Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:52

Chiron

Moderator Discord
Als je van een K750i komt dan is het wel de moeite waard om een P1i te nemen.

Heb je echter al een W950/M600/P990 dan is het enige waarop je vooruit gaat 25% kleinere grootte, en een 3.2 megapixel camera. De P1i is simpelweg een opgepoetste W950/M600/P990. Meer niet.

Dan zou ik toch wel even achter mijn oren krabben voordat ik daar 650 euro aan uitgeef, met in het achterhoofd dat er over een half jaar alweer een P3i uit is met 5 megapixel camera, symbian 9.5, en vermoedelijk weer een verbeterde interface, uiterlijk, scherm en handzaamheid. Zeker als je je bedenkt dat de meeste mensen dit soort toestellen in combinatie met een 2 jarig abo afsluit/verlengt.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Chiron schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 21:03:
Heb je echter al een W950/M600/P990 dan is het enige waarop je vooruit gaat 25% kleinere grootte, en een 3.2 megapixel camera. De P1i is simpelweg een opgepoetste W950/M600/P990. Meer niet.
De P1i was toch juist iets groter dan de M600i? Of is die 25% t.o.v. de P990i?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
P1i: 106 x 55 x 17mm
M600i: 105 x 54 x 15mm
P990i: 114 x 57 x 25mm

He verdomd :D Vergelijking ging idd tussen de P1i en P990. Hij is idd groter dan de M600, maar zoveel scheelt het nou ook weer niet :)
Trouwens ik vermoed dat ze met het opgeven van de maten van de P990i ervanuit zijn gegaan dat je de klep erop hebt zitten, ik heb hem zelf eraf gehaald en dan is ie zeker bijna even groot als de M600i qua dikte en gewicht. Dan wordt dat '25%' verschil ook al snel een stuk minder.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:03:
Vind ik dus ook een mega-tegenvaller. Blijkbaar zit er een soort verhard plastic op. Vind ik echt ongelooflijke onzin. Zijn er meer telefoons die iets dergelijks hebben en het 'normale gebruik' hebben doorstaan?
Lees m'n eerdere posts. Dat klepje op een K8xx is bedoeld voor gemakkelijk aan/uit. De P1i heeft tot nu toe de reizen in min broekzak prima doorstaan. Misschien moet je wel in de gaten houden dat je het lensglaasje af en toe afveegt i.v.m. vet en vuil. En er zijn meer telefoons zonder lenskapje, ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:30:
[...]

het gaat mij niet om het afkraken van de P990/P1 maar om de angst dat er dezelfde software in de P1 zit en men dus dezelfde problemen kan verwachten na verloop van tijd. Het besluit van SE om de updates te stoppen geeft m.i. aan dat ze het probleem niet onder de knie krijgen. Als ze dat op willen lossen door een groter geheugen in de P1 aan te aan brengen is het slechts uitstel van excecutie. Het lekken van SW is daarmee niet opgelost
Inmiddels heb ik de P1i al 1,5 maand fulltime in gebruik. Zelfs de demo die ik heb is gewoon erg stabiel. Ik ben geen ernstige softwaregebreken tegengekomen. Of het dezelfde software is, heeft daar inderdaad niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_dog schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:48:
[...]

Het rare is dat heel veel mensen roepen dat de software nog niet goed genoeg is, terwijl SE zelf roept dat het op een paar schoonheidfoutjes na, af is. Daarnaast heeft mijn vader ook een p990i, en hij heeft hier 0,0 problemen mee. Hij doet er gewoon de standaard dingen mee waarvoor het apparaat bedoelt is, en daarnaast nog eens tom-tom. Nooit vastloper, crashes, of ander raar gedrag. Kortom, ik vermoed dat alle problemen met die software veroozaakt worden door gebruikers die teveel applicaties erop zetten... Pure speculatie natuurlijk, maar ik heb genoeg aan het feit dat SE zegt de hoeveelheid geheugen op de P1 te verdubbelen en het feit dat de oude software op de p990i bij mijn vader goed draait...
En secondSymbian die hier in dit topic vaak over zijn proef-modelletje spreekt vind het een beduidend stabieler toestel dan de p990i. Hij heeft bijn nooit crashes, en dit is nog een beta-model (hoe noem je dat :P )
Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in ieder geval verliefd geworden op de P1. Ik schaam me bijna om het te zeggen, maar ik gebruik mijn P990 alleen nog maar in m'n carkit.

Er komen nog opvolgers van opvolgers van opvolgers. Zo kan je aan de gang blijven. Dat is nou eenmaal het leed van de early adopter. :(
Zodra er een P2 of P3 is, dan wil ik die weer, and so on, and so on. Ik zal trouwens eens voorzichtig informeren naar een "echte" opvolger van de P990. Want nee, dat is de P1i niet. Het feit dat ie hetzelfde kan èn meer èn beter, maakt de P1i in deze niet de opvolger van de P990, traditioneel gezien.
Een echte opvolger van de P990 zal een "klep" of iets dergelijks moeten hebben en verder specs waar je een erectie van krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 00:47:
[...]

Inmiddels heb ik de P1i al 1,5 maand fulltime in gebruik. Zelfs de demo die ik heb is gewoon erg stabiel. Ik ben geen ernstige softwaregebreken tegengekomen. Of het dezelfde software is, heeft daar inderdaad niets mee te maken.
zal tzt zien. Heb voor tussentijd gekozen voor Nokia E90 (voorlopig nog even een Duitse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:21
Wat ik me nog afvroeg:

Is het mogelijk audiobestanden die hier op m'n pc staan via een wifi verbinding af te spelen op mn P1i?
Zodat ik bijvoorbeeld de P1i op mn hifi set aan kan sluiten en muziek die op mn pc staat af kan spelen?

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 08:59
pieter87 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:53:
Wat ik me nog afvroeg:

Is het mogelijk audiobestanden die hier op m'n pc staan via een wifi verbinding af te spelen op mn P1i?
Zodat ik bijvoorbeeld de P1i op mn hifi set aan kan sluiten en muziek die op mn pc staat af kan spelen?
Ik zou, zelfs als het werkt, dit niet willen. Dat is toch een verre van ideale oplossing! Kan je niet even snel je mobiel pakken omdat hij aan je hifi-set gekoppeld is! Om nog maar te zwijgen over hoe snel je accu dan leeg gaat. Ik zou een kabel trekken, veel makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Haha, dat ziet mn vader niet echt zitten denk ik ;) (door het plafond heen)

Heb trouwens nog een leuk topic gevonden met allerlei Symbian UIQ3 software:

*weg*

De release van dit telefoontje komt steeds dichterbij!! :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Ginz op 07-07-2007 18:16 . Reden: warez ]

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

Ben van plan om een P1i te halen. maar kan nergens in de forum lezen of die alles met oulook kan sync. Want op mijn outlook heb ik bij mij mails meerdere mappen aangemaakt, sync die ook mijn mappen?

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pieter87 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:53:
Wat ik me nog afvroeg:

Ja, dat kan. Streamingapplicaties heb ik nog niet gevonden, maar met Soonr kun je alles downloaden wat op je pc staat. Zolang die aanstaat natuurlijk en je een internetverbinding hebt op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

limit28 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:50:
Ben van plan om een P1i te halen. maar kan nergens in de forum lezen of die alles met oulook kan sync. Want op mijn outlook heb ik bij mij mails meerdere mappen aangemaakt, sync die ook mijn mappen?
Dat kan geloof ik wel, maar je hebt ook een volledige pop3-functionaliteit in de Symbian 9-telefoons. Dus waarom zou je zo fanatiek je email synchen, als je die gewoon kan downloaden waar en wanneer je wilt? Net zo relaxt als Blackberry, maar dan goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:37:
P1i: 106 x 55 x 17mm
M600i: 105 x 54 x 15mm
P990i: 114 x 57 x 25mm

He verdomd :D Vergelijking ging idd tussen de P1i en P990. Hij is idd groter dan de M600, maar zoveel scheelt het nou ook weer niet :)
Trouwens ik vermoed dat ze met het opgeven van de maten van de P990i ervanuit zijn gegaan dat je de klep erop hebt zitten, ik heb hem zelf eraf gehaald en dan is ie zeker bijna even groot als de M600i qua dikte en gewicht. Dan wordt dat '25%' verschil ook al snel een stuk minder.
Noem mij maar gek, maar ik vind die klep dus keirelaxt. Zolang de switch tussen klep open en klep dicht vlot gaat is dat gewoon wat ik tof vind.
En ondanks dat "gebrek" aan de P1i, vind ik het gewoon een veel beter apparaat dan de P990....en de P990 is, tegenwoordig, echt geen slecht ding meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Kenden jullie deze al?
http://www.expansys.com/p.aspx?i=148836
£449.95, ordered on request.

En hier
http://www.expansys.jp/p.aspx?i=148836
"Due on the 15th July."

[ Voor 29% gewijzigd door rud op 08-07-2007 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Dus 15 Juli...Dan vermoed ik dat hij hier toch ook wel begin Augustus in de winkels ligt, mooimooimooi, dat is precies een jaar later dan de k800i :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
haha, welk abbonement je ook neemt, sowieso 699euro :')
Ik vermoed dat het met welk abbo dan ook bijbetalen zal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Als ie daadwerkelijk zoveel gaat kosten dan hoef ik em niet!! :(

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
pieter87 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:01:
Als ie daadwerkelijk zoveel gaat kosten dan hoef ik em niet!! :(
Vergeet niet dat dat België is he... en dat in belgie de prijzen van handsets hoger liggen dan in NL.... Maar lager dan 650€ zal hij in NL ook niet zijn denk ik.... het blijft een vrij prijzig toestel vind ik!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
draait het OS ook zo traag als bij de m600? Of is het hardwarematig een zwaardere cpu nu? Ik heb een m600 en ik erger me eigenlijk vooral aan de trage besturing, alhoewel ik het ondertussen wel al gewoon ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memozz
  • Laatst online: 05-09 13:14
HIER
http://www.anewmobile.nl/..._toon&telefoon=378&merk=3

Staat hij ook al te koop.
"verwacht medio augustus-september", dat wel.
Maar toch het is een begin voor NL :P

Ik zit zelf nog wel een beetje te twijvelen of ik moet wachten op de N82 ofzow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Memozz schreef op maandag 09 juli 2007 @ 04:22:
HIER
http://www.anewmobile.nl/..._toon&telefoon=378&merk=3

Staat hij ook al te koop.
"verwacht medio augustus-september", dat wel.
Maar toch het is een begin voor NL :P

Ik zit zelf nog wel een beetje te twijvelen of ik moet wachten op de N82 ofzow..
€ 482,- als losse verkoopprijs is toch best wel een nette prijs voor dit toestel!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 23:17:
[...]

Noem mij maar gek, maar ik vind die klep dus keirelaxt. Zolang de switch tussen klep open en klep dicht vlot gaat is dat gewoon wat ik tof vind.
En ondanks dat "gebrek" aan de P1i, vind ik het gewoon een veel beter apparaat dan de P990....en de P990 is, tegenwoordig, echt geen slecht ding meer.
Hmmtja ik heb de klep er zelf afgehaald omdat ik toch meestal de functies met 'klep open' gebruik, en omdat ie met klep dicht echt superlomp is. Zonder klep past ie een stuk beter in mn broekzak :)
Verder merk ik dat de software vooral steigert op de momenten dat ik de klep open/dicht doe als ik ergens mee bezig ben.

SE zal vanwege ruimtebesparing en complexiteit van het OS de klep van de P1i er ook wel afgelaten hebben :)

Het enige wat ik wel relaxed vind aan de klep is dat er gewoon 'ouderwetse' yes/no knopjes op zitten zodat je daarmee een gesprek aan kan nemen of weigeren, waarbij je zonder klep op het touchscreen moet drukken. Dat gaat soms nog weleens mis als mn telefoon overgaat, ik hem uit mn broekzak haal en dan al op 'nee' heb gedrukt op het scherm per ongeluk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Het enige wat ik wel relaxed vind aan de klep is dat er gewoon 'ouderwetse' yes/no knopjes op zitten zodat je daarmee een gesprek aan kan nemen of weigeren, waarbij je zonder klep op het touchscreen moet drukken. Dat gaat soms nog weleens mis als mn telefoon overgaat, ik hem uit mn broekzak haal en dan al op 'nee' heb gedrukt op het scherm per ongeluk :+
Met knopjes gaat dat ook niet altijd goed hoor! Ik heb best vaak dat ik dus zonder dat ik het door heb mijn telefoon opneem omdat precies op het moment dat ik gebeld wordt ik een raar sprongetje maak en daardoor het 'opneem-knopje' induw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Volgens mij komen er steeds meer shops bij:

Kijkshop: €477,44

TelecomTelecom: €519,00

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de officiële presentatie van SE bijgewoond in Badhoevedorp van de SE P1i... Na een lunch en de nieuwe product range van SE was het moment daar om met de P1i aan de slag te mogen... Na een korte introductie kregen de aanwezige een doosje met daarin de SE P1i...Hij wordt compleet geleverd met o.a burolader, datakabel, 512MB memorycard en beschermzakje...
Mijn eerste indruk is zeer positief... Het toetsenbord wendt erg snel, menu is gewoon super snel en zeer stabiel....Moet nog wel wennen aan de menu structuur ten opzichte van de Nokia E61i...
BB connect is standaard geïnstalleerd... Als je activesync, voor bv exchange, wilt gebruiken moet je eerst bb connect verwijderen voor je activesync kunt installeren....
Waar ik ook wel aan moet wennen is dat ik de opneem en verbreek toets mis...

Het mooiste was dat we hem daarna mochten houden... Voorlopig maar eerst eens uitgebreid testen icm activesync...
Volgens SE duurt het nog een week of drie voor die in Nederland beschikbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:58:
Het mooiste was dat we hem daarna mochten houden...
JALOERS!!!! :(

[ Voor 71% gewijzigd door PaT op 09-07-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
We kunnen dus waarschijnlijk binnenkort aardig wat Nederlandse reviews verwachten? 8)
Aangezien iedereen die aanwezig was de P1i mag houden (idd jaloers!!)

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Vandaag de officiële presentatie van SE bijgewoond in Badhoevedorp van de SE P1i... Na een lunch en de nieuwe product range van SE was het moment daar om met de P1i aan de slag te mogen... Na een korte introductie kregen de aanwezige een doosje met daarin de SE P1i...Hij wordt compleet geleverd met o.a burolader, datakabel, 512MB memorycard en beschermzakje...
Mijn eerste indruk is zeer positief... Het toetsenbord wendt erg snel, menu is gewoon super snel en zeer stabiel....Moet nog wel wennen aan de menu structuur ten opzichte van de Nokia E61i...
BB connect is standaard geïnstalleerd... Als je activesync, voor bv exchange, wilt gebruiken moet je eerst bb connect verwijderen voor je activesync kunt installeren....

Het mooiste was dat we hem daarna mochten houden... Voorlopig maar eerst eens uitgebreid testen icm activesync...
Leuk man! Heb je ook iets gehoord over de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37

Hoe kun je als particulier zo'n presentatie bijwonen? :o

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Reken maar dat dit alleen op uitnodiging is.... helaas natuurlijk

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
wow...had je voor mij niet ook een ticket kunnen regelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens nieuwemobiel.nl : officiele releasedatum 24 juli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-V-O
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-08 19:42

I-V-O

powerpoker

Zo... ik ga ook maar es mee-ouwehoeren >:)

Wat ik nou nog niet begrijp, de berichten zijn nog tegenstrijdig; heeft de P1 nou wel of geen HSDPA? Het zou echt een dealbreaker zijn als ie het niet heeft.
Heb ik net turbosnel eat-all-you-want flatfee van KPN afgesloten ter "voorbereiding" voor een P1, heeft ie geen HSDPA (tenminste, daar lijkt het op) !
Ik heb nu een M600i, gebruik um vooral zakelijk, via Bluetooth/UMTS webapp-demotjes geven op laptop bij klanten waar ik het netwerk niet op mag, servertje rebooten uit de trein/auto/kroeg.. dat soort zaken. Vooral dat demo-en is vervelend traag, ondanks UMTS.

_als_ ie geen HSDPA heeft is dat IMHO een domme zet van SE, de meerwaarde van de P1 t.o.v de M600 is dan vrij gering (zakelijk gezien). Aan de andere kant kan het ook inhouden dat er een opvolger van de P1 op stapel staat die wel HSDPA/802.11G heeft, en SE-marketing kennende zou dat me niet verbazen.

Ok.. beetje offtopic:
Weet een van jullie gadgetfreaks of de Nokia E90 software van M600 draait? Dat zou dan namelijk het enige goede alternatief zijn voor een P1. Ik wil _absoluut_ geen telefoon met M$-os erop, uit principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
I-V-O schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:52:
Zo... ik ga ook maar es mee-ouwehoeren >:)

Wat ik nou nog niet begrijp, de berichten zijn nog tegenstrijdig; heeft de P1 nou wel of geen HSDPA? Het zou echt een dealbreaker zijn als ie het niet heeft.
Heb ik net turbosnel eat-all-you-want flatfee van KPN afgesloten ter "voorbereiding" voor een P1, heeft ie geen HSDPA (tenminste, daar lijkt het op) !
Ik heb nu een M600i, gebruik um vooral zakelijk, via Bluetooth/UMTS webapp-demotjes geven op laptop bij klanten waar ik het netwerk niet op mag, servertje rebooten uit de trein/auto/kroeg.. dat soort zaken. Vooral dat demo-en is vervelend traag, ondanks UMTS.

_als_ ie geen HSDPA heeft is dat IMHO een domme zet van SE, de meerwaarde van de P1 t.o.v de M600 is dan vrij gering (zakelijk gezien). Aan de andere kant kan het ook inhouden dat er een opvolger van de P1 op stapel staat die wel HSDPA/802.11G heeft, en SE-marketing kennende zou dat me niet verbazen.

Ok.. beetje offtopic:
Weet een van jullie gadgetfreaks of de Nokia E90 software van M600 draait? Dat zou dan namelijk het enige goede alternatief zijn voor een P1. Ik wil _absoluut_ geen telefoon met M$-os erop, uit principe.
Nee, de E90 draait geen software van Symbian UIQ, alleen Symbian S60 software zal hij draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze prijs voor de handset alleen: €544,95 (450,37 exc.)

Beschikbaarheid: Op voorraad bij onze leverancier - 4 Dagen

http://www.expansys.be/p.aspx?i=149712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Sweet! Dus hij komt nu langzamerhand in de schappen! YAY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
In mn hoofd ben ik me er al op aan het voorbereiden dat ik er straks 477!!! euro voor moet gaan betalen... :'(

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu een week de P1i in gebruik en moet zeggen dat hij goed bevalt. Tot nu toe nog geen vastlopers gehad.. De batterij gaat tussen een dag en twee dagen mee.
Toetsenbord vond ik wel ff wennen, maar na een week moet ik zeggen dat ook dat al gewend is.
Verder een compleet toestel!

Zakelijk gezien is dit gewoon toppertje! Moet zelfs zeggen dat hij mij beter bevalt als de vorige Qtek/HTC en Nokia E61i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

whoei! 477 euro een koopje. dit wordt mijn nieuwe phone... tenminste... nadat ik de rekeningen voor de boot betaald heb :)
M'n huidige P900 is zo langzamerhand aan vervanging toe, toentertijd als 1 van de eersten (30 nov 2003) gekocht in NL voor 750 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 13:43
Ja, nu nog wachten tot de aanbiedingen i.c.m. abonnement. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Sweet Jesus B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Wat ik me nu nog afvroeg: zit er wel of geen frontcamera op? :)

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

pieter87 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:21:
:'(
doe's zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk eens goed op de eerste pagina foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
pieter87 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:21:
Ja, er zit een frontcamera op! :D

[ Voor 7% gewijzigd door tamayo op 18-07-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:45:
kijk eens goed op de eerste pagina foto
Ja sorry, heb ook al foto's gezien zonder frontcamera (van de officiële SE site:

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/GPD_45417_35_0_4000.png

En ook op kieskeurig stond dat er geen frontcamera op zit.
Bracht me dus ff aan het twijfelen.

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ondanks dat dat erg makkelijk weg te soepen is, is dat toch wel vreemd...

...Ow, ik zie nu net dat dit de p1c is, de chinese versie van de P1i dus...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
Videobellen is verboden in China?
Er is geen 3G netwerk in China?
Kosten drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Waarschijnlijk 1 van die 3

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
Er is fring support voor de P990, en binnenkort dus ook voor de P1, dit is een free tool waar ik zeer naar uitkijk. Zie laatste stuk van de vid.

Afbeeldingslocatie: http://www.youtube.com/watch?v=e162qmRgF_w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik was van plan, zodra de P1i er zou komen, mijn good old M600i te verkopen. Maar nu ik zo een beetje over het internet zit te surfen blijkt de M600i helemaal niet meer zo duur te zijn.. (onder de 200 euro, gloedjenieuw). Een tweedehandsje zal dus hooguit de helft opleveren...

Dat afgezet tegen een prijs van bijna 500 euro voor de P1i, maakt het toch interessanter om te wachten op de opvolger van dit toestel (ik zit nog een jaar aan mijn gsm-abbo vast). Om nou 400 euro te gaan betalen voor een wifi chippie en een "aardige" camera... neuh..

Weet er al iemand wat meer over de beoogde opvolger van de P1i? Ik hoorde iets over Symbian 10 ofzo. wat zijn hier de voordelen van (behalve dat het nieuw is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:18:
Onze prijs voor de handset alleen: €544,95 (450,37 exc.)

Beschikbaarheid: Op voorraad bij onze leverancier - 4 Dagen

http://www.expansys.be/p.aspx?i=149712
nu op voorraad, de azerty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
Telfort heeft Surf en Mail Onbeperkt databundel voor €10.- per maand, ik heb de klanterservice via telefoon en chat gevraagd naar de max. down / up. na onduidelijkheid op hun site.

Surf & mail unlimited (€10 per mnd) max. 384Kbs download / max. 128Kbs upload snelheid. Lijkt me een mooie deal voor de bandwidth die je krijgt. Ze hanteren overigens wel een fup. (niemand kon daar iets over zeggen, net zoals over de Sony Ericsson P1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Nice! Nu wachten tot hij binnendruppelt bij de nederlandse leveranciers, en tot er een mooie aanbieding komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_dog schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:55:
[...]

Nice! Nu wachten tot hij binnendruppelt bij de nederlandse leveranciers, en tot er een mooie aanbieding komt :P
had zojuist iemand van SE aan de lijn, ze verwachten half augustus. Mijn vraag ging over de compabiliteit van de PCSuite met Vista, maar kreeg geen duidelijk antwoord. Zijn er al ervaringen bekend met Vista en SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
De distibuteur verwacht `m aankomende dinsdag.

Had je een helpdesk medewerker aan de lijn? Of iemand anders?

[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 20-07-2007 16:09 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

bol kan je toch gewoon al bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• counter12
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:48
Volgens onderstaande site is ie verkrijgbaar:
;)
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_p1-1982.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Hij is vandaag op voorraad gekomen bij de distibuteurs en morgen op voorraad in de winkels

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 23-07-2007 13:36 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 21:16
Het gemis van de camera was bij mij de reden om geen M600 te kopen; deze zou toch wel eens de reden kunnen zijn dat ik van de windows mobile devices af stap.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al TomTom werkend op zijn SonyEricsson P1i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
TomTom werkt perfect op mijn M600i, dus hij zal ook gewoon op de P1i werken, aangezien de toestellen vrijwel indentiek zijn.

Maar, morgen weet ik het zeker. Morgen komt `ie namelijk binnen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

* apNia dacht slim te zijn om via bol te bestellen, maar dat zal nu ergens volgende week worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:29

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb net een P1i opgehaald bij de belcompany, losprijs € 529, met abo vanaf 0 natuurlijk.
Ik heb mijn Vodafone 35 verlengd voor 2 jaar + internet blox, hoefde nog maar 70 eurie te betalen.

Demo foto: http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=896530986&size=l

Is technisch productmanager maar reageert hier op persoonlijke titel.

[ Voor 72% gewijzigd door robertwebbe op 25-07-2007 21:16 . Reden: fotolink toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 21:16
robertwebbe schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:25:
Ik heb net een P1i opgehaald bij de belcompany, losprijs € 529, met abo vanaf 0 natuurlijk.
Ik heb mijn Vodafone 35 verlengd voor 2 jaar + internet blox, hoefde nog maar 70 eurie te betalen.
Jij werkt toch bij BC ? Krijg je zo'n ding dan niet ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:25:
ben benieuwd hoe hij bevalt. Durf het nu niet aan (na mijn P990-debacle) . Heb maandag mijn E90 (Nokia) ontvangen. Tot nu toe met veel plezier mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Beetje off-topic, maar wel leuk

Hier een (photoshop?) van de P3i

Linkje

Ik denk niet dat het echt is (weet bijna zeker), maar het ziet er wel heel leuk uit!

Afbeeldingslocatie: http://www.newlaunches.com/entry_images/0707/24/sony-ericsson-p3i.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door PaT op 25-07-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Die rechter is duidelijk een photoshop...

Toch viel bij mij de 'SE123' op, die sinds de Z550i op elke SonyEricsson in ontwikkeling staat. Het is tot nu toe nog niet voorgekomen dat een toestel is geshoped met de SE123.

Oftewel, volgens mij is er wel eens een redelijke mogelijkheid dat de linker een echte is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Geachte X,

Alle benodigde gegevens voor onderstaande bestelling van
19 juli 2007 hebben we compleet en juist van u
ontvangen.

Een van de artikelen uit deze bestelling is echter momenteel niet
leverbaar. Het ontbrekende artikel is besteld. Als wij nieuwe voorraad
ontvangen en de actieperiode is dan nog niet verstreken, dienen wij
uw aanvraag in bij de provider. U ontvangt hier nader bericht over.

Bestelnummer: X

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
www.bol.com

-------------

aaaaaaaaaaargh klunzen.. terwijl ie al vollop in de winkels ligt grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Net even in de stad geweest en de P1i in mijn handen gehad. Stond wel uit dus niet mee gespeeld maar hij ziet er strak uit.

Waarschijnlijk wordt dit wel de opvolger voor mijn K800i, moet er alleen nog even over nadenken. 20 november loopt mijn contract af bij Orange dus heb ik nog wel even. Waarschijnlijk ga ik wel over naar Vodafone.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Gisteren deze telefoon gekocht in de winkel.

Heel fijn toestel, Alles is erg makkelijk in te stellen, Ik heb nog niet heel veel tijd gehad om me heel erg diep in te verdiepen maar zo op het eerste gezicht ziet alles er piekfijn uit. Dit is mijn eerste smartphone, dus alles nog ff uitvogelen. Valt me wel op hoe makkelijk het toestel met wifi overweg gaat. Wanneer je een draadloos netwerk te pakken heeft komt dit automatisch in de lijst bij WLAN te staan, code invoeren ( indien nodig ) en je bent online. Super gewoon. qwerty toetsenbord is wel even wennen voor op een telefoon. Camera is perfect, geen negateve punten nog aan ontdekt. Kga nu eerst ff verder met klooien, later meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wil wel graag wat binnenshots zien als iemand die kan plaatsen. Overdag maar vooral graag zo rond uurtje of 9 als het kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Ook wij hebben 'm sinds deze week in de winkel. Ik heb 'm eens naast mijn M600i gelegd en er wat mee gespeeld. Ach, wel leuk. Ik heb nog een Kjam dus dit voegt niet veel toe en hij is ook veel zwaarder dan mijn m600i. Daarnaast ook een fractie dikker. Maar dat neemt niet weg dat ik 'm niet wil hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
chrisr5gt schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:35:
Ook wij hebben 'm sinds deze week in de winkel. Ik heb 'm eens naast mijn M600i gelegd en er wat mee gespeeld. Ach, wel leuk. Ik heb nog een Kjam dus dit voegt niet veel toe en hij is ook veel zwaarder dan mijn m600i. Daarnaast ook een fractie dikker. Maar dat neemt niet weg dat ik 'm niet wil hebben :P.
wij is welke winkel? en wat kost ie simlockvrij?bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Speciaal Tweakersprijsje? :*)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
chrisr5gt schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:35:
hij is maar 12gram zwaarder, dat valt toch wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik heb `m gister ook in ontvangst mogen nemen en ben er tot op heden erg blij mee...

Wat mij nu al positief opvalt tegenover de M600i zijn:

- Snelheid
- Extra intern geheugen, dus geen probleem als je 3 of 4 applicities op heb staan
- Compleet met desktopcharger, tasje en extra stylus in doos
- In plaats van 5 snelkoppelingen op 'Today' scherm nu 15, zodat je veel gebruikte applicaties snel kan benaderen.
- Natuurlijk FM radio, ben ik erg blij mee...

En..... ik heb mezelf voorgenomen om over de ze P1i een review te schrijven, zoals ik dat ook vroeger over de P800 en T610 al heb gedaan...

Wanneer ik die af heb weet ik niet, maar als hij klaar is, zal ik `m als sticky hier op GoT posten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
the phonehouse €560,belcompany €529,internet €458.(simlockvrij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik wil graag weten vóór ik de P1i koop,of het makkelijk is zónder pennetje het touchscreen te bedienen? (voor het geval ff iets snel tussendoor moet) ik ben vrouw wat mischien wel uitmaakt qua grootte hand/vingers.
Of is het zo dat je echt het pennetje moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Dat is het mooie van de P1i, je kan bijna alles op 2 of meerdere manieren bedienen.

Invoer van tekst in een SMS of mail, kan middels het QWERTY toetsenbord, het virtuele toetsenbord of met het pennetje. Alledrie de manieren hebben wel zo zijn voor en nadelen.

Aangezien de menuknoppen groot genoeg zijn, kan je dat makkelijke met je vingers bedienen. Daarnaast kan je natuurlijk ook het pennetje gebruiken. Mocht je geen van beide manieren op prijs stellen, dan kan je ook nog de jogdail aan de linker kant van de telefoon gebruiken...

Ideaal, naar mijn mening.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Nu wat meer verdiept in de p1i.Het is gewoon een fijn toestel.

Gister me mail ingesteld. Erg makkelijk, gewoon zoals je op een computer ook doet.

WLAN gebruik is erg makkelijk. Enige nadeel ( weet niet of dit aan mij ligt ) is dat wanneer je verbonden bent met een netwerk en je doet een aantal minute even niks op het internet of mail, disconnect ie met het netwerk zodat je weer opnieuw moet connecten ( misschien is hier een optie voor? )

Qua speaker van de telefoon vind ik persoonlijk dat met de w800i, ik hierop ben achteruitgegaan. Ik gebruik vaak de speaker om op me werk muziek te luisteren. Het geluid kan niet erg hard, vergeleken met de w800i. Ik kan natuurlijk wel het volume van de mp3'tjes hoger zetten via me computer, maar toch.. :p

Agile messenger heb ik ook geinstalleerd. Werkt zonder problemen, dus msn'n op je telefoon werkt ook prima.

Verder vind ik dat de telefoon zich wel erg snel vergrendeld. Ik heb al een tijd in de opties zitten klooien maar kan niet een timer vinden wanneer de vergrendeling in kan gaan, maar ach, dat is een bijkomsticheid.

Foto's zijn perfect, mooi groot scherm waar je de foto op kan zien, en de flits heeft genoeg licht om ook sávonds een leuk fotootje te schieten.

Nog enige vragen over andere mensen die een telefoon met touchcreen hebben. ( dit is mijn eerste namelijk ):

Kan ik er een screenprotector op plakken, ben bang dat het scherm snel gaat krassen ( in broekzak bijv ) Zo ja, zijn hier speciale soorten in? En hoeveel memory kan er in de telefoon? Ik heb er nu 2GB in, maar wil meer omdat ik er ook tomtom op wil gaa draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ginz schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:11:
Dat is het mooie van de P1i, je kan bijna alles op 2 of meerdere manieren bedienen.

Invoer van tekst in een SMS of mail, kan middels het QWERTY toetsenbord, het virtuele toetsenbord of met het pennetje. Alledrie de manieren hebben wel zo zijn voor en nadelen.

Aangezien de menuknoppen groot genoeg zijn, kan je dat makkelijke met je vingers bedienen. Daarnaast kan je natuurlijk ook het pennetje gebruiken. Mocht je geen van beide manieren op prijs stellen, dan kan je ook nog de jogdail aan de linker kant van de telefoon gebruiken...

Ideaal, naar mijn mening.
Dank je Ginz :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
wizzlewaxx schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:54:
En hoeveel memory kan er in de telefoon? Ik heb er nu 2GB in, maar wil meer omdat ik er ook tomtom op wil gaa draaien...
de m2 memorystick micro kaartjes van sony zijn op het moment alleen in 2gigabyte verkrijgbaar (maximium dan). Er zou binnenkort wel een 4gig variant aan moeten komen! Theoretisch maximum lag volgens mij op 32gig, maar zulke grootes zullen we wel nooit krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

mad_dog schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 00:42:
[...]
de m2 memorystick micro kaartjes van sony zijn op het moment alleen in 2gigabyte verkrijgbaar (maximium dan). Er zou binnenkort wel een 4gig variant aan moeten komen! Theoretisch maximum lag volgens mij op 32gig, maar zulke grootes zullen we wel nooit krijgen :P
Oh? Kijk eens in Lieuwe15 in "Het SonyEricsson K800i topic - deel 6"
en de posts daaronder. 4 GB is leverbaar!
En 8GB komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
rooie60 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:56:
[...]

wij is welke winkel? en wat kost ie simlockvrij?bij jullie.
Is ook BC. Dus zo'n 530 los. Maar hij is inmiddels ook alweer verkocht. Als je echt voordelig aan de P1 wil komen moet je 'm met een 2 jarig Orange music nemen. Dan is hij nog mar 3 tientjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
chrisr5gt schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 08:22:
[...]

Is ook BC. Dus zo'n 530 los. Maar hij is inmiddels ook alweer verkocht. Als je echt voordelig aan de P1 wil komen moet je 'm met een 2 jarig Orange music nemen. Dan is hij nog mar 3 tientjes
Ik heb een HI abo voor 2 jr die loopt nog,en ik heb een gsm tic,dus moet hem los kopen :) maar wacht liever ff totdat ik weet dat ie startproblemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor diegene die de P1i al hebben: hoe neem je de telefoon op? Bij een telefoon zonder QWERTY is dit vaak een apart knop. Hoe zit dat bij de P1i, is dat (alleen) via touchscreen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Middels grote knoppen op het touchscreen

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Ginz schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:13:
Middels grote knoppen op het touchscreen
Wat ik me dan afvraag: Als je de telefoon op toetsblok zet is het touchscreen disabled (lijkt me). Nu wordt ik gebeld, en als dan de enige manier om op te nemen het touchscreen is, dan lijkt me dat deze dus enabled wordt...
Ik heb namelijk nu met mijn k800i dat ik soms zonder dat ik het merk opneem omdat de knoppen om op te nemen niet meer disabled zijn als je gebeld wordt (en je telefoon zit in je broekzak, en staat op stil, terwijl je aan het wandelen bent ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik heb besloten de P1i te kopen,wil nog ff weten of de themas van de W950i en de W990 ook op de P1i passen en nog 1 vraag,als ik sms verstuur met n SE zonder symbian kan ik poppetjes/afb.meesturen,kan dat met de P1i ook?

Bij nokia symbian toestellen zit dat nl niet,wel bij de 40 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

rooie60 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 15:30:
...nog 1 vraag,als ik sms verstuur met n SE zonder symbian kan ik poppetjes/afb.meesturen,kan dat met de P1i ook?
Ja dat kan. MAAR als ik sommige smilies naar de SE Z610 stuur van mijn vrouw, "begrijpt" dat toestel ze niet en geeft dan dus gewoon de leestekens weer die daarvoor gebruikt zijn. (en andersom is dat ook zo).
wizzlewaxx schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:54:
Nog enige vragen over andere mensen die een telefoon met touchcreen hebben. ( dit is mijn eerste namelijk ):

Kan ik er een screenprotector op plakken, ben bang dat het scherm snel gaat krassen ( in broekzak bijv ) Zo ja, zijn hier speciale soorten in? En hoeveel memory kan er in de telefoon? Ik heb er nu 2GB in, maar wil meer omdat ik er ook tomtom op wil gaa draaien...
Een screenprotector kan er gewoon overheen. Zelf heb ik er voor gekozen om mijn toestel (M600i) te vervoeren in een iPod sock. Daardoor wrdt het toestel niet dikker (zoals bijvoorbeeld bij de cases van Noreve), maar blijft hij wel onbeschadigd. En je kan per dag nog varieren met een andere kleur, want ze worden alleen per 5 (of 6?) verkocht!
Zowiezo heb ik het idee dat touchscreen schermen minder gevoelig zijn voor krassen dan normale schermen.
mad_dog schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 15:03:
[...]

Wat ik me dan afvraag: Als je de telefoon op toetsblok zet is het touchscreen disabled (lijkt me). Nu wordt ik gebeld, en als dan de enige manier om op te nemen het touchscreen is, dan lijkt me dat deze dus enabled wordt...
Gebaseerd op de ervaring met mijn M600i,

Ja als je gebeld wordt, wordt je screen-lock :) ontgrendeld en kan je dus inderdaad per ongeluk iemand aan de lijn hebben zonder dat je het weet. Gebeurt bij mij regelmatig dat ik al "opgenomen" heb voordat ik hem uit mijn broekzak gevist heb.

[ Voor 11% gewijzigd door PaT op 28-07-2007 16:36 . Reden: kon op een heleboel vragen antwoord geven :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
ppaddo schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:33:
Gebaseerd op de ervaring met mijn M600i,

Ja als je gebeld wordt, wordt je screen-lock :) ontgrendeld en kan je dus inderdaad per ongeluk iemand aan de lijn hebben zonder dat je het weet. Gebeurt bij mij regelmatig dat ik al "opgenomen" heb voordat ik hem uit mijn broekzak gevist heb.
Dat vermoede ik al...ik hoopte eigenlijk dat hier misschien iets geniaals opgevonden was, maar dat zal dus nog even moeten wachten :P
Mijn keuze is staat iig vast, dit wordt de opvolger van mijn p1i. Abbo loopt deze week af, maar ik kijk rustig rond tot ik een leuke aanbieding zie van 12maanden en Tmobile. Ik vermoed dat ik niet langer dan 2-3weken kan wachten eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Weet iemand of je de themes van de P990i ook op de P1i kunt gebruiken?
Roost
Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste