Bergen schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 03:50:
Djeez dude... onvoorstelbaar dat je serieus je tijd besteed aan het schrijven van zulke troep. Get a life...
Kun je niet gewoon begrijpen dat UPC hun best doet om problemen te verzamelen en er hard aan werkt om alles uit te zoeken en op te lossen? Je zou eens een tijdje moeten meedraaien op de storingsdesk, dan zou je wel anders piepen.
[...]
Dat weerspiegelt de werkelijkheid iets meer.
(Overigens heeft de klantenservice helemaal niets met het oplossen van storingen te maken. De klantenservice is een 1e lijns dienst en is er om mensen te woord te staan over rekeningvragen, verhuizingen, opzeggingen, bestellingen, wijzigingen, informatie en andere algemene vragen. Maargoed, de benoeming 'klantenservice' heb ik maar even laten staan in je act.)
Wil me er eigenlijk niet in mengen maar goed.
@Bergen,
Ik mag aannemen dat je werkzaam bent binnen UPC?
Zo ja dan is deze reactie enigzins geloofwaardig.
Zo nee dan is je reactie naar mijn mening niet onderbouwend met de realiteit.
Natuurlijk doet UPC zijn best alleen wat ik vreemd vind is waarom UPC er allemaal zo lang over moet doen.
Wel even een misvatting uit de wereld helpen van mensen die toch de neiging hebben de normale box te vergelijken met de HDTV en de DVR box.
Want, de normale box loopt zeer stabiel de andere 2 boxen hebben nog heel wat punten die aan verbetering toe zijn.
Daarnaast bezit ik al sinds begin februari van dit jaar de HDTV ontvanger (Beta tester)
Daarbij kwamen zeer veel bugs naar voren die ook op het chelloo forum zijn besproken daarbij hadden we een lijst gemaakt met de belangrijkste punten.
In de beta fase periode kwam er ook zeer regelmatig een monteur hier langs om notities te maken en bijvoorbeeld te kijken wat de verschillen waren met meerdere types HDMI kabels.
Helaas blijkbaar door druk die op UPC stond om de ontvanger op de markt te zetten is deze toch voortijdig op de markt gezet maar dan wel stap voor stap (Slimme zet om zo in een keer een massa aan problemen te voorkomen)
Alleen waren de bug problemen nog niet opgelost en wisten de nieuwe afnemers dat niet.
Dat is naar mijn mening dan ook de grootste reden waarom alleen bij de HDTV ontvanger een monteur langs komt om de box aan te sluiten.
Tijd tussen uitbrengen van de ontvanger en de eerste firmware release was te lang.
Februari > 01-08-2008 dat is ongeveer 6 maanden later.
Punten die opgelost zijn.
- Traag zappen > Dat is inderdaad verbeterd,
- Niet kunnen opnemen tussen de HDTV box en de HDD recorder > Dit is opgelost,
- Trillend beeld op bijvoorbeeld kanaal 999 etc,
- Beeld kwaliteit verbeterd.
Nog niet opgelost en bekend vanaf februari
- Slecht reageren van de AB,
- Regelmatig vastlopers van de HDTV box.
Extra toevoegingen:
- Keuze kunnen maken via HDMI instellingen 720P / 1080 / auto (Hele goeie keuze geweest van UPC)
- HDTV box beschikbaar maken voor VOD
Al met al heeft UPC niet stil gezeten alleen zijn er best wat punten die hopenlijk sneller verholpen zullen gaan worden en dat de mensen niet weer 6 maanden moeten wachten voordat er weer een nieuwe firmware uit zal komen.
Voor de rest ben ik zeer tevreden met deze Box