Bld- schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:03:
[...]
Ja maargoed, ik ben ook een geval apart he ;p
Ik heb meer van die tikken, als ik bijv iets wil hebben, dan moet ik het ook meteen hebben (enchant ofzo ;p), dan maakt het mij niet uit of ik nou 50g meer moet betalen bijvoorbeeld. Of opeens nergens meer zin meer in hebben en gewoon een twink pally lvl-en tot lvl 19 (veel gold in gestopt ;p) en vervolgens hier geen zin te hebben om mee te spelen

. achja.
Ok, dit is niet relevant maargoed

dat laat weer zien hoe ik ben
Maar ik kreeg dus genoeg van dat steeds maar gougen, sinister striken en evisceraten (kort gezegd).
Mijn alt mage (destijds) vond ik gewoon veel leuker, spells zien leuk uit en aoe-en ownde met lvl-en ;p
Maar rogue is zeker niet slecht hoor, niks mis mee

;p
Whehe dat van die enchants komt bekend voor, dat heb ik ook

Twinks zijn ook wel grappig opzich, zonde dat je er niet mee speelt
Grappig was wel dat toen ik zat te denken om naast die rogue wat anders te spelen dat ik ook aan een mage dacht. Uiteindelijk is dat wel een priest geworden maar tog
MantaMania schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:18:
[...]
Als je veel andere pve content hebt gezien niet natuurlijk maar als ik me niet vergis heb je nooit serieus mc bwl of iets gedaan. Raids zijn toch anders als 5 mans instances. Uiteraard kan je er best over mee praten maar het klinkt bij jou alsof je alles weet en zo ongeveer de beste bent die er is. Ik zeg klinkt want zo bedoel je het vast niet maar het klinkt dus wel zo.
Nee ik heb alleen AQ40 en Z'G gedaan. Maar het enige wat ik eigenlijk wilde overbrengen was hoe mijn ervaring was met pve/pvp en cos. het is dus niet echt de bedoeling om als iemand over te komen die alles weet. Als je dat in het vervolg wel denkt, hetzij door jouw interpretatie danwel door mijn tekst die onduidelijk is, onthoudt dan dat arrogant/alwetend overkomen wel het laatste is wat ik wil
Ik hou namelijk zelf niet van zulke types, dus ik wil ook niet zo zijn
maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. In raids heb je toch voornamelijk met ingewikkeldere situaties te maken, das ook wel een betje wat ik zag in AQ40 en ZG
Weet ik niet helaas, maar ik zal thuis even voor je kijken

Wat ik dan wel weer weet is die geniale beschrijving die er bij staat: "Blabla, takes control of your private messages"
Overigens wel een zeer relaxte addon. Elke whisper heeft een eigen venster, je kan het venstertje resizen en als je op zo een knopje in het frame klikt, krijg je er wat knopjes bij waarme je instant kan duellen/inven en nog wat dingetjes.
Het voordeel van hoe ik het heb vind ik de overzichtelijkheid, je verdrinkt niet in al die tekst die je ziet, maar kan in 1 oogopslag local/guild/party en whispers zien.
Enige nadeel is spam als je druk in gevecht bent, maargoed ook dat kan je voorkomen
[
Voor 50% gewijzigd door
Verwijderd op 08-05-2007 09:14
]