Nokia N95 Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.622 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:17
Oke..jullie hebben me overtuigd. :9
Net de N95 besteld bij T-Mobile (contract verlenging) Flexweb 150 (15,50 euro, 2 jaar) + PiT (2 jaar).
Moet 160 euro bij leggen.. maar dat vind ik geen probleem bij zo'n toestel. Alleen... 6 weken wachten.. dat is wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet helaas niet zoveel van de telefoonsoftware af.
Dus bij deze een oproep aan de kenners onder jullie, ik ben sinds kort in het bezit van een N95.
Het bedrijf waar ik deze heb aangeschaft kon geen blackberry software op de telefoon plaatsen.
Volgens dit bedrijf heeft nokia nog geen versie symbian voor deze telefoon.
Wie weet welke versie eventueel te gebruiken is en is er al een versie?
Het doel is om mijn mail direct in mijn telefoon en mijn laptop te ontvangen en niet in de vorm van push mail.
Ik hoop wat van jullie te vernemen.
info verschaffen kan via dit forum dus een emailadres is overbodig

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
Hoe bevalt hsdpa met vodafone zorgeloos blox ?
Op mijn N70 met PIT van T-mobile haal ik max 4/5 kbs bij speedtest.nl.

Hoe is de snelheid van hsdpa, ik twijfel of ik de N95 of iets anders moet nemen, maar ik gebruikt me telefoon regelmatig als modem, en als dat met de N95 sneller gaat als met de E65 / N73 heeft die een plus puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:03:
Dus bij deze een oproep aan de kenners onder jullie, ik ben sinds kort in het bezit van een N95.
Het bedrijf waar ik deze heb aangeschaft kon geen blackberry software op de telefoon plaatsen.
Het doel is om mijn mail direct in mijn telefoon en mijn laptop te ontvangen en niet in de vorm van push mail.
Eventuele info: knip
dat is inderdaad nog niet mogelijk....alleen via mail4exchange(en werkt ook nog niet 100%)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:40:
[...]

dat is inderdaad nog niet mogelijk....alleen via mail4exchange(en werkt ook nog niet 100%)
roadsync werkt erg goed. Gebruikt pushmail met sync van agenda en contactpersonen. Werkt met elke exchange-server

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Ik heb het sterke vermoede dat sommige smsjes niet aankomen.
Het gaat om smsen ontvangen die buiten je eigen provider netwerk komen (van hi naar voda bijvoorbeeld)
Het gaat bij om vodafone netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand bevestigen dat hij of zij wel al filmpjes in het formaat van .mp4 heeft afgespeeld op de telefoon? Ik heb namelijk diverse iPod sites waar .mp4 clips op staan, maar deze wil echt niet met beeld afspelen. Geluid is alles wat er vandaan komt.
Is dit een codec fout in mijn software of ligt dit probleem anders?

(het filmpje lijkt wel gewoon te werken, want als ik hem via de pc, met de nokia MultiMediaPlayer afspeel krijg ik wel beeld)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Ik ben ook van plan de N95 te kopen en ben nu wat aan het kijken naar de prijzen. Ik heb altijd prepay gehad, maar als ik zo rondkijk lijken abonnementen soms nog goedkoper te zijn als een los toestel. Dus maandprijs*loopduur+aanschafprijs is minder dan simonly aanschafprijs, wat mij als preypayert een beetje verbaasde. Als je bij lynk.nl kijkt, zie je de N95 + 2 jarig 12,50 voice + 2 jarig 7,98 data per maand waarbij de N95 dan gratis is. Deze hele handel moet je wel per tweetallen bestellen (dus ook dubbele abbo's). Van de site haal ik: U betaalt dus € 12,50 + € 7,98 = € 20,48 per maand per aansluiting aan T-Mobile (excl. BTW). Dus inclusief 19% btw zou dat dan 24,37 euro per aansluiting zijn. Zie ik nou iets belangrijke over het hoofd of is er echt helemaal geen enkele reden om een prepay van 650 euro te kopen als je voor 584 (24,37*24) euro een N95 met onbeperkt internet abbo hebt?
Oja, dit is het linkje
offtopic:
Behalve dan natuurlijk dat je per 2 moet kopen en dat Lynk alleen aan bedrijven levert. Maar zo te zien hebben ze alleen een kvk nummer nodig waarop ze moeten bestellen en dat gaat wel goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:50:
Kan iemand bevestigen dat hij of zij wel al filmpjes in het formaat van .mp4 heeft afgespeeld op de telefoon?
werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
De Vodafone blox is mss wel snel, (heb m niet getest) Maar alsnog een limiet erop nu van 50 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-07 16:51
Kan er iemand spodtronic aan de gang krijgen. Is een programma voor internet radio en podcasts en ziet er veel belovend uit, maar ik krijg de internet radio niet aan de gang via orange world of wlan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elkoe schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 00:18:
Kan er iemand spodtronic aan de gang krijgen. Is een programma voor internet radio en podcasts en ziet er veel belovend uit, maar ik krijg de internet radio niet aan de gang via orange world of wlan.
Misschien een kleine tip voor internetradio: TuninFM. Weet niet of je het al kent, maar werkt perfect bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 00:53:
[...]

Misschien een kleine tip voor internetradio: TuninFM. Weet niet of je het al kent, maar werkt perfect bij mij!
Ja ken ik, maar dat werkt ook niet lekker. Via WLAN niet en via orange world ook niet.

Update: ik heb 'access point name' veranderd in 'internet' ipv wap, nu werken beide programma's. De webbrowser werkt dan niet meer, daarvoor moet hij op wap staan. Heb nu 2 access points gemaakt als tussenoplossing.

[ Voor 32% gewijzigd door Elkoe op 23-05-2007 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
RSD1982 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:59:
De Vodafone blox is mss wel snel, (heb m niet getest) Maar alsnog een limiet erop nu van 50 MB
ja maar 50 mb voor te surfen is nog best redelijk.
in het ergste geval over remote desktop dan haal je alleen beeld binnen, moet minder zijn dan direcht surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag met betrekking tot het bloggen.

Ik zoek naar een oplossing om rechtstreeks van mijn N95 de zelfgemaakte video's up te loaden naar mijn website (misschien via FTP). En zonder dat je daarvoor een account hoeft aan te maken bij dat typepad.com gebeuren. Het is ten eerste niet gratis en ten tweede heb ik een eigen site.

Kan iemand mij daarbij helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Goed nieuws!

Het is eindelijk bevestigd dat een 4 GB kaartje zonder problemen gewoon in de Nokia N95 werken.
De persoon in kwestie draaide niet eens op de laatste firmware notabene.
Zodra er meer mensen het kaartje binnen krijgen en net zoals hij de nodige foto's laat zien ga ik ook overstag.
Die 1 GB begint nu toch wel wat krap te worden allemaal! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check iBood.nl:
1GB MicroSD kaartje voor 7.89euro...JA jammer dat het maar 1GB is maar voor dat geld heb ik er toch 2 besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:27:
Goed nieuws!

Het is eindelijk bevestigd dat een 4 GB kaartje zonder problemen gewoon in de Nokia N95 werken.
De persoon in kwestie draaide niet eens op de laatste firmware notabene.
Zodra er meer mensen het kaartje binnen krijgen en net zoals hij de nodige foto's laat zien ga ik ook overstag.
Die 1 GB begint nu toch wel wat krap te worden allemaal! :P
1GB is inderdaad krap. Ik zit hier met 2GB, maar het gaat toch wel erg snel vol met een paar kaarten.

Is die 4GB uit dat "goede nieuws" dezelfde als in de pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
pat42 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:01:
Ik ben ook van plan de N95 te kopen en ben nu wat aan het kijken naar de prijzen. Ik heb altijd prepay gehad, maar als ik zo rondkijk lijken abonnementen soms nog goedkoper te zijn als een los toestel. Dus maandprijs*loopduur+aanschafprijs is minder dan simonly aanschafprijs, wat mij als preypayert een beetje verbaasde. Als je bij lynk.nl kijkt, zie je de N95 + 2 jarig 12,50 voice + 2 jarig 7,98 data per maand waarbij de N95 dan gratis is. Deze hele handel moet je wel per tweetallen bestellen (dus ook dubbele abbo's). Van de site haal ik: U betaalt dus € 12,50 + € 7,98 = € 20,48 per maand per aansluiting aan T-Mobile (excl. BTW). Dus inclusief 19% btw zou dat dan 24,37 euro per aansluiting zijn. Zie ik nou iets belangrijke over het hoofd of is er echt helemaal geen enkele reden om een prepay van 650 euro te kopen als je voor 584 (24,37*24) euro een N95 met onbeperkt internet abbo hebt?
Oja, dit is het linkje
offtopic:
Behalve dan natuurlijk dat je per 2 moet kopen en dat Lynk alleen aan bedrijven levert. Maar zo te zien hebben ze alleen een kvk nummer nodig waarop ze moeten bestellen en dat gaat wel goed komen
dit is volgens mij alleen voor consumenten, zo'n aanbieding heb ik wel eerder gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deTuinman schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:35:
[...]

dit is volgens mij alleen voor consumenten, zo'n aanbieding heb ik wel eerder gezien
Het is juist voor MKB's, maar iedereen in het bezit van een KvK-nummer kan bestellen. Nadeel is echter dat je geen minuten inkoopt maar deze los betaalt bovenop die prijs van 23 euro nogwat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Ik heb gps af en toe aan de gang gekregen (in luchtballon) maar nog altijd geen fix in de auto of zo...
Daarnaast kraakt mijn telefoon bij het overgaan en als ik een filmpje opneem bij wat rustige muziek en speel hem dan af op de pc kraakt de hele zooi....

hoe kan dit? iemand anders ook nog last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ybox schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:45:
Ik heb het sterke vermoede dat sommige smsjes niet aankomen.
Het gaat om smsen ontvangen die buiten je eigen provider netwerk komen (van hi naar voda bijvoorbeeld)
Het gaat bij om vodafone netwerk
heb je toevallig een nummerbehoud gedaan bij afsluiting van een nieuw abonnement?
Het kan namelijk voorkomen dat de routering van het telefoonnummer niet goed gaat. Dit houdt in dat de smsjes en of telefoontjes naar het oude simkaartnummer worden gestuurd ipv het nieuwe. Om dit op te lossen kan je het beste contact opnemen met de klantenservice en vragen of ze de routering willen laten checken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:13:
[...]

heb je toevallig een nummerbehoud gedaan bij afsluiting van een nieuw abonnement?
Het kan namelijk voorkomen dat de routering van het telefoonnummer niet goed gaat. Dit houdt in dat de smsjes en of telefoontjes naar het oude simkaartnummer worden gestuurd ipv het nieuwe. Om dit op te lossen kan je het beste contact opnemen met de klantenservice en vragen of ze de routering willen laten checken voor je.
Ben wel overgegaan maar dat was al een tijdje voordat ik de N95 kreeg (en toen ging het wel goed). Nu met N95 lijken er problemen te zijn ;( (ben nog ff aan het uitzoeken hoe het precies zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abcor2003 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:50:
Ik heb gps af en toe aan de gang gekregen (in luchtballon) maar nog altijd geen fix in de auto of zo...

geen fix in de auto kan ook veroorzaakt worden door de ruiten die de auto heeft. als deze bijvoorbeeld zijn voozien van een coating door de fabrikant (peugeot 307 o.a) dan kan je gps geen fix krijgen .. de ruit houd de verbinding tegen. je zit dan in een soort van kooi.

oplossing bij die auto is een gps ontvanger bij een van de achterruitjes die geen coating heeft.

iets anders kan ik neit verzinnen.. (maar ik heb dan ook alleen maar een automotive achtergrond)

gr roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:31:
[...]
maar iemand hier nog iets over gehoord?? of uberhoupt iets over een update...

gr roel
ik heb het gister nog even nagevraagd, bij een telefoonzaak, maar het schijnt dus dat nokia nu niet levert na deze eerste serie vanwege problemen.. (ik probeerde hem telefonisch te bestellen bij kpn maar hijs was niet leverbaar)

zou dat bv door de slide ofzo zijn ?

wat is hiervan waar?

gr roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abcor2003 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:50:
Daarnaast kraakt mijn telefoon bij het overgaan en als ik een filmpje opneem bij wat rustige muziek en speel hem dan af op de pc kraakt de hele zooi....

het lijkt erop dat je pgs zender ernstig verstoord wordt, alsof er een plaatje bovenop je '0' en '#' toest zit (ik neem aan dat je GPS alleen gebruikt met opengeschoven toestel, aangezien de GPS antenne achter het toetsenbord zit (aan de onderzijde, horizontaal tussen de 0 en #))

coating in auto zou ook kunnen of eventueel een hoesje om je n95 heen.

ik denk dat de beste test is 2 N95's naast elkaar houden, opengeschoven in de openlucht (terwijl je stilstaat) en kijken hoe lang het duurt.

suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat misschien veel mensen niet weten, is dat een GPS-fix veel sneller bereikt wordt door stil te staan. Als men beweegt (rijdend, lopend, fietsend, in de lucht) duurt het soms een eeuwigheid voor een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coating bij auto's of hoe ze het ook noemen is een groot probleem bij vele navigatiesystemen en telefoon antennes...
niet alleen bij losse gps units..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:44:
coating bij auto's of hoe ze het ook noemen is een groot probleem bij vele navigatiesystemen en telefoon antennes...
niet alleen bij losse gps units..
zonnewerendglas bedoel je denk ik. Vooral Franse auto's hebben dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:44:
Wat misschien veel mensen niet weten, is dat een GPS-fix veel sneller bereikt wordt door stil te staan. Als men beweegt (rijdend, lopend, fietsend, in de lucht) duurt het soms een eeuwigheid voor een fix.
beetje raar, want een tomtom fixt veel eerder bij beweging dan bij stilstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:46:
[...]

beetje raar, want een tomtom fixt veel eerder bij beweging dan bij stilstaan
Ja maar dat is met een externe muis, ik merk hetzelf ook dat met still staan er eerder een fix is.
als ik het vergelijk met een holux236 dan is de interne muis van de nokia gewoon slecht.
binnen krijg je bijna nooit een fix, valt regelmatig uit en is niet zo nauwkeurig als een externe muis en het vreet battery's.

ik stond laatst midden op een weiland de holux had binnen 1 minuut een fix de nokia duurde 10minuten en had maar een fix voor 1 minuut toen ik ging lopen was ie weg

ik ben blij dat tomtom werkt, er hoeft van mij ook niet echt een fix voor te komen want ik denk niet dat het er beter op wordt als ik het met een externe muis vergelijkt, ook in de auto werkt de gps van nokia niet (laguna) en de holux werkt perfect.

misschien dat er nog een update voor uitkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:46:
[...]

zonnewerendglas bedoel je denk ik. Vooral Franse auto's hebben dit
en die zonwering is een coating.. ;)
heb er ooit eens een sylabus over moeten doen.. autoruiten..

maargoed

ontopic maar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
Voor de orange klanten (of mensen die orange denken te gaan nemen):

Internet radio werkt niet via orange world (acces point name wap), maar wel via acces point name 'internet'. Deze internet access heb je echter maar 25 mb per maand en daarna kost het 3 euro per mb. Geen internetradio voor orange klanten dus denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik heb een probleem dat als ik de 1 ingedrukt houd (en dus naar m'n voicemailbox wil) de telefoon reboot.
M'n voicemailboxnummer is gewoon 1233.
Hebben meer mensen last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:46:
Ik heb een probleem dat als ik de 1 ingedrukt houd (en dus naar m'n voicemailbox wil) de telefoon reboot.
Ik heb het niet, maar dit klinkt als een firmware bugje... Heb je de nieuwste er al op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Ja, nieuwste firmware is geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trillion
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Is er ergens in te stellen dat als je de slider sluit het telefoongesprek dat je voerde meteen wordt afgesloten?
Nu moet ik altijd nog een keer op de rode knop drukken om de verbinding definitief te beëindigen. (Bij mijn vorige samsung was slider sluiten meteen wel einde verbinding)

Verder lees ik op dit forum dat gebruik t-zones van T-mobile extra geld zou kosten, ook als je het gprs t-zone netwerk enkel gebruikt om te surfen, volgens hun site echter neit.
Natuurlijk moet je wel betalen als je ringtones of andere zaken wilt kopen.

Via welk toegangsnetwerk surfen andere T-mobile gebruikers met een pit abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trillion schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:12:
Is er ergens in te stellen dat als je de slider sluit het telefoongesprek dat je voerde meteen wordt afgesloten?
Use the fucking searchfunction! Is al eens besproken. }:O

De mensen van LBSZone.com hebben een lijst gepost van applicaties die je kunt gebruiken op je Nokia N95. Een aantal van die toepassingen hebben we al besproken op deze blog (zoals Shozu en de toepassingen van Nokia zelf) maar zeker niet allemaal.

> http://www.lbszone.com/index.php?option=com_remository&Itemid=28&func=selectcat&cat=14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Yorick81 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:46:
Ik kan me vergissen, maar moet je niet gewoon de '1' intoetsen en vervolgens op 'verbinden' drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Trillion

Ik gebruik T-Mobile internet als accespoint. Maar een vrouw van de klantenservice vertelde mij onlangs nog dat T-zones ook binnen de PIT bundel viel, dit wist ze 100% zeker. Maar goed, ik weet niet zo goed hoe ik de mensen van de KS in moet schatten, zij weten namelijk lang niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:18:
[...]

Ik kan me vergissen, maar moet je niet gewoon de '1' intoetsen en vervolgens op 'verbinden' drukken?
Nee, 1 lang intoetsen is ook voldoende om de voicemail te bellen. Is gewoon een sneltoets net als 2 t/m 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

wd200 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:07:
Hoe bevalt hsdpa met vodafone zorgeloos blox ?
Op mijn N70 met PIT van T-mobile haal ik max 4/5 kbs bij speedtest.nl.

Hoe is de snelheid van hsdpa, ik twijfel of ik de N95 of iets anders moet nemen, maar ik gebruikt me telefoon regelmatig als modem, en als dat met de N95 sneller gaat als met de E65 / N73 heeft die een plus puntje.
185k/byte per seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Theorie heeft dat de praktijk dat laten zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

wd200 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:34:
[...]

Theorie heeft dat de praktijk dat laten zien ?
ben even niet in de positie een screenshot te maken. ik heb nu even pauze op mijn werk, maar de snel heid klopt 174-186 kb download. het is ook niet supersnel maar wel net snel genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
RobertRedCap schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:39:
[...]

ben even niet in de positie een screenshot te maken. ik heb nu even pauze op mijn werk, maar de snel heid klopt 174-186 kb download. het is ook niet supersnel maar wel net snel genoeg
een stuk sneller als mijn gprs via mijn N70 dus het is wel een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
En je maakt gebruik van Vodafone Zorgeloos Mobiel?

EDIT: Ik lees op GSMHelpdesk trouwens het volgende:
"Helemaal onbeperkt is het internet abonnement van Vodafone niet. Het internet abonnement staat maximaal 200 MB aan dataverkeer per maand toe." (http://pda.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=1678)

Dus 200 MB i.p.v. 50 MB!

EDIT: En zij zitten er dus naast! Tóch 50 MB: http://www.vodafone.nl/Vo...Postpaid_mei_07_final.pdf

[ Voor 53% gewijzigd door Poeh op 23-05-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 19:55

uppie8374

Sousousou

Is het mogelijk om met de N95 MSN te draaien of een kloon hiervan? Dit is namelijk iets wat ik momenteel veelvuldig gebruik op mijn huidige foon.

[ Voor 37% gewijzigd door uppie8374 op 23-05-2007 14:33 ]

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
je kan agile of nimbuzz gebruiken. de eerste is niet gratis, de tweede wel.

voor agile: http://my-symbian.com/uiq...ons.php?fldAuto=35&faq=14
voor nimbuzz: http://www.nimbuzz.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uppie8374 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:32:
Is het mogelijk om met de N95 MSN te draaien of een kloon hiervan? Dit is namelijk iets wat ik momenteel veelvuldig gebruik op mijn huidige foon.
TurboMSN :)

Ziet er uit als de 'echte' MSN en werkt mooi real time. Met smilies, attachments, alles erop en eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:40:
[...]

Ik denk zelf dat je die Blackberry Connect van de E62 (of eigenlijk de E61) ook gewoon kan installeren op je N95 aangezien het allebei Symbian s60v3 is. Je kan het in ieder geval proberen want Symbian Blackberry software is er zeer zeker wel. Sowieso voor de hele Communicator reeks, maar nu dus ook voor 1 van de E-series. In eerste instantie voor de USA op de markt gebracht, gezien de populariteit van de blackberry daar.....

check hier de download van de s60 client:
http://www.businesssoftwa.../blackberry_downloads.php

/Edit/ Als je op de site voor europe kiest kan je ook voor de software van de E65 kiezen, die komt wat dichterbij, (volgens mij ook nieuwer) /Edit/

[ Voor 5% gewijzigd door martincm op 23-05-2007 15:18 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ytsejammer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 22:34
Is het mogelijk om met de N95 te browsen op een windows thuis-netwerk zonder daarvoor software voor te hoeven installeren op een computer (zoals PC-suite), en zonder het gebruik van een exchange server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
nog even het laatste woord over vodafone en N95..

qoute van tweakers.net

Abonnees van 'Zorgeloos Mobiel Internetten' kunnen voor 9,50 euro per maand internetten via hsdpa, dat met een theoretische snelheid van 1,8Mbps vier keer zo snel is als 'standaard'-umts. Volgens de voorwaarden mogen ze hun mobiele telefoon daarbij niet gebruiken als modem voor de laptop, voor mobiel internetten in het buitenland en voip en smsoip.

dus dan kan hem nog niet als modem gebruiken :(
valt me af hoe dat de controleren is als je hem als BT / USB modem gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
wd200 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:55:
nog even het laatste woord over vodafone en N95..

qoute van tweakers.net

Abonnees van 'Zorgeloos Mobiel Internetten' kunnen voor 9,50 euro per maand internetten via hsdpa, dat met een theoretische snelheid van 1,8Mbps vier keer zo snel is als 'standaard'-umts. Volgens de voorwaarden mogen ze hun mobiele telefoon daarbij niet gebruiken als modem voor de laptop, voor mobiel internetten in het buitenland en voip en smsoip.

dus dan kan hem nog niet als modem gebruiken :(
valt me af hoe dat de controleren is als je hem als BT / USB modem gebruikt.
Vraag: is het überhaupt interessant om met een datalimiet van 50 MB de verbinding te gebruiken voor de doeleinden als hierboven geschetst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:28
Ik heb een aantal smsjes gekregen waarvan de naam nog niet in het toestel stond.
Later heb ik het nr in mijn telefoon opgeslagen met een naam er bij maar wat hij dan niet doet is bij alle smsjes van dat nr de juiste naam weer te geven.

Bij gemiste/ontvangne of beantwoorde oproepen zet hij wel overal de juiste naam er bij als ik het nummer in mijn telefoon opgeslagen heb als contact.

Mijn oude telefoon (SE K750) zette wel overal de juiste naam er bij. Zou het met firmware update aangepast worden? of moet ik in de telefoon iets anders instellen.
Nu staat de firmware van 17-04-2007 er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
Ik heb een hop speling zitten als hij dicht is en opengeschoven! en ook krasjes boven de 3..

Gaan ze hier nog wat aan doen?...\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 02:04
MSN via de N95 gaat nog het makkelijkste met:

- TurboMSN (gekraakt)
- of eBuddy Mobile Beta messenger- ff mobiel internetten naar http://ebuddy.com/mob

Beide zijn geheel kosteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

basvanhees schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:23:
Ik heb een hop speling zitten als hij dicht is en opengeschoven! en ook krasjes boven de 3..

Gaan ze hier nog wat aan doen?...\
Gebruik de zoek functie aub!!!

Boven de 3 zijn geen krasjes, dit kan je wegpoetsen!!!!!

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ytsejammer schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:06:
Is het mogelijk om met de N95 te browsen op een windows thuis-netwerk zonder daarvoor software voor te hoeven installeren op een computer (zoals PC-suite), en zonder het gebruik van een exchange server?
Volgens mij heb je altijd Simple Center nodig en je moet wat dingetjes instellen op je n95 maar dan zou het goed moeten gaan het is dan net als of je in de gedeelde mappen van een andere pc op je thuisnetwerk kijkt, simple center zoekt namelijk naar alle muziek,afbeeldingen en video's op je pc.
precieze instellingen en dergelijke vind je in deze review van AAS onder het kopje uPnP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben van plan deze fone te kopen. Ik wacht alleen tot augustus voor het einde van mn abbo en hopelijk de volgende verbeterde serie zonder de kinderziektes.
Ik las in dit topic of in de handleiding niets over de mogelijkheid tot voice recording van een telefoongesprek. Mijn huidige Siemens S65 heeft wel zon handig knopje aan de zijkant waarmee je het gesprek opneemt.

Weet iemand dus of de N95 dit kan?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:25
NielsHarley schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:08:
Ik heb een aantal smsjes gekregen waarvan de naam nog niet in het toestel stond.
Later heb ik het nr in mijn telefoon opgeslagen met een naam er bij maar wat hij dan niet doet is bij alle smsjes van dat nr de juiste naam weer te geven.

Bij gemiste/ontvangne of beantwoorde oproepen zet hij wel overal de juiste naam er bij als ik het nummer in mijn telefoon opgeslagen heb als contact.

Mijn oude telefoon (SE K750) zette wel overal de juiste naam er bij. Zou het met firmware update aangepast worden?
Nee.. hier kan je niets aan doen. De hele smsinbox/mijn mappen staan in een index file. Afzenders van smsjes kan je hierin niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

EUREKA :) BRAVO VOOR XS4ALL....

Xs4All heeft het aangepast en MapLoader werkt nu standaard bij Xs4All.

Groeten,
Michael

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:00:
Ook ik ben van plan deze fone te kopen. Ik wacht alleen tot augustus voor het einde van mn abbo en hopelijk de volgende verbeterde serie zonder de kinderziektes.
Ik las in dit topic of in de handleiding niets over de mogelijkheid tot voice recording van een telefoongesprek. Mijn huidige Siemens S65 heeft wel zon handig knopje aan de zijkant waarmee je het gesprek opneemt.

Weet iemand dus of de N95 dit kan?

Groeten
Volgens mij is hier wel een programma voor te kijken, weet zo niet meer hoe het heet. Volgens mij ben ik het wel tegengekomen op een symbian site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Poeh schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:06:
[...]

Vraag: is het überhaupt interessant om met een datalimiet van 50 MB de verbinding te gebruiken voor de doeleinden als hierboven geschetst?
of ik nu surf op de mobiel of surf op de laptop datagebruik lijkt mij het zelfde is het niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb een raar probleem bij het verwijderen van de Nokia Software Updater. Deze wil ik via het configuratiescherm en dan software verwijderen, maar ik krijg vervolgens 2 foutmeldingen en tevens lukt het verwijderen niet. Erg vervelend.

De reden dat ik het wil verwijderen is omdat zoals ik het nu heb, het niet werkt. Ik heb destijds toen de software updater nog niet ingebakken zat in de PCSuite hem ooit eens apart gedownload. Daarna kwam er een versie vd PCSuite met hierin wel een ingebakken updater. Toen begon het gedonder. Updaten van de telefoon lukt niet meer, en de ingebakken updater in de PCSuite blijft om updates zeuren.

Ik wil dus alles wat maar met Nokia te maken heeft ff van mijn laptop gooien en dan 1 goed werkende PCSuite installeren. Nu gaat alles goed, behalve de aparte updater kan niet verwijderd worden.

Hieronder 2 screenshotjes van de meldingen die ik krijg.

1.
Afbeeldingslocatie: http://img524.imageshack.us/img524/4568/foutmeldingtw1dw0.jpg
2.
Afbeeldingslocatie: http://img524.imageshack.us/img524/4193/foutmeldingtw2qg5.jpg

P.s. als het in het verkeerde draadje staat, dan moeten jullie het ff zeggen, maar denk dat hier vast iemand me mee kan helpen! Heb zelf ook de N95 dus ben nogal gewend om in dit draadje te posten :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkoe
De uninstaller kan het msi bestand waarmee de vorige keer geinstalleerd is niet meer vinden, waardoor je vaak ook niet opnieuw kunt installeren. Met 'windows installer cleanup tool' kun je PC suite uit de lijst verwijderen, waardoor hij niet meer gaat zoeken naar vorige installaties. Dan kun je het opnieuw installeren en eventueel nog eens deinstalleren. Een echt nette manier om alle restjes te verwijderen is er niet denk ik, maar zo kun je in ieder geval installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
Nope is geen bug of iets dit doet symbian al vanaf zn eerste toestellen
NielsHarley schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:08:

Mijn oude telefoon (SE K750) zette wel overal de juiste naam er bij. Zou het met firmware update aangepast worden? of moet ik in de telefoon iets anders instellen.
Nu staat de firmware van 17-04-2007 er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elkoe schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:04:
De uninstaller kan het msi bestand waarmee de vorige keer geinstalleerd is niet meer vinden, waardoor je vaak ook niet opnieuw kunt installeren. Met 'windows installer cleanup tool' kun je PC suite uit de lijst verwijderen, waardoor hij niet meer gaat zoeken naar vorige installaties. Dan kun je het opnieuw installeren en eventueel nog eens deinstalleren. Een echt nette manier om alle restjes te verwijderen is er niet denk ik, maar zo kun je in ieder geval installeren.
Dank voor je reactie! Waar vind ik die windows installer clean-up tool? Op de site van Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie geen gps fix krijgt in de auto denk is na welke vooruit er in zit.Voor die die met een solar vooruit zit vergeet het maar daar komt niks door .En wie met groen of een andere getinte ruit zit moet het normaal geen probleem zijn.
Wat betreft die solar vooruiten daar zit een beetje paarse gloed over in het licht zijn eigelijk zonnewerende ruiten maar de folie die erin steekt houd gewoon het signaal tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorngrisel schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 11:06:
[...]

en krijg je dan niets te horen van vodafone als je dik over de 50mb heen gaat?
Ze zullen niet moeilijk dan als je bijvoorbeeld 60 mb aan data verbruikt, maar als je bijvoorbeeld 200 mb aan data verbruikt krijg je eerst een SMS van Vodafone. Ga je er de maand erop nog eens flink overheen, dan krijg je nog een SMS. En pas in de derde maand krijg je van Vodafone een telefoontje. In alle drie de gevallen brengen ze je GEEN extra kosten voor de verbruikte data in rekening.
En die 50mb zal waarschijnlijk ook opgehoogd worden als blijkt dat veel mensen toch meer verbruiken dan deze limiet of behoefte hebben aan een hogere limiet.

Dit vind ik toch zeer redelijk van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of er meer mensen waren die tijdens het bellen erg gekraak horen.
Net of het speakertje opgeblazen is.
Dit was in het begin niet het geval.
Zet ik het op de luidspreker dan klinkt het prima.
Ik krijg al een nieuwe n95 vanwege de speling maar vroeg me af of dit een bekend probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMij
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-02 13:18
Zelf theme's voor de N95 maken? Dat schijnt te kunnen met Nokia's "Carbide.ui S60 Theme Edition".NB: na 14-day trial period is registratie nodig.

Jezelf zijn kan jij het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulThai
  • Laatst online: 26-12-2024
De navigatie licentie kun je zelf niet opnieuw installeren na een telefoon wissel. Robbertwebbe schreef dat dit wel kan in deel 2.
Je dient contact op te nemen met Nokia.

http://europe.nokia.com/A4353387 (zie punt 5.7)

Ik had ook veel speling en de camera deed het na een week of 3 niet meer. T for Telecom heeft mijn telefoon omgeruild omdat ik op bleef aandringen.
Nu heb ik een toestel zonder speling maar Nokia neemt een week de tijd om te reageren op mijn telefoontje. Dat is wel erg lang vind ik. Ik heb oude en nieuwe Imei doorgegeven. Hoop dat ze het snel aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:15:
[...]

[...]

Ik denk zelf dat je die Blackberry Connect van de E62 (of eigenlijk de E61) ook gewoon kan installeren op je N95 aangezien het allebei Symbian s60v3 is. Je kan het in ieder geval proberen want Symbian Blackberry software is er zeer zeker wel. Sowieso voor de hele Communicator reeks, maar nu dus ook voor 1 van de E-series. In eerste instantie voor de USA op de markt gebracht, gezien de populariteit van de blackberry daar.....

check hier de download van de s60 client:
http://www.businesssoftwa.../blackberry_downloads.php

/Edit/ Als je op de site voor europe kiest kan je ook voor de software van de E65 kiezen, die komt wat dichterbij, (volgens mij ook nieuwer) /Edit/
had ik al geprobeerd...tijdens de installatie krijg je te zien dat je telefoon niet ondersteund wordt en stopt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik denk dat voor mijn de bevesteging er is om voor de N95 te gaan
heb er even mee mogen spelen bij de mediamarkt.

voordelen tov N70

Navigatie en carkit gaan wel goed (eis een)
hsdpa voor sneller verbiding als modem (als dit getest is door iemand hier.)
Mooi toestel :)

toetsen voelen goed aan.

min punt
2 sliders :( ben bang dat die in me broekzak gaat opschuiven

dus heeft iemand hier de N95 als modem aan zijn laptop gehangen en werkt dit ?

Als ik mijn N70 voor ik denk wel 100 euro kan verkopen hoef ik bij een 1 jarige abbo nog maar 80 bij betalen en valt het goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
wd200 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:29:
[...]

of ik nu surf op de mobiel of surf op de laptop datagebruik lijkt mij het zelfde is het niet ?
Klopt, het gaat beide via je mobiele telefoon en dus via Vodafone Mobiel Internet en dus vraag ik me af of dat allemaal wel zinvol is met maximaal 50 MB per maand. Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
uppie8374 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:32:
Fring is een hele goede msn/googleTalk/skype/SIP/Twitter client. Het maakt chat mogelijk, maar ook VOIP. Dit houd in dat je via msn/google talk/etc. gratis kan bellen via WiFi. Ik heb dit ook geprobeerd met T-mobile PIT, maar dat is net iets te traag. Dit houdt in dat het net werkt, maar niet erg lekker. Er zit dan veel vertraging in de lijn via WiFi werkt super.
Dit is echt een applicatie die iedereen op de N95 moet hebben. Het is gratis te krijgen op www.fring.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Poeh schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:47:
[...]

Klopt, het gaat beide via je mobiele telefoon en dus via Vodafone Mobiel Internet en dus vraag ik me af of dat allemaal wel zinvol is met maximaal 50 MB per maand. Maar goed.
mijn n70 heeft zo data verbuik metertje inzich.
ik zal die eens op nul zetten en dan er eens een uur me surfen en niks downloaden / streamen.

en eens een uur lang radio streamen kijken wat die dan doet.

.. net even een korte test uitgevoerd van 15 min streaming radio met tuninfm(radio 538 :P)
15 min streaming radio is goed voor :
verz. gegevens 173.82 KB
ontv. gegevens voor 3.21 MB

dus met 50 mb kan je bijna 4 uur naar streaming radio luisteren.
dit is idd niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:54:
Ik vroeg me af of er meer mensen waren die tijdens het bellen erg gekraak horen.
Ik krijg al een nieuwe n95 vanwege de speling maar vroeg me af of dit een bekend probleem was.
JA! Sinds drie weken N95 in bezit en sinds 1 dag hetzelfde probleem. Inderdaad alleen via telefoon-modus en niet via speaker. Ik twijfel nog of ik direct de N95 inlever ter reparatie of nog een maand of wat wacht in de hoop dat latere versies een aantal kinderziektes kwijt zijn (dit probleem dus en speling).

Koos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Laatst online: 23-03 15:51
MichaelK1985 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:44:
[...]

Gebruik de zoek functie aub!!!

Boven de 3 zijn geen krasjes, dit kan je wegpoetsen!!!!!
Ja dat had ik ook gelezen!!.. Daarom mag ik wel melden dat ik er ook last van hebt toch?..
vindt gewoon dat dat er niet moet komen!! ik krijg het moeilijk weg vooral meer aan de boven kant

en die speling vindt ik ook irr voor zo duur toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basvanhees schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 00:29:
[...]

Ja dat had ik ook gelezen!!.. Daarom mag ik wel melden dat ik er ook last van hebt toch?..
vindt gewoon dat dat er niet moet komen!! ik krijg het moeilijk weg vooral meer aan de boven kant

en die speling vindt ik ook irr voor zo duur toestel
Openingspost:
Slider
Over de slider is al enorm veel gezegd in het vorige topic.
Het is zo dat bij behoorlijk wat nokia's, en waarschijnlijk vooral van de eerste batch, de slider nogal los kan zitten. Dit is héél simpel op te lossen door je gsm te gaan ruilen. Normaal gezien zal je retailler hier niet moeilijk over doen. Ga dus niet heel dit topic volspammen dat jouw slider los zit, ruil je n95 lekker om en ga er van genieten!

Melden van het sliderprobleem doe je bij je winkel en bij NSP, als die iets nuttigs te melden hebben qua oplossing staat het je wat mij betreft vrij dit te melden, alle overige slidertroep vind je in deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je video filmpjes of pictures van je N95 kan uploaden naar een eigen website??

Dus: N95 ---uploaden---> www.mijneigenwebsite.nl

Via FTP misschien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:35:
1GB is inderdaad krap. Ik zit hier met 2GB, maar het gaat toch wel erg snel vol met een paar kaarten.

Is die 4GB uit dat "goede nieuws" dezelfde als in de pricewatch?
Geheel correct!
De Sandisk schijnt zonder moeite en problemen te werken.
Sterker nog... het persoon in kwestie schreef dat alles veel sneller opende ook.
Vooral de Gallery.
Ik heb nog geen benchmarks gelezen van dit kaartje maar met de performance lijkt het wel goed te zitten.
Het gaat niet lang meer duren voordat ik een kaartje ga regelen denk ik! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
nog even een laatste vraag over de slider en NSP , ik wil een N95 online gaan aanschaffen omdat dat goedkoper is.
Stel dat ik tref een nokia met een slider probleem kan ik deze dan ook bij een NSP opruilen of moet ik hem echt naar de "verkoper" terug sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahh dat kan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
dat wil ik ook wel is weten,

ik krijg hem morgen met de koerierdienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

deTuinman schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:24:
dat wil ik ook wel is weten,

ik krijg hem morgen met de koerierdienst
grrrrr.... lees eens voordat je post, al op dezelfde pagina wordt toch echt al 2 keer antwoord gegeven!

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:31:
[...]

grrrrr.... lees eens voordat je post, al op dezelfde pagina wordt toch echt al 2 keer antwoord gegeven!
zie tijdstip..

hij post op het zelfde tijd als dat iemand post "ja dat kan".
ik vind dat je TE reageerd...

maar nog 3 wk dan is mijn N70 simlock vrij en kan ik hem verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf_1982 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 08:40:
[...]

Geheel correct!
De Sandisk schijnt zonder moeite en problemen te werken.
Sterker nog... het persoon in kwestie schreef dat alles veel sneller opende ook.
Vooral de Gallery.
Ik heb nog geen benchmarks gelezen van dit kaartje maar met de performance lijkt het wel goed te zitten.
Het gaat niet lang meer duren voordat ik een kaartje ga regelen denk ik! :P
En wat was ik blij met 1 gig aan geheugen! Ik dacht dat ik nooit meer bestanden hoefde te deleten... maar na een paar albums en een paar video's kreeg ik al gauw een melding. Niet gek natuurlijk. Als je alleen al bedenkt dat de video's die de N95 maakt van TV quality zijn. Echt geweldig.
Maar ik denk er ook sterk aan om te wachten op de 4 GB kaart. Ik hou het ff in de gaten, want ik wil wel ff weten hoe de A merken het doen. Geef liever iets meer uit....

Of zou je ook al voldoende hebben aan een 2 gig kaartje. Lijkt mij voor normaal gebruik toch al voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:54:
Ik heb dit een keer gehad toen de batterij bijna op was... Misschien was dit bij jou ook het geval! Daarna verder nooit gehad...
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:48:
[...]

Of zou je ook al voldoende hebben aan een 2 gig kaartje. Lijkt mij voor normaal gebruik toch al voldoende?
Is wel voldoende hoor, heb nog geen enkele melding gehad. En op een gegeven moment moet je je `oudere` filmpjes en fotos er toch af halen en op je pc zetten. Het moment dat je dat moet doen hangt sterk af van je gebruik. Dit moment wordt natuurlijk wat uitgesteld met een 4GB kaartje! :P Momenteel is de prijs voor 2GB ook wel goed! Die 4 GB zal erg duur zijn in het begin!

Als je er iets aan hebt:
Heb er zelf aan muziek: 954 MB
BENELUX: iets van 80 MB
wat filmpjes en fotos: 140MB (102 fotos, 5MP en 8 filmpjes, 5MP)

Nog over 720 MB

En mensen, die groet eronder is goed bedoeld, maar dat hoeft niet onder iedere post!

groet Ralph >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:51:
[...]

JA! Sinds drie weken N95 in bezit en sinds 1 dag hetzelfde probleem. Inderdaad alleen via telefoon-modus en niet via speaker. Ik twijfel nog of ik direct de N95 inlever ter reparatie of nog een maand of wat wacht in de hoop dat latere versies een aantal kinderziektes kwijt zijn (dit probleem dus en speling).

Koos
Nou, ik heb het dan wel niet bij de N95, maar ben dit zelfde probleem wel tegen gekomen bij de N70 en de N80. Wat daar helpt is gewoon effe in het speakertje blazen, gewoon door het gaatje in de behuizing. Dat helpt, in ieder geval bij die modelen. Het zal wel iets van stof zijn oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is scandisk geen A merk dan ?

en weet iemand wanneer er een tweede lichting wordt vrijgegeven door nokia?

gr roel

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dandelion schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 10:20:
[...]

Nou, ik heb het dan wel niet bij de N95, maar ben dit zelfde probleem wel tegen gekomen bij de N70 en de N80. Wat daar helpt is gewoon effe in het speakertje blazen, gewoon door het gaatje in de behuizing. Dat helpt, in ieder geval bij die modelen. Het zal wel iets van stof zijn oid.
Thnx! met volle batterijen en even blazen in het speakertje loopt 'ie weer als een zonnetje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:31:
[...]

gebruik jij je ogen maar is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 10:28:
is scandisk geen A merk dan ?

...

gr roel
SANdisk is zeker een A merk ja! Snap ook niet wat djrandyindo bedoelt.. Als je een Sandisk koopt geef je meestal al iets meer uit...
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:48:
[...]
...
Ik hou het ff in de gaten, want ik wil wel ff weten hoe de A merken het doen. Geef liever iets meer uit....

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kingstone vind ik 1 van de betere merken....vorige week 1GB voor 7.89euro op iBood, ik heb dadelijk 2 kaartjes genomen. Deze phone is hot swapable...dus lijkt me dit ook wel te doen en voor erg weinig euros. Gewoon 1 kaart voor de gps software en de andere 2 voor data en muziek... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Laatst online: 17-01 16:22
zakelijke aanbieding bij typhone.nl

http://www.typhone.nl/aan...akelijk-aanbieding-1.html

had ik maar een bedrijf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:48:
[...]

SANdisk is zeker een A merk ja! Snap ook niet wat djrandyindo bedoelt.. Als je een Sandisk koopt geef je meestal al iets meer uit...

[...]
Zo onduidelijk staat het er niet, maar evengoed een toelichting.
Ik bedoel inderdaad dat ik liever wat meer betaal en een scandisk 4GB haal, dan een habbie-kratsie-merk 4GB die goedkoper is. En ik bedoel er ook mee dat ik eerst zeker wil weten dat de N95 geen conflicten o.i.d. toont met een scandisk 4GB... Maar hoor al meerder goede verhalen hierover, dus ik begin een beetje overstag te gaan. :-)

Ohw en even voor DJRELPH:
Met vriendelijke en hartelijke groet,

djrandyindo

O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die Maploader onder Vista draaiend hebben ? Het startscreen blijft hangen bij mij,...zou het te maken kunnen hebben met het selecteren van NokiaSuite mode bij het aansluiten van de N95 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:36:
Zijn er hier mensen die Maploader onder Vista draaiend hebben ? Het startscreen blijft hangen bij mij,...zou het te maken kunnen hebben met het selecteren van NokiaSuite mode bij het aansluiten van de N95 ?
Ja dat klopt, dat had ik ook. Daarom heb ik het nogmaals op een XP systeem gedaan en dat ging prima. Ik neem aan dat het een foutje is in Vista....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag met mijn N95 via WiFi op mijn pc willen browsen. Voornamelijk om door de files heen te bladeren, foto's of filmpjes te bekijken en zelfs evt. direct af te spelen op de tv.
Weet iemand hoe je dat voor elkaar kunt krijgen.
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.