our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
niet alleen je notes niet maar ook je bookmarks niet. Is er een site die alles synchroniseert (incluis email?)raydekok schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:34:
probeer www.zyb.com. ff wat fijner alleen synced die niet je notes. maar ach daar valt mee te leven.
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Is er mischien iemand die hem heeft, en even te download wil aanbieden? of wil mailen?
Sorry, ik zag niet dat je daarvoor moet betalen op die site.....
http://gallery.mobile9.com/f/150319/
hier issie ook te vinden
Edit:
ik heb een andere MSN cliënt geprobeerd, IM+ 3.72 heb ik nu op m'n P1i staan, en ik moet zeggen dat dit een érg fijne client is! Je kunt mensen blocken/deblocken etc, en kwa icoontjes lijkt hij ook erg op MSN. Ik vind hem veel prettiger werken dan Fring (omdat fring de toboverlichting wel eens uit wil schakelen
En, wil iemand met TomTom 6.021 het volgende eens proberen? Doe eens een routeberekening van een locatie naar een locatie. Gebruik dan die route, en zet dan je GPS ontvanger aan. Ik heb TomTom 6.020, en zodra mijn GPS ontvanger dan de fix heeft, dimt het scherm van m'n P1i en valt ie dood uit. Dan moet zelfs de batterij eruit, voordat hij weer aan wil! Ik vroeg me af of 6.021 dat ook had, want dan moet ik daar maar eens heen gaan zoeken aangezien ik update via het Plus account niet werkend krijg

[ Voor 151% gewijzigd door F-Tim op 03-09-2007 13:36 ]
Wanna play?
Verwijderd
Edit: laat maar, na een firmware-upgrade is het spontaan gaan werken...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 16:05 ]
Het belangrijkste vind ik:
- agenda (syncen het liefst met macosx, maar outlook is ook prima), en dan overzichtelijk
- volledig qwerty toetsenbord
- push email
- uiterlijk
Ik heb op het moment een e50, prima telefoon hoor, maar de agenda functie is hij eigenlijk net iets te klein voor, en hij mist natuurlijk het volledige toetsenbord, de e61i lijkt dan wel een alternatief, maar is vrij groot.
Dan blijft over de:
sony p1i
motorola q9
iphone
De iphone zal binnenkort iedereen wel hebben, maar ja hij ziet er wel mooi uit, en hij synced goet met macos, echter of dat toetsenbord een beetje goed typt weet ik nog niet. En bij de sony p1 en de q9 vind ik de interface wat onduidelijk overkomen (uit de filmpjes die ik gezien heb). Natuurlijk zal hier iedereen de p1 aanraden, maar ik was meer benieuwd naar de agenda functie (van mensen die hun p1 ook als enige agenda gebruiken).
bob ross
Wat een geweldig toestel...
Alleen wat ik me afvraag is waar kan ik verschillende software (gratis) vandaan halen, en ik bedoel geen warez, software die gratis te gebruiken is.
Uiteraard heb ik ook naar de e90 gekeken, maar zijn prijs vind ik vrij hoog (bijna 1000 euro), en daarnaast is het kwa formaat natuurlijk ook wel een bakbeest. Camera kwaliteit kan mij niet zo heel veel interesseren. De HTC hermes met uitschuifbaar toetsenbord is ook een mooi ding, echter kwa formaat ook net iets te groot vind ik persoonlijk. Ach ik denk dat ik toch gewoon op de iphone wacht, denk dat ik daar ook wel alles mee kan wat ik wil...FMS schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:32:
Een volledig qwerty toetsenbord heeft de iPhone ook niet. Maar heb je naar de E90 gekeken? Imo is dat het meest complete toestel van dit moment, als je hem kunt betalen.
offtopic:
bob ross
Edit: en ja bob ross is een echte held
[ Voor 10% gewijzigd door StephaN900 op 03-09-2007 18:33 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Hallo StephaN900,StephaN900 schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:01:
Hoe is de kalender functie op deze telefoon?
Het belangrijkste vind ik:
- agenda (syncen het liefst met macosx, maar outlook is ook prima), en dan overzichtelijk
- volledig qwerty toetsenbord
- push email
- uiterlijk
Natuurlijk zal hier iedereen de p1 aanraden, maar ik was meer benieuwd naar de agenda functie (van mensen die hun p1 ook als enige agenda gebruiken).
Ik heb mijn p1i ondermeer uitgezocht omdat ik ietwat minder tevreden was over mijn pocketpc qua bediening.
Wat ik persoonlijk erg prettig vind is dat ik de agenda ook met 1 hand kan bedienen. Je kunt kiezen tussen maand, week en dag als default. Ik heb zelf week als default, vervolgens kan ik met de scrollknop een specifieke dag kiezen waar ik dan door de uren heen kan lopen en een afspraak kan maken. Voor mij voldoet het prima.
Je kunt wel prioriteiten aan je kalenderitems hangen, en ze in je telefoon organiseren in "maps" maar dat synchroniseert helaas niet met de categorieen van outlook. Gebruik ik verder toch niet zo, dus dat maakt mij niet zoveel uit.
Het toetsenbord bevalt me prima, vooral ook omdat ik het met 1 hand op vrij hoge snelheid kan bedienen, in ieder geval sneller dan wat voor invoeroptie dan ook op mn pocketpc (fullscreen keyboard, kleinere toetsenbordjes met stylus, verschillende handschriftherkenningprogramma's). Je moet even wennen, maar dan gaat het ook vrij snel. Ook leuk is dat de p1i onthoudt welke woorden je vaker gebruikt en die voorop zet bij de suggesties wanneer je de eerste letters intypt.
Wat ik zelf wel prettig vond (en erg heeft meegeholpen bij de keuze) is dat ik in de mediamarkt uitgebreid heb kunnen spelen met een werkende p1i. Misschien een goed idee als je het zelf eens wilt proberen
Als het goed is, is die optie er met de laatste firmware update bijgekomen.dawuss schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:37:
Heeft iemand hier zelf ervaring met het syncen van de P1i mbv de iSync plugin op een Mac? Ik lees hierover nogal wat gemengde berichten en een niet-werkende Mac sync zou voor mij echt een dealbreaker zijn.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dat weet ik, maar werkt het ook? Ik lees spookverhalen over niet syncende tasks, problemen met all-day events enzovoorts. Dat soort dingen moet ik niet hebben bij een zakelijke telefoonppaddo schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:16:
[...]
Als het goed is, is die optie er met de laatste firmware update bijgekomen.
micheljansen.org
Heb nog 2 maanden de tijd voordat mijn abo is afgelopen, dus ik wacht nog even, misschien dat de iphone dan al uit is.
Anders zal het waarschijnlijk deze worden of de e61i.
Thanx
Waar kan ik deze downloaden?F-Tim schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:08:
http://www.iphonethemeform600i.co.uk/
Sorry, ik zag niet dat je daarvoor moet betalen op die site.....
http://gallery.mobile9.com/f/150319/
hier issie ook te vinden
Edit:
ik heb een andere MSN cliënt geprobeerd, IM+ 3.72 heb ik nu op m'n P1i staan, en ik moet zeggen dat dit een érg fijne client is! Je kunt mensen blocken/deblocken etc, en kwa icoontjes lijkt hij ook erg op MSN. Ik vind hem veel prettiger werken dan Fring (omdat fring de toboverlichting wel eens uit wil schakelen) In mijn mening is hij ook iets prettiger dan AgileMessenger, omdat je een popup lijst kunt opvragen met alle open dialogen, terwijl je bij Agile naar het juiste tabblad moet scrollen. Ik kan hem in ieder geval zeer veel mensen aanbevelen! (En... wat ook prettig is, je kunt bestanden ermee verzenden, dus je kunt bv een foto maken met je camera, en die meteen via IM+ doorsturen naar je contactpersoon op msn!)
En, wil iemand met TomTom 6.021 het volgende eens proberen? Doe eens een routeberekening van een locatie naar een locatie. Gebruik dan die route, en zet dan je GPS ontvanger aan. Ik heb TomTom 6.020, en zodra mijn GPS ontvanger dan de fix heeft, dimt het scherm van m'n P1i en valt ie dood uit. Dan moet zelfs de batterij eruit, voordat hij weer aan wil! Ik vroeg me af of 6.021 dat ook had, want dan moet ik daar maar eens heen gaan zoeken aangezien ik update via het Plus account niet werkend krijg
Werkt prima, dit heb ik diverse keren al gedaan. (met versie 6.0.21 wel te verstaan)F-Tim schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:08:
Is dit dan nog niemand gelukt?2be schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:38:
Heeft iemand een idee hoe je hotmail instelt op je p1i? Dit kon wel op mijn Windows (off course) Mobile Device, maar is me op mijn p1i nog niet gelukt.
google google google-SWEET-HEART- schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:20:
Kan iemand mij vertellen wat precies de doosinhoud is? Zit er ook een cord bij?
Thanx
Thanx, ik had al gezocht maar dan in het nederlands!
Wou graag weten of er een cord bij in zat, blijkt dus toch niet zo te zijn, jammer eigenlijk maar voor de rest top content
Voor de mensen die deze toestel willen aanschaffen:
Ik heb mijn T-Mobile Flex 30 abbo verlengt (voor maar 1 jaar) bij The Phonehouse, toestel kostte 224,95 euro. Heb een Nokia 3310 ingeleverd en mocht toestel meenemen voor 175 euro. Meest voordeligste is op dit moment The Phonehouse (na aftrek van korting).
Succes!
[ Voor 44% gewijzigd door EN-IS op 04-09-2007 13:56 ]
Hoe voelt dit toestel aan in je broekzak?
Is het groot en lomp of is het te doen? Moet je dan iets speciaals installeren om je touchscreen te locken of maakt dit niet uit?
Mijn keuze is:
-P1i
-HTC Touch
-Samsung I600 /i620
- HTC p4530
-HTC p3600
maar denk dat dit nog het gemakkelijkste toestel is om mee te bellen...
Eigenlijk vooral tussen de 3600 en de p1i
[ Voor 8% gewijzigd door Destn op 04-09-2007 13:51 ]
Wat me meteen opviel, was dat het dunner aanvoelt in me broekzak (vergeleken met mijn K800i). Voor de rest is het niet echt lomp, 't is een redelijk dun toestelDestn schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:22:
Vraagje...
Hoe voelt dit toestel aan in je broekzak?
Is het groot en lomp of is het te doen? Moet je dan iets speciaals installeren om je touchscreen te locken of maakt dit niet uit?
Mijn keuze is:
-P1i
-HTC Touch
-Samsung I600 /i620
- HTC p4530
-HTC p3600
maar denk dat dit nog het gemakkelijkste toestel is om mee te bellen...
Eigenlijk vooral tussen de 3600 en de p1i
Verwijderd
Tweedehands aangekocht.. De verkoper zei dat hij een volwaardig klavier gewoon was.. Een KOOPJE zou ik zo zeggen
Mijn eerste ervaringen met het toestel zijn zeer positief. Hiervoor had ik de Nokia N72..
Man, is dit een wereld van verschil! De P1i heeft zoveel meer handige functies en is nog steeds tien keer zo snel als de N72 die ook op een Symbian OS gebaseerd is. De batterij gaat ook nog eens twee keer zo lang mee.
Ervaring met de camera is ook positief. Geen flits die even zacht oplicht zoals sommigen hier vernoemden, maar bij mij zijn dit 2 hele felle lampjes die heel veel licht produceren. Even vermelden dat ik wel de azerty-versie heb die hier in België wordt verkocht. (In Nederland is dit qwerty toch?)
Naast snelheid en goede camera, is de wi-fi functionaliteit echt schitterend. Mijn e-mail accounts werken allemaal met mijn router. Surfen gaat echt zonder haperen.
De Opera Mini 4 beta browser is wel mooier dan de standaard browser, maar werkt ng helemaal niet goed. Hij stuurt me naar de verkeerde paginas als ik op een URL druk. De standaard webbrowser werkt daarentegen feilloos.
Het touchscreen is een groot pluspunt. Het navigeren werkt makkelijk en intuïtief. Reactie van het scherm is perfect. Enig nadeel is dat opnemen en inhaken van een gesprek via het touchscreen moet gebeuren. Wordt nogal snel eens opgenomen terwijl de gsm nog in de broekzak zit..
Verdere ervaringen volgen nog
De ene heeft WM de andere Symbian, zijn daar pro's en cons van?
ma | do
------------
di | vr
------------
wo | za/zo
is de indeling
ma | di
-------------
wo | do
-------------
vr | za/zo
Erg verwarrend vind ik. Is het al iemand gelukt dit aan te passen?
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Ik heb vandaag de bleutooth headset hbh-ds 980 gekocht, zeer kort gebruikt, kan nog niet veel zeggen over het batterijgebruik.kipfel schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:38:
Iemand hier die de P1i met een stereo bluetooth headset gebruikt? Hoelang gaat de batterij dan nog mee?
Zal het voor je testen en laten weten...
Bedankt, zit nog behoorlijk te twijfelen tussen bluetooth en een gewone.-SWEET-HEART- schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:11:
[...]
Ik heb vandaag de bleutooth headset hbh-ds 980 gekocht, zeer kort gebruikt, kan nog niet veel zeggen over het batterijgebruik.
Zal het voor je testen en laten weten...
Bluetooth heeft 2 nadelen: batterij gebruik, en geen FM.
Wij willen hier 3 stuks kopen, liefst een nokia e90 maar die is helaas niet meer leverbaar en god weet hoe lang de v2 op zich laat wachten. Een optie is dan de e61i maar persoonlijk vind ik die te breed.
De sony p1i was mijn eerste optie voordat ik naar de nokia's ben gaan kijken. (altijd SE freak geweest).
Maar vermits de p1i een grote variant is op de m600 heb ik serieus mijn twijfels. Zeker omdat toenstraks een verkoper in de winkel ons gewoon geen 3 stuks wou verkopen omdat hij zoveel problemen met de vorige modellen heeft gehad. Mja, dan begin je wel eens te twijfelen.
We willen het vooral voor mobiel internet en push mail gebruiken.
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Verwijderd
De touchscreen gaat standaard automatisch op screenlock na een aantal seconden. Je kunt het ook uitzetten meen ik, of de tijdsspanne aanpassen maar ik vind het wel handig zo. Verkleint de kans op een telefoon die per ongeluk in je broekzak gaat bellen enzoDestn schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:22:
Is het groot en lomp of is het te doen? Moet je dan iets speciaals installeren om je touchscreen te locken of maakt dit niet uit
Verwijderd
Ik heb hem bij gsm-shop.nl , orange 30 voor 2 jaar, 89,- .-SWEET-HEART- schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 11:12:
Ik heb mijn T-Mobile Flex 30 abbo verlengt (voor maar 1 jaar) bij The Phonehouse, toestel kostte 224,95 euro. Heb een Nokia 3310 ingeleverd en mocht toestel meenemen voor 175 euro. Meest voordeligste is op dit moment The Phonehouse (na aftrek van korting).
Is bijna de helft goedkoper.
Verwijderd
Ik heb hiervoor een qtek2020 gehad met windows mobile 2003. (van de fabrikant van htc, meen ik)Destn schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:40:
Zit nu vooral te twijfelen tussen de p3600 en de P1i
De ene heeft WM de andere Symbian, zijn daar pro's en cons van?
Een groot verschil is dat er voor de windows versie heel veel software te vinden is.
Echt enorm veel. Helaas kwam ik er in de praktijk achter dat mijn telefoon stijf stond van de geavanceerde software, maar dat ik er veel meer aan zou hebben wanneer ik snel en makkelijk (het liefst zonder stylus) afspraken, taken, herinneringen etc. kon toevoegen.
Verder kon ik echt niet zonder een backup programma dat elke nacht een backup maakte naar mijn geheugenkaart. Mijn telefoon crashte ongeveer elke 2 a 3 maanden (wellicht door alle software erop) en dan ben je dus a-l-l-e-s kwijt als je geen backup hebt. (goed, niet alles, je hebt hem ws met je computer gesynchroniseerd, maar alle wijzigingen van die dag toch op zn minst, en je moet wachten tot je weer thuis bent. Niet echt leuk dus).
De p1i is vooral bijzonder handig te bedienen, ook met 1 hand en zonder stylus. En het gemis aan software vind ik in de praktijk niet erg, alles wat ik nodig heb zit erop...
Ja het is wel goedkoper, maar je zit er dan ook 2 jaar aan vast. Ik heb het maar 1 jaar verlengt, en 1 jaar vind ik toch redelijk lang, heb nooit een 2 jarig abbo (zit je gewoonweg te lang aan vast!)...Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:51:
[...]
Ik heb hem bij gsm-shop.nl , orange 30 voor 2 jaar, 89,- .
Is bijna de helft goedkoper.
Oops, ik heb daar helemaal niet aan gedacht, geen FM Radio, shitkipfel schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:51:
[...]
Bedankt, zit nog behoorlijk te twijfelen tussen bluetooth en een gewone.
Bluetooth heeft 2 nadelen: batterij gebruik, en geen FM.
Maar ik moet wel zeggen, de Sony-Ericsson HBH-DS980 Bluetooth Headset heeft geweldig geluid, ongelooflijk goed (heb em effe 10 minuten gebruikt om naar muziek te luisteren)
Ik zelf heb geen iPod of een ander MP3 speler om het mee te vergelijken maar dit is tot nu toe het beste geluid wat ik tot nu toe in me leven heb gehoord.
[ Voor 44% gewijzigd door EN-IS op 04-09-2007 19:11 ]
Welke is 'deze' in dit geval?
Bij het thema staan 2 mogelijke manieren, zowel via Wap als via PC.
IM+ is te koop op www.shapeservices.com, je kunt er ook een demo van 1 week downloaden.
En TomTom is te koop in de winkels.... al dan niet met GPS ontvanger.
Gegarandeerd dat sommige dingen ook 'elders' te vinden zijn, maar die mogen hier niet besproken worden.
@Dominion99, wordt tijd dat ik dan ergens een update kan vinden naar 6.0.21 en kijken of het probleem daarmee weg is. Als je het weet is het 'ok', maar irritant kan het soms wel zijn
Wanna play?
Up * Down Down * Down *
Up&Down via het wieltje aan de zijkant.
Thx, ben daarnet na mijn werk nog even via smartphoneshop.be gereden en ben naar buiten gelopen met een P1iVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:58:
[...]
Ik heb hiervoor een qtek2020 gehad met windows mobile 2003. (van de fabrikant van htc, meen ik)
Een groot verschil is dat er voor de windows versie heel veel software te vinden is.
Echt enorm veel. Helaas kwam ik er in de praktijk achter dat mijn telefoon stijf stond van de geavanceerde software, maar dat ik er veel meer aan zou hebben wanneer ik snel en makkelijk (het liefst zonder stylus) afspraken, taken, herinneringen etc. kon toevoegen.
Verder kon ik echt niet zonder een backup programma dat elke nacht een backup maakte naar mijn geheugenkaart. Mijn telefoon crashte ongeveer elke 2 a 3 maanden (wellicht door alle software erop) en dan ben je dus a-l-l-e-s kwijt als je geen backup hebt. (goed, niet alles, je hebt hem ws met je computer gesynchroniseerd, maar alle wijzigingen van die dag toch op zn minst, en je moet wachten tot je weer thuis bent. Niet echt leuk dus).
De p1i is vooral bijzonder handig te bedienen, ook met 1 hand en zonder stylus. En het gemis aan software vind ik in de praktijk niet erg, alles wat ik nodig heb zit erop...
Verwijderd
Bij mij (WinXP, IE7) werkt de link gewoon, dus best raar dat de p1i er niks mee kan, toch?HKS-Skyline schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:33:
[...]
ik wil best ff kijken of ik via wifi kan streamen, dat zou moeten lukken denk ik, maar de link werkt nie.
Beter idee: op novatv.nl kun je herhalingen van NOVA in wmv-formaatstreamen. Zou je dat eens willen proberen? Thnx alvast!
Het werkt niet, youtube werkt ook niet..Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:32:
[...]
Bij mij (WinXP, IE7) werkt de link gewoon, dus best raar dat de p1i er niks mee kan, toch?
Beter idee: op novatv.nl kun je herhalingen van NOVA in wmv-formaatstreamen. Zou je dat eens willen proberen? Thnx alvast!
Wanna play?
Verwijderd
Ook staat er op het tweede tabblad nu bijna overal (th) achter: adres (th), postcode (th), plaats (th), terwijl dit eerst niet was. Weet iemand of het mogelijk is om dit aan te passen?
Alvast bedankt voor eventuele suggesties.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 17:28:
Volgens de specs zou de P1i wma en wmv-bestanden ondersteunen. Zou iemand eens willen uitproberen of je ook wma-audio en/of wmv-video kunt streamen? Er zijn hier al wel eerder vragen over geweest, maar zonder antwoorden.
Je kunt bijv. hier (als preview) bij de online muziekdienst van planet.nl wma-bestanden streamen
Bij mij zegt het linkje:Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:32:
[...]
Bij mij (WinXP, IE7) werkt de link gewoon, dus best raar dat de p1i er niks mee kan, toch?
Platform
De minimale software die je nodig hebt is; Microsoft Windows 98 Second Edition, Windows 2000, Windows Millennium Edition, Windows XP Home Edition, Windows XP Professional of Windows Vista. Planet Music werkt niet samen met Apple Mac, Linux, Windows-95 en Windows-NT
...en...
Om gebruik te kunnen maken van Planet Music heb je minimaal Internet Explorer versie 5.1 nodig.
Ligt er natuurlijk aan dat in linux&firefox gebruik, maar het lijkt er dus meer op dat de site nogal beperkt is in zijn mogelijkheden dan dat het aan de p1i ligt (tenzij je natuurlijk vindt dat de p1i winxp en IE zou moeten draaien
Verwijderd
"verzoek machtiging MIDlet. een MIDlet in de niet vertrouwde MIDlet-suite Opera mini 4 beta probeert om verbinding met internet te maken. Toestaan? "
Als ik dan "ja, deze sessie" kies, heb ik daar voor die sessie geen last van. Maar het komt steeds terug.
Ik heb al geprobeerd om in config.scherm->beveiliging->MIDLet-machtigingen Opera4 te selecteren en vervolgens gebruikersmachtigingen op "internettoegang" te zetten &interactiemodus op "deze sessie".
Maar het typische is dat , hoewel ik op "opslaan" druk, wanneer ik opnieuw kijk, de instellingen weer op gebruikersmachtigingen :"automatisch opstarten" staat.
En ik bovenal weer de vraag krijg op Opera wel het internet op mag.
Iemand een oplossing?
allereest heb ik hem bij Klikklikklikvandaan , relax web 150 euro met bijbetaling 65 euro).
Vrijdag gehaald van postkantoor, meteen pielen. Hiervoor een K750i gehad en dit is mijn eerste smartphone dus ik moest erg wennen aan symbian! Het reageert iets trager dan "normaal" maar sinds het weekend ben ik daar helemaal aan gewend. En als je de applicatie voor de 2de keer opent gaat het uiteraard een stuk sneller. Wel heb ik een trial van het programma Tweak Peaks erop staan, ik zal het verschil dus wel merken als deze verlopen is ... (zie nergens staan wanneer deze verloopt).
Goed, mijn eerste smartphone dus. Dus ga deze ook wat zakelijker gebruiker (lees in de vorm van afspraken, adressen, etc invoeren). Viel me, net zoals een andere poster dat als je een afspraak oid erin hebt gezet dat dit alleen kenbaar (in maand-vorm) wordt door een minuskuul puntje. Misschien dat ik nog even moet vogelen hiermee.
Verder na een tip swiss manager erop gezet (freeware versie). Werkt stukken beter dan taakbeheer, want met swiss manager kan je echt alle secundaire applicaties killen.
Touchscreen, scroll etc helemaal gewend. Super!
Verder nog niet zoveel tijd gehad om alles te onderzoeken maar ik kom steeds meer handigheidjes tegen.
Verder geprobeerd TomTom erop te zetten, alleen dat is het enige wat niet lukt. Als ik deze installeer geeft hij aan dat deze niet herkend kan worden , of ik zeker weet of ik door wil gaan. Is dan eenmaal de applicatie geinstalleerd dan komt uiteindelijk de foumelding "applicatie kan niet worden geinstalleerd" . Kan iemand mij hierover PMmen bij wie het wel gelukt is ?
WiFi -> lukt niet in 1 keer, moest wel in m'n router de beveiliging veranderen maar daarna werkte het als een tiet!
Verder vind ik hem persoonlijk niet te groot. Tuurlijk is hij groter dan de K750 maar ik was er meteen aan gewend. A big plus omdat hij wel dunner is. Ligt lekker in de hand, goeie materialen en voelt niet goedkoop en plastic aan. Kortom een zeer tevreden gebruiker.
PS Als iemand mij over TomTom wil Dm-en...
Verwijderd
Mag ik vragen waar je hem voor dat bedrag hebt kunnen bestellen?2be schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 11:46:
Heb nieuw abbo 1jr 35 euro vodafone + internet blok= 100 euro betalen.
is mooie aanbieding volgens mij!
(geen branded versie?)
Fly or Die
Je kunt met TomTom ook routeplannen en dergelijke... dus ook zonder gps receiver is het niet nutteloos maar met is het natuurlijk wel veel nuttiger maar wie zegt dat ie dat niet heeft of wil aanschaffen.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:19:
Wat wil je met tom tom op zo'n apparaat, dan moet je wel een externe gps receiver hebben anders is het ook vrij nutteloos.
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
Ik heb hem bij belcompany gehaald. Inet blok kost 9,50 per maand en levert vette korting van 110 euro op (ja ook bij 1 jaar) bleef er 99,- euro toestel prijs over. Is gewoon normale toestel simlockvrij. Bel nu nog met mijn oude t-mobile abbo.N-E-R-D schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:19:
[...]
Mag ik vragen waar je hem voor dat bedrag hebt kunnen bestellen?
(geen branded versie?)
tja als ik de mogelijkheid heb om TomTom te installeren en te gebruiken dan wil ik dat uiteraard benutten. Anders had ik wel een ander telefoontje gekocht. En het lijkt mij logisch dat ik dan een externe gps ga aanschaffen. Kan van een collega 1tje ff lenen en testen dus vandaar mijn vraag.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:19:
Wat wil je met tom tom op zo'n apparaat, dan moet je wel een externe gps receiver hebben anders is het ook vrij nutteloos.
Als je het hele topic had gelezen, had je mijn post al een hele tijd terug gezien, en dan had je ook gezien dat het bij Belcompany wasN-E-R-D schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:19:
[...]
Mag ik vragen waar je hem voor dat bedrag hebt kunnen bestellen?
(geen branded versie?)
@2be... weet je zeker dat de toestelkorting geen 120€ was? Dat was bij mij nl. zo. Zonder inet blox was het toestel 219,95, en met 99,95
@SeeS... mensen die je eventueel willen DM-en kunnen dit niet omdat je DM uit hebt staan
[ Voor 21% gewijzigd door F-Tim op 05-09-2007 11:48 ]
Wanna play?
F-Tim schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:42:
[...]
@SeeS... mensen die je eventueel willen DM-en kunnen dit niet omdat je DM uit hebt staan

edit: laat maar, heb het net ff getest met receiver van collega en werkt perfect. Het bleek dat ik niet de UIQ versie had ...
Nu nog 2 gig kaartje en receiver halen
edit 2: voor de TomTom gebruikers: welke receiver gebruiken jullie ? Las al die van Nav4all. Maar ben ff benieuwd naar andere merken die goed overweg kunnen met de P1i.
[ Voor 39% gewijzigd door SeeS op 05-09-2007 13:17 ]
Edit: Ik krijg net de tip van Ginz dat dat blijkbaar alleen maar kan via de Sony Ericsson PC Suite for Smartphones (te downloaden via de SE site).
[ Voor 24% gewijzigd door robertwebbe op 05-09-2007 12:18 ]
Ja kan kloppen, is alweer een weekje geleden........F-Tim schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:42:
[...]
@2be... weet je zeker dat de toestelkorting geen 120€ was? Dat was bij mij nl. zo. Zonder inet blox was het toestel 219,95, en met 99,95
Verwijderd
Verwijderd
Ook kan ik mezelf niet verbinden met mijn gmail account, heb alles ingesteld bij emailaccount wat ik moet. Maar wat moet er nog meer veranderd worden dan?
Bij de Belcompany is hij btw voor 30 euro met een Orange Music abbo
[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 19:23 ]
Ik gebruik de Freedom Mini Keychain Bluetooth GPS ontvanger, en deze werkt zonder problemen. Pairen en TomTom starten.
@Mozeskriebel:
Bedoel je toetsen om het verwijderen op te roepen, of toetsen die Ja en Annuleren dan gebruiken? Als ik nl. bv een contact probeer te verwijderen kan ik dit prima bevestigen met de JogDial, en annuleren met de Back toets.
@YcProductions:
Heb je in je GMail account wel ingesteld dat je het wil benaderen buiten de website? Bij accounts is dit nl. een instelling.
Wanna play?
Je telefoon gaat zeker een dag mee (als het niet meer is) en je headset zal als eerste uitvallen (ik schat zo'n 4~5 uur muziek? dan valt de headset uit)
verder is het handig omdat er play forw/back en volume knoppen op zitten alsmede een hangup/dial knop.
je hoeft je telefoon dus niet eens meer uit je zak te halen (zelfs niet om je applicatie te starten want ook dat gebeurt automatisch als je op play drukt)
praktische zaken. ik ben opzoek naar een manier om securew2 te gebruiken op de mobiel of in iedergeval wep icm eap-ttls (802.1X/EAP) te gebruiken. Aangezien we hier op de campus internet hebben. de telefoon ondersteund 802.1X/EAP maar alleen icm wpa (of ik moet iets over het hoofd zien) heeft iemand hier ervaring mee?
verder is het wel jammer dat er niet standaard een sipclient op zit. Dit moet zeker wel te combineren zijn met de software. Fring werkt ect klote, crasht bij elk telefoontje dat je pleegt. Iskoot moet ik nog proberen maarik heb er geen goede hoop op.
[ Voor 14% gewijzigd door justice strike op 06-09-2007 12:06 ]
Mobiel TV van Orange gaat je niet lukken. Bij Orange krijg je alleen toegang tot het portaal als je toestel door hun "goedgekeurd" is. Dat heeft helemaal niets te maken met technische geschiktheid maar met hoe zij de belevenis ervaren.Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:41:
Weet iemand misschien hoe ik hiermee tv kan kijken? Heb hem net gehaald met een Orange Music abbo, maar ik kan nergens vinden hoe ik dit kan instellen.
Ook kan ik mezelf niet verbinden met mijn gmail account, heb alles ingesteld bij emailaccount wat ik moet. Maar wat moet er nog meer veranderd worden dan?
Bij de Belcompany is hij btw voor 30 euro met een Orange Music abbo
Onderstaand de lijst van Orange:
Hoe kan ik TV kijken op mijn mobiele telefoon?
Op de onderstaande UMTS telefoons kan je televisie kijken als je een 3G SIM-kaart hebt en UMTS dekking. Een 3G SIM-kaart word standaard geleverd bij alle telefoons in de Orange online shop. Mocht je al een 2G-SIM-kaart hebben dan kan je deze gratis in de winkels omruilen voor een 3G-SIM-kaart. Klik hieronder op jouw mobiele telefoon en volg de aanwijzingen voor de juiste instellingen.
Nokia E61
Nokia E65
Nokia N70
Nokia N73
Nokia N91
Nokia N95
Nokia 6233
Nokia 6280
Sony Ericcson K800i
Sony Ericcson K610i
Sony Ericcson W850i
Sony Ericcson Z610i
Maar ook al zou je het wel kunnen, verwacht er niet te veel van. In de Orange shops kun je het zelf zien. Met een UMTS bandbreedte krijg je een heel klein venster te zien, enorm veel compressie en zeer regelmatig staat het beeld even stil om te bufferen. Beelden met snelle bewegingen zoals voetbal of tennis heb je niets aan, je zult geen bal zien bewegen, tenzij die stil staat. Zappen is overigens ook een drama, je moet iedere keer terug naar de TV portal om een ander kanaal te kiezen i.p.v. dat je gewoon op Next drukt ofzo.
Het TV kijken begint pas echt met DVH-H dat KPN nu aan het uitrollen is. Ik heb ook al een toestel mogen testen met DVB-T ingebouwd maar dat is het ook gewoon nog niet. Je kunt dan alleen de free to air kanalen bekijken (NED1,2,3 eren regionale omroep), het verbruikt enorm veel energie en je moet nog een flinke antenne gebruiken. Het toestel dat ik testte had een telescoop antenne en de grap is dat de gebruike polarisatie in Nederland meestal net omgekeerd is. Dat betekende dus dat als je het toestel rechtop hield (antenne recht omhoog) dat je dan wel beeld had (maar niet kon kijken omdat het in landscape op de display werd weergegeven) en als je het toestel draaide dat de ontvangst te slecht was.
Uiteindelijk wil je al dat "gedoe" toch niet? Je wilt gewoon geen uitstekende antennes maar gewoon anzetten, snel en makkelijk kunnen zappen en een goed beeldvullend beeld zonder stotteringen? Dat zal pas gaan beginnen met DVB-H dat KPN nu aan het bouwen is. Vermoedelijk zal in december de commercieële launch zijn en zal het nog maar beperkt beschikbaar zijn. De andere netwerken kunnen hier ook gebrui van maken, KPN biedt het ook als wholsale aan aan andere aanbieders.
[ Voor 38% gewijzigd door robertwebbe op 06-09-2007 12:28 ]
Verwijderd
ik hem mijn P1i net maar heb het nog niet uitgevonden
Verwijderd
Ja, dat bedoel ik inderdaad, al had ik Ja en Annuleren geschreven en dat moet natuurlijk Verwijderen Ja/Nee zijn. Alleen gebeurt er bij mij niks als ik dan op de JogDial of Back toets druk.F-Tim schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:11:
@Mozeskriebel:
Bedoel je toetsen om het verwijderen op te roepen, of toetsen die Ja en Annuleren dan gebruiken? Als ik nl. bv een contact probeer te verwijderen kan ik dit prima bevestigen met de JogDial, en annuleren met de Back toets.

Ik heb laatst een nieuwe firmware (flashupdate?) op geïnstalleerd en toen waren ook de icoontjes van Opera ineens veranderd.
Heb het voor je uitvoerig getest en vooral naar muziek zitten luisteren, batterij gaat zo'n dag of twee/drie mee (intensief gebruik: elke dag een uur of twee/drie gebruikt). Denk dat het met normaal gebruik (bellen en gesprekken ontvangen) wat langer zal zijn...kipfel schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:38:
Iemand hier die de P1i met een stereo bluetooth headset gebruikt? Hoelang gaat de batterij dan nog mee?
Waarom heb je de DS980 niet gehaald, dat is de opvolger, en ook iets beter... Ik heb de DS980 voor 99euro bij The PhoneHouse gehaald, en de DS970 is ongeveer 90euro, dus scheelt niet veel.justice strike schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:04:
ik heb een ds970 bluetooth stereo headset. en ik kan je vertellen dat het echt heerlijk is om zoiets te hebben.
BTW: hoe lang gaat jullie batterij mee, gemiddeld? Met wat muziek luisteren (max half uur), bellen, smsen, enzv. gaat het bij mij maar 1 dag mee, is dat niet een beetje kort? SE kennende zou het meer moeten zijn.
[ Voor 50% gewijzigd door EN-IS op 06-09-2007 23:56 ]
en verder nog mensen leuke software voor de P1i?
Fly or Die
Die is voor andere Symbian versie. Je moet de versie voor UIQ3 hebben.N-E-R-D schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 08:56:
Welke versie van TomTom hebben jullie draaien? Ik had nog een TomTom voor mijn Nokia N73 maar die werkt helaas niet op mijn P1i, of hebben jullie eerst moeten update?
en verder nog mensen leuke software voor de P1i?
Verwijderd
Aan je rekening...Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:24:
Ok, dat wordt dus geen TV kijken. Dan nog 1 vraagje. Hoe moet je hem instellen voor internet (gratis) via Orange. Ik heb dat Music abbo, maar hoe weet ik zeker dat ik daarmee gratis het internet op ben?
Weet iemand trouwens of je op deze telefoon profielen kan instellen. Kan ze nergens vinden... en de handleiding niet bij de hand. Heb nu alleen stil of wel geluid. Maar niet bijvoorbeeld voor op het werk een gedempte geluidstoon. een harde voor buiten. enz.
Beetje off-topic vraagje. DM mag uiteraard ook maar wat is je ervaring met de DS980 icm de SE telefoon? Ik zit er over na te denken deze ook te gaan gebruiken met mijn SE? Hij ziet er wel mooi uit-SWEET-HEART- schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:48:
Waarom heb je de DS980 niet gehaald, dat is de opvolger, en ook iets beter... Ik heb de DS980 voor 99euro bij The PhoneHouse gehaald, en de DS970 is ongeveer 90euro, dus scheelt niet veel.
BTW: hoe lang gaat jullie batterij mee, gemiddeld? Met wat muziek luisteren (max half uur), bellen, smsen, enzv. gaat het bij mij maar 1 dag mee, is dat niet een beetje kort? SE kennende zou het meer moeten zijn.
De P1i ondersteund helaas geen profielen! Dus je zult het denk ik elke keer zelf moeten aanpassen met de hand...2be schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:32:
[...]
Aan je rekening...![]()
Weet iemand trouwens of je op deze telefoon profielen kan instellen. Kan ze nergens vinden... en de handleiding niet bij de hand. Heb nu alleen stil of wel geluid. Maar niet bijvoorbeeld voor op het werk een gedempte geluidstoon. een harde voor buiten. enz.
Wanna play?
Hij is fijn in gebruik, ik ben er heel tevreden over, en gebruik het vooral om naar muziek te luisteren. Als ik ga bellen haal ik liever de P1i tevoorschijnBbfreak schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:07:
[...]
Beetje off-topic vraagje. DM mag uiteraard ook maar wat is je ervaring met de DS980 icm de SE telefoon? Ik zit er over na te denken deze ook te gaan gebruiken met mijn SE? Hij ziet er wel mooi uit
De DS980 heeft een duidelijke scherm (onder zonlicht iets minder duidelijk maar niet super storend), je kunt ook met het menu knop je contacten op het scherm tevoorschijn krijgen en zodanig kun je door je contacten scrollen en selecteren om die contact te bellen. Je kunt ook met hetzelfde menu knop je laatste gesprekken tevoorschijn halen en je kunt er muziek bestanden mee selecteren. Het is een super headset (vooral geluids kwaliteit is uitmuntend) en batterijduur is voor de rest ook prima
//EDIT
Ik heb nog wel een Sony Ericsson HPM-82 Headset te koop, nieuw in verpakking (niet open geweest)
[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 07-09-2007 19:42 ]
Verwijderd
Je kunt bij internetaccounts groepen aanmaken.Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:24:
Ok, dat wordt dus geen TV kijken. Dan nog 1 vraagje. Hoe moet je hem instellen voor internet (gratis) via Orange. Ik heb dat Music abbo, maar hoe weet ik zeker dat ik daarmee gratis het internet op ben?
Vervolgens kun je, ik meen via " meer" bij de groepen, instellen dat hij vraagt welke groep hij moet gebruiken.
Wanneer je dan 1 groep aanmaakt met enkel orange-world dan kun je, wanneer hij internet opgaat voor die groep kiezen zodat je zeker weet dat hij enkel orange wordl gebruikt.
Ik begreep echter wel dat orange world onbeperkt is voor de startpagina, de orange portal. Daar kun je wel redelijk wat mee, bijvoorbeeld ook emailen en het weer bekijken, maar zodra je het "echte" internet opgaat heb je maximaal 25 mb te gebruiken...
edit: net ontdekt dat het gratis is om contact te maken via internet APN=wap. Kun je gewoon mee surfen, behalve downloaden van bestanden en emailen en sommige pagina's. Contact maken via internet APN=internet gaat van je 25 mb. lees het orange online topic: Het Orange Online discussie topic
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 22:15 ]
Verwijderd
Nu ben ik alleen nog maar op zoek naar een Iphone thema voor de P1, andere thema's en leuke spelletjes. Waar kan ik deze vinden ?
Verwijderd
reageert heb dus al 2 keer de batterij eruit gehaald om de p1i daarna weer op
te starten, heeft iemand dit ook meegemaakt?
Verwijderd
voor fotograven moet je gewoon je digitale camera pakken, voor internetten gewoon je pc en voor
navigatie je vetrouwde tomtom one en tenslotte heb nog niet meegemaakt dat een mobiel beter
belt dan een Nokia! maar verder een leuk speledingetje om mee te spelen maar niet om mee
te werken.
Sja, die passen niet allemaal in mijn broekzakVerwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:01:
na een maand de p1i te gebruiken kom ik tot de slot som, gewoon een te gekke gadget, maar
voor fotograven moet je gewoon je digitale camera pakken, voor internetten gewoon je pc en voor
navigatie je vetrouwde tomtom one en tenslotte heb nog niet meegemaakt dat een mobiel beter
belt dan een Nokia! maar verder een leuk speledingetje om mee te spelen maar niet om mee
te werken.
Maar goed, de grote vraag blijft: wegen de nadelen op tegen de voordelen? Met andere woorden: Is de meerwaarde van het hebben van die functionaliteit in één apparaat groot genoeg om de nadelen van "ontbrekende" functionaliteit te compenseren?
micheljansen.org
Verwijderd
Yep, 2 keer, alles bij elkaar nog niet zo vaak als met mijn vorige (K600i), maar het blijft hinderlijkVerwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:48:
Het is me al een paar keer gebeurd dat mijn p1i bevroren was, dus maw niet meer
reageert heb dus al 2 keer de batterij eruit gehaald om de p1i daarna weer op
te starten, heeft iemand dit ook meegemaakt?

Verwijderd
Hier kan je een paar thema's vinden en verder kan je bij Google zoeken op "free M600i themes" (zonder de quotes), "free uiq3 themes" of "free p1i themes".Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:57:
Bedankt!
Nu ben ik alleen nog maar op zoek naar een Iphone thema voor de P1, andere thema's en leuke spelletjes. Waar kan ik deze vinden ?
Het Iphone theme voor de P990i kan je hier vinden, maar let op: het kan zijn dat het op de P1i niet goed wordt weergegeven of dat je het eerst compatible moet maken d.m.v. de Sony Ericsson Themes Creator 3.17, die hier kan vinden.
Spelletjes kan je vinden door bij Google bijvoorbeeld te zoeken op "uiq3 games", al variëren ze wel van gratis tot een eurootje of 40....
Greetz!

Verwijderd
Ik heb een iphone thema gevonden door te zoeken op m600 en iphone theme.Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:57:
Bedankt!
w950 werkt geloof ik ook op de p1i. Ik vind het nu zo snel niet meer. Het thema heette "iphony" en het was gratis. van deviantart.com heb ik de icons.
Verwijderd
Ik ben wel tevreden over de foto-functie. Gisterochtend was mijn batterij 34%, heb de hele dag door fotos en filmpjes gemaakt. Naast dat ik het verrassend vind dat dat de hele dag kan met zo weinig batterij, vind ik de kwaliteit prima.Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:01:
na een maand de p1i te gebruiken kom ik tot de slot som, gewoon een te gekke gadget, maar
te werken.
En natuurlijk is het geen vervangen van internetten met je pc, maar ik vind het (zeker met opera 4 beta) uitermate handig om even wat te zoeken of door te lezen.
Ik had er met mijn Qtek2020 last van dat, wanneer ik belde, het geluid nogal blikkerig was en dus slecht te verstaan. Ik vind de SE uitstekend geluid hebben, maar goed, ik heb nooit een nokia geprobeerd
Tomtom heb ik er niet op, maar ik vind de audioplayer een goede vervanger voor mijn andere mp3-speler (hoewel er minder muziek om de P1i kan).
Het ligt er misschien maar net aan wat je gewend bent, ik vind het toch wel een voordeel om met 1 apparaat in je zak zoveel te kunnen.
Doh, als je continu met een rugzak met apparatuur wil rondlopen dan is dat misschien het geval maar aangezien ik gewoon iets wil hebben wat makkelijk in een broekzak gaat is deze P1i de perfecte oplossing. Doet alles goed genoeg voor wanneer het nodig is.Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 19:01:
te werken.
Maar even een vraag... Ik heb gemerkt dat mijn P1i nogal een probleem heeft met java applicaties. Zo heb ik onder andere SportsDo en TrailExplorer geprobeerd (gps tracking software) en beiden kunnen geen files naar mijn telefoon (of memstick) schrijven, ook al geef ik ze nadrukkelijk toestemming (danwel via midlet-permissions voor sportsdo welke gesigned is en dus op 'always allowed' kan staan of via het bevestigingsschermpje dat je steeds krijgt bij unsigned programmas).
TrailExplorer (open source) gebruikt FileConnection api welke ondersteund zou moeten zijn door de P1i maar ze geven steeds een java.lang.SecurityException.
Hebben andere mensen hier ervaring mee, of weten ze hier wat van? Heb de programmamakers van SportsDo ook al gevraagd hierover maar die komen toch uit op een beveiligingsissue in de telefoon.
Verwijderd
zie http://keepass.info/
KeePass, the free, open-source, light-weight and easy-to-use password manager.
de ds970 heb ik al meer dan een jaar-SWEET-HEART- schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:48:
[...]
Heb het voor je uitvoerig getest en vooral naar muziek zitten luisteren, batterij gaat zo'n dag of twee/drie mee (intensief gebruik: elke dag een uur of twee/drie gebruikt). Denk dat het met normaal gebruik (bellen en gesprekken ontvangen) wat langer zal zijn...
[...]
Waarom heb je de DS980 niet gehaald, dat is de opvolger, en ook iets beter... Ik heb de DS980 voor 99euro bij The PhoneHouse gehaald, en de DS970 is ongeveer 90euro, dus scheelt niet veel.
Ik heb alle contacten in mijn Outlook staan (2007) en zo laten synchroniseren met mijn SE.
Echter Outlook slaat de nummers als volgt op +32 123343434 (let op de spatie tussen de landcode en het nummer.
Hierdoor herkent mijn SE dus inkomende nummers niet aangezien deze als volgt binnenkomen:
+32123343434
Iemand een oplossing voor dit? Outlook of in mobiel?
Kunnen andere mensen hier misschien hun voordeel mee doen.
Ik heb zelf op moment nog niet erg veel geinstalleerd, alleen:
TomTom 6.020
Gmail applicatie
Google Earth mobile
Fly or Die
TomTom 6.020
Swiss Manager Pro v1.60
DreamConnect v3.50
TrailExplorer v1.70
SportsDo
Had ook AquaCalendar gekocht en even erop gehad maar die gebruik ik eigenlijk niet meer nu...
-TomTom (navigatie)
-Handy Weather (weerbericht)
-Krally (racespel)
Wil misschien ook deze (Swiss Manager Pro v1.60) gaan installeren, maar wat is het nu eigenlijk precies? Een programmamanager/explorer ofzo? Ben alleen nog op zoek naar een e-mail programma waarin je hotmail kan instellen. Iemand?
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Verwijderd
Ik heb via sony ericsson een plugin gedownload en geinstalleerd, maar als ik op synchroniseren (isync) klik dan zie ik op me P1 een exe file dan restart die. Vervolgens geeft Isync de melding dat die niet kan syncenmultipasser schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:00:
Via BT en iSync.
Verwijderd
Gmail laat ik gewoon via pop binnenkomen, heb je niet zo'n applicatie nodig.N-E-R-D schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:43:
Misschien een leuk idee om te zeggen welke software je op je P1i hebt draaien?
Kunnen andere mensen hier misschien hun voordeel mee doen.
Ik heb zelf op moment nog niet erg veel geinstalleerd, alleen:
TomTom 6.020
Gmail applicatie
Google Earth mobile
Verder heb ik draaien:
- Swiss Mng Pro 1.51
- PicoDrive
- Mobipocket Reader
- Divx Player
- Agile Messenger
- Abakus
Via pop? Als ik op Email instellen klik, opent hij de Webpagina, gaat naar een adres, en zegt dan "Timeout on gateway Timeout on gateway" Deze melding heb ik nu al een aantal keer gekregen, en zodoende heb ik de hoop maar opgegeven daarmee, en een link naar gmail.com ingesteld bij de 15 snekoppelingen op het bureaublad.Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 19:34:
[...]
Gmail laat ik gewoon via pop binnenkomen, heb je niet zo'n applicatie nodig.
Verder heb ik draaien:
- Swiss Mng Pro 1.51
- PicoDrive
- Mobipocket Reader
- Divx Player
- Agile Messenger
- Abakus
Wat ik voor een software draai
- Swiss Mgr Pro 1.51
- IM+ 3.72
- TomTom 6.020
Ik heb ff gegoogled naar Abakus, en ik moet zeggen, dat ziet er ook handig uit! En nu ik bij jullie zie dat 1.60 uit is van Swiss Mgr Pro, dus die zal ik ook maar even updaten binnenkort!
@2be, ik geloof dat ProfiMail goed overweg kan met Hotmail? Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik zag het wel al op een x aantal screenshots staan....
@iedereen die TV wil kijken, je zou TVagent Mobile eens kunnen proberen. Hoewel dit een programma van Russische makelaardij is, kun je hier ook engelse zenders mee binnen krijgen. Ik heb het zelf niet, dus ik kan het niet proberen, maar ik denk geef wel iedereen de info hier
[ Voor 11% gewijzigd door F-Tim op 10-09-2007 21:53 ]
Wanna play?
Verwijderd