Mensen, ik heb een raar probleem bij het verwijderen van de Nokia Software Updater. Deze wil ik via het configuratiescherm en dan software verwijderen, maar ik krijg vervolgens 2 foutmeldingen en tevens lukt het verwijderen niet. Erg vervelend.
De reden dat ik het wil verwijderen is omdat zoals ik het nu heb, het niet werkt. Ik heb destijds toen de software updater nog niet ingebakken zat in de PCSuite hem ooit eens apart gedownload. Daarna kwam er een versie vd PCSuite met hierin wel een ingebakken updater. Toen begon het gedonder. Updaten van de telefoon lukt niet meer, en de ingebakken updater in de PCSuite blijft om updates zeuren.
Ik wil dus alles wat maar met Nokia te maken heeft ff van mijn laptop gooien en dan 1 goed werkende PCSuite installeren. Nu gaat alles goed, behalve de aparte updater kan niet verwijderd worden.
Hieronder 2 screenshotjes van de meldingen die ik krijg.
1.

2.
P.s. als het in het verkeerde draadje staat, dan moeten jullie het ff zeggen, maar denk dat hier vast iemand me mee kan helpen! Heb zelf ook de N95 dus ben nogal gewend om in dit draadje te posten
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 23-05-2007 18:46
]