☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Nummer 1 en 2 zijn al tegen elkaar aan gereden. helaas hebben ze niet genoeg tijd verloren om een positie te winnen
Toch door het pitten de 3e plek kwijtgeraakt
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 04-05-2007 21:24 ]
ik ga de volgende race een 1 stopper proberen denk ik..Angeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:24:
Lijkt er op dat de #3 niet meer hoeft te pitten
Toch door het pitten de 3e plek kwijtgeraakt
He who laughs last.. Thinks slowest
of een 4 stopperDaan® schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:25:
[...]
ik ga de volgende race een 1 stopper proberen denk ik..
Ik heb het gevoel dat ik straks 80L over heb ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 04-05-2007 21:27 ]
Anoniem: 118447

gaan nog een keer ploffen terwijl nr1 net niet finished is...vrees ik
Angeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:25:
[...]
of een 4 stopperRuben Silva wordt iig 2e zo
Ik heb het gevoel dat ik straks 80L over heb ofzo

Ok volgende race maar eens echt voor setup gaan zitten.
Hoe dan ook fun game.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 118447 op 04-05-2007 21:31 ]
en nog 1Exitium schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:24:
En nog drie out of fuel, waaronder één die boven me stond.

MichelinDaan® schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:31:
en weer de banden versleten.... pirelli is ook niet alles....
4e geworden

[ Voor 5% gewijzigd door Daan® op 04-05-2007 21:34 ]
Je wint nog 1 plekjeDaan® schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:34:
en nog een keer de pit vrienden bezoeken voor koffie en een gebakje....
valt er 1 3 ronden voor het einde uit

oh toch niet
4e
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 04-05-2007 21:36 ]
lol... de race loopt hier nog, zeg maarAngeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:35:
[...]
Je wint nog 1 plekje
valt er 1 3 ronden voor het einde uit
Ik deed vanaf race één mee om de prijzen, mijn eerste reeks was hoopgevend:
4e, 3e, 2e. De race erna volgde een 3e, 4e en nogmaals 3e plek. Op monza behaalde ik een 5e plek, die ik op Zandvoort prachtig revancheerde met een een 2e plaats. Alles leek hosanna, 2e plek in het kampioenschap, 12 punten achter op #1, 18 punten voor op #3.
Je ruikt het echter aankomen, de ellende startte, na een 11e plaats (engine) en 8e plaats (gearbox), volgde een gelukkige 2e plek in Adelaide. Hier was ik echter al wel mijn voorsprong kwijt op de #3, die nu 1 punt voor mij stond. In race 12 belandde ik door een hydraulisch probleem op een 11e stek, gevolgd door een 6e plek (waar ik derde had moeten worden, omdat mijn coureur voor de race het nodig vond in de warmup te spinnen en zodoende achteraan te starten). Er leek nog niet veel aan de hand, ik stond nog 15 punten voor op de #4. Gezien de eerste drie doorgaan, leek mij dit met nog 4 races te gaan wel te doen. Vandaag heb ik echter mijn pechreeks weer voortgezet, door te crashen. Mijn rivaal voor de 3e plek werd 2e, waardoor mijn voorsprong is geslonken naar 7 punten.
Er zijn nog 3 races te gaan en de vraag is of mijn pechreeks nu toch eindelijk is afgelopen. Zoniet, dan kan ik promotie wel vergeten, want de nr4 is beresterk. Ik kan er echter dus ook zelf voor kiezen om in de C3 te blijven, want ik ben niet zo ver doorontwikkeld als de rest.
Persoonlijk zit ik daar nu echt aan te denken, maar ik denk niet dat ik moeite hoef te doen om in de C3 te blijven, want nog één keer uitvallen en die ander springt vrijwel zeker over me heen.
Toch weer een hoop geleerd na de eerdere races en de ervaringen uit dit topic. Leuk dat er slechts 2 uitvallers waren!
Kiezen of delen hé. Bij mij in de competitie zijn er nogal wat idioten die 100 blocking hebben. Als ik ook maar 1 overtaking neerzet, dan is de kans dat ik crash wanneer ik achter ze zit al 25% ofzo (ruwe schatting, maar de kans is reëel zullen we maar zeggen)...Sempy schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:47:
M'n eerste podiumplek (2e) en m'n teamgenoot vlak daarachter derde. Klein beetje mazzel want de coureur waar ik al de hele race achter zat kwam in de laatste ronde zonder benzine te staan.Tactiek was duidelijk vooruit gegaan dankzij de lessen uit race 1, kon zelfs in rondetijden aardig meekomen met de top. Nadeel was wel dat ik overtaking op nul had gezet om geen onnodige schade op te lopen, hierdoor ronden lang achter achterblijvers gehangen bij m'n pitstop terwijl ik sec per rondje sneller kon.
* Angeloonie is alleen
sorry heb er al een. K.Weerman om precies te zijnAngeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:58:
Is er trouwens nog iemand in C4G28 die nog geen teamgenoot heeft?
* Angeloonie is alleen
Schop hem er uitDaan® schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 22:00:
[...]
sorry heb er al een. K.Weerman om precies te zijn
lol, weet je het zeker? je weet nu hoe snel (

[ Voor 17% gewijzigd door Daan® op 04-05-2007 22:13 ]

Toch iets te ruim gerekend
Voorbereiding op volgende race gaat al lekker
[ Voor 54% gewijzigd door Angeloonie op 04-05-2007 22:29 ]
Zijn toch iets grotere marges dan de (geplande) 2L die ik over had bij mijn eerste stopAngeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 22:26:
Lol, had nog 65L benzine over
Mjah liever wat punten dan helemaal nietsJoss schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 22:28:
[...]
Zijn toch iets grotere marges dan de (geplande) 2L die ik over had bij mijn eerste stop![]()
Nu ook weer, gebruik ik zeg maar 6,4 liter per rondje voor een langzame, en 5,4 voor een snelle, maar ja dan kan ik voor 15 rondjes * 6,4 = 96L gaan, of voor 5,9 (6,4+5,4/2) * 15 rondjes = 88,5L
Tsja, dan kies ik toch liever voor de 96L
Verbruik je overigens meer of minder benzine in de regen?
Heb me nu wel lekker gekwalificeerd tot nu toe
[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 04-05-2007 22:56 ]
/▌
Een 'speciaal' circuit, zoals Monza (top speed), of Monaco (geen kerbs gebruiken etc). Op sommige circuits ligt de DQP heel erg ver van het gemiddelde af.Nowhereman78380 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 22:58:
Wat kan de reden zijn dat ik al 7 vrije trainingronden een DQP heb van 0% met totaal verschillende instellingen?
Had ik eerst ook, gewoon alles heel laag zetten, en dan een voor 1, omstebeurt de stats flink omhoog gooien. Dus bijv alles op 10, en dan 1 op 70.Nowhereman78380 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 22:58:
Wat kan de reden zijn dat ik al 7 vrije trainingronden een DQP heb van 0% met totaal verschillende instellingen?
Heb nu zelf 83%
Viel me overigens op dat in C4G28 mijn driver het beste is
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 04-05-2007 23:04 ]
Het circuit "GP van Cancun - Mexico" ziet er in elk geval wel speciaal uit...Joss schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 23:00:
[...]
Een 'speciaal' circuit, zoals Monza (top speed), of Monaco (geen kerbs gebruiken etc). Op sommige circuits ligt de DQP heel erg ver van het gemiddelde af.
11 oefenronden gereden, het is mooi geweest. Morgen eens kijken of mijn teamgenoot ook kan praten
Thanks! Ik ga het morgen proberen! Als m'n teamgenoot niet bevalt weet ik nog wel een serieuze kandidaat in elk gevalAngeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 23:03:
[...]
Had ik eerst ook, gewoon alles heel laag zetten, en dan een voor 1, omstebeurt de stats flink omhoog gooien. Dus bijv alles op 10, en dan 1 op 70.
Edit: excuus voor de dubbelpost, had beter even kunnen editen.
[ Voor 7% gewijzigd door Nowhereman78380 op 04-05-2007 23:08 ]
Nowhereman78380 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 23:07:
[...]
Thanks! Ik ga het morgen proberen! Als m'n teamgenoot niet bevalt weet ik nog wel een serieuze kandidaat in elk geval
Edit: excuus voor de dubbelpost, had beter even kunnen editen.

Heb nu een DQP van 89% en ben 4 sec. sneller dan de andere 2 die al tijden hadden gezet.
Nu even afwachten wat de anderen doen, voordat ik mn verpletterende qualify ga neerzetten (hoop ik dan maar)
Anoniem: 169853
Ik ben ook nog alleen, Reamon van RuiswijkAngeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:58:
Is er trouwens nog iemand in C4G28 die nog geen teamgenoot heeft?
* Angeloonie is alleen
Heb het geprobeerd, maar zit nu op 17 traininglaps en nog steeds 0% van de ideale opstelling.Angeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 23:03:
[...]
Had ik eerst ook, gewoon alles heel laag zetten, en dan een voor 1, omstebeurt de stats flink omhoog gooien. Dus bijv alles op 10, en dan 1 op 70.
Heb nu zelf 83%
Anoniem: 215116
Wat ik me afvroeg... Wat is nu precies het verschil tussen de 3 "dry tires" behalve de "wear"? Zijn mediums sneller dan hards (maar slijten ze sneller) ?
Zeer vette game in ieder geval, blijf ik zeker spelen!
Aiaiai, dat is niet zo goed nieuws. Meer practicelaps zou ik namelijk niet verspelen, tenzij je waardevolle informatie van iemand kunt krijgen (niet van mij, nog nooit op cancun gereden).Nowhereman78380 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 09:52:
[...]
Heb het geprobeerd, maar zit nu op 17 traininglaps en nog steeds 0% van de ideale opstelling.
PreciesAnoniem: 215116 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 10:20:
Wat ik me afvroeg... Wat is nu precies het verschil tussen de 3 "dry tires" behalve de "wear"? Zijn mediums sneller dan hards (maar slijten ze sneller) ?
[ Voor 34% gewijzigd door Joss op 05-05-2007 10:41 ]
Nu maar eens uitvogelen hoeveel van die 170km (mediums) er overblijven per track conditie ^^. Damn ben redelijk verslaafd al
waar zie je dat eigenlijk????Angeloonie schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 22:26:
Lol, had nog 65L benzine over
Voorbereiding op volgende race gaat al lekkerDie 2 extra bijgekochte practice laps leverden dik een seconde tijdswinst en behoorlijk wat % DQP op
Dat denk ik wel, je laptimes tellen ook mee. langzamer is minder verbruik. Ik heb iets van 92(!!!!) liter over.. geen wonder dat het niet echt lekker gaat zeg maar....Anoniem: 215116 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 11:28:
Ik had dit weekend ook 23 liter over terwijl ik echt heel zeker weet dat ik het goed berekend heb (eerste stop was er nog 1 liter over met zelfde calculatie). Neem aan dat er dus nog meer dingen meespelen bij het brandstofverbruik?
Dat zal de komende race dan ook wel weer fout gaan ben ik bang..
edit: En ik heb net een testsessie gedaan voor m'n motor, maar waar zie je resultaten terug? Zie wel verbetering bij m'n driver, maar verder nergens iets?!
[ Voor 42% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 05-05-2007 11:43 ]
Anoniem: 133390
Bluepanther - Bart Oudenampsen, Class 4 - Group 36
Wat betreft als iemand in deze class zit en Teamgenootje zoekt dan hoor ik het wel
Verder ben ik nu van alles aan het uitzoeken. best veel werk, maar daarom alleen maar mooier
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 05-05-2007 12:27 ]
twee vraagies...
Heeft iemand idee of je 'oude' vervangen onderdelen in je factory nog kunt repareren?
heb wing vervangen door beter design en oude staan met cond in de 50% in factory.
Kan ze natuurlijk weggooien, maar ben zuunig ;-)
Neem aan dat als ik ze replace bij repair dat ik de oude dan weer kan repairen (indien uren uiteraard)
2e vraag
waar en wanneer zie ik dat motor/banden revisie die door gebruikt testcircuit heb gehaald ook werkelijk actief zijn? Oeps zie dat luuk min of meer zelfde vraag heeft gesteld.
Luuk je hebt bij testresultaat wel gekozen wat je wilde reviseren? Zit uitklap knoppie verstopt rechtsboven in testverslag, dan kun je pas kiezen.
Maar waar je dan ziet welke revisie je daadwerkelijk hebt zie ik even niet (ben waarschijnlijk blind)
tnx
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 118447 op 05-05-2007 13:21 ]
To dare is to do
In ieder geval het minimum wat hij vraagt bieden, en natuurlijk niet een van de onderste 10 kiezen, tenzij je wil besparen. Als beginner zou ik een oudje aanraden, die je voor 1 seizoen vast legt. En vooral:Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 11:32:
Iemand enige tips bij het aantrekken van een nieuwe driver, designer en marketing director qua bieden e.d.?
OPSCHIETEN! Je hebt nog maar... 1 of 2 zondagen, ik weet het niet precies, om iemand vast te leggen! Let er ook op dat vastleggen 2 zondagen in beslag neemt! Één zondag zodat je verder om de tafel gaat zitten en één zondag om het contract te tekenen. Let er op dat je ná de eerste keer niet een nieuw bod plaatst, maar je bod AANPAST via de edit knop.
Zie OP.Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 11:32:
edit: En ik heb net een testsessie gedaan voor m'n motor, maar waar zie je resultaten terug? Zie wel verbetering bij m'n driver, maar verder nergens iets?!
Je kan de oude onderdelen gewoon terug op je auto zetten en vervolgens repareren (en eventueel weer terug naar de fabriek sturen).Anoniem: 118447 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 13:18:
Hallo daar weer.
twee vraagies...
Heeft iemand idee of je 'oude' vervangen onderdelen in je factory nog kunt repareren?
heb wing vervangen door beter design en oude staan met cond in de 50% in factory.
Kan ze natuurlijk weggooien, maar ben zuunig ;-)
Neem aan dat als ik ze replace bij repair dat ik de oude dan weer kan repairen (indien uren uiteraard)
Eigenlijk zou ik weer "zie OP" moeten zeggen. Je klikt dus op dat uitklap icoontje, dan zie je twee versies: current en development. Current staat voor hetgeen op je auto zit tijdens de races, wat dus NIET je getestte motor is. Die krijg je pas als je op dat groene pijltje drukt. Dat kost je dan 1 revisie.Anoniem: 118447 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 13:18:
2e vraag
waar en wanneer zie ik dat motor/banden revisie die door gebruikt testcircuit heb gehaald ook werkelijk actief zijn? Oeps zie dat luuk min of meer zelfde vraag heeft gesteld.
Luuk je hebt bij testresultaat wel gekozen wat je wilde reviseren? Zit uitklap knoppie verstopt rechtsboven in testverslag, dan kun je pas kiezen.
Maar waar je dan ziet welke revisie je daadwerkelijk hebt zie ik even niet (ben waarschijnlijk blind)
Zeg maar niksAnoniem: 118447 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:23:
Heee Grrrrene in G33 lig je 3e of sta je met droge tank in pits ;-) ?
Eerste race, dus er moest wel wat fout gaan, maar op de een of andere manier verbruikte ik tijdens de training 2 liter/ronde en in de race heb ik 50 liter in 11 rondes opgemaakt
Oh well, 6,6 miljoen verdiend, dus ik ben wel redelijk blij0
50 liters of fuel. Tyres Wet
1
Blocked by Raymond Buijs
1
Blocked by Alberto López
1
Overtakes Alberto López
1
Blocked by Raymond Buijs
1
Blocked by Raymond Buijs
1
Blocked by Raymond Buijs
1
Blocked by Raymond Buijs
1
Overtakes Raymond Buijs
1
Personal fastest lap of the race: 1:30.104
2
Personal fastest lap of the race: 1:28.580
7
Personal fastest lap of the race: 1:28.520
11
Laps (1) james jeffers
11
Personal fastest lap of the race: 1:28.303
12
Your car ran out of fuel.
[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 05-05-2007 13:58 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Paar mogelijkheden:Grrrrrene schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 13:54:
[...]
Zeg maar niks
Eerste race, dus er moest wel wat fout gaan, maar op de een of andere manier verbruikte ik tijdens de training 2 liter/ronde en in de race heb ik 50 liter in 11 rondes opgemaaktHoe kun je nu meer benzine verbruiken in de regen dan op een droge baan?
Oh well, 6,6 miljoen verdiend, dus ik ben wel redelijk blij
1. Je hebt meer revs gebruikt in de race dan in warmup
2. Het weer is drastisch verandert
3. Je setup is dusdanig verandert dat je veel sneller ging
4. Je verbruikt (iets) meer brandstof als je telkens achter iemand rijdt en er voorbij probeerd te komen (maar dat is echt maar weinig)
Ik ging in een practice lap door m'n revs van 90 naar 95 te zetten dik 2,5 seconde sneller, dus ja , dat scheelt echt veelGrrrrrene schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 14:14:
Ik heb de revs idd van 92 naar 98 gezet, maar scheelt dat zo gruwelijk veel? Ik wilde in ronde 17 binnenkomen, met de verbruiken uit de training zou dat 34 liter verbruik betekenen, ik had rekening gehouden met meer verbruik door de hogere revs, maar een factor 2??
Ik ontdek net dat je Mechanics, Designers en Pitcrew kan inhuren
[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 05-05-2007 14:27 ]
Staat in de OP heAngeloonie schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 14:17:
[...]
Ik ging in een practice lap door m'n revs van 90 naar 98 te zetten dik 1,5 seconde sneller, dus ja , dat scheelt echt veel
Ik ontdek net dat je Mechanics, Designers en Pitcrew kan inhurenMechanics repareren dus, Designers designen. Maar die Pitcrew, moet je die nog instructies geven oid, of is elke pitcrew member een verbetering van je stoptijd?
Ik vergeleek het met dit:
En daar zat ik dan wel ver vandaan. Oh well, snel klaarmaken voor de volgende race. Heb meteen 3 extra designers en engineers aangenomen zodat ik wat sneller een betere auto heb en wat meer kan repareren. Dat afstellen van de auto vind ik bijzonder moeilijk. Die testrondjes kosten ontzettend veel geld en ik heb nog niet echt goed in de gaten hoe je nu achter de juiste setup komt. Vorige keer had ik 30 (!) rondjes nodig om een beetje aardige tijden te noteren en als ik dan zie dat de nummer 1 in mijn groep 5 seconden per rondje sneller was...In het algemeen wordt gezegd dat je met 280 liter iedere race uit kan rijden. Meeste races liggen tussen de 230 en 260 liter, maar daar moet je nooit vanuit gaan, altijd in de warmup je 12 ronden gebruiken voor het brandstofverbruik.

Achja, ik schijn even 5e te hebben gelegen, dus het komt allemaal wel goed. Is alleen lullig om er op zo'n manier uit te vliegen. Sowieso valt het me op hoe erg je in het diepe wordt gegooid bij dit spel, je moet alles zelf maar uitvinden en er is absoluut geen cultuurtje van "we helpen elkaar ff op weg". Is niet erg, zo onderscheiden de goede spelers zich van de n00bs
Voor het elkaar op weg helpen is je team maatje. De cultuur is inderdaad zo min mogelijk vertellen omdat jouw informatie voordeel oplevert aan de andere mensen. Zeker als je op F1time.com op het forum gaat kijken.Grrrrrene schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 14:29:
OK, ik vond mijn auto al zo zuinig. Ik had met dat practice verbruik met zo'n 120 liter de race uit kunnen rijden
Ik vergeleek het met dit:
[...]
En daar zat ik dan wel ver vandaan. Oh well, snel klaarmaken voor de volgende race. Heb meteen 3 extra designers en engineers aangenomen zodat ik wat sneller een betere auto heb en wat meer kan repareren. Dat afstellen van de auto vind ik bijzonder moeilijk. Die testrondjes kosten ontzettend veel geld en ik heb nog niet echt goed in de gaten hoe je nu achter de juiste setup komt. Vorige keer had ik 30 (!) rondjes nodig om een beetje aardige tijden te noteren en als ik dan zie dat de nummer 1 in mijn groep 5 seconden per rondje sneller was...Niet leuk iig
Achja, ik schijn even 5e te hebben gelegen, dus het komt allemaal wel goed. Is alleen lullig om er op zo'n manier uit te vliegen. Sowieso valt het me op hoe erg je in het diepe wordt gegooid bij dit spel, je moet alles zelf maar uitvinden en er is absoluut geen cultuurtje van "we helpen elkaar ff op weg". Is niet erg, zo onderscheiden de goede spelers zich van de n00bs
/▌
Join m'n team maarAnoniem: 169853 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 09:26:
[...]
Ik ben ook nog alleen, Reamon van Ruiswijk
Enne voor aantrekken coureur etc kan je dus ook gewoon rustig 3 man benaderen en dan later 1 van die 3 werkelijk aannemen?
of uit je team stappen?Daan® schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 16:13:
kan je trouwens je teammaat er uit gooien??
Ja.Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 16:09:
Check, revisie gelukt. Thnx voor de aanwijzing, had het icoontje rechtsboven ff gemist (en lezen is ook niet m'n sterkste kant)
Enne voor aantrekken coureur etc kan je dus ook gewoon rustig 3 man benaderen en dan later 1 van die 3 werkelijk aannemen?
Nee, na het seizoen wordt jullie teamgenootschap automatisch ontbonden.Daan® schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 16:13:
kan je trouwens je teammaat er uit gooien??
Nee, na het seizoen wordt jullie teamgenootschap automatisch ontbonden.
Joss schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 16:20:
hmm jammer want ik heb eigenlijk niets aan mijn teamgenoot..Joss schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 16:20:
ter info Luuk is NIET mijn team genoot
Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 16:21:
als we ons baken in het duister Joss toch niet hadden
![]()
Misschien moet ik moet ik wat minder vertellen hier
Heb nog geen reactie gehad van hem sinds hij teamgenoot is geworden.... WIl wel beetje actief kunnen overleggen. Als daar geen verandering in komt ga ik ook op zoek naar een nieuwe die dagelijks online is/f1time speelt.
oeioeioei, als dat dan nog nmaar goed komt
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 118447 op 05-05-2007 17:49 ]
spelletje?!
Een serieus gevecht op 4 wielen op leven en dood zul je bedoelen...
tot 2 mm zijn gewone banden nog sneller dan intermediates zelf geloof ik, maar waar het omslagpunt voor wets ligt weet ik niet...
Ik heb het gevoel dat vanaf 10/11 mm de wets beter worden, maar geen bewijsRequiem19 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:46:
Voor mijn komende race (de vorige ging super goed, met een DQP/DRP van 95 %, en plek 2) geven ze 10 a 11 mm regen af. Ik vroeg me af of iemand al een beetje ervaring heeft of je dan beter Intermediates of echt gewoon wets kan nemen. Ik zelf neig naar wets, maar ik heb nog geen idee wat sneller is.
tot 2 mm zijn gewone banden nog sneller dan intermediates zelf geloof ik, maar waar het omslagpunt voor wets ligt weet ik niet...
@geepee: Hij gaat lekker ja
owz stond jij voorlopig voor me in mexico bij de startAnoniem: 215116 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:39:
ow voordat ik het weer vergeet:
Jan-Willem Wisgerhof, Class 4 - Group 33
^^
gaan we eens kijken of het net zo leuk is als hattrick.
Joss misschien een tip voor heintje nu die gaat stoppen met hattrick
Nee joh, ook in dit spel zitten zaken die volledig onterecht lijken. Dan loopt heintje binnen 4 weken weer jankend wegodan schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 19:21:
zojuist aangemeld, nu nog ff wachten tot ik een kantoor heb blijkbaar.
Laatste keer dat ik een boost gebruikte plofte me motor en was het einde race
Waarschijnlijk was hij dan 3 ronden later toch wel geploftBigB schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 19:44:
Kun je ook je boosts niet gebruiken?
Laatste keer dat ik een boost gebruikte plofte me motor en was het einde raceIk lag nog wel 1e
Het eerste wat meetelt is de reliability van je motor, die kan je verbeteren door efficiency te testen en vervolgens je motor te upgraden. We zijn nu echter zo ver in het seizoen (nog 3 races te gaan), dat dat nutteloos is, want volgend jaar krijg/koop je nieuwe motoren.BigB schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 20:36:
Ok, en wat zou een reden kunnen zijn dat me motor geploft is? is dat random of want ik meen dat ik geen rare dingen ingesteld had, had goede snelle setup
Maar misschien wel de grootste factor is random ja
haha, dat is maar met 77% DQPAnoniem: 118447 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:58:
[...]
owz stond jij voorlopig voor me in mexico bij de start
Ik vind het persoonlijke nog leuker dan hattrick (wat ik ook al een tijd speel) omdat het veel meer afhangt van skill. Je hebt veel meer het gevoel dat JIJ bepaald wat de uitslag van een wedstrijd (/race) is.zojuist aangemeld, nu nog ff wachten tot ik een kantoor heb blijkbaar.
Vooral het zoeken naar de optimale DQP en race instelling is echt heel erg cool. Succes!
Bovendien is de kans groot dat 1 van de 12 nieuwelingen in mijn C3 een Nederlander is natuurlijk
sowiesoAnoniem: 215116 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 22:12:
Alleen in de groep waar ik inzit (33) zitten al zowiezo 5 GoT'ers ^^
Maar reken er maar op dat iedere Nederlander in C4G28 en nieuwer een GoTer is, of een bekende van een GoTer.
edit: iets minder depri smilie
[ Voor 19% gewijzigd door Nowhereman78380 op 05-05-2007 22:35 ]
Aan het begin van mijn "carriere"Nowhereman78380 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 22:21:
Wel jammer dat een aantal van de Nederlands in C4G28 alweer zijn afgehaakt
Eerste race was een ramp
Tyres moesten iedere 10 ronden worden vervangen en flink mis gerekend met de benzine.
volgende race ziet er in ieder geval al wat beter uit en als het meezit voldoende benzine en juiste banden deze keer
Zit trouwens in C4G34 daniel van brienen
afgelopen race deden er maar 12 mee toch?Nowhereman78380 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 22:21:
Wel jammer dat een aantal van de Nederlands in C4G28 alweer zijn afgehaakt
Ah, gezellig, volgens mij sta je ergens achter me op de grid (maar wel een betere vorige race)brid schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 22:37:
Heb me vorige week ook aan gemeld.
Eerste race was een ramp
Tyres moesten iedere 10 ronden worden vervangen en flink mis gerekend met de benzine.
volgende race ziet er in ieder geval al wat beter uit en als het meezit voldoende benzine en juiste banden deze keer
Zit trouwens in C4G34 daniel van brienen
Dit topic is gesloten.