Nokia N95 Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 62.621 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:31

Mfpower

In dubio

wd200 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 19:16:
Die actie maakt het aanschaffen wel heel erg aantrekkelijk.
voor al het eerste jaar nog ongeveer 10 euro korting per maand.

(nee moet me in houden, ja moet hem bestellen :P)
vind alleen de simlock een min punt, want dat is vast ook branded FW... maar ik heb hier nog geen bevesteging gelezen, maar is het mogelijk met je N95 Vodafone lock naar een NSP te gaan die hier gewone nokia FW opzetten zodat je die via NSU zelf kan updaten..
Volgens mij valt branded firmware te overriden door de productcode aan te passen. Dit is niet illegaal (geloof ik) maar je garantie vervalt wel dus eigenlijk zou ik dat liever niet hebben. Een lock is met BB5 (Nokia) nog niet legaal te unlocken tenzij je 100 euro aan vodafone betaalt (of een jaar wacht). Maar goed, het is een reuze aanbieding vooral met de nieuwe vodafone Internet Blox. Dus ik hoop dat het antwoord snel komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
dat FW omschrijven en garantie verhaal snap ik niet helemaal ik heb het namelijk met mijn N70 ook gedaan.

N70 abbo van t-mobile, met simlock en branded t-mobile versie.
Ik heb toen meerdere NSP afgebeld om te vragen welke hier de officele nokia software op zetten dit was arnhem en amsterdam(beide) uit de lijst die ik gebeld heb.

Mijn N70 is via de t-mobile winkel terug geweest, op de hoop dat ze mijn bluetooth probleem konden oplossen, dit konden ze niet is een kwaal van de N70.

maar ik heb nooit wat gehoord over garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milili
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-11-2022
kijk eens op www.nokia.com/maps

daar kun je en maploader downloaden en via windows gewoon
je geheugenkaart de mappen opzetten op die manier heb je alle kaarten
bij je en kun je plaatsen selecteren en route's maken

het gebruik van het meedraaien van de kaart,
en geluid is gebonden aan abo van een paar € geloof ik ,

dus de kaarten van heel de wereld zijn gratis via je pc te installeren op je geheugenkaart,
wacht er even mee tot ik ze allemaal heb het is niet echt snel en alles bij elkaar
toch wel veel data.
NL is ongeveer 42 mb.

succes

http://mobilesearch.nokia.com/A4160036?maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

wd200 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:54:
dat FW omschrijven en garantie verhaal snap ik niet helemaal ik heb het namelijk met mijn N70 ook gedaan.

N70 abbo van t-mobile, met simlock en branded t-mobile versie.
Ik heb toen meerdere NSP afgebeld om te vragen welke hier de officele nokia software op zetten dit was arnhem en amsterdam(beide) uit de lijst die ik gebeld heb.

Mijn N70 is via de t-mobile winkel terug geweest, op de hoop dat ze mijn bluetooth probleem konden oplossen, dit konden ze niet is een kwaal van de N70.

maar ik heb nooit wat gehoord over garantie
Als ze het zelf doen dan zal het wel goed zitten. Je kunt het namelijk ook zelf doen maar dan moet je de productcode veranderen (zie elders in deze thread bij taalproblemen na firmware flash). Aan de hand van de product code download de nokia software de juiste FW update. Ik meen echter gelezen te hebben dat bij aanpassen van de product code je garantie hoe dan ook vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Mfpower schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:04:
[...]

Als ze het zelf doen dan zal het wel goed zitten. Je kunt het namelijk ook zelf doen maar dan moet je de productcode veranderen (zie elders in deze thread bij taalproblemen na firmware flash). Aan de hand van de product code download de nokia software de juiste FW update. Ik meen echter gelezen te hebben dat bij aanpassen van de product code je garantie hoe dan ook vervalt.
Dat zal ik riskant vinden, ik weet niet hoe ze het in een NSP doen, maar ga er vanuit dat ze daar normale praktijken verrichten en niet gaan k*tten met product codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik ben een beetje aan het rondneuzen in dit topic maar ik blijf toch nog een vraag hebben die ik niet zo snel kan vinden.

Ik heb nu een Qtek 9090 met keyboard en dit is natuurlijk erg handig om emails/website/msn/ gesprekken te voeren. Op dit toestel zit en geen keyboard en geen touchscreen. Is dat geen gemis voor dit apparaat.

Misschien dat jullie mij hier in kunnen adviseren!

Thnx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

wd200 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:19:
[...]

Dat zal ik riskant vinden, ik weet niet hoe ze het in een NSP doen, maar ga er vanuit dat ze daar normale praktijken verrichten en niet gaan k*tten met product codes
Ik zie anders niet hoe je dan automatisch de juiste nieuwe FW kunt downloaden. Maar nogmaals, als ZIJ het doen dan is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milili schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:01:
kijk eens op www.nokia.com/maps

daar kun je en maploader downloaden en via windows gewoon
je geheugenkaart de mappen opzetten op die manier heb je alle kaarten
bij je en kun je plaatsen selecteren en route's maken

het gebruik van het meedraaien van de kaart,
en geluid is gebonden aan abo van een paar € geloof ik ,

dus de kaarten van heel de wereld zijn gratis via je pc te installeren op je geheugenkaart,
wacht er even mee tot ik ze allemaal heb het is niet echt snel en alles bij elkaar
toch wel veel data.
NL is ongeveer 42 mb.

succes

http://mobilesearch.nokia.com/A4160036?maps
Ja, snapik, ik heb ook al een aantal kaarten ge-download, zoveel zelfs dat ik er weer een paar wil afhalen en andere landen er op zetten. Het probleem is nu echter dat ik nergens de "geladen" kaarten kan vinden en dus ook verwijderen of updaten. Ik zou dus graag ergens (pc/laptop) alle kaarten opslaan, en degene die ik nodig heb op de foon zetten zodat ik ze ook niet telkens opnieuw hoef te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milili
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-11-2022
ja dat is een goede ik dacht misschien krijg ik die reactie hier wel te lezen,
dat iemand het wel kan vinden,!!

bvd.

milili

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

rataplan2 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:43:
Dat probleem van AmazeGps waar hij de hele tijd vraagt om verbinding te maken is als volgt op te lossen:

ga naar Instrumenten -> Toep.Beheer ->

dan kies je amaze

dan zet je Network Acces op Ask First Time
en
Positioning op Ask First Time
Thnx, heb de instellingen veranderd. Zal em morgen eens gaan testen, hopelijk loopt ie dan soepel en dan zal ik ook wel ff een gefundeerde mening geven over het programmaatje...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas kan ik op mijn N95 geen seconden teller vinden.
De klok geeft alleen maar uren en minuten aan.
Als ik de klok als (af)teller wil gebruiken kan dat niet.

Wie weet waar ik de seconden teller kan vinden?
Of wie weet hoe ik dat er op kan zetten (software met stopwatchfunctie??) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de standaard navigatie kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Hoi

Ik bemerk dat het toetsenbord-licht niet altijd aan gaat als ik de slide omhoog schuif. Oók niet na het indrukken van 1 of meerdere toetsen....
Is dit een bekend fenomeen... een bug?

Gtrz
P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op maandag 21 mei 2007 @ 05:10:
Hoi

Ik bemerk dat het toetsenbord-licht niet altijd aan gaat als ik de slide omhoog schuif. Oók niet na het indrukken van 1 of meerdere toetsen....
Is dit een bekend fenomeen... een bug?

Gtrz
P.
ahah, nee dat klopt. Als je in een lichte omgeving bent, blijft die toetsenverlichting uit. In het donker gaat ie wel aan. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen reactie van de gateway :(
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:30:
[...]

nou ik heb hier zelden last van. Ik krijg alleen deze waarschuwing volgens mij als ik de verkeerde wep-code of wpa-code heb ingevoerd.. ik zou het ook niet verder weten. Ik zou gewoon alle netwerksettings verwijderen, en dan vervolgens alles weer invoeren. 8)7
Ik heb hier ook erg veel last van, niet bij bekende accespoints (daar staat in deel2 een uitstekende uitleg voor dmv invoeren wep/wpa sleutel) maar vooral bij hotspots oftewel onbekende open wireless accespoints. Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden.

btw nog geen fireware update gedaan

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Wat mij vandaag opviel is dat het niet mogelijk is om bij je contacten een ( huis )adres neer te zetten.
Je kan dus nooit simpel naar je contacten navigeren met je navigatie software. Toch wel een gemis in mijn optiek.

Maandag ochtend gaarheid 8)7 |:( Het kan dus gewoon

[ Voor 11% gewijzigd door Ybox op 21-05-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenatik
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 14:07
Ybox schreef op maandag 21 mei 2007 @ 08:42:
Wat mij vandaag opviel is dat het niet mogelijk is om bij je contacten een ( huis )adres neer te zetten.
Je kan dus nooit simpel naar je contacten navigeren met je navigatie software. Toch wel een gemis in mijn optiek.
Klik eens op "opties" en vervolgens "detail toevoegen" indien je een nieuw contact toevoegt.
Je krijgt dan een behoorlijke lijst waaruit je kan kiezen, waaronder adres, adres (thuis), adres (werk) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Mfpower schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:41:
[...]

Volgens mij valt branded firmware te overriden door de productcode aan te passen. Dit is niet illegaal (geloof ik) maar je garantie vervalt wel dus eigenlijk zou ik dat liever niet hebben. Een lock is met BB5 (Nokia) nog niet legaal te unlocken tenzij je 100 euro aan vodafone betaalt (of een jaar wacht). Maar goed, het is een reuze aanbieding vooral met de nieuwe vodafone Internet Blox. Dus ik hoop dat het antwoord snel komt...
Dit is wel illegaal (vandaar dat de garantie vervalt). Als je d eN95 bij Vodafone koopt, zit er een gedeelte symbain licantie van Nokia/Vodafone op. Ook is het mogelijk dat bepaalde software componenten anders zijn. Het aanpassen van de productcode is net zo illegaal als het invoeren van een door een key-generator key voor windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:07:
Ik had ook even een korte vraag over het gebruik van mijn Nokia N95

Ik heb diverse xls bestanden gekopieerd naar mijn telefoon via Bluetooth. Bestanden komen in mijn inbox en ik sla ze op op mijn telefoongeheugen. Nu heb ik in de map Kantoor een map aangemaakt waar ik al deze xls bestanden wil plaatsen. Ik kan ze terugvinden via bestand beheer in de map documents maar het lukt mij maar niet om ze dan vervolgend te kopieren naar de nieuwe map die ik heb aangemaakt in kantoor.

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Lijkt mij een kwestie van knippen en plakken maar die vind ik zo snel niet.
gebruik een progje azoals Fexplore om het te verplaatsen. is een soort verkenner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
abcor2003 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:22:
Beste tweakers,

Ik heb sinds gisteren mij N95. Echt geweldig toestel, maar 1 probleem.
Ik wacht al een half uur op een GPS signaal maar er komt geen fix. Heb tussen de 3 en 5 satelieten constant. Telefoon ligt buiten op de tuintafel, maar er gebeurd echt niets.

Ik heb al heel veel pagina's van het N95 topic gelezen maar niets lost het probleem op.

Iemand een idee?

Alvast bedankt!!
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:37:
[...]

heb je de nieuwe software erop??
open de telefoon gps zit onder de 0
anders de foon nog eens uit en aan zetten.
en zorg dat je in een open ruimte zit
Ja heb software check gedaan en die is nieuw
ik zit echt in een open ruimte en heb de telefoon al diverse keren aan en uit gezet
niets helpt, telefoon open of dicht werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

basvanhees schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:26:
web: Geen reactie van gateway

Deze melding krijg ik steeds als ik wil internetten
Msn en en mailen lukt wel met de n95

Kan iemand me helpen?..

Bedankt
Waarschijnlijk, maar dat is mijn idee, wil je internetten via je WAP toegangspunt. Op T-Mobile toegpast ga je dan internetten via het t-zones toegangspunt en dat werkt niet, dan krijg je die foutmelding. Je moet voor de 'gewone' sites in het geval van T-Mobile het t-mobile internet toegangspunt gebruiken, en in het geval van wap sites het t-zones profiel, ik heb daarom ook altijd om toegangspunt vragen aanstaan. In vorige Symbian versies hadden ze 2 aparte browsers (toen heette dat Diensten (voor de WAP) en Web (voor het Internet). Nu is dat in 1 browser verweven, vandaar dat je soms connectie moet wisselen. Overigens werkt het vice versa ook niet, met dezelfde foutmelding, dus bijvoorbeeld t-zones bereiken met je t-mobile internet toegangspunt.
abcor2003 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:10:
[...]

[...]

Ja heb software check gedaan en die is nieuw
ik zit echt in een open ruimte en heb de telefoon al diverse keren aan en uit gezet
niets helpt, telefoon open of dicht werkt ook niet
Probeer je direct de eerste fix vanuit kaarten te maken? Probeer de eerste fix met gps-ggvns te maken. Staat standaard onder Instrumenten->gps-ggvns. Leg dan je telefoon open, buiten, met de optie (of op het tabblaadje) Positie. Dit zal denk ik rond de 10 minuten duren. Zorg er ook voor dat onder Opties->Instell.positiebepaling alleen integrated GPS aan staat. Mocht je een fix krijgen, sluit het af en probeer het nu met kaarten.

[ Voor 6% gewijzigd door martincm op 21-05-2007 11:19 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
[...]

Probeer je direct de eerste fix vanuit kaarten te maken? Probeer de eerste fix met gps-ggvns te maken. Staat standaard onder Instrumenten->gps-ggvns. Leg dan je telefoon open, buiten, met de optie (of op het tabblaadje) Positie. Dit zal denk ik rond de 10 minuten duren. Zorg er ook voor dat onder Opties->Instell.positiebepaling alleen integrated GPS aan staat. Mocht je een fix krijgen, sluit het af en probeer het nu met kaarten.
Dit heb ik allebei al geprobeerd, beide werken niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand slechte ervaring met de Nokia Servicedienst in België?
Ik werd daarnaar doorverwezen door een NSP en aanvankelijk hielpen zij mij correct, maar toen ik meer blijk gaf van ontevredenheid over vooral het niet snel oplossen van de zeer overmatige speling op de slider, maakten zij afspraken die zij op geen enkele manier nakwamen. (terugbellen, oplossingen aandragen, etc.)

Toen ik na een paar dagen weer terugbelde, werd ik na veel moeite te woord gestaan en men verzocht mij het toestel op te sturen en minstens twee weken te wachten.

Ik lees hier, dat een aantal mensen een paar keer zelfs het toestel probleemloos hebben omgeruild voor een ander exemplaar, dus het is zeker wel mogelijk.

Eind vorige week viel de verbinding plotseling uit tijdens het bellen, echter, zij hebben daar duidelijk ook geen boodschap aan, want ze bellen wederom niet terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Ik ben een beetje aan het rondneuzen in dit topic maar ik blijf toch nog een vraag hebben die ik niet zo snel kan vinden.

Ik heb nu een Qtek 9090 met keyboard en dit is natuurlijk erg handig om emails/website/msn/ gesprekken te voeren. Op dit toestel zit en geen keyboard en geen touchscreen. Is dat geen gemis voor dit apparaat.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
updates, vragen, microfone problems met QTEK 9090

lijkt mij handiger om naar het Qtek 9090 topic te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Heej : ) Ik heb geen idee wat ik daar nog te zoeken heb. Ben blij dat ik er van af ben.Vandaar mijn vragen over de N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
pardon, ik dacht dat je het puur over de qtek had :)

welkom!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

-nickx- schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:43:

Thnx
Nou nee niet echt. Maar dat komt omdat ik dit al op al mijn Symbian phones zo doe, dus zonder touchscreen of qwerty board. Heb tijdje gewerkt met een communicator, maar die is qua OS gewoon veel te frustrerend. Denk op het moment dat de E90 tevoorschijn komt, en beschikbaar is er dan wel een grote plus toegevoegd wordt, denk dat best een goede toegevoegde waarde is dat qwerty board.
Maar goed dat is voor latere zorg, ik mis het zelf niet echt nee.....een touchscreen sowieso niet, qwerty board ook niet maar dat is dus door het gebruik van voorgaande modellen die dit ook al niet hadden (6600, 6680, 3250, N80, N73)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
als je veel gebruik gaat maken van bijvoorbeeld email, msn, websites enz, kan een bluetooth toetsenbordje zeker handig zijn. Tis maar net wat je prettiger vind. Want om nou iedere keer zo een opgevouwen tbtje bij je te hebben is nou ook niet echt makkelijk (past nou niet direct in je broekzak). Ikzelf heb er niet direct problemen mee, de toetsen op de N95 bedienen zich makkelijk vind ik.

Voor de rest, ik zelf heb nu de N95 voor zo een 2,5 week nu, en ik vind het echt een wereld toestel. Trouwens geen problemen ermee qua slider, of qua beschadiging boven de 3 Ook zelf met het toestel nooit wat gehad. GPS werkt goed en software is lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
die beschadiging boven de 3 was ook gelukkig iets wat afgaf en is zo weg te krabben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-08-2022
Nog even over de chrystal cases: gewoon niet kopen.
De cases (van hard plastic van niet al te beste kwaliteit) beschadigen bij het minste of geringste (inherent aan hard plastic dat niet hard genoeg is) en bij normaal gebruik. Het meest kwetsbaar zijn, zoals al eerder gezegd, de hoeken.
Wij hebben er nu 4 N95 toestellen mee uitgerust en na een week zijn alle vier de cases beschadigd en dus niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 15:24
René20 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:30:
Nog even over de chrystal cases: gewoon niet kopen.
De cases (van hard plastic van niet al te beste kwaliteit) beschadigen bij het minste of geringste (inherent aan hard plastic dat niet hard genoeg is) en bij normaal gebruik. Het meest kwetsbaar zijn, zoals al eerder gezegd, de hoeken.
Wij hebben er nu 4 N95 toestellen mee uitgerust en na een week zijn alle vier de cases beschadigd en dus niet om aan te zien.
idd.. mijn crystal case ligt ook al weer ergens in een la, overal scheurtjes etc. Kwalitatief zeer slechte kunstof. In het begin lijkt het ideaal, en dat zou het ook zijn zolang je er langer meer zou doen dan 2 weken.

De mijne was van nokiawinkel voor 8euro. Misschien dat er betere zijn die van sterker kunstof zijn gemaakt?

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-01 16:22
Razor109 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:34:
[...]

idd.. mijn crystal case ligt ook al weer ergens in een la, overal scheurtjes etc. Kwalitatief zeer slechte kunstof. In het begin lijkt het ideaal, en dat zou het ook zijn zolang je er langer meer zou doen dan 2 weken.

De mijne was van nokiawinkel voor 8euro. Misschien dat er betere zijn die van sterker kunstof zijn gemaakt?
Misschien een tip:

Ik heb er zelf ook last van.. na 2 weken mun crystal case al naar de knoppen...
Op e-bay staan ze al vanaf €0,73. Wel in hongkong ofzo, maar goed... als je er dan gelijk 5 tegelijk koopt ofzo, dan ben je inclusief verzendkosten nog geen 10 euro kwijt! Als ie dan weer eens kapot is... gewoon vervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor109 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:34:
[...]

Ik heb de mijne ook van Nokia Winkel...ook stuk. Ik heb hun gemailed en ik krijg een nieuwe als ik mijne opstuur. Als deze ook stuk gaat wil ik mijn centjes terug :p :p hehe

Ze beweren trouwens nog geen enkele klacht hierover gehad te hebben...raar...

weet iemand hoe die van Brando zijn? of zijn dit dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abcor2003 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:19:
[...]

Dit heb ik allebei al geprobeerd, beide werken niet
het kan ook aan je locatie liggen.
Mijn advies : ga naar een andere locatie, leg je phone daar neer en wacht ±30 minuten. Dit gaf bij mij nl. de oplossing. Thuis in open lucht vond hij idd wel 3 of meer satelieten, maar die rechthoeken rechts van de satelieten bleven 'leeg'. Dus geen fix.

Wat bij mij inmiddels ook werkt is in de auto gewoon naar een open plek rijden (weinig gebouwen).

Oja : (just remember): op sommige plekken in NL is GPS bereik een stuk slechter, ik ben geen GPS expert, maar afgelopen weekend ben ik in Delfts Haven (R'dam) behoorlijk in de war gebracht omdat de GPS echt niet meer wist waar ik nu zat.....

suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:43:
[...]

het kan ook aan je locatie liggen.
Mijn advies : ga naar een andere locatie, leg je phone daar neer en wacht ±30 minuten. Dit gaf bij mij nl. de oplossing. Thuis in open lucht vond hij idd wel 3 of meer satelieten, maar die rechthoeken rechts van de satelieten bleven 'leeg'. Dus geen fix.

Wat bij mij inmiddels ook werkt is in de auto gewoon naar een open plek rijden (weinig gebouwen).

Oja : (just remember): op sommige plekken in NL is GPS bereik een stuk slechter, ik ben geen GPS expert, maar afgelopen weekend ben ik in Delfts Haven (R'dam) behoorlijk in de war gebracht omdat de GPS echt niet meer wist waar ik nu zat.....

suc6!
Hoe ver uit elkaar is aan te bevelen. wat ik namelijk al geprobeerd heb is:
Woon in Hoensbroek -> geen gps fix
Heerlen Centrum -> geen gps fix (5 km verderop)

Overbuurman heeft een KeesKees 1 en heeft daar wel gewoon gps dus daar zal het niet aan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Het zit hem echt in het wachten hoor. Telefoon openschuiven en naar Kaarten gaan. GPS positie een paar keer indrukken en wachten. Mocht hij na 5 minuten niets hebben weer GPS positie indrukken enz. Dan moet je echt binnen het kwartier verbinding hebben via GPS.

Zo niet is misschien je GPS stuk.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
MichaelK1985 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:30:
Het zit hem echt in het wachten hoor. Telefoon openschuiven en naar Kaarten gaan. GPS positie een paar keer indrukken en wachten. Mocht hij na 5 minuten niets hebben weer GPS positie indrukken enz. Dan moet je echt binnen het kwartier verbinding hebben via GPS.

Zo niet is misschien je GPS stuk.
Ik kan strax (lees morgen) even langs The phone house om van apparaat te wisselen

Offtopic: ik kan iig strax foto's maken van mn ballonvaart als het doorgaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
abcor2003 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:54:
[...]

Hoe ver uit elkaar is aan te bevelen. wat ik namelijk al geprobeerd heb is:
Woon in Hoensbroek -> geen gps fix
Heerlen Centrum -> geen gps fix (5 km verderop)

Overbuurman heeft een KeesKees 1 en heeft daar wel gewoon gps dus daar zal het niet aan liggen
Ik moest toevallig vandaag in Heerlen op het hoofdkantoor van DSM zijn. Geen enkel probleem gehad met het ontvangen van satellieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds vorige week een N95. Nu heb ik het volgende probleem.
Als ik navigeer met de nokia maps en mijn toestel is aangesloten met bluetooth op mijn Nokia Bluetooth carkit CK-7W. Dan gaat al het geluid via mijn carkit en springt mijn radio op mute. Dit is fijn als er een gesprek binnen komt maar niet voor navigatie. Is dit ergens uit te zetten?? Het is namelijk jammer als ik 2 uur in de auto geen radio kan luisteren omdat ik aan het navigeren ben. Hebben hier meer mensen last van? Heeft andere software hier ook last van?

Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07 06:47
Ik las net op de Nokia support forums nog een tip om toch "Mail for exchange" werkend te krijgen op de N95. Iemand dat al geprobeerd?

Ze raden daar aan om eerst "Mail for Exchange 1.3.1" te installeren, alle instellingen voor je exchange server te doen, en daarna te upgraden naar 1.5.0

Niet helemaal ideaal, want instellingen wijzigen wordt in 1.5.0 niet ondersteund op de N95, maarja.. Als het eenmaal werkt, waarom dan veranderen?

http://discussions.europe...rtphones&message.id=37310

Oude versies van m4e kan je gewoon downloaden bij nokia, door de nieuwe te downloaden en dan de url te veranderen ;)

- Edit: Zelf ook meteen gaan testen, versie 1.3.1 werkt wel, maar geeft een security error. Ligt misschien aan de company policy... De upgrade werkt iig. niet...

[ Voor 10% gewijzigd door X-Mogwai op 21-05-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

-nickx- schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:49:
[...]

Heej : ) Ik heb geen idee wat ik daar nog te zoeken heb. Ben blij dat ik er van af ben.Vandaar mijn vragen over de N95
ik was er ook bang voor dat er geen qwerty toetsenbord op zat maar ik ben er nu blij mee t9 werkt toch snel genoeg, ik vraag met af of een klein qwerty toetsen bordje wel sneller is.
dit toetsen bord is veel kleiner en je kunt altijd nog een bluetooth aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:22
- Edit: Zelf ook meteen gaan testen, versie 1.3.1 werkt wel, maar geeft een security error. Ligt misschien aan de company policy... De upgrade werkt iig. niet...
Net zelf ook getest. Blijkt wel te te werken, alleen niet ideaal:

1. na versie 1.3.1 kun je wel synchroniseren, alleen je mail is niet te lezen (wel te zien, niet te lezen)
2. na versie 1.5 krijg je weliswaar foutmeldingen (wordt niet geaccepteerd als je mail for exchange probeert te openen), maar toch synchroniseert ie dan wel en kan je opeens wél je mail openen (staat een aparte box Mail for Exchange bij de berichten).

Maar zoals je link aangeeft: je zult dus de settings (waaronder je sync-schema) tijdens versie 1.3.1 goed moeten aangeven, want later aanpassen kun je dus vergeten.

