• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
apNia schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:54:
[...]

iemand die m'n vraag kan beantwoorden? hoe gaat de P1i met sync'en van je contacts?
justice strike schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:29:
[...]

als je wifi hebt (of een data abbo) kun je heel gemakkelijk met zyb gsmsync mobical.net etc... syncen en je contacts daar editten. bijkoment voordeel is dat je een online backup hebt die je gewoon naar een nieuwe telefoon kunt syncen, en dat je het kunt bijwerken met een data abbo als je net een nieuw nummer krijgt.
syncen gaat gewoon zoals je dat verwacht. Uiteraard kun je alles op een hoop gooien. Je kunt ook een extra adresboek in outlook aanmaken en daarnaartoe syncen. It's your call. Ik prefereer syncen naar zo'n service. Ik wil zo min mogelijk troep installeren als dat mogelijk is. Nu weet ik uit ervaring dat sony niet altijd de meest nette programma's maakt (netmd anyone?) dus alles wat ik niet hoef te installeren is winst voor mij.

[ Voor 13% gewijzigd door justice strike op 22-09-2007 01:05 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:12:
[...]

Yep, surfen lukt me nu ook (proxy uitgezet), maar 'werken mijn pop3 accounts niet meer' ... 7(8)7. Zet ik de proxy aan, dan kan ik niet meer surfen, maar wel "pop3-en" :N Heeft iemand anders ook KPN Surf & Mail Totaal, waarbij zowel surfen als pop3 werkt?
Zelfde sim in een K800i gestopt en dan werkt alles gewoon goed, ongeacht proxy aan of uit 8)7
Ik zie niet direct welke instelling de oorzaak is, het lijkt me een specifiek iets van de P1i cq uiq 3 :/
Gaat dit met een andere provider wel goed (omdat ie geen proxy heeft) :?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Verwijderd

ik heb 'n probleem met de Wifi verbinding van m'n p1i. Ik heb verbinding met Wifi, maar als ik de internetbrowser opstrart krijg ik deze error: " Could not locate remote server " . Kan iem. mij helpen?? (a.u.b. niet te ingewikkelde taal, ik ben niet zo heel technisch :P) Zou wel zonde zijn als ik de wifi functie niet zou kunnen gebruiken.

alvast hartelijk bedankt. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:07:
ik heb 'n probleem met de Wifi verbinding van m'n p1i. Ik heb verbinding met Wifi, maar als ik de internetbrowser opstrart krijg ik deze error: " Could not locate remote server " .
Daar kunnen verschillende redenen voor zijn.
Wat voor symbolen zie je op de P1i naast de verbinding staan :?
Je kan meer info over de verbinding opvragen met More\Information.
Als het goed is zie je dan dat het type verbinding Infrastructure is en niet 'Adhock'.
Ook kan je zien of de verbinding beveiligd is (secure network).
Zoek dus eerst uit wat de kenmerken van de verbinding zijn, dan kunnen we wat meer zeggen ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil mijn emails ophalen en krijg de volgende melding
Het downloaden is mislukt vanwege fouten in de server-
instellingen van het account.
Gek tot gisteren was het ophalen van emails geen probleem.
Hoe kan dit in eens??
En hoe los ik dit op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 23 september 2007 @ 01:11:
[...]

Daar kunnen verschillende redenen voor zijn.
Wat voor symbolen zie je op de P1i naast de verbinding staan :?
Je kan meer info over de verbinding opvragen met More\Information.
Als het goed is zie je dan dat het type verbinding Infrastructure is en niet 'Adhock'.
Ook kan je zien of de verbinding beveiligd is (secure network).
Zoek dus eerst uit wat de kenmerken van de verbinding zijn, dan kunnen we wat meer zeggen ;)
Dit staat er bij info:

Network name (SSID)
@home43154

Security:
Secure Network (dmv 'n WEP key)

Network mode:
Infrastructure

Channel:
11

Bij de verbinding staan trouwens 'n slotje en 'n sterretje.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Die gegevens zien er goed uit :)
Het kan ook dat de wifi verbinding nog niet bij de internet accounts staat, dan maakt ie er simpelweg geen gebruik van.
Dat kan je zien met de wifi verbinding in beeld, More\internet accounts.
In dit lijstje moet het SSID staan.
Dan kan je nog bij de tab groups kijken welke verbinding prioriteit 1 krijgt, de prioriteit kan je van elke verbinding instellen, bijv. wifi wordt prio 1.
Als wifi uit staat dan pakt de P1i zelf de eerstvolgende verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:24:
Die gegevens zien er goed uit :)
Het kan ook dat de wifi verbinding nog niet bij de internet accounts staat, dan maakt ie er simpelweg geen gebruik van.
Dat kan je zien met de wifi verbinding in beeld, More\internet accounts.
In dit lijstje moet het SSID staan.
Dan kan je nog bij de tab groups kijken welke verbinding prioriteit 1 krijgt, de prioriteit kan je van elke verbinding instellen, bijv. wifi wordt prio 1.
Als wifi uit staat dan pakt de P1i zelf de eerstvolgende verbinding.
De verbinding staat in het lijstje bij internetaccounts en heeft ook prioriteit 1.
Volgens Sony Ericsson kan het aan de intstellingen van de router liggen... maar ze leggen niet precies uit wat je dan moet veranderen in de router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat zou kunnen ja, in de router zit normaal gesproken een dhcp server die een ip en dns voor elke verbinding regelt.
Je kan ff kijken welk IP nr. de P1i krijgt als er verbinding is, een 169.x.x.x betekent dat het niet goed is gegaan met de dhcp.
In sommige routers kan je ook filteren op IP e.d. zodat niet iedereen zomaar verbinding kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:37:
Dat zou kunnen ja, in de router zit normaal gesproken een dhcp server die een ip en dns voor elke verbinding regelt.
Je kan ff kijken welk IP nr. de P1i krijgt als er verbinding is, een 169.x.x.x betekent dat het niet goed is gegaan met de dhcp.
In sommige routers kan je ook filteren op IP e.d. zodat niet iedereen zomaar verbinding kan maken.
Ik heb het ip nummer verandert naar 192.168.1.110.... maar doet het nog steeds niet |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog eens geprobeerd m'n P1i te synchroniseren met iSync (laatste firmware) maar als ik ga synchroniseren krijg ik steeds de melding dat de synchronisatie mislukt is.
Hebben, of liever: hadden meer mensen daar last van? Oplossing?

Oja, en USB massa storage heb ik ook werkend gekregen :) (standaard ziet osx de M2 niet als je de P1i in de cradle zet en 'bestandsoverdracht' selecteert)

Oplossing:
- installeer M600USBFileEnabler.zip
- download P1iUSBFileEnabler.zip, extract, en duw 'P1iUSBFileEnabler.kext' in mapje /System/Library/Extensions
- Verwijder in mapje /System/Library/Extensions het bestandje 'm600USBFileEnabler.kext'
- Herstart je Mac

Herstarten je liever niet? het werkt ook meteen als je het volgende intikt/plakt in de terminal:
code:
1
2
3
cd /System/Library/Extensions
sudo chown -R root:wheel P1iUSBFileEnabler.kext
sudo kextload P1iUSBFileEnabler.kext

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Viel me trouwens iets op tijdens het draaien van SwissManager..

Volgens de specs heeft de foon een 262,144 kleurenscherm maar SwissManager detecteert een 16 miljoen kleuren scherm en filmpjes zien er ook perfect uit.. Rara hoe kan dit?

]Afbeeldingslocatie: http://fileserver2.jpghosting.com/images/capture0000_b19c8971acb2b0b78ef9488c9a5c3dc0.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Occy74 op 24-09-2007 00:28 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Occy74 schreef op maandag 24 september 2007 @ 00:26:
Viel me trouwens iets op tijdens het draaien van SwissManager..

Volgens de specs heeft de foon een 262,144 kleurenscherm maar SwissManager detecteert een 16 miljoen kleuren scherm en filmpjes zien er ook perfect uit.. Rara hoe kan dit?

][afbeelding]
scherm kan perfect 16miljoen kleueren weergeven in 2k kleuren 256 of zelfs 26 kleuren. Dat kan de chip omzetten. Werkt ook zo bij tft schermen. Dacht jij werkelijk dat je 32 of zelfs 24 bits tft schermen had? neuh dat zijn gewoon panelen met een dac die dithered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het zou kunnen dat het display een selectie van de 16 miljoen kleuren kan tonen en dat de grafische chip wel 16 miljoen kleuren kent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
wessel99 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:18:
Iemand info over het scherm? Zonlicht leesbaar zoals bijv een K800i? Of dezelfde (slechte) kwaliteit als de M600i (niet te lezen in fel direct zonlicht)
Uitstekend leesbaar in zonlicht itt m600 en mijn oude k750i. Zie ook de reviews.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
thanks dirk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of deze telefoon .php websites ondersteunt (meer bepaald www.ogame.org).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:58:
Kan iemand mij vertellen of deze telefoon .php websites ondersteunt (meer bepaald www.ogame.org).
PHP wordt server-side verwerkt ;)

Die site wordt overigens correct gerenderd op mijn P1i, maar ik heb verder niet geprobeerd in te loggen ofzo.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Dawuss.
Nog een vraag over MSN contacts, mss al voorgaand beantwoord maar het topic is al zo lang :-) Kan je communiceren/chatten met MSN contacts op dit toestel, indien ja, met welk programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:47

2be

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:10:
Bedankt Dawuss.
Nog een vraag over MSN contacts, mss al voorgaand beantwoord maar het topic is al zo lang :-) Kan je communiceren/chatten met MSN contacts op dit toestel, indien ja, met welk programma?
Jazeker is die mogelijkheid er, weet even de naam van het progje niet en heb geen zin de zoekfunctie voor je te gebruiken als je dat zelf niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Als ik een nieuwe gsm koop zijn er soms al vele delen....laat staan blz...... maar ik léés ze allemaal,beetje moeite mag men wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze gsm nog niet in mijn bezit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Het antwoord op je vraag staat anders binnen de laatste 100 berichten, ervan uitgaande dat je je paginainstelling op 25 hebt staan, had je 3x op vorige moeten klikken.... of in 1x het gehele topic laten showen en dan met de zoekfunctie van je browser kijken naar het progje.

Maargoed, er zijn zelfs meer dan 1 oplossingen voor te vinden; Agile Messenger, IM+, en nog een aantal, maar deze 2 zijn de prettigstwerkende oplossingen.

Bovendien is er ook nog iets als webmsn en ebuddy. Oplossingen in overvloed lijkt me zo he?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossingen in overvloed lijkt me zo he?
Zeer zeker :) Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:50
-SWEET-HEART- schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 17:43:
[...]

Hij is fijn in gebruik, ik ben er heel tevreden over, en gebruik het vooral om naar muziek te luisteren. Als ik ga bellen haal ik liever de P1i tevoorschijn :) .

De DS980 heeft een duidelijke scherm (onder zonlicht iets minder duidelijk maar niet super storend), je kunt ook met het menu knop je contacten op het scherm tevoorschijn krijgen en zodanig kun je door je contacten scrollen en selecteren om die contact te bellen. Je kunt ook met hetzelfde menu knop je laatste gesprekken tevoorschijn halen en je kunt er muziek bestanden mee selecteren. Het is een super headset (vooral geluids kwaliteit is uitmuntend) en batterijduur is voor de rest ook prima 8)
Heb nu ook de DS980 en inderdaad een heerlijk apparaatje, ook erg fijn dat je geen gezeur hebt met snoeren tussen je toestel en headset.

Toch even 2 vraagjes:

1.Je zegt dat je er muziekbestanden mee kunt selecteren. Hoe bedoel je dat? Het lijkt me heerlijk als ik via de headset door mijn muziek kan browsen maar dat is toch niet mogelijk? Of bedoel je gewoon het start/pause/stop/next/previous gebeuren van hetgene je afspeelt. Het standaard spul zeg maar.

2. Ik heb op mijn toestel het telefoonboek als voornaam, achternaam ingesteld maar bij het bekijken van mijn telefoonboek op de headset staat het als achternaam, voornaam. Enig idee of dit te veranderen is? Had gehoopt dat de volgorde van het toestel zelf zou worden aangehouden.

Verder... prima aankoop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:37:
Ik heb het ip nummer verandert naar 192.168.1.110.... maar doet het nog steeds niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:06:
[...]

Zomaar een IP veranderen helpt ook niet echt ;)
Had je eerst een 169.x IP?
Er is meestal wel ergens een probleempje als een 169.x IP gegeven wordt, hoewel het niet makkelijk is zou ik toch proberen uit te zoeken waarom de P1i geen IP kan accepteren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:50
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:06:
[...]

Kijk of je energiebesparing hebt uitgezet... Ergens bij geavanceerd/meer van de internet account/verbinding. Als ik die aan heb krijg ik ook problemen, staat hij uit dan wil het wel werken. In ieder geval het proberen waard...

• komaki
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

Ik heb hem sinds gisteren en leuk dingetje maar ik heb er nu al een paar krassen op zitten :(
Op zich zie je de meeste niet terwijl je werkt. Waarschijnlijk komen die door de handmatige schrijf methode van dat ding.

Maar 1tje is er vanmorgen in gekomen en ik snap niet hoe.
Ik heb hem netjes in het bij behorende zakje gedaan om te voorkomen dat er iets mee gebeurd. In mijn zak gestopt voor een kwartiertje. (wel met me andere toestel) en nou zitten er echt een paar dikke krassen op.
Lekker zakje als hij alsnog beschadigd ondanks dat je hem daar in doet :(

EDIT: GELUKKIG!!!
Het waren geen krassen maar vuiltjes die er op zaten en er nogal hardnekkig af te krijgen waren :)

[ Voor 9% gewijzigd door komaki op 26-09-2007 09:11 ]

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

touchscreen noob -fout numero uno! :)

[ Voor 12% gewijzigd door een moderator op 28-09-2007 11:13 ]

Verwijderd

Ik heb van de week de software ge-update met de laatste firmware maar stond er niet bij stil dat je op deze manier ALLE data kwijtraakt! Dit is uiteraard gelijk aan format c en opnieuw windows installeren maar was wel even schokkend... Alle berichten, opgeslagen files, beltellers alles!

Is hier een andere manier voor?
Wat is uberhaupt de zin van updaten? Ik lees er hier ook nergens over...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 10:36 ]

• rooie60
Altijd eerst backup maken,alles wat op het foongeheugen staat is nl weg na een update.

Verwijderd

Heeft iemand al een auto houder gezien voor de P1i? Ik krijg hem hopelijk vrijdag (als Hi opschiet ...) en ik wil hem ophangen zoals je dat ook doet met een TomTom. Mijn broer heeft er 1 voor zijn MDA Vario, zou zoiets ook zijn voor de P1i?

• F-Tim
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:58:
Heeft iemand al een auto houder gezien voor de P1i? Ik krijg hem hopelijk vrijdag (als Hi opschiet ...) en ik wil hem ophangen zoals je dat ook doet met een TomTom. Mijn broer heeft er 1 voor zijn MDA Vario, zou zoiets ook zijn voor de P1i?
Ik ben naar de MediaMarkt geweest, en heb daar zo'n "klik-houder" gekocht. Was een vrij platte met zwanenhals. Kostte me 19€. Er zijn nog geen voorgevormde houders te koop voor zover ik weet. Wellicht dat de Brodit M600i houder past, maar ik ben er bang voor aangezien de M600 een tikkeltje smaller is.

Wist iedereen trouwens de volgende shortcuts al?
Als je een bericht hebt (kan zowel SMS/MMS als Email zijn), en je wilt de status ervan wijzigen (dus van een gelezen bericht een ongelezen bericht maken, en van een ongelezen bericht een gelezen bericht maken, vooral handig als je bv bepaalde emails al op je pc hebt gelezen), dan moet je op Sterretje drukken (ja, incl. eerst de "Alt" toets ;) )

Enne, als iets op het scherm staat in de trand van wilt u verwijderen Ja/Nee, en links staat een knop en rechts staat een knop. Iedereen weet dat het Jogwheel de knop in het midden bediend. De knoppen links en rechts worden bediend aan de hand van hun 1ste letter. Als je dus op Ja wil drukken, druk je de J in, voor Nee de N etc.

