Moet inderdaad 'dezelfde' zijn.ILUsion schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:40:
nieuws: Suse-gebruikers met OpenOffice riskeren toorn Microsoft
Eerder een grammaticafout dan spelfout, maar er is geen grammaticafoutentopic.
[...]
Moet volgens de Van Dale tweemaal "dezelfde" worden, vermits het "de interface" is en niet "het interface".
offtopic:
(ook ben ik niet helemaal tevreden met die en..en..en-structuur, vermits dat van betekenis heel beperkend is (ergo: positief voor SuSe-gebruikers) , maar bij Ars Technica is dat hetzelfde, maar dat is hier wel offtopic).
[ Voor 81% gewijzigd door Hahn op 30-05-2007 17:06 ]
The devil is in the details.
Verwijderd
Op de kloksnelheid na zijn de drie cpu's vrijwel identiek: de L2-cache bestaat in alle gevallen uit tweemaal 512KB en de fsb staat overal gelijk op 1000MHz.
AMD maakt toch allang geen gebruik meer van een FSB, zij gebruiken HyperTransport
Nog even ter verduidelijking en wellicht ten overvloede: als een aantal verschillende bronnen of bijvoorbeeld een persbericht rechtstreeks aan de redactie verstuurd of eigen onderzoek van de redactie verantwoordelijk zijn voor het artikel gebruiken we de bron zoals in het genoemde artikelVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:16:
[...]
In het artikel wordt o.a. ook OC Workbench genoemd.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
De universiteit van Calgary wordt tot twee maal toe Galgary genoemd terwijl de bron (nota bene
Galgary -> Calgary
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
"maar die was in 2005 geseponneerd." -> geseponeerd
"Het is nu nog afwachten geblazen of" -> "wachten geblazen" of "afwachten"
Blijkbaar niet
[ Voor 24% gewijzigd door Hahn op 30-05-2007 23:44 ]
Het gaat hierbij om
En dan mis je
?De mensen van Primate Labs hebben op hun weblog een neiuwe versie van Geekbench aangekondigd.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
gokje, maar is dit niet "op blu-ray gebaseerde" of "op-blu-ray-gebaseerde"?Hierdoor zou deze op blu-ray-gebaseerde technologie
nieuws: Slurpr bundelt open wifi-kanalen tot 'gratis internet'
licentievrijgegeven onder een Creative Commons-licensie
nieuws: Lina belooft platformonafhankelijkheid voor Linux-applicaties
Chiefaldus Cief Technology Officer Nile Geisinger
nieuws: Onderzoeker verstopt data in signaalruis
De beste man heet LaszloDe onderzoeker Laszo Kish van de Texaanse A&M Universiteit
PSN: Houtvlot
Eerste is door Rataplan gedaan, rest door mijdinges schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:56:
nieuws: Onderzoekers laten optische schijven sneller draaien
[...]
gokje, maar is dit niet "op blu-ray gebaseerde" of "op-blu-ray-gebaseerde"?
nieuws: Slurpr bundelt open wifi-kanalen tot 'gratis internet'
[...]
licentie
nieuws: Lina belooft platformonafhankelijkheid voor Linux-applicaties
[...]
Chief
nieuws: Onderzoeker verstopt data in signaalruis
[...]
De beste man heet Laszlo
Voor die-hard tweakers lijkt de Asus-plank voorlopig het interessantst te zijn, ...Voor die-hard tweakers lijkt de Asus-plank voorlopig interessantst te zijn, ...
Verwijderd
Alt-tag van de foto is "Amirals in-play foto". Ze spelen dan of en toe wel op z'n amiraals, maar zo heten ze natuurlijk niet
Verwijderd
Benieuwd wat ze hierna in elkaar slaanApple TV en YouTube slaan handen in elkaar
Moet dus zijn: Apple TV en YouTube slaan handen ineen
Het belangrijkste verschil met de P35-DQ6 is de ondersteuning voor een fsb-snelheid van 1333MHz en ddr3-geheugen.
De P35-DQ6 ondersteund toch ook 1333MHz FSB?
Bron gigabyte website
[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 31-05-2007 16:34 ]
- gezichtsherkenningVerder is gezichtherkenning en 1080i-output toegevoegd, evenals een geheel nieuwe grafische interface.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
De kaartjes zullen sneller zijn dan concurrerende formaten door het gebruik van een 16-bits brede bus. Ter vergelijking: sd-kaartjes beschikken over een 4-bits bus en mcc-kaartjes maken gebruik van een 8-bits bus.
Zijn dat geen mmc-kaartjes? (MultiMediaCard) (dubbelop dus ook nog, maar da's standaard)
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Fout, een (bedrijfs)naam of product dient altijd geschreven te worden op de manier zoals het bedrijf het bedoeld heeft. Zo heb ik het iig bij Nederlands geleerd.Rataplan schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:10:
Als de naam iTunes aan het begin van een zin komt, krijgt 'ie een hoofdletter I - en dan zetten we de t in onderkast, want ITunes ziet er ook weer zo bizar uit
YupFreezeXJ schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:20:
Zijn dat geen mmc-kaartjes? (MultiMediaCard) (dubbelop dus ook nog, maar da's standaard)
Beleid.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
We beginnen zinnen gewoon met een hoofdletter, ongeacht welke meer of minder creatieve benamingen en schrijfwijzen leveranciers voor hun producten hebben bedacht.Peeetr schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:22:
[...]
Fout, een (bedrijfs)naam of product dient altijd geschreven te worden op de manier zoals het bedrijf het bedoeld heeft. Zo heb ik het iig bij Nederlands geleerd.
Dit is rechtstreeks vanaf Wikipedia gequotequote: Wikipedia iTunes paginaOm technische redenen begint de titel van dit artikel met een hoofdletter. De correcte schrijfwijze is iTunes.
iTunes is gericht op het eenvoudig beheren van een bibliotheek met audio- en videobestanden en biedt diverse mogelijkheden om te zoeken in de verzameling. Zo kan er gezocht worden op titel, componist en album. Verder is het mogelijk om de hoezen van CD's te importeren waarna er door de CD's gebladerd kan worden alsof er een rij met fysieke CD's aanwezig is.
Waarbij de technische redenen zijn:
Technische beperkingen
Maak je een link met alleen maar kleine letters (inclusief de eerste letter), zoals dit, zal het toch verbinden met de pagina met de titel Zoals_dit. Dat doet het systeem automatisch. Voor sommige artikelen is de eerste kleine letter belangrijk voor de naam (voorbeelden zijn mIRC, iTunes, dEUS en éS) dan kan het sjabloon kleine letter worden gebruikt.
[ Voor 31% gewijzigd door Peeetr op 01-06-2007 10:36 ]
Net na de reactie van Rataplan, maar ok. Maar je hoeft niet meteen zo onverschillig te doen. "Dat is dan fijn voor Wikipedia" Hmpf.., ik wil geen pain in the ass zijn, maar wou gewoon mijn ei kwijt
[ Voor 65% gewijzigd door Peeetr op 01-06-2007 10:40 ]
meuktracker: µTorrent 1.7 beta build 2248
-> evenalsevenaals het feit
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
Verwijderd
8600 -> 6800Intel Core 2 Extreme X8600-cpu

"Parallels Deskop for Mac 3.0 biedt ondersteuning voor zowel OpenGL als DirectX."
Deskop
--->
Desktop
"Voor de weergave van de digitext-pagina's is overigens niet meer nodig dan een settopbox voor de ontvanst van digitale-tv-signalen"
ontvanst
--->
ontvangst
"Steven Polge, lead designer voor Unreal Tournament 3, bevestigd dat de Microsoft-console een aantal speciale speelmodi zal kennen, waaronder een co-op-modus voor vier spelers en een optie om in splitscreen met twee spelers ten strijde te trekken."
bevestigt
Daarnaast indexeert deze zoektool indexeert verwijderde bestanden
Volgens mij mist er na "fabrikanten" het woord 'gebruiken'. En bovendien zijn volgens mij "b-merk" en "fabrikanten" één woord.Als gevolg daarvan gaan monitorfabrikanten panelen van b-merk fabrikanten wat terug te zien zal zijn in de kwaliteit
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Volgens een general manager van LG Electronics zal met name een tekort onstaan aan 17" en 19" tft-panelen ontstaan.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Volgens mij heeft ie een punt, en geldt dat ook voor 17" gevallen. 1280x1024 is best aardig 4:5 toch?Een 19" non-widescreen heeft toch een 5:4 verhouding?
laat maar, is al gespot
[ Voor 7% gewijzigd door FreezeXJ op 02-06-2007 13:58 ]
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Red Hat-distrobutie
--->
Red Hat-distributie
of
Red Hat-distro
meuktracker: VIA Hyperion Pro 5.12a
Ver? We?
"Nu hij dit wel weet, vraagt hij zich af of de beperkingen ook ondersteuning voor andere edities van Visual Studio 2005 juridisch gezien wel mogelijk is."
Volgens mij moet hier staan:
"Nu hij dit wel weet, vraagt hij zich af of ondersteuning van zijn software voor andere edities van Visual Studio 2005 juridisch gezien wel mogelijk is."
Bijna
nieuws: Tekort lcd-schermen zorgt voor hogere prijzen
ontstaanVolgens een general manager van LG Electronics zal met name een tekort onstaan aan 17" en 19" tft-panelen.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dit moet versie 6.5.2 zijn.heeft onlangs versie 6.3.0 van SlimServer uitgebracht
Juist
Kan wat ruimte gebruiken.In het geval van Google wordt er geen gebruikgemaakt van een beveiligde verbinding
[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 02-06-2007 20:19 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
in de tabel staat onderaan:
maar bovenaan wordt op die plek een asterisk gebruikt ipv een 1.1) Wijzigingen voor Multikabel zijn niet bevestigd en de huidige cijfers zijn dus alleen ter vergelijking

TestDriven.NetAangezien hij hobbyist was en Visual Studio 2005 Express gebruikte, werd TestDrive.Net ook voor deze specifieke versie van de ontwikkelomgeving ontwikkeld.
En nog een keer:
In dat geval zou dit kunnen leiden tot het stoppen van de ontwikkeling van TestDrive.Net.
[ Voor 14% gewijzigd door The__Virus op 03-06-2007 13:12 ]
Moet 'beschouwt' zijnDe vrouw beschouwd dit als een schending van
Norton was het enige pakket geen enkele keer onnodig begon te loeien,
Norton was het enige pakket dat geen enkele keer onnodig begon te loeien,
Bezoek eens een willekeurige pagina
Deze quote komt uit de intro van het bericht. In de tabel staat echter een ongeveer tien keer zo klein getal, namelijk 266.552.2.665.525 rekenkernen waren er nodig om de piek van 1006 teraflops te behalen.
There go the goddamn brownies.
TFT Tester is een klein prorgramma
Onze goede man heet Jan Friso Groote (zonder l), zie o.a. http://www.win.tue.nl/~jfg/
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
dollars?Een aantal online detailhandelaars verkoopt de verschillende Q1-varianten voor prijzen die variëren van 799 tot 1199 Amerikaanse dollar.
-wijze?Een vergelijkbaar verschil in attitude kan worden waargenomen in de wijzen waarop de twee bedrijven hun respectievelijke boekzoekdiensten hebben georganiseerd: [...]
Verwijderd
de fp doet het niet eens en ik kan er nog een typo uit halen
het is natuurlijk toekomSt
Nee, natuurlijk niet. Het zijn geen losse dollarbriefjes
plan: Tweakers.net lanceert vernieuwde site
En waar is nummer direEen belangrijke vernieuwing in Tweakers.net NG is de introductie van drie channels genaamd Core, Life.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
hiërarchischequote: http://tweakers.net/plan/353Tevens werden een uitgebreide hierarchische categoriestructuur
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Daar dacht ik ook aan, maar doordat er 'Amerikaanse' voor staat ligt het denk ik toch anders. Iets is denk ik 100 dollar of 100 Amerikaanse dollars.Harm schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 13:58:
[...]
Nee, natuurlijk niet. Het zijn geen losse dollarbriefjes. Je zegt toch ook niet: die auto kost 15.000 euro's? Dan verwijs naar de losse munten, de eenheid is voor zover ik weet gewoon enkelvoud. In dit geval dus 'euro' als je het over de auto en 'dollar' als je het over de Q1's hebt.
plan: Tweakers.net lanceert vernieuwde site
[edit]Een belangrijke vernieuwing in Tweakers.net NG is de introductie van drie channels genaamd Core, Life.
Ik mis dus pro als optie.
[ Voor 6% gewijzigd door EdwinG op 05-06-2007 14:18 ]
Bezoek eens een willekeurige pagina
Google pakt koppositie in videomarkt
Google heeft nu een marktaandeel weten te verwerven van 16,7 procent. YouTube is daarbij goed voor 53,5 miljoen unieke bezoekers en 1,1 miljard bekeken streams
Het lijkt me dat Yahoo op de 434 miljoen bekeken streams zit, anders is de rangschikking nogal typisch. En dan zou Yahoo! meer dan 60 keer het totaal aantal bekeken streams in de VS verzorgen.Yahoo neemt de tweede plaats in met 434 miljard streams
Heb het even gechecked met de bron en het moet idd miljoen zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door QuaQu op 05-06-2007 14:46 ]
"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best
"Wellicht hadden heel wat tweakers gehoopt op exclusief beeldmateriaal in dit interview. Daarover kunnen wij alleen maar zeggen dat er bij Guerrilla momenteel zo hard gewerkt wordt aan een verrassing, dat er geen tjid meer bleek te zijn om plaatjes te schieten..."
tjid
--->
tijd
Verwijderd
Numerieke instrumenten?bijzonder scherp geslepen intstrumentarium cadeau hebben gekregen
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.