Nokia N95 Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.624 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:02:
Ik zou graag met mijn N95 via WiFi op mijn pc willen browsen. Voornamelijk om door de files heen te bladeren, foto's of filmpjes te bekijken en zelfs evt. direct af te spelen op de tv.
Weet iemand hoe je dat voor elkaar kunt krijgen.
Kijk eens op deze site
http://www.shapeservices....K6HxZThpowCFQzclAod9zngzg
Hoewel ik het nog niet aan de gang gekregen heb via wifi werkt het in ieder geval wel met t-mobile internet.
Volgens mij krijg ik het via wifi niet aan de gang omdat er ook nog een livebox (k*tding) tussenzit... zal je wel een of andere poort moeten openzetten.
Dat programmaatje kost helaas wel geld, maar het werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:02:
Ik zou graag met mijn N95 via WiFi op mijn pc willen browsen. Voornamelijk om door de files heen te bladeren, foto's of filmpjes te bekijken en zelfs evt. direct af te spelen op de tv.
Weet iemand hoe je dat voor elkaar kunt krijgen.
Hier staat een verwijzing naar netwerkgebruik over wifi onder het kopje "UPnP":
http://www.allaboutsymbia...95-part_1_Music_Focus.php
Ze maken een referentie naar Simple Centre. Ik zou zeggen, probeer en leer :) (en post de resultaten natuurlijk eventjes...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
UPnP ingeschakeld op de Livebox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:38:
[...]

Ja dat klopt, dat had ik ook. Daarom heb ik het nogmaals op een XP systeem gedaan en dat ging prima. Ik neem aan dat het een foutje is in Vista....
Ik draai Vista Home Premium maar had geen problemen met Maploader. Kaart van Nederland netjes zonder problemen kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elkoe schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:19:
[...]

Volgens mij is hier wel een programma voor te kijken, weet zo niet meer hoe het heet. Volgens mij ben ik het wel tegengekomen op een symbian site.
Ik had ook al gekeken naar een software-matige oplossing...iets dat de luidspreker en microfoon combineert in een geluidsopname, alleen vond ik eigenlijk niets....
Zijn er misschien andere users die weten hoe je voice of call-recording inschakelt op de n95? (weet eigenlijk niet eens hoe je het zou moeten noemen..)

Greetz Annakin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:22:
[...]
Ik had ook al gekeken naar een software-matige oplossing...iets dat de luidspreker en microfoon combineert in een geluidsopname, alleen vond ik eigenlijk niets....
Zijn er misschien andere users die weten hoe je voice of call-recording inschakelt op de n95? (weet eigenlijk niet eens hoe je het zou moeten noemen..)

Greetz Annakin
Een oplossing kan zijn:
Zet de N95 tijdens een gesprek op de luidspreker, zodat je de telefoon niet aan je oor hoeft te houden. Open (nog steeds tijdens het gesprek) de voice-recorder (dictafoon) die je onder de map 'kantoor' kan vinden. Druk, terwijl je nog steeds aan het bellen bent, op REC (de knop met de rode stip) en voila...

Nadeel
Alleen er zit een nadeel aan. Je gesprekspartner hoort tijdens de opname op de 30 sec. een pieptoon...

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-07 16:51
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:29:
[...]

Dank voor je reactie! Waar vind ik die windows installer clean-up tool? Op de site van Nokia?
Ik weet niet of je het al gevonden hebt, maar dat vind je hier:

http://www.google.nl/sear...lean-up&btnG=Zoeken&meta=

Net zoals het antwoord op heel veel andere overbodige vragen :P

Dit tooltje is gewoon van microsoft en kan dus gebruikt worden voor alle uninstall problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Ik heb me N95 sinds 22 april. Ik heb dus toen meteen de navi aangekocht voor een maand.
Maar vandaag vroeg hij voor de derde x al om de navi aan te kopen voor een maand.

Ik heb dus de eerste x aangekocht op 22 april. Pas geleden (twee weken ofzo) weer een x... ik dacht mjah kan wel. En inmiddels vandaag vroeg ie het nogmaals. En het maar weer aangekocht. Echter me 60 dagen sinds 22 april zijn echt nog niet om!

Iemand toevallig meer ervaring mee? Ik wacht totdat ik een bewijs heb en dan ga ik er mee naar Nokia!

[ Voor 13% gewijzigd door nils7 op 24-05-2007 18:11 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

nils7 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:09:
Ik heb me N95 sinds 22 april. Ik heb dus toen meteen de navi aangekocht voor een maand.
Maar vandaag vroeg hij voor de derde x al om de navi aan te kopen voor een maand.

Ik heb dus de eerste x aangekocht op 22 april. Pas geleden (twee weken ofzo) weer een x... ik dacht mjah kan wel. En inmiddels vandaag vroeg ie het nogmaals. En het maar weer aangekocht. Echter me 60 dagen sinds 22 april zijn echt nog niet om!

Iemand toevallig meer ervaring mee? Ik wacht totdat ik een bewijs heb en dan ga ik er mee naar Nokia!
heb je wel geprobeerd opnieuw de eerste code in te voeren die je nog had van de vorige aanmelding alvorens opnieuw aan te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:30:
[...]

Een oplossing kan zijn:
Zet de N95 tijdens een gesprek op de luidspreker, zodat je de telefoon niet aan je oor hoeft te houden. Open (nog steeds tijdens het gesprek) de voice-recorder (dictafoon) die je onder de map 'kantoor' kan vinden. Druk, terwijl je nog steeds aan het bellen bent, op REC (de knop met de rode stip) en voila...

Nadeel
Alleen er zit een nadeel aan. Je gesprekspartner hoort tijdens de opname op de 30 sec. een pieptoon...

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Succes ;)
DIt programma doet het ook en dan iets minder omslachtig.. ;) Dat piepje is trouwens verplicht zodat de andere kant weet dat je hem/haar opneemt. Dat mag namelijk niet zonder toestemming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer desparate om live tv op mijn N95 te krijgen (showing off :*) ) maar ik denk dat ik iets fout doe, het lukt me in ieder geval niet. Weet iemand waar ik wat meer info hierover kan krijgen ?

Ik heb Pocket Internet Totaal van T-Mobile,....als ik de browser opstart krijg ik wel een startpagina waar je naar een website kan gaan bijvoorbeeld streaming tv, maar als ik een link aanklik staat er niet ondersteund,...help :'(

Nog 1 vraagje, ik heb nu dat PIT abbo, maar ik kan nergens iets vinden over of er nog extra's in rekening gebracht kunnen worden door mijn provider. Ik heb als toeganspunten T-Mobile Internet, T-Mobile MMS, T-Mobile GPRS( T-Zones) en mijn eigen Wifi netwerk toegevoegd, maar GPRS en T-Mobile internet vallen dan toch, binnen NL tenminste, onder mijn PIT, dus ik hoef geen peentjes te zweten over reusachtige rekeningen aan het eind van de maand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
RobertRedCap schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:38:
[...]

heb je wel geprobeerd opnieuw de eerste code in te voeren die je nog had van de vorige aanmelding alvorens opnieuw aan te vragen?
Code?
Ik heb gewoon via sms betaald.. dat gaat geheel automatisch.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:17:
[...]

Thnx, heb de instellingen veranderd. Zal em morgen eens gaan testen, hopelijk loopt ie dan soepel en dan zal ik ook wel ff een gefundeerde mening geven over het programmaatje...
En ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat sms nr toch om die nav aan te kopen is die ook voor belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elkoe schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:59:
[...]

Ik weet niet of je het al gevonden hebt, maar dat vind je hier:

http://www.google.nl/sear...lean-up&btnG=Zoeken&meta=

Net zoals het antwoord op heel veel andere overbodige vragen :P

Dit tooltje is gewoon van microsoft en kan dus gebruikt worden voor alle uninstall problemen.
Thnx, had het idd nog niet gevonden. 8)7 ik had ff op google moeten zoeken idd. Erg stom. Bedankt voor je moeite 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Nu dit weer...

Alle oude meuk van PCSuite verwijderd, nieuwe er op gezet. Maar nu wil ik een kabelverbinding tot stand brengen, maar hij blijft in dit scherm hangen.

Afbeeldingslocatie: http://img75.imageshack.us/img75/3075/pcsuiteprobleemjf7.jpg

Heb wel 15 minuten gewacht, maar er gebeurd niks. Ik heb in de telefoon 'PCSuite modus' geactiveerd toen hij hierom vroeg.

Snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulThai
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-12-2024
Probeer bij apparaatbeheer in windows de n95 eerst te verwijderen. (telefoon eerst loskoppelen)
Daarna opnieuw nokia suite opstarten en telefoon weer aansluiten.

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaulThai schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:07:
Probeer bij apparaatbeheer in windows de n95 eerst te verwijderen. (telefoon eerst loskoppelen)
Daarna opnieuw nokia suite opstarten en telefoon weer aansluiten.

succes.
Bedankt voor je reactie, maar in apparaatbeheer staat nergens de N95... Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zie hier, een nieuwe functie van de N95: video modus!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4c1c73c93e3a63c118fd227d0fb80423/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8d35e09fc554c44bc9a86d78114ab562/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ebf22b737b8b338c9a0ebc0f3b2abf79/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8865cb54084cee04dc525d51d4e8b4f7/thumb.jpg

De N95 video is beschikbaar in het najaar in de huidige kleuren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
Allereerst moet ik zeggen dat ik in dit topic veel heb gevonden dat me heeft geholpen bij het onder de knie krijgen van mijn multimediamonster, tanx! Ook heb ik een aantal vraagjes waar ik het antwoord niet direct op kon vinden:

Vraagje over het installen van software op de N95, namelijk: Hoe moet het? Ik wil bijvoorbeeld een Divxplayer erop zetten en heb er eentje gedownload (divxplayer_8nqn1j5p.nai ofzo). Maar hoe zet ik hem op mijn unit? Is dit trouwens een goeie versie of is er een betere aanrader voor Divx? Als het mogelijk is dan wil er ook subs mee draaien.

Ander vraagje: Weet iemand of je de snooze-functie van de wekker kan instellen? Hij staat standaard op 5 minuten en zo krijg ik 's ochtends niet dat kleine beetje extra rust dat ik nodig heb.

Verder ben ik niet zeer tevreden over het geluid van muziek over de headphones. Af en toe hoor ik wat gepiep ofzo en bovendien kan hij niet hard genoeg (ik ben iPod volume gewend). Is dit te veranderen? Ook de bass/treble instellingen vind ik niet optimaal.

[ Voor 31% gewijzigd door IMadeLove2MyN95 op 25-05-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulThai
  • Laatst online: 26-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 23:55:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar in apparaatbeheer staat nergens de N95... Zie ik iets over het hoofd?
Onder porteble dives staat bij mij de nokia N95 met een rood kruis erdoor als hij niet is aangesloten.

Ik had hetzelfde probleem met het nieuwe toestel dat ik gekregen heb i.v.m. camerasoftware die bleef hangen en slider probleem.

Na verwijderen van device kreeg ik meteen verbinding.

Heb nu het probleem dat navigatie niet meer werkt. betaalde versie kan ik zelf niet meer installeren via bewerken. Wacht nu op bericht van Nokia maar die hebben daar een week voor nodig wat ik erg lang vindt.

(ik kan geen screendump toevoegen. Ik weet niet hoe dit werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ben nieuw hier en mijn eerste post.

Heb hier heel veel gelezen over de NOKIA N95 dus daarom ook ff een bijdrage van mij.

De N95 heb ik nu zo een 2 weken.

ABO

N95 gratis ! abo verlengd bij T-Mobile, voor 2 jaar met inlevering van enkele T-Mobile xtra points
(punten die je kan sparen om accesoires te kopen)
Hiervoor heb ik de Deep Plum N95, Bluetrek S21 bluetooth oortelefoon en een originele N95 autolader bij gekregen.

BEVINDINGEN

Leuke telefoon met veel gadgets, moet wel wennen omdat ik voor in de auto de 6230i heb (carkit / lader ). Veel functie's dus veel me gerommeld tot nu toe.

Slider probleem - wel jammer, T-Mobile geeft mij binnenkort een nieuwe

Krasje boven de 3 - Hmmm heb ik wel, maar niet geprobeerd te verwijderen, stoor me er niet aan

GPS - werkt rete traag , heb de laatste firmware maar toch ... ben net terug uit Italie en een fix duurde soms erg lang. Maakte niet uit waar ik stond, reed of liep...fix deed te lang over.
En niet alleen in Italie , maar ook gewoon hier in Nederland.

Foto's en Video - geweldig, erg mooi raad wel om 3megapixels te gebruiken ipv 5 scheelt in ruimte en tijd om op te slaan/weer te geven.

Telefoneren - Merk op dat de lijn kraakt als je belt ... en gebeld wordt .. ben benieuwd of mijn volgende N95 ook dat heeft.

Verder leuk toestel, veel functie's, alleen jammer dat het nog wat minpuntjes heeft..
En tsja gratis ... waarom zou ik teveel klagen ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Poeh schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:18:
[...]

Ik kan me vergissen, maar moet je niet gewoon de '1' intoetsen en vervolgens op 'verbinden' drukken?
Dit kan ook, maar ook dan reboot de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
DaannO schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 00:27:
Zie hier, een nieuwe functie van de N95: video modus!

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

De N95 video is beschikbaar in het najaar in de huidige kleuren. :P
waarom geloof ik hier niets van :P

ziet er trouwens wel lagge uit. maar wat het voor nut zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Is het ook mogelijk om gewone DivX films te bekijken via een TV, gewoon 1 op 1? Dat zou wel handig zijn voor als ik ergens DVD wil kijken op Vakantie of zo.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Laatst online: 23-03 15:51
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 02:41:
Hallo allemaal,

Heb hier heel veel gelezen over de NOKIA N95 dus daarom ook ff een bijdrage van mij.

ABO

N95 gratis ! abo verlengd bij T-Mobile, voor 2 jaar met inlevering van enkele T-Mobile xtra points
Hiervoor heb ik de Deep Plum N95, Bluetrek S21 bluetooth oortelefoon en een originele N95 autolader bij gekregen.

BEVINDINGEN

Leuke telefoon met veel gadgets, moet wel wennen omdat ik voor in de auto de 6230i heb (carkit / lader ). Veel functie's dus veel me gerommeld tot nu toe.

Krasje boven de 3 - Hmmm heb ik wel, maar niet geprobeerd te verwijderen, stoor me er niet aan

GPS - werkt rete traag , heb de laatste firmware maar toch ... ben net terug uit Italie en een fix duurde soms erg lang. Maakte niet uit waar ik stond, reed of liep...fix deed te lang over.

Foto's en Video - geweldig, erg mooi raad wel om 3megapixels te gebruiken ipv 5 scheelt in ruimte en tijd om op te slaan/weer te geven.

Telefoneren - Merk op dat de lijn kraakt als je belt ... en gebeld wordt .. ben benieuwd of mijn volgende N95 ook dat heeft.

Verder leuk toestel, veel functie's, alleen jammer dat het nog wat minpuntjes heeft..
Sorry dat ik weer over die slider moet beginnen maar, die van mij zit erg los als je hem openschuift!
dat heb ik gemald bij kpn. ik kan hen retour zenden dan moet dat wel voor morgen want dan heb ik hem 8 dagen (moet binnen 8 dagen) maar raden jullie aan dat te doen?.. want hij is niet op voorraad dus moet ik waarschijnlijk weer 5 weken w8en en wie zegt mij dat dat toestel het slijder probleem dan niet heeft!!??...

Mag jij je ouwe toestel gewoon gebruiken tot je een nieuwe hebt?.. er staat dat t mobiel je binnenkort een nieuwe geeft?????..

En is die slider niet gewoon vast te zetten ofzo?..
Sorry dat ik er weer over begin maar moet vandaag een besslissing nemen

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walsumhof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-02 13:47
basvanhees schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:09:
[...]

Sorry dat ik weer over die slider moet beginnen maar, die van mij zit erg los als je hem openschuift!
dat heb ik gemald bij kpn. ik kan hen retour zenden dan moet dat wel voor morgen want dan heb ik hem 8 dagen (moet binnen 8 dagen) maar raden jullie aan dat te doen?.. want hij is niet op voorraad dus moet ik waarschijnlijk weer 5 weken w8en en wie zegt mij dat dat toestel het slijder probleem dan niet heeft!!??...

Mag jij je ouwe toestel gewoon gebruiken tot je een nieuwe hebt?.. er staat dat t mobiel je binnenkort een nieuwe geeft?????..

Had hetzelfde probleem met de slider. Een eenvoudig remedie zonder je telefoon te hoeven inleveren is simpelweg mbv een klein stukje tape (zie ook video youtube). Schuif de slider in mediastand en plak aan de rechter-achterkant een miniscuul stukje tape over het richeltje. Je ziet er echt niets van en scheelt een hoop ergenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:48
of gaan omruilen bij een NSP ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 02:41:
Hallo allemaal,

ABO

BEVINDINGEN

Je hebt je tel via T-Mobile? Wanneer heb je hem besteld?
Ik heb mijne 3 mei besteld en ik moet tot eind juni wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartphonejunk
  • Laatst online: 27-02-2024
Wil je geen valse hoop geven, maar ik heb ook 3 mei besteld en kreeg 'm tot m'n verbazing (en opluchting) eergisteren binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smartphonejunk schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:02:
[...]

Wil je geen valse hoop geven, maar ik heb ook 3 mei besteld en kreeg 'm tot m'n verbazing (en opluchting) eergisteren binnen.
Hmm.. Ik heb T-mobile gebeld om te verlengen.. De vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn kon niets beloven. Het kan "3 dagen duren voor dat u hem heeft maar het kan ook 6 weken duren" :-(
Ze kunnen geen garanties geven.. Dus ik heb besloten om nog maar heel effe te wachten om de levertijden van T-mobile hier terug te lezen. Zou zonde zijn als ik nu bestel en het 6 weken gaat duren. Over 6 weken zal er de prijs nl wel wat gunstiger zijn.

Ik ga vanmiddag effe langs de T-mobile shop in Uden. Iemand ervaring of ze de toestellen in de shops wel op voorraad hebben ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:22

WoutF

Hoofdredacteur
Ik kan over een maand verlengen en heb 'em nu al besteld. Wachttijd is idd 6 weken bij Tmobile. (bij 2 tmobile shops gevraagd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
ik zou hem vandaag krijgen, maar ik kreeg een telefoontje dat ik nu 3 weken moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
IMadeLove2MyN95 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 00:36:
Allereerst moet ik zeggen dat ik in dit topic veel heb gevonden dat me heeft geholpen bij het onder de knie krijgen van mijn multimediamonster, tanx! Ook heb ik een aantal vraagjes waar ik het antwoord niet direct op kon vinden:

Vraagje over het installen van software op de N95, namelijk: Hoe moet het? Ik wil bijvoorbeeld een Divxplayer erop zetten en heb er eentje gedownload (divxplayer_8nqn1j5p.nai ofzo). Maar hoe zet ik hem op mijn unit? Is dit trouwens een goeie versie of is er een betere aanrader voor Divx? Als het mogelijk is dan wil er ook subs mee draaien.

Ander vraagje: Weet iemand of je de snooze-functie van de wekker kan instellen? Hij staat standaard op 5 minuten en zo krijg ik 's ochtends niet dat kleine beetje extra rust dat ik nodig heb.

Verder ben ik niet zeer tevreden over het geluid van muziek over de headphones. Af en toe hoor ik wat gepiep ofzo en bovendien kan hij niet hard genoeg (ik ben iPod volume gewend). Is dit te veranderen? Ook de bass/treble instellingen vind ik niet optimaal.
N95 aan de PC hangen en dan zijn er twee opties:
1. .sis of .sisx kopieren naar de N95 en met de verkenner van de N95 hier op klikken
2. Zorgen dat je verbinding hebt met PC suite en dan op de PC direkt de .sis/.sisx aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAUKstEr schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:49:
[...]

Hier staat een verwijzing naar netwerkgebruik over wifi onder het kopje "UPnP":
http://www.allaboutsymbia...95-part_1_Music_Focus.php
Ze maken een referentie naar Simple Centre. Ik zou zeggen, probeer en leer :) (en post de resultaten natuurlijk eventjes...)
Heb het gisteravond aan de praat gekregen.
Het programmatje simple centre(niet gratis na 1 maand 30 dollar) is geinstalleerd op pc en heeft de bestanden geindexeerd.
Kan nu de bestanden benaderen via de gallerij en als ik ze op de N95 wil afspelen dan moet dit eerst overgezet worden naar de telefoon of geheugenkaart van toestel.

Nadeel: geen gratis gebruik van het programma terwijl dit wel middels de cdrom wordt meegeleverd
en je moet de bestanden overhalen om ze te kunnen zien.

Voordeel: je kan wel browsen via WiFi en bestanden overhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
Iemand ervaring of ze de toestellen in de shops wel op voorraad hebben ???
Ik ben gisteren in de T-Mobile shop geweest in Maastricht maar hier hadden ze hem helaas helemaal niet, ook geen showmodel of dummie o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
-nickx- schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:56:
Is het ook mogelijk om gewone DivX films te bekijken via een TV, gewoon 1 op 1? Dat zou wel handig zijn voor als ik ergens DVD wil kijken op Vakantie of zo.
Dat kan met smartmovie of de divx mobile player. Alleen de standaard divx bestanden die je download zijn vaak wel net te zwaar om via de TV-out te spelen, via display gaat prima. Daarnaast is de resolutie vand de TV-out alleen in de "gallerij" 640x480, vanuit andere applicaties 320X240. Dus minder goed beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeHeys schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:08:
[...]

Tja, ik merkte vandaag pas dat ik hetzelfde probleem heb (ook xs4all trouwens). Geen idee wat ik hieraan moet doen. Verder lijkt alles gewoon te werken. Waar zijn trouwens de eerste twee delen van deze topic gebleven? Ik herinner me dat daarin ook hetzelfde probleem werd beschreven, ik zou graag ook nog wat andere dingen zoeken in die topics. Voorlopig gebruik ik maploader dus maar niet. Stom hoor.
Je moet heel even (1 map downloaden) op een andere ISP connecten.( Gewoon uit de lucht een wifi netwerk pakken) ----- dan werkt maploader op xs4all zonder problemen. :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Jarnoootje schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:46:
[...]

waarom geloof ik hier niets van :P

ziet er trouwens wel lagge uit. maar wat het voor nut zou hebben?
Het is ook een hoax, geintje kan best. :P Het is een dummy die we even hebben gemodificeerd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

DaannO schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:56:
[...]

Het is ook een hoax, geintje kan best. :P Het is een dummy die we even hebben gemodificeerd. :+
hahhahaha wel een goeie ik begon al te balen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:56:
[...]

Je moet heel even (1 map downloaden) op een andere ISP connecten.( Gewoon uit de lucht een wifi netwerk pakken) ----- dan werkt maploader op xs4all zonder problemen. :P :)
Hoeft niet meer. Xs4All heeft zijn DNS gewijzigd en het werkt nu perfect met Xs4All zonder enige aanpassingen.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertRedCap schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:47:
[...]

hahhahaha wel een goeie ik begon al te balen!!!
haha, waarom zou je die willen? nu al zoveel klachten om de slider...wat zou het dan zijn? :p ;) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ik kwam dit tegen op de website van MS

Mobile phones. With Windows SideShow, you can configure a compatible mobile phone to show you your contacts and calendar, the latest updates from your favorite websites, your favorite pictures, and other information.

zou dat ook met de N95 kunnen ? en hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
De n95 heeft een symbian OS dus lijkt mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister een nieuwe N95 opgehaald bij belcompany.
Deze heeft echter nog steeds een kleine speling in de slider.
Vreemd was dat deze verkoper mij vertelde dat ze dat allemaal hadden, ik heb nog twee andere nieuwe N95's gezien en die hadden het inderdaad ook.

Het leuke is is dat de vorige verkoper mij om de slider problemen een nieuwe N95 zou geven, raar gedoe daar, maar wel dus een nieuwe N95 ook vanwege het probleem met de ruis tijdens het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
en die ruis is nu verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
deTuinman schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:35:
De n95 heeft een symbian OS dus lijkt mij niet
maakt dat uit dan een OS? sideshow zit ook op afstandsbedieningen, dan zou je denken dat het ook wel op de N95 zou moeten kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basvanhees schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:09:
[...]

Ik mag mijne gebruiken totdat T-Mobile me belt als ze nieuwe binnen hebben.
Heb ze aangegeven dat ze me pas bellen als ze getest hebben dat de nieuwe N95 geen slider probleem heeft.

Die slider is wel via een plakband trucje vast te zetten, maar dat ga je toch niet doen ?
Wel erg goedkoop voor zo een dure telefoon.
Net of je je een nieuwe BMW met plakband de bumper vastzet omdat die loszit?

Of je loopt naar een NSP en legt je probleem voor, wie weet dat ze je beter kunnen helpen dan bij KPN.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:38:
[...]

Ik heb maanden terug al een reservering geplaatst bij T-Mobile.
Heb een van de eersten die er binnenkwamen.
En nu ga ik deze ook omruilen voor de tweede lichting.

Heb gehoord dat er leveringsproblemen zijn, dus ben benieuwd wanneer ik de N95 kan omruilen voor een ander..

Denk dat ze de ingeruilde gewoon weer doorverkopen.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:10:
[...]

Hmm.. Ik heb T-mobile gebeld om te verlengen.. De vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn kon niets beloven. Het kan "3 dagen duren voor dat u hem heeft maar het kan ook 6 weken duren" :-(
Ze kunnen geen garanties geven.. Dus ik heb besloten om nog maar heel effe te wachten om de levertijden van T-mobile hier terug te lezen. Zou zonde zijn als ik nu bestel en het 6 weken gaat duren. Over 6 weken zal er de prijs nl wel wat gunstiger zijn.

Ik ga vanmiddag effe langs de T-mobile shop in Uden. Iemand ervaring of ze de toestellen in de shops wel op voorraad hebben ???
Heb vanmorgen ook Tmobile aan de lijn gehad, die 10 dagen uit de brief bleken ook hier 6 weken te zijn. Nu maar hopen dat ie toch ineens heel snel komt.

Wat zijn nog meer goede winkels met een beetje interessante prijs om een N95 + tmobile 400 abo te kopen? Je kan namelijk ook gewoon je bestelling bij Tmobile op deze manier afzeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Is het mogelijk om 1 op 1 divx films naar het kaartje tekopieren en deze in goede kwaliteit op een tv te spele. Hoe is jullie ervaring hiermee.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-nickx- schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:47:
Is het mogelijk om 1 op 1 divx films naar het kaartje tekopieren en deze in goede kwaliteit op een tv te spele. Hoe is jullie ervaring hiermee.

Thnx
Lees ff een paar posts terug. Bruins3 post hier wat over.

Conclusie: 1 op 1 via TV Out naar de TV heeft hij wel wat moeite mee.
Maar een volle 700MB divx kan hij wel zonder te converteren op de foon zelf afspelen. Dit met bijvoorbeeld Smartmovie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:08:
[...]

Lees ff een paar posts terug. Bruins3 post hier wat over.

Conclusie: 1 op 1 via TV Out naar de TV heeft hij wel wat moeite mee.
Maar een volle 700MB divx kan hij wel zonder te converteren op de foon zelf afspelen. Dit met bijvoorbeeld Smartmovie.
Alleen een beetje zonde van je schijfruimte, en ik kan me voorstellen dat een kleinere film sneller spoelt. Kleine moeite om je film even te downsampelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HishamK
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 21:50
Jerk184 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:59:
Oke..jullie hebben me overtuigd. :9
Net de N95 besteld bij T-Mobile (contract verlenging) Flexweb 150 (15,50 euro, 2 jaar) + PiT (2 jaar).
Moet 160 euro bij leggen.. maar dat vind ik geen probleem bij zo'n toestel. Alleen... 6 weken wachten.. dat is wat minder.
ik heb m ook besteld
contract verlenging bij tmobile relax 400 (38,50pm) 1 jr
eerste 2 maanden ook nog 50% korting
en dan maar 169betalen voor het toetsel
alleen wel jammer dat ik inderdaad 6 weken moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Ok heel erg bedankt voor je reactie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HishamK schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:12:
[...]

ik heb m ook besteld
contract verlenging bij tmobile relax 400 (38,50pm) 1 jr
eerste 2 maanden ook nog 50% korting
en dan maar 169betalen voor het toetsel
alleen wel jammer dat ik inderdaad 6 weken moet wachten
Ik denk dat je dan voor 2 jaar verlengd hebt...
Als ik verleng met dezelfde specs dat komt ie voor 1 jaar op : 279 eurie voor 2 jaar op 159,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
WoutF schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:11:
[...]

Alleen een beetje zonde van je schijfruimte, en ik kan me voorstellen dat een kleinere film sneller spoelt. Kleine moeite om je film even te downsampelen :)
Ja, maar heb ik dan nog goede kwailteit op de tv als ik de files downsample? en het geluid dat gaat er niet over natuurlijk he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij een kleine handleiding kunnen geven hoe ik een map op mijn telefoon zet?
Ik snap er niets van....
Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
-nickx- schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:44:
[...]

Ja, maar heb ik dan nog goede kwailteit op de tv als ik de files downsample? en het geluid dat gaat er niet over natuurlijk he?
Oh, ik had niet gezien dat je het wilde afspelen op je TV, dacht dat je het gewoon wilde bekijken op de N95 zelf. Voor TV zou ik gewoon de originele resolutie aanhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen met een N95 die geen speling op de slider hebben ? Ik ben benieuwd, ik zag een collega met een ander model Nokia met slider waar absoluut geen speling opzat, het voelde heerlijk degelijk aan, dus het kan wel !

Heeft iemand ervaringen met het NSP in Leiden, ik wil daar toch even mijn N95 slider probleem voorleggen, wie weet kan het wel gerepareerd worden, maar ik wil dat ding natuurlijk niet kwijt !

Ik heb een voorruit met coating (Renault Kangoo), dus ik moest mijn GPS muis altijd achter die "luikjes" achter mijn achteruitkijkspiegel hangen om ontvangst te hebben, legde ik 'm op mijn dashboard geen ontvangst dus. Maar met mijn N95 gewoon in een houder op mijn dashboard meestal gewoon 4-5 satelieten ! Beter !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
Het valt me weer op dat iedereen weer begint over slider problemen en praatjes over wanneer besteld en waar. Kijk eens in de startpost en begrijp dat dit niet gewenst is. Dit vervuilt het topic en maakt het lezen voor mijzelf en anderen minder prettig. Heb je toch zin dit te doen ga dan naar telecomvergelijker of iets dergelijks. Aangezien de moderator afwezig blijkt te zijn plaats ik dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:09
IMadeLove2MyN95 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 00:36:
Die snoozer aanpassen is niet mogelijk volgens mij. Je zou wel meerdere wekkers kunnen zetten met de intervallen die jij graag wilt. Dan moet je ze wel uit drukken en niet snoozen anders heb je er nog niet veel aan.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:29:
De nieuwe firmware lost juist net dat probleem ook op. Ik had voorheen ook altijd problemen met m'n wifi verbinding op m'n linksys. Na de update geen enkel probleem meer. En daarbij is het over het algemeen aan te raden om de laatste firmware erop te zetten. Hier zitten toch duidelijke verbeteringen in.
Heb nog steeds het probleem (nieuwst firmware gisterenavond erop gezet) dat de Wifi-verbinding na ongeveer 30 sec. automatisch wordt verbroken, met laptop en pc hier geen last van. Bestaat er wellicht een instelling waar je aan kan geven hoelang je verbinding wilt?
En zijn er nog meer mensen met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn N95 opgehaald echter er zit alleen maar een Engelstalige handleiding bij, volgens de Vodafone-man was dit bij alle (die hun binnen hadden gekregen) zo.

Heeft er iemand wel een NL-handleiding? Of is tie ergens te downloaden?

Laat maar, al gevonden, stond verstopt op de site van Nokia! 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

NEEEEEE HET ERGSTE IS GEBEURD :( (sorry voor de caps :p)

me n95 is gevallen.... op de stenen grond :( er is nu gewoon een klein stukje uit de telefoon :(
is het mogelijk een nieuwe behuizing om dat ding te krijgen?

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 12 mei me contract verlenging inc. N95 + Relaxweb 200 met 209.95 Bijbetalen,
Wachttijd was toen 3± Weken ik wacht nou al 2 weken, ik vandaag medewerker t-mobile aan de lijn(Ben best wel ongeduldig met deze super phone :X ) maar die zei dat het nog wel 6 weken kan duren dus in totaal 8 weken wachten :?
tegen die tijd zijn de toestelprijzen ook lager denk ik, en dan betaal ik er nu meer voor, maar dan me vraag, kan ik de contractsverlenging ook annuleren?, dan verleng ik me contract wel bij de t-mobile shop in het centrum in vlaardingen, daar hebben ze hem denk nog wel op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:29:
[...]

bij mij wil die maploader niets downloaden .iemand een idee hoe dit komt??maploader geeft steeds aan dat die niet verbinden is maar de pc wel.

heb het gevonden zijn instellingen in de foon zelf grt.
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met Maploader. Telefoon wordt niet herkend terwijl die wel is aangesloten én door windows wordt herkend (sync-en enz werkt gewoon). Welke telefoon instellingen heb jij het over ? Alvast dank voor je hulp.

Nevermind...heb 'm al gevonden :)

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 25-05-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:55:
Zijn er mensen met een N95 die geen speling op de slider hebben ? Ik ben benieuwd, ik zag een collega met een ander model Nokia met slider waar absoluut geen speling opzat, het voelde heerlijk degelijk aan, dus het kan wel !

Heb nu mijn tweede N95 en geen slider probleem de telefoon voelde echt vaster aan. :*) De eerste was volgens mij al een keer teruggebracht, merkte dit aan de accu, deze had meteen de volle capaciteit, dus mensen die hun toestel inruilen pas op!!!. Verder heb ik nog wel een lichte ruis bij de mp3-speler, deze is vooral te horen bij stille passages. Verwacht dat dit bij de volgende firmwareupdate verholpen zal zijn. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

contract verlenging moet zijn : Contract verlengd

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus zeg, krijg net mijn factuur. Hebben ze 140 euro voor 1 dag internetten op mijn N95 gerekend. Ik heb wel te verstaan 10.000 kb gedownload volgens de dame aan de telefoon. Wat blijkt, bij het afgeven van de nieuwe telefoon incl. PIT moet door de werknemer van T-mobile worden gezegd dat de eerste dag het PIT nog niet wordt doorgevoerd en dat er dus geen gebruik van moet worden gemaakt. Bij mij zijn de T-zones en Internet dus nu allebei apart gerekend voor 1 dag, wat samen op 140 euro komt.
Ze gaan nu even kijken of dit 'eventueel' recht is te zetten.
Vind het echt weer schofterig, ze moeten gewoon altijd de eerste dag eraf trekken dan krijgen ze dit soort geouwehoer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:13:
Jezus zeg, krijg net mijn factuur. Hebben ze 140 euro voor 1 dag internetten op mijn N95 gerekend. Ik heb wel te verstaan 10.000 kb gedownload volgens de dame aan de telefoon. Wat blijkt, bij het afgeven van de nieuwe telefoon incl. PIT moet door de werknemer van T-mobile worden gezegd dat de eerste dag het PIT nog niet wordt doorgevoerd en dat er dus geen gebruik van moet worden gemaakt. Bij mij zijn de T-zones en Internet dus nu allebei apart gerekend voor 1 dag, wat samen op 140 euro komt.
Ze gaan nu even kijken of dit 'eventueel' recht is te zetten.
Vind het echt weer schofterig, ze moeten gewoon altijd de eerste dag eraf trekken dan krijgen ze dit soort geouwehoer niet.
Hebben ze tegen mij niet gezegd toen ik mijn PIT en Relax afhaalde vorige week,.........en ik zie op mijn online rekening ook extra kosten,.....gelukkig geen 140 euro ! Imho moeten ze je wel tegemoetkomen zo niet alles kwijtschelden....

Wat heb je trouwens gedownload dan om zo'n giga rekening te genereren ??????

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
rataplan2 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:47:

me n95 is gevallen.... op de stenen grond :( er is nu gewoon een klein stukje uit de telefoon :(
Yep die zijn te koop kwam ze laatst tegen op internet, ik had eerst een crystal case maar die was binnen een dag stuk, nu maar besloten om de case zelf te gebruiken, koop wel een nieuwe als ie er niet meer uit ziet.

zit alleen nog met het scherm zelf, zijn daar al oplossingen voor? het scherm kan wel wat hebben heb ik gemerkt, dagje in je broekzak met sleutels erbij en niet 1 krasje erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markmg schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:09:
[...]

het scherm kan wel wat hebben heb ik gemerkt, dagje in je broekzak met sleutels erbij en niet 1 krasje erop.
Jij durft ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een paar keer Smart2Go navigatie geprobeerd en het werkt best goed moet ik zeggen. Ik ben echter wel TomTom gewend en dat werkt toch ook wel heel fijn, en toch net wat intuitiever en overzichtelijker vind ik. Het liefst ga ik voor dus TomTom, maar die werkt nog niet samen met de interne N95 gps.

Hoe hard zijn de geruchten dat TomTom werkt aan een patch//update om TomTom te kunnen laten samenwerken met de N95 gps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Laatst online: 24-07 09:20
rataplan2 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:47:

Balen! Misschien heb je hier wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

ButcherJF schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:32:
[...]

Balen! Misschien heb je hier wat aan?
Ja geweldig :D dat ga ik dus doen :D gelijk een ander kleurtje :) ik neem aan dat ze dat gewoon bij de nsp's gewoon voor je doen :)??

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om zometeen de N95 te gaan bestellen via T-Mobile, ik neem aan dat hij dan gesimlockt en branded zal zijn. Ik heb al een aantal dingen gevonden via de search maar kunnen jullie nog even confirmen dat de branding alleen maar een klein logo op de achterkant betreft en een paar extra t-mobile functies in het menu? Ik neem aan dat het menu niet ineens standaard roze is ofzo....Owja dat logo, ik las op internet dat het te verwijderenn zou zijn met een gum,een suikerklontje, of nagellak remover, is dit werkelijk zo en heeft iemand dit al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:01:
Ik ben van plan om zometeen de N95 te gaan bestellen via T-Mobile, ik neem aan dat hij dan gesimlockt en branded zal zijn. Ik heb al een aantal dingen gevonden via de search maar kunnen jullie nog even confirmen dat de branding alleen maar een klein logo op de achterkant betreft en een paar extra t-mobile functies in het menu? Ik neem aan dat het menu niet ineens standaard roze is ofzo....Owja dat logo, ik las op internet dat het te verwijderenn zou zijn met een gum,een suikerklontje, of nagellak remover, is dit werkelijk zo en heeft iemand dit al getest?
Het enige is een klein T-Mobile logootje op de accu cover. Via de link in de vorige post kun je een replacement accu cover kopen in jouw kleur zonder logo, fluitje van een cent. Het menu is gewoon standaard Nokia met wel een Web n Walk icoontje erin, zeker niet overheersend of storend imho.

http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=994&gid=2

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 19:13 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:48:
[...]

Hebben ze tegen mij niet gezegd toen ik mijn PIT en Relax afhaalde vorige week,.........en ik zie op mijn online rekening ook extra kosten,.....gelukkig geen 140 euro ! Imho moeten ze je wel tegemoetkomen zo niet alles kwijtschelden....

Wat heb je trouwens gedownload dan om zo'n giga rekening te genereren ??????
Nou ik zal je eerlijk zeggen dat ik geen flauw benul heb. Ik heb een mp3 gedownload... wat pagina bekeken. Maar dat was het.. echt veel downloaden kan je niet eens. Vaag.

Maar mij tegemoetkomen? Gewoon alles kwijt schelden, ik ga geen kosten betalen die ik als ik het had geweten gewoon niet had gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:15:
Ik heb nu een paar keer Smart2Go navigatie geprobeerd en het werkt best goed moet ik zeggen. Ik ben echter wel TomTom gewend en dat werkt toch ook wel heel fijn, en toch net wat intuitiever en overzichtelijker vind ik. Het liefst ga ik voor dus TomTom, maar die werkt nog niet samen met de interne N95 gps.

Hoe hard zijn de geruchten dat TomTom werkt aan een patch//update om TomTom te kunnen laten samenwerken met de N95 gps ?
Geen want ze zijn gestopt met Symbian toestellen te ondersteunen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:52:
[...]

En waarop baseer je dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Laatst online: 28-08 14:42
[...]

wat een onzin ? heb je hier een bron van ?

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartphonejunk
Wat zijn nog meer goede winkels met een beetje interessante prijs om een N95 + tmobile 400 abo te kopen? Je kan namelijk ook gewoon je bestelling bij Tmobile op deze manier afzeggen..
Zonder het topic te willen vervuilen: dat kan dus niet. Een eenmaal in gang gezette bestelopdracht kan pas worden afgezegd na levering van het toestel. Dat werd mij tenminste op het hart gedrukt toen ik poogde de wachtttijd van NOG eens drie weken te bekorten. En het klinkt wellicht tamelijk ridicuul bij leveringsproblemen als deze, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het een administratief zooitje wordt als iedereen een order gaat cancellen nog voor die geleverd is.

(Gelukkig heb ik mijn N95 eergisteren ontvangen, hij heeft een hele lichte speling in de bovenhelft en I don't give a fuck 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartphonejunk
[...]

Gelul en bovendien off topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdstap
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 15:18
Ybox schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:45:
Ik heb het sterke vermoede dat sommige smsjes niet aankomen.
Het gaat om smsen ontvangen die buiten je eigen provider netwerk komen (van hi naar voda bijvoorbeeld)
Het gaat bij om vodafone netwerk
Dat probleem had ik dus ook. Bleek er een instelling verkeerd te staan hoe de smsjes verstuurd worden. Bij sms instellingen moest ik de Voorkeursverbinding op "Packet-gegevens" zetten ipv "GSM/UMTS".
Misschien dat dit bij jou ook helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Laatst online: 21-02 14:31
Zijn er mensen die via TelecomTelecom de covers besteld en vervangen hebben. Ik wil mijn Plum veranderen naar een Warm Graphite maar daar zit nog wel een groot prijskaartje aan:

Body Cover Nokia N95 Warm Graphite Origineel
Onderdelen € 18,95

Accu Deksel Nokia N95 Warm Graphite Origineel
Onderdelen € 16,95

SD Card Door Nokia N95 Warm Graphite Origineel
Onderdelen € 7,95

Totaal €43,85 !!!

Belachelijke prijzen voor een stukje plastic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
skulldigger schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:19:
Zijn er mensen die via TelecomTelecom de covers besteld en vervangen hebben. Ik wil mijn Plum veranderen naar een Warm Graphite maar daar zit nog wel een groot prijskaartje aan:

Onderdelen € 18,95

Onderdelen € 16,95

Onderdelen € 7,95

Totaal €43,85 !!!
Zit die SD card Door niet bij de Body Cover inbegrepen?

[ Voor 9% gewijzigd door lbuysers op 26-05-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:48
skulldigger schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:19:

Onderdelen € 18,95

Onderdelen € 16,95

Onderdelen € 7,95

Totaal €43,85 !!!

Ja maar dat is altijd zo.
orgineel cover voor mijn N70 ook 45 euro dus ik vind het vrij normale prijzen maar wel veel geld voor plastic idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt de sd card door niet nodig, die zit al in de cover. Ik heb deze ook besteld en ben er zeer tevreden over.

Voor diegene die zijn slider zelf wil fixen, http://dario.soltani.se/2...-wobbly-slider-nokia-n95/ ik heb dit ook gedaan, en het werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:36:

Voor diegene die zijn slider zelf wil fixen, http://dario.soltani.se/2...-wobbly-slider-nokia-n95/ ik heb dit ook gedaan, en het werkt perfect!
Lijkt goed te doen. Is dat ook zo ? Hoe gaat bijv de achterkant los van de voorkant, geen moeilijkheden ? En wat voor soort tape heb jij gebruikt ? Is het van dat isolatietape ofzo ?

Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Laatst online: 23-03 15:51
broodjepoep schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:05:
Het valt me weer op dat iedereen weer begint over slider problemen en praatjes over wanneer besteld en waar. Kijk eens in de startpost en begrijp dat dit niet gewenst is. Dit vervuilt het topic en maakt het lezen voor mijzelf en anderen minder prettig. Heb je toch zin dit te doen ga dan naar telecomvergelijker of iets dergelijks. Aangezien de moderator afwezig blijkt te zijn plaats ik dit bericht.
Blijkbaar willen een hoop mensen het er toch over hebben!!.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 10:14
ik heb een volgend probleem. Ik heb een 2gb micrsd card aangeschaft.Maar na allees gekopieerd te hebben van af het 1gb kaartje naar de 2gb kan ik de spelletjes die ik gekocht en gedownload hebt niet meer vinden op de nieuwe. TErwijk ik toch alles over heb gekopieerd. Ben eigenlijk niet van plan om weer 2 keer 5 euro t ebetalen voor die spelltjes. iemand een oplssing waar ik die spelltjes kan vinden in welk map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascall_1 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:28:
ik heb een volgend probleem. Ik heb een 2gb micrsd card aangeschaft.Maar na allees gekopieerd te hebben van af het 1gb kaartje naar de 2gb kan ik de spelletjes die ik gekocht en gedownload hebt niet meer vinden op de nieuwe. TErwijk ik toch alles over heb gekopieerd. Ben eigenlijk niet van plan om weer 2 keer 5 euro t ebetalen voor die spelltjes. iemand een oplssing waar ik die spelltjes kan vinden in welk map.
is een beetje normaal he...als die games zo simpel te kopieren waren zoude ze niet veel meer verkopen. Is een soort van kopieer beveiliging lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 10:14
kan dus wel. Je moet alleen zorgen dat je alle bstanden weergeeft en ook de verborgen bestanden kopiieert. Ik ben weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:48

RMX

Vandaag factuur bekeken online van T-Mobile.

Hadden ze aansluitkosten berekend + geen 50% korting op PIT.
Nog meer mensen last van ?

Alles word wel rechtgezet maar toch ff 165,- euro haha..

Verder heb ik een vraag:

Bij hoeveel mensen is bij het aanraken van het LCD Scherm direct het scherm te vervormen ?
Zelfde effect als bij een rekenmachine ?

Want ik heb gehoord dat dit Prototype's zijn, en wil deze dus gaan ruilen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
RMX schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:01:
Verder heb ik een vraag:

Bij hoeveel mensen is bij het aanraken van het LCD Scherm direct het scherm te vervormen ?
Zelfde effect als bij een rekenmachine ?

Want ik heb gehoord dat dit Prototype's zijn, en wil deze dus gaan ruilen..
ga gewoon niet zo zitten drukken op je scherm. Lijkt me sterk dat ze "prototypes" verzenden aan leveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Ik heb gisteravond is de interne gps geprobeerd. Ik reed al op de snelweg toen ik Maps opstartte.
Had binnen 2 min. een fix. De N95 zat in een Brodit Houder.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je de standaard NokiaNavigatieSoftware ook
met een externe gps-receiver kan gebruiken ?

En werkt de ingebouwde gps-receiver ook als je het toestel
in je binnenzak zou hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:36:

Thanks mate, ik heb het ook gedaan met van die witte loodgieterstape, heel weinig gebruiken, en je slide is zoals hij hoort te zijn, voelt lekker degelijk aan en geen geklepper meer, ik denk dat hij nu ook veel minder makkelijk openschuift in je broekzak. Het is ook veel simpeler dan ik dacht, je heb eigenlijk alleen een Torx 5 schroevendraaiertje nodig.

Nu hoef ik 'm lekker niet weg te brengen ! _/-\o_
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.