Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Jeeej, ik heb hem me ook vandaag gehaald! Voordat ik op vakantie ging had ik verwacht dat hij nog wel niet uit zou zijn als ik terug kwam, en kijk nu eens, hij is te koop! Meteen vanmiddag 'snel' een X aantal abo's vergeleken, en erachter gekomen dat het beste abo in mijn situatie ook nog véél goedkoper was dan via inet bestellen of een 'goedkoop' abotje pakken. Ik heb nu iig een 1-jarig Vodafone abo, en ik ben hartstikke tevreden met mijn nieuwe aanschaf.

Hij reageert snel, touch screen is fijn, geluid met bellen is uitstekend! Ik heb ook nog een W810i (Origineel, en naderhand met DaVinci Firmware, ook later weer aangepast met andere audio drivers) en ik moet zeggen dat het geluid met de P1i vele malen zuiverder is!

Camera is ook van goede kwaliteit idd, al heb ik dat nog niet uitgebreid getest.

Hij ligt in ieder geval heerlijk in de hand, reageert snel, alle functionaliteiten werken zonder crashes ofzo, hij belt perfect. Geen enkel nadeel voorlopig.

Misschien over een tijdje dat ik wat vind, maar voorlopig vind ik zelfs het accu leeg kleurstripje aan de onderkant nog mooier dan het ledje wat in mijn K700i en W810i knipperde....

Gelukkig heb ik een vriendin die me aanspoort om niet te wachten, en dus kan ik nu al lekker ervan genieten :D

Edit: Eerste 'minpunt', bij mijn W810i kon ik de lamp als zaklamp gebruiken, dit gaat bij de P1i voorlopig nog niet :(

[ Voor 4% gewijzigd door F-Tim op 29-07-2007 01:02 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch iets vreemds met mijn P1i.
Het toestel schakelt spontaan uit en geeft dan een melding zoiets van in verband met beter gebruik zal het toestel nu opnieuw opstarten. Waarschijnlijk heeft hij dat ook een aantal keren midden in de nacht gedaan want als ik dan 's ochtends wakker werd stond hij ook in het opstartscherm...
Weet iemand of het toestel updates ophaalt want dan kan ik het me voorstellen en zijn er andere gebruikers die hier ook last van hebben. De eerste twee weken heeft hij het niet gedaan en werkte alles naar behoren.

Verder alleen maar positief over het toestel!! Hij bevalt echt super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat opnieuw opstarten had ik ook vaak met mijn P900, met precies dezelfde melding. Erg irritant want het gebeurde een paar keer per dag. Vooral gedurende de nacht is het lekker als je het als wekker gebruikt, want bij opstarten krijg je de pincode van je sim en gaat de wekker dus niet af. Was 1 van de redenen om naar Windows Mobile te gaan (nog erger als je het mij vraagt). Wil dus wel weer terug naar een SE maar als die ook minstens 1 keer per week aan de reboot moet kijk ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bij mijn M600i is dat gewoon te verhelpen door netjes je programma's af te sluiten die open blijven staan. Hij start bij mij nooit opnieuw op. Het alleen Messaging, Contacts en Calendar altijd open staaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
mad_dog schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 00:42:
[...]

de m2 memorystick micro kaartjes van sony zijn op het moment alleen in 2gigabyte verkrijgbaar (maximium dan). Er zou binnenkort wel een 4gig variant aan moeten komen!
Vrijwel elke Belcompany heeft ze nu op voorraad.
Gisteren ook een 4GB MicroSD kaartje gevonden.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ballebek schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:10:
[...]

De P1i heeft MicroMemoryStick M2 kaartjes, géén MicroSD dus...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

Ballebek schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:10:
[...]
Ginz schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:23:
[...]
De P1i heeft MicroMemoryStick M2 kaartjes, géén MicroSD dus...
Belcompany heeft M2 kaartjes van 4 GB.
Heb hem in de P1i getest en die werkte prima.

[ Voor 30% gewijzigd door robertwebbe op 29-07-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Als de 8 GB versie uitkomt kan ik mijn MP3 speler volledig vervangen. Dat zou mooi zijn.

Enige nadeel wat ik tot nu toe zie is eigenlijk het alleen hebben van wireless B en niet B/G. Wat voor beveiliging kan de P1i aan qua wireless?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
WPA2 is bij mij gelukt, dus dat kan ie ook aan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2022
Roost schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:05:
Weet iemand of je de themes van de P990i ook op de P1i kunt gebruiken?
Roost
Nee.

Maar wel de themes van M600i en W950i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Ginz schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:12:
WPA2 is bij mij gelukt, dus dat kan ie ook aan.
Thx dat helpt. Denk alleen niet dat mijn router WPA2 kan maar goed WPA is ook al voldoende.

Hebben trouwens meer mensen problemen met de op flash app op http://www.sonyericsson.c...4000&template=ph1&zone=ph > Doorbraak (P1i)?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Weet je het niet of KAN het niet?

Roost O-)
cops schreef op zondag 29 juli 2007 @ 19:31:
[...]

Nee.

Maar wel de themes van M600i en W950i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
wizzlewaxx schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:54:

WLAN gebruik is erg makkelijk. Enige nadeel ( weet niet of dit aan mij ligt ) is dat wanneer je verbonden bent met een netwerk en je doet een aantal minute even niks op het internet of mail, disconnect ie met het netwerk zodat je weer opnieuw moet connecten ( misschien is hier een optie voor? )
WLAN --> Meer --> InternetAccounts --> Meer --> Opties --> Timeout voor inbellen op nooit zetten. :)

Heb de telefoon afgelopen zaterdag ook gehaald, vorige was een p910i, ben er dik tevreden over. Dadelijk TomTom erop zetten en kijken of het werkt. Iemand al een goede houder gevonden voor in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Vanaf 2 september mag ik verlengen, natuurlijk ben ik dan net op vakantie dus maar wachten tot half-september. Het voordeel is dat ie dan waarschijnlijk al wel een stukje goedkoper is :)
Dit gaat toch echt wel mijn nieuwe telefoon worden, ik zit eigenlijk een beetje te wachten op ervaringen en of foto's van mensen die hem al hebben hier op got, een soort mini-review :)

Zit er nou ook zo'n bluetooth stereo headset bij de telefoon geleverd? Ik kan zo gauw niet vinden wat er allemaal in de doos moet zitten.

* The Deaken gaat geduldig 7 weken wachten (proberen althans :( )

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Inhoud van de doos:

- SonyEricsson P1i
- BST-40 1020mAh batterij
- CST-65 230v oplader
- CDS-65 Desktopcharger
- DCU-65 USB datakabel
- HPB-60 Headset
- 1 extra stylus
- Pouch zakje
- Handleidingen en software

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 13:43
Ginz schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:59:
Inhoud van de doos:

- SonyEricsson P1i
- BST-40 1020mAh batterij
- CST-65 230v oplader
- CDS-65 Desktopcharger
- DCU-65 USB datakabel
- HPB-60 Headset
- 1 extra stylus
- Pouch zakje
- Handleidingen en software
- BST-40 1020mAh batterij.

Nice! bij de reviews zar er een - BST-33 950mAh batterij bij. Dit zou moeten bijdragen aan standby tijd enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
Welke firmware hebben jullie zowel?

Mijn:
TelefoonCXC 162037 R9G007
BluetoothCXC 162143 R1C
OrgCXC 162156 R6D23
CDACDA 162024/54 R2A

Datum: Juli 30 juli 2007

Volgens mij ook de laatste beschikbare firmware voor mijn telefoon (volgens update service SE).

Hier staat een overzicht van de andere firmware versies:
http://uiq3.sourceforge.net/wiki/index.php/CDA/P1i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:31
Zo, ik heb mijn abbo ook net verlengd. Kon kiezen uit de P1i voor niks, of de N95 voor 85 euro ofzo. Allebei voor 1 jaar. Denk/hoop dat ik met de P1i de goede keuze heb gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Oh ja, wat ik me afvraag:
Ik heb nu een Nokia e60, waar ook wifi op zit. Ik had gedacht deze te kunnen gebruiken op de volgende manier:
Ik kom thuis aan, de gsm 'ziet' mijn thuis wifi netwerk, en gaat dan automatisch via wifi mail checken. Op het moment dat je dan weer buiten het bereik bent van het netwerk, stopt deze automatisch en gaat weer verder als hij een preferred netwerk ziet.

In theorie zou dit goed moeten werken op de E60, alleen in de praktijk krijg je op je schermpje een foutmelding die je weg moet klikken op het moment dat hij het netwerk niet meer ziet. Daardoor reconnect hij ook niet meer als hij wel in het bereik is.

Hoe zit dat met de P1i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

BaSsDruM schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:27:
Zo, ik heb mijn abbo ook net verlengd. Kon kiezen uit de P1i voor niks, of de N95 voor 85 euro ofzo. Allebei voor 1 jaar. Denk/hoop dat ik met de P1i de goede keuze heb gemaakt!
Tuurlijk joh, hele hippe combi toch een P1i en een Seat Leon! ;)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
ppaddo schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:46:
[...]

Altea :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Heb hem ook, ik laad 'm maar helemaal op. Maar ik ben net een bejaarde wat batterijen/accu's betreft. Is de accu ook eentje die helemaal vol, daarna helemaal leeg moet? Ik lees tegenwoordig namelijk niks meer in handleidingen van 'eerst opladen, dan pas aanzetten'. Kortom, iemand die meer weet over het bijgeleverde accutype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
ppaddo schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:46:
[...]

Mijn ideale combo ! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
apNia schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:18:
Heb hem ook, ik laad 'm maar helemaal op. Maar ik ben net een bejaarde wat batterijen/accu's betreft. Is de accu ook eentje die helemaal vol, daarna helemaal leeg moet? Ik lees tegenwoordig namelijk niks meer in handleidingen van 'eerst opladen, dan pas aanzetten'. Kortom, iemand die meer weet over het bijgeleverde accutype?
Als je echt geïnteresseerd ben:

www.batteryuniversity.com

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Misschien een rare vraag, maar waarom laat bijv. de phonehouse hem niet combineren met t-mobile?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 08:59
BaSsDruM schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:27:
en wat voor abbo heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
mad_dog schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:17:
[...]

en wat voor abbo heb je dan?
T-mobile zakelijk optimaal abbootje van 12,50 ex btw van mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
Ganymedus schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:04:
Misschien een rare vraag, maar waarom laat bijv. de phonehouse hem niet combineren met t-mobile?
Dat is schijnbaar omdat elke mobiele telefoon bij maar 5 verschillende winkels mag worden aangeboden. Zoiets hoorde ik vandeweek bij Phonehouse Osdorp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
rick85 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:27:
[...]

Dat is schijnbaar omdat elke mobiele telefoon bij maar 5 verschillende winkels mag worden aangeboden. Zoiets hoorde ik vandeweek bij Phonehouse Osdorp
Hier heb ik nog nooit van gehoord? Lijkt me ook een erg vreemd verhaal...wie zou daar voordeel uit halen? Niet de klant en niet de leverancier of provider lijkt me...Alleen de winkelier...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verschillende winkels boycotten T-Mobile omdat ze een erg ingewikkeld en vreemd bonussysteem per 2 juli hebben ingevoerd. Wat in ieder geval al niet bevoordelijk is voor de cashflow. Daarnaast is de bonus toestel afhankelijk. T-Mobile bepaalt in dat geval hoeveel korting wel toestel krijgt.

T for Telecom bijvoorbeeld verkoopt T-Mobile alleen maar met 3 toestellen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

[extreem zwaar off-topic en ik zal het hierna nooit meer doen modus]
Welke uitvoering rij jij? Hier staat een sport-up voor de deur! Ook een zwarte!
[/en nu zal ik het nooit meer doen] ;)

Ik geloof er geen bal van dat een toestel bij 5 winkels mag worden verkocht. Hoe zit dat dan met internet "winkels"? Hi, Vodafone, Belcompany, T for Telecom en The Phonehouse verkopen dit toestel gewoon. Ook de "no name" toko's hebben hem, dus dat zijn er een boel meer dan 5. Misschien dat het geldt voor de branded toestellen van bijv. T mobile....

[ Voor 34% gewijzigd door PaT op 30-07-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
Volgens mijn kan je als particulier beter voor een los toestel + sim only gaan. Toestel korting stelt niet echt veel meer voor dezer dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

BaSsDruM schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:31:
Oh ja, wat ik me afvraag:
Ik heb nu een Nokia e60, waar ook wifi op zit. Ik had gedacht deze te kunnen gebruiken op de volgende manier:
Ik kom thuis aan, de gsm 'ziet' mijn thuis wifi netwerk, en gaat dan automatisch via wifi mail checken. Op het moment dat je dan weer buiten het bereik bent van het netwerk, stopt deze automatisch en gaat weer verder als hij een preferred netwerk ziet.

In theorie zou dit goed moeten werken op de E60, alleen in de praktijk krijg je op je schermpje een foutmelding die je weg moet klikken op het moment dat hij het netwerk niet meer ziet. Daardoor reconnect hij ook niet meer als hij wel in het bereik is.

Hoe zit dat met de P1i?
Volgens mij kan je ideaal plaatje niet werken. Als je namelijk van huis weg zou gaan dan zou die toch periodiek moeten blijven scannen of je thuisnetwerk weer aanwezig is. Dit kost in de praktijk (te)veel energie en daarom zetten de meeste fabrikanten een time-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik zit te twijfelen tussen de Sony Ericsson P1i en de Nokia E61i, kan een van de P1i bezitters me over de streep trekken voor de P1i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 02:05:
Ik zit te twijfelen tussen de Sony Ericsson P1i en de Nokia E61i, kan een van de P1i bezitters me over de streep trekken voor de P1i ?
Ik heb eerst de E61i gebruikt en nu de P1i.... Ik moet zeggen dat het beide goede toestellen zijn. Toch zou ik als ik de keus had zeker voor de P1i gaan.
Voordelen van de P1i ten opzichte van de E61i is de grote, de camera en het touchscreen. Voordelen van de E61i is het toetsenbord.

De keus ligt bij jezelf. De ene zou kiezen voor de E61i en de ander voor de P1i.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Kijk eens wat je vindt op E61i versus P1i!
http://asia.cnet.com/revi...,39050603,62029547,00.htm
Teh futuar is NOW! Het kan allemaal met de kracht van Gooooooooogle! Niet dat je er wat aan hebt, de uitslag is een draw ;)
Misschien dat je wat hebt aan de punten waarop hij wint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Heeft iemand ervaring met de p990i en de p1i? Heeft SE van zijn fouten geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd al een probleem ondervonden bij het gebruik van de mediaplayer in de P990i.
Ik gebruik de P990i om mp3's af te spelen en naar de radio te luisteren.
Het enige probleem is, als je in de mediaplayer je player op pause zet hoor je een irritant klik-storing geluid (net alsof je je gsm te dicht bij een hifi installatie zet als ie afgaat).

Ik vraag me af of dit ook met de P1i is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
ppaddo schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:18:
[...]

[extreem zwaar off-topic en ik zal het hierna nooit meer doen modus]
Welke uitvoering rij jij? Hier staat een sport-up voor de deur! Ook een zwarte!
[/en nu zal ik het nooit meer doen] ;)
[off-topic antwoord]
2.0 TDI SportUp - BlackMagic _/-\o_
[/off-topic antwoord]

Vandaag TomTom erop gezet, navigeren werkt best goed, alleen vegrendelt de applicatie na een bepaalde tijd, volgens een collega (bezitter van P990i) heeft hij dit ook behalve als de lader is aangesloten, dit moet ik nog testen.

Alleen krijg ik de PLUS services niet geactiveerd, krijg een onbekende foutmelding:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
2007-07-31 10:22:02 TomTom client internal error (999)

REQUEST

http://t.tt1.nl/proxy/directory.php?u=T33353730333330313032383234393945

Service: ServiceDiscovery
Region: SDRegion
API: 
Method: 
Streaming: NO

REPLY

Reply: NULL

RESPONSE

Plain server response:
Response: NULL

foutmelding staat in een tekstbestandje op mijn externe disk

Heb van alles al geprobeerd, maar het lijkt niet te helpen (Bluetooth uitschakkelen, WLAN en GPRS) zorgt voor een andere foutmelding (geen draadloze verbinding), alleen WLAN inschakkelen levert bovenstaande foutmelding op, kan de URL wel benaderen via de interne Opera browser. Is er nog ergens een beveiligings instelling die dit kan beperken, krijg ook geen vraag of ik een GPRS verbinding wil opzetten als WLAN uitstaat (werkte bij de P910i en TomTom 5 wel zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Ik heb een probleem met het automatich ophalen van me GMail account.

Heb hem ingesteld dat ie om de 15 min moet chekke of er mails zijn, maar er komt maar niks binnen of hij doet het niet.
Als ik handmatig op verzenden en ontvangen druk komen ze wel binnen.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
[b][message=28483703,noline]dominion99 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @
Alleen krijg ik de PLUS services niet geactiveerd, krijg een onbekende foutmelding:
....
Ik heb het nu wel werkend gekregen en de GPRS verbinding wordt gebruikt indien er geen WLAN beschikbaar is _/-\o_

Op mijn disk stond een bestand ttnavigator.bif met hierin de TOMTOM PLUS gebruikersnaam & wachtwoord, het wachtwoord stond verkeerd, heb ik aangepast en het werkte!

Tevens heb ik geupdate naar de laatste versie (6.0.21 8120), nu krijg ik ook de vraag welke internet verbinding ik wil kiezen (indien optie is geactiveerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mooi op pagina 59 ook bij de richtlijnen voor veilig gebruik:
Gebruik de mobiele telefoon niet op plaatsen waar er gevaar voor ontploffing is.
Laat dat nou net de plek zijn waar ik het liefst bel, naast exploderende dingen :(
Iemand die een P1i wilt overkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Zojuist besteld, moest met post dingen opsturen, dus verwacht hem pas op donderdag of vrijdag, maargoed, kan ik van het weekend fijn spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand die test willen doen in de mediaplayer van P1i?
Gewoon een goede headset aansluiten en luisteren of er storing is in de mediaplayer door muziek op pause te zetten.

Naar het schijnt is dit eigen aan alle UIQ3 toestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
mad_dog schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:34:
Zojuist besteld, moest met post dingen opsturen, dus verwacht hem pas op donderdag of vrijdag, maargoed, kan ik van het weekend fijn spelen :P
Waar heb je 'm besteld aivm? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Even een vraagje. Een playlist maken voor op je audio player. Ik kom er maar niet achter hoe je dat 'normaal' kan doen. Heb net 1GB aan muziek erop geknalt, maar in bestandsbeheer kan je geen playlists aanmaken. In de audio player kan je wel naar het mapje tracks gaan, maar dan moet je ze 1 voor 1 in een playlist zetten. Dit kost dus erg veel tijd en alle nr's staan door elkaar en niet netjes in een mapje. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
rick85 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:36:
[...]

Waar heb je 'm besteld aivm? 8)
eigenlijk niet he ;)
smartphonestunts.nl, tmobile flex 30 + internet totaal 12maanden, toestelprijs 169euro. verkoop mn oude voor iets van 130, best oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
apNia schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:01:
Mooi op pagina 59 ook bij de richtlijnen voor veilig gebruik:

[...]

Laat dat nou net de plek zijn waar ik het liefst bel, naast exploderende dingen :(
Iemand die een P1i wilt overkopen?
Ooit al eens goed opgelet bij een tankstation? Je mag er niet bellen volgens de stickers. Althans, als ik bij verschillende lokale tankstations hier kijk. Ik sta er overigens ook niet raar van te kijken dat mensen met een sigaret op de mond de auto volgooien, dat zie ik ook vaker gebeuren. Explosiegevaar op en top dus! Zo vreemd is die waarschuwing dus niet.

.... maar als je je P1i zo graag kwijt wilt, dan stuur maar een PM :9 geintje

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
mad_dog schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:01:
[...]

eigenlijk niet he ;)
smartphonestunts.nl, tmobile flex 30 + internet totaal 12maanden, toestelprijs 169euro. verkoop mn oude voor iets van 130, best oke :)
Of je haalt hem in de winkel bij Belcompany.... Vodafone 35 abo + Internet Blox, toestelprijs 99,99 voor 1 jaar abo! Je kunt hem direct meenemen, en krijgt ook nog eens de eerste 4 maanden 50% korting op de kosten van de Internet Blox.... Volgens mij dus nog een stukkie goedkoper dan bij smartphonestunts.nl he :P (en... ik denk ook iets meer belminuten/smsjes bij Vodafone.... want T-Mobile is best een prijzige provider volgens mij... maar pin me daar niet op vast)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

F-Tim schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:02:
[...]

Ooit al eens goed opgelet bij een tankstation? Je mag er niet bellen volgens de stickers. Althans, als ik bij verschillende lokale tankstations hier kijk. Ik sta er overigens ook niet raar van te kijken dat mensen met een sigaret op de mond de auto volgooien, dat zie ik ook vaker gebeuren. Explosiegevaar op en top dus! Zo vreemd is die waarschuwing dus niet.

.... maar als je je P1i zo graag kwijt wilt, dan stuur maar een PM :9 geintje
Waarom mag je niet bellen bij een tankstation? Sinds wanneer is dat zo'n gevaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Omdat er een zéér kleine kans is dat onder ideale omstandigheden de brandstof tot ontbranding komt door de signalen van een mobiele telefoon die afgaat.

Staat een filmpje van op youtube, ik zal eens zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Weet er iemand hoe er meer themes voor de P1i te verkrijgen zijn naast de vier die er bij aanschaf inzitten? Ik ben op zoek naar een theme met blauwe achtergrond.

Dank!
Roost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat me immens irriteert is dat ik m'n contacts niet kan editten. Ik had hiervoor een K750i en alle contacten naar m'n SIM overgebracht. Ik had netjes iedereen onder thuis, mobiel etc. Maar nu is iedereen met Mobiel opgeslagen op de SIM als Naam/M (mobile) en Naam/H (home). Is er iets waarmee ik m'n contacts kan managen zonder het zo irritant te hoeven sync'en met m'n Windows Contacts? (m'n werkcontacten van m'n werk PC wil ik niet in m'n mobiel, terwijl ik daar toch op sync, zodoende).
MrAcid schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:31:
Omdat er een zéér kleine kans is dat onder ideale omstandigheden de brandstof tot ontbranding komt door de signalen van een mobiele telefoon die afgaat.

Staat een filmpje van op youtube, ik zal eens zoeken.
Hahahahahah deze? Leuke real-tone, laat Jamba maar zoiets maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
apNia schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:57:

[...]

Hahahahahah deze? Leuke real-tone, laat Jamba maar zoiets maken ;)
Ik bedoelde deze: http://www.youtube.com/watch?v=QfcZsML1pr0

Geen idee of het verder écht kan hoor, maar daar gaat het in dit topic verder ook niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56

xon

even tikje offtopic

Met mijn M600i ben ik behoorlijk lang op zoek geweest naar een goed MSN programma. Dat is voor mij 1 van de belangrijkste dingen die ik echt mis aan symbian omdat dit natuurlijk niet van Microsoft is. Tegelijkertijd is dit ook een reden voor mij om te twijfelen tussen mobile 6 toestel. Heeft iemand al een ECHT goed msn programma gevonden wat gewoon lekker werkt?

Verder twijfel ik nog wel even..wil altijd na een jaar een telefoon te hebben weer ECHT wat anders. Maar is er buiten de camera en radio/wifi zoveel anders aan de P1 ipv mijn huidige M600? Ervaringsdeessskundige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
xon schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:31:
even tikje offtopic

Met mijn M600i ben ik behoorlijk lang op zoek geweest naar een goed MSN programma. Dat is voor mij 1 van de belangrijkste dingen die ik echt mis aan symbian omdat dit natuurlijk niet van Microsoft is. Tegelijkertijd is dit ook een reden voor mij om te twijfelen tussen mobile 6 toestel. Heeft iemand al een ECHT goed msn programma gevonden wat gewoon lekker werkt?

Verder twijfel ik nog wel even..wil altijd na een jaar een telefoon te hebben weer ECHT wat anders. Maar is er buiten de camera en radio/wifi zoveel anders aan de P1 ipv mijn huidige M600? Ervaringsdeessskundige?
Ik vind zelf die Agile Messenger voor de M600i erg goed. Die zal ongetwijfeld ook gewoon op de P1i werken. Helaas wel een betaald programma, maar er is een trail te downloaden zodat je het kunt testen.

Ik ga zelf denk ik niet overstappen naar de P1i vanaf de M600i, ik ben niet overtuigd door de nieuwe features (puur omdat ze me niet boeien, ik geloof wel dat ze goed in elkaar zitten). Voorlopig blijf ik lekker bij m'n M600i in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

MrAcid schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:40:
[...]

Ik vind zelf die Agile Messenger voor de M600i erg goed. Die zal ongetwijfeld ook gewoon op de P1i werken. Helaas wel een betaald programma, maar er is een trail te downloaden zodat je het kunt testen.

Ik ga zelf denk ik niet overstappen naar de P1i vanaf de M600i, ik ben niet overtuigd door de nieuwe features (puur omdat ze me niet boeien, ik geloof wel dat ze goed in elkaar zitten). Voorlopig blijf ik lekker bij m'n M600i in ieder geval.
eens....toch lonkt die radio + camera

EDIT: Ik zit net de specs van de p1i en M600 naast elkaar te houden en zie dat de P1 instant messaging heeft?!?!! Kan iemand die hem heeft dat bevestigingen? En welke IM is het? toch niet een enge yahoo of zo he?

[ Voor 14% gewijzigd door xon op 01-08-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Het wachten is ook op Fring op de P1i. Die is ten minste gratis. Maar ik kan me niet voorstellen dat er niet meer Instant Messenger clients zijn :?
Maar ze zijn niet makkelijk te vinden iig...

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 01-08-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Roost schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:40:
Weet er iemand hoe er meer themes voor de P1i te verkrijgen zijn naast de vier die er bij aanschaf inzitten? Ik ben op zoek naar een theme met blauwe achtergrond.

Dank!
Roost
Zoek naar themas van de M600 en W950 die passen ook heb ik gelezen
Volgens mij ook van de P990.
Ik heb de P1i nog niet gekocht (volgende week)anders had ik je meer info kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Laatst online: 11-09 21:42
apNia schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 22:57:
Wat me immens irriteert is dat ik m'n contacts niet kan editten. Ik had hiervoor een K750i en alle contacten naar m'n SIM overgebracht. Ik had netjes iedereen onder thuis, mobiel etc. Maar nu is iedereen met Mobiel opgeslagen op de SIM als Naam/M (mobile) en Naam/H (home). Is er iets waarmee ik m'n contacts kan managen zonder het zo irritant te hoeven sync'en met m'n Windows Contacts? (m'n werkcontacten van m'n werk PC wil ik niet in m'n mobiel, terwijl ik daar toch op sync, zodoende).
Je SIM kaart kan ook geen meerdere nummers per contact opslaan. Misschien kun je het proberen met een ander programma dan waar je Windows Contacts in staan. Ik weet niet of FMA goed met de P1i werkt? Of anders onder een andere account proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

MyPhoneExplorer was veruit m'n favoriet omdat FMA zo kloterig omslachtig werkte. Helaas support die geen Symbian toestellen in SE's series. Morgen even FMA testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde eerst een Htc touch nemen bij me abo..
maar deze is toch ook wel interresant....

Lastige keuze...

iemand heel toevallig beide al in handen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
xon schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:52:
[...]
EDIT: Ik zit net de specs van de p1i en M600 naast elkaar te houden en zie dat de P1 instant messaging heeft?!?!! Kan iemand die hem heeft dat bevestigingen? En welke IM is het? toch niet een enge yahoo of zo he?
Waar heb je die informatie gevonden dan, volgens de SE vergelijkings site:
http://www.sonyericsson.c...10385&acc_pid=0&pid=10864
zie ik geen Instant messaging staan.

Kan ik overigens ook niet vinden op de P1i, volgens mij is er wel software voor te vinden, maar daar heb ik nog geen behoefte aan gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 08:59:
Wilde eerst een Htc touch nemen bij me abo..
maar deze is toch ook wel interresant....

Lastige keuze...

iemand heel toevallig beide al in handen gehad?
Ja! Afgelopen week bij Belcompany. Ze hadden 'm daar net binnen (de P1I)

Ik ga denk ik toch voor de P1i. Het grote nadeel van de HTC Touch vind ik dat ik elke keer dat pennetje moet gebruiken. Met m'n vingers lukt niet omdat het te klein is. En ik zie mijzelf niet in de kroeg staan met zo'n pennetje B)

De P1i heeft 3 manieren om te besturen, dat wieltje aan de zijkant. De toetsen en natuurlijk het touchscreen.

Al met al, ik bestel vandaag de P1i. Nu nog even speuren naar de beste aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

dominion99 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 09:04:
[...]

Waar heb je die informatie gevonden dan, volgens de SE vergelijkings site:
http://www.sonyericsson.c...10385&acc_pid=0&pid=10864
zie ik geen Instant messaging staan.

Kan ik overigens ook niet vinden op de P1i, volgens mij is er wel software voor te vinden, maar daar heb ik nog geen behoefte aan gehad :)
Het staat bijvoorbeeld op www.nieuwemobiel.nl en wat andere sites. Als ik hem daar ga vergelijken zie ik instant messaging staan. MSN zal het nooit worden omdat dit ZO een microsoft product is. Blijkbaar is de enige mogelijkheid Agile IM die je los kan kopen. Staat ook op de website van sony zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Ginz schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:15:
Verschillende winkels boycotten T-Mobile omdat ze een erg ingewikkeld en vreemd bonussysteem per 2 juli hebben ingevoerd. Wat in ieder geval al niet bevoordelijk is voor de cashflow. Daarnaast is de bonus toestel afhankelijk. T-Mobile bepaalt in dat geval hoeveel korting wel toestel krijgt.

T for Telecom bijvoorbeeld verkoopt T-Mobile alleen maar met 3 toestellen.
*zucht* je krijgt de neiging om t-mobile gewoon maar helemaal aan de kant te zetten. :|
Ik had gehoopt de P3300 te vervangen met de P1i

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
@rooie60
Dank, hopelijk heb jij hem ook snel!
Roost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

fdsnjkfdsanjdfsbhdfsajkndfsjksfadjaksfd waar de hel kan je de tijd instellen die bepaalt hoelang het duurt voor het scherm wegfade naar donker? Ik heb steeds NET tijd te kort als ik websites zit te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
xon schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:27:
[...]

Het staat bijvoorbeeld op www.nieuwemobiel.nl en wat andere sites. Als ik hem daar ga vergelijken zie ik instant messaging staan. MSN zal het nooit worden omdat dit ZO een microsoft product is. Blijkbaar is de enige mogelijkheid Agile IM die je los kan kopen. Staat ook op de website van sony zelf
Volgens mij is de frink software gratis, ik heb hem geprobeerd te installeren maar tijdens de configuratie
gaat er iets fout, krijg de melding "regstration failed" geen idee wat er mis gaat, maar hier kun je volgens mij gewoon MSN mee gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
apNia schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:57:
fdsnjkfdsanjdfsbhdfsajkndfsjksfadjaksfd waar de hel kan je de tijd instellen die bepaalt hoelang het duurt voor het scherm wegfade naar donker? Ik heb steeds NET tijd te kort als ik websites zit te lezen...
Vraag me inderdaad af of het wel in te stellen is, kan er geen setting voor vinden. In de help file op de telefoon staat ook dat na 30 seconden het scherm uit gaat, maar er wordt niet gezegd of dit aan te passen is, staat er iets in de handleiding, die heb ik niet bij me atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:36:
Ik heb altijd al een probleem ondervonden bij het gebruik van de mediaplayer in de P990i.
Ik gebruik de P990i om mp3's af te spelen en naar de radio te luisteren.
Het enige probleem is, als je in de mediaplayer je player op pause zet hoor je een irritant klik-storing geluid (net alsof je je gsm te dicht bij een hifi installatie zet als ie afgaat).

Ik vraag me af of dit ook met de P1i is?
Iemand die een een headset (of een in-earset) heeft van SE zelf, kan je dit even testen voor mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

dominion99 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:53:
[...]

Vraag me inderdaad af of het wel in te stellen is, kan er geen setting voor vinden. In de help file op de telefoon staat ook dat na 30 seconden het scherm uit gaat, maar er wordt niet gezegd of dit aan te passen is, staat er iets in de handleiding, die heb ik niet bij me atm.
Bij mijn M600 kan het via confi-> apparaat-> en dan via schermverlichting. Als ik daar bij "handheld" voor "aan" kies, blijft het scherm aan staan. Het wordt wel iets donkerder (die instellingen heb ik nog niet gevonden), maar iig nog wel leesbaar... Misschien is het bij de P1i hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:19:
[...]

Iemand die een een headset (of een in-earset) heeft van SE zelf, kan je dit even testen voor mij? :)
Ik heb het even voor je geprobeerd, ik heb er met 2 headsets geen last van. Zowel de meegeleverde als met een in-ear set van de W810i, Ook Sony Minidisc en Sony PSP dopjes aangesloten op het kabeltje van de W810i geven geen storing als het apparaat op 'pauze' staat in het midden van een muziekstuk. Ik heb wel alleen maar de normale equalizer instelling gebruikt.... maar ik verwacht geen problemen bij een andere instelling.

Edit: Voor degenen die AgileMessenger willen kopen.... bij mij crashte hij regelmatig! Kern Exec foutmelding geloof ik, ik heb hem iig verwijderd nu. Als tijdelijke oplossing gebruik ik nu de online messenger van msn zelf, en deze werkt ook vrij goed. (Alleen geen real-time respons op je berichten, dus je moet op 'pagina vernieuwen' drukken als je maar in 1 gesprek zit) Ook ff IM+ geprobeerd, en deze vind ik wel heel fijn om mee te werken!

[ Voor 25% gewijzigd door F-Tim op 01-08-2007 13:00 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rick85 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:14:
[...]

Ja! Afgelopen week bij Belcompany. Ze hadden 'm daar net binnen (de P1I)

Ik ga denk ik toch voor de P1i. Het grote nadeel van de HTC Touch vind ik dat ik elke keer dat pennetje moet gebruiken. Met m'n vingers lukt niet omdat het te klein is. En ik zie mijzelf niet in de kroeg staan met zo'n pennetje B)

De P1i heeft 3 manieren om te besturen, dat wieltje aan de zijkant. De toetsen en natuurlijk het touchscreen.

Al met al, ik bestel vandaag de P1i. Nu nog even speuren naar de beste aanbieding.
2call.nl!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
ppaddo schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:29:
[...]

Bij mijn M600 kan het via confi-> apparaat-> en dan via schermverlichting. Als ik daar bij "handheld" voor "aan" kies, blijft het scherm aan staan. Het wordt wel iets donkerder (die instellingen heb ik nog niet gevonden), maar iig nog wel leesbaar... Misschien is het bij de P1i hetzelfde?
Inderdaad het werkt hetzelfde bij de P1, tenminste het scherm gaat nu niet gelijk op zwart, het duurt iig een langere tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:56:
[...]

Ik heb het even voor je geprobeerd, ik heb er met 2 headsets geen last van. Zowel de meegeleverde als met een in-ear set van de W810i, Ook Sony Minidisc en Sony PSP dopjes aangesloten op het kabeltje van de W810i geven geen storing als het apparaat op 'pauze' staat in het midden van een muziekstuk. Ik heb wel alleen maar de normale equalizer instelling gebruikt.... maar ik verwacht geen problemen bij een andere instelling.
Heel erg bedankt hoor F-Tim! ;)
De P990i (de mijne althans) heeft daar last van, als je de mediaplayer gebruikt (maakt niet uit wat, video, mp3, radio, ...) dan hoor je een klikkend geluid als je de player op pause zet en/of het volume stil zet. Dat vond ik echt een minpunt aan dit toestel want buiten dit probleem is dit een van de beste (naast minidisc) portable players, het klinkt gewoon goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Bij 2call heb je geen factuurkortingen. Een KPN 25 euro per maand abo is daar gewoon 25 euro. Bij bijvoorbeeld gsmweb.nl heb je dat wel.

Een 27,50 abo van Vodafone is daar 22,95 per maand etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik ben blij dat ie goed bevalt. Wordt ik hier in ieder geval niet voor een leugenaar uitgemaakt, hahaha.

Zelf ga ik binnenkort ff-kes zo'n 4 Gb kaartje halen. Ik voelde al aan m'n water dat ie er snel zou zijn, want SE doet dat wel vaker een beetje pushen bij Sony als er een nieuw model aankomt.

Stiekum vind ik het heel vervelend dat ie nu te koop is, want nu is de mijne niet zo spannend meer, :P Behalve dan natuurlijk dat de mijne handgemaakt is, ettelijke duizenden euro's gekost heeft en aan de buitenkant niet exact overeenkomt met de definitieve versie (ik weet namelijk van enkele designwijziginkjes die nog gemaakt zijn). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:43:
[...]

Bij 2call heb je geen factuurkortingen. Een KPN 25 euro per maand abo is daar gewoon 25 euro. Bij bijvoorbeeld gsmweb.nl heb je dat wel.

Een 27,50 abo van Vodafone is daar 22,95 per maand etc.
uhu...

2call + 1-jarig telfort 500 + p1i = 202 euro. geen verzendkosten :)

gsmweb + jarig telfort 500 + p1i - 5x 2,50 korting is 202,50!! + 8 euro verzenden!!

bij voda krijg je toch een branded, locked toestel of niet?

in mijn geval is 2call goedkoper :)
mijn E70 was daar 68 euro.... net verkocht voor 200... dat kan nog na 1 jaar..
1 malige investering = elk jaar mooi nieuw toestel voor nop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
En als je hier kijkt http://www.telecomvergelijker.nl/ ?

Als je direct via vodafone besteld wel (simlock/branded) maar via een webshop niet denk ik. Je kunt het natuurlijk altijd vragen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 17:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Ook hier een tevreden nieuwe gebruiker! Heb het toestel op de vrijdag besteld via Max ICT en hij werd zaterdag netjes afgeleverd, goed bezig daar :). Gelijk alles even ingesteld en contacten/agenda overgezet vanaf mijn K800i. Dat ging prima via Zyb! Het enige wat ik nu nog zoek is de instellling om een synchronisatie via SyncML om de zoveel tijd te laten doen. Als iemand die optie reeds heeft gevonden, verneem ik 't graag.

Heb vanavond een eerste crash gehad, vlak na een telefoongesprek. De P1i startte opnieuw op met de melding dat dat nodig was om het apparaat te optimaliseren. Jaja :D Ik bedacht me daarna dat het toestel sinds de ontvangst op de 28e niet uit was geweest en er erg veel mee gespeeld is. Software * e.d. geinstalleerd. Al met al kan ik concluderen dat de stabiliteit prima in orde is. Beter dan de P910i en zeker (maar dat mag ook wel :)) als de P990i. Ook de grotere stylus is een dikke plus btw.

* @Apnia: Fring is reeds beschikbaar voor de P1i, heb gisteravond m'n eerste SIP over UMTS gesprek gevoerd :D

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

@maestro

Kan je ook gewoon msnén met fring? of gebruiken ze alleen de lijst voor voipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro

Maestro

xon schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:17:
@maestro

Heb het zonet even getest, maar helaas: het is geen MSN client, wordt inderdaad uitsluitend voor VOIP gebruikt.
Correctie, iets uitgebreider testen volgende keer: Fring heeft wel een MSN client in zich...

[ Voor 13% gewijzigd door Maestro op 02-08-2007 02:55 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Ik hoorde vanmorgen op de radio dat ThePhonehouse dubbele koring geeft op SE-toestellen (do-za). Ik kan op de website hier niets over vinden. Misschien leuk voor degenen die een P1 willen kopen?

Disclaimer: * The Deaken is niet geralateerd aan ThePhoneHouse

[ Voor 18% gewijzigd door The Deaken op 02-08-2007 08:48 ]

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
xon schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 00:17:
@maestro

Vandaag lukte de registratie wel, moet zeggen dat de MSN client best goed werkt via GPRS of WIFI werkt het beide prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
The Deaken schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 08:45:
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat ThePhonehouse dubbele koring geeft op SE-toestellen (do-za). Ik kan op de website hier niets over vinden. Misschien leuk voor degenen die een P1 willen kopen?

Dat zou mooi zijn! ik wil hem gaan halen binnen nu en volgende week(heb nog vakantie) kan er niets over vinden.

Heb gebeld,die korting is alleen icm een abonnement.Helaas dus,ik wil hem simlockvrij,heb al abo.

[ Voor 9% gewijzigd door rooie60 op 02-08-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Fring downloaden?
http://handheld.softpedia...Fring-for-UIQ-42357.shtml
Kan je hem downloaden zonder gekut van SMSjes etc.

Je moet eerst deze sis installeren en dan kan je beginnen :)

Werkt overigens heel tof dat Fring!

[ Voor 6% gewijzigd door apNia op 02-08-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Ik heb mijn p1i nu 1 dag, en ben een beetje aan het spelen ermee. Iemand nog een goed werkend iphone theme ervoor? Ik had er eentje gedownload die eigenlijk voor de p990i was, maar daar zijn de onderste buttons wit, waardoor ze onleesbaar zijn. Zal wel compatibility probleem zijn p1i <> p990i

Verder nog leuke software die ik 'moet' proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
BaSsDruM schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:26:
Ik heb mijn p1i nu 1 dag, en ben een beetje aan het spelen ermee. Iemand nog een goed werkend iphone theme ervoor? Ik had er eentje gedownload die eigenlijk voor de p990i was, maar daar zijn de onderste buttons wit, waardoor ze onleesbaar zijn. Zal wel compatibility probleem zijn p1i <> p990i

Verder nog leuke software die ik 'moet' proberen?
1 van de eerste dingen die ik ga proberen als ik mijn p1i binnen krijg (vandaag? morgen? laten we t hopen :Y ) is fring (zie post hierboven)! Lijkt me zo een geniaal programma he! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

The Deaken schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 08:45:

Kon er ook niets over vinden. Heb ze gebeld. Het geldt alleen voor bepaalde SE-toestellen uit de flyer met bepaalde abonnementen. En niet voor de P1 :'(

De verkoper wist me ook te vertellen dat via de website bestellen vaak goedkoper was dan in de winkel. Bv maandelijkse korting bij KPN Mobiel 2 jaar krijg je via de website wel maar niet in de winkel.

[ Voor 16% gewijzigd door rud op 02-08-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
Kom op mensen! Plaats allen jullie ervaringen op deze site! :D Mijn P1i is in bestelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Goed, bij deze mijn eerste ervaring....... als je fring gebruikt als MSN Cliënt he....is het ook mogelijk dan dat hij automatisch naar beneden (cq. het laatste bericht) scrollt? bij mij gaat hij nl. automatisch weer naar boven..... en meot je bij elk ontvangen bericht scrollen met het scrollbalkje omdat het wieltje niet werkt in fring ;)

Edit: en bij fring gaat wel vaker mijn toetsenbord verlichting uit. Als ik dan weer op een toets druk gaat het wel weer aan, maar het is iig niet normaal. Bij alle andere applicaties heb ik daar ook geen last van, het ligt dus echt aan Fring bij mij.

Maar, voor een gratis cliënt werkt hij in principe prima! :) Sneller iig dan via de website én je kunt bellen ermee :D

[ Voor 35% gewijzigd door F-Tim op 02-08-2007 14:36 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:03:
En als je hier kijkt http://www.telecomvergelijker.nl/ ?

Als je direct via vodafone besteld wel (simlock/branded) maar via een webshop niet denk ik. Je kunt het natuurlijk altijd vragen.
Ik hoop het!!!! want dan stap ik direct over naar vodafone!!!!!
€ 50.00 abo voor 42,50pm... (12mnd) + p1i = 106 euro ... w0000t....
(2call :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Of je neemt een Hi 25 abbo (2 jaar) + eindeloos online á 34.95 p/m en ontvangt 5 euro korting p/m.
Oftewel 29,95 per maand en de P1i gratis erbij .. www.tfortelecom.nl :D

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee... ik hou niet van 2 jarige abo's :)
als je nu 106 euro betaald voor de p1i.. die is over 12 maanden op marktplaats nog veel meer waard dan die 106.. :)

eerst kocht ik 6681 voor 108...
verkocht voor 120... en een E70 voor 68 gekocht.
E70 doet nu 200 euro en de p1i kost mij dan weer 106..

Zo kun je uiteindelijk elk jaar een van de nieuwste (duurdere) gsm's kopen.
En je hoeft er maar 12 maanden mee te doen!! (je houdt zelfs geld over)
ideaal toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
apNia schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:05:
Fring downloaden?
http://handheld.softpedia...Fring-for-UIQ-42357.shtml
Kan je hem downloaden zonder gekut van SMSjes etc.

Je moet eerst deze sis installeren en dan kan je beginnen :)

Werkt overigens heel tof dat Fring!
Nice one, dit is eigenlijk de tool die voor mij goed moest werken op de P1. Kan je er nog wat over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:11:
nee... ik hou niet van 2 jarige abo's :)
als je nu 106 euro betaald voor de p1i.. die is over 12 maanden op marktplaats nog veel meer waard dan die 106.. :)

eerst kocht ik 6681 voor 108...
verkocht voor 120... en een E70 voor 68 gekocht.
E70 doet nu 200 euro en de p1i kost mij dan weer 106..

Zo kun je uiteindelijk elk jaar een van de nieuwste (duurdere) gsm's kopen.
En je hoeft er maar 12 maanden mee te doen!! (je houdt zelfs geld over)
ideaal toch??
Belcompany... 1 jarig Vodafone abo van 35€ per maand, 1 jaar lang internet blox aanvragen, dan ben je per maand weliswaar 45 kwijt ipv 42,50, 'maar' kost je het toestel maar 100€, heb je inet op je gsm, en je kunt hem direct meenemen. Bovendien krijg je de eerste 4 maanden 50% korting op je Blox, dus de eerste 4 maanden betaal je maar 40€ abo. Of het moet je om de 'meer' minuten gaan die je bij het 50€ abo krijgt, dan moet je daar uiteraard voor gaan.

Overigens denk ik precies hetzelfde als jou over een 1-jarig abo :P

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 08:18:
[...]

Ik heb eerst de E61i gebruikt en nu de P1i.... Ik moet zeggen dat het beide goede toestellen zijn. Toch zou ik als ik de keus had zeker voor de P1i gaan.
Voordelen van de P1i ten opzichte van de E61i is de grote, de camera en het touchscreen. Voordelen van de E61i is het toetsenbord.

De keus ligt bij jezelf. De ene zou kiezen voor de E61i en de ander voor de P1i.
Succes
Ik vind de E61i nogal langzaam. Is de P1i sneller in de menu's ? Persoonlijk vind ik het nogal belachelijk dat ik langer dan 2 seconden moet wachten voordat mijn simpele sms inbox is geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro

Maestro

W00fer schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:47:
[...]

Ik vind de E61i nogal langzaam. Is de P1i sneller in de menu's ? Persoonlijk vind ik het nogal belachelijk dat ik langer dan 2 seconden moet wachten voordat mijn simpele sms inbox is geopend.
Ja, de P1i doet dat wel wat sneller (<1 sec., met 28 berichten in de Inbox), maar een snelheidsmonster is het niet. Als ik het vergelijk met m'n P910i is het apparaat een flink stuk sneller. Ik heb echter een tijdje de K800i gebruikt (de 990 was me te instabiel) en dan is het wel weer even wennen aan de toch merkbaar tragere UIQ interface. Een manke vergelijking, ik weet het :) Maar het is absoluut niet irritant traag, wat ik met de P910i wel had. Wel schrok ik toen ik het toestel voor de eerste keer opstartte :D Dat duurde zeker een minuut of 4 :O Gelukkig was de reboot gisteren een stuk sneller: 72 seconden tot ik het hoofdscherm voor me heb

Overigens heb ik met Fring regelmatig dat ie maar bezig blijft met inloggen. Ik kan dat niet annuleren, want dan stopt gelijk heel Fring er mee. Hij logt nu alleen in op MSN momenteel. Ik weet niet of meerderen dat ervaren hebben en/of inmiddels oorzaak, of nog liever oplossing hebben gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Hoezo is dat een manke vergelijking ?

Ben nu serieus naar dit soort phones aan het kijken, maar scheelt het veel in snelheid, symbian 9.1 of 9.3 op dit soort toestellen.

Ik heb namelijk nog geen winkel gevonden waar ik de P1i kan vergelijken met een oudere symbian generatie.

Het gaat mij puur om de snelheid, en aangezien ik de HTC Touch niets vind in bediening keek ik naar de P1i.
Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste