Het F1Time (Online Formule1 Management) topic

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.260 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Joss schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:59:
[...]

De eerste drie van 164*30 teams |:(
Nee tuurlijk, de eerste drie van iedere groep, kijk eens naar de stand results by race, zie je dat de eerste drie gemarkeerd zijn. :)
:D hmm zit wat in ja...
En als mijn teamgenoot nu ook in de top 3 eindigd, blijven we dan een team of moeten we dan weer een nieuw 'verbond' aangaan?

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
vinnyb schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:15:
[...]

:D hmm zit wat in ja...
En als mijn teamgenoot nu ook in de top 3 eindigd, blijven we dan een team of moeten we dan weer een nieuw 'verbond' aangaan?
Kans is niet super groot dat je naar dezelfde league gaat, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:06
Dat is op zich wel jammer, moet ik dadelijk weer op zoek naar een teammate als ik niet snel een plekkie stijg (sta nu 4 en m'n teammate 2). Als je niet promoveert, blijf je dan in dezelfde league, of wordt dat dadelijk ook door elkaar gegooit? Zit nu eenmaal liever in deze league met ander mensen van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sempy schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:22:
Dat is op zich wel jammer, moet ik dadelijk weer op zoek naar een teammate als ik niet snel een plekkie stijg (sta nu 4 en m'n teammate 2). Als je niet promoveert, blijf je dan in dezelfde league, of wordt dat dadelijk ook door elkaar gegooit? Zit nu eenmaal liever in deze league met ander mensen van GoT.
Je blijft in dezelfde.

Voorlopig zitten er in 10 leagues (G28 tot G38) van de 38 Nederlanders. Ik denk dat ongeveer 15-20 Nederlanders zullen promoveren naar de C3. Van mij mag alles naar de C3G14 :9 Als ik daar blijf (ben er nog niet helemaal uit, wat ik ga doen), ontvang ik jullie met open armen.

Maar meestal is het team-zoeken niet zo moeilijk aan het begin van het seizoen. Genoeg mafkezen die 5M betalen (of 1M verlengkosten). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Sempy schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:22:
Ja, straks verlies ik misschien mijn teammate :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Next race in 1 day, 2 hours, 42 minutes, 36 seconds.
Office closes in 1 day, 1 hour, 42 minutes, 36 seconds.

Een uur geleden ston 1 day er niet -O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, fijn. Dat betekent dat je alleen donderdag en vrijdag nog hebt om je voor te bereiden op de volgende race :o De admin zal wel meer tijd nodig hebben om de nieuwe groepen officieel toe te voegen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie het nu ook ja :(
Best jammer gezien ik er helemaal klaar voor was :) metname omdat ik vanavond wel kan kijken en morgen niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hmm... Vaag. De admin is inderdaad online, maar ik zie nergens een reden om het uit te stellen, ook die groepen toevoegen is normaliter geen reden (mede omdat dat binnen 10 seconde gedaan kan worden).

Even afwachten dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
F1Time Announcements
Today's race had to be postponed to tomorrow due to a minor glitch in a system. I had to restore database with backup created 17:00 today, so any orders done between 17:00 and 17:50 were lost as well. This glitch is related to software upgrades done last weekend on the server and i am surprised it did not surface any sooner. I am sorry for any inconvenience this have caused. Next race will be on Friday as announced.
Bah, morgen kan ik waarschijnlijk niet kijken :( Donderdag en vrijdag heb ik tentamens, woensdagavond geen tijd. Ik had nogwel met mezelf afgesproken niet achter de PC te springen... Frustrerend |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 08-05-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Let op! Er is een backup van vandaag om 17:00 uur teruggezet, alle orders tussen 16:00 en 16:50 zijn verdwenen. Staat ook al in de quote van Joss, maar het zal je maar gebeuren (zoals ik) dat je rond die tijd wat biedingen op coureurs/designers ofzo hebt uitgebracht en je bent nu in de veronderstelling dat je een goede deal zult maken. Of je hebt je raceorders aangepast...

Anyway: balen dat het uitgesteld is, ik had me er vanavond echt op verheugd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 21:15

_Z3

Grrrrrene schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:38:
Let op! Er is een backup van gisteren om 17:00 uur teruggezet, alle orders tussen 17:00 en 17:50 zijn verdwenen. Staat ook al in de quote van Joss, maar het zal je maar gebeuren (zoals ik) dat je rond die tijd wat biedingen op coureurs/designers ofzo hebt uitgebracht en je bent nu in de veronderstelling dat je een goede deal zult maken. Of je hebt je raceorders aangepast...

Volgens mij is er een backup van vanmiddag 17:00 uur teruggezet. Anders zou er veel meer data verloren zijn. En ik zou niet meer kunnen inloggen want ik heb me vanmiddag aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn balen, zat er ook wel naar uit te kijken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:34
Laten we trouwens voor de race van morgen afspreken dat we niet bij elk spannend moment in ons race een nieuwe post gaan plaatsen. Dan wordt het topic namelijk vrij onoverzichtelijk en irritant :). Het is handiger als je gewoon aan het eind van de race een leuk verslagje neertypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weeeeh :'( morgen kan ik ook niet volgen.
toch om 20u voor zekerheid nog maar een blikkie werpen ...wie weet krijgt ook timer nog een rest/kick.

maar dat office nu nog open is vind ik geen goed teken in dit kader

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:38:
Let op! Er is een backup van gisteren om 17:00 uur teruggezet, alle orders tussen 17:00 en 17:50 zijn verdwenen. Staat ook al in de quote van Joss, maar het zal je maar gebeuren (zoals ik) dat je rond die tijd wat biedingen op coureurs/designers ofzo hebt uitgebracht en je bent nu in de veronderstelling dat je een goede deal zult maken. Of je hebt je raceorders aangepast...

Tijden zijn wel in GMT +2, dus het was 16.00 en 16.50 voor ons.

En over dat race-verslag... Ergens in het midden van de race een updateje is wel leuk, anders krijg je om 21.45 ineens een shitload aan verslagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3

_Z3

Zo, ik zit in de class 4 group 39, snap het nog niet allemaal, nog maar een poosje lezen :)

Zo ben 2e tijdens Qualification. Bedankt Joss voor alle info!!

Nu alleen nog een teamgenoot zien te vinden, ik heb zelf nog geen team...

[ Voor 44% gewijzigd door _Z3 op 08-05-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Aangezien over een week de laatste race van het seizoen is, zou ik nu geen geld (of slechts een klein bedragje) uitgeven om in een team te komen. Voor volgend seizoen moet je toch weer op zoek naar een nieuwe teamgenoot (of in ieder geval weer betalen), zonde als je net een paar miljoen hebt betaald. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Sempy op 08-05-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sempy schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:12:
Aangezien over een week de laatste race van het seizoen is, zou ik nu geen geld (of slechts een klein bedragje) uitgeven om in een team te komen. Voor volgend seizoen moet je toch weer op zoek naar een nieuwe teamgenoot (of in ieder geval weer betalen), zonde als je net een paar miljoen hebt betaald. ;)
Aan de andere kant... Vind je een team dan krijg je dat geld gelijk terug. Vriend van me en ik zitten dus in een team en krijgen OF 6 mio OF 8 mio aan het eind van het seizoen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Volgens de regels wordt er 14 mln verdeeld op basis van de puntenaantallen. In jouw klasse zijn er dus waarschijnlijk maar twee teams en staan jullie ook nog eens met de meeste punten bovenaan. Dan hou je er p.p. 4mln aan over. In mijn klasse zijn er 4 teams en ondanks dat we bovenaan staan, ligt er ongeveer 5,5mln (dus 2,75 mln. p.p.) op ons te wachten. Het 4e team heeft slechts 1,1mln te verdelen.

In dit geval hou ik er iets aan over en m'n teamgenoot verliest er zelfs op omdat hij 5mln opstartkosten voor het team heeft moeten betalen.

Dus niet ten koste van alles teamen lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36
pff. bomen en bos principe begin ik nu te krijgen. Ben hier een beetje aan het rond kijken, maar kan iemand mij eens helpen waar ik op moet letten tijdens practice runs?! Kan ik het beste kijken naar de overall tijden of kan ik beter kijken naar losse section tijden? Overall lijkt mij beter, maar hoe kan ik hem dan afstellen? Voor de ene sector tijd is meer vleugel geschikt en voor de andere is minder vleugel geschikt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, als er geld verdeeld gaat worden, is het misschien nog lucratief om in m'n eentje een team op te richten, of me te koppelen aan een andere speler die hoog staat. Als komende 3 races goed gaan, kan ik best ergens hoog in de lijst komen te staan, ook een reden om een team te vormen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Angeloonie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:00:
Zo, vriend die ik geholpen heb in Class 4 - Group 37 heeft zich als 3e gekwalificeerd op .356 van de #1 en .034 van de #2 :) DQP is redelijk laag (69%) maar goed, het is nog allemaal wennen en best lastig uitleggen als je er niet naast zit :+
leuk man, dna mag ik tegen hem rijden, ik ben de nr2 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Grrrrrene schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:40:
Hmm, als er geld verdeeld gaat worden, is het misschien nog lucratief om in m'n eentje een team op te richten, of me te koppelen aan een andere speler die hoog staat. Als komende 3 races goed gaan, kan ik best ergens hoog in de lijst komen te staan, ook een reden om een team te vormen :)
In je eentje een team vormen heeft geen zin, je krijgt namelijk pas knaken als je met z'n 2en bent. Dus gewoon ff snel een goed teammaatje vinden...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
OK, dan vorm ik wel een team met een medespeler, ik zoek nog wel uit wie dat moet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
iemand die in groep 38 zit en een team wil vormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Stuur maar een invite :)
(had ik ook geantwoord op je mail... niet gekregen :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
Heeft iemand al een verband gevonden tussen de DQP punten toekennen en het percentage wat je daarbij haalt? het lijkt alsof als je dichterbij de 100% komt je steeds met minder punten moet ophogen.
Dus hoe meer punten je van het ideale punt zit hoe sneller je op de 0% zit.
Daarnaast de vraag of alle 5 opties even belangrijk zijn. dus bijv bij snelheid zit je er 10 naast en dit kost je 20% en bij acceleratie 5 naast maar kost je 30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3

_Z3

Is er nog iemand in group 39 die nog een team maat zoekt? (ik heb zelf geen team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik toch gelijk dat races werden uitgesteld :D Ben ik toch nog niet zo blind.

Inmiddels zijn er al 21 managers gekwalificeerd. Sta tot nu toe op een 7e stek achter een zooi portugezen. Toch niet slecht gezien het feit dat me DQP zwaar ondermaats is. Dus maar hopen op de eerste paar puntjes vanaaf dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jeronimusius schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:15:
Heeft iemand al een verband gevonden tussen de DQP punten toekennen en het percentage wat je daarbij haalt? het lijkt alsof als je dichterbij de 100% komt je steeds met minder punten moet ophogen.
Dus hoe meer punten je van het ideale punt zit hoe sneller je op de 0% zit.
Daarnaast de vraag of alle 5 opties even belangrijk zijn. dus bijv bij snelheid zit je er 10 naast en dit kost je 20% en bij acceleratie 5 naast maar kost je 30%.
Vooraf wordt gewoon een optimaal bepaald. Bijvoorbeeld
32-14-21-44-22. Vervolgens wordt het percentage berekend wat jij daar vanaf zit.
In principe zijn alle 5 even belangrijk, maar ze hebben ook hun eigen invloed natuurlijk. Remmen op het remmen en de bandenslijtage, topspeed op de topsnelheid etc. Maar het beste is gewoon altijd een 100% DQP :9 Ik heb 1x 99% DRP gehaald, 100% is vrijwel onmogelijk door de afrondingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:32:
[...]

Vooraf wordt gewoon een optimaal bepaald. Bijvoorbeeld
32-14-21-44-22. Vervolgens wordt het percentage berekend wat jij daar vanaf zit.
In principe zijn alle 5 even belangrijk, maar ze hebben ook hun eigen invloed natuurlijk. Remmen op het remmen en de bandenslijtage, topspeed op de topsnelheid etc. Maar het beste is gewoon altijd een 100% DQP :9 Ik heb 1x 99% DRP gehaald, 100% is vrijwel onmogelijk door de afrondingen.
Dat is inderdaad zoals ik al dacht. ik heb namelijk wat test data in een excel sheet gegooid en wat lopen vogelen met de cijfers. uit de data lijkt het wel alsof het exponentieel groeit. ik wil namelijk kijken of ik een rekenmodel kan maken. het is alleen irri dat het om 5 verschillende cijfers gaat met maar 1 percentage waarde die je terugkrijgt. het is dus niet moeilijk te voorspellen na bijv 8 ronden wat mogelijk een benadering is van 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jeronimusius schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:20:
[...]

Dat is inderdaad zoals ik al dacht. ik heb namelijk wat test data in een excel sheet gegooid en wat lopen vogelen met de cijfers. uit de data lijkt het wel alsof het exponentieel groeit. ik wil namelijk kijken of ik een rekenmodel kan maken. het is alleen irri dat het om 5 verschillende cijfers gaat met maar 1 percentage waarde die je terugkrijgt. het is dus niet moeilijk te voorspellen na bijv 8 ronden wat mogelijk een benadering is van 100%.
Het is bijna niet mogelijk, omdat er ook nog een random in zit van zo'n 4%. Dat kun je in de warmup goed zien, 12 ronden achter elkaar, zie je dan dat je DQP verschilt van (bijv) 89-93%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
3xNix schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:12:
Stuur maar een invite :)
(had ik ook geantwoord op je mail... niet gekregen :? )
ok ik heb je aanvraag gedaan :)

[ Voor 20% gewijzigd door Loona35 op 09-05-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Loona35 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:38:
[...]

ok ik heb je aanvraag gedaan :)
Je hoeft geen aavraag te ontvangen hoor. Als je nog geen team hebt kun je zien welke teams nog niet compleet zijn en ze meteen een aanbod doen. Eigenlijk is dit bericht dan ook voor Ary :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:47:
[...]

Je hoeft geen aavraag te ontvangen hoor. Als je nog geen team hebt kun je zien welke teams nog niet compleet zijn en ze meteen een aanbod doen. Eigenlijk is dit bericht dan ook voor Ary :P
uh ik bedoelde ook dat ik via die optie aanvraag heb gedaan om lid te mogen worden..
..maargoed jou postcount moet ook omhoog hé ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Loona35 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:13:
[...]

uh ik bedoelde ook dat ik via die optie aanvraag heb gedaan om lid te mogen worden..
..maargoed jou postcount moet ook omhoog hé ;) :+
Dan zijn de woorden van Ary een beetje scheef: "Stuur maar een invite" zei hij :9

Anyway :) Bij mij hebben er weer twee extra P/W/Q gedaan :( Ik haat uitstellen van races om een paar mensen te helpen en veel te benadelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Bij mij in de groep ook 3 die hier gebruik van hebben gemaakt, gelukkig niet zo snel... sta nog steeds 2e op de grid
Maar ben met je eens dat het lullig kan zijn idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:20:
[...]

Dan zijn de woorden van Ary een beetje scheef: "Stuur maar een invite" zei hij :9

Anyway :) Bij mij hebben er weer twee extra P/W/Q gedaan :( Ik haat uitstellen van races om een paar mensen te helpen en veel te benadelen :(
idd, meer rode lantaarns op de baan :(
Gister had ik nog 2 seconde voorsprong op de nummer 2 in Qualify... tis maar afwachten wat daar van overgebleven is als ik thuis kom strakjes :(

Zal thuis je request (zo goed jos? :P ) ook even evalueren Loona, en even kijken hoeveel er in de rij staan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
Joss, zou je voor mij in de startpost mijn naam willen veranderen in "V. Blanken" ipv mijn volledige naam? thanx!

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

vinnyb schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:25:
Joss, zou je voor mij in de startpost mijn naam willen veranderen in "V. Blanken" ipv mijn volledige naam? thanx!
Misschien wel een slimme om bij alle namen te doen, en zo die privicy discussie eerder te voorkomen. Ik was gelukkig al zo bijdehand geweest om met voorletters te werken bij de registratie (niet dat voorletters nou veel uitmaken tov volle naam, maar stelt mensen mss wel iets meer gerust)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat maakt het nou weer uit of iemand je volledige naam weet of alleen je voorletter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:35:
[...]

Misschien wel een slimme om bij alle namen te doen, en zo die privicy discussie eerder te voorkomen. Ik was gelukkig al zo bijdehand geweest om met voorletters te werken bij de registratie (niet dat voorletters nou veel uitmaken tov volle naam, maar stelt mensen mss wel iets meer gerust)
Lijkt mij nu niet echt nodig, iedereen die in de OP staat heeft daar om gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh man, ik zit zo te balen dat ik mijn brandstofverbruik niet weet. Ik heb de raceorders al wel 10x aangepast naar meer fuel --> minder fuel --> eerder stoppen --> later stoppen :/ Ik ben heel benieuwd vanavond :o

Als ik zo lees dat je met 280 liter iedere race uit moet kunnen rijden en dat het verbruik doorgaans tussen 230 en 260 liter zit, zit ik best veilig. Maar ik heb vorige race ook ruim 4 liter per rondje gedaan en ben deze week vergeten een warmup van 12 ronden te rijden :(

[ Voor 39% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:22:
Oh man, ik zit zo te balen dat ik mijn brandstofverbruik niet weet. Ik heb de raceorders al wel 10x aangepast naar meer fuel --> minder fuel --> eerder stoppen --> later stoppen :/ Ik ben heel benieuwd vanavond :o

Als ik zo lees dat je met 280 liter iedere race uit moet kunnen rijden en dat het verbruik doorgaans tussen 230 en 260 liter zit, zit ik best veilig. Maar ik heb vorige race ook ruim 4 liter per rondje gedaan en ben deze week vergeten een warmup van 12 ronden te rijden :(
Gewoon domweg vergeten? Sjeez, das dom :9

Ik heb je via F1Time even een PMtje gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:22:

Grrrrrene, zou het persoonlijk niet heel erg vinden als je langs de weg komt te staan ;).
Ga iets heel anders 'testen' deze race, ben namelijk eigenwijs, en zal je vrees ik wel vaker voorbij zien komen, alleen voor mij de verkeerde kant op helaas. Maar anyhows suc6 straks, ik zie uitslag helaas pas laat in de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Damn die DQP en DRP maken veel uit zeg. Had mn teamgenoot al gehint over de afstelling voor de komende race, ging hij het eerst zelf proberen. Komt ie er niet lekker uit en gebruikt dezelfde setup als ik, maar staat toch ff 1 tot 1,5 sec. achter me op de grid (en nog minder fuel in zn tank ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:26:
[...]

Tsja, vergeten idd. Ik had dat vakje om je aantal ronden in te vullen helemaal over het hoofd gezien :/ Achja, hier leer ik weer van. Ik zal dan wel met 100 liter brandstof aan de finish komen, maar goed :+ Ik ben al lang blij dat ik weet hoe je een goede setup doet, al heb ik dat DRP/DQP nog niet goed onder de knie :)

geepee: wie ben jij dan in onze league? De huidige nummer 3? Als je echt zo beroerd gaat rijden zit er een klein kansje in dat we gelijk komen te staan :)

[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:32:
Damn die DQP en DRP maken veel uit zeg. Had mn teamgenoot al gehint over de afstelling voor de komende race, ging hij het eerst zelf proberen. Komt ie er niet lekker uit en gebruikt dezelfde setup als ik, maar staat toch ff 1 tot 1,5 sec. achter me op de grid (en nog minder fuel in zn tank ook)
LOL. Tsja zijn eigen schuld hé :P Als hij nou gewoon dit topic had gelezen.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:26:
[...]

Ach, ik had het de eerste race ook. "Wat moet ik nou met een warmup?"

8)7 Gelukkig genoeg benzine meegenomen toen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, ik sta nu op pole position, dus ik wil eigenlijk ook gewoon de race winnen. Ik ben per rondje ongeveer 7/10e seconden sneller dan de nummer 2 en enkele seconden sneller dan de achterblijvers :o Het feit dat ik dus noodgedwongen een 3-stopper moet doen ivm bandenslijtage is niet eens zo'n groot probleem, maar het zou toch zonde zijn om er keihard vandoor te gaan, iedereen op een ronde te zetten en dan *pruttel pruttel* langs de kant van de baan staan met een lege benzinetank :D M'n concurrenten zouden me uitlachen :+

Is het trouwens mogelijk om tijdens de race bepaalde tactieken nog te veranderen? Ik bedoel: stel dat mijn coureur in ronde 19 aangereden wordt en z'n achtervleugel ligt eraf ofzo, dan is het niet zo slim om die te vervangen en in ronde 21 vervolgens te gaan tanken en bandenwisselen ;) Het zal wel niet kunnen, maar ik vraag het toch even.

[ Voor 27% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:43:
Nou, ik sta nu op pole position, dus ik wil eigenlijk ook gewoon de race winnen. Ik ben per rondje ongeveer 7/10e seconden sneller dan de nummer 2 en enkele seconden sneller dan de achterblijvers :o Het feit dat ik dus noodgedwongen een 3-stopper moet doen ivm bandenslijtage is niet eens zo'n groot probleem, maar het zou toch zonde zijn om er keihard vandoor te gaan, iedereen op een ronde te zetten en dan *pruttel pruttel* langs de kant van de baan staan met een lege benzinetank :D M'n concurrenten zouden me uitlachen :+

Is het trouwens mogelijk om tijdens de race bepaalde tactieken nog te veranderen? Ik bedoel: stel dat mijn coureur in ronde 19 aangereden wordt en z'n achtervleugel ligt eraf ofzo, dan is het niet zo slim om die te vervangen en in ronde 21 vervolgens te gaan tanken en bandenwisselen ;) Het zal wel niet kunnen, maar ik vraag het toch even.
Hoop toch stiekum op glimlach van mezelf, maar is vrees ik ijdele hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:43:
Is nog niet mogelijk. De maker van het spel is bezig met wat nieuwe race orders, waaronder waarschijnlijk een optie dat een niet-reguliere pitstop (voorvleugel bijv.) niet je reguliere pitstop vervangt (tenzij je binnen X ronden van je reguliere pitstop botst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ah, OK. Dat zou wel handig zijn inderdaad.

Ik heb nu de inhaal- en blocking punten op jouw aanraden heel laag gezet, maar loop ik dan niet het risico dat ik achterblijvers niet voorbij kom als ik ze op een ronde wil zetten? En negeer svp m'n ingame PM, was een domme vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:57:
Ah, OK. Dat zou wel handig zijn inderdaad.

Ik heb nu de inhaal- en blocking punten op jouw aanraden heel laag gezet, maar loop ik dan niet het risico dat ik achterblijvers niet voorbij kom als ik ze op een ronde wil zetten? En negeer svp m'n ingame PM, was een domme vraag :)
Haha, tsja ik ben ook de beste niet zoals je ziet ;)

Maareuh, heel laag heeft nog nieteens zoveel nut. Gezien je op pole staat zou ik kiezen voor de meest veilige variant: 0/0. 0 overtaking, 0 blocking that is. Daarmee voorkom je botsingen met andere wagens, blauwe vlaggen gelden ook in F1T dus daar heb je niet (veel) last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Hmm... een bod van 0 om team te joinen, terwijl ik 2 seconde los sta van positie 2 op de grid...
Bonus einde seizoen is lekker, mits kampioen... maar een bod van 0, terwijl ik 5mil investeer....

Ik denk er nog even over na >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ligt er natuurlijk aan of je wat hebt aan die kerel, je kunt het beste een team vormen met de speler die in z'n eentje de meeste punten heeft en nog geen team heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
3xNix schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:35:
Hmm... een bod van 0 om team te joinen, terwijl ik 2 seconde los sta van positie 2 op de grid...
Bonus einde seizoen is lekker, mits kampioen... maar een bod van 0, terwijl ik 5mil investeer....

Ik denk er nog even over na >:)
Ik bied iig nooit meer dan 1.5M omdat het erg moeilijk is dat geld terug te verdienen (zeker met veel teams). Bovendien kan iemand die een team aanmaakt voor 5M, zijn licentie het seizoen erop verlengen voor 1M, 6M over 2 seizoenen, dan vind ik 1.5M een ruim bod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:33:
[...]

LOL. Tsja zijn eigen schuld hé :P Als hij nou gewoon dit topic had gelezen.... :>
Ehh, is geen GoTter en met nog 2/3 races te gaan ga ik em natuurlijk niet volledig helpen hè ;)
Ik geef em nu gewoon wat vissen, maar het trucje hoe ik de vissen vang ga ik em niet leren :P Das voor GoTters only ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:43:
[...]

Ik bied iig nooit meer dan 1.5M omdat het erg moeilijk is dat geld terug te verdienen (zeker met veel teams). Bovendien kan iemand die een team aanmaakt voor 5M, zijn licentie het seizoen erop verlengen voor 1M, 6M over 2 seizoenen, dan vind ik 1.5M een ruim bod :)
Er zijn nog geen teams, dus we zouden de enige zijn voor deze race...
Ik hoef ook geen 2.5mil maar een miljoen investeren om einde seizoen er 4(of meer?) te vangen kan toch wel ?

(Tenminste team results en team standings is leeg in onze league)

[ Voor 5% gewijzigd door 3xNix op 09-05-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mjah, ik zie bij mij in de league geen geschikte kandidaat om een team mee te vormen :( Daar baal ik wel van, want het beste team gaat nu wel heel makkelijk aan de haal met 8 miljoen :/

Ik kijk de laatste race wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:55:
Mjah, ik zie bij mij in de league geen geschikte kandidaat om een team mee te vormen :( Daar baal ik wel van, want het beste team gaat nu wel heel makkelijk aan de haal met 8 miljoen :/

Zorg jij maar dat je wagen niet pruttel pruttel doet vanavond :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:55:

Sorry, mischien volgend seizoen een teampje maken ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
...moeten we wel in dezelfde league terecht komen he? :) Lijkt me wel erg leuk om samen met een actieve GoT'er een team te vormen :)
Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:56:
[...]

Zorg jij maar dat je wagen niet pruttel pruttel doet vanavond :9
Volgens "mijn" berekeningen heb ik meer dan genoeg peut :Y)

[ Voor 47% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:31:
...moeten we wel in dezelfde league terecht komen he? :) Lijkt me wel erg leuk om samen met een actieve GoT'er een team te vormen :)
[...]

Volgens "mijn" berekeningen heb ik meer dan genoeg peut :Y)
Ik ook :X Maar toch had ik vanochtend toch maar 3L per pitstop extra er bij gegooid :+

Komt neer op 4,30L per rondje, waar de warmup 3,66 per rondje was :+

Ach, dan maar wat over houden. Ook omdat ik dan gewoon kan checken hoeveel het verbruik nou écht was.

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Kijk, volgende keer doe ik gewoon een warmup met 1 stint van 12 ronden, dan zit ik wel veiliger dan nu. Ik ga nu uit van een ruime 4 liter per ronde, maar dat is denk ik heel ruim aangezien dit circuit langzamer is en korter is dan het vorige circuit. Dan eindig ik maar met een volle tank benzine of gutst de benzine er bij de laatste tankstop maar uit omdat de tank al vol zit, ik haal liever zo de finish dan net niet omdat ik nog 5 liter lichter wilde zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:39:
Kijk, volgende keer doe ik gewoon een warmup met 1 stint van 12 ronden, dan zit ik wel veiliger dan nu. Ik ga nu uit van een ruime 4 liter per ronde, maar dat is denk ik heel ruim aangezien dit circuit langzamer is en korter is dan het vorige circuit. Dan eindig ik maar met een volle tank benzine of gutst de benzine er bij de laatste tankstop maar uit omdat de tank al vol zit, ik haal liever zo de finish dan net niet omdat ik nog 5 liter lichter wilde zijn :)
Ik denk juist dat je nu veiliger zit dan je ooit zult zitten :9 Als je 40 liter over houd, rij je al gauw 1.2sec per rondje langzamer dan je zou kunnen.

Maargoed, ik moet vanavond ook nog maar eens zien hoe veilig ik weer zit met mn fuel :P Laatste races erg positief, vooral door het gebruik van een compleet revolutionaire methode, al zeg ik het zelf :P (varierend van 2 tot 9 liter in de tank) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Weet nog steeds niet wat ik doe, wordt er gek van :+

Warmup was 34C, 1mm regen, race is 33C/7mm Regen, 34C/0mm Wolkje, 34C/0mm Zon.

In de warmup het ene rondje 3L, de ander 4L, dan is het verbruik dus ergens rond de 3,5. Maarja, omdat het regende weet ik niet echt of het verbruik in de race meer zal zijn. De eerst 18 minuten regent het 7mm, en dat zou weer minder brandstofverbruik inhouden 8)7

Ik wou dat ik de warmup van de vorige race kon terug zien :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Angeloonie schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:46:
Ik wou dat ik de warmup van de vorige race kon terug zien :'(
Dan weet je wat je bij moet gaan houden, als je echt actief F1T wil gaan spelen ;)
Verder kan ik je niet helpen met je fuel. Sowieso dat je zegt ene rondje 4, andere rondje 3 vind ik raar. Heb je dan maar 2 rondjes gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:50:
[...]

Dan weet je wat je bij moet gaan houden, als je echt actief F1T wil gaan spelen ;)
Verder kan ik je niet helpen met je fuel. Sowieso dat je zegt ene rondje 4, andere rondje 3 vind ik raar. Heb je dan maar 2 rondjes gereden?
Nee 12 :P

Maar het was zeg maar zo 3-4-3-3-4-3-4-4-3-3-4-3-4-3
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Je kunt toch gewoon kijken hoeveel je na rondje 12 over had en dan je totale verbruik over die rondjes uitrekenen? Eventueel met die inlap en outlap eraf getrokken. Dat is in jouw geval 4+3+3+4+3+4+4+3+3+4+3+4 = 42/12 = 3.5 liter/lap.

Serieus: ik wou dat ik dat soort gegevens had. Overigens had Joss dit ook al 's ergens uitgelegd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:54:
Je kunt toch gewoon kijken hoeveel je na rondje 12 over had en dan je totale verbruik over die rondjes uitrekenen? Eventueel met die inlap en outlap eraf getrokken. Dat is in jouw geval 4+3+3+4+3+4+4+3+3+4+3+4 = 42/12 = 3.5 liter/lap.

Serieus: ik wou dat ik dat soort gegevens had. Overigens had Joss dit ook al 's ergens uitgelegd :)
Dat zei ik toch al, 3,66 gemiddeld per rondje :+

Maar omdat het weer anders is weet ik niet of dat verbruik opgaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:54:

Nou niet de zielepiet uithangen he :9 Je bent er zelf verantwoordelijk voor :D
sorry

@Angeloonie; dan maar op safe spelen hé :) Kan je na de race altijd nog het verbruik uitrekenen en dan weet je het voor de volgende keer.

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 09-05-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Om heel eerlijk te zijn, gebruik ik op dit moment ook teveel brandstof...
Ik heb het idee dat de helft van het veld zoiezo uitvalt met een droge tank, dus...

En met 2 seconde tussen mij en de rest kwa rondetijd kan het mischien wel... only time will tell :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:56:
[...]

sorry

@Angeloonie; dan maar op safe spelen hé :) Kan je na de race altijd nog het verbruik uitrekenen en dan weet je het voor de volgende keer.
Ga ook op safe, maar het zou jammer zijn m'n 1e plek te verliezen :+

2e in practice, 1e in warmup, 1e in quali en ruim sneller dan de #4-12, maar #2 en #3 zijn even snel bijna :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:56:
[...]

sorry

Ja zeg, aan de ene kant wordt me verteld op safe te gaan en volgens jou houd ik voor een half seizoen aan benzine over :+

Maar goed, de onzekerheid is killing, dat mag onderhand duidelijk zijn :)

Ik heb overigens m'n brandstofhoeveelheid al met 40 liter teruggebracht met berekeningen. 1.2 seconde per rondje is wel erg veel en dat kan net het verschil maken. Ik zit nog steeds aan de hoge kant, maar in ieder geval weet ik straks wat het verbruik _wel_ was en leer ik daar weer van :)

[ Voor 20% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Best jammer dat je op een test baan, niet stints van 12 kan rijden oid... dat zou al heel wat schelen met berekeningen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
3xNix schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:21:
Best jammer dat je op een test baan, niet stints van 12 kan rijden oid... dat zou al heel wat schelen met berekeningen e.d.
Je gaat toch niet iedere keer voor een GrandPrix op een circuit testen voor de DQP enzo he? Dat je dat 1 of 2 keer doet, oké, om het te leren. Als je het vaker doet dan gooi je een hoop geld over de balk. Hou het gewoon bij aerodynamica testing (of engine testing begin volgend seizoen). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:17:
[...]

Ja zeg, aan de ene kant wordt me verteld op safe te gaan en volgens jou houd ik voor een half seizoen aan benzine over :+

Maar goed, de onzekerheid is killing, dat mag onderhand duidelijk zijn :)

Ik heb overigens m'n brandstofhoeveelheid al met 40 liter teruggebracht met berekeningen. 1.2 seconde per rondje is wel erg veel en dat kan net het verschil maken. Ik zit nog steeds aan de hoge kant, maar in ieder geval weet ik straks wat het verbruik _wel_ was en leer ik daar weer van :)
Heb ik het toch makkelijk, speel op safe qua brandstof (ga voor een half jaar overhouden, laat staan de hoeveelheid airmiles die ik kreeg) en nog sta ik 2e :? Nu alleen hopen dat er geen rare dingen gaan gebeuren zoals de vorige race met 2 min. stilte :X

edit: Joss, is die live viewer al geupdate, of moeten we dat handmatig gaan doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 09-05-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:35:
[...]

Heb ik het toch makkelijk, speel op safe qua brandstof (ga voor een half jaar overhouden, laat staan de hoeveelheid airmiles die ik kreeg) en nog sta ik 2e :? Nu alleen hopen dat er geen rare dingen gaan gebeuren zoals de vorige race met 2 min. stilte :X
Dat was je eigen schuld :P Het was je wens om stil te gaan staan langs de baan, om 20.00. Nou zijn er twee opties die zijn gebeurd:
1. De coureur heeft de motor uitgezet... Dom!
2. De coureur heeft de motor niet uitgezet, is uitgestapt en iemand heeft de wagen gejat... Nog dommer! :P

Zo te zien moet het handmatig gebeuren, vlak voor jullie race zal ik hier nog even vermelden hoe dat ook alweer moest (dat heeft meer effect dan het nu al doen, mijn race is nog nieteens begonnen :9)

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 09-05-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:35:
[...]

Je gaat toch niet iedere keer voor een GrandPrix op een circuit testen voor de DQP enzo he? Dat je dat 1 of 2 keer doet, oké, om het te leren. Als je het vaker doet dan gooi je een hoop geld over de balk. Hou het gewoon bij aerodynamica testing (of engine testing begin volgend seizoen). ;)
Ik had Tire testing gedaan. Wat heeft dat voor nut eigenlijk :P

Dacht dat je eerst moest testen voordat je een revision kon doen.. Niet dus :+

Overigens heb ik mijn engine/gearbox/tires een revision gegeven ná mijn qualification :D Dus sneller dan m'n quali ben ik als het goed is sowieso wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:35:
[...]

Ja precies, 1x gedaan voor 20 rondjes om alles even te leren kennen enzo...
Ook flink lopen klooien met me setup om te kijken wat het snelst is e.d.

Gewoon wat generale ervaring op gedaan, is voorlopig de laatste geweest.

Resultaat mag er zijn, 95% DQP in 10 practise laps >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:37:
[...]

Ik had Tire testing gedaan. Wat heeft dat voor nut eigenlijk :P

Dacht dat je eerst moest testen voordat je een revision kon doen.. Niet dus :+

Overigens heb ik mijn engine/gearbox/tires een revision gegeven ná mijn qualification :D Dus sneller dan m'n quali ben ik als het goed is sowieso wel :9
Ja, dat vind ik toch een probleempje aan zo'n spel als dit. Je verwaqcht dat bepaalde dingen logisch zijn, maar logica IRL is iets anders dan logica in een spel. Als de makers van het spel iets niet hebben verwerkt, werkt het dus ook niet logisch. Ik vraag mij bijvoorbeeld af of je in de regen, zoals veel echte F1 teams doen, de motor gerust op 90% revlimiter kunt zetten om zo de motor te sparen, je kunt nml toch niet de volle 900pk ofzo kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:58:
[...]

Ja, dat vind ik toch een probleempje aan zo'n spel als dit. Je verwaqcht dat bepaalde dingen logisch zijn, maar logica IRL is iets anders dan logica in een spel. Als de makers van het spel iets niet hebben verwerkt, werkt het dus ook niet logisch. Ik vraag mij bijvoorbeeld af of je in de regen, zoals veel echte F1 teams doen, de motor gerust op 90% revlimiter kunt zetten om zo de motor te sparen, je kunt nml toch niet de volle 900pk ofzo kwijt :)
Ik denk dat dat laatste er niet in zit, mede omdat ik denk dat het percentage relatief is en niet absoluut.

Maar welke dingen zijn dan niet logisch, want ik kan het niet opmaken uit de post die je quote.
Tiretesting zorgt er overigens voor dat je banden minden slijten. Handig om te weten is wel dat er voor ieder soort testing goede en slechte circuits zijn, denk daar dus even logisch over na ;)

Race onderweg, C3G14 als je mee wilt kijken hoe ik de boot in ga :9 Ben een klap langzamer dan de 3 voor me en een klap sneller dan die achter me (als het goed is).

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 09-05-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
dammit, ik moet nog een uur w88! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, ik kan echt niet zeggen wat ik logisch vind, maar ik bedoel meer dat ik iets wel logisch kan vinden (natuurkundig gezien of uit ervaringen van de F1), maar dat de maker dat effect er wel in moet hebben geprogrammeerd om die logica te laten werken, als je begrijpt wat ik bedoel? Ik zal 's meekijken bij jouw race :)

Edit: Ja, je valt al aardig in een gat 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:08:
Nou, ik kan echt niet zeggen wat ik logisch vind, maar ik bedoel meer dat ik iets wel logisch kan vinden (natuurkundig gezien of uit ervaringen van de F1), maar dat de maker dat effect er wel in moet hebben geprogrammeerd om die logica te laten werken, als je begrijpt wat ik bedoel? Ik zal 's meekijken bij jouw race :)

Edit: Ja, je valt al aardig in een gat 8)7
Ik denk dat ik begrijp waar je heen wilt, ja :9

En dat gat... nouja dat bevestigd in ieder geval mijn gevoel dat ik niet toe ben aan promotie en een maniertje moet verzinnen om niet teveel geld te verliezen en toch de 7 punten voorsprong op Rodriguez (die nu 3e rijdt) te verspelen de komende 3 races (incl. deze) :)
(ben volgensmij ook de enige die een 2 stopper op hards gaat doen, vertrouwde het weer niet zo)

Edit: Nou ga ik toch een raceverslag posten :9 . Mijn concurrent gaat dus voor een drie stopper, bijna zeker op mediums (want zn banden sleten niet bij 32C op Hockenheim Old). Die baan heeft ook een nogal lange pitlane (rede waarom ik voor 2 stops ben gegaan). Dus misschien eindig ik er nog wel voor (ookal is hij toch zo'n 1.5s sneller), maar dat zal wel niet :9

[ Voor 22% gewijzigd door Joss op 09-05-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Kostadin Chaparov runs out of fuel.
Dat valt me toch wat tegen van een C3-manager. Hoewel... Misschien zoek je dan zo erg de grenzen op dat je er soms overheen gaat ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Joss, hoe keek ik m'n race nou in live viewer?

ik snap er nog niet veel van, met al dat javascript hocus pocus.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
3xNix schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:27:
Joss, hoe keek ik m'n race nou in live viewer?

ik snap er nog niet veel van, met al dat javascript hocus pocus.. :+
Joss schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:23:
Live race
Mocht de maker van het spel onverhoopt niet meer online komen voor de van morgen, dan is er toch een oplossing om je race te kijken. Zo kun je overigens ook je race van vrijdag bekijken:
Wanneer de race aan de gang is, ga je naar Live Race. In de adressbalk typ je daarna het volgende:
javascript:pickLeague(XX);

Waarbij je XX vervangt door je leagueid, die is:
c4g33 - 54
c4g34 - 55
c4g35 - 56
c4g36 - 57
c4g37 - 58
c4g38 - 59
Dus je gaat naar de live viewer en tikt dan (in mijn geval voor c4g33) in de adresbalk "javascript:pickLeague(54);"

[ Voor 0% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 19:31 . Reden: 45 --> 54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:30:
[...]

[...]

Dus je gaat naar de live viewer en tikt dan (in mijn geval voor c4g33) in de adresbalk "javascript:pickLeague(45)"
54 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:26:
[...]

Dat valt me toch wat tegen van een C3-manager. Hoewel... Misschien zoek je dan zo erg de grenzen op dat je er soms overheen gaat ofzo.
Iedereen die vorig seizoen is begonnen met F1Time is sowieso in de C3 terecht gekomen en de besten in C2/C1. Er vallen zelfs in C1 en C2 mensen uit, inderdaad omdat ze het randje op (moeten) zoeken.

Live race, voor de nieuwelingen
Wanneer de race aan de gang is, ga je naar Live Race. In de adressbalk typ je daarna het volgende:

c4g33 - 54
c4g34 - 55
c4g35 - 56
c4g36 - 57
c4g37 - 58
c4g38 - 59
c4g39 - 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Uiteraard |:(

Als het zo door gaat kun je nog wel 's 3e worden, Joss :D Als jij tenminste nog ff door kunt op je tank :)

[ Voor 80% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:31:
Uiteraard |:(

Als het zo door gaat kun je nog wel 's 3e worden, Joss :D Als jij tenminste nog ff door kunt op je tank :)
Ik denk inderdaad dat ik er toch voor ga eindigen :?
Ik ga volgensmij 30 of 31 naar binnen, maar hij komt in 32/33/34 alweer naar binnen. Dan is het een sprint naar de finishlijn. Mocht er niks van engines/tires/fuel/hydraulics/crashes voorkomen, dan denk ik dat het verschil op de streep niet zo groot zal zijn...

Edit: Ik wil er overigens niet voor eindigen hoor, dan wordt het verschil 8 punten en moet ik moeite doen om niet te promoveren :D
Edit2: Zo te zien gaat hij me inhalen :) Hij zit 8sec achter me, is als het goed is ruim seconde sneller per rondje en er zijn nog 11 laps te gaan :)
Edit3: Dat gaat ie wel goed maken hoor, let maar op ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Joss op 09-05-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, je zit ervoor. Jullie moeten nu nog evenveel stops waarschijnlijk, dus hij moet 1s per rondje goedmaken ofzo :o Dat lukt nooit :)

Grappig om te zien dat je snelste ronde sneller is dan die van hem 8)7
Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:49:
[...]

Edit: Ik wil er overigens niet voor eindigen hoor, dan wordt het verschil 8 punten en moet ik moeite doen om niet te promoveren :D
3
34 R.Biemans
34 lost control Lap 34 1:34.770 2
Ze hebben je gehoord :D Heel aardig van je om 2 minuten voor 8 te stoppen zodat ik mijn eigen race kan volgen :+

[ Voor 72% gewijzigd door Grrrrrene op 09-05-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:55:
Nou, je zit ervoor. Jullie moeten nu nog evenveel stops waarschijnlijk, dus hij moet 1s per rondje goedmaken ofzo :o Dat lukt nooit :)

Grappig om te zien dat je snelste ronde sneller is dan die van hem 8)7
[...]

[...]

Ze hebben je gehoord :D
Hé gadverdamme, ik wil geen crash :( Ik heb geen voorvleugel reserve liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:? zijn jullie al begonnen ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Live race, voor de nieuwelingen, let op!
Door een fout van de admin kunnen jullie in de live race viewer niet jullie eigen group selecteren. Hier een tijdelijke oplossing. Wanneer de race aan de gang is, ga je naar Live Race. In de adressbalk typ je daarna het volgende:

c4g33 - 54
c4g34 - 55
c4g35 - 56
c4g36 - 57
c4g37 - 58
c4g38 - 59
c4g39 - 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo :D Ben ook weer onderweg en in het 1e rondje meteen 1 seconde voorsprong gepakt op de #2 :+

Rondje 3 al 2 seconden :Y) Dit ga ik wel heel makkelijk winnen zo :+
Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:00:
Door een fout van de admin kunnen jullie in de live race viewer niet jullie eigen group selecteren. Hier een tijdelijke oplossing. Wanneer de race aan de gang is, ga je naar Live Race. In de adressbalk typ je daarna het volgende:

c4g33 - 54
c4g34 - 55
c4g35 - 56
c4g36 - 57
c4g37 - 58
c4g38 - 59
c4g39 - 60
Werkt hier niet hoor, kan G37 niet zien.. Hij doet wel "Refreshing", maar verder niets.

[ Voor 83% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:00:

c4g33 - 54
c4g34 - 55
c4g35 - 56
c4g36 - 57
c4g37 - 58
c4g38 - 59
c4g39 - 60
Hier gebeurd er niets als ik dit intyp in Firefox, hij refresht gewoon de huidige race.
Dit werkt wel:
http://www.bersonline.com/panzer/get_live_xml.php?league_id=59&minute=6

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 20:06 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.