Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
s/dmi/dvi?hdmi-ingang. Het meegeleverde dmi-naar-hdmi-verloopstekkertje biedt echter een oplossing voor het ontbreken van een dvi-aansluiting. De B2403WS zal naar verwachting tegen het einde van deze maand beschikbaar kom
nieuws: Nieuwe 24"-breedbeeldmonitor van Iiyama aangekondigd
Maar naar eigen inzicht mag ook de eerste of tweede 'a' worden weggehaald hoorhelaas zijn de bijbehorende prijskaaartjes nog onbekend.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Er staat dat de tijd van ruim 3 seconden naar een minuut wordt teruggebracht; dit moet natuurlijk andersom zijn, de benodigde tijd wordt minder met deze techniek.
Overigens bestaat deze techniek al láng...
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Beetje zwaarHet is de wetenschappers aan de Harvard universiteit voor het eerst gelukt om de zestig gram wegende robot op te laten stijgen
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
d/t foutjeVolgens Western Digital verminderd dit vibraties

PSN: Houtvlot
Carbon is Engels. De vertaling is koolstof. Er wordt hier eigenlijk koolstofvezel bedoeld.Om het gewicht zo laag mogelijk te houden, kozen de wetenschappers voor het toepassen van carbon en diverse polymeersoorten.
En moet "dit" niet "deze" zijn?Met behulp van een slede onder het rack kan dit relatief eenvoudig (er is nog steeds behoorlijk wat kracht nodig) in het gangpad geschoven kan worden.
"Een groot aantal mensen" is enkelvoud; het is maar één aantal.e afgelopen dagen hebbenheeft een groot aantal mensen hard gewerkt om het terrein van Campzone in orde te maken.
"De titel verwijst naar de editpagina en de afbeelding naar de advertentiepagina, zodat beide snel beriekbaar zijn vanuit de Advertentie Manager."
beriekbaar
--->
bereikbaar
Nope, 'dit' verwijst niet naar 'slede' maar naar 'rack' en het is 'het rack'dinges schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 11:42:
reviews: Sun Project Blackbox Tour
[...]
En moet "dit" niet "deze" zijn?
FikstEdskes schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 15:21:
plan: Vraag & Aanbod verrijkt met nieuwe features
"De titel verwijst naar de editpagina en de afbeelding naar de advertentiepagina, zodat beide snel beriekbaar zijn vanuit de Advertentie Manager."
beriekbaar
--->
bereikbaar
[ Voor 39% gewijzigd door Rataplan op 21-07-2007 15:38 ]
Ja, je hebt gelijk, maar toch vind ik het niet staanRataplan schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 15:37:
Nope, 'dit' verwijst niet naar 'slede' maar naar 'rack' en het is 'het rack'
Vast doordat de zin op een lekker irritante plek wordt afgebroken.
Het leest wat vervelend omdat "Met behulp van een slede onder het rack kan dit relatief eenvoudig" ook een normale zin is, en de regel daarna gelijk ophoudt. De volgende regel gaat dan verder met een zin tussen haakjes.
Ach, ik ben vast de enige die er over valt
En je bent hier verkeerd met stijlproblemen en je bent een zeurkous. Maar ga nog maar 'ns kijken
Rataplan schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 16:32:
[...]
En je bent hier verkeerd met stijlproblemen en je bent een zeurkous. Maar ga nog maar 'ns kijken

* dinges kijkt trots
I always get my sin!
'te' kan weg.Deze panelen zijn volgens Taiwanese lcd-paneelbouwers vooral bedoeld om winkels te van demonstratiemodellen te voorzien.
Aan de tabel "Specificaties testsysteem" onder de paragraaf "Prestaties" denk ik te kunnen afleiden dat de processor in kwestie de naam E6600 draagt, en niet E600 zoals in de tekst beweerd wordtOmdat de meeste mensen waterkoeling niet gebruiken om de processor op de standaard snelheid te laten lopen, hebben we de temperatuur van de E600 opgemeten op de standaard kloksnelheid van 2,4GHz en overgeklokt op 3,3GHz.
- onzeAls we ons blik verleggen naar de achterkant van de behuizing zien we dat er goed nagedacht is over de koelfunctionaliteit.
Het onderschrift bij de eerste foto:
De tentbouvers aan het werk
Ik zou daar 'datacentra' van maken.Sterker nog: men verwacht dat die nog eerder nodig zal zijn, voor backbone-netwerken binnen grote datacentrums en voor het internet.
De fout lijkt me duidelijkFengtao Software heeft gisteren versie 3.1.5.0 van DVDFab HD Decrypter uitgebracht. Met dit programma kunnen dvd-films naar de harde schijf worden geript, waarbij tegelijkertijd de beveiliging en de regiocode eruit gehaald worden. Het programma kan niet alleen een volledige kopie maken, ook is het mogelijk om specifieke onderdelen te kiezen, bijvoorbeeld alleen de hoofdfilm met slechts een beperkt aantal talen en ondertitelingen. Het programma is in feite een afgeslankte versie van DVDFab Gold en Platinum, waarmee dvd's ook gekopieerd, geconverteerd en gebrand kunnen worden. Het chnagelog van deze release laat de volgende veranderingen zien:
-> stickertjes (in de tweede alinea gaat dat wél goedVolgens analisten is het bedrijf er niet in geslaagd om consumenten en bedrijven te overtuigen van de specifieke voordelen van systemen met Viiv- of vPro-stikkertjes.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
"Met de techniek kan over een afstand van een meter 15Gbps worden verstuurd. Daarna neemt het zendvermogen flink af; op 2 meter wordt maximaal 10Gbps draadloos verzonden, op 5 meter stokt de datadoorvoer op 5Gbps."
Volgens mij klopt dit niet, het zendvermogen blijft constant. Ik zou dit vervangen door 'signaalsterkte' of gewoon 'ontvangst' eventueel is ook 'doorvoersnelheid' mogelijk in deze zin.
[ Voor 5% gewijzigd door Fairy op 23-07-2007 12:15 ]
'Bij schaken wordt je volledig geïnformeerd: er is niets dat voor de spelers verborgen wordt gehouden', aldus Schaeffer, daarmee duidend op het feit dat het schaakspel, hoewel het complex is, in principe doorberekend kan worden.
"wordt je" moet "word je" worden.
Is geen spel- of tikfout, apart topic aub.Fairy schreef op maandag 23 juli 2007 @ 12:14:
nieuws: Onderzoekers ontwikkelen 15Gbps-wifi voor korte afstand
"Met de techniek kan over een afstand van een meter 15Gbps worden verstuurd. Daarna neemt het zendvermogen flink af; op 2 meter wordt maximaal 10Gbps draadloos verzonden, op 5 meter stokt de datadoorvoer op 5Gbps."
Volgens mij klopt dit niet, het zendvermogen blijft constant. Ik zou dit vervangen door 'signaalsterkte' of gewoon 'ontvangst' eventueel is ook 'doorvoersnelheid' mogelijk in deze zin.
Rest wordt aangepast.
The devil is in the details.
Wereldwijd 12,5 procent meer computers verscheept in 2e kwartaal
Verder heeft Hewlett-Packard in het afgelopen kwartaal marktaandeel opnieuw gewonnen op Dell
Moet dat niet:
Verder heeft Hewlett-Packard in het afgelopen kwartaal opnieuw marktaandeel gewonnen op Dell. zijn??
Het onderwerp staat in het meervoud en de persoonsvorm in het enkelvoud.De marges op de navigatieapparaatuur van TomTom blijkt flink gestegen te zijn,
te snel getypt zeker?Uit de cijfers van Gartner blijkt dat HP in het tweede kwartaal 36 procent meer computers verkocht heeft dan in de periode arpil tot juni in 2006.

het plaatje "heet": 'I-pod oplader' maar het apparaat is een 'iPod oplader'
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Anoniem: 226390
Volgens het bedrijf heeft het os niet meer dan een marginale impact op computerverkopen gehad.
De 'ultieme' test, de DirectX 10-benchmark Call Of Juarez onder Windows Vista, gaf eveneeens weinig reden voor een feestje.
In de aanhef van het bericht:
Volgens het bedrijf heeft ..
Volgens mij doen wij het juist aan elkaar...
Anoniem: 226390 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:39:
nieuws: Acer: Vista geen lokaas voor pc-verkoop
Volgens het bedrijf heeft het os niet meer dan een marginale impact op computerverkopen gehad.
Verholpen.
Dat was dus al vermeldBoAC schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:10:
nieuws: Acer: Vista geen lokaas voor pc-verkoop
In de aanhef van het bericht:
[...]
Wordt --> wordenPer GreenPower-drive kan per jaar 60kg CO2 wordt bespaard
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?"
Zoek nog eens op hoe die man heetzo heeft Markt Shuttleworth aangekondigd.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Anoniem: 184935
Vannacht voert CNN een primeur op:
FixedW3ird_N3rd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:26:
nieuws: Volgende Ubuntu LTS komt in april 2008 uit
[...]
Zoek nog eens op hoe die man heet.
Ik zag hem net staan en heb hem gefixed. Ik had al wel verwacht dat er een report over stondAnoniem: 184935 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:36:
YouTube wordt publiekstribune bij debatten presidentskandidaten
Vannacht voert CNN een primeur op:
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Weer een flink foutde oorspronkelijk bron
Verstuurd vanaf mijn Computer®
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

In totaal kunnen de 2048 cores in totaal 4TB aan werkgeheugen aanroepen.
Een beetje te veel in totaal naar mijn mening
Moet zijn 'tweede'.Schermen met een beelddiagonaal van 24 inch of meer worden steeds vaker gebruikt als twee tv-toestel, zo blijkt uit een onderzoek van DigiTimes Research. Computerschermen zouden vergelijkbare functies bieden als platte tv's.
Je was met net een minuutje voor.Jochem schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 12:11:
nieuws: 'Grote monitor steeds vaker gebruikt als tweede tv'
[...]
Moet zijn 'tweede'.
Zojuist is met versienummer 4.49 een nieuwe bètarelease van het opensource archiveringsprogramma 7-Zip verschenen.
Gaarne het versienummertje iets ophogen
De kick van Electric!
- vertegenwoordigdWindows wordt daarbij vertegenwoordig door Exchange- en Java-servers.
nieuws: Wga leidt tot oprollen 'grootste softwarepiratenbende ter wereld'
Het bedrijf leverde dit belapparaat echter zonder de broncode van de telefoonsoftware en zonder gpl-licentietekst; beide zaken zijn moeten verplicht worden meegeleverd volgens de gpl.Het bedrijf leverde dit belapparaat echter zonder de broncode van de telefoonsoftware en zonder gpl-licentietekst; beide zaken zijn moeten verplicht worden meegeleverd volgens de gpl.
Dit was Harald Welte, van de website gpl-violations.org en copyrighthouder op delen van de Linux-kernelcode, in het verkeerde keelgat geschoten.Dit was Harald Welte van de website gpl-violations.org en copyrighthouder op delen van de Linux-kernelcode in het verkeerde keelgat geschoten.
[ Voor 44% gewijzigd door Thyzz op 25-07-2007 01:01 ]
Via forensisch onderzoek en het in kaart brengen van cd-persfaciliteiten konden die uiteindelijk naar hetzelfde misdaadsyndicaat in de Zuid-Chinese provincie Guang Dong konden worden herleid.
ongecontroleeerd -> -eAanvankelijk kreeg Microsoft de wind van voren, omdat Internet Explorer links die beginnen met 'firefoxurl://' ongecontroleeerd zou doorsturen.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Thanks Swaptor
weer wat geleerd...
[ Voor 155% gewijzigd door Henk007 op 25-07-2007 11:02 ]
wiki
U is welkom
[ Voor 7% gewijzigd door Swaptor op 25-07-2007 11:01 ]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Done.Swaptor schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:48:
nieuws: Mozilla: 'Exploit werd toch niet veroorzaakt door Internet Explorer'
[...]
ongecontroleeerd -> -e
Er staat een onafgemaakte <center> tag onderaan het bericht, naast het plaatje.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
meegegevenAdvanced Micro Devices heeft zojuist de zevende Catalyst-release van dit jaar voor zijn ATi Radeon-videokaarten uitgebracht en deze logischerwijs dus versienummer 7.7 meegekregen.
kanWelke dat precies zijn kunnen in de release notes worden gevonden:
medegegadigdeOok medegegadige AT&T, de grootste wireless provider van de VS...
Tussen de twee rode woorden staat geen punt.De Neo 1973 heeft 128MB geheugen aan boord De telefoon kan van het gsm- en het gprs-netwerk gebruikmaken...
[ Voor 16% gewijzigd door Rone op 25-07-2007 15:39 ]
De eerste zin van het artikel: of het lidwoord, of de meervoud-s staat in de weg.Het Nederlandse bedrijf Bondd.nl stelt internetters in de gelegenheid om gratis te telefoneren in ruil voor het kijken naar een advertenties.
Ze willen wel veel.Het bedrijf wilde op die manier televisiediensten via de kabel aan willen kunnen bieden.
maatschappelijke...in hoeverre de kosten van regulering van de kabelmarkt opwegen tegen de verwachte maatschappelijk opbrengst.
[ Voor 35% gewijzigd door Rone op 25-07-2007 15:47 ]
Nee je bent een punt achter je zin vergeten.
Zo is die goed.Volgens mij heb ik ze allemaal gehad.
cilinderDe onderzoekers denken in eerste instantie aan toepassing in extreme omgevingen, zoals in de cylinder van een automotor.
Moet natuurlijk zijnDe organisatie kreeg overal de schuld de van
De organisatie kreeg overal de schuld van
Bezoek eens een willekeurige pagina
want door het overvloedig gebruik van toiletpapier kunnen kan een aantal wc's helemaal niet meer doorspoelen.
Een aantal mensen van de organisatie zijn is vanmiddag druk in de weer geweest om die groepen schoon te maken.
miljoen -> miljard (24 bits is namelijk al over de 16 miljoen kleuren)Door de 10bits-kleurendiepte kunnen 1,07 miljoen kleuren weergegeven worden.
nieuws: Specificaties GeForce 8800-opvolger bekend
staat deze text en die is een beetje vervelend geschreven
Tot slot wordt gewag gebruik (gewoon Nederlands is prettiger) gemaakt van edram-geheugen zodat tot viervoudige antialiasing mogelijk is zonder dat de framerates in elkaar zaken zakken.
Mooier is
Tot slot wordt gewag gebruik (gewoon Nederlands is prettiger) gemaakt van edram-geheugen zodat tot viervoudige antialiasing mogelijk is zonder dat de framerates framerate in elkaar zaken zakt.
[ Voor 25% gewijzigd door AndreStarTrek op 26-07-2007 03:21 ]
Zie startpost: 'aantal' wordt ook wel als rangtelwoord gebruikt.
Gebruikmaken en gewag maken zijn twee verschillende dingen. Verder staat het je vrij om in een nieuw topic hier gewag van te maken, maar fout is het zeker niet. Wat betreft de in elkaar zakkende framerates: er kan absoluut sprake zijn van meerdere framerates, onder andere omdat dergelijke cijfers variëren naar gelang de resolutie, het gebruikte spel, de overige hardware... Meervoudsvorm is goed te verdedigen en blijft dus zoals de auteur het hebben wil.andrestartrek schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 03:13:
Tot slot wordt gewag gebruik (gewoon Nederlands is prettiger)
Oh ja, rest is wel gefikst
" Om het product nog aantrekkelijker te maken, en tegelijkertijd het hd-dvd-formaat te promoten, wordt de Xbox 460-accessoire tijdelijk geleverd met vijf gratis hd-dvd-films."
Dit is dus Xbox 360-accesoire
Laatste zin:
Volgend jaar staat er weer een vergelijkbare wedstijd op het programma.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Ik zei ook niet dat het fout was.Rataplan schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 18:21:
[...]
Gebruikmaken en gewag maken zijn twee verschillende dingen. Verder staat het je vrij om in een nieuw topic hier gewag van te maken, maar fout is het zeker niet. Wat betreft de in elkaar zakkende framerates: er kan absoluut sprake zijn van meerdere framerates, onder andere omdat dergelijke cijfers variëren naar gelang de resolutie, het gebruikte spel, de overige hardware... Meervoudsvorm is goed te verdedigen en blijft dus zoals de auteur het hebben wil.
Ik doelde dat het netter en beter leesbaar zou zijn.
- met dubbel tDe behuizing heeft aan de onderkant en de bovenkant twee grote stalen handvaten.
- aan-/uitknopBij de externe I/O-aansluitingen vinden we de aan/uitknop,
De meest opvallende is ongetwijfeld het bekleden van de zijpanelen met geluiddempend materiaal. Hoe effectief dit is valt echter nog te bezien: de kast zit vol met ventilatiegaten waar het geluid ongehinderd langs kan.
Cooler Master Cosmos 1000 interieur
De belangrijkste maatregel om de geluidsproductie van het computersysteem tegen te gaan is zonder twijfel te vinden bij de 3,5”-drivebays.
Binnen drie zinnen tweemaal "twijfel".
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Tja, wil je nou feedback of niet... Ik dacht dat het altijd wel op prijs werd gesteld als je foutjes zag in een item.Hahn schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:23:
[...]
Is geen spel- of tikfout, apart topic aub.
Rest wordt aangepast.
Natuurlijk, maar als het geen spelfout betreft het liefst in een eigen topic. Spelfoutjes kunnen snel door een willekeurige nieuwsposter aangepast worden. Andere fouten, inhoudelijk of bijvoorbeeld stijl, hebben vaak de input van de oorspronkelijke auteur nodig. Deze fouten melden in dit topic vergroot gewoon de kans dat de auteur de melding over het hoofd ziet.Fairy schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:39:
[...]
Tja, wil je nou feedback of niet... Ik dacht dat het altijd wel op prijs werd gesteld als je foutjes zag in een item.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Hoe dan ook: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 23 < daar verder ajb.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.