50 Mb is genoeg als je weinig of niets streaming doet (geen youtube of internet radio) en een GPRS verbinding hebt (is lekker traag, dus het duurt langer voor je überhaubt 50 mb verbruikt). Als je een snelle UMTS/HSPDA verbinding hebt, zit je er zo aan.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:50:
Haha ik zie het nu ook, moet intern zijn ja hehe. Nouja, dan denk ik dat ik wel beetje genoeg weet over het mobieltje. Kdenk dat ik er maar gewoon voor moet gaan!
Dan heb ik alleen nog een vraagje over de provider die ik zal nemen. Ik dacht zelf aan Vodafone. Is dat beetje goede keuze? En dan heb ik het eigenlijk een beetje over het 'Onbeperkt Internet Blox' van Vodafone. Je kan dan per maand 50MB binnenhalen met je mobieltje. Is dat genoeg? Of zijn er andere providers (bijv T-mobile) die dit veel beter hebben geregeld? Ik ben echt een hele erge leek wat betreft telefoon abbonementen dus ik heb geen idee wat een beetje goed is. Omdat mijn oude telefoon ook Vodafone heeft (prepaid) dacht ik eraan om dan nu ook maar voor Vodafone te gaan...
EDIT: Oja schiet me nog even te binnen. Op meerdere verkoop sites (www.gsmweb.nl) staat dat de P1i alleen router 802.11B ondersteunt. Maar hij ondersteunt toch ook gewoon 802.11G lijkt mij?
De P1i ondersteund geen g, wel b. Meestal lukt het wel om connectie te maken met een draadloos netwerk aangezien de meeste beide protocollen ondersteunen.
hmm.. that's interesting..