Aha, oké. Dus hun vraagprijs verandert drastisch... Misschien dat de coureur voelt dat hij niet zo gewilt is en daar zijn vraagprijs aan aanpast. Had er een paar weken wel wat over gelezen, maar dat het zó veel verschil maakte wist ik ook niet. Als het goed is kun je je bod echter niet verlagen (althans niet door het te editten, wat je enige keus nog is in deze fase).Grrrrrene schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:10:
Ja, dat viel mij bij een paar rijders ook op ja, dat ze ineens minder vroegen dan voorheenAlleen die waarop ik nog een bod heb staan, had blijven hoog, maar sommigen hebben ineens geen biedingen meer terwijl ik er wel op geboden heb. En hun vraagprijs is veel lager dan wat ik destijds had geboden.
Ik kan trouwens niet lager bieden omdat ik dan een nieuw bod moet maken
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb een hele stapel biedingen toegevoegd, zal wel te laat zijn, maar in het ergste geval rijd ik volgend seizoen de 1e race niet ofzo
Heb gewoon 8 coureurs, designers en C-directors het minimum geboden, er zal er vast wel een happen
[ Voor 26% gewijzigd door Grrrrrene op 07-05-2007 10:19 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Je zal wel gewoon rijden, maar je krijgt at random een coureur/designers/director toegewezen die niet boven de 200 DRP uit zal komen, waarschijnlijk iets van een 130/160 coureur.Grrrrrene schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:18:
Ik heb een hele stapel biedingen toegevoegd, zal wel te laat zijn, maar in het ergste geval rijd ik volgend seizoen de 1e race niet ofzoHeb gewoon 8 coureurs, designers en C-directors het minimum geboden, er zal er vast wel een happen
Edit: Voor een heel seizoen overigens
De vraag is nu of er nog 1 of 2 markt-updates komen, maar ik denk eerlijk gezegd maar 1. Dus als je nu niet in negotiating-fase zit, dan krijg je waarschijnlijk random driver/design/director aangewezen.
[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 07-05-2007 10:30 ]
Ik heb bij alle soorten een negotiating fase, maar hoelang duurt dat en betekent dat dat hij m'n contract zal gaan accepteren? Ik zie nml nergens een tegenbod ofzo 
Wat gebeurt er trouwens met mensen die nu nog beginnen? Die kunnen onmogelijk nog een driver/C-director contracteren voor het volgende seizoen
Wat gebeurt er trouwens met mensen die nu nog beginnen? Die kunnen onmogelijk nog een driver/C-director contracteren voor het volgende seizoen
[ Voor 30% gewijzigd door Grrrrrene op 07-05-2007 11:04 ]
Helaas voor mij de verkeerde groep
Is er echt niemand uit C4G33 die een team wil vormen met mij? Ik wil liever met een GoT'er samenwerken dan met een buitenlander die ik niet ken
[ Voor 66% gewijzigd door Grrrrrene op 07-05-2007 11:05 ]
Dat duurt nu dus nog een week, Als jij het beste/hoogste bod hebt, zal de coureur volgende week het contract tekenen. Als ik het goed begrepen hebGrrrrrene schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:03:
Ik heb bij alle soorten een negotiating fase, maar hoelang duurt dat en betekent dat dat hij m'n contract zal gaan accepteren? Ik zie nml nergens een tegenbod ofzo
Met een DQP van 74% toch m'n tijd nog maar wat scherper gezet. Heb m'n wagen nog maar wat beter afgesteld, 2x optimale voorvleugelsettings (derde marge van 20), vrijwel optimale settings voor suspension en gears en achtervleugel staat ook vrij goed, denk dat ik zo de race maar in moet.
Vanavond thuis maar 'ns de warmup en qualification rijden.

Ik ben bij een aantal de enige die ze een aanbod heeft gedaan, aangezien het volgens Joss toch al te laat is om nu nog biedingen te doen, kan ik er zelfs vanuit gaan dat ik sommigen gewoon gegarandeerd heb? Want dan kan ik nu al het financiele plaatje op gaan stellen voor volgend seizoen, aangezien je zelf kunt bepalen wie je het liefst wil hebbenRequiem19 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:06:
[...]
Dat duurt nu dus nog een week, Als jij het beste/hoogste bod hebt, zal de coureur volgende week het contract tekenen. Als ik het goed begrepen heb.
Edit: Woei, als dat waar is heb ik een hele goede C-director en designer te pakken. Als driver moet ik het met wat minder stellen, maar ik heb hem een mooi aanbod gedaan, al deed iemand anders hem ook een aanbod
[ Voor 24% gewijzigd door Grrrrrene op 07-05-2007 11:17 ]
Woei!
qualificatie met DQP van 95%, nu nog zorgen dat ik m'n strategie niet verknal en genoeg brandstof mee neem...
32º, soft 3 stops toch
qualificatie met DQP van 95%, nu nog zorgen dat ik m'n strategie niet verknal en genoeg brandstof mee neem...
32º, soft 3 stops toch
[ Voor 11% gewijzigd door 3xNix op 07-05-2007 11:25 ]
Sowieso, als jij de enige bent die in negotiating zit met een coureur (dit kan je in de marketlogs terugvinden eventueel), is de coureur van jou wanneer je aan zijn eisen voldoet.Grrrrrene schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:13:
[...]
Ik ben bij een aantal de enige die ze een aanbod heeft gedaan, aangezien het volgens Joss toch al te laat is om nu nog biedingen te doen, kan ik er zelfs vanuit gaan dat ik sommigen gewoon gegarandeerd heb? Want dan kan ik nu al het financiele plaatje op gaan stellen voor volgend seizoen, aangezien je zelf kunt bepalen wie je het liefst wil hebben
Ik vind het trouwens wel raar dat jullie/jouw markt zo goed is... Dit is de top 4 bij mij, waardoor ik voor de coureur die ik hierboven heb gepost gekozen heb:
code:
1
2
3
4
5
| Driver # Age DRP DQP D.Love 0 36 235 185 T.Fonder 0 32 233 180 D.Rolt 0 35 226 171 I.Cheesbourg 0 29 225 154 |
en ik zit dus een klasse hoger
Ik ben ook aan het rondkijken voor een designer voor volgend jaar... maar die prijzen
Nu heb ik designer met Innovation van 53, kost 500k per race.
Een beetje designer met +/- zelfde innovation kost zeker 1.2miljoen per race
Ik heb nog geen idee wat m'n financien gaan doen, dus.. zou ik zo'n persoon kunnen bekostigen?
Of moet ik er 1 aanschaffen met 30-40 innovation ?
Aangezien ik er een heel seizoen aan vast zit wil ik geen super miskoop doen
Een beetje designer met +/- zelfde innovation kost zeker 1.2miljoen per race

Ik heb nog geen idee wat m'n financien gaan doen, dus.. zou ik zo'n persoon kunnen bekostigen?
In principe moet je rond kunnen komen met 3/4M aan personeelskosten (coureur, designer, director). Dus 1.25M per persoon.3xNix schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:43:
Ik ben ook aan het rondkijken voor een designer voor volgend jaar... maar die prijzen![]()
Een beetje designer met +/- zelfde innovation kost zeker 1.2miljoen per race![]()
53 vind ik veel te weinig, ik zou toch minstens voor 60/65 gaan, liever over de 70... Hij bepaald wel de ontwikkeling van je wagen natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 07-05-2007 12:00 ]
Dat zijn andere coureurs dan die ik in m'n lijstje heb staanGrrrrrene schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:03:
Het zou zomaar eens bovenop dat eerste bod kunnen moeten jaHet valt me nml op dat als je je designteam aan een onderdeel laat werken, vervolgens neem je 3 nieuwe engineers aan en je wil die toevoegen, dat dat niet gaat. Als ik dan op dat groene knopje bij een onderdeel klik kan ik maar 3 uren verdelen en zeurt hij dat hij minstens 1 uur per aspect moet werken
Je voegt dan dus uren toe aan wat je al verdeeld hebt...
@Joss:
code:
1 2 3 4 Coureur Bids Age DRP DQP S.de Silva Ramos 0 21 274 207 P.Lederle 1 22 257 205 V.Follmer 0 21 243 189
Dat is wat er bij ons te krijgen isKosten allemaal een klein half miljoen per race
Maar goed, ik weet dus niet of ik voor zo'n kerel moet settlen, aangezien het aan het eind van het seizoen loopt en ik echt wel een goede coureur wil, bied ik ze allemaal een goed contract aan, maarja, dat moet ik wel kunnen betalen
Wel C4 toch? Vaag dan...
Elke groep heeft zijn eigen markt.Luuk_Luchtloper schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:06:
[...]
Dat zijn andere coureurs dan die ik in m'n lijstje heb staan![]()
Wel C4 toch? Vaag dan...
Practice: 1:23:820 (+1.793)
Warmup: 1:23:273 (+0.761)
Qualification: 1:23:387 (+1.004)
Met de nummer zes in de Q op 0.002 achter me, not bad na 11 coureurs.
Warmup: 1:23:273 (+0.761)
Qualification: 1:23:387 (+1.004)
Met de nummer zes in de Q op 0.002 achter me, not bad na 11 coureurs.
Tsja, dat is voor jou een nadeel, maar voor ons ook. De top10 vraagt allemaal > 1.2 miljoen ofzo, da's niet leuk meer voor een starter als ikJoss schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:36:
[...]
Sowieso, als jij de enige bent die in negotiating zit met een coureur (dit kan je in de marketlogs terugvinden eventueel), is de coureur van jou wanneer je aan zijn eisen voldoet.
Ik vind het trouwens wel raar dat jullie/jouw markt zo goed is... Dit is de top 4 bij mij, waardoor ik voor de coureur die ik hierboven heb gepost gekozen heb:
code:
1 2 3 4 5 Driver # Age DRP DQP D.Love 0 36 235 185 T.Fonder 0 32 233 180 D.Rolt 0 35 226 171 I.Cheesbourg 0 29 225 154
en ik zit dus een klasse hoger
[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 07-05-2007 13:27 ]
Practice: 1:17.145 gap: +2.556 / +0.599 / 10 laps
Warmup: 1:16.587 gap: +1.848 / +0.235 / 12 laps
Qualify : 1:13.083 gap: -1.830 / -1.830 / 4 laps (pole)
Had eigenlijk na 2 laps Qualify moeten wachten, dan hoef ik niet te wachten of iemand nog m'n tijd verbeterd zonder dat ik er zelf iets aan kan doen
Had eigenlijk na 2 laps Qualify moeten wachten, dan hoef ik niet te wachten of iemand nog m'n tijd verbeterd zonder dat ik er zelf iets aan kan doen
Gewoon je eigen race rijden joh, lekker race orders instellen en morgenavond zie je wel wie er voor/achter je staan. Ik heb er bij mij in de comp een paar tussenlopen die het leuk vinden om telkens P/W/Q in het laatste 1.5u te doen. Nou sorry, maar daar ga ik niet op wachten3xNix schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:43:
Practice: 1:17.145 gap: +2.556 / +0.599 / 10 laps
Ik snap sowieso niet waarom je zou wachten? Je kunt toch niks afkijken bij anderen, dus als zij 5s voor je staan kun je daar weinig aan doen. Als je je DQP een beetje hoog hebt en je afstelling trekt strakke tijden zit je gewoon goed. Ik was bij ons in de groep ook een van de eersten die heeft gekwalificeerd en er is nog niemand overheen gekomen
Verwijderd
Allereerst: Joss thnx voor alle support die je hier geeft. Echt toppie.
Persoonlijk snap ik het beetje bij beetje. Heb nu me DQP wel helemaal verpest (65%) Nu ik alles beetje herlezen heb kom ik er volgende race wel beter uit gok ik. Wagen afstellingen is toch makkelijker.
Toch nog paar vraagjes:
-Race is geheel regen (+13mm) dat betekent dus regenbandjes. Hoe ver gaan deze mee?. Mijn teamgenoot gaat 1 stopper proberen. Ik ga denk ik gewoon voor een 3 stopper. Denk dat ik na de race zelf wel de conclusie kan trekken
-De race afstellingen op huidige baan (A1 ring oostenrijk) kan je die volgend seizoen ook precies zo gebruiken?
-Race je volgend seizoen precies zelfde circuits? waarschijnlijk niet. Maar zit daar enige logica in of is het randomize?
-Worden stijgingen/dalingen van je coureur ergens weer gegeven? Of moet je dit op papier/excel zelf bij houden?
-Is er ergens een subsite over dit spel. Voor community etc.?
-In regen rijden. vergt dat in het spel andere vleugelinstellingen? en overige instellingen?
-Is er zoiets als een winterstop?
Voor nu genoeg vragen
Erg mooi spel allemaal.
Alleen erg jammer dat je met onderhandelingen zoals mij nu in de verdringing komt omdat je zo laat in spel zit met contracten van nieuwe coureur/designer etc. Volgend seizoen dan ook maar een opbouw seizoen ofzo
Persoonlijk snap ik het beetje bij beetje. Heb nu me DQP wel helemaal verpest (65%) Nu ik alles beetje herlezen heb kom ik er volgende race wel beter uit gok ik. Wagen afstellingen is toch makkelijker.
Toch nog paar vraagjes:
-Race is geheel regen (+13mm) dat betekent dus regenbandjes. Hoe ver gaan deze mee?. Mijn teamgenoot gaat 1 stopper proberen. Ik ga denk ik gewoon voor een 3 stopper. Denk dat ik na de race zelf wel de conclusie kan trekken
-De race afstellingen op huidige baan (A1 ring oostenrijk) kan je die volgend seizoen ook precies zo gebruiken?
-Race je volgend seizoen precies zelfde circuits? waarschijnlijk niet. Maar zit daar enige logica in of is het randomize?
-Worden stijgingen/dalingen van je coureur ergens weer gegeven? Of moet je dit op papier/excel zelf bij houden?
-Is er ergens een subsite over dit spel. Voor community etc.?
-In regen rijden. vergt dat in het spel andere vleugelinstellingen? en overige instellingen?
-Is er zoiets als een winterstop?
Voor nu genoeg vragen
Alleen erg jammer dat je met onderhandelingen zoals mij nu in de verdringing komt omdat je zo laat in spel zit met contracten van nieuwe coureur/designer etc. Volgend seizoen dan ook maar een opbouw seizoen ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 14:33 ]
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:29:
Allereerst: Joss thnx voor alle support die je hier geeft. Echt toppie.
No thnx, doe het met plezier
Toch nog paar vraagjes:
Race is geheel regen (+13mm) dat betekent dus regenbandjes. Hoe ver gaan deze mee?. Mijn teamgenoot gaat 1 stopper proberen. Ik ga denk ik gewoon voor een 3 stopper. Denk dat ik na de race zelf wel de conclusie kan trekken
Is al voorbij gekomen: Ze gaan waarschijnlijk iets meer dan een halve race mee.
De race afstellingen op huidige baan (A1 ring oostenrijk) kan je die volgend seizoen ook precies zo gebruiken?
Nee, niet precies. Wel ongeveer. Als het goed is ontwikkel je je wagen, koop je een nieuwe motor, nieuwe banden. Alles heeft invloed op je setup.
Race je volgend seizoen precies zelfde circuits? waarschijnlijk niet. Maar zit daar enige logica in of is het randomize?
Random, geen logica.
Worden stijgingen/dalingen van je coureur ergens weer gegeven? Of moet je dit op papier/excel zelf bij houden?
Worden niet weergegeven. Als je het wil bijhouden, moet je het dus inderdaad zelf doen.
Is er ergens een subsite over dit spel. Voor community etc.?
Niet zover ik weet, vind dit inmiddels wel een aardige community![]()
In regen rijden. vergt dat in het spel andere vleugelinstellingen? en overige instellingen?
Vleugels moeten inderdaad aangepast worden en gezien jij de vraag stelt zul je vast weten wat ermee moet gebeuren. Hoe veel het aangepast worden is afhankelijk van de hoeveelheid regen en kan je alleen achter komen door 'trial and error'. Overige instellingen verandert m.i. niets aan.
Voor nu genoeg vragenErg mooi spel allemaal.
Joss schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:37:
Nee, niet precies. Wel ongeveer. Als het goed is ontwikkel je je wagen, koop je een nieuwe motor, nieuwe banden. Alles heeft invloed op je setup.

Maar het is dus geen volledige "reset" zeg maar?
[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 07-05-2007 14:39 ]
ik heb me ook ingeschreven
naam verwijderd - League: Class 4 - Group 38
..ik hoop dat ik eruit kom en dat het niet teveel tijd eist.. HT bevalt me super maar batracer was me teveel moeite.
..ik hoop dat ik eruit kom en dat het niet teveel tijd eist.. HT bevalt me super maar batracer was me teveel moeite.
[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2013 10:42 ]
Het is geen volledige reset nee. Als het goed is gebeurd het volgende:Angeloonie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:39:
[...]
De auto van dit seizoen gaat mee naar het volgende seizoen? Dus al je design enzo?
En die revisions, die ook of begint dat wel opnieuw volgend seizoen?
Maar het is dus geen volledige "reset" zeg maar?
- Engine/Gearbox/Tires volledig reset
- Auto gaat mee naar volgend seizoen, maar er komen nieuwe aero-regels, dus al je onderdelen zullen in efficiency "iets" omlaag gaan
- Designer/Driver/Director moet je nieuwe zoeken
- Rest van het personeel behoud ervaring
- Mensen met meer dan 25M krijgen een eenmalige belasting te betalen over het bedrag dat zij boven de 25M bezitten
Dit is wel meer werk dan BATracer, moet ik je zeggen. Alleen je kan het beter spreiden. BATracer is iedere dag, dit hoef je in principe maar 2 dagen per week te doen.Loona35 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:42:
ik heb me ook ingeschreven
[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2013 10:42 ]
Verwijderd
Erg snel
Voor die veranderingen van de rijder moet je dat dus bijhouden. Er is waarschijnlijk nog niet zoiets als voo Hatttrick allerlei proggies voor?
Dan ga ik voor elk circuit maar eens notities maken voor de setup. kan nuttig zijn later. Of is het misschien een idee om als tweakers zijnde als een team te opereren en alle info te gaan bundelen? Just a idea...
Ik vind niet dat we hier setups en dqp enzo moeten gaan uitdelen, dat haalt een groot deel van de lol eraf als je het mij vraagt. Ik heb voor mijzelf natuurlijk een flinke excel sheet vol met setups, dqp, tijden, fuel consumption, design verbeteringen, financiën... Je kan het zo gek maken als je zelf wiltVerwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:45:
[...]
Erg snelgracias!
Voor die veranderingen van de rijder moet je dat dus bijhouden. Er is waarschijnlijk nog niet zoiets als voo Hatttrick allerlei proggies voor?
Dan ga ik voor elk circuit maar eens notities maken voor de setup. kan nuttig zijn later. Of is het misschien een idee om als tweakers zijnde als een team te opereren en alle info te gaan bundelen? Just a idea...
Verwijderd
niet op die details na natuurlijk. eerder misschien overzicht van () circuit heb je weinig vleugel nodig. Veel topsnelheid etc. Dat is nog vrij globaal.
Maareh... wat is je prijs voor die sheets
ghehe. Je hebt ook wel gelijk je moet het zelf mooi uitvogelen en beter zijn dan een ander.
Maareh... wat is je prijs voor die sheets
Het leuke is dus dat je voor setups helemaal geen sheets nodig hebt na een tijdjeVerwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:53:
niet op die details na natuurlijk. eerder misschien overzicht van () circuit heb je weinig vleugel nodig. Veel topsnelheid etc. Dat is nog vrij globaal.
Maareh... wat is je prijs voor die sheetsghehe. Je hebt ook wel gelijk je moet het zelf mooi uitvogelen en beter zijn dan een ander.
Kijk, iedere track heeft zijn eigen karakteristieken. Van een aantal weet je die wel (monza, monaco...), maar ze zijn ook voor ieder circuit op F1T te vinden. Als je je practice doet, staat links een tabelletje met de karakteristieken. Hieruit kan je bijna rechtstreeks je vleugelstanden en suspension bepalen. Hou de data een tijdje bij en je begint het patroon wel te herkennen
Verwijderd
Ben inderdaad ook gelijk begonnen met een flinke EXCEL sheet met daarop alle tijden, car setups en DQP. Zowiezo leuk om te zien met fuel usage enzo.
aha ,.. maar Joss.. je maakt vergelijking met HT...
wat ik zo leuk vind aan HT is dat je een team opbouwt.. dus ook echt opbouwt met een vast elftal, je maakt je eigen geschiedenis door de jaren.. dat maakt het zo leuk voor mij. Bij batracer heb je dat absoluut niet..
heb je dat bij deze game wel?
wat ik zo leuk vind aan HT is dat je een team opbouwt.. dus ook echt opbouwt met een vast elftal, je maakt je eigen geschiedenis door de jaren.. dat maakt het zo leuk voor mij. Bij batracer heb je dat absoluut niet..
Om die paralel te trekken, ja zekerLoona35 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:16:
aha ,.. maar Joss.. je maakt vergelijking met HT...
Okay.. maar is er ook iets vergelijkbaars met "clubgeschiedenis" .. "prijzen" .. en oude stats bijv.?Joss schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:18:
[...]
Om die paralel te trekken, ja zekerJe bent constant bezig met het verbeteren van je wagen, op elk onderdeel. Je probeert je coureur in vorm en in skill hoog te houden/te verbeteren. Je personeel krijgt iedere keer meer ervaring in wat ze doen, waar je dus ook aan bouwt. Genoeg te bouwen
en je coureur staat voor 3 races .. heb je dus om de 3-5 races een andere ofzo?
Je hebt een prijzenkast, gastenboek en alle oude racereports als je supporter blijft, ja (na 23 mei, zoals het er nu uit ziet, kan je daarvoor betalen, nu heeft iedereen het nog gratis).Loona35 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:40:
[...]
Okay.. maar is er ook iets vergelijkbaars met "clubgeschiedenis" .. "prijzen" .. en oude stats bijv.?
en je coureur staat voor 3 races .. heb je dus om de 3-5 races een andere ofzo?
Tevens kun je bij iedere manager, als je op "Detailed Stats" drukt, zijn seizoensresultaten zien en de gemiddelde DRP, overwinningen, podia, etc.
Je coureur heb je voor een heel seizoen (tot maximaal 3 seizoenen, waarna je zijn contract kunt verlengen), maar nu staat er dus 3 races left omdat er dit seizoen nog 3 races te rijden zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 07-05-2007 15:50 ]
Om hier nog even op terug te komen: valt best mee. Was op m'n eerste dag meteen blut, en sta nu na allemaal aanschaffen, repairs, pitcrew e.d. weer 500K in de plus na 2 racesJoss schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:08:
[...]
Je gaat dan de min in en je zult niet alles meer kunnen doen (max 10 practicelaps, geen tests...) totdat je in de plus staat (wat lang kan duren, omdat je niets kunt verkopen ofzo om snel winst te maken. Je zult dan dus denk ik ruim een seizoen bezig zijn om weer winst te draaien.
Ja, ach, ik heb de eerste dag ook ruim 6 miljoen aan testen uitgegeven
Dat doe ik niet nog een keer natuurlijk. Ik ga komend seizoen wel 's kijken of ik een beetje mee kan komen met de rest, volgens mij moet dat wel goed komen en kan ik lekker competatief meedoen. En dan zie ik wel wat de financien gaan doen, ik kan altijd wat engineers laten gaan, als ik de designer krijg die ik op het oog heb
Vergeet niet dat je volgend seizoen moet betalen voor motoren/gearboxes/banden heGrrrrrene schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:02:
Ja, ach, ik heb de eerste dag ook ruim 6 miljoen aan testen uitgegevenDat doe ik niet nog een keer natuurlijk. Ik ga komend seizoen wel 's kijken of ik een beetje mee kan komen met de rest, volgens mij moet dat wel goed komen en kan ik lekker competatief meedoen. En dan zie ik wel wat de financien gaan doen, ik kan altijd wat engineers laten gaan, als ik de designer krijg die ik op het oog heb
Edit: Bij nader inzien, doen jullie dat volgensmij natuurlijk wel
[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 07-05-2007 17:52 ]
Ik vind het wel jammer dat je je coureur zo weinig kan trainen. Je kan hem een onderdeel geven waarop hij moet trainen en dan maar hopen dat ie daar wat beter in wordt...
Het zou leuker zijn als je een goede trainingsstrategie zou moeten bedenken die ook echt een verschil kan maken.
Het zou leuker zijn als je een goede trainingsstrategie zou moeten bedenken die ook echt een verschil kan maken.
Mooi, dus ik sta nog voor je op de gridExitium schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:08:
Met een DQP van 74% toch m'n tijd nog maar wat scherper gezet. Heb m'n wagen nog maar wat beter afgesteld, 2x optimale voorvleugelsettings (derde marge van 20), vrijwel optimale settings voor suspension en gears en achtervleugel staat ook vrij goed, denk dat ik zo de race maar in moet.Vanavond thuis maar 'ns de warmup en qualification rijden.
edit: maar nette tijd hoor, zie dat de rest niet in de buurt van de 1.22 ers komt. Nu maar hopen dat mn motor deze race heel blijft
[ Voor 12% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 07-05-2007 18:09 ]
Het draait nou eenmaal niet zoveel om de coureur, maar je hoeft niet te hopen op verbetering hoor. Je coureur zal gegarandeert stijgen in de skill waarop je hem traint, tijdens een testsessie. Bovendien zal hij na iedere race op verschillende vlakken kunnen stijgen, maar ook dalen (wat dan weer meer geldt voor de oudere coureurs).Requiem19 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:58:
Ik vind het wel jammer dat je je coureur zo weinig kan trainen. Je kan hem een onderdeel geven waarop hij moet trainen en dan maar hopen dat ie daar wat beter in wordt...
Live race
Mocht de maker van het spel onverhoopt niet meer online komen voor de van morgen, dan is er toch een oplossing om je race te kijken. Zo kun je overigens ook je race van vrijdag bekijken:
Wanneer de race aan de gang is, ga je naar Live Race. In de adressbalk typ je daarna het volgende:
javascript:pickLeague(XX);
Waarbij je XX vervangt door je leagueid, die is:
c4g33 - 54
c4g34 - 55
c4g35 - 56
c4g36 - 57
c4g37 - 58
c4g38 - 59
Mocht de maker van het spel onverhoopt niet meer online komen voor de van morgen, dan is er toch een oplossing om je race te kijken. Zo kun je overigens ook je race van vrijdag bekijken:
Wanneer de race aan de gang is, ga je naar Live Race. In de adressbalk typ je daarna het volgende:
c4g33 - 54
c4g34 - 55
c4g35 - 56
c4g36 - 57
c4g37 - 58
c4g38 - 59
Met een betere DQP had ik voor je gestaan.Luuk_Luchtloper schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:06:
[...]
Mooi, dus ik sta nog voor je op de grid
edit: maar nette tijd hoor, zie dat de rest niet in de buurt van de 1.22 ers komt. Nu maar hopen dat mn motor deze race heel blijft
Sorry, ik was niet bij de race van m'n team, zat in Dublin vant weekend!Angeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:08:
[...]
Da's waarschijnlijk je outlap
M'n gevoel zegt dat V.Blanken zo weer naar binnen moet, hij rijd nu al weer in de 1.16
Tgaat lekker, ksta 1e in de stand. Ik speel aardig op zeker in de races, maar het is het waard!
Er zijn idd flink wat GOTTERS in onze groep die er niet meer naar omkijken. Toch jammer!
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Je bent een heldJoss schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:23:
Live race
c4g33 - 54
c4g34 - 55
c4g35 - 56
c4g36 - 57
c4g37 - 58
c4g38 - 59
Edit: De site is down? Oh, doettut weer
[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 07-05-2007 20:46 ]
Alleen aan personeel houden we momenteel nog veel geld overJoss schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:32:
[...]
Vergeet niet dat je volgend seizoen moet betalen voor motoren/gearboxes/banden heIk weet niet of jullie dat nu al doen, maar waarschijnlijk niet. Dus ik zou zeggen, nog snel ff rentenieren
Edit: Bij nader inzien, doen jullie dat volgensmij natuurlijk wel
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Mooi zo. Met hoeveel geld begonnen jullie eigenlijk?Marzman schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:53:
[...]
Alleen aan personeel houden we momenteel nog veel geld over
Verwijderd
10 milJoss schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:00:
[...]
Mooi zo. Met hoeveel geld begonnen jullie eigenlijk?
10 miljoen.
Maar als je ziet hoeveel je nu nog zonder moeite kan verdienen per race... Vorige race maar liefst 8,6 miljoen verdient
, met een paar mooie sponsors erbij gaat dat bedrag nog hoger worden volgend jaar. Aan de andere kant gaan de drivers/designer/c-dir drastisch toenemen.
Maar als je ziet hoeveel je nu nog zonder moeite kan verdienen per race... Vorige race maar liefst 8,6 miljoen verdient
Reken jezelf niet te vroeg rijk, iddRequiem19 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:02:
10 miljoen.
Maar als je ziet hoeveel je nu nog zonder moeite kan verdienen per race... Vorige race maar liefst 8,6 miljoen verdient, met een paar mooie sponsors erbij gaat dat bedrag nog hoger worden volgend jaar. Aan de andere kant gaan de drivers/designer/c-dir drastisch toenemen.
Verwijderd
Daarbij, zoals in mijn group zijn niet zoveel mensen die daadwerkelijk spelen, dus de kans op punten en daarmee extra inkomen is ook veel groter dan dat het volgend jaar zal zijn.. tenminste, dat hoop ik maar want spelen met 10man is niet echt leuk
Damn, wilde net een navigatiesysteem en hifi-set inbouwen in m'n F1-bakkie
_ik_ denk dat we best rond moeten kunnen komen komend seizoen. 20 rondjes pre-race testen kost je zo'n 1,55 miljoen. Doe daar nog je driver, designer en c-director bij en je zit op zo'n 5 miljoen per race (aangenomen dat alle 3 > 1 miljoen verdienen, wat zeker niet zo hoeft te zijn). Je personeel krijgt een nieuw contract à 11000 per race ipv 10k nu. Dat kan volgens mij prima uit, aangezien ik met al dat personeel nu al dik winst maak per race. Geen idee natuurlijk wat motor, banden en versnellingsbak gaan kosten
Ik heb in ieder geval wat geld geinvesteerd in m'n fabrieksruimte. Ik kan nu van alles precies een stuk op voorraad houden. Dat moet zich in de toekomst gaan terugverdienen, kopen of zelf produceren scheelt toch zo'n 200.000 voor hetzelfde onderdeel.
Verwijderd
Zo zie ik het ook met het testen. Dat doe je één keer per track, maar daar vergroot je je winkansen wel gigantisch mee. Die 2.75 mio (?) zou je dan al bijna terugwinnen door de race rankings.
Tevens kan je die resultaten altijd gebruiken natuurlijk
Tevens kan je die resultaten altijd gebruiken natuurlijk
Volgend seizoen zit je met nieuwe suppliers en is alles volgens mij anders. Ik wacht dus ff tot begin volgend seizoen, dan profiteer je het hele jaar van die dure test.
Ja, komen er nu ook meer motorfabrikanten en versnellingsbakfabrikanten? Dat vind ik het enige rare: dat je 20 bandenmerken hebt (bij wijze van spreken, maar het) en maar 1 motor- en 1 versnellingsbakfabrikant. In werkelijkheid heb je juist maar 2 bandenfabrikanten en heel veel motorfabrikanten en versnellingsbakfabrikanten. Waarom is er geen Ferrari/Renault/Mercedes/BMW/Honda/Toyota motor?
Volgens mij komen er extra motorfabrikanten als je promoveert naar een hogere klasse. In C4 mag je alleen banden kiezen.
Die zijn er wel, in C3, C2 en C1. Volgend seizoen zal C4 ook wel nieuwe dingen krijgen denk ik.Grrrrrene schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:48:
Ja, komen er nu ook meer motorfabrikanten en versnellingsbakfabrikanten? Dat vind ik het enige rare: dat je 20 bandenmerken hebt (bij wijze van spreken, maar het) en maar 1 motor- en 1 versnellingsbakfabrikant. In werkelijkheid heb je juist maar 2 bandenfabrikanten en heel veel motorfabrikanten en versnellingsbakfabrikanten. Waarom is er geen Ferrari/Renault/Mercedes/BMW/Honda/Toyota motor?
Ik heb keus uit 9 motoren en 2 versnellingsbakken in de C3. Die motoren zijn allemaal customer. Je hebt van Ferrari/BMW/Mercedes/Renault etc echter ook nog een works spec. Die is natuurlijk weer een klap sneller, maar weer alleen aan te schaffen in de C1.
Eind van dit seizoen, begin volgend seizoen, zien we de nieuwe lijst met suppliers weer verschijnen
En wat mag je nog kiezen als je degradeerd??Sempy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:50:
Volgens mij komen er extra motorfabrikanten als je promoveert naar een hogere klasse. In C4 mag je alleen banden kiezen.

He who laughs last.. Thinks slowest
Lager dan C4 gaat niet. Bovendien kan je onmogelijk laatste worden in een klasse waar veel managers niet eens meeracen. Bij ons reden de laatste race slechts 12 wagens mee.
De C4 is nog lang niet vol, dus met degraderen hoef je geen rekening te houdenDaan® schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:59:
[...]
En wat mag je nog kiezen als je degradeerd??![]()
Of is C4 as low as u can go?
Waarom denk je dat trouwens? Er zijn nog 3 races te rijden, een morgen, de ander vrijdag en de ander volgende week vermoed ik. Dan heb je toch nog 3 races de tijd om zo'n contract te fixen?Joss schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:23:
[...]
De vraag is nu of er nog 1 of 2 markt-updates komen, maar ik denk eerlijk gezegd maar 1. Dus als je nu niet in negotiating-fase zit, dan krijg je waarschijnlijk random driver/design/director aangewezen.
Zeg, achter de staf waarop ik m'n bod heb uitgebracht (coureur, C. Director en designer) staat nu negotiating. Moet ik nu nog iets doen, of wat gaat er nu gebeuren?
Nee, dat betekent dat er gereageerd is op je aanbod en dat ze nu aan het onderhandelen zijn. Zodra je bericht krijgt dat de coureur/C.director/designer interesse heeft kun je eventueel een nieuw bod uitbrengen als hij niet akkoord zou gaan. Zie ook:
Wat ik me afvraag is wat er gebeurt als er meerdere zo reageren, want ik ben momenteel met iets van 3 designers en 4 c.directors aan het onderhandelen...Joss schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:20:
[...]
Op diezelfde market pagina, daar staat (of stond als je wat fout hebt gedaan) bovenin de designer die je een aanbod had gedaan. Nu staat (of stond dus) er een potloodje naast, om je aanbod nog te verbeteren.
[ Voor 53% gewijzigd door Grrrrrene op 08-05-2007 00:16 ]
me too, en kan het nu nog wel aanpassen... maar goed zie dus wel wat er gaat gebeuren. Als ik maar iets overhoud.
edit: maar als je dus iemand erbij hebt zitten, waar maar 1 bod bij staat, dan zit je dus wel ok, toch?
verder zit er een lekker bug in het spel. 2 gasten die vorige race nog geen team waren, hebben nu een team gevormd en krijgen nog wel ff lekker de punten van de vorige race als team.
Lekker is dat, dan kan je het best wachten tot het eind van het seizoen om je beslissing te nemen voor een teamgenoot en iemand met veel punten te nemen (mits je het zelf wel ok hebt gedaan dan)
edit: maar als je dus iemand erbij hebt zitten, waar maar 1 bod bij staat, dan zit je dus wel ok, toch?
verder zit er een lekker bug in het spel. 2 gasten die vorige race nog geen team waren, hebben nu een team gevormd en krijgen nog wel ff lekker de punten van de vorige race als team.
Lekker is dat, dan kan je het best wachten tot het eind van het seizoen om je beslissing te nemen voor een teamgenoot en iemand met veel punten te nemen (mits je het zelf wel ok hebt gedaan dan)
[ Voor 9% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 08-05-2007 00:20 ]
Als je in de warmup met 1mm regen/34C 3-4L per rondje rijdt, verbruik je dan even veel als met zon/34C?
Anders heb ik een probleem
mmm .. hoe kun je kijken hoeveelste je gekwalificeerd bent? ik krijg het maar nergens gevonden voor komende race ;S
Verwijderd
Race Weekend - Qualification - Results
Of
Office - Office
:-)
Of
Office - Office
:-)
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 09:01 ]
verder in de TS
..wanneer zal ik hier iets van terug zien? ik heb de kwalificatie achter de rug maar zie niets terug van DRP volgens mij? .. waar kom ik dit tegen bijvoorbeeld?DRP
DRP staat, je raadt het vast al, voor driver race points. Na de kwalificatie zal je namelijk je DQP om moeten zetten in de DRP. Dit is best rechttoe rechtaan, maar er zijn twee manieren. Hiervoor geldt ook: practice makes perfect.
Klik maar eens op Race Orders, dan moet je weer wat nummertjes invullen. Dat is je DRPLoona35 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:25:
verder in de TS
[...]
..wanneer zal ik hier iets van terug zien? ik heb de kwalificatie achter de rug maar zie niets terug van DRP volgens mij? .. waar kom ik dit tegen bijvoorbeeld?
vanaaf mn eerste race, ik heb er al het vertrouwen in
Omdat marktupdates iedere zondag zijn, behalve in het tussenseizoen. Dus niet na elke race.Grrrrrene schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:23:
[...]
Waarom denk je dat trouwens? Er zijn nog 3 races te rijden, een morgen, de ander vrijdag en de ander volgende week vermoed ik. Dan heb je toch nog 3 races de tijd om zo'n contract te fixen?
In datzelfde tabelletje als waar jij de boden kan editten, staan helemaal links pijltjes. Hiermee kan je een volgorde instellen met wie eerst te onderhandelen. Als de eerste mislukt, komt de tweede, etc. Vergeet niet om op submit te drukken!Grrrrrene schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 00:15:
Wat ik me afvraag is wat er gebeurt als er meerdere zo reageren, want ik ben momenteel met iets van 3 designers en 4 c.directors aan het onderhandelen...
Dit is niet mogelijk. Punten krijg je pas nadat je een team gevormt hebt. Ik denk dus dat je dat team misschien over het hoofd heb gezien.Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 00:19:
Meestal verbruik je iets meer, maar in dit geval vrijwel nihil. Je zou eventueel je revs 1% lager kunnen zetten om het te compenseren, maar ik denk niet dat het nodig is. Just don't pin me down on itAngeloonie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:24:
Als je in de warmup met 1mm regen/34C 3-4L per rondje rijdt, verbruik je dan even veel als met zon/34C?
Dan zijn een hoop nieuwe spelers gewoon "fucked"Joss schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:35:
[...]
Omdat marktupdates iedere zondag zijn, behalve in het tussenseizoen. Dus niet na elke race.
Niet, dan krijg je er één toegewezen voor volgend seizoen. Ik vind het ook een beetje jammer. Voor de "winterstop" van F1time kon je coureur contracteren voor 3/4/5 races, is natuurlijk een stuk minder realistisch, maar daarmee voorkom je dit soort problemen.Grrrrrene schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:41:
[...]
Dan zijn een hoop nieuwe spelers gewoon "fucked"Hoe kun je nu nog (bijvoorbeeld) een driver contracteren als je niet eens meer een negotiatingfase in zult gaan?
Als je niks hebt na zondag, krijg je dus waarschijnlijk een:
125/150 coureur
50-60 designer/director
Het zij zo, ik heb er zelf ook last van gehad, maar je komt er wel bovenop. Als het ' jou' niet lukt, reken maar dat 75% van je divisie het niet is gelukt.
,... en hoe bied je je huidige driver + chief designer enzo een contractverlenging?
.. ik vind tamelijk onduidelijke "gameplay" .. heb echt moeite de juiste knopjes te vinden
.. ik vind tamelijk onduidelijke "gameplay" .. heb echt moeite de juiste knopjes te vinden
Niet, je hebt een coureur/designer/director aangewezen gekregen die 'out of your league' is (dit is gedaan om newbees een vloeiende start te leveren, zodat ze niet meteen al met foute coureurs enzo beginnen). Voor volgend seizoen MOET je op zoek naar een nieuwe, wat nu denk ik niet meer mogelijk is (je kunt het proberen). Waarschijnlijk krijg je voor volgend seizoen dus weer personeel toegewezen.Loona35 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:00:
,... en hoe bied je je huidige driver + chief designer enzo een contractverlenging?
aha vandaar dat het niet ging.. beetje onhandig van de site om dat niet gewoon te vermelden op de driver page enzo.Joss schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:04:
[...]
Niet, je hebt een coureur/designer/director aangewezen gekregen die 'out of your league' is (dit is gedaan om newbees een vloeiende start te leveren, zodat ze niet meteen al met foute coureurs enzo beginnen). Voor volgend seizoen MOET je op zoek naar een nieuwe, wat nu denk ik niet meer mogelijk is (je kunt het proberen). Waarschijnlijk krijg je voor volgend seizoen dus weer personeel toegewezen.
ik heb contract poging gedaan maar dat zal dan wel mislopen als ik het zo lees hierboven.. volgend seizoen maar meteen proberen dan.
Probleem is eigenlijk een beetje dat dit spel dus heel lang gedraait heeft, voordat het stil werd gelegd voor de huidige V2. In tussentijd is er echter niet super veel gewerkt aan de rules/guide/en informatie "wolkjes". Nieuwe contractbesprekingen beginnen overigens pas wanneer je coureur zijn contract nog maximaal 10 races bevat, dus na race 7. (dat staat dan weer wel vermeldLoona35 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:13:
[...]
aha vandaar dat het niet ging.. beetje onhandig van de site om dat niet gewoon te vermelden op de driver page enzo.
ik heb contract poging gedaan maar dat zal dan wel mislopen als ik het zo lees hierboven.. volgend seizoen maar meteen proberen dan.
Contractverlengen kan overigens wel, alleen dan met een coureur die jij zelf gecontracteerd hebt en niet eentje die jou is aangewezen.
[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 08-05-2007 10:21 ]
Ik weet het echt zeker, na de afgelopen race stonden ze niet tussen de 3 bestaande teams, en gisteren stonden opeens als 4e team in de lijst, mét punten.Joss schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:35:
[...]
Dit is niet mogelijk. Punten krijg je pas nadat je een team gevormt hebt. Ik denk dus dat je dat team misschien over het hoofd heb gezien.
Enne, nu mijn coureur ed in negotiating fase zijn. Hoe lang duurt dat en wanneer krijg ik daarover meer info? Na de komende race?
Duurt precies een week. Op zondag zijn de coureurs 'een dagje vrij' en kunnen ze nadenken over je aanbod en erop ingaan. Elke zondagavond/maandagochtend zo ongeveer worden er beslissingen genomen in de onderhandelingen. Staat ook allemaal in de regels van F1timeLuuk_Luchtloper schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:43:
[...]
Ik weet het echt zeker, na de afgelopen race stonden ze niet tussen de 3 bestaande teams, en gisteren stonden opeens als 4e team in de lijst, mét punten.
Enne, nu mijn coureur ed in negotiating fase zijn. Hoe lang duurt dat en wanneer krijg ik daarover meer info? Na de komende race?
Thnx, zal de volgende keer beter lezen!
Dan nu dus maar afwachten...
en vanavond natuurlijk weer racen
Dan nu dus maar afwachten...
en vanavond natuurlijk weer racen
Vanavond in ronde zes. 
PB Elskamp engine explodes. There is really not much more to say about this dissapointing failure.
Vorige keer was jij dat toch hé, die om 20.00 stil wilde gaan staan en het ook deed?

[ Voor 34% gewijzigd door Joss op 08-05-2007 13:43 ]
Omdat ik dat kopieerde uit het raceverslag van afgelopen vrijdag, ronde 5.Joss schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:39:
[...]
Jij kan goed voorspellen. Waarom de 6e ronde?
Vorige keer was jij dat toch hé, die om 20.00 stil wilde gaan staan en het ook deed?
Site stuk? 
Probeer een vriend op gang te helpen met zijn eerste race, maar dan moet de site het wel weer doen binnen 5 uur
Oh hij's weer terug
Probeer een vriend op gang te helpen met zijn eerste race, maar dan moet de site het wel weer doen binnen 5 uur
Oh hij's weer terug
[ Voor 91% gewijzigd door Angeloonie op 08-05-2007 14:11 ]
Ehm ja dat was ik dusJoss schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:39:
[...]
Jij kan goed voorspellen. Waarom de 6e ronde?

And my wish was granted
Dus ronde 6 zou alweer een vooruitgang zijn
maar mag toch hopen dat het beter gaat, sta nml op een mooie 2e plaats op de grid en ga voor een 2 stops strategie

Ach we zullen vanavond wel weer zien hoe en wat, alvast succes Exitium!
Ik ben heel benieuwd naar de race van vanavond. Aan de ene kant hoop ik natuurlijk op het podium te komen, aan de andere kant ga ik een antwoord krijgen op de vraag welke bandjes beter werken bij welke regenhoeveelheid
Die informatie blijft natuurlijk strikt geheim
.
Waar ik wel een beetje mee zit is met de fuel consumption. Met m'n duffe kop heb ik de warm-up gereden met droogweerbanden, terwijl het pijpenstelen regende, waardoor ik dus 8 seconde van de pace zat... Geen enkel idee of m'n fuel consumption een beetje klopt, voor de zekerheid maar wat litertjes extra gedaan, hopelijk is dat genoeg.
Als ik deze race op het podium kom heb ik wel een grote kans om te promoveren naar C3 denk ik. Van de 30 managers spelen er maar 14 ofzo het serieus in onze league... Mijn teamgenoot en ik staan in ieder geval op P1 en P2.
Waar ik wel een beetje mee zit is met de fuel consumption. Met m'n duffe kop heb ik de warm-up gereden met droogweerbanden, terwijl het pijpenstelen regende, waardoor ik dus 8 seconde van de pace zat... Geen enkel idee of m'n fuel consumption een beetje klopt, voor de zekerheid maar wat litertjes extra gedaan, hopelijk is dat genoeg.
Als ik deze race op het podium kom heb ik wel een grote kans om te promoveren naar C3 denk ik. Van de 30 managers spelen er maar 14 ofzo het serieus in onze league... Mijn teamgenoot en ik staan in ieder geval op P1 en P2.
Goeie vraag. Hoe werkt het promoveren? Degene die 1e wordt in hun poule? Het team dat 1e wordt in de poule? En andere C4 teams zijn al eerder begonnen, die hebben (veel) meer punten. gaan degenen met de meeste punten naar een league hoger?Requiem19 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:28:
[knip]
En er zijn natuurlijk veel (4x zo weinig) minder C3 teams! Doen er 4 uit de C3 degraderen om er 1 te kunnen laten promoveren?
[ Voor 9% gewijzigd door vinnyb op 08-05-2007 14:53 ]
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Eerste drie promoveren, laatste 12 (in C3/C2/C1) degraderen.vinnyb schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:51:
[...]
Goeie vraag. Hoe werkt het promoveren? Degene die 1e wordt in hun poule? Het team dat 1e wordt in de poule? En andere C4 teams zijn al eerder begonnen, die hebben (veel) meer punten. gaan degenen met de meeste punten naar een league hoger?
Je gaat niet als team over dus, slechts als manager.
[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 08-05-2007 14:53 ]
eerste 3.. van..? In je poule? in alle poules?Joss schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:52:
[...]
Eerste drie promoveren, laatste 12 (in C3/C2/C1) degraderen.
Je gaat niet als team over dus, slechts als manager.
[ Voor 3% gewijzigd door vinnyb op 08-05-2007 14:54 ]
De eerste drie van 164*30 teams

Nee tuurlijk, de eerste drie van iedere groep, kijk eens naar de stand results by race, zie je dat de eerste drie gemarkeerd zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 08-05-2007 15:02 ]
hoeveel drivers kan je eigenlijk aannemen.
Ik ga uit van 2 heb er nu nog 1 en heb geboden op 2 andere.
class4 group36
class4 group36
Jij hebt de openingspost gemist denk ik?Remco Tr schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:45:
hoeveel drivers kan je eigenlijk aannemen.
class4 group36
Je hebt de beschikking over één wagen en één coureur. Waarschijnlijk loopt het contract van je huidige coureur over 3 races af en tegen die tijd moet je ervoor gezorgd hebben dat er een nieuwe klaar staat.
[ Voor 32% gewijzigd door Joss op 08-05-2007 15:48 ]
nee niet gemist eerder slecht gelezen heb net nog dr voor gekekenJoss schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:47:
[...]
Jij hebt de openingspost gemist denk ik?![]()
Je hebt de beschikking over één wagen en één coureur. Waarschijnlijk loopt het contract van je huidige coureur over 3 races af en tegen die tijd moet je ervoor gezorgd hebben dat er een nieuwe klaar staat.
maar bedankt
Verwijderd
Ik zie dat de race tot morgen is uitgesteld. Of lees ik dit weer verkeerd. Of geld dit alleen voor de nieuwe mensjes?
Zo, vriend die ik geholpen heb in Class 4 - Group 37 heeft zich als 3e gekwalificeerd op .356 van de #1 en .034 van de #2
DQP is redelijk laag (69%) maar goed, het is nog allemaal wennen en best lastig uitleggen als je er niet naast zit
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 08-05-2007 16:01 ]
Check de datum, is een berichtje van 24-4.Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:51:
Ik zie dat de race tot morgen is uitgesteld. Of lees ik dit weer verkeerd. Of geld dit alleen voor de nieuwe mensjes?
Dit topic is gesloten.