Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb het in het M600i topic al een keertje stap voor stap uitgelegd voor Gmail. Bij deze de link:

MrAcid in "Het SonyEricsson M600i topic - deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
MrAcid schreef op maandag 10 september 2007 @ 23:45:
Ik heb het in het M600i topic al een keertje stap voor stap uitgelegd voor Gmail. Bij deze de link:

MrAcid in "Het SonyEricsson M600i topic - deel 2"
Werkt idd geweldig!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:17
Hej, kan iemand me vertellen hoe ik mijn "contacten" weergave kan veranderen? Ik kan het niet vinden, heb zitten zoeken maar zonder succes :)

Mijn contacten zien er nu zo uit:
Achternaam, Voornaam

Ik wil het juist andersom hebben:
Voornaam Achternaam

Is dat wel te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
-SWEET-HEART- schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:39:
Hej, kan iemand me vertellen hoe ik mijn "contacten" weergave kan veranderen? Ik kan het niet vinden, heb zitten zoeken maar zonder succes :)

Mijn contacten zien er nu zo uit:
Achternaam, Voornaam

Ik wil het juist andersom hebben:
Voornaam Achternaam

Is dat wel te veranderen?
Addressbook, more, settings, sort by .... Dit zou het moeten doen voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Mr. D schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:23:
[...]

Addressbook, more, settings, sort by .... Dit zou het moeten doen voor je...
Thanx, maar ik kan die optie niet vinden onder Contacts, als ik onder "meer" kijk zie ik geen settings.
Als ik kijk in Control Panel, en dan Call Settings, staat het daar ook niet...

Moet dat anders via de control panel?

[ Voor 10% gewijzigd door EN-IS op 11-09-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
-SWEET-HEART- schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:05:
[...]

Thanx, maar ik kan die optie niet vinden onder Contacts, als ik onder "meer" kijk zie ik geen settings.

Moet dat anders via de control panel?
Staat er wel, maar dat lijstje is scrollbaar omdat het te groot is. Beetje onduidelijk van SE, was laatst ook al een vraag over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
MrAcid schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:06:
[...]

Staat er wel, maar dat lijstje is scrollbaar omdat het te groot is. Beetje onduidelijk van SE, was laatst ook al een vraag over.
OMG... hehe... thanx man, helemaal over het hoofd gezien, best wel onduidelijk ja :) Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Heeft de P1i MegaBass? Of is het mogelijk dat er alsnog op te krijgen? Anders valt hij voor mij al af namelijk ;(

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
thomaskroon schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:26:
Heeft de P1i MegaBass? Of is het mogelijk dat er alsnog op te krijgen? Anders valt hij voor mij al af namelijk ;(
Je hebt bij de audioplayer de mogelijkheid om de equalizer op Mega Bass te zetten. Ik weet niet of je dit bedoelt?

Volgens de specificaties van Sony Ericcson heeft ie inderdaad Mega Bass™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice strike schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:58:
[...]

Oggplay is bijvoorbeeld nog niet eens te verkrijgen voor uiq3.
coreplayer ondersteunt .ogg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:16

Tacoos

i am i

Heb effe door het topic gescrolled om te zien hoe de ervaringen zijn, maar laat ik het maar eens op de man/vrouw af vragen:
hoe verhoudt de P1i zich tov de m600i? De laatste ben ik een beetje erg beu omdat hij nogal vaak vastloopt en omdat de batterij hooguit twee dagen werkt en dan alleen als ik helemaal nix met dat ding doe....
Of ben ik dan beter af met een Qtek of HTC?
Ik wil er mee bellen, mail synchroniseren (zakelijk) en wellicht Tomtom gaan draaien. HEt concept van de m600i vind ik wel weer fijn: toetsen + redelijk formaat touchscreen zonder dat 't een al te dikke phone is geworden.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:17

Fjeze

AllesPerfect!

Ik kan niet veel zeggen over de M600i, maar de P1i bevalt me prima! Heb ook een HTC TyTN gehad maar vond dit formaat echt te lomp (vooral de dikte).
De P1i is lekker plat en dus absoluut niet vervelend in je broekzak.
mail, TomTom en natuurlijk bellen is allemaal TOP! en de batterij, ik heb het toestel een halve week en hij gaat nu zeker 2 dagen mee met foto's maken, internetten, mail synchroniseren etc.
Toestel bevalt mij echt PRIMA!

Fly or Die

• F-Tim
Ik kan wel enigszins zinnig zijn, daar mijn vriendin een M600i heeft, mijn P1i houdt het langer vol, het toetsenbord werkt prettiger (vooral goed te merken als je de gsm met 1 hand bedient) Hij is een klein beetje zwaarder, maar aangezien hij meer functies heeft is dat ook wel logisch.

Het scherm is iets preciezer, je kunt dus kleinere zaken selecteren zonder fout te klikken, maar bij TomTom is dit juist storend omdat hij dan ook JotPro accepteert, en het zo dus vrij lastig is om een plaats/straat uit de lijst te selecteren.
Mijn vriendin heeft daar geen moeite mee met haar petite vrouwenhandjes, maar ik heb regelmatig dat ik in TomTom iets 2x moet aanklikken in zo'n lijst voor ik hem 'te pakken' krijg. Staat JotPro echter uit, dan werkt het scherm als een tierelier.

Het scherm van de M600i laat overigens wel iets minder vlekken zien na gebruik van het touchscreen, op de P1i zie je ze vrij goed zitten.

Ik haal overigens momenteel rond de 4,5 dagen op 1 batterijlading, en dan stuur ik per dag toch een ruim aantal smsjes, en pleeg zo af en toe wat telefoontjes en kijk heel af en toe op inet, ook élke dag gebruik makend van de wekker.. Als ik er ook mee navigeer (+/- 1 uur navigeren tijdens een batterijlading), dan kan ik een dikke week op de batterijlading halen omdat hij tijdens het gebruik van navigatie aan de autolader hangt omdat het scherm dan aan moet blijven. De telefoon staat wel op Alleen GSM, dus ik maak geen gebruik van 3G.

Wat betreft vastlopers, ik heb ze 3x gehad in TomTom, 2x tijdens het "Berekenen vooraf", maar dit zou bij de nieuwe TomTom versie opgelost zijn, en 1x tijdens het navigeren, toen was volgens mij het geheugen vol en moest ik resetten. De grafische weergave hing zich toen gewoon vast. En ook 2/3x in Opera. Nog nooit tijdens bellen/smsen/kalender ofzoiets, alleen bij het gebruik van andere applicaties.

Wanna play?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:09:
Wie weet of keepass op de P1i goed werkt.
zie http://keepass.info/

KeePass, the free, open-source, light-weight and easy-to-use password manager.
Kan iemand mij helpen? Ben erg benieuwd of de Keepass voor pocket pc identiek is aan de keepass versie voor een symbian toestel en of het uberhaupt werkt.

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:17

Fjeze

AllesPerfect!

Heeft er iemand een goede site voor thema's en eigenlijk vooral een site waar je iconen kan downloaden voor de M600i, P11, W95i? Ik heb nu 1 icon pack met de iconen van de iPhone maar vind heb toch liever geen iPhone iconen in mijn mooiere P1i ;) >:)
alvast bedankt

Fly or Die

• Mr. D
Tacoos schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:51:
Heb effe door het topic gescrolled om te zien hoe de ervaringen zijn, maar laat ik het maar eens op de man/vrouw af vragen:
hoe verhoudt de P1i zich tov de m600i? De laatste ben ik een beetje erg beu omdat hij nogal vaak vastloopt en omdat de batterij hooguit twee dagen werkt en dan alleen als ik helemaal nix met dat ding doe....
Of ben ik dan beter af met een Qtek of HTC?
Ik wil er mee bellen, mail synchroniseren (zakelijk) en wellicht Tomtom gaan draaien. HEt concept van de m600i vind ik wel weer fijn: toetsen + redelijk formaat touchscreen zonder dat 't een al te dikke phone is geworden.
Ik heb een week geleden geupgrade van de m600i naar de P1i en ben uitermate tevreden! Geen vastlopers (ook swiss manager pro niet echt meer nodig), mooier scherm, meer opties, snellere werking. Dus ik denk dat het de moeite van het upgraden waard was.

Ik moet er wel bij zeggen dat mijn m600i Vodafone branded was, en ik nu een los toestel gekocht heb... :X

Verwijderd

Ik vraag me af hoe jullie zon lange accuduur kunnen hebben. Ik heb hem gisternacht de gehele nacht opgeladen en hij was na 1x 40 sec. bellen en 3 smsjes al om 4 uur smiddags helemaal leeg! Hij is dus 8 uur meegegaan.Voor de rest heb ik er niets mee gedaan. Dit is toch ook niet normaal of wel?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2007 09:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:58:
Ik vraag me af hoe jullie zon lange accuduur kunnen hebben. Ik heb hem gisternacht de gehele nacht opgeladen en hij was na 1x 40 sec. bellen en 3 smsjes al om 4 uur smiddags helemaal leeg! Hij is dus 8 uur meegegaan.Voor de rest heb ik er niets mee gedaan. Dit is toch ook niet normaal of wel?
Nee dat is het zeker niet.

• F-Tim
Nee, niet echt! Zelfs op mijn eerste batterijlading (+/- 50% dat vanuit de winkel meegeleverd wordt) heb ik al 1,5 dag volgehouden! En dan heb ik beduidend meer gedaan dan 1x bellen en 3smsjes sturen!

Controleer je mobiele netwerken eens? Kijk je of dat op Alleen GSM staat, of op 3G....

Wanna play?

Verwijderd

F-Tim schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:06:
[...]

Controleer je mobiele netwerken eens? Kijk je of dat op Alleen GSM staat, of op 3G....
je koopt toch geen 3G toestel om dan vervolgens 3G uit te zetten......

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Niet als 3G de reden voor je was om hem te kopen nee..

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Denk sowieso niet dat dat het probleem is. UMTS die niet gebruikt wordt heeft geen invloed op de accuduur volgens de specificaties (alleen als hij verzenden/ontvangen is). Mogelijk scheelt het wel iets, maar nooit zoveel als bij YcProductions het geval is.

☻/
/▌
/ \

• EN-IS
N-E-R-D schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:47:
Heeft er iemand een goede site voor thema's en eigenlijk vooral een site waar je iconen kan downloaden voor de M600i, P11, W95i? Ik heb nu 1 icon pack met de iconen van de iPhone maar vind heb toch liever geen iPhone iconen in mijn mooiere P1i ;) >:)
alvast bedankt
Hier heb je er een paar:
http://www.uiq.com/uiq_themes.html

en hier heb je nog wat:
http://www.se-uiq.com/

Waar heb jij die iPhone theme gevonden? :)

BTW: er is hier op GOT een topic waar een aantal links naar themes en dergelijke zijn geplaatst alleen kan topic niet meer vinden :(

[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 12-09-2007 13:37 ]

Verwijderd

Iemand ervaringen met scummvm?

ik heb 'beneath a steel sky' op mijn memory stick staan. Hij herkent het spel maar van zodra ik het spel opstart crasht ie terug naar "desktop"

Verwijderd

Kixtart schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:23:
Denk sowieso niet dat dat het probleem is. UMTS die niet gebruikt wordt heeft geen invloed op de accuduur volgens de specificaties (alleen als hij verzenden/ontvangen is). Mogelijk scheelt het wel iets, maar nooit zoveel als bij YcProductions het geval is.
Misschien niet volgens de specificaties, maar in de praktijk dus wel.

Met 3G aan moet ik m dagelijks opladen, zonder 3G blijft-ie het dagen doen zonder bijladen.

dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:42:
[...]

Misschien niet volgens de specificaties, maar in de praktijk dus wel.

Met 3G aan moet ik m dagelijks opladen, zonder 3G blijft-ie het dagen doen zonder bijladen.

dus.
Deze middag 3G ook eens uitgezet en het scheelt idd echt wel enorm. De batterij is nog maar een paar % achteruit gegaan sindsdien. Met 3g was dit al snel 10 - 15 % minstens.

• F-Tim
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:25:
[...]

je koopt toch geen 3G toestel om dan vervolgens 3G uit te zetten......
Wel als je 3G toch niet echt nodig hebt, als de 3G ontvangst beduidend slechter is dan de GPRS ontvangst en je daardoor ook wel eens 'onbereikbaar' bent, en de batterij beduidend minder lang meegaat.

Bovendien kocht ik de gsm niet om zijn video-bel functionaliteiten, maar om de andere functionaliteiten. En tja, dan is 3G een ondergeschikt kind momenteel als ik eerlijk ben.

Iemand die veel en regelmatig downloadt, of die in een 3G goed ondersteund gebied woont kan het prima aanzetten, bij mij heeft het vooral nadelen....

In de praktijk moet je het namelijk als volgt zien als je GSM een 3G voorkeur heeft, ook als je dan een 5-streepjes GPRS netwerk hebt, wil hij toch proberen met een 3G netwerk te connecten, ook al zou dit maar 1-streepje ontvangst hebben. Als dat netwerk dan telkens wegvalt, en je gsm weer verbinding moet maken met een GPRS netwerk om 5 minuten later met een 3G netwerk te connecten, dan snap je wel dat het een flink stuk batterij vreet. En dat je soms gedurende een switch tijdelijk onbereikbaar bent.

[ Voor 25% gewijzigd door F-Tim op 13-09-2007 00:20 ]

Wanna play?

Verwijderd

Lijkt me echt abnormaal. Ik heb met een batterij van 34% 's ochtend de hele dag ongeveer 100 fotos kunnen maken en een 15 filmpjes, en gebeld, en savonds zat ik aan 6% ofzo.

Verwijderd

Ik ben blij verrast door de handschrift herkenning. Sinds mijn PocketPC was ik daar zo in teleurgesteld (door het hoge gehalte aan foute herkenning en dus voortdurend corrigeren) dat ik in eerste instantie niet eens de moeite had genomen om het met de P1i te proberen. Maar ik ontdek dat (met even checken bij help->handschriftherkenning hoe je sommige letters precies schrijft) dat het bijzonder snel en accuraat werkt. Even opletten dat er een verschil is tussen schrijven onder (gewone letters) en boven (hoofdletters en symbolen) de pijl rechts in het scherm. Dan werkt het echt als een treintje. Vooral als je dan naast iemand zit die met een drie-letters-op-een-toets en T9 aan probeert een notitie te maken. Dan zie je ineens hoe bedroevend langzaam dat eigenlijk is...

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Ik heb mijn P1i net binnen. Het eerste wat me op viel is hoe volledig hij geleverd wordt: netjes een dock erbij enzo. Wel een gemiste kans dat het USB kabeltje niet gebruikt kan worden om 'm op te laden, nu moet ik alsnog telkens die stomme lader meeslepen.

edit: oh wacht, hij laadt wel op, maar geeft geen lampje :)

Ik lees in dit topic een paar ervaringen met screenprotectors, maar welke kan ik nu het beste nemen voor mijn P1i?

[ Voor 7% gewijzigd door dawuss op 13-09-2007 11:15 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Kadettilac
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 20:25
dawuss schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:07:
Ik lees in dit topic een paar ervaringen met screenprotectors, maar welke kan ik nu het beste nemen voor mijn P1i?
Ik heb al meer dan een jaar mijn Martin Fields Ultra Clear screen protector. Heb m tot voorkort op mn m600 gehad en nu zo overgezet op mn p1.

Na een jaar nog geen enkel krasje op dat ding! Ik durf zelfs te beweren dat t scherm beter tot zijn recht komt mét zo'n protector, mooi glad oppervlak.

Ik heb m destijds bij de webshop van martin fields besteld, netjes opgestuurd uit Hong Kong. Was toen 11 of 12 euro kwijt, maar vond nu bijv. deze op ebay voor een euro of 8 ex verzenden. T is echt de moeite waard voor een jaar lang plezier van je telefoon.

Een duidelijke aanrader. Met die dingen van 2, 3 euro heb ik ook ervaring, maar alleen slechte.

• Tacoos

Tacoos

i am i

Shit! Hoor net van m'n baas dat 't perse een windows mobile dingus moet worden...Iets met outlook synchronisatie ofzow.
Dan maar een keuze maken tussen HTC S710 of HTCP4350 :'(
De een heeft geen touchscreen en de ander geen toetsenbord voor tel nr's

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
De P1i doet toch ook Outlook sync? Wij zijn leverancier van HTC, dus ik kan alletwee die modellen afraden.

Trouwens, alle Windows mobile modellen hebben bij ons afgedaan, vandaar ook mijn interesse in de P1i :)

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• Tacoos

Tacoos

i am i

Jiriki schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:00:
De P1i doet toch ook Outlook sync? Wij zijn leverancier van HTC, dus ik kan alletwee die modellen afraden.

Trouwens, alle Windows mobile modellen hebben bij ons afgedaan, vandaar ook mijn interesse in de P1i :)
Helaas kan jij zeggen wat je wilt, mijn baas blijft vinden dat 't WM moet worden.....Waarschijnlijk heeft een 3/4 jaar ergernis mbt de SE M600i daaraan wel bijgedragen. Dat ding liep zeker in het begin meer vast dan niet en de outlook sync was ook slecht.

Als je die twee HTC's afraadt, welk toestel met WM zou je dan aanraden?

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:47

2be

Heb Hotmail eindelijk aan de gang. Via Izymail, die doen alsof ze hotmail opsturen en via hun pop3 servers kun je het ophalen. Is helaas alleen de eerste 30 mailtjes gratis, daarna 13 euries per jaar. Hotmail is rond de 18 euro voor proffesioneel account. Krijg je wel meer opslag enzo en zal het altijd blijven werken. Ook na eventuele aanpassingen in hotmail. Heb nu nog testversie bij Izie. Is bijna voorbij. Denk toch over een betaal account bij hotmail. Heeft iemand daar ervaring mee?

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 14:26
2be schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:40:
Heb Hotmail eindelijk aan de gang. Via Izymail, die doen alsof ze hotmail opsturen en via hun pop3 servers kun je het ophalen. Is helaas alleen de eerste 30 mailtjes gratis, daarna 13 euries per jaar. Hotmail is rond de 18 euro voor proffesioneel account. Krijg je wel meer opslag enzo en zal het altijd blijven werken. Ook na eventuele aanpassingen in hotmail. Heb nu nog testversie bij Izie. Is bijna voorbij. Denk toch over een betaal account bij hotmail. Heeft iemand daar ervaring mee?
Gewoon langzaam stoppen met die hotmail meuk en over gaan naar een normaal (pop3/imap) account. Als dat niet lukt, dan gmail. In ieder geval beter dan die hotmail zooi.

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Misschien een domme vraag, maar waar vind ik welke firmwareversie er op mijn P1i staat? Ik kan wel "system information" opvragen, maar dat lijken me meer serienummers van de hardware.

micheljansen.org

• apNia

apNia

dawuss schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:21:
Misschien een domme vraag, maar waar vind ik welke firmwareversie er op mijn P1i staat? Ik kan wel "system information" opvragen, maar dat lijken me meer serienummers van de hardware.
via 1e hit , heb je hier wat aan?

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
Tacoos schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:15:
[...]
Als je die twee HTC's afraadt, welk toestel met WM zou je dan aanraden?
Geen eigenlijk, maar de Palm Treo 750 werkt tot nu toe niet slecht. Minder dan de 755, maar die heeft dan ook geen WM.

De HP iPAQ hw6915 zou ook niet slecht zijn, maar ik heb maar een collega die deze test, en dat pas een week of twee.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Ha! dus toch :) Ik had dat menu al wel gevonden, maar ik snapte dat versienummer niet. Ik zit nu dus op R6D23, maar in software downloads sectie van de SonyEricsson site is alleen een .exe te downloaden die (naar ik vermoed) voor je controleert of je de meest recente versie hebt.

Nu heb ik wel toegang tot een Windows computer als het echt moet, maar voor ik daar heel veel tijd in ga steken vroeg ik me dus af of er nog een nieuwere versie dan R6D23 is :)

micheljansen.org

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Hier kan je de nieuwste firmware versies vinden.

http://uiq3.sourceforge.net/wiki/index.php/CDA/P1i

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• 2be

2be

BaSsDruM schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:43:
[...]

Gewoon langzaam stoppen met die hotmail meuk en over gaan naar een normaal (pop3/imap) account. Als dat niet lukt, dan gmail. In ieder geval beter dan die hotmail zooi.
Heb twee eigen sites/domeinnamen waarmee dat kan, maar dat wil ik niet. Bovendien heeft iedereen dit mail-adres van mij. De sp@mfiler doet het op dit moment super. Grote opslag van 5 gb. Niks mis mee voor mij dus. Alleen idd vervelend van die pop3 servers. Kun je geen mail ontvangen op de p1i. Beetje belabberd om het wel in je eigen Windows mobile devices in te bouwen en ervoor zorgen dat dit niet kan op andere gsm's.

• EN-IS
Kan iemand mij helpen?

Ik heb in het "Tools" menu, per ongeluk Blackberry ingeschakeld, maar ik krijg het niet meer uitgeschakeld :(

Het staat nu naast het netwerk icoon. Iemand een idee hoe ik dit kan uitzetten?

Bedankt!

EDIT:
Ik weet niet hoe, maar hij is nu afgesloten (na een paar keer toestel uit en aan te zetten). Opgelost!

[ Voor 20% gewijzigd door EN-IS op 13-09-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Was al een tijdje op zoek naar een nieuwe phone maar wist niet wanneer mijn abonnement afgelopen was, bij een check in de lokale gsm-boer bleek het al 3 maanden afgelopen te zijn dus gelijk maar verlengen en dit mooie toestel erbij...
Morgen kan ik hem ophalen als alles goed gaat..
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij ingebruikname zoals wel/niet gelijk de firmware updaten etc.?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja firmware direct updaten, dat scheelt je een hoop problemen. Anders moet je alles weer opnieuw gaan installeren incluis je contacts.

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik ben vandaag even langs de phonehouse geweest.
Even de P1i en de Samsung i620 naast elkaar geprobeerd.

P1i werkt wel lekker, zeker met het touchscreen.
2 minpuntjes:
Kalender is echt lelijk :)
Ik vind 'm traag. Als een app opstart via het touchscreen duurt toch echt 1.5 tot 2 seconden voordat het beeld veranderd. (ik heb dan alweer 3 keer op het scherm zitten duwen...)

Vinden anderen dit ook? Of is dit direct opgelost met een firmware update.

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Vind ik niet traag voor een symbian telefoon.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:12

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Java applets starten direct bij selecteren, de ingebouwde applets zoals de kalender zijn idd wat langzamer.
Zo'n probleem vind ik dat niet, als het beeld eerder zou veranderen dan kost het laden van een applicatie nog steeds tijd :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ben zo'n twee dagen druk geweest om alle info uit deze topic te lezen :) Ik heb sinds 3 dagen ook een P1i, en kom er maar niet uit met Wlan. Ik kan connecten naar mijn netwerk, krijg ook keurig een IP adres maar kan absoluut niet internetten. Zijn er meer mensen met dit probleem? En zo ja is hiervoor een oplossing ?
Alvasdt bedankt voor de moeite en misschien reacties ;)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bij de internet accounts kan je bij groups kiezen welke verbinding prioriteit krijgt.
Waarschijnlijk heeft een niet werkende of verkeerd/niet ingestelde verbinding nu prio 1 :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Waarschijnlijk een hele domme vraag maar ik kan maar niet vinden waar de theme files te plaatsen op de foon..
Al gevonden..

[ Voor 9% gewijzigd door Occy74 op 15-09-2007 22:28 ]

Systeem Specs

Verwijderd

Ik ben er al achter, RTS/CTS Threshold stond voluit op mijn router, dit heb ik terug gezet op de P1 en mijn router op 256, dit heeft te maken met het versturen van signaal en pakketjes etc :) werkt nu...

Verwijderd

KnoppenSpook schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:11:

2 minpuntjes:
Ik vind 'm traag. Als een app opstart via het touchscreen duurt toch echt 1.5 tot 2 seconden voordat het beeld veranderd. (ik heb dan alweer 3 keer op het scherm zitten duwen...)

apps die je vaak gebruikt kun je open laten in je geheugen.
Dan starten ze wel iets sneller op een keer daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
Ook ik heb inmiddels mijn p1 binnen..
En gelijk stromen de vragen naar binnen, ik krijg namelijk mijn verbindingen maar niet goed.
Ik heb mijn p1 succesvol aangesloten op het thuisnetwerk met wlan, maar het rare is, hij maakt geen verbinding met het internet. Ik heb bij internet accounts de volgende verbindingen:
- Ad-Hoc Bluetooth PAN
- Home (wlan)
- KPN
- MobileStartSite
Nu heb ik een groep dat "Internet" heet met de volgende verbindingsprioriteiten:
1. Home
2. KPN

NVM dit is inmiddels gelukt, alleen weet ik niet hoe ik de startpainga kan veranderen..
Hij zoekt nu namelijk naar http://www.mobileportal bladiebla, met vervolgens de melding dat deze server niet gevonden kan worden

Vraag numero 2: Voorkeurmodus, alleen PS / alleen CS..weet iemand wat dat inhoudt?

En tenslotten, om in te gaan op de hierboven staande berichten: Wat is het verschil tussen GPRS/3G-netwerk? Als je 3G uitzet, wat mis je dan?

[ Voor 62% gewijzigd door Evolutionz op 16-09-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnoppenSpook schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:11:

2 minpuntjes:

Als het zo lang duurt kan het ook zijn dat transitions aan staat. Buiten dat is het nooit zo snel als met een reguliere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
Ik zit nu met de mail te kloten. Nu moet ik zeggen dat pop3 wel redelijk werkt, maar imap is echt niet vooruit te branden. Is dit bij iedereen het geval of moet ik toch even naar mijn instellingen kijken?

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
oggplayer is gewoon een hele goede mp3 player. Dat hij ook ogg bestanden kan afspelen kan me werkelijk gestolen worden (gebruik het niet dus heb er niets aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:45:
[...]

Als het zo lang duurt kan het ook zijn dat transitions aan staat. Buiten dat is het nooit zo snel als met een reguliere telefoon.
Hmm, ja dat zou kunnen. Maar zag geen fancy dingetjes bewegen moet ik zeggen.
Ik heb nu een N70, die is ook niet snel, maar 'voelt' sneller dan de P1i.
Daarnaast had ik dus de Samsung i620 in m'n handen. En die reageert wel veel directer. Terwijl ik altijd dacht dat Windows Mobile telefoons niet zo responsive waren...
Het verbaasde mij dus enigsinds.

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice strike schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:40:
[...]

oggplayer is gewoon een hele goede mp3 player. Dat hij ook ogg bestanden kan afspelen kan me werkelijk gestolen worden (gebruik het niet dus heb er niets aan)
Hmmm , ja , dat kan natuurlijk ook een reden zijn. Had ik niet bij stil gestaan. Ik heb zelf wel .ogg bestanden en kan die niet luisteren op mn p1i (tenzij ik ze natuurlijk converteer maar dat is weer zo'n gedoe).

Het is natuurlijk wel een beetje suggestief, oggplayer. Alsof je het hebt over je mp3-speler, en iemand je een alternatief suggereert om je mp3's af te luisteren, en dat je dan zegt "Mp3 luisteren kan me werkelijk gestolen worden. Ik luister radio met mn mp3speler!" :+ . Maar goed, kan natuurlijk ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 20:47:
[...]

Hmmm , ja , dat kan natuurlijk ook een reden zijn. Had ik niet bij stil gestaan. Ik heb zelf wel .ogg bestanden en kan die niet luisteren op mn p1i (tenzij ik ze natuurlijk converteer maar dat is weer zo'n gedoe).

Het is natuurlijk wel een beetje suggestief, oggplayer. Alsof je het hebt over je mp3-speler, en iemand je een alternatief suggereert om je mp3's af te luisteren, en dat je dan zegt "Mp3 luisteren kan me werkelijk gestolen worden. Ik luister radio met mn mp3speler!" :+ . Maar goed, kan natuurlijk ook prima :)
bij meeste mp3spelers is radio functionaliteit een bijzaak. Bij oggplayer is mp3 support geen bijzaak :) afijn, ik had niet verwacht dat er mensen werkelijk ogg gebruiken. Ik zie niet echt in wat voor een voordeel het heeft boven mp3. Sure zal waarschijnlijk beter klinken of kleiner zijn. Maar het converten van je mp3's is gewoon een kutklus en daarbij is ondersteuning voor ogg toch niet zo groot als mp3, ik zie daarom ook nooit het nut in van het gebruken van ogg.

[ Voor 12% gewijzigd door justice strike op 17-09-2007 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
Evolutionz schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:32:

Vraag numero 2: Voorkeurmodus, alleen PS / alleen CS..weet iemand wat dat inhoudt?

En tenslotten, om in te gaan op de hierboven staande berichten: Wat is het verschil tussen GPRS/3G-netwerk? Als je 3G uitzet, wat mis je dan?
PS / CS betekent volgens mij of je alleen GSM wilt, of UMTS (of beide). Als je je telefoon op Engels zet, wordt het je duidelijker. UMTS is dus 3G (geen GSM) en breedband. GPRS is geloof ik een effectievere manier om GSM te gebruiken. Maar er zijn op dit forum zat mensen die dit beter zullen weten.

Wat je mist als je UMTS (3G) uitschakelt: minder snel data verkeer voor internet en bijv. MMS. Maar ook minder stroomverbruik en bij mij een stabieler netwerk als je je verplaatst (in de auto bijv. ).

Succes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

justice strike schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:04:
praktische zaken. ik ben opzoek naar een manier om securew2 te gebruiken op de mobiel of in iedergeval wep icm eap-ttls (802.1X/EAP) te gebruiken. Aangezien we hier op de campus internet hebben. de telefoon ondersteund 802.1X/EAP maar alleen icm wpa (of ik moet iets over het hoofd zien) heeft iemand hier ervaring mee?
Ben je hier nog uit gekomen? Ook ik wil mbv 802.1x/LEAP verbinden, maar daarop zoeken is een ramp aangezien elk perspericht over deze telefoon spreekt van "a leap forward" :P

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Mr. D schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:46:
[...]

PS / CS betekent volgens mij of je alleen GSM wilt, of UMTS (of beide). Als je je telefoon op Engels zet, wordt het je duidelijker. UMTS is dus 3G (geen GSM) en breedband. GPRS is geloof ik een effectievere manier om GSM te gebruiken. Maar er zijn op dit forum zat mensen die dit beter zullen weten.

Wat je mist als je UMTS (3G) uitschakelt: minder snel data verkeer voor internet en bijv. MMS. Maar ook minder stroomverbruik en bij mij een stabieler netwerk als je je verplaatst (in de auto bijv. ).

Succes,
ah ok, dit is al wat duidelijker..
weet iemand of er msn programma's zijn? mobile.msn.com is nogal traag
En..klopt het trouwens dat je batterij nooit op 100% gaat? Mijne blijft namelijk op 99%

[ Voor 5% gewijzigd door Evolutionz op 17-09-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Evolutionz schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:45:
[...]

En..klopt het trouwens dat je batterij nooit op 100% gaat? Mijne blijft namelijk op 99%
Fring al geprobeerd?

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Evolutionz schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:45:
[...]

IM+ bevalt me wel goed.

Niet gratis, maar je kan er wel een demo (van een week) downloaden.
http://www.shapeservices....ts/details.php?product=im

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Bedankt voor de hulp! Ik ga fring even proberen, want betalen voor een appl gaat niet gebeuren :D

Wanneer wordt de startpost trouwens ge-update? Eventueel uitbreiden met een lijst met interessante programma's..zou wel zo handig zijn =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
ik kan oggplay niet installeren. iemand daar ervaringen mee? ik krijg de melding -this version is no longer supported- of iets in de richting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:50
-SWEET-HEART- schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:54:
ik kan oggplay niet installeren. iemand daar ervaringen mee? ik krijg de melding -this version is no longer supported- of iets in de richting. :)
Voor zover ik weet bestaat Oggplay niet voor UIQ3... waarschijnlijk een oudere (vorige UIQ) geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
m0ridin schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:43:
[...]

Voor zover ik weet bestaat Oggplay niet voor UIQ3... waarschijnlijk een oudere (vorige UIQ) geprobeerd?
Ja klopt, versie 1.1 voor de P990, zou dat niet moeten werken op de p1i? Want ik dacht dat ook de wat oudere software gewoon functioneren op de P1i/UIQ3...

[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 18-09-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
-SWEET-HEART- schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:07:
[...]

Ja klopt, versie 1.1 voor de P990, zou dat niet moeten werken op de p1i? Want ik dacht dat ook de wat oudere software gewoon functioneren op de P1i/UIQ3...
1.1 is geloof ik voor de P900. Dat heeft nog UIQ wat compleet anders is dan UIQ3 en dus niet te draaien op de P1i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
m0ridin schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:10:
[...]

1.1 is geloof ik voor de P900. Dat heeft nog UIQ wat compleet anders is dan UIQ3 en dus niet te draaien op de P1i.
Ok thanx, dat wist ik niet, weer wat geleerd :)

Iemand die hier een mp3 speler kan adviseren voor de P1i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Is het scherm ook beter in het zonlicht te lezen dan de M600i? De K800i die ik ook heb is supergoed te lezen in het zonlicht, de M600i alleen als je een theme met hoog contrast hebt, anders kun je het wel vergeten (geen transflective scherm).

Heeft de P1i wel een transflective scherm (dus niet afhankelijk van achtergrond verlichting?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
dawuss schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:47:
[...]

Ben je hier nog uit gekomen? Ook ik wil mbv 802.1x/LEAP verbinden, maar daarop zoeken is een ramp aangezien elk perspericht over deze telefoon spreekt van "a leap forward" :P
niet gelukt... best kut. Het zou theoretisch allemaal moeten werken zonder extra software.... maar helaas doet hij dat niet, en ik ben er niet achter waarom niet.

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik ben sinds gisteren ook de gelukkige eigenaar van deze telefoon.
Ga zo maar eens beginnen op pagina 1 om alles door te spitten.
Wat ik tot nu toe gezien heb van deze telefoon bevalt mij heel goed :)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• 2be

2be

Heb vannacht mijn gsm geladen. Rechtstreeks via het kabeltje ipv met de houder ivm de groene schijn van de houder waardoor ik niet zo goed kan slapen. Nu wilde ik een uurtje geleden iemand bellen terwijl mijn gsm gewoon rond de 95 a 99% vol was. Toen bleef mijn gsm hangen en accu verwijderen was de enige oplossing om hem wakker te krijgen. Toen ik mijn p1i weer opstarte had ik nog maar 3% accu en na 2 minuutjes viel hij uit. Heb hier op het werk helaas geen lader. Heeft iemand hier al eerder last van gehad? Vind het een beetje raar....

Verwijderd

Woei mn eerste post :-)
Maare ik zit nu al meer dan 2 weken te wachten totdat mn p1i eens leverbaar is :-(
De snelheid bij gsmeasy... welke snelheid???

maare khad nog een paar vraagjes :-)
- Welke headset zit er bij? (foto?)
- Als je een afspraak in je agenda heb staan die 'afgaat', gaat de telefoon dan automatisch op stil?
- Werkt webaroo erop?
- Kun je je email zo instellen dat ie automatisch naar mail zoekt als je verbinding hebt via ALLEEN wifi?
- Is het echt zo dat de spelletjes en de applicaties door elkaar staan in een menu?
- Kun je aan contacten een eigen foto, ringtone, spraakopdracht hangen?
- Kun je de email adressen die aan contacten zijn toegevoegd ook gelijk gebruiken in je email programma?
- Werkt gmail mobile erop?
- heeft iemand secureW2 al werkend?

euhm zijn er nog meer dingen die ik wil weten.... geloof ut niet echt....

• dawuss

dawuss

gadgeteer

SecureW2 is een open source 802.1X/EAP client voor Windows, dus dat gaat sowieso nooit werken op je Symbian draaiende P1i. Voor de rest wil je het zelfde als ik: authenticeren via 802.1x mbv EAP en toevallig staat hier net een paar posts boven dat we dat nog niet voorelkaar hebben :)

micheljansen.org

• 2be

2be

- Welke headset zit er bij? (foto?) /Kijk gewoon ff wat reviews na. zo te vinden.
- Als je een afspraak in je agenda heb staan die 'afgaat', gaat de telefoon dan automatisch op stil?
- Werkt webaroo erop? Geen idee. Volgens mij niet.
- Kun je je email zo instellen dat ie automatisch naar mail zoekt als je verbinding hebt via ALLEEN wifi? Geen idee.
- Is het echt zo dat de spelletjes en de applicaties door elkaar staan in een menu? Ja geinstalleerde applicaties en spelletjes staan door elkaar.
- Kun je aan contacten een eigen foto, ringtone, spraakopdracht hangen? Allemaal geen probleem
- Kun je de email adressen die aan contacten zijn toegevoegd ook gelijk gebruiken in je email programma? Yep
- Werkt gmail mobile erop? Geen idee
- heeft iemand secureW2 al werkend? zie vorige reactie

Volgens mij moet jij gewoon een Windows Mobile toestel nemen. Voldoet beter aan je eisen denk ik.

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Iemand info over het scherm? Zonlicht leesbaar zoals bijv een K800i? Of dezelfde (slechte) kwaliteit als de M600i (niet te lezen in fel direct zonlicht)

• 2be

2be

Wel te lezen, maar een contrast rijk theme is aan te raden. Off course niet zo goed als buiten. In de reviews die overal online staan zal het best aan bod komen.

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:53:
Woei mn eerste post :-)
maare khad nog een paar vraagjes :-)
- Welke headset zit er bij? (foto?)
Standaard headset.
Nee, je kunt alarm instellen en die gaat af op het moment dat je telefoon op normaal staat en of stil staat.
- Kun je je email zo instellen dat ie automatisch naar mail zoekt als je verbinding hebt via ALLEEN wifi?
Nee, helaas.
- Is het echt zo dat de spelletjes en de applicaties door elkaar staan in een menu?
Nee, je kunt zelf een map GAMES aanmaken en alle spellen daar naar toe plaatsen, en dat kan ook met (geinstalleerde) applicaties!
- Kun je aan contacten een eigen foto, ringtone, spraakopdracht hangen?
Ja dat is allemaal mogelijk en zelfs meer.
- Kun je de email adressen die aan contacten zijn toegevoegd ook gelijk gebruiken in je email programma?
Ja dat kun je gebruiken.
- Werkt gmail mobile erop?
Niet geprobeerd :)

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:53:
Ja dat kan (al denken anderen kennelijk van niet :P )
Je kan aangeven welk internet account hij gebruikt en die accounts kan je indelen in groups.
Als je een group maakt met alleen wifi erin dan zal ie alleen email checken als wifi werkt.
Ik gebruik dit om elk half uur m'n email te checken zodra ik wifi ontvangst heb ;)
Ook push email is mogelijk als je email provider dat ondersteunt.

Verwijderd

Nee, je kunt zelf een map GAMES aanmaken en alle spellen daar naar toe plaatsen, en dat kan ook met (geinstalleerde) applicaties!
Kijkaan, dat maakt al een net overzicht in de chaos :-)
Op preview filmpjes zie je namelijk alles door elkaar staan.

Ook ben ik blij te horen dat email alleen bij wifi mogelijk is, scheelt een hoop gedoe en/of kosten.

*nu nog wachten totdat het toestel leverbaar is |:( |:(

• Magnolia
  • Laatst online: 12-09 19:38
Is het mogelijk met de P1i filmpjes af te spelen die groter zijn dan 320x240? (icm coreplayer bijv)

Ontspan.

Verwijderd

sucht
Beste Heer/Mevrouw,

De verwachte leverdatums zijn al een aantal keren verschoven. N
Nu hebben we van Sony Ericsson te horen gekregen dat de meeste exemplaren
binnen 2 weken uitgeleverd worden.

Het duurt dus nog ca. 1 tot 2 weken.

Met vriendelijke groet,
Nu hoor ik al 3 weken achter elkaar dat het nog 2 weken gaat duren
LOL, ik ben blij dat mn huidige toestel nog goed werkt *kuch kuch*

• apNia

apNia

Is er eeeeenige manier om m'n contacts te editten op de PC?
Heb ze vanaf de SIM op m'n foon gezet en daar is een hoop spul door verloren gegaan (duh). Ik wil ze wel in Vista sync'en met m'n PC. Maar dan ben ik weer bang dat dat één grote rotzooi wordt als ie m'n Windows contacts gaat samenvoegen tot 1 grote bende. Doet ie dat? Of is er een andere manier m'n contacts te editten?

• justice strike
apNia schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:08:
Heb ze vanaf de SIM op m'n foon gezet en daar is een hoop spul door verloren gegaan (duh). Ik wil ze wel in Vista sync'en met m'n PC. Maar dan ben ik weer bang dat dat één grote rotzooi wordt als ie m'n Windows contacts gaat samenvoegen tot 1 grote bende. Doet ie dat? Of is er een andere manier m'n contacts te editten?
als je wifi hebt (of een data abbo) kun je heel gemakkelijk met zyb gsmsync mobical.net etc... syncen en je contacts daar editten. bijkoment voordeel is dat je een online backup hebt die je gewoon naar een nieuwe telefoon kunt syncen, en dat je het kunt bijwerken met een data abbo als je net een nieuw nummer krijgt.

• apNia

apNia

OK dat is een idee. Vraag me alleen af waar de catch zit voor dat bedrijf. Niks is immers gratis ;)

Verwijderd

Oh? Ik heb sinds vandaag ook KPN Surf&Mail Totaal, maar ik heb nog geen minuutje kunnen surfen, omdat ik helemaal geen verbinding meer krijg met Internet. 7(8)7 Maar ik begrijp dat jij dat nu wel kunt? d:)b Mag ik vragen wat je hebt veranderd of welke instellingen je nu hebt dan? :?

Yep, surfen lukt me nu ook (proxy uitgezet), maar 'werken mijn pop3 accounts niet meer' ... 7(8)7. Zet ik de proxy aan, dan kan ik niet meer surfen, maar wel "pop3-en" :N Heeft iemand anders ook KPN Surf & Mail Totaal, waarbij zowel surfen als pop3 werkt?

PS en CS staat overiges voor packetswitched en circuitswitched, maar verder :?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 19:50 ]

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik zit het net ook ff te testen (met zelfde Kpn abo) en bij mij werkt het idd ook op deze manier :/
Het stoorde niet omdat ik meer met wifi werk en dan doet ie gewoon alles.
Opvallend is dat de P1i na het downloaden van de Kpn instellingen geen proxy gegevens heeft, terwijl dat wel van belang is.
Lijkt me een leuke vraag voor de KS van Kpn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Even een vraagje, ik heb het gevoel dat mijn speaker (gewoon bij telefoongesprekken dus) niet helemaal perfect is. Tijdens gesprekken heb ik namelijk het idee dat hij wat kraakt of zo, volume verlagen helpt wel maar dat is niet altijd een optie.

Het is (net) niet erg genoeg om meteen garantie te gaan claimen maar het irriteert wel een beetje. Basically, hebben meerdere mensen hier last van (is het gewoon een eigenschap van het toestel) of is er gewoon echt iets mis en is het toch maar beter om garantie te gaan claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:54
Je bedoelt als hij op de luidspreker staat?
Ja dat is hier ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Yohost! schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:51:
Je bedoelt als hij op de luidspreker staat?
Ja dat is hier ook het geval.
Nee, niet als luidspreker... gewoon 'als telefoon' :P Dus niet bij hardop muziek luisteren of gesprek in speaker mode (hoewel het dan ook wel zou zijn) maar ook gewoon bij normaal telefoneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

apNia schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:08:
iemand die m'n vraag kan beantwoorden? hoe gaat de P1i met sync'en van je contacts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik zit op dit moment met een probleem, en hoop dat er een oplossing is.
Als ik namelijk van mijn oude telefoon (K750i) alle geluidsbestanden wil verplaatsen naar mijn P1i via Bluetooth, dan komen alle geluiden binnen in de 'Postvak in' als SMS.
Nu moet ik per file zeggen, dat ik ze naar een desbetreffende map wil verplaatsten.
Met 100 files snap je natuurlijk wel dat dit geen doen is.

Oftewel, mijn vraag, kan ik geluidsbestanden rechtstreeks naar een map laten gaan via Bluetooth zonder dat ze eerst als SMS binnenkomen?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Lukt het op de P1i om via Obex file transfer bestanden te versturen?

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Kixtart schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:04:
Lukt het op de P1i om via Obex file transfer bestanden te versturen?
Yups :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik beantwoorde n smsje (in het duits) bij verzenden stond er " 4 smsjes" belachelijk!! e natuurlijk omdat er weer vreemde tekens in staan á en n dakje op de a etc... (kan ze ff niet zo snel vinden op t.bord hier)
Smsje was maar 3 zinnen in totaal!
Op esato forum klagen ze er ook over,of is er e.o.a insteling die ik moet veanderen? volgens mij had ik dit ook ooit bij een van mijn nokia foons,maar weet niet meer welke en hoe ik dat oplostte.

[ Voor 28% gewijzigd door rooie60 op 21-09-2007 18:24 ]

• justice strike
rooie60 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:20:
Ik beantwoorde n smsje (in het duits) bij verzenden stond er " 4 smsjes" belachelijk!! e natuurlijk omdat er weer vreemde tekens in staan á en n dakje op de a etc... (kan ze ff niet zo snel vinden op t.bord hier)
Smsje was maar 3 zinnen in totaal!
Op esato forum klagen ze er ook over,of is er e.o.a insteling die ik moet veanderen? volgens mij had ik dit ook ooit bij een van mijn nokia foons,maar weet niet meer welke en hoe ik dat oplostte.
windows mobile foons hebben daar ook last van (apostrof ofzo) dus is niet specifiek een symbian probleem. Ik gok dat het iets met de sms standaard is.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
justice strike schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 01:02:
[...]

windows mobile foons hebben daar ook last van (apostrof ofzo) dus is niet specifiek een symbian probleem. Ik gok dat het iets met de sms standaard is.
Klopt, neemt te veel tekens in waardoor je een heel duur bericht krijgt ;)
Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste