Hallo allemaal,
Ben nieuw hier en mijn eerste post.
Heb hier heel veel gelezen over de NOKIA N95 dus daarom ook ff een bijdrage van mij.
De N95 heb ik nu zo een 2 weken.
ABO
N95 gratis ! abo verlengd bij T-Mobile, voor 2 jaar met inlevering van enkele T-Mobile xtra points
(punten die je kan sparen om accesoires te kopen)
Hiervoor heb ik de Deep Plum N95, Bluetrek S21 bluetooth oortelefoon en een originele N95 autolader bij gekregen.
BEVINDINGEN
Leuke telefoon met veel gadgets, moet wel wennen omdat ik voor in de auto de 6230i heb (carkit / lader ). Veel functie's dus veel me gerommeld tot nu toe.
Slider probleem - wel jammer, T-Mobile geeft mij binnenkort een nieuwe
Krasje boven de 3 - Hmmm heb ik wel, maar niet geprobeerd te verwijderen, stoor me er niet aan
GPS - werkt rete traag , heb de laatste firmware maar toch ... ben net terug uit Italie en een fix duurde soms erg lang. Maakte niet uit waar ik stond, reed of liep...fix deed te lang over.
En niet alleen in Italie , maar ook gewoon hier in Nederland.
Foto's en Video - geweldig, erg mooi raad wel om 3megapixels te gebruiken ipv 5 scheelt in ruimte en tijd om op te slaan/weer te geven.
Telefoneren - Merk op dat de lijn kraakt als je belt ... en gebeld wordt .. ben benieuwd of mijn volgende N95 ook dat heeft.
Verder leuk toestel, veel functie's, alleen jammer dat het nog wat minpuntjes heeft..
En tsja gratis ... waarom zou ik teveel klagen ?