Heel apart. Staat nu een soort van policy op de telefoon die me verbiedt de schermvergrendeling uit te zetten (Config. scherm > Beveiliging > Vergrend.)Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:41:
Net op de zaak Exchange 2007 SP1 geïnstalleerd op onze Exchange server. Nu heb ik het rare dat ik daarna constant (ik gebruik pushmail) na elke automatische synch op de telefoon een wachtwoord moet invullen (er staat bij dat de telefoon 'Telefoonvergrendeling' - 'Code invoeren'). Ik vul dan m'n pincode van de SIM in en hij's weer unlocked.
Is geen telefooninstelling want het was pas zo na de SP1 installatie en een collega die ook een P1i heeft heeft hetzelfde probleem.
Iemand een idee hoe je dit verhelpt?
Edit: kom er net achter dat ik de schermbeveiliging niet meer kan uitschakelen. Als ik deze op 'geen' zet en opslaan kies, dan is deze automatisch weer op 'Standaard' gezet zodra ik het check... misschien dat deze ook voor de Telefoonvergrendeling zorgt...
Krijg deze melding:
Nu zie ik in Exchange een ActiveSync policy maar daar staat Password Enforcement uit...Password enforcement
The inactivity lock may not be disabled due to IT policies set by your IT administrator