offtopic:
Als er hier iemand is die niet zit te wachten op de Valve Black Box Coupon die bij zijn HD2900XT zit dan bied ik mij bij deze vrijwillig aan

(vergoeding valt over te praten natuurlijk

)
Toch vraag ik me af, hoe ver zullen de drivers rekken. Gezien de, soms buitensporige, verschillen in de reviews moet er ergens iets goed mis zitten. Handig lijkt me ook als voortaan alle reviewsites duidelijk aangeven met welke versie van de driver getest is, volgens mij is dit nog niet overal zo....
Misschien dat ATi/AMD er in de nabije toekomst nog een schepje boven op kan doen (performancewise gezien dan).
Toch lijkt het me dan niet waar dat ze de afgelopen 6? maanden bezig zijn geweest met drivers schrijven enz. De stelling dat de R600 dus niet vertraagd is door hardwareproblemen lijkt me dan ook niet correct (in de FP)... Maarja, ik gok zo dat wij daar toch niet zo snel achter komen, en diegene die het weten zeggen het niet
Hoewel het dus niet het vlaggeschip is wat de meeste hier gehoopt hadden dat het zou zijn is het price/performance wise wel interessant. Jammer van de huidige performance en issues maar in de nabije toekomst kon dit nog wel eens rechtgetrokken worden (denk ook aan nV maar hier was toen geen echt vergelijkingsmateriaal toen lees: nextgen van ATi was er nog niet).
Ik ben ook wel benieuwd naar wat de toekomst ons weer gaat brengen. De R650? en R700.
Kan iemand daar de inmiddels bekende geruchten en feiten voor op een rijtje zetten?
Ik denk dat ie voor de Xbox 360 gewoon tot op het bot is geoptimaliseerd. Vergeet niet dat het een demo is en dus waarschijnlijk nog erg bèta-ig (vast geen Neerlandsch

).
[
Voor 10% gewijzigd door
Oet op 16-05-2007 23:19
]
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan