aah, zit dat zo
Ik had juist altijd in gedachten van:
1. Select target
2. Gooi alle curses/dots erop
3. Select andere targets en herhaal stap 2
Hoeveel dingen die dotten kan je dan in het ideale geval erop hebben? Want als ik soms in instances zie wat voor dots er op die mobs/boss zitten zijn dat er _ruwe schatting_ toch wel een stuk of 7a 8
Sallin schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:49:
[...]
Ik fear zelden tijdens grinden, heb een hekel aan lopen naar loot. Zolang ik meer dan 1/3 van hp en mana heb maak ik me nergens druk om, ook niet als er meerdere mobs op me inmeppen (wat bedoel je met "heeft hij het moeilijk"?). Als er voldoende instant dots op de mobs zitten vallen ze toch vlot om. Met meerdere mobs ook siphon life erop. Ik heb voor nood een healthstone klaar liggen en eventueel howl of terror. Drain life gaat meestal ook prima om verloren hps weer aan te vullen.
Ja het stond er ook een beetje onduidelijk. Maar hij zat in een group van 3 (inc hij) en ze deden een quest chain waar je cavalliers ofzo moest vermoorden en dan flares schieten.
Maar wat ik bedoelde met: hij heeft het moeilijk is het volgende. Als er mobs richting hem komen en je weet dat je de lul bent gaat hij wegrennen en sporadisch een fear. Hij healthstonede wel heel vaak, maar het is lastig voor mij om uit te leggen maar het zag er zo "houterig" uit. Ging niet soepel, het was het net niet.
Hij begrijp mij niet en toen zei ik van: Ik laat je wel ff me rogue zien. En toen hij zag hoe ik moorde werd hij wel lichtelijk jaloers. Het liep gewoon veel beter, hij begon zelfs met: aah dat ziet er makkelijk uit, dat kan ik wel

Kwam wel terug van een koude kermis later maar dat terzijde. Dit ligt niet aan locks (duh), want soms speel ik wel eens met een gestoorde lock samen, maar die doet wel erg leipe dmg. Ik heb ook het idee dat die lock wel precies weet hoe het moet en in welke volgorde en dat mijn maat nog niet "zijn draai" heeft gevonden.
Ik vind het wel sneu voor hem en omdat ik hem al zo lang ken en het echt een goede vriend van mij is, wil ik hem wel graag helpen om wat beter te laten spelen mbv jullie adviezen uiteraard
[
Voor 60% gewijzigd door
Verwijderd op 08-05-2007 16:00
]