Het Grote World of Warcraft topic - Deel 115 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.495 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 13:04
sebasgrif schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:43:
[...]

In heroics of in karazhan wil je dit liever voorkomen hoor :) met 2 hits lig je vaak al om.

zelf ben ik erg blij met mn huidige lock build, imp imp voor party members, alle range en threat bonussen, dark pact en leuke dps. profile
gave build! ziet er opzich goed uit! alleen mis je wel de +5% stamina (of 10, weet ff niet) en UA..

mis je die UA niet, dacht tijdje geleden te zien dat UA iets meer dmg deed dan een SB nightfall proc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Hom3r schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:22:
[...]

Ik lever bijna niks in op DPS, en threat heb ik totaal geen last van. En het is niet altijd wie Nr1 op de Dmg staat. Het gaat mij om guild belang en een Boss downen. Sta gewoon in de top 6 in dmg mtr en alleen maar mages en warlocks. Die hebben op dit moment meer spelldmg dan mij dus das niet zo gek
Het maakt mij niet uit waar je staat in je dps meters.

Feit is dat je inlevert op DPS, range en threat-reduction. Dus alles wat je nu doet had je nog beter gekund ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BootVluchteling schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:56:
[...]
gave build! ziet er opzich goed uit! alleen mis je wel de +5% stamina (of 10, weet ff niet) en UA..

mis je die UA niet, dacht tijdje geleden te zien dat UA iets meer dmg deed dan een SB nightfall proc..
UA > Ruin, das inmiddels wel aardig bekend dacht ik :P

Voordeel van geen UA is wel dat je ook geen Contagion hoeft te nemen (toch crap), en dat scheelt je wel een hoop punten natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:35

Bezulba

Formerly known as Eendje

DiS-K schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:51:
[...]

die post was sarcastisch bedoeld....
idd.. als er een class is die veel verschillende armorsets meesleept zijn het druids wel.. standaard DPS, tanking en healinggear. en als je oomkin ben ook nog spelldmggear..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Bosmonster schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:57:
[...]

Het maakt mij niet uit waar je staat in je dps meters.

Feit is dat je inlevert op DPS, range en threat-reduction. Dus alles wat je nu doet had je nog beter gekund ;)
Wat ik nu doe, doe ik goed. zoals ik al zei de Guild wil dat ik Imp Bp en Imp HS heb. Dan spec ik zo en heb ik daar weinig over in tebrengen. guildprogress > ik hoog in de Dmg meters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
BootVluchteling schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:56:
[...]

die 5% stamina is leuk, maar je hebt maar 61 talentpoints :) UA > ruin voor pure raiddps, maar ik doe genoeg dps, moet me vaak genoeg inhouden in bossfights en doe meer dan alleen raids, misschien respec ik nog wel eens naar een pure raiddps build maar momenteel raid ik 2 avonden in de week en doe ik daarnaast ook nog wat arenas (waarin imp HoT, imp imp en ruin toch wel heel leuk zijn) en andere instances / solo / etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bosmonster schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:59:
[...]

Voordeel van geen UA is wel dat je ook geen Contagion hoeft te nemen (toch crap), en dat scheelt je wel een hoop punten natuurlijk :)
die puntjes kan je weer lager in je tree opnemen.. ik blijf het lastig vinden hoor.. maar goed. ik kom amper meer aan spelen toe. tijd voor zomervakantie.. lekker werken tot 5 uur, en dan 4 uur 's-avonds WoWen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 15:42
Kapoen schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:36:
[...]

Ik zou die felsteel dingen laten voor wat ze dienen: tanken. Zoek wat echte DPS
items bij elkaar en pas die aan. Dat is nu eenmaal eigen aan een warrior: voor elke rol
heb je een andere set aan items nodig.
Dat sowieso ja, stamina en dodge, parry en defense rating.
Maar in die PVP set lijkt mij dat overbodig, het is niet zo dat je dood een hele wipe veroorzaakt en het je 10% dura kost. Naar mijn weten gewoon hoge dps/crit en hakken :+

Maar weet nog steeds niet precies hoeveel strength nou hoeveel attackpower is, etc :$
Heeft iemand daar misschien een site of een tabelletje van?

Edit, al gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik weet het, maar kon het niet laten om toch te replien, zowiezo ik kan Smultie al langer als vandaag, hij speelt zijn class al sinds de start van WoW, dus je zou hem een expert/veteraan kunnen noemen op het gebied van drood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
SMulTiE schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:42:
[...]

Ben blij dat ik daar als druid geen last van heb :X
sarcasm ftw ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:59:
[...]

Jammer alleen dat de UA speelstijl zo ontzettend saai is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:08:
[...]

Ik weet het, maar kon het niet laten om toch te replien, zowiezo ik kan Smultie al langer als vandaag, hij speelt zijn class al sinds de start van WoW, dus je zou hem een expert/veteraan kunnen noemen op het gebied van drood ;)
ik heb zelfs als mage een bijna complete backup set, mis alleen de wrist nog voor backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 03:34
De geupgrade epics zien er goed uit.Ik ben benieuwd of de rewards die je met [Badge of Justice] kan kopen ook geupgrade zijn (of gaan worden). Ik ben aan het sparen voor die dagger met 1.30 speed (/drool) maar als de DPS daarvan niet geupgrade word zal ik toch moeten gaan wachten op die dagger van Julianne in Karazhan want dan valt die dagger toch af en kan ik m'n badges beter bewaren voor de FR gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 22:40
DiS-K schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:15:
De geupgrade epics zien er goed uit.Ik ben benieuwd of de rewards die je met [Badge of Justice] kan kopen ook geupgrade zijn (of gaan worden). Ik ben aan het sparen voor die dagger met 1.30 speed (/drool) maar als de DPS daarvan niet geupgrade word zal ik toch moeten gaan wachten op die dagger van Julianne in Karazhan want dan valt die dagger toch af en kan ik m'n badges beter bewaren voor de FR gear.
Fire res gear duurt nog wel ff. Tegen die tijd heb je genoeg badges gefarmed : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:13:
[...]
Ik zie niet in waarom dat saaier of minder saai is dan een andere speelstijl.

Het is toch allemaal DoT'en en nuken. Of je nu een DoT meer doet en een nuke minder boeit ook niet :P Persoonlijk vind ik een extra DoT juist wel interessant. Zeker gezien de PvP mogelijkheden.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 08-05-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
gaan ze heroic's epix's ook upgraden of laten ze die zoals ze zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
On_E schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:13:
[...]

kan ik alleen maar beamen.. maarja.. wat doe je eraan..? dot dot dot dot, lifetap, drain dot do tod to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:19:
[...]

Ik zie niet in waarom dat saaier of minder saai is dan een andere speelstijl.

Het is toch allemaal DoT'en en nuken. Of je nu een DoT meer doet en een nuke minder boeit ook niet :P
Moet je beter kijken :P

Toen ik UA specced was merkte ik dat ik eigenlijk continu stilstond, dot>dot>dot>drain>repeat, ik ben wat liever meer in beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:22:
[...]

Toen ik UA specced was merkte ik dat ik eigenlijk continu stilstond, dot>dot>dot>drain>repeat, ik ben wat liever meer in beweging.
enige wanneer ik stil sta i met ua cast of shadowbolt cast
rest van de dots is instant, nightfall proc is instant

destro sta je meer stil :P alles heeft casttime

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bokkie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:24:
[...]

enige wanneer ik stil sta i met ua cast of shadowbolt cast
rest van de dots is instant, nightfall proc is instant

destro sta je meer stil :P alles heeft casttime
Met Destro ben je juist continu 'on the move', is mijn ervaring iig.

Zo zie je maar weer, iedereen ziet het anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
remcio schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:19:
[...]

Zie die link in m'n post op de vorige pagina (of twee terug, vandaag iig). :)
Worden ook aangepast, zo'n beetje alle lvl 70 epics worden aangepast. :) Dagger gaat naar 77-145 dmg range (van 73-137), 85.4 dps (van 80.8) en 24 agi / 22 sta. (van 23 agi / 21 sta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Moet je meer van de build weten? Of moet je meer bewegen?

Je kiest er zelf voor om stil te staan. En de bedoeling is dat je na je DoT's SB's gaat spammen.

Ik weet niet welke build je anders gebruikt, maar met shadowbolts spammen kun je over het algemeen ook weinig rondrennen/springen ;)

Ik snap je punt dan ook absoluut niet..

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 08-05-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
[...]

Ik snap ook niet echt waar je op doelt, juist in bewegelijke gevechten komt een affliction lock tot zijn recht omdat veel dots instant cast zijn en door blijven tikken als je beweegt. Ik sta alleen stil voor shadowbolt, UA en een drain life wanneer ik klappen krijg, de healer het druk heeft en siphon life het net niet snel genoeg doet. Voor mana hoef ik namelijk niet lifetap/drainlife te doen aangezien ik dark pact heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Sallin op 08-05-2007 12:34 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:28:
[...]

Met Destro ben je juist continu 'on the move', is mijn ervaring iig.

Zo zie je maar weer, iedereen ziet het anders. :)
Met destro on the move? Zolang je on the move bent verspil je cast time ;) En gooi je dus DPS weg.

Met Affliction heb je juist veel instant DoT's die je al lopend kunt casten. Ik beweeg heel veel meer dan met destro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Tsja hoe moet ik het uitleggen, toen ik 41 punten in Destro had en veel PvP deed, merkte ik dat ik een stuk meer aan het rondrennen was dan met een UA build, omdat ik met die UA build dus vooral DOTs+Drain deed, en je bij Drainen altijd stil staat.

Misschien moet ik het anders zeggen, met full Destro heb ik veel meer het idee dat ik ‘intensief’ bezig ben, terwijl ik met een UA build met mijn ogen dicht nog kon spelen.

[ Voor 27% gewijzigd door On_E op 08-05-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
[...]

Best knap om dát niet in te zien ^^^

(Hoi Puyol btw!!)

[ Voor 5% gewijzigd door Smultie op 08-05-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
hebben jullie hebben het over warlock aggro.

ik had in kara bijv, bij maiden, nadat alle adds neer waren. iedereen voluit op de baas. de tank was continu op de baas. en ik pull op 40 % aggro, ice block effect healer dood :(. wat doe ik nou verkeerd, ik ben puur plian aan het nuken. en is de tank nou crap of doe ik iets verkeerd, want de tank tank was vanaf het begin op de baas hoe kan ik dan op 40 % aggro pullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
[...]

Die van Puyol ook denkm ik, spirit is crap voor druids :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
remcio schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:51:

ik had in kara bijv, bij maiden, nadat alle adds neer waren. iedereen voluit op de baas. de tank was continu op de baas. en ik pull op 40 % aggro, ice block effect healer dood :(. wat doe ik nou verkeerd, ik ben puur plian aan het nuken. en is de tank nou crap of doe ik iets verkeerd, want de tank tank was vanaf het begin op de baas hoe kan ik dan op 40 % aggro pullen?
omdat je overnuked :P

kan zoveel oorzaken hebben, harde critstreak, sunders/devastates die geresist worden,
het kan gewoon erg snel gaan

als ik dots up houd en sb spam kan ik op een lange bossfight op zich met 2 a 3 sb crits achter elkaar nog aggro pakken als je een critstreak hebt gebruik dan je invisibilty voor een volledige reset en bouw je dps weer op

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 08-05-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
remcio schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:51:

Omdat je nub bent die geen KTM meters gebruikt, of er niet op let : P

in het begin 5 seconden rustig aan doen en daarna full nuken. Eventueel een invisibility gebruiken, daarvoor heeft een mage die skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Bokkie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:55:
[...]

kan zoveel oorzaken hebben, harde critstreak, sunders/devastates die geresist worden,

als ik dots up houd en sb spam kan ik op een lange bossfight op zich met 2 a 3 sb crits achter elkaar nog aggro pakken als je een critstreak hebt gebruik dan je invisibilty voor een volledige reset en bouw je dps weer op
ik heb een mage :P, maar ik heb dan al invibilty op 50 % gebruikt maar ik zit zo weer top treat. en ik heb ook weinig behoefte om met 3 k k mana niets te doen :P. ik krijg juist regelmatig 3.3 k en met arcane power nog hoger crit 3x achter elkaar. op zo'n manier zit ik zo weer top treat.

[ Voor 21% gewijzigd door remcio op 08-05-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Bokkie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:55:
[...]

Dots, shadowbolt en invisibility? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe stats op de epics is echt geweldig, we zijn niet zo hardcore dat we elke raid volledig zijn geflasked.. Met deze verandering zal gear het verschil gaan geven ipv het aantal consumables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
dat weet ik :) daarom moet je ook na een critstreak invisibility gebruiken
Exitium schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:58:
[...]

hij is mage en moet invis gebruiken, ik gaf aan dat ik ook aggro kan pakken als ik niet oplet met nuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Exitium schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:58:
[...]

Neeeeeeeddd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
ImdaMned schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:17:
[...]

Fire res gear duurt nog wel ff. Tegen die tijd heb je genoeg badges gefarmed : )
Heb je helemaal gelijk in, daarom vond ik het ook niet zo'n ramp om 50 badges aan die dagger te moeten uitgeven, maar ik heb nu [Emerald Ripper] als MH en [Retainer's Blade] als OH wat geen slechte combo is. Die [Searing Sunblade] zou natuurlijk nog steeds een upgrade zijn maar nu [Blade of the Unrequited] een flinke DPS upgrade krijgt vind ik die toch interessanter en kan ik m'n badges beter opsparen of misschien eens naar bv. het trinket kijken. Aan de andere kant duurt het wellicht wel een tijdje voordat die [Blade of the Unrequited] dropped en kan ik tot die tijd gewoon [Searing Sunblade] gebruiken.
remcio schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:19:
[...]

De heroic epix worden minimaal geupdate van wat ik tot nog toe heb gezien (zie: http://www.mmo-champion.com/). Ik denk daarom ook dat de rewards die je met de badges kan kopen niet of nauwelijks zullen veranderen, maar dat zou ik graag zeker weten ;)

[ Voor 21% gewijzigd door DiS-K op 08-05-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
als ik shadowbolt krijg op me mage :), dan wil ik ruilen (me vorige post gedite)

[ Voor 5% gewijzigd door remcio op 08-05-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:58:
Die nieuwe stats op de epics is echt geweldig, we zijn niet zo hardcore dat we elke raid volledig zijn geflasked.. Met deze verandering zal gear het verschil gaan geven ipv het aantal consumables.
Vanaf de nieuwe patch kun je niet meer fullout potten zoals nu. :P Daarnaast worden er ook redelijk wat bosses generfed. :)

Edit:
DiS-K schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:02:
De heroic epix worden minimaal geupdate van wat ik tot nog toe heb gezien (zie: http://www.mmo-champion.com/). Ik denk daarom ook dat de rewards die je met de badges kan kopen niet of nauwelijks zullen veranderen, maar dat zou ik graag zeker weten ;)
www.thottbot.com/test?i=itemnaam

bijvoorbeeld

www.thottbot.com/test?i=band of halos

[ Voor 40% gewijzigd door Exitium op 08-05-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
remcio schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:06:
[...]

als ik shadowbolt krijg op me mage :), dan wil ik ruilen (me vorige post gedite)
mja na je edit kan ik dan alleen maar zeggen l2p

als jij zo nodig moet door dps'en terwijl je al top threat zit en dat ook weet ben je gewoon dom bezig :)
dus conclusie het ligt aan jouw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
remcio schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:58:
[...]

ik heb een mage :P, maar ik heb dan al invibilty op 50 % gebruikt maar ik zit zo weer top treat. en ik heb ook weinig behoefte om met 3 k k mana niets te doen :P. ik krijg juist regelmatig 3.3 k en met arcane power nog hoger crit 3x achter elkaar. op zo'n manier zit ik zo weer top treat.
Dat vind ik toch wel heel bizar. Invisibility is een volledige aggro wipe toch? Als je dat op 50% van de boss gebruikt zou je daarna toch echt wel voluit erop los moeten kunnen gaan zonder terug te houden. Ik speel zelf geen mage maar een rogue maar ik dacht dat invisibility op dat punt met vanish te vergelijken was. Ik gebruikte het zelf altijd bij Vael. Zodra je te hoog zit met je threat vanishen en dan voluit spammen zonder na te denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:37
remcio schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:06:
[...]

Zou je dat kunnen beargumenteren? Ik denk het niet..
Ja, zomg, shadowbolts, crit, crit! Ze mogen misschien harder critten, maar als je tank al zo hard zuigt dat je na de 50% je invis gebruikt en dan zo weer op top threat zit, dan wil je echt geen shadowbolts.

Ligt een beetje aan het type baas.. Als je op 50% @ gruul invis gebruikt,en je trekt weer aggro in een crit of 3, dan moet je tank echt leren tanken. Je mag al lekker veel bewegen, dus die tank kan echt wel zijn aggro opbouwen. Sowieso ben je nooit altijd top threat, alleen het moment dat je aggro krijgt. Anders is het echt randje randje. Je kan best voor 2 sec top threat staan en geen aggro krijgen, dacht ik.

Geef mij maar lekker AB + scorch. Ik kan hier nog niet eens aggro mee pakken, alleen als ik echt AB ga spammen. Maar dan is het :w manapool in 20 seconden...
Met fireballs is de kans om aggro te pakken veel groter, ja..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
jarnotjuh schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:17:
[...]

Zou je dat kunnen beargumenteren? Ik denk het niet..
Ja, zomg, shadowbolts, crit, crit! Ze mogen misschien harder critten, maar als je tank al zo hard zuigt dat je na de 50% je invis gebruikt en dan zo weer op top threat zit, dan wil je echt geen shadowbolts.

Ligt een beetje aan het type baas.. Als je op 50% @ gruul invis gebruikt,en je trekt weer aggro in een crit of 3, dan moet je tank echt leren tanken. Je mag al lekker veel bewegen, dus die tank kan echt wel zijn aggro opbouwen. Sowieso ben je nooit altijd top threat, alleen het moment dat je aggro krijgt. Anders is het echt randje randje. Je kan best voor 2 sec top threat staan en geen aggro krijgen, dacht ik.

Geef mij maar lekker AB + scorch. Ik kan hier nog niet eens aggro mee pakken, alleen als ik echt AB ga spammen. Maar dan is het :w manapool in 20 seconden...
Met fireballs is de kans om aggro te pakken veel groter, ja..
Regel een betere tank, met full fireball + combustion spam krijg ik nog geen aggro : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Hartelijk dank! En inderdaad heeft de dagger waar ik op aas ook een DPS upgrade gekregen. Ik kom er overigens ook net achter dat Wowhead ook al veel heeft geupdate. Beetje vreemd wel, ik zou persoonlijk m'n database niet gaan aanpassen op basis van gegevens uit een testrealm, Thottbot doet het in dat opzicht netter met een aparte testrealm database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:45
ik meen me te herinneren dat je 10% over het totaal aantal threat van de huidige aggro houder (de tank) heen moet gaan om zelf aggro te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
jarnotjuh schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:17:
[...]
Als je in melee range staat overaggro je als je 110% threat hebt ten opzichte van de tank. Op range is dat 130%. Let op: het ligt dus aan je positie ten opzichte van de tank, niet aan het type damage dat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:37
ImdaMned schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:20:
[...]

Regel een betere tank, met full fireball + combustion spam krijg ik nog geen aggro : P
Ik zeg toch ook niet dat je aggro pakt? Ik zeg alleen dat de kans groter is. Misschien met 3, 4 of 5x critten niet, maar reken maar dat als je 8x achter elkaar een lompie lompie crit doet dat boss X op je af komt..

Je kan het ook andersom hebben, ik heb eens 10 stacks van combustion op faerlina gehad... Mja.. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik vind dots btw ook gruwelijk veel aggro geven.. is dit te berekenen? wat meer thread creeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
jarnotjuh schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:23:
[...]

Ik zeg toch ook niet dat je aggro pakt? Ik zeg alleen dat de kans groter is. Misschien met 3, 4 of 5x critten niet, maar reken maar dat als je 8x achter elkaar een lompie lompie crit doet dat boss X op je af komt..

Je kan het ook andersom hebben, ik heb eens 10 stacks van combustion op faerlina gehad... Mja.. :P
Dat zuigt, 10 stacks van combustion. Zit je daar met 120% crit en dan nog niet critten : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Evenveel... het gaat om de dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
jarnotjuh schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:23:
[...]

dat probleem heb ik dus soms 4 x crit 2 x normaal dan weer 3 x crit, arcane frost build. clearcast = crit bij mij nu. enigsinds is dat bij sommige bosses nadelig, maar als ik dan op aggro let dan sta ik om de 10 frostbolts 10 sec te wanden. en misschien ligt het ook wel aan de tank, maar met mijn build crit ik nu veel probeer precies op 95 % te blijven onder de tank te blijven, maar crits die heb je niet onder controle.

http://armory.wow-europe....et.xml?r=Kilrogg&n=Remcio zie hier mijn build

[ Voor 5% gewijzigd door remcio op 08-05-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
BootVluchteling schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:26:
ik vind dots btw ook gruwelijk veel aggro geven.. is dit te berekenen? wat meer thread creeert?
Je creeert evenveel threat alsdat je damage doet. Alle sites die threat in getallen uitdrukken hebben als maatstaaf dat 1 damage gelijk staat aan 1 threat. De rest (threat voor het geven van buffs ed.) is daar allemaal van afgeleid voor zover ik weet.
Dots doen gewoon evenveel threat als ze damage doen, niet speciaal meer. Net zoals crits geen bonus threat genereren. Je genereert gewoon meer threat omdat ze meer damage doen maar er komt niet nog een bonus bovenop omdat het een crit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:26:
hoevelheid dmg == hoeveelheid hate
ongeacht soort van damage, tenzij de tooltip anders aangeeft (searing pain, frostshock, mindblast etc)
dots kunnen qua dmg behoorlijk aantikken wat dus inderdaad in combinatie met SB behoorlijk wat hate veroorzaakt zeker met talents en +dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:52

Osxy

Holy crap on a cracker

Ik weet niet hoe je aan de gear bent gekomen om na een invis full threat te komen en dan vervolgens omdat je 3k mana hebt door te nuken en dus het risico te nemen je raid te wipen ...

Ik sta zo vaak met 6k mana met te veel threat en voor shadow priest is er dan niets anders te doen dan stil staan en hopen dat je dots niet te veel dmg doen ... Mijn limiet is niet me mana op meeste gevechten maar me threat ...

@ hierboven, de extra threat is bij MB weg gehaald paar patches terug, maar een MB crit is ook een extreme healing door VE en mana regen door VT dus critten blijft tricky. (ik crit nu rond de 2800 met MB)

[ Voor 20% gewijzigd door Osxy op 08-05-2007 13:41 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
osxy schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:40:
Ik weet niet hoe je aan de gear bent gekomen om na een invis full threat te komen en dan vervolgens omdat je 3k mana hebt door te nuken en dus het risico te nemen je raid te wipen ...

Ik sta zo vaak met 6k mana met te veel threat en voor shadow priest is er dan niets anders te doen dan stil staan en hopen dat je dots niet te veel dmg doen ... Mijn limiet is niet me mana op meeste gevechten maar me threat ...
arcane frost build, veel clearcast zijn crits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

remcio schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:41:
[...]

arcane frost build, veel clearcast zijn crits
L2play, sorry dude maar dan is je threat dus jou limiet en dan moet je dus niet op je mana spelen maar op je threat.

imho het kan aan je tank liggen, maar je moet je nou eenmaal aanpassen naar zijn threat. Als ik vol ga nuken heb ik maximaal 800tps gezien (zal op DR Boom ng wel testen), de tanks doen maximaal 500dps dus of ik moet eerst echt lang niets doen dan full nuken of gewoon rustige dps houden (dots + MF).

[ Voor 34% gewijzigd door Osxy op 08-05-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees nu al een aantal weken dit forum door, in de hoop er wat van te leren. want jullie praten over threat en cijfers en %en, en allemaal dingen waar ik nog geen hol van snap.

ik ben een lvl 58 mage, is het erg dat ik er niks van snap waar jullie het allemaal over hebben of leer ik het gaande weg naar lvl 70 wel? ik hoop het teminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
osxy schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:43:
[...]

L2play, sorry dude maar dan is je threat dus jou limiet en dan moet je dus niet op je mana spelen maar op je threat.
ik weet wel hoe een mage te spelen, maar maar het is ook irri om in een gevecht met 6 k mana te blijven staan. maar het lijkt mij dat de tank ook een oorzaak kan zijn. want die zit vanaf het begin op moroes bijv. maar blijkbaar moet ik dan meer gaan wanden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
remcio schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:48:
[...]

ik weet wel hoe een mage te spelen, maar maar het is ook irri om in een gevecht met 6 k mana te blijven staan. maar het lijkt mij dat de tank ook een oorzaak kan zijn. want die zit vanaf het begin op moroes bijv. maar blijkbaar moet ik dan meer gaan wanden :P.
Gebruiken jullie KTM? Zoja, kijk dan eens naar hoeveel threat per seconde je tank genereert. Ik ben persoonlijk gewend dat m'n tank tegen de 700 tps aanzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
DiS-K schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:52:
[...]

Gebruiken jullie KTM? Zoja, kijk dan eens naar hoeveel threat per seconde je tank genereert. Ik ben persoonlijk gewend dat m'n tank tegen de 700 tps aanzit.
wat ik zag zat die tegen 400 a 500 aan, terwijl ik meer dan dat opbouw in een korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

[...]

Dat is vrij normaal bij moroes btw, ik ben afgelopen 2 maanden (dus 8 keer moroes) 7 keer dood gegaan. Puur vanwege die gouges. Maar ik sterf dan simpel weg gewoon en ga niet faden of andere truukjes want dan rent hij naar healers nu ren ik naar tank en heeft hij tijd om te taunten etc.

En 400 a 500 tps voor een tank is vrij normaal, maar moet ook zeggen t/m curator is Kara easy mode. Pas later ga je het nodig hebben om mana te bewaren en voor endurance te gaan.
Ligt aan gevecht ook, sommige gevechten doet onze tank ook 700+tps. Je kan niet zomaar zeggen van ja hij doet altijd zoveel want het is van zoveel dingen afhankelijk, als de tank 5 sec achter elkaar alles dodged dan heeft ook ook geen rage, en geen rage is geen abilities.

[ Voor 24% gewijzigd door Osxy op 08-05-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
[...]

Vergeet niet dat Moroes de tank(s) constant stunned / blind / etc, waardoor ze niet constant aggro aan t opbouwen zijn, moroes zal ook switcen tussen de MT en OT. Ik moet me als lock daar ook vaak in houden op de laatste 20% en dan zit soulshatter dus al op cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:48:
ik lees nu al een aantal weken dit forum door, in de hoop er wat van te leren. want jullie praten over threat en cijfers en %en, en allemaal dingen waar ik nog geen hol van snap.

ik ben een lvl 58 mage, is het erg dat ik er niks van snap waar jullie het allemaal over hebben of leer ik het gaande weg naar lvl 70 wel? ik hoop het teminste.
lees dit maar s, zal een hoop ophelderen :)
http://www.wowwiki.com/Formulas:Aggro

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:50
En bijna iedere class heeft talents om threat reductie te krijgen op main damagetype. Dus als je veel threat-problemen hebt kan het een optie zijn om, indien je hier nog plek over hebt, hier meer punten in te stoppen ipv in extra damage talents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankjewel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:03
sebasgrif schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:54:
[...]

Vergeet niet dat Moroes de tank(s) constant stunned / blind / etc, waardoor ze niet constant aggro aan t opbouwen zijn, moroes zal ook switcen tussen de MT en OT. Ik moet me als lock daar ook vaak in houden op de laatste 20% en dan zit soulshatter dus al op cooldown.
Wat hij zegt :)

ALTIJD zorgen dat zowel MT als OT voldoende aggro hebben en dat je als dps class beneden beiden blijft, tenzij je ZEKER weet dat je je aggro kan droppen (vanish - invis - soulshatter alhoewel dat geresist kan worden). Je tanks moeten dan beiden ook wel voor flinkt wat aggro op em zorgen, maar eigenlijk zou je geen tanks nodig moeten hebben voor de adds dus dat moet wel lukken.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees van niet. Ik speel nu 10 maanden wow, maar snap er nog geen hol van wat ze hier altijd lullen :P Het enige wat ik dan ook lees zijn druid delen en mage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

komt nog wel :) dit soort praat komt voort uit mensen die raiden, dat zal je als je nu lvl58 bent ws nog niet gedaan hebben. dus dit komt vanzelf :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
sebasgrif schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:54:
[...]

Inhouden op maroes? huh?

Volgens mij staat bij ons iedereen daar voluit te rammen. En niemand heeft daar ooit aggro gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:16:
[...]

Ik vrees van niet. Ik speel nu 10 maanden wow, maar snap er nog geen hol van wat ze hier altijd lullen :P Het enige wat ik dan ook lees zijn druid delen en mage ;)
gelukkig (niet lullig bedoeld:D) dan ben ik niet de enigste, ik heb zelf het idee, dat veel mensen het spel te serieus nemen, ok dat moet soms wel een beetje als je goede items wil verkijgen en in leven wilt blijven, maar je kan ook te ver gaan, ik ga gewoon proberen zoveel mogelijk te leren en als ik het genoeg vind dan ga ik gewoon lekker spelen hoe ik het wil:D

Maar het spel moet wel leuk blijven en niet dat als je een lvl 70 instancesa wilt doen, dat je egt alles, maar dan ook alles moet weten om mee te mogen. het is en blijft een spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu op een PVE server Undead Warlock Level 6 en op een PVP server Tauren Hunter level 4. Morgen maar weer verder. :)

Ben nu darts aan het bekijken, Raymond versus Taylor. :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hahahah een quote van februari 2005 ;) Grappig om is terug te kijken, zoals wat deze persoon zegt. Alsof dat een prestatie is :P Geen Offense btw, maar het is wel grappig :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Laatst online: 08-09 14:35
Om maar even over druids te beginnen dan :P

Ik vind het zelf behoorlijk lastig om een shadow priest te verslaan in bv een duel.
Wat ik doe is gewoon in catform beginnen, paar combo`s opbouwen, stunnen, cyclone hot, en dan weer verder. maar het lukt me niet om ze goed te killen.

Zijn er nog zwakke plekken waar ik aan moet denken bij shadow priests ?
pvp trinket gebruik ik wel tegen fear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
They melt faces!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Rayden schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:34:

Ik vind het zelf behoorlijk lastig om een shadow priest te verslaan in bv een duel.
Wat ik doe is gewoon in catform beginnen, paar combo`s opbouwen, stunnen, cyclone hot, en dan weer verder. maar het lukt me niet om ze goed te killen.

Geheim van de smit he ;) Nee hoor, we vertrouwen vooral op fear/afstand nemen dots laten tikken shield ophouden en MF. Als je gewoon altijd bij ons blijft en echt burst dmg doet als we shield poppen (wat veel mana is en met flinke cd debuff) kan je ons als je daarna MF interupt (erg makkelijk) erg makkelijk plat krijgen.
Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik tegen druids weinig problemen heb, ik heb alleen moeite met locks/shammy's rogues niet behalve als CLoS niet op CD is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
rofl XD de vleugeltjes op die dwarf :') Belf female pala met vleugeltjes <3

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rayden schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:34:

Je bent lvl 70, ik snap niet dat jij probleem kan hebben met priest. Blijf altijd in cat, ga niet bear > dat geeft ze casttijd omdat jij slome meppen geeft. Mindblast is hun sterkste castspel, probeer die zovaak mogelijk te interupten met maim of bash. Als je in bear basht snel weer in cat en shred spammen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:27:
[...]

Inhouden op maroes? huh?

Volgens mij staat bij ons iedereen daar voluit te rammen. En niemand heeft daar ooit aggro gehad.
ik wel :P
MT blind
OT pala stun

verder is het idd gewoon rammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Nepper! Enrage en recklessness! :P

Maarre toch nice hoor ;)

Edit: oja enrage boeit niet he? :z

[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 08-05-2007 14:56 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
porn* schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:54:
[...]

Nepper! Enrage en recklessness! :P

Maarre toch nice hoor ;)

Edit: oja enrage boeit niet he? :z
En flask ja, guildie had best lol toen 'ie dit deed though. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Hom3r schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:19:
[...]

Clos is net zo OP als DC. Maar als we nu door 1 class wat moeilijk gemaakt word is de hele warlock comunnity van slag. Clos is Imba in PVE en in Pvp ach Pvp is niet gebaseert op 1-1 en een duel is geen Pvp.

In world Pvp hou je potions gereed en grind met een Succu. Imp is voor raids en Immo als Aff lock ? je kan beter een SB spammen doet meer Dmg en Clos heeft geen zin op dat moment. Voor mij het is 50/50 tegen Rogues. Zorg dat je wat spell hit krijgt en spam CoEx en kite de Rogue.
1.Deathcoil heeft 2 minuten cooldown.
2.Deathcoil komt niet door CloS heen
3.De instant actie van Cloak of Shadows boeit niet zo, die 5 seconden 90% spell-resist is achterlijk, ik heb al eerder gegeven, stel je voor dat een caster voor 5 seconden 90% dodge krijgt....nou je weet zelf wel wat er dan zou gebeuren
4.Waarom werkt CLoS niet alleen tegen PvE targets? Net zoals je Curse of Doom ook alleen op PvE targets kan gebruiken.
5.Rogues die zeggen dat ze CLoS hard nodig hebben zeggen dat alleen maar omdat ze overpowered willen blijven, want voor de skill zeikte niemand over zoiets. De meeste rogues die ik ken hadden de meeste problemen met Hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb een warlock level 43, weet iemand een goede build ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 10:35
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:54:

Weet ik niet helaas, maar ik zal thuis even voor je kijken :)
Wat ik dan wel weer weet is die geniale beschrijving die er bij staat: "Blabla, takes control of your private messages"

Overigens wel een zeer relaxte addon. Elke whisper heeft een eigen venster, je kan het venstertje resizen en als je op zo een knopje in het frame klikt, krijg je er wat knopjes bij waarme je instant kan duellen/inven en nog wat dingetjes.

Het voordeel van hoe ik het heb vind ik de overzichtelijkheid, je verdrinkt niet in al die tekst die je ziet, maar kan in 1 oogopslag local/guild/party en whispers zien.

Enige nadeel is spam als je druk in gevecht bent, maargoed ook dat kan je voorkomen :P
thnx ik ben benieuwd, ben mijn interface aan het verbouwen en die addon kan ik nu wel gebruiken :) Hier een screenie van work-in-progess, inmiddels al weer een hoop daaraan gefinetuned hoor :) : http://matr1x.nl/screenie.jpg

Wat betreft spam, er zijn addons die dat blocken alleen die werken bij mij niet lekker. Ik gebruikte Taggle, maar die blockte ook soms chat van vrienden. Ik hoorde soms dat ik een /w kreeg (dmv piep in ChatMOD), maar er kwam niks door en kreeg dan een ? van iemand omdat hij een autoreply kreeg over spam lol. En er is Spam-sentry maar die vertraagt alle chat, ik zie dan iemand wel wat zeggen als ik naast hem staat als ballon en ik hoor ook weer die piep maar krijg pas paar secs later text in het chatvenster :S
huh de Edgewalker Longboots krijgen wel iets betere stats maar de armor gaat van 219 naar 66 :?
Oud: http://www.thottbot.com/i28545 en Nieuw: http://www.worldofraids.c.../Edgewalker_Longboots.gif
Ook al op wowhead: http://www.wowhead.com/?item=28545

[ Voor 15% gewijzigd door MaTr1x op 08-05-2007 15:19 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar CoS kan weer geen DC dispellen (niks eigenlijk) en CoS is een selfbuff itt tot jullie debuffs. Volgens mij was dat het een beetje
MaTr1x schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:18:
[...]

thnx ik ben benieuwd, ben mijn interface aan het verbouwen en die addon kan ik nu wel gebruiken :) Hier een screenie van work-in-progess, inmiddels al weer een hoop daaraan gefinetuned hoor :) : http://matr1x.nl/screenie.jpg

Wat betreft spam, er zijn addons die dat blocken alleen die werken bij mij niet lekker. Ik gebruikte Taggle, maar die blockte ook soms chat van vrienden. Ik hoorde soms dat ik een /w kreeg (dmv piep in ChatMOD), maar er kwam niks door en kreeg dan een ? van iemand omdat hij een autoreply kreeg over spam lol. En er is Spam-sentry maar die vertraagt alle chat, ik zie dan iemand wel wat zeggen als ik naast hem staat als ballon en ik hoor ook weer die piep maar krijg pas paar secs later text in het chatvenster :S
Mooi man, je bent goed bezig d:)b die dmgmeter bij die minimap is ook goed gevonden. Alsof het "daar hoort" :D

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
cWaVe1 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 00:17:
[...]

Jij snapt zo weinig van shaman's en de tekortkomingen. Het is echt een lachertje :)
Er zitten redelijk wat onwaarheden in je post. Dus, l2p plz

-tremor totem != fear immune
-deathcoil immune??? een totem met 5 hp. Heb je geen wand of?
-pvp trinket removed NIET fears...
-windfury was bugged waardoor je 10 hits kon krijgen. Kan niet meer zo direct en is niet zo bedoeld
-dikke onzin natuurlijk als diegene die 5 levels hoger is niet een complete randdebiel is
-etc etc
Tremor totem verwijderd fear meteen, het woord immune was niet juist gekozen, dat geef ik toe.
Iedereen zegt dat het zo makkelijk is een totem weg te wanden, maar ik zou zeggen, probeer het maar eens als je ge-windfury-ed wordt. Eerst die juiste totem vinden dan direct deathcoil doen, als je daar niet snel genoeg mee bent dan zet hij gewoon een nieuwe neer.
Ok, dat verklaart waarom hij dus niets tegen Howl of Terror kon doen.

Ik zou zeggen, probeer het eens. Level 70 Warlock tegen een level 65 Enhancement shaman DIE al zijn totems uit heeft. Ga er maar aan. Ik ken zowel warlocks die hebben warlocks als wel shamans die dat hebben gewonnen.
Wij hebben slechts 1 enhancement shaman in onze guild en hij vertelde me dat je als enhancement shamans alle classes, behalve warriors en hunters, kan kloppen als je gelukkig bent met je crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MysticSnake schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:20:
Tremor totem verwijderd fear meteen
Onzin. TT removed iedere x sec fear op partymembers die in range zijn. Als je fear dus een tiende van een sec na de laatste pulse landt fear je 'm met een beetje mazzel out of range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:20:
Maar CoS kan weer geen DC dispellen (niks eigenlijk) en CoS is een selfbuff itt tot jullie debuffs. Volgens mij was dat het een beetje
Deathcoil duurt maar 3 seconden. Het is vooral bedoelt om een warlock even los te maken van melee. Bedenk dat een (goede) rogue ALTIJD eerst kan aanvallen, vanwege stealth en shadowstep. Dat stunlocken kan soms wel 5 seconden duren voor je een instant cast kan doen. Bijna niemand heeft imp. Howl of Terror, dus dat is Deathcoil de enige oplossing. De kracht van deathcoil was dat je in die 3 seconden Dots kan casten en/of fear.

Maar stel nu eens voor. Je doet deatchoil, CoA, Corruption, Siphon Life en Fear. Rogue doet PvP trinket, CLoS...90% fear resist, dots resist, etc. Dan valt hij dus aan terwijl je 5 seconden kansloos bent. Vlak voor die CLoS afgelopen is, Vanish, shadowstep, weer zit hij achter je, backstep, stunlockt je en je heb geen deathcoil of andere instant cast spel meer. Dots kun je doen, maar daarmee kill je ze toch niet snel genoeg. Casten van Howl of Terror kan je niet als een rogue op je zit, 1 kick en je kan niet meer shadow casten voor een aantal seconden.

En dan heb ik het nog niet eens over de Blind + Bandage combo en de Fear Immune racial van Undeads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Exitium schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:24:
[...]

Onzin. TT removed iedere x sec fear op partymembers die in range zijn. Als je fear dus een tiende van een sec na de laatste pulse landt fear je 'm met een beetje mazzel out of range.
Is mij nog nooit gelukt en heb toch zeker al tegen een stuk of 10 shamans gevochten met die totem up.
Maar inderdaad, met geluk heb je wel een kans tegen shamans ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MysticSnake schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:13:
[...]

1.Deathcoil heeft 2 minuten cooldown.
2.Deathcoil komt niet door CloS heen
3.De instant actie van Cloak of Shadows boeit niet zo, die 5 seconden 90% spell-resist is achterlijk, ik heb al eerder gegeven, stel je voor dat een caster voor 5 seconden 90% dodge krijgt....nou je weet zelf wel wat er dan zou gebeuren
4.Waarom werkt CLoS niet alleen tegen PvE targets? Net zoals je Curse of Doom ook alleen op PvE targets kan gebruiken.
5.Rogues die zeggen dat ze CLoS hard nodig hebben zeggen dat alleen maar omdat ze overpowered willen blijven, want voor de skill zeikte niemand over zoiets. De meeste rogues die ik ken hadden de meeste problemen met Hunters.
1) Maar genereert ook health en is non resistable afaik (kan het mis hebben). Het healt ook nog
eens.
2) Kan wel hoor, 10% kans :P
3) Jup, blind, restealth, wachten tot ik je af maak ;)
4) Omdat het een self-defensive buff is, niet een offensive spell
5) Nee hoor, als je een rogue gaat spelen ga je het wel snappen

Ik ken het echt wel van 2 kanten, speel ook shadow priest en rogues met CloS zijn echt @$@*&$% irritant. Desalniettemin kan ik ermee leven :)
huh de Edgewalker Longboots krijgen wel iets betere stats maar de armor gaat van 219 naar 66 :?
Oud: http://www.thottbot.com/i28545 en Nieuw: http://www.worldofraids.c.../Edgewalker_Longboots.gif
Hehe vaag ja, maar is prolly om de itembalance te bewaren. Stats >>>>>>>>>>>>>>> armor, zelfs m'n priest heeft bijna 0,5k meer armor dan m'n rogue, ik zou graag nog 1k inleveren voor 500 AP :o

De rapscallion boots die van shade droppen hebben meer armor (200+), dus ik gok dat deze op furralz gericht worden en Blizz de Edge's echt puur voor rogues wil houden :)

[ Voor 23% gewijzigd door porn* op 08-05-2007 15:37 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens even wat anders omdat jullie over stilstaan/bewegen praatten mbt locks.

Ik was gisteren naar een vriend van mij gegaan om ff te chillen. Maar hij was warcraft aan het spelen en hij was met een quest bezig die hij echt moest doen. Ik ging dus maar ff internetten en af en toe een beetje kijken hoe het nou ging.

De beste man heeft een Orc warlock van lvl 69 en is Affliction specced, meer weet ik er niet van.
Wat mij opviel, was dat hij erg veel stil stond.

Hij begon altijd met immolate, en dan rustig de dots erop en dan toekijken. Dit was eigenlijk het enige wat hij deed en toen had ik zo iets van: is dat niet saai?

Ik geniet ervan om als een gek rond te rennen om mijn enemy en hem helemaal lek te steken, het speelt veel intensiever dan van een veilig afstandje dingen casten en toekijken.

Maar volgens mij kan hij het ook niet zo heel goed. Het is lastig voor mij om dat eigenlijk goed in te schatten omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb, maar als hij bijv mobs op zich krijgt heeft hij het echt heel moeilijk en gaat ie rennen terwijl ik zoiets heb van: fear ouwe fear !!

Dat draintanken deed hij ook niet. Toen zei ik tegen hem van, dot die mob en ga de rest draintanken en dat ging eigenlijk best wel snel. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is:

Hebben jullie tips voor mijn irl maat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:33:
Trouwens even wat anders omdat jullie over stilstaan/bewegen praatten mbt locks.

Ik was gisteren naar een vriend van mij gegaan om ff te chillen. Maar hij was warcraft aan het spelen en hij was met een quest bezig die hij echt moest doen. Ik ging dus maar ff internetten en af en toe een beetje kijken hoe het nou ging.

De beste man heeft een Orc warlock van lvl 69 en is Affliction specced, meer weet ik er niet van.
Wat mij opviel, was dat hij erg veel stil stond.

Hij begon altijd met immolate, en dan rustig de dots erop en dan toekijken. Dit was eigenlijk het enige wat hij deed en toen had ik zo iets van: is dat niet saai?

Ik geniet ervan om als een gek rond te rennen om mijn enemy en hem helemaal lek te steken, het speelt veel intensiever dan van een veilig afstandje dingen casten en toekijken.

Maar volgens mij kan hij het ook niet zo heel goed. Het is lastig voor mij om dat eigenlijk goed in te schatten omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb, maar als hij bijv mobs op zich krijgt heeft hij het echt heel moeilijk en gaat ie rennen terwijl ik zoiets heb van: fear ouwe fear !!

Dat draintanken deed hij ook niet. Toen zei ik tegen hem van, dot die mob en ga de rest draintanken en dat ging eigenlijk best wel snel. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is:

Hebben jullie tips voor mijn irl maat? :)
dots casten, en in raids dan 4 shadow bolts en eventueel drain life, en verder repeat :)
in quests heel simpel, dots erop en drainen en eventueel fear als het je te heet onder de voeten word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zo, dat ziet er vet uit!
Any chance dat je het spul kan uploaden als het af is? (a)
Lijkt me ook wel mooi voor m'n druid.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:35:
[...]

dots casten, en in raids dan 4 shadow bolts en eventueel drain life, en verder repeat :)
in quests heel simpel, dots erop en drainen en eventueel fear als het je te heet onder de voeten word ;)
Zo had ik het ook in gedachten, maar zo simpel ging dat allemaal niet :?
Maar dat is dus wel DE manier van spelen zeg maar of zie ik dat verkeerd?
Want als ik zijn actionbars zag. Hij had er best veel, maar hij gebruikte zo weinig. terwijl ik als rogue veel minder heb, maar veel meer abbilities gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als een lock heb je idd een hele hoop curses, maar aangezien je er maar 1tje per mob kan gebruiken doe je niet zoveel met de rest :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Shiiiiiiiiiiiiit, dit is een interface die ik nog nooit gezien heb. Ziet er kaashard uit. Ik ben ook druid :D Kun je ff vertellen welke addons je hebt gebruikt allemaal? En kun je ook ff een screen sturen hoe het eruit ziet als je shapeshifted bent? Ben benieuwd of je dan ook een nette nieuwe balk krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 10:35
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:20:
Mooi man, je bent goed bezig d:)b die dmgmeter bij die minimap is ook goed gevonden. Alsof het "daar hoort" :D
hehe thnx ^^
porn* schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:32:

Hehe vaag ja, maar is prolly om de itembalance te bewaren. Stats >>>>>>>>>>>>>>> armor, zelfs m'n priest heeft bijna 0,5k meer armor dan m'n rogue, ik zou graag nog 1k inleveren voor 500 AP :o

De rapscallion boots die van shade droppen hebben meer armor (200+), dus ik gok dat deze op furralz gericht worden en Blizz de Edge's echt puur voor rogues wil houden :)
hehe ja stats over armor, ik gebruik die boots toch alleen maar voor dps. Ik zie ook dat ze de Zierhut's Lost Treads hebben geüpdate, oud: http://thottbot.com/i30674, nieuw: http://www.worldofraids.c...-items/karazhan-trash.jpg. Gief! Heb die helaas nog nooit zien droppen van trash in al die keren in kara :(
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:37:
Zo, dat ziet er vet uit!
Any chance dat je het spul kan uploaden als het af is? (a)
Lijkt me ook wel mooi voor m'n druid.
thnx zodra het klaar is kan ik 'm wel online zetten, ben alleen nog lang niet klaar en heb ook niet veel tijd dus kan nog wel een tijdje duren en hopelijk vanavond eerst ff Prince doen :)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:46:
Shiiiiiiiiiiiiit, dit is een interface die ik nog nooit gezien heb. Ziet er kaashard uit. Ik ben ook druid :D Kun je ff vertellen welke addons je hebt gebruikt allemaal? En kun je ook ff een screen sturen hoe het eruit ziet als je shapeshifted bent? Ben benieuwd of je dan ook een nette nieuwe balk krijgt :)
ja dat is het voordeel van alles zelf doen he :) En ja zodra ik shapeshift verandert mijn onderste balk mee. Dat kun je instellen in Bartender3, de addon die ik gebruik voor mijn action bars, voor de rest gebruik ik een hele berg addons, zal ik nog wel posten zodra ik klaar ben.

[ Voor 19% gewijzigd door MaTr1x op 08-05-2007 15:50 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik fear zelden tijdens grinden, heb een hekel aan lopen naar loot. Zolang ik meer dan 1/3 van hp en mana heb maak ik me nergens druk om, ook niet als er meerdere mobs op me inmeppen (wat bedoel je met "heeft hij het moeilijk"?). Als er voldoende instant dots op de mobs zitten vallen ze toch vlot om. Met meerdere mobs ook siphon life erop. Ik heb voor nood een healthstone klaar liggen en eventueel howl of terror. Drain life gaat meestal ook prima om verloren hps weer aan te vullen.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:44:
als een lock heb je idd een hele hoop curses, maar aangezien je er maar 1tje per mob kan gebruiken doe je niet zoveel met de rest :)
aah, zit dat zo :/

Ik had juist altijd in gedachten van:

1. Select target
2. Gooi alle curses/dots erop :D
3. Select andere targets en herhaal stap 2

Hoeveel dingen die dotten kan je dan in het ideale geval erop hebben? Want als ik soms in instances zie wat voor dots er op die mobs/boss zitten zijn dat er _ruwe schatting_ toch wel een stuk of 7a 8
Sallin schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:49:
[...]

Ik fear zelden tijdens grinden, heb een hekel aan lopen naar loot. Zolang ik meer dan 1/3 van hp en mana heb maak ik me nergens druk om, ook niet als er meerdere mobs op me inmeppen (wat bedoel je met "heeft hij het moeilijk"?). Als er voldoende instant dots op de mobs zitten vallen ze toch vlot om. Met meerdere mobs ook siphon life erop. Ik heb voor nood een healthstone klaar liggen en eventueel howl of terror. Drain life gaat meestal ook prima om verloren hps weer aan te vullen.
Ja het stond er ook een beetje onduidelijk. Maar hij zat in een group van 3 (inc hij) en ze deden een quest chain waar je cavalliers ofzo moest vermoorden en dan flares schieten.

Maar wat ik bedoelde met: hij heeft het moeilijk is het volgende. Als er mobs richting hem komen en je weet dat je de lul bent gaat hij wegrennen en sporadisch een fear. Hij healthstonede wel heel vaak, maar het is lastig voor mij om uit te leggen maar het zag er zo "houterig" uit. Ging niet soepel, het was het net niet.

Hij begrijp mij niet en toen zei ik van: Ik laat je wel ff me rogue zien. En toen hij zag hoe ik moorde werd hij wel lichtelijk jaloers. Het liep gewoon veel beter, hij begon zelfs met: aah dat ziet er makkelijk uit, dat kan ik wel :P Kwam wel terug van een koude kermis later maar dat terzijde. Dit ligt niet aan locks (duh), want soms speel ik wel eens met een gestoorde lock samen, maar die doet wel erg leipe dmg. Ik heb ook het idee dat die lock wel precies weet hoe het moet en in welke volgorde en dat mijn maat nog niet "zijn draai" heeft gevonden.

Ik vind het wel sneu voor hem en omdat ik hem al zo lang ken en het echt een goede vriend van mij is, wil ik hem wel graag helpen om wat beter te laten spelen mbv jullie adviezen uiteraard :+

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Dots kan wel, maar per target kan je maar 1 curse erop zetten, een nieuwe zou de oude curse overriden.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Sallin schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:49:
[...]

fear is juist leuk..

dot, fear, dot dot dot, neemt mob 2 mee, dot dot dot fear dot dot neemt mob 3 mee etc.. uiteindelijk ff 5 minuutjes lijkjes leeglooten :+

beetje afwisseling in het simpel doodnuken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:52:
[...]

aah, zit dat zo :/

Ik had juist altijd in gedachten van:

1. Select target
2. Gooi alle curses/dots erop :D
3. Select andere targets en herhaal stap 2

Hoeveel dingen die dotten kan je dan in het ideale geval erop hebben? Want als ik soms in instances zie wat voor dots er op die mobs/boss zitten zijn dat er _ruwe schatting_ toch wel een stuk of 7a 8
CoA
immolate
corruption
siphon life
UA
Seed of Life

laatste weet ik niet zeker, de rest 100% zeker.

/edit dit is wel een affliction lock..

[ Voor 3% gewijzigd door BootVluchteling op 08-05-2007 16:00 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.