Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
ik kan in de live race gewoon mijn eigen league selecteren en live bekijken. misschien firefox gebruiken? 9doe ik ook!)Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:06:
Nee, hier gebeurt ineens ook niet meer. Voorheen kreeg je de uitslag van de vorige liverace te zien, maar de simple viewer doet ook niks
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Verwijderd
Werkt hier ook nietVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:04:
[...]
Hier gebeurd er niets als ik dit intyp in Firefox, hij refresht gewoon de huidige race.
Dit werkt wel:
http://www.bersonline.com/panzer/get_live_xml.php?league_id=59&minute=6

Ik heb het meerdere malen geprobeerd, ook in IE maar hij ververst gewoon de race die open staatJoss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:08:
Het werkt hoor, ook in Firefox... Wel op enter drukken he? (en de hele balk leeg halen voordat je het intypt)
OMFG pit er 1 na 8 laps al

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2007 20:12 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Simple race viewer werkt ook niet. Zit voor duidelijkheid in league 36 class 4 (uiteraard)
Iemand?
Succes aan allen.
edit: Zijn meer mensen ghehehe
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 20:13 ]
Minder woei: ik lig al 3 seconden achter de nummer 1

[ Voor 61% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 20:13 ]
Hmm shit, dan lijkt er toch iets mis, probeerde het op 32Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:11:
De mensen die beweren dat het wel werkt: welke league zit je zelf in? Want het probleem lijkt te bestaan voor mensen in groep c4g33 en verder...

Lijkt er op dat de XML (waarmee de live racer werkt), dan toch pas na de race wordt aangemaakt/vrijgegeven. Damn, dat is best kut...
Edit: Live racer werkt nu toch weer wel hier!
[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 09-05-2007 20:13 ]
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Ik denk dat het net als hattrick even op gang moet komen, league voor league. Het is maar 1 server, niet 10 zoals hattrick, dus kan ff duren wellicht.
...en is me voorbij
[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 20:17 ]
Nee, 33, 34, 35 doen het nu (niet selecteerbaar, maar wel met de javascript methode)
René.... jij gaat problemen krijgen met je banden...
[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 09-05-2007 20:18 ]
Verwijderd
Mwahahhaha gaat een wedstrijd om de pits worden gok ikGrrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:16:
Dit wordt een spannende race, jwisgerhof zit vlak achter me
edit: wtf iedereen heeft al klapbanden rond de 12-13e ronde... Dat lijkt me wat erg apart
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 20:20 ]
http://www.bersonline.com...hp?league_id=60&minute=19
Doet zowel in FF als IE niks. Hij refresht, maar er komt niks te staan. De Live Viewer werkt ook niet in beide browsers door javascript:pickLeague(60); in de balk te tikken.
[ Voor 74% gewijzigd door Captain Pervert op 09-05-2007 20:19 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Volgende week is dat wel opgelost, over 10 minuten (het duurt lang, ik weet het), kun jij G39 bekijken....Captain Pervert schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:18:
In 39 ook niet. Ik vind er zo niet veel aan.
Verwijderd
Ik zie het, Ik wacht verder nog even geduldig af. Wel goed om te zien dat we hier met wat actieve mensen zittenJoss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:17:
[...]
Nee, 33 en 34 doen het nu (niet selecteerbaar, maar wel met de javascript methode)
René.... jij gaat problemen krijgen met je banden...
René Gerritsen enters pits area.
René Gerritsen Tyres are wearing out
Hans van der Net has finished pit stop. Pit stop time was 21 seconds.
René Gerritsen has finished pit stop. Pit stop time was 16.1 seconds.
En ja, ik weet dat dat straks een beetje kut gaat
[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 20:20 ]
Hoe weet jij dat? Hoe kan ik dat zien?Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:19:
[...]
Volgende week is dat wel opgelost, over 10 minuten (het duurt lang, ik weet het), kun jij G39 bekijken....
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
4no change R. Silva 14 1:28.926 41.633 - 2
2x pitten in 7 laps

wtf?
Zo

[ Voor 45% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2007 20:22 ]
Die lag dus 1eJan-Willem Wisgerhof explodes tyre.
Verwijderd
Ik ben erg bang dat mn banden 3/4x gaan klappen deze raceGrrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:19:
Talking about timing!
[...]
En ja, ik weet dat dat straks een beetje kut gaat
edit: Jan-Willem Wisgerhof explodes tyre. <-- das de eerste
edit2:
Jan-Willem Wisgerhof enters pits area.
Jan-Willem Wisgerhof Tyres are wearing out
Dat is de ronde NADAT ik in de pits ben geweest. Gelijk weer wearing out.. jaja

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 20:23 ]
Nee, dat is in dezelfde ronde. Ze zijn nu weer OKVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:21:
[...]
Ik ben erg bang dat mn banden 3/4x gaan klappen deze race. Nooit verwacht dat mediums @ 3stop niet genoeg zouden zijn... beetje raar wel
edit: Jan-Willem Wisgerhof explodes tyre. <-- das de eerste
edit2:
Jan-Willem Wisgerhof enters pits area.
Jan-Willem Wisgerhof Tyres are wearing out
Dat is de ronde NADAT ik in de pits ben geweest. Gelijk weer wearing out.. jaja
Ik had mazzel met m'n vroege pit, maar ik heb ook een 3-stops strategie, dus ik krijg zometeen de problemen nog wel
Ja daar zat ik ook al vol verbazing naar te kijken.. Bijzondere strategieAngeloonie schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:21:
LOL
4no change R. Silva 14 1:28.926 41.633 - 2
2x pitten in 7 laps
wtf?

Maar goed, ik sta een na laatste dus moet niet teveel zeggen

Ga naar live race viewer, haal de adresbalk leeg en typ dit (gevolgd doort een enter uiteraard)
javascript:pickLeague(XX);
Waarbij je XX vervangt door je leagueid, die is:
c4g33 - 54
c4g34 - 55
c4g35 - 56
c4g36 - 57
c4g37 - 58
c4g38 - 59
c4g39 - 60
LET OP! Het kan even duren voor je race gegenereerd is. Om 20.45 zou alles goed moeten werken.
heren, zouden we misschien iets minder over de races kunnen praten, dan blijft dit misschien een beetje in het zicht.
lig 1ste met 13 sec voor op nr 2.
zometeen de eerste pitstops, hopelijk staan de nr 2 en 3 ook op 2 stoppers
[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 20:28 ]
He who laughs last.. Thinks slowest

OMFG
Vincent Dinkela Tyres are wearing out
En daar rijd ik pas 8 laps op!
[ Voor 25% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2007 20:32 ]
Omdat je in de kwalificatie nou eenmaal wat foefjes gebruikt die je in een race geen 55 ronden lang wilt uithalen, in verband met het 100% zeker uitvallenGrrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:27:
Ik snap trouwens niet waarom ik ineens nog trager ben dan ik tijdens de (regen-) kwalificatie was
Leagues tot en met G38 werken nu.
[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 09-05-2007 20:31 ]
LOL, dit wordt een kneusjesrace, volgens mij heeft iedereen de verkeerde bandenkeus gemaaktGer Peeters Tyres are wearing out
Alberto López Tyres are wearing out
Alberto López explodes tyre.
james jeffers Tyres are wearing out
Andrea Ventin Tyres are wearing out
[ Voor 34% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 20:31 ]
Verwijderd
^ Joss?
Hij heeft getankt inderdaad.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:31:
Wat ik nog vreemder vind rene... Ik had een stop op ronde 18, ben er nu @ 16 ingegaan door een klapband. Daarna er dus NIET meer ingegaan @ 18, dus mag ik aannemen dat ie wel heeft getanked al?
^ Joss?
Vincent Dinkela explodes tyre.
welgeteld 8 ronden gereden op die banden! Dry Soft. Laps van 4.949 km = 39,592 Km op een fucking band
Ook meteen de hele pitstrategie naar de knoppen
[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2007 20:34 ]
Verwijderd
7e nu nog. Hooguit plekje 6 zit erin vrees ik..
Die rijdt dus 1eHans van der Net Tyres are wearing out
Is het trouwens geen idee een IRC kanaal te starten? Dit is wel erg slowchatterig voor een topic op GoT
Voorstel: #F1time op irc.tweakers.net ?
Edit:
René Gerritsen Tyres are wearing out

[ Voor 68% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 20:36 ]
Verwijderd
Klinkt goed, kom er zo aan! En thx Joss, als we jou niet haddenGrrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:34:
[...]
Die rijdt dus 1e
Is het trouwens geen idee een IRC kanaal te starten? Dit is wel erg slowchatterig voor een topic op GoT
Voorstel: #F1time op irc.tweakers.net ?
Dat gaat hier ook fout..Angeloonie schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:30:
OMFG
Vincent Dinkela Tyres are wearing out
En daar rijd ik pas 8 laps op!

Rustig... rustig. Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar dit heeft logische verklaringen.
1. Waarschijnlijk heb je een hele lage DRP
2. Waarschijnlijk is het warm
3. Waarschijnlijk is je setup niet 100%
Dit heeft meer invloed dan jij denkt. Eigenlijk zou die hele regel uit de guide moeten worden gehaald, want ik hoor steeds meer mensen zoals jij die daar vanuit gaan en denken dat het met VERDUBBELING van de temperatuur, dan misschien 1/2 rondjes scheelt.
heb je zachte banden?
ik zie ineens veel meer mensen in de race dan er de qualify afgemaakt hadden... snap er niets meer van

Kut ik lig 1-na-laatste, er staat dat ik 2 pitstops heb gehad, terwijl ik pas 1 gepland had tot nu toe. Ik mag aannemen dat die twee dingen verband houden en ik een ongelukje heb gehad?
84%Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:36:
[...]
Rustig... rustig. Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar dit heeft logische verklaringen.
1. Waarschijnlijk heb je een hele lage DRP
34C ja2. Waarschijnlijk is het warm
Zou kunnen, maar wel de pole gepakt met die setup3. Waarschijnlijk is je setup niet 100%
Dat denk ik ook niet, maar een halvering van de 90Km vind ik wel heel erg veelDit heeft meer invloed dan jij denkt. Eigenlijk zou die hele regel uit de guide moeten worden gehaald, want ik hoor steeds meer mensen zoals jij die daar vanuit gaan en denken dat het met VERDUBBELING van de temperatuur, dan misschien 1/2 rondjes scheelt.

Je race is nog niet afgelopen, je kan je DRP nog niet weten.
Krijgen we dat weer
Ik kom der nooit op
* Connecting to irc.tweakers.net (6667)
-
* Unable to connect to server (Software caused connection abort)
-
* Connect retry #1 213.239.154.12 (6667)
-
Nou, jullie zijn vast echte tweakers... What can I do?
je gaat nog steeds goed.. mijn engine kapt ermee.. nix aan te doen..
Heb ik ook in mijn eerste twee races gehad. Nu is het so far, so good. Lig 3e en mijn teamgenoot ligt 2e dus ik hoop dat er geen rare dingen meer gebeuren.vinnyb schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:50:
[...]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
vinnyb schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:50:
[...]

Mooi, wordt ik minimaal 3e
In je firewall instellen dat mIRC (of wat je gebruikt) op internet mag?Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:50:
[...]
Krijgen we dat weerIedere keer als het gezellig wordt gaat het naar IRC, alwaar ik afhaak, want:
Ik kom der nooit opOp die van xs4all (bijv... tis niet mijn provider) kan ik wel connecten, maar irc.tweakers.net geeft mij:
* Connecting to irc.tweakers.net (6667)
-
-
* Connect retry #1 213.239.154.12 (6667)
-
Nou, jullie zijn vast echte tweakers... What can I do?
Dat magtie van mijGrrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:53:
[...]
In je firewall instellen dat mIRC (of wat je gebruikt) op internet mag?
Heb mijn best gedaan om benzinegebruik goed uit te rekenen, maar heb die banden compleet over het hoofd gezien
Lachen joh zon league met n00bs
Bij mij stond in de eerste wedstrijd de helft zonder benzine na 20 rondjes, dus het valt nog meeCaptain Pervert schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:58:
OMG volgens mij heeft niemand rekening gehouden met levensduur van de banden... Me incluisTyres are wearing out, het halve veld heeft dat nu
Een paar zijn al geknapt. Bij mij zal het ook wel aftellen zijn
Heb mijn best gedaan om benzinegebruik goed uit te rekenen, maar heb die banden compleet over het hoofd gezien
Lachen joh zon league met n00bs
/▌
To dare is to do
Verwijderd
edit: Jan-Willem Wisgerhof runs out of fuel.
In het rondje voor mn pitstop, das zuur!
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 21:06 ]
Ik ga dus vrijdag écht niet racen!
/▌
Als die motor nu maar heel blijft .....
-edit- aj, das naadje marzman, zonde van je 3e plek.
[ Voor 33% gewijzigd door irmscher op 09-05-2007 21:09 ]
3e engine opgeblazen. Ik zou je je coureur kicken.
Grrrrrene points back denk ikVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:03:
Net de #2 gelapped ( /point Grrrrrrrene) dus dat komt wel goed als ik niet ontplof
edit: Jan-Willem Wisgerhof runs out of fuel.
In het rondje voor mn pitstop, das zuur!

9worse M. Schaap 45 2:11.793 (+3 Laps) engine 2
/▌

/▌
Moest ook eerder naar binnen voor een probleem (weet niet welke, begin gemist)
Daardoor werd 2de stint langer, en dus tire explode, zo ook bij stin 3 en 4
3 stops is wel erg krap op soft dan
[ Voor 50% gewijzigd door 3xNix op 09-05-2007 21:17 ]
Ik rijd 98..Marzman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:14:
Wat voor revs draaien jullie in de race? Ik vind het nu wel erg zuur worden dat ik in mijn eerste drie races drie keer mijn motor heb opgeblazenOf ligt dat ergens anders aan?
De vorige races 98 en nu 99. Tot op heden nog geen blow-ups (ff afkloppenMarzman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:14:
Wat voor revs draaien jullie in de race? Ik vind het nu wel erg zuur worden dat ik in mijn eerste drie races drie keer mijn motor heb opgeblazenOf ligt dat ergens anders aan?
Ik rij deze race met rev 96 en mijn auto was 97.6% repaired.Marzman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:14:
Het kan er ook aan liggen dat je DRP bijvoorbeeld niet al te hoog is, dat verhoogt kans op brokken. Het is natuurlijk ook gewoon heel veel pech (ik weet niet wat de reliability van je engine is, maar die is boven de 80%, dus de kans dat je 3x op rij kapot gaat...)Marzman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:14:
Story so far van mijn seizoen:
- 2 engines opgeblazen
- 2 gearboxes kapot gestampt
- 1 hydraulic failure
- 2 maal de wagen in de muur geparkeert, op rij
Dat is dus in 7 van de 17 races niet, of maar half aan de finish gekomen
Edit: DRP was trouwens 93% hier.... en de fuel kwam super uit. 1l over bij de 1e stop, 2l over bij de 2e stop
[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 09-05-2007 21:20 ]
Ik rij engine op 100.Marzman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:14:
ik ook zoietsIk rij deze race met rev 96 en mijn auto was 97.6% repaired.
To dare is to do
Verwijderd
Zeg er ook even bij dat je al 9 pits gehad heb
Met mij als verwacht een beetje, wel 2x banden eraan, maar wel 4de staan.. laat ik zeggen best of the rest gezien de eerste 3 wel even veel beter presteren
Niet slecht, maar had beter gekund.. Iig van 11e, naar 4e naar 3e in deze race
[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2007 21:28 ]
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 21:36 ]
Even over dat wearen, dat is vrij normaal. Je banden zullen (afhankelijk van circuitlengte en slijtage) 3 á 4 laps wearen, voordat ze ontploffen. Meestal probeer je dan ook net 1 of 2 rondjes wear te krijgen, dan heb je de optimale bandenstrategie. Dat is echter wel moeilijk natuurlijkGrrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:36:
Zo, 1e geworden. Met dank aan jwisgerhof en zijn teammaat die respectievelijk door hun brandstof heen waren en crashten wegens mechanische problemen ofzo. Overigens wel grappig dat ik in ronde 68 van 69 weer problemen met m'n banden kreeg, dat maakt het extra spannend
C4G36 trouwens
Verwijderd
rofl mijn race niet helemaal volgens plan, maar je hoort me als 2e niet klagen.....Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:36:
Zo, 1e geworden. Met dank aan jwisgerhof en zijn teammaat die respectievelijk door hun brandstof heen waren en crashten wegens mechanische problemen ofzo. Overigens wel grappig dat ik in ronde 68 van 69 weer problemen met m'n banden kreeg, dat maakt het extra spannend
congrats grrrrene.
Wie was jij dan? Die G. Peeters? Die had vooral een beroerd begin, ik was blij dat ik halverwege de race een voorsprong van anderhalve minuut had, anders had ik je nooit voor kunnen blijvenVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:41:
[...]
rofl mijn race niet helemaal volgens plan, maar je hoort me als 2e niet klagen.....
congrats grrrrene.
[ Voor 112% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 22:06 ]
Ik had gehoopt op een rustige race, maar alles liep compleet anders dan ik had bedacht. Ik was een van de weiningen, denk ik, die de eerste twee stints op intermediates rondreed, ipv wets. Slecht idee, ik was 4 seconde langzamer dan de eerste acht. Terwijl ik me netjes op P2 had gekwalificeerd. Na 40 ronden waarin ik langzaam plekken verloor lag ik dus 8ste. Gelukkig had ik voor stint 3 wets gekozen, en dat was te merken. Ineens werd ik weer een stuk sneller en mede door het uitvallen en pit stops van anderen lag ik op P4. Ik was 2 seconde per rondje sneller dan P3, maar die lag inmiddels 80 seconde voor
Gelukkig voor mij viel P2 uit door een engine failure.. Veel uitvallers, stuk of 6, van de 14 deze race. Uiteindelijk dus nog op een aardige P3 gefinished. Helaas voor het teamkampioenschap verloor mijn teamgenoot de controle over z'n wagen.
Al met al wel tevreden, maar het zal iets lastiger worden om te promoveren door deze race. Kan trouwens niet wachten totdat ik m'n office weer kan betreden
Nu! Gogo! Ik wil jullie DRP & fuel left wel eens wetenRequiem19 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:55:
Al met al wel tevreden, maar het zal iets lastiger worden om te promoveren door deze race. Kan trouwens niet wachten totdat ik m'n office weer kan betreden
81%, 40,5L over.Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:01:
[...]
Nu! Gogo! Ik wil jullie DRP & fuel left wel eens weten
81%, en dan toch maar 40Km kunnen rijden op Dry Softs

Het valt me (serieus) nog wel mee, ik had gedacht dat ik _veel_ meer over zou houden
[ Voor 62% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 22:08 ]
Dus je zou meer dan 100 over hebben gehad als je niet naar mij geluisterd had?Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:07:
64.6 liters of fuel left
Het valt me (serieus) nog wel mee, ik had gedacht dat ik _veel_ meer over zou houden
Verwijderd
Dit topic is gesloten.