Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nokia N95 Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 59.914 views sinds 30-01-2008

• thaboy
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-11-2019
quote:
gi005 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:50:
[...]

en in maastricht hadden ze deze niet zodoende dat ik de traveller heb gekocht.werkt wel prima en zit goed.zeker aan te raden voor in de auto.een verbaal kost meer als je belt.
de traveller...je kan mss iets meer info geven? :p dit zoekt namelijk nogal moeilijk :p

Ik heb de Logitech via iBood besteld, hoop hem snel binne te hebben maar op de iBood site staat hij bij mijn bestellingen nog altijd op "in behandeling" (???)

...ik heb wel al berichten gelezen over de nekband die snel stuk gaat...hopelijk valt dit nog mee

thaboy wijzigde deze reactie 16-05-2007 14:59 (7%)

• Ruler-Nrg
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11-02 12:11
quote:
landser schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:58:
Ik heb google maps geinstalleerd op mijn N95, weet iemand hoe je de ingegeven adressen kunt wissen en hoe je het programma het beste in zijn geheel kunt verwijderen.

alvast bedankt.
applicaties verwijderen: menu>tools>appmanager en dan de app en dan op "c" :)

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

• Kasrawi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 26-04-2012
Heb m vandaag binnen gekregen.

-Nieuwste Firmware zit erop.
-T-Mobile Logo zit 8erop.

Maar navigatie,krijg ik maar niet aan de praat,ik heb in deel 2 gekeken, niks gevonden.
Als ik op maps druk, dan klik op GPS Positie, maar er gebeurt niks.

En google maps, heb je daar telkens verbinding voor nodig?

• MichaelK1985
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 19-02 11:21

MichaelK1985

Don't you know?

quote:
Kasrawi schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:08:
Heb m vandaag binnen gekregen.

-Nieuwste Firmware zit erop.
-T-Mobile Logo zit 8erop.

Maar navigatie,krijg ik maar niet aan de praat,ik heb in deel 2 gekeken, niks gevonden.
Als ik op maps druk, dan klik op GPS Positie, maar er gebeurt niks.

En google maps, heb je daar telkens verbinding voor nodig?
Even geduld hebben met je GPS Positie. Voor de eerste keer kan dit nogal een tijdje duren ( 5 / 6 minuten ) voordat je contact hebt met satellieten.
En je telefoon moet opengeschoven zijn, je gps zit namelijk onder je 0 toets.

Google Maps is het beste met Wlan. GPRS gaat nogal wat kosten volgens mij.

Everything Can Help!

• Kasrawi
quote:
MichaelK1985 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:18:
[...]

Even geduld hebben met je GPS Positie. Voor de eerste keer kan dit nogal een tijdje duren ( 5 / 6 minuten ) voordat je contact hebt met satellieten.
En je telefoon moet opengeschoven zijn, je gps zit namelijk onder je 0 toets.

Google Maps is het beste met Wlan. GPRS gaat nogal wat kosten volgens mij.
Thnx, ik heb m op het balkon gezet en had binnen 1 minuut verbinding.

Jammer, dat je met google maps verbinding nodig hebt, ikkan geen Wifi verbinding krijgen, alleen als ik op mijn kamer zit krijg ik verbinding met ene ''Sitecom'' dit ook op mijn PDA.

• Kasrawi
Kan je met de N95 .TXT bestanden openen en lezen?

• sclmania
  • Laatst online: 25-06-2007
quote:
Kasrawi schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:03:
Ja dat kan

• Da_Vinci
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 27-08-2019

Da_Vinci

Leonardo da Vinci

quote:
Alsjeblieft zeg! Niks persoonlijks hoor, maar je hebt hem net... Misschien iets meer zelf testen en zoeken?!

En omdat er blijkbaar nog steeds geen Mod meeleest:
  • Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. Deze is ook te downloaden van de Nokia site!
  • Verder bestaat er Google, een zoekmachine op internet
  • GoT heeft ook een eigen search, zelfs per topic! Dat is handig! Gewoon bovenin een topic bij quicksearch de zoekterm invullen en op enter drukken. Dan komen alle posts tevoorschijn die de zoekterm bevatten!
Succes en veel plezier met je toestel!

Da_Vinci wijzigde deze reactie 16-05-2007 17:39 (4%)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

• Natas666
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 05-01-2008
quote:
Heb je ook een gewone nokia productcode?
of zit er t-mobile firmware in?

• Kasrawi
quote:
Da_Vinci schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:21:
[...]

Alsjeblieft zeg! Niks persoonlijks hoor, maar je hebt hem net... Misschien iets meer zelf testen en zoeken?!

En omdat er blijkbaar nog steeds geen Mod meeleest:
  • Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. Deze is ook te downloaden van de Nokia site!
  • Verder bestaat er Google, een zoekmachine op internet
  • GoT heeft ook een eigen search, zelfs per topic! Dat is handig! Gewoon een bovenin een topic bij quicksearch de zoekterm invullen en op enter drukken. Dan komen alle posts tevoorschijn die die zoekterm bevatten!
Succes en veel plezier met je toestel!
Ik wou het wel zelf proberen, maar ik had de N95 aan de tv aangesloten om een feest videotje aan mijn ouders te laten zien, ik heb die .txt al geconverteerd naar PDF.

Jij voelt je zeker ''De Man''

• john-hendriks
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 26-01 22:24
quote:
jellehenkens schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:17:
[...]

Ik ben vandaag met mijn toestel terug gegaan naar mediamarkt. Daar hebben ze hem onmiddelijk laten onwisselen in een nieuw toestel.

In de winkel liet ik de doos dan eerst openenmaken zodat ik kon testen of die toestellen het zelfde probleem hadden.

Tot mijn spijt hadden alle toestellen in de winkel die zelfde typische problemen. Ik heb nu een cadeaubon gekregen ter waarde van die gsm. Ik ga nu gewoon de N95 halen als ie een tweede revisie is van nokia.
opvallend. Vandaag hebben we toch de stap genomen nieuwe N95 te kopen, de eerste waren niet echt goed. 6 toestellen gekocht en geen een met slider problemen. Allemaal lekker degelijk vastzittende en goed schuivende sliders. Zit dus denk ik toch in bepaalde produktie-series

• deTuinman
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 14-02 22:01
quote:
Kasrawi schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:30:
[...]

Ik wou het wel zelf proberen, maar ik had de N95 aan de tv aangesloten om een feest videotje aan mijn ouders te laten zien, ik heb die .txt al geconverteerd naar PDF.

Jij voelt je zeker ''De Man''
ach , dat je zulke domme/simpele dingen niet eerst zelf uitvogelt, is wel een 'tik-op-je-vinger'-reactie waard

• domien-online
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 29-09-2010

domien-online

Real people

quote:
deTuinman schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:45:
[...]

ach , dat je zulke domme/simpele dingen niet eerst zelf uitvogelt, is wel een 'tik-op-je-vinger'-reactie waard
Pff.. Jij voelt je zeker "deTuinman" :D

Anders nog iets?

• domien-online

domien-online

Real people

Dubbelpostedit.

domien-online wijzigde deze reactie 16-05-2007 17:04 (94%)

Anders nog iets?

• zenica
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 06-02 15:35
Voor de mensen die een manual al vast willen doorlezen :)

Manual

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

quote:
Ticker schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:45:
Heb gister de telefoon gepaard met mijn Pioneer Bluetooth radio. Werkt perfect. Alleen het massaal verzenden van je contacten lijkt niet mogelijk, dat is dus wel jammer.

..............
Dit "issue" is sinds jaar en dag geloof ik al het geval met Nokia telefoons i.c.m. een Pioneer BT Unit. Ik heb zelf een DEH-P75BT en mij is het ook nog geen één keer gelukt om die functie aan te gang te hobbyën. (Heb momenteel een 6230i, N95 is 2 weken geleden bij me afgeleverd, alleen lopen er bij TPG/TNT schijnbaar mensen met losse handjes rond. Toestel is tijdens shipping uit de doos verdwenen zodat ik de hele mikmak heb BEHALVE het toestel.)
Laatste voegd niks nuttigs toe aan dit topic, dus bij dezen een "Workaround" om tóch je gehele adresboek in één keer over te pompen naar je Pioneer BT Unit:

• Aanname: Je hebt de beschikking over een PC waarop Nokia PC-Suite geïnstalleerd is. :+
• Aanname: Je weet hoe je daarmee kunt connecten met je Nokia GSM O-)
• Start Nokia PC-Suite op en connect met je Nokia GSM.
• Open in Nokia PC-Suite de "File Manager" en selecteer vervolgens in het linker deel "Contacts"
• Selecteer alle contacts en kopieer ze naar een map op je pc,(handigste is om even een nieuwe map aan te maken op C:\ en deze een naam te geven zónder spaties) door middel van één contact te selecteren, vervolgens: CTRL-A -> CTRL-C -> CTRL-V in het nieuw mapje. In dat nieuwe mapje komen nu alle contacten als afzonderlijke .vcf file te staan.
• Start een commandline (CMD) op.
• Tik op de commandline in: " copy /b C:\-mapnaam-\*.vcf C:\-mapnaam-\contactlist.vcf ". (C:\-mapnaam-\ uiteraard vervangen door het pad naar het mapje waar je .vcf'jes in staan ;) ). Met dit commando voeg je alle losse .vcf files samen tot één file met de naam "contactlist.vcf"
• Kopieer dat bestand naar je Nokia GSM
• Verzend het bestand van je Nokia GSM via Bluetooth naar je Pioneer BT Unit.
• Klaar. :*)

Voordat je die zelfgemaakte .vcf naar je GSM upload kun je 'm overigens zelf naar believen editten met notepad of een andere text editor. Opbouw van die .vcf is niet ál te lastig te verklaren.

Suc-6 ermee.

Sorry voor de "Jip & Janneke" opbouw van de "workaround", maar ik hoop dat 'ie zo ook voor niet Tweakers die toevallig dit draadje volgen een beetje duidelijk is.

Had ik meteen een vraagje aan jou: Zou je mij én alle andere Pioneer BT Unit gebruikers willen laten weten of het probleem aangaande een echo aan de gesprekspartners kant wél opgelost is met Bluetooth 2.0. in combinatie met de huidige Nokia firmware ?
Ik heb hier in combinatie met m'n 6230i onzettend vaak last van (de gesprekspartners, iig).
Nokia forum linkje voor diegenen die niet weten waar dat laatste over gaat ;)
Tevens de vraag of je nú ook de accu-status en ontvangstsignaal sterkte zichtbaar krijgt op je Pioneer BT Unit. Met een GSM van SE / Samsung werkt dit namelijk wél.

Will_M wijzigde deze reactie 16-05-2007 19:15 (3%)
Reden: Extra vraagje aan de persoon die ik quote.

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• DoubleD1980
  • Registratie: november 2003
  • Nu online
quote:
Ruler-Nrg schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:58:
[...]

applicaties verwijderen: menu>tools>appmanager en dan de app en dan op "c" :)
Je kan dit ook gewoon vanuit het menu doen. Het betreffende programma selecteren en dan op c drukken.

• Rickp69
  • Laatst online: 16-05-2007
Even een update van mijn N95.

Ik heb een N95 van de eerste lichting van de t-mobile shops.
Deze is dus niet t-mobile branded, heb een Sand.
Heb totaal geen problemen met de slider. Had wel 'krasjes' boven de drie, maar na de tip van Jordan heb ik deze er ook gemakkelijk af kunnen poetsen.
Heb na de firmware update 1 vastloper gehad, nadat ik een film van 986 MB erop had gezet.
Dit kon de telefoon even niet handelen, maar verder nergens last van gehad...
GPS fix heb ik gemiddeld binnen enkele seconden.
Al met al dus zeer tevreden met de telefoon!

Heb wel twee vragen;

1- Bestaat de mogelijkheid om tijdens het filmen de flitser aan te zetten, zodat je in het donker ook fatsoenlijk kan filmen? Lukt mij niet om dit ergens aan te zetten.

2- Wat is de beste manier om filmpjes over te zetten naar je PC. Met PC Suite converteren naar g3. levert bij mij hele slechte kwaliteit film op, terwijl deze op de hoogste kwaliteit is opgenomen op de telefoon.. Zie: [url="http://www.youtube.com/watch?v=YJTUcfsQRvE"]

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft...

• Pascall_1
  • Laatst online: 22:15
quote:
wimmel_1 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:47:
[...]

Dit "issue" is sinds jaar en dag geloof ik al het geval met Nokia telefoons i.c.m. een Pioneer BT Unit. Ik heb zelf een DEH-P75BT en mij is het ook nog geen één keer gelukt om die functie aan te gang te hobbyën. (Heb momenteel een 6230i, N95 is 2 weken geleden bij me afgeleverd, alleen lopen er bij TPG/TNT schijnbaar mensen met losse handjes rond. Toestel is tijdens shipping uit de doos verdwenen zodat ik de hele mikmak heb BEHALVE het toestel.)
Laatste voegd niks nuttigs toe aan dit topic, dus bij dezen een "Workaround" om tóch je gehele adresboek in één keer over te pompen naar je Pioneer BT Unit:

• Aanname: Je hebt de beschikking over een PC waarop Nokia PC-Suite geïnstalleerd is. :+
• Aanname: Je weet hoe je daarmee kunt connecten met je Nokia GSM O-)
• Start Nokia PC-Suite op en connect met je Nokia GSM.
• Open in Nokia PC-Suite de "File Manager" en selecteer vervolgens in het linker deel "Contacts"
• Selecteer alle contacts en kopieer ze naar een map op je pc,(handigste is om even een nieuwe map aan te maken op C:\ en deze een naam te geven zónder spaties) door middel van één contact te selecteren, vervolgens: CTRL-A -> CTRL-C -> CTRL-V in het nieuw mapje. In dat nieuwe mapje komen nu alle contacten als afzonderlijke .vcf file te staan.
• Start een commandline (CMD) op.
• Tik op de commandline in: " copy /b C:\-mapnaam-\*.vcf C:\-mapnaam-\contactlist.vcf ". (C:\-mapnaam-\ uiteraard vervangen door het pad naar het mapje waar je .vcf'jes in staan ;) ). Met dit commando voeg je alle losse .vcf files samen tot één file met de naam "contactlist.vcf"
• Kopieer dat bestand naar je Nokia GSM
• Verzend het bestand van je Nokia GSM via Bluetooth naar je Pioneer BT Unit.
• Klaar. :*)

Voordat je die zelfgemaakte .vcf naar je GSM upload kun je 'm overigens zelf naar believen editten met notepad of een andere text editor. Opbouw van die .vcf is niet ál te lastig te verklaren.

Suc-6 ermee.

Sorry voor de "Jip & Janneke" opbouw van de "workaround", maar ik hoop dat 'ie zo ook voor niet Tweakers die toevallig dit draadje volgen een beetje duidelijk is.

Had ik meteen een vraagje aan jou: Zou je mij én alle andere Pioneer BT Unit gebruikers willen laten weten of het probleem aangaande een echo aan de gesprekspartners kant wél opgelost is met Bluetooth 2.0. in combinatie met de huidige Nokia firmware ?
Ik heb hier in combinatie met m'n 6230i onzettend vaak last van (de gesprekspartners, iig).
Nokia forum linkje voor diegenen die niet weten waar dat laatste over gaat ;)
Tevens de vraag of je nú ook de accu-status en ontvangstsignaal sterkte zichtbaar krijgt op je Pioneer BT Unit. Met een GSM van SE / Samsung werkt dit namelijk wél.
Op dat laatste kan ik je een antwoord geven. Je krijgt ontvangst en accu status te zien op je pioneer. Heb zelf ook Pioneer deh-p75bt. Echo verhaal weet ik niet wel had ik dat heel erg met mijn vorige samsung. Met nokia heb ik nog niemand horen klagen dus zal het wel goed zitten.

Pascall_1 wijzigde deze reactie 16-05-2007 19:21 (8%)

• TinuX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 01-05-2012

TinuX

.: Webprutser :.

Aan de ene kant toch grappig dat zonder moderatie een topic helemaal uit de hand loopt en ieder z'n positie wil laten tonen en macht uit wil oefenen.

Klopt, er worden hier te veel simpele vragen gesteld en ik begrijp best dat mensen dat meer dan zat zijn en het automatisch niet leuk meer gaan vinden hier. Maar, daar tegenin gaan werkt niet (dat is wel te zien aan het sfeertje hier) Wat dus vermeden moet worden is: simpele vragen en onnuttige flamerige reacties daarop. Wat dan overblijft is weinig maar, een beetje kwaliteit is wel fijn in een topic als dit.

Wat ik dus iedereen die hier een (technische) vraag wil posten aanraad is: Even zorgvuldig de handleiding lezen of startpost doornemen. Geen antwoord betekent: proberen! Nog geen antwoord: zoeken! (door dit topic | Google | whatever) Niets gevonden? Posten. Luie mensen die denken dat ze hier sneller antwoord hebben dan dat ze het zelf opzoeken zijn zwak. Van zoeken wordt je nooit dommer. (als ik iets wil weten ga ik ook zoeken. Als ik bij het antwoord ben weet ik niet alleen het antwoord maar ook alles wat ik tegen gekomen ben bij het zoeken, en dat is soms erg veel informatie.)

Wat ik wil zeggen over de hulpverlenende krachten: Als er een vraag komt die gemakkelijk zelf op te lossen is, laat die post dan gewoon ondersneeuwen. Want als ze geen antwoord krijgen gaan ze het of nog een keer vragen of zelf even proberen te beantwoorden. Bij het eerste geval begin je dus weer met de 'ondersneeuwtactiek' . Als het dan 'uit de hand loopt', plaats een TR! Maar, reageer er niet op. Ik snap dat soms behoefte is aan een afreageerpost maar dat werkt in bijna alle gevallen averechts.

Verder zijn er nog zaken die hier gewoon niet thuis horen: discusieren over abonementen (daar zijn sites als telecomvergelijker.nl voor) en slap lullen. (offtopic geblaat) Als je behoefte heb om je emoties te uiten over je nieuwe glibberige N95 dan doe je dat maar tegen iemand die dat aan wil horen (vriend familielid etc) Daar hebben we hier namelijk niets aan.

Samenvattend wat we wel graag zien: ervaringen, tips en trucs (dus: nuttige informatie waar iedereen wat aan heeft)
Iemand opweg helpen doen we dus goed en onderbouwend of helemaal niet. Aan halve (meestal: flamerige) reacties hebben we niets en is sfeerverpestend.
Waardering is dus ook iets wat we graag zien! :)

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

• gi005
  • Laatst online: 21-11-2008
bestaat er ook een vliegtuigmodus zodat ik ook spelletjes kan spelen op mijn n95????

• Elkoe
  • Laatst online: 11-07-2018
Ten eerste, Bedankt MOD :)
quote:
thaboy schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:58:
[...]

Ik heb de Logitech via iBood besteld, hoop hem snel binne te hebben maar op de iBood site staat hij bij mijn bestellingen nog altijd op "in behandeling" (???)
Ik had een mail gestuurd omdat ie nog steeds in behandeling stond en 5 min later ging de bel :) Dit status wil niets zeggen dus.

Ik ben inmiddels van gedachten veranderd over de barcode lezer. Ik had op internet een recept uitgezocht, wat ik dus in de browser van mijn telefoon wou openen om het in de keuken bij de hand te hebben. Even barcode maken, lezen met telefoon, op telefoon kiezen 'open link', en klaar:)
Scheelt een hoop typen, zet hem in mijn favorieten _/-\o_

• retali8
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 04-09-2007
Hoe zit het met de ondersteuning van 4 GB MicroSD kaartjes ? Er doen verschillende verhalen de ronde,.....

Asus P5B Deluxe, Conroe E6600, Zalman CNPS-9700LED, 2x Corsair CM2X1024-6400, XFX 8800 GTS 320MB, NEC Seasonic M12 500 Watt PSU, 1x Samsung Spinpoint T166 500 GB SATA2, 6x Maxtor DiamondMax 320 GB SATA2, Samsung 215TW, CoolerMaster Preatorian Case

• illuster
  • Laatst online: 25-03-2008
quote:
gi005 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:20:
bestaat er ook een vliegtuigmodus zodat ik ook spelletjes kan spelen op mijn n95????
ja, die heet op mijn telefoon offline (maar ik heb die van mij in het engels gezet)

• thaboy
quote:
Elkoe schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:22:
Ten eerste, Bedankt MOD :)

[...]

Ik had een mail gestuurd omdat ie nog steeds in behandeling stond en 5 min later ging de bel :) Dit status wil niets zeggen dus.

Ik ben inmiddels van gedachten veranderd over de barcode lezer. Ik had op internet een recept uitgezocht, wat ik dus in de browser van mijn telefoon wou openen om het in de keuken bij de hand te hebben. Even barcode maken, lezen met telefoon, op telefoon kiezen 'open link', en klaar:)
Scheelt een hoop typen, zet hem in mijn favorieten _/-\o_
THanks!!!

EN zie je wel dat er wel toepassingen zijn om die barcode lezer te gebruiken...aan wat jij verteld had ik zelf nog niet gedacht trouwens...erg leuk :) hehe

• thaboy
quote:
illuster schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:32:
[...]

ja, die heet op mijn telefoon offline (maar ik heb die van mij in het engels gezet)
Ook op de Nederlandse versie noemt dit OFFLINE ...gewoon kort op de POWER TOETS drukken om van profiel te wisselen :)

• gi005
quote:
thaboy schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:09:
[...]

Ook op de Nederlandse versie noemt dit OFFLINE ...gewoon kort op de POWER TOETS drukken om van profiel te wisselen :)
bedankt......Dat het nu maar snel zondag is ..14 daagje spanje en gelukkig kan ik wat spelletjes spelen in de vlieger.......

• Stimpy001
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 07:51
Weet iemand hoelang het de 1e keer duurt om de batterij op te laden en is het verstandig om hem ook veel langer op te laden de 1e keer? D.w.z. als hij aan geeft dat hij klaar is met laden dan bewust de 1e keer langer aan de lader te laten. Of slecht.

Ik wil namelijk mijn toestel zo snel mogelijk gaan gebruiken zodra ik hem binnen heb maar dit moet natuurlijk niet ten koste gaan van mijn batterij.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• Marsanniesa
  • Laatst online: 31-05-2007
quote:
Rickp69 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:57:
Even een update van mijn N95.

Ik heb een N95 van de eerste lichting van de t-mobile shops.
Deze is dus niet t-mobile branded, heb een Sand.
Heb totaal geen problemen met de slider. Had wel 'krasjes' boven de drie, maar na de tip van Jordan heb ik deze er ook gemakkelijk af kunnen poetsen.
Heb na de firmware update 1 vastloper gehad, nadat ik een film van 986 MB erop had gezet.
Dit kon de telefoon even niet handelen, maar verder nergens last van gehad...
GPS fix heb ik gemiddeld binnen enkele seconden.
Al met al dus zeer tevreden met de telefoon!

Heb wel twee vragen;

1- Bestaat de mogelijkheid om tijdens het filmen de flitser aan te zetten, zodat je in het donker ook fatsoenlijk kan filmen? Lukt mij niet om dit ergens aan te zetten.

2- Wat is de beste manier om filmpjes over te zetten naar je PC. Met PC Suite converteren naar g3. levert bij mij hele slechte kwaliteit film op, terwijl deze op de hoogste kwaliteit is opgenomen op de telefoon.. Zie: [url="http://www.youtube.com/watch?v=YJTUcfsQRvE"]

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft...
Ik heb ook de eerste versie van T-mobile en nergens problemen mee, heb inderdaad wel wat "vuil" boven de 3 toets maar whetever, tis maar een phone hoor.......

maw, ik ben er zeer tevreden over!!!!

• wd200
  • Laatst online: 22:01
is dit het slider probleem waar iedereen het over heeft

http://youtube.com/watch?v=rltZWvv_QEo

het valt mij wel mee..

• Marsanniesa
quote:
wd200 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:03:
is dit het slider probleem waar iedereen het over heeft

http://youtube.com/watch?v=rltZWvv_QEo

het valt mij wel mee..
Sliderprobleem is nu onderhand bij iedereen wel bekend denk je niet, kunnen het nu beter gaan hebben wat we wel met de nokia kunnen......

• wd200
quote:
Marsanniesa schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:05:
[...]

Sliderprobleem is nu onderhand bij iedereen wel bekend denk je niet, kunnen het nu beter gaan hebben wat we wel met de nokia kunnen......
Nou ik had verwacht dikke speling maar als ik op het filmpje ziet valt het reuze mee.

btw hier een leuke video turtorial how to fix
http://youtube.com/watch?v=QqkkUMAe6do

• sparks325
  • Laatst online: 11-12-2018
ik probeer tomtom 5.2 te installeren op m'n n95 maar krijg het niet voor elkaar. Op m'n oude n70 draaide het prima.... kan er iemand helpen? Heb het program op het geheugen kaartje gezet, maar kom nergens een icoontje tegen.. en kan het dus niet openen...help!

• wd200
quote:
sparks325 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:09:
ik probeer tomtom 5.2 te installeren op m'n n95 maar krijg het niet voor elkaar. Op m'n oude n70 draaide het prima.... kan er iemand helpen? Heb het program op het geheugen kaartje gezet, maar kom nergens een icoontje tegen.. en kan het dus niet openen...help!
waat ik weet is dat tom tom 5 gemaakt is voor symbian V2..
in theorie moet je TT 6 gebruiken op de N95

• mobfreak
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 01-10-2010
Aan diegene met een synchroniserende (parrot) carkit, met volgend programma(dat in de achtergrond loopt) kan je de N95(en andere toestellen zoals de E65) automatisch laten synchroniseren: http://europe.nokia.com/A4143881 (de eerste)

ik heb het reeds getest en het werkt behoorlijk, enige waarop je moet letten is dat je eerst het paar verwijdert en dan pas de applicatie installeert en laat lopen.

enige wat me tot nu is opgevallen is dat je geen batterijindicatie op de parrot hebt totdat je de telefoon daadwerkelijk gebruikt, maar dat is maar een detail imho

(getest met een 3200LS, de E65 met dezelfde applicatie was op een CK3100)

• sparks325
  • Laatst online: 11-12-2018
quote:
wd200 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:15:
[...]

waat ik weet is dat tom tom 5 gemaakt is voor symbian V2..
in theorie moet je TT 6 gebruiken op de N95
oké thnx, daar was ik al een beetje bang voor... zal dus waarschijnlijk voor een nieuwe versie moeten gaan, wacht ik wel eerst op een fix voor de interne gps ontvanger..

• Mr-Beamer
  • Laatst online: 21:42

Mr-Beamer

And what shall I improve today

quote:
mobfreak schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:20:
Aan diegene met een synchroniserende (parrot) carkit, met volgend programma(dat in de achtergrond loopt) kan je de N95(en andere toestellen zoals de E65) automatisch laten synchroniseren: http://europe.nokia.com/A4143881 (de eerste)

ik heb het reeds getest en het werkt behoorlijk, enige waarop je moet letten is dat je eerst het paar verwijdert en dan pas de applicatie installeert en laat lopen.

enige wat me tot nu is opgevallen is dat je geen batterijindicatie op de parrot hebt totdat je de telefoon daadwerkelijk gebruikt, maar dat is maar een detail imho

(getest met een 3200LS, de E65 met dezelfde applicatie was op een CK3100)
Meteen getest

Goede nieuws is
JA HET WERKT
Slechte nieuws als je aan geeft dat het progje moet starten als je de tel aan zet blijft hij verwerken aan geven :s nu al 1 min lang, je kan wel op verbergen drukken.

Dat kan niet de bedoelling zijn toch :s

Bovendien blijft het progje dus op de achtergrond draaien als een applicatie :|

Edit:
Eerst doen dan lezen. :P
Hij hoort verwerken aan te geven als het progje werkt, dus dat is goed.
Maar ik merk nu ook dat het menu van het progje niet werkt

Mr-Beamer wijzigde deze reactie 16-05-2007 22:48 (7%)

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

• Libbz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 04-02 09:32
is er een manier om de GPS gewoon 24/7 aan te zetten, op de manier van bluetooth bijvoorbeeld?

(dus niet dmv het openen van een gps proggie)

• thaboy
quote:
Libbz schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:18:
is er een manier om de GPS gewoon 24/7 aan te zetten, op de manier van bluetooth bijvoorbeeld?

(dus niet dmv het openen van een gps proggie)
...je kan het GPS programma op de achtergrond laten draaien, wat het nut daarvan is weet ik niet...en je batterij gaat het ook maar 2 a 3uur volhouden vrees ik...

• kiki797
quote:
kiki797 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:29:
Hallo allemaal
Is er al een carkit houder voor deze telefoon die op een vaste aansluiting met snoeren kan.
Dus niet een bluetooth carkit.
Vind het prettig als de telefoon meteen kan opladen tijdens het rijden.
Heb momenteel een universele nokia carkit.
Dus alleen het verwisselen van een houder moet genoeg zijn.
Maar kan deze op dit moment nog niet vinden.
Zijn houders van andere nokia toestellen die je kunt gebruiken voor de N95
kan iemand hier antwoord op geven?

Kicken mag pas na 24 uur en die zijn nog niet voorbij. Probeer dit topic niet op te jagen; het is al groot genoeg.

TinuX wijzigde deze reactie 17-05-2007 00:47 (9%)

• gi005
nog nieuws van tomtom.want die gaf toch netjes rotondes aan .

• THoeve
  • Laatst online: 07-04-2010
quote:
THoeve schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:16:
Probleem met Maploader en XS4all (of iets anders?)
Ik ben al 3 weken op zoek naar een oplossing voor het probleem dat de Maploader blijft aangeven 'de server is interrupted'. Ik heb al van alles geprobeerd zoals, firewalls uitzetten en poort geforward alles zonder resulaat. Het ligt niet aan de telefoon want op twee andere PC's van collega's doet hij het perfect. In dit topic heb ik meerdere berichten gelezen van XS4all gebruikers die hetzelfde probleem hebben of hadden. Ik heb echter nog steeds niet DE oplossing gelezen of gevonden. Wie weet raad?
Helaas heb ik geen reactie gelezen. Betekent dit dat dit probleem allang is opgelost en heb ik het niet gezien of is er geen andere oplossing voor dan te wachten op de nieuwe release van de Maploader?

• illuster
quote:
thaboy schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:29:
[...]

...je kan het GPS programma op de achtergrond laten draaien, wat het nut daarvan is weet ik niet...en je batterij gaat het ook maar 2 a 3uur volhouden vrees ik...
4 uur heeft ie het bij mij toch minstens uitgehouden (tijdens een fietstocht) en daarna was de batterij nog niet helemaal leeg. Dit was met sportstracker progje, maar ook cool (=minder nuttig) is de optie van mgmaps om je eigen positie constant zichtbaar op het web te zetten. Of de batterij het dan ook 4 uur vol houdt weet ik niet omdat hij dan ook nog een data verbinding moet hebben. Ik zal het tijdens een volgende fietstocht eens testen.

• gi005
quote:
illuster schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:55:
[...]

4 uur heeft ie het bij mij toch minstens uitgehouden (tijdens een fietstocht) en daarna was de batterij nog niet helemaal leeg. Dit was met sportstracker progje, maar ook cool (=minder nuttig) is de optie van mgmaps om je eigen positie constant zichtbaar op het web te zetten. Of de batterij het dan ook 4 uur vol houdt weet ik niet omdat hij dan ook nog een data verbinding moet hebben. Ik zal het tijdens een volgende fietstocht eens testen.
zou er ook zoiets bestaan ???voor het toestel op een fiets te plaatsen.want dan kan je ook de snelheid en alles cotroleren.

• Dayuum
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 24-12-2019
Hoe kan je je voicemail veranderen?

• JelleZwollenaar
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 18-10-2011
quote:
Dayuum schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:18:
Daarvoor moet je even bellen met je provider

• gi005
5555 meestal

• Buffalo_NL
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 04-06-2007
quote:
gi005 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 09:36:
nog nieuws van tomtom.want die gaf toch netjes rotondes aan .
misschien een iets specifiekere vraag stellen?
Hier kunnen we natuurlijk niks iut opmaken he.

• gi005
quote:
Buffalo_NL schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:56:
[...]

misschien een iets specifiekere vraag stellen?
Hier kunnen we natuurlijk niks iut opmaken he.
of we een fix mogen verwachten van tomtom.

en waar vinden we spelletjes.zoals bubbles.en kaartspellen gratis natuurlijk.

• ronaldoo
  • Laatst online: 20-05-2008
quote:
gi005 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:02:
[...]

of we een fix mogen verwachten van tomtom.

en waar vinden we spelletjes.zoals bubbles.en kaartspellen gratis natuurlijk.
Google is een goede zoekmachine maar zo al gebleken zijn er hier een paar lamzakken die te lam zijn om is goed zelf te zoeken naar proggies

hier een link zodat ze mss is stoppen met zagen

http://ronaldoo.diinoweb.com/files/

• kiki797
Ik denk niet dat er snel een fix komt voor tomtom.

Nokia verkoopt liever haar eigen systeem.
Anders werkte de gps ontvanger nu al met diverse navigatie software.

Tomtom is er ook niet bij gebaat om een fix te maken.
Zij verkopen liever hun eigen apparte ontvanger.

Dus ik denk dat hier nog wel wat tijd overheen zal gaan.

Als er een navigatie software leverancier een fix gemaakt heeft zullen er snel meer volgen.
Dan krijg je markt werking en wil de concurrent niet achterlopen.

• gi005
quote:
kiki797 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:33:

Als er een navigatie software leverancier een fix gemaakt heeft zullen er snel meer volgen.
ow dan moeten ze nokia ook maar eens aanpakken zoals microsoft.

• gi005
quote:
ronaldoo schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:30:
[...]

Google is een goede zoekmachine maar zo al gebleken zijn er hier een paar lamzakken die te lam zijn om is goed zelf te zoeken naar proggies

hier een link zodat ze mss is stoppen met zagen

http://ronaldoo.diinoweb.com/files/
nog meer spellekes en software en ik stop met zagen.groetjes gi

• Ybox
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 24-01 08:45
quote:

Dat tomtom verhaal is onzin, ze verkopen software en diensten. Er zijn al meerdere aanbieders bezig om hun software compatible te maken met de N95.

De N95 word goed verkocht dus een markt is er ! Gewoon ff rustig wachten O-)

• Elkoe
quote:

De API (stuursoftware) van de GPS ontvanger is gewoon beschikbaar, dus het is aan de software aanbieders.

• DeHeys
  • Laatst online: 10-09-2011
quote:
THoeve schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:06:
[...]

Helaas heb ik geen reactie gelezen. Betekent dit dat dit probleem allang is opgelost en heb ik het niet gezien of is er geen andere oplossing voor dan te wachten op de nieuwe release van de Maploader?
Tja, ik merkte vandaag pas dat ik hetzelfde probleem heb (ook xs4all trouwens). Geen idee wat ik hieraan moet doen. Verder lijkt alles gewoon te werken. Waar zijn trouwens de eerste twee delen van deze topic gebleven? Ik herinner me dat daarin ook hetzelfde probleem werd beschreven, ik zou graag ook nog wat andere dingen zoeken in die topics. Voorlopig gebruik ik maploader dus maar niet. Stom hoor.

• domien-online

domien-online

Real people

quote:
Dayuum schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:18:
Serieus! Wtf is dat nou voor vraag in een algemeen GSM-topic? Get lost! }:O

Anders nog iets?

• Mr.Sjon
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16-07-2018
quote:
Waar zijn trouwens de eerste twee delen van deze topic gebleven? Ik herinner me dat daarin ook hetzelfde probleem werd beschreven, ik zou graag ook nog wat andere dingen zoeken in die topics.
deel 1:Nokia N95 topic - deel 1
deel 2: Nokia N95 topic - deel 2

Mr.Sjon wijzigde deze reactie 17-05-2007 14:25 (44%)

• Elkoe
quote:
DeHeys schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:08:
[...]

Waar zijn trouwens de eerste twee delen van deze topic gebleven?
Luie vent, hoe moeilijk is dit:

http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart

• illuster
quote:
gi005 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:03:
[...]

zou er ook zoiets bestaan ???voor het toestel op een fiets te plaatsen.want dan kan je ook de snelheid en alles cotroleren.
kweenie, maar ik denk dat ik mijn N95 niet zomaar in een houder aan de fiets vast zou willen maken. Dat trilt mij veels te hard voor zo'n duur ding.

Als je sportstracker aan hebt staan kan je wel een grafiekje krijgen van je snelheid. Je kan daar ook op inzoomen. (Pijltje naar beneden om bij de grafiekjes te komen en dan de 5 toets om in te zoomen.)

• THoeve
quote:
[...]

Tja, ik merkte vandaag pas dat ik hetzelfde probleem heb (ook xs4all trouwens). Geen idee wat ik hieraan moet doen. Verder lijkt alles gewoon te werken. Waar zijn trouwens de eerste twee delen van deze topic gebleven? Ik herinner me dat daarin ook hetzelfde probleem werd beschreven, ik zou graag ook nog wat andere dingen zoeken in die topics. Voorlopig gebruik ik maploader dus maar niet. Stom hoor.
Ik heb op meerdere forums gekeken en het probleem doet zich het vaakst voor bij XS4all gebruikers. Inmiddels heb ik voor het eerst een medewerker van de Nokia-heldesk gesproken die toegaf dat dit probleem al vaker is gemeld. Hij verwacht dat het zal worden opgelost bij de volgende release van Maploader. Wanneer dat is, wist hij niet....

• Jeroenit
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11-01 07:28
vraagje:
kun je het navigatie abbonnement via je beltegoed kopen?
Ik zit bij orange en mag binnenkort een nieuw toestel aanschaffen en denk na over de N95.
Ik heb nl nog zo'n 200 euro aan beltegoed wat ik onbeperkt meeneem.
En als ik dat abbonnement eenmaal heb, kost me de spraakgestuurde navigatie me dan nog iets? Maakt de telefoon dan nog verbinding bij het berekenen van een route als ik de desbetreffende kaarten al op de telefoon heb staan?
Ik twijfel of ik de N73 neem en dan TT6 europa + GPS muis koop of de N95.
Als ik de N73 neem is die gratis maar betaal ik nog 200+ euro extra voor TT6 en bij de N95 hoeft dat niet. (hooguit 79 euro voor 3 jaar abbo.) Maar als ik die kan betalen van mijn beltegoed zou het qua kosten niet zoveel uitmaken welke ik neem.
Ik heb al een tijdje gezocht naar antwoorden via quicksearch maar kom er niet uit.
Ik weet dat er al heel wat gezegd is over de GPS functie en de kosten die daar bij komen kijken maar ik kom nergens een echt duidelijk antwoord tegen.

Dus om kort te zijn: stel ik heb de N95 + het abbonement voor 3 jaar en als ik zorg dat ik de juiste kaarten op mijn N95 heb staan kost het berekenen van een route met spraakgestuurde navigatie (dus over 100 meter rechtsaf enz..) me nog iets aan belkosten etc..?

Gigabyte Z97 Gamer3-Intel Core i5 4690-CM Hyper 412S-16GB HyperX-Gigabyte GTX1060 G1-Logitech G513/G903+Powerplay/G35/Z-5500-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-2x Buttkicker Gamer2-AOC U3277FWQ-Oculus Rift

• iRobjuh
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 27-06-2007
Ja je kunt je mappen aankopen via smsjes die binnenkomen maar direct weer verdwijen uit je inbox.
Durf alleen niet te zeggen of het ook kan met de 3 jarige licentie. Dat zouden dan ongeveer 60 smsjes zijn. In ieder geval gaat het met de 7 dagen en 30 dagen licentie. Beiden heb ik op deze manier afgerekend.

-edit- Bij mij gaat hij telkens verbinding maken met T-Mobile PIT als ik een route bereken. Maar als ik in Duitsland rijd dan laat ik hem in Nederland de route berekenen en zet ik de telefoon daarna op Offline modus. Dan weet ik 100% zeker dat ik geen Duitse internet roaming kosten om de oren krijg.

iRobjuh wijzigde deze reactie 17-05-2007 16:02 (33%)

MacBook 13" / 2.0ghz / 1024mb / 60gb

• Darkwolf_1982
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19-01 19:38

Darkwolf_1982

I love my Aibo ERS-7M3!

Ik heb nu de Logitech Stereo Bluetooth headset voor de Nokia N95.
Een verademing vergeleken met die ZWAAR tegenvallende Jabra 620s!
Wat mij wel opvalt met zowel de Jabra (die ik niet meer heb overigens) en de Logitech is dat zo'n Bluetooth verbinding heel wat CPU eist.

Laat dat vooral even een waarschuwing zijn onder alle gamers onder ons!
Als het bijvoorbeeld heel druk word op het scherm met Skyforce, zie je de framerate halveren.
Het blijft speelbaar maar toch.
Ook lijkt de Symbian UI een stuk trager te reageren hier en daar.

I love my iPhone 6 Plus Space Gray (128GB) <3

• Gtsi-R
  • Laatst online: 19-02-2011

Gtsi-R

Ride with pride

maar ben zelf toe aan een nieuw toestel. zit te twijfelen tussen de N73 en de N95
maar moet wel TT6 op kunnen werken.. heb ik reeds in mijn bezit..
ik ben ook al in het bezit van een gps muis... maar het zou mooier zijn als deze ook met de interne GPS kan werken.. ik lees wel iets over een update.. maar in hieverre is die er al?
en werkt TT6 gewoon op de N95 want de site van TT geeft aan dat hij er niet mee werkt...

qua looks ga ik voor de N95

maar hij moet vooral ook functioneel zijn .....

wie kan me er mee helpen...??

gr roel

Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed. Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.

• iRobjuh
TomTom werkt op de N95 net als op iedere andere Symbian v3 telefoon.
Nu nog met een externe BT gps muis maar in de toekomst waarschijnlijk
ook met de interne gps muis. Alhoewel ik denk dat dit nog wel even gaat duren...

• Ticker
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-04-2016

Ticker

Oh Really?

Hebben meer mensen last met de media-toets.
Deze lijkt na een dag zijn functie telkens te 'vergeten' en doet het dan weer na het opstarten. (het gaat dus om de rechter, van de 2 grote knoppen.. de mediaknop).

Het is niet zo dat de knop het niet doet, ik kan namelijk met die knop wel me telefoon uit slaap stand e.d. halen.
Raar, software foutje.

AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF

• Libbz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 04-02 09:32
ik heb hetzelfde, soms werkt hij overigens zonder reset ineens wel weer.. vaag :)

• Ticker

Ticker

Oh Really?

Valt me trouwens op dat de n95 eigenlijk een nieuwe film standaard nodig heeft, of in ieder geval betere kwaliteit zou moeten afspelen dan de 3gp filmpjes op het net. Brakke kwaliteit om alles in 5 mb te kunnen proppen is erg jammer. Kwaliteit zou boven de kwantiteit moeten staan. Ik vind 15 mb per filmpje niet erg, iedereen heeft toch een geheugen kaart die alleen maar groter kan. 4 gig zit er zelfs al aan te komen en om nou honderden filmpjes van brakke kwaliteit op te slaan is ook jammer.

Wel is het zo dat je natuurlijk niks verplicht bent :) en altijd zelf je filmpjes kunt downscalen, maar zo 1.2.3 van het net plukken is altijd beter.

AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF

• domien-online

domien-online

Real people

Mochten er hier mensen zijn die nog geen Nokia N95 hebben, maar er wel één willen: check de actie van Nokia ism Tien eens...

http://www.tien.tv/mysteryhotspot/

Anders nog iets?

• DeHeys
  • Laatst online: 10-09-2011
quote:
Dat is erg makkelijk! 8)7 Sorry en bedenkt!

• MichaelK1985
  • Laatst online: 19-02 11:21

MichaelK1985

Don't you know?

quote:
[...]

Ik heb Xs4All hier al voor gemailt en hun zeggen dat het bij hun wel werkt. Ook binnen het xs4all netwerk. Ze zeggen dat MapLoader een aantal ip adressen heeft geblokkeerd maar mij lijkt dat een heel sterk verhaal. Juist de ip adressen van alle xs4all leden.

Ik heb het ook geprobeerd met de proxyinstellingen. Dan krijg ik geen melding maar ook geen connectie. Er was al reeds iemand op dit forum die eerst probeerde via Xs4All maar dit lukt niet, daarna naar het netwerk van de buren. Toen deed Maploader het wel en daarna terug naar Xs4All en toen werkte het ook via xs4all.

Kortom waar het probleem moet zitten is mij een raadsel aan het worden.
Misschien kan iemand het hier proberen met de proxy instellingen en mij laten weten of dat wel werkt? wwwproxy.xs4all.nl poort 8080.
Ben benieuwd! Mocht dat niet werken kan je alles naar mij mailen michael[at]k-id.nl en dan zorg ik dat ik alles doorstuur naar Xs4All.

Everything Can Help!

• Kolibrie18
  • Laatst online: 02-01-2008
quote:
Ticker schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:35:
Valt me trouwens op dat de n95 eigenlijk een nieuwe film standaard nodig heeft, of in ieder geval betere kwaliteit zou moeten afspelen dan de 3gp filmpjes op het net. Brakke kwaliteit om alles in 5 mb te kunnen proppen is erg jammer. Kwaliteit zou boven de kwantiteit moeten staan. Ik vind 15 mb per filmpje niet erg, iedereen heeft toch een geheugen kaart die alleen maar groter kan. 4 gig zit er zelfs al aan te komen en om nou honderden filmpjes van brakke kwaliteit op te slaan is ook jammer.

Wel is het zo dat je natuurlijk niks verplicht bent :) en altijd zelf je filmpjes kunt downscalen, maar zo 1.2.3 van het net plukken is altijd beter.
je kan ook .mp4 afspelen hoor, super kwaliteit! :) ;)

• Ticker

Ticker

Oh Really?

quote:
Kolibrie18 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 18:37:
[...]

je kan ook .mp4 afspelen hoor, super kwaliteit! :) ;)
Oh, handig om te weten. Eens kijken hoe die eruit zien.

• THoeve
quote:
MichaelK1985 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 18:24:
[...]
Kortom waar het probleem moet zitten is mij een raadsel aan het worden.
Misschien kan iemand het hier proberen met de proxy instellingen en mij laten weten of dat wel werkt? wwwproxy.xs4all.nl poort 8080.
Ben benieuwd! Mocht dat niet werken kan je alles naar mij mailen michael[at]k-id.nl en dan zorg ik dat ik alles doorstuur naar Xs4All.
De Proxy-instellingen (poort 8080) heb ik ook geprobeerd, zonder resultaat. Ik heb je een bericht gestuurd. Ook heb ik XS4all een bericht gestuurd met dezelfde probleembeschrijvingen van meer mensen. XS4all volhardt in de stelling dat het niet aan hun ligt. Nokia krijgt meer klachten en zegt dat het waarschijnlijk wordt opgelost met de nieuwe release van Maploader. Conclusie; Er is vooralsnog geen oplossing.

• Kolibrie18
  • Laatst online: 02-01-2008
Mensen, ik ben er achter gekomen dat je beter je geheugenkaartje uit je telefoon kan halen,en dan in je pc doen, dan via de usb kabel je kaarten via maploader te downloaden! Dit gaat veel sneller, het duurt dan maar enkele minuten in plaats van uren! Zeker doen!

• john-hendriks
quote:
Kolibrie18 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:20:
Mensen, ik ben er achter gekomen dat je beter je geheugenkaartje uit je telefoon kan halen,en dan in je pc doen, dan via de usb kabel je kaarten via maploader te downloaden! Dit gaat veel sneller, het duurt dan maar enkele minuten in plaats van uren! Zeker doen!
al zo'n 4 jaar een bekend gegeven...., maar toch bedankt

• illuster
Veel games hebben alleen maar de optie geluid aan of geluid uit. Nu is geluid aan op de N95 in een keer heeel erg hard, en volgens mij werkt dan de volume knop aan de zijkant ook niet.
Heeft iemand manier gevonden om het master volume te reduceren?

• Snurk01
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 12-06-2007
Heeft iemand enig idee hoe je het licht van de Nokia N95 aanzet??
Heb gezocht maar kan het nergens vinden, het zit er toch wel op?
Zie niets in het donker :)

A6Va, 1,73GHz Centrino, 1,5 GB ram, ATI x700, 80 GB 7200rpm

• john-hendriks
quote:
Snurk01 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:55:
Heeft iemand enig idee hoe je het licht van de Nokia N95 aanzet??
Heb gezocht maar kan het nergens vinden, het zit er toch wel op?
Zie niets in het donker :)
Wacht tot morgenvroeg, tot het licht is en zoek dan een verzameling papier die ze handleiding noemen. Helemaal achterin zie je 26 letters in een zekere volgorde (grote mensen noemen dit een alfabet) en zie: de l van licht(sensor). Verondersteld wordt dat de gebruiker kan lezen!

• Roy1985
  • Laatst online: 07:16
quote:
john-hendriks schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:22:
[...]

Wacht tot morgenvroeg, tot het licht is en zoek dan een verzameling papier die ze handleiding noemen. Helemaal achterin zie je 26 letters in een zekere volgorde (grote mensen noemen dit een alfabet) en zie: de l van licht(sensor). Verondersteld wordt dat de gebruiker kan lezen!
Denk dat hij bedoelde om het flitslampje aan te kunnen zetten op het moment dat hij zelf wilt. Volgens mij is hier nog geen oplossing voor.

• Snurk01
quote:
[...]

L:
laders 10
leveringsrapporten 103
logboek
duur 117
filteren 117
inhoud wissen 117
luidspreker 16
zie geen licht(sensor) :X
Mocht iemand het wel weten, dan zou ik graag horen hoe je dat ding aan zet. hartelijk dank! _/-\o_

• Snurk01
quote:
Roy1985 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:59:
[...]

Denk dat hij bedoelde om het flitslampje aan te kunnen zetten op het moment dat hij zelf wilt. Volgens mij is hier nog geen oplossing voor.
iemand die het begrijpt! 8)7

• eddyonline
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15-04-2009
quote:
[...]

Eerst in het boekje kijken John voor je sarcastisch reageert...

eddyonline

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dayuum
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 24-12-2019
Vreemd,Als ik s60spoton probeer te installeren gaat het venster op mijn mobiel van instalatie gelijk weg

Dayuum wijzigde deze reactie 18-05-2007 00:53 (75%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iRobjuh
Als ik OTStudio.NTorch.Lite.v1.00.S60v3 installeer en gebruik dan ziet
hij het rode film lampje als je flitsled. Ofwel deze gaat dus branden :p

-edit- Dayuum als je ook een certificaat error krijgt dan moet je even de
datum terug zetten naar 18-05-2006 dan werkt het wel. Maar dit progje
geef het zelfde resultaat als NTorch Lite. Het rode lampje gaat branden.

iRobjuh wijzigde deze reactie 18-05-2007 08:44 (43%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 02-10-2019
Zijn er nog meer mensen met de N95 die veelal :

- tijdens bellen met iemand ineens verbinding verbroken krijgen
- tijdens het bellen naar iemand 'netwerk bezet' e.d. krijgen
- als je gewoon bereikbaar bent, toch onbereikbaar bent voor vrienden?
(die zien dan iets van 'ongeldig nummer' oid in hun display als ze je proberen te bellen)

Ik heb T-mobile en mijn gsm staat ingesteld op dual mode.

Mochten meer mensen hier last van hebben dan hoor ik het graag, ik zal vandaag iig T-mobile nog even gaan bellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• john-hendriks
quote:
eddyonline schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:55:
[...]

Eerst in het boekje kijken John voor je sarcastisch reageert...
heb alleen de engelse handleiding via internet, daar staat keurig light in. Ging er vanuit dat dat netjes was vertaald met licht. blijkbaar niet dus. Excuses

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Annedada
  • Laatst online: 18-09-2010
Mijn N95 wordt via Nokia carkit ck-20W, (met laadkabel en MP3 aansluiting) gekoppeld via mutebox aan de autoradio. Het geluid van de telefoon, alsook van de mp3 loopt dan via de de speakers van de radio.

Is er bekend of het signaal wat via de N95 via Bluetooth naar Carkit via Mutebox stereouitgang naar de radio gaat, ook in stereo wordt weergegeven, en hoe de kwaliteit hiervan is :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mobfreak
  • Laatst online: 01-10-2010
quote:
Annedada schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:28:
Mijn N95 wordt via Nokia carkit ck-20W, (met laadkabel en MP3 aansluiting) gekoppeld via mutebox aan de autoradio. Het geluid van de telefoon, alsook van de mp3 loopt dan via de de speakers van de radio.

Is er bekend of het signaal wat via de N95 via Bluetooth naar Carkit via Mutebox stereouitgang naar de radio gaat, ook in stereo wordt weergegeven, en hoe de kwaliteit hiervan is :?
Ik heb het al gehoord op een Parrot MK6000 en het is net alsof je naar de radio luistert --> heel goed dus.
ps: het protocol dat jij bedoelt noemt A2DP (stereo over bluetooth)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KoosN95
  • Laatst online: 04-12-2007
Probleem met e-mail van t-mobile WebnWalk

Als ik via t-zones de instellingen van m'n POP3 mailserver instel kan ik prima m'n mail lezen.

Als ik echter dezelfde gegevens invoer bij N95 mail (onderdeel van berichten) dan kan ik WEL een mail versturen maar m'n inbox NIET inlezen??

Bij het verbinden met de mailbox krijg ik achtereenvolgend twee meldingen:
1. "Legt verbinding met..."
2. "Mailbox wordt bijgewerkt" maar dan gebeurd er niets :z

Iemand een idee wat er mis gaat?

Koos

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snurk01
quote:
john-hendriks schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:23:
[...]

heb alleen de engelse handleiding via internet, daar staat keurig light in. Ging er vanuit dat dat netjes was vertaald met licht. blijkbaar niet dus. Excuses
Heb je dan een idee hoe je het licht aan kan zetten?
Kan hierover nergens wat vinden.
Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Annedada
quote:
mobfreak schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:56:
[...]

Ik heb het al gehoord op een Parrot MK6000 en het is net alsof je naar de radio luistert --> heel goed dus.
ps: het protocol dat jij bedoelt noemt A2DP (stereo over bluetooth)
Thanks,
ik ben erg benieuwd hoe het bij mij zal gaan, ondat het geluid via de mutebox loopt.
Ik kan dan zowel mijn N95 als een I-pod aanlsuiten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Annedada
Ik kreeg een tip van een Nokia medewerker over het gebruik van de camera.

Als je de camera activeert zie je op het rechterscherm pictogrammen, als je het pictogram "zwart wit vak met daarin de letter A" Witbalans. Hiermee verbeter je direct het reslutaat van je foto.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gertje
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Oeh, Samsung komt met 8gb micro-SD ( http://www.engadget.com/2...evelops-8gb-microsd-card/ ) . Waarschijnlijk te laat om nog bij deze phone te gebruiken, maar desalniettemin. Ik vraag me wel nog steeds af wanneer de 4gb kaartjes beschikbaar komen en gaan werken in de N95. Weet iemand hier meer van?

Elk woord vernieuwt de stilte die het breekt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 24-01 08:45
quote:
Gertje schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:47:
Oeh, Samsung komt met 8gb micro-SD ( http://www.engadget.com/2...evelops-8gb-microsd-card/ ) . Waarschijnlijk te laat om nog bij deze phone te gebruiken, maar desalniettemin. Ik vraag me wel nog steeds af wanneer de 4gb kaartjes beschikbaar komen en gaan werken in de N95. Weet iemand hier meer van?
Als 4gb shdc kaartjes gaan werken, is er ook een grote kans dat 8 gb ook gaat werken... (fat 32 systeem i.p.v fat 16 met huidige sd kaartjes)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 22:13

ST10©DE

Dus.............

Ik was net ff bij de MM en uiteraard ff bij de gsm's gekeken (sta op het punt een n95 aan te schaffen). Tot mijn verbazing stond er op het kaartje met de prijs ook "nieuwe release"! Helaas waren de medewerkers allemaal bezig anders had ik het wel gevraagd, maar misschien weet hier iemand of er een nieuwe batch is waarbij de probleempje verholpen zijn?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 20-02 07:45

martincm

[Android 10!]

quote:
Stielsky schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:37:

• *#7370# geeft een harde reset (zelf niet getest) ( ! ook eigen programmas verdwijnen (tnx bounzer))
• *#0000# geeft de software versie (zit ook in menu->instrumenten->app.beh.)
• *#06# imeinummer (getest)
• *#2820# geeft het Bluetooth MAC adres (getest)
• *#62209526# geeft het WLAN MAC adres (getest)
• *#92702689# geeft een timer weer voor gesprekken. (getest)
(^^ met dank aan DaannO van N73 topic)
*#7370# is een soft reset van de telefoon. Je tellers bijvoorbeeld achter deze code *#92702689# blijven gewoon bestaan. Voor de rest wordt alles verwijderd en hersteld naar fabrieksinstelling. Echter een harde format is er maar 1tje:
-Tel uitzetten
-Aanzetten en groene knop + 3 + * ingedrukt houden.
Scherm zal een poosje leeg blijven, voorheen kreeg je hier nog formatting te zien (op 6680 o.a.) nu niet meer. Na een tijd start het toestel zoals je gewend was alleen nu helemaal leeg, echt leeg. Zorg overigens voor OF een volle batterij, OF een lader aangesloten.

OnePlus 7T-128GB-ROM:Stock-Android:10-||-Samsung QE65Q70R QLED-||-QNAP TS-453Mini16GB DDR3L-5TB-RAID5||QTS 4.4.2-||-2x nVidia Shield Android TV-9.0-32GB-||-Google Pixel Slate-i5-128GB-Brydge G-Type-||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gtsi-R
  • Laatst online: 19-02-2011

Gtsi-R

Ride with pride

quote:
iRobjuh schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 16:08:
TomTom werkt op de N95 net als op iedere andere Symbian v3 telefoon.
Nu nog met een externe BT gps muis maar in de toekomst waarschijnlijk
ook met de interne gps muis. Alhoewel ik denk dat dit nog wel even gaat duren...
dus het is wel aan te raden om toch voor de N95 te gaan ipv de N73?

want ik lees ook dat de slide functie soms niet te wensen over laat ? of zitten er nog meer addertjes onder het gras bij dat toestel ?

en wordt TT in landscape of normaal weergegeven???

Groeten

Roel

Gtsi-R wijzigde deze reactie 18-05-2007 14:10 (4%)

Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed. Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 18-01 18:46
Vraagje: als ik met N95 opgenomen videos, te zien als format .mp4, met Winamp of WMP probeer af te spelen dan krijg ik alleen geluid te horen. Hoe krijg ik videogedeelte te zien?

Dank
Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True