Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:30:
Gebruikt er wel eens iemand de bijgeleverde cd-rom de pc suite zo ja waarvoor gebruiken
jullie dat?
Nou ik heb gewoon de laatste versie via Sony Ericsson gedownload, ik heb hem geïnstalleerd om mijn agenda/contactpersonen te synchroniseren met outlook en vice versa (ook e-mail wordt gesynchroniseerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:28:
Excuus dat ik de vorige keer niet duidelijk was.

Bedoel dus hoe kan ik mijn afspeellijsten (opgeslagen in windows media player)
overzetten naar de P1i? Heb de P1i via de Usb kabel aangesloten, maar de
pc herkend hem niet. Heb ook geprobeerd de map "mijn muziek" te slepen naar de
map van de memory card maar krijg dan de melding dat dit een verboden handeling is.
Als je de telefoon aansluit via USB dan vraagt de telefoon de modus (bestands of telefoon overdracht) kies dan bestandsoverdract, je krijgt na installatie dan een extra schijf tot je beschikking in windows daarop kun je de bestanden eenvoudig kopieren, daarvoor moet je wel de PCSuite hebben geinstalleerd anders heb je de goede drivers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

enig idee of de mediaplayer van w960/w950 op de p1i zal werken, het is uiteindelijk hetzelfde OS

twijfel nu namelijk heel erg tussen de p1i en w960i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had iemand al een site á la www.myk800.com gevonden voor de P1? Ben hopeloos op zoek naar nieuwe games sinds ik heb ontdekt dat mijn verslaving aan het voetbalspel op mn K800i moet stoppen...

Wat een geniaal spel is dat; real football 2006. Hij draait alleen niet op de P1, althans; de videokaart ofzo is tebrak om dit vloeiend weer te geven. Of er is iets met de game zelf... ik weet het niet.

Maar goed, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:48:
Ik vind de batterijduur ook uitermate teleurstellend. Anno 2007 had ik wat mooiers verwacht. Ik merk weinig verschil sinds ik op UMTS ben overgestapt. Ik gebruik wel internet (grotendeels via het GSM netwerk) en ik moet 'm toch echt zo rond de 3 a 4 dagen opladen. Beetje jammer...
"Anno 2007 zou ik wel wat mooiers verwachten" yeah right. Het hele smartphone gebeuren staat nog vet in de kinderschoenen man. Weet blij dat er al van die nice gadgets zijn!

Wat betreft de P1I, ik wilde hem een tijd geleden aankopen maar hij was nog niet uit. Ik heb toen de N95 genomen omdat ik niet kon wachten op de P1I (en hij uit mijn onderzoekje toch als beste uitkwam). Die N95 is nog *&*&@*! dan **&@#&@. Slechte prestataties, software, sliderprobleem,brakke gps (waarvoor je een kwartier moet wachten voor dat je GPS signaal hebt O-), PLASTIC ). Hoewel video opnemen toch wel de shit is.

Heb de N95 vanmiddag (maand gebruikt) weer verkocht en er een P1I voor teruggekocht. "Fijn gevoel >:) " Ik ben nog niet zo heel thuis met de telefoon.
Mijn 1e indruk:

Positief:
- Mooi
- Snel
- Uitgebreide configuraties
- Perfecte touchscreen
- Prima foto's en een betere video opname dan bijv. de K800i.

Moeilijkheden (negatieve zijn er natuurlijk niet ;) )
- Erg wennen aan de manier van het qwerty toetsenbord (2 letters op 1 button, waarmee je links en rechts tikt). Omdat je met een mobiel toch anders gewend bent.
- De menu's zijn wat minder grafisch dan de N95
- Je moet veel met de scroll toets/pennetje doen.

So far my opinion :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:19:
[...]

"Anno 2007 zou ik wel wat mooiers verwachten" yeah right. Het hele smartphone gebeuren staat nog vet in de kinderschoenen man. Weet blij dat er al van die nice gadgets zijn!

Wat betreft de P1I, ik wilde hem een tijd geleden aankopen maar hij was nog niet uit. Ik heb toen de N95 genomen omdat ik niet kon wachten op de P1I (en hij uit mijn onderzoekje toch als beste uitkwam). Die N95 is nog *&*&@*! dan **&@#&@. Slechte prestataties, software, sliderprobleem,brakke gps (waarvoor je een kwartier moet wachten voor dat je GPS signaal hebt O-), PLASTIC ). Hoewel video opnemen toch wel de shit is.

Heb de N95 vanmiddag (maand gebruikt) weer verkocht en er een P1I voor teruggekocht. "Fijn gevoel >:) " Ik ben nog niet zo heel thuis met de telefoon.
Wat klaag je over de N95? Wees blij dat er zulke nice gadgets zijn man! Dat is serieus de meest domme onderbouwing die ik in tijden heb gehoord. Lees mijn onderbouwing in de post eronder; de N73 houdt het veel langer uit. Wellicht geen smartphone, maar ik vraag me af waarom de P1i technisch gezien zo veel meer energie slurpt. Maar afgezien daarvan, er zijn pre-P1i toestellen van Nokia die ik het langer uit heb zien houden. Is het dan zo raar dat je anno 2007 mag verwachten dat de capaciteit verbeterd is? Lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:48
Heb nu de P1i en had hiervoor de N73 (ook echt wel een smartphone trouwens) en ze houden het bij mij allebei ongeveer even lang uit hoor, denk een dag of 3 en soms ietsje meer...

Ik heb bluetooth standaard uit staan en zet deze alleen aan als ik hem nodig heb, zelfde geldt voor wlan en ook het netwerk of GSM only gezet (geen 3G). Scherm van de P1i is iets groter wat dus meer energie zal gebruiken waarschijnlijk maar verder vind ik de prestaties van de 2 telefoons zeer vergelijkbaar (wat betreft batterijduur dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik redde met de N73 toch 5 dagen, dat vind ik zo apart. Maar als ik zo Google lijkt dat gemiddeld op 4 dagen te liggen ongeveer voor de N73. Ik had gehoopt dat de P1i op z'n allerminst hetzelfde en liever natuurlijk beter zou presteren dan de N73....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Mjah, ten eerste moet je de eerste week of 2 weken niet als maatstaf nemen denk ik... Volgens mij speel je altijd wat meer met zo'n toestel als je hem nog niet zo lang hebt en gebruik je hem dus anders dan de N73 na een paar maanden. Ik denk zelf dat bij gelijkwaardig gebruik de batterij wel ongeveer even lang mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Even een vraag... iemand toevallig al software gedownload van de sonyericsson site? Ik zag tot mijn verbazing namelijk software als HandyDay, Wayfinder en nog wat dingen als 'Gratis' software staan. Ik kan ze alleen met geen mogelijkheid downloaden (ook niet via mn mobiel).

Ik heb al een account en ook de download instructies zijn vrij kansloos... Ik bedoel dan de sectie die te vinden is via 'Fun & Downloads' -> Software. Iemand hier meer info over? Lijkt me een beetje raar als ze die software daar aanprijzen als gratis maar verder niet aanbieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Ginz, waar blijft je review???? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een idee hoe je de contacten in je telefoon op voornaam, achternaam kunt sorteren ipv achternaam, voornaam, tussenvoegsel?

Ik heb alles in Outlook goed gezet. Alles ook opslaan als voornaam, achternaam maar de P1 synchroniseert alles maar geeft nog steeds achternaam, voornaam weer. In het menu van de telefoon zelf kan ik ook geen weergavemodus vinden.

Wie helpt me verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:56:
heeft iemand een idee hoe je de contacten in je telefoon op voornaam, achternaam kunt sorteren ipv achternaam, voornaam, tussenvoegsel?

Ik heb alles in Outlook goed gezet. Alles ook opslaan als voornaam, achternaam maar de P1 synchroniseert alles maar geeft nog steeds achternaam, voornaam weer. In het menu van de telefoon zelf kan ik ook geen weergavemodus vinden.

Wie helpt me verder?
(Heb geen P1i maar een M600i, moet hetzelfde werken)

Contacts > More > Settings > Sort by

(Settings is niet direct zichtbaar, even naar beneden scrollen, er zijn teveel menu opties onder More)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 08:59
Nu al 2 keer gehad dat ik de telefoon uit mijn broekzak haal, en dat hij staat op het 'opstartscherm' met de keuze voor normale of flight mode. Als ik dan normaal kies moet ik mijn pin invoeren. Dit wijst erop dat mijn p1i dus af en toe, zonder reden, reset! :(
meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAcid schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:07:
[...]
(Heb geen P1i maar een M600i, moet hetzelfde werken)
Contacts > More > Settings > Sort by
(Settings is niet direct zichtbaar, even naar beneden scrollen, er zijn teveel menu opties onder More)
Sjonge jonge... het zit soms in een klein hoekje! Ik had inderdaad de scrollbalk niet gezien! Dank voor je snelle reactie. Scheelt me weer drie uur Outlook contacten bijwerken... :-)

Verwijderd

Hoe krijg ik tomtom op mijn P1i?
heb de software in mijn pc staan maar krijg het niet op mijn smartphone
niet via de usb kabel en niet via de cradle.
krijg steeds de melding dat er geen overdracht kan plaatsvinden.

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
TomTom 5 op de P910 was iig veel langzamer met opstarten dan TomTom 6 op de P1, dat is echt een merkbaar verschil d:)b
Welke versie TomTom 6 gebruik jij op je P1? Ik heb het geprobeert met een 6.02 maar die geeft een melding dat de telefoon waarschijnlijk niet compatibel is, laat zich wel verder installeren, geeft uiteindelijk de melding dat de applicatie niet gestart kan worden en komt dan niet in het menu te staan.

• apNia

apNia

Wie heeft hier FMA voor elkaar met de P1i ?
Ik heb de laatste beta (2.0 stable support 'm niet) vindt 'm wel, maar SMSjes of contacts inlezen kan ie niet terwijl er wel degelijk een connectie is. Iemand al voor elkaar?

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Als ik een afbeelding selecteer als achtergrond (valt precies in het kader) komt het niet mooi over?
De afmeting is goed 240x320 net als bij de K800i,waarom zien ze er op de P1i zo slecht uit?

• dominion99
niekie67 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:07:
[...]

Welke versie TomTom 6 gebruik jij op je P1? Ik heb het geprobeert met een 6.02 maar die geeft een melding dat de telefoon waarschijnlijk niet compatibel is, laat zich wel verder installeren, geeft uiteindelijk de melding dat de applicatie niet gestart kan worden en komt dan niet in het menu te staan.
Ik heb versie 6.021 (build 8120) voor uiq, die geeft niet de foutmelding tijdens installatie.

Verwijderd

apNia schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:15:
[...]
Wat klaag je over de N95? Wees blij dat er zulke nice gadgets zijn man! Dat is serieus de meest domme onderbouwing die ik in tijden heb gehoord.
Voel je je aangevallen knulletje? :')

Heeft niets met klagen over de N95 te maken, puur gebruikers ervaring. Houd je lompe bekritiseringen dus lekker voor je :Y

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:38:
[...]

Heeft niets met klagen over de N95 te maken, puur gebruikers ervaring. Houd je lompe bekritiseringen dus lekker voor je :Y
Houden we het eventjes gezellig?
SYQ schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:04:
Ginz, waar blijft je review???? O-)
Is on it's way

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:38:
[...]

'Knulletje' zeg je maar tegen je moeder bijdehand. Dat van mij had ook met gebruikers ervaring te maken. Onderbouw je shit gewoon NORMAAL en hou het een beetje gezellig zoals Ginz zegt ipv tof te komen doen...

Verwijderd

apNia schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:38:
[...]
'Knulletje' zeg je maar tegen je moeder bijdehand. Dat van mij had ook met gebruikers ervaring te maken. Onderbouw je shit gewoon NORMAAL en hou het een beetje gezellig zoals Ginz zegt ipv tof te komen doen...
Ik onderbouw mijn "shit" normaal. Ik gaf gewoon mijn mening op jouw reactie, zo simpel is dat. Volgens mij ben jij degene die een "agressieve" houding ging aannemen. Dus verschuil je alsjeblieft niet zo achter Ginz terwijl je er zelf de oorzaak van bent :?

Ik ben wel de laatste die het ongezellig zal maken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 15:07 ]

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:02:
[...]
Ik ben wel de laatste die het ongezellig zal maken ;)
Lijkt toch op iets heel anders...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Verwijderd

Welke versie TomTom 6 gebruik jij op je P1? Ik heb het geprobeert met een 6.02 maar die geeft een melding dat de telefoon waarschijnlijk niet compatibel is, laat zich wel verder installeren, geeft uiteindelijk de melding dat de applicatie niet gestart kan worden en komt dan niet in het menu te staan
Dat heb ik dus ook, maar dat zou wel eens kunnen komen doordat 't een of andere illegale versie is. Ik heb geen map UIQ erbij gekregen... ik ben niet te beroerd om 't officieel aan te schaffen, maar dan moet ik wel weten of 't ook echt werkt.

Iemand al geprobeerd om een officiele versie te draaien? ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:19:
[...]

Hmmm... mijn N95 werkt niet slechter dan mijn vorige Symbian telefoons, in tegendeel zelfs.
Sliderprobleem: geen last van.
Brakke GPS: normaal gesproken heb ik binnen een minuut een fix, zelfs toen ik op Schiphol aan kwam had de N95 bij de parkeergarage binnen zo'n 2 minuten door waar ik zat (het ding was nog nooit in Nederland geweest). Zelfs zonder landkaart in de huurauto kwam ik met de GPS overal waar ik wezen wilde.
Video opnemen en bewerken werkt verbazend goed (voor een telefoon), ook weergave van foto's en films op een 32" LCD TV geeft een acceptabele kwaliteit (leuk om vakantiefoto's e.d. te laten zien).
Mijn 1e indruk:

Positief:
- Mooi
- Snel
- Uitgebreide configuraties
- Perfecte touchscreen
- Prima foto's en een betere video opname dan bijv. de K800i.

Moeilijkheden (negatieve zijn er natuurlijk niet ;) )
- Erg wennen aan de manier van het qwerty toetsenbord (2 letters op 1 button, waarmee je links en rechts tikt). Omdat je met een mobiel toch anders gewend bent.
- De menu's zijn wat minder grafisch dan de N95
- Je moet veel met de scroll toets/pennetje doen.

So far my opinion :Y
Momenteel heb ik van de baas een P1i te leen om daar wat (on)mogelijkheden van uit te proberen, maar ik denk nog niet dat ik m'n N95 weg doe (smaken verschillen gelukkig). ;)

Dingen die mij tot nu toe opgevallen zijn:
Om in een SMS o.i.d. cijfers te kunnen intoetsen moet je de ALT-knop ingedrukt houden, en die zit rechtsonder op het toetsenbord (op de Nokia E61i zit die functieknop linksonder, wat mij als rechtshandige veel beter past).

Configuratie van Mail for Exchange ging snel en vlekkeloos, de eerste sync ook, daarna (buiten het "home"netwerk) werd syncen een probleem. :?

Today screen is tot nu toe bij mij echt "today", geen weergave van afspraken verderop in de week. Agenda items worden als enkele regel weer gegeven; de N95 toont meerdere regels, zodat je niet naar de functie "bewerken" hoeft grijpen om je agendapunten helemaal te kunnen lezen.
(Is de agenda van Nokia echt zoveel beter, of heb ik gewoon de juiste instellingen nog niet gevonden ? Op de N95 heb ik trouwens sinds een paar dagen Papyrus, een ideaal agenda-progje).

Touchscreen werkt op zich prettig, en vaak zijn toetsen (zoals voor ontgrendelen van het toestel) groot genoeg om geen stylus nodig te hebben.

Menu-items zijn soms nog veel dieper verstopt dan op een Nokia, zodat het voor mij minder intuitief werkt - maar dat kan natuurlijk ook een kwestie van wennen zijn.

Snelheid: voor mij geen merkbaar verschil met de N95.

Heeft iemand hier nog goede tips, o.a. m.b.t. de agenda instellingen ?

Edit: linkje

Verwijderd

mad_dog schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:27:
Nu al 2 keer gehad dat ik de telefoon uit mijn broekzak haal, en dat hij staat op het 'opstartscherm' met de keuze voor normale of flight mode. Als ik dan normaal kies moet ik mijn pin invoeren. Dit wijst erop dat mijn p1i dus af en toe, zonder reden, reset! :(
meer mensen met dit probleem?
Ik heb dit ook verschillende keren gehad. Iemand vertelde hier dat het komt omdat er teveel programma's draaien tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
misschien dat iemand mij antwoord kan geven op een eerder gestelde vraag (vanmorgen van mij)

[ Voor 6% gewijzigd door rooie60 op 17-08-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
niekie67 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:07:
[...]

Ik heb sinds vandaag ook de P1 en hij is echt SUPER!! Serieus man. Dit ding overtreft al mijn vorige telefoons!
Heb meteen TomTom erop geknalt en nu is mij opgevallen dat hij steeds op de standy (auto key lock) valt.. Is er iemand al achter gekomen om dit uit te zetten ofzo?!

Edit 1----------------------
Uhm.. Kan wel de auto. Key lock weghalen.. maar het scherm gaat wel uit na 1 minuut ofzo :S anyway idd's

Edit 2----------------------
Nvm, ik heb ze alle twee uitgezet.
Voor autokeylock:
Hoofdmenu>Configuratie scherm>Beveiliging>Vergrend.> en dan auto toetsvergrendeling uitvinken

Voor scherm "uit":
Hoofdmenu>Configuratie scherm>Apparaat>Schermverlichting>Handheld: Aan en Energie besparing uitvinken.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan!

[ Voor 25% gewijzigd door dragonzzzz op 17-08-2007 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:51:

Momenteel heb ik van de baas een P1i te leen om daar wat (on)mogelijkheden van uit te proberen, maar ik denk nog niet dat ik m'n N95 weg doe (smaken verschillen gelukkig). ;)

Dingen die mij tot nu toe opgevallen zijn:
Om in een SMS o.i.d. cijfers te kunnen intoetsen moet je de ALT-knop ingedrukt houden, en die zit rechtsonder op het toetsenbord (op de Nokia E61i zit die functieknop linksonder, wat mij als rechtshandige veel beter past).
Duurde even voor het me opviel, die ALT knop kan je 1x indrukken en daarna loslaten, dan werkt het net als een SHIFT knop op veel devices m.a.w. 1 aanslag geldig ;)
Scheelt je weer ge-acrobaat met het ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
dominion99 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:12:
[...]

Ik heb versie 6.021 (build 8120) voor uiq, die geeft niet de foutmelding tijdens installatie.
Heb die versie geinstalleerd, en het werkt! !
dank je _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
apNia schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 01:54:
[...]

Duurde even voor het me opviel, die ALT knop kan je 1x indrukken en daarna loslaten, dan werkt het net als een SHIFT knop op veel devices m.a.w. 1 aanslag geldig ;)
Scheelt je weer ge-acrobaat met het ingedrukt houden.
Yup en als je hem nog een keer indrukt, blijft hij op cijfers. Ik heb mijn m600 nu bijna en jaar, en ontdekte dit pas een maand geleden ofzo. Maakt het invoeren van tekst met cijfers veeeeeeeeel makkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ah die kende ik nog niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Mr. D schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:33:
[...]

Yup en als je hem nog een keer indrukt, blijft hij op cijfers. Ik heb mijn m600 nu bijna en jaar, en ontdekte dit pas een maand geleden ofzo. Maakt het invoeren van tekst met cijfers veeeeeeeeel makkelijker...
Dit meen je niet... Hier loop ik dus ook inderdaad al meer dan een jaar tegenaan! Tnx voor die opmerking. Dat wordt nog handig in de toekomst! super!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Zoals ik zei, ik heb de P1 sinds gister in mijn bezit. Probeerde gisteravond die pc suite te installeren maar hij gaf een fout melding dat de PC suite mijn windows niet ondersteund :S:S Hoe kan dat?
Kan het zijn dat ik nog SP1 heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Het kan SP2/SP1 zijn. Maar waar ik problemen mee had (en meer mensen, was kwestie van googlen) is dat ie maar bleef installeren bij mij na het rebooten geloof ik. Het idee is om te rebooten zonder de CD er in. Weet niet precies wat de melding was en of het dus jouw probleem ook is, maar wellicht de moeite waard te proberen./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:53
Bij mij blijft in de "task manager" onder "open" een hele lijst programma's open staan.
Is dat normaal?

Neem aan dat programma's gewoon gesloten worden als ik ze verlaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

nee.. je moet in 'More' ff 'End All' doen of individueel wat sluiten met de End knop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Of je laat ze juist gewoon open... Dat is nou net het voordeel van de P1i met zijn hoeveelheid geheugen. Je kan die dingen gewoon open laten waardoor alles veel sneller werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ridin schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:40:
Of je laat ze juist gewoon open... Dat is nou net het voordeel van de P1i met zijn hoeveelheid geheugen. Je kan die dingen gewoon open laten waardoor alles veel sneller werkt...
En ik lees net op het p1 forum dat die juist vaak uit zichzelf reset als er teveel applicaties openstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 16-08 20:29
I vroeg mij af wat die antenne(?) aansluiting aan de achterzijde van mijn p1i voor functie heeft. Ik bedoel de links boven de lens van de camera, afgesloten met een dopje. Weet iemand dat?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Dus hij sluit ze niet automatisch al ik ze verlaat? vreemd...
Is dat niet ergens in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:54:
[...]

En ik lees net op het p1 forum dat die juist vaak uit zichzelf reset als er teveel applicaties openstaan
En ik constateer dat mijn P1i daar geen last van heeft. Zit zat geheugen in om dat te voorkomen.
Kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die echt alle app installeren die ze kunnen vinden, en als je die dan in het telefoongeheugen zet raakt die natuurlijk ook ooit eens vol. Maar de zin daarvan ontgaat mij een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dragonzzzz schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:55:
Zoals ik zei, ik heb de P1 sinds gister in mijn bezit. Probeerde gisteravond die pc suite te installeren maar hij gaf een fout melding dat de PC suite mijn windows niet ondersteund :S:S Hoe kan dat?
Kan het zijn dat ik nog SP1 heb?
Ik heb de P1 sinds vandaag :*)
Op een pc met xp sp1 kreeg ik die melding ook en hij installeerde de SE suite niet.
Met m'n laptop (xp sp2) wilde het wel dus ik denk dat je sp2 nodig hebt.
Leuk dat dit duidelijk vermeld wordt :P
Overigens heb ik de bluetooth PAN verbinding aan het werk, zowel met een laptop via de P1 internetten als met de P1 via m'n laptop internetten is me gelukt, alsook via wifi _/-\o_

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dirkjesdirk schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:59:
I vroeg mij af wat die antenne(?) aansluiting aan de achterzijde van mijn p1i voor functie heeft. Ik bedoel de links boven de lens van de camera, afgesloten met een dopje. Weet iemand dat?
Waarschijnlijk bedoel je de aansluiting voor een carkit.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waarom het scherm blijft branden tijdens het opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:18:
weet iemand waarom het scherm blijft branden tijdens het opladen?
Geen idee :? (in de houder met de netvoeding heb ik dat ook).
Als ik de P1 aan zet dan gaat het display wel uit tijdens opladen.
Het viel me op dat pc suite niet wilde installeren met sp1 maar als je de usb kabel aansluit dan gaat ie wel automagisch drivers installeren 8)7
Ik heb nu een P1 composite device, een pc-connect controller, een paar compoorten (P1 application port) en een P1 usb modem erbij :/
Met de K750 en K800 kon hij niets vinden, dan was de SE cd/download echt nodig :z

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 07:37:
[...]
Wel leuk, als ik zo jullie reacties zie, is de P1i echt niet meer dan een M600i met camera en wifi! Van geheugengebrek had ik toch al geen last en met iets minder icoontjes op je werkblad, ach daarmee kan ik wel leven!
zo denk ik er ook over :)
van de meeste m600 bezitters loopt het abbonnement volgend jaar af, en die nemen dan weer de P2i, hopelijk heeft die dan wat minder camera ruis, en dan heb ik alles wat ik wil, Randvoorwaarde is wel dat SE de firmware support niet verwaarloosd met de P1i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week of drie een P1i in mn bezit en ben superblij met het apparaat.

Alles instellen ging soepel, echter een dag of drie geleden zette ik m uit en toen ik m de volgende dag weer aanzette waren de internetinstellingen er af.

Als ik nu via de website van SE de instellingen laat SMS-en kan de telefoon ze niet meer instellen omdat deze er heel raar uitziet. Allemaal weird codes en geen automatische pickup meer die aangeeft dat ie kan gaan instellen.

Hebben andere mensen hier ook last van en hoe is het op te lossen?

Daarnaast is het mij ook nog niet gelukt om mijn e-mail van Hetnet te kunnen binnenhalen op de telefoon. Versturen gaat inmiddels wel goed.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de BlackBerry functionaliteit al aan de praat gekregen? De handleiding vermeldt er ook niets over, die praat alleen over algemene zaken omtrent push-mail.
Ben wel benieuwd hoe ik dit met de exchange server van mn werk zou kunnen regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
heb net een p1i besteld dus ik ben benieuwd wat ik in huis zal krijgen. Ik zat nog te twijfelen tussern de w960 en de p1i maar het duurt nog zolang voordat die w960 er is en hij zal waarschijnlijk de hoofdprijs kosten. Dat is het me niet waard zeker niet als een 4gb memorystick micro maar 60 euro kost.

afijn wat ik eigenlijk wel wilde weten is of de "mediaplayer" zoveel verschilt van de walkman player. (afgezien van de dedicated toetsen) en of je die achteraf nog kon installeren op de p1i (ik had gelezen dat het kon maar weet dat dus niet zeker). Als het niet kan zijn er altijd nog legio andere players die je kunt installeren, maar het lijkt me wel leuk om zo'n walkman player erop te hebben.

verschilt de meidaplayer eigenlijk ook met de oude walkmanplayer (zoals op de w950?)

[ Voor 5% gewijzigd door justice strike op 18-08-2007 17:04 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nou al iemand TomTom 6 officieel gekocht, en werkend op een P1i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:06:
Heeft er nou al iemand TomTom 6 officieel gekocht, en werkend op een P1i?
Ja. Werkt als een trein. versie 6.75. Uit de rest van deze thread blijkt dat er al velen zijn waarbij het werkt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Werkt als een trein. versie 6.75. Uit de rest van deze thread blijkt dat er al velen zijn waarbij het werkt,
Ik las 't ja, maar weet ik zeker dat ik de nieuwste versie krijg als ik 't koop? Het is ook eigenlijk tegen m'n principes om software te kopen, maar in dit geval moet 't dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:17:
Heeft iemand de BlackBerry functionaliteit al aan de praat gekregen? De handleiding vermeldt er ook niets over, die praat alleen over algemene zaken omtrent push-mail.
Ben wel benieuwd hoe ik dit met de exchange server van mn werk zou kunnen regelen...
Ik neem aan dat je Exchange ActiveSync bedoelt? Als je verbinding met een Exchange server wilt maken heb je die nodig.

Ik heb mijn P1i sinds vandaag en daar stond de blackberry software op voor geïnstalleerd.
Deze moet je eerst Verwijderen (via Config. Scherm > Overigen > Verwijderen.)
Dan kan je (in mijn geval) via Config. Scherm > Overigen > Installeren. eas.sis installeren.
Daarmee krijg je de Exchange ActiveSync functionaliteit.
Deze kan je dan eventueel terug vinden onder het menu Extra. Configureren wijst zich vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb net een paar businesscards gescand en dat doet ie prima :>
Bij Kantoor kies je de scanner, hij neemt dan een foto (wel zelf knopje indrukken :P ) en dan haalt ie met OCR de tekst uit het plaatje.
Alles komt op de juiste plek terecht, dus mobiele nummers bij mobiel, adres goed enz.
Zorg wel dat de tekst leesbaar is vanuit de foto positie, want de P1 roteert het plaatje zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
niemand kan wat meer info geven over de walkman player?

overigens heeft iemand eigenlijk last van die geheugen problemen die de p990 zoveel geteisterd hebben? Ik hoorde daar laatst over (en het feit dat de p1 dezelfde software gebruikt als de p990) en ben een beetje huiverig geworden, zelfs zo erg dat ik misschien mijn bestelling af wil zeggen. Maar ik vraag me af of die problemen dan nog steeds zo prominent aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 00:04:
[...]

Ik las 't ja, maar weet ik zeker dat ik de nieuwste versie krijg als ik 't koop? Het is ook eigenlijk tegen m'n principes om software te kopen, maar in dit geval moet 't dan maar.
Misschien niet, maar dat update je toch gratis (TomTom Home)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice strike schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:03:
heb net een p1i besteld dus ik ben benieuwd wat ik in huis zal krijgen.
Wat denk je? Een n73 of zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Is dat dan niet het geval? Dan moet ik snel mijn order even veranderen. Welke moet ik dan bestellen om de n73 te krijgen, de m600 misschien?

[ Voor 27% gewijzigd door justice strike op 20-08-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
mregeling2005 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:59:
Ik heb een probleem met het automatich ophalen van me GMail account.

Heb hem ingesteld dat ie om de 15 min moet chekke of er mails zijn, maar er komt maar niks binnen of hij doet het niet.
Als ik handmatig op verzenden en ontvangen druk komen ze wel binnen.
Iemand een idee?
hoe heb jij je gmail account ingesteld op je P1? Want ik kan ze geeneens ontvangen / verzenden :S

En weet iemand hoe je je hotmail account erin kan pleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hahahahahahahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
over de P1i en de N73 gesproken...

Ze maken beide gebruik van Symbian 9.1.

houdt dit in dat beide software uitwisselbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Djerique schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:37:
over de P1i en de N73 gesproken...

Ze maken beide gebruik van Symbian 9.1.

houdt dit in dat beide software uitwisselbaar is?
Nope, de ene is UIQ3 de andere S60 3rd. Helaas niet uitwisselbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens wat mij nu nog niet helemaal duidelijk is:

Ik heb nu de K810i en deze bevalt mij uitstekend. Ik heb hem eigenlijk na mijn K800i gekocht vanwege zijn (voor een mobiele telefoon) camera en dan vooral de flits. De flits functie van deze 2 toestellen is bijna een flits van een echte digitale camera.

- Zit er nu op de P1i net zo'n zelfde flits als op de K800i en de K810i?

Of is het weer zoals bij bijna alle toestellen alleen maar een 'lampje' als flits.

Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
m0ridin schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:27:
[...]

Nope, de ene is UIQ3 de andere S60 3rd. Helaas niet uitwisselbaar...
GVD, kan er nou nooit een standaard komen :@

Windows mobile heeft dit probleem niet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Djerique schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:45:
[...]

ik had andere ervaringen met het hele PDA verhaal met windows er op.. windows 2002, 2003, 2003 SE.. huilen was dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Donmilio, een powerled lampje, dus geen xenon zoals bij jou k800i/k810i.

[ Voor 8% gewijzigd door W00fer op 20-08-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
maar maakt dat ding dan wel een flits of niet?

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djerique schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:45:
[...]

toch wel, je hebt WM06 gewoon, prof en smartphone: niet direct uitwisselbaar: de ene gaat uit van een touchscreen, de ander van een combi mobiel/pda en dan weer een, alleen voor pda. Voor WM2005 gold dit ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
W00fer schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:51:
Donmilio, een powerled lampje, dus geen xenon zoals bij jou k800i/k810i.
een waardeloos lampje heeft de P1i dus... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
WybWyb schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:40:
maar maakt dat ding dan wel een flits of niet?
Wordt even iets feller dat is alles...
Viel mij ook een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zipsop schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 00:17:
[...]

Ik neem aan dat je Exchange ActiveSync bedoelt? Als je verbinding met een Exchange server wilt maken heb je die nodig.

Ik heb mijn P1i sinds vandaag en daar stond de blackberry software op voor geïnstalleerd.
Deze moet je eerst Verwijderen (via Config. Scherm > Overigen > Verwijderen.)
Dan kan je (in mijn geval) via Config. Scherm > Overigen > Installeren. eas.sis installeren.
Daarmee krijg je de Exchange ActiveSync functionaliteit.
Deze kan je dan eventueel terug vinden onder het menu Extra. Configureren wijst zich vanzelf.
Nou ja, dat was dus de vraag. Ik had over EAS gelezen maar zag de blackberyy functionaliteit. Waarom moet je die verwijderen dan? Wat zijn de voors en tegens van beide opties en wat heb ik nodig om het aan de praat te krijgen? Moet zeker bij mn helpdesk zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
dominion99 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:39:
[...]

Ik heb het nu wel werkend gekregen en de GPRS verbinding wordt gebruikt indien er geen WLAN beschikbaar is _/-\o_

Op mijn disk stond een bestand ttnavigator.bif met hierin de TOMTOM PLUS gebruikersnaam & wachtwoord, het wachtwoord stond verkeerd, heb ik aangepast en het werkte!

Tevens heb ik geupdate naar de laatste versie (6.0.21 8120), nu krijg ik ook de vraag welke internet verbinding ik wil kiezen (indien optie is geactiveerd)
Op één of andere manier krijg ik geen verbinding met TomTom Plus op mijn P1i. Internetten is gewoon mogelijk via GPRS/Wifi op mijn foon, maar als ik TomTom bijvoorbeeld laat zoeken naar updates dan krijg ik de volgende melding:
Waarschuwing:
Wilt u dat TomTom NAVIGATOR een draadloze gegevensverbinding met TomTom maakt?
Ik druk natuurlijk op ja. Dan zie ik vrijwel direct de volgende melding:
TomTom PLUS:
Kon geen verbinding maken met TomTom PLUS-service. Controleer de draadloze gegevensverbinding op uw mobiele telefoon
@dominion99: Hoe heb jij het voor elkaar gekregen? Dat met ttnavigator.bif aanpassen heb ik gedaan, maar het mocht niet baten.

Ik heb trouwens TomTom gewoon geinstalleerd via TomTom Home ipv rechtstreeks te kopieren naar de geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Yohost! schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:22:
[...]

Wordt even iets feller dat is alles...
Viel mij ook een beetje tegen.
Ik dacht dat het beter ging met SE, nu ze in de k series al een flitser hadden geplaatst had ik wel verwacht dat ze dat door zouden voeren naar andere telefoons... Jammer SE had wel meer verwacht. Maarja t is leuk dat er een fototoestel op zit en verder boeit t me niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
SYQ schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:44:
enig idee of de mediaplayer van w960/w950 op de p1i zal werken, het is uiteindelijk hetzelfde OS

twijfel nu namelijk heel erg tussen de p1i en w960i
wat mij heeft doen kiezen voor de p1i is dat de w960 pas in december er zal zijn en hoogstwaarschijnlijk 800 euro gaat kosten terwijl de p1i nagenoeg dezelfde specs heeft en nu verkrijgbaar is voor 450 (520 met 4gb memstick)

tja verder ziet die w960 er erg gelikt uit. hopelijk zullen de extra functies ook echt de moiete waard zijn ik las al iets van handgebaren die gedetecteerd konden worden en de extra walkman knoppen (en dan vooral de touch knoppen) die er extra op zitten. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik heb hiervoor een K800i gehad met schitterende fotos,deze maakt slechte fotos!! alleen de macro's zijn wel mooi.
Ik heb de een na kleinste mt gekozen,maar valt me vies tege van de P1i :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
rooie60 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:01:
Ik heb hiervoor een K800i gehad met schitterende fotos,deze maakt slechte fotos!!
Ik snap niet hoe je hier bij komt. De kwaliteit van de foto's van de k800/810 en de p1i is zeker wel vergelijkbaar. De hardware schijnt nagenoeg gelijk te zijn. Alleen in het donker is de flits vande p1i inderdaad inferieur, maar bij daglicht moet je toch zeker gelijkwaardige foto's maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ja verwachtte ik ook? maar op het werk genomen (TL geselecteerd) was met ruis,en die in woonkamer 14.00 was ook slecht?? snap er niks van.
En dan heb ik het niet over "bewogen' want dat waren ze niet,ze waren beetje korrelig.
Macro is haarscherp,van heel dichtbij genomen,bijzonder mooi.

[ Voor 12% gewijzigd door rooie60 op 21-08-2007 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
P1i camera is inderdaad niet al te goed... Hopelijk wordt dat nog wat beter met een nieuwe firmware. Veel P1i's hebben ook last van een groenige tint rechtsonder, soms beter zichtbaar dan op andere momenten. De N73 maakte iig zeker wel betere fotos dan de P1i maar ja, we merken wel of het nog beter wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Ik hoorde dat het touchscreen van Iphone op warmte reageert en daarom maar 1 jaar meegaat en dan vervangen moet worden. Wat voor touchscreen gebruikt de p1i en is dit een beetje een goed touchscreen of moet je meerdere malen drukken voordat ie pas reageerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WybWyb schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:36:
Ik hoorde dat het touchscreen van Iphone op warmte reageert en daarom maar 1 jaar meegaat en dan vervangen moet worden. Wat voor touchscreen gebruikt de p1i en is dit een beetje een goed touchscreen of moet je meerdere malen drukken voordat ie pas reageerd?
je krijgt er een hamer bij! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

WybWyb schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:36:
Gewoon average.. reageert goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Weet iemand wanneer ongeveer de p2i uitkomt... Heb er al verscheidene mensen over horen praten(lezen), en is het dan de moeite waard om te wachten of is deze telefoon al echt goed, en wordt de p2i alleen met gps en misschien een betere kamera geupgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
Klovan schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:38:

@dominion99: Hoe heb jij het voor elkaar gekregen? Dat met ttnavigator.bif aanpassen heb ik gedaan, maar het mocht niet baten.
Ik heb TomTom gewoon gekopieerd naar mijn disk, via TomTom applicatie de plus account ingesteld, proberen verbinding te maken, dat werkte niet, daarna heb ik op de memory stick het bestand aangepast, hierin heb ik het wachtwoord aangepast, daarna heb ik gewoon proberen een verbinding te maken met TomTom Plus en dat werkte, verder heb ik niks gedaan, om het werkend te krijgen.

Het je een trial account aangevraagd of heb je een bestaande account? Wellicht kun je die resetten (via TomTom website zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

justice strike schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:59:
[...]

wat mij heeft doen kiezen voor de p1i is dat de w960 pas in december er zal zijn en hoogstwaarschijnlijk 800 euro gaat kosten terwijl de p1i nagenoeg dezelfde specs heeft en nu verkrijgbaar is voor 450 (520 met 4gb memstick)

tja verder ziet die w960 er erg gelikt uit. hopelijk zullen de extra functies ook echt de moiete waard zijn ik las al iets van handgebaren die gedetecteerd konden worden en de extra walkman knoppen (en dan vooral de touch knoppen) die er extra op zitten. We zullen zien.
neeeeeee, bijna dubbele qua prijs???
ach nog fftjes wachten kan geen kwaad, mocht de w960i te duur zijn ga ik alsnog voor de p1i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominion99 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:26:
[...]

Ik heb TomTom gewoon gekopieerd naar mijn disk, via TomTom applicatie de plus account ingesteld, proberen verbinding te maken, dat werkte niet, daarna heb ik op de memory stick het bestand aangepast, hierin heb ik het wachtwoord aangepast, daarna heb ik gewoon proberen een verbinding te maken met TomTom Plus en dat werkte, verder heb ik niks gedaan, om het werkend te krijgen.

Het je een trial account aangevraagd of heb je een bestaande account? Wellicht kun je die resetten (via TomTom website zelf)
Ik heb hetzelfde probleem met de Plus service. Als ik zoals jij zegt het .bif bestandje aanpas, dan zijn de gebruikersnaam en wachtwoord weer leeg als ik TomTom opnieuw opstart en verbinding probeer te maken. Ondertussen krijg ik dan dus dezelfde fout.

Ik probeer het zelf ook met een trial account, heb jij een standaard account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:47:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met de Plus service. Als ik zoals jij zegt het .bif bestandje aanpas, dan zijn de gebruikersnaam en wachtwoord weer leeg als ik TomTom opnieuw opstart en verbinding probeer te maken. Ondertussen krijg ik dan dus dezelfde fout.

Ik probeer het zelf ook met een trial account, heb jij een standaard account?
Misschien is het niet de juiste manier, maar voor mij werkte het (kan me ook niet voorstellen dat het op die manier zou moeten werken maar goed :? )

Ik gebruik een trial account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik heb de p1i binnen. Moest werken vandaag (thuis) dus heb nog niet echt kunnen testen. Maar 1 ding kan ik wel vertellen. dat fring dat werkt niet lekker op die p1i. ligt niet aan het netwerk (ging via wlan) want mijn pc kon wel lekker calls maken.

die applicatie is overigens nogal crash gevoelig, had vandaag een crash en de task manager had hem op een gegeven moment zelf afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
Wat is het verschil tussen de basiskleuren en full colour?-> 262k kleuren en 262k kleuren is toch hetzelfde? En wat zouden jullie nemen? Een htc touch, of de p1i??? k kan niet kiezen want vind ze allebei erg mooi, en ze kosten ook ongeveer hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
WybWyb schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:10:
Wat is het verschil tussen de basiskleuren en full colour?-> 262k kleuren en 262k kleuren is toch hetzelfde? En wat zouden jullie nemen? Een htc touch, of de p1i??? k kan niet kiezen want vind ze allebei erg mooi, en ze kosten ook ongeveer hetzelfde
ligt eraan wat je wil, wat je gewend ben etc... Ik had een imate s100 (eigenlijk een t-mobile mda) maar had daarvoor een sendo x dus was wel symbian gewend, maar het is wel weer erg wennen om terug te gaan naar symbian.

verder heeft die p1i een toetsenbord en die touch niet. Het is dus even wikken en wegen wat je zelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:42:
[...]

Nou ja, dat was dus de vraag. Ik had over EAS gelezen maar zag de blackberyy functionaliteit. Waarom moet je die verwijderen dan? Wat zijn de voors en tegens van beide opties en wat heb ik nodig om het aan de praat te krijgen? Moet zeker bij mn helpdesk zijn...?
Er kan maar 1 push email applicatie geinstalleerd zijn. Als je EAS probeert te installeren geeft hij ook die melding.

Blackbarry is voor gebruik icm een blackbarry server.
EAS voor Exchange 2003.
In principe moet je aan de OWA gegevens genoeg hebben. Het kan wel zijn dat server active sync op de exchange server uit staat, dit zou je even moeten controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Zipsop schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:38:
[...]

Er kan maar 1 push email applicatie geinstalleerd zijn. Als je EAS probeert te installeren geeft hij ook die melding.

EAS voor Exchange 2003.
In principe moet je aan de OWA gegevens genoeg hebben. Het kan wel zijn dat server active sync op de exchange server uit staat, dit zou je even moeten controleren.
Heeft iemand misschien een downloadlink naar het installatiebestand van EAS? Op de site van Sony/Ericsson kan ik deze namelijk niet downloaden/vinden. Ik heb namelijk mijn P1i gereset en toen was ook dat installatiebestand foetsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zipsop schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:38:
[...]

EAS voor Exchange 2003.
Ok helder, dankjewel! Heb op intranet de benodigide configuratiegegevens gevonden en alles ingesteld. Werkt in principe wel maar mondt uit in een 403 error (unauthorized). Wordt dan toch een belletje helpdesk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ligt waarschijnlijk aan je server...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
Klovan schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:30:
[...]

Heeft iemand misschien een downloadlink naar het installatiebestand van EAS? Op de site van Sony/Ericsson kan ik deze namelijk niet downloaden/vinden. Ik heb namelijk mijn P1i gereset en toen was ook dat installatiebestand foetsie.
Hij staat gewoon op de support site van SE ;)

ExchangeActiveSync_2.013.sis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Thanx!

Nu nog even de Exchangeserver een schop geven en dan hopen dat het ook werkt :P

Eindelijk is het me gelukt om TomTom Plus aan de gang te krijgen. Ik heb een nieuwe internetgroep aangemaakt en toen werkte het allemaal opeens wel. Alleen krijg ik nu weer de melding dat TomTom Traphic specifiek aan één apparaat gekoppeld zit en dus niet op mijn nieuwe telefoon gaat werken...

[ Voor 28% gewijzigd door Klovan op 22-08-2007 22:25 . Reden: Onderste alinea toegevoegd ]

• justice strike
even een korte review met mijn bevindingen van de p1i tot nu toe (2 dagen gebruik)
  • pluspunten:
  • de build is uitstekend
  • Batterijduur is uitstekend
  • vormgeving is mooi. Ondanks dat hij marginaal kleiner is dan mijn mda oogt hij gewoon een stuk kleiner
  • a2dp werkt perfect. (niet altijd even vlot maar alles werkt, incluis titledisplay op mijn headset)
  • wlan features zijn perfect (wpa2 nu werkend gekregen)
  • minpunten:
  • hij is ontzettend traag. even het quick menu openen duurt enkele seconden en hij reageerd vaak erg laat op commando's. Dit is op een lege telefoon zonder software geinstalleerd.
  • geheugen is niet altijd toereikend. heb al 2 keer gehad dat hij spontaan uitviel en restartte
  • weinig snelfunctieknoppen. Ze zijn verdomt handig als je ze gewend bent en je mist ze meteen als ze er niet zijn. Zo zou er best nog wel een knop mogen komen voor het opnemen en voor het ophangen, dat gaat nu via het scherm. Aparte knop voor de mediaspeler zou ook welkom zijn nu heb ik de webknop maar aangepast als mediaknop
ik vind het erg jammer dat ze een langzame processor hebben gebruikt... het is een beetje de trent met mobiele telefoons. ook bij htc zijn ze steeds meer aan het overstappen naar omap 200 mhz foontjes met 128mb ram. terwijl imate 2 jaar geleden al een intel xscale 400 had met 256mb ram (opvolger van de s100) Wat dat betreft is daar weinig anders aan met dit foontje, maar het zet je toch wel aan het denken

[ Voor 18% gewijzigd door justice strike op 23-08-2007 01:29 ]

Verwijderd

"geheugen is niet altijd toereikend. heb al 2 keer gehad dat hij spontaan uitviel en restartte?"

Sluit je wel af en toe openstaande apps af?
Helemaal rechtsbovenin zit dat......
Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste