Denk je dat ik niet weet dat ik zonder poisons mijn damage gimp? Ik
vind het gewoon zonde van mijn geld. Dat is een mening. Je kan hoog laag of helemaal niet springen, of met berekeningen aankomen die op de 1000e komma laten zien wat ik mis aan dps, maar ik zal dan niet denken van: goh laat ik dan maar me poisons erop doen.
De enige poison die ik wel eens wil gebruiken is crippling poison 1. Die is zo goedkoop dat ik met een paar corpes looten dat geld er uit heb.
Dat sommigen het dom vinden, geeft alleen maar weer blijk van kortzichtigheid. Als ik nou liever me geld/poisons bespaar, dan te pwnen in bg's wat is dan het probleem? Is dat dom, of is dat een keuze die je maakt op basis van verschillende gegevens? Maargoed het komt wel vaker voor dat er maar ruimte is voor 1 mening, zie goldbuyers en andere dingen die ik vergeet.
Het zou pas dom zijn, als ik zou beweren dat het
beter is om zonder poison te spelen. Maar dat zeg ik niet. Zoals ik dus al eerder zei een weloverwogen keuze

barfieldmv schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:15:
[...]
Als het een wel overwegen beslissing is kan je hem uitleggen. Mijn rogue gebruikt deadly en wounding poison naast elkaar. Als ik vervolgens met een Garrote open en een 5 punt rupture gebruik kan ik meteen door naar de volgende ally. Het leukste is neergenuked worden om na het ressen toch nog een kill te krijgen.
Lezen jullie wel? Ik heb toch al meerdere malen vermeldt dat ik het
1. Niet erg vind om dood te gaan in bg's
2. Poisons te duur vind voor pvp
3. Mijn poisons liever bewaar voor pve
Waar ik het wel mee eens ben is dat het
leuker is met poisons, maar dat beetje plezier is mij dat geld niet waard. In PVE vind ik het een ander verhaal. Als ik ga grinden met poisons heb ik dat geld er al lang uit om een nieuwe stack te halen voordat die poison is uitgewerkt
Op basis van deze 3 dingen heb ik een weloverwogen keuze gemaakt door ervoor te kiezen om geen poisons te gebruiken. En als je het nou nog steeds "dom" noemt, dan ben jij de enige die dom is omdat je het woord weloverwogen niet begrijpt
[
Voor 45% gewijzigd door
Anoniem: 85443 op 09-05-2007 19:30
]