dat doet hij al met behulp van de lichtsensor?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:58:
iemand enig idee of het mogelijk is dat de lichtsterkte van het beeldscherm zich automatisch aanpast aan hoe donker of hoe licht het buiten is?
Verwijderd
ja sorry, ik zag het nadat ik het bericht gepost had,
maar hij doet het alleen als je de lichtsterkte van het beeldscherm NIET op maximaal hebt staan.
en ik had m op maximaal staan
maar toch bedankt
maar hij doet het alleen als je de lichtsterkte van het beeldscherm NIET op maximaal hebt staan.
en ik had m op maximaal staan
maar toch bedankt
Ik heb een kleine vraag:
In het bovenstaande menu kan ik kiezen voor Agenda, SMS, Internet, Media, en Kaarten.
Kan ik die ook aanpassen met zaken die voor mij belangrijk zijn? (msn enz)
Is het tevens ook mogelijk om zeg maar in die balk de draaiende applicaties te kunnen zijn, een soort van scrollbalk!
Thnx weer
In het bovenstaande menu kan ik kiezen voor Agenda, SMS, Internet, Media, en Kaarten.
Is het tevens ook mogelijk om zeg maar in die balk de draaiende applicaties te kunnen zijn, een soort van scrollbalk!
Thnx weer

Ja dat vraag ik me ook af, of theme's die met de dag mee kleuren zoals de samsung u600Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:16:
Is het mogelijk om Flash theme's te gebruiken?
Yep, menu > settings > general > personalisation > standby mode > active standby apps.-nickx- schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:32:
Ik heb een kleine vraag:
Thnx weer
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 29-05-2007 15:41 ]
Verwijderd
Weet iemand hier email adres van t-mobile, kan hem op de site van t-mobile niet vinden, wordt het een beetje zat om te blijven bellen.....
RTFM@p91-nickx- schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:32:
Ik heb een kleine vraag:
Thnx weer
[afbeelding]

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:49:
Weet iemand hier email adres van t-mobile, kan hem op de site van t-mobile niet vinden, wordt het een beetje zat om te blijven bellen.....
- t-mobile.nl
- klik op 'contact'
- klik bij 'email' op 'vraag stellen'
- klik op 1 van de 10 meest gestelde vragen
- klik bij 'Is je vraag hiermee beantwoord?' op ' Nee, stuur mijn vraag door naar een medewerker van T-Mobile Klantenservice'
Verwijderd
Reg. datum: 14 mei 2007
--------------------------------------------------------------------------------
Iemand
Reg. datum: 14 mei 2007
--------------------------------------------------------------------------------
Iemand
KPN bellen ???Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:11:
Iemand idee hoe lang de levertijd bij KPN Hi is? Inmiddels is die zelfs uit de E-shop gehaald.
Sorry, ik vind het leuker om dialogen aan te gaan met mensen, zo kom je soms van het een in het ander gesprek uit.
Ik heb boven ook een post gezet hoe een gebruiker allerlei dingen moet aanpassen, daar roep ik toch ook niet RTFM...
Als je het nagaat hoef je hier niet meer te posten. Want overal zit wel een manual bij, zelfs bij een tandenborstel van Braun..houd je on topic of laat dit achterwegen
Thnx
Verwijderd
En toch staat het er bij mij niet tussen-nickx- schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:17:
[...]
Omdat ik het net zelf maar voor je heb uitgezocht.
1, menu
2, Instrumenten
3, Instell.
4, Verbinding
5, Wireless Lan -> opties -> geav, instell -> waarschuwing klik ja -> helemaal beneden energie spaarstand uit
Finish, en klaar. succes
Edit: gevonden, thnx!
Ik heb de p75bt en die ondersteund ook bluetooth muziek. Ad2p ofzoiets. Bij mij en menu staat BT audio. En in deze stand neemt die alles over ook de muziek. En de navi ook dus.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:56:
[...]
Vraagje, aangezien ik je geen PM kan geven.
Hoe krijg jij het geluid van je N95 over de Pioneer carkit? Ik heb een ph-55bt, en ik merk dat alleen het geluid wordt overgenomen als er gebelt wordt.
Ik heb gewoon die hele krulsnoer weggewerkt achter dashboard. En vlakbij sigaretten aansteker teruggehaalt. Ziet alleen nog klein stukje draad.dafmay schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:04:
[...]
Zekers, behalve dat bij mij de autolader op de middenconsole tussen de voorstoelen zit. De draad bungelt dan vervelend langs de versnellingspookNog even op zoek naar een autolader die niet zo'n krullende draad heeft, maar een rechte lange draad. Tips ?
Inmiddels een "oprolbare" autolader besteld via ww.mobiltec24.de. Die heeft een draad van 1 meter lang, dat moet voldoende zijnPascall_1 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:45:
[...]
Ik heb gewoon die hele krulsnoer weggewerkt achter dashboard. En vlakbij sigaretten aansteker teruggehaalt. Ziet alleen nog klein stukje draad.
Verwijderd
Kan je de divx bestanden ook direct afspelen met subs (dus zonder te converteren)? Ik wacht nog steeds op een bevestiging van iemand of het mogelijk is om een film direct van een share af te spelen (een share op mijn PC).IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 00:12:
Ik ben net voor het eerst met Smartmovie aan de slag geweest om divxjes te converteren om ze vervolgens af te spelen op mijn N95. Werkt wel goed (en met subs!) maar toch heb ik nog een probleem: Als ik hem nu afspeel dan is het beeld een kwartslag tegen de klok in gekanteld. In breedbeeldversie moet ik mijn N95 dus op de kop houden. Heeft iemand ervaring met Smartmovie en hoe dit opgelost kan worden?
Dan kan ik de n95 namelijk meteen als divx speler op mijn tv gebruiken
Verwijderd
Nee ook echt navigatie er kwam alleen een stem met : volg de weg (wat me ook erg logisch leek)dafmay schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:02:
[...]
Bedoel je navigatie, maw dat het systeem op het scherm stap voor stap aangeeft wanneer je moet afslaan e.d. ? Bij mij lijkt dat niet te werken, eerst dien ik een subscription aan te kopen. De route wordt bij mij wel berekend en is op het scherm te lezen als lijst. Maar dat is het dan ook...
Maar het werkte wel en ik heb nog nooit geregistreerd op het toestel van collega kan het ook dus verwacht dat het dan op alle wel kan
Ik heb vorige week zaterdag TomTom gemaild met de vraag of er binnenkort een update zit aan te komen waardoor 'onze' interne GPS ook kan worden gebruikt i.c.m. TomTom. Ik kreeg helaas het volgende vage nietszeggende antwoord (wel snel trouwens):Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:37:
(.....)
Het word nu echter tijd dat er een upgrade komt voor TomTom zodat deze met de interne GPS gaat functioneren. De lader van mijn externe gps is namelijk zojuist gesneuveld.
(.....)
Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.
Wij kunnen bij het type apparaat die u in uw e-mail heeft aangegeven helaas niet garanderen dat deze probleemloos samenwerkt met TomTom Navigator 6. Dit apparaat staat momenteel niet op onze lijst van ondersteunde apparaten.
De compatibiliteit van apparaten wordt bepaald aan de hand van het uitvoeren van uitgebreide testen. Deze testen moeten uitwijzen of een apparaat probleemloos functioneert bij de toepassing waarvoor deze gebruikt zal worden. Wanneer een apparaat niet compatibel is bevonden kan dit een aantal oorzaken hebben. Onderstaand vind u een aantal van deze mogelijke oorzaken.
Mogelijke oorzaken van het niet compatibel zijn van apparaten:
• Het apparaat beschikt niet over de functies die vereist zijn voor de gewenste toepassing.
• In de testfase is gebleken dat er problemen zijn opgetreden bij het gebruik van een functie.
• Het apparaat zit nog in de testfase of is nog niet getest.
Wanneer een apparaat niet compatibel is bevonden, is het niet per definitie zo dat deze in zijn geheel niet zal werken. Het is sommige gevallen zelfs mogelijk dat het probleemloos zal werken.
Wanneer er een probleem optreedt bij gebruik van TomTom-producten en er wordt hiervoor contact opgenomen met de Customer Support-afdeling zullen wij zoeken naar een geschikte oplossing. Wanneer een apparaat niet compatibel is, is het goed mogelijk dat er geen oplossing is voor het probleem. Om deze reden kunnen wij wanneer een apparaat niet compatibel is bevonden geen verdere ondersteuning bieden.
Op de onderstaande pagina kunt u controleren welke apparaten geschikt zijn voor TomTom NAVIGATOR 6
• http://www.tomtom.com/products/features.php?ID=260 (Compatibility TomTom NAVIGATOR 6)
Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
TomTom Customer Support Team
Al met al heb ik er nog niet veel hoop op.....
Volgens mij niet, tenzij je BS player erop kan installeren. (Ik ken geen andere progs waarmee je makkelijk subs kan laden.)Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:00:
[...]
Kan je de divx bestanden ook direct afspelen met subs (dus zonder te converteren)? Ik wacht nog steeds op een bevestiging van iemand of het mogelijk is om een film direct van een share af te spelen (een share op mijn PC).
Dan kan ik de n95 namelijk meteen als divx speler op mijn tv gebruiken
Dat smartmovie is trouwens wel aardig, alleen moet je ervoor betalen en dat ben ik natuurlijk niet van plan. Weet iemand freeware waarmee je ook kan converteren, of een andere optie om dit gratis te fixen?
Verwijderd
is toch raar dat tomtom werkt met iedere externe gps muis en niet met de interne n95ButcherJF schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:49:
[...]
Ik heb vorige week zaterdag TomTom gemaild met de vraag of er binnenkort een update zit aan te komen waardoor 'onze' interne GPS ook kan worden gebruikt i.c.m. TomTom. Ik kreeg helaas het volgende vage nietszeggende antwoord (wel snel trouwens):
Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.
Wij kunnen bij het type apparaat die u in uw e-mail heeft aangegeven helaas niet garanderen dat deze probleemloos samenwerkt met TomTom Navigator 6. Dit apparaat staat momenteel niet op onze lijst van ondersteunde apparaten.
De compatibiliteit van apparaten wordt bepaald aan de hand van het uitvoeren van uitgebreide testen. Deze testen moeten uitwijzen of een apparaat probleemloos functioneert bij de toepassing waarvoor deze gebruikt zal worden. Wanneer een apparaat niet compatibel is bevonden kan dit een aantal oorzaken hebben. Onderstaand vind u een aantal van deze mogelijke oorzaken.
Mogelijke oorzaken van het niet compatibel zijn van apparaten:
• Het apparaat beschikt niet over de functies die vereist zijn voor de gewenste toepassing.
• In de testfase is gebleken dat er problemen zijn opgetreden bij het gebruik van een functie.
• Het apparaat zit nog in de testfase of is nog niet getest.
Wanneer een apparaat niet compatibel is bevonden, is het niet per definitie zo dat deze in zijn geheel niet zal werken. Het is sommige gevallen zelfs mogelijk dat het probleemloos zal werken.
Wanneer er een probleem optreedt bij gebruik van TomTom-producten en er wordt hiervoor contact opgenomen met de Customer Support-afdeling zullen wij zoeken naar een geschikte oplossing. Wanneer een apparaat niet compatibel is, is het goed mogelijk dat er geen oplossing is voor het probleem. Om deze reden kunnen wij wanneer een apparaat niet compatibel is bevonden geen verdere ondersteuning bieden.
Op de onderstaande pagina kunt u controleren welke apparaten geschikt zijn voor TomTom NAVIGATOR 6
• http://www.tomtom.com/products/features.php?ID=260 (Compatibility TomTom NAVIGATOR 6)
Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
TomTom Customer Support Team
Al met al heb ik er nog niet veel hoop op.....
Verwijderd
Zo'n speler zal vast wel bestaanIMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:54:
[...]
Volgens mij niet, tenzij je BS player erop kan installeren. (Ik ken geen andere progs waarmee je makkelijk subs kan laden.)
Dat smartmovie is trouwens wel aardig, alleen moet je ervoor betalen en dat ben ik natuurlijk niet van plan. Weet iemand freeware waarmee je ook kan converteren, of een andere optie om dit gratis te fixen?
Maar is het wel mogelijk om een film direct vanaf een share af te spelen (via wlan)?
Graag kom ik nog even terug op Truphone. Een geweldig VOIP programma!!!!
Als je thuis komt waar je WLAN verbinding hebt schakelt je N95 automatisch naar voip mode zodat je gratis kan bellen naar elke vaste lijn! Zorg wel dat je truphone even uitzet als je mobiel gaat bellen - da's meestal iets duurder dan via de normale GSM verbinding.
http://www.truphone.com
Als je thuis komt waar je WLAN verbinding hebt schakelt je N95 automatisch naar voip mode zodat je gratis kan bellen naar elke vaste lijn! Zorg wel dat je truphone even uitzet als je mobiel gaat bellen - da's meestal iets duurder dan via de normale GSM verbinding.
Hoelang duurt het opladen van de Nokia N95 als de baterij helemaal leeg is ?
En moet deze ook de eerste 3 keer helemaal opgeladen worden en onladen ?
Ik gebruik de Reislader Nokia Compacte Reislader AC-5
[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 29-05-2007 21:22 ]
1 woord:XyberBorg schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:40:
Graag kom ik nog even terug op Truphone. Een geweldig VOIP programma!!!!

Verwijderd
Als ik T-mobile zou bellen , en zou zeggen;
ik wacht al 2.5 week op me toestel ik zou hem binne 3 weken krijgen, als ik hem binnen 4 dagen niet heb dan stap ik over naar een andere provider,
Zou dat enig effect hebben ?,
want is TE Oneerlijk dat mensen hem later besteld hebben en hem eerder krijgen
ik wacht al 2.5 week op me toestel ik zou hem binne 3 weken krijgen, als ik hem binnen 4 dagen niet heb dan stap ik over naar een andere provider,
Zou dat enig effect hebben ?,
want is TE Oneerlijk dat mensen hem later besteld hebben en hem eerder krijgen
Nee, geen effect. De CS kan hier namelijk niets aan doen. Let wel jij kunt je contract binnen 7 dagen na aankoop anuleren voor zover mij duidelijk is!
Suc6
Suc6
[ Voor 80% gewijzigd door iNickx op 29-05-2007 22:05 . Reden: Stom ]
Verwijderd
Ah dat is dan kut wacht al 18 dagen dus dan kan al niet meer.......
maar dan begrijp ik alsnog niet de volgorde waarin ze de telefoon versturen naar de mensen die hem besteld hebben, weet in ieder geval dat het wel heel vaag is
maar dan begrijp ik alsnog niet de volgorde waarin ze de telefoon versturen naar de mensen die hem besteld hebben, weet in ieder geval dat het wel heel vaag is

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 22:20 ]
Verwijderd
Je kan ze mailen naar Info@t-mobile.nlVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:49:
Ik mail ze nu al dagen over mijn slider probleem,maar ik krijg opeens geen antwoord!!
Ik heb mijn N95 bij t-mobile webshop met abbo gehaald.
Kan ik m gewoon bij een NSP vervangen of laten repareren?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 22:25 ]
Verwijderd
Hallo allemaal ik heb de N95 sinds vorige week vrijdag in de kleur warm graphite met de laatste update. Ik heb dus ook het slider probleem.
Op deze site staat dat er in de Duitse nsc oplossingen zijn gekomen voor dit probleem.
Dus het zal binnenkort ook wel in Nederland opgelost worden. Misschien interessant.
[url="http://www.smartphone-world.net/thread.php?threadid=939&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&sid=0d5d8f39b87147c1b88d4baa7dce5367&page=5"]
Op deze site staat dat er in de Duitse nsc oplossingen zijn gekomen voor dit probleem.
Dus het zal binnenkort ook wel in Nederland opgelost worden. Misschien interessant.
[url="http://www.smartphone-world.net/thread.php?threadid=939&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&sid=0d5d8f39b87147c1b88d4baa7dce5367&page=5"]
Aan het begin van het topic, er zijn zelfs al oplossingen genoemd op verschillende plaatsen hier in 't topic. Enfijn, samengevat ga naar je NSP en ruil om dat ding... : )Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:21:
[...]
Je kan ze mailen naar Info@t-mobile.nl
Ik mail ze nu al dagen over mijn slider probleem,maar ik krijg opeens geen antwoord!!
Ik heb mijn N95 bij t-mobile webshop met abbo gehaald.
Kan ik m gewoon bij een NSP vervangen of laten repareren?
Ik heb deep plum maar ook het probleem. Iedereen in m'n omgeving die zo'n toestel heeft, heeft 't plakken, nogmaals een topic boven meVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:35:
Hallo allemaal ik heb de N95 sinds vorige week vrijdag in de kleur warm graphite met de laatste update. Ik heb dus ook het slider probleem.
Op deze site kan je gratis spelletjes downloaden... volgens mij is het geen warez?? anders sorry en verwijder het...Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:00:
[...]
Dat is zeker vreemd ja! Ik neem aan dat je verder alle programmma's uit hebt staan.
Zal toch een memory-issue zijn. Ik had voor de firmwareupdate al memory meldingen bij het afspelen van zelf opgenomen filmpjes. Misschien dat spelletjes ook last van dit probleem hebben, maar dat dit niet opgelost is in de firmwareupdate...
Ik zou het graag voor je willen testen, maar weet je misschien waar je deze spellen kunt vinden?
http://www.series60v3.com/index.php?categoryid=8&p13_sectionid=3
Maar als mensen Sonic even kunnen downloaden voor de n95... Happerd het bij jullie ook? En Need For Speed Carbon ook een beetje? Ik blijf het vreemd vinden... N95 is de snelste Nokia als ik het goed heb.. maar simpele JAVA games heeft ie soms moeite mee...
Bedankt voor degene die het kunne testen of hun het ook hebben....
Verwijderd
Ik krijg dan eerst het verzoek "aankopen". Als ik deze annuleer wordt de navigatie afgebroken. Weet je zeker dat je niet de "Simulatie" hebt gekozen, daar krijg ik nl. wel gewoon stem..Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:19:
[...]
Nee ook echt navigatie er kwam alleen een stem met : volg de weg (wat me ook erg logisch leek)
Maar het werkte wel en ik heb nog nooit geregistreerd op het toestel van collega kan het ook dus verwacht dat het dan op alle wel kan
Verwijderd
Iemand al een antwoord op bovenstaande vraag gevonden? Geluid is nl wel ERRUG hard!Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:14:
Veel games hebben alleen maar de optie geluid aan of geluid uit. Nu is geluid aan op de N95 in een keer heeel erg hard, en volgens mij werkt dan de volume knop aan de zijkant ook niet.
Heeft iemand manier gevonden om het master volume te reduceren?
Verwijderd
werkt perfect hier ligt misschien aan je kaartjeMau_Maus schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:50:
[...]
Op deze site kan je gratis spelletjes downloaden... volgens mij is het geen warez?? anders sorry en verwijder het...
Maar als mensen Sonic even kunnen downloaden voor de n95... Happerd het bij jullie ook? En Need For Speed Carbon ook een beetje? Ik blijf het vreemd vinden... N95 is de snelste Nokia als ik het goed heb.. maar simpele JAVA games heeft ie soms moeite mee...
Bedankt voor degene die het kunne testen of hun het ook hebben....
Ik vind dat het opladen razendsnel gaat, haast net zo snel als het leegraken!Albert020 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:22:
Hoelang duurt het opladen van de Nokia N95 als de baterij helemaal leeg is ?
Volgens mij is het altijd goed voor je batterij om hem eerst een keer of 3 helemaal leeg te maken maar met de N95 gaat dat ook vanzelf. Er staat echter niks over in het boekje (dat zou dan op p. 150 moeten staan).
Verwijderd
Geloof dat mensen over je berichtje heen gelezen hebben! In ieder geval, dat forum even gelezen en het lijkt er op dat er in de Duitse NSP's inderdaad nu een fix / nieuwe slider beschikbaar is voor mensen met een probleem. Zie daar van meerdere gebruikers uit verschillende steden die berichtgeving. Stemt mij in ieder geval hoopvol, vooral omdat ze allemaal vermelden dat de slider na de fix "bombenfest" (dus hartstikke vast voor de complete analfabetenVerwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:35:
Inmiddels heb ik wel een andere (freeware) converter gevonden die goed lijkt te werken, namelijk SUPER Converter van eRightsoft. (Downloaden was een hel.) Ik ben er alleen nog niet helemaal achter welke settings optimaal zijn voor het verkleinen van films.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:04:
Zo'n speler zal vast wel bestaan... iemand??
Maar is het wel mogelijk om een film direct vanaf een share af te spelen (via wlan)?
Het liefst zou ik films fullsize op de 1Gb geheugenkaart zetten, omdat ik ze juist vanaf de N95 op tv wil kijken. Maar in dat formaat gaan beeld & geluid eerst asynchroon lopen en vervolgens uitvallen. Zou dat komen door de player (smartmovie) of codecs (FFDShow) die ik gebruik, of zijn zulke grote files gewoon te ruig voor de N95?
[quetote]dafmay schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:00:
[...]
Moet toch wel te vinden zijn. Ik heb geen Nederlandse uitleg voor je aangezien ik de Engelse taal gebruik. Het werkt overiegsn wel geweldig. Sinds ik dit heb gedaan is geen enkele keer meer de Wlan-verbinding verbroken
[/quote]
r
Eerst instrumenten ->instellingen ->verbindingen ->wireless Lan Aanklikken dan staat er beschikbrhd wlan tonen dan kies je opties -> en dan geavenc. instellingen daar staat het
suc6
[...]
Moet toch wel te vinden zijn. Ik heb geen Nederlandse uitleg voor je aangezien ik de Engelse taal gebruik. Het werkt overiegsn wel geweldig. Sinds ik dit heb gedaan is geen enkele keer meer de Wlan-verbinding verbroken
[/quote]
r
Eerst instrumenten ->instellingen ->verbindingen ->wireless Lan Aanklikken dan staat er beschikbrhd wlan tonen dan kies je opties -> en dan geavenc. instellingen daar staat het
suc6
jij bent echt mijn held!!!dafmay schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 21:42:
Ik heb via een zoektocht op google de oplossing gevonden voor de melding "web: no gateway reply", en daarna disconnect....met als gevolg een vastloper wb web en wlan.
Zet "power saving" voor Wlan uit ! Zie onder Settings-Connections-WirelessLAN-Options-Advanced Settings-Power Saving.
Ik kan nu gewoon, zoals het hoort, surfen via Wlan zonder dat steeds de verbinding wordt verbroken
Eindelijk het probleem waar ik al vanaf het begin mee zit opgelost!
Verwijderd
Iemand die m van T-mobile heeft gehaald al geruild bij een NSP?-nickx- schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:39:
[...]
Aan het begin van het topic, er zijn zelfs al oplossingen genoemd op verschillende plaatsen hier in 't topic. Enfijn, samengevat ga naar je NSP en ruil om dat ding... : )
Ik heb een sandisk 2gb ultra 2. Daar zou het niet aan mogen liggen, maar als ik installeer. Dan doe ik dat op telefoon geheugen. Erg vaag... En je hebt zelfs geen hapering met sonic? Helemaal niks?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:30:
[...]
werkt perfect hier ligt misschien aan je kaartje
ik heb hier ooit het data verbruikt gepost bij een kwartier streaming radio ik heb gister het verbruik getest bij 45 min internetten als mijn N70 als modem gebruikt.
maar "speed" instellingen van t-mobile dit houd in plaatjes iets minder scherm.
deze 45 min kwam neer op 4.5 MB data verbruik.
Nog een vraag aan de N95 gebruikers, hoe is de staat van de batterij is 24 uur met af en toe gebruik gewoon te halen ?
maar "speed" instellingen van t-mobile dit houd in plaatjes iets minder scherm.
deze 45 min kwam neer op 4.5 MB data verbruik.
Nog een vraag aan de N95 gebruikers, hoe is de staat van de batterij is 24 uur met af en toe gebruik gewoon te halen ?
[ Voor 17% gewijzigd door wd200 op 30-05-2007 07:19 ]
Ja, 24 uur is wel te halen. Ik laad hem tussen door gewoon op in de auto. Werkt nog het beste, het blijft klote dus hoop dat Nokia er wat aan zal of kan doen. Alleen de specs maken 't goed af en toe : )
gewonecolalight schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 00:40:
[...]
jij bent echt mijn held!!!![]()
![]()
Eindelijk het probleem waar ik al vanaf het begin mee zit opgelost!
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 30-05-2007 08:45 ]
Dat kan niet.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:30:
werkt perfect hier ligt misschien aan je kaartje
Tijdens het spelen word er geen data meer geladen vanaf het geheugenkaartje.
De meeste JAVA games laden zichzelf in het geheel naar het geheugen als je het spel opstart zelfs.
Dit afhankelijk van de grootte van het spel natuurlijk.
Het heeft te maken met compatibiliteit denk ik.
Sommige JAVA games draaien gewoon niet soepel op de N95 vanwege het feit dat het zo'n nieuw platform is.
Sommige spellen draaien beroert of helemaal niet.
JAVA is toch minder universeel dan je zou denken wat dat betreft.
Blame JAVA, niet je geheugen kaartje.Maar als mensen Sonic even kunnen downloaden voor de n95... Happerd het bij jullie ook? En Need For Speed Carbon ook een beetje? Ik blijf het vreemd vinden... N95 is de snelste Nokia als ik het goed heb.. maar simpele JAVA games heeft ie soms moeite mee...
En met je Nokia N95 dual core processor is ook helemaal niks mis!
Ik wil Sonic best voor je proberen als jij mij de exacte download link of de titel van het spel geeft.
Er zijn namelijk ik weet niet hoeveel Sonic spellen ondertussen te downloaden.
[ Voor 22% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 30-05-2007 08:50 ]
Verwijderd
De reden dat je zo snel antwoord hebt gekregen is simpelweg omdat dit zo'n leuk standaard gegenereerd mailtje is wat ze naar iedereen sturen die een vraag over een zogenaamd 'niet compatibel' product heeft.ButcherJF schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:49:
[...]
Ik heb vorige week zaterdag TomTom gemaild met de vraag of er binnenkort een update zit aan te komen waardoor 'onze' interne GPS ook kan worden gebruikt i.c.m. TomTom. Ik kreeg helaas het volgende vage nietszeggende antwoord (wel snel trouwens):
Wat ik heb begrepen uit de wandelgangen is dat TomTom misschien eind vd zomer met een update komt die de interne GPS ondersteund. Wel jammer, net na de vakantie...
Verwijderd
Agenda probleempje
Ik ben zeer tevreden over de N95 en ben een gebruiker van het eerste uur.
ik heb alleen iets geks (volgens mij ontstaan na de firmware update)
als ik een Taak invoer geeft hij in het opneningsscherm op de dag dat de taak uitgevoerd dient te worden geen items vandaag!? terwijl dit bij alle andere optie´s wel zo is bv verjaardagen/vergaderingen ect.
In de regels daaronder (in het beginscherm) neemt hij echter wel de totaal aantal taken op en ook het alarm ect werkt gewoon alleen het is vervelend als er staat dat je vandaag geen taken hebt terwijl dat wel zo is!!!
iemand een oplossing? of ook het zelfde probleem zo ja heb je dit ook sinds de nieuwe firmware?
ik hoor het graag
gr johan
Ik ben zeer tevreden over de N95 en ben een gebruiker van het eerste uur.
ik heb alleen iets geks (volgens mij ontstaan na de firmware update)
als ik een Taak invoer geeft hij in het opneningsscherm op de dag dat de taak uitgevoerd dient te worden geen items vandaag!? terwijl dit bij alle andere optie´s wel zo is bv verjaardagen/vergaderingen ect.
In de regels daaronder (in het beginscherm) neemt hij echter wel de totaal aantal taken op en ook het alarm ect werkt gewoon alleen het is vervelend als er staat dat je vandaag geen taken hebt terwijl dat wel zo is!!!
iemand een oplossing? of ook het zelfde probleem zo ja heb je dit ook sinds de nieuwe firmware?
ik hoor het graag
gr johan
Verwijderd
Ik weet dat er progjes zijn om je verlichting in de carkit altijd te laten brandden kan ze alleen nergens vinden. Iemand??
Ik had eerder al deze link gegeven:Darkwolf_1982 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:48:
[...]
Dat kan niet.
Tijdens het spelen word er geen data meer geladen vanaf het geheugenkaartje.
De meeste JAVA games laden zichzelf in het geheel naar het geheugen als je het spel opstart zelfs.
Dit afhankelijk van de grootte van het spel natuurlijk.
Het heeft te maken met compatibiliteit denk ik.
Sommige JAVA games draaien gewoon niet soepel op de N95 vanwege het feit dat het zo'n nieuw platform is.
Sommige spellen draaien beroert of helemaal niet.
JAVA is toch minder universeel dan je zou denken wat dat betreft.
[...]
Blame JAVA, niet je geheugen kaartje.
En met je Nokia N95 dual core processor is ook helemaal niks mis!
Ik wil Sonic best voor je proberen als jij mij de exacte download link of de titel van het spel geeft.
Er zijn namelijk ik weet niet hoeveel Sonic spellen ondertussen te downloaden.
En de Sonic die ik specifiek bedoelde is deze:
http://www.series60v3.com/plugins/p13_download_manager/getfile.php?categoryid=8&p13_sectionid=3&p13_fileid=667&p13_versionid=1071
Verwijderd
Bij T-mobile staat mijn Bestelling al 2 weken en 4 dagen op alleen ontvangen en niet verwerkt of dergelijke
is dat normaal
is dat normaal
Verwijderd
Ik wordt daar een beetje ziek van! Niemand weet nou precies hoe het zit met die N95, wanneer ze weer binnen komen of weet ik veel wat. Je hoort iedereen over dikke levertijden, en van alle provider sites is hij afgehaald, of er staat bij dat het toestel niet meer op voorraad is of een levertijd van 6 weken. Heeft nou echt nog iemand iets opgevangen van levertijden? Mijn abbonement loopt zaterdag af, en dan zou als het goed is een N95 klaar liggen voor mij, ben benieuwd!
Verwijderd
Ola, ben nieuw en kom jullie effe lastig vallen..... Complimenten allereerst, door jullie reacties in de N95 topics ( 1,2 en 3 ) heb ik al een hoop ellende uit de weg kunnen ruimen
1.)
VRaagje : Hoe verwijder ik de "standaard meegeleverde" ringtones en thema's van de N95 ?
Ik heb me de pleuris gezocht in de file manager, maar niet gevonden... Ik wil namelijk zoveel mogelijk shit verwijderen zodat er ruimte overblijft voor de leuke dingen.
2.)
En kan iemand mij vertellen hoe ik de thema's NEGEER ? Ik wil gewoon alles ZWART , geen gezeik met kleurtjes en al die shit ....
3.)
..Of hoe ik een "eigen "achtergrond ( foto ) kan gebruiken die het HELE scherm vult ( standby stand) , als ik nu een foto gebruik ziet het er niet uit !!
many thx
1.)
VRaagje : Hoe verwijder ik de "standaard meegeleverde" ringtones en thema's van de N95 ?
Ik heb me de pleuris gezocht in de file manager, maar niet gevonden... Ik wil namelijk zoveel mogelijk shit verwijderen zodat er ruimte overblijft voor de leuke dingen.
2.)
En kan iemand mij vertellen hoe ik de thema's NEGEER ? Ik wil gewoon alles ZWART , geen gezeik met kleurtjes en al die shit ....
3.)
..Of hoe ik een "eigen "achtergrond ( foto ) kan gebruiken die het HELE scherm vult ( standby stand) , als ik nu een foto gebruik ziet het er niet uit !!
many thx
Verwijderd
Iemand vandaag al gebeld om te horen wat het verhaal van vandaag isVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:35:
Ze Hebben Elke dag wel een nieuw verhaaltje klaarstaan over levertijden bij t-mobile dan
Dit topic is gesloten.