PS: bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Hellow

Ik had in deel 2 al is naar gevraagt, maar misschien met meer bezitters een antwoord. Wie vind ook dat java-games speciaal voor s60v3 soms erg langzaam zijn? Erg langzaam bij mij zijn: Streetfighter, Sonic en NFS Carbon stotterd soms... Ik vidn dat echt niet kunnen... dit is het super snel apparaatje. Waar kan dat aan liggen?

Gelukkig gaan andere spellen zoals Spyro The Dragon wel soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:47:
Hellow

Ik had in deel 2 al is naar gevraagt, maar misschien met meer bezitters een antwoord. Wie vind ook dat java-games speciaal voor s60v3 soms erg langzaam zijn? Erg langzaam bij mij zijn: Streetfighter, Sonic en NFS Carbon stotterd soms... Ik vidn dat echt niet kunnen... dit is het super snel apparaatje. Waar kan dat aan liggen?

Gelukkig gaan andere spellen zoals Spyro The Dragon wel soepel
Dat is zeker vreemd ja! Ik neem aan dat je verder alle programmma's uit hebt staan.
Zal toch een memory-issue zijn. Ik had voor de firmwareupdate al memory meldingen bij het afspelen van zelf opgenomen filmpjes. Misschien dat spelletjes ook last van dit probleem hebben, maar dat dit niet opgelost is in de firmwareupdate...

Ik zou het graag voor je willen testen, maar weet je misschien waar je deze spellen kunt vinden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1xi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-09 15:06
hallo !

Ik ben al een tijdje opzoek naar de functie waar je kan instellen wat er precies op het 'active standby' scherm moet staan.
Ik heb gewoon de taken, agenda items en wlan gedoe erop staan maar zou ook graag (wat ze hier laten zien: klik ) mijn laatste sms bericht bijvoorbeeld willen tonen...
Iemand een idee of dat kan/hoe dat kan ?

edit: het kan kennelijk nog niet ofzo, klik

[ Voor 12% gewijzigd door d1xi op 21-05-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Laatst online: 11-12-2023
weet iemand al iets meer over de nokia n95 met vodafone lock? Deze is vanaf vandaag namelijk leverbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Vodafone gebruikers

Vodafone is per vandaag begonnen met een nieuwe Blox namelijk zorgeloos mobiel internet
dit met HSDPA 1800 kbps 9,50 per maand er is wel een limiet aan van 50 mb per maand ( dat is dan weer jammer bij zorgloos versta is iets anders)
Maar voor de liefhebbers is dit wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:01:
Voor de Vodafone gebruikers

Vodafone is per vandaag begonnen met een nieuwe Blox namelijk zorgeloos mobiel internet
dit met HSDPA 1800 kbps 9,50 per maand er is wel een limiet aan van 50 mb per maand ( dat is dan weer jammer bij zorgloos versta is iets anders)
Maar voor de liefhebbers is dit wel leuk
hoe weet je dat je dan 50mb per maand hebt? als ik op zorgeloos mobiel internet zoek krijg ik dit:

Zorgeloos Mobiel Internet = € 9,50 per maand extra - Onbeperkt Mobiel internet via UMTS/HSDPA voor € 9,50 per maand. Maximale snelheid down/up = 1.800 / 64 Kbps. Snelheid is afhankelijk van toestel en dekking. Er geldt een fair use policy. Dit betekent het volgde: Zorgeloos Mobiel Internet Blox is voor "normaal" telefoon gebruik. Onder GEEN normaal gebruik wordt verstaan: gebruik van de telefoon als modem, laptop gebruik, VOIP/SMSOIP gebruik. Wanneer er een vermoeden bestaan van oneigenlijk gebruik , is Vodafone gerechtigd om contact op te nemen met de klant, de BloX af te sluiten en/of een alternatief prijsvoorstel te doen. Zorgeloos Mobiel Internet wordt voor minimaal 12 maanden afgesloten, na deze 12 maanden verandert het automatisch in een Blox en kan per maand kosteloos geaktiveerd en gedeaktiveerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
jorngrisel schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:07:
[...]

hoe weet je dat je dan 50mb per maand hebt? als ik op zorgeloos mobiel internet zoek krijg ik dit:
Algemene voorwaarden:
Voor “Zorgeloos Mobiel Internet” geldt de “normaal gebruik”-clausule, dat wil zeggen dat je binnen Nederland tot 50 MB per maand onbeperkt toegang hebt tot internet.

- Na overschrijding van dit normaal gebruik zal Vodafone contact opnemen met Contractant om het gebruik te matigen. Indien overschrijding van het normaal gebruik gedurende drie maanden plaatsvindt binnen een periode van 12 maanden, kan Vodafone het boven normaal gebruik in een daaropvolgende maand in rekening brengen. Contractant wordt hierover voorafgaand door Vodafone geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat N95 eindelijk een beetje betaalbaar gaat worden.

icm vodafone internet blox van 9.50 krijg je € 134 extra toestelkorting dan kost ie nog maar 100 euro met 2 jarig 35 abo.

Ik verwacht dat T-mobile niet achter zal blijven.. binnenkort dus n95 voor een bedrag met 2 digits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:40:
Het lijkt erop dat N95 eindelijk een beetje betaalbaar gaat worden.

icm vodafone internet blox van 9.50 krijg je € 134 extra toestelkorting dan kost ie nog maar 100 euro met 2 jarig 35 abo.

Ik verwacht dat T-mobile niet achter zal blijven.. binnenkort dus n95 voor een bedrag met 2 digits :D
De Nokia N95 is al langere tijd goedkoper. De adviesprijs is al met bijna 100 euro gedaald, alleen houden de winkels de prijzen met opzet hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om via WLAN te synchroniseren of bestanden te kopieren? (oftewel in PC suite een vebinding te maken dmv WLAN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:00:
[...]

Dat is zeker vreemd ja! Ik neem aan dat je verder alle programmma's uit hebt staan.
Zal toch een memory-issue zijn. Ik had voor de firmwareupdate al memory meldingen bij het afspelen van zelf opgenomen filmpjes. Misschien dat spelletjes ook last van dit probleem hebben, maar dat dit niet opgelost is in de firmwareupdate...

Ik zou het graag voor je willen testen, maar weet je misschien waar je deze spellen kunt vinden? :P
euhm ja naja ik kan die niet zomaar ergens neer zetten helaas...
En ja ik heb vanalles geprobeerd.. opneiuw opstarten.. speciale theme die minder rekenkracht kost... you name it... ook vlak na de update eerst een spel... ik vind het gewoon bijna schandalig.. duke nukem kan wel.. maar dit niet.. kom op zeg java games :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
weet iemand of je snel over deze 50 mb heen bent. het lijkt me als je een 100 grote websites hebt bezocht dat je dan al een eind tege de 50mb zit of is dit alles dan gecomprimeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdstap
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 15:18
Ik snap er helemaal niets van.
Messenger via GPRS werkt wel gewoon maar, via WLAN krijg ik hem maar niet aan de praat.
Internetten via WLAN is geen probleem maar de messenger programma's komen niet verder da connecting.
Ik gebruik trouwens de draadloze verbinding van een ZYXEL router.

Iemand enig idee of ik iets apparts moet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
bij mij is gprs voor het surfen ook veel sneller, dus dat wlan is volgens mij nog een beetje gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ytsejammer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 22:34
Heeft iemand ervaring met het connecten van de N95 met een multimedia server? Ik heb een Synology DS-106 met een DMA-server. Als ik in de galerij op de N95 naar Eigen netwerk ga, dan wordt de server gevonden en kan ik bladeren door alle media die op de server staat. Alleen wanneer ik een bestand wil kopieren naar de geheugenkaart krijg ik een error. Heeft er iemand een idee waaran dit kan liggen? Via de Home Media Server kan dat nl wel vanaf een gewone PC.

Tweede vraag: Ook FTP clients als de opensource client van Nokia en MobyExplorer geven errors. Zijn er mensen die wel kunnen ftp-en op de N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand trouwens iets gehoord over en softwareupdate die er heel binnenkort aan zit te komen?? want daar hoorde ik iets over.. dat ik dan maar beter kan wachten met de aanschaf..

maw moet ik nog even wachten met aanschaf of heeft dat geen zin en kan ik hem maar gewoon beter aanschaffen :D
gr roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorngrisel schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:51:
weet iemand of je snel over deze 50 mb heen bent. het lijkt me als je een 100 grote websites hebt bezocht dat je dan al een eind tege de 50mb zit of is dit alles dan gecomprimeerd?
Stream maar eens een paar uurtjes radio of video. Dan heb je die 50MB al te pakken. Er zijn dagen bij dat ik die 50MB in 1 dag haal. Laat staan wat ik in 1 maand verbruik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomme vraag... waarom zou je radio streamen als er fm ontvanger op zit....

vanwege zenders die niet in de ether zitten ??

gr roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over de extra gebruikershandleiding "Nokia N95 Additional Application Leaflet in Dutch". Hierin staat e.e.a. over online afdrukken. Dat je gemaakte foto's direct kan versturen naar een online fotoshop en ze vervolgens in een winkel naar keuze af kan halen. Ik kan deze optie echter niet terug vinden. Ik heb de vraag ook bij Nokiacare neergelegd en die zeggen dat je nog een applicatie moet downloaden. Echter gegoogled, maar niks kunnen vinden. Wie heeft hier ervaring mee of enig idee waar ik het moet zoeken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:21
Lama!

[ Voor 88% gewijzigd door jjbstolk op 22-05-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een tip, maar misschein allang bekend... Als je "#" ingedrukt houd, switched de N95 tussen het normale en stille profiel. Volgens nokiacare is dit niet anders in te stellen. Nu gebruik ik zelf het stille profiel nooit, maar wel vergadering. Het blijkt echter dat de N95 switched tussen het eerste en tweede profiel en dat hoeft dus niet perse stil te zijn. Als je zorgt dat vergadering op de tweede plek komt kun je hier middels "#" makkelijk tussen switchen... succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:03:
stomme vraag... waarom zou je radio streamen als er fm ontvanger op zit....

vanwege zenders die niet in de ether zitten ??

gr roel
Dat is precies de reden. Daar komt bij dat ik de ontvangst van de meegeleverde headset belabberd vind. Ik gebruik nu TuninFM en heb de keuze uit 144 zenders, de meeste in goeie kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 08:45:
heeft iemand trouwens iets gehoord over en softwareupdate die er heel binnenkort aan zit te komen?? want daar hoorde ik iets over.. dat ik dan maar beter kan wachten met de aanschaf..

maw moet ik nog even wachten met aanschaf of heeft dat geen zin en kan ik hem maar gewoon beter aanschaffen :D
gr roel
maar iemand hier nog iets over gehoord?? of uberhoupt iets over een update...

anders ga ik hem straks bestellen !!

gr roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:31:
[...]
maar iemand hier nog iets over gehoord?? of uberhoupt iets over een update...

anders ga ik hem straks bestellen !!

gr roel
Gewoon bestellen, als er een update komt dan knal je die er toch ff zelf in met de PCSuite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owkeey...

gaat dat zo makkelijk dan? (ik ben echt een leek wat dat betreft..)
en moet ie daarvoor of een grote softwareupdate niet terug naar een servivepoint of iets dergelijks..

want bestel hem wel bij KPN (telefonisch) vele malen goedkoper als in de winkel..
(wil bij kpn blijven en verlenging abo)

of heeft iemand nog een goedkopere oplossing?

gr roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d1xi schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:31:
hallo !

Ik ben al een tijdje opzoek naar de functie waar je kan instellen wat er precies op het 'active standby' scherm moet staan.
Dit is helaas niet mogelijk op de N95 en dat is erg jammer. Een mooie optie die op een aantal E-series wel aanwezig is.
Wellicht wanneer genoeg mensen mailen naar Nokia met het verzoek om deze optie ook op meerdere modellen te implementeren, dat dit ook gebeurd. Dus mail je verzoek en misschien komt de optie er bij een volgende firmware bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:00:
[...]

Stream maar eens een paar uurtjes radio of video. Dan heb je die 50MB al te pakken. Er zijn dagen bij dat ik die 50MB in 1 dag haal. Laat staan wat ik in 1 maand verbruik :X
en krijg je dan niets te horen van vodafone als je dik over de 50mb heen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorngrisel schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 11:06:
[...]

en krijg je dan niets te horen van vodafone als je dik over de 50mb heen gaat?
Dat had ik er even bij moeten vermelden, ik heb PIT van TMobile, dus nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
ik heb hem ook besteld voor 100 euro incl 27,50 Vodafone Abbo bij gsm.nl

zijn er veel beperkingen wanneer deze simlocked is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon ik vanaf vandaag bij Kpn Hi mijn abbo verlengen. Ik d8 bel ze even om te horen wat ze kunnen aanbieden. Ik wil van me Hi 25 naar Hi 30 toe. icm studentmobiel 20% korting op je maand bundel, had ik door informatieverzwijging al 2 jaar eerder van kunnen profiteren. Maar ja KPN Hi zegt dat niet, want die 20% is toch meegenomen voor ze.
Ik dacht, ben sinds 8 jaar klant, kijken of ze dan een speciale klantenkorting hebben, zoals eerder op het forum vermeld. bij 1 jaar verlening 10 euro korting op het toestel, bij 2 jaar 20 euro op het toestel. Das niet veel. Gaat de Hi medewerker een beetje zeggen, ja met toestel van 399,- - 20 euro kom je op 370,- en los is het toestel 700 euro. nou relatief geen goede aanbieding dus. daar komt bij dat hij slecht leverbaar is en alleen in sand?
Is er niet meer mogelijk met Hi? Wat is een alternatief?

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:02:
Kon ik vanaf vandaag bij Kpn Hi mijn abbo verlengen. Ik d8 bel ze even om te horen wat ze kunnen aanbieden. Ik wil van me Hi 25 naar Hi 30 toe. icm studentmobiel 20% korting op je maand bundel, had ik door informatieverzwijging al 2 jaar eerder van kunnen profiteren. Maar ja KPN Hi zegt dat niet, want die 20% is toch meegenomen voor ze.
Ik dacht, ben sinds 8 jaar klant, kijken of ze dan een speciale klantenkorting hebben, zoals eerder op het forum vermeld. bij 1 jaar verlening 10 euro korting op het toestel, bij 2 jaar 20 euro op het toestel. Das niet veel. Gaat de Hi medewerker een beetje zeggen, ja met toestel van 399,- - 20 euro kom je op 370,- en los is het toestel 700 euro. nou relatief geen goede aanbieding dus. daar komt bij dat hij slecht leverbaar is en alleen in sand?

groet
Eerst een brief sturen waarin je je abbo opzegt per datum X.
Reken maar dat je een brief kunt verwachten met een aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deTuinman schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 11:41:
ik heb hem ook besteld voor 100 euro incl 27,50 Vodafone Abbo bij gsm.nl

zijn er veel beperkingen wanneer deze simlocked is?
Waar vind je deze op gsm.nl dan? Zie em alleen maar staan met € 179,- bijbetalen.

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik ben sinds een week in het bezit van de N95. alleen nu doet kaarten het niet meer. als ik naar kaarten ga krijg ik wel het wereld bolletje, maar na 30% geladen te zijn springt het scherm weer terug naar het vorige scherm. ik heb de nieuwe firmware geinstaleerd, en ook de kaarten er opnieuw opgezet met maploader.

wie kan me helpen, tot op heden ook nog niks van Nokia gehoord.

Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruins3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2024
Marieke2006 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:34:
[...]

Net zelf ook getest. Blijkt wel te te werken, alleen niet ideaal:

1. na versie 1.3.1 kun je wel synchroniseren, alleen je mail is niet te lezen (wel te zien, niet te lezen)
2. na versie 1.5 krijg je weliswaar foutmeldingen (wordt niet geaccepteerd als je mail for exchange probeert te openen), maar toch synchroniseert ie dan wel en kan je opeens wél je mail openen (staat een aparte box Mail for Exchange bij de berichten).

Maar zoals je link aangeeft: je zult dus de settings (waaronder je sync-schema) tijdens versie 1.3.1 goed moeten aangeven, want later aanpassen kun je dus vergeten.

PS: bedankt voor de link!
Ik heb zelf Roadsync aangeschaft (+/-$50,-). Werkt geweldig inclusief direct push!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:11:
[...]

Waar vind je deze op gsm.nl dan? Zie em alleen maar staan met € 179,- bijbetalen.

Patrick
Op de hoofdpagina naar beneden scrollen en zie je het vanzelf wel

het is 100 euro in combinatie met zorgeloos mobiel interent van 9,50 p maand, anders idd 179

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

pff zorgeloos? met een datalimiet van 50mb?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
kem schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:02:

groet
Eerst een brief sturen waarin je je abbo opzegt per datum X.
Reken maar dat je een brief kunt verwachten met een aanbod.

die brief heb ik geschreven, en dus opgezegd. Ik kreeg alleen een brief waarin staat dat ik kan bellen of via internet, voor een aanbieding. Maar blijkens internet en Hi bellen si dit niks.
zelfs iets vreemd. neem ik via de site Hi 30 2jr. kost die 339,95. maar log ik in op de Hi site en kies ik verlengen dan is die icm Hi 30 2 jr. 399,95. Hahah voor nieuwe klanten goedkoper dan verlengende klanten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
FerryJoosten schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:19:
pff zorgeloos? met een datalimiet van 50mb?!
I know, maar wat wil je in een maand binnenhalen met je telefoon? video en muziek zet ik gewoon zelf gratis over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

streaming zit je al snel aan de 50mb toch? Qua video en muziek heb je wel gelijk, als je het alleen gebruikt voor mail en af en toe te surfen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ondertussen gaat die "N95" topic WEER alleen over abbo's.... :s tttsss

MOD?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groet
toen ik belde voor mijn Hi 40 te verlengen voor 2 jaar.. en dat ik er dus niet uitkwam op de site voor de studentenkorting deed hij mij een ander aanbod...

200 euro korting op het toestel.. en dan de 5 euro per maansd korting op je abonnementskosten... die je krijgt bij een 2 jarig abbonnement verlenging!!!

ik kan je wel een nummer van die verkoper PM-en...

gr roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graag roel. ben benieuwd. ik heb het idee dat het niet zo standaard is wat men je aanbied?
bijna onderhandelen zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groet
Ik kreeg een brief van tfortelecom dat mijn abbo binnen 3 maanden afliep en dat ik alvast voor een ander toestel kon kijken.
Heel internet afgestruind voor een aanbieding in combinatie met Hi30 incl. Hi-Eindeloos online, maar overal moet je idd die 380 euro betalen voor een verlenging.
Daarna via de mail contact opgenomen met Tfortelecom aangezien zij een aanbieding hebben op hun site voor een N95 icm een nieuw Hi30 abbonement voor €279,-.
Na wat mail verkeer kon ik de N95 meenemen voor €269,- en ik ben pas 2 jaar Hi-klant.
Dus voor jou moet er ook wel wat te regelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
euh, 10 euro extra korting lijkt mij ook niet zo`n geweldige deal...
Kreeg hij ook al bij een 1 jarig-abbo en 20 euro bij een 2-jarig abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A kerm

je hebt mail.

trouwens... is niet meer op voorraad bij KPN!!

@thaboy is er een appart topic over N95 aanschaf dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trasos schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:58:
euh, 10 euro extra korting lijkt mij ook niet zo`n geweldige deal...
Kreeg hij ook al bij een 1 jarig-abbo en 20 euro bij een 2-jarig abbo.
Kem kreeg te horen dat die €370,- moest betalen voor verlenging.
En ik moest €269,- betalen voor een verlenging.
Dat is dus €100,- korting ten opzichte van de"aanbieding"van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:12:
[...]

Kem kreeg te horen dat die €370,- moest betalen voor verlenging.
En ik moest €269,- betalen voor een verlenging.
Dat is dus €100,- korting ten opzichte van de"aanbieding"van Hi.
oh zo, my bad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Uitleg van Xs4All over het MapLoader probleem:

Beste Michael,

Ik zou hier graag bij willen helpen, maar ik denk dat wij niets voor u
kunnen betekenen.

Gaat het puur om gate5.de of om een subdomein hiervan?

Ik kan zien dat er geen A-record is geplaats voor gate5.de, dus resolven
zal niet gaan:

shell1: {797} % dig a gate5.de

; <<>> DiG 8.3 <<>> a gate5.de
;; res options: init recurs defnam dnsrch
;; got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: SERVFAIL, id: 25883
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 0, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0
;; QUERY SECTION:
;; gate5.de, type = A, class = IN

;; Total query time: 19044 msec
;; FROM: shell1.office.xs4all.nl to SERVER: 194.109.6.66
;; WHEN: Tue May 22 13:45:00 2007
;; MSG SIZE sent: 26 rcvd: 26

Daarnaast draait het domein niet bij XS4ALL, maar bij:

shell1: {798} % dig ns gate5.de

; <<>> DiG 8.3 <<>> ns gate5.de
;; res options: init recurs defnam dnsrch
;; got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 12906
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 2, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 2
;; QUERY SECTION:
;; gate5.de, type = NS, class = IN

;; ANSWER SECTION:
gate5.de. 14h38m57s IN NS ns.gate5.de.
gate5.de. 14h38m57s IN NS ns.ipberlin.com.

XS4ALL kan dus geen gegevens voor dat domein aanpassen. De
domeinnaamservers zijn bereikbaar, maar de records zijn er niet. Om die
reden is er niets wat XS4ALL kan doen.

Is er geen support/helpdesk op het programma wat niet goed werkt om deze
reden?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewonecolalight
  • Laatst online: 17-01 16:22
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:59:
A kerm

je hebt mail.

trouwens... is niet meer op voorraad bij KPN!!

@thaboy is er een appart topic over N95 aanschaf dan ?
Er is een abonnemententopic... daar kun je beter je vraag kwijt over wat de beste combinaties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, mensen,
excusseé voor het afwijken van het onderwerp.
Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ytsejammer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 22:34
Ytsejammer schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 00:26:
Heeft iemand ervaring met het connecten van de N95 met een multimedia server? Ik heb een Synology DS-106 met een DMA-server. Als ik in de galerij op de N95 naar Eigen netwerk ga, dan wordt de server gevonden en kan ik bladeren door alle media die op de server staat. Alleen wanneer ik een bestand wil kopieren naar de geheugenkaart krijg ik een error. Heeft er iemand een idee waaran dit kan liggen? Via de Home Media Server kan dat nl wel vanaf een gewone PC.

Tweede vraag: Ook FTP clients als de opensource client van Nokia en MobyExplorer geven errors. Zijn er mensen die wel kunnen ftp-en op de N95?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985

MichaelK1985

Don't you know?

Iemand anders bij Xs4All mailt mij zojuist hetvolgende:

Dank voor uw uitgebreide onderzoek. Zeker de server waar naar verbonden
word was in dit geval belangrijk.

Het lijkt er op dat de DNS (ns.ipberlin.com) waar dit domein is gehost
niet correct communiceerd. Hierdoor word hij niet opgenomen door onze
DNS server.

Dit heb ik doorgezet naar onze beheerders voor onderzoek, zij zullen
controleren of de aanname correct is.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen
hebben naar aanleiding van deze e-mail dan horen wij deze graag van u!

Met vriendelijke groet,

David

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Ik begin toch steeds meer te twijfelen.
aangezien die nu bij bestel maar staat voor 180 euro
met 6 mnd 33.95 en 6 maaden 44 euro.

bassis 35.00 + zorgeloos online.

Ik heb het toestel niet direct nodig maar hij wel heel geil :D

twijfel alleen nog tussen het abbo of 1 jr 45 / 55 pm (internt en blox sms) + 180
of 2 jr 38/47 pm en 100 bij betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:22
Bruins3 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:15:
[...]

Ik heb zelf Roadsync aangeschaft (+/-$50,-). Werkt geweldig inclusief direct push!
Ik heb de trial versie van Roadsync een tijdje uitgeprobeerd en werkt inderdaad niet verkeerd, maar ik gebruik het (zonder kabel) syncen niet zo vaak en heb weinig zin om te gaan betalen als er toch een werkbare gratis versie komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trillion
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
moet ik voor web n walk nog speciale instellingen maken of gewoon gebruik maken van t-mobile gprs netwerk instelling zoals die al in telefoon staat??
Ik krijg verbinding met internet, maar vraag me af of kosten nu via de databundel loopt of toch afgeschreven wordt van mijn flex telefoon abo?
Ik zie immers op website t-mobile heel verhaal staan over invoeren van instelingen, wat ik blijkbaar dis niet hoef te doen om een en ander werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
trillion schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:50:
moet ik voor web n walk nog speciale instellingen maken of gewoon gebruik maken van t-mobile gprs netwerk instelling zoals die al in telefoon staat??
Ik krijg verbinding met internet, maar vraag me af of kosten nu via de databundel loopt of toch afgeschreven wordt van mijn flex telefoon abo?
Ik zie immers op website t-mobile heel verhaal staan over invoeren van instelingen, wat ik blijkbaar dis niet hoef te doen om een en ander werkend te krijgen.
t-mobile gprs is goed..
voor t-zones moet je extra betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:25
wd200 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:06:
[...]

t-mobile gprs is goed..
voor t-zones moet je extra betalen
Inderdaad.. T-Zones accesspoint verwijderen uit je telefoon en alleen van je TMobile Internet accesspoint gebruik maken. Ik gebruikte in t begin die twee gewoon door elkaar. Eind van de maand kreeg ik een rekening van 195 euro. Wel gecrediteerd gekregen van T-Mobile gelukkig :)
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.