Ik denk dat iedereen deze 2 tips wel kan gebruiken he? >:)

Wanna play?

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
rooie60 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:56:
Altijd eerst backup maken,alles wat op het foongeheugen staat is nl weg na een update.
Nooit begrepen waarom dat zo moet zijn. Update is het feitelijk helemaal niet. Het is gewoon een clean install.

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
Als je even goed op website had gekeken bij de Accesoires had je daar de HCH-60 en de HCH-72 kunnen vinden.

Wanneer je Googled naar de betreffende houders vindt je de webshops wel en je hebt dan ook een Brodit houder nodig.

Al met al wordt het een duur grapje zo'n houder, +- 30 euro voor de houder en 30 euro voor de Brodit.

Ik ga 't in ieder geval nog even proberen met een standaard houdertje van 15 euro :)

• Trin1ty
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Zijn er verloopstekkers voor het bevestigen van een GPS muis aan de P1i?
Ik gebruik voor nu een muis op mijn Ipaq voor TomTom maar die past natuurlijk niet op de P1i.
En voordat ik een nieuwe GPS muis ga kopen :)

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:54
Kan het kloppen dat als je WLAN en Activesync hebt draaien dat hij je batterij in 1 nachtje leeg trekt?
Heb dit al 2x meegemaakt.

• rick85
Trin1ty schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:50:
Zijn er verloopstekkers voor het bevestigen van een GPS muis aan de P1i?
Ik gebruik voor nu een muis op mijn Ipaq voor TomTom maar die past natuurlijk niet op de P1i.
En voordat ik een nieuwe GPS muis ga kopen :)
Lijkt mij niet.. Je iPaq heeft toch zo'n MCX connector? Die kun je onmogelijk aansluiten op de P1i

• Trin1ty
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

rick85 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:42:
[...]

Lijkt mij niet.. Je iPaq heeft toch zo'n MCX connector? Die kun je onmogelijk aansluiten op de P1i
Hmm, die kerel van SE die me de demo gaf melde dat iedere muis er op aan te sluiten was (wat ik al een dubieuze opmerking vond maar goed). Wellicht is een bluetooth muis wat handiger ook om te gebruiken.

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Electra schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:57:
Ik zit op dit moment met een probleem, en hoop dat er een oplossing is.
Als ik namelijk van mijn oude telefoon (K750i) alle geluidsbestanden wil verplaatsen naar mijn P1i via Bluetooth, dan komen alle geluiden binnen in de 'Postvak in' als SMS.
Nu moet ik per file zeggen, dat ik ze naar een desbetreffende map wil verplaatsten.
Met 100 files snap je natuurlijk wel dat dit geen doen is.

Oftewel, mijn vraag, kan ik geluidsbestanden rechtstreeks naar een map laten gaan via Bluetooth zonder dat ze eerst als SMS binnenkomen?
Iemand?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

via Obex file transfer zelf naar een map kopieren?

☻/
/▌
/ \

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

P1i aan de usbkabel hangen en de K750 ms duo in een kaartlezer misschien :?
Is de snelste oplossing en dan kan je wel kiezen waar de bestanden heen gaan.
Ik heb zelfs beide gsm's aan een usbkabel gehangen om ales over te pompen, dan heb je in principe ook 2 drive letters waar je alles tussen kan kopieren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Laatst online: 10-09 18:36

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Ik heb de p1i enkele dagen. Leuk toestel.
Ik gebruik namelijk mijn gms altijd als wekker, maar snap niet hoe deze werkt!

Bij Extra's/Tijd zit toch de wekker right?
De klok staat op Central EU time. En daaronder staat de 'wekker' op Greenwich.
Als ik die op Central EU zet, verandert mijn hoofdtijd naar Greenwich!
Wat doe ik fout?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilja_kole
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:14
Ik zit te twijfelen om ook de P1 aan te schaffen, ik was gister even in de MM of hem live te testen. Dat viel me eigenlijk een beetje tegen, om even snel een sms te sturen duurt het een paar seconden om het sms programma op te starten, klopt dit of is dit de MM telefoon gewoon vernaggelt ?
meer mensen die zulk soort irritaties hebben bij de telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ilja_kole schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:12:
Ik zit te twijfelen om ook de P1 aan te schaffen, ik was gister even in de MM of hem live te testen. Dat viel me eigenlijk een beetje tegen, om even snel een sms te sturen duurt het een paar seconden om het sms programma op te starten, klopt dit of is dit de MM telefoon gewoon vernaggelt ?
meer mensen die zulk soort irritaties hebben bij de telefoon ?
Klopt duurt ff wat langer,maar ik heb 'nieuw bericht'bij snelkoppeling op display gezet en het irriteert me niet,het went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

Er wordt heel veel commotie gemaakt over Windows Live messenger kan dat op deze P1i ook worden geinstalleerd? Dus is deze behalve voor de Nokia's ook voor de P1i beschikbaar?

gr

Romano

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:14:
[...]

Zomaar een IP veranderen helpt ook niet echt ;)
Had je eerst een 169.x IP?
Er is meestal wel ergens een probleempje als een 169.x IP gegeven wordt, hoewel het niet makkelijk is zou ik toch proberen uit te zoeken waarom de P1i geen IP kan accepteren :/
Ik had idd eerst een 169.. IP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohost! schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:55:
Kan het kloppen dat als je WLAN en Activesync hebt draaien dat hij je batterij in 1 nachtje leeg trekt?
Heb dit al 2x meegemaakt.
Begrijp ik dat je active sync gebruikt ipv pc suite?
Welke voordelen heeft dat wat jou betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

multipasser schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:07:
Ik heb de p1i enkele dagen. Leuk toestel.
Ik gebruik namelijk mijn gms altijd als wekker, maar snap niet hoe deze werkt!

Bij Extra's/Tijd zit toch de wekker right?
De klok staat op Central EU time. En daaronder staat de 'wekker' op Greenwich.
Als ik die op Central EU zet, verandert mijn hoofdtijd naar Greenwich!
Wat doe ik fout?
Je doet niks fout, de p1i is alleen een beetje onduidelijk wat betreft het aangeven dat Greenwich bij jouw je "interessante" tijdzone is.
Als je bij extra>tijd.meer kijkt, kun je huidige tijdzone, thuis tijdzone en interessante tijdzone instellen. Dat is handig wanneer je regelmatig reist.

In principe zou het gewoon moeten werken wanneer er naast de grote klok bij extra>tijd amsterdam staat (aannemend dat je in nederland zit ;) )
Als je nu een van de drie alarmtijden kiest door de balk erop te scrollen en "bewerk" te kiezen, dan kun je bij wanneer bijvoorbeeld "werkdagen" instellen en dan via "meer" aangeven wat die werkdagen precies zijn. Erg handig! Dan hoef je je alarm niet meer uit te zetten in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand gelukt om een bluetooth-PAN te maken? Ik wil graag via bluetooth gebruik maken van de internetverbinding van de pc. Het lukt me wel om via de computer contact te leggen en een ad-hoc netwerk te maken via bluetooth. Ik heb geprobeerd om bij "groepen" een adhoc bluetooth groep aan te maken, maar desondanks krijg ik, wanneer ik bijvoorbeeld de browser van de p1i opstart te horen dat hij geen verbinding kan krijgen met internet....
Ik zie overigens wel weer naar het bluetooth icoontje bovenin de telefoon het wereldbolletje knipperen. Als ik daarop tik dan laat hij ook zien dat hij verbinding heeft via de "ad-hoc" bluetooth, maar dat is dan een andere dan de groep die ik heb aangemaakt??

En het lukt me niet om de "standaard" ad-hoc bluetooth verbinding toe te voegen aan de bluetooth groep....

Iemand een idee?

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Nog iets raar. Gaat het scherm van de p1i nooit echt uit?
Ik heb 'clown fish' als achtergrond staan. Dus een redelijk helder beeld.
Als hij gelocked is een slapen gaat, blijft het scherm nog altijd zichtbaar snachts!
Het verlicht zelfs de kamer wat. Is dat normaal? Kan geen optie vinden om hem helemaal uit te zetten.

Lijkt me niet echt goed voor de batterij.
Of volledig uit kunnen zetten is beter.

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

@Cheiron77

Let wel even op hoe PAN werkt, als je vanaf de pc een verbinding maakt dan zal je pc gebruik gaan maken van gprs en niet andersom ;)
Met een adhoc verbinding gaat dit trouwens niet werken want dan is er geen internet gateway maar alleen een soort netwerk tussen pc en P1i.
Wat wel werkt is een PAN infrastructure verbinding vanaf de P1i maken waarbij je op de pc moet instellen dat hij als network accesspoint werkt.
Ook kan het het nodig zijn om een lan verbinding te delen met PAN, dit alles kan je met de bluetooth drivers instellen (dit lukt iig met Widcomm en Toshiba drivers).
Dan moet je op de P1i nog bij internet accounts (groups) aangeven dat de PAN verbinding prio1 is.
Andersom geldt hetzelfde, voor internet op een laptop via de P1i gebruik je een PAN infrastructure verbinding waarbij de P1i als Network accesspoint functioneert.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:17
m0ridin schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:19:
[...]

Heb nu ook de DS980 en inderdaad een heerlijk apparaatje, ook erg fijn dat je geen gezeur hebt met snoeren tussen je toestel en headset.

Toch even 2 vraagjes:

1.Je zegt dat je er muziekbestanden mee kunt selecteren. Hoe bedoel je dat? Het lijkt me heerlijk als ik via de headset door mijn muziek kan browsen maar dat is toch niet mogelijk? Of bedoel je gewoon het start/pause/stop/next/previous gebeuren van hetgene je afspeelt. Het standaard spul zeg maar.

2. Ik heb op mijn toestel het telefoonboek als voornaam, achternaam ingesteld maar bij het bekijken van mijn telefoonboek op de headset staat het als achternaam, voornaam. Enig idee of dit te veranderen is? Had gehoopt dat de volgorde van het toestel zelf zou worden aangehouden.

Verder... prima aankoop! :)
Hej m0ridin, sorry voor me late reactie, tijdje hier niet geweest :)

1. Ja ik bedoel dus de standaard spul zeg maar, vooral bij muziek is het gewoon volgende en vorige knop.

2. Ik weet niet zeker of dat te veranderen is in de headset maar volgens mij niet. Mijn telefoonboek staat als voornaam achternaam ingesteld, maar de headset zoekt contacten andersom, namelijk achternaam en dan voornaam.

BTW:
- heeft iemand hier ervaring met het converteren van video bestanden voor de P1i? Hoe doe je dat, welke progrie gebruik je of download je video bestanden van het net? :?
- Welke video bestanden speelt de P1i af?

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 29-09-2007 15:47 ]

Verwijderd

Ik gebruik SUPER om films te decoden naar divx formaat. Gebruik dan divxplayer en voila, spelen maar.

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:19:
Ik gebruik SUPER om films te decoden naar divx formaat. Gebruik dan divxplayer en voila, spelen maar.
Wat zijn je instellingen precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Ja hoor, ik heb er een van Brodit, past perfect! (gekocht bij carkitstunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
Heeft iemand al een antivirusprogramma erop staan, heb wel firewall van mcAfee, maar volgens mij heeft die niet zoveel nut, je kunt er ook praktisch niets op instellen, maar een AV lijkt mij wel belangrijk.
En hoe voorkom je dat, als je wifi als prioriteit heb ingesteld en de verbinding het plots niet doet, je p1 toch via gprs of umts gaat verbinden en je onnodig veel kosten gaat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 08:38:
wil mijn emails ophalen en krijg de volgende melding
Het downloaden is mislukt vanwege fouten in de server-
instellingen van het account.
Gek tot gisteren was het ophalen van emails geen probleem.
Hoe kan dit in eens??
En hoe los ik dit op??
Ik had dit na installatie van exchange active sync voor het ophalen van de outlook webaccces mail van mijn werk. Na deinstallatie werkte mijn persoonlijke mail weer. Ik heb nu het bestandje op mijn stick gezet, zou ik es nodig werkmail moeten ophalen kan ik het alsnog installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Weet iemand of het mogelijk is om vanaf de P1i webradio (mp3/aac/real of iets anders) te streamen vanaf het internet? Heb ik hier een 3rd party applicatie voor nodig, of kan de P1i het standaard al? Ik heb het geprobeerd via "online media", maar zonder resultaat. Mijn zoektocht over het internet heeft me ook nog niets opgeleverd.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

dawuss schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:13:
Weet iemand of het mogelijk is om vanaf de P1i webradio (mp3/aac/real of iets anders) te streamen vanaf het internet? Heb ik hier een 3rd party applicatie voor nodig, of kan de P1i het standaard al? Ik heb het geprobeerd via "online media", maar zonder resultaat. Mijn zoektocht over het internet heeft me ook nog niets opgeleverd.
Ik had dit op mijn E60 staan:

http://www.tunin.fm/

Is ook een Symbianphone dus waarschijnlijk werkt het ook wel op de P1i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Mex schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:15:
[...]

Ik had dit op mijn E60 staan:

http://www.tunin.fm/

Is ook een Symbianphone dus waarschijnlijk werkt het ook wel op de P1i
Helaas werkt het niet, de P1i wordt niet ondersteund...

Ik ben op zoek naar een goede screen protector voor me p1i, heeft iemand hier ervaring met de Veripart Screenprotector en of een andere screenprotector?

[ Voor 33% gewijzigd door EN-IS op 30-09-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
dawuss schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:13:
Weet iemand of het mogelijk is om vanaf de P1i webradio (mp3/aac/real of iets anders) te streamen vanaf het internet? .
Ik gebruik "virtual radio" maar die heeft een ingebouwde lijst die je niet kunt aanpassen volgens mij. Hij ondersteund wel een aantal erg leuke stations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Als je leuke iconen zoekt voor op je display (snelkoppelingen) ga naar www.rokey.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Laatst online: 05:58
-SWEET-HEART- schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:36:
[...]

Helaas werkt het niet, de P1i wordt niet ondersteund...

Ik ben op zoek naar een goede screen protector voor me p1i, heeft iemand hier ervaring met de Veripart Screenprotector en of een andere screenprotector?
http://expertshield.com/

Snelle levering en erg goeie kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Thanx, ik zal het eens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

-SWEET-HEART- schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:36:
Ik heb op aanraden van iemand in dit topic een screenprotector van Martin Fields besteld via ebay en die bevalt me erg goed :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
multipasser schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 09:54:
Nog iets raar. Gaat het scherm van de p1i nooit echt uit?
Ik heb 'clown fish' als achtergrond staan. Dus een redelijk helder beeld.
Als hij gelocked is een slapen gaat, blijft het scherm nog altijd zichtbaar snachts!
Het verlicht zelfs de kamer wat. Is dat normaal? Kan geen optie vinden om hem helemaal uit te zetten.

Lijkt me niet echt goed voor de batterij.
Of volledig uit kunnen zetten is beter.
Ik heb dit ook, maar volgens mij is het een bug: meestal moet ik hem een paar keer aan/uit zetten, of de batterij er een keer uithalen. Dan gaat hij wel helemaal uit. Ik heb nog geen nieuwe firmware geprobeerd, maar hoop dat dat het oplost. (heb er gewoon nog geen tijd voor om FW te updaten :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik heb nogal wat prolemen met het synchroniseren van de telefoon met een dell laptop (via bluetooth). Iemand met dezelfde ervaringen en/of oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Mijn scherm word gewoon zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:41
Ik heb het soms ook dat het scherm niet helemaal uitgaat. Een restart lost dit altijd op bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
rooie60 schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:14:
Als je leuke iconen zoekt voor op je display (snelkoppelingen) ga naar www.rokey.net
Effe erbij vermelden dat dus .ico bestanden niet werkt. Ik neem aan dat je .png bestanden bedoelt?

Heb het zelf nog niet getest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
kipfel schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:53:
Ik heb het soms ook dat het scherm niet helemaal uitgaat. Een restart lost dit altijd op bij mij.
Ik heb het ook 1x meegemaakt dat mijn scherm niet geheel uitging, na een reset was er niets aan de hand en werd het scherm gewoon weer zwart.

Zo heb ik soms ook dat de gsm niet automatisch op toetsenblok gaat. Vooral als ik de autohouder heb gebruikt, en ik heb zonder toetsenblok op de houder heb geklikt, dan blijft hij toetsenblok-loos als ik hem er weer uithaal. 1x Toetsenblok aan en uitzetten en het werkt wel weer gewoon normaal.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
-SWEET-HEART- schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 02:42:
[...]

Effe erbij vermelden dat dus .ico bestanden niet werkt. Ik neem aan dat je .png bestanden bedoelt?

Heb het zelf nog niet getest :)
inderdaad je moet de png bestanden hebben,maar daar ben ik zelf ook achter gekomen door te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Heeft iemand al eens een network accesspoint (wifi) gemaakt op de P1i, dat zou met software moeten kunnen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

bedank voor het link naar de iphone theme. heeft iemand ook de iphone theme icoontjes kunnen vinden?

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice strike schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:17:
ik heb nogal wat prolemen met het synchroniseren van de telefoon met een dell laptop (via bluetooth). Iemand met dezelfde ervaringen en/of oplossingen?
wat voor problemen precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
na lang gekloot werkt het. Bleutooth com connectie moet gemaakt worden waarna je via de compoort in mrouter een verbinding kunt maken. Direct via buetooth kan niet. das wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
Weet iemand hier misschien hoe je geinstalleerde programma's op de p1 kan verwijderen..
Ik ben van plan agilemsng te verwijderen, omdat deze op de 1 of andere manier alleen doet met wifi, en niet met internet van kpn..
geldt tevens ook voor mijn gmail en fring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Dan heb je gewoon je GPRS/UMTS verbinding niet aan de groep "internet" toegevoegd :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
Mijn P1i is ook binnen! Een fantastisch ding waar ik nog even veel mee moet spelen :)

Waar ik nu tegenaan loop: Bij installatie van sommige SIS bestandjes die geschikt zijn voor UIQ krijg ik op de pc de melding: "Installatie afgebroken". Verder geen melding :S
Heb even ge-searched en gegoogled maar geen succes...

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
rick85 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:40:
Mijn P1i is ook binnen! Een fantastisch ding waar ik nog even veel mee moet spelen :)

Waar ik nu tegenaan loop: Bij installatie van sommige SIS bestandjes die geschikt zijn voor UIQ krijg ik op de pc de melding: "Installatie afgebroken". Verder geen melding :S
Heb even ge-searched en gegoogled maar geen succes...

Iemand?
Dat gebeurd wanneer een applicatie niet compatible is met de P1i. Je kunt ook een sis bestand overzetten naar je P1i en dan proberen te installeren, meestal krijg je dan wel een melding met uitleg... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
dawuss schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:15:
Dan heb je gewoon je GPRS/UMTS verbinding niet aan de groep "internet" toegevoegd :)
denk het niet
aangezien ik met mijn normale "internet"-groep wel het net op kan, wanneer wifi uit staat

het zijn alleen die applicaties, die het niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
heeft iemand enig idee waar te installeren bestanden worden opgeslagen? Ik krijg nu iedere keer als ik de telefoon restart de vraag of ik een of ander spel wil installeren. Ik wordt er een beetje vervelend van. Nui weet ik dus niet waar dat installatie bestandje staat, of waarom hij het iedere keer automatisch wil installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Evolutionz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:02:
Weet iemand hier misschien hoe je geinstalleerde programma's op de p1 kan verwijderen..
Ik ben van plan agilemsng te verwijderen, omdat deze op de 1 of andere manier alleen doet met wifi, en niet met internet van kpn..
geldt tevens ook voor mijn gmail en fring..
Handleiding blz 54,makkelijker kan ik het je niet maken,moeilijker wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Evolutionz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:02:
[...]

denk het niet
aangezien ik met mijn normale "internet"-groep wel het net op kan, wanneer wifi uit staat

het zijn alleen die applicaties, die het niet doen
Je kan bij Midlet accounts aangeven welke internet account elke java midlet mag gebruiken, het zou best kunnen dat je het daar moet zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

De 'wekker' blijft mijn voeten uit hangen.
Met die 3 verschillende tijdzones die je niet op Brussel kunt zetten.
Daarom Bxl, Adam gekozen. Echt een belachelijk systeem.

Sluimertijd kan je ook niet verlengen? 5mins is te kort.
En hij laat het alarm soms1 minuut later afgaan, waarschijnlijk omwillen van de tijdzones die net niet sync lopen. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
multipasser schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:47:
De 'wekker' blijft mijn voeten uit hangen.
Met die 3 verschillende tijdzones die je niet op Brussel kunt zetten.
Daarom Bxl, Adam gekozen. Echt een belachelijk systeem.

Sluimertijd kan je ook niet verlengen? 5mins is te kort.
En hij laat het alarm soms1 minuut later afgaan, waarschijnlijk omwillen van de tijdzones die net niet sync lopen. ?
De tijdzone in brussel is toch hetzelfde als de tijdzone in amsterdam? Ik woon zelf ook niet in amsterdam, maar ik zie het probleem niet. Bij andere apparaten moet ik de tijdzone zelfs op Parijs instellen. Het gaat er toch maar om dat de tijd synchroon loopt? Welke tijdzone dat is boeit toch verder weinig?

Sluimertijd is idd aan de korte kant en niet aanpasbaar. Hij laat hem overigens niet 1 minuut 'te laat' afgaan, maar hij sluimert 5 minuten vanaf het moment dat jij erop drukt. Als jij dus om 7.00 en 32 seconden sluimert, dan rond hij dat af naar de eerst volgende minuut, en daarop gaat de sluimer weer gewoon af. Ook wederom, geen probleem toch? Aangezien je nu in 20 minuten tijd toch 4x ipv 2x 'gesluimerd' wordt, ben je toch wakker genoeg?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

hier een link voor de comic iphone iconen. http://www.iconarchive.co...ne-icons-by-fasticon.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Wat ik trouwens vervelender vind aan de wekker, is dat als het geluid op 'stil' staat (bij mij vrijwel permanent), en je hebt hem dan in het dock staan (waardoor het trilalarm niet afgaat), hij helemaal geen geluid oid maakt. An accident waiting to happen ;(

Iemand daar een oplossing voor?

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

dawuss schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:16:
Wat ik trouwens vervelender vind aan de wekker, is dat als het geluid op 'stil' staat (bij mij vrijwel permanent), en je hebt hem dan in het dock staan (waardoor het trilalarm niet afgaat), hij helemaal geen geluid oid maakt. An accident waiting to happen ;(

Dit probleem heb ik al op de T290i. Ik hoopte dat dit opgelost zou zijn bij nieuwere versies.
Ik betwijfel of je dit kan veranderen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt bij alarmen toch heel simpel het volume omhoog draaien en ringtones en berichtsignalen uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Idd, zoals NiekyG zegt, gewoon op stil zetten, dan met je stylus op het dubbele muzieknootje klikken, Ringtone volume en Berichtenvolume helemaal naar beneden zetten, en dan stille modus gewoon uitzetten. Er staat dan nog een enkel muzieknootje met een streep erdoor. Bellen en smsjes hoor je niet. Maar Camerageluid en alarm weer wel. (Als je camerageluid ook niet wil moet je Multimediageluiden ook helemaal omlaag zetten)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
of gewoon een wekker kopen bij de blokker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net even gebeld over verlenging van mn KPN abo. Ze gaan hem alleen leveren via Hi...

een smartphone alleen via Hi :S

En als ik dus overstap dan gaat mijn vaste klant korting de prullenbak in.. erg fijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 09:22
Ok nu heb ik alles in dit topic gelezen en er zijn dus mensen met TomTom Navigator 6, nu vraag ik me af: Hebben jullie dat erop gekregen via de DVD? En waar hebben jullie die gekocht? Via TomTom zelf vind ik alles maar vervelend. Wil je iets vragen, moet je eerst inloggen... Geen duidelijkheid of het werkt op de P1i...

In een normale winkel staan ze me stom aan te kijken wanneer ik om de DVD vraag en niet om een voorgeinstalleerd geheugenkaartje.. Één winkel wilde zelfs mijn telefoon even "lenen" om te kijken of hij het er werkend op kon zetten, zou het werken dan moest ik €50,- betalen... Zeg ik: "Zeker illegaal?" Antwoord: "Het werkt of het werkt niet."

Nu wil ik via GPSshop.nl de dvd bestellen van Navigator 6, West-Europa. Gaat het dan allemaal werken? Ik heb een 4GB geheugenkaartje in de telefoon, dus ruimte is geen probleem. Ook een gps ontvanger heb ik, een oude van mijn vorige TomTom.

----

O als iemand trouwens een masterreset wil doen, onthoud dan dat je ook de content die je na updaten nog wel hebt, kwijt bent (standaard geluidjes en plaatjes). Deze kun je als je het nodig vind, wel weer terug vinden op de SE site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
Ik zit met een heel lomp probleem, en ik zal er wel weer overheen kijken :) maar ik heb wat bestanden (mp3, 3gp) via bluetooth gekregen van een collega's telefoon, maar kan ze nergens op m'n p1i terugvinden, weet iemand waar dat standaard opgeslagen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:41
dawuss schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:16:

Idd, wekker maakt me dan niet zo veel uit die gebruik ik niet, irritanter is dat als je dan gebeld wordt, je der helemaal niks van merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28

limit28

Loading.....

remsie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:58:
Ik zit met een heel lomp probleem, en ik zal er wel weer overheen kijken :) maar ik heb wat bestanden (mp3, 3gp) via bluetooth gekregen van een collega's telefoon, maar kan ze nergens op m'n p1i terugvinden, weet iemand waar dat standaard opgeslagen wordt?
Hij staat in je inbox. bestanden via bluetooth herkent die als een bericht. die kan je terug vinden in je inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
limit28 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:38:
[...]

Hij staat in je inbox. bestanden via bluetooth herkent die als een bericht. die kan je terug vinden in je inbox.
haha inderdaad! :) bedankt :)
Pagina: 1 ... 11 ... 23 Laatste