Tremor totem doet elke 5 seconden een pulse die fear verwijderd, daarnaast heeft deze totem een beperkte range. Beetje lucky fear haalt je al uit de range van een tremor totem. Daarnaast heeft deze totem een cooldown van 15 seconden.MysticSnake schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:20:
[...]
Tremor totem verwijderd fear meteen, het woord immune was niet juist gekozen, dat geef ik toe.
Iedereen zegt dat het zo makkelijk is een totem weg te wanden, maar ik zou zeggen, probeer het maar eens als je ge-windfury-ed wordt. Eerst die juiste totem vinden dan direct deathcoil doen, als je daar niet snel genoeg mee bent dan zet hij gewoon een nieuwe neer.
Maak een macro aan met
/target tremor totem
/shoot wand
maar dan de juiste text
Daarnaast ben je een tard als je in de buurt van de totems van een shaman blijft staan. Gewoon uit range lopen. learn your opponent.
Een shammie die als z'n totems uitgooit incl. earthbind totem is een retard. Die zou je zonder problemen moeten kunnen verslaan. Een goede shaman timed z'n totems om de acties van z'n tegenstander te counteren. Shammie is een counterclas in pvp, geen ultieme nuke / heal class.Ok, dat verklaart waarom hij dus niets tegen Howl of Terror kon doen.
Ik zou zeggen, probeer het eens. Level 70 Warlock tegen een level 65 Enhancement shaman DIE al zijn totems uit heeft. Ga er maar aan. Ik ken zowel warlocks die hebben warlocks als wel shamans die dat hebben gewonnen.
Duh, captain obvious. Als je gelukkig bent met critsWij hebben slechts 1 enhancement shaman in onze guild en hij vertelde me dat je als enhancement shamans alle classes, behalve warriors en hunters, kan kloppen als je gelukkig bent met je crits.

Als mijn Presence of mind, Arcane Power, Trinket gepumpte Pyroblast altijd crit dan kan ik ook winnnen van elke klasse.
Echt, elke zin die jij typed geeft aan dat jij je warlock middelmatig begrijpt maar dat je geen flauw idee hebt van de sterktes/zwaktes van andere klasses. *knip* - je kan ook gewoon met iemand omgaan of iemand simpelweg negeren.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 16:30 ]