Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:48:
[...]

Gekke nadat het zandlopertje klaar is geeft ie aan verbonden maar geeft ook aan
verzonden data 00 ontvangen data 00 maar hoe kom ik nu op internet via wifi terwijl ik een verbinding heb.
Hier heb ik het als volgt gedaan: WLAN aan, scannen naar access point, netwerksleutel ingeven, terug naar standbyscherm, browser openen middels knop aan de zijkant, URL invoeren en klaar....

Edit:
Nu valt me nog wat in! Hoe kun je de wekker goed instellen? Ik doe het voorlopig door naar "Tijd" te gaan, en dan 1 van de 3 alarmen in te stellen. Echter als ik de telefoon op stil heb.... dan hoor ik geen melodie. M'n vorige toestel, een W810i, liet bij "Wekker" altijd een melodie horen. Is er bij de P1i een instelling waarmee je áltijd geluid krijgt bij de wekker? Of moet ik m'n telefoon voor het slapen gaan altijd maar van stil afhalen?

[ Voor 31% gewijzigd door F-Tim op 08-08-2007 00:39 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 08:59
F-Tim schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:05:
[...]

Hier heb ik het als volgt gedaan: WLAN aan, scannen naar access point, netwerksleutel ingeven, terug naar standbyscherm, browser openen middels knop aan de zijkant, URL invoeren en klaar....

Edit:
Nu valt me nog wat in! Hoe kun je de wekker goed instellen? Ik doe het voorlopig door naar "Tijd" te gaan, en dan 1 van de 3 alarmen in te stellen. Echter als ik de telefoon op stil heb.... dan hoor ik geen melodie. M'n vorige toestel, een W810i, liet bij "Wekker" altijd een melodie horen. Is er bij de P1i een instelling waarmee je áltijd geluid krijgt bij de wekker? Of moet ik m'n telefoon voor het slapen gaan altijd maar van stil afhalen?
Ik kan je vraag over 'stille modus' niet beantwoorden, maar wil wel een extra vraag toevoegen. Vanmorgen heb ik mij een uur verslapen omdat mijn wekker niet ging. Ik vermoed dat dit kwam omdat ik de telefoon heb uitgezet 8)7 Mijn k800 en daarvoor mijn k750 hadden hier geen last van :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_dog schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:14:
Ik bevind me nu ergens waar het 3g icoontje aanwezig is. Er staat nu
3G: Aangesloten

Ik ging zojuist het internet op, en ik zag de datateller van tmobile internet oplopen. Ik weet nog steeds niet of dit nu gprs, 3g, wap, betaald, onbetaald, gratis is :P
Iemand die hier misschien opheldering over kan geven?
Ik heb nog steeds nergens dat icoontje kunnen krijgen, ook in Den Haag niet (en ik weet dat daar UMTS dekking is). Ging het bij jou gewoon helemaal vanzelf? Ik vraag me af of ik toch iets in moet stellen ..
mad_dog schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 02:02:
[...]

Ik kan je vraag over 'stille modus' niet beantwoorden, maar wil wel een extra vraag toevoegen. Vanmorgen heb ik mij een uur verslapen omdat mijn wekker niet ging. Ik vermoed dat dit kwam omdat ik de telefoon heb uitgezet 8)7 Mijn k800 en daarvoor mijn k750 hadden hier geen last van :|
Dit heb ik dus ook! De wekker van mijn P1i heb ik zondagavond ingesteld op "werkdagen" om 7 uur, maar hij is alleen maandag ook daadwerkelijk afgegaan. Gister en vandaag gebeurde er helemaal niets .. Dat terwijl het klokje wel te zien is naast de tijd, wat dus zou moeten betekenen dat de wekker geactiveerd is. 8)7

edit:

Ik bedenk me dat het toestel wel op stil stond. Is het misschien zo dat de wekker gewoon helemaal niet gaat als hij op stil staat, dat het toestel dus niet eens aan gaat? Mijn toestel stond zondagnacht overigens wel gewoon uit en sprong dus aan zodra de wekker ging.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:05:
[...]

Sorry voel me echt een pda leek maar wat is een netwerksleutel?, en hoe kom ik daar aan?
opvragen bij mijn provider HetNet?

Edit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voel me echt een Pda nerd maar netwerksleutel?? wat is dat? kan ik die opvragen bij mijn provider Het Net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:45:
Sorry voel me echt een Pda nerd maar netwerksleutel?? wat is dat? kan ik die opvragen bij mijn provider Het Net?
De sleutel die je gebruikt ter beveiliging van je wifi netwerk. Wep/wpa/wpa2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de P1i nu een dag en komende van een simpele nokia gaat er een wereld open, wat me wel op valt als je even niets doet het scherm gelijk op zwart gaat. kan ik instellen dat het scherm langer zichtbaar blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:41:
Heb de P1i nu een dag en komende van een simpele nokia gaat er een wereld open, wat me wel op valt als je even niets doet het scherm gelijk op zwart gaat. kan ik instellen dat het scherm langer zichtbaar blijft?
Hoofdmenu --> Config. scherm --> Apparaat --> Schermverlichting --> Handheld --> Aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de automatische vergrendeling hoe haal ik die eraf nu moet ik telkens * indrukken als ik het toestel wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zoals bij al zijn voorgangers moet de P1 blijven opstaan, wil je plezier hebben van uw wekker...
Raar dat dit nog steeds niet is zoals met alle "gewone" gsm's maar het is nu eenmaal zo.
Ook op "stil" gaat de wekker niet af, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:29:
Net zoals bij al zijn voorgangers moet de P1 blijven opstaan, wil je plezier hebben van uw wekker...
Raar dat dit nog steeds niet is zoals met alle "gewone" gsm's maar het is nu eenmaal zo.
Ook op "stil" gaat de wekker niet af, dacht ik.
Bedoel je dat hij moet blijven aanstaan? Ik durf te zweren dat ik hem zondagnacht heb uitgezet, maar nu breng je me aan het twijfelen ..

Dat zou het in ieder geval verklaren, ook al is het lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:45:
[...]

Heb effe gezocht..
Deze ga ik wel bestellen denk ik.. ziet er goed uit imo.
Beetje prijzig.. maarre.. me p1ietje moet wel mooi blijven.. moet weer verkocht worden volgend jaar. :)

http://www.proporta.com/F....php?t_id=3609&t_mode=des
Lijk me niks als je hem steeds moet openklappen lijkt me, ik heb zelf de volgende in gedachte
Krusell 89271 strak hoesje met bescherming over de screen heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:21
Dat hoesje lijkt me wel vrij dik met 2 van die flappen eraan.
Maarja, je P1i is zo wel goed beschermt.

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:54:
[...]

Lijk me niks als je hem steeds moet openklappen lijkt me, ik heb zelf de volgende in gedachte
Dit is inderdaad een mooi hoesje! :9

En dat de telefoon aan moet blijven om als wekker te kunnen fungeren is eigenlijk helemaal niet zo erg, aangezien je binnen no-time kan switchen naar flight-modus, zodat ik nog steeds niet wakker gebeld kan worden! :D
vanacht eens proberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGOoSTaD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23
Is het op de P1 eigenlijk mogenlijk om een netwerk sleutel te installeren, andes dan de gebruikelijke web en wpa?
Ik studeer namelijk aan de Utwente waar op de gehele campus wlan ligt, maar dat is met een secureW2 client beveiligd, kan ik dit ook op de p1 installeren?

Ooh en ik vroeg het al eerder: is het mogenlijk om het geluid van de tomtom navigator over de headset (dan wel bekabeld als draadloos) te krijgen?

Het lijkt me een erg gaaf ding, maar die beperkingen van "onbeperkt" mobiel internet zijn best wel heftig, als het werkt op het wlan van de universiteit kan ik wel relaxt voipen, surfen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:18:
de automatische vergrendeling hoe haal ik die eraf nu moet ik telkens * indrukken als ik het toestel wil gebruiken.
Je kunt ook de back knop ingedrukt houden aan de zijkant, die optie gebruik ik bijna altijd.
TheGOoSTaD schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:53:
Is het op de P1 eigenlijk mogenlijk om een netwerk sleutel te installeren, andes dan de gebruikelijke web en wpa?
Volgens mij is dit niet mogelijk, misschien met extra software, maar de standaard kan alleen WEP, WPA en WPA2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:18:
config. scherm -->beveiliging-->Vergrend.-->automatische toetsvergrendeling aan/uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:54:
[...]

Had ik ook al gezien.. maar lijkt me niks,. zit een bulky riemclip bevestiging op en drukknoopjes..
Ieder zijn smaak :)
maar hoemeer keuze hoe beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Heb zojuist de P1i gehaald en bekeek gelijk het hoesje,maar kan geen plakranden zien? die na tijdje gebruik op de P1i te zien zouden zijn.

Waar zou dat moeten zitten dan,het is wel een mooi hoesje btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
rooie60 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:30:
Heb zojuist de P1i gehaald en bekeek gelijk het hoesje,maar kan geen plakranden zien? die na tijdje gebruik op de P1i te zien zouden zijn.

Waar zou dat moeten zitten dan,het is wel een mooi hoesje btw.
Ik had het eerst ook niet, maar nu wel. Je moet af en toe van de zijkanten van je P1 even wat lijm af halen met een vochtig doekje (of een natte vinger :+ ), en dan is het prima. Ik vermoed dat het op een gegeven moment wel zal ophouden als de lijm op is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:44:

Ik heb nog steeds nergens dat icoontje kunnen krijgen, ook in Den Haag niet (en ik weet dat daar UMTS dekking is). Ging het bij jou gewoon helemaal vanzelf? Ik vraag me af of ik toch iets in moet stellen ..
Welke provider heb? Bij KPN en Orange heb een UMTS simkaart nodig! Bij T-Mobile en Vodafone niet.

Deze simkaarten kun je bij elke dealer of klantenservice aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er gek van!! kom niet op het net heb een modem speedtouch 546 met daarop een router waarmee ik dus draadloos wilt internetten druk op Wlan krijg de melding na het zandlopertje verbonden ga ik naar web krijg ik een HTTP 500 melding en voor de websleutel heb ik onder de modem gekeken maar zie tig nummer staan welke is nu de goede maar goed ik heb schijnbaar toch verbinding ik heb ook steeds een wereldbolletje boven aan staan die soms knippert.
Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De websleutel is ingesteld in je Wlan-router. Een soort van wachtwoord om gebruik te maken van het draadloze internet dat deze router verzorgd. Degene die dat ding geïnstalleerd heeft weet er vast meer vanaf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:50:
[...]

Welke provider heb? Bij KPN en Orange heb een UMTS simkaart nodig! Bij T-Mobile en Vodafone niet.

Deze simkaarten kun je bij elke dealer of klantenservice aanvragen.
Dat was de gouden tip _/-\o_

Ik heb de KPN klantenservice gebeld en er direct één aangevraagd. Mijn huidige sim is alweer enige jaren oud. Hij ligt vrijdag op de mat, ik ben benieuwd!

Thanks in ieder geval :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:53
Hier ook binnen.

Maar waarom reboot dat ding steeds? meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:55:
[...]

Had ik ook al gezien.. maar lijkt me niks,. zit een bulky riemclip bevestiging op en drukknoopjes..
Ieder zijn smaak :)
maar hoemeer keuze hoe beter...
Als je echt hele mooie hoesjes voor de P1i wilt zien moet je eens zoeken op de site van PDair. Heb zojuist die voor de P1i ontvangen (black, flip type). Is nog betere kwaliteit dan Piel Frama. Goede kwaliteit, elegant en verdraaide goed passend! Top product!

Roost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Ook binnen. Mooi ding...werkt fijn maar is wel even wennen tov een K800i. Camera is iets lastiger te bedienen, daar is de K800i toch wat beter in. Maar PuTTY werkt :P

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roost schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:36:
[...]

Als je echt hele mooie hoesjes voor de P1i wilt zien moet je eens zoeken op de site van PDair. Heb zojuist die voor de P1i ontvangen (black, flip type). Is nog betere kwaliteit dan Piel Frama. Goede kwaliteit, elegant en verdraaide goed passend! Top product!

Roost
ahh.. mooi.. dat ziet er veel beter uit dan krussell!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:53
Wordt ik vanacht gewoon wakker van mijn telefoon die de hele tijd aan het rebooten is :X
"The phone has restarted in order to improve performance"

Ging maar door totdat ik de batterij eruit gehaald had. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Dat is niet goed..

Dat de W950i of de M600i dat deed was bekend, maar de P1i hoort dat niet te doen. De P1i is namelijk met de dubbele hoeveelheid RAM voorzien, zodat deze melding er niet meer zou zijn. Mogelijk is één van RMA modules niet goed.

Ik zou `m gelijk laten omruilen...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik heb altijd SE gsm's óf nokia symbians,deze was dus uitdaging! en werkt ff wat anders dan nokia symbian.
Bij mij doet de snelkoppelingsknop het niet? rechtsboven.
Ik heb op standby gen iconen staan,die wilde ik niet,misschien dat dat er wat mee te maken heeft?
Heb van alles geprobeerd,wil nl BT wat sneller aan kunnen zeten,nu moet ik er eerst helemaal naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 07:30:
[...]

ahh.. mooi.. dat ziet er veel beter uit dan krussell!!
Even gekeken op www.pdair.com ziet er goed uit sturen zij ook naar nederland? maar welke heb je dan genomen? blijf het niets vinden dat als mijn mobiel gaat ik hem eerst uit een tasje moet halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
@AMC

Ja, ze sturen ook op naar Nederland. Fantastische service. Je krijgt er een lederen sleutelhanger bij en het is niet duur voor zo'n mooi hoesje (waar je je telefoon NIET uit hoeft te halen). Neem wel de black flip-type!

Roost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roost schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:30:
@AMC

Ja, ze sturen ook op naar Nederland. Fantastische service. Je krijgt er een lederen sleutelhanger bij en het is niet duur voor zo'n mooi hoesje (waar je je telefoon NIET uit hoeft te halen). Neem wel de black flip-type!

Roost
Mmmm aluminium case lijkt me ook wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Roost schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:30:
@AMC

Roost
En je betaald geen invoerrechten belasting hiervoor toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een case besteld bij PDair, de Leather Case for Sony Ericsson P1i/P1 - Pouch Type (Black). Zo eentje die je aan je broekriem kan hangen... http://www.pdair.com/cata...11000134&products_id=6232 Afbeeldingslocatie: http://www.pdair.com/images/s/3BSEP1P01_1.200x200.jpg

Is inderdaad een aardig aanbod, gratis verzending ook. heb er ook maar een screen protector bij besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:32:
[...]

Even gekeken op www.pdair.com ziet er goed uit sturen zij ook naar nederland? maar welke heb je dan genomen? blijf het niets vinden dat als mijn mobiel gaat ik hem eerst uit een tasje moet halen
ikzelf heb die van proporta.com besteld...
Ik heb alleen goede bescherming nodig. vind het niet erg om m uit het hoesje te halen.
Zit de hele dag in vrachtwagen en daar heb ik m standaard uit de hoes.
Ik vond die alu plate wel goed om je screen te beschermen.. Hij zit nog wel is in mn jaszak.. en lijkt me handig als je ergens tegenaan loopt.
En ik vind hem persoonlijk er wel strak uitzien.

maar toegegeven.. die van krussell zien er verfrommeld uit in vergelijking met pdair!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Ik ben er nog steeds niet uit hoe die verbindingen nu allemaal precies werken. Als ik onderweg zit te surfen dan zie ik mijn Tmobile Internet teller oplopen, dit is zoals het hoort. Als ik thuis ben merkt de p1i dat uit zichzelf op en connect hij met wifi. Als ik vervolgens het internet op ga en ga surfen dan gaat het super snel. Ik zie echter bij geen enkele verbinding de data oplopen :? Meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mad_dog:

Dat is bij mij ook, dan heb je verbinding via Wlan. Wel raar dat de teller (klik op wereldbolletej, dan zie je je actieve verbindingen) bij Wlan niet oploopt.
Maar gewoon zorgen dat allen je "gratis" verbindingen in de voorkeursgroep staan, dan weet je in elk geval zeker dat je geen dikke rekening voor data krijgt. De betaalde staan bij mij dus in een aparte groep, die moet je dan bewust kiezen, in mijn geval wanneer ik iets wil doen buiten bereik van Wlan, of buiten Orange World.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 22:29 . Reden: aangevuld, ik begreep er zelf geen zak meer van. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:27:
@mad_dog:

Dat is bij mij ook, dan heb je verbinding via Wlan. Wel raar dat de teller (klik op wereldbolletej, dan zie je je actieve verbindingen) bij Wlan niet oploopt.
Maar gewoon zorgen dat allen je "gratis" verbindingen in de voorkeursgroep staan, dan weet je in elk geval zeker dat je geen dikke rekening voor data krijgt. De betaalde staan bij mij dus in een aparte groep, die moet je dan bewust kiezen, in mijn geval wanneer ik iets wil doen buiten bereik van Wlan, of buiten Orange World.
Oke, ik vermoede al dat het via de WLAN zou gaan gezien de snelheid, wel raar dat de teller niet oploopt though 8)7

Evenzo heb ik het idee dat de prioriteit instellen niet werkt. Ik heb een groep genaamd internet thuis. Hierin zit WLAN met prioriteit 1, en Tmobile Internet met prioriteit 2. Als ik nu internet op ga en kies voor de groep internet thuis, gaat hij alsnog via tmobile internet connectie maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:57

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:33:
[...]

maar toegegeven.. die van krussell zien er verfrommeld uit in vergelijking met pdair!
Een Krusell ziet er echt niet verfrommeld uit als hij strak om een gsm zit hoor :)
Het leer is getekend en niet zo glad als bij Pdair.
Ik moet wel zeggen dat het display en keyboard gedeelte redelijk bekrast eruit ziet na een jaar, maar da's altijd nog beter dan krassen op het display zelf ;)
Je ziet ook wat vuil erin komen, met name bij het speakertje (af en toe schoonmaken).
Ik denk dat ik ook een P1i ga halen, bij Gsmweb incl Kpn onbeperkt data ben je contant niet teveel kwijt.
M'n Voda prepaid porteer ik naar Kpn want met 3mnd geldigheid is prepaid niet leuk meer :X
Maar eerst ff het saldo cashen natuurlijk :z

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik heb ook een onwijs gare UMTS verbinding... ik heb dan dat UMTS logootje (een blauw ovaaltje, klopt dat?) en dan is het bereik heel laag, en vervolgens verdwijnt die na een tijdje en dan krijg ik netjes het volle bereik zonder het logootje. Iemand enig idee? Leek de oplossing niet uit voorgaande posts te kunnen halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

apNia schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:11:
Ik heb ook een onwijs gare UMTS verbinding... ik heb dan dat UMTS logootje (een blauw ovaaltje, klopt dat?) en dan is het bereik heel laag, en vervolgens verdwijnt die na een tijdje en dan krijg ik netjes het volle bereik zonder het logootje. Iemand enig idee? Leek de oplossing niet uit voorgaande posts te kunnen halen...
Blijkbaar heb jij gewoon slechts ontvangst vanaf de umts mast. Het toestel schakelt dan automagisch terug naar gsm tenzij je heel bewust voor alleen 3g heb gekozen. Bij mijn toestel (M600i) blijft het blauwe wereldbolletje gewoon de hele dag zichtbaar. Ik werk in een behoorlijk hoge toren in Rotterdam en heb echt baat bij umts.
Gsm heeft een veel minder goed ontvangst (krakende gesprekken) dan umts. Zal wel te maken hebben dat die gsm-masten hier boven op het dak staan en je dus een beetje onder de dekking (door) valt.

Probeer eens te controleren op een andere plek waarvan je zeker weet dat er umts dekking moet zijn, wat je toestel dan doet?!

Wel leuk, als ik zo jullie reacties zie, is de P1i echt niet meer dan een M600i met camera en wifi! Van geheugengebrek had ik toch al geen last en met iets minder icoontjes op je werkblad, ach daarmee kan ik wel leven!

[ Voor 3% gewijzigd door PaT op 10-08-2007 07:39 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
rooie60 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:04:
Ik heb altijd SE gsm's óf nokia symbians,deze was dus uitdaging! en werkt ff wat anders dan nokia symbian.
Ik heb op standby gen iconen staan,die wilde ik niet,misschien dat dat er wat mee te maken heeft?
Heb van alles geprobeerd,wil nl BT wat sneller aan kunnen zeten,nu moet ik er eerst helemaal naar toe.
Je bluetooth kun je toch gewoon aan laten staan , zoveel stroom slurpt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een handige manier om te grendelen en te ontgrendelen vindt het niks om steeds met het pennetje naar taakbeheer te gaan etc etc. Bij mijn oude Nokia hoefde ik alleen maar het * in te drukken heb hem nu ontgrendeld met als gevolg dat wanneer hij in mijn jaszak zit ie iemand gaat bellen omdat het scherm aangeraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
De terugknop ingedrukt houden

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
dominion99 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:39:
[...]

Je bluetooth kun je toch gewoon aan laten staan , zoveel stroom slurpt dat niet.
Heb hem toch maar bij de snelkoppelingen onderin op b.blad gezet,werkt prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ppaddo schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 07:37:
[...]

Blijkbaar heb jij gewoon slechts ontvangst vanaf de umts mast. Het toestel schakelt dan automagisch terug naar gsm tenzij je heel bewust voor alleen 3g heb gekozen. Bij mijn toestel (M600i) blijft het blauwe wereldbolletje gewoon de hele dag zichtbaar. Ik werk in een behoorlijk hoge toren in Rotterdam en heb echt baat bij umts.
Gsm heeft een veel minder goed ontvangst (krakende gesprekken) dan umts. Zal wel te maken hebben dat die gsm-masten hier boven op het dak staan en je dus een beetje onder de dekking (door) valt.

Probeer eens te controleren op een andere plek waarvan je zeker weet dat er umts dekking moet zijn, wat je toestel dan doet?!

Wel leuk, als ik zo jullie reacties zie, is de P1i echt niet meer dan een M600i met camera en wifi! Van geheugengebrek had ik toch al geen last en met iets minder icoontjes op je werkblad, ach daarmee kan ik wel leven!
nou ik ben op meerdere plaatsen in Amsterdam geweest om het te testen, en werkelijk nergens komt ie boven de 2 a 3 streepjes. Maar grootste deel van de tijd doet ie het niet eens... is toch raar dat het UMTS bereik dan zo triest gesteld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

apNia schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:00:
[...]

nou ik ben op meerdere plaatsen in Amsterdam geweest om het te testen, en werkelijk nergens komt ie boven de 2 a 3 streepjes. Maar grootste deel van de tijd doet ie het niet eens... is toch raar dat het UMTS bereik dan zo triest gesteld is?
Dat is inderdaad best raar. Zit hier in mijn "ivoren toren" met 3G aangesloten vrijwel constant op 4 of 5 (=max) strepen. Misschien dat de bebouwing van Amsterdam toch wat problemen veroorzaakt? Ik ben niet zo op de hoogte hoe umts werkt, maar blijkbaar toch wat anders dan gsm?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ook buiten heb ik nog soms 2 a 3 streepjes, terwijl het GSM netwerk vollop binnenknalt. Die keren dat ik internet met UMTS is het beduidend sneller en gezien het normale netwerk wel netjes binnen komt lijkt het me geen hardware-issue.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Ik vind het bereik van 3G ook raar, ik zit hier in Delft Zuid met 3-4 streepjes 3G, terwijl ik in rotterdam op veel plekken alleen gsm bereik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Lieve mensen, is er nu NIEMAND die me kan helpen?
Het lukt mij niet om bij het versturen van een MMS de foto's automatisch te laten resizen en het formaat te laten verkleinen. De instellingsmogelijkheid daarvoor (creatie modus) is grijs en lijkt niet te veranderen. Lukt het jullie om foto's automatisch te resizen. Aljeblieft HELP!
Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hey all,
Ben van plan om deze te halen (al een tijdje eigenlijk) zit alleen op de prijzen/tarieven te wachten van t-mobile. Nu had ik een vraagje. Er zit Symbian OS V9.1 op, welke navigatiesoftware kan je erop zetten dan? En ik neem aan dat je ook een GPS ontvanger erbij moet halen.
Want als ik dit weet, kan ik meteen bij het aanschaffen van de P1 meteen tomtom/gps erbij halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Je hebt inderdaad een losse gps ontvanger nodig. Een aantal mensen in dit topic hebben het over TomTom, dus ik vermoed dat deze ook werkt icm de p1i. Waarschijnlijk staat dit ook gewoon vermeld op de site van de makers van de navigatie-software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
mad_dog schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:37:
Je hebt inderdaad een losse gps ontvanger nodig. Een aantal mensen in dit topic hebben het over TomTom, dus ik vermoed dat deze ook werkt icm de p1i. Waarschijnlijk staat dit ook gewoon vermeld op de site van de makers van de navigatie-software.
Jah, ik had al beetje gezocht in dit topic maar zag niet of het wel om TomTom gaan in combinatie met P1. Maar op de website van hun staat bij de supported phone van tomtom navigator 6 wel de W950i. En die heeft ook Symbian OS v9.1 dus ik neem aan dat het wel werkt :) Anders ga ik gewoon ff terug naar de shop en vraag mn geld gewoon terug.
Thnx voor je reply btw:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste P1i gebruikers....

Ik volg nu al een tijdje dit topic langs de zijlijn, mijn abonnenemt loopt namelijk binnenkort af en mijn oog is gevallen op de hier veel besproken telefoon....

Maar nu zit ik met een brandende vraag ( althans voor mij ) waarom is de telefoon (nog) niet verkrijgbaar bij Vodafone.
Hier loopt mijn abonnement namelijkj....

Iemand die hier toevallig iets over kan zeggen ???

Alvast bedabkt voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:19:
Beste P1i gebruikers....

Ik volg nu al een tijdje dit topic langs de zijlijn, mijn abonnenemt loopt namelijk binnenkort af en mijn oog is gevallen op de hier veel besproken telefoon....

Maar nu zit ik met een brandende vraag ( althans voor mij ) waarom is de telefoon (nog) niet verkrijgbaar bij Vodafone.
Hier loopt mijn abonnement namelijkj....

Iemand die hier toevallig iets over kan zeggen ???

Alvast bedabkt voor jullie reactie.
Ik gebruik geen Vodafone, maar dit weet ik wel toevallig. Ik zag bij Phonehouse en andere winkels de prijzen van vodafone :) Bij Vodafone en T-mobile zelf hebben ze de telefoon (nog) niet en ik zou ook niet weten wanneer ze hem krijgen. Bij T-mobile krijgen ze hem voorlopig nog niet. En dat heb ik van een man bij de klantenservice gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Je kan hem toch ook in een webshop of winkel krijgen als je je abo verlengt :?
Dan is ie tenminste ook niet Voda branded c.q. bijna onbruikbaar :X

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:29:
Je kan hem toch ook in een webshop of winkel krijgen als je je abo verlengt :?
Dan is ie tenminste ook niet Voda branded c.q. bijna onbruikbaar :X
Ja maar kom van andere provider af en heb inmiddels al een abonnement afgesloten bij Vodafone...
Misschien beetje naief maar had nog nooit gehoord van voda branded toestellen...
Maar ja is nu te laat, alle hoop nu vervlogen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:43:
Is er een handige manier om te grendelen en te ontgrendelen vindt het niks om steeds met het pennetje naar taakbeheer te gaan etc etc. Bij mijn oude Nokia hoefde ik alleen maar het * in te drukken heb hem nu ontgrendeld met als gevolg dat wanneer hij in mijn jaszak zit ie iemand gaat bellen omdat het scherm aangeraakt wordt.
Wie kan mij vertellen welke toets je in hemelsnama in moet drukken om met het * te ontgrendelen?
Ik weet dat je de toets aan de rechterkant ook kunt gebruiken, maar als de foon in mn autohouder zit, kan ik daar niet bij.

Ik heb serieus iedere combinatie met * geprobeerd om te ontgrendelen maar ik kom er niet uit. Op welke toets (cijfertoets of lettertoets) moet je nou drukken dan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:55:
[...]

Wie kan mij vertellen welke toets je in hemelsnama in moet drukken om met het * te ontgrendelen?
Ik weet dat je de toets aan de rechterkant ook kunt gebruiken, maar als de foon in mn autohouder zit, kan ik daar niet bij.

Ik heb serieus iedere combinatie met * geprobeerd om te ontgrendelen maar ik kom er niet uit. Op welke toets (cijfertoets of lettertoets) moet je nou drukken dan????
druk het sterretje in, en dan verschijnt er rechtsonderin het scherm een "knopje" wat ontgrendelen heet. Dit doet wat jij wilt ;)
(pennetje is niet nodig, zelfs met een hele dikke duim tik je ook wel raak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm krijg net een belletje van Vodafone voorloppig kunnen ze geen uitspraak doen wanneer de telefoon leverbaar wordt....
Das lekker zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragonzzzz schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:46:
[...]

Jah, ik had al beetje gezocht in dit topic maar zag niet of het wel om TomTom gaan in combinatie met P1. Maar op de website van hun staat bij de supported phone van tomtom navigator 6 wel de W950i. En die heeft ook Symbian OS v9.1 dus ik neem aan dat het wel werkt :) Anders ga ik gewoon ff terug naar de shop en vraag mn geld gewoon terug.
Thnx voor je reply btw:)
Ben benieuwd of het werkt laat het ff weten zo ja kan je dan ook vermelden wat je nou kwijt bent voor tomtom6 en ontvanger? wil dit nl zelf ook aanschaffen maar goed moet wel eerst weten of het werkt dus ben reuze benieuwd naar je bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:39:
[...]

Ben benieuwd of het werkt laat het ff weten zo ja kan je dan ook vermelden wat je nou kwijt bent voor tomtom6 en ontvanger? wil dit nl zelf ook aanschaffen maar goed moet wel eerst weten of het werkt dus ben reuze benieuwd naar je bevindingen.
Op de M600i werkt het super en die is technisch vrijwel identiek aan de P1i.

TomTom 6 kost afhankelijk van de versie tussen de 125 en 199 euro (zie website TomTom) en een ontvanger kost een tientje of 6 a 7. Zelf ben ik erg tevreden met de GPS Slim ontvanger van Nav4All!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:01:
Hmmm krijg net een belletje van Vodafone voorloppig kunnen ze geen uitspraak doen wanneer de telefoon leverbaar wordt....
Das lekker zeg....
al gekeken op 2call.nl of algebeld.nl???

Is heel makkelijk.. contract verlengen.. kopie identificatie en bankpas/afschrift + contract opsturen en klaar.. goedkoper dan vodafone en je krijgt een Niet-branded toestel die simlockvrij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:01:
Das lekker zeg....
Lijkt me een mooi argument om je abo te cancelen als je hem met toestel heb aangevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde zojuist snelkeuzenummers instellen. Echter, de P1i meldt vervolgens dat 'ie mijn sim gaat scannen ... en hij blijft dit doen, terwijl er helemaal niet 1 nummer op mijn simkaart staat (allemaal in het geheugen van de telefoon)... heeft iemand anders dit toevallig ook?

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:56:
[...]

al gekeken op 2call.nl of algebeld.nl???

Is heel makkelijk.. contract verlengen.. kopie identificatie en bankpas/afschrift + contract opsturen en klaar.. goedkoper dan vodafone en je krijgt een Niet-branded toestel die simlockvrij is...
Ja er is alleen 1 probleem mijn abonnement gaat pas de 20e augustus in.....
dus moet nog 1 jaartje..

En heb een los abonnement zonder toestel, tot op heden althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:50:
Is iemand er al achter hoe je snelkeuzes moet instellen? Bij mijn vorige Sony-Ericsson had ik achter de 2 een contactpersoon gezet. Drukte ik de 2 in en klikte ik vervolgens op "Bellen", dan werd automatisch het nummer van die contactpersoon gekozen. :*)
Als ik dat op de P1i probeer, krijg ik de melding dat er geen nummer achter de 2 is ingesteld. Klopt, maar hoe ik dat dan moet doen, wordt mij niet verteld en ook kan ik het niet in de manual terugvinden ... 8)7
Hoofdmenu --> Telefoon --> Snelkeuzecontacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:39:
[...]

TomTom 6 werkt super op de P1i, enige wat je moet doen is wel een autolader aanschaffen, zonder trekt die zo de batterij leeg en hij gaat in standby als er geen lader is aangesloten. Heb TomTom nu al 10x gebruikt voor navigatie, niks raars meegemaakt alles werkt ook de PLUS services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
ppaddo schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:42:
[...]
Op de M600i werkt het super en die is technisch vrijwel identiek aan de P1i.

TomTom 6 kost afhankelijk van de versie tussen de 125 en 199 euro (zie website TomTom) en een ontvanger kost een tientje of 6 a 7. Zelf ben ik erg tevreden met de GPS Slim ontvanger van Nav4All!
Heb je gewoon de TomTom Navigator 6 gehaald?
dominion99 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:50:
[...]

TomTom 6 werkt super op de P1i, enige wat je moet doen is wel een autolader aanschaffen, zonder trekt die zo de batterij leeg en hij gaat in standby als er geen lader is aangesloten. Heb TomTom nu al 10x gebruikt voor navigatie, niks raars meegemaakt alles werkt ook de PLUS services
En die TomTom 6 moet je speciaal via de website kopen? Of is die ook ergens in de winkel aan te schaffen? Want op de website zie ik bij de supported phones: de SE W950i. Die gebruikt wel zelfde Symbian OS.
-----------
Btw,
Iemand die ik ken heeft een Nokia E65 en die heeft Symbian 9.1 S60. Hij heeft daarvoor TomTom 6 voor aangeschaft. Kan ik die ook gaan gebruiken? Of pakt de P1 hem niet.

[ Voor 36% gewijzigd door dragonzzzz op 10-08-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Ik heb altijd BT aan staan. Iemand enig idee hoeveel energie dat kost? Verwaarloosbaar voor lengte van standby tijd.?

En hoe zit dat met WiFi. Zijn daar testjes van bekend?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al de smartphones van SE gehad (P800, P900, P910, P990 en nu P1i) en deze is werkelijk top ! Nu één week in gebruik en nog niks problemen mee gehad... Ook de batterij is merkelijk beter en krachtiger...
Ook met de hier zo 'rampzalig' genoemde P990 had ik weinig problemen maar deze is een stuk sneller, krachtiger en beter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:09

Hero

Duck power!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:20:
[...]

Ja er is alleen 1 probleem mijn abonnement gaat pas de 20e augustus in.....
dus moet nog 1 jaartje..

En heb een los abonnement zonder toestel, tot op heden althans.
Als je dat abonnement al afgesloten hebt (ik neem aan een sim-only), dan kun je sowieso niet direct een ander abonnement mét telefoon afsluiten.
Wil je de P1i, dan wordt dat los aanschaffen.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

dragonzzzz schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:38:
Btw,
Iemand die ik ken heeft een Nokia E65 en die heeft Symbian 9.1 S60. Hij heeft daarvoor TomTom 6 voor aangeschaft. Kan ik die ook gaan gebruiken? Of pakt de P1 hem niet.
Op die DVD/cd van TomTom staat een map "UIQ". De inhoud van die map werkt prima!

en anders moet je het M600i topic maar eens doorspitten

[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 11-08-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat ik moet doen of downloaden om jad files te kunnen openen (bijv. voor de Gmail reader van Google)?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roost schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:12:
Lieve mensen, is er nu NIEMAND die me kan helpen?
Het lukt mij niet om bij het versturen van een MMS de foto's automatisch te laten resizen en het formaat te laten verkleinen. De instellingsmogelijkheid daarvoor (creatie modus) is grijs en lijkt niet te veranderen. Lukt het jullie om foto's automatisch te resizen. Aljeblieft HELP!
Dank.
Geen idee...
ik kwam in de afbeeldingseditor wel een instelling tegen dat je een afbeelding op "standaard mms"kan zetten. Dan zou-ie moeten resizen naar 160xnogwat pixels. Ik mms echter nooit dus heb dit niet uitgeprobeerd.
De afbeeldingseditor kan je overigens starten door een foto die je in een mms hebt geplaatst aan te klikken.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 23:03 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirkjesdirk schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:47:
Ik heb altijd BT aan staan. Iemand enig idee hoeveel energie dat kost? Verwaarloosbaar voor lengte van standby tijd.?

En hoe zit dat met WiFi. Zijn daar testjes van bekend?
BT gaat wel kwa energiegebruik.
Ik vind de WiFi wel veel stroom trekken, dus die zet ik gelijk uit als ik er klaar mee ben..
Ik heb overigens ook het idee dat 3G stroom zuipt. Ik laat een aantal RSS-feeds regelmatig bijwerken (via Orange World, 3G dus) en dan gaat het batterijtje wel hard.

Iemand dezelfde ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:41:
Weet iemand wat ik moet doen of downloaden om jad files te kunnen openen (bijv. voor de Gmail reader van Google)?
Alvast bedankt!
da's helemaal niet nodig.
surf gewoon met je foon naar www.gmail.com/app dan kan je 'm gelijk downloaden, werkte prima bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:02:
[...]

BT gaat wel kwa energiegebruik.
Ik vind de WiFi wel veel stroom trekken, dus die zet ik gelijk uit als ik er klaar mee ben..
Ik heb overigens ook het idee dat 3G stroom zuipt. Ik laat een aantal RSS-feeds regelmatig bijwerken (via Orange World, 3G dus) en dan gaat het batterijtje wel hard.

Iemand dezelfde ervaringen?
3G slurpt inderdaad stroom. Van de site van SonyEricsson zelf...

Prestaties Spreektijd: Stand-bytijd:
UMTS 2100 3 uur 30 min 250 uur
GSM 900 10 uur 440 uur
GSM 1800 10 uur 440 uur
GSM 1900 10 uur 440 uur

[ Voor 30% gewijzigd door PaT op 11-08-2007 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
ppaddo schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:53:
[...]

Op die DVD/cd van TomTom staat een map "UIQ". De inhoud van die map werkt prima!

en anders moet je het M600i topic maar eens doorspitten
Ow! nice hoor! Maar kan ik die DVD van hem ook gebruiken? Of heb je een key nodig om TomTom te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

dragonzzzz schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:34:
[...]

Ow! nice hoor! Maar kan ik die DVD van hem ook gebruiken? Of heb je een key nodig om TomTom te activeren?
uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
rooie60 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:04:
Zal wel weer n té vrouwelijk vraagje geweest zijn,gezien niemand me antwoord gaf.
Ben er inmiddels achter dat ik beter wel iconen onderin kan doen en er dan een maken voor snelkopp BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:17:
[...]

da's helemaal niet nodig.
surf gewoon met je foon naar www.gmail.com/app dan kan je 'm gelijk downloaden, werkte prima bij mij.
Tja, da's nou juist het gekke... bij mijn vorige SE werkte dat dus ook zonder problemen, maar nu krijg ik ineens de melding dat jad files niet herkend of geopend kunnen worden .... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGOoSTaD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23
dominion99 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:50:
[...]

Is het ook mogenlijk dat hij niet steeds op stanby gaat zondar dat je hem aan een autolader hangt? enne kan het geluid ook over de headset? dus dat van de tomtom mevrouw?
Dan zou ik hem nm op de motor kunnen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik echt gek vind is dat het een oproep alleen kan beantwoorden door op het touchscreen te drukken. Ik ben er nog niet achter of je een oproep kan beantwoorden door een knop in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56

xon

Ik heb nog wel een geinige voor de zondagmiddag:

http://developer.sonyeric.../phonegallery/p1/p_p1.jsp

http://developer.sonyericsson.com/getDocument.do?docId=95057

de echte white paper voor het toestel. Er was een vraag van de week over de media types die het toestel aankan en volgens mij is dat best wel uitgebreid:

Multimedia Support: more>>
Audio: MP3, AAC-LC, eAAC+, AAC+, HE AAC, AMR-NB, AU, iMelody, MIDI, SP-MIDI, RMF, WAV, WMA, XMF, DLS, Real Audio 8
Video: MPEG-4 (H.263, H.264), AAC-LC, AMR-NB, 3GPP, RealMedia, WMV
Image: BMP, GIF, JPEG, MBM, PNG, WBMP, SVG Tiny 1.1
Animations: GIF
Streaming: RTSP according to 3GPP™

Ik zie dus ook WMA en WMV staan. Volgens mij was dat er voorheen toch nog niet?

Streaming video kan volgens mij niet en lijkt hij alleen 3GPP aan te kunnen..of zou dat anders zijn en worden sommige streams als video behandeld?

[ Voor 3% gewijzigd door xon op 12-08-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:56:
Wat ik echt gek vind is dat het een oproep alleen kan beantwoorden door op het touchscreen te drukken. Ik ben er nog niet achter of je een oproep kan beantwoorden door een knop in te drukken.
Je kunt de jog dial ook indrukken om op te nemen, die gebruik ik vaak voor de meeste belangrijke dingen, die kun je ook gebruiken om mensen te bellen in je contact list, volgens mij kun je ook de "Ok" gebruiken dat moet ik nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:22:
[...]

3G slurpt inderdaad stroom. Van de site van SonyEricsson zelf...

Prestaties Spreektijd: Stand-bytijd:
UMTS 2100 3 uur 30 min 250 uur
GSM 900 10 uur 440 uur
GSM 1800 10 uur 440 uur
GSM 1900 10 uur 440 uur
Nou, dan heb ik wellicht een slechte batterij getroffen. Die van mij houdt het nauwelijks 2 dagen vol. Dan gebruik ik wel WLAN en internet etc, maar echt schokkend lang is de standby tijd niet.

Heeft iemand anders ook deze ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik vind de batterijduur ook uitermate teleurstellend. Anno 2007 had ik wat mooiers verwacht. Ik merk weinig verschil sinds ik op UMTS ben overgestapt. Ik gebruik wel internet (grotendeels via het GSM netwerk) en ik moet 'm toch echt zo rond de 3 a 4 dagen opladen. Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 10:15:
[...]

Nou, dan heb ik wellicht een slechte batterij getroffen. Die van mij houdt het nauwelijks 2 dagen vol. Dan gebruik ik wel WLAN en internet etc, maar echt schokkend lang is de standby tijd niet.

Heeft iemand anders ook deze ervaringen?
Dit zijn ook maar laboratorium waarden hoor. In de praktijk zal, afhankelijk wat je er mee uitspookt, tussen de 2 en 5 dagen op een lading mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
ppaddo schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:09:
[...]

Dit zijn ook maar laboratorium waarden hoor. In de praktijk zal, afhankelijk wat je er mee uitspookt, tussen de 2 en 5 dagen op een lading mee kunnen.
same here, ik doe ook niet heel veel bijzonders en moet hem ook elke 2 dagen opladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

oNo

Wat een geklaag allemaal over de werktijd op e e n accu.

Je wil een smartphone. Deze gebruikt gewoon meer energie door alle functioniteit dat het biedt. Want je wil wel een leuk klein toestel (=kleine accu, minder capaciteit) die snel doet wat je vraagt (=snelle cpu, hoger energieverbruik)

Je kunt niet alles verwachten. Zelf vind ik het nog wel meevallen na een half jaar de Samsung i320 gehad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
Heeft iemand de Update Service al werkend op een Vista Systeem, momenteel wordt het niet ondersteund, maar ben benieuwd of het toch werkend te krijgen is, hebben mensen de Update Service werkend op Vista voor de P990i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
oNo schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:19:
Wat een geklaag allemaal over de werktijd op e e n accu.

Je wil een smartphone. Deze gebruikt gewoon meer energie door alle functioniteit dat het biedt. Want je wil wel een leuk klein toestel (=kleine accu, minder capaciteit) die snel doet wat je vraagt (=snelle cpu, hoger energieverbruik)

Je kunt niet alles verwachten. Zelf vind ik het nog wel meevallen na een half jaar de Samsung i320 gehad te hebben.
Neenee, tis geen geklaag, het is een constatering. Althans, van mij ;)
En ik vind het ook niet gek dat zo een apparaat na 2 dagen leeg is, ik bedacht me opeens, ik speel best intensief dat golf spelletje, en zit stiekem toch ook wel veel via gprs te surfen (zo met de browser gedraait, superfijn :9~ ), dus misschien wel logisch dat hij na 2 dagen leeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Van mij was het wel geklaag ;)
Maar ik wist ook niet dat ik dat mocht verwachten. M'n K750i deed ik een week mee, en ook de N73 (runned ook symbian) hier op het werk loopt goed lang. Ik weet niet waarom de P1i zo veel extra batterij slurpt tov de N73...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
Trouwens afgelopen zondag 9 uur genavigeerd met TomTom zonder een centje pijn, enige probleem was dat mijn adres in Kopenhagen veranderd was, het nieuwe adres kon TomTom met de Benelux map + Wegen van Europa niet vinden (te gedetailleerd), kortom langs de snelweg maar even memorystick leegmaken + Map van Denemarken erop gezet ;)

Had ik toch maar die 2 Gig stick gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
dominion99 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:31:
Trouwens afgelopen zondag 9 uur genavigeerd met TomTom zonder een centje pijn, enige probleem was dat mijn adres in Kopenhagen veranderd was, het nieuwe adres kon TomTom met de Benelux map + Wegen van Europa niet vinden (te gedetailleerd), kortom langs de snelweg maar even memorystick leegmaken + Map van Denemarken erop gezet ;)

Had ik toch maar die 2 Gig stick gehaald :)
Nice hoor! Een hele goede tip om de 2 gig te halen :D vooral als je tomtom erop wilt gooien. Volgens mij heb je aan 1gig niet genoeg voor TomTom / Muziek / Foto's maken hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuus dat ik de vorige keer niet duidelijk was.

Bedoel dus hoe kan ik mijn afspeellijsten (opgeslagen in windows media player)
overzetten naar de P1i? Heb de P1i via de Usb kabel aangesloten, maar de
pc herkend hem niet. Heb ook geprobeerd de map "mijn muziek" te slepen naar de
map van de memory card maar krijg dan de melding dat dit een verboden handeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt er wel eens iemand de bijgeleverde cd-rom de pc suite zo ja waarvoor gebruiken
jullie dat?
Